EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Το Jeep Renegade είναι το «Αυτοκίνητο του 2016»

Στη λήξη μιας χρονιάς που έφερε στη χώρα μας πολλά και ιδιαίτερα αξιόλογα νέα μοντέλα, τον πολυπόθητο τίτλο του αυτοκινήτου της χρονιάς για την Ελλάδα, κατέκτησε για άλλη μια φορά ένα «τζιποειδές», το Jeep Renegade. Σημειώνουμε ότι είναι η πρώτη φορά που στην Ελλάδα τον τίτλο αυτό κατακτά ένα αμερικανικό αυτοκίνητο (που όμως κατασκευάζεται στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στην Ιταλία)

Η επιτροπή των δημοσιογράφων που εκλέγει κάθε χρόνο το «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» (στην οποία μετέχει και ο «άνθρωπος» του tvxs.gr, Νίκος Λουπάκης) έχει και στο παρελθόν δείξει ότι δεν επιλέγει με βάση το χαμηλότερο κόστος, αλλά με βάση το λόγο κόστους/απόδοσης και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που καθιστούν το εκάστοτε μοντέλο καταλληλότερο για τις συνθήκες της Ελλάδας. Ασφάλεια, χαμηλή κατανάλωση και εξοπλισμός συνυπολογίζονται – προσωπικά - από κάθε έναν από τους εκλέκτορες, οι οποίοι συμμετέχουν σε μία μυστική ψηφοφορία από την οποία προκύπτει στο τέλος κάθε χρονιάς ο νικητής.

Το σχόλιο σε σχέση με το ότι επελέγη τζιποειδές θα ήταν ίσως περιττό, ωστόσο να πούμε ότι σε μια χώρα όπου η άσφαλτος δεν στερείται από κακοτοπιές και όπου οι ευκαιρίες για εξορμήσεις στο δασικό οδικό δίκτυο είναι πολλές, ενώ δεν σπανίζουν και οι χωμάτινες καλοκαιρινές διαδρομές προς τη θάλασσα, τα αυτοκίνητα με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και με σύστημα 4Χ4, έχουν σαφή πλεονεκτήματα. Το πόσο βαραίνουν τα συγκεκριμένα πλεονεκτήματα έχει να κάνει σίγουρα και με τον ίδιο τον οδηγό και τις απαιτήσεις του, ωστόσο είναι βέβαιο ότι αυτά ακριβώς τα χαρακτηριστικά έχουν μικρότερη αξία στη Γερμανία, όπου οι κυκλοφοριακές υποδομές είναι άλλου επιπέδου.



Ένα σχόλιο θα πρέπει να προσθέσουμε σε σχέση με τα μοντέλα που ακολούθησαν στην κατάταξη, λέγοντας ότι η βαθμολογική διαφορά από τον νικητή, ΔΕΝ αντικατοπτρίζει την απόσταση που τα χωρίζει από αυτόν.

Θα πρέπει τέλος να σημειώσουμε ότι η συνολική εκδήλωση που πλαισίωσε την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου του 2016», αλλά και την συμπλήρωση των 10χρονων του θεσμού, υπήρξε η πλέον επιτυχής από όλες τις προηγούμενες, και συνοδεύτηκε από πρωτοφανή συμμετοχή εκπροσώπων των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στο χώρο του αυτοκινήτου.





πηγη




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αγρότες αποδοκίμασαν κυβερνητικά στελέχη στο Συνέδριο των Θρακών [Βίντεο]

Ένταση επικράτησε στο κλειστό γυμναστήριο των Φερών, όπου πραγματοποιείται το 10ο Παγκόσμιο Συνέδριο των Θρακών, όταν ομάδα αγροτών και κτηνοτρόφων εισέβαλαν στο χώρο και αποδοκίμασαν τα κυβερνητικά στελέχη ζητώντας να αποχωρήσουν από το χώρο.

Στο χώρο, σύμφωνα με τη Real, βρίσκονταν μεταξύ άλλων ο υφυπουργός Εξωτερικών, Γιάννης Αμανατίδης, ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Παναγιώτης Σγουρίδης, η υφυπουργός Μακεδονίας - Θράκης Μαρία Κόλια - Τσαρουχά, οι παριστάμενοι βουλευτές και ο αναπληρωτής γενικός διευθυντής της Γενικής Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού, Δημήτρης Πλευράκης.

Επικεφαλής της ομάδας των αγροτών ήταν ο πρόεδρος του Αγροτικού Συλλόγου Αλεξανδρούπολης Κώστας Αλεξανδρής. «Είναι επιτέλους ώρα για λίγη επανάσταση», έλεγε ο πρόεδρος, καλώντας του παρευρισκόμενους «να εγκαταλείψουν την αίθουσα και να βγουν έξω μαζί τους», όπου έχουν παρατεταγμένα τα τρακτέρ τους.

Στο στόχαστρο των αγροτών βρέθηκε κυρίως ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Παναγιώτης Σγουρίδης. Όπως γράφει η Real, οι αγρότες κατηγόρησαν τα κυβερνητικά στελέχη για κατασπατάληση χρημάτων, την ώρα που δεν έχουν αποδοθεί οι αγροτικές αποζημιώσεις. «Συνέδρια μπορείτε να κάνετε, αποζημιώσεις όμως; Μέχρι πότε;», φώναζαν.

Όπως γράφει η τοπική ιστοσελίδα Thrakinea, το συνέδριο διακόπηκε προσωρινά, ωστόσο μετά και την παρέμβαση της αστυνομίας που βρισκόταν στον χώρο, τα πνεύματα ηρέμησαν και το συνέδριο ξεκίνησε κανονικά.







πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ουκρανία: Βουλευτής πήρε «σηκωτό» από το βήμα τον πρωθυπουργό

Χάος επικράτησε στο ουκρανικό κοινοβούλιο, όταν βουλευτής προσέγγισε τον πρωθυπουργό Αρσένι Γιάτσενιουκ για να του προσφέρει αρχικά λουλούδια και τελικά να τον σηκώσει από τη μέση και να τον κατεβάσει με τη βία από το βήμα.

Σύμφωνα με το RT, πρόκειται για τον βουλευτή Όλεζ Μπάρνα, του κόμματος PPB του προέδρου της χώρας Πέτρο Ποροσένκο. Σημειώνεται πως είναι βουλευτής της συμπολίτευσης, και όχι της αντιπολίτευσης, καθώς το PPB συμμετέχει στην κυβερνητική συμμαχία, της οποίας ηγείται το κόμμα του Αρσένι Γιάτσενιουκ «Λαϊκό Μέτωπο».

Μετά την κίνηση του Όλεζ Μπάρνα ακολούθησε σύρραξη, με τους βουλευτές του ουκρανικού κοινοβουλίου να συγκρούονται σώμα με σώμα.







πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Δίωξη κατά Τραυλού (γ.γ. Υπουργείου Άμυνας) και Λιακουνάκου

Ποινική δίωξη για απιστία με τις επιβαρυντικές περιστάσεις του νόμου περί καταχραστών του Δημοσίου ασκήθηκε από την Εισαγγελία σε βάρος του πρώην Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Άμυνας Σπυρίδωνα Τραυλού και σε βάρος επτά υπηρεσιακών παραγόντων του υπουργείου Εθνικής Άμυνας για την προμήθεια των ελικοπτέρων τύπου Apache από την εταιρία Boeing, για τις ανάγκες του Ελληνικού Στρατού, έναντι συμβατικού τιμήματος 594 εκατομμυρίωνδολαρίων.

Η προκαταρκτική έρευνα για τα αντισταθμιστικά ωφελήματα της σύμβασης για την προμήθεια 12 ελικοπτέρων τύπου Απάτσι διενεργήθηκε από τους επίκουρους εισαγγελείς εγκλημάτων διαφθοράς Αντώνη Ελευθεριάνο καιΠόπη Παπανδρέου, μετά από παραγγελία της Εισαγγελέως Εγκλημάτων Διαφθοράς Ελένης Ράικου.

Ποινική δίωξη για ηθική αυτουργία κατά συρροήστην απιστία ασκήθηκε σε βάρος του επιχειρηματία Θωμά Λιακουνάκου.

Στη διάρκεια της προκαταρκτικής εξέτασης πραγματοποιήθηκε ανάλυση των προγραμμάτων Αντισταθμιστικών Ωφελημάτων από ειδικό επιστημονικό προσωπικό στο Γραφείο της Εισαγγελέως Εγκλημάτων Διαφθοράς και προέκυψε ότι η Σύμβαση 22/2003 υπογράφηκε κατά παράβαση της σχετικής νομοθεσίας και των Κατευθυντήριων Οδηγιών του υπουργείου Εθνικής Άμυνας, με αποτέλεσμα να προκληθεί ζημία στην περιουσία του Ελληνικού Δημοσίου.

Η προμήθεια έγινε επί υπουργίας Γιάννου Παπαντωνίου και γι' αυτό ο φάκελος έχει σταλεί απευθείας στη Βουλή, για να διερευνηθούν τυχόν ευθύνες και του πρώην υπουργού.






πηγη



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Όλα όσα πρέπει να κάνετε για να πάρετε το επίδομα θέρμανσης

Τις διαδικασίες για την καταβολή του επιδόματος καθώς και οδηγίες για τη συμπλήρωση της αίτησης από τους δικαιούχους, περιλαμβάνει η εγκύκλιος που το υπουργείο Οικονομικών έστειλε σε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες.

Αναλυτικά, όπως διευκρινίζει η εγκύκλιος, στην αίτηση αναγράφονται κατά περίπτωση τα ακόλουθα στοιχεία:

• ο αριθμός Φορολογικού Μητρώου του αιτούντος-υπόχρεου φορολογικής δήλωσης,
• το ονοματεπώνυμό του,
• ο αριθμός των εξαρτώμενων τέκνων του,
• ο αριθμός τραπεζικού λογαριασμού (ΙΒΑΝ) στον οποίο επιθυμεί να πιστωθεί το ποσό και το ονοματεπώνυμο του πρώτου δικαιούχου,
• ο αριθμός παροχής ηλεκτρικού ρεύματος του ακινήτου κύριας κατοικίας,
• η ταχυδρομική διεύθυνση που αντιστοιχεί στη συγκεκριμένη παροχή ηλεκτρικού ρεύματος,
• αν η κατοικία είναι ιδιόκτητη, ενοικιαζόμενη ή δωρεάν παραχωρούμενη καθώς και ο ΑΦΜ του εκμισθωτή ή του δωρεάν παραχωρούντος,
• τα τετραγωνικά μέτρα κύριων χώρων της κύριας κατοικίας κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης,
• η ένδειξη αν πρόκειται για πολυκατοικία,
τα στοιχεία επικοινωνίας του (διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός κινητού ή και σταθερού τηλεφώνου).

Τα κοινόχρηστα

Παράλληλα οι διαχειριστές ή οι εκπρόσωποι των πολυκατοικιών ή οι εταιρίες διαχείρισης πολυκατοικιών, δηλώνουν στην εφαρμογή τα ακόλουθα στοιχεία:

• τον αριθμό φορολογικού μητρώου του διαχειριστή ή του προσώπου που εκπροσωπεί την πολυκατοικία ή της εταιρίας διαχείρισης της πολυκατοικίας,
• τον ΑΦΜ της πολυκατοικίας, εφόσον υπάρχει,
• τον αριθμό της κοινόχρηστης παροχής ηλεκτρικού ρεύματος ή μιας παροχής ηλεκτρικού ρεύματος που εκπροσωπεί την πολυκατοικία,
• τα χιλιοστά συμμετοχής των διαμερισμάτων στις δαπάνες θέρμανσης,
το ονοματεπώνυμο των φυσικών προσώπων που διαμένουν στα διαμερίσματα τα οποία δεν χρησιμοποιούνται ως επαγγελματική στέγη.

Αν κάποιος δεν έχει κωδικό στο TAXISnet

Μετά τη συμπλήρωση των παραπάνω στοιχείων προβαίνουν σε ενεργοποίηση της διαδικασίας πληρωμής. Η ενεργοποίηση αυτή δεν μπορεί να γίνει μετά τις 30 Μαΐου 2016.

Τα πρόσωπα που δεν είναι πιστοποιημένοι χρήστες στο TAXISnet, για την είσοδο τους στην ηλεκτρονική αίτηση, δηλώνουν τον ΑΦΜ και έναν αριθμό ειδοποίησης εκκαθαριστικού σημειώματος μιας εκ των δηλώσεων Φορολογίας Εισοδήματος της τελευταίας πενταετία.

Στις περιπτώσεις που έχει αλλάξει κύρια κατοικία ο αιτών, υποβάλλει νέα αίτηση.

Πως γίνεται η πληρωμή

Η πληρωμή του επιδόματος θέρμανσης διενεργείται μέσω τραπεζικών ή λοιπών πιστωτικών ιδρυμάτων.

Ειδικότερα:

- Για αιτήσεις που υποβάλλονται έως 31 Δεκεμβρίου 2015 και σε περίπτωση πολυκατοικίας εφόσον έχει γίνει η ενεργοποίηση πληρωμής, το ποσό επιδόματος θέρμανσης που δικαιούνται οι αιτούντες βάσει των πραγματοποιηθεισών αγορών πετρελαίου θέρμανσης καταβάλλεται έως 2 Φεβρουαρίου 2016.

- Για αιτήσεις που υποβάλλονται κατά το χρονικό διάστημα από 1η Ιανουαρίου έως 30 Μαΐου 2016 το ποσό επιδόματος θέρμανσης που δικαιούνται οι αιτούντες βάσει των πραγματοποιηθεισών αγορών πετρελαίου θέρμανσης καταβάλλεται έως 30 Ιουνίου 2016.

