EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Φόρος - καταπέλτης έως και 60% στα εισοδήματα του 2016

Του Κωστή Πλάντζου

Πολύωρη και με "βαριά" ατμοσφαιρα για τα δημοσιονομικά και το Ασφαλιστικό ήταν η σημερινή διαπραγμάτευση Τσακαλώτου και Σταθάκη με τους θεσμούς - που ξεκίνησε το πρωί και ολοκληρώθηκε περίπου στις 8 το βράδυ- μετά την πρόταση που τους παρέδωσαν χθες για φόρο πάνω και από 50% στα εισοδήματα του 2016.

Την ίδια στιγμή ο υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης έδωσε εξηγήσεις για το πότε και πώς θα περάσουν τα «κόκκινα δάνεια» στα distress funds που θα αναλάβουν τη διαχείρισή τους.

Πηγές κοντά στην διαπραγμάτευση περιέγραφαν την ελληνική πρόταση σαν ένα φορολογικό σύστημα πολλών ταχυτήτων: επιχειρεί να μην επιβαρύνει ιδιαίτερα (ή και θα ελαφρύνει) τους φορολογούμενους για εισοδήματα έως περίπου 30.000 ευρώ το χρόνο, αλλά θα φορολογεί βαριά με έως και 60% τα υψηλά και πολύ υψηλά εισοδήματα από 50.000 ή 60.000 ευρώ και πάνω το χρόνο (και πολύ περισσότερο τα εισοδήματα από 100.000 ευρώ και άνω).

Με βάση όσα έλεγε χθες κυβερνητικός αξιωματούχος που μετέχει στις διαπραγματεύσεις, ο ανώτατος φορολογικός συντελεστής θα αυξηθεί σε τουλάχιστον 50% (από 42% που ίσχυε το 2015) χωρίς να έχει υπολογιστεί καν σε αυτόν η ενσωμάτωση της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης 1%-8% (και από το πρώτο ευρώ) για πρόσθετα έσοδα το 2016 «τουλάχιστον» 290 εκατ. ευρώ.
Στην πραγματικότητα, λένε άλλες πηγές στο protothema.gr, το σχέδιο αποβλέπει σε επιπλέον έσοδα 340-350 εκατ. ευρώ. Ο ανώτατος συντελεστής θα αγγίξει το 55%. Σε αυτό θα προστίθεται και η ειδική εισφορά αλληλεγγύης, που ενδεχομένως και να μειωθεί ώστε η τελική επιβάρυνση να μην ξεπερνά το 60% αθροιστικά κατ΄ ανώτατο όριο στα πολύ υψηλά κλιμάκια. Και επιπλέον, όπως λένε, δεν θα καταργηθούν καν οι συνολικά 121 φοροαπαλλαγές –παρότι η Συμφωνία του Αυγούστου προβλέπει την επανεξέτασή τους- και οι οποίες «κοστίζουν» σχεδόν 320 εκατ. ευρώ τον χρόνο στον κρατικό προϋπολογισμό!

Πώς θα γίνει να μην καταργηθούν φοροαπαλλαγές, να μην αυξηθούν οι φόροι σε μεσαία εισοδήματα, αλλά να προκύψουν και επιπλέον φόροι 340 εκατ. ευρώ που θα τους πληρώσουν μόνον όσοι βγάζουν από 50.000 ευρώ και πάνω;

Για να πείσει τους δανειστές, η ελληνική πλευρά εισάγει μία «καινοτομία», την αξιοπιστία του οποίου δοκίμασε στο ειδικό λογισμικό που πρόσφερε στο υπουργείο Οικονομικών το ΔΝΤ: το σχέδιο αντιμετωπίζει όλους όπως τους φορολογούμενους που έχουν εισόδημα από μία μόνον πηγή (πχ μισθωτούς), έστω και αν έχουν πολλαπλά εισοδήματα από διάφορες πηγές, τα οποία φορολογούνται συχνά αυτοτελώς με διαφορετικούς τρόπους.

Τι εννοούν;

Ότι ενώ ως σήμερα καταγράφονται περίπου 50.000 φορολογούμενοι με δηλωθέν φορολογητέο 50.000 ευρώ και άνω, στην πραγματικότητα πίσω από ειδικές διατάξεις κρύβονται πολλοί ακόμη και πολλά εισοδήματα που δεν φορολογούνται, όπως οι υπόλοιποι και τα υπόλοιπα εισοδήματα. Πολλοί εξ αυτών λοιπόν, αλλά και πολλοί άλλοι όμως, εισπράττουν ενδεχομένως και τόκους καταθέσεων, ενοίκια, μερίσματα από μετοχές, επιχειρηματικές αμοιβές κλπ που φορολογούνται ξεχωριστά. Αν με το νέο σύστημα όλα αυτά μαζί αθροιστούν, τότε αυξάνεται τόσο ο αριθμός των φορολογουμένων με εισόδημα πάνω από 50.000 ευρώ, όσο και το εισόδημα που φορολογείται με τους υψηλούς συντελεστές, ώστε να πληρώνουν περισσότερα σε σχέση με όσους έχουν το ίδιο εισόδημα από μία άλλη πηγή (πχ από μισθό).

Περνώντας στα ανώτερα κλιμάκια φόρου, οι ίδιοι φορολογούμενοι θα πληρώνουν από το 2016 και εφεξής φόρους 45%-55% για ολόκληρο το εισόδημά τους, αντί πχ 42% ή 32% που πλήρωναν – και μόνον για όσα δεν φορολογούνταν αυτοτελώς με χαμηλότερο συντελεστή. Αν δηλαδή θα πλήρωναν πχ φόρο 15% για τόκους καταθέσεων ή από μόλις 11% για ενοίκια τα οποία εισπράττουν πέραν του φορολογητέου εισοδήματός τους, στο εξής θα πληρώνει στα διπλάσια ή και τριπλάσια –και πάντως περισσότερο από 22% που είναι ο χαμηλότερος φόρος εισοδήματος ως τώρα.

«Κόκκινα δάνεια»

Δύσκολο έργο θα έχει πάντως σήμερα και ο κύριος Γιώργος Σταθάκης, αφού οι θεσμοί συμφώνησαν μεν να παραταθεί κατά έναν μήνα η εξαίρεση από την πώληση σε funds των προβληματικών δανείων νοικοκυριών και μικρομεσαίων, αλλά θα δεχτεί πιέσεις για να προχωρήσουν όλες οι υπόλοιπες διαδικασίες και αποφάσεις για την δημιουργία της αγοράς μεταπώλησης των δανείων αυτών.

