EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

ΔΕΙΤΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ! ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΑΝ ΝΕΑΡΕΣ ΓΕΡΜΑΝΙΔΕΣ!

Δείτε τι μας περιμένει…… Έτσι οι λαθρομετάστες άλωσαν την κεντρική πλατεία της Κολωνίας και παρενοχλούσαν τις Γερμανίδες

Η αστυνομία τα θαλάσσωσε…

Οι δημοσιογράφοι άργησαν να αντιδράσουν γιατί φοβήθηκαν μην τους πούνε ρατσιστές…

Οι Γερμανίδες όμως τώρα βγαίνουν μπροστά… και λένε όλη την αλήθεια…







kologne_michelle-630x400Μια νεαρή γυναίκα, η Μισέλ, 18 ετών, μίλησε δημοσίως για τις στιγμές τρόμου που έζησε την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς έξω από τον κεντρικό σταθμό της Κολωνίας όταν δέχθηκε επίθεση από “ξαναμμένους» πρόσφυγες, μεταδίδει η βρετανική Express.

Είναι μια από τις 118 γυναίκες που έπεσαν θύματα σεξουαλικής επίθεσης ή ληστείας από ένα πλήθος 1.000 προσφύγων που έκανε πρωτοχρονιάτικο “πάρτι» στην πλατεία έξω από τον κεντρικό σταθμό παρενοχλώντας απροστάτευτες γυναίκες.

Η Μισέλ ήταν με 11 φίλες της όταν περικυκλώθηκαν από 20 έως 30 άνδρες, οι οποίοι είχαν “διαθέσεις» περίεργες.

“Καταφέραμε να φτάσουμε στον Καθεδρικό ναό» που βρίσκεται απέναντι από τον κεντρικό σταθμό.
Οι κοπέλες είχαν πιαστεί μεταξύ τους για να περάσουν μέσα από τους έξαλλους άνδρες: “Ήταν οργισμένοι και προσπαθούσαμε να διασφαλίσουμε ότι καμιά μας δεν θα την τράβαγαν ανάμεσά τους».

“Μας άρπαζαν και εμείς προσπαθούσαμε να διαφύγουμε όσο πιο γρήγορα γινόταν».
Καθώς οι κοπέλες κινούνταν οι άνδρες τους έβαζαν χέρι και παράλληλα τις λήστευαν. Κινητά τηλέφωνα, τσάντες, πορτοφόλια κλάπηκαν μέσα από τα χέρια τους.

Αργότερα όταν αποπειράθηκαν να επιστρέψουν σπίτια τους, είδαν τους άνδρες που ήταν συγκεντρωμένοι στην πλατεία έξω από τον σταθμό που έριχναν βεγγαλικά.

“Ήταν 12.30 όταν γυρίσαμε στον κεντρικό σταθμό για να πάρουμε το τρένο, το οποίο υποτίθεται θα έφευγε στη 1.00. Υπήρχαν όμως πάρα πολλοί άνθρωποι και ήταν δύσκολο να φτάσεις στις αποβάθρες».

“Όταν έφτασα στον σταθμό συνειδητοποίησα ότι το τρένο μου δεν θα έφευγε. Τότε αναγκάστηκα να γυρίσω πίσω στην πλατεία, να περάσω πάλι μέσα από τους άνδρες και να περπατήσω μέχρι το σπίτι μου».

Η Μισέλ δέχθηκε να μιλήσει και να δείξει το πρόσωπό της. Πολλές όμως άλλες γυναίκες αρνήθηκαν και μίλησαν ανώνυμα.

Μια άλλη νεαρή γυναίκα, η Κάτια Λ., έδωσε μια φρικιαστική μαρτυρία από την εμπειρία της την Παραμονή της Πρωτοχρονιάς.

“Όταν βγήκαμε από τον σταθμό εκπλαγήκαμε από αυτό που μας περίμενε. Ήταν μόνο αλλοδαποί άνδρες. Καθώς περνούσαμε ανάμεσά τους ένιωσα ένα χέρι στα οπίσθιά μου και ένα άλλο στα στήθη μου».

“Στο τέλος με έπιαναν παντού. Ήταν ένας εφιάλτης. Αν και φώναζα και τους χτυπούσα, αυτοί οι τύποι δεν σταματούσαν. Είχα απελπιστεί. Πρέπει να με χούφτωσαν τουλάχιστον 100 φορές σε απόσταση 200 μέτρων».

“Ευτυχώς φορούσα παντελόνι. Εάν φόραγα φούστα θα με είχαν γδύσει».

Μια 24χρονη φοιτήτρια, η Έβελιν, είπε στη γερμανική εφημερίδα Bild. “Φόραγα μια φούστα μέχρι τα γόνατα. Και ξαφνικά ένιωσα ένα χέρι από πίσω μου, κάτω από τη φούστα. Γύρισα αμέσως και είδα ένα χαμογελαστό πρόσωπο».

Η Έβελιν κατάφερε να ξεφύγει από την πλατεία και να φτάσει στην είσοδο του Καθεδρικού, αλλά και εκεί την περικύκλωσαν οι άνδρες, που μίλαγαν αραβικά.

“Τα μόνα αγγλικά που έλεγαν ήταν ‘χέι μπέιμπι’. Με άρπαξαν εκεί και μου κρατούσαν τα χέρια.
Ήταν ένας εφιάλτης. Είχαμε παγιδευτεί από ένα πλήθος».

Ένας αστυνομικός που μίλησε ανώνυμα στη Bild παραδέχθηκε ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα για να σταματήσουν αυτό που συνέβαινε.

“Φτάσαμε στον σταθμό του τρένου γιατί μάθαμε ότι ένα επιθετικό πλήθος, περίπου 400 ανδρών, είχε συγκεντρωθεί. Όταν φτάσαμε συνειδητοποιήσαμε ότι ήταν περισσότεροι. Ήταν εντελώς μεθυσμένοι, ίσως να είχαν πάρει και ναρκωτικά και έριχναν βεγγαλικά πάνω στον κόσμο».

“Ήταν εξαιρετικά επικίνδυνο. Περίπου στη 01.00 τα ξημερώματα αρχίσαμε να λαμβάνουμε αναφορές από γυναίκες που είχαν ληστευτεί ή δεχθεί σεξουαλική επίθεση».





πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Για τη συνταγματικότητα της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων καλείται να αποφασίσει το ΣτΕ

Για το ζήτημα της συνταγματικότητας της ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων της χώρας, για 42 χρόνια με δυνατότητα παράτασης για άλλα 10, καλείται να αποφασίσει το Συμβούλιο της Επικρατείας.

Το θέμα συζητήθηκε σήμερα ενώπιον της Ολομέλειας ΣτΕ, στο οποίο είχαν προσφύγει η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας, οι Δήμοι στη δικαιοδοσία των οποίων υπάρχουν αεροδρόμια, Δικηγορικοί Σύλλογοι, Εμπορικά και Βιομηχανικά Επιμελητήρια, κλπ., ζητώντας να ακυρωθούν οι κυβερνητικές αποφάσεις με τις οποίες παραχωρήθηκαν στο ΤΑΙΠΕΔ τα δικαιώματα παραχώρησης σε τρίτους μέσω συμβάσεων η διοίκηση, διαχείριση, επέκταση, συντήρηση και εκμετάλλευση των κρατικών αεροδρομίων.

Υπενθυμίζεται ότι τα αεροδρόμια παραχωρήθηκαν με εφάπαξ ποσό από 600-650 εκατ. ευρώ για το κάθε ένα, και ετήσιο μίσθωμα περίπου 11 εκατ. ευρώ για κάθε αεροδρόμιο.

Στη διάρκεια της ακροαματικής διαδικασίας οι φορείς υποστήριξαν ότι η ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων είναι αντίθετη στο Σύνταγμα, καθώς εκχωρούνται μεγάλα κερδοφόρα περιουσιακά στοιχεία του Ελληνικού δημοσίου σε ιδιώτες, προς βλάβη της εθνικής οικονομίας.

