EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ

Επιβάλλουν Χαράτσι σε Όλες τις Παροχές Προς τους Εργαζόμενους

Στο στόχαστρο της τρόικας μπαίνουν πάλι όλες ανεξαιρέτως οι παροχές σε είδος που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι από τις επιχειρήσεις. Oι δανειστές απαιτούν, στη βάση της συμφωνίας για το τρίτο μνημόνιο, την πλήρη εξάλειψή τους.

Το υπουργείο Οικονομικών είναι υποχρεωμένο να θεσμοθετήσει με το νέο πολυνομοσχέδιο την «εκμηδένιση των δυνατοτήτων αποφυγής της φορολογίας εισοδήματος», η οποία, σύμφωνα με τους δανειστές, πρέπει να περιλάβει τόσο τις «κουτσουρεμένες» από πέρυσι παροχές, όσο και τις υπόλοιπες.

Πρόκειται για διευκολύνσεις που παρέχουν οι επιχειρήσεις σε εργαζoμένους, όπως είναι η φύλαξη των παιδιών σε παιδικό σταθμό, η μεταφορά των εργαζομένων στον χώρο εργασίας τους, οι θέσεις στάθμευσης, οι διατακτικές και δωροεπιταγές, τα χαμηλότοκα δάνεια των τραπεζοϋπαλλήλων, οι εταιρικές συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας κ.ά. Αυτές θα θεωρούνται εισόδημα και θα φορολογούνται.


ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΑΓΟΡΑ»


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

H KΕΔΕ ζητά να αποσυρθεί το άρθρο 13 του νομοσχεδίου

Με ομόφωνη απόφαση, που έλαβε στη σημερινή του συνεδρίαση, το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ ζητεί την άμεση απόσυρση του άρθρου 13 στο νομοσχέδιο του υπουργείου Οικονομικών "Μέτρα για την εφαρμογή της συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων", που συζητείται στη Βουλή, το οποίο προβλέπει τη μη απόδοση ανταποδοτικών τελών στους Δήμους από τους παραχωρησιούχους του Δημοσίου.

Το σχετικό αίτημα κατέθεσε υπουργείο Εσωτερικών και στη Βουλή, αντιπροσωπεία του ΔΣ της ΚΕΔΕ, με επικεφαλής τον πρόεδρό της Γιώργο Πατούλη.

Στην τοποθέτησή του στη συνεδρίαση του ΔΣ, ο πρόεδρος της ΚΕΔΕ τόνισε ότι είναι επιβεβλημένη η απόσυρση του συγκεκριμένου άρθρου καθώς στερεί από τους Δήμους σε ετήσια βάση θεσμοθετημένους πόρους ύψους δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, δημιουργεί συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού που ευνοεί τα μεγάλα επιχειρηματικά συμφέροντα, σε βάρος των υπόλοιπων πολιτών, υποχρεώνει τους Δήμους να καλύπτουν τα έξοδα των ανταποδοτικών υπηρεσιών τους από μειωμένο αριθμό υπόχρεων και αυτό θα έχει ως ουσιαστικό αποτέλεσμα την αύξηση της επιβάρυνσης με ανισομερή και άδικο τρόπο των νοικοκυριών και των υπόλοιπων επιχειρήσεων κ.ά.

Ο επικεφαλής της παράταξης "Αυτοδιοικητικό Κίνημα" και δήμαρχος Αμφιλοχίας Απόστολος Κοιμήσης, κατήγγειλε ότι πρόκειται για ένα "δωράκι" στους επιχειρηματίες, υπογράμμισε ότι δεν είναι "προαπαιτούμενο" και ότι "για πρώτη φορά μπαίνει χέρι στον σκληρό πυρήνα της οικονομικής αυτοτέλειας των Δήμων".

Ο επικεφαλής της "Ριζοσπαστικής Αυτοδιοικητικής Πρωτοβουλίας" και δήμαρχος Αιγάλεω Δημήτρης Μπίρμπας κάλεσε κι αυτός την κυβέρνηση να αποσύρει τη σχετική διάταξη, επισημαίνοντας ότι τα τελευταία χρόνια ήδη οι Δήμοι έχουν υποστεί τεράστια μείωση στη χρηματοδότηση από την Πολιτεία.

Από τη "Νέα Αυτοδιοίκηση", ο επικεφαλής της, δήμαρχος Νίκαιας-Αγ. Ιωάννη Ρέντη Γιώργος Ιωακειμίδης, επισήμανε ότι οι Δήμοι σήμερα επιβιώνουν ουσιαστικά χάρις στα δημοτικά τέλη και η ρύθμιση αυτή θα είναι "κερκόπορτα" για απαλλαγή και άλλων τελών.

Στην απόφασή της η ΚΕΔΕ, εκτός από την απόσυρση του άρθρου 13 ζητά και μια σειρά τροποποιήσεων επί άλλων διατάξεων του νομοσχεδίου. Ειδικότερα να μην περιλαμβάνει τους ΟΤΑ, τα Νομικά Πρόσωπα, τις Επιχειρήσεις και τα Συλλογικά Όργανα αυτών, η δυνατότητα ενοποίησης και μεταφοράς των διαθεσίμων σε ένα λογαριασμό με απόφαση του υπουργού Οικονομικών. Επίσης, η υποχρέωση κατάρτισης συνοπτικού προϋπολογισμού έως 31 Ιουλίου από το ΥΠΕΣ να μην συνιστά υποχρέωση των ΟΤΑ να καταρτίσουν ανάλογα σχέδια, αλλά μόνον εκτιμήσεις και προβλέψεις στοιχείων κ.ά.



ΠHΓΗ: ΑΠΕ - ΜΠΕ







ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Με το... χιλιόμετρο θα πληρώνουμε το εισιτήριο στα ΜΜΜ

Θα αυξηθούν τα εισιτήρια στις συγκοινωνίες, λόγω της αύξησης του ΦΠΑ. Πόσο θα αυξηθούν και τι σχέδιο έχει το υπουργείο;

Αν και η αρχική πρόταση ήταν για οριζόντια αύξηση σε όλα τα εισιτήρια και από 1,20 ευρώ να πάνε στο 1,30, πλέον στο τραπέζι πέφτουν κι άλλες προτάσεις, με αυξήσεις από 8% έως και 60%.

Μία σκέψη για να καλυφθεί η αύξηση του ΦΠΑ είναι να υπάρξουν διακυμάνσεις των τιμών και διαφορετικά εισιτήρια ανά διαδρομή. Οι τιμές θα ξεκινούν από 1,20 ευρώ -πιθανότατα για μετακίνηση κοντινών αποστάσεων- και θα φτάνουν έως και τα 2 ευρώ -για τις μεγάλες αποστάσεις.