Πρακτικά έως τις 15 Μαρτίου θα πρέπει να έχει ξεκαθαρίσει η τύχη όλων των κόκκινων δανείων, με όποιες εξαιρέσεις τυχόν συμφωνηθούν για την προστασία της μοναδικής κατοικίας του δανειολήπτη. Αλλά ταυτόχρονα θα πρέπει να λάβει σάρκα και οστά η συμφωνία για να μπορούν να αγοράσουν τα κόκκινα δάνεια οι εταιρίες διαχείρισης που περιμένουν στην σειρά για να τα αποκτήσουν, αλλά ακόμα αναμένουν εγκυκλίους και αποφάσεις για να προχωρήσουν στα περαιτέρω.






πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πώς αντί για έσοδα οι ιδιωτικοποιήσεις φέρνουν έξοδα

Σημείωση grexit: Δεν φτάνει που με το γενικό ξεπούλημα ο ελληνικός λαός στερείται κάθε δυνατότητας και εργαλείου για ανάπτυξη, το δημόσιο αντί έστω να εισπράξει κάποιο ποσό από την πώληση μπαίνει εγγυητής και πληρώνει το μάρμαρο σε περίπτωση που για οποιαδήποτε λόγο η FRAPORT θα υποστεί κάποια ζημιά.
 

Εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι.

Εδώ όμως δεν θα ακούσουμε κανένα φιλελεύθερο τύπου Μάνου και λοιπών να διαμαρτύρεται για την κρατική σπατάλη.

Τι είδους επένδυση και ελεύθερη αγορά είναι αυτή που ο επιχειρηματίας δεν αναλαμβάνει το ρίσκο της επένδυσης αλλά ο ελληνικός λαός; Οι νεοφιλελεύθεροι μας χρωστούν εξηγήσεις που δεν πρόκειται να δώσουν.

Τέτοιες ''επενδύσεις'' ούτε θέσεις εργασίας δημιουργούν ούτε έσοδα φέρνουν ακριβώς το αντίθετο και είναι οι μόνες που γίνονται.

 

 Η μοναδική ένσταση και μεγάλη διαφωνία που έχουμε με το κείμενο της πρωτοβουλίας είναι η προσφυγή στην επιτροπή ανταγωνισμού της Ε.Ε και στο διεθνές εμπορικό επιμελητήριο. Έβαλαν το λύκο να φυλάει τα πρόβατα. Κινούνται στην εντελώς λάθος κατεύθυνση από αυτή που θα έπρεπε. Διακατέχονται από την ίδια λογική που στηλιτευάμε στο προηγουμένο μας κείμενο για το ευρωπα'ι'κό δικαστήριο. Πιστεύουν ότι το διεφθαρμένο ελληνικό κράτος ευθύνεται για το ξεπούλημα και την αποικιοκρατική σύμβαση ενώ τα υπερεθνικά όργανα της ΕΕ θα μας προστατέψουν. Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει. 

Είναι η καταπιταλιστική παγκοσμιοποίηση, η ΕΕ και τα υπερεθνικά τους όργανα που επιβάλλουν τέτοιου αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις (η συμφωνία TPP για να επιβάλλει και να υπερασπισθεί τέτοιου είδους συμβάσεις δημιουργήθηκε) και οι ελληνικές κυβερνήσεις σέρνονται από πίσω. Αν κάποιος θέλει να ακυρώσει και να εμποδίσει το ξεπούλημα των αεροδρομίων και των υπόλοιπων ασημικών πρέπει να έρθει σε σύγκρουση και ρήξη με την ΕΕ και την καπιταλιστική παγκοσμιοποίηση και όχι να τρέχει στις Βρυξέλλες. 

Παραθέτουμε την ανακοίνωση που περιγράφει αναλυτικά τους όρους της ληστείας των αεροδρομίων.   
 
Ανακοίνωση της “Κοινής Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων”

«Όνειδος η Σύμβαση των Αεροδρομίων. Θα χρυσοπληρώνουμε για μισό αιώνα τη FRAPORT AG»

Το μέγεθος της οικονομικής ζημίας εις βάρος του Δημοσίου αλλά και το δυσοίωνο μέλλον των εργαζομένων στα Αεροδρόμια, φέρνει στο φως η αποκάλυψη της Σύμβασης Παραχώρησης που υπέγραψε η FRAPORT AG με το ελληνικό κράτος και το ΤΑΙΠΕΔ. Η πάγια έως τώρα επιχειρηματολογία μας, μόνο ως επιεικής θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, μπροστά στα τελικά στοιχεία και τις ρήτρες που εμπεριέχει η Σύμβαση – Σκάνδαλο. Χωρίς σχόλια, παρουσιάζουμε κάποια ενδεικτικά σημεία:

1. Προβλέπονται Αναπροσαρμογές Αμοιβής Παραχώρησης [σελ. 119 § 13.2.4.β] ακόμα και για τις περιπτώσεις εκτέλεσης έργων για την υλοποίηση περιβαλλοντικών όρων που θα βαραίνουν αποκλειστικά το Δημόσιο. Αν το κράτος θα αδυνατεί να πληρώσει τα έξοδα, η FRAPORT AG θα τα αφαιρεί από το μίσθωμα. Το ίδιο προβλέπει και η ρήτρα [σελ. 218 § 30.7] κατά την οποία η FRAPORT AG θα αγοράζει αναβαθμισμένους εξοπλισμούς και εν συνεχεία θα αφαιρεί το κόστος από την οφειλόμενη Εισφορά της.

2. Προβλέπεται η ανταλλαγή χρημάτων με την παράταση της Σύμβασης [σελ. 218 § 30.5]. Αν το κράτος θα χρωστά αποζημιώσεις μεγαλύτερες των 5.000.000 ευρώ, η FRAPORT AG μπορεί να επιλέξει την ανάλογη σε χρήμα παράταση της περιόδου παραχώρησης των Αεροδρομίων.

3. Προβλέπεται για τη FRAPORT AG [σελ. 13-14] η Απαλλασσόμενη Αναχρηματοδότηση, ανοίγοντας παράθυρα για φοροαπαλλαγή στην διακίνηση κεφαλαίων της εταιρείας (πχ πώληση μετοχών ή άλλη τιτλοποίηση, καθημερινά κεφάλαια κίνησης, χρηματοδότηση επικείμενων έργων κλπ.). Επίσης προβλέπεται ότι το Κράτος θα επιτρέπει στη FRAPORT AG να φεσώνει με δάνεια την επένδυσή της στο όνομα περαιτέρω αναβαθμίσεων [σελ. 108 § 9.1.7] με τη συναίνεση του Δημοσίου.

