EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Εδιναν λάθος στοιχεία στο ΔΝΤ

Σε τρεις ψευδείς αναφορές στηρίζεται η πίεση του ΔΝΤ για μείωση των συντάξεων, όπως σαφώς αναγράφεται σε κείμενο του ΔΝΤ που προσυπογράφει ο πολύς Πολ Τόμσεν. Λαμβάνει έτσι διαστάσεις εξαπάτησης η θεώρηση των δανειστών μας για το θέμα του ασφαλιστικού, με το ΔΝΤ αυτή τη φορά να δείχνει ότι έχει στρεβλά στοιχεία που καταδεικνύουν ότι δήθεν η Ελλάδα «σκορπά» χρήματα από τον κρατικό προϋπολογισμό για τη διάσωση του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης…

Ούτε λίγο ούτε πολύ από τη θεώρηση του ΔΝΤ που αποκαλύπτει σήμερα η «Εφ.Συν.» προκύπτει εναργώς πώς χρησιμοποιήθηκαν οι αριθμοί από τους Ελληνες υπουργούς των μνημονιακών κυβερνήσεων προκειμένου να πείσουν τους τεχνοκράτες της τρόικας ότι το μόνο πρόβλημα είναι οι μισθοί και οι συντάξεις και έτσι να στρέψουν τις αποφάσεις στην κατεύθυνση της μείωσής τους.

Οπως αποκαλύπτει σήμερα η «Εφ.Συν.», οι εκπρόσωποι του ΔΝΤ ζητούν μειώσεις στις συντάξεις (ακόμη και της κατώτατης των 486 ευρώ!) στηριζόμενοι σε τρεις ψευδείς παραδοχές που δεν μπορεί παρά να τους έχουν μεταφέρει βέβαια συγκεκριμένοι Ελληνες υπουργοί οι οποίοι χειρίζονταν τις διαπραγματεύσεις για το ασφαλιστικό.

Αναλυτικότερα οι ψευδείς παραδοχές όπου στηρίζεται το ΔΝΤ για να ζητά επιτακτικά τη μείωση των συντάξεων είναι οι εξής:

♦ Πολύ υψηλές συνταξιοδοτικές δαπάνες. Σε επίπεδο αριθμών οι Ελληνες μνημονιακοί διαπραγματευτές έχουν πείσει τους δανειστές μας ότι η Ελλάδα για την κάλυψη του ελλείμματος των συντάξεων χορηγεί μέσω του κρατικού προϋπολογισμού το 9% του ΑΕΠ της, ενώ η Γερμανία δίνει μόλις το 3% του ΑΕΠ.

Το αληθές είναι ότι στην Ελλάδα του περίπου 40% της ανασφάλιστης εργασίας, δίδεται για κάλυψη ελλειμμάτων το 4,45% του ΑΕΠ, όταν στη Γερμανία για την κάλυψη των ελλειμμάτων του συνταξιοδοτικού συστήματος δίδεται το 3%. Αυτό σημαίνει ότι η διαφορά της Γερμανίας (του περίπου 2% της ανασφάλιστης εργασίας) και της Ελλάδας βρίσκεται στο 1,45%. Επίσης συνολικά η Ελλάδα πράγματι δαπανά περί το 9% του ΑΕΠ για συνταξιοδοτικές δαπάνες, ωστόσο το 4,55% αποτελεί τη θεσμοθετημένη (άρθρο 22 Ν. 2084/1992 και άρθρο 4 Ν. 3029/2002) τριμερή χρηματοδότηση. Ωστόσο και η Γερμανία χορηγεί το 6,9% του κρατικού προϋπολογισμού προς το συνταξιοδοτικό της σύστημα.


Το ΔΝΤ χαρακτηρίζει το ελληνικό συνταξιοδοτικό σύστημα γενναιόδωρο διότι η πραγματική ηλικία συνταξιοδότησης και η περίοδος συνταξιοδότησης είναι χαμηλά, ενώ οι συνταξιούχοι λαμβάνουν σύνταξη για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και η ελάχιστη σύνταξη είναι υψηλή.
Ουδέν ψευδέστερον τούτου αναφέρουν οι αριθμοί που πιθανότατα έχουν αποκρυβεί από τους δανειστές μας. Θα πρέπει να επισημανθεί ότι στην Ελλάδα η ηλικία συνταξιοδότησης για τους άνδρες είναι 63 ετών και για τις γυναίκες είναι 59 ετών. Στη Γερμανία για τους άνδρες είναι 63 ετών και για τις γυναίκες είναι 61 ετών.

Λόγω μνημονίων...

Σύμφωνα με τα στοιχεία, για την Ελλάδα η μέση χρονική διάρκεια εργασιακού βίου είναι 32 έτη (36 για τους άνδρες και 28 για τις γυναίκες) και για τη Γερμανία είναι 37,5 έτη (40 για τους άνδρες και 35 για τις γυναίκες). Ωστόσο για την Ελλάδα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι την περίοδο της κρίσης 2010-2014, υπήρξε γενικευμένη αποχώρηση από την εργασία λόγω των μνημονίων.
Επίσης δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ότι οι Ελληνες θα πάρουν κατά μέσο όρο 5 έτη περισσότερο σύνταξη από τους Γερμανούς, δεδομένου ότι η πραγματική μέση ηλικία συνταξιοδότησης στην Ελλάδα είναι 62 ετών και στη Γερμανία 64 ετών.

♦ Οι μηνιαίες συντάξεις στην Ελλάδα και τη Γερμανία είναι παρόμοιες, ενώ οι μισθοί στην Ελλάδα είναι πολύ χαμηλότεροι.

Η ψευδεπίγραφη αυτή θεώρηση στηρίζεται στην παραποίηση των αριθμών, αφού το ΔΝΤ θεωρεί ότι για 35 έτη εργασίας στην Ελλάδα η σύνταξη που καταβάλλεται αντιστοιχεί στις 2 ¾ φορές περισσότερο από τις καταβαλλόμενες εισφορές. Το αληθές είναι ότι για 35 έτη εργασίας και ασφάλισης και συνταξιοδότησης στο 67ο έτος ηλικίας η σύνταξη που αναλογεί αντιστοιχεί σε 1 ¼ των καταβαλλόμενων εισφορών.




πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ποιοι υπάλληλοι μπορούν να επιστρέψουν στη Δημοτική Αστυνομία -Ποιες άλλες θέσεις θα καλύψουν -

Διευκρινίσεις για την επανασύσταση της Δημοτικής Αστυνομίας παρέχει το υπουργείο Εσωτερικών στους δήμους της χώρας με εγκύκλιο που υπογράφει ο υπουργός Νίκος Βούτσης.

Η επανασύσταση της Δημοτικής Αστυνομίας προβλέπεται από τον νόμο 4325/2015 «Εκδηµοκρατισµός της ∆ιοίκησης – Καταπολέµηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική ∆ιακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις». Με το άρθρο 19 του συγκεκριμένου νόμου καταργούνται οι 1542 θέσεις που συστάθηκαν στην Ελληνική Αστυνομία όταν καταργήθηκε η Δημοτική Αστυνομία και αυτοδικαίως επανασυστήνονται οι θέσεις και οι κλάδοι ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ, και ΥΕ Δημοτικής Αστυνομίας. Εξαιρούνται όσοι πρώην δημοτικοί αστυνομικοί έχουν μεταταχθεί οριστικά σε σωφρονιστικά καταστήματα και σε υπηρεσίες ασύλου και μετανάστευσης.

Η εγκύκλιος αναφέρει ότι επιστρέφουν στη Δημοτική Αστυνομία:

Όσοι δεν θα αιτηθούν την παραμονή τους στην Ελληνική Αστυνομία και εφόσον υποβάλλουν αίτηση για επιστροφή στους δήμους στους οποίους ανήκαν οργανικά πριν από την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας.

Πρώην δημοτικοί αστυνομικοί οποιουδήποτε κλάδου, οι οποίοι είτε δεν υπέβαλαν αίτηση για μετάταξη/μεταφορά, είτε δεν έχουν συμπεριληφθεί σε οριστικούς πίνακες κατάταξης και εφόσον υποβάλλουν αίτηση για επιστροφή στους δήμους στους οποίους ανήκαν οργανικά, πριν από την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας.

Οι ενδιαφερόμενοι υποβάλλουν αίτηση, εντός 10 ηµερών από τη δημοσίευση του ν. 4325/2015, στη ∆/νση ∆ιοικητικού Προσωπικού του ∆ήµου, στον οποίο ανήκαν οργανικά και όχι στο Δήμο, όπου τυχόν ήταν αποσπασμένος.

Οι επαναπροσληφθέντες θεωρούνται μέλη του προσωπικού του Δήμου αναδρομικά από τις 11-5-2015 ημέρα δημοσίευσης του ανωτέρω νόμου µε τον ίδιο βαθµό και μισθολογικό κλιµάκιο που κατείχε κατά τη θέση του σε διαθεσιμότητα.

Στην ίδια εγκύκλιο διευκρινίζεται ότι σε περίπτωση που αποφασιστεί να μην επανασυσταθεί Δημοτική Αστυνομία, όσοι κατείχαν θέσεις δηµοτικών αστυνομικών κατατάσσονται σε συνιστώµενες προσωποπαγείς θέσεις άλλων υπηρεσιών των οικείων Δήµων, µε βάση τα τυπικά τους προσόντα.

Αφού αντιμετωπιστούν οι ανάγκες στελέχωσης της Δημοτικής Αστυνομίας, ο νόμος προβλέπει και τη στελέχωση φορέων αρμοδιότητας του Υπουργείου Εσωτερικών & Διοικητικής Ανασυγκρότησης (νοµικά πρόσωπα, Αποκεντρωμένες ∆ιοικήσεις, Περιφερειακές Υπηρεσίες Πρώτης Υποδοχής και Γραφεία Ασύλου κ.λπ.) και ακολούθως σε κεντρικές υπηρεσίες του Υπουργείου.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο, τις θέσεις αυτές θα στελεχώσουν:

όσοι δεν επιθυμούν να επιστρέψουν σε ανασυσταθείσες θέσεις της ∆ηµοτικής Αστυνομίας στους οικείους ∆ήµους

όσοι, από όσους εκδηλώσουν σχετικό ενδιαφέρον να καταλάβουν θέσεις στην Ελληνική Αστυνομία, δεν επιλεγούν βάσει των προκαθορισθέντων κριτηρίων για την κατάληψη µίας εκ των 350 θέσεων στην περίπτωση που το πλήθος των σχετικών αιτήσεων υπερβαίνει τον ανωτέρω προβλεπόµενο αριθµό και

οι πρώην δημοτικοί αστυνομικοί που είτε δεν υπέβαλαν αίτηση για μετάταξη /μεταφορά είτε δεν έχουν συμπεριληφθεί σε οριστικούς πίνακες κατάταξης και διάθεσης της παραγράφου 2 του άρθρου 17 του νόμου και εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 14, και δεν επιλέγουν να καταλάβουν την αρχική οργανική τους θέση που ανασυστήθηκε.









Πηγή


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Στους δρόμους οι Ολλανδοί για τις συλλογικές συμβάσεις. «Μαζι τα φάγανε» κι αυτοί;

Ο Ολλανδός υπουργός Οικονομικών, ο… «γερά, Γερούν» Ντάισελμπλουμ, μπορεί να κουνάει το δάχτυλο σε μας τους απείθαρχους Ελληνες, αλλά τις επόμενες ημέρες θα διαπιστώσει εντός έδρας και από πρώτο χέρι τη λαϊκή αγανάκτηση που προκαλούν οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές του.


Κι αυτό γιατί η ολλανδική «ΓΣΕΕ», η συνομοσπονδία εργατικών ενώσεων FNV, ανακοίνωσε ότι η συλλογική διαπραγμάτευση στην οποία εκπροσωπεί 700.000 εργαζομένους -από αστυνομικούς και πληρώματα ασθενοφόρων μέχρι εργαζομένους στη μεταλλουργία, βιομηχανικούς εργάτες και πάσης φύσεως δημοσίους υπαλλήλους- κατέληξαν σε αδιέξοδο, λόγω της άρνησης της κυβέρνησης του Μαρκ Ρούτε να ικανοποιήσει τα αιτήματα για τους μισθούς: η προθεσμία που είχε οριστεί για την ολοκλήρωση των συνομιλιών παρήλθε, και τώρα αρχίζουν τα όργανα…

Ηδη στο «μενού» των κινητοποιήσεων της FNV προβλέπονται διαδοχικές απεργιακές κινητοποιήσεις, αλλά και μεγάλες διαδηλώσεις κατά της κεντροδεξιάς κυβέρνησης, που θα διαρκέσουν πάνω από έναν μήνα. Θα αρχίσουν αύριο Τρίτη με μεγάλη κινητοποίηση των τραυματιοφορέων και των πληρωμάτων ασθενοφόρων, ενώ θα διευρυνθούν με απεργίες σε διάφορους τομείς τις επόμενες εβδομάδες, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της FNV.

«Φθάσαμε στο όριο στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Οι εργοδότες συνεχίζουν να προσέρχονται στο τραπέζι με όλο και χειρότερους όρους για τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, ενώ ο κόσμος χάνει μέρος του μισθού του εδώ και χρόνια», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της FNV Τον Χερτς.

Στα χαρτιά, η ολλανδική οικονομία μόλις τώρα αρχίζει να παρουσιάζει αναιμική ανάπτυξη, έπειτα από χρόνια στασιμότητας. Ομως οι περισσότεροι Ολλανδοί εργαζόμενοι είδαν τα τελευταία χρόνια τους μισθούς τους να μειώνονται δραματικά λόγω των μέτρων λιτότητας που επέβαλε η κυβέρνηση Ρούτε, και τα συνδικάτα τους δηλώνουν ξεκάθαρα πως δεν πρόκειται να ανεχθούν περαιτέρω υποβάθμιση του βιοτικού τους επιπέδου και καταπάτηση των κεκτημένων εργασιακών δικαιωμάτων τους, ιδίως όσον αφορά τις συλλογικές συμβάσεις.



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αρχές φθινοπώρου το νέο ασφαλιστικό

Δεν έχει κλείσει η συμφωνία της Αθήνας με τους δανειστές της και αυτή παραμένει ζητούμενο είπε το μεσημέρι της Δευτέρας στο υπουργείο Εργασίας, ο Πάνος Σκουρλέτης. Η ρήτρα μηδενικού ελλείμματος στα επικουρικά ταμεία δεν θα εφαρμοστεί από αυτήν την κυβέρνηση.

Σε 4 μήνες από σήμερα θα πρέπει να περιμένουμε το συνολικό σχέδιο της κυβέρνησης προκειμένου να γίνει βιώσιμο το ασφαλιστικό – συνταξιοδοτικό σύστημα της χώρας. Αυτό δήλωσε σήμερα ο υπουργός Εργασίας, κ. Πάνος Σκουρλέτης, κατά την διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε με θέμα την καταπολέμηση της αδήλωτης εργασίας.
 
Αμέσως μετά την παρουσίαση του  σχετικού σχεδίου, η οποία προσδιορίζεται από τον κ. Σκουρλέτη στις αρχές φθινοπώρου θα ξεκινήσει ένας εθνικός κοινωνικός διάλογος πάνω σε αυτό.
 
Από την πλευρά του ο αναπληρωτής υπουργός Κοινωνικής Ασφάλισης, κ. Δημήτρης Στρατούλης αν και δεν προσδιόρισε την χρονική στιγμή που θα γίνει αυτό, ανέφερε  πως η τροπολογία για την “επ’ αόριστον αναστολή” της ρήτρας μηδενικού ελλείμματος στα ταμεία επικουρικής ασφάλισης και στα ταμεία πρόνοιας, θα κατατεθεί μαζί με το νομοσχέδιο το οποίο έχει ετοιμάσει ο κ. Σκουρλέτης για τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας.
 
Ο κ. Σκουρλέτης τόνισε πως το νομοσχέδιο για το εργασιακό θα προχωρήσει ανεξάρτητα από το αν θα συμπεριληφθεί ή όχι στην τελική συμφωνία με τους δανειστές.
 
Ο κ. Σκουρλέτης εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι οι διαπραγματεύσεις θα καταλήξουν σε συμφωνία με όρους αξιοπρέπειας. «Αν δεν επιτευχθεί συμφωνία αυτό σημαίνει ότι θα έχουν επικρατήσει οι πιο ακραίες φωνές που δεν νοιάζονται για το εάν η χώρα θα είναι συνεπής στις υποχρεώσεις της, αλλά για το πώς δεν θα επεκταθεί το φαινόμενο ΣΥΡΙΖΑ σε όλη την Ευρώπη».
 
Προκειμένου να πειστούν οι δανειστές ότι δεν χρειάζονται νέες μειώσεις σε συντάξεις στην Ελλάδα, το υπουργείο Εργασίας έχει στείλει στα τεχνικά κλιμάκια του Brussels Group μια νομικοπολιτική γνωμοδότηση , η οποία περιλαμβάνει αποφάσεις συνταγματικών δικαστηρίων χωρών – μελών της ευρωζώνης (π.χ. Γερμανίας, Λετονίας), σύμφωνα με τις οποίες δεν μπορούν να θιγούν θεμελιωμένα συνταξιοδοτικά δικαιώματα, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο κ. Στρατούλης.
 
Ο ίδιος επανέλαβε ότι η κυβέρνηση δεν πρόκειται να δεχτεί να θιγούν θεμελιωμένα και κατοχυρωμένα συνταξιοδοτικά δικαιώματα



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΝΤΡΟΠΗ: Στην Πορτογαλία αστυνομικοί ξυλοκοπούν πατέρα και γιο. Δείτε το βίντεο της ντροπής που κάνει το γύρο του internet (video)

Και όλα αυτά μπροστά στα μάτια ενός μικρού αγοριού

Θύελλα αντιδράσεων έχει προκαλέσει ένα βίντεο στην Πορτογαλία, στο οποίο αστυνομικοί χτυπούν τον πατέρα και τον παππού ενός μικρού αγοριού, μπροστά στα μάτια του. Το περιστατικό συνέβη μετά το τέλος του αγώνα της Μπενφίκα με τη Γκιμαράες.

Δύο άλλοι αστυνομικοί απομάκρυναν το παιδί για να μην βλέπει τα όσα εκτυλίχθηκαν. Το μικρό αγόρι ξέσπασε σε κλάματα. Τα ΜΜΕ της χώρας επικρίνουν τους αστυνομικούς και κάνουν λόγο για εικόνες ντροπής.

           




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ο Κοτζιάς κάνει τον χουβαρντά και τον φιλάνθρωπο με τα δικά μας λεφτά...

Σίμος Σταυρακίδης
 
Με το που εκλέχτηκαν οι σημερινοί κυβερνώντες ... έγιναν κολλητοί με τους πραξικοπηματίες του Κιέβου που βρέθηκαν στην εξουσία προκαλώντας εμφύλιο στην Ουκρανία. Έδωσαν απευθείας υπόσχεση για βοήθεια ... στους δολοφόνους με τα δικά μας λεφτά.  

Δυο μήνες μετά ... ήρθαν για δωρεάν περίθαλψη οι τραυματίες του Ουκρανικού Στρατού που σκοτώνει αμάχους φιλορώσους.

 


 

Όπως γράφει το γελοίο ΒΗΜΑ ... τραυματίστηκαν σε «αντιτρομοκρατική» επιχείρηση. Όποιος δεν είναι με τους σιωνιστές και τη Νέα Ταξη ...είναι τρομοκράτης όπως μας ενημέρωσε ο... εγκληματίας Kissinger.

 

https://www.youtube.com/watch?v=4x__looLj9c

 









Την ίδια στιγμή που ο Κοτζιάς κάνει τον χουβαρντά και τον φιλάνθρωπο με τα δικά μας λεφτά ... οι φορολογούμενοι πεθαίνουν λόγω καθυστερήσεων στα χειρουργεία, έλλειψης προσωπικού, φαρμάκων κλπ.

 
                      



πηγη
 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Βγαίνουν στους δρόμους της Καλιφόρνια τα αυτο-οδηγούμενα της Google

Την εμφάνισή τους στους δρόμους της Καλιφόρνια των ΗΠΑ πρόκειται να κάνουν αυτό το καλοκαίρι τα αυτο-οδηγούμενα αυτοκίνητα της Google, τα οποία μέχρι στιγμής έχουν δοκιμαστεί μόνο σε πίστες και όχι σε κανονικούς δρόμους πόλης.

Τα αυτοκίνητα-ρομπότ, όπως τα χαρακτηρίζει η εταιρεία, δεν θα είναι εντελώς αυτόνομα, αλλά στο εσωτερικό τους θα υπάρχουν οδηγοί ασφαλείας, οι οποίοι θα αναλαμβάνουν το έλεγχο του οχήματος εφόσον κάτι τέτοιο καταστεί αναγκαίο.

«Οι μέχρι τώρα προσπάθειες έχουν γίνει με σκοπό αυτά τα οχήματα να βγουν στους δρόμους, ώστε να αποκτήσουμε ακόμα περισσότερες πληροφορίες», δήλωσε η Τζέιμι Γουάιντο, μηχανικός συστημάτων των αυτό-οδηγούμενων οχημάτων της Google.

                      

Στην τελική τους φάση, τα τροποποιημένα ρομποτικά οχήματα δεν θα έχουν ενσωματωμένο τιμόνι ή οποιοδήποτε άλλο εξάρτημα ελέγχου, ωστόσο θα είναι διαθέσιμες αποσπώμενες εκδόσεις αυτών που θα χρησιμοποιηθούν κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Η τελική ταχύτητα των οχημάτων στη φάση των δοκιμών δεν θα ξεπερνά τα 40 χιλιόμετρα την ώρα.

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας των οχημάτων για την εμφάνισή τους σε δημόσιους δρόμους, η Γουάιντο δήλωσε ότι τα οχήματα έχουν υποβληθεί σε μια σειρά απαιτητικών δοκιμών τόσο σε θέματα αξιοπιστίας όσο και αντοχής. Κάθε όχημα έχει διανύσει εβδομαδιαίως χιλιάδες χιλιόμετρα στις πίστες δοκιμών, ορισμένες από τις οποίες είχαν διαμορφωθεί ανάλογα ώστε να μοιάζουν με τις λεωφόρους και τους δρόμους της Καλιφόρνια.

Η ανάμειξη των οχημάτων αυτών στην πραγματική κυκλοφορία θα βοηθήσει τους μηχανικούς της Google να επεξεργαστούν και να τελειοποιήσουν το λογισμικό του συστήματος ώστε τα οχήματα να είναι σε θέση να ανταπεξέλθουν αποτελεσματικά σε ποικίλες καταστάσεις, δήλωσε ο επικεφαλής τους εγχειρήματος Κρις Έρμσον.

«Το να εισάγουμε αυτά τα οχήματα σε κανονικές κυκλοφοριακές συνθήκες και να δούμε τις αντιδράσεις των άλλων οδηγών, θα είναι ένα μεγάλο βήμα για το μέλλον αυτών των αυτοκινήτων», δήλωσε ο ίδιος.






πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Στους δρόμους οι Ολλανδοί για τις συλλογικές συμβάσεις

Ο Ολλανδός υπουργός Οικονομικών, ο... «γερά, Γερούν» Ντάισελμπλουμ, μπορεί να κουνάει το δάχτυλο σε μας τους απείθαρχους Ελληνες, αλλά τις επόμενες ημέρες θα διαπιστώσει εντός έδρας και από πρώτο χέρι τη λαϊκή αγανάκτηση που προκαλούν οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές του.

Κι αυτό γιατί η ολλανδική «ΓΣΕΕ», η συνομοσπονδία εργατικών ενώσεων FNV, ανακοίνωσε ότι η συλλογική διαπραγμάτευση στην οποία εκπροσωπεί 700.000 εργαζομένους -από αστυνομικούς και πληρώματα ασθενοφόρων μέχρι εργαζομένους στη μεταλλουργία, βιομηχανικούς εργάτες και πάσης φύσεως δημοσίους υπαλλήλους- κατέληξαν σε αδιέξοδο, λόγω της άρνησης της κυβέρνησης του Μαρκ Ρούτε να ικανοποιήσει τα αιτήματα για τους μισθούς: η προθεσμία που είχε οριστεί για την ολοκλήρωση των συνομιλιών παρήλθε, και τώρα αρχίζουν τα όργανα...

Ηδη στο «μενού» των κινητοποιήσεων της FNV προβλέπονται διαδοχικές απεργιακές κινητοποιήσεις, αλλά και μεγάλες διαδηλώσεις κατά της κεντροδεξιάς κυβέρνησης, που θα διαρκέσουν πάνω από έναν μήνα. Θα αρχίσουν αύριο Τρίτη με μεγάλη κινητοποίηση των τραυματιοφορέων και των πληρωμάτων ασθενοφόρων, ενώ θα διευρυνθούν με απεργίες σε διάφορους τομείς τις επόμενες εβδομάδες, όπως δήλωσε εκπρόσωπος της FNV.

«Φθάσαμε στο όριο στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. Οι εργοδότες συνεχίζουν να προσέρχονται στο τραπέζι με όλο και χειρότερους όρους για τις συλλογικές συμβάσεις εργασίας, ενώ ο κόσμος χάνει μέρος του μισθού του εδώ και χρόνια», δήλωσε χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της FNV Τον Χερτς.

Στα χαρτιά, η ολλανδική οικονομία μόλις τώρα αρχίζει να παρουσιάζει αναιμική ανάπτυξη, έπειτα από χρόνια στασιμότητας. Ομως οι περισσότεροι Ολλανδοί εργαζόμενοι είδαν τα τελευταία χρόνια τους μισθούς τους να μειώνονται δραματικά λόγω των μέτρων λιτότητας που επέβαλε η κυβέρνηση Ρούτε, και τα συνδικάτα τους δηλώνουν ξεκάθαρα πως δεν πρόκειται να ανεχθούν περαιτέρω υποβάθμιση του βιοτικού τους επιπέδου και καταπάτηση των κεκτημένων εργασιακών δικαιωμάτων τους, ιδίως όσον αφορά τις συλλογικές συμβάσεις.




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Dodge Viper ACR 2015

Όταν το όνομα Viper συνοδεύεται από τα αρχικά ACR τότε το αποτέλεσμα είναι αν μη τι άλλο εξωπραγματικό. Έτσι και στο Dodge Viper ACR 2015, τη νέα κορυφαία έκδοση του Viper που είναι εμπνευσμένη από το αγωνιστικό Viper της κατηγορίας GTLM.

Ο προσανατολισμός είναι σαφέστατος και είναι βεβαίως η πίστα και ο απόλυτος χρόνος. Αυτό είναι κάτι που “φωνάζει” το Dodge Viper ACR 2015 από τις φωτογραφίες του με το νέο Extreme Aero αεροδυναμικό πακέτο. Ένα πακέτο που περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες, καπό με εγκοπές για απαγωγή θερμότητας, carbon diffuser και βεβαίως μία τεράστια ρυθμιζόμενη σε δύο στάδια αεροτομή 1876mm. Με όλα τα παραπάνω το Dodge Viper ACR 2015 αποκτά εξαιρετικό downforce καθώς στα 280km/h το σύνολο παράγει κάθετη δύναμη ίση με 1 τόνο!

                                

Στο κομμάτι των αναρτήσεων το Dodge Viper ACR 2015 φέρει full ρυθμιζόμενες (10 σημείων) αγωνιστικές αναρτήσεις της Bilstein ενώ τα ελαστικά είναι τα semi slicks Kumho Ecsta V720 σε διαστάσεις 295/25R19 μπροστά και 355/30R19 πίσω. Μάλιστα σύμφωνα με τις μετρήσεις των δοκιμαστών της φίρμας η διαφορά σε χρόνο στην πίστα σε σχέση με τα αγωνιστικά slicks δεν ξεπερνούσε τα 1.5sec. Στο σύστημα πέδησης υπάρχει συνεργασία με την Brembo με επιλογή carbon-ceramin 6πίστονων μπροστά διαμέτρου 390mm και 4πίστονων πίσω διαμέτρου 360mm.

                             

                             

Κάτω από το τεράστιο καπό του Dodge Viper ACR 2015 φωλιάζει ο V10 των 8.4lt που αποδίδει ισχύ 645ps και συνεργάζεται με μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο της Tremec.


Το χειροποίητο Dodge Viper ACR αναμένεται να ξεκινήσει τις πωλήσεις του μετά το καλοκαίρι. Τότε θα τεθεί αντιμέτωπο με τα υπόλοιπα track focused supercar για να δούμε ποιο θα είναι το ταχύτερο.

           


πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Απεργούν τα νοσοκομεία στις 20 Μαΐου

Σε απεργιακή κινητοποίηση προχωρούν οι εργαζόμενοι στα νοσοκομεία στις 20 Μαΐου, ημέρα διεξαγωγής της πανελλαδικής κινητοποίησης της ΑΔΕΔΥ.

Η Ένωση Νοσοκομειακών Γιατρών Ελλάδας (ΕΙΝΑΠ),στηρίζει πλήρως την απεργία την ώρα που σε αρκετά νοσοκομεία συνεχίζονται οι επισχέσεις εργασίας των γιατρών, οι οποίοι διαμαρτύρονται για τις απλήρωτες εφημερίες και την τραγική κατάσταση στην οποία βρίσκεται το ΕΣΥ.

Γιατροί και εργαζόμενοι θα πραγματοποιήσουν στις 20 του Μάη συγκέντρωση έξω από το υπουργείο Υγείας.



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Τρεις φοιτητές δημιούργησαν αυτοκίνητο που κινείται με τη δύναμη της σκέψης!

Το «σκεπτόμενο αυτοκίνητο», NeMo One η καινοτομία τριών Ελλήνων φοιτητών που ξετρελαίνει μικρούς και μεγάλους φίλους της τεχνολογίας


του Αλέξανδρου Μητάκη
mitakis@voria.gr

Πώς θα σας φαινόταν ένα τηλεκατευθυνόμενο αυτοκίνητο που αντί να χρειάζεται το παραδοσιακό τηλεχειριστήριο κινείται με τη δύναμη του μυαλού σας; Σκέφτεστε «μπροστά» ή «πίσω» και αυτό υπακούει στη σκέψη σας!

Σαν βγαλμένο μέσα από ταινία επιστημονικής φαντασίας, το NeMo (Neutral Motor) One, μια καινοτομία τριών Ελλήνων φοιτητών κέρδισε τις εντυπώσεις των επισκεπτών – μικρών και μεγάλων – στο 1ο Thessaloniki Science Festival, που ολοκληρώθηκε χθες στο εκθεσιακό κέντρο της ΔΕΘ-Helexpo.


          


Πριν από περίπου δύο μήνες, τρεις φίλοι, ο Γιώργος Σιδηρόπουλος, πρωτοετής φοιτητής στο τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ, ο Θανάσης Θεοχάρης, πρωτοετής φοιτητής στο Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών, και ο Αστέρης Αραμπατζής δευτεροετής φοιτητής Ιατρικής στο ΑΠΘ, αποφάσισαν να δημιουργήσουν ένα πρωτοποριακό προϊόν και να δείξουν ότι εξαιρετικά απλό να εκμεταλλευτεί κάποιος το πιο φυσικό πράγμα για έναν άνθρωπο – τη σκέψη. Με περίπου 500 ευρώ, στήριξη από φίλους και συγγενείς, και μόλις 5 (!) ημέρες εντατικής δουλειάς, η ιδέα τους έγινε πράξη και το NeΜο 1 πραγματικότητα.


Ο Αστέρης Αραμπατζής, ο Θανάσης Θεοχάρης και ο Γιώργος Σιδηρόπουλος 

«Η ανάγκη για καινοτομία σε οδηγεί στην καινοτομία. Και τους τρεις μας εξιτάρει η επιστημονική φαντασία και η δυνατότητα που δίνει η επιστημονική γνώση για να δημιουργείς ξεχωριστά πράγματα», τονίζει στη Voria.gr ο Γ.Σιδηρόπουλος.
Το ΝeMo 1 χρησιμοποιεί την τεχνολογία BCI (Brain-Computer Interface, Διεπαφή Εγκεφάλου-Υπολογιστή), που ουσιαστικά χρησιμοποιώντας συσκευή EEG(ΗΕΓ, Ηλεκτροεγκεφαλογράφημα) διαβάζονται εγκεφαλικά κύματα που συνεχώς εκπέμπονται, τα οποία μεταφράζονται σε ηλεκτρικό ρεύμα. Έτσι με το κατάλληλο κύκλωμα και προγραμματιστικό κώδικα, μπορεί ο χρήστης, έχοντας συγκεκριμένες σκέψεις, να περιστρέψει ένα ηλεκτρικό μοτεράκι, με συνέπεια να μετακινηθεί το αυτοκινητάκι.



Οι τρεις φοιτητές δεν μένουν στο ομολογουμένως εντυπωσιακό εγχείρημά τους, για το οποίο ψάχνουν κάποιου είδους στήριξη και χρηματοδότηση για να βγει στην αγορά, αλλά ήδη εξετάζουν νέες εφαρμογές της τεχνολογίας  BCI. «Η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει ατελείωτες εφαρμογές, από τη χρήση των smartphones μέχρι και πράγματα που κάνουμε στο σπίτι, όπως το να ανάβουμε τα φώτα ή την τηλεόραση. Όλα αυτά μπορούν να γίνουν με τη σκέψη. Για παράδειγμα, συνδυάζοντας τη  BCI με την τεχνολογία cloud computing μπορεί ένας χρήστης να ανάψει τον θερμοσίφωνα καθ’οδόν για το σπίτι του. Το μόνο που έχει να κάνει είναι να το σκεφτεί», αναφέρει ο κ. Σιδηρόπουλος.



Οι τρεις φίλοι δηλώνουν πως θα συνεχίσουν τις προσπάθειες και την έρευνά τους στον τομέα του BCI, και αποτελούν ένα από τα πολλά παραδείγματα νέων ανθρώπων που έχουν όλες τις βάσεις για να διαπρέψουν στον τομέα τους, αρκεί να μην τους βάζει τρικλοποδιές το σύστημα Παιδείας και Έρευνας, που – δυστυχώς – καρκινοβατεί στην Ελλάδα. Υπάρχει καλύτερη απάντηση στη μιζέρια;


 
πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

SIEMENS, C4I, ΝΙΚΟΛΑΚΕΑ ΚΑΙ ΤΟ ΛΟΥΡΙ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ

Γράφει ο Παναγιώτης Αποστόλου *Επικεφαλής “Ελλήνων Πολιτεία”

Στις αρχές Φεβρουαρίου 2015, έσκασε σαν βόμβα η είδηση: «Αυτοκτόνησε Γερμανός Διευθυντής της Siemens στη Γερμανία». Η είδηση – βόμβα μετατρέπεται σε μεγατόνων από τη στιγμή που ο “αυτόχειρας” δεν ήταν τυχαίο στέλεχος της γερμανικής πολυεθνικής εταιρείας. Ήταν ο Οικονομικός Διευθυντής και διαχειριστής των “μαύρων” ταμείων της Siemens για την Ελλάδα, αλλά και για τον υπόλοιπο κόσμο!! Ο Χάιντς Γιοάχιμ Νόιμπεργκερ λοιπόν, φέρεται πως ήταν εκείνος που είχε εξασφαλίσει το μονοπώλιο όλων των μεγάλων έργων στην Ελλάδα μέσω μεγάλων συμβάσεων, στη Siemens. Διοχετεύοντας “μαύρο χρήμα” στα δυο πάλαι ποτέ μεγάλα κόμματα (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) της Πατρίδος μας που κυβέρνησαν με μεγάλες πλειοψηφίες τη χώρα. Όπως, σαν αυτό που κουβαλούσε ο στενός συνεργάτης του Κώστα Σημίτη – επ΄ ονομαζόμενος Στρατηγός του κινήματος – Θεόδωρος Τσουκάτος στα γραφεία του ΠΑΣΟΚ στη Χαριλάου Τρικούπη!! Που φέρεται πως, ήταν ο ιθύνους νους του λαδώματος κορυφαίων κυβερνητικών στελεχών, υπουργών και ανωτέρων κρατικών λειτουργών της χώρας μας αλλά και άλλων χωρών!!

Σε αυτή την ύποπτη και περίεργη “αυτοκτονία” ήρθε να προστεθεί η προ ημερών “αυτοκτονία” επιτελικού στελέχους της Siemens στην Ελλάδα. Του Κωνσταντίνου Πατ., ο οποίος ήταν κορυφαίο στέλεχος της ομάδος του Διονυσίου Δενδρινού, υπευθύνου του πολυθρύλητου C4I. Το όνομα αυτού του συστήματος προέρχεται από τα αρχικά των λέξεων Command, Control, Coordination, Communication & Intelligence. Που σημαίνει: Διοίκηση, Έλεγχος, Επικοινωνία, Συντονισμός και Ενοποίηση. Το αποτελούν χιλιάδες κάμερες, μικρόφωνα και αισθητήρες με δυνατότητα παρακολούθησης και καταγραφής των πάντων με εικόνα και ήχο επί 24ώρου βάσεως. Αποδέκτες θα ήταν η Ελληνική Αστυνομία, η Πυροσβεστική, το Λιμενικό, το ΕΚΑΒ και το Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας. Η παρουσία του από την Αμερικανική προμηθεύτρια εταιρεία SAIC και από την υπεργολάβο Siemens έγινε στην Αθήνα στις 13 Μαίου 2004. Σκοπό είχαν οι δυο ξένες εταιρείες το συγκεκριμένο Σύστημα Ασφαλείας να λειτουργήσει εν όψει των τότε Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας. Μέχρι σήμερα, παρ΄ότι δαπανήθηκαν ένα σκασμό εκατ. ευρώ το Σύστημα δεν έχει ολοκληρωθεί!! Ο Κωνσταντίνος Πατ. λοιπόν, είχε οργανώσει την εκπαίδευση του C4I στην Ελληνική Αστυνομία, σε αίθουσες του ΟΑΚΑ!! Να σημειωθεί πως, τόσο ο Διονύσης Δενδρινός, όσο και ο Κωνσταντίνος Πατ. ήταν προσωπικές επιλογές του Μιχάλη Χριστοφοράκου.

Ωστόσο, θα πρέπει να σταθούμε ιδιαίτερα στο γεγονός πως στα τέλη του 2014 διατάχθηκε από απόφαση του Τριμελούς Συμβουλίου Εφετών, νέα ανάκριση για το πολιτικο-οικονομικό σκάνδαλο της προμήθειας του C4I. Σε αυτό το βούλευμα θα εξεταστεί και η δράση πολιτικών προσώπων που εμπλέκονται στο σκάνδαλο, αλλά θα ελεγχθεί ποινικά, τόσο ο υπεύθυνος από πλευράς Siemens Διονύσιος Δενδρινός, όσο και οι Αμερικανοί που υπέγραψαν τη σύμβαση για το C4I από πλευράς της SAIC, γιατί προκάλεσαν “σε πολιτικά πρόσωπα την απόφαση να τελέσουν τα κακουργήματα της απιστίας, αλλά και της ψευδούς βεβαίωσης”. Για το λόγο αυτό διώκονται ποινικά και τα μέλη της Επιτροπής Παραλαβής του Συστήματος για ψευδή βεβαίωση κατ΄ εξακολούθηση!!

Όμως, το οξύμωρο της υποθέσεως είναι η Εφέτης – Ανακριτής Μαρία Νικολακέα. Η κ. Νικολακέα είχε διαφωνήσει με το γεγονός της ανάκρισης πολιτικών προσώπων βασιζόμενη σε Νόμο του 2003 σε σχέση με το Σύνταγμα. Αντίθετα, ο Εισαγγελέας Στυλιανός Κωσταρέλλος είχε την άποψη πως πρέπει να γίνει ανάκριση από την ανακρίτρια με κλήτευση ως κατηγορούμενους τους εκπροσώπους της SAIC και της Siemens. Τη διαφωνία μεταξύ Εισαγγελέα και Ανακρίτριας έλυσε το Συμβούλιο Εφετών, “αδειάζοντας” την κ. Νικολακέα!!

Η κ. Νικολακέα είναι η ίδια που επέδειξε την ίδια “περίεργη” στάση και στην υπόθεση των “μαύρων ταμείων” της Siemens, όταν είχε καλέσει εγγράφως για εξέταση μάρτυρα τον κ. Ευάγγελο Σέκερη, στις 17 Μαίου 2010, και μετά από λίγες ημέρες ένα “αόρατο χέρι” προφανώς, της υπαγόρευσε την προφορική άρση της κλήτευσής του, με τηλεφώνημα που έγινε προς τη διευθύντρια του γραφείου Χριστοφοράκου, της κ. Κατερίνας Τσακάλου. Αρνήθηκε δηλαδή, να εξετάσει ένα πρόσωπο, διευθυντικό στέλεχος της Siemens και το οποίο η Εξεταστική Επιτροπή της Βουλής για το θέμα της Siemens είχε χαρακτηρίσει ως το πλέον αξιόπιστο μάρτυρα της πολύκροτης υποθέσεως.

Ενός ουσιώδους μάρτυρος, ο οποίος είναι υπεύθυνος της Συμφωνίας 8002 των ψηφιακών του ΟΤΕ και για την οποία παραπέμπονται οι 64 κατηγορούμενοι στη δίκη που θα ξεκινήσει σε λίγους μήνες. Ενός μάρτυρος, που δείχνει να γνωρίζει πολλά και είναι το κλειδί στην υπόθεση Siemens -ΟΤΕ και επί του οποίου έχει γίνει μια φορά απόπειρα δολοφονίας (του είχαν μαχαιρώσει τα λάστιχα του αυτοκινήτου του) και μια φορά διάρρηξη του αυτοκινήτου του με αφαίρεση υπηρεσιακών εγγράφων. Περιστατικά που καταγγέλθηκαν στην Ελληνική Αστυνομία και από την οποία δεν προέκυψε κάτι ενδιαφέρον!!

Άλλωστε, σε αυτά τα περιστατικά ήλθαν να προστεθούν και ο καταγγελλόμενος από την Κατερίνα Τσακάλου – προστατευόμενη μάρτυς και διευθύντρια του γραφείου Χριστοφοράκου – βίαιος ξυλοδαρμός έξω από το σπίτι της. Όπως επίσης, η καταγγελία του Σπυρίδωνος Κλάδη – Διευθυντή Μηχανογράφησης επί εποχής Χριστοφοράκου αλλά και επί της σημερινής Διοίκησης Ξυνή – στις 6 Ιουνίου 2012 περί κλοπής από το σταθμευμένο αυτοκίνητό του, ενός φορητού Η/Υ, μιας συσκευής Tablet, κάρτες μνήμης και διάφορα αξεσουάρ των ανωτέρω συσκευών. Το περίεργο της υποθέσεως είναι πως αυτό το συμβάν έγινε λίγες ημέρες πριν τις επαναληπτικές εκλογές της 17ης Ιουνίου 2012 και από τις οποίες έγινε Πρωθυπουργός ο Αντώνης Σαμαράς. Έτσι, για την ιστορία να πούμε πως το απολεσθέν laptop, κατά διαβολική σύμπτωση ήταν πανομοιότυπο με εκείνο που είχαν παραδώσει στο Μόναχο ως δώρο, στις 23 Φεβρουαρίου 2005, στην τότε Δήμαρχο Αθηναίων Ντόρα Μπακογιάννη, ο Μ.Χριστοφοράκος και ο Κλάους Κλάινφελντ. Από την Ασφάλεια Αμαρουσίου, όπου καταγγέλθηκε η κλοπή, ουδέν νεώτερον!!

Συμπερασματικά, όλες αυτές οι “περίεργες συμπτώσεις” θα μπορούσαν να συνθέσουν ένα ακριβοπληρωμένο σενάριο χολιγουντιανής κινηματογραφικής ταινίας!!! Δεν νομίζετε;

Υ.Γ: Συνημμένη κατ΄ αποκλειστικότητα η καταγγελία του κ. Κλάδη.




πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πρωτοφανές! Δημόσιοι υπάλληλοι με ετήσια άδεια 126 εργάσιμων ημερών

Του Θάνου Πασχάλη 

Μια καταγγελία ενός πολίτη προς τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης Λέανδρο Ρακιντζή για μια υπάλληλο στο Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας που ανέφερε ότι είναι εξαφανισμένη από την υπηρεσία της και ότι συμπεριφέρεται σκαιότατα στους συναδέλφους της , προκάλεσε την παρέμβαση της διοίκησης του Νοσοκομείου και τη σύνταξη πορίσματος προκαταρκτικής εξέτασης.

Τα καταγγελλόμενα-όπως αναφέρεται στο πόρισμα-δεν επιβεβαιώθηκαν ,αλλά η “έρευνα έβγαλε «λαγό» όσον αφορά  τις άδειες που δικαιούται ένας υπάλληλος όταν ταυτόχρονα είναι αιρετός και συνδικαλιστής.

Τί το πρωτοφανές λοιπόν προέκυψε;


Η συγκεκριμένη υπάλληλος του Νοσοκομείου Βέροιας (κλάδου Τ.Ε Φυσικοθεραπευτών) τυγχάνει να είναι παράλληλα αιρετή περιφερειακή σύμβουλος στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας και μέλος της  Πανελλήνιας Ένωσης Φυσικοθεραπευτών.

Δείτε λοιπόν -όπως αναφέρεται στην προκαταρκτική εξέταση σε βάρος της-τι ετήσια άδεια δικαιούται
(όντας υπάλληλος του ΕΣΥ, αιρετή σύμβουλος Περιφέρειας ,και συνδικαλίστρια) και αναλόγως τι άδεια (ανάλογη η παραπάνω ) δικαιούσαι με βάση διάφορους νόμους αν τυγχάνει να έχεις τριπλή ιδιότητα στο Δημόσιο.


Όταν δηλαδή είσαι δημόσιος υπάλληλος,εκλεγμένος πολιτευτής και συνδικαλιστής έστω και με την ιδιότητα του απλού μέλους μιας Περιφέρειας η Δήμου η ενός Σωματείου . Αυτονόητο είναι ότι αν τυχόν βρίσκεσαι στην «κορυφή» του συνδικαλισμού ή μιας Περιφέρειας αναστέλλεται η υπαλληλική σου ιδιότητα.

Άδεια που ξεχνάς να επιστρέψεις στην εργασία σου! 

Στο «ψητό» λοιπόν της συγκεκριμένης η όμοιων περιπτώσεων. Δικαιούσαι με το νόμο 126 ολόκληρες εργάσιμες ημέρες ετήσια άδεια (εννοείται μετ αποδοχών) ίσον μαζί με τις αργίες και τα Σαββατοκύριακα 230 ημέρες πληρωμένη αποχή από τη δουλειά σου .

Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται στο πόρισμα η συγκεκριμένη υπάλληλος με την τριπλή της ιδιότητα (αυτό ισχύει και σε αντίστοιχες περιπτώσεις) δικαιούται 60 ημέρες άδεια ετησίως ως αιρετή Περιφερειακή σύμβουλος,36 ημέρες συνδικαλιστική άδεια ως μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Φυσικοθεραπευτών,25 ημέρες κανονική άδεια ως υπάλληλος του Νοσοκομείου και 5 ημέρες για παρακολούθηση σχολικής επίδοσης τέκνου..Ίσον 126 εργάσιμες ημέρες άδεια το χρόνο.

Η συγκεκριμένη ,προς τιμήν της δεν έκανε χρήση το 2014 όλης της προβλεπόμενης άδειας. Κάποιοι άλλοι με τα ίδια τριπλά «προσόντα» του υπαλλήλου,του αιρετού και του συνδικαλιστή πιθανότητα δεν θα λένε όχι στην εξάντληση της «πλούσιας» και θεσμοθετημένης άδειας από το Δημόσιο..Αν έχεις τύχη λοιπόν-όντας υπάλληλος του Δημοσίου,εκλεγμένο μέλος σε Δήμο η Περιφέρεια και συνδικαλιστής -τότε διάβαινε…

Η Ελλάδα του Κρατικιστάν (δηλαδή του Κράτους και του Δημοσίου )…




πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Κόστα Ρίκα, η πιο πράσινη ενεργειακά χώρα του κόσμου

Είναι μια μικρή χώρα της Κεντρικής Αμερικής με σπάνιο φυσικό πλούτο και ομορφιά και μια ακόμη πιο σπάνια, καταπράσινη, ενεργειακή πολιτική. Η Κόστα Ρίκα μόλις έσπασε άλλο ένα ρεκόρ χρησιμοποιώντας 100% ανανεώσιμες πηγές για να καλύψει όλες τις ανάγκες της σε ενέργεια επί 75 ημέρες στη σειρά.

Ο άθλος επιτεύχθηκε χάρη στην έντονη βροχόπτωση η οποία τροφοδότησε τέσσερις υδροηλεκτρικούς σταθμούς παραγωγής ενέργειας τους τρεις πρώτους μήνες του έτους. Ορυκτά καύσιμα; Η Κόστα Ρίκα δεν τα έχει χρησιμοποιήσει καθόλου από τον Δεκέμβριο του 2014. Πέρυσι το 80% της ενέργειας που καταναλώθηκε προήλθε από υδροηλεκτρικές πηγές και το 10% από γεωθερμικές καθώς η χώρα έχει και πολλά ηφαίστεια.

Επί του παρόντος το 94% των ενεργειακών αναγκών της Κόστα Ρίκα ικανοποιείται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, με νέα γεωθερμικά έργα στο στάδιο του σχεδιασμού, για να εξασφαλιστεί ότι η χώρα δεν θα εξαρτάται από ορυκτά καύσιμα και στο μέλλον.

Η κυβέρνηση ενέκρινε σχέδια για ένα γεωθερμικό έργο αξίας 958 εκατ. δολαρίων στα μέσα του 2014. Το πρώτο εργοστάσιο, όταν ολοκληρωθεί, αναμένεται να παράγει 55 μεγαβάτ ηλεκτρικής ενέργειας, αρκετή για να τροφοδοτήσει 55.000 σπίτια. Αλλες δύο μονάδες των 50 μεγαβάτ θα κατασκευαστούν ως το τέλος της δεκαετίας.
«Πλούσια Ακτή» με «πράσινο δόγμα»

Το όνομά της σημαίνει «Πλούσια Ακτή», ταιριαστό για έναν τροπικό παράδεισο, με παρθένες εξωτικές παραλίες, εντυπωσιακά δάση και πλούσια βλάστηση. Με πληθυσμό μόλις 4,8 εκατομμυρίων και υπερπροοδευτική περιβαλλοντική πολιτική, η Κόστα Ρίκα έχει στόχο να έχει μηδενικό ισοζύγιο άνθρακα ως το 2021, ενώ περισσότερο από το μισό της έκτασης της χώρας καλύπτεται από δέντρα. Το 25% των εδαφών της είναι προστατευόμενες περιοχές χάρη στο μοναδικό σύστημα που εφαρμόζει για την προστασία της χλωρίδας και της πανίδας της.


Η Κόστα Ρίκα επιμένει ότι οικονομική ανάπτυξη και οικολογία μπορούν να βαδίζουν χέρι-χέρι. Εχει δημιουργήσει μια «ολιστική στρατηγική» για την ανάπτυξη βάσει της οποίας υπολογίζει τα πάντα. Αν, λ.χ., ένα εργοστάσιο χημικών πουλάει τόνους ζιζανιοκτόνων αλλά ρυπαίνει ένα ποτάμι, τότε η ανάπτυξή του δεν είναι έντιμη.

Σύμφωνα με το «πράσινο δόγμα» της Κόστα Ρίκα, πρέπει να πληρώνει κανείς για να χρησιμοποιεί τη φύση, αφού το κλίμα, το νερό, τα κοράλλια, τα ψάρια και τα δάση είναι ένας εθνικός πλούτος που δεν μπορεί να προσφέρεται δωρεάν.

Η διαδικασία ξεκίνησε τη δεκαετία του '90, όταν η Κόστα Ρίκα συνειδητοποίησε την απίστευτη βιοποικιλότητά της, αλλά και το γεγονός ότι το μέλλον της οικονομίας της στηριζόταν στην προστασία αυτής της βιοποικιλότητας.
Ενέργεια και περιβάλλον στο ίδιο υπουργείο

Εκανε λοιπόν κάτι πρωτοφανές: ανέθεσε την ενέργεια, το περιβάλλον, τα ορυχεία και το νερό στο ίδιο υπουργείο, το υπουργείο Ενέργειας και Περιβάλλοντος. Σύμφωνα με τον Κάρλος Ροντρίγκες, αρμόδιο υπουργό την περίοδο 2002-2006, οι ομόλογοί του άλλων χωρών αντιμάχονται τους υπουργούς Ενέργειας, αλλά με την ανάθεσή της στο υπουργείο Περιβάλλοντος η Κόστα Ρίκα δημιούργησε μια εντελώς διαφορετική φιλοσοφία. Επένδυσε σημαντικά ποσά στην υδροηλεκτρική, στην αιολική και στη γεωθερμική ενέργεια, από τις οποίες καλύπτει σήμερα περισσότερο από το 95% των αναγκών της έναντι 50% το 1985. Το πιο εντυπωσιακό; Παρ' όλο που ανακάλυψε δικά της κοιτάσματα αργού πετρελαίου, αποφάσισε να απαγορεύσει την άντληση για να μη ρυπάνει την πολιτική ή το περιβάλλον της.

Η Κόστα Ρίκα είναι πρωτοπόρος της ιδέας ότι σε μια χώρα που στηρίζεται στον τουρισμό και στη γεωργία οι υπηρεσίες που παρέχουν τα οικοσυστήματα είναι σημαντικοί μοχλοί ανάπτυξης και πρέπει να πληρώνει κανείς γι' αυτά. Σήμερα οι περισσότερες χώρες δεν συνυπολογίζουν τα «παράπλευρα θύματα» των οικονομικών δραστηριοτήτων.

Αλλά η Κόστα Ρίκα αποφάσισε να πληρώνει τους γαιοκτήμονες που διατηρούν άθικτα τα δάση και καθαρούς τους ποταμούς. Και επέβαλε φόρο επί των εκπομπών καυσαερίων στο 3,5% της αγοραίας αξίας των ορυκτών καυσίμων ώστε να ανταμείβει με τα έσοδα τις φυλές των αυτοχθόνων που προστατεύουν τα δάση τους.




Πηγή

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Νέο υλικό για ελαφρά αυτοκίνητα και αβύθιστα πλοία.

Ερευνητές στις ΗΠΑ δημιούργησαν ένα σύνθετο υλικό με μέταλλο, που είναι τόσο ελαφρύ, ώστε μπορεί να επιπλέει στο νερό. Έτσι, ένα σκάφος, κατασκευασμένο από αυτό το υλικό, δεν θα βυθιζόταν, ακόμη κι αν είχε υποστεί σοβαρή ζημιά. Το υλικό αυτό έχει πλήθος εφαρμογών ανάμεσα στις οποίες και η κατασκευή αυτοκινήτων με μικρό βάρος.
Ο αφρός
Το υλικό αυτό δημιούργησαν μηχανικοί της Πολυτεχνικής Σχολής του
Πανεπιστημίου της Νέας Υόρκης και της εταιρείας Deep Spring Technologies (DST), σε συνεργασία με ερευνητές του αμερικανικού στρατού. Οι επιστήμονες δήλωσαν πως το πρωτοποριακό υλικό θα μπορούσε επίσης, χάρη στο μικρό βάρος του, να επιτρέψει την εξοικονόμηση καυσίμων τόσο σε σκάφη, όσο και σε οχήματα.
To νέο υλικό είναι ο πρώτος «συντηγμένος αφρός» από ένα συνθετικό κράμα μετάλλου (μαγνησίου), που συνδυάζει την ελαφρότητα και τη δύναμη, καθώς, εκτός από το πολύ μικρό βάρος, διαθέτει επίσης μεγάλη αντοχή στη θερμότητα. Το νέο σύνθετο υλικό έχει πυκνότητα μόλις 0,92 γραμμαρίων ανά κυβικό μέτρο (έναντι 1 γραμμαρίου ανά κ.μ. του νερού). Ακριβώς επειδή έχει πυκνότητα μικρότερη από το ερό, μπορεί να επιπλέει σε αυτό.
Το πλέγμα
Το μυστικό του υλικού έγκειται στο ότι αποτελείται από ένα μεταλλικό πλέγμα (μήτρα) κράματος μαγνησίου, το οποίο μετατρέπεται σε συντηγμένο αφρό με την προσθήκη ισχυρών αλλά πολύ ελαφριών κούφιων σφαιριδίων φτιαγμένων από καρβίδιο του πυριτίου. Το τελικό σύνθετο υλικό έχει μεταβαλλόμενη πυκνότητα και ανθεκτικότητα, ανάλογα με την ποσότητα αυτών των σωματιδίων (σφαιριδίων) που περιέχει στο μεταλλικό κράμα του.
Η τεχνολογία παραγωγής του νέου υλικού εκτιμάται ότι θα έχει τελειοποιηθεί μέσα στην επόμενη τριετία, οπότε θα έχουν κατασκευασθεί και θα μπορούν να δοκιμασθούν στην πράξη τα πρώτα προϊόντα από αυτό. Ο αμερικανικός στρατός χρηματοδοτεί την έρευνα, επειδή θεωρεί ότι θα μπορέσει να την αξιοποιήσει μελλοντικά για την κατασκευή καλύτερων σκαφών για τις ειδικές δυνάμεις του (π.χ. πεζοναύτες).
Πηγή


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!