EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Τα 10 πιο γρήγορα τρένα του κόσμου!



Τα τρένα μεγάλης ταχύτητας έχουν βελτιώσει την ταξιδιωτική εμπειρία , σε έναν αυξανόμενο αριθμό χωρών (εκτός από την Ελλάδα φυσικά!). Ας τα δούμε όπως περιγράφονται στο Travel + Leisure.

1. Τρένο Shanghai Maglev, Κίνα

perierga.gr - Τα 10 πιο γρήγορα τρένα του κόσμου!

Ταχύτητα λειτουργίας: 430 χλμ/ώρα
Ταχύτητα ρεκόρ: 500 χλμ/ώρα
Ημερομηνία έναρξης λειτουργίας: 2003

Ξεκινώντας από τον σταθμό Longyang Road Station της Σαγκάης, το ταχύτερο εμπορικό τρένο του κόσμου, είναι επίσης το μόνο δείγμα μαγνητικής αιώρησης στη λίστα αυτή. Η μέγιστη ταχύτητα λειτουργίας του (430 χλμ /ώρα) το καθιστά πιο γρήγορο από οποιοδήποτε αγωνιστικό αυτοκίνητο. Όσοι ενδιαφέρονται να μάθουν περισσότερα για την τεχνολογία του, μπορούν να επισκεφτούν το μουσείο Maglev , στον σταθμό Longyang (η είσοδος είναι ελεύθερη για όσους διαθέτουν εισιτήριο για το τρένο).

2. CRH380, Κίνα

perierga.gr - Τα 10 πιο γρήγορα τρένα του κόσμου!

Ταχύτητα λειτουργίας: 350 χλμ/ώρα
Ταχύτητα ρεκόρ: 487 χλμ/ώρα
Ημερομηνία έναρξης λειτουργίας: 2010

Από το … μηδέν η Κίνα έχει καταφέρει να εξελιχθεί στη χώρα με το μεγαλύτερο και πιο πολυσύχναστο σιδηροδρομικό δίκτυο υψηλής ταχύτητας στον κόσμο σε λιγότερο από μια δεκαετία. Τα περίπου 10.000 χλμ. σιδηροδρομικού δικτύου τρένων υψηλών ταχυτήτων μεταφέρουν πλέον σχεδόν μισό δισεκατομμύριο επιβάτες ετησίως . Το CRH380 μπορεί να ταξιδέψει σε ένα μέγιστο 380 χλμ /ώρα σε υψηλής ταχύτητας γραμμές. Κάνει τέσσερα δρομολόγια που εξυπηρετούν το Πεκίνο, τη Σαγκάη και τις πόλεις Guangzhou, Wuhan, Nanjing και Hangzhou.

3. ICE 3, Γερμανία

perierga.gr - Τα 10 πιο γρήγορα τρένα του κόσμου!

Ταχύτητα λειτουργίας: 320 χλμ/ώρα
Ταχύτητα ρεκόρ: 368 χλμ/ώρα
Ημερομηνία έναρξης λειτουργίας: 2000

Ενώ στη Γερμανία κατασκευάζονται πολλά από τα ταχύτερα τρένα του κόσμου, η έναρξη λειτουργίας γερμανικών σιδηροδρομικών γραμμών υψηλής ταχύτητας, καθυστέρησαν μια δεκαετία, εξαιτίας νομικών θεμάτων με τους περιβαλλοντολόγους και άλλες ομάδες. Αλλά οι Γερμανοί κερδίζουν γρήγορα έδαφος. Η υπερταχεία InterCity Express ( ICE3) συνδέει επί του παρόντος τη Φρανκφούρτη με την Κολωνία, στην κοιλάδα του Ρήνου και το Μόναχο με τη Νυρεμβέργη στη Βαυαρία, ενώ εννέα γραμμές υψηλής ταχύτητας είναι υπό κατασκευή ή υπό σχεδιασμό.

4. Shinkansen E5, Ιαπωνία

perierga.gr - Τα 10 πιο γρήγορα τρένα του κόσμου!

Ταχύτητα λειτουργίας: 320 χλμ/ώρα
Ταχύτητα ρεκόρ: 358 χλμ/ώρα
Ημερομηνία έναρξης λειτουργίας: 2011

Οι διάσημες υπερταχείες αμαξοστοιχίες της Ιαπωνίας έχουν πολλά διαφορετικά σχήματα και μορφές, αλλά καμία δεν είναι πιο γρήγορη από ό,τι το νέο Shinkansen E5. Με το παρατσούκλι «πάπια», λόγω του ιδιαίτερου μπροστινού του τμήματος, το κομψό τρένο κάνει τη διαδρομή 675 χλμ. μεταξύ Τόκιο και Αομόρι, στο βόρειο άκρο της νήσου Honshu. Το E5 διαθέτει επίσης από τους πιο πολυτελείς εσωτερικούς χώρους τρένων.