Ακόμη, τόνισαν ότι παραβιάζονται οι συνταγματικές επιταγές καθώς απαγορεύεται η παραχώρηση και η εκμετάλλευση των κρατικών αεροδρομίων σε ιδιώτες, διότι έτσι στερεί το κράτος μέρος του εδάφους επί του οποίου ασκεί εξουσία.

Τέλος, υποστήριξαν ότι παραβιάζονται θεμελιώδεις συνταγματικοί κανόνες όπως είναι η οικονομική ελευθερία, η ίση μεταχείριση, η δημόσια ασφάλεια, κλπ., ενώ παραβιάζονται και διμερείς συμβάσεις που έχει υπογράψει η χώρας μας με άλλα κράτη.

Από την πλευρά τους, οι συνήγοροι του Ελληνικού Δημοσίου υποστήριξαν τη συνταγματικότητα και τη νομιμότητα των ιδιωτικοποιήσεων.

Η Ολομέλεια επιφυλάχθηκε να εκδώσει τις αποφάσεις της, ενώ έξω από το ΣτΕ είχαν συγκεντρωθεί περίπου 80 πολίτες από τις περιοχές που έχουν αεροδρόμια.





πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Στάσεις εργασίας σε τρένα & προαστιακό

Σε τρίωρες επαναλαμβανόμενες στάσεις εργασίας προχωρούν από την Τρίτη οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο αντιδρώντας στις ιδιωτικοποιήσεις των ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΕΣΣΤΥ και στην εκχώρηση δραστηριοτήτων του ΟΣΕ σε ιδιώτες.

Λόγω των στάσεων εργασίας που κήρυξε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) θα υπάρξουν ματαιώσεις και τροποποιήσεις στα δρομολόγια όλου του σιδηροδρομικού δικτύου, των αμαξοστοιχιών του προαστιακού της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Πάτρας, καθώς και στα δρομολόγια των λεωφορείων στη διαδρομή Κιάτο – Πάτρα και αντιστρόφως.

Ήδη, με πρωτοβουλία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Για τις αμαξοστοιχίες που τα δρομολόγια τους επηρεάζονται από τις στάσεις εργασίας δε γίνεται προκράτηση εισιτηρίων.

Επίσης, τις ώρες και ημέρες των στάσεων εργασίας δεν θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια του μετρό, στο τμήμα Δ. Πλακεντίας-Αεροδρόμιο.

Συγκεκριμένα, οι ημέρες και οι ώρες που έχουν εξαγγελθεί οι στάσεις εργασίας είναι οι εξής:

– Τρίτη 12 Ιανουαρίου 2016 (05:00-08:00, 13:00-16:00, 21:00-24:00)

– Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2016 (12:00-15:00)

– Τρίτη 19 Ιανουαρίου 2016 (05:00-08:00, 13:00-16:00, 21:00-24:00)

– Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2016 (05:00-08:00, 13:00-16:00, 21:00-24:00)

– Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2016 (05:00-08:00, 13:00-16:00, 21:00-24:00).

Με ανακοίνωσή της, η ΠΟΣ δηλώνει την αντίθεσή της στις προωθούμενες από την κυβέρνηση ιδιωτικοποιήσεις των εταιρειών ΤΡΑΙΝΟΣΕ – ΕΕΣΣΤΥ και την εκχώρηση δραστηριοτήτων του ΟΣΕ σε ιδιώτες, «εφαρμόζοντας πρακτικές του παρελθόντος προκειμένου να υλοποιήσει το στόχο της».

Επίσης, κάνει λόγο για απαξίωση του σιδηροδρόμου και κατηγορεί την κυβέρνηση ότι προωθεί την ισοπέδωση του ασφαλιστικού συστήματος.



πηγη



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πρόβλημα για το ασφαλιστικό η σύνδεση των εισφορών με το εισόδημα

Την πλήρη αντίθεσή του, με αφορμή πληροφορίες που αφορούν την σύνδεση των ασφαλιστικών εισφορών με το διαθέσιμο εισόδημα, εκφράζει ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος (ΠΦΣ) κάνοντας λόγο για «ταφόπλακα» των μικρομεσαίων επιχειρήσεων και επαγγελματιών, ενώ για τα φαρμακεία, όπως αναφέρει «που έξι χρόνια έχουν υποστεί τα πάνδεινα, ένα τέτοιο μέτρο θα οδηγήσει σε γενικευμένο κλείσιμο».

Ο ΠΦΣ σημειώνει επίσης, ότι μια τέτοια «δυσμενής εξέλιξη είναι σίγουρο ότι θα επηρεάσει αρνητικά και την φαρμακευτική περίθαλψη των ασφαλισμένων» και επισημαίνει ότι τα φαρμακεία «δεν είναι δυνατόν να φοροδιαφύγουν» δεδομένου ότι το μεγαλύτερο μέρος των συναλλαγών τους αφορά το Δημόσιο.



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Η εγκύκλιος για το νέο μισθολόγιο στο Δημόσιο

Τις λεπτομέρειες εφαρμογής του νέου μισθολογίου στο Δημόσιο, όπως ψηφίστηκε προ ημερών στη Βουλή, και το οποίο τίθεται σε ισχύ από τις αρχές του 2016, καθορίζει πολυσέλιδη εγκύκλιος του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών, Γιώργου Χουλιαράκη, που αναρτήθηκε στη Διαύγεια.

Ο νέος νόμος, καλύπτει τους μόνιμους και δόκιμους πολιτικούς δημοσίους υπαλλήλους, καθώς και τους υπαλλήλους με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου και ορισμένου χρόνου.

Όπως αναφέρεται, αποσυνδέεται το βαθμολογικό από μισθολογικό καθεστώς του υπαλλήλου, κάτι που σημαίνει ότι ο υπάλληλος εξελίσσεται ανεξάρτητα από το βαθμό που κάθε φορά φέρει στα μισθολογικά κλιμάκια.

Ο βασικός μισθός παραμένει σταθερός στα 780 ευρώ.

Το νέο μισθολόγιο φέρνει και αυξήσεις που αφορούν περί στο 52% των υπαλλήλων, γεγονός που προκαλεί δαπάνη της τάξεως των 150 εκατ. ευρώ στον κρατικό προϋπολογισμό.

Συγκεκριμένα, στη νέα εγκύκλιο δίνονται αναλυτικά παραδείγματα και πίνακες για το νέο μισθολόγιο και προκύπτει πως θα υπάρξουν αυξήσεις έως 8% μέχρι το 2020, δηλαδή κάποιοι δημόσιοι υπάλληλοι θα δουν τους μισθούς τους να αυξάνονται σε βάθος τετραετίας.

Ωστόσο, για όσους προβλέπεται μείωση αποδοχών, τότε αυτό θα συμψηφιστεί με τη λεγόμενη «προσωπική διαφορά».

Διαβάστε εδώ όλη την εγκύκλιο.



Πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΣΥΡΙΖΑ για νέες θέσεις εργασίας: Διόρισαν σε ΔΕΚΟ τον σύζυγο της Χαράς Καφαντάρη

Εγκρίθηκε από την Επιτροπή της Βουλής με τις ψήφους του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ η τοποθέτηση των τριών νέων μελών του ΔΣ της νέας «Δημόσιας Επιχείρησης Ενεργειακών Επενδύσεων Α.Ε.» (Δ.ΕΠ.ΕΝ.Ε. Α.Ε.). Διευθύνων Σύμβουλος διορίσθηκε ο Αργύρης Αργυρίου που είναι σύζυγος της βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ και προέδρου της Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου Χαράς Καφαντάρη.

Οι αναφορές του υπουργού Περιβάλλοντος Πάνου Σκουρλέτη ότι δεν πρόκειται για την δημιουργία μιας νέας ΔΕΚΟ για την τακτοποίηση ημετέρων, για τις ανάγκες ενός Ρωσικού αγωγού που η κατασκευή του έχει «παγώσει» κατέπεσαν όταν ο υπό διορισμό Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας που ακόμα δεν έχει ούτε καν Καταστατικό, μετά από την επίμονη ερώτηση του βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Μανιάτη, παραδέχθηκε ότι «η σύζυγός μου είναι η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Χαρά Καφαντάρη, κάτι όμως που πιστεύω ότι αυτό δεν συνιστά κώλυμα…».

