EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Την ήττα από τον Αστέρα Τρίπολης γνώρισε η ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ.

Αρνητικό ντεμπούτο για τον Γκουστάβο Πογέτ στην έδρα των κιτρινόμαυρων. Το γκολ για τους Αρκάδες σημείωσε στο 89' ο Δημήτρης Παπαδόπουλος. Η ΑΕΚ αγωνιζόταν με 10 παίχτες από το 45' λόγω αποβολής του Βάργκας.







ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Aγρότες και κτηνοτρόφοι λένε «Ναι» στη συμμετοχή σε πανελλήνιο συλλαλητήριο στις 18 Νοεμβρίου

Οι συμμετέχοντες στη συνεδρίαση είπαν ομόφωνα «ναι» στη συμμετοχή στο συλλαλητήριο των Αθηνών και συζήτησαν τις οργανωτικές λεπτομέρειες της καθόδου.

Συγκεκριμένα την κοινή σύσκεψη συγκάλεσαν οι επιτροπές αγροτών και κτηνοτρόφων από την Κεντρική Ελλάδα και συμμετείχαν εκπρόσωποι από τη Βόρεια Ελλάδα, την Ήπειρο, την Πελοπόννησο, τη Στερεά Ελλάδα, την Πιερία και τη Θεσσαλία, ενώ την ίδια απόφαση έλαβε και η τοπική Συντονιστική Επιτροπή Αγροτών Ν. Λάρισας η οποία λειτουργεί εκ μέρους 32 συνεταιρισμών του νομού.

Η κάθοδος προς την Αθήνα υπολογίζεται ότι θα είναι μαζική, ενώ προβλέπεται επίσης η παρουσία αγροτικών μηχανημάτων και τρακτέρ, αλλά -πιθανότατα- και ζώων.

Την ερχόμενη Τρίτη εξάλλου, 10 του μηνός, πραγματοποιείται στη Λάρισα μεγάλο αγροτικό συλλαλητήριο το οποίο συνδιοργανώνουν οι συνεταιρισμοί αγροτών Ν. Λάρισας, οι νέοι αγρότες, τέσσερις κτηνοτροφικές ομοσπονδίες (χοιροτρόφοι, κτηνοτρόφοι, αγελαδοτρόφοι, ελευθέρας βοσκής), το ΓΕΩΤΕΕ, ο γεωπονικό σύλλογος Λάρισας και οι ΤΟΕΒ Πηνειού και Λάρισας.




πηγη



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Lufthansa: Ακύρωση όλων των πτήσεων από και προς την Αθήνα την Δευτέρα

Οι απεργιακές κινητοποιήσεις των εργαζόμενων της Lufthansa συνεχίζονται έχοντας αντίκτυπο στις ταξιδιωτικά γραφεία και τους επιβάτες που τρέχουν και δεν φτάνουν από τις συνεχόμενες ακυρώσεις πτήσεων.

Σε ακύρωση όλων των πτήσεων προς την Αθήνα που ήταν προγραμματισμένες για τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου προχωρά η Lufthansa, εκφράζοντας την λύπη της για την απόφαση της αυτή, προωθώντας ωστόσο τους επιβάτες σε άλλες πτήσεις.

Η ακυρώσεις γίνονται εξαιτίας της συνεχιζόμενης απεργίας από το συνδικάτο πληρωμάτων UFO της αεροπορικής εταιρείας.



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Το σχέδιο ανασυγκρότησης της Δημόσιας Διοίκησης: Έρχονται και μειώσεις στους μισθούς των βουλευτών