5. TGV POS, Γαλλία

perierga.gr - Τα 10 πιο γρήγορα τρένα του κόσμου!

Ταχύτητα λειτουργίας: 320 χλμ/ώρα
Ταχύτητα ρεκόρ: 574 χλμ/ώρα
Ημερομηνία έναρξης λειτουργίας: 2008

Μία από τις πρώτες χώρες που επηρεάστηκε από τη… μόδα των τρένων υψηλής ταχύτητας είναι η Γαλλία η οποία εισήγαγε το επαναστατικό τρένο Train à Grande Vitesse ( TGV ) το 1981. Υπήρξαν πολλές αναβαθμίσεις από τότε, με πιο πρόσφατη την ταχεία POS, ένα υβρίδιο των υφιστάμενων αμαξοστοιχιών TGV Réseau και των ολοκαίνουργιων μηχανών Alstom. Το τρένο λειτουργεί με δύο γραμμές – την LGV Rhin – Rhône στην ανατολική Γαλλία και την LGV Est μεταξύ Παρισιού και Στρασβούργου – και με περισσότερες γραμμές ενδιάμεσα. Το POS έκανε ένα παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας για ταξίδια σε συμβατικές ράγες, στα 574.86 χλμ/ώρα ρα κατά τη διάρκεια δοκιμών του το 2007.

6. Σειρά AVE 103, Ισπανία

perierga.gr - Τα 10 πιο γρήγορα τρένα του κόσμου!

Ταχύτητα λειτουργίας: 310 χλμ/ώρα
Ταχύτητα ρεκόρ: 402 χλμ/ώρα
Ημερομηνία έναρξης λειτουργίας: 2006

Το ισπανικό Alta Velocidad Española (AVE) είναι γνωστό για την ιδιαίτερη εμφάνιση των τρένων του που είναι κατασκευασμένα από την εταιρεία Talgo. Αλλά ακόμα πιο γρήγορα είναι τα νέα Siemens Velaro Series 103, που κάνουν τη διαδρομή μεταξύ Βαρκελώνης και Μαδρίτης σε δύο ώρες και 38 λεπτά. Κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων δεκαετιών η Ισπανία έχει μετατρέψει τις σιδηροδρομικές τις υπηρεσίες από τις πιο αργές και λιγότερο αποτελεσματικές της Δυτικής Ευρώπης σε αυτές με το μεγαλύτερο δίκτυο υψηλής ταχύτητας της ηπείρου, που εκτείνεται σε 3.057 χλμ., συνδέοντας σχεδόν κάθε μεγάλη ισπανική πόλη.

7. Sancheon (KTX2), Νότια Κορέα

perierga.gr - Τα 10 πιο γρήγορα τρένα του κόσμου!

Ταχύτητα λειτουργίας: 305 χλμ/ώρα
Ταχύτητα ρεκόρ: 350 χλμ/ώρα
Ημερομηνία έναρξης λειτουργίας: 2010

Τα υψηλής ταχύτητας τρένα Korail Sancheon κάνουν το ταξίδι μεταξύ Σεούλ και των νοτίων πόλεων – λιμανιών Busan και Mokpo σε λιγότερο από τρεις ώρες. Κατασκευάζονται από τη Hyundai και χρειάζονται περίπου επτά λεπτά για να επιταχύνουν από το μηδέν στα 305 χλμ/ώρα, αλλά χρειάζονται μόλις 1,2 λεπτά για να σταματήσουν πλήρως. Και μάλιστα θα έχουν και ανταγωνιστή: το KTX3 θα έχει μέγιστη ταχύτητα 402 χλμ/ώρα όταν κάνει το ντεμπούτο του το 2015.

8. ETR 500 Frecciarossa (Red Arrow) και ETR 575 AGV, Iταλία

perierga.gr - Τα 10 πιο γρήγορα τρένα του κόσμου!

Ταχύτητα λειτουργίας: 300 χλμ/ώρα
Ταχύτητα ρεκόρ: 340 χλμ/ώρα (Red Arrow), 360 χλμ/ώρα (AGV)
Ημερομηνία έναρξης λειτουργίας: 2008 (Red Arrow), 2012 (AGV)

Η Ιταλία προσφέρει δύο ανταγωνιστικές υπηρεσίες τρένων υψηλής ταχύτητας – το δημόσιο Red Arrow και το ιδιωτικό Automotrice à Grande Vitesse (AGV) – στις ίδιες γραμμές . Τα τρένα συνδέουν ήδη τις πόλεις Τορίνο, Μιλάνο, Φλωρεντία, Ρώμη, Νάπολη και Βενετία. Μια νέα γραμμή μεταξύ Βενετίας και Μιλάνου είναι υπό κατασκευή. Το επόμενης γενιάς ETR 1000 (με ταχύτητα λειτουργίας τα 354 χλμ/ώρα) θα τα προσπεράσει μέχρι το τέλος του 2014.