Απίστευτες καταγγελίες Μανιάτη στο «Νυχτερινό Ρεπορτάζ»

Ο βουλευτής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Γιάννης Μανιάτης, μιλώντας στο «Νυχτερινό Ρεπορτάζ» και τον Πέτρο Κουσουλό, τόνισε πως καταψήφισε τους διορισμούς για την συγκεκριμένη εταιρία, τονίζοντας ότι τα διοριζόμενα μέλη θα πάνε αύριο το πρωί στην νέα εταιρεία που όμως δεν έχει ακόμα ούτε Καταστατικό λειτουργίας; «Ποια θα είναι» – είπε – «η αποστολή που αναλαμβάνουν;» Αναρωτήθηκε γιατί 7μελές Δ.Σ και όχι τετραμελές. Μήπως είναι πολυτέλεια;  «Ποιες θα είναι οι αμοιβές του ΔΣ; Όπως αποκάλυψε ο ίδιος με ερωτήσεις του πίεσε την κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό εάν «κανένα από τα υποδιορισμό πρόσωπα έχουν συγγενική, πολιτική ή άλλη ασυμβίβαστη σχέση». Απορίας άξιον, επίσης,  σύμφωνα με τον πρώην υπουργό Περιβάλλοντος, είναι πως γίνεται να συσταθεί μια εταιρία για την κατασκευή αγωγού φυσικού αερίου, την ώρα που το έργο έχει ακυρωθεί;

Χατζηδάκης: Δημιούργησαν μία εταιρεία που δεν έχει έργο

Νωρίτερα, ο βουλευτής της ΝΔ Κωστής Χατζηδάκης εξέφρασε αντιρρήσεις επί της πολιτικής επιλογής της Κυβέρνησης να δημιουργήσει μια ακόμα εταιρεία ΔΕΚΟ, η οποία όπως είπε «δεν θα προσφέρει τίποτα καθώς όπως όλοι ξέρουμε αφορά ένα έργο τον Ρωσικό αγωγό, που είναι παγωμένος». Επίσης αναρωτήθηκε «ποιο θα είναι το έργο που θα έχουν τα στελέχη αυτής της εταιρείας τους επόμενους μήνες. Θα ασχολούνται με νομικά ζητήματα ενδεχόμενως για έναν αγωγό που δεν ξέρουμε εάν θα γίνει. Ένα όποιο έργο που κάλλιστα θα μπορούσε να γίνει μέσα από υφιστάμενες δομές και εταιρείες» και ζήτησε «να ανασταλεί από τον υπουργό η δημιουργία της νέας αυτής ΔΕΚΟ καθώς η χώρα μας αυτή την ώρα δεν έχει ανάγκη να δημιουργήσει μια ακόμα κρατική εταιρεία.»

Σκουρλέτης: Η αμετροέπεια είναι κακός σύμβουλος για τον οποιοδήποτε

Ο υπουργός Περιβάλλοντος Πάνος Σκουρλέτης από την πλευρά του θέλησε να αντικρούσει τις κατηγορίες της Αντιπολίτευσης λέγοντας πως «κάποιοι μπορεί να θεωρούν ανάλογα με το πολιτικό τους σκεπτικό άστοχη την δημιουργία αυτής της εταιρίας όμως επειδή πολλά ακούστηκαν και γράφτηκαν τις προηγούμενες ημέρες θα ήθελα να πως πολλά από αυτά ήταν άστοχα και υπερβολικά και θεωρώ ότι η αμετροέπεια είναι κακώς σύμβουλος για τον οποιοδήποτε…»
Υποστήριξε πως το πλαίσιο του πολυδιάστατου ρόλου που αποκτά η χώρα μας στον ενεργειακού τομέα η εταιρεία αυτή είναι αναγκαία και μίλησε ότι δημιουργείται με πολύ συνετά βήματα. «Το αρχικό μετοχικό κεφάλαιο προβλέπεται να είναι στο 1 εκατ. ευρώ και το οποίο θα δοθεί τμηματικά στο βάθος της τριετίας. Θα κινηθούμε –είπε- με περιστολή και το ποσό είναι μικρό σε σχέση με τα οφέλη που μπορεί να αποφέρει όταν γίνει αυτός ο αγωγός».

Αναφορικά με τους διοριζόμενους στις θέσεις του Προέδρου του Δ.Σ. της «Δημόσια Επιχείρηση Ενεργειακών Επενδύσεων Α.Ε.» (Δ.ΕΠ.ΕΝ.Ε. Α.Ε.) κ. Αντώνη Γεωργόπουλου, της Αντιπροέδρου κυρίας Ελένης Ζαφειροπούλου και του Διευθύνοντος Συμβούλου κ. Αργύρης Αργυρίου, ο υπουργός κ. Πάνος Σκουρλέτης υποστήριξε ότι «είναι ένας συνδυασμός στελεχών που ο ένας συμπληρώνει το άλλο καθώς διαθέτουν επιστημονικό υπόβαθρο αλλά και επαγγελματική εμπειρία όπου μαζί με την βούληση της Κυβέρνησης θα βοηθήσουν σημαντικά τις ενεργειακές επενδύσεις της χώρας». Και, στην δευτερολογία του πρόσθεσε ότι «δεν μιλάμε για μια εταιρεία και μια επένδυση εν κενώ. Από τότε που έγινε η πτώση του ρωσικού αεροσκάφους, ακόμα και ο Πούτιν έχει κάνει δηλώσεις για την εξεύρεση λύσεων για την προώθηση και αυτού του αγωγού.

Το Καταστατικό της εταιρείας είπε «πως θα είναι έτοιμο τις επόμενες ημέρες», οι δαπάνες της θα είναι μηδαμινές «καθώς θα στεγάζεται στα γραφεία του υπουργείου» και υποστήριξε ότι «εδώ δεν υπάρχουν σκάνδαλα όπως γινόταν στο παρελθόν με άλλες εταιρείες που συστήνονταν…» Μετά πάντως την αποκάλυψη στην Επιτροπή ΔΕΚΟ της Βουλής για την συγγενική σχέση του διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας με την βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ Χαρά Καφαντάρη, ο υπουργός κράτησε σιγήν ιχθύος. Οι βουλευτές του ΚΚΕ, του Ποταμιού, της Ενωσης Κεντρώων πάντως ψήφισαν πολιτικά «παρών» στους διορισμούς των τριών μελών.

Δυσφορία και από τους ΑΝΕΛ

Την δυσφορία του, πάντως, αναγκάστηκε να εκφράσει για αυτό το νέο συγγενικό διορισμό και ο βουλευτής των ΑΝΕΛ Θανάσης Παπαχριστόπουλος λέγοντας πως «δεν πιστεύω ότι δημιουργείται μια εταιρεία για να βολέψει ημετέρους. Είμαι σε δύσκολη θέση που ένας από τους προτεινόμενος είναι σύζυγός βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ. Εγώ την Χαρά Καφαντάρη την εκτιμώ και είναι φίλη μου. Και πιστεύω ότι το ίδιο εξαίρετος είναι και ο κ. Αργύρης Αργυρίου. Σε αυτό όμως το κομμάτι θα έπρεπε να είμαστε πιο προσεκτικοί. Και εδώ υπάρχει ένα μικρό θέμα και δεν θέλω να το κρύψω… παρά το γεγονός ότι θα ψηφίσω θετικά στα προτεινόμενα πρόσωπα».




πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Όταν ο Χρήστος Σπίρτζης έπαθε overdose αντιπολίτευσης

Ο Χρήστος Σπιρτζης πήρε -κατά πως φαίνεται - στα σοβαρά και βαρέως το ενδεχόμενο από Δευτέρα η χώρα να έχει κανονική αξιωματική αντιπολίτευση. Στον όσο χρόνο του μένει αποφάσισε να κάνει όση αντιπολίτευση μπορεί. Επανέφερε το θέμα-φετίχ των περιφερειακών αεροδρομίων και έπαθε overdose αντιπολίτευσης. Στην ίδια πρόταση, υποστήριξε τα κίνητρα των κινητοποιήσεων για να προσθέσει ωστόσο ότι οφείλουμε να τις ολοκληρώσουμε.