4. Προβλέπονται δεκάδες ρήτρες ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ της FRAPORT AG από το κράτος. Σε περίπτωση [σελ. 15] που κατά τη διάρκεια της σαρανταετούς παραχώρησης, αλλάξει η ελληνική νομοθεσία (πχ αν υιοθετηθούν οι συλλογικές συμβάσεις εργασίας). Σε κάθε περίπτωση κάποιας αλλαγής Περιβαλλοντικής Ευρωπαϊκής Οδηγίας, αναγκαίων μελετών, εξόδων για εξοπλισμούς, αντιρρυπαντικές τεχνολογίες, μετρήσεις θορύβου κλπ. Τα πάντα θα είναι ευθύνη του Δημοσίου και για όλα αυτά θα μπορεί η FRAPORT AG να ζητάει αποζημιώσεις [σελ. 103 § 8.1.1, σελ. 120 § 13.4.1-2, σελ. 121 § 13.4.3].

5. Αποζημιώσεις προβλέπονται για την εκτέλεση αρχαιολογικών τομών [σελ. 127 § 15.1], για κάθε απεργία της εναερίου κυκλοφορίας που μπορεί να χαρακτηριστεί από τη FRAPORT AG ως «Γεγονός Ευθύνης του Δημοσίου» [σελ. 18]. Αποζημιώσεις προβλέπονται και κάθε φορά που η FRAPORT AG θα επικαλείται μειωμένες επιδόσεις λόγω καθυστέρησης των έργων του Δημοσίου [σελ. 214. § 30.1.2 – 30.1.3 και σελ. 216 § 30.4.1].

6. Προβλέπεται δε [σελ. 85 § 4.9.6] το κράτος και όχι η FRAPORT να αποζημιώνει για θάνατο ή ζημία προσώπου ή περιουσίας, εξαιτίας πράξεως ή παραλήψεως κάποιου μέρους της Σύμβασης. Το κράτος δηλαδή θα αποζημιώνει αδρά, για ό,τι ο παραχωρησιούχος θεωρήσει ως ζημία σε σχέση με τις Συμβάσεις ή ως αθέτηση συμβατικών υποχρεώσεων.

7. Αν η FRAPORT AG [σελ. 98 § 6.4.1] παρουσιάσει έξοδα άνω του ενός εκατομμυρίου ευρώ (προσκομίζοντας τιμολόγια) για ζημιές που θα προκύψουν σε οποιοδήποτε από τα μεταβιβασθέντα στοιχεία, τότε το Δημόσιο θα αποζημιώσει τον παραχωρησιούχο για το κόστος της αποκατάστασης. Έτσι το κράτος θα πληρώνει καθ’ όλη τη διάρκεια της σαρανταετίας τις ανακαινίσεις και την αντικατάσταση παλαιών μηχανημάτων (ιμάντων αποσκευών, κλιματιστικών κλπ).

8. Προβλέπεται η ΠΩΛΗΣΗ από τη FRAPORT AG [σελ.80 § 4.5.2.] όσων μεταβιβασθέντων περιουσιακών στοιχείων δεν την εξυπηρετούν (πχ το μισό Ελληνικό Αθλητικό Κέντρο στην Κέρκυρα).

9. Η FRAPORT AG θα απαλλάσσεται από ΕΝΦΙΑ [σελ. 279 § 43.1.9] για τα εκατοντάδες στρέμματα που θα της παραχωρηθούν, την ίδια στιγμή που όλες οι απαλλοτριώσεις εκτάσεων προκειμένου να πιστοποιηθούν τα Αεροδρόμια, θα βαραίνουν αποκλειστικά το κράτος [σελ. 123 – 124]. Θα απαλλάσσεται επίσης από Δημοτικά τέλη και φόρους, από την υποχρέωση δηλαδή πληρωμής για υπηρεσίες κοινής ωφέλειας [σελ. 92 § 5.2.1.ιβ]. Και όχι μόνο αυτό. Οι κρατικοί χρήστες ΕΜΥ, ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑ, ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ, ΤΕΛΩΝΕΙΟ, ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ αν υπερβούν σε κατανάλωση ένα ορισμένο επίπεδο αναφοράς για ηλεκτρικό, ΟΤΕ, νερό κλπ, πάλι θα πληρώνουν αποζημίωση στην FRAPORT [σελ. 78 § 4.4.6].

10. Προβλέπονται 3 ΝΕΑ ΤΕΛΗ, Τέλη Φωτισμού, Τέλη Ασφαλείας και Τέλη Επιβατών [σελ. 58]. Δηλαδή δεν φτάνει που η FRAPORT θα παίρνει στο ακέραιο το Σπατόσημο που στη σαρανταετία θα υπερβεί τα 8 δις ευρώ, αλλά θα μετακυλήσει στον επιβάτη και το κόστος υπηρεσιών SECURITY. Επιπλέον προβλέπεται ότι καμία Κρατική ή Αρμόδια Αρχή δεν θα μπορεί να παρεμβαίνει στη δυνατότητα της Fraport να ορίζει τυχόν Αεροναυτικά Τέλη η ΜΗ (!) Αεροναυτικά Τέλη [σελ. 206 § 28.5].

11. Για το μέλλον των υπαλλήλων της ΥΠΑ η Σύμβαση λέει ρητά [σελ. 92 § 5.2.1.ιγ] ότι δεν είναι υποχρεωμένος ο παραχωρησιούχος να τους κρατήσει. Αντίθετα, το κράτος [σελ. 176 § 24.20.3] θα αποζημιώνει την FRAPORT για τα έξοδα που έκανε αντιμετωπίζοντας δικαστικά τις αξιώσεις των απολυμένων υπαλλήλων της ΥΠΑ. Επιπρόσθετα η Σύμβαση υποχρεώνει το κράτος να διευκολύνει με βίζες και άδειες παραμονής τους εκτός ευρωπαϊκής ένωσης υπαλλήλους που θα προσλάβει η FRAPORT, μετά των οικογενειών τους [σελ. 74 § 4.3.2.ι].

Όπως φαίνεται το οικονομικό και αναπτυξιακό σκάνδαλο της ιδιωτικοποίησης των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων, είναι ακόμα μεγαλύτερο απ’ ό,τι προβλέπαμε. Η Fraport για τη συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση, στη σαρανταετία θα εισπράξει πάνω από 22 δις ευρώ, θα αποδώσει στο κράτος 7,89 δις εκ των οποίων τα δημόσια ταμεία θα κρατήσουν μόνο 4,54 δις ευρώ. Μόνο που τώρα, γνωρίζοντας τη Σύμβαση, διαπιστώνουμε ότι η οικονομική ζημία για το Δημόσιο θα είναι πολλαπλάσια. Η FRAPORT AG καθίσταται απόλυτος κυρίαρχος του Τουριστικού Κεφαλαίου της Ελλάδας και απόλυτος ελεγκτής των εθνικών μας κυριαρχικών δικαιωμάτων. Γίνεται εργολάβος του Δημοσίου [σελ. 76 § 4.3.3. της Σύμβασης], και ρυθμιστής του εργασιακού καθεστώτος όλων των υπαλλήλων στα Αεροδρόμια. Ακόμα και η σταδιακή κατάργηση της ΥΠΑ είναι στο χέρι της.

