EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Το γύρισε με Μπουονανότε η ΑΕΚ 3-1 τον ΠΑΣ

Ο Ντιέγκο Μπουονανότε γύρισε μόνος του το ματς με τον ΠΑΣ Γιάννινα και χάρισε στην ΑΕΚ τη νίκη με 3-1, για την 3η αγωνιστική της Super League. Οι φιλοξενούμενοι προηγήθηκαν στο σκορ, αλλά ο Αργεντινός με δύο γκολ γύρισε το ματς για να βάλει το κερασάκι στην τούρτα ο Βάργκας.
O ΠΑΣ «πάγωσε» νωρίς το ΟΑΚΑ, ανοίγοντας το σκορ με το σουτ του Ακόστα. Η ΑΕΚ, όμως, απάντησε πριν το τέλος του πρώτου μέρους. Αρχικά με εύστοχη εκτέλεση πέναλτι του Μπουονανότε (που κέρδισε ο ίδιος) στο 35ο λεπτό και στη συνέχεια πάλι με τον Αργεντινό στο 44'.
Στο δεύτερο μέρος ο ΠΑΣ Γιάννινα έμεινε με 9 παίκτες μετά από αποβολές των Μιχαήλ και Τζιμόπουλου και η ΑΕΚ δεν δυσκολεύτηκε να φτάσει στην τελική επικράτηση, με τον Βάργκας στο 87' να διαμορφώνει το 3-1.
Οι συνθέσεις:
ΑΕΚ: Μπαρόχα, Τζανετόπουλος, Κολοβέτσιος, Γκάλο, Σοϊλέδης, Σιμόες, Γιόχανσον, Πλατέλλας, Μπαρμπόσα (78' Μάνταλος), Μπουονανότε (64' Βάργκας), Κρισάντους (57' Αραβίδης).
ΠΑΣ Γιάννινα: Βελλίδης, Στρούνα, Μπέριος, Μιχαήλ, Ναδάλες, Τζημόπουλος, Τσουκαλάς, Τσάβες, Ακόστα, Ίλιτς (46' Γιάκος), Μανιάς (67' Φερφελής)


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Το πρώτο λεωφορείο χωρίς οδηγό στους δρόμους των Τρικάλων

Παγκόσμια πρωτιά το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό με κανονικές πινακίδες στους δρόμους των Τρικάλων, ένα παγκόσμιο επίτευγμα στο πλαίσιο του πανευρωπαϊκού προγράμματος CityMobil 2, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας.
Το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό άρχισε την πορεία του στους δρόμους των Τρικάλων, όπως θα κάνει κάθε μέρα -πλην Δευτέρας- και τις ώρες 10:00 έως 14:00 και 16:00 έως 20:00. Το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό θα διασχίζει τη μήκους 2,4 χμ. προγραμματισμένη διαδρομή στο κέντρο των Τρικάλων.
Η κυκλοφορία για τις πρώτες έξι ημέρες, δηλαδή μέχρι τις 17 Σεπτεμβρίου, θα γίνεται χωρίς επιβάτες. Από τις 18 Σεπτεμβρίου, ημέρα Παρασκευή, το Λεωφορείο Χωρίς Οδηγό θα δέχεται επιβάτες στην πιλοτική του λειτουργία και από τα τέλη Οκτωβρίου, θα γίνεται κανονικά η αυτόματη ανεξάρτητη κυκλοφορία του.
Επίσης καταγράφηκε μια ακόμη παγκόσμια καινοτομία: Σε συνεργασία με τη Δ/νση Μεταφορών και Επικοινωνιών και το ΚΤΕΟ Τρικάλων, η e-trikala Α.Ε. διαθέτει πινακίδες κυκλοφορίας για τα δύο πρώτα οχήματα. Με αριθμούς κυκλοφορίας ΤΚΤ 3131 και ΤΚΤ 3132, τα δύο πρώτα οχήματα πλέον, φέρουν κανονική πινακίδα. Αυτό σημαίνει ότι μπορούν να κυκλοφορήσουν παντού, κάτι που στα τεχνολογικά και οδηγικά χρονικά, καταγράφεται επίσης ως πρωτιά, αφού μέχρι τώρα, όλα τα δρομολόγια ήταν ανεπίσημα, δεν «υπήρχαν» πουθενά και τα οχήματα ήταν μόνο πειραματικά.
Τα δύο οχήματα θα αυξηθούν σε έξι, με άλλα δύο να έρχονται στα Τρίκαλα στις 20 Σεπτεμβρίου και άλλα δύο, στις αρχές Οκτωβρίου.


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Τσουνάμι αποκαλύψεων για σβησμένα ονόματα στη λίστα Λαγκάρντ

Νέα πολύ σοβαρά στοιχεία τα οποία αναμένεται να βάλουν φωτιά στο πολιτικό σκηνικό και να ρίξουν πρόσθετες σκιές στην διακυβέρνηση Σαμαρά – Βενιζέλου και τους  χειρισμούς τους στην υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ έρχονται στο φως της δημοσιότητας.

Σύμφωνα με πληροφορίες από τη λίστα Λαγκάρντ έχουν αφαιρεθεί και άλλα ονόματα πέραν αυτών των οποίων είχαν γίνει γνωστά και τα οποία «παρέπεμψαν» τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου στο ειδικό δικαστήριο.
Οι πληροφορίες από τις ίδιες πηγές αναφέρουν ότι τα ονόματα θα προκαλέσουν τσουνάμι αποκαλύψεων για την συγκυβέρνηση ΝΔ – ΠΑΣΟΚ υπό τον Αντώνη Σαμαρά, σε μία στιγμή που τα δύο κόμματα ζητούν την ψήφο του ελληνικού λαού. Οι νέες αποκαλύψεις που αναμένεται να έρθουν στο φως της δημοσιότητας τις προσεχείς ημέρες επιβαρύνουν έτι περαιτέρω το αρνητικό κλίμα που έχει διαμορφωθεί για τη Νέα Δημοκρατία, μετά και την υπόθεση του δεξιού χεριού του Σαμαρά, Σταύρου Παπασταύρου, ο οποίος κλήθηκε στην Εισαγγελία Αθηνών για να λογοδοτήσει για τα 5,5 εκατ. ευρώ της λίστας Λαγκάρντ, και είναι αντιμέτωπος με κατηγορίες για δύο κακουργήματα.
Σύμφωνα με το vima.gr, οι τέσσερις Εισαγγελείς με επικεφαλής τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Πλημμελειοδικών, Ηλία Ζαγοραίο, που λαμβάνουν κατάθεση από τον πρώην υπάλληλο της HSBC, Ερβέ Φαλτσιανί, ο οποίος υπέκλεψε τα ηλεκτρονικά στοιχεία για καταθέτες της τράπεζας, τη γνωστή «λίστα Λαγκάρντ», έχουν έρθει προ τεράστιων αποκαλύψεων.
Οι τέσσερις Εισαγγελείς ταξίδεψαν στο Παρίσι μετά από ραντεβού που κλείστηκε με τον κ. Φαλτσιανί κάτω από απόλυτη μυστικότητα προκειμένου ο άλλοτε υπάλληλος της HSBC να δώσει με την κατάθεσή του στοιχεία για το ελληνικό σκέλος της λίστας καταθετών -πολλοί εκ των οποίων σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες αποδείχθηκαν φοροφυγάδες – τα οποία παραμένουν άγνωστα ή αδιευκρίνιστα για την Ελληνική Δικαιοσύνη.
Η κατάθεση του κ. Φαλτσιανί ξεκίνησε από το πρωί ενώπιον των Εισαγγελέων, εκτός από τον κ. Ζαγοραίο που προΐσταται του κλιμακίου το οποίο αποτελείται από τους εισαγγελείς πρωτοδικών Ελένη Τουλουπάκη, Χρήστο Ντζούρα και Γιώργο Καλούδη.
Η ομάδα των Εισαγγελέων φέρεται να θέλει να λάβει από τον κρίσιμο μάρτυρα για την υπόθεση της λίστας Λαγκάρντ, συγκεκριμένα στοιχεία που θα αποτιμηθούν , αξιολογηθούν και θα συσχετιστούν με άλλα στοιχεία που ήδη γνωρίζει η Δικαιοσύνη για τους Έλληνες καταθέτες της HSBC Γενεύης , ώστε να διαπιστώσουν αν προκύπτουν και για ποια πρόσωπα εδώ στην Ελλάδα αξιόποινες πράξεις.
Πληροφορίες αναφέρουν πως από το καλοκαίρι είχαν περιέλθει στην Δικαιοσύνη στοιχεία για την ύπαρξη και δράση εγκληματικής οργάνωσης που σχετίζεται με τα στοιχεία της «λίστας Λαγκάρντ» η οποία έχει στο ενεργητικό της πράξεις φοροδιαφυγής και νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη δραστηριότητα.
Ο Ερβέ Φαλτσιανί άλλοτε στέλεχος της μηχανογραφικής υπηρεσίας της τράπεζας , φέρεται να αντέγραψε από το 2006 έως το 2008 ηλεκτρονικά αρχεία για περίπου 24 χιλιάδες πελατών της HSBC. Τα στοιχεία αυτά επιχείρησε να πουλήσει σε διάφορες χώρες που ενδιαφέρονταν να εντοπίσουν φοροφυγάδες υπηκόους του. Οι γερμανικές αρχές μάλιστα φαίνεται πως πράγματι πλήρωσαν για να παραλάβουν τα στοιχεία Φαλτσιανί για φορολογούμενους που έκρυβαν στην Ελβετική τράπεζα αδήλωτα ποσά. Ο άλλοτε υπάλληλος της τράπεζας τελικώς παρέδωσε , καθώς είχε εκδοθεί εναντίον του ένταλμα σύλληψης από τις Ελβετικές αρχές, το υποκλαπέν υλικό στις γαλλικές αρχές .Το υλικό ελληνικού ενδιαφέροντος είχε αποσταλεί στην Ελλάδα όταν υπουργός Οικονομικών στην Γαλλία ήταν η Κριστίν Λαγκάρντ.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Φαλτσιανί φέρεται να είναι απόλυτα συνεργάσιμος με τους Έλληνες εισαγγελείς πρόθυμος να απαντήσει στα ερωτήματά τους και να συνδράμει το έργο των δικαστικών αρχών.
Η κατάθεση σύμφωνα με tovima.gr «θα αποτελέσει αφετηρία για αξιολόγηση όλων των δικαιούχων των υπεράκτιων εταιρειών οι οποίοι πλέον με ονοματεπώνυμο είναι στη διάθεση της ελληνικής Δικαιοσύνης, ενώ, όπως έγινε γνωστό, άμεσα έρχονται και νέες ποινικές διώξεις για φοροδιαφυγή και ξέπλυμα» καταλήγει η εφημερίδα».
Η αποκάλυψη των ονομάτων που «εξαφανίστηκαν» από τη λίστα Λαγκάρντ, αναμένεται να προκαλέσει μεγάλες πολιτικές αναταράξεις, και θα ανατρέψει πλήρως τα πολιτικά δεδομένα.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ο ΔΩΔΕΚΑΛΟΓΟΣ ΕΝΟΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ.

Έχει γίνει πια συνείδηση σε όλους, μόνο εθελοτυφλούντες δεν το βλέπουν, ότι το οικονομικό μας πρόβλημα είναι συνέπεια του πολιτικού μας προβλήματος.

Και το πολιτικό μας πρόβλημα είναι απότοκο του προβληματικού ολιγαρχικού πολιτεύματος της κοινοβουλευτικής «δημοκρατίας».
Αν λοιπόν θέλουμε πραγματικά λύση στο πρόβλημά μας και δεν θέλουμε απλά να γκρινιάζουμε την ώρα που
πτωχεύουμε, γινόμαστε σκλάβοι και εξανδραποδιζόμαστε, τότε θα πρέπει να προχωρήσουμε άμεσα, χθες ακόμα, σε ένα εναλλακτικό πολίτευμα, που θα απελευθερώσει τόσο εμάς τους ίδιους, όσο και τις τεράστιες δυνατότητες του ελληνικού έθνους. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος, από το να κτυπήσουμε το κακό στη ρίζα του.
Ένα εναλλακτικό πολίτευμα θα πρέπει:
1) Να έχει σταθερές τετραετίες σε κάθε περίπτωση, ώστε να υπάρχει πολιτική σταθερότητα, μη εκβιαζόμενοι πολιτικοί και δυνατότητα πολιτικού προγραμματισμού.
2) Να έχει πλήρη ισότητα η ψήφος για όλους τους πολίτες και πλήρη αντιστοίχιση εκλογικού σώματος και αντιπροσώπων. Απλή Αναλογική, με κατάργηση του bonus των 50 εδρών και του απαγορευτικού ορίου 3% που αφενός καταργεί ψήφους των πολιτών και αφετέρου δεν αφήνει να εμφανιστούν στην πολιτική νέα κόμματα έξω από το σύστημα.
3) Να εξασφαλίζει πλήρη διάκριση των εξουσιών, οι οποίες θα αντλούν την ύπαρξή τους και τη δύναμή τους απευθείας από το λαό.
4) Να καταργεί το πρωθυπουργοκεντρικό μοντέλο και να αποκεντρώνει την πολιτική εξουσία σε όλες τις βαθμίδες του κράτους.
5) Να επιβάλει περιορισμό των θητειών ώστε να σπάσει ο κληρονομικός κύκλος στην πολιτική και η αλυσίδα του ρουσφετιού.
6) Να προβλέπει ανεξάρτητο από την πολιτική Συνταγματικό Δικαστήριο, ώστε να ελέγχονται αμέσως οι «παράνομοι» νόμοι της εξουσίας.
7) Να επιβάλει πλήρη δημοκρατική οργάνωση και οικονομική διαφάνεια των κομμάτων.
8) Να μην επιτρέπει καμία χρηματοδότηση κομμάτων από τους φόρους των πολιτών. Τα κόμματα είναι ιδιωτικοί φορείς και δεν δικαιούνται κρατικής χρηματοδότησης, ούτε μπορούν να αποκλειστούν κόμματα από την χρηματοδότηση με την αιτιολογία ότι δεν έχουν εκλεγμένους αντιπροσώπους στη Βουλή. Με τη λογική αυτή το σύστημα μένει κλειστό και ουδέποτε θα μπορέσουν να εισέλθουν στη Βουλή νέα κόμματα.
9) Να προβλέπει δημοψηφίσματα (εθνικά και τοπικά) με λαϊκή πρωτοβουλία.
10) Να επιβάλει ισότιμη συμμετοχή όλων των κομμάτων και των πολιτικών στα ΜΜΕ.
11) Να ανοίγει τη δημοκρατία στη νέα ψηφιακή εποχή ώστε να εξασφαλίζεται η συμμετοχή όλων των πολιτών στη λήψη των αποφάσεων ανεξαρτήτως αποστάσεως και παρουσίας.
12) Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει το νέο πολίτευμα να το φτιάξουν οι ίδιοι οι πολίτες και όχι οι πολιτικοί. Το δε Σύνταγμα που θα προκύψει θα είναι αποκλειστικής αρμοδιότητας των πολιτών και όχι των πολιτικών, όπως είναι σήμερα.


πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

«Bόμβα» 3 δισ. από τις ακάλυπτες επιταγές

Ορισμένοι τραπεζικοί παράγοντες που ζουν το πρόβλημα της αγοράς από κοντά υποστηρίζουν ότι η παράταση του μορατόριουμ για την πληρωμή επιταγών είναι μονόδρομος.

«Ωρολογιακή βόμβα» χαρακτηρίζονται ειδικοί της αγοράς τις ακάλυπτες επιταγές, το ύψος των οποίων λόγω των capital controls διαρκώς διευρύνεται. Σύμφωνα με εκτιμήσεις ξεπερνούν πλέον τα 3 δισ. ευρώ, με αποτέλεσμα η αγορά να τρέμει ένα ντόμινο αθέτησης των υποχρεώσεων που ενδέχεται να υποσκάψει κάθε προσπάθεια για ανάταξη της οικονομίας, οδηγώντας στο κλείσιμο ακόμη και υγιείς επιχειρήσεις. Mε πράξη νομοθετικού περιεχομένου, επιταγές, γραμμάτια και συναλλαγματικές με ημερομηνία πληρωμής – λήξης από τις 20 Iουλίου έως τις 31 Aυγούστου, που δεν εξοφλούνται, δεν αναγγέλλονται στον «Tειρεσία», εάν εξοφληθούν μέχρι 30 Σεπτεμβρίου.
H παράταση δόθηκε για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων που εξαιτίας των περιορισμών στη λειτουργία των τραπεζών δεν μπορούν να ανταποκριθούν εγκαίρως στις οικονομικές τους υποχρεώσεις. Tέθηκε σε ισχύ από την πρώτη ημέρα της τραπεζικής αργίας και στη συνέχεια -ύστερα και από σχετική πρόταση της Eλληνικής Eνωσης Tραπεζών (EET) που κατέθεσε η κ. Λούκα Kατσέλη- το μέτρο παρατάθηκε εκ νέου έως τις 30 Σεπτεμβρίου. H σχετική απόφαση προβλέπει επακριβώς τα εξής: «Eπιταγές, επί των οποίων έχει βεβαιωθεί από την πληρώτρια τράπεζα αδυναμία πληρωμής με ημερομηνία από την 20ή Iουλίου 2015 μέχρι την 31η Aυγούστου 2015, όπως και γραμμάτια εις διαταγήν και συναλλαγματικές με ημερομηνία λήξης εντός του ανωτέρω χρονικού διαστήματος, που δεν εξοφλήθηκαν, δεν εμφανίζονται σε αρχεία δεδομένων οικονομικής συμπεριφοράς που τηρούνται από τα πιστωτικά ιδρύματα ή από φορείς χάριν αυτών, εάν αποδεδειγμένα εξοφληθούν το αργότερο μέχρι την 30ή Σεπτεμβρίου 2015».
Πώς έχει η κατάσταση στην αγορά
Aκριβής καταγραφή των ακάλυπτων επιταγών μέχρι στιγμής δεν υπάρχει. H πολιτική αβεβαιότητα πάντως και η έλλειψη ρευστότητας στην αγορά έχει εντείνει το πρόβλημα. Eίναι απολύτως βέβαιο πως ο νέος υπουργός Oικονομικών, μόλις αναλάβει, θα βρεθεί αντιμέτωπος με το θέμα, αφού περίπου τότε θα λήξει το moratorium για την πληρωμή επιταγών.
Kανείς δεν είναι σε θέση να γνωρίζει με ποιον τρόπο τράπεζες και υπουργείο Oικονομικών θα αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Δεν θα πρέπει να ξεχνά κανείς πως οι τράπεζες διαθέτουν στα χαρτοφυλάκιά τους αυτές τις επιταγές ως ενέχυρο σε επιχειρήσεις τις οποίες έχουν δανειοδοτήσει. Mάλιστα, εξαιτίας των capital controls, οι υπηρεσίες των τραπεζών πραγματοποιούν ενδελεχείς ελέγχους στις επιταγές εταιρειών τις οποίες προεξοφλούν, καθώς οι επιταγές αυτές μπορεί να μην «ανήκουν» στην επιχείρηση που τις καταθέτει ως ενέχυρο αλλά σε πελάτη της. Tο πρόβλημα γίνεται ακόμη οξύτερο αφού πολλές επιχειρήσεις που έχουν σχετική ρευστότητα επιθυμούν να διατηρούν όσο το δυνατόν μεγαλύτερα αποθέματα και καθυστερούν με διάφορους τρόπους την πληρωμή επιταγών που έχουν εκδώσει, τραβώντας ακόμη περισσότερο στα όρια το πρόβλημα ρευστότητας της αγοράς. Oι αποφάσεις πάντως και γενικότερα ο τρόπος με τον οποίο θα αντιμετωπιστεί το συγκεκριμένο αυτό θέμα δεν έχει ακόμη αποφασιστεί. Tραπεζικοί κύκλοι υποστηρίζουν πως όσο ταχύτερα επιστρέψει η ομαλότητα στις συναλλαγές τόσο το καλύτερο. Όμως, δεν παραγνωρίζουν πως η συγκεκριμένη κατάσταση αποτελεί ένα ακόμη crash test για τις επιχειρήσεις.
Μεγάλο πρόβλημα
Mάλιστα, ορισμένοι τραπεζικοί παράγοντες που ζουν το πρόβλημα της αγοράς από κοντά υποστηρίζουν ότι η παράταση του moratorium για την πληρωμή επιταγών είναι μονόδρομος. Λένε ότι η συγκεκριμένη ρύθμιση μπορεί να αποτελεί «παραβάν» πίσω από το οποίο κρύβονται κάποιες επιχειρήσεις που έχουν ρευστότητα, όμως η συντριπτική πλειονότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων έχει εξαιρετικά μεγάλο πρόβλημα. Oι τραπεζίτες κάνουν λόγο για καθολική αδυναμία εκπλήρωσης των οικονομικών υποχρεώσεων από συγκεκριμένους κλάδους, η οποία καθιστά αναγκαία τη διαχείριση της κατάστασης με ειδικού τύπου μέτρα ώστε να μην αντιμετωπιστεί ξαφνικά κύμα κατάρρευσης εταιρειών, με σημαντικές συνέπειες για τα δημόσια έσοδα, την ανεργία και τις ίδιες τις τράπεζες. Συνδυάζουν δε την επιστροφή στην ομαλότητα με την ανακεφαλαιοποίηση των ελληνικών τραπεζών, που αναμένεται να οδηγήσει σταδιακά στην άρση των capital controls. Ως διαδικασία μπορεί υπό προϋποθέσεις να έχει περατωθεί έως το τέλος του έτους.
Eπομένως βλέπουν λογικό την παράταση κατά ένα έως δύο μήνες του προαναφερόμενου moratorium με δεδομένο πως οι επιταγές αναγγέλλονται στον «Tειρεσία» και ένα μήνα αργότερα από την ημερομηνία που σφραγίζονται. Mε το καθεστώς που ίσχυε μέχρι την επιβολή των capital controls, αν ο εκδότης μιας επιταγής δεν καλύψει το ποσό εντός οκτώ ημερών, η επιταγή σφραγίζεται και εφόσον παραμένει απλήρωτη μετά από έναν μήνα καταχωρείται στον «Tειρεσία». Σήμερα, όταν εμφανίζεται σε ένα τραπεζικό κατάστημα μια απλήρωτη επιταγή, οι υπάλληλοι την αρχειοθετούν χωρίς να την αναγγείλουν, γράφοντας στα σχετικά έγγραφα ότι δεν καταχωρείται και επικαλούνται τον αριθμό της υπουργικής απόφασης και το σχετικό ΦEK.
ΑΤΥΠΕΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΤΟΣ
Μία στις τρεις είναι ακάλυπτη
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις τραπεζικών κύκλων, οι απλήρωτες επιταγές θα πρέπει να ξεπερνούν στην παρούσα φάση τα 3 δισ. ευρώ και κάποιοι υποστηρίζουν ότι περίπου μία στις τρεις δεν έχει «κάλυμμα».
Aς σημειωθεί δε ότι οι άτυπες πιστώσεις που προάγονται μέσω των μεταχρονολογημένων επιταγών φθάνουν σύμφωνα με εκτιμήσεις περίπου το έτος, ενώ σε αρκετές περιπτώσεις το ξεπερνούν. Στην αγορά, πάντως, μέσω των συναλλακτικών ηθών που ισχύουν, οι επιχειρηματίες προσπαθούν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα πριν αυτό φθάσει στην τράπεζα.
Oπου υπάρχουν καλές και εδραιωμένες σχέσεις, οι επιχειρηματίες προκειμένου να τις διαφυλάξουν ανταλλάσσουν οικειοθελώς τις επιταγές. Δηλαδή ο εκδότης της επιταγής ζητά από τον αποδέκτη να την αντικαταστήσει με μια νεότερη που λήγει σε μεταγενέστερο χρόνο, όπου εκτιμά ότι θα είναι σε θέση να πληρώσει.

πηγη



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Peterson Institute… Ο νέος δρόμος του μεταξιού και το λιμάνι του Πειραιά…

Η Κίνα, η ανατολική Ευρώπη, το λιμάνι του Πειραιά και η ευρασιατική πρωτοβουλία
Από τον Simeon Djankov
Τον Απρίλιο του 2012, όταν υπηρετούσα στη βουλγαρική κυβέρνηση ως αντιπρόεδρος (της κυβέρνησης) και υπουργός Οικονομικών, έλαβα ένα αναπάντεχο τηλεφώνημα από τον πρωθυπουργό μου: Να πάρω αμέσως ένα αεροπλάνο και να συμμετέχω την επομένη το πρωί στο οικονομικό φόρουμ Κίνας-Ανατολικής Ευρώπης στη Βαρσοβία. Το φόρουμ διοργανώθηκε από τον Πολωνό πρωθυπουργό Ντόναλντ Τουσκ, λίγο μετά την επίσκεψη του Κινέζου πρωθυπουργού Γουέν Τζιαμπάο στη Δυτική Ευρώπη.
Τέτοια γεγονότα κατά γενική ομολογία διοργανώνονται μήνες νωρίτερα και όχι την προηγούμενη μέρα, οπότε περίμενα να είναι υποτονικό. Προς έκπληξή μου, σχεδόν όλοι οι πρωθυπουργοί από την περιοχή ήταν παρόντες. Αποτελούσε την πρώτη κοινή συνάντηση, κατά τη διάρκεια της οποίας ο πρωθυπουργός Γουέν Τζιαμπάο δήλωσε ότι είχε ζητήσει να γίνει αυτή η συνάντηση, προκειμένου να ανακοινώσει την έναρξη μιας σημαντικής πρωτοβουλίας εκ μέρους της Κίνας: Να συμπεριλάβει την Ανατολική Ευρώπη σε ένα μεγάλο ευρασιατικό έργο υποδομής, που θα συνδέει τις δύο ηπείρους μέσω ξηράς, θάλασσας και μέσω σιδηροδρόμων. Οι λεπτομέρειες επρόκειτο να ανακοινωθούν σύντομα, και με την Κίνα να είναι ο συνδιοργανωτής μιας ετήσιας εκδήλωσης σε διάφορες πρωτεύουσες της Ανατολικής Ευρώπης, προκειμένου να μετράται η πρόοδος που επιτυγχάνεται. Ζήτησε, επίσης, το απόγευμα να αφιερωθεί σε διμερείς συναντήσεις για να γίνουν κατανοητές οι ανάγκες της κάθε χώρας για υποδομές.
Αργότερα την ίδια μέρα, συνάντησα τον πρωθυπουργό Γουέν Τζιαμπάο σε μια ΟΝΕ TO ONE συνάντηση, περιγράφοντάς του τα διάφορα έργα υποδομής τα οποία η Βουλγαρία είχε αναλάβει να υλοποιήσει – κυρίως με τη χρήση της συγχρηματοδότησης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Μιλήσαμε για περιφερειακά έργα, καθώς επίσης και, για παράδειγμα, τη σύνδεση της Κεντρικής Ευρώπης με τα ελληνικά λιμάνια μέσω σιδηροδρομικών γραμμών και των αυτοκινητόδρομων.
Την επόμενη χρονιά η ευρασιατική αυτή πρωτοβουλία ονομάστηκε ο Νέος Δρόμος του Μεταξιού και στις ετήσιες συναντήσεις μεταξύ των πρωθυπουργών των χωρών της Ανατολικής Ευρώπης και της Κίνας στην Πράγα το 2013 και στο Βελιγράδι το 2014 συζητήθηκαν και επεγράφησαν κάποια συγκεκριμένα σχέδια. Ενα τέτοιο πρότζεκτ βασίστηκε στην ιδέα της σύνδεσης της Βουδαπέστης με την Αθήνα μέσω σιδηροδρομικής γραμμής ταχείας κυκλοφορίας, για τη μεταφορά εμπορευμάτων (κυρίως κινεζικών) από το λιμάνι του Πειραιά προς την Αυστρία και τη Γερμανία. Ειδικότερα, η Κίνα χρηματοδοτεί την κατασκευή μιας γέφυρας πάνω από τον Δούναβη στη Σερβία και μιας σιδηροδρομικής γραμμής από τη Βουδαπέστη προς το Βελιγράδι με συνολικό κόστος ύψους 2 δισ. δολ. Και τα δύο έργα βρίσκονται ήδη σε εξέλιξη. Οι σιδηροδρομικές γραμμές υψηλής ταχύτητας θα συνεχιστούν μέσω της πρώην Γιουγκοσλαβικής Δημοκρατίας της Μακεδονίας και της Ελλάδας προς τη Μεσόγειο Θάλασσα. Το λιμάνι του Πειραιά, το οποίο έχει ήδη ιδιωτικοποιηθεί από την κινεζική εταιρία COSCO το 2010, θα αποτελεί το άκρο.
Από αυτή την άτυχη αρχή, ο Νέος Δρόμος του Μεταξιού έχει αποτελέσει έναν ευρέως χρησιμοποιούμενο όρο στην Ανατολική Ευρώπη. Η Πολωνία, η Ουγγαρία, το Αζερμπαϊτζάν και η Γεωργία προσχώρησαν όλοι στην Ασιατική Επενδυτική Τράπεζα Υποδομών (AIIB) – μια σχετική προσπάθεια της κινεζικής κυβέρνησης να συγκεντρώσει πόρους για τη δημιουργία των υποδομών στην Ευρασία. Αρκετές χώρες της πρώην Γιουγκοσλαβίας, όπως η Σερβία, έχουν επίσης εκφράσει ενδιαφέρον για συμμετοχή.
Το λιμάνι του Πειραιά, χάρη στις κινεζικές επενδύσεις για την αναβάθμιση και την επέκταση των τερματικών σταθμών για τα κινεζικά εμπορεύματα, έχει καταστεί το ταχύτερα αναπτυσσόμενο λιμάνι στην Ευρώπη και μέχρι το τέλος του 2016 θα πρέπει να έχει τις ίδιες δυνατότητες -6 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια ετησίως-, όπως έχουν τα λιμάνια του Ρότερνταμ, του Αμβούργο και της Αμβέρσας.
Και πολλά άλλα έργα κατασκευής αυτοκινητοδρόμων, για παράδειγμα η σύνδεση των λιμανιών της Μαύρης Θάλασσας και της πρωτεύουσας της Γεωργίας, Τιφλίδα, είναι κοντά σε υπογραφή. Σε πρώιμες συζητήσεις, οι Κινέζοι διαπραγματευτές απαίτησαν κυριαρχικές εγγυήσεις όσον αφορά στη χρηματοδότηση των εν λόγω έργων. Αυτό δημιούργησε προβλήματα με τους εθνικούς δημοσιονομικούς κανόνες, καθώς τέτοιες εγγυήσεις θα πρέπει να ψηφιστούν στα Κοινοβούλια. Πιο πρόσφατα, η Κίνα αποφάσισε να παραιτηθεί από την απαίτηση αυτή.
Σε χώρες που βρίσκονται σε καθεστώς προ-ένταξης στην Ευρωπαϊκή Ενωση ή δεν έχουν ακόμη ξεκινήσει αυτή την πορεία, ο Νέος Δρόμος του Μεταξιού της Κίνας αποτελεί ένα ελκυστικό μέσο για τη χρηματοδότηση μεγάλων έργων υποδομής. Ακόμη και οι ιστορικοί της περιοχής υποστηρίζουν ότι ένα μεγάλο μέρος της Ανατολικής Ευρώπης δεν ήταν μέρος του αρχικού Δρόμου του Μεταξιού. 



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αυτό Είναι το Σχέδιο Για Όσους Ασφαλίστηκαν Μετά το 1992…

Τι προβλέπει το σχέδιο για τη «νέα αρχιτεκτονική του Ασφαλιστικού» που έχει υποβληθεί στη λεγόμενη «επιτροπή σοφών»
Σχέδιο για άμεση ένταξη όλων των Tαμείων – κύριων και επικουρικών – στο ΙΚΑ και τη δημιουργία ενός ταμείου κύριας ασφάλισης, ενός επικουρικού και ενιαίες παροχές για όλους τους Έλληνες έχει υποβληθεί στη λεγόμενη «επιτροπή σοφών» που λειτουργεί στο υπουργείο Εργασίας…
Αλλάζουν όλα για τους ασφαλισμένους μετά το 1992 – Η τελική πρόταση προς τη νέα κυβέρνηση για το Συνταξιοδοτικό

ΤΟ ΝΕΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ


πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΠΡΟΣΟΧΗ!!! SHEMITAH II Τι έπεται?



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Super League: Τα αποτελέσματα των αγώνων του Σαββάτου

Δείτε σε βίντεο τα γκολ και τις καλύτερες φάσεις από τα παιχνίδια του Σαββάτου για την 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Super League.

Η Καλλονή με εννέα παίκτες ισοφάρισε στις καθυστερήσεις τον Αστέρα Τρίπολης και πήρε τον πρώτο της βαθμό στο πρωτάθλημα. Από εκεί και πέρα ο ΠΑΟΚ πέρασε με τριάρα από την έδρα της Βέροιας, ενώ ο Ολυμπιακός νίκησε εύκολα τον Πλατανιά στο Καραϊσκάκης.

Πατήστε πάνω στα αποτελέσματα για να δείτε τις φάσεις και την ανάλυση των αγώνων από Sport24.gr:

ΑΕΛ Καλλονής - Αστέρας Τρίπολης 1-1



Η Καλλονή πήρε... ηρωικό βαθμό από τον Αστέρα καθώς τον ισοφάρισε (1-1) στο 95' με τον Αναστιασιάδη παίζοντας με 9 παίκτες. Καλύτερος ο Αστέρας, σκόραρε με τον Γιάννου αλλά έχασε πάλι ευκαιρίες και "αυτοκτόνησε" στο τέλος.

Βέροια - ΠΑΟΚ 0-3
Οι παίκτες και ο κόσμος του ΠΑΟΚ άλωσαν τη Βέροια για να... γιορτάσουν την παρθενική εμφάνιση του Βούλγαρου σταρ. Ο Δικέφαλος έφτασε στο 0-3 από το 55΄ με γκολ των Κλάους, Μακ και Τζιόλη.

Ολυμπιακός - Πλατανιάς 3-1
Ο Ρομπέρτο έπιασε πέναλτι στο 2', ο Ντομίνγκες ξεκλείδωσε την άμυνα του Πλατανιά και ο Ολυμπιακός έφτασε στο τελικό 3-1, τέσσερις μέρες (16/9) πριν υποδεχθεί την Μπάγερν στο Φάληρο.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!