Στο σχέδιο της κυβέρνησης για την ανασυγκρότηση της Δημόσιας Διοίκησης και το νέο μισθολόγιο αναφέρεται ο αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Χριστόφορος Βερναρδάκης, σε συνέντευξη του στην «Αυγή της Κυριακής». 
Ο κ. Βερναρδάκης προανήγγειλε μικρές αυξήσεις στο 55% των δημοσίων υπαλλήλων από 1η Ιανουαρίου 2016, σταδιακή απομείωση της λεγόμενης «προσωπικής διαφοράς», συγχώνευση ειδικών μισθολογίων, δημιουργία εθνικού μητρώου προσοντούχων υπαλλήλων, αλλά και μειώσεις στους μισθούς των βουλευτών. 
Επιγραμματικά το σχέδιο ανασυγκρότησης της Δημόσιας Διοίκησης που επεξεργάζεται η κυβέρνηση, προβλέπει μεταξύ άλλων:
  • Αποσύνδεση του βαθμολογίου από το μισθολόγιο
  • Μισθολογικές ωριμάνσεις ανά διετία για τους υπαλλήλους πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και ανά τριετία για τους υπόλοιπους
  • Επιλογή των δημοσίων υπαλλήλων αυξημένων προσόντων για τις διοικήσεις των οργανισμών και εταιρειών του Δημοσίου από το Εθνικό Μητρώο.
  • Αμφίδρομη αξιολόγηση για τους υπαλλήλους και συλλογική αυτό-αξιολόγηση για τις δομές, με βάση τους πολίτες - χρήστες των υπηρεσιών τους.
  • Μείωση 10% του βασικού μισθού των βουλευτών, που συμπαρασύρει τις αμοιβές του σημερινού και του παλαιότερου πολιτικού προσωπικού.
Ο κ. Βερναρδάκης ανέφερε ότι με το νέο μισθολόγιο αποσυνδέεται η σχέση του μισθού με το βαθμολόγιο και πλέον η μισθολογική εξέλιξη θα συναρτάται με τις ωριμάνσεις, που θα είναι κάθε δύο χρόνια για τους υπαλλήλους πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και ανά τριετία για τους υπόλοιπους. Αυτό συνεπάγεται μικρές αυξήσεις για περίπου 315.000 υπαλλήλους επί συνόλου 570.000.
Για τους 90.000 υπαλλήλους που αμοίβονται με την «προσωπική διαφορά», σημείωσε ότι «δεν θα μειωθεί ο μισθός που παίρνουν, αλλά με την επανακατάταξη δεν θα πάρουν τις αυξήσεις από τις ωριμάνσεις, αντιθέτως θα μείνει σταθερός ο μισθός τους ώστε σε βάθος πενταετίας- εξαετίας να απομειωθεί η προσωπική διαφορά και όταν απομειωθεί θα ξαναρχίσουν να παίρνουν τις τριετίες, διετίες κανονικά».
Στον σχεδιασμό του υπουργείου, όπως αναφέρει ο ίδιος, είναι η συγχώνευση ομοειδών μισθολογίων, κυρίως των πανεπιστημιακών καθηγητών και ερευνητών ώστε από 20 να μειωθούν στα 6- 7. Τέλος, στο νομοσχέδιο για την αξιολόγηση προβλέπεται η δημιουργία εθνικού μητρώου, όπου θα εγγράφονται όσοι προσοντούχοι δημόσιοι υπάλληλοι επιθυμούν, και από αυτό θα επιλέγονται οι διοικήσεις όλων των οργανισμών, των ανεξάρτητων Αρχών, εταιρειών του Δημοσίου, ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ.
Ολόκληρη η συνέντευξη στον Νίκο Μορφονιό
* Η συμφωνία με τους δανειστές ορίζει την εφαρμογή νέου ενιαίου μισθολογίου από την 1.1. 2016. Ποια θα είναι η δομή του;
Η βασική ιδέα του ενιαίου μισθολογίου είναι κάθε εργασία, κάθε ειδικότητα που ασκεί την ίδια εργασία, με τους ίδιους όρους και τις ίδιες προϋποθέσεις, δηλαδή χρόνος προϋπηρεσίας, να έχει μέσα στο Δημόσιο μια ενιαία αμοιβή. Αυτό που αλλάζει σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα είναι η απελευθέρωση του βαθμολογίου και η αποσύνδεσή του από το μισθολόγιο. Το νέο μισθολόγιο δηλαδή θα επανακατατάξει τους υπαλλήλους απελευθερώνοντας τη βαθμολογική εξέλιξη, που έχει παγώσει τα τελευταία τέσσερα χρόνια, χωρίς όμως αυτή να συσχετίζεται με τη μισθολογική. Δεν θα υπάρχει συνάρτηση μισθολογίου και βαθμολογίου. Και βεβαίως, με βάση τις τριετίες και διετίες ωρίμανσης, ο υπάλληλος θα έχει τη μισθολογική εξέλιξη που προβλέπεται, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με το βαθμολόγιο, αλλά με τις ωριμάνσεις.
* Η αποσύνδεση αυτή συνεπάγεται αυξήσεις ή μειώσεις μισθών σε κατηγορίες εργαζομένων;
Η επανακατάταξη στα βαθμολογικά κλιμάκια θα επιφέρει για ένα μεγάλο κομμάτι της δημόσιας διοίκησης μια μικρή αύξηση, ήδη από το 2016. Αυτοί που θα πάρουν αυξήσεις υπολογίζονται γύρω στους 315.000 σε σύνολο 570.000, δηλαδή το 55% των υπαλλήλων θα λάβουν αυξήσεις με την επανακατάταξη. Οι υπάλληλοι αυτοί επανακατατάσσονται πια στους βαθμούς και παίρνουν τις αυξήσεις που θα δικαιούνταν με βάση τη μισθολογική τους ωρίμανση.
* Με τη λεγόμενη "προσωπική διαφορά" τι μέλλει γενέσθαι;
Για ένα μεγάλο κομμάτι θα υπάρξει σταδιακή απομείωση της προσωπικής διαφοράς. Θα επανακατατάξουμε περίπου 90.000 δημόσιους υπάλληλους, που έχουν προσωπική διαφορά, και για ένα μεγάλο κομμάτι εξ αυτών η διαφορά θα απορροφηθεί. Δεν θα μειωθεί ο μισθός, που παίρνουν, αλλά με την επανακατάταξη δεν θα πάρουν τις αυξήσεις από τις ωριμάνσεις, αντιθέτως θα μείνει σταθερός ο μισθός τους, ώστε σε βάθος πενταετίας -εξαετίας να απομειωθεί η προσωπική διαφορά και, όταν θα απομειωθεί θα ξαναρχίσουν να παίρνουν τις τριετίες, διετίες, κανονικά.
* Με τον κατώτατο μισθό;
Δεν θα υπάρξει μείωση του κατώτατου μισθού, ο εισαγωγικός δηλαδή, ανάλογα με το αν είσαι ΠΕ ή ΔΕ, παραμένει σταθερός, ο κατώτατος παραμένει σταθερός. Και να προσθέσουμε ότι το ίδιο θα ισχύσει και για ένα κομμάτι για το οποίο η επανακατάταξη δεν θα επηρεάσει τη μισθολογική του κατάσταση καθόλου, θα παραμένει δηλαδή σταθερός ο μισθός που έχει σήμερα.
* Πώς εξελίχθηκε η διαπραγμάτευση για το περίφημο "άνοιγμα της ψαλίδας" που ζητούσαν οι δανειστές;
Η απαίτηση των δανειστών ήταν οι ΠΕ να ωριμάζουν μισθολογικά κάθε δύο χρόνια και κάθε 5 χρόνια οι υπόλοιποι. Αυτό δεν πέρασε. Αυτό που θα υλοποιηθεί είναι δύο χρόνια οι ΠΕ και τρία χρόνια οι άλλοι. Η αλήθεια είναι ότι οι δανειστές ήθελαν μία βίαιη αλλαγή σήμερα, η οποία θα επέφερε, δεδομένου ότι έχεις και ένα δημοσιονομικό πλαφόν, και μειώσεις μισθών, ωστόσο το ενδεχόμενο απεφεύχθη. Η λογική τους είναι ότι, επειδή δεν ασκούν τις ίδιες δουλειές στο Δημόσιο, έπρεπε να τους δίνεις ένα παραπάνω οικονομικό κίνητρο. Αυτό, φυσικά, θα άνοιγε βίαια την ψαλίδα και θα δημιουργούσε ταξικές διαφοροποιήσεις.
* Στο ίδιο σχέδιο περιλαμβάνεται και η συγχώνευση των ειδικών μισθολογίων;
Ναι, ο σχεδιασμός είναι από τα 20 μισθολόγια να μείνουν 7 ή 8 με κριτήριο ποια είναι ομοειδή. Πολλά από αυτά είναι τα λεγόμενα εκπαιδευτικά - ερευνητικά, τα οποία είναι τα περισσότερα και θα ενοποιηθούν στη βάση των πανεπιστημιακών βαθμίδων, θα υπάρξει μια ομαλοποίηση συναρτημένη με τον μισθό των πανεπιστημιακών. Κάποια ειδικά δεν πειράζονται, γιατί έτσι κι αλλιώς ήταν αυτόνομα, όπως π.χ. οι στρατιωτικοί.
* Το νομοσχέδιο για την αξιολόγηση και την επιλογή προϊστάμενων διατηρεί τους βασικούς άξονες που είχε παρουσιάσει η προηγούμενη ηγεσία; Ποιες θα περιγράφατε ως βασικές καινοτομίες του;
Ναι, το μόνο που έχουμε κάνει είναι μικρές διορθώσεις, αλλά στην ίδια λογική με το προηγούμενο σχέδιο. Η καινοτομία αυτού του νομοσχέδιο είναι το εθνικό μητρώο ιδιαίτερα προσοντούχων υπαλλήλων του δημόσιου τομέα, στο οποίο θα εγγράφονται όσοι θέλουν και από το οποίο θα προκύπτουν οι επιλογές των διοικήσεων όλων των οργανισμών, ανεξάρτητων αρχών, εταιρειών του Δημοσίου, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, όπου δηλαδή το κράτος διορίζει διοικήσεις. Δικαίωμα θα χουν όλοι οι δημόσιοι λειτουργοί και κάθε φορά που θα απαιτείται μια επιλογή θα κάνουμε πρόσκληση ενδιαφέροντος στην οποία θα μπορούν να συμμετάσχουν όσοι με συναφές αντικείμενο βρίσκονται εντός του μητρώου.
* Οι προϊστάμενοι με ποια διαδικασία θα επιλέγονται;
Καταρχήν η επιλογή θα υλοποιείται υπό την επίβλεψη του ΑΣΕΠ, του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους. Η επιλογή των γεν. διευθυντών, διευθυντών, τμηματαρχών θα γίνεται με βάση τέσσερα γενικά κριτήρια, τα οποία διαφέρουν για την κάθε κατηγορία, τα οποία είναι: 1) τα τυπικά προσόντα (πτυχία, διδακτορικά, κατάρτιση κ.λπ.). 2) Ο χρόνος προϋπηρεσίας και εργασιακής εμπειρίας. 3) Η αξιολόγηση. 4) Η δομημένη συνέντευξη επί του αντικειμένου της κάθε διεύθυνσης.
* Η "αμφίδρομη αξιολόγηση", που προέβλεπε το προηγούμενο σχέδιο, διατηρείται;
Ναι, η αξιολόγηση θα είναι διπλής κατεύθυνσης από πάνω προς τα κάτω, και από κάτω προς τα πάνω. Θα υπάρχει και η διαδικασία της αυτοαξιολόγησης της κάθε δομής, της συλλογικής δηλαδή αυτοαξιολόγησης, και θα υπάρχουν και μεθοδολογίες αποτίμησης του παραγόμενου έργου με βάση τη συμμετοχή των πολιτών, με βάση τους χρήστες του Δημοσίου.
* Οι αλλαγές στο πειθαρχικό και την αυτοδίκαιη αργία, που είχατε προαναγγείλει, θα ενταχθούν σ' αυτό το νομοσχέδιο;
Το πειθαρχικό σε γενικές γραμμές είναι απολύτως ισορροπημένο. Και με τις διατάξεις του νόμου Κατρούγκαλου αποκαταστάθηκαν όλες οι εκτροπές εκείνες που υπήρχαν σε σχέση με το τεκμήριο της αθωότητας. Αυτό που θα τροποποιήσουμε είναι να προσθέσουμε στις 3 περιπτώσεις, που ορίζει ο νόμος για την αυτοδίκαιη αργία, και το αδίκημα της παθητικής δωροδοκίας, στην οποία έχει υπάρξει επ' αυτοφόρω σύλληψη. Το πρόβλημα, π.χ. με τα φακελάκια στα νοσοκομεία, τα αδικήματα κατά της γενετήσιας ελευθερίας (παιδεραστία), που έτσι κι αλλιώς περιλαμβάνονταν, οι περιπτώσεις ειδεχθών εγκλημάτων, οι υποθέσεις οι οποίες έχουν τελεσιδικήσει, προφανώς όλες αυτές οι περιπτώσεις εντάσσονται στην αυτοδίκαιη αργία.
Επιπλέον, επειδή υπάρχει μια καθυστέρηση στα πρωτοβάθμια πειθαρχικά, θα τους υποχρεώσουμε και νομοθετικά να κινούνται πιο γρήγορα. Στο δευτεροβάθμιο πειθαρχικό δεν παρατηρούνται καθυστερήσεις ή μεγάλες αποκλίσεις.
* Υπάρχει σκέψη να περιληφθεί στο προσεχές νομοσχέδιο διάταξη που να μονιμοποιεί τους συμβασιούχους Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου;
Αυτό θα γίνει οπωσδήποτε, δεν ξέρω αν θα γίνει σ' αυτό το νομοσχέδιο, όμως, είναι βέβαιο ότι θα γίνει η εξίσωση των ΙΔΑΧ με τους μόνιμους! Μπορεί να γίνει στο νομοσχέδιο της κινητικότητας, με βασικό στόχο να υπάρχει μία σχέση εργασίας στον δημόσιο τομέα και όχι πολλαπλές σχέσεις.
* Πότε θα γίνουν οι μειώσεις στις αποδοχές του πολιτικού προσωπικού και ο εξορθολογισμός της φορολόγησης των βουλευτών;
Ήδη, από 1.1.2016, όπως εξήγγειλε και ο πρόεδρος της Βουλής Ν. Βούτσης, ο βασικός μισθός του βουλευτή θα μειωθεί κατά 10%. Αυτή η σημαντική μείωση συμπαρασύρει και όλο το πολιτικό προσωπικό, δηλαδή υπουργούς, αναπληρωτές υπουργούς, υφυπουργούς και γενικούς γραμματείς, καθώς ο μισθός όλων ξεκινάει από τον βασικό μισθό του βουλευτή. Ήδη, λοιπόν, υπάρχει η μείωση κατά 10% στον βασικό, κάτι που δεν προέβλεπε η ρύθμιση του καλοκαιριού (σ.σ.: το νομοσχέδιο για τις μειώσεις μισθών υπουργών), γιατί εμείς δεν μπορούσαμε να μπούμε στο ειδικό μισθολόγιο της Βουλής. Αυτό που μένει είναι η εξίσωση της φορολόγησης των βουλευτών με τα φυσικά πρόσωπα, καθώς και ότι πρέπει να επανασχεδιάσουμε τις μειώσεις του ανώτερου πολιτικού προσώπου, Προέδρου Δημοκρατίας, χορηγίες, παλαιών πρωθυπουργών, κ.λπ. και όσοι συμπαρασύρονται προς αυτούς, που πρέπει να ξαναδούμε στο πλαίσιο μιας αναλογικής μείωσης
Συνεπώς όλη αυτή η ανοησία ότι πήραμε πίσω τις μειώσεις του καλοκαιριού είναι ασχετοσύνη και κακεντρέχεια.