Η “Κοινή Πρωτοβουλία ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων” συνεχίζει τον αγώνα της με ακόμα περισσότερη δύναμη. Οι εξελίξεις που ήδη δρομολογούμε, θα ακυρώσουν το ξεπούλημα των 14 Περιφερειακών Αεροδρομίων.
Σωματεία Εργαζομένων της ΥΠΑ, μαζί με την «Πρωτοβουλία Πολιτών για την κατάργηση του ΤΑΙΠΕΔ» και κάποιων αυτοδιοικητικών – εμπορικών – τουριστικών φορέων, ξεκινήσαμε τη διαδικασία Προσφυγής στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της Ε.Ε., επιδιώκοντας παράλληλα τη συνεργασία με την ΟΣΥΠΑ και το Διεθνές Εμπορικό Επιμελητήριο. Όλοι μαζί βρεθήκαμε στις Βρυξέλλες στην Ημερίδα της GUE (http://www.guengl.eu/news/article/events/tracking-the-eu-aviation-sector-flight-route-current-cases-and-future-prosp) και θα ξαναβρεθούμε σε λίγες μέρες, για να συντονίσουμε τις επόμενες δικαστικές μας κινήσεις.

Ο αγώνας συνεχίζεται, με τους Έλληνες πολίτες στο πλευρό μας, για την ακύρωση των Μνημονιακών σχεδίων υφαρπαγής της δημόσιας γης και περιουσίας και των αναπτυξιακών μας υποδομών.


Οι 161 θεσμικοί φορείς και συλλογικότητες,

της “Κοινής Πρωτοβουλίας ενάντια στην ιδιωτικοποίηση των Περιφερειακών Αεροδρομίων”





πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Επεισοδιακή η επίσκεψη του Πάνου Καμμένου στην Κω

Παρέκκλινε της πορείας του προς την Κω ο υπουργός Άμυνας Πάνος Καμμένος κι έστριψε για τη Λέρο, σύμφωνα με το kosnews24.gr, καθώς οι κάτοικοι του νησιού είχαν ετοιμάσει «θερμή» υποδοχή.
AdTech Ad

Ο κ. Καμμένος προσγειώθηκε με ελικόπτερο στις 10 παρά είκοσι το πρωί στον χώρο των 40 στρεμ. της Μεσαριάς (πίσω από το Lidl), ο οποίος και επιθεώρησε τον υπό επίταξη χώρο  παρουσία του βουλευτού Η. Καματερού. Στην περιοχή υπήρχε ισχυρή αστυνομική δύναμη, η οποία εμπόδισε να πλησιάσουν πολίτες.

Εκεί έμεινε για περίπου είκοσι λεπτά και αφού είδε το χώρο αναχώρησε δίνοντας τις σχετικές εντολές για να προχωρήσει η διαδικασία της επίταξης και να ξεκινήσουν άμεσα εργασίες από τον στρατό (επίσης φορτώνονται τα προκατ τα οποία θα τοποθετηθούν στην περιοχή).
Tοπικά μέσα ενημέρωσης της Κω υποστηρίζουν, ότι ενώ ο υπουργός Άμυνας αναμένετο να φτάσει στον κρατικό αερολιμένα Ιπποκράτης, τελικά πέταξε για την Κω με ελικόπτερο στρατού τύπου ΣΙΝΟΥΚ, το οποίο δεν κατάφερε να προσγειωθεί αρχικά στο προκαθορισμένο σημείο, όταν έγινε αντιληπτό από διαδηλωτές, οι οποίοι αντέδρασαν έντονα.

Ο πιλότος έκανε στροφή προς την Λέρο έως ότου τελικά προσγειώθηκε σύμφωνα με το aegeanews.gr στο χώρο του υπό δημιουργία hotspot.

Κάτοικοι της περιοχής βρίσκονταν στην περιοχή, ενώ κλούβα της αστυνομίας και αυτοκίνητο του στρατού είχαν αποκλείσει τον δρόμο που οδηγεί στο ακίνητο.

Μάλιστα, οι κάτοικοι στο Λινοπότι θέλησαν να «τρολάρουν» τον κ. Καμμένο, ο οποίος πολλές φορές έχει δηλώσει σε τηλεοπτικούς σταθμούς ότι οι νησιώτες της Κω χρεώνουν τους μετανάστες 5 ευρώ το άτομο, προκειμένου να τους αφήσουν να φορτίσουν τα κινητά του. Έτσι η επιτροπή κατοίκων της περιοχής στο δρόμο πολύμπριζα γράφοντας πάνω 5 ευρώ.



  Παράλληλα, σύμφωνα με το kostoday.com, η πρόσβαση προς το ακίνητο του Νίκου Κανταρζή, το οποίο προτάθηκε για hot spot στο νησί είχε αποκλεισθεί από νωρίς με ισχυρή αστυνομική δύναμη και άνδρες των ΜΑΤ, που έφτασαν από την Αθήνα, καθώς κάτοικοι της περιοχής είχαν συγκεντρωθεί για να αντιδράσουν στην προοπτική αυτή.


 
 

 

Σημειώνεται ότι το πρωί της Τρίτης mmα διμοιρία των ΜΑΤ έφτασε – με ειδική πτήση με C130 – στην Κω, προκειμένου να «προετοιμάσει» το έδαφος για την άφιξη του Υπουργού Άμυνας, Πάνου Καμμένου.


πηγή εξωτερικής φωτογραφίας: Aegeanews.gr





ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Καλά κρατούν οι πωλήσεις premium και πολυτελών αυτοκινήτων στη χώρα μας

Μικρή μείωση στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων σημειώθηκε τον πρώτο μήνα της χρονιάς, σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, που δημοσιεύει η Καθημερινή, τον Ιανουάριο πουλήθηκαν 5.748 επιβατικά αυτοκίνητα σε όλη την χώρα. Εκτιμάται ότι ο τελικός αριθμός θα κυμανθεί γύρω στα 5.760 αυτοκίνητα, όταν προστεθούν και τα αυτοκίνητα που αφορούν μερικούς διαγωνισμούς. Σε σχέση με τον περασμένο Ιανουάριο ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε κατά 1,5%.

Τα πρώτα στοιχεία δείχνουν ότι την υψηλότερη επίδοση στην ελληνική αγορά σημείωσε η Toyota. Η ιαπωνική μάρκα πούλησε 831 καινούργια αυτοκίνητα που ανήκουν στην πολυπληθή γκάμα της. H Toyota σύντομα θα ξεκινήσει το λανσάρισμα της νέας γενιάς του RAV- 4.