Πρόκειται για μια τακτική που έχει εγκαινιάσει ο ΣΥΡΙΖΑ εδώ και λίγους μήνες. Υποστηρίζει τις κινητοποιήσεις ενάντια στις δικές του αποφάσεις. Ένα πέπλο μυστήριου καλύπτει πάντα τις πραγματικές προθέσεις της αριστερής Κυβέρνησης. Οι μυημένοι μοιράζονται πληροφορίες σχετικά με τις “κινησεις-μάτ” που θα κάνει σε δεύτερο χρόνο η Κυβέρνηση για να καταργήσει στην πράξη τις μνημονιακές υποχρεώσεις.

Μπορεί λοιπόν τα δάκρυα να στέγνωσαν -όπως και το μελάνι στη σύμβαση-, αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στα στήθη του Χρήστου Σπίρτζη σιγοκαίει ο πόθος για ξεσηκωμό απέναντι στα κοράκια που θα πάρουν τα αεροδρόμιά μας. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε ότι ακόμη και όταν πρωτοστατούσε στο φαύλο ΠΑΣΟΚ, ριζοσπάστης υπήρξε. “Πιστεύω ότι οι κινητοποιήσεις που κάνουν (σ.σ. οι συνδικαλιστές της ΥΠΑ) είναι σε μια κατεύθυνση που κι εμείς πιστεύουμε”, δήλωσε χθες σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ραδιοφωνικό σταθμό “Στο Κόκκινο”.

Οι συνδικαλιστές της ΥΠΑ με τα αυτιά τους κολλημένα στα τραντζίστορ, κρεμόντουσαν από τα χείλη του Υπουργού. Απευθυνόμενος λοιπόν σ’ αυτούς πρόσθεσε: “από εκεί και πέρα γνωρίζουν, τα έχουμε πει χίλιες φορές, οι δεσμεύσεις που υπάρχουν σε σχέση με την συμφωνία που έγινε, είναι αυτά που έχουν επιβάλλει οι δανειστές για τις εννέα ιδιωτικοποιήσεις. Είναι στην λογική που ξεκίνησε το ΤΑΙΠΕΔ και η κυβέρνηση Σαμαρά με το δεύτερο μνημόνιο και οφείλουμε να προχωρήσουμε, να ολοκληρώσουμε αυτές τις ιδιωτικοποιήσεις, με τους όρους, τις προϋποθέσεις και τις διαγωνιστικές διαδικασίες που υπήρχαν”.

Ο Υπουργός έδωσε πλέον άλλο νόημα στη φράση “και με τον αστυφύλαξ και με τον χωροφύλαξ”. Συνεχίζει λοιπόν να επιχειρηματολογεί κατά της απόφασης που υποχρεώθηκε να συνυπογράψει. Επί της ουσίας, υποστηρίζει το αυτονόητο. Ότι δηλαδή τα αεροδρόμια μπορούν υπό συνθήκες να είναι κερδοφόρες επιχειρήσεις. Αυτός είναι προφανώς ο λόγος για τον οποίο ενδιαφέρονται ξένοι επενδυτές. Διότι βλέπουν την προοπτική του κέρδους.

Αυτή την προοπτική την οποία το δημόσιο δεν μπορούσε να υλοποιήσει εδώ και δεκαετίες. Όχι μόνο στα αεροδρόμια αλλά πουθενά. Ο Σπίρτζης, όπως και η συντριπτική πλειοψηφία των πολιτικών που βρέθηκαν σε θέσεις ευθύνης, υποσχέθηκαν ότι θα τα κατάφερναν καλύτερα από τους προηγούμενους. Θα άλλαζαν τα ήθη του δημοσίου, θα σταματούσαν τις μικροκομματικές παρεμβάσεις και θα ανταγωνίζονταν στα ίσα τους ιδιώτες. Το ότι κάνεις δεν τα κατάφερε και σε κανέναν τομέα, αποτελεί καλό επιχείρημα για κάθε δύσπιστο. Άλλωστε ο ίδιος είχε χρόνο για να πείσει τους δανειστές περί του αντιθέτου ή ακόμη καλύτερα να βρει επενδυτές που θα έδιναν περισσότερα.

Είναι προφανές ότι άλλους εύκαιρους επενδυτές δεν βρήκε. Μ’ αυτούς θα πορευτεί, αλλά προκειμένου να κοιτάζει αμέτοχος παρεμβαίνει ταράζοντας τα νερά. Τα οφέλη είναι πολλαπλά. Διατηρείται στην Κυβέρνηση εφαρμόζοντας κάτι που λέει ότι δεν θέλει. Κλείνει το μάτι στους αριστερούς ψηφοφόρους (ή τουλάχιστον έτσι νομίζει) και ταυτόχρονα δηλώνει περίτρανα ότι ο Υπουργός είν’ εδώ και δεν θα αφήσει τη χώρα να γίνει αμέρικαν μπαρ. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε…






πηγη




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Εκπαίδευση τέκνων παιδεύουσι γονείς

Τα όνειρα και οι προσδοκίες των γονέων περνούν μέσα από το κανάλι της εκπαίδευσης των παιδιών τους. Είναι μια σταθερά που δεν μεταβάλλεται, όσο κι αν η πτώση του εισοδήματος δημιουργεί δυσκολίες στην ελληνική οικογένεια .

Ο ερχομός ενός παιδιού είναι γιορτή. Χαρά. Και, από την ώρα της γέννησης, ευθύνη. Οι γονείς ελπίζουν ότι τα παιδιά τους θα είναι υγιή, δυνατά, ευτυχισμένα και προσπαθούν να προβλέψουν οποιοδήποτε κίνδυνο μπορεί να προκύψει μελλοντικά, ώστε να προετοιμαστούν αναλόγως.

Παράλληλα, ονειρεύονται ένα καλύτερο μέλλον - το οποίο ίσως στην αρχή δεν είναι πολύ συγκεκριμένο. Αλλά, καθώς τα παιδιά μεγαλώνουν, παίρνει σάρκα και οστά. Και, πάντοτε, περνά μέσα από το δίαυλο της εκπαίδευσης, θεσμοθετημένης και μη. Ουσιαστικά, στο αγαθό της παιδείας ο σύγχρονος γονέας βλέπει μια επένδυση που δεν συνδέεται μόνο με την επαγγελματική αποκατάσταση των παιδιών, αλλά σχετίζεται στενά με όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους. Θα είναι χαρούμενα κι ευτυχισμένα; Θα φτιάχνουν γόνιμες σχέσεις με τους γύρω τους; Θα μπορούν να απολαμβάνουν τη ζωή, αλλά και να αντεπεξέρχονται στις δυσκολίες της; Στο βαθμό που όλα αυτά συνδέονται με το χαρακτήρα και την προσωπικότητα ενός ανθρώπου, η βοήθεια που παρέχεται στο παιδί για να διαμορφώσει αυτά τα στοιχεία είναι καταλυτική.

Σε συζήτηση που είχαμε με την Ανδριάνα Κοκκίου, underwriter του κλάδου Προσωπικών Ασφαλίσεων της AIG, μας ανέφερε σχετικά: Έχει παρατηρηθεί ότι οι γονείς τα τελευταία χρόνια έχουν αρχίσει να εξετάζουν προγράμματα ασφάλισης τα οποία σχετίζονται με το μέλλον των παιδιών τους και πιο συγκεκριμένα με τη μόρφωση τους. Οι γονείς εκτός από τα καθιερωμένα ασφαλιστικά προγράμματα , αναζητούν πλέον ασφαλιστικές επιλογές, μέσω των οποίων θα μπορούν να διασφαλίσουν τη βασική τουλάχιστον εκπαίδευση των παιδιών τους. Με λίγα λόγια, οι γονείς θέλουν να νιώθουν ότι η εκπαίδευση των παιδιών τους είναι εξασφαλισμένη, ακόμα και στην περίπτωση που ένα αναπάντεχο ατύχημα των γονέων θα μπορούσε να τις εμποδίσει ή να τις διακόψει.