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Κλιμακωτές περικοπές στις συντάξεις -Τα 4 βασικά κριτήρια

Η ηλικία συνταξιοδότησης, το αρχικό ποσοστό αναπλήρωσης, ο χρόνος ασφάλισης και το συνολικό ποσό θα είναι τα βασικά κριτήρια με τα οποία θα γίνουν οι κλιμακωτές περικοπές στις συντάξεις που προβλέπει ο νέος νόμος για το ασφαλιστικό.

Το κυριότερο κριτήριο είναι η ηλικία αποχώρησης από την εργασία, ενώ θα συνδυαστεί με τα υπόλοιπα. Κάτι που σημαίνει ότι όσοι πήραν σύνταξη σε μικρή ηλικία, με λίγα έτη ασφάλισης και οι συνολικές τους αποδοχές μαζί με κύρια, επικουρική και μέρισμα ξεπερνούν το μισθό που είχαν ως εργαζόμενοι θα υποστούν τις μεγαλύτερες μειώσεις. Στον αντίποδα, όσοι αποχώρησαν με περισσότερα χρόνια, σε ηλικίες πάνω από τα 60 ή 65 έτη και η αρχική τους σύνταξη είναι μικρή σε σχέση με το μισθό που είχαν, θα υποστούν μικρότερες μειώσεις.

Για παράδειγμα, όπως αναφέρει ο «Ελεύθερος Τύπος», συνταξιούχος που είναι σήμερα 60 ετών και αποχώρησε στα 53 του με 35 χρόνια εργασίας και με βάση υπολογισμού της σύνταξης τον τελευταίο του μισθό, θα υποστεί μεγαλύτερη μείωση από έναν άλλο που βγήκε με τα ίδια χρόνια στη σύνταξη, αλλά στα 60 του χρόνια, ενώ άλλος που συνταξιοδοτήθηκε στα 65 θα έχει ακόμη μικρότερη μείωση.

Παράλληλα, σύμφωνα με το δημοσίευμα, το ποσοστό των περικοπών θα καθορίζεται ανάλογα με το ποσό της σύνταξης που θα έπρεπε να έχει ένας συνταξιούχος. Αν, για παράδειγμα μια σημερινή σύνταξη των 1.300 ευρώ έπρεπε να είναι –βάσει των κριτηρίων επανυπολογισμού- στα 1.150 ευρώ, τότε θα κοπούν τα 150 ευρώ. Αν μια σύνταξη των 1.500 ευρώ υπολογιστεί με τα κριτήρια και βγαίνει στα 1.280 ευρώ, τότε θα μειωθεί κατά 120 ευρώ.

Το ποσοστό μείωσης στην πρώτη περίπτωση είναι 12,6%, ενώ στη δεύτερη περίπτωση η σύνταξη μειώνεται κατά 15%. Αν μια σύνταξη μειώνεται των 717 ευρώ (κατώτατη μαζί με ΕΚΑΣ) υπολογιστεί εκ νέου με κριτήρια ηλικίας αποχώρησης, εισφορών και αποδοχών και το νέο ποσό που θα προκύψει είναι 650 ευρώ, τότε η πιθανή μείωση είναι 9,6%.

Το κρίσιμο για το υπουργείο Εργασίας, το σχέδιο του οποίου δεν έχει οριστικοποιηθεί, είναι προκύπτουν 1,8 δισ. ευρώ από τις περικοπές που θα περιλαμβάνει και τις χαμηλές συντάξεις ή αν θα αποφασιστεί να πληρώσουν «τη νύφη» οι συνταξιούχοι με αποδοχές πάνω από τα 1.000 ευρώ ή τα 1.200 ευρώ.






Πηγή




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Δέκα ερωτήσεις και απαντήσεις για τους πλειστηριασμούς Α' κατοικίας

Περισσότερα από 420.000 νοικοκυριά με «κόκκινα» δάνεια αναμένουν με αγωνία να δουν πού θα κάτσει η μπίλια των εισοδηματικών και περιουσιακών ορίων για την υπαγωγή στο νόμο Κατσέλη (ν. 3869/10) και πώς μεταφράζεται στην πράξη ο… έντιμος συμβιβασμός που διατείνεται η κυβέρνηση ότι θα αποσπάσει από τους θεσμούς για την προστασία της κύριας κατοικίας από τους πλειστηριασμούς.

Ο ν. 3869/2010 απευθύνεται σε μισθωτούς, ανέργους και ελεύθερους επαγγελματίες που αδυνατούν να ανταποκριθούν στα χρέη τους. Μετά το «λίφτινγκ» στις διατάξεις του νόμου το περασμένο καλοκαίρι υπάρχουν περιθώρια ένταξης και για τους πρώην εμπόρους που κατά το χρόνο υποβολής της αίτησης υπαγωγής είχαν καταστεί ληξιπρόθεσμοι προς τις οφειλές τους.

Σε αναλυτικό του δημοσίευμα, ο «Ελεύθερος Τύπος» απαντά σε 10 καυτά ερωτήματα για τους δανειολήπτες στο κόκκινο που θέλουν να μάθουν πώς θα προστατέψουν την πρώτη κατοικία τους.