Στην εγκύκλιο διευκρινίζεται ότι εφόσον το υπόλοιπο του προϋπολογισθέντος ποσού επιδόματος θέρμανσης, δεν επαρκεί για την κάλυψη τυχόν ποσού επιδόματος που αφορά σε εκκρεμούσες αιτήσεις, τότε αυτό (το ως άνω υπόλοιπο) θα καταβάλλεται στους δικαιούχους αναλογικά.







ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ασφαλιστικό: Επαναφέρει εκτός ατζέντας την κατάργηση της 15ετίας το «Κουαρτέτο»

Της Μαίρης Λαμπαδίτη

Αγεφύρωτο φαίνεται το χάσμα στο ασφαλιστικό μεταξύ των επιδιώξεων της κυβέρνησης και των απαιτήσεων των δανειστών, οι οποίοι επανέφεραν χθες εκτός ατζέντας το θέμα της αύξησης της 15ετίας που απαιτείται κατ' ελάχιστον για την καταβολή σύνταξης.

Συγκεκριμένα, υπέβαλλαν αλλεπάλληλες ερωτήσεις , χωρίς να ανοίξουν τα χαρτιά τους, σχολιάζοντας ότι η 15ετία είναι μικρό διάστημα και αποτελεί αντικίνητρο για την ασφάλιση.

Υπενθυμίζουμε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση μέσω του email Χαρδούβελη είχε συμφωνήσει τα απαιτούμενα χρόνια ως ελάχιστη προϋπόθεση για τη λήψη της κατώτατης σύνταξης να αυξηθούν από τα 15 στα 20 ( αύξηση ενσήμων στα 6000 από 4.500 που ισχύει σήμερα).

Ωστόσο η 15ετία αναφέρεται και στη μεταρρύθμιση Κατρούγκαλου ως ελάχιστη προϋπόθεση για τη λήψη της βασικής σύνταξης, χωρίς εισοδηματικά κριτήρια.

Σύμφωνα με τους νόμους που έχουν ψηφιστεί όποιος βγαίνει στη σύνταξη με τα κατώτατα όριο, εισπράττει μόνο το αναλογικό κομμάτι βάσει των ενσήμων του (250-300 ευρώ) και λαμβάνει το υπόλοιπο μέρος που χρηματοδοτεί το κράτος μόλις συμπληρώσει την ηλικία των 67 ετών. Αυτό αποτελεί έτσι κι αλλιώς αντικίνητρο για πρόωρη συνταξιοδότηση.

Στην περίπτωση όμως που ο ασφαλισμένος παραμένει για καιρό άνεργος η επιλογή της πρόωρης συνταξιοδότησης είναι σχεδόν αναγκαστική. Η ενδεχόμενη αύξηση των απαιτούμενων ετών ασφάλισης θα οδηγήσει σε τραγικό αδιέξοδο πολλές κατηγορίες ανέργων οι οποίοι - με δεδομένο ότι ο δείκτης ανεργίας θα διατηρηθεί σε υψηλά επίπεδα και τα επόμενα χρόνια - δε μπορούν να βρουν δουλειά αλλά ούτε και να βγουν στη σύνταξη για να εισπράξουν έστω αυτό το πενιχρό επίδομα.

Το μέτρο που είχε συμφωνηθεί στο Παρίσι με την προηγούμενη κυβέρνηση θα εφαρμοζόταν για τους σημερινούς 40άρηδες που γεννήθηκαν μετά το 1975 προκειμένου να μη θιγούν όσοι βρίσκονται κοντά στη συνταξιοδότηση.

Οι δανειστές εμφανίστηκαν ότι δεν πείθονται από τις αποδόσεις σε βάθος χρόνου που θα επιφέρει η ασφαλιστική μεταρρύθμιση που τους παρουσίασε ο Υπουργός Εργασίας κ. Γιώργος Κατρούγκαλος .

Διαπίστωσαν ελλείψεις στην «ποσοτικοποίηση» του νέου τρόπου υπολογισμού των συντάξεων με μειωμένα ποσοστά αναπλήρωσης .

Έτσι , συμφωνήθηκε να παρουσιαστεί αναλυτικά η μεταρρύθμιση στις αρχές Ιανουαρίου.

Είναι φανερό, ότι αν εγκρίνουν τη μεταρρύθμιση δεν αποκλείεται να συζητήσουν και την αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών ως μέρος της συνολικής πρότασης, όπως είχε αναφέρει χαρακτηριστικά ο εκπρόσωπος της ΕΕ Ντέκλαν Κοστέλο.

Χθες πάντως στη συνάντηση που είχαν με τον κ. Κατρούγκαλο άκουσαν τις προτάσεις του υπουργείου για αύξηση των εισφορών χωρίς να εκφέρουν άποψη.






πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Από Γενάρη οι αποφάσεις για τα «κόκκινα στεγαστικά» - Συμφωνία για τα επιχειρηματικά δάνεια που θα περάσουν σε distress funds

Του Κωστή Πλάντζου

Μια ανάσα από τη συμφωνία και για τα «κόκκινα δάνεια» που θα περάσουν στα χέρια των distress funds βρίσκονται πλέον κυβέρνηση και θεσμοί. Οι συζητήσεις συνεχίζονται σήμερα από τις 11.30 το μεσημέρι και αναμένεται να διαρκέσουν μέχρι το βράδυ για να κλειστεί η συνολική συμφωνία απόψε και να έρθει το 1 δισ. ευρώ την ερχόμενη Παρασκευή. Στην κυβέρνηση λένε πως το νομοσχέδιο θα έρθει άμεσα στη Βουλή και θα ψηφιστεί την Τρίτη, ώστε η εκταμίευση να γίνει την Παρασκευή, πριν δηλαδή τις αργίες των Χριστουγέννων.

«Υπάρχει σύγκλιση» με την ελληνική πρόταση για τα κόκκινα δάνεια, έλεγε κορυφαίος αξιωματούχος της κυβέρνησης στις 2.30 τα ξημερώματα της Παρασκευής, οπότε διακόπηκαν οι συνομιλίες της κυβέρνησης με τους εκπροσώπους των δανειστών.

Η συμφωνία «κόβεται στα δύο» αφού τον Δεκέμβριο θα δημιουργηθεί το πλαίσιο λειτουργίας της αγοράς «κόκκινων δανείων» για τα επιχειρηματικά δάνεια, από τα οποία θα ξεκινήσει η εφαρμογή του μέτρου της εκχώρησης των προβληματικών δανείων.

«Μετά θα έρθει άλλη ρύθμιση και για τα υπόλοιπα δάνεια» έλεγαν αρμόδιες κυβερνητικές πηγές, παρότι δύο 24ωρα νωρίτερα οι ίδιες έλεγαν πως «όλα τα άλλα η κυβέρνηση τα έχει εξαιρέσει και δεν συζητά την εκχώρησή τους», ακολουθώντας τελικά όσα όπως προέβλεπε η συμφωνία για τα 13 προαπαιτούμενα του Eurogroup (δηλ. Δεκέμβριο τα επιχειρηματικά δάνεια και Ιανουάριο τα δάνεια νοικοκυριών και επιχειρήσεων).