Τη δεύτερη θέση στη λίστα των πωλήσεων κατέλαβε η γερμανική φίρμα Opel, η οποία διέθεσε 537 αυτοκίνητα και λανσάρει αυτή την περίοδο τη νέα γενιά του Astra. Η τριάδα κλείνει με μια γαλλική μάρκα την Peugeot. Η επίδοση της είναι 497 αυτοκίνητα. Η Peugeot λανσάρει το ανανεωμένο 208.
H Nissan βρίσκεται στην τέταρτη θέση της γενικής λίστας με 400 πωλήσεις. Ακολουθούν, VW 391, Suzuki 374, Ford 339, Citroen 274, Renault 232 και Fiat 228 μονάδες κ.α.

Τα μεγάλα «πορτοφόλια»

Η πρώτη μάρκα στην άτυπη premium κατηγορία είναι η BMW, η οποία διέθεσε 219 πολυτελή αυτοκίνητα. Η Volvo κατατάχθηκε στη δεύτερη θέση με 201 πωλήσεις. Ακολουθήσαν η Audi με 158 πωλήσεις και την άτυπη κατάταξη των πολυτελών αυτοκινήτων κλείνει η Mercedes που ταξινόμησε 99 αυτοκίνητα.

Πουλήθηκαν όμως και 14 αυτοκίνητα ιδιαίτερα υψηλής αξίας. Ειδικότερα, κυκλοφόρησαν 7 Land Rover, 3 Lexus, 3 Jaguar και 1 Porsche.

Αν και σύγκριση με τα προ κρίσης επίπεδα δεν μπορεί να γίνει εν τούτοις dealers πολυτελών και premium αυτοκινήτων σημειώνουν ότι για τα δεδομένα της οικονομικής κατάστασης της χώρας οι επιδόσεις είναι ικανοποιητικές.

Σημειώνεται ότι το 2015 η Mercedes είχε μερίδιο της ελληνικής αγοράς 4,7% με πάνω από 3.500 ταξινομήσεις, η BMW 4%, η AUDI 3,5% και η Volvo 2,8%. Παράλληλα ταξινομήθηκαν 20 Porsche και 6 Jaguar.

Ακολουθούν τα αναλυτικά στοιχεία του 2015 που εξέδωσε ο ΣΕΕΑ







πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Απεργία την Πέμπτη: Κατεβάζει ρολά η χώρα. Ποιοι συμμετέχουν

Γενική απεργία την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, με ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ και οργανώσεις των ελεύθερων επαγγελματικών και επιστημόνων να αντιδρούν στο ασφαλιστικό νομοσχέδιο, που προωθεί η κυβέρνηση.
AdTech Ad

Το γενικό συμβούλιο της ΓΣΕΕ, ύστερα από εισήγηση του προέδρου της Συνομοσπονδίας Γιάννη Παναγόπουλου, αποφάσισε να κηρύξει 24ωρη γενική απεργία στις 4 Φεβρουαρίου και να συμπορευτεί με τους επιστημονικούς κλάδους (δικηγόρους, γιατρούς, μηχανικούς) και τους άλλους φορείς που πλήττονται από το νέο Ασφαλιστικό.

"Να υπάρξει συντεταγμένη αντίδραση για να διεκδικήσουμε τον αναδιανεμητικό χαρακτήρα του ασφαλιστικού που η κυβέρνηση πάει να το λύσει με δημοσιονομικές πρακτικές. Δεν γίνεται να μπουν στο ίδιο ταμείο οι εργαζόμενοι με τους εργοδότες", δήλωσε ο πρόεδρος της ΓΣΕΕ.

Με προσωπικό ασφαλείας θα λειτουργήσουν τα Δημόσια Νοσοκομεία, οι Προνοιακές Μονάδες, τα Κέντρα Υγείας και το ΕΚΑΒ, την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, λόγω της συμμετοχής των εργαζομένων και των γιατρών στα δημόσια νοσοκομεία στην απεργιακή κινητοποίηση των ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ.

Στις κινητοποιήσεις συμμετέχουν επίσης οι ελευθεροεπαγγελματίες γιατροί, οι οδοντίατροι, οι φαρμακοποιοί και οι φυσικοθεραπευτές.Επίσης, οι γιατροί αποφάσισαν και αποχή από το σύστημα ηλεκτρονικής συνταγογράφησης μέχρι την Τετάρτη.

Παράλληλα, από την εργασία τους απέχουν επίσης δικηγόροι μέχρι τη Δευτέρα και οι συμβολαιογράφοι μέχρι την Παρασκευή σε ένδειξη διαμαρτυρίας για το ασφαλιστικό, ενώ κλειστά θα είναι και τα πρατήρια υγρών καυσίμων σε όλη τη χώρα, όπως αποφάσισε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ).

Απεργία διαρκείας ξεκινούν, επίσης, την Πέμπτη και οι αυτοκινητιστές, καθώς ήδη αρκετές ομοσπονδίες Ιδιοκτητών Φορτηγών Αυτοκινήτων έχουν αποφασίσει να συμμετάσχουν στην απεργία της Πέμπτης. Αντίστοιχη απόφαση έχει λάβει το Σωματείο Ιδιοκτητών Β.Ελλάδας, ενώ τις προσεχείς ημέρες αναμένονται οι αποφάσεις και των υπολοίπων σωματείων.

Πώς θα κινηθούν τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Τα λεωφορεία  θα κινούνται από τις 09.00 έως τις 21.00 (έξοδος από τα αμαξοστάσια στις 08.30 και αποκατάσταση της κυκλοφορίας έως τις 09.30). Θα αρχίσουν να αποσύρονται από τις 20.00.

Οι εργαζόμενοι σε Μετρό, ηλεκτρικό σιδηρόδρομο και τραμ θα εργαστούν από τις 10.00 έως τις 15.00, κυρίως για να εξυπηρετήσουν τους διαδηλωτές που θα πάρουμε μέρος στις συγκεντρώσεις της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.

Σε 24ωρη απεργία και οι εργαζόμενοι σε Προαστιακό , ΟΣΕ και τα τρόλεϊ. Το Μετρό δεν θα πραγματοποιεί δρομολόγια στο τμήμα Δουκ. Πλακεντίας – Αεροδρόμιο καθ όλη τη διάρκεια της μέρας

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας έχοντας αναστείλει προσωρινά τις κινητοποιήσεις των εργαζομένων της, αποφάσισε νέα απεργία για την Πέμπτη και Παρασκευή 4 και 5 Φεβρουαρίου, ζητώντας την απόσυρση του ασφαλιστικού νομοσχεδίου. Σε ανακοίνωσή της η ΠΝΟ κάνει λόγο για "αδιάλλακτη και ανυποχώρητη θέση της κυβέρνησης".

Στην 24ωρη απεργία της ερχόμενης Πέμπτης θα συμμετέχουν και οι ιδιοκτήτες ταξί όλης της χώρας.