9. Eurostar Class 373, Βρετανία, Γαλλία, Βέλγιο

perierga.gr - Τα 10 πιο γρήγορα τρένα του κόσμου!


Ταχύτητα λειτουργίας: 300 χλμ/ώρα
Ταχύτητα ρεκόρ: 334 χλμ/ώρα
Ημερομηνία έναρξης λειτουργίας: 1993

Σκέφτεστε να πάτε με το αεροπλάνο από το Λονδίνο στο Παρίσι; Ξανασκεφτείτε το: το Eurostar κάνει το συγκεκριμένο ταξίδι σε δύο ώρες και 16 λεπτά χωρίς καθυστερήσεις από την ασφάλεια του αεροδρομίου. Το μεγαλύτερο και ταχύτερο τρένο σε κανονική υπηρεσία στις Βρετανικές Νήσους, το Class 373 λειτουργεί μέσω της σήραγγας της Μάγχης, μέσω τριών όμορφων σταθμών τρένων: τον ανακαινισμένο σταθμό του Αγίου Pancras στο Λονδίνο, τον σταθμό Gare du Nord στο Παρίσι και τον Νότιο Σιδηροδρομικό Σταθμό των Βρυξελλών. Το τρένο σταματά επίσης στην Disneyland του Παρισιού και υπάρχουν εποχικά δρομολόγια προς της Αβινιόν και τις γαλλικές Άλπεις. Η ιταλική εταιρεία διακόσμησης Pininfarina ανακαινίζει τώρα το εσωτερικό των τρένων 373s.

10. THSR 700T, Tαϊβάν

perierga.gr - Τα 10 πιο γρήγορα τρένα του κόσμου!

Ταχύτητα λειτουργίας: 300 χλμ/ώρα
Ταχύτητα ρεκόρ: 315 χλμ/ώρα

Ημερομηνία έναρξης λειτουργίας: 2007

Τα αεροδυναμικά βελτιστοποιημένα τρένα της Ταϊβάν High Speed ​​Rail (THSR) διανύουν σαν «πύραυλοι» την κάτω δυτική ακτή του νησιού, μεταξύ της πρωτεύουσας Ταϊπέι και της βιομηχανικής πόλης Kaohsiung σε 90 έως 100 λεπτά.






πηγή




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

«Big brother» και στο μετρό

Κάμερες ασφαλείας μπαίνουν στο εσωτερικό 17 συρμών του Μετρό της Αθήνας, υπό τον φόβο τρομοκρατικού χτυπήματος και μετά από αίτημα της Αττικό Μετρό και της ΣΤΑΣΥ.

Την τοποθέτηση των καμερών ασφαλείας ενέκρινε η Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, καθώς είχε θετική εισήγηση και από το Κέντρο Μελετών Ασφαλείας που εκτιμά ότι μπορεί να προληφθούν πιθανά ανθρώπινα θύματα και υλικές ζημιές.

Ωστόσο επισημαίνει ότι «τα τεχνολογικά μέτρα ασφάλειας και ιδίως τα συστήματα εικονοληψίας δεν μπορούν να αποτρέψουν στον απόλυτο βαθμό τρομοκρατικές επιθέσεις και άλλες σκόπιμες πράξεις, αλλά µπορούν να αποθαρρύνουν σε σημαντικό βαθμό ενέργειες ενάντια σε προστατευόμενους χώρους και να εξασφαλίσουν καθαρή, συνεχή και αξιόπιστη εικόνα σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ή μείζονος περιστατικού μαζικών απωλειών σε δυσπρόσιτα ή έστω προσωρινώς απρόσιτα μέρη του δικτύου».

Πάντως, τελικά εγκρίθηκε η τοποθέτηση στο εσωτερικό των συρμών στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό κατά πλειοψηφία με 5-3 ψήφους.





ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Κάθε μέρα που περνά καταστρέφουν τη χώρα και …μας δουλεύουν.

Η Ελλάδα δεν έχει ξεμπερδέψει ακόμα, δήλωσε την Πέμπτη ο επικεφαλής του Eurogroup, Νταισελμπλουμ, προσθέτοντας ότι ελπίζει η χώρα να αρχίσει να ανακάμπτει την επόμενη χρονιά.
 
Εμείς λέμε ότι ούτε ο Τσίπρας αλλά ούτε και τα άλλα κοράκια θα την αφήσουν να ξεμπερδέψει και μάλλον εμείς θα βγούμε αληθινοί, γιατί αυτό λέει η λογική.
 
