EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Δημιουργούν αντικαρκινικό φάρμακο στο Πανεπιστήμιο Πατρών

Στη δημιουργία ενός ισχυρού αντικαρκινικού φαρμάκου, που θα ενδείκνυται για τη θεραπεία του σαρκώματος, του μελανώματος, του καρκίνου των ωοθηκών, του μαστού, των νεφρών, του προστάτη καθώς και του μη μικροκυτταρικού καρκίνου του πνεύμονα, στοχεύει καινοτόμος έρευνα που γίνεται στο Εργαστήριο Φαρμακευτικής Χημείας του Τμήματος Φαρμακευτικής του Πανεπιστήμιου της Πάτρας, από τον αναπληρωτή καθηγητή Πλάτωνα Μαγκριώτη.


Η ιδέα για τη σύνθεση αυτού του φαρμάκου στο εργαστήριο, βασίζεται σε μία ουσία που απομονώθηκε πριν περίπου 48 χρόνια από έναν θαλάσσιο μικροοργανισμό της Καραϊβικής, ο οποίος μοιάζει με καλαμάρι και εκτοξεύει μία ουσία, την Ecteinascidia turbinate (Et-743), η οποία είναι μια από τις πιο ισχυρές κυτταροτοξίνες και η αντινεοπλασματική της δραστικότητα είναι πολύ μεγαλύτερη από αυτή των γνωστών αντικαρκινικών φαρμάκων. Σημειώνεται ότι η Et-743, είναι το πρώτο θαλάσσιο φυσικό αντικαρκινικό φάρμακο που εγκρίθηκε το 2007 από την Ευρωπαϊκή Ένωση για θεραπεία πρώτης γραμμής του σαρκώματος μαλακού ιστού.

«Παρ’όλο που πολλά φυσικά προϊόντα έχουν συντεθεί, με πρώτο την ουρία, από τον Wöhler το 1828, η σύνθεση κάθε νέου φυσικού προϊόντος παραμένει μία σημαντική πρόκληση για τους πανεπιστημιακούς ερευνητές. Η Et-743 έχει συντεθεί στο εργαστήριο πέντε φορές και η πρώτη της σύνθεση έγινε από τον νομπελίστα Χημείας καθηγητή Corey, ο οποίος ήταν ο επιβλέπων καθηγητής μου στις μεταδιδακτορικές μου σπουδές το Πανεπιστήμιο του Harvard. Εμείς στο Πανεπιστήμιο Πατρών προσπαθούμε να αναπτύξουμε μία νέα μέθοδο σύνθεσης της φαρμακοφόρου ομάδας της Et-743, που είναι η πιπεραζίνη. Πρόκειται για κάτι πολύ καινοτόμο σε σχέση με τις προηγούμενες συνθέσεις και ευελπιστώ ότι θα ανοίξει το δρόμο για την ανάπτυξη νέων αντικαρκινικών φαρμάκων» ανέφερε, στο Αθηναϊκό Πρακτορείο, ο κ. Μαγκριώτης.

Όπως εξηγεί η Et-743 προκαλεί βλάβη στο DNA των καρκινικών κυττάρων και αναχαιτίζει το μονοπάτι επιδιόρθωσης αυτής της βλάβης παρατείνοντας επιπλέον την καταστροφή των καρκινικών κυττάρων.

«Προσπαθούμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό και καινοτόμο συγκριτικά με αυτά που έχουν γίνει και να δημιουργήσουμε ένα φάρμακο με πιο απλή δομή από αυτή της Et -743 και ευελπιστούμε ότι θα ενδείκνυται για περισσότερους καρκίνους . Είμαι αισιόδοξος , είναι το όνειρο ζωής και της επιστημονικής μου καριέρας. Η έρευνα είναι σε καλό δρόμο και ελπίζω σχετικά σύντομα να πετύχουμε» πρόσθεσε ο κ. Μαγκριώτης.




πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ο μόνος αξιότιμος δρόμος: Θα χρεοκοπήσουμε εντός της ευρωζώνης…ας δούμε τότε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος

Κουραστική προθεσμία: Ένα νέο επιτραπέζιο παιχνίδι για όλη την οικογένεια που εφευρέθηκε από την εταιρεία παιχνιδιών Eurogroup-Βαρουφάκης-ΔΝΤ.

Τα πράγματα φαίνεται να έχουν γίνει λίγο ψυχρά στις «σκληρές» διαπραγματεύσεις μεταξύ υγιών οικονομιών από τη μία πλευρά και ανόητων κλόουν από την άλλη. Σκληρές ή όχι, αυτό το γελοίο πρωτάθλημα θα μπορούσε να είχε προβλεφθεί από την πρώτη μέρα.