Στη Θεσσαλονίκη στην 24ωρη απεργία συμμετέχουν οι εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ. Κατά την ημέρα της απεργίας ο Οργανισμός, θα κυκλοφορεί λεωφορεία με προσωπικό ασφαλείας. Τα δρομολόγια των γραμμών που θα εξυπηρετούνται με το προσωπικό ασφαλείας, θα εκτελούν το πρώτο δρομολόγιο από 04:45 και το τελευταίο 23:00 περίπου.

Ακυρώσεις πτήσεων από την Olympic Air την Πέμπτη

Δεκαέξι πτήσεις της Olympic Air ακυρώνονται μεθαύριο, λόγω της 4ωρης στάσης εργασίας του Πανελλήνιου Συλλόγου Πτυχιούχων Τηλεπικοινωνιακών Υπαλλήλων ΥΠΑ.

Ο σύλλογος των τηλεπικοινωνιακών υπαλλήλων της ΥΠΑ, συμμετέχει στην απεργία που έχουν κηρύξει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, με 4ωρη στάση εργασίας που θα πραγματοποιηθεί από 8:00 έως 12:00.

Αναλυτικότερα, ακυρώνονται τα σκέλη πτήσεων, ως κάτωθι:

ΟΑ 062 Αθήνα - Πάρος
ΟΑ 063 Πάρος - Αθήνα
OA 040 Αθήνα - Μήλος
ΟΑ 041 Μήλος - Αθήνα
ΟΑ 012 Αθήνα - Κάλυμνος
ΟΑ 013 Κάλυμνος - Αθήνα
ΟΑ 030 Αθήνα - Λέρος
ΟΑ 031 Λέρος - Αθήνα
ΟΑ 036 Κως - Κάλυμνος
OA 036 Κάλυμνος - Λέρος
ΟΑ 036 Λέρος - Αστυπάλαια
ΟΑ 021 Αστυπάλαια - Αθήνα
ΟΑ 016 Αθήνα - Ικαρία
ΟΑ 017 Ικαρία - Αθήνα
ΟΑ 054 Αθήνα - Κύθηρα
ΟΑ 055 Κύθηρα - Αθήνα

Για περισσότερες πληροφορίες, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα: 801 801 0101 (από σταθερό), 210 3550500 (από κινητό).






ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΣΟΚ: Έρχεται νέο χαράτσι στα ΙΧ

Ένα παλιότερο σενάριο επανέρχεται στο προσκήνιο, καθώς υπάρχει έντονη φημολογία ότι εξετάζεται εκ νέου από το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης ένα χαράτσι για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

Το χαράτσι, που πιθανότατα θα έχει την ονομασία «πράσινο τέλος», θα επιβληθεί στα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα παλαιότερης από EURO 4 τεχνολογίας και σε όσα έχουν αγοραστεί πριν το 2010.

Τι προβλέπεται; Oι κάτοχοι των αυτοκινήτων αυτών θα κληθούν να πληρώσουν τουλάχιστον 50 ευρώ έως τα 2.000 κυβικά, με την επιβάρυνση να ξεπερνάει το 30% από τα 2.000 κυβικά και πάνω.





πηγη



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Απεργιακό μπλάκ άουτ αύριο – Πώς θα κινηθούν τα μέσα μεταφοράς

Παραλύει ολόκληρη η χώρα την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου, ημέρα της Γενικής Απεργίας που έχουν εξαγγείλει ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, έναντι του ασφαλιστικού.

Επαγγελματίες, έμποροι και μισθωτοί στις επιχειρήσεις αποφάσισαν να κλείσουν τα καταστήματά τους. Στην απεργία συμμετέχουν γιατροί, φαρμακοποιοί, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι, μηχανικοί, φοροτεχνικοί.

Επίσης, απεργούν ΠΟΕ-ΟΤΑ, ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ, ενώ νέα 48ωρη απεργία εξήγγειλε η ΠΝΟ-ΝΑΤ με την κινητοποίηση να αρχίζει στις 6 το πρωί της Πέμπτης. Στην απεργία συμμετέχουν, ακόμη, η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος, οι οδηγοί ταξί.
Στάσεις εργασίας στα μέσα μεταφοράς

Στάσεις εργασίας έχουν προγραμματιστεί για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, εκτός από τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο και τα τρόλεϊ που θα μείνουν ακινητοποιημένα για όλο το 24ωρο.

Το Μετρό θα λειτουργεί από τις 10:00 το πρωί έως τις 16:00 το απόγευμα, όμως δεν θα εκτελούνται δρομολόγια στο τμήμα μεταξύ Δουκίσσης Πλακεντίας – Αεροδρόμιο.

Τα λεωφορεία θα κινηθούν από 9:00 το πρωί έως 21:00 το βράδυ, όμως η απόσυρση των οχημάτων θα αρχίσει νωρίτερα ώστε να βρίσκονται εγκαίρως στα αμαξοστάσια. Τις ίδιες ώρες θα εκτελούνται δρομολόγια στο Τραμ.

Δε θα κινηθούν Προαστιακός και ΟΣΕ.

Κλειστά θα είναι τα βενζινάδικα λόγω της συμμετοχής στην απεργία της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων Εμπόρων Καυσίμων (ΠΟΠΕΚ).

Η κεντρική συγκέντρωση ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ είναι στις 11:00 πρωί στην πλατεία Κλαυθμώνος, ενώ δική του συγκέντρωση θα πραγματοποιήσει στις 10:30 στην Ομόνοια το ΠΑΜΕ.

Την Πέμπτη θα ακυρωθούν αρκετές πτήσεις της Ολυμπιακής με προορισμό νησιά, όπως η Πάρος, η Μήλος, η Κάλυμνος, η Λέρος, λόγω της στάσης εργασίας που κήρυξε ο Πανελλήνιος Σύλλογος Πτυχιούχων Τηλεπικοινωνιακών Υπάλληλων της ΥΠΑ, από τις 8:00 το πρωί έως τις 12:00 το μεσημέρι.





πηγη



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Και πάλι ο ΣΥΡΙΖΑ χαιρετίζει την απεργία ως «όπλο» στις διαπραγματεύσεις

«Οι λύσεις θα προκύψουν από τους αγώνες του κόσμου της εργασίας και του λαού», επισημαίνει το Τμήμα Εργατικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ, χαιρετίζοντας την απεργιακή κινητοποίηση που έχουν προκηρύξει για την Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2015 οι εργαζόμενοι και τα συνδικάτα, «παρεμβαίνοντας αγωνιστικά για την προάσπιση του δημόσιου, καθολικού και αναδιανεμητικού Ασφαλιστικού Συστήματος».