Στόχος να μην πέσει το βάρος σε όσους χρησιμοποιούν καθημερινά τα ΜΜΕ

Ο στόχος του υπουργείου είναι να υπάρξει αύξηση στα μεμονωμένα εισιτήρια, δηλαδή για όσους δεν χρησιμοποιούν καθημερινά τα μέσα μαζικής μεταφοράς, προκειμένου να παγώσουν οι τιμές των μηνιαίων των καρτών στα σημερινά επίπεδα.

Η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων στις αστικές συγκοινωνίες της πρωτεύουσας, όπως ήδη έχει γίνει γνωστό, οφείλεται στη μεταβολή του ΦΠΑ από 13% στο 23% που έφερε το τρίτο Μνημόνιο, αλλά και στην επιβάρυνση από την ελεύθερη μετακίνηση πολιτών που ίσχυσε τις πρώτες ημέρες επιβολής ελέγχου κεφαλαίων, η οποία ανήλθε σε πάνω από 10 εκατ. ευρώ.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι οι αυξήσεις στα εισιτήρια των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας είναι πλέον αναπόφευκτες και ότι θα εφαρμοστούν από τις αρχές του 2016. Προσθέτουν ακόμη ότι οι ανατιμήσεις στα εισιτήρια θα στηριχτούν στις προτάσεις της επιχειρησιακής επιτροπής που θα συγκροτηθεί με εκπροσώπους όλων των συγκοινωνιακών φορέων, αλλά και των συναρμόδιων υπουργείων.


πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

«Τέλος Δακτυλίου» για τα ρυπογόνα αυτοκίνητα

«Τέλος Δακτυλίου» φέρεται να εξετάζει το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης για τους κατόχους παλαιών και ρυπογόνων αυτοκινήτων που ιδιοκτήτες τους κυκλοφορούν εντός του Μικρού Δακτυλίου.

Το «Τέλος Δακτυλίου», σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia, θα αφορά τα αυτοκίνητα, φορτηγά και ταξί τα οποία ανήκουν στην οδηγία ρύπων Euro 5 ή παλαιότερη και θα ισχύσει και για τους μόνιμους κατοίκους. Σύμφωνα με το σχέδιο που επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο η άμεση επιβολή του «Τέλους Δακτυλίου» θα αποφέρει άμεσα περίπου 100 εκατ. ευρώ στα κρατικά ταμεία.
Το κόστος του «Τέλους Δακτυλίου» θα υπολογίζεται με βάση την οδηγία ρύπων που ανήκει κάποιο όχημα και θα ανέρχεται από 20 έως και 70 ευρώ για τα αυτοκίνητα ενώ στα φορτηγά θα αγγίζει έως και τα 350 ευρώ.

Η διαδικασία εφαρμογής του «Τέλους Δακτυλίου» είναι απλή και εφαρμόζεται εδώ και χρόνια από άλλα κράτη-μέλη. Ειδικότερα οι κάτοχοι οχημάτων θα πρέπει να προμηθεύονται το «ειδικό σήμα» που θα εκδίδεται είτε μέσω των ΚΕΠ είτε online το οποίο θα πρέπει να τοποθετούν στο μπαρμπρίζ του οχήματός τους καταβάλλοντας το ανάλογο τίμημα που θα υπολογίζεται με βάση την παλαιότητα του οχήματος. Η τοποθέτηση του σήματος στο μπαρμπριζ θα είναι υποχρεωτική ώστε η Τροχαία να μπορεί άμεσα να ελέγχει αν κάποιο όχημα κινείται παράνομα εντός του Μικρού Δακτυλίου.

Πάντως όσο παλαιότερο είναι το αυτοκίνητο ή το φορτηγό τόσο μεγαλύτερο θα είναι το κόστος απόκτησης του ειδικού σήματος με το οποίο θα μπορεί ο κάτοχος να κινείται στον Μικρό Δακτύλιο.

Σύμφωνα πάντα με τις πληροφορίες του Enikonomia στα παλιά αυτοκίνητα θα διατηρηθεί ο θεσμός των «μονών - ζυγών» ενώ στα νεότερα οχήματα η είσοδος στον μικρό Δακτύλιο θα είναι ελεύθερη αν το όχημά τους εκπέμπει κάτω από 140 γρ./CO2. Τα οχήματα που πληρούν την οδηγία ρύπων Euro 6 θα μπορούν να κυκλοφορούν ελεύθερα στον Μικρό Δακτύλιο και χωρίς οι ιδιοκτήτες τους να καταβάλουν «Τέλος Δακτυλίου».



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πιο γρήγορα ο χαρακτηρισμός ενός δανείου σε «κόκκινο»

Ταχύτερη έναρξη των διαδικασιών ρύθμισης των προβληματικών δανείων, προβλέπει ο αναθεωρημένος Κώδικας Δεοντολογίας των Τραπεζών, που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ. Ειδικότερα στον αναθεωρημένο Κώδικα, που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ, προβλέπει πως οι διαδικασίες θα ξεκινούν όταν υπάρχει καθυστέρηση στην πληρωμή 30 ημερών αντί 45 που ίσχυε μέχρι σήμερα.

Ο δανειολήπτης στις 30 ημέρες θα καλείται να ακολουθήσει τα βήματα που προβλέπονται για τη ρύθμιση της υπόθεσής του. Ο δανειολήπτης θα πρέπει να ανταποκρίνεται εντός 15 ημερών από το κάλεσμα ώστε να αναγνωρίζεται ως «συνεργάσιμος». Σε περίπτωση μη ανταπόκρισης του οφειλέτη, η τράπεζα εντός 15 ημερών από τη λήξη της προθεσμίας θα του στείλει προειδοποιητική αυτή τη φορά επιστολή. Εάν ο οφειλέτης απολέσει τον χαρακτηρισμό του «συνεργάσιμου», τότε θα βρίσκεται αντιμέτωπος με τον πλειστηριασμό της περιουσίας του.

Μέχρι τις 30 Δεκεμβρίου θα λάβουν ειδοποίηση όσων τα δάνεια «κοκκίνισαν» οποιαδήποτε στιγμή μέχρι και τις 15 Δεκεμβρίου. Με την αναθεώρηση του Κώδικα Δεοντολογίας, που περιλαμβάνεται στα προαπαιτούμενα, προωθούνται οι μαζικές ρυθμίσεις δανείων από τις τράπεζες, με την προϋπόθεση πως ο δανειολήπτης θα δείξει πρόθυμος για τη διευθέτηση της οφειλής του.