Ευτυχώς, το βασικό προαπαιτούμενο υπάρχει ήδη: καμία λίστα με «do» και «don’t» δεν είναι πιο σημαντική από την αγάπη και το ενδιαφέρον που δείχνει ο γονέας για το παιδί - για όλες τις πτυχές της ζωής του, στο παρόν και το απώτερο μέλλον. Και τα γονεϊκά διλήμματά δεν έχουν τέλος: Σε ποια ηλικία θα πάει παιδικό; Δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο; Κι άλλη ξένη γλώσσα στο δημοτικό; Πώς θα αξιοποιηθεί καλύτερα το διαθέσιμο οικογενειακό budget που προορίζεται για την εκπαίδευση των παιδιών;

Εννοείται ότι σε περιβάλλον οικονομικής δυσπραγίας, οι σχετικοί προβληματισμοί είναι εντονότεροι, όμως οι έρευνες για τη συμπεριφορά των καταναλωτών δείχνουν ότι το κονδύλι που προορίζεται για τις ανάγκες των παιδιών είναι το τελευταίο που περικόπτεται σε κάθε οικογένεια. Σε ό,τι αφορά την εκπαίδευση, οι ιδιωτικές δαπάνες που πραγματοποιούνται από την ώρα που ένα παιδί θα πάει για πρώτη φορά στον παιδικό σταθμό έως το τέλος της φοίτησής του στο πανεπιστήμιο εκτιμάται ότι πλησιάζουν τον ετήσιο προϋπολογισμό του ελληνικού κράτους για την Παιδεία.

Ενδεικτικά, κατά τη διάρκεια των τριών τάξεων του Λυκείου, σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας που ανακοινώθηκαν στο 34ο Πανελλαδικό Εκπαιδευτικό Συνέδριο της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδος, ο μέσος μαθητής χρειάζεται περίπου 9.000 ευρώ για φροντιστηριακή υποστήριξη. Στο ποσό δεν προσμετρώνται πιθανά ιδιαίτερα μαθήματα. Σήμερα, το ποσοστό των μαθητών Λυκείου που δέχονται εξωσχολική στήριξη εμφανίζεται μειωμένο στο 66% σε σχέση με την τετραετία 2009-2013, κατά την οποία άγγιζε το 80%. Ωστόσο, αυτά τα 2/3 των μαθητών, που εξακολουθούν να κάνουν κάποιας μορφής φροντιστήριο, αντιπροσωπεύουν περίπου 250.000 παιδιά. Επομένως, η συνολική ιδιωτική δαπάνη μόνο για αυτή την κατηγορία υπερβαίνει αρκετά τα 2 εκατομμύρια ευρώ ετησίως.

Οι γονείς αναζητούν τρόπους να ανταποκριθούν στις εκπαιδευτικές ανάγκες των παιδιών, προσπάθεια που γίνεται πιο έντονη καθώς τα παιδιά πλησιάζουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Παράλληλα, πρέπει να μεριμνούν για τις βασικές ανάγκες της οικογένειας, παραβλέποντας ίσως σε κάποιο βαθμό την προσωπική τους φροντίδα ή ζητήματα που σχετίζονται με την υγεία και την ασφάλειά τους. Στην προσπάθειά τους να βοηθήσουν με τον καλύτερο τρόπο τα παιδιά, πολλές φορές δεν έχουν το χρόνο να σκεφθούν ότι η ίδια η παρουσία τους είναι αυτή που δημιουργεί τις προϋποθέσεις στήριξης και ότι η έλλειψή της θα δυσχέραινε δραματικά τις προοπτικές των παιδιών τους.

Μια ψύχραιμη ιεράρχηση των πιθανών κινδύνων που σχετίζονται με το μέλλον των παιδιών ασφαλώς θα τοποθετούσε ψηλά ό,τι σχετίζεται με την ασφάλεια των γονέων και, κατ’επέκταση, με τη δυνατότητά τους να συνεχίσουν να συνεισφέρουν στην εκπαίδευση των παιδιών. Σήμερα η ασφαλιστική αγορά προβλέπει αυτό το ζήτημα και δίνει τη δυνατότητα στους γονείς να εξασφαλίσουν το μέλλον των παιδιών τους, ακόμη και στην περίπτωση που οι ίδιοι υποστούν κάποια ανεπανόρθωτη ζημιά, όπως η απώλεια ζωής ή ικανότητας για εργασία λόγω σοβαρού ατυχήματος που οδηγεί σε αναπηρία. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η επαρκής κάλυψη συνδυάζεται με οικονομική ασφαλιστική δαπάνη, αλλά και διαφορετικές δυνατότητες επιλογής, ώστε η εκπαίδευση των παιδιών να μην τίθεται σε κίνδυνο, ακόμη και στην προοπτική ενός απευκταίου συμβάντος.

Όπως μας ανέφερε και παραπάνω η κυρία Κοκκίου, η ασφαλιστική αγορά σήμερα προβλέπει αυτό το ζήτημα και δίνει τη δυνατότητα στους γονείς να εξασφαλίσουν το μέλλον των παιδιών τους, ακόμη και στην περίπτωση που οι ίδιοι υποστούν κάποια ανεπανόρθωτη ζημιά, όπως η απώλεια ζωής ή ικανότητας για εργασία λόγω σοβαρού ατυχήματος που οδηγεί σε αναπηρία. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η επαρκής κάλυψη συνδυάζεται με οικονομική ασφαλιστική δαπάνη, αλλά και διαφορετικές δυνατότητες επιλογής, ώστε η εκπαίδευση των παιδιών να μην τίθεται σε κίνδυνο, ακόμη και στην προοπτική ενός απευκταίου συμβάντος.




πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Σοκ: Σεξουαλικές επιθέσεις σε γυναίκες και στη Ζυρίχη την Πρωτοχρονιά

Μορφή χιονοστοιβάδας παίρνουν οι αποκαλύψεις για σεξουαλικές επιθέσεις σε γυναίκες στην αυγή του 2016 καθώς μετά την Κολωνία, παρόμοιες αποκαλύψεις είδαν το φως της δημοσιότητας και για τη Ζυρίχη.

Όπως ανακοίνωσε η αστυνομία της πόλης, "κατατέθηκαν πολλές μηνύσεις για σεξουαλικές επιθέσεις και κλοπές" ενώ παραλληλίζονται τα περιστατικά αυτά που στιγμάτισαν τη νύχτα της Πρωτοχρονιάς σε πολλές πόλεις της Γερμανίας.

Η αστυνομία ξεκίνησε έρευνα, απευθύνοντας έκκληση σε ενδεχόμενους αυτόπτες μάρτυρες αλλά και πιθανά θύματα να σπεύσουν να παρουσιαστούν στις αρχές.

Συνολικά περίπου 25 κλοπές καταγγέλθηκαν στη διάρκεια της νύχτας της 31ης Δεκεμβρίου στη Ζυρίχη, την ώρα που 120.000 άνθρωποι είχαν συγκεντρωθεί για να γιορτάσουν την έλευση του νέου έτους στις όχθες της λίμνης της πόλης, μεταδίδει το Reuters.

Πολλές είναι οι γυναίκες που κατήγγειλαν ότι τους επιτέθηκαν -ιδιαίτερα τις τελευταίες 24 ώρες- και τις κακοποίησαν σεξουαλικά ενώ τουλάχιστον 6 γυναίκες είπαν ότι τις περικύκλωσαν και άρχισαν να τις αγγίζουν «πολλοί άνδρες με μελαμψό δέρμα», που είχαν διεισδύσει στο πλήθος.




πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Απεργία στα αεροδρόμια – Ποιες πτήσεις ακυρώνονται

Προβλήματα στις πτήσεις, κυρίως προς τα περιφερειακά αεροδρόμια, αναμένεται να παρουσιαστούν σήμερα, λόγω της 24ωρης απεργίας που θα πραγματοποιήσει η Ομοσπονδία Συλλόγων Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας.

Η απεργία προκηρύχθηκε με αφορμή την εκδίκαση-συζήτηση, την ίδια μέρα, από την Ολομέλεια του ΣτΕ, της προσφυγής της ΟΣΥΠΑ, των περιφερειών, των δικηγορικών συλλόγων, καθώς και άλλων φορέων και συνδικαλιστικών ενώσεων, κατά της συμφωνίας ιδιωτικοποίησης των ελληνικών κρατικών αεροδρομίων.