Στην ανακοίνωσή του για τη στήριξη της απεργίας, -που εξέδωσε παρά τις αντιδράσεις και τα ειρωνικά σχόλια που προκάλεσε η προηγούμενη επιμένοντας στη θέση ότι η αντίδραση του λαού είναι «όπλο» στα χέρια της κυβέρνησης ενάντια σε ακραίες απαιτήσεις των δανειστών- δηλώνει ακόμη ότι «στηρίζει την προσπάθεια της κυβέρνησης για την υπεράσπιση των συντάξεων και την δημιουργία ενός συστήματος με αναδιανεμητικό χαρακτήρα στηριγμένο στην αλληλεγγύη των γενεών».

Καταγγέλλοντας τις δυνάμεις εκείνες που στηρίζουν νεοφιλελεύθερες πολιτικές, δυνάμεις που βρίσκονται μέσα και έξω από τη χώρα και επιμένουν στη συνταγή νέων μειώσεων στις συντάξεις, καλεί την κυβέρνηση «να μην υποχωρήσει σε καμία μείωση συντάξεων και να αντιταχθεί στα σχέδια των δανειστών και των ντόπιων συμμάχων τους».

«Μετά από τις νεοφιλελεύθερες επιλογές που κυριολεκτικά βούλιαξαν τα Ασφαλιστικά Ταμεία (απώλειες 24 δισ. ευρώ την εξαετία 2009 – 2014) και οδήγησαν σε φτωχοποίηση μεγάλο μέρος των απόμαχων της εργασίας (26 δισ. απώλειες από τις περικοπές συντάξεων), ακόμα και σήμερα δυνάμεις εντός και εκτός χώρας επιμένουν στην ίδια συνταγή προτείνοντας νέες μειώσεις συντάξεων κύριων και επικουρικών», καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ.

«Και όλα αυτά» υπογραμμίζει «όταν:

*Τα Ασφαλιστικά Ταμεία γνώρισαν το 2011 την δραματική απομείωση της περιουσίας τους κατά 13 δισ. ευρώ με την εφαρμογή του PSI που εφάρμοσε η συγκυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου.

*Τα τελευταία 40 χρόνια τα αποθεματικά τους λεηλατήθηκαν με την αναγκαστική τοποθέτησή τους στην ΤτΕ με μηδενική απόδοση όταν ο πληθωρισμός «έτρεχε» με 25%.

*Την κρίσιμη δεκαετία 1990-2000 με ευθύνη συγκεκριμένων πολιτικών δυνάμεων τα Ταμεία υποχρεώθηκαν να συμμετάσχουν στο “χρηματιστηριακό πάρτι” και στη συνέχεια στο επενδυτικό όλεθρο των δομημένων ομολόγων, με ανυπολόγιστες απώλειες δεκάδων δισ. ευρώ.»

«Όλα αυτά οδήγησαν το Ασφαλιστικό Σύστημα της χώρας σε τροχιά μη βιωσιμότητας και στην ανάγκη λήψης μέτρων προκειμένου να ξανασταθούν στα πόδια τους» επισημαίνει το Τμήμα Εργατικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ.

«Τα μέτρα όμως που πρέπει να ληφθούν» τονίζει «θα πρέπει να αφορούν κατά κύριο λόγο τα έσοδα και όχι τις παροχές του Συστήματος Κοινωνικής Ασφάλισης».

«Το Ασφαλιστικό Σύστημα της χώρας δεν πρόκειται να ορθοποδήσει όσο η ανεργία κινείται στο 25%, η ανασφάλιστη εργασία ξεπερνάει το 20% και οι ελαστικές μορφές απασχόλησης αποτελούν «οδηγό» των επιχειρήσεων σε αρκετές περιπτώσεις» προειδοποιεί.

Το Τμήμα Εργατικής Πολιτικής σημειώνει ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να παλέψουν για:

*Την ανακεφαλαιοποίηση των Ασφαλιστικών Ταμείων καθώς και τη στήριξή τους μέσα από κοινωνικούς πόρους. Πόρους που θα προκύψουν από μία διαδικασία αναδιανομής υπέρ του κόσμου της εργασίας.

*Να δημιουργηθεί ένα αποτελεσματικό πλαίσιο για την αντιμετώπιση της παραβατικότητας στην αγορά εργασίας και μέσα από την ενίσχυση των ειδικών υπηρεσιών ελέγχου.

*Την ουσιαστική επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων.

*Την αλλαγή του πλαισίου λιτότητας σε όλη την Ευρώπη έτσι ώστε μέσα από ένα γενναίο πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων να αντιμετωπιστεί το κεντρικό πρόβλημα της ανεργίας.

«Οι λύσεις που χρειαζόμαστε δεν μπορούν να προκύψουν από τις δυνάμεις και την λογική της “ελεύθερης αγοράς”, αλλά από τη στήριξη των κοινωνικών αναγκών, την αλληλεγγύη και τη δημοκρατία, από τους αγώνες του κόσμου της εργασίας και του λαού», καταλήγει το Τμήμα Εργατικής Πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ.








πηγη



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Το κόλπο

Θα είμαι σύντομος και θα τα πω απλά

1.Από τις αρχές της δεκαετίας του ’80 άρχισε να παραδίδεται στους ανθρώπους, η τεχνολογία που θα έκανε τη ζωή τους, οχι απλά ευκολότερη, αλλά πιο τεμπέλικια

2.Οι συσκευές της τεχνολογίας αυτής, διαφημίστηκαν στο έπαρκο και όλοι τις ήθελαν.Από ασφαλή αυτοκίνητα μεχρι laptop.

3.Από τα τέλη της δεκαετίας του ’90,άρχισαν να δίνονται μαζικά και μάλιστα διαφημιζόμενα,πολλά εύκολα δανεια, που βοήθησαν τους πάντες να αποκτήσουν μεγάλες τεχνολογικές ευκολίες για την καθημερινότητά τους.Σπίτια αυτοκίνητα και μικροσυσκευές για όλους.

4.Μέχρι το 2008, σχεδόν όλοι είχαν γίνει καλομαθημένοι,στον λεγόμενο δυτικό κόσμο,στον οποίο είχε ανατεθεί η διοίκηση και η αστυνόμευση του πλανήτη για λογαριασμό των παφκόσμιων αφεντικών.

5.Μέσα στο 2008,έφεραν την τεχνητή οικονομική κρίση και με ταχύτητα μεγάλη θα στερήσουν από τους γκο’ί’μ τα….<<παιχνίδια>> τους και ήδη παρατηρούνται σύνδρομα στερησης άχρηστων πραγμάτων,που μας έπεισαν ότι τα χρειαζόμαστε.

6.Όποιος ζει όπως την δεκαετία του ’60 θεωρείται φτωχός και δυστυχής.

Σκοπός είναι η επιβολή μιας παγκόσμιας δυστυχίας.

Το μέσον,είναι η στέρηση όλων όσων μαζικά μας είχαν δώσει.

Τα όργανα επιβολής του σχεδίου τους είναι οι πολιτικοί του κάθε κράτους.