Τέλος δημοσιεύονται και τα δικαιολογητικά που πρέπει να καταθέσει ο δανειολήπτη ώστε να ενταχθεί στο «νόμο Κατσέλη». Αναλυτικά:

α) αντίγραφο του Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας

β) πρόσφατο πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης.

γ) δήλωση φορολογίας εισοδήματος (έντυπο Ε1) του έτους 2015

δ) εκκαθαριστικό σημείωμα δήλωσης φορολογίας εισοδήματος του έτους 2015

ε) τελευταία δήλωση στοιχείων ακινήτων (έντυπο Ε9)

στ) τυχόν καταστάσεις μισθοδοσίας ή εκκαθαριστικούς λογαριασμούς συντάξεων ή βεβαίωση ανεργίας του ΟΑΕΔ για το έτος 2015

ζ) βεβαιώσεις οφειλών των πιστωτών με ημερομηνία έκδοσης μεταγενέστερη της έναρξης ισχύος του Ν. 4336/2015

η) υπεύθυνη δήλωση για την πληρότητα και ορθότητα καταστάσεων περιουσίας και μεταβιβάσεων

θ) λοιπά έγγραφα κατά την κρίση του οφειλέτη



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ζει και βασιλεύει η εταιρεία «ΕΣΑΝ ΑΕ» στο ΕΣΥ! Ξεκινά αξιολόγηση επτά νοσοκομείων


Της Δήμητρας Ευθυμιάδου


Τελικά παρά τις διαβεβαιώσεις της κυβέρνησης ότι θα καταργήσει την ανώνυμη εταιρεία ΕΣΑΝ ΑΕ, που δημιουργήθηκε επί υπουργίας Μάκη Βορίδη για να κοστολογήσει τις ιατρικές πράξεις στα νοσοκομεία και ουσιαστικά να διαχειρίζεται τα οικονομικά τους, η εταιρεία ζει και βασιλεύει… Και όχι μόνο αυτό: ήδη έχει στήσει το πρώτο πιλοτικό σύστημα αξιολόγησης σε επτά νοσοκομεία!

Ειδικότερα ενώ η κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ διαφήμιζε ότι θα καταργήσει την ΕΣΑΝ, με τις αντίστοιχες μάλιστα επίσημες τοποθετήσεις των αρμόδιων υπουργών Κουρουμπλή και Ξανθού, σήμερα αφήνει την εταιρεία να λειτουργεί κανονικά.

Έτσι η ΕΣΑΝ ΑΕ που είχε προκαλέσει πλήθος αντιδράσεων στα δημόσια νοσοκομεία καθότι υπήρχαν φόβοι πως θα συντελέσει στο κλείσιμο κλινικών και μονάδων, όχι μόνο δεν έκλεισε αλλά συνεχίζει κανονικά τη λειτουργία της και μάλιστα ξεκινά ήδη συνεργασία με επτά μεγάλα νοσοκομεία της χώρας.

Και βέβαια δεν είναι καθόλου τυχαίο το γεγονός ότι η κυβέρνηση ενώ διαφήμιζε ότι θα καταργήσει την εταιρεία, δίνοντας ελπίδα στους χιλιάδες ανήσυχους εργαζόμενους του ΕΣΥ, τελικώς δεν προέβη μετά από τόσο καιρό σε καμία τέτοια κίνηση.

Πως θα μπορούσε να κάνει αλλιώς αφού η ΕΣΑΝ αποτελεί μνημονιακή υποχρέωση και η κατάργησή της θα ήθελε το πράσινο φως της τρόικας.

Με βάση μάλιστα το μνημόνιο, η ΕΣΑΝ μέσα στο 2016 θα πρέπει να έχει στήσει ένα πιλοτικό δίκτυο νοσοκομείων, στα οποία θα ξεκινήσει η λεπτομερής καταγραφή όλων των δεδομένων, ώστε να μπορεί να κριθεί η αποδοτικότητά τους.

Και το ζήτημα είναι ότι το 2017 το δίκτυο αυτό από πιλοτικό θα πρέπει να γίνει… κανονικό και να επεκταθεί σε όλα τα δημόσια νοσηλευτικά ιδρύματα της χώρας, ώστε να μπορούν να κατανέμονται ανάλογα με την αποδοτικότητα τα κονδύλια της Υγείας αλλά και να γίνουν και οι όποιες αλλαγές απαιτούνται.

Κάτι που σημαίνει ότι το κλείσιμο μονάδων και κλινικών εξακολουθεί να είναι πάντα στην ατζέντα της Υγείας.

Ήδη η ΕΣΑΝ ΑΕ έχει δημιουργήσει ένα πιλοτικό δίκτυο με επτά μεγάλα νοσοκομεία της Αθήνας, της Βόρειας και της Νότιας Ελλάδος. Η επιλογή δεν είναι τυχαία καθώς με βάση τα πληροφοριακά συστήματα που διαθέτουν μπορούν να προσφέρουν όλα εκείνα τα στοιχεία που θα οδηγήσουν σε ένα ασφαλές συμπέρασμα για το κόστος των υπηρεσιών που παρέχονται.

Και αφού τα στελέχη της ΕΣΑΝ «τέσταραν» τα νοσοκομεία, απέστειλαν πρόσκληση ενδιαφέροντος στις διοικήσεις τους ώστε να ενταχθούν στο πιλοτικό δίκτυο των νοσοκομείων. Οι διοικητές αποδέχτηκαν την πρόσκληση και ήδη έχει «στηθεί» όλο το απαραίτητο ηλεκτρονικό δίκτυο στο οποίο θα καταγράφονται οι ιατρικές πράξεις που πραγματοποιούνται, ο αριθμός των ασθενών, τα φάρμακα και τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, το κόστος από τα κλειστά ενοποιημένα νοσήλια (ΚΕΝ) που χρησιμοποιήθηκαν κ.λ.π.

Τα στελέχη της ΕΣΑΝ θα πρέπει υπό φυσιολογικές συνθήκες να ξεκινήσουν την επίσημη καταγραφή με τα λεπτομερή στοιχεία που θα τους αποστέλλουν οι διοικητές στις αρχές του 2016. Υπολείπεται ωστόσο μια υπουργική απόφαση η οποία θα δώσει το πράσινο φως.