Πτήσεις ΑEGEAN και η Olympic Air που ακυρώνονται:

AEGEAN

Α3 352/353 Αθήνα – Σαντορίνη – Αθήνα
Α3 360/361 Αθήνα – Σαντορίνη – Αθήνα

Olympic Air

•ΟΑ 034/035 Ρόδος – Κάρπαθος – Κάσος – Σητεία – Κάσος – Κάρπαθος – Ρόδος
•ΟΑ 062/063 Αθήνα – Πάρος – Αθήνα
•ΟΑ 004/005 Αθήνα – Νάξος – Αθήνα
•ΟΑ 030/031 Αθήνα – Λέρος – Αθήνα
•ΟΑ 012/013 Αθήνα – Κάλυμνος – Αθήνα
•ΟΑ 066/067 Αθήνα – Πάρος – Αθήνα
•ΟΑ 070/071 Αθήνα – Σύρος – Αθήνα
•ΟΑ 250/251 Αθήνα – Μυτιλήνη – Αθήνα
•ΟΑ 258/259 Αθήνα – Μυτιλήνη – Αθήνα
•ΟΑ 254/255 Αθήνα – Μυτιλήνη – Αθήνα
•ΟΑ 352/353 Αθήνα – Σαντορίνη – Αθήνα
•ΟΑ 360/361 Αθήνα – Σαντορίνη – Αθήνα
•ΟΑ 140/141 Αθήνα – Αλεξανδρούπολη – Αθήνα
•ΟΑ 142/143 Αθήνα – Αλεξανδρούπολη – Αθήνα
•ΟΑ 146/147 Αθήνα – Αλεξανδρούπολη – Αθήνα
•ΟΑ 042/043 Αθήνα – Μήλος – Αθήνα
•ΟΑ 096/097 Αθήνα – Κάρπαθος – Αθήνα
•ΟΑ 056/057 Αθήνα – Κύθηρα – Αθήνα
•ΟΑ 270/271 Αθήνα – Χίος – Αθήνα
•ΟΑ 276/277 Αθήνα – Χίος – Αθήνα
•ΟΑ 278/279 Αθήνα – Χίος – Αθήνα
•ΟΑ 152/153 Αθήνα – Καβάλα – Αθήνα
•ΟΑ 154/155 Αθήνα – Καβάλα – Αθήνα
•ΟΑ 370/371 Αθήνα – Μύκονος- Αθήνα
•ΟΑ 374/375 Αθήνα – Μύκονος- Αθήνα
•ΟΑ 716/717 Θεσσαλονίκη – Μυτιλήνη – Θεσσαλονίκη
•ΟΑ 244/245 Αθήνα – Σάμος – Αθήνα
•ΟΑ 248/249 Αθήνα – Σάμος – Αθήνα
•ΟΑ 26/27 Ρόδος – Καστελλόριζο – Ρόδος
•ΟΑ 68/69 Αθήνα – Σκιάθος – Αθήνα
•ΟΑ 164/165 Αθήνα – Ιωάννινα – Αθήνα
•ΟΑ 166/167 Αθήνα – Ιωάννινα – Αθήνα
•ΟΑ 76/77 Αθήνα – Ζάκυνθος – Αθήνα
•ΟΑ 414/415 Αθήνα – Κεφαλονιά – Αθήνα


Περισσότερες πληροφορίες για τους επιβάτες παρέχονται στο site της AEGEAN www.aegeanair.com και της Olympic Air www.olympicair.com.





ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Έως τις 15 Φεβρουαρίου η υποβολή στο Taxisnet των βεβαιώσεων αποδοχών και συντάξεων

Αποφασισμένη να κάνει πράξη τις εξαγγελίες για έναρξη υποβολής των φορολογικών δηλώσεων εντός του Φεβρουαρίου είναι η ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών.

Με απόφαση που εξέδωσε το υπουργείο Οικονομικών δίνει περιθώριο έως τις 15 Φεβρουαρίου 2016 στους αρμοδίους φορείς προκειμένου να υποβάλουν μέσω διαδικτύου στο Taxisnet τις βεβαιώσεις αποδοχών ή συντάξεων, καθώς και τις βεβαιώσεις αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα. Εξαιρετικά για τις βεβαιώσεις εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους, δικαιώματα ως καταληκτική ημερομηνία εμπρόθεσμης υποβολής ορίστηκε η 31 Δεκεμβρίου 2016.

Με τη σχετική απόφαση ενεργοποιείται συνολικά η διαδικασία για την υποβολή των φορολογικών δηλώσεων 2016 (φορολογικό έτος 2015). Σημειώνεται πως ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφωνας Αλεξιάδης αναφερόμενος προσφάτως στην υποβολή των φορολογικών δηλώσεων επί των εισοδημάτων 2015 διευκρίνισε ότι εφέτος οι φορολογικές δηλώσεις θα είναι έτοιμες πολύ πριν από τις 1-2 Φεβρουαρίου" και δεν θα φτάσουμε πάλι μέχρι Σεπτέμβριο.

Αξίζει να σημειωθεί πως πέρυσι η σχετική απόφαση για τις βεβαιώσεις αποδοχών και συντάξεων εκδόθηκε στις 18 Μαρτίου, όταν η καταληκτική προθεσμία για την υποβολή των βεβαιώσεων είχε ορισθεί στις 30 Μαρτίου ! Τελικά η υποβολή των δηλώσεων κράτησε έως το Σεπτέμβριο, καθυστερώντας σημαντικά τη ροή εσόδων προς τον κρατικό προϋπολογισμό.

Στόχος του υπουργείου Οικονομικών είναι η κατάθεση των φορολογικών δηλώσεων να κλείσει εφέτος στις 30 Ιουνίου και ο φόρος να καταβληθεί σε τρεις δόσεις (τέλος Ιουλίου, τέλος Σεπτεμβρίου και τέλος Νοεμβρίου).

Η απόφαση


Σε σχέση με τις βεβαιώσεις αποδοχών ή συντάξεων, καθώς και τις βεβαιώσεις αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα και τις βεβαιώσεις εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους, δικαιώματα η απόφαση αναφέρει πως υπόχρεοι υποβολής των σχετικών βεβαιώσεων είναι όσοι παρακρατούν φόρο και έχουν υποχρέωση να χορηγούν σε φυσικά και νομικά πρόσωπα και νομικές οντότητες στα οποία έγινε παρακράτηση, μοναδική βεβαίωση στην οποία αναγράφουν το σύνολο των αποδοχών από μισθωτή εργασία και συντάξεις, αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα και εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους και δικαιώματα.

Η απόφαση αναφέρει πως με την υποβολή του ηλεκτρονικού αρχείου στο Taxisnet δεν εξαντλείται η υποχρέωση των εργοδοτών - ασφαλιστικών φορέων σχετικά με τις βεβαιώσεις όλων των εισοδημάτων, αλλά απαιτείται η χορήγηση βεβαιώσεων προς τους δικαιούχους σε έντυπη ή ηλεκτρονική μορφή. Ο δε χρόνος χορήγησης της βεβαίωσης είναι ο ίδιος με το χρόνο υποχρέωσης υποβολής του ηλεκτρονικού αρχείου (15 Φεβρουαρίου).

Σημειώνεται πως από εφέτος για πρώτη φορά καθίσταται υποχρεωτική και η υποβολή αρχείου για τα εισοδήματα από μερίσματα νομικών προσώπων και νομικών οντοτήτων μη εισηγμένων στο Χρηματιστήριο, για τόκους (εκτός των τόκων τραπεζικών καταθέσεων) και δικαιώματα.

Σύμφωνα με τη σχετική απόφαση η υποβολή των στοιχείων που περιλαμβάνουν οι βεβαιώσεις αποδοχών και παρακρατήσεων φόρου υποβάλλονται από τους υπόχρεους για διασταύρωση και προσυμπλήρωση κατά περίπτωση των δηλούμενων ποσών στις φορολογικές δηλώσεις 2016 με εκείνα που αναγράφονται στις βεβαιώσεις αποδοχών από μισθωτές υπηρεσίες, στις βεβαιώσεις αμοιβών από επιχειρηματική δραστηριότητα και στις βεβαιώσεις εισοδημάτων από μερίσματα, τόκους, δικαιώματα από τους καταβάλλοντες τα παραπάνω εισοδήματα.