Αν η Ελλάδα θέλει να επιστρέψει σε βιώσιμο μονοπάτι πρέπει να κάνει μεταρρυθμίσεις,συμπεριλαμβανομένου και του ασφαλιστικού, σημείωσε ο ίδιος στα περιθώρια οικονομικού συνεδρίου.
 
Αν προσέξουμε όσα λέχθηκαν από την αρχή αυτής της κρίσης, είναι βέβαιο ότι οδηγούμαστε σε παράκρουση. Τα ελεύθερα επαγγέλματα, τα ανοιχτά μαγαζιά τις Κυριακές, τα κόκκινα δάνεια και χίλιες άλλες εικασίες ήταν πάντα το πρόβλημα ανάκαμψης της χώρας και τώρα είναι το ασφαλιστικό, αλλά κανένας δεν μας απάντησε γιατί δεν φέρνουν πίσω τα κλεμμένα, κανείς δεν μας απάντησε αν το χρέος είναι απεχθές η επαχθές και μη βιώσιμο και κανείς δεν μας απαντάει γιατί χώρες όπως η Βουλγαρία για παράδειγμα, οι οποίες έχουν όλα όσα θέλει ο Νταισελμπλουμ, δεν έχουν ανάπτυξη.
 
Το πλέον βασικό όλων όμως είναι να μας εξηγήσει κάποιος από τους Έλληνες και ξένους μαυραγορίτες, τι σημαίνει για αυτόν ανάπτυξη.
 
Ίσως «μετά την εξήγηση» προβληματιστούμε πολύ για το εάν θέλουμε την ανάπτυξη ή είναι καλύτερα να μην την δούμε ποτέ.
 
 
 




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Νέα στοιχεία: Ο Σταθάκης «ξέχασε» να δηλώσει στο πόθεν έσχες 1,8 εκατ. ευρώ και 38 ακίνητα!

Με παραπομπή για ανακριβή δήλωση πόθεν έσχες «φλερτάρει» ο υπουργός Οικονομίας, Γιώργος Σταθάκης καθώς, σύμφωνα με πληροφορίες, τα κενά στη φορολογική του δήλωση του 2011 είναι πολύ μεγάλα, τόσο σε ό,τι αφορά τις τραπεζικές του καταθέσεις όσο και στον αριθμό των ακινήτων που εμφανίζεται ως ιδιοκτήτης ο ίδιος και η σύζυγός του.

Οι ορκωτοί λογιστές, που έκαναν «φύλο και φτερό» τις δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης του υπουργού, εντόπισαν εκτός από το… ξεχασμένο ένα εκατομμύριο ευρώ και περί τις 800.000 ευρώ, που το κυβερνητικό στέλεχος δεν είχε καταγράψει στο πόθεν έσχες του 2011.

Ο κ. Σταθάκης «αμέλησε», σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, να δηλώσει περί τα 38 ακίνητα, τα οποία στην πλειοψηφία τους βρίσκονται στη γενέτειρα του, στα Χανιά.

Τα ακίνητα περιλαμβάνουν αγροκτήματα αλλά και κτίσματα, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις λέγεται ότι η συμμετοχή υπερβαίνει το 3% και φτάνει μέχρι και το 60%.

Όλα τα παραπάνω μένει να αποσαφηνιστούν από την Επιτροπή Ελέγχου της Βουλής, η οποία, σύμφωνα με την ενημέρωση του κ. Βαρεμένου, αποφάσισε «να ανατεθεί σε ορκωτούς λογιστές ο ενδελεχής έλεγχος με όποιο μέσο χρειαστεί ακόμα και με άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών» του κ. Σταθάκη, ενώ η εντολή που έχουν λάβει είναι να ερευνήσουν και αν έχουν καταβληθεί οι φόροι που αναλογούν στα περιουσιακά του στοιχεία.

Τι απαντά ο υπουργός

«Οι λογαριασμοί για τους οποίους εγκαλούμαι ήταν της μητέρας μου, με συνδικαιούχους τα δύο της παιδιά – εμένα και τον αδελφό μου. Αυτό δηλώθηκε το 2013. Το 2014 είχα αποσυρθεί από τους λογαριασμούς», αναφέρει ο κ. Σταθάκης, σε ανακοίνωση που εξέδωσε το βράδυ της Πέμπτης (03/12/2015.)

Και προσθέτει: «Ως προς τα ακίνητα, δεν υπάρχει η παραμικρή παράλειψη όσον αφορά τα δικά μου. Ορισμένα αγροτικά ακίνητα της συζύγου μου, τα οποία τελούν υπό δικαστική διεκδίκηση και στα οποία η σύζυγός μου δεν συμμετέχει σε ποσοστό περισσότερο του 3%, έχουν δηλωθεί κανονικά το 2013 και 2014».