Το Slog τους τσάντισε όλους από την αρχή, αναφέροντας ότι δεν υπήρχαν καθόλου λόγοι για αισιοδοξία σχετικά με το θέμα του συμβιβασμού. Δημοσίευσα αυτή την ευγενική τοποθέτηση σχετικά με τις πιθανότητες να δημιουργηθούν γέφυρες μεταξύ Φρανκφούρτης και Αθήνας στις 28 Ιανουαρίου.

Αυτό που ακολούθησε ήταν ισχυρογνωμοσύνη επί ισχυρογνωμοσύνης: η ενέδρα Ντράγκι / Σόιμπλε στον Γιάννη Βαρουφάκη στα τέλη Φεβρουαρίου και η άνοδος του ολλανδικού τους τσιρακιού, Ντάισελμπλουμ, με την Λαγκάρντ να προσχωρεί στην τάση του «όχι», παρά την προσπάθεια του Βαρουφάκη να γοητεύσει την αγοήτευτη.

Το χρονοδιάγραμμα, καθώς κάποιος κοιτάζει πίσω τώρα, είναι πραγματικά σχεδόν αστείο:
 

Η Ελλάδα πρέπει να φτάσει στις 26 Φεβρουαρίου, στη συνέχεια στις 11 Μαρτίου, μετά στις 24 Μαρτίου, στη συνέχεια στις 14 Απριλίου.
 

Το Reuters θα μπορούσε κάλλιστα να είχε μια καθημερινή στήλη που ονομάζεται «Άλλη μια μέρα, άλλη μια προθεσμία».

Όλα αυτή την εβδομάδα έχουμε τραφεί με πολλά για «ταχεία πρόοδο», αλλά η σημερινή ελεύθερη για όλους πρέσα δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μια δήλωση του προφανούς: οι δύο πλευρές δεν είναι πιο κοντά σε έναν συμβιβασμό σήμερα, από ό,τι ήταν σχεδόν τρεις μήνες πριν.

Οι παρακάτω πραγματικότητες πρέπει να ληφθούν υπόψη σε αυτό το μαραθώνιο πόκερ:

1. Το αδύναμο χαρτί στο χέρι του ΣΥΡΙΖΑ είναι χωρίς αμφιβολία ότι έχει εντολή να πει στις Βρυξέλλες να πάει να πνιγεί, αλλά όχι να βγάλει την Ελλάδα από το ευρώ.

2. Πάνω από το 50% των Ελλήνων πιστεύει ότι θα μπορούσαν να εκδιωχθούν από το ευρώ, αν και νόμιμα αυτό είναι αδύνατο.

3. Το αδύναμο χαρτί στο χέρι της Troika2 είναι ότι – παρά τα όσα οι αγορές θα μπορούσαν να υποδηλώνουν τώρα – η πραγματικότητα της ελληνικής χρεοκοπίας εντός της ευρωζώνης είναι ότι η δυσαρέσκεια μετάδοσης θα ακολουθήσει σύντομα … .και εάν, ή όχι, αυτό θα αντικατοπτρίζεται άμεσα στις αιχμές των αποδόσεων των ομολόγων. Οι αγορές θα πρέπει να είναι ανεπαρκής σε όλες τις κύριες αισθήσεις, για να μην εντοπίσουν ότι η εξέγερση σε τέτοια κλίμακα σήμανε το τέλος του ευρώ.

4. Εάν η Troika2 ήταν πραγματικά άνετη με την ιδέα της ελληνικής χρεοκοπίας, θα την είχαν προχωρήσει μέχρι τώρα: είστε ένας μποξέρ και έχετε τον άλλον στα σχοινιά… απλά τον γαργαλάτε κάτω από τις μασχάλες και στριφογυρνάτε μέχρι να χτυπήσει το καμπανάκι στο τέλος του γύρου; Νομίζω πως όχι. Να θυμίσουμε ότι δύο φορές τώρα, ο Ντράγκι συνέχισε να δίνει κεφάλαια του ELA στις ελληνικές τράπεζες. Είναι πολύ περίεργος πράγματι, που παίζει για να κρατήσει τους εχθρούς του στο παιχνίδι.