Ως ημερομηνία υποβολής, κατά την ηλεκτρονική υποβολή, θεωρείται η ημερομηνία αποδοχής και επιτυχούς καταχώρησης αυτών στο σύστημα υποβολής των σχετικών βεβαιώσεων του Taxisnet με αυτόματη απόδοση στον αποστολέα - υπόχρεο μοναδικού αριθμού καταχώρησης.




πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Drone: Το μέλλον των αερομεταφορών;



Drone: Το μέλλον των αερομεταφορών;







πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Διαμαρτυρία ΠΑΜΕ στο Μαξίμου για το Ασφαλιστικό: Πήγαν με πούλμαν και τους "έπιασαν στον ύπνο"


Περίπου 100 άτομα έχουν συγκεντρωθεί από τις 7.45 το πρωί έξω από το Μέγαρο Μαξίμου.

Σύμφωνα με την Αστυνομία, πρόκειται για συνδικαλιστές και μέλη του ΠΑΜΕ, οι οποίοι προχώρησαν στην κίνηση αυτή, χωρίς να ήταν προγραμματισμένη, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για το νέο ασφαλιστικό. Οι διαδηλωτές εμφανίστηκαν αιφνιδιαστικά με τρία τουριστικά λεωφορεία, η διέλευση των οποίων επιτρέπεται στην οδό Ηρώδου του Αττικού.

Μπροστά στο Μέγαρο όμως, τα λεωφορεία σταμάτησαν ξαφνικά και κατέβηκαν οι διαδηλωτές. Οι αστυνομικές δυνάμεις που βρίσκονται εκεί εμπόδισαν τους συγκεντρωθέντες να προχωρήσουν προς το Μέγαρο, οι οποίοι αυτή την ώρα παραμένουν στο απέναντι πεζοδρόμιο, φωνάζοντας συνθήματα κατά του ασφαλιστικού.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση "απαιτούν το έκτρωμα του σχεδίου διάλυσης της Κοινωνικής Ασφάλισης, Κυβέρνησης, επιχειρηματικών ομίλων, Ευρωπαϊκής Ένωσης, να παρθεί πίσω".

"ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ – ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Στο Νέο Έγκλημα Κανένας Συμβιβασμός

Όλοι στις 12 το μεσημέρι στη μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στο Υπουργείο Εργασίας", προσθέτεται στην ανακοίνωση.

Σημειώνεται ότι στις 12:00 έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση του ΠΑΜΕ και της ΠΑΣΕΒΕ για το ασφαλιστικό, έξω από το Υπουργείο Εργασίας.

Παράσταση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιήσει και η ΑΔΕΔΥ στις έξω από το υπουργείο Εργασίας ενάντια "στη σχεδιαζόμενη διάλυση του Ασφαλιστικού". Η δράση της ΑΔΕΔΥ είναι, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το πρώτο βήμα στο πλαίσιο πολύμορφων κινητοποιήσεων που θα ακολουθήσουν, όπως αποφασίστηκε στο Γενικό Συμβούλιο της Ένωσης στη συνεδρίασή του την Τρίτη 5 Ιανουαρίου, "για την υπεράσπιση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα της Ασφάλισης, ενάντια στην ολοκληρωτική κατεδάφιση του ασφαλιστικού συστήματος που προωθείται από τη συγκυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και τους δανειστές".











ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Συνεχίζεται το αρνητικό σερί στα διεθνή χρηματιστήρια λόγω Κίνας

Το χειρότερο ξεκίνημα έτους από το 2000 πραγματοποιούν οι μετοχές παγκοσμίως. Οι τριγμοί στις διεθνείς χρηματαγορές συνεχίστηκαν σήμερα (7/1) με την Κίνα στο επίκεντρο της ανησυχίας των επενδυτών, εξαιτίας της υποτίμησης του γουάν και του πανικού στα κινεζικά χρηματιστήρια, σε μια ημέρα με έντονη ενδοσυνεδριακή μεταβλητότητα.

Οι ευρωπαϊκές αγορές έκλεισαν με πτώση γύρω στο 2%, επεκτείνοντας τις απώλειες της εβδομάδας στο 5,38% (Stoxx Europe 600), ενώ οι αμερικανικές στο μέσο της συνεδρίασης κινούνταν με απώλειες της τάξης του 1%, τις οποίες επέκτειναν αργότερα, παραμένοντας στα χαμηλότερα επίπεδα από τον περασμένο Οκτώβριο.

Οι ευρωπαϊκές μετοχές υποχώρησαν για τρίτη φορά μέσα σε τέσσερις ημέρες (εξαίρεση η Τρίτη) με μεγάλους χαμένους τις μεταλλευτικές και τις ενεργειακές εισηγμένες.

Ο δείκτης Stoxx Europe 600 Basic Resources των δεκαεπτά μεγαλύτερων ευρωπαϊκών επιχειρήσεων βασικών μετάλλων, εξορύξεων και δασοκομίας (οκτώ βρετανικές, δύο φινλανδικές, δύο σουηδικές, μία ιταλική, μία νορβηγική, μια αυστριακή, μία γαλλική και την ArcelloMittal από το Λουξεμβούργο) έχει καταγράψει τις πρώτες ημέρες του 2016 ένα ολοστρόγγυλο -10%, πέφτοντας σε επίπεδα 2009, ενώ ο Stoxx Europe 600 Oil & Gas έχει καταγράψει απώλειες 6,18%.

Οι φόβοι ότι η ανάπτυξη αλλά και η εγχώρια ζήτηση στη δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία του πλανήτη αντιμετωπίζουν μεγαλύτερα προβλήματα από όσο έχει γίνει αντιληπτό έχει επαναφέρει τη ψυχολογία κοπαδιού σε επενδυτές και διαχειριστές κεφαλαίων, που αλλιώς περίμεναν το 2016 και αλλιώς τους ξεκίνησε.

Πρέπει εδώ να σημειωθεί ότι το καθοδικό σερί φαίνεται μέχρι στιγμής να μην έχει ακόμα επηρεαστεί από το μπαράζ γεωπολιτικών επεισοδίων, που συσσωρεύονται στην έναρξη του έτους.

Έτος Ευρώπης

Για την Ευρώπη οι αναλυτές έχουν προεξοφλήσει ότι το 2016 θα κλείσει με θετικό ισοζύγιο, καθώς υπάρχει ακόμα χώρος στο πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης της ΕΚΤ, που όπως κάθε μη συμβατικό μέτρο νομισματικής πολιτικής που σέβεται τον παρεμβατισμό των κεντρικών τραπεζιτών φροντίζει να διατηρεί ψηλά τις τιμές των περιουσιακών στοιχείων και δη των μετοχών.

Προς το παρόν, αυτό που λέει η ιστορία της πρώτης εβδομάδας του 2016 για τα χρηματιστήρια της Ευρώπης είναι ότι η ζήτηση για ευρωπαϊκά προϊόντα στην Κίνα θα αντιμετωπίσει πρόβλημα. Αν η φυγή κεφαλαίων συνεχιστεί από την κινεζική αγορά, πώς θα στηριχτεί η εγχώρια ζήτηση;
Οποιαδήποτε είδηση, πλέον, από το Πεκίνο είναι ικανή να ανεβοκατεβάσει τη διάθεση των Ευρωπαίων επενδυτών. Η σημερινή ανακοίνωση από τις κινεζικές αρχές ότι σταματά από αύριο η λειτουργία του συστήματος αυτόματης διακοπής συναλλαγών, το οποίο προκάλεσε την αναστολή των συνεδριάσεων σήμερα και τη Δευτέρα, έδωσε μερικές ανάσες στα ταμπλό.

Μετά την ανακοίνωση των κινεζικών αρχών, ο Stoxx Europe 600 επανέκτησε κάποιο από το χαμένο έδαφος των πρώτων ωρών και, τελικά έκλεισε με -2,2%, έχοντας νωρίτερα απώλειες έως και 3,6%. Σε κάθε περίπτωση, ο δείκτης των εξακοσίων μεγαλύτερων ευρωπαϊκών εισηγμένων επιστρέφει στις κακές επιδόσεις του Αυγούστου, όταν κατέρρεαν –για δεύτερη φορά μέσα στο καλοκαίρι- τα κινεζικά χρηματιστήρια.