Αξίζει, τέλος, να σημειωθεί ότι την ίδια ώρα κυβερνητικές πηγές σχολίασαν για το θέμα στη Βουλή πως «δεν υπάρχει θέμα Σταθάκη, ο έλεγχος είναι θεμιτός».




πηγη




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ραγδαίες Πολιτικές Εξελίξεις… ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ… Σχηματίστηκε Πολιτική Ένωση από Μικρά Κόμματα και Κινήσεις

Λιώνει ο παλαιοκομματισμός

Σύμφωνα με απολύτως έγκυρες και αποκλειστικές πληροφορίες, μετά από συναντήσεις και κατ’ αρχήν συμφωνίες στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη μεταξύ μικρών κομμάτων και κινήσεων (που προέρχονται από διάφορους χώρους, αλλά έχουν κοινή συνισταμένη την αντιμνημονιακή στάση και ελληνοκεντρικό, πατριωτικό προσανατολισμό) σχηματίστηκε ο πρώτος βασικός πυρήνας για την πολιτική Ένωση-Συνασπισμό που θα καλύψει το τεράστιο κενό που άφησε στο εκλογικό σώμα η στροφή των κυβερνητικών κομμάτων ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ στο Μνημονιακό-Ευρωκρατικό στρατόπεδο.

Όπως είναι γνωστό «η φύση απεχθάνεται το κενό» και το αντίστοιχο σε πολιτική και κοινωνική διάσταση είναι ότι και οι πολίτες απεχθάνονται το κενό.

Η εν λόγω πολιτική Ένωση-Συνασπισμός διαμορφώνεται για να αποτελέσει το πραγματικά αξιόπιστο και τελικό εργαλείο των πολιτών (χωρίς τον κίνδυνο να προδοθούν πάλι) για να καθαρίσει το πολιτικό τοπίο, η πολιτική, δημοσιογραφία, επιχειρηματική κοινότητα και η κοινωνία συνολικά από το δηλητήριο της διαφθοράς, κοινωνικής και πνευματικής υπονόμευσης και υποβάθμισης κατά τις τελευταίες δεκαετίες και φυσικά κατά τα τελευταία χρόνια της Μνημονιακής Κατοχής.

Οι συντελεστές από την πολιτική Ένωση-Συνασπισμό διατηρούν σχετικά χαμηλό προφίλ και το κυριότερο «πολιτικό θεμέλιο» λειτουργίας τους είναι η εφαρμογή της ακροτελεύτιας διάταξης του Συντάγματος. Η «διάταξη ασφαλείας» που υποχρεώνει κάθε πολίτη να δράσει με οποιονδήποτε τρόπο κατά οποιουδήποτε που συμμετείχε με οποιονδήποτε τρόπο στην κατάλυση του Συντάγματος, να εφαρμοστεί ως επίσημη πολιτική της Ελλάδας όταν η Ένωση-Συνασπισμός αποκτήσει πρόσβαση σε κυβερνητικό έργο είτε στα πλαίσια μιας κυβέρνησης συνεργασίας είτε αυτοδύναμα αν επιτευχθεί αυτό.

Δηλαδή, η Ένωση-Συνασπισμός θα εκφράσει και υλοποιήσει την προστασία του Συντάγματος μέσα από πολιτικές και κοινωνικές ενέργειες και δράσεις. Θα είναι η απάντηση στο ερώτημα «Πώς ανατρέπουμε το καθεστώς;». Οδηγός αποτελεί η πεποίθηση ότι «η ατιμωρησία των ενόχων είναι μεγαλύτερο έγκλημα από τα εγκλήματα των ενόχων».

Η αντίληψη και προσέγγιση ότι η κρίση δεν πρέπει να αντιμετωπιστεί ως οικονομικό φαινόμενο αλλά ως σύνολο σοβαρότατων ποινικών παραβάσεων με εκτεταμένη και πολυετή εξάπλωση στον πολιτικό, επιχειρηματικό και δημοσιογραφικό κόσμο, είναι η κοινή διαπίστωση για την οποία δεν υπάρχει διαφωνία αλλά όσο και αν δεν μας αρέσει, είναι η ψυχρή πραγματικότητα.

Το οργανωμένο έγκλημα που αποτελούν οι φορείς και συμφέροντα της Τρόικας, (σύμφωνα με την κατεύθυνση της Ένωσης-Συνασπισμού) θα αντιμετωπιστεί αμέσως με μη αναγνώρισή τους. Η Κομισιόν και τα δομικά όργανα της Ε.Ε. που διοχετεύουν την άνομη και εγκληματική παρέμβασή τους εναντίον του ελληνικού λαού (και παραβίασαν εξοντωτικά το Σύνταγμα) δεν θα αναγνωρίζονται ως νόμιμοι και αποδεκτοί σχηματισμοί αλλά ως δομές ελεγχόμενες από ομάδες του οργανωμένου εγκλήματος που οργάνωσαν και συντηρούν την παραβίαση του Συντάγματος.