1. Τι λαμβάνεται υπόψη, στο πλαίσιο του νόμου Κατσέλη, για να προστατευτεί η κύρια κατοικία μου από τους πλειστηριασμούς;
Τρία κριτήρια: η αντικειμενική αξία του ακινήτου, το ετήσιο οικογενειακό εισόδημα και το συνολικό ύψος των οφειλών. Τα νέα όρια εξαίρεσης της πρώτης κατοικίας από τη ρευστοποίηση είναι στη διαδικασία της διαπραγμάτευσης με τους θεσμούς. Πληροφορίες αναφέρουν πως κινούνται σε χαμηλότερες αξίες από αυτές που προέβλεπε μέχρι πρότινος ο νόμος. Αυτό σημαίνει πως δυσκολεύει η διαδικασία ένταξης αρκετών δανειοληπτών στις διατάξεις του.

2. Η αντικειμενική αξία του ακινήτου μου είναι 150.000 ευρώ. Μπορώ να υπαχθώ στο νόμο;
Τα κριτήρια εξαίρεσης της πρώτης κατοικίας από τη διαδικασία ρευστοποίησης αναμένεται να οριστικοποιηθούν μέχρι το Eurogroup της 9ης Νοεμβρίου.

Σύμφωνα με πληροφορίες του «Ε.Τ.» η αντικειμενική αξία κύριας κατοικίας θα κινηθεί κάτω των 180.000 ευρώ, με επικρατέστερη τις 150.000 ευρώ. Εάν κλείσει σε αυτό το όριο η συμφωνία, θα καλύπτεστε για αυτό το κριτήριο.

3. Εάν η πρώτη κατοικία μου έχει αντικειμενική αξία 250.000 ευρώ, μπορώ να υπαχθώ στο νόμο Κατσέλη; Κινδυνεύω με πλειστηριασμό;
Δυστυχώς, ανήκετε στην κατηγορία των δανειοληπτών που -με βάση τις πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές από τις διαπραγματεύσεις- χάνει το δικαίωμα υπαγωγής στις προστατευτικές διατάξεις του νόμου. Για εσάς η λύση ώστε να μην κινδυνεύσει το σπίτι σας με πλειστηριασμό είναι να έρθετε σε συμφωνία ρύθμισης με την τράπεζα.

4. Για πόσο χρονικό διάστημα μπορώ να κατοχυρώσω την προστασία της κύριας κατοικία μου από τους πλειστηριασμούς;

Η προσωρινή προστασία που χορηγείται μέχρι τη συζήτηση της αίτησης, είτε με προσωρινή διαταγή είτε με μόνη την υποβολή της αίτησης είτε με ασφαλιστικά μέτρα, δεν μπορεί να υπερβαίνει το διάστημα των 6 μηνών. Δεν ισχύει δηλαδή το μέχρι πρόσφατα καθεστώς της μακροπρόθεσμης προστασίας. Εφόσον η κύρια αίτηση δεν εκδικαστεί εντός εξαμήνου με υπαιτιότητα όχι του αιτούντος αλλά των πιστωτών ή του δικαστηρίου, τότε ο οφειλέτης μπορεί να επανυποβάλει αίτηση χορήγησης προσωρινής προστασίας πρώτης κατοικίας, με ισχύ ενός παραπάνω εξαμήνου. Αν όμως, η συζήτηση αναβληθεί με υπαιτιότητα δική σας, δηλαδή του οφειλέτη, π.χ. ζητήσετε αναβολή της δίκης, τότε δεν θα ανανεωθεί η προσωρινή προστασία από τα καταδιωκτικά μέτρα και θα αυξάνεται ο κίνδυνος ρευστοποίησης της πρώτης κατοικίας.

5. Σε τι εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί το «ταβάνι» για τα εισοδηματικά κριτήρια;
Οι θεσμοί κάνουν λόγο για θέσπιση εισοδηματικού κριτηρίου έως 8.180 ευρώ κατ” άτομο ή 13.917 ευρώ ανά ζευγάρι και επιπλέον 3,350 για κάθε παιδί

6. Εάν έχω χαμηλότερη αντικειμενική αξία και υψηλότερο εισόδημα από αυτά που προβλέπει ο νόμος μπορώ να γλιτώσω το σπίτι μου;
Τα τρία κριτήρια λειτουργούν σωρευτικά. Εάν σε κάποιο από τα κριτήρια είστε υψηλότερα από τα όρια που θα τεθούν, δεν μπορείτε να υπαχθείτε.

7. Πώς μπορώ να προστατεύσω την κατοικία μου αν δεν μπορώ να μπω στο νόμο 3869/2010;
Η εναλλακτική που έχετε είναι εξωδικαστική λύση με βάση των κώδικα δεοντολογίας των τραπεζών

8. Ποια είναι η ελάχιστη μηνιαία δόση;
Το ποσό που θα καταβάλλετε δεν μπορεί να είναι κατώτερο από το 10% των μηνιαίων δόσεων που καταβάλατε πριν από την υποβολή της αίτησης η κάτω από 40 ευρώ. Άνεργοι ή όσοι πάσχουν από ανίατες ασθένειες θα τυγχάνουν μικρότερων δόσεων ή ακόμα και απαλλαγής από αυτές.

9. Αν παραλείψω μια δόση;
Παραμένετε σε καθεστώς ρύθμισης αλλά κινδυνεύετε από πλειστηριασμό.

10. Τι γίνεται αν αλλάξει η περιουσιακή μου κατάσταση;
Θα πρέπει να ζητήσετε μεταρρύθμισης της δικαστικής απόφασης, ώστε να μπορούν να εφαρμοστούν οι λοιπές διατάξεις του νόμου Κατσέλη, προτείνοντας σχέδιο αποπληρωμής.



Πηγή





ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Εξοπλιστικά: Γερμανικό απόρρητο έγγραφο δείχνει πώς μοίραζαν τις μίζες

Ενα σημείωμα φέρνει στο φως το πώς να μοιραστούν οι μίζες για τις προμήθειες των εξοπλιστικών προγραμμάτων σε έλληνες αξιωματούχους στα τέλη της δεκαετίας του 1990 από τους ίδιους που είχαν αναλάβει να ασκήσουν εποπτεία και πώς θα δοθούν οι δουλειές στο υπουργείο Αμυνας. Είναι ένα απόρρητο έγγραφο της γερμανικής εταιρείας STN Atlas Elektronik, η οποία συνεργαζόταν με δυο ακόμα εταιρείες που είχαν συγχωνευτεί, τις Krauss-Maffei και Wegmann, επίσης προμηθεύτριες του ελληνικού υπουργείου Άμυνας.

Με αυτό ενημερώνει τους εκπροσώπους των άλλων εταιρειών για τους έλληνες αντιπροσώπους, οι οποίοι, εκτός από τα έργα, είναι επιφορτισμένοι με το να μοιράσουν και τις «ωφέλιμες πληρωμές». Χαρακτηριστικά αναφέρεται στο τέλος του εγγράφου: «Ετσι ταυτοχρόνως προκύπτει η βασική δομή για ενδεχόμενες αναγκαίες ωφέλιμες πληρωμές».

Οπως αποκαλύπτεται από το έγγραφο, το οποίο βρίσκεται σε δικογραφίες των εξοπλιστικών από το 2013 και έχει σταλεί από την Εισαγγελία της Βρέμης, οι αντιπρόσωποι που συνιστούν την εν λόγω ομάδα είναι οι κατηγορούμενοι Πάνος Ευσταθίου, Δημήτρης Παπαχρήστου και Θωμάς Λιακουνάκος. Μάλιστα αναφέρεται ότι στην πρώτη συνάντηση που έγινε στην Αθήνα στις 27 Νοεμβρίου 1997 παρόντες ήταν οι εκπρόσωποι της Axon (Θ. Λιακουνάκος) και της Tredeco (Π. Ευσταθίου), ενώ στις 15 Ιανουαρίου 1998 στη συνάντηση ήταν παρών ο Δ. Παπαχρήστου. Χρήση του σημειώματος αυτούς έγινε και στη δικογραφία του άλλου προφυλακισμένου για δωροδοκίες Παναγιώτη Κατσή – αποφυλακίζεται μετά την επιστροφή 4 εκατ. ευρώ.

Ο συντάκτης του ενημερωτικού σημειώματος είναι ο κατηγορούμενος και στη Γερμανία για δωροδοκίες στην Ελλάδα Schäfer και απευθύνεται σε άλλους κατηγορουμένους για δωροδοκίες συναδέλφους του, όπως οι H. Kuprian και Weisz. Αίσθηση προκαλεί η επισήμανση για το πώς οι γερμανικές εταιρείες πρέπει να ενώσουν τις δυνάμεις τους για να προωθήσουν τα προγράμματα των Leoprard 1 και 2, αφού υπάρχει ανταγωνισμός στις προμήθειες από τις ΗΠΑ, τη Γαλλία και τη Βρετανία. Μάλιστα αναφέρεται ότι «η έναρξη της σύμβασης των Leoprard 2 συμπεριλαμβάνει την ολοκλήρωση της σύμβασης παράδοσης της αντισταθμιστικής σύμβασης και των χρηματοδοτικών συμφωνιών με τις τράπεζες».