Με δυο κουβέντες,όποιος ζει στην Ευρώπη, με τα μέσα και τα χρήματα που κάνουν κάποιον ευτυχισμένο στο Μπαγκλαντές,είναι δυστυχής.

Ολοι αυτή η μιζέρια και η στενοχώρια και η απελπισία και η ανέχεια,έχει σαν σκοπό,εκτός από το να τροφοδοτεί με δύναμη το δαιμονικό συνεχές,να κάνει τους πάντες να θέλουν απλά να επιζήσουν αυτοί και τα παιδιά τους.

Το γενικό σχέδιο στέρησης και λιτότητας,έχει και οικολογικό περίβλημα  Ατζέντα 21.

Έχει σαν σκοπό να κάνει τα προσ το ζειν να φαίνονται μία πολυτέλεια.




ΘΕΡΜΙΩΤΗΣ ΕΛ




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΠΡΟΚΛΗΣΗ: Το Ελπίς δεν είχε λεφτά για γάζες αλλά έδινε 10,000 τον μήνα σε γιατρό-πρώην βουλευτή της ΝΔ

Εξοδα πρόκληση για την κάλυψη των εξόδων πρώην βουλευτή-γιατρού από την διοίκηση του ΕΛΠΙΣ! Τη στιγμή που το δημόσιο Νοσοκομείο δεν είχε λεφτά για αναλώσιμα ή γάζες και τσιρότα φρόντιζε να εκταμιεύει ποσό που άγγιζε τις 10.000 ευρώ τον μήνα για να καλύπτει τα έξοδα στην Γενεύη του Διευθυντή του Οδοντιατρικού Τμήματος, κ. Δημήτρη Κρανιά. Ποιος είναι ο κ. Κρανιάς και γιατί μεταφέρθηκε στην Γενεύη όπου αμειβόταν με 10.000 ευρώ τον μήνα με λεφτά του «ΕΛΠΙΣ» είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία και αποτελούν μέρος του ρεπορτάζ που ξετυλίγει το healthreportaz.gr.



Καταρχάς να διευκρινίσουμε ότι στην συγκεκριμένη υπόθεση τα ζητήματα τα οποία εύλογα προκύπτουν είναι ηθικά καθώς η τοποθέτηση του πρώην βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, κ. Κρανιά, στο «Ελπίς» όσο και η μετάθεση του στην μόνιμη αντιπροσωπεία της χώρας μας στην Ελβετία, έγιναν «πατώντας» σε Νόμους.

Είναι όμως ποτέ δυνατόν εν μέσω σκληρού Μνημονίου και περικοπών κονδυλίων από τον ευαίσθητο τομέα της Υγείας, πρώην βουλευτές «πατώντας» επάνω σε Νόμους να τοποθετούνται σε πρωσοπαγείς διευθυντικές θέσεις και σαν να μην φτάνει αυτό στην συνέχεια να μετακινούνται στην Γενεύη με τα έξοδα να καλύπτονται από το Δημόσιο Νοσοκομείο; Ναι είναι!
Βουλευτής δυο ημερών
Ο πρωταγωνιστής της ιστορίας, Δημήτρης Κρανιάς, γνωστός οδοντίατρος και πρώην πρόεδρος του Δ.Σ. του Οδοντιατρικού Συλλόγου Αττικής, κατέχει ένα σπάνιο ρεκόρ. Υπήρξε βουλευτής για δυο ημέρες. Την 1 Σεπτεμβρίου 2009 κατέλαβε την έδρα που άφησε ο παραιτηθείς Γιάννης Μανώλης. Μια ημέρα αργότερα προκηρύχθηκαν εκλογές, ωστόσο ο κ. Κρανιάς δεν εξελέγη. Ωστόσο χάρη στο Νόμο 1759/1988 που πρόβλεπε ότι οι γιατροί που απώλεσαν την βουλευτική τους ιδιότητα να διορίζονται με απόφαση του υπουργού Υγείας στο ΕΣΥ, ο κ. Κρανιάς διορίσθηκε σε προσωποπαγή θέση Διευθυντού του Οδοντιατρικού Τμήματος του «ΕΛΠΙΣ». Έτσι λοιπόν… αξιοποιήθηκε το βουλευτικό αξίωμα των δυο ημερών!
Η τοποθέτηση στην Γενεύη δια χειρός Γεωργιάδη

Τον Οκτώβριο του 2012 υπουργός Υγείας ήταν ο νυν αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Άδωνις Γεωργιάδης. Διοικητής στο «ΕΛΠΙΣ» ήταν ο κ. Θεόδωρος Γιάνναρος. Στις 21 Οκτωβρίου 2013 ο οδοντίατρος-στέλεχος της Νέας Δημοκρατίας απολαμβάνει ένα ωραίο «δώρο». Δεν είναι άλλο από την τοποθέτησή του στην Μόνιμη Αντιπροσωπεία της Ελλάδος στην Γενεύη. Πρόκειται για προσωπική απόφαση του κ. Αδώνιδος Γεωργιάδη. Την υπογράφουν ο τότε υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης και νυν πρόεδρος της ΝΔ, Κυριάκος Μητσοτάκης και τότε αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης και υπουργός Εξωτερικών, Ευάγγελος Βενιζέλος

Οι αποδοχές του κ. Κρανιά αυξάνονται θεαματικά. Αγγίζουν τις 9.952 ευρώ μηνιαίως καθώς συμπεριλαμβάνονται επιδόματα υπηρεσίας στην αλλοδαπή, επιδόματα κατοικίας και οποιαδήποτε άλλη δαπάνη προκύψει από την απόσπαση. Ποιος τα πληρώνει όλα αυτά; Μα φυσικά ο φορέας προέλευσης, δηλαδή το Νοσοκομείο ΕΛΠΙΣ!
 
Και 5.000 ευρώ για δαπάνη εγκατάστασης
 
Στις 26 Νοεμβρίου 2013, ενώ ο κ. Κρανιάς βρίσκεται στην Γενεύη και πληρώνεται με χρήματα του «ΕΛΠΙΣ», ο κ. Γεωργιάδης αποφασίζει την διετή παράταση της θητείας του κ. Γιάνναρου. Το εκπληκτικό όμως είναι ότι μόλις δυο ημέρες μετά την ανανέωση της θητείας ο κ. Γιάνναρος (ο οποίος συχνά πυκνά –και πολύ σωστά- ξεσπάθωνε κατά της οικονομικής ασφυξίας που προκαλούσαν οι Μνημονιακές πολιτικές), αποφασίζει να δαπανηθούν 4.966 ευρώ από τον προυπολογισμό του 2013 του ΕΛΠΙΣ, για ποιον λόγο λέτε; Μα για τα έξοδα εγκατάστασης του κ. Κρανιά στην Γενεύη!


πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!