Και το ζήτημα βέβαια είναι πως η ηγεσία του υπουργείου Υγείας είναι ενημερωμένη σχετικά με τις ενέργειες της ΕΣΑΝ, καθώς έχει λάβει τα αντίστοιχα ενημερωτικά σημειώματα. Ανεξάρτητα βέβαια εάν …σφυρίζει αδιάφορα.

Όπως δηλώνει στο HealthReport.gr ο πρόεδρος της ΕΣΑΝ ΑΕ Χρυσόστομος Γούναρης: «Το σύστημα αυτό κοστολογεί με ακρίβεια τις ιατρικές πράξεις. Εμείς θα μετράμε το κόστος και θα βγάζουμε τους συντελεστές βαρύτητας.

Με τον τρόπο αυτό θα στήνεται και το μπάτζετ των νοσοκομείων, θα κατανέμονται τα κονδύλια κλπ αφού θα είναι γνωστό το κόστος της κάθε υπηρεσίες αλλά και η απόδοση της κάθε μονάδας υγείας. Με τη μέθοδο αυτή θα έχουμε εξοικονόμηση πόρων, αφού όπου έχει εφαρμοστεί έχει αποδειχθεί ότι βελτιώνει την αποδοτικότητα του συστήματος υγείας.

Και αυτό επειδή βγάζει κάποιους συντελεστές βαρύτητας και μετά μπορεί να γίνει μια δίκαιη κατανομή των πόρων. Σήμερα έχουμε πράξεις σημαντικές για παράδειγμα που όμως υποχρηματοδοτούνται και πράξεις λιγότερο σημαντικές που λαμβάνουν περισσότερα κονδύλια από ότι θα έπρεπε».

Τώρα αν το σύστημα αυτό της ΕΣΑΝ ΑΕ οδηγήσει σε λουκέτα σε νοσοκομεία και μονάδες Υγείας, ο πρόεδρος της εταιρείας Χρυσόστομος Γούναρης λέει στο HealthReport.gr: «Αυτή είναι μια πολιτική απόφαση αν θα συγχωνεύσεις ή όχι μονάδες Υγείας. Εμείς κάνουμε μία επιστημονική καταμέτρηση και κοστολόγηση των ιατρικών πράξεων. Η ηγεσία του υπουργείου Υγείας θα αποφασίσει σχετικά».
Να σημειωθεί πως από την πρώτη ημέρα που είχε ανακοινωθεί η ίδρυση της ΕΣΑΝ, είχε προκαλέσει έντονες αντιδράσεις σε όλους τους συνδικαλιστικούς υγειονομικούς κύκλους καθώς οι εργαζόμενοι φοβούνται πως μετά την πλήρη λειτουργία της εταιρείας, θα έρθει το μεγάλο «σάρωμα» του ΕΣΥ…



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ξεφτίλα και σφαγιασμός ή αξιοπρέπεια και ξεσηκωμός;

Γράφει: Ο Νίκος Μπογιόπουλος

Ο Τσίπρας είναι αυτός που εξελέγη πρωθυπουργός – την πρώτη φορά - υποσχόμενος ότι θα επέστρεφε την 13η σύνταξη στους συνταξιούχους… 

Ο Τσίπρας είναι αυτός που εξελέγη πρωθυπουργός – την δεύτερη φορά – υποσχόμενος ότι έχει σχέδιο στο ασφαλιστικό που «θα προστατέψει τους ασθενέστερους»…


Μια βδομάδα πριν από τις εκλογές του Σεπτέμβρη, στο ντιμπέιτ των πολιτικών αρχηγών, ο Τσίπρας είχε ισχυριστεί ότι είχε δώσει «μάχη για να διατηρηθούν οι συντάξεις». Ότι έψαχνε και έβρισκε «ισοδύναμα» για την προστασία των συντάξεων. Ότι το συνταξιοδοτικό «τον βασάνιζε πάρα πολύ». Και κυρίως είχε ισχυριστεί και είχε υποσχεθεί αυτό:

«Έχουμε σχέδιο προκειμένου να πάμε σε μια μεταρρύθμιση που τους ασθενέστερους θα τους προστατέψει».


Πάμε να θυμηθούμε πώς πήρε την ψήφο του λαού στην κάλπη ο κ.Τσίπρας. Πάμε να θυμηθούμε τον ίδιο τι έλεγε και πως το έλεγε για τις συντάξεις. Όχι τον Γενάρη (η υπενθύμιση εκείνων των ψεμάτων δεν έχει κανένα νόημα πια), αλλά μόλις πριν από ένα μήνα, παραμονές των εκλογών του Σεπτέμβρη:

Η στήλη πήρε αυτό το βίντεο με τον Τσίπρα και το έβαλε δίπλα – δίπλα στο περίφημο «πόρισμα των σοφών» για το ασφαλιστικό.

Το Βίντεο:

 
     
 

Και κατέληξε σε δυο συμπεράσματα.

Το πρώτο συμπέρασμα αφορά στην «δεύτερη φορά αριστερή» κυβέρνηση του κ.Τσίπρα. Και είναι αυτό: Ξεφτίλα!

Το δεύτερο συμπέρασμα αφορά εμάς. Τους γέροντές μας. Και τα παιδιά μας. Και είναι αυτό: Συναγερμός! Ξεσηκωμός!




Πηγη



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ευτυχώς…!!! Δόξα τον θεό που έχουμε σαν δανειστές αυτούς τους καλούς ανθρώπους

Τι να πω; Δόξα τον θεό που έχουμε σαν δανειστές αυτούς τους καλούς ανθρώπους. Αλλιώς τι θα κάναμε χωρίς αυτούς και το ευρώ φυσικά! Δεν  καταλαβαίνετε τι εννοώ εεε;

Μιλώ για την μεγαθυμία τους που μας επιτρέπουν όχι μόνο να φτιάξουμε μόνοι μας το πολυνομοσχέδιο για τα προαπαιτούμενα, αλλά και να το συζητήσουμε στο κατοχικό μας κοινοβούλιο!!! Κι έτσι θα μας επιτρέψουν αυτό το Σαββατοκύριακο να χαρούμε μια μοναδική, υπέροχη θα τολμούσα να πω, κοινοβουλευτική πρόζα με πρωταγωνιστές το καλό παιδί Τσίπρα, τον Βαγγέλα, τον "αναλαμβάνω την πολιτική ευθύνη για τη δολοφονία" Μιχαλολιάκο, τον "για όλα φταίει ο καπιταλισμός" Κουτσούμπα και φυσικά το τρίο Στούτζες, Λεβέντης, Φώφη, Σταύρος. Θα χαρούμε πολιτικό διάλογο.

Και μια που μιλάμε για το πολυνομοσχέδιο, ας δούμε τι ακριβώς μας ετοίμασαν τα καλά παιδιά της κυβέρνησης. Το συγκεκριμένο πολυνομοσχέδιο είναι το πρώτο από μια ολόκληρη σειρά ανάλογων νομοθετικών πρωτοβουλιών που απαιτούν οι δανειστές. Και προβλέπει τα εξής βασικά:

Από 1/1/2016 αύξηση φορολογίας:

Σε εισόδημα από ενοίκια:

• Εισόδημα έως 12.000 ευρώ: Φόρος 15% (από 11%)
• Εισόδημα άνω των 12.000 ευρώ: Φόρος 35% (από 33%)
• Αναδρομικός φόρος: Σε ανείσπρακτα ενοίκια (από 1/1/2015)
• Θα πληρώνεται ΕΝΦΙΑ ακόμη για 1 ευρώ φόρο: Προηγούμενο όριο 5 ευρώ
• Συμπληρωματικός φόρος ΕΝΦΙΑ: Στα ξενοδοχεία και τα ενοικιαζόμενα

Κατασχέσεις για φοροδιαφυγή-ανακριβείς δηλώσεις:

• 50% καταθέσεων
• 50% μετρητών σε θυρίδες
• 100% περιεχομένου θυρίδων (κοσμήματα, έργα τέχνης κτλ.)
• Φυλάκιση 1 έως 3 έτη για μη υποβολή δηλώσεων, ΦΠΑ, απόκρυψη στοιχείων
• Πρόστιμα για μη έκδοση αποδείξεων

Ρύθμιση 100 δόσεων:

• Λιγότερες δόσεις όταν ο οφειλέτης έχει την οικονομική δυνατότητα
• Χάνουν τη ρύθμιση όσοι δεν πληρώνουν μέσα σε 30 μέρες τα νέα χρέη τους

Οι αλλαγές στο ασφαλιστικό
• Επιβάλλονται ίδιες μειώσεις συντάξεων και αυξήσεις ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης σε Δημόσιο και ιδιωτικό τομέα
• Καταργείται η δυνατότητα συνταξιοδότησης επαγγελματιών με χρέη στα ταμεία έως 25.000 ευρώ
• Καταργείται η μείωση έως και 2 κατηγορίες ασφαλιστικών εισφορών για γιατρούς, μηχανικούς, δικηγόρους
• Καταργείται η επαναχορήγηση συντάξεις ΟΓΑ 360 € σε ανασφάλιστους υπερήλικες
• Δίδεται η κατώτερη σύνταξη στους συνταξιούχους με αναπηρία (67% και άνω)

Βέβαια ο πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης δήλωσε ότι:

«Δεν έχουμε πίεση από έξω, θα μπορούσαμε να πηγαίναμε και περισσότερες μέρες. Αυτό που τους ενδιέφερε είναι να είναι κατατεθειμένο το νομοσχέδιο.»

Κι εμείς ησυχάσαμε. Βλέπετε τι εννοώ όταν λέω «Ευτυχώς που έχουμε τόσο καλά παιδιά σαν δανειστές»; Δεν χαίρεστε κι εσείς μαζί μου λοιπόν;

Ας δούμε όμως την τρέχουσα κατάσταση με αριθμούς, για να πάρουμε μια πλήρη εικόνα. Ένα μέσο νοικοκυριό με 2 ανήλικα τέκνα και 2 εργαζόμενους με τον ένα να παίρνει το μέσο εισόδημα και ο άλλος το 67% του μέσου εισοδήματος, έχασε στην περίοδο 2010 – 2014 γύρω στις 6.200.

Μέχρι το τέλος του 2015 θα έχουν χάσει ακόμη 1.000 με 1.200 ευρώ από το ετήσιο εισόδημά τους. Αυτό σημαίνει ότι το μονοπρόσωπο νοικοκυριό ίσα-ίσα θα τα βγάζει πέρα με 14.000 ευρώ μέσο ετήσιο εισόδημα μετά τους φόρους. Ενώ το νοικοκυριό με 2 εργαζόμενους γονείς και 2 ανήλικα τέκνα θα χρειάζονται επιπλέον 7.000 ευρώ ετήσια για να ισοφαρίσουν το επίσημο όριο φτώχειας.

Ε, καί; Το ευρώ να είναι καλά και οι δανειστές μας. Γι΄ αυτό σας λέω… Ευτυχώς!!!



Πέτρος Σταθακόπουλος
 πηγη



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Happy Day..

     Ημέρα χαράς και ευτυχίας σήμερα.
     Σήμερα, πριν τελειώσει η μέρα, οι βουλευτές μας θα ψηφίσουν ''ναι, σε όλα'',
     ..και θα εγκρίνουν το ''πολυνομοσχέδιο'' που θα μας φέρει μιά ώρα αρχύτερα κοντά στην ελευθερία και στην απεξάρτηση από τα μνημόνια.

     ''Δια πυρός και
σιδήρου'', 
     ..είτε μεταφορικά, είτε κυριολεκτικά,
     ..θα ξαναγίνουμε αυτόνομο κράτος, και καταλύτης γι αυτό θα είναι το σημερινό  ''πολυνομοσχέδιο'', που οι εκλεκτοί βουλευτές θα υπερψηφίσουν σήμερα.

     Ημέρα χαράς και ευτυχίας.
     Η κυβέρνηση της ψευτοαριστεράς και του ψευτοπατριωτισμού οδηγεί τα πράγματα εκεί που πρέπει: στην ελευθερία.
     Τιμή και δόξα στον πρωθυπουργό!
     Τιμή και δόξα στους εκατον πενήντα τόσους ΝαιΝαίκους.

     Σημείωση: Το 1976 ο Παντελης Βούλγαρης μας χάρισε την ταινία ''Χάππυ Νταίη'',
     ..όπου σε ένα στρατόπεδο συγκέντρωσης σε ένα ξερονήσι που αποτελεί το κολαστήριο των εξόριστων κρατουμένων, ανακρίσεις, βία ψυχολογική αλλά και φυσική, καψώνια και βασανιστήρια, συνθέτουν την καθημερινότητα των ανθρώπων που ζουν εκεί. Ένας κρατούμενος, που αρνείται να υποκύψει, υποβάλλεται σε βασανιστήρια και προσπαθώντας να αποδράσει πέφτει στη θάλασσα. Όταν η βασίλισσα επισκέπτεται το νησί, οι δεσμοφύλακες ανακαλύπτουν τον δραπέτη και τον δολοφονούν χωρίς δισταγμό, αφού τον θεωρούσαν ήδη νεκρό.

     Σήμερα, σαράντα χρόνια μετά, το ξερονήσι λέγεται Ευρώπη και το στρατόπεδο συγκέντρωσης Ελλάδα. Οι κρατούμενοι, πολίτες. Οι δεσμοφύλακες, κυβέρνηση. Και η βασίλισσα, καγκελάριος.

     Στο χέρι μας είναι να αλλάξουμε το τέλος..
 



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αντισυνταγματική η διάταξη για τις τιμές των φαρμάκων

Χτύπημα εκ των… έσω από την Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής στα «βρώμικα» σχέδια του υπουργείου Υγείας και των δανειστών για το κλείσιμο της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας.

Προβληματικές κρίνει δεκάδες διατάξεις του πολυνομοσχεδίου με τα προαπαιτούμενα η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής ως προς τη συνταγματικότητά τους και προειδοποιεί την κυβέρνηση ότι πολλά από τα προς ψήφιση μέτρα, είναι δυνατό να καταπέσουν στα αρμόδια δικαστήρια.

Η έκθεση επί του νομοσχεδίου «Μέτρα για την εφαρμογή της Συμφωνίας δημοσιονομικών στόχων και διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων» της Επιστημονικής Υπηρεσίας της Βουλής εντοπίζει παραβιάσεις του Συντάγματος στις διατάξεις οι οποίες αφορούν κυρίως σε πλευρές του φορολογικού και του συνταξιοδοτικού, καθώς και στη διάταξη για την τιμολόγηση των εκτός πατέντου και γενοσήμων φαρμάκων.

Σύμφωνα με την Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής, οι κρίσιμες προϋποθέσεις για να αξιολογηθεί ως συνταγματικός ο επίμαχος περιορισμός της ιδιωτικής επιχειρηματικής πρωτοβουλίας, ο οποίος προκύπτει από τη διατίμηση στο φάρμακο, είναι να μην προσβάλλεται ο πυρήνας της επιχειρηματικής ελευθερίας, καθώς και ο περιορισμός να είναι «αναγκαίος, κατάλληλος και επαρκής, εν στενή εννοία ανάλογος προς τον επιδιωκόµενο σκοπό». Επισημαίνει δε, ότι κατά το Συµβούλιο της Επικρατείας, η «τιµή πώλησης φαρµάκου όχι µόνο δεν µπορεί να είναι κατώτερη από το κόστος παραγωγής ή εµπορίας ορθολογικώς οργανωµένης επιχείρησης στον κλάδο παραγωγής ή εµπορίας φαρµάκου – όπως το κόστος αυτό διαµορφώνεται υπό συγκεκριµένες, από άποψη τόπου και χρόνου, οικονοµοτεχνικές συνθήκες – αλλά πρέπει να περιλαµβάνει και εύλογο ποσοστό κέρδους που προσδοκά µία ορθολογικώς επίσης οργανωµένη επιχείρηση».

Επομένως, η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής, όχι μόνο δέχεται, αλλά τεκμηριώνει και νομικά τα επιχειρήματα της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας, οι φορείς της οποίας έχουν προειδοποιήσει για τους κινδύνους που εγκυμονεί η ενδεχόμενη εφαρμογή της διάταξης, για τις μειώσεις στις τιμές των ήδη οικονομικών φαρμάκων. Αυτοί είναι η απόσυρση από την αγορά οικονομικών εγχωρίως παραγόμενων φαρμάκων και η υποκατάστασή τους από ακριβά, εισαγόμενα. Επίσης, από τη στιγμή που θα καταστεί η παραγωγή ασύμφορη, εργοστασιακές μονάδες θα κλείσουν και θα χαθούν χιλιάδες θέσεις εργασίας, με παράλληλο πλήγμα στην εθνική οικονομία, στις εξαγωγές και στο ΑΕΠ.

Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, αν και φάνηκε να μην πτοείται από τις παρεμβάσεις των εκπροσώπων της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας και να συνεχίζει πιστά στο σχέδιο των δανειστών για την καταστροφή της εγχώριας παραγωγής, θα πρέπει τουλάχιστον να μην παραβλέψει την 

Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής και να αποσύρει τη διάταξη.

Μέσα σε ένα εύλογο διάστημα και μετά από διαβούλευση με όλη την αλυσίδα φαρμάκου, θα πρέπει να επανέλθει με μία πρόταση συνολικής φαρμακευτικής πολιτικής, ενός εθνικού σχεδίου για το φάρμακο, το οποίο δεν θα εξαντλείται σε μονομερείς παρεμβάσεις στις τιμές και σε αναδιανομή της πίτας προς όφελος των πολυεθνικών, όπως ζητούν οι δανειστές.

Αναλυτικά, για το επίμαχο άρθρο 15, η Επιστημονική Υπηρεσία της Βουλής αναφέρει:

«Η φαρµακευτική πολιτική, ως υποσύστηµα του συστήµατος υγείας, υπόκειται, κατά βάση, στις συνταγµατικές αρχές που διέπουν την πολιτική υγείας και τις δεσµεύσεις που περιορίζουν τη δράση των κρατικών οργάνων κατά τη χάραξη και υλοποίηση της υγειονοµικής πολιτικής. Όπως προκύπτει από τη νοµολογία (βλ., ενδεικτικώς, ΣτΕ 5380/1995, ΤοΣ, 1997, σελ. 156, ΣτΕ 1374/1997, ΤοΣ, 1998, σελ. 532, ΣτΕ 1678/2002, αδηµοσίευτη στον νοµικό τύπο), η συνταγµατική ρύθµιση του συστήµατος υγείας θεµελιώνεται στη συστηµατική ερµηνεία σειράς συνταγµατικών διατάξεων, που κατοχυρώνουν επιµέρους όψεις θεµελιωδών αρχών και δικαιωµάτων, και συγκεκριµένως, α) διατάξεις που κατοχυρώνουν τη δέσµευση της Πολιτείας να λαµβάνει µέτρα για την υγειονοµική προστασία των πολιτών (άρθρα 5 παρ. 1, 21 παρ. 3 και 25 παρ. 1 του Συντάγµατος), β) διατάξεις που οριοθετούν τη συνταγµατική ρύθµιση της υγειονοµικής προστασίας µε γνώµονα υπέρτερα έννοµα αγαθά, όπως ιδίως ο σεβασµός της αξίας του ανθρώπου, κατά το άρθρο 2 παρ. 1 του Συντάγµατος, και η ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας, κατά το άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγµατος, και γ) διατάξεις που αφορούν την εγγύηση του συστήµατος της ελεύθερης οικονοµίας, αναγνωρίζοντας ευρεία σφαίρα οικονοµικής δράσης στους ιδιώτες, αλλά, ταυτοχρόνως, και τη δυνατότητα του κράτους να παρεµβαίνει στην οικονοµία της αγοράς (άρθρα 5 παρ. 1, 17, 25 παρ. 1 έως 4, 79 παρ. 8 και 106 του Συντάγµατος). Βλ., σχετικώς, Χ. Γκόλνα, Ξ. Κοντιάδη, Κ. Σουλιώτη, Φαρµακευτική Πολιτική στην Ελλάδα και την Ευρώπη, 2005, σελ. 219. Οι τρεις αυτές δέσµες συνταγµατικών δικαιωµάτων συνιστούν το συνταγµατικό πλαίσιο άσκησης της φαρµακευτικής πολιτικής.

Η συστηµατική ερµηνεία τους καταδεικνύει ότι, ως προς τα ζητήµατα φαρµακευτικής πολιτικής, επιλέγονται ρυθµίσεις που κατοχυρώνουν, κυρίως, την οικονοµική ελευθερία και την ιδιωτική πρωτοβουλία. Και αυτό, διότι το φάρµακο αποτελεί όχι µόνο κοινωνικό, αλλά και καταναλωτικό αγαθό µε αυξηµένο κόστος παραγωγής. Η Πολιτεία τελεί, εποµένως, ως προς την παραγωγή και τη διάθεση των φαρµακευτικών σκευασµάτων, σε σηµαντικό βαθµό υπό καθεστώς «εξάρτησης» από την έρευνα, την παραγωγή και τις εµπορικές συναλλαγές της φαρµακευτικής βιοµηχανίας (βλ., αναλυτικώς, Χ. Γκόλνα, Ξ. Κοντιάδη, Κ. Σουλιώτη, ό.π., σελ. 34 – 35 και 219 επ.). Έτσι, το σύστηµα υπολογισµού της τιµής του φαρµάκου αποτελεί το πλέον σύνθετο ζήτηµα συνταγµατικότητας στο πεδίο της φαρµακευτικής πολιτικής. Στην περίπτωση του φαρµάκου, η επιβολή διατίµησης (και, γενικώς, η κρατική ρύθµιση της τιµής) θεωρείται, υπό προϋποθέσεις, συνταγµατικώς ανεκτή ως µέσο άρσης της σύγκρουσης µεταξύ του δικαιώµατος για φαρµακευτική κάλυψη και της επιχειρηµατικής ελευθερίας. 
Έτσι, ο συγκεκριµένος περιορισµός του ελεύθερου ανταγωνισµού χαρακτηρίζεται σύµφωνος προς τη συνταγµατική τάξη, όταν προκύπτει µε γνώµονα την αρχή της αναλογικότητας, µετά από στάθµιση των συγκρουόµενων αλλά και παραπληρωµατικών έννοµων αγαθών. Δύο, εποµένως, είναι οι κρίσιµες προϋποθέσεις για να αξιολογηθεί συνταγµατικώς ο επίµαχος περιορισµός της ιδιωτικής επιχειρηµατικής πρωτοβουλίας. Αφενός, να µην προσβάλλεται ο πυρήνας της επιχειρηµατικής ελευθερίας, αφετέρου, ο περιορισµός να είναι αναγκαίος, κατάλληλος και επαρκής, εν στενή εννοία ανάλογος προς τον επιδιωκόµενο σκοπό. Στο πλαίσιο αυτό έχει επανειληµµένως κριθεί [ΣτΕ (Ολ) 3633/ 2004, ΝοΒ 2005, σελ. 778, ΣτΕ 85/2006, 323/2007, ΔΕφΑθ 4659/2009, ΕΕµπΔ 2010, σελ. 316] ότι «όταν η Διοίκηση ορίζει, µε κανονιστική πράξη, τον τρόπο διαµόρφωσης των ανώτατων τιµών πώλησης των φαρµάκων και τον τρόπο επαλήθευσης των τιµών, οφείλει να θεσπίζει πρόσφορα κριτήρια κοστολόγησης και επαλήθευσης των τιµών, κατά συνεκτίµηση των οποίων εξευρίσκεται το αποδεκτό κόστος των φαρµάκων. (…)». Το άρθρο 5 παρ. 1 του Συντάγµατος «προστατεύει την ελευθερία της οικονοµικής δραστηριότητας, στην οποία περιλαµβάνεται και η ελευθερία άσκησης του εµπορίου, και αποβλέπει, µεταξύ άλλων, στη διασφάλιση της ελεύθερης οικονοµικής λειτουργίας των επιχειρήσεων, ώστε να µπορούν αυτές να εργάζονται κερδοσκοπικώς στα πλαίσια της ανταγωνιστικής αγοράς. Και ναι µεν η διάταξη αυτή δεν αποκλείει στον κοινό νοµοθέτη, ή, κατ’ εξουσιοδότηση του, στη Διοίκηση, να θεσπίζει περιορισµούς της ελευθερίας αυτής για λόγους δηµοσίου συµφέροντος, οι περιορισµοί όµως αυτοί δεν επιτρέπεται να καθιστούν πράγµατι αδύνατη ή ουσιωδώς δυσχερή την πραγµατοποίηση των θεµιτών σκοπών της επιχειρηµατικής δραστηριότητας, από τους οποίους εξαρτάται η επιβίωση της επιχείρησης ως οικονοµικής µονάδας».

Εποµένως, κατά το Συµβούλιο της Επικρατείας, η τιµή πώλησης φαρµάκου όχι µόνο δεν µπορεί να είναι κατώτερη από το κόστος παραγωγής ή εµπορίας ορθολογικώς οργανωµένης επιχείρησης στον κλάδο παραγωγής ή εµπορίας φαρµάκου – όπως το κόστος αυτό διαµορφώνεται υπό συγκεκριµένες, από άποψη τόπου και χρόνου, οικονοµοτεχνικές συνθήκες – «αλλά πρέπει να περιλαµβάνει και εύλογο ποσοστό κέρδους που προσδοκά µία ορθολογικώς επίσης οργανωµένη επιχείρηση» (ΔΕφΑθ 4659/2009, όπ., π., σελ. 316, πρβλ. και Χ. Γκόλνα, Ξ. Κοντιάδη, Κ. Σουλιώτη, όπ. π., σελ. 244 επ.)».




πηγη

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ANONYMOUS … Αυτές είναι οι 13 οικογένειες που κυβερνούν τον κόσμο! ΒΙΝΤΕΟ

Μια εξαιρετικά ελιτίστικη οργάνωση που είναι γνωστή ως το Συμβούλιο των 13 οικογενειών ενορχηστρώνει όλα τα μεγάλα παγκόσμια γεγονότα.  


Όπως υποδηλώνει το όνομα, το Συμβούλιο απαρτίζεται από τις κορυφαίες 13 πιο ισχυρές οικογένειες στη Γη.
Οι Anonymous ξαναχτυπούν και με ένα βίντεο που συγκλονίζει αποκαλύπτουν τις 13 οικογένειες που κυβερνούν τον κόσμο. Οι οικογένειες αυτές είναι οι εξής:

Rothschild (Bauer or Bower)
Bruce
Cavendish (Kennedy)
De Medici
Hanover
Hapsburg
Krupp
Plantagenet
Rockefeller
Romanov
Sinclair (St. Clair)
Warburg (del Banco)
Windsor (Saxe-Coburg-Gothe)


      


crashonline



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

«Μαύρη τρύπα» σχεδόν 5 δισ. ευρώ στα κρατικά έσοδα το 9μηνο

Μειωμένα κατά 4.915 εκατ. ευρώ, ή 12,5 % έναντι του στόχου ήταν τα καθαρά έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού το 9μηνο του 2015, σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία σε τροποποιημένη ταμειακή βάση, που δημοσιοποίησε το υπουργείο Οικονομικών.

Τα στοιχεία δείχνουν επιδείνωση της υστέρησης εσόδων την οποία άλλωστε είχαν προαναγγείλει αρμόδια στελέχη του ΥΠΟΙΚ. Το πρόβλημα προς το παρόν “καλύπτεται” από υπερσυγκράτηση δαπανών κατά 4,38 δισ. ευρώ, με επιπτώσεις ακόμη και στα χρήματα που δίνει το κράτος για δημόσιες επενδύσεις (π.χ. 1,24 δισ. ευρώ κάτω του στόχου οι δαπάνες ΠΔΕ).

Πρωτογενές πλεόνασμα κάτω του στόχου κατά 565 εκατ. ευρώ
Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού, σε τροποποιημένη ταμειακή βάση, για την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2015, παρουσιάζεται έλλειμμα στο ισοζύγιο του κρατικού προϋπολογισμού ύψους 1.897 εκατ. ευρώ έναντι ελλείμματος 2.285 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2014 και στόχου για έλλειμμα 1.363 εκατ. ευρώ.

Το πρωτογενές αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε πλεόνασμα ύψους 3.079 εκατ. ευρώ, έναντι πρωτογενούς πλεονάσματος 2.532 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο το 2014 και στόχου για πρωτογενές πλεόνασμα 3.644 εκατ. ευρώ.

Ειδικότερα, το ύψος των καθαρών εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού κατήλθε στα 34.296 εκατ. ευρώ. Επίσης τα καθαρά έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού διαμορφώθηκαν σε 32.227 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 4.604 εκατ. ευρώ ή 12,5 % έναντι του στόχου, εκ των οποίων ποσό 1.724 εκατ. ευρώ αφορά την υστέρηση στα έσοδα από τη μεταφορά αποδόσεων από τη διακράτηση ομολόγων του Ε.Δ. στα χαρτοφυλάκια των κεντρικών τραπεζών του Ευρωσυστήματος (ANFAs & SMPs) και ποσό 1.544 εκατ. ευρώ από τη μη βεβαίωση και είσπραξη των δόσεων του ΕΝΦΙΑ.

Οι επιστροφές εσόδων ανήλθαν σε 2.022 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση κατά 399 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου (2.421 εκατ. ευρώ).

Τα έσοδα του ΠΔΕ ανήλθαν σε 2.069 εκατ. ευρώ, μειωμένα κατά 311 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου.

Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία Σεπτεμβρίου 2015 το σύνολο των καθαρών εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού ανήλθε στα 3.531 εκατ. ευρώ μειωμένο κατά 762 εκατ. ευρώ ή 18% σε σχέση με το μηνιαίο στόχο.

Τα καθαρά έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού ανήλθαν στα 3,528 εκατ. ευρώ μειωμένα έναντι του μηναίου στόχου κατά 534 εκατ. ευρώ ή 13%.

Οι επιστροφές εσόδων για την περίοδο Σεπτεμβρίου 2015 ανήλθαν σε 250 εκατ. ευρώ σημειώνοντας μείωση κατά 149 εκατ. ευρώ έναντι του μηνιαίου στόχου (399 εκατ. ευρώ).

Οι δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού ανήλθαν στα 36.193 εκατ. ευρώ και παρουσιάζονται μειωμένες κατά 4.381 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου (40.575 εκατ. ευρώ).

Πιο συγκεκριμένα, οι δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού ανήλθαν σε 34.023 εκατ. ευρώ και είναι μειωμένες κατά 3.142 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου, κυρίως λόγω της μείωσης των πρωτογενών δαπανών κατά 2.694 εκατ. ευρώ, των ταμειακών δαπανών για εξοπλιστικά προγράμματα κατά 406 εκατ. ευρώ και των καταπτώσεων εγγυήσεων κατά 99 εκατ. ευρώ.

Οι δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού παρουσιάζονται μειωμένες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014 κατά 1.891 εκατ. ευρώ ή σε ποσοστό 5,3%, παρά το γεγονός ότι έχουν καταβληθεί επιπλέον 56 εκατ. ευρώ για εφημερίες ιατρών ΕΣΥ, 56 εκατ. ευρώ για αποδόσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση, 50 εκατ. ευρώ για την έκτακτη οικονομική ενίσχυση για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης, 43 εκατ. ευρώ για επιδοτήσεις Γεωργίας και 24 εκατ. ευρώ για επίδομα θέρμανσης.

Οι δαπάνες του Προϋπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) διαμορφώθηκαν σε 2.170 εκατ. ευρώ, μειωμένες κατά 1.240 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου (3.410 εκατ. ευρώ) και μειωμένες κατά 1.477 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Ειδικά για τον μήνα Σεπτέμβριο oι δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού ανήλθαν σε 4.324 εκατ. ευρώ και παρουσιάζονται αυξημένες κατά 362 εκατ. ευρώ έναντι του μηνιαίου στόχου, ενώ oι δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού ανήλθαν σε 3.717 εκατ. ευρώ και παρουσιάζονται αυξημένες κατά 75 εκατ. ευρώ έναντι του μηνιαίου στόχου.



πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!