Η κρατική πολιτική συμπεριφορά της Ελλάδας (αν η εν λόγω Ένωση-Συνασπισμός βρίσκεται σε κυβερνητικό σχηματισμό) θα είναι η παρέμβαση σε κάθε χώρα της Ε.Ε. κατά αυτών των εγκληματικά ελεγχόμενων δομών, ώστε δημιουργηθούν σε κάθε χώρα τα «Αντιπροσωπευτικά Κοινοβούλια»: ομάδα ατόμων από τα κόμματα κάθε κράτους που έλαβαν μέρος στις εκλογές, ακόμη και αν δεν εκλέχθηκαν λόγω του εκλογικού νόμου, μαζί με κληρωτούς (με διαδικασίες Άμεσης Δημοκρατίας) που δεν ανήκουν σε κόμματα.

Αυτό το οργανωμένο έγκλημα, που επιτέθηκε την Ελλάδα θα χτυπηθεί με αυτό τον τρόπο σε κάθε χώρα δίνοντας στους ξένους πολίτες τα εργαλεία για να το εξουδετερώσουν μέσα στην κάθε χώρα. Πρώτα με αμφισβήτηση της νομιμοποίησής του (κάτι που ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ δεν έκαναν), μετά με μπλοκάρισμα της διοχέτευσης της ισχύος παρέμβασής του στην Ελλάδα (και με αχρήστευση των ντόπιων ανθρώπων του) και τέλος με πρόσθετη επίθεση εναντίον του στην κάθε χώρα της Ε.Ε. από τους πολίτες της.

Η Ευρωπαϊκή Προοπτική της Ελλάδας είναι αυτή και έχει θεμέλιο την εξάλειψη των οργανωμένων εγκληματιών που κυριαρχούν στην ηγεσία της Ε.Ε. διότι διαφορετικά η Προοπτική είναι Ευρωκρατική ΕυρωΕνωσιακή και όχι Ευρωπαϊκή. Η Ευρωπαϊκή Προοπτική της Ελλάδας είναι η απελευθέρωση των λαών της Ευρώπης από τις εγκληματικές ομάδες που ελέγχουν την Ε.Ε. και στοχοποίησαν την Ελλάδα.

Ειδικότερα για το «χρέος» δεν θα αναγνωριστεί και μόνο τα ποσά που δεν έχουν απορριφθεί από την Επιτροπή Χρέους της Βουλής θα εξεταστούν για πληρωμή. Δεν μπορούμε να αχρηστεύσουμε το εξαιρετικό όπλο που μας έδωσε η Επιτροπή Χρέους όταν ακόμη η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ δεν είχε εκδηλωθεί ανθελληνικά.

Η Ένωση-Συνασπισμός ως τμήμα κυβερνητικού σχηματισμού στηρίζει την αφαίρεση της ελληνικής ιθαγένειας και κατάσχεση περιουσιών από όσους έχουν ευθύνη για τη σημερινή κατάσταση (πολιτικούς, δημοσιογράφους, επιχειρηματίες, κλπ). Η Εθνική Ομοψυχία και Ενότητα έχει θεμέλιο το ασυμβίβαστο κάποιος Έλληνας να κάνει τα αίσχη των μνημονιακών συμμοριτών. Συνεπώς, η απάντηση του Ελληνισμού σε όσους ενσωματώθηκαν στις ανθελληνικές συμμορίες θα είναι να παύσουν να είναι Έλληνες. Με αφαίρεση της ιθαγένειας και με κατάσχεση της περιουσίας τους, εκτός των άλλων.
Ομοίως, θα υπάρξει ταυτόχρονη αποδέσμευση της Ελλάδας από οποιαδήποτε δέσμευση (συνθήκη, κανονισμό κλπ) εντός της Ε.Ε., Eurogroup και ΝΑΤΟ. Θα ακολουθήσουμε την δικαστική διερεύνηση (σε κοινωνικο-στρατηγική βάση) των ωφελειών από τη συμμετοχή μας. Δεν θα υπάρξει αποχώρηση αλλά άμεσο «πάγωμα» των δεσμεύσεων ώστε να προσδιοριστεί ποσοτικά και ποιοτικά ποιό ήταν το εθνικό όφελος σε σχέση με (α) όσα παραδώσαμε από εθνική κυριαρχία, εθνικές επιλογές κλπ και (β) όσα χάσαμε λόγω της υποχρέωσης τήρησης των δεσμεύσεων στην Ε.Ε., Eurogroup και ΝΑΤΟ