5. Μακριά προς τη Δύση, είμαστε λίγο πάνω από 12 μέρες μακριά από τις γενικές εκλογές στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο Nigel Farage είναι πολύ ενθουσιασμένος, γιατί μια νέα δημοσκόπηση στην εκλογική περιφέρεια που μάχεται – Thanet – τον βάζει εννέα μονάδες μπροστά … όταν πριν από δύο μόλις εβδομάδες έδειχνε να κινδυνεύει να χάσει.

Ο Nigel ενθουσιάζεται σχεδόν με το τίποτα… Αλλά αν πραγματικά υπάρχει ένα κύμα UKIP που θα απογειωθεί, ενώ είναι εξαιρετικά απίθανο να έχει πάνω από τέσσερις έδρες συνολικά, ωστόσο αυτό θα αποτελέσει ένα τρίτο μέτωπο να ανοίγει ενάντια στις πολιορκούμενες Βρυξέλλες-am-Βερολίνο: όχι μόνο μια εξέγερση λιτότητας στην Ελλάδα και εξεγέρσεις ευρώ στην Ιταλία και την Ισπανία, αλλά ξαφνικά μια εξέγερση της ΕΕ στη Βρετανία. Η Marine Le Pen στη Γαλλία μπορεί κάλλιστα να προστεθεί στον εφιάλτη σε δύο χρόνια από τώρα.

Νομίζω τώρα ότι είναι μακρινό παρελθόν, όταν ο καθένας μπορεί να παρουσιάσει ένα επιχείρημα για να πει ότι ο Δάσκαλος Στρατηγικής Γιάνης Βαρουφάκης ξέρει ακριβώς τι κάνει και κάθε βήμα είναι προσεκτικά σχεδιασμένο: Όπως έχω γράψει πριν, ο Γιάννης υπερεκτίμησε τη διάθεση μόχλευσης για να παράγει μια συμβιβαστική λύση, και η Troika2 δραστικά υποτίμησε την απροθυμία του ελληνικού εκλογικού σώματος για να φάει ακόμη περισσότερα παραμύθια.

Εξακολουθώ να πιστεύω ότι στα τέλη Φεβρουαρίου ο Βαρουφάκης έπρεπε να έχει αποκαλύψει την υπουλότητα του Eurogroup και να αποχώρησει από την ενέδρα. Η πραγματικότητα είναι ότι, αν μια συμφωνία ήταν να επιτευχθεί τώρα, θα είχε μηδενική αξιοπιστία στις αγορές και ο ΣΥΡΙΖΑ έχοντας κάνει αυτή τη συμφωνία θα είχε μηδενική εκλογική αξιοπιστία στην Ελλάδα.

Ο Βαρουφάκης θεώρησε αναγκαίο να αποδείξει πέραν πάσης αμφιβολίας ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κρατούσε ένα κλαδί ελιάς, ενώ οι Τροϊκανοί κρατούσαν ρόπαλα του μπέιζμπολ. Υποψιάζομαι ότι αυτή ήταν η αλήθεια: αλλά δεν είναι ο τρόπος που η Δυτική προπαγάνδα των μίντια το παρουσίασε.

Ο μόνος αξιότιμος δρόμος που έχουν μπροστά Τσίπρας και Βαρουφάκης τώρα είναι να πουν, «Εντάξει- όσο χειρότερα τόσο καλύτερα: εμείς δεν πρόκειται να δεχθούμε τα νεοφιλελεύθερα χάλια σας μεταμφιεσμένα ως» μεταρρύθμιση». Εμείς θα χρεοκοπήσουμε εντός της ευρωζώνης: ας δούμε τότε πόσα απίδια πιάνει ο σάκος».




John Ward, The Slog
Μετάφραση-απόδοση: Hellasforce



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Εισαγγελική παρέμβαση για την… «προέλευση» του 1,86 εκατ. ευρώ – «Μαύρο χρήμα» βλέπει το Υπουργείο Οικονομικών

Στον χώρο του τραγελαφικού κινούνται πλέον οι εξελίξεις της υπόθεσης του Λεωνίδα Μπόμπολα ο οποίος πριν από λίγες ημέρες αναγκάστηκε να καταβάλει στο Δημόσιο το ιλιγγιώδες ποσόν του 1,86 εκατ. ευρώ προκειμένου να γλυτώσει τις σε βάρος του ποινικές διώξεις αλλά και τη σύλληψη, καθώς τώρα ο Οικονομικός Εισαγγελέας πρόκειται να δώσει εντολή στις αρμόδιες φορολογικές Αρχές να ερευνήσουν, τόσο την προέλευση του συγκεκριμένου αστρονομικού ποσού όσο και τη νομιμότητά του.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα banking news που δημοσιεύει την είδηση, η έρευνα αυτή θα επικεντρωθεί και θα περιοριστεί μόνο στο συγκεκριμένο ποσό το οποίο κατετέθη στην εφορία προκειμένου ο μεγαλοεπιχειρηματίας να απαλλαγεί από τις κατηγορίες της φοροδιαφυγής αλλά και ξεπλύματος βρώμικου χρήματος ενώ, όπως όλα δείχνιυν, εκείνο που κίνησε την «περιέργεια» του Εισαγγελέα ήταν το ίδιο «ερώτημα» το οποίο βρίσκεται και στη σκέψη εκατομμυρίων πολιτών αυτής της χώρας:
  