Και συνεχίζει ο γερμανός ανώτατος στέλεχος της εταιρείας: «Η υλοποίηση των σχεδίων τίθεται υπό τεράστια πολιτική και παγκόσμια ανταγωνιστική πίεση, ιδιαιτέρως από τις ΗΠΑ, αλλά και από τη Γαλλία και Βρετανία. Αυτό έχει αποτέλεσμα να προκύπτει η επιτακτική ανάγκη ενός συνεπούς συντονισμού των τοπικών αντιπροσώπων στο βαθμό που αυτό αφορά ουσιαστικό μερίδιο της παράδοσης και της απόδοσης (π.χ. τεχνολογία ελέγχου πυρκαγιάς, πύργος, κέλυφος). Εδώ είναι από πλευράς των πελατών (Ελληνικός Στρατός / η λογιστική ισότητα, ιδιαιτέρως στον τομέα ελέγχου πυρκαγιάς) τα πιο ευνοημένα συστατικά του σχεδίου».

Και στη συνέχεια δίνεται η οδηγία «για τον συντονισμό των απαραίτητων βιομηχανικών αντιπροσώπων για το συγκεκριμένο σχέδιο στην Ελλάδα προβλέπεται η ακόλουθη σειρά προτεραιότητας στην ευθύνη (υπεύθυνος σχεδιασμός):

* Για τα Leoprard 1Α5 αναλαμβάνουν οι Axon, Παπαχρήστου, Tredeco STN Atlas, σύμφωνα με την απαίτηση του Ελληνικού Στρατού.
* Για τα Leoprard 2 οι Axon, Παπαχρήστου, Wegmann και Tredeco (Π. Ευσταθίου).

Προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι αυτός ο οργανωμένος συντονισμός, όπως αποτυπώνεται με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες στο απόρρητο έγγραφο, αλλά και μέρος της δικογραφίας χρησιμοποιήθηκε ποινικά για πρώτη φορά τον Απρίλιο 2015 στη δικογραφία του κατηγορουμένου Π. Κατσή.

Δείτε το έγγραφο







πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ – «ΦΩΤΙΑ» ΣΤΑ ΤΙΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ

Αυξήσεις στα τιμολόγια νερού σε αγρότες, οικίες και βιομηχανία

ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΝΙΟ 2016 ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΕΟ ΑΥΣΤΗΡΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗΣ – ΑΥΞΗΣΕΙΣ – «ΦΩΤΙΑ» ΚΑΙ ΣΤΑ ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Προεκλογικά ο Αλέξης Τσίπρας υποστήριζε πώς όταν καθίσει στην καρέκλα της εξουσίας θα ευνοήσει τους Έλληνες αγρότες. Έλεγε λοιπόν πώς θα μειώσει το αφορολόγητο όριο στις 12.000 ευρώ με παράλληλη αύξηση ποσοστό φορολόγησης για εκείνους που λαμβάνουν μεγάλες ενισχύσεις και πώς θα ισχύει η προκαταβολή φόρου στο 50% και όχι 100%.
Ξέχασε μάλλον να πει στην ελληνική αγροτιά πώς βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη καθώς θα κληθεί να αντιμετωπίσει αυξήσεις στα τιμολόγια του νερού τον Ιούλιο του 2016.
Οι αυξήσεις στο τιμολόγιο νερού θα φέρουν με την μορφή ντόμινο άνοδο τιμών σε όλα τα αγροτικά προϊόντα που καταναλώνει καθημερινά η ελληνική οικογένεια.
Η ελληνική κυβέρνηση, λοιπόν έχει την υποχρέωση, αφού είναι προαπαιτούμενο,το αργότερο μέχρι το Ιούνιο του 2016 να θέσει ένα αυστηρό πλαίσιο κοστολόγησης και έλεγχου των τιμών του οικιακού, αγροτικού αλλά βιομηχανικού νερού.
Επίσης θα πρέπει να κάνει πράξη όλες εκείνες τις αναγκαίες δράσεις για την πλήρη εφαρμογή του κανονιστικού πλαισίου για τις εταιρείες ύδρευσης ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ αλλά και να ληφθούν ανεξάρτητες ρυθμιστικές αποφάσεις.
Το γεγονός αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι τιμές πώλησης του νερού να αυξηθούν ύστερα από πολιτική απόφαση. Όπως εκτιμάται οι αυξήσεις θα βαρύνουν περισσότερο τους αγρότες, αφού οι δανειστές, όπως υποστηρίζουν, το νερό ύδρευσης στην Ελλάδα χρεώνεται μόλις στο10%-15% του πραγματικού κόστους, ενώ σύμφωνα με το υπουργείο περιβάλλοντος υπολογίζεται ότι απορροφάται το 80% των υδάτινων πόρων της χώρας.
Αυξήσεις ωστόσο θα υπάρξουν και στο τιμολόγιο του οικιακού νερού, αφού βάση μελετών για τα σχέδια διαχείρισης υδάτων που ήδη έχει πραγματοποιηθεί από το Ειδική Γραμματεία Υδάτων, το νερό για οικιακή χρήση χρεώνεται σε ποσοστό 30%- 40% φθηνότερα του πραγματικού κόστους.



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΧΑΣΑΜΕ ΤΗ …ΜΠΑΛΑ! Άλλα 35 προαπαιτούμενα μας ζητούν οι δανειστές, προτού ακόμα «κλείσουμε» τα προηγούμενα 48

Ο ένας «πονοκέφαλος» τελειώνει για την κυβέρνηση για να έρθει ο επόμενος.
Με τη διαπραγμάτευση για την εκταμίευση των δύο δισεκατομμυρίων ευρώ να εξελίσσεται σε θρίλερ, όπως αναφέρει η Ναυτεμπορική, μετά την αδυναμία εξεύρεσης ισοδύναμων για τον ΦΠΑ στην εκπαίδευση και συμβιβαστικής λύσης για τους πλειστηριασμούς της κύριας κατοικίας, η συνέχεια όμως θα είναι ακόμη πιο δύσκολη.
Αυτό σημαίνει ότι με το που θα κλείσει η λίστα με τα 48 προαπαιτούμενα και θα εκταμιευτούν τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ, τα τεχνικά κλιμάκια των δανειστών -καταφθάνουν στην Αθήνα πιθανότατα την Τρίτη- θα πρέπει να συμφωνήσουν με την ελληνική πλευρά στη 2η λίστα των προαπαιτούμενων, τα οποία θα πρέπει και αυτά να εκπληρωθούν μέσα στον μήνα.
Μέσα στο Νοέμβριο θα γίνει επίσης η κατάθεση του Ασφαλιστικού, τη σύνταξη του κρατικού προϋπολογισμού για το 2016, αλλά και του Μεσοπρόθεσμου για την περίοδο 2016-2019, το οποίο θα πρέπει να περιλαμβάνει και τα μέτρα για την εκπλήρωση των δημοσιονομικών στόχων της 3ετίας.
Για να εκπληρωθούν όλα αυτά και να ανοίξει ο δρόμος για την ολοκλήρωση της πρώτης αξιολόγησης, η κυβέρνηση θα… κουραστεί να δημοσιεύει νομοθετικές διατάξεις και υπουργικές αποφάσεις στο ΦΕΚ.
Η επιτυχής ολοκλήρωση όλων των προαπαιτούμενων αποτελεί μονόδρομο, καθώς -και σ’ αυτό ήταν κατηγορηματικός ο επίτροπος Οικονομικών και Δημοσιονομικών Υποθέσεων Πιερ Μοσκοβισί- μόνο έτσι θα αποδεσμευτούν τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ που, μαζί με τα χρήματα που θα συνεισφέρουν οι ιδιώτες επενδυτές, θα αξιοποιηθούν για την ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών.
Μονόδρομο αποτελεί και για έναν ακόμη λόγο: Η ολοκλήρωση της αξιολόγησης ανοίγει τη συζήτηση -και μάλιστα μέσα στο 2015- και για την αναχρηματοδότηση του ελληνικού χρέους.
Τα 35 προαπαιτούμενα
Αν όλα πάνε βάσει προγράμματος και τη Δευτέρα αποδεσμευτεί το ποσό των δύο δισεκατομμυρίων ευρώ, το αμέσως επόμενο βήμα θα είναι να «κλειδώσει» το περιεχόμενο της 2ης λίστας με τα προαπαιτούμενα, η εφαρμογή των οποίων ξεκλειδώνει με τη σειρά της τη 2η υποδόση του ενός δισεκατομμυρίου.
Τι αναμένεται να περιλαμβάνει η 2η λίστα;
1 Καταθέσεις εξωτερικού: Κατάρτιση συνολικού σχεδίου για την καταπολέμηση της φοροδιαφυγής, με βάση την αποτελεσματική διυπηρεσιακή συνεργασία, το οποίο θα περιλαμβάνει: Τον εντοπισμό των μη δηλωμένων καταθέσεων μέσω ελέγχων των τραπεζικών συναλλαγών σε τραπεζικά ιδρύματα στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Τη θέσπιση προγράμματος εθελοντικής γνωστοποίησης με κατάλληλες κυρώσεις, κατάλληλα κίνητρα και διαδικασίες επαλήθευσης, σύμφωνα με τη διεθνή βέλτιστη πρακτική και χωρίς καμία αμνηστευτική διάταξη. Αίτημα προς τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. για την παροχή δεδομένων περί ιδιοκτησίας και απόκτησης περιουσιακών στοιχείων από Ελληνες πολίτες, καθώς και τον τρόπο χρησιμοποίησης των δεδομένων αυτών.
2 Περιουσιολόγιο: Την καθιέρωση περιουσιολογίου και τη βελτίωση της παρακολούθησης.
3 Λαθρεμπόριο καυσίμων: Θέσπιση μέτρων για τον εντοπισμό δεξαμενών αποθήκευσης (σταθερών ή κινητών), για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου καυσίμων.
4 Βάση δεδομένων για ενδοομιλικές συναλλαγές: Δημιουργία βάσης δεδομένων για την παρακολούθηση των ισολογισμών μητρικών και θυγατρικών επιχειρήσεων για τη βελτίωση των κριτηρίων ανάλυσης κινδύνου για τις ενδοομιλικές συναλλαγές.
5 Παραγραφή υποθέσεων: Θέσπιση μέτρων για την ιεράρχηση των φορολογικών ελέγχων με βάση την ανάλυση κινδύνου και όχι, όπως συμβαίνει σήμερα, την αρχαιότητα (δηλ. το έτος παραγραφής).
6 Ανασφάλιστα οχήματα: Λήψη όλων των κατάλληλων μέτρων για την έγκαιρη είσπραξη των προστίμων για ανασφάλιστα οχήματα.
7 ΚΤΕΟ: Λήψη όλων των κατάλληλων μέτρων για την έγκαιρη είσπραξη των προστίμων για τη μη πραγματοποίηση υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων οχημάτων (ΚΤΕΟ).
8 Συχνότητες: Λήψη όλων των κατάλληλων μέτρων για την έγκαιρη είσπραξη των εισφορών για τη χρήση συχνοτήτων χωρίς άδεια.
9 Προκαταβολές φορολογικών διαφορών: Επιβολή, εφόσον είναι νομίμως δυνατόν, της προκαταβολικής είσπραξης σε περιπτώσεις φορολογικών διαφορών.
10 Φορολογία εισοδήματος: Μεταρρύθμιση του κώδικα φορολογίας εισοδήματος με αλλαγές στην κλίμακα και το αφορολόγητο.
11 Φορολογία αγροτών: Σταδιακή κατάργηση της προτιμησιακής φορολογικής μεταχείρισης των αγροτών στο πλαίσιο του κώδικα φορολογίας εισοδήματος, με ποσοστά που ορίζονται στο 20% για το φορολογικό έτος 2016 και στο 26% για το φορολογικό έτος 2017.
12 Τυχερά παιχνίδια: Επέκταση της φορολόγησης των μικτών εσόδων από τυχερά παιχνίδια (GGR), ύψους 30%, στα παιχνίδια VTL που αναμένεται ότι θα εγκατασταθούν κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2015 και το 2016.
13 Ενοίκια: Αύξηση του φορολογικού συντελεστή επί του ετήσιου εισοδήματος από ενοίκια, για εισοδήματα κάτω των 12.000 ευρώ στο 15% (από 11%) και για εισοδήματα άνω των 12.000 ευρώ στο 35% (από 33%).
14 Ναυτιλία: Σταδιακή κατάργηση της ειδικής φορολογικής μεταχείρισης του ναυτιλιακού κλάδου.
15 Επίδομα θέρμανσης: Καλύτερη στόχευση της επιλεξιμότητας ώστε να μειωθούν κατά το ήμισυ οι δαπάνες για τις επιδοτήσεις πετρελαίου θέρμανσης στον προϋπολογισμό του 2016.
16 Επιστροφές φόρου: Απλοποίηση του χρονοδιαγράμματος σχετικά με την πίστωση φόρου για τη φορολογία εισοδήματος.
17 Εισφορά αλληλεγγύης: Αναμόρφωση και ενσωμάτωση στον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος της εισφοράς αλληλεγγύης επί του εισοδήματος, από το 2016, ώστε να επιτυγχάνεται με αποτελεσματικότερο τρόπο η προοδευτικότητα του συστήματος φορολογίας εισοδήματος.
18 Φοροαπαλλαγές: Εντοπισμός όλων των κινήτρων που αφορούν τη φορολόγηση εισοδήματος των επιχειρήσεων και ενσωμάτωση των εξαιρέσεων από τη φορολόγηση στον ΚΦΕ, καταργώντας εκείνες που κρίνονται αναποτελεσματικές ή άδικες.
19 Μέτρα αναγκαστικής είσπραξης: Επανεξέταση και μεταρρύθμιση του Κώδικα Είσπραξης Δημοσίων Εσόδων, συμπεριλαμβανομένων των διαδικασιών της φορολογικής διοίκησης για την αναγκαστική εκποίηση περιουσιακών στοιχείων σε δημόσιους πλειστηριασμούς.
20 Ελεγχοι στην έδρα: Εξασφάλιση της επαρκούς πρόσβασης της φορολογικής διοίκησης στις εγκαταστάσεις των φορολογουμένων για τη διεξαγωγή ελέγχων εγκαίρως και για σκοπούς επιβολής του νόμου.
21 Συλλογικές επενδύσεις: Επανεξέταση του πλαισίου φορολογίας κεφαλαίου και επεξεργασία του φορολογικού πλαισίου για τους φορείς συλλογικών επενδύσεων και τους συμμετέχοντες σε αυτούς, σύμφωνα με τον ΚΦΕ και τις βέλτιστες πρακτικές στην Ε.Ε.
22 Παρακράτηση φόρου τεχνικών υπηρεσιών: Επανεξέταση της παρακράτησης φόρου επί των τεχνικών υπηρεσιών.
23 Τεκμήρια: Επανεξέταση της λειτουργίας της εναλλακτικής ελάχιστης φορολογίας (συμπεριλαμβανομένης της διόρθωσης τυχόν υπαναχωρήσεων).
24 Φοροαποφυγή: Εκμηδενισμός των δυνατοτήτων αποφυγής της φορολογίας εισοδήματος. Μέτρα για φορολογική συμμόρφωση. Εγκριση από την κυβέρνηση ολοκληρωμένου σχεδίου για την αύξηση της φορολογικής συμμόρφωσης.
25 Πλαστικό χρήμα: Επεξεργασία από την κυβέρνηση, με την Τράπεζα της Ελλάδας ΕΛΛ+1,47% και τον ιδιωτικό τομέα, κοστολογημένου σχεδίου για την προώθηση και τη διευκόλυνση της χρήσης ηλεκτρονικών πληρωμών και τη μείωση της χρήσης μετρητών, με την εφαρμογή να αρχίζει από τον Μάρτιο του 2016.
26 Μαύρες λίστες: Δημοσιοποίηση από την κυβέρνηση του καταλόγου οφειλετών για οφειλές από φόρους και εισφορές κοινωνικής ασφάλισης που εκκρεμούν για περισσότερο από τρεις μήνες.
27 Φορολογικό πιστοποιητικό: Μείωση -λαμβάνοντας υπόψη την τεχνική βοήθεια- των περιορισμών στη διεξαγωγή ελέγχων των φορολογικών δηλώσεων, με την επιφύλαξη του συστήματος εξωτερικού φορολογικού πιστοποιητικού.
28 Διαγραφή ληξιπρόθεσμων οφειλών: Βελτίωση των κανόνων περί διαγραφής μη εισπράξιμων φόρων.
29 Ελεγκτές: Αφαίρεση της προσωπικής αστικής ευθύνης των φορολογικών υπαλλήλων για τη λήψη μέτρων είσπραξης παλαιών οφειλών.
30 Εθνική στρατηγική εισπράξεων: Πρόταση και εφαρμογή εντός του 2016 εθνικής στρατηγικής είσπραξης, συμπεριλαμβανομένης της περαιτέρω αυτοματοποίησης της είσπραξης οφειλών.
31Μητρώα ΦΠΑ: Θέσπιση νομοθεσίας για την επιτάχυνση των διαδικασιών διαγραφής και τον περιορισμό της επανεγγραφής στα μητρώα ΦΠΑ για την προστασία των εσόδων από τον ΦΠΑ.
32 Απάτη ΦΠΑ: Θέσπιση της δευτερογενούς νομοθεσίας που απαιτείται για τη σημαντική ενίσχυση της αναδιοργάνωσης του τμήματος επιβολής του ΦΠΑ, προκειμένου να ενισχυθεί η επιβολή του ΦΠΑ και να καταπολεμηθεί η αλυσιδωτή απάτη στον τομέα του ΦΠΑ (τύπου «καρουσέλ»).
33 Αύξηση ορίου απαλλαγής ΦΠΑ: Υποβολή αιτήματος στην Επιτροπή ΦΠΑ της Ε.Ε. και εκπόνηση αξιολόγησης των επιπτώσεων που θα έχει η αύξηση του κατώτατου ορίου ΦΠΑ στα 25.000 ευρώ.
34 Εισπράξεις μεγάλων οφειλών: Ενίσχυση της Μονάδας Μεγάλων Οφειλετών (ΕΜΕΙΣ), για τη βελτίωση της ικανότητάς της επί θεμάτων που αφορούν την εκκαθάριση και την είσπραξη φόρων, καθώς και στελέχωσή της -με ιδιαίτερα ικανούς νομικούς συμβούλους, υποστηριζόμενους από διεθνή ανεξάρτητη εταιρεία εμπειρογνωμόνων- για την εκτίμηση της βιωσιμότητας των οφειλετών.
35 Αυτονομία ΓΓΔΕ: Θέσπιση νομοθεσίας για την ίδρυση αυτόνομου φορέα εσόδων, με την οποία θα προσδιορίζονται: α) η νομική μορφή, η οργάνωση, το καθεστώς και το πεδίο άσκησης των αρμοδιοτήτων του φορέα,
β) οι εξουσίες και οι λειτουργίες του διευθύνοντος συμβούλου και του ανεξάρτητου διοικητικού συμβουλίου,
γ) η σχέση με το υπουργείο Οικονομικών και άλλους κυβερνητικούς φορείς,
δ) η ευελιξία όσον αφορά τους ανθρώπινους πόρους του φορέα και η σχέση του με δημόσια διοίκηση,
ε) η αυτονομία του προϋπολογισμού του, με τη δική του Γενική Διεύθυνση Οικονομικών Υπηρεσιών (ΓΔΟΥ) και νέο τρόπο χρηματοδότησης για την εναρμόνιση των κινήτρων με την είσπραξη των εσόδων και για τη διασφάλιση της προβλεψιμότητας και της ευελιξίας του προϋπολογισμού, στ) υποβολή εκθέσεων στην κυβέρνηση και το κοινοβούλιο.



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Tα σχέδια της κυβέρνησης για τα τέλη κυκλοφορίας στα Ι.Χ.

Tις τελευταίες... πινελιές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2016 βάζει το οικονομικό επιτελείο, έπειτα από τις αντιδράσεις που έχουν υπάρξει στις φήμες για μια μέση αύξηση κατά 200 ευρώ στα μικρομεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα.

Αλλά και το σενάριο για την επιβολή τέλους σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος και νέας κατάθεσης πινακίδων στα Ι.Χ. υψηλού κυβισμού, έχει προκαλέσει αναταραχή στην αγορά και σε χιλιάδες ιδιοκτήτες τέτοιων αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «ΗτΣ», η γενική φιλοσοφία του σχεδιασμού των νέων τελών κυκλοφορίας που αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες μέρες, είναι να «μοιραστεί» το οικονομικό βάρος. Δηλαδή, οι όποιες αυξήσεις προκύψουν στα ΙΧ ηλικίας έως πέντε ετών (ουσιαστικά με άδεια κυκλοφορίας από τον Νοέμβριο του 2010, όπου έχει υπάρξει και η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού, δηλαδή με την εκπομπή CO2 και όχι του κυβισμού) ή όσα θα πάρουν άδεια κυκλοφορίας για το 2016, να? επιστραφούν ως μειώσεις στα παλαιότερα των πέντε ετών αυτοκίνητα!

Με βάση τις τελευταίες πληροφορίες:
• Είναι προφανές ότι θα επιβαρυνθούν τα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα με κυβισμό 1.200 κ.εκ. έως 1.600 κ.εκ. και εκπομπή ρύπων από 120-160 γρ./χλμ., τα οποία ανάλογα με την εκπομπή ρύπων επιβαρύνονται από 133 έως 272 ευρώ. Στα αυτοκίνητα αυτά, που ουσιαστικά αποτελούν και το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς αναμένεται να υπάρξουν αυξήσεις από 100-200 ευρώ, πιθανόν με την αλλαγή των συντελεστών ρύπων.
Αυτά είναι τα τέλη κυκλοφορίας για φέτος

• Αλλαγές θα υπάρξουν και στα μηδενικά τέλη, τα οποία ουσιαστικά καταργούνται, καθώς θα ισχύσουν για τα αυτοκίνητα με εκπομπή CΟ2 κάτω από 80 γρ./χλμ και όχι τα 100 γρ./χλμ. (Ελάχιστα είναι τα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς με αυτές τις εκπομπές).
• Στα σχέδια του υπουργείου είναι να τροποποιηθούν προς τα πάνω και οι συντελεστές για τα τέλη σε αυτοκίνητα που εκλύουν ρύπους από 161 γρ./χλμ και άνω. Αφορούν σε Ι.Χ. νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, αλλά με μεγαλύτερους σε κυβισμό κινητήρες και πιο βαριά αμαξώματα. Εκεί προφανώς θα υπάρξουν ανατροπές στα τέλη, χωρίς ωστόσο να είναι σίγουρο το σενάριο.
Αυτά είναι τα τέλη κυκλοφορίας για φέτος

• Στα αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας πέραν της πενταετίας, όπου τα τέλη υπολογίζονται βάσει κυβισμού, αναμένεται να υπάρξουν μειώσεις στα ΙΧ άνω των 2 λίτρων (σήμερα βαρύνονται με τέλη από 660-1.320 ευρώ) σε έναν μέσο όρο 20%, προκειμένου να αποφευχθεί το φαινόμενο της μαζικής κατάθεσης πινακίδων και να χαθούν τεράστια έσοδα. Τις τελευταίες ημέρες έχει ενταθεί η φημολογία για την επιβολή ενός τέλους ακινητοποίησης 300-450 ευρώ, ώστε να αποτραπεί η... απόσυρση πινακίδων αλλά με τα νέα δεδομένα εάν τελικά επιβληθεί, θα είναι πολύ χαμηλότερο...
• Στις μικρότερες κατηγορίες, και μέχρι τα 1.548 κ.εκ. (τέλη από 22-240 ευρώ), αναμένεται να υπάρξουν μικρές μειώσεις (από 5-20 ευρώ), που θα... προκύψουν από αντίστοιχη αύξηση στα τέλη στις κατηγορίες από 1.549-1.738 κ.εκ. και 1.739 κ.εκ.-1.928 κ.εκ. Εκεί η μέση επιβάρυνση υπολογίζεται στα 50 ευρώ.
Αυτά είναι τα τέλη κυκλοφορίας για φέτος

Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης
Αλλαγές σχεδιάζεται να υπάρξουν και στον φόρο πολυτελούς διαβίωσης ο οποίος επιβάλλεται σε όλα τα αυτοκίνητα με κυβισμό από 1.929 κ.εκ. και άνω με συντελεστές 5% επί του τεκμηρίου για ΙΧ με κινητήρες έως 2,5 λίτρα και 13% για οχήματα με κινητήρες από 2,5 λίτρα και άνω.
Στα σχέδια είναι η σύνδεσή του με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου και να ισχύσει για αυτοκίνητα άνω των 30.000 ευρώ με δύο συντελεστές 5% και 10% χωρίς να έχει ακόμη αποφασισθεί ποιο θα είναι το όριο της αλλαγής. Πιθανόν τα Ι.Χ. αξίας άνω των 50.000 ευρώ να επιβαρυνθούν με τον υψηλότερο συντελεστή.
Τι θα γίνει με την απόσυρση
Το πρόγραμμα της απόσυρσης ολοκληρώνεται στις 20 Δεκεμβρίου και μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια σχετική συζήτηση για νέα παράταση ή κατάργηση του μέτρου. Οι πληροφορίες θέλουν και εδώ να υπάρχει σύνδεση της απόσυρσης με την τιμή των αυτοκινήτων και να ισχύσει για εκείνα που η εμπορική τους αξία δεν θα ξεπερνά τις 15.000-17.000 ευρώ, που ουσιαστικά αφορά σε μικρά και μικρομεσαία ΙΧ με μικρούς και οικονομικούς κινητήρες. Δηλαδή να δίνεται έκπτωση μόνο γι’ αυτές τις κατηγορίες αυτοκινήτων. Βεβαίως, ορατό είναι και το ενδεχόμενο της κατάργησή της, ελλείψει πόρων...
Πωλήσεις αυτοκινήτων
«Βούτηξε» 17% η αγορά τον Οκτώβριο
«Παγωμένη» η αγορά περιμένει τις εξελίξεις σχετικά με το τι τελικά θα ισχύσει και ποιες θα είναι οι κατηγορίες που θα επιβαρυνθούν συνολικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης.
Οι πωλήσεις το 10μηνο μπορεί να καταγράφουν μια ανεπαίσθητη άνοδο κατά 5,5% (63.170 ταξινομήσεις έναντι 59.847, πέρσι), ωστόσο τον Οκτώβριο κυριολεκτικά κατέρρευσαν... Απόλυτα φυσικό και αναμενόμενο, από μια ανεύθυνη πολιτική σε ένα τόσο σοβαρό τομέα, κάποτε στιλοβάτη της ελληνικής οικονομίας, από μια κυβέρνηση που στο παρά 5΄ φέρνει αλλαγές, χωρίς κανένα σοβαρό σχέδιο.
Ειδικότερα, η πτώση έφθασε το 16,94% (ταξινομήθηκαν 4.986 νέα ΙΧ έναντι 6.003 οχημάτων τον Οκτώβριο του ΄14) και είναι πολύ μεγάλη για να απορροφηθεί από μια αγορά που ακροβατεί από τις κυβερνητικές αλχημείες, το ασταθές πλαίσιο φορολόγησης, τις κλειστές Τράπεζες, αλλά και μια εξασθενημένη οικονομικά μεσαία τάξη...
Πηγή: imerisia.gr



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Σπίρτζης: Μέχρι το τέλος Νοεμβρίου συμφωνία για το Μετρό Θεσσαλονίκης

Μια νέα κοινοπραξία που αφορά την επανέναρξη των εργασιών του Μετρό Θεσσαλονίκης αναμένεται να έχει υπογραφεί μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου ανακοίνωσε, ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης μετά τη συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου Παναγιώτη Τσαραμπουλίδη και εκπροσώπους των εργαζομένων στο μετρό.

Η συμφωνία αυτή, πριν υπογραφεί, θα δοθεί σε όλους τους φορείς και στα κόμματα για να εκφράσουν τις απόψεις τους και στη συνέχεια θα ακολουθήσει η διαδικασία που προβλέπεται από το νόμο, με διαφάνεια, και λαμβάνοντας υπόψη όλες τις παρατηρήσεις, για να υπάρξει η οριστική επανεκκίνηση του έργου, επισήμανε ο υπουργός.

Σε ό,τι αφορά το σταθμό Βενιζέλου του μετρό, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι «είναι ένας κρίσιμος σταθμός για το έργο, όπως είναι πολύ σημαντικές οι ανακαλύψεις και τα ευρήματα των ανασκαφών». 
Προσέθεσε ότι «τον ρόλο της διευθύνουσας υπηρεσίας δεν θα τον παίξει ούτε ο υπουργός ούτε κανένας άλλος παράγοντας. Υπάρχουν επιστήμονες που εργάζονται στο έργο, υπάρχουν μελετητές που έχουν μπει από όλους τους αρχαιολογικούς φορείς. Θα ολοκληρωθούν πρώτα οι αρχαιολογικές εργασίες και στη συνέχεια θα δοθεί μια τεχνική λύση που θα σέβεται την πολιτιστική κληρονομιά της Θεσσαλονίκης και τα ευρήματα, για να προχωρήσει και ο σταθμός της Βενιζέλου». Αν χρειαστεί πρόσθετη χρηματοδότηση θα δοθεί, τόνισε ο υπουργός.

Την ανάγκη να ξεκινήσουν και πάλι οι εργασίες του μετρό εξέφρασαν ο πρόεδρος του ΕΚΘ Παναγιώτης Τσαραμπουλίδης και ο πρόεδρος των εργαζομένων στο μετρό Χάρης Κυπριανίδης.



πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Διετής φυλάκιση για τον »εγκέφαλο» της μαφίας των ακινήτων

Σε ποινή 2 ετών για για συκοφαντική δυσφήμηση κατά συρροή και για ψευδή καταμήνυση  καταδικάστηκε ο  Σταύρος Γεωργιτσογιαννάκος, που φέρεται ως «εγκέφαλος» της υπόθεσης που είναι γνωστή ως «μαφία των ακινήτων».

Η υπόθεση αφορούσε μήνυση που είχε υποβάλει ο Σταύρος Γεωργιτσογιαννάκος σε βάρος της δημοσιογράφου και του συνηγόρου της για απάτη επί δικαστηρίω και για παραβίαση προσωπικών δεδομένων.

Η μήνυση αυτή ήταν μια από τις πολλές που έχει καταθέσει το εν λόγω άτομο κατά δημοσιογράφων επιχειρώντας να τους φιμώσει έτσι ώστε να μην ασχολούνται με τη σοβαρή υπόθεση του λεγόμενου «παραδικαστικού κυκλώματος Νο2″ στην οποία -με βάση τα στοιχεία της δικαστικής έρευνας – έπαιζε πρωταγωνιστικό ρόλο μαζί με τον περιβόητο αρχιμανδρίτη Ιάκωβο Γιοσάκη.

Το δικαστήριο κατέληξε σε καταδικαστική κρίση δεχόμενο τα όσα υποστήριζαν η δημοσιογράφος και ο δικηγόρος, δηλαδή ότι:

*ουδέποτε εξαπάτησαν ή αποπειράθηκαν να εξαπατήσουν δικαστήριο καθώς η άγνωστη διαμονή του κ. Γεωργιτσογιαννάκου, που τότε ήταν φυγόδικος – φυγόποινος,  επιβεβαιώθηκε και από τον επιληφθέντα δικαστικό επιμελητή,

*ουδέποτε επεξεργάστηκαν παρανόμως ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα του κ. Γεωργιτσογιαννάκου καθώς, όσα  έγγραφα αναφέρθηκαν στην αίτηση ανακλήσεως αφορούσαν στην αλήθεια των δημοσιευμάτων του directnews.gr και ήταν απολύτως αναγκαία για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων της δημοσιογράφου και την ενάσκηση των καθηκόντων του κ. Απατσίδη ως συνηγόρου της.

Αξίζει να σημειωθεί πως κατά την εκδίκαση της υπόθεσης στο Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών ο Σταύρος Γεωργιτσογιαννάκος δεν ήταν παρών – εκπροσωπήθηκε από δικηγόρο – καθώς κρατείται στις φυλακές μετά τη σύλληψή του τον Ιούνιο του 2014, που πραγματοποιήθηκε, καθως εκκρεμούσαν σε βάρος του καταδιωκτικά έγγραφα.


πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!