Η άμεση ενέργεια να παγώσουμε τη σχέση και υποχρεώσεις μας προς την ηγεσία της Ε.Ε. είναι ενέργεια επιβίωσης και προστασίας μας. Είναι ηθικά και νομικά απαράδεκτο να συζητούμε με τους σημερινούς «εκπροσώπους» της Ε.Ε. και Ευρωζώνης διότι νομιμοποιούμε τις συμμορίες τους. Η διακοπή των επαφών με κάθε εκπρόσωπο Τρόικας απονομιμοποιεί οποιαδήποτε ενέργειά τους εναντίον μας και τη διοχέτευση ισχύος επηρεασμού εναντίον των Ελλήνων πολιτών. Η Ένωση-Συνασπισμός θα αποτελέσει την πολιτικο-κοινωνική έκφραση του αντιπάλου της Ομόσπονδης Ευρώπης, του αντιπάλου του φεντεραλιστικού-χουντικού Ευρωκράτους.

Η απελευθέρωση της παραγωγής, πρώτα τροφίμων και στη συνέχεια άλλων ειδών (φαρμάκων, εξοπλισμού κλπ), θα είναι από τα πρώτα άμεσα και θεμελιώδη έργα και να απαγορευθεί η καλλιέργεια, εκτροφή και κατανάλωση μεταλλαγμένων οργανισμών/τροφίμων. Αυτό είναι ζωτικό να γίνει για να εγγυηθούμε την βιολογική επιβίωση του ελληνικού λαού από τους δικούς μας πόρους και να εξουδετερώσουμε άνομα συμφέροντα που αποσκοπούν να ελέγξουν τα τρόφιμα, φάρμακα κλπ.
Η σημασία που έχει ο σχηματισμός της εν λόγω Ένωσης-Συνασπισμού αντικατοπτρίζεται στο εσωτερικό κλίμα για ασυμβίβαστη αποφασιστικότητα στην αντιμετώπιση του γερμανικού καθεστώτος υποστηρίζοντας ότι δεν θα μπορέσουμε να βρούμε λύση και να διορθώσουμε τίποτα αν δεν εξαλειφθεί αυτός ο κυριότερος παράγοντας της διαχρονικής δημιουργίας των προβλημάτων και κρίσεων.

Ως θεμέλιο της εξωτερικής πολιτικής και πολιτικής ασφαλείας της Ελλάδας θέτει την εξάλειψη του Γερμανισμού σε κρατική υπόσταση, δηλαδή την άρση της ανεξαρτησίας της Γερμανίας, η Γερμανία να μην είναι κράτος, να είναι γεωγραφική έκταση που δεν θα διοικείται από Γερμανούς και κανένας Γερμανός υπήκοος να μην είναι σε διευθυντική διοικητική θέση πουθενά στον κόσμο. Είναι ο μοναδικός ασφαλής τρόπος για να σωθεί η Ελλάδα και να μη ναζιστοποιηθεί η Ευρώπη όπως προσπαθεί η ηγεσία της Ε.Ε. να κάνει μέσω του φεντεραλιστικού ομοσπονδιακού Ευρωκράτους. Οι Γερμανοί, σε λίγες γενιές, να μην έχουν γνώση της διοίκησης άλλων ανθρώπων και η έκταση της Γερμανίας να αποτελέσει τον ενδιάμεσο σταθμό προώθησης των εκτοπισμένων πληθυσμών (λαθρομεταναστών κλπ) στις χώρες τους για εξάλειψη του τζιχαδιστικού δυναμικού επίθεσης κατά της ελληνικής και άλλων ευρωπαϊκών κοινωνιών. Οι σχέσεις με τις ΗΠΑ, Βρετανία, Γαλλία και τις χώρες της πρώην ΕΣΣΔ θα καθοριστούν από τη στάση τους στη διόρθωση της εγκληματικής ενέργειας που έκαναν το 1990 δίνοντας αυθαίρετα ανεξαρτησία στην Ναζιστική και Σταζυκή Γερμανία, η οποία είχε και έχει ακόμη το DNA των Ναζί του Χίτλερ και της Στάζυ του Χόνεκερ: σε έναν Υπαρκτό Εθνικοσοσιαλισμό.

Είναι η πρώτη φορά που παρουσιάζεται ένα τέτοιο μελετημένο σχέδιο που απαντά στις σημερινές συνθήκες, χωρίς συμβιβασμούς και μισόλογα αλλά για ξεκάθαρη (αλλά όχι τυφλή) σύγκρουση με τα κέντρα εξουσίας και συμφερόντων που ευθύνονται για τη σημερινή κατάσταση όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά διεθνώς. Η διεθνής στόχευση και εξουδετέρωση των υπευθύνων του προβλήματος δίνει την μεγαλύτερη εξασφάλιση ότι «μπορεί να δουλέψει».






πηγη



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ποινική δίωξη στον Αλέξη Μητρόπουλο για φοροδιαφυγή & ξέπλυμα βρώμικου χρήματος

Ποινική δίωξη για τα κακουργήματα της φοροδιαφυγής και του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος ασκήθηκε σε βάρος του καθηγητή και πρώην αντιπροέδρου της Βουλής, Αλέξη Μητρόπουλου, από την Εισαγγελέα Πρωτοδικών Ελένη Τουλουπάκη.

Οι κατηγορίες απαγγέλθηκαν μετά από μηνυτήρια αναφορά της αρμόδιας ΔΟΥ, που αφορά σε υπόθεση φοροδιαφυγής προ 16 ετών, όταν, όπως καταγγέλθηκε, ο κ. Μητρόπουλος φέρεται να μην εξέδωσε απόδειξη για δικηγορική αμοιβή, με την φοροδιαφυγή να αγγίζει τις 440.000 ευρώ.
Σημειώνεται, ωστόσο, ότι με τις προσαυξήσεις, το ποσό που φέρεται να οφείλει ο κ. Μητρόπουλος είναι περίπου τα διπλάσια.

Η υπόθεση άρχισε να «ξετυλίγεται» όταν δύο άλλοι δικηγόροι κατήγγειλαν τον κ. Μητρόπουλο, ότι δεν τους δεν τους απέδωσε την αμοιβή που τους αναλογούσε για το χειρισμό της σχετικής υπόθεσης, προ 16 ετών, και από τον έλεγχο που διατάχθηκε, φέρεται να διαπιστώθηκε ότι το συγκεκριμένο ποσό δεν είχε δηλωθεί.

Υπενθυμίζεται ότι ο ίδιος ο κ. Μητρόπουλος έχει αλλεπάλληλες φορές προσπαθήσει να αντικρούσει την ορθότητα των καταγγελιών, με στοιχεία που κατέθεσε στο ΣΔΟΕ, στα Διοικητικά Δικαστήρια αλλά και στην ΔΟΥ, τα οποία απορρίφθηκαν.

Η αποκάλυψη της συγκεκριμένης υπόθεσης τον Σεπτέμβρη, ήταν και αυτή που ουσιαστικά οδήγησε εκτός ψηφοδελτίων του ΣΥΡΙΖΑ τον κ. Μητρόπουλο, αν και ο ίδιος, με πολλαπλές δημόσιες παρεμβάσεις του, είχε αρνηθεί κάθε κατηγορία και είχε ισχυριστεί πως υπόκειται ουσιαστικά «πολιτική δίωξη».


πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αιγάλεω: Φάρσα το τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό του μετρό

Φάρσα αποδείχθηκε πως ήταν το τηλεφώνημα που έκανε άγνωστος το απόγευμα της Παρασκευής σε εφημερίδα, λέγοντας ότι πρόκειται να εκραγεί βόμβα στις 18.15, στον σταθμό του μετρό στο Αιγάλεω.

Μετά το τηλεφώνημα του αγνώστου, στην εφημερίδα «Το Βήμα», η αστυνομία ερεύνησε όλους τους χώρους, χωρίς τελικά να βρεθεί κάτι ύποπτο.





ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Μέχρι τα Χριστούγεννα αναμένεται να ψηφιστεί το τέταρτο «πακέτο» των προαπαιτούμενων

Μέχρι τις γιορτές αναμένεται να ψηφιστεί από την Βουλή το τέταρτο «πακέτο» 13 προαπαιτούμενων μέτρων, όπως ενημέρωσε ο Πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης, ο οποίος πάντως ανέφερε πως δεν θα περιλαμβάνει «δύσκολες» ρυθμίσεις.

Ο κ. Βούτσης, ενημέρωσε επίσης ότι το Ασφαλιστικό θα ψηφιστεί τον Ιανουάριο.

Κατά την ενημέρωσή του, προς τους κοινοβουλευτικούς συντάκτες, ο πρόεδρος της Βουλής, εξέφρασε την βεβαιότητα ότι έως τις 20 Δεκεμβρίου, θα έχουν ολοκληρωθεί οι διαβουλεύσεις μεταξύ των κομμάτων και θα έχει βρεθεί κοινός τόπος για τον ορισμό των νέων μελών του ΕΣΡ και του ΑΣΕΠ, έτσι ώστε η Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής έως το τέλος του χρόνου, με πλειοψηφία 4/5 να έχει εγκρίνει την τοποθέτησή τους.


Ωστόσο, κύκλοι της αξιωματικής αντιπολίτευσης, σχολίαζαν ότι έως ότου η ΝΔ ολοκληρώσει τις διαδικασίες εκλογής νέου προέδρου δεν μπορεί να δεσμευτεί για τίποτα.







ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!