Ως τελική λύση για τα δάνεια επικρατέστερη είναι εκείνη που ακολουθήθηκε και στην Κύπρο:

-Βαση των συζητησεων για τα κοκκινα δανεια το κυπριακό μοντελο.

-Θα δημιουργηθούν εταιρίες διαχείρισης κόκκινων δανείων, που θα αδειοδοτουνται από την ΤτΕ και θα λειτουργούν με βαση την ελληνική έννομη ταξη, δηλαδή όπως και οι τραπεζες. Θα ισχύσει μάλιστα και ο κωδικας δεοντολογιας της ΤτΕ.

-Θα υπάρχει μια ευρεία γκάμα επιλογών τοσο ως προς την οργάνωση της αγοράς (αυτόνομη λειτουργια των εταιριών, ή joint ventures με τις τράπεζες) όσο και για την ουσία των τύπων ρυθμίσεων.

-Εξετάζεται προστασία πρωτης κατοικιας κατα το προτυπο των στεγαστικών δανειων με τις αλλαγες που εγιναν προσφατα στο νομο Κατσέλη.

- Η προστασία της πρώτης κατοικίας θα ισχύει ακόμα και στο ζήτημα των επιχειρηματικών δανείων που έχουν ως εχέγγυο σπίτια.

- Εξετάζεται επισης ομαδοποίηση των δανειων που θα πουληθούν ανα κλαδο (ξενοδοχεία , ιχθυοκαλλιέργειες κλπ.)

- Η αρχή θα γίνει με την ένταξη των μεγάλων επιχειρηματικών δανείων, που αντιπροσωπεύουν το 40% της συνολικής αξίας κόκκινων δανείων και ανέρχονται περίπου στα 40 δισ.

Το πρωί της Παρασκευής αναμένεται να γίνει εκτενέστερη κατηγοριοποίηση των κόκκινων δανείων καθώς και εξειδίκευση του όρου «μικρομεσαίες επιχειρήσεις», που θα κρίνει από ποιο μέγεθος και πάνω θα μπαίνουν οι επιχειρήσεις στο στόχαστρο των εταιριών είσπραξης των δανείων.

Σύμφωνα με πηγές κοντά στην διαπραγμάτευση, η ελληνική κυβέρνηση υποχωρεί στην ένταξη και στεγαστικών δανείων στο NPL Market, ειδικά για μεγάλα δάνεια που έχουν ανοιχτό υπόλοιπο (outstanding balance) πάνω από 1 εκατ. , ενώ η τρόικα ζητά πλήρη ένταξη όλων των δανείων, εκτός αυτών που προστατεύονται με τη ρύθμιση για την πρώτη κατοικία.

Ανακοινώσεις για τον ΑΔΜΗΕ

Σήμερα αναμένεται και η επίσημη ανακοίνωση της συμφωνίας που έχει υπάρξει για τον διαχωρισμό του ΑΔΜΗΕ από τη ΔΕΗ και ακολούθως για την αποκρατικοποίηση του Διαχειριστή. Τα βασικά σημεία της συμφωνίας είναι:

- Ο ΑΔΜΗΕ διαχωρίζεται από τη ΔΕΗ και μεταβιβάζεται στο Δημόσιο,

- Το 51% θα παραμείνει στο κράτος, ενώ το 49% θα δοθεί σε στρατηγικό επενδυτή και διαχειριστή κατά ένα μέρος, ενώ το υπόλοιπο και μέσω Χρηματιστηρίου,

- Το management θα παραμείνει στο Δημόσιο, αλλά στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου θα αναλάβει Ευρωπαίος ο οποίος θα επιλεγεί από κοινού μεταξύ κυβέρνησης και Θεσμών,

- Η ΔΕΗ θα εισπράξει μία αρκετά μεγάλη προκαταβολή,

- Η αξία του ΑΔΜΗΕ θα αποτιμηθεί από ανεξάρτητο εκτιμητή διεθνούς κύρους.




πηγη




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Επίδομα θέρμανσης: Στον… πάγο η Ελλάδα – Μείωσαν τους δικαιούχους, μείωνουν και την ποσότητα

Είναι πλέον γεγονός. Χιλιάδες νοικοκυριά που έλαβαν επίδομα θέρμανσης την προηγούμενη χειμερινή περίοδο, το χάνουν αφού το κονδύλι έχει περικοπεί κατά 50% στα 105 εκατ. ευρώ.

Έτσι, μειώνεται η επιδότηση και ο αριθμός των δικαιούχων, περιορίζεται η ποσότητα του πετρελαίου που επιδοτείται και καταργείταιι η προκαταβολή του 25%.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ

Τα εισοδηματικά κριτήρια αυστηροποιούνται και το ετήσιο συνολικό εισόδημα δεν θα πρέπει να υπερβαίνει:

-Τις 12.000 ευρώ ετησίως για τους άγαμους (από 30.000 ευρώ πέρυσι)

-Τις 20.000 ευρώ για τους έγγαμους (από 40.000 ευρώ πέρυσι)

-Τις 22.000 ευρώ για τις μονογονεϊκές οικογένειες (από 43.000 πέρυσι).

Επιπρόσθετα, η προσαύξηση για κάθε παιδί ανέρχεται στο ποσό των 2.000 ευρώ ευρώ (από 3.000 ευρώ πέρυσι).

Πιο αυστηρά γίνονται και τα περιουσιακά κριτήρια, αφού η ακίνητη περιουσία δεν θα πρέπει να υπερβαίνει:

-Τις 100.000 ευρώ για τους άγαμους (από 200.000 ευρώ πέρυσι) και

-Τις 200.000 ευρώ για τους έγγαμους (από 300.000 ευρώ πέρυσι).

Μάλιστα, σύμφωνα με την απόφαση που υπογράφουν οι κ.κ. Ευ. Τσακαλώτος, Τρ. Αλεξιάδης και Γ.
Χουλιαράκης,το επίδομα δεν πρόκειται να δοθεί εντός του 2015. Δηλαδή, όσοι υποβάλλουν αίτηση μέχρι το τέλος του έτους θα λάβουν το ποσό που τους αντιστοιχεί μέχρι τις 2 Φεβρουαρίου, ενώ όσοι υποβάλλουν αίτηση από τον Ιανουάριο του 2016 η πίστωση στους λογαριασμούς τους θα γίνει μέχρι τα τέλη Ιουνίου 2016.

Χαρακτηριστική είναι η αποστροφή του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Τρύφωνα Αλεξιάδη, ο οποίος μιλώντας στον Ant1 το πρωί της Παρασκευής, είπε πως «ευτυχώς φέτος το πετρέλαιο είναι φτηνό και θα καλυφθούν πολλές οικογένειες, γιατί εμείς κάναμε ό,τι μπορούσαμε για να κατανεμηθεί το κονδύλι δίκαια και αναλογικά».

Σε ποιους κόβεται το επίδομα θέρμανσης

-από τους άγαμους φορολογούμενους που έχουν ετήσια εισοδήματα από 12.001 έως 30.000 ευρώ ή ακίνητη περιουσία αντικειμενικής αξίας από 100.001 έως και 200.000 ευρώ,

-από τους έγγαμους χωρίς παιδιά με ετήσιο οικογενειακό εισόδημα από 20.001 έως 40.000 ευρώ,

-από τους έγγαμους με ένα παιδί και ετήσιο οικογενειακό εισόδημα από 22.001 έως και 43.000 ευρώ,

-από τους έγγαμους με δύο παιδιά και ετήσιο οικογενειακό εισόδημα από 24.001 έως και 46.000 ευρώ,

-από τους έγγαμους με τρία παιδιά και ετήσιο οικογενειακό εισόδημα από 26.001 έως και 49.000 ευρώ,

-από τους έγγαμους με τέσσερα παιδιά και ετήσιο οικογενειακό εισόδημα από 28.001 έως και 53.000 ευρώ,

-από τους έγγαμους με πέντε παιδιά και ετήσιο οικογενειακό εισόδημα από 30.001 έως και 56.000 ευρώ,

-από όλους τους έγγαμους (χωρίς παιδιά, με 1-3 παιδιά και πολύτεκνους), οι οποίοι έχουν ακίνητα αντικειμενικής αξίας από 200.001 μέχρι 300.000 ευρώ.




πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

«Τις επόμενες μέρες η υπογραφή των 14 περιφερειακών αεροδρομίων» δια στόματος Πιτσιόρλα

Τις επόμενες μέρες λοιπόν, υπογράφεται η σύμβαση για την παραχώρηση των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική Fraport που αναδείχθηκε μειοδότης, όπως τόνισε ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στέργιος Πιτσιόρλας.

«Πρόκειται για πολύ μεγάλο έργο, είναι σημαντική εξέλιξη η συμφωνία… Είναι συμφωνία – σταθμός για την αναβάθμιση των υποδομών των αεροδρομίων, με ετήσια έσοδα για το κράτος και μεγάλες επενδύσεις» επισήμανε μεταξύ άλλων στον Σκάι ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ.

«Μπορεί το αεροδρόμιο της Σαντορίνης να είναι από τα τελευταία σε υποδομές στην Ευρώπη, όταν η Σαντορίνη είναι κορυφαίος τουριστικός προορισμός; Το κράτος δεν μπορεί να κάνει τη δουλειά ιδιωτών, έχει αποδειχθεί εδώ και δεκαετίες ότι το κράτος δεν μπορεί επιτυχώς να χειριστεί αυτά τα θέματα, και δεν είναι και η δουλειά του» τόνισε ο κ. Πιτσιόρλας.



πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ο καφετζής που έκρυβε 3,7 εκ. ευρώ και άλλες τρελές ιστορίες φοροδιαφυγής

Όργιο φοροδιαφυγής αποκάλυψε πάλι το ΣΔΟΕ – Στη δημοσιότητα τα στοιχειοθετημένα περιστατικά. Περιπτώσεις φορολογικής απόκρυψης.

Γιατροί, δικηγόροι, αγρότες, ιδιωτικοί υπάλληλοι, επιχειρηματίες, ακόμη και ανεπάγγελτοι κατά δήλωση τους, πιάστηκαν στη τσιμπίδα των διασταυρώσεων των φορολογικών τους δηλώσεων με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς.

Οι έλεγχοι που ολοκλήρωσε το ΣΔΟΕ το τρίμηνο Σεπτέμβριος, Οκτώβριος, Νοέμβριος 2015, έβγαλαν λαβράκια αφού αποκαλύπτουν το όργιο φοροδιαφυγής που συντελείται στην Ελλάδα, από επαγγελματίες και επιχειρήσεις με μεγάλο χαμένο τα έσοδα του δημοσίου και τους συνεπείς φορολογούμενους.

Τα ευρήματα του ΣΔΟΕ ανά περιφερειακή διεύθυνση ελέγχου είναι τα ακόλουθα:

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΩΞΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ-ΑΙΓΑΙΟΥ

1. Ιδιωτικός υπάλληλος – μέλος Νομικού Προσώπου ( ΝΠ) προσαύξησε την περιουσία του κατά 18.426.220,84 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

2. Μέλος Ν.Π. προσαύξησε την περιουσία του κατά 12.847.184,89 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

3. Επιχειρηματίας με εκμετάλλευση παραδοσιακού καφενείου υπέβαλε ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 3.645.906,03 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

4. Δικηγόρος από μη έκδοση και από ανακριβή έκδοση φορολογικών στοιχείων, απέκρυψε εισοδήματα ύψους 2.596.889,00 €. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές της δηλώσεις.

5. Συνταξιούχος υπέβαλε ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 2.762.495,40 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

6. Ξενοδοχειακή επιχείρηση από μη έκδοση φορολογικών στοιχείων, απέκρυψε εισοδήματα ύψους 1.656.337,72 €. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές της δηλώσεις.

7. Μέλος Ν.Π. υπέβαλε ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 1.278.913,47 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

8. Επιχειρηματίας στο χώρο της αλιείας υπέβαλε ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 1.165.835,25 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

9. Μέλος Ν.Π. υπέβαλε ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 1.116.608,57 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα. Επίσης δεν υπέβαλε δήλωση Φόρου Χαρτοσήμου ύψους 166.089,76 €.

10. Αλλοδαπή εταιρία ιδιοκτησίας ακινήτου υπέβαλε ανακριβή δήλωση φορολογίας εισοδήματος (από πώληση ακινήτου) με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 820.564,00 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

11. Ιατρός από μη έκδοση φορολογικών στοιχείων, απέκρυψε εισοδήματα ύψους 755.509,83 €. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές της δηλώσεις.

12. Μη επιτηδευματίας, μέλος Ν.Π. προσαύξησε την περιουσία του κατά 674.880,63 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Επίσης υπέβαλε ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος (ενοίκια) με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 216.511,34 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα. Επίσης δεν υπέβαλε δήλωση Φόρου Χαρτοσήμου για ποσό ύψους 17.169,69 €.

13. Ιατρός προσαύξησε την περιουσία του κατά 751.532,93 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

14. Μέλος Ν.Π. υπέβαλε ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος ( από αμοιβές μερισμάτων) με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 692.759,07 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα. Επίσης δεν υπέβαλε δήλωση Φόρου Δωρεάς για ποσό ύψους 214.308,29 €.

15. Δικηγόρος από μη έκδοση και από ανακριβή έκδοση φορολογικών στοιχείων, απέκρυψε εισοδήματα ύψους 633.398,36 €. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

16. Επιχείρηση ενοικιαζομένων δωματίων από μη έκδοση φορολογικών στοιχείων απέκρυψε εισοδήματα ύψους 538.219,88 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

17. Συνταξιούχος υπέβαλε ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 506.853,19 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

18. Αστρολόγος από μη έκδοση φορολογικών στοιχείων απέκρυψε εισοδήματα ύψους 295.948,39 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

19. Ανεπάγγελτη, σύζυγος του ανωτέρω συνταξιούχου, υπέβαλε ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 392.059,88 € , ενώ προσαύξησε την περιουσία της κατά 13.603,57 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές της δηλώσεις.

20. Οδοντίατρος από μη έκδοση και ανακριβή έκδοση φορολογικών στοιχείων απέκρυψε εισοδήματα ύψους 192.117,88 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

21. Δικηγόρος από μη έκδοση και από ανακριβή έκδοση φορολογικών στοιχείων, απέκρυψε εισοδήματα ύψους 156.600,21 €. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

22. Ιδιώτης υπέβαλε ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 155.000,00 €. Επίσης υπέβαλε ανακριβή δήλωση φορολογίας μεταβίβασης ακινήτων με ποσό ανακρίβειας ύψους 160.000,00 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

23. Ιδιωτικός υπάλληλος προσαύξησε την περιουσία του κατά 141.713,48 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

24. Ιατρός προσαύξησε την περιουσία του κατά 122.216,64 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

25. Ανεπάγγελτη, σύζυγος του ανωτέρω ιατρού, προσαύξησε την περιουσία της κατά 109.622,25 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές της δηλώσεις.

26. Επιτηδευματίας με δραστηριότητα στο παρελθόν με λογιστικές υπηρεσίες και κατασκευαστικές εργασίες από μη έκδοση φορολογικών στοιχείων, απέκρυψε εισοδήματα ύψους 105.895,40 €. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

27. Κατασκευαστική επιχείρηση υπέβαλε ανακριβή δήλωση φορολογίας εισοδήματος (από πώληση ακινήτου) με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 100.000,00 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

28. Διαφημιστική εταιρεία έλαβε 1.665 εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 67.113.460,00 €.

29. Επιχείρηση συστημάτων Η/Υ κα προγραμμάτων πληροφορικής έλαβε 1.665 εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 1.696.027,00 €.

30. Εργολάβος ελαιοχρωματισμών έλαβε (24) πλαστά – εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 1.630.876,96 € και εξέδωσε ένα εικονικό φορολογικό στοιχείο συνολικής αξίας 500.500,00 €.

31. Έμπορος ηλεκτρικών οικιακών συσκευών και ηλεκτρικών εγκαταστάσεων έλαβε (46) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 499.873,50 €.

32. Κατασκευαστής τεχνικών έργων έλαβε (32) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 339.465,00 €.

33. Επιχείρηση κατασκευαστικών εργασιών εξέδωσε (765) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 3.979.043,91 €.

34. Επιχείρηση κατασκευής τεχνικών έργων εξέδωσε (745) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 3.007.611,98 €.

35. Επιχείρηση κατασκευής ρούχων εξέδωσε (33) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 2.539.197,25 €.

36. Επιχείρηση εμπορίας πολυτίμων μετάλλων εξέδωσε (293) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 1.782.270,30 €.

37. Επιχείρηση διακοσμήσεων εξέδωσε (53) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 771.918,57 €.

38. Επιχείρηση ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων εξέδωσε (53) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 550.908,71 €.

39. Επιχείρηση ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων εξέδωσε (50) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 534.177,79 €.

40. Επιχείρηση χονδρικού εμπορίου λευκών ειδών εξέδωσε (47) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 319.205,00 €.

41. Επιχείρηση κατασκευαστικών εργασιών εξέδωσε (8) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 202.255,00 €.

42. Επιχείρηση χονδρικού εμπορίου λευκών ειδών εξέδωσε (47) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 319.205,00 €.

43. Επιτηδευματίας παροχής υπηρεσιών γραμματειακής υποστήριξης και μεταφράσεων εξέδωσε (111) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 225.439,82 €.

44. Επιχείρηση τοποθέτησης χωρισμάτων, ψευδοροφών κλπ. εξέδωσε εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 195.753,27 € και δεν καταχώρησε στο βιβλίο εσόδων-εξόδων (160) φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 84.484, 97 €.

45. Επιχείρηση εμπορίου πυροσβεστικών ειδών εξέδωσε εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 126.981,60 € και δεν εξέδωσε φορολογικά στοιχεία σε απροσδιόριστο πλήθος συναλλαγών αξίας 623.573,49 €.

46. Εστιατόριο – αναψυκτήριο δεν δήλωσε (2) φορολογικές ταμειακές μηχανές (Φ.Τ.Μ.) και δεν εξέδωσε (1674) φορολογικά στοιχεία αξίας 1.842.034,48 €.

47. Ξενοδοχειακή επιχείρηση δεν εξέδωσε φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 1.656.337,72 €.

48. Επιχείρηση κατασκευαστικών εργασιών δεν ζήτησε και δεν έλαβε φορολογικά στοιχεία σε απροσδιόριστο πλήθος συναλλαγών αξίας 890.625,00 €.

49. Υπαίθρια καντίνα δεν εξέδωσε φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 123.617,50 €.

ΕΙΔΙΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΘΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΙΚΩΝ ΔΑΠΑΝΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗΣ ΑΠΑΤΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ

1. Ιατρός, προσαύξησε την περιουσία του κατά 751.532,93 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

2. Ιδιώτης υπέβαλε ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 368.192,90 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

3. Ιατρός προσαύξησε την περιουσία του κατά 200.031,66 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Επίσης υπέβαλε ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος (καταβολής ποσών δανείων) με συνολικό ύψος απόκρυψης 232.059,34 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

4. Αθλητικό Σωματείο δεν απέδωσε τέλη χαρτοσήμου δανείου ύψους 657.214,06 €. Το σωματείο προσκόμισε αποδεικτικά καταβολής των αναλογούντων τελών κατόπιν εκούσιας συμμόρφωσης.

5. Τεχνική Εμπορική εταιρεία εξέδωσε (89) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 1.607.355,78 €.

6. Επιχείρηση ξυλουργικών εργασιών εξέδωσε (10) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 135.165,00 €.

7. Εταιρεία εκμετάλλευσης τουριστικών σκαφών εξέδωσε (13) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 104.000,00 €.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΩΞΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ & ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ

1. Ιδιωτικός υπάλληλος, προσαύξησε την περιουσία του κατά 677.334,12 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

2. Ιατρός από μη έκδοση φορολογικών στοιχείων απέκρυψε εισοδήματα ύψους 415.735,32 €. Οι εν λόγω διαπιστώσεις στοιχειοθετήθηκαν από επεξεργασία τραπεζικών λογαριασμών σε σύγκριση με τα δηλωθέντα εισοδήματα.

3. Ιερόδουλος προσαύξησε την περιουσία της κατά 183.923,88 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές της δηλώσεις.

4. Ιατρός προσαύξησε την περιουσία της κατά 165.904,55 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές της δηλώσεις.

5. Ηλεκτρολόγος – Εργολάβος οικοδομών υπέβαλε ανακριβή δήλωση φόρου μεταβίβασης ακινήτων συνολικής καθαρής αξίας 503.801,27 €, που διαπιστώθηκε, μέσω της επεξεργασίας των τραπεζικών λογαριασμών.

6. Επιχείρηση παροχής υπηρεσιών διαμεσολάβησης εξέδωσε και έλαβε πλαστά και εικονικά φορολογικά στοιχεία, έλαβε εικονικά και εξέδωσε μερικώς εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 2.440.000,71 €.

7. Επιχείρηση λιανικού εμπορίου ενδυμάτων εξέδωσε και έλαβε εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 987.717,77 €.

8. Επιχείρηση κατασκευαστικών εργασιών εξέδωσε πλαστά και εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 477.709,00 €.

9. Επιχείρηση παροχής υπηρεσιών πληροφορικής και εμπορίου Η/Υ έλαβε μερικώς εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 707.620,54 €.

10. Επιχείρηση χονδρικού εμπορίου οικοδομικών υλικών έλαβε μερικώς εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 587.000,00 €.

11. Επιχείρηση γενικών κατασκευαστικών εργασιών έλαβε μερικώς εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 150.000,00 €.

12. Επιχείρηση παραγωγής μεταξοτυπιών, έλαβε μερικώς εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 110.000,00 €.

13. Επιχείρηση εμπορίας αυτοκινήτων, έλαβε μερικώς εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 100.000,00 €.

14. Επιχείρηση διεθνών οδικών μεταφορών δεν εξέδωσε φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 697.791,00 €.

15. Αυτοκινητιστής δεν εξέδωσε φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 602.000.98 €.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΩΞΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

1. Επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στο χονδρικό εμπόριο γεωργικών προϊόντων, υπέβαλε ανακριβείς δηλώσεις φορολογίας εισοδήματος με συνολικό ύψος αποκρυβείσας φορολογητέας ύλης 1.363.994,41 €. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

2. Επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στο χονδρικό εμπόριο ειδών υγιεινής, προσαύξησε την περιουσία του κατά 250.096,96 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

3. Ιατρός, προσαύξησε την περιουσία του κατά 107.680,68 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

4. Οδοντίατρος, προσαύξησε την περιουσία του κατά 56.808,68 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

5. Επιχείρηση καθαρισμού κτιρίων έλαβε δέκα (10) πλαστά και εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 103.919,00 €.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΩΞΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΚΑΙ ΝΟΤΙΩΝ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

1. Επιχείρηση αγοραπωλησίας ακινήτων υπέβαλε ανακριβή δήλωση φόρου μεταβίβασης ακινήτων συνολικής καθαρής αξίας 9.642.561,00 €, που διαπιστώθηκε, μέσω της επεξεργασίας των τραπεζικών λογαριασμών.

2. Δικηγόρος προσαύξησε την περιουσία της κατά 5.840.120,85 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

3. Επιχείρηση αγοραπωλησίας ακινήτων υπέβαλε ανακριβή δήλωση φόρου μεταβίβασης ακινήτων συνολικής καθαρής αξίας 4.452.159,75 €, που διαπιστώθηκε, μέσω της επεξεργασίας των τραπεζικών λογαριασμών.

4. Αγρότης προσαύξησε την περιουσία της κατά 4.257.663,00 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

5. Από έλεγχο σε επιχείρηση που δραστηριοποιείται μόνο εκτός Ελλάδας, διαπιστώθηκε η μη υποβολή δήλωσης Φόρου Δωρεάς και η ανακριβής δήλωση Μεταβίβασης Ακινήτων, με ποσό ανακρίβειας ύψους 1.967.479,96 €.

6. Ανεπάγγελτος υπέβαλε ανακριβή δήλωση φόρου μεταβίβασης ακινήτων συνολικής καθαρής αξίας 900.000,00 €, που διαπιστώθηκε, μέσω της επεξεργασίας των τραπεζικών λογαριασμών.

7. Έμπορος πτηνών προσαύξησε την περιουσία του κατά 604.504,00 € χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

8. Από έλεγχο σε επιχείρηση που δραστηριοποιείται μόνο εκτός Ελλάδας, διαπιστώθηκε, η μη υποβολή δήλωσης έναρξης εργασιών, η μη τήρηση λογιστικών βιβλίων, η μη έκδοση φορολογικών στοιχείων συνολικής καθαρής αξίας 2.789.180,40 €.

9. Οικοδομική επιχείρηση εξέδωσε εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 645.680,77 €.

10. Επιχείρηση οδικών μεταφορών εξέδωσε εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 169.200,00 €.

11. Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης εξέδωσε και έλαβε εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 130.332,00 €.

12. Έμπορος παλαιών σιδήρων, εξέδωσε εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 114.087,15 €.

13. Επιχείρηση παραγωγής ειδών αρτοποιϊας δεν εξέδωσε φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 127.514,00 €.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΩΞΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΗΠΕΙΡΟΥ, ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΒΟΡΕΙΩΝ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ

1. Επιχειρηματίας στο τομέα των χωματουργικών εργασιών, προσαύξησε την περιουσία του κατά 227.331,66 €, χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

2. Έμπορος παλαιών σιδήρων και μετάλλων, προσαύξησε την περιουσία του κατά 119.266,68 €, χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

3. Ανεπάγγελτος προσαύξησε την περιουσία του κατά 86.795,04 €, χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.

4. Ανεπάγγελτος προσαύξησε την περιουσία του κατά 59.448,00 €, χωρίς να προκύπτει η αιτία ή η πηγή προέλευσης. Η διαπίστωση έγινε από την επεξεργασία των τραπεζικών λογαριασμών και την αντιπαραβολή τους με τις φορολογικές του δηλώσεις.
Οι ανωτέρω (1), (2), (3) και (4) αποτελούν μέλη της ίδιας οικογένειας.

5. Επιχείρηση χονδρικού εμπορίου παλαιών σιδήρων και μετάλλων, εξέδωσε πλαστά και εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 108.549,41 €.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΔΙΩΞΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΡΗΤΗΣ

1. Μεταφορική επιχείρηση έλαβε (80) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 422.268,00 €. Επίσης, διαπιστώθηκε ανακριβής υποβολή δηλώσεων εισοδήματος από όπου προέκυψε φόρος 84.453,00 €. Τέλος, από την ανακριβή υποβολή περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ, προέκυψε ποσό φόρου 301.456,00 €.

2. Μεταφορική επιχείρηση έλαβε (22) εικονικά φορολογικά στοιχεία συνολικής αξίας 68.790,00 €. Επίσης, διαπιστώθηκε ανακριβής υποβολή δηλώσεων εισοδήματος από όπου προέκυψε φόρος 13.758,00 €. Τέλος, από την ανακριβή υποβολή περιοδικών δηλώσεων ΦΠΑ, προέκυψε ποσό φόρου 46.664,00 €.




πηγη





ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

WSJ: Προτάσεις του ESM για μείωση της καθαρής αξίας του ελληνικού χρέους κατά 52,5%

Μέτρα για την ελάφρυνση του ελληνικού χρέους, σε ποσοστό 52,5% περιλαμβάνονται σε έγγραφο του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας (ESM), το οποίο επικαλείται η εφημερίδα Wall Street Journal.

Αναλυτικότερα, στο σχετικό έγγραφο που καταρτίστηκε τον Αύγουστο του 2015 περιλαμβάνονται μέτρα ελάφρυνσης του ελληνικού χρέους, που θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε μείωση της καθαρής του αξίας κατά 52,5%.

Ο τρόπος αναδιάρθρωσης που παρουσιάζεται στο σχετικό σχέδιο εστιάζει σε τρεις πυλώνες: επέκταση των ωριμάνσεων των ελληνικών ομολόγων, διασύνδεση της αποπληρωμής του χρέους με την πορεία του ΑΕΠ, και επιβολή ανώτατου ορίου στην καταβολή των τόκων.

«Πρόκειται για μέτρα, τα οποία θα επαναφέρουν το χρέος σε βιώσιμο δρόμο» αναφέρεται στο έγγραφο, το οποίο αποκλείει το ενδεχόμενο ονομαστικού «κουρέματος» του χρέους.

Σημειώνεται ότι το βασικό σενάριο, πάνω στο οποίο καταρτίστηκε το έγγραφο του ESM, προϋποθέτει ότι οι ετήσιες χρηματοδοτικές ανάγκες της χώρας δε θα υπερβούν το 15% του ΑΕΠ.

Μιλώντας σχετικά, ο εκπρόσωπος του ESM διευκρινίζει ότι πρόκειται για ένα προσχέδιο, το οποίο έχει διανεμηθεί μεταξύ των Θεσμών σε τεχνικό επίπεδο.

«Το έγγραφο δεν έχει σταλεί στα κράτη μέλη, ενώ ουδέποτε συζητήθηκε σε Eurogroup ή EuroWorking Group», προσθέτει ο ίδιος.

Όπως σημειώνεται, οι προτάσεις του ESM εστιάζουν στην αναπροσαρμογή του ελληνικού χρέους, μέσω της μετάθεσης των πληρωμών στο μέλλον. Αν και δεν προβλέπεται σαφές κούρεμα, εντούτοις τα προωθούμενα μέτρα θα βελτιώσουν την ικανότητα της Αθήνας να ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις της.

«Η αποτελεσματικότητα των μέτρων θα εξαρτηθεί σημαντικά από την ικανότητα και την προθυμία των ελληνικών αρχών να τηρήσουν μία αυστηρή δημοσιονομική πορεία και να εφαρμόσουν τις μεταρρυθμίσεις» καταλήγει το έγγραφο.






πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ξανθός: Αυτονόητη πολιτική διαδικασία η αλλαγή στις διοικήσεις των νοσοκομείων

Υπεραμύνθηκε των αλλαγών στις διοικήσεις των νοσοκομείων ο υπουργός Υγείας, Ανδρέας Ξανθός, κάνοντας λόγο για μία «αυτονόητη πολιτική διαδικασία», η οποία «δε σχετίζεται με το πελατειακό σύστημα και τη φαυλότητα των προηγούμενων περιόδων».

Αναλυτικότερα, ο κ. Ξανθός υποστήριξε ότι πρόκειται για την πρώτη προσπάθεια σοβαρής διαδικασίας επιλογής των νέων διοικήσεων, ξεκαθαρίζοντας ότι «ούτε κομματικό στρατό έχουμε να περιμένει για να καταλάβει αυτές τις θέσεις, ούτε έχουμε τη λογική της αναπαραγωγής ενός πελατειακού συστήματος το οποίο μας έχει οδηγήσει σαν χώρα σ’ αυτό το σημείο».

Ακόμη, έκανε λόγο για ένα «σύστημα το οποίο αντιδρά με λυσσώδη τρόπο», καθώς υπάρχουν διοικητές που δημιουργούν προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία των νοσοκομείων.

«Πρέπει σε αυτή τη χώρα και να σοβαρευτούμε και να συνεννοηθούμε», τόνισε ο υπουργός Υγείας.
Παράλληλα, ο κ. Ξανθός σημείωσε ότι το πρόβλημα του συστήματος υγείας δεν είναι μόνο, ούτε κυρίως, διοικητικό, προσθέτοντας ότι το πρόβλημα είναι η πολιτική κατεύθυνση και οι πολιτικές προτεραιότητες που υπάρχουν για το σύστημα υγείας.

«Εμείς, θα κάνουμε την επιλογή των ανθρώπων οι οποίοι θα διοικήσουν το σύστημα με τέτοιο τρόπο, που να εξασφαλίζουν υψηλής ποιότητας, δωρεάν, έγκυρη, αποτελεσματική, και ισότιμη περίθαλψη σε όποιον κατοικεί σε αυτή τη χώρα», κατέληξε ο υπουργός.





ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Συμφωνία για τον ΑΔΜΗΕ στη συνάντηση των εκπροσώπων του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας με τους εταίρους

Συμφωνία για τον ΑΔΜΗΕ επιτεύχθηκε στη σημερινή συνάντηση των εκπροσώπων του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας με τους εταίρους. Η λύση που συμφωνήθηκε προβλέπει διατήρηση του ελέγχου της πλειοψηφίας των μετόχων του Διαχειριστή από το Δημόσιο και διάθεση ποσοστού έως 49% σε στρατηγικό επενδυτή που θα είναι ευρωπαϊκή αντίστοιχη εταιρεία και στο Χρηματιστήριο.
Αναλυτικότερα σύμφωνα με τις πληροφορίες από πηγές που συμμετείχαν στη διαπραγμάτευση:

-Ο κλάδος της μεταφοράς ενέργειας θα αποσχιστεί από τη ΔΕΗ και θα μεταφερθεί σε εταιρεία κατά 100% θυγατρική του Δημοσίου. Το Δημόσιο θα διατηρήσει τον έλεγχο τουλάχιστον του 51% και θα διαθέσει έως και 49% σε επενδυτές μέσω Χρηματιστηρίου και σε στρατηγικό επενδυτή που θα είναι ευρωπαϊκή εταιρεία διαχείρισης δικτύων.

-Το ΔΣ θα αντικατοπτρίζει τη μετοχική σύνθεση, όπως ισχύει σε όλες τις Ανώνυμες Εταιρίες (δηλαδή το Δημόσιο θα έχει την πλειοψηφία) ενώ ο διευθύνων σύμβουλος θα προκύπτει από συμφωνία με τον στρατηγικό επενδυτή. Έτσι λύθηκε το θέμα του μάνατζμεντ που αποτελούσε το βασικό «αγκάθι″ στη διαπραγμάτευση.

-Θα προηγηθεί ανεξάρτητη εκτίμηση του τιμήματος που θα εισπράξει η ΔΕΗ ως αποζημίωση για την απόσχιση του κλάδου μεταφοράς, στην οποία θα ενταχθεί και η εκκαθάριση των ενδοομιλικών εκκρεμοτήτων, ύψους 400 εκατ. ευρώ.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!