EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Τσίπρας σε Σουλτς: Το Ευρωκοινοβούλιο να γίνει το πέμπτο μέλος των θεσμών

Την άμεση και πλήρη εμπλοκή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου - ως πέμπτου παράγοντα στο πλαίσιο του λεγόμενου «κουαρτέτου των πιστωτών» - στην τακτική διαδικασία αξιολόγησης ως προς την εφαρμογή της δανειακής συμφωνίας ανάμεσα στην Ελληνική Δημοκρατία και τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και τις συνοδευτικές προϋποθέσεις πολιτικών που δίνουν υπόσταση στη δήλωση του Euro Summit στις 12 Ιουλίου 2015, ζητά ο πρωθυπουργός, Αλέξης Τσίπρας, με επιστολή του προς τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, Μάρτιν Σουλτς.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές, νωρίτερα σήμερα ο κ. Τσίπρας είχε τηλεφωνική επικοινωνία με τον κ. Σουλτς σχετικά με το θέμα αυτό. Ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, εκφράστηκε θετικά για το περιεχόμενο της επιστολής και δήλωσε ότι το αίτημα της ελληνικής κυβέρνησης αποτελεί αίτημα πολλών πολιτικών ομάδων του Ευρωκοινοβουλίου.

Το αίτημα του πρωθυπουργού προς τον πρόεδρο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου θα τεθεί υπόψη των κοινοβουλευτικών ομάδων αμέσως μετά την έναρξη των εργασιών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Ο πρωθυπουργός τονίζει στην επιστολή του ότι θεωρεί «πολιτικά επιτακτικό, ο μόνος ευρωπαϊκός θεσμός με άμεση λαϊκή εντολή, να λειτουργήσει ως ο έσχατος εγγυητής της δημοκρατικής λογοδοσίας και συμβατότητας της οικονομικής πολιτικής στην Ευρώπη με το ευρωπαϊκό πολιτικό και κοινωνικό κεκτημένο». 

Το πλήρες κείμενο της επιστολής του πρωθυπουργού στον κ. Σουλτς έχει ως εξής:
Αθήνα, 19 Αυγούστου 2015
 
Αγαπητέ κύριε Πρόεδρε, Αγαπητέ Μάρτιν,
 
Σου αποστέλλω αυτήν την επιστολή για να ζητήσω την άμεση και πλήρη εμπλοκή του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου - ως πέμπτου παράγοντα στο πλαίσιο του λεγόμενου «κουαρτέτου των πιστωτών» - στην τακτική διαδικασία αξιολόγησης ως προς την εφαρμογή της δανειακής συμφωνίας ανάμεσα στην Ελληνική Δημοκρατία και τον Ευρωπαϊκό Μηχανισμό Σταθερότητας και τις συνοδευτικές προϋποθέσεις πολιτικών που δίνουν υπόσταση στη δήλωση του Euro Summit στις 12 Ιουλίου 2015.
Μια τέτοια εμπλοκή προβλέπεται θεσμικά στον Κανονισμό 472/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου «για την ενίσχυση της οικονομικής και δημοσιονομικής εποπτείας των κρατών μελών στη ζώνη του ευρώ τα οποία αντιμετωπίζουν ή απειλούνται με σοβαρές δυσκολίες αναφορικά με τη χρηματοοικονομική τους σταθερότητα» - ιδιαίτερα στο άρθρο 3 για την ενισχυμένη εποπτεία.
 
Επιπροσθέτως, θεωρώ πολιτικά επιτακτικό, ο μόνος ευρωπαϊκός θεσμός με άμεση λαϊκή εντολή, να λειτουργήσει ως ο έσχατος εγγυητής της δημοκρατικής λογοδοσίας και συμβατότητας της οικονομικής πολιτικής στην Ευρώπη με το ευρωπαϊκό πολιτικό και κοινωνικό κεκτημένο. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν η εφαρμοσμένη πολιτική αποτελεί μέρος μιας δεσμευτικής δανειακής συμφωνίας ανάμεσα σε ευρωπαϊκούς θεσμούς και σε κράτη-μέλη της Ευρωζώνης, η οποία έχει εκ των προτέρων κυρωθεί από εθνικά Κοινοβούλια.
 
Εν αναμονή της θετικής απάντησής σου,
Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Αλέξης Τσίπρας


πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αλεξιάδης: Πολύ σωστή η πρόταση για αφορολόγητο με κάρτες

Νέες δηλώσεις για την υπό εξέταση πρόταση σύνδεσης του αφορολόγητου με τη χρήση του πλαστικού χρήματος έκανε χθες ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών, Τρύφων Αλεξιάδης κάνοντας λόγο για μια "πολύ σωστή πρόταση" που αξιοποιείται.


"Μια από τις αλλαγές που πρέπει να κάνουμε είναι στον τομέα της φορολογίας εισοδήματος, το αφορολόγητο κλπ, πως μπορούμε να αξιοποιήσουμε τη δυνατότητα που μας δίνει το τραπεζικό σύστημα, δηλαδή εγώ δεν μπορώ να καταλάβω, αυτός που επικαλείται ένα αφορολόγητο 9.000 το χρόνο π.χ. δεν πρέπει να αποδείξει, όχι με μια κούτα από χαρτάκια που θα φέρει στην εφορία ότι έχει κάνει αυτές τις δαπάνες, αλλά με μια βεβαίωση που θα έρθει ηλεκτρονικά απευθείας από την τράπεζά του στην εφορία και θα πει ότι πιστοποιώ ότι ο Αδαμόπουλος έχει χαλάσει με την πιστωτική του κάρτα. Άρα απλά πράγματα, εξυπηρετούμε τον πολίτη, ελέγχουμε τη φοροδιαφυγή, είναι πολύ πιο απλό το σύστημα για τις υπηρεσίες. Είναι μια πρόταση πολύ σωστή που μας έχει κατατεθεί, την αξιοποιούμε, το επόμενο διάστημα θα έχουμε και δεδομένα", σημείωσε ο κ. Αλεξιάδης, μιλώντας στον Βήμα FM.


Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά την επιβολή των capital controls έχει αυξηθεί η χρήση των καρτών καθώς εκδόθηκαν πάνω από 1 εκατομμύριο νέες πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες.


Όπως ωστόσο διαμηνύουν οι έμποροι θα πρέπει να διασφαλίζεται το πότε θα λαμβάνουν τα χρήματά τους από τις τράπεζες μετά την πίστωση των λογαριασμών των πελατών τους

Πηγή





ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Έρχονται μεγάλες επιβαρύνσεις στη ρύθμιση των 100 δόσεων.

Eπιβαρύνσεις για χιλιάδες οφειλέτες στα μηνιαία ποσά των 100 δόσεων που κυμαίνονται από 10 ως 100 ευρώ επιπλέον, έρχονται λόγω του αυξημένου επιτοκίου που καθορίστηκε στο 5,05% (αντί 3% που ισχύει τώρα).

To πραγματικό σοκ κρύβεται,σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο στη διάταξη του νόμου που λέει ότι ο αριθμός των δόσεων της ρύθμισης μπορεί να αλλάζει εκ των υστέρων με απόφαση των διοικητικών υπαλλήλων των ασφαλιστικών ταμείων (σ.σ.: και όχι των διοικήσεων).


Η διάταξη αυτή πρακτικά σημαίνει ότι ένας οφειλέτης που έχει υπογράψει απόφαση για ρύθμιση 30.000 ευρώ σε 100 δόσεις, μπορεί εκ των υστέρων και με μονομερή απόφαση του Ταμείου του, να έχει μετάπτωση ρύθμισης σε λιγότερες, δηλαδή από 100 στις 72, στις 50, στις 36, στις 24 ή στις 12 και έτσι να βρεθεί να πληρώνει από τη μια μέρα στην άλλη τη διπλάσια δόση!
 


Πηγή


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

59,7 ΤΡΙΣ ΔΟΛΑΡΙΑ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ !!!

Όλα τα κράτη της γης χρωστούν 59,7 τρισεκατομμύρια δολάρια σε μερικούς ιδιώτες, τις λεγόμενες αγορές.

Το ερώτημα δεν είναι προς ώρας, γιατί χρωστούν αυτά τα ποσά τα κράτη, αλλά το που βρήκαν αυτά τα εξωγήινα ποσά αυτοί οι ιδιώτες; Πως τα έβγαλαν; ποια ήταν η εργασία που έκαναν για να τα βγάλουν;

Αν στα ποσά αυτά προστεθούν και τα χρέη των ιδιωτών, τα παράγωγα κ.λ.π., δεν φτάνουν ούτε δέκα πλανήτες σαν τη γη για να εξοφληθούν.

Στο μεταξύ εμείς οι αφελείς, εδώ στην Ελλάδα, ζούμε σε μια εικονική πραγματικότητα. Υποφέρουμε και φαντασιωνόμαστε ότι θα εξοφλήσουμε ένα δυσανάλογο χρέος, που μας ξεπερνά ως έθνος στον πραγματικό κόσμο.



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Κύπρος: Οι τράπεζες αρχίζουν τους πλειστηριασμούς ακινήτων για κόκκινα δάνεια.

Η Τράπεζα Κύπρου θέτει σε εφαρμογή τη διαδικασία των εκποιήσεων για μη εξυπηρετούμενα δάνεια, δεδομένου ότι από χθες, Δευτέρα, ενεργοποιήθηκε η νομοθεσία που διέπει τον πλειστηριασμό ενυπόθηκων ακινήτων.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες, η Τράπεζα Κύπρου θα
προωθήσει αρχικά 25 περιπτώσεις εκποίησης που αφορούν εμπορικά ακίνητα και γη αξίας, 84,9 εκατομμυρίων ευρώ. Πρόκειται για περιπτώσεις για τις οποίες εκδόθηκαν δικαστικές αποφάσεις πριν από την κρίση του 2013, οι οποίες κατέστησαν τελεσίδικες.
 
Τις επόμενες ημέρες, οι επιδότες θα προχωρήσουν σε ενημέρωση των ιδιοκτητών και των εγγυητών. Η διαδικασία ενημέρωσης θα ολοκληρωθεί σε 4-5 ημέρες.
 
Στη διαδικασία πλειστηριασμού δεν έχουν περιληφθεί ακίνητα που θεωρούνται ως πρώτη κατοικία.
 
Στην Ελληνική Τράπεζα, οι ενέργειες για εκποιήσεις αναμένεται να δρομολογηθούν μέσα στο Σεπτέμβριο, με επίκεντρο τα μεγάλα εμπορικά ακίνητα.

Πηγή




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Επέκταση των θερινών της δρομολογίων προς Σαντορίνη και Ηράκλειο ανακοίνωσε η Ellinair

Η αεροπορική εταιρεία του Ομίλου Μουζενίδη ανακοίνωσε πως τα δρομολόγια της θα επεκταθούν μέχρι τις 28 Σεπτεμβρίου.

Σε επέκταση των θερινών δρομολογίων της μέχρι το τέλος Σεπτεμβρίου προς Σαντορίνη και Ηράκλειο προχωρά η αεροπορική εταιρεία Ellinair, του Ομίλου Μουζενίδη.
Την απόφαση αυτή έλαβε η διοίκηση λόγω της αυξημένης ζήτησης εισιτηρίων του επιβατικού κοινού και των υψηλών δεικτών πληρότητας των πτήσεών της προς τους παραπάνω προορισμούς.

Τα δρομολόγια που θα επεκταθούν έως 28 Σεπτεμβρίου είναι από Θεσσαλονίκη για Σαντορίνη με επιστροφή, με συχνότητα 5 φορές την εβδομάδα, από Αθήνα για Σαντορίνη με επιστροφή, με συχνότητα επίσης 5 φορές την εβδομάδα και τέλος από Θεσσαλονίκη για Ηράκλειο, με συχνότητα 4 φορές την εβδομάδα.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας, στο διάστημα των δύο μηνών λειτουργίας των συγκεκριμένων δρομολογίων η Εllinair μετέφερε περισσότερους από 20.000 επιβάτες, με τον μέσο όρο πληρότητας πτήσεων να αγγίζει το 80% και με συγκεκριμένους προορισμούς, όπως η πτήση από Σαντορίνη για Αθήνα να υπερβαίνει κατά μέσο όρο το 90%.


πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αδιανόητο γκολ στη Γερμανία με... χτύπημα σκορπιού (VIDEO)

Αυτό το γκολ δεν μπαίνει κάθε μέρα. Είναι από τους πιο δύσκολους τρόπους να σκοράρεις και για να το πετύχεις πρέπει να είσαι... μερακλής. Ο Κάρστεν Κάμλοτ της γερμανικής Έρφουρτ, πάντως, σίγουρα θα το δείχνει στα εγγόνια του...

Κι αυτό, γιατί έβαλε γκολ από αυτά που δεν μπαίνουν! Χτύπησε τη μπάλα με το τακουνάκι, ενώ εκείνος βρισκόταν στον αέρα, πετυχαίνοντας ένα ανεπανάληπτο γκολ με το λεγόμενο "χτύπημα του σκορπιού".

Απολαύστε το






πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Η ΕΑΒ, οι "θεωρητικοί πελάτες" και η προσγείωση στην πραγματικότητα

Η τύχη της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας θα μας απασχολήσει πάρα πολύ σύντομα. Η υπογραφή του τρίτου μνημονίου είναι η έναρξη μιας νέας πολύ δύσκολης περιόδου γιατί είναι βέβαιο ότι οι δανειστές μεταξύ άλλων έχουν στα σχέδιά τους ακόμη και το κλείσιμο ζωτικών για την Ελλάδα αμυντικών βιομηχανιών. Πρώτα απ΄ όλα των ΕΑΣ για τα οποία έχουμε αναφερθεί ,αλλά ακόμη και της ΕΑΒ. Για την οποία πρέπει να ακολουθηθεί ο δρόμος του ρεαλισμού και όχι της “θεωρίας των κόκκινων βιβλίων” .

Ο ΑΝΥΕΘΑ Δημήτρης Βίτσας έχει δείξει ότι βαδίζει στον δρόμο του ρεαλισμού και της πραγματικότητας ,όσο σκληρής κι αν είναι σε κάποιες περιπτώσεις. Απ΄ αυτή την άποψη είναι θετικό ότι στον δικό του τομέα ευθύνης ανήκουν οι αμυντικές βιομηχανίες.

Αντιθέτως στην άλλη πτέρυγα του ΥΠΕΘΑ, στο επιτελείο του απόστρατου στρατηγού Νίκου Τόσκα φαίνεται ότι η “πραγματική εικόνα” για την αμυντική βιομηχανία και ειδικά για την ΕΑΒ δεν έχει έχει φθάσει με καθαρότητα. Διαβάζοντας τα όσα είπε σε ραδιοφωνική του συνέντευξη ο ΥΦΕΘΑ , διαπιστώσαμε ότι έκανε αναφορά σε “πάρα πολλές παραγγελίες” που θέλουν να μας δώσουν χώρες από το εξωτερικό κάνοντας λογο για την Airbus αλλά και για αραβικές χώρες που θέλουν να μας στείλουν αεροπλάνα για επισκευή. Επειδή η αναφορά σε μια εταιρεια του μεγέθους της Airbus μας έκανε εντύπωση, αναζητήσαμε κάποιες πληροφορίες για το ενδιαφέρον της να συνεργαστεί με την ΕΑΒ. Επειδή δεν κατορθώσαμε να εντοπίσουμε κάποιον που να γνωρίζει κάτι σχετικό θα είχε ενδιαφέρον σε άλλη του δημόσια τοποθέτηση να έλεγε ο κ.Τόσκας πιο συγκεκριμένα πράγματα.

Νομίζουμε όμως -για να επανέλθουμε στον ρεαλισμό- ότι οι όποιες ευκαιρίες της ΕΑΒ ,δεν έχουν καμία απολύτως σχέση μ΄ όσα ανέφερε ο ΥΦΕΘΑ. Είτε μας αρέσει, είτε όχι, είτε συμφωνούμε ,είτε διαφωνούμε, οι όποιες προοπτικές έχουν απομείνει στην εταιρεία βρίσκονται αλλού.

Γι΄ αυτό καλό είναι να προσγειωθούμε άπαντες στην πραγματικότητα και να αφήσουμε τις θεωρίες και τα σενάρια . Το τρίτο “αριστερό” μηνμόνιο είναι εδώ και για να …την βγάλουμε καθαρή θα πρέπει να αφήσουμε τις πολλές κουβέντες και να κάνουμε και λίγο έργο.



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Έχει… περιφερειακό αεροδιάδρομο ο Κορυδαλλός;

Απρόβλεπτες διαστάσεις που πλήττουν στο μέγιστο βαθμό τα εθνικά μας συμφέροντα, λαμβάνει το σκάνδαλο του ξεπουλήματος 14 περιφερειακών αεροδρομίων της  Ελλάδας στους Γερμανούς της Fraport, έναντι ευτελούς τιμήματος, το οποίο οι «κατακτητές» θα εισπράξουν το τίμημα (1.234 δισ. ευρώ) πάνω από 15 φορές στη διάρκεια της πεντηκονταετίας (40+10), που θα διαρκέσει η σύμβαση.

Διαστάσεις που σύμφωνα με έμπειρους αναλυτές, αλλά και δικαστικές πηγές, είναι σχεδόν βέβαιο πως σε βάθος χρόνου θα οδηγήσει όσους τελικώς βάλουν την υπογραφή τους σε αυτή την αποικιοκρατικού χαρακτήρα σύμβαση, στο εδώλιο του κατηγορουμένου, αφού η παρέμβαση της δικαιοσύνης θα είναι άμεση.

Η κυβέρνηση Τσίπρα έμελλε να είναι αυτή που θα «συνυπογράψει» την εκχώρηση των εθνικών μας κυριαρχικών δικαιωμάτων στα γερμανικά συμφέροντα, βάζοντας τους Γερμανούς να έχουν τον έλεγχο 14 περιφερειακών αεροδρομίων υψίστης εθνικής, στρατηγικής, εμπορικής και τουριστικής σημασίας.

Η κυβέρνηση Τσίπρα, που όφειλε πρώτη να στρέψει το ενδιαφέρον της στην επένδυση της χώρας μας στον τουρισμό και να «επενδύσει» στα αεροδρόμιά μας και τη σωστή εκμετάλλευσή τους, πετάει στα… σκουπίδια έσοδα τουλάχιστον 20 δισεκατομμυρίων ευρώ, για τα επόμενα 40 χρόνια, για να εισπράξει μόλις 1,234 δισεκατομμύρια ευρώ, όσο δηλαδή κοστολογήθηκε η αξία των 14 αεροδρομίων μας, από τους Γερμανούς, που μέσα σε 10 χρόνια θα κάνουν απόσβεση της δικής τους «επένδυσης» και στα υπόλοιπα 30+10 χρόνια της σύμβασης θα απολαμβάνουν τα καθαρά κέρδη της… δωρεάς της αριστερής κυβέρνησης προς την Ανγκελα Μέρκελ και τους «εκλεκτούς» της.

Οι Γερμανοί… ξανάρχονται!

Αυτό που προκαλεί την οργή των Ελλήνων πολιτών δεν είναι άλλο από το γεγονός ότι η κυβέρνηση εμφανίζεται να… αγνοεί τον πρότερο κάκιστο «βίο» των Γερμανών, σε σχέση με τη «συνεργασία» τους στην εκμετάλλευση του «Ελευθέριος Βενιζέλος», καθώς η Hochtief , επί μια 20ετία δεν απέδιδε τον ΦΠΑ, με αποτέλεσμα σήμερα, σύμφωνα και με την απόφαση του Διοικητικού Εφετείου Αθηνών, να οφείλει στο Ελληνικό Δημόσιο, ποσό που αγγίζει ή και ξεπερνά το 1, 4 δισεκατομμύρια ευρώ, ενώ 600 εκατομμύρια ευρώ είναι το ελάχιστο που διεκδικεί η χώρα μας.

Οι Γερμανοί της Hochtief φρόντισαν, βέβαια, να… πετάξουν από το «Ελευθέριος Βενιζέλος», όμως αυτό το πάθημα, μόνο μάθημα δεν έγινε στους κυβερνώντες, οι οποίοι -μάλιστα- διαπιστώνουν μόλις λίγα 24ωρα μετά την υπογραφή του ΦΕΚ για την υλοποίηση της αποκρατικοποίησης, ότι οι Γερμανοί της Fraport, θέτουν νέους όρους για να «αρπάξουν» την εθνική μας περιουσία.

Και ενώ θα ανέμενε κανείς από τον Αλέξη Τσίπρα -τουλάχιστον- να τους στείλει από εκεί που ήρθαν και να χαράξει ένα εθνικό σχέδιο αναδιοργάνωσης και επένδυσης στα αεροδρόμιά μας, ώστε να μην πάει ούτε ένα ευρώ στις τσέπες των Γερμανών, ο πρωθυπουργός και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ εμφανίζεται να… σφυρίζει αδιάφορα, αγνοώντας ακόμα και τις σοβαρότατες αντιδράσεις που έχουν προκληθεί εντός των δύο κομμάτων από βουλευτές που διαπιστώνουν, αυτό που οι ηγεσίες των κομμάτων κάνουν πως δεν βλέπουν…

Από τις 27 Ιουλίου, με ερώτησή τους στη Βουλή, προς τους υπουργούς Οικονομικών, Ναυτιλίας, Επικρατείας, Εθνικής Άμυνας και Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, 29 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έκαναν λόγο για τεράστια και αδικαιολόγητη οικονομική ζημιά από το ξεπούλημα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων, καλώντας τους υπουργούς να διευκρινίσουν αν προτίθενται να ακυρώσουν τις ιδιωτικοποιήσεις.

Βέβαια, 20 μέρες μετά, η κυβέρνηση υπέγραψε τη δρομολόγηση της ιδιωτικοποίησης, μόνης από το μακρύ κατάλογο που συμπεριλήφθηκε στο μνημόνιο 3, θέλοντας με αυτό τον τρόπο προφανώς ο Αλέξης Τσίπρας, να «ευχαριστήσει» τους Γερμανούς για την υποστήριξη που του προσέφεραν και την παροχή του νέου δανείου.

Αγνοεί, σαφέστατα, ο πρωθυπουργός όσα εκείνος μας έλεγε προεκλογικά για το ξεπούλημα των αεροδρομίων, χαρακτηρίζοντάς το ως επιστροφή στη… φεουδαρχία, σε ομιλία του στη Ρόδο. Μιλούσε για ανταλλαγή… τίτλων έναντι ευτελούς τιμήματος από το δημόσιο προς ιδιώτες και όμως, σήμερα πράττει η κυβέρνηση της Αριστεράς, η κυβέρνηση Τσίπρα, ακριβώς αυτά που ένας… άλλος Τσίπρας, προφανώς, κατήγγειλε τον Γενάρη.

Θυμηθείτε ένα μόνο απόσπασμα όσων έλεγε τότε ο σημερινός πρωθυπουργός και βγάλτε τα συμπεράσματά σας…

       


Η ώρα των εισαγγελικών αρχών…

Πλέον, είναι με μαθηματική ακρίβεια βέβαιο, πως η σύμβαση που έχει ετοιμάσει το ΤΑΙΠΕΔ για το ξεπούλημα των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στους Γερμανούς της Fraport, θα μπει στο στόχαστρο των εισαγγελικών αρχών. Το αφήνει ξεκάθαρα, άλλωστε, να εννοηθεί, ο γενικός γραμματέας κατά της Διαφθοράς, Γιώργος Βασιλειάδης, με δηλώσεις του στην «Εφημερίδα των Συντακτών»:

«Καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως ό,τι διαπραγματεύτηκε το ΤΑΙΠΕΔ είναι προβληματικό. Πρόκειται για πολύ κακή σύμβαση με πολύ προβληματικά στοιχεία, συμφωνώ απόλυτα. Για τα προβληματικά θα επιληφθούν οι αρμόδιες υπηρεσίες. Εφόσον υπάρχουν καταγγελίες, εμείς μπορούμε να τις προωθήσουμε στα αρμόδια σώματα και αυτά να καταλήξουν. Μέσα σε αυτό το πολύ κακό πλαίσιο που βρισκόμαστε η κυβέρνηση πρέπει να βρει τον τρόπο να μειώσει τη ζημιά που υπέστη το ελληνικό Δημόσιο από αυτές τις πράξεις οι οποίες έγιναν» τονίζει ο κ. Βασιλειάδης και είναι κάτι παραπάνω από σαφές το ασφυκτικό πλαίσιο, μέσα στο οποίο θα κληθούν να δώσουν λόγο, όσοι βάλουν τελικά την υπογραφή τους σε αυτό το άνευ προηγουμένου ξεπούλημα, 14 εθνικής και στρατηγικής σημασίας αεροδρομίων της πατρίδας μας στους Γερμανούς.

Η αξία τους είναι ανεκτίμητη και το μόνο που απομένει στην κυβέρνηση και τον Αλέξη Τσίπρα, είναι να θυμηθεί ο πρωθυπουργός τι ακριβώς διαβεβαίωνε τον ελληνικό λαό πριν από λίγους μήνες και να πράξει το αυτονόητο. Να διακόψει τις διαδικασίες και είτε να αλλάξει πλήρως τους όρους της συμφωνίας υπέρ του ελληνικού δημοσίου ή να προχωρήσει στο σχέδιο εθνικής εκμετάλλευσης και ανασυγκρότησης των 14 αερολιμένων, ώστε να μπουν όλα τα χρήματα στα δημόσια ταμεία. Πρέπει, επιτέλους, ένας Έλληνας πρωθυπουργός να τηρήσει όσα προεκλογικά έχει δεσμευτεί ενώπιον των Ελλήνων ψηφοφόρων…

Είναι ενδεικτικό της… χασούρας για τη χώρα μας, το στοιχείο που καταγράφεται στην ερώτηση των 29 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ, οι οποίοι έχουν επισημάνει πως στη διάρκεια της σαρανταετίας, ο ιδιώτης θα εισπράξει πάνω από 22 δισεκατομμύρια ευρώ και θα αποδώσει στο κράτος μόλις 3,85 δισεκατομμύρια ευρώ. Από το… «σπατόσημο» μόνο, την ίδια χρονική στιγμή, τα έσοδα του κράτους θα ξεπεράσουν τα 8 δισεκατομμύρια ευρώ.

Τα συμπεράσματα δικά σας…




πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Προσωρινό «Στοπ» των εργασιών στις Σκουριές ανακοίνωσε ο Σκουρλέτης

Την προσωρινή διακοπή των εργασιών της εταιρείας Ελληνικός Χρυσός ανακοίνωσε ο υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Πάνος Σκουρλέτης μετά από συνάντηση που είχε με τον πρωθυπουργό.

Ο κ. Σκουρλέτης σε δήλωσή του εξερχόμενος του Μεγάρου Μαξίμου δήλωσε ότι η εταιρεία Ελληνικός Χρυσός έχει παραβεί τους όρους των τεχνικών μελετών και γι’ αυτό το λόγο το υπουργείο αποφάσισε την ανάκληση των εγκρίσεων των μελετών αυτών.

Όπως σημείωσε ο κ. Σκουρλέτης αυτό μεταφράζεται σε «προσωρινό σταμάτημα» των εργασιών της εταιρείας. Δεν παρέλειψε, ωστόσο, να προσθέσει πως οι επενδύσεις είναι απαραίτητες στην Ελλάδα αλλά πρέπει να σέβονται τους όρους στους οποίους έχουν δεσμευθεί έτσι ώστε να μην θίγουν το δημόσιο συμφέρον και το περιβάλλον.




πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΦΡΙΚΤΟ… Βρέθηκε Ανθρώπινο Παιδικό Κρέας στα Εργοστάσια των McDonald’s

ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ… Οι επιθεωρητές βρήκαν ανθρώπινο κρέας και κρέας αλόγου στην κατάψυξη του εργοστασίου κρέατος των McDonald’s στην πόλη της Οκλαχόμα. Ανθρώπινο κρέας ανακτήθηκε επίσης σε πολλά φορτηγά που ήταν στο δρόμο για να παραδώσουν μπιφτέκια στα εστιατόρια γρήγορου φαγητού. Σύμφωνα με διάφορες αναφορές, οι αρχές επιθεώρησαν τα εργοστάσια και εστιατόρια σε όλη τη χώρα και βρήκαν ανθρώπινο κρέας στο 90% των θέσεων. Κρέας αλόγου βρέθηκε στο 65% των θέσεων.

Ο Πράκτορας του FBI Lloyd Harrison είπε στους δημοσιογράφους: «Το χειρότερο δεν είναι ότι δεν έχουμε να κάνουμε απλώς με ανθρώπινο κρέας, αλλά με κρέας παιδιού. Τα μέρη του σώματος βρέθηκαν σε όλα τα εργοστάσια των ΗΠΑ και θεωρήθηκαν πάρα πολύ μικρά για να είναι μέρη σώματος ενηλίκων. Αυτό είναι πραγματικά φρικτό».

      



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Η απάντηση Μαξίμου στη Fraport για τα περιφερειακά αεροδρόμια

Διευκρινίσεις αναφορικά με τη σύμβαση της παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων προς τη γερμανική εταιρεία Fraport AG έδωσαν πηγές του Μεγάρου Μαξίμου, ξεκαθαρίζοντας ότι «Αν και εφόσον η αντισυμβαλλόμενη εταιρεία εγείρει θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης, η επαναδιαπραγμάτευση δεν θα περιορίζεται στα ζητήματα που θα τεθούν από την εταιρεία, αλλά θα είναι συνολική».

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές «η ολοκλήρωση της παραχώρησης 14 περιφερειακών αεροδρομίων, χωρίς μεταβολή των όρων που είχαν συμφωνηθεί από τη προηγούμενη κυβέρνηση, αποτελούσε (για ευνόητους λόγους) ρητό όρο της συμφωνίας που προέκυψε από τη Σύνοδο της 12ης Ιουλίου».

«Η κυβέρνηση τήρησε απολύτως τα συμφωνηθέντα και χθες, 18 Αυγούστου, δημοσιεύτηκε το σχετικό ΦΕΚ με αριθμό 240.Β/2015», υπογράμμισαν οι κυβερνητικές πηγές.


πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αυτό είναι το αληθινό πρόσωπο της Fraport που πήρε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια

Την άμεση απόσυρση της Ελλάδας από τη συμφωνία παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της στη γερμανική εταιρεία Fraport AG ζητά, μέσω επιστολής του στο tvxs.gr, ο Ίαν Μικούσκο, εκπρόσωπος του συνδικάτου της Βόρειας Αμερικής «UNITE HERE», το οποίο αντιπροσωπεύει 270.000 εργαζόμενους που δουλεύουν στον τουριστικό κλάδο των αεροδρομίων, ξενοδοχείων και καζίνο.

Σύμφωνα με τον κ. Μικούσκο, η «AIRMALL USA», θυγατρική της Fraport AG, είχε εμπλακεί σε εργατικές διαμάχες στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Βαλτιμόρης-Ουάσινγκτον το 2013. Μάλιστα, εστάλη έκθεση και επιστολή από τα οκτώ μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου της Βαλτιμόρης στο Γερμανικό κρατίδιο της Έσσης - ένας από τους βασικούς μετόχους της Fraport AG.

Στα έγγραφα αυτά συνοψίζεται ο ρόλος της Fraport σε αυτήν την εργατική διαμάχη. Μεταξύ άλλων, αναφέρονται σοβαρές παραβάσεις της εργασιακής νομοθεσίας, όπως σοβαρή αμέλεια ως προς την παροχή ιατρικής ασφάλισης προς τους εργαζόμενους, χαμηλοί μισθοί και ταυτόχρονα καθεστώς εργασιακού Μεσαίωνα, με αναίτιες απολύσεις προσωπικού και συμβάσεις εργασίας - «λάστιχο».
Διαβάστε αυτούσια την επιστολή του Ίαν Μικούσκο προς το tvxs.gr

«Εκπροσωπώ το συνδικάτο της Βόρειας Αμερικής «UNITE HERE», το οποίο αντιπροσωπεύει 270,000 εργαζόμενους που δουλεύουν στον τουριστικό κλάδο των αεροδρομίων, ξενοδοχείων και καζίνο. Καθώς ο κόσμος παρακολουθούσε την Ελλάδα να αντιμετωπίζει την τρέχουσα χρηματοπιστωτική κρίση, το συνδικάτο μας έχει παρακολουθήσει στενά την κατάσταση, ελπίζοντας ότι η βούληση του Ελληνικού λαού θα αντικατοπτριστεί στο τελικό αποτέλεσμα.

Έχουμε δώσει ιδιαίτερη προσοχή στην προτεινόμενη ιδιωτικοποίηση των 14 Ελληνικών περιφερειακών αεροδρομίων. Αυτό οφείλεται στην αρνητική εμπειρία που είχε το συνδικάτο μας με τη Fraport AG, τη Γερμανική εταιρεία ιδιωτικοποίησης και λειτουργίας αεροδρομίων, που της έχει δοθεί προκαταβολικά η βράβευση λειτουργίας των αεροδρομίων.

Η θυγατρική της Fraport, η «AIRMALL USA», είχε εμπλακεί σε εργατικές διαμάχες στο Διεθνές Αεροδρόμιο της Βαλτιμόρης-Ουάσινγκτον το 2013. Η συνημμένη έκθεση και η επιστολή των οκτώ μελών του Δημοτικού Συμβουλίου της Βαλτιμόρης στο Γερμανικό κρατίδιο της Έσσης, συνοψίζει το ρόλο της Fraport σε αυτήν την εργατική διαμάχη.

Με βάση την εμπειρία μας με τη Fraport στις Ηνωμένες Πολιτείες, σας συνιστούμε, η Ελλάδα να αποχωρήσει από την συμφωνία της με τη Fraport. Σε περίπτωση που αναγκαστείτε να ιδιωτικοποιήσετε το αεροδρόμιο, η Ελλάδα θα πρέπει να επανεξετάσει το συμβόλαιο και να αναζητήσει εναλλακτικούς φορείς εκμετάλλευσης αερολιμένων.

Επιπλέον η προτεινόμενη συμφωνία, με τους Ευρωπαίους πιστωτές της Ελλάδας, περιλαμβάνει σχέδιο για την πώληση κρατικών περιουσιακών στοιχείων αξίας 50 δισεκατομμυρίων ευρώ. Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών και άλλα Ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια θα μπορούν να συμπεριληφθούν σε αυτό το κύμα των ιδιωτικοποιήσεων. Η Fraport θα μπορούσε να ενδιαφερθεί και γι' αυτά τα ελληνικά περιουσιακά στοιχεία.


Σας ευχαριστώ,
Ian Mikusko - UNITE HERE»



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Τι αλλάζει στον νόμο Κατσέλη - Ο,τι πρέπει να ξέρετε για το στεγαστικό σας δάνειο

Τον οδικό χάρτη στο ξεσκαρτάρισμα των «κόκκινων» δανείων αποφάσισαν από κοινού τα στελέχη του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης και το κουαρτέτο των δανειστών, σε μια προσπάθεια αμέσως μετά την ολοκλήρωση της ανακεφαλαιοποίησης των τραπεζών να ξεκινήσει η εξυγίανση των δανειακών χαρτοφυλακίων.

Τα επισφαλή, «κόκκινα» και προβληματικά δάνεια ανέρχονται πλέον -μετά την επιδείνωση των τελευταίων μηνών- στα 110 δισ. ευρώ (100 δισ. ευρώ ήταν στο τέλος του 2014), ποσό που... ζαλίζει και χρήζει άμεσης αντιμετώπισης με ριζικό και ενεργό τρόπο, ούτως ώστε ένα μέρος αυτών να καταστεί αποδοτικό και όποιο κομμάτι διαπιστωθεί πως είναι μη αναστρέψιμο να φύγει από τους τραπεζικούς ισολογισμούς.

Η εξυγίανση αναμένεται να απελευθερώσει κεφάλαια που εκτιμάται ότι θα κατευθυνθούν προς βιώσιμες επιχειρήσεις.

Σήμερα τα επισφαλή επιχειρηματικά δάνεια (πολύ μικρές, μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις) ανέρχονται σε 50 δισ. ευρώ, τα «κόκκινα» και προβληματικά στεγαστικά σε 30 δισ. ευρώ, τα αντίστοιχα καταναλωτικά σε 15-17 δισ. ευρώ, ενώ τα υπόλοιπα είναι δάνεια προς τον αγροτικό τομέα.

Για την αντιμετώπιση των επισφαλών επιχειρηματικών δανείων (για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις) θα επιστρατευθεί ο νόμος Δένδια, σε συνδυασμό με τις αλλαγές που έγιναν στον Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας.

Οσον αφορά τα στεγαστικά και τα καταναλωτικά, «πιλότος» για την αντιμετώπισή τους θα είναι οι λύσεις του Κώδικα Δεοντολογίας της Τράπεζας της Ελλάδος, καθώς και αλλαγές του νόμου Κατσέλη, στον οποίο θα μπορούν πλέον να υπάγονται και τα χρέη των ιδιωτών προς την εφορία, τα ασφαλιστικά ταμεία και του ΟΤΑ.

Επίσης, θεσπίζεται το κριτήριο εύλογων δαπανών στα 1.100 ευρώ ανά νοικοκυριό τον μήνα.

Πατήστε και διαβάστε αναλυτικά το δημοσίευμα της Realnews

 
 
 




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!