Γερμανοβρετανικά αδιέξοδα

Σε αυτό το κλίμα, ο μεγάλος χαμένος της ημέρας ήταν ο δείκτης DAX της Φρανκφούρτης, που έκλεισε με απώλειες 2,3% στις 9.979,85 μονάδες, πέφτοντας κάτω από το ψυχολογικό όριο των 10.000 για πρώτη φορά από τον περασμένο Οκτώβριο.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ένιωσε πρώτη τον πανικό. ΒΜW και Daimler είδαν τις μετοχές τους να χάνουν πάνω από το 3,8% της αξίας τους, ενώ η μετοχή της Volkswagen, που αντιμετωπίζει πρόστιμα ρεκόρ από τις ΗΠΑ, έκλεισε με -3,3%, αθροίζοντας τις απώλειες της πρώτης εβδομάδας του μαρτυρικού –όπως προμηνύεται- 2016 στο 14%.

Οι απώλειες αντανακλούν την έκθεση των Γερμανών εξαγωγέων στην κινεζική αγορά, με τα αυτοκίνητα να αναλογούν στο ένα τρίτο των γερμανικών εξαγωγών προς αυτήν αξίας 75 δισ. ευρώ. Δεν έχουν περάσει ούτε τρεις μήνες από την τελευταία επίσκεψη της Άνγκελα Μέρκελ (Angela Merkel) στην Κίνα, όπου η Γερμανίδα καγκελάριος συνοδευόταν από τα μεγαλύτερα ονόματα του επιχειρηματικού κατεστημένου της χώρας της –προεξάρχοντος του Ματίας Μίλλερ (Matthias Müller) της Volkswagen.

Οι βασικοί ανταγωνιστές των Γερμανών στην πορεία προς Ανατολάς (αλλιώς, ποιος θα κερδίσει την εύνοια του Πεκίνου) βρέθηκαν κι αυτοί στο κόκκινο.

Το Σίτι ακολούθησε την Φρανκφούρτη στον κατήφορο της Πέμπτης, με τον FTSE 100 να κλείνει στις 5,954.08 μονάδες, καταγράφοντας απώλειες 1,96%. Όπως στον υπόλοιπο αγγλοσαξονικό κόσμο, το Χρηματιστήριο του Λονδίνου έχει κάνει το χειρότερο ξεκίνημα εδώ και πολλά χρόνια (σύμφωνα με την RBS από το 2000). Συνολικά, τα βρετανικά χαρτιά έχασαν περί τα 30 δισ. στερλίνες σε αξία, με τις μεταλλευτικές να σέρνουν το χορό της πτώσης. Η μετοχή της Anglo American βρέθηκε σήμερα στο -11% και τις 240 λίρες, ακολουθώντας την τάση του 2015, καθώς το τελευταίο 12μηνο βλέπει την αξία της στο -77,84%.

Η ισοτιμία της βρετανικής στερλίνας με το δολάριο διαμορφώθηκε στο 1:1,4620, έχοντας πέσει έως στο 1,4537. Το βρετανικό νόμισμα υποχωρεί διαρκώς τις τελευταίες ημέρες έναντι του αμερικανικού, καθώς οι πρόσφατοι δείκτες προσδοκιών PMI σε μεταποίηση και υπηρεσίες απογοήτευσαν, ενώ παραμένει κοινή πεποίθηση στην αγορά ότι η Τράπεζα της Αγγλίας θα συνεχίσει στο δρόμο της διευκολυντικής πολιτικής, διατηρώντας τα επιτόκια αναφοράς σε χαμηλά επίπεδα για περισσότερο διάστημα από όσο πιστευόταν.




 

Ο αμερικανικός παράγοντας

Μπορεί η ευρωπαϊκή οικονομία να έχει θέσει διαφορετικές προτεραιότητες από την αμερικανική, όμως ο κίτρινος πυρετός επηρέασε εξίσου τα χρηματιστήρια στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού.
Τα πράγματα δεν ήταν καλύτερα στη Wall Street, όπου τα χαμηλά τριμήνου της Τετάρτης επεκτάθηκαν στη σημερινή συνεδρίαση

Μετά την ανοδική πρώτη ώρα της συνεδρίασης, ο βιομηχανικός δείκτης Dow Jones άρχισε να υποχωρεί, χάνοντας κάθε μια περίπου ώρα και από εκατό μονάδες, φτάνοντας κάποια στιγμή σε απώλειες 420 μονάδων, ξεφεύγοντας στο -2,49%.

Το δυάρι ξεπέρασε και ο S&P, φτάνοντας μία ώρα πριν από το τέλος της συνεδρίασης στο -2,18% και τις 1.946,90 μονάδες. Και οι δέκα υποκατηγορίες του δείκτη αναφοράς βρέθηκαν σε αρνητικό έδαφος με τις απώλειες σε τραπεζικές, τεχνολογικές και βιομηχανικές μετοχές να υπερβαίνουν τις δύο ποσοστιαίες μονάδες.

ενεργειακές παραμένουν σε τετραετές χαμηλό, βλέποντας τις τιμές του πετρελαίου, όχι απλώς να μην σταθεροποιούνται, αλλά να οδεύουν ολοταχώς προς τα 30 δολάρια το βαρέλι.
Παρά το καλό ξεκίνημά του πάνω από τα 33,97 δολάρια το βαρέλι τιμή κλεισίματος της Τετάρτης, τo αμερικανικό αργό έφτασε να υποχωρεί πάνω από πέντε ποσοστιαίες μονάδες, πλησιάζοντας τα 32 δολάρια, αλλά στη συνέχεια φάνηκε πως θα βρει στήριξη πάνω από τα 33, περιορίζοντας τις απώλειες κάτω από τη μία ποσοστιαία μονάδα.

Με όλα τα παραπάνω, αμερικανικά, γερμανικά, ιαπωνικά ομόλογα και χρυσός -στα 1108,70 δολάρια ανά ουγγιά και υψηλό αρχών Νοεμβρίου- ενισχύονται ως καταφύγιο για τους επενδυτές που αποχωρούν από το ρίσκο των ασιατικών αγορών. Η απόδοση του γερμανικού δεκαετούς, αν και πάνω από τα ρεκόρ χαμηλών του καλοκαιριού, έχει υποχωρήσει στα επίπεδα Φεβρουαρίου, ενώ τα αμερικανικά δεκαετή καταγράφουν εξαήμερο σερί κερδών, με πιο ενδιαφέρον στοιχείο ότι οι αποδόσεις των αμερικανικών χρεογράφων παραμένουν διαρκώς κάτω από το 2,30% της 16ης Δεκεμβρίου 2015, όταν η Fed ανακοίνωσε την ιστορική αύξηση των επιτοκίων της.

Σόρος προβλέψεων

Σε κάθε ένα από τα παραπάνω στοιχήματα έρχεται να προστεθεί ως αντίλαλος η σημερινή προειδοποίηση του Τζορτζ Σόρις (George Soros), ο οποίος, μιλώντας σε φόρουμε στo Κολόμπο (Colombo) της Σρι Λάνκα, προειδοποίησε τους επενδυτές να είναι προσεκτικοί, γιατί «η Κίνα έχει σημαντικό πρόβλημα προσαρμογής», αναζητώντας ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο.

Η υποτίμηση του κινεζικού νομίσματος μεταφέρει το πρόβλημα εκτός συνόρων, τη στιγμή που οι αναδυόμενες οικονομίες έχουν να αντιμετωπίσουν την πρόκληση της επιστροφής των θετικών επιτοκιών, ανέφερε ο άνθρωπος που γκρέμισε τη βρετανική στερλίνα το 1993.

«Θα έλεγα ότι ισοδυναμεί με κρίση. Όταν κοιτάζω τις αγορές, βλέπω μια σοβαρή πρόκληση, που μου θυμίζει την κρίση που είχαμε το 2008».



πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!