Πώς είναι δυνατόν κάποιος, ακόμη και αυτός αν είναι ένας «Λεωνίδας Μπόμπολας», μπορεί μια τέτοια δύσκολη εποχή να βρει μέσα σε χρόνο ρεκόρ ένα μυθώδες ποσόν σαν κι αυτό και μάλιστα με τη μορφή μετρητών; 

Ήδη, και όπως επισημαίνει το ίδιο δημοσίευμα, από τις πρώτες έρευνες προκύπτει πως οι παραπάνω «προβληματισμοί» του Εισαγγελέα δικαιώνονται, αφού από πουθενά δεν προκύπτει πως ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας ήταν σε θέση να εκταμιεύσει 1,86 εκατ. ευρώ, πράγμα το οποίο δημιουργεί πλήθος ερωτηματικών για την καθαρότητα της προέλευσής τους.

Στο σημείο αυτό υπενθυμίζεται πως η οικογένεια Μπόμπολα, προκειμένου να λάβει δάνειο 500.000 ευρώ, αναγκάστηκε να βάλει ως εγγύηση ακίνητο μεγάλης αξίας.
 
Μάλιστα, πηγή του Υπουργείου Οικονομικών αναφέρει πως, «με βάση τις εντολές που είχαμε και την έρευνα, εκτιμώ ότι δεν μπορεί να το δικαιολογήσει» και συμπληρώνει πως «περιμένουμε την εντολή από τους oικονομικούς εισαγγελείς για να διερευνήσουμε από που προήλθαν τα χρήματα» καθώς, εφόσον τα χρήματα αυτά είναι βρώμικα, αυτόματα το Δημόσιο λειτουργεί ως «πλυντήριο».
 
Να σημειωθεί ότι η διοίκηση του ομίλου Ελλάκτωρ έχει σφιχτή πολιτική σε ό,τι αφορά τη μερισματική στρατηγική έναντι των μετοχών.  Το 2009 (5.450.755 ευρώ) και 2010 (18.169.184), συνολικά τα δύο χρόνια δόθηκε στους μετόχους το ποσό των 23.619.939 ευρώ.
 
Η συμμετοχή της οικογένειας Μπόμπολα της δίνει το δικαίωμα να εισπράξει το ποσό των 3,5 εκατ. ευρώ. 
 
Έμπειροι λογιστές λένε ότι μπορεί να χρηματοδοτήθηκε από την ίδια την εταιρεία με τη μορφή δανείου αλλά εδώ πρέπει ο κ. Λεωνίδας Μπόμπολας να προσκομίσει στις φορολογικές Αρχές τα παραστατικά.
 
Η μόνη εταιρεία που έχει ταμειακά διαθέσιμα και είναι σε θέση να δώσει χέρι βοήθειας είναι η Αττική Οδός καθώς διαθέτει ταμειακά διαθέσιμα 500 εκατ. ευρώ.
 
Ο κ. Λεωνίδας Μπόμπολας σε συνέντευξή του στο πρακτορείο Reuters δήλωνε ότι εκπροσωπεί ορθά την Ελλάδα στο εξωτερικό και τόνισε ότι η σύλληψη του ήταν μια δυσάρεστη υπόθεση.
 
Ωστόσο το αρχικό ποσό που του καταλογίστηκε ήταν 4 εκατ. ευρώ.  Όμως η πιο ευνοϊκή ρύθμιση της υπουργού Οικονομικών κας Νάντιας Βαλαβάνη για τη διευκόλυνση των φορολογουμένων που δεν έχουν να πληρώσουν περιλαμβάνει και αυτούς που έχουν και κυρίως αυτούς που κατηγορούνται για φοροδιαφυγή. Έτσι ο κ. Λεωνίδας Μπόμπολας ευεργετήθηκε από την κυβέρνηση του ΣYΡΙΖΑ.

Το ελληνικό παράδοξο του φορολογικού μηχανισμού

Το πιο περίεργο στην υπόθεση είναι ότι οι φορολογικές αρχές και κυρίως οι υπάλληλοι που πληρώνονται από το υστέρημα του ελληνικού λαού δεν μπορούν να ελέγξουν τον κ. Λεωνίδα Μπόμπολα αν δεν πάρουν εντολή.
 
Δηλαδή η υπάρχουσα ελληνική νομοθεσία δεν δίνει το δικαίωμα στους υπαλλήλους να κάνουν τη δουλειά τους.  Με τα νομικά τεχνάσματα των προηγούμενων κυβερνήσεων η διαπλοκή κοιμόταν ήσυχη διότι κανένας υπάλληλος δεν ήταν σε θέση να πάρει πρωτοβουλία αν δεν είχε λάβει προηγουμένως εντολή.
 
Έτσι δουλεύει ο φορολογικός μηχανισμός της χώρας ο οποίος φιλοδοξεί να πιάσει τη φοροδιαφυγή και κυρίως τους κακούς φοροκλέπτες.

Οι δύο οικονομικοί εισαγγελείς οι οποίοι με πενιχρά μέσα τόσο σε υλικοτεχνική υποδομή όσο και σε ανθρώπινο δυναμικό, πόσες εντολές πρέπει να βγάζουν την ημέρα για να δουλεύει μια φορολογική υπηρεσία;



Στοιχεία : banking news



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

«Βόμβα» – Μισάωρα…από το Σεπτέμβριο τα δελτία ειδήσεων στα ιδιωτικά κανάλια!

Του Θάνου Πασχάλη

Ο κύβος ερρίφθη…Απο τη μιά η οικονομική καχεξία (λόγω της δραματικής μείωσης της διαφήμισης) και από την άλλη η καταβαράθρωση στην τηλεθέαση αναγκάζουν τους ιδιοκτήτες των ιδιωτικών καναλιών να προχωρήσουν από το Σεπτέμβριο σε μισάωρα δελτία ειδήσεων αντί της μιας ώρας σήμερα..Οι αλλαγές αυτές έχουν συμφωνηθεί σε ανώτατο επίπεδο στελεχών και προκρίνεται-μέχρι στιγμής- ως ώρα έναρξης των δελτίων ειδήσεων για ΑΝΤ1 και MEGA η ώρα 7 το απόγευμα με ώρα λήξης στις 7 και μισή.

Στόχος να έρθει νωρίτερα η «πράιμ-τάιμ» ζώνη των καναλιών που σήμερα είναι μετά τις εννέα το βράδυ ώστε να αυξηθούν τα χειμαζόμενα διαφημιστικά έσοδα. Εκτός των άλλων η πρόθεση αυτή των καναλαρχών εξηγείται και από τη χαμηλή -πλέον-τηλεθέαση των ειδήσεων που κατά κύριο λόγο απευθύνονται στην τρίτη ηλικία..Οι σχεδιασμοί αυτή θα αποτελέσουν και την.. «απάντηση» των Καναλαρχών στην Κυβέρνηση και στην απόφασή της για την καταβολή απο το καλοκαίρι του φόρου διαφήμισης (πέραν του 20% που ισχύει σήμερα), και στην προκήρυξη η δημοπράτηση αδειών Πανελλαδικής,Περιφερειακής και Τοπικής εμβέλειας που από την είσοδο της ιδιωτικής τηλεόρασης παρέχονται με την μορφή προσωρινών και ολοένα ανανεούμενων αδειών..Στο «ψητό» της υπόθεσης θα μπουν οι εργαζόμενοι (δημοσιογράφοι,τεχνικοί και μοντέρ ) των καναλιών καθώς αρκετοί από αυτούς με τη συρρίκνωση του χρόνου των ειδήσεων θα οδηγηθούν στην απόλυση..Με ένα λόγο οι εργαζόμενοι θα χρησιμοποιηθούν ως «ασπίδα» απο τους εργοδότες ώστε η Κυβέρνηση να μην προχωρήσει στους σχεδιασμούς της.

Αν σήμερα κάθε κανάλι χρησιμοποιεί περίπου 200 εργαζόμενους στα δελτία ειδήσεων (μισθωτούς η ενοικιαζόμενα συνεργεία οπερατέρ και τεχνικών) η μείωση του χρόνου των ειδήσεων θα οδηγήσει σε 100 τουλάχιστον απολύσεις ανά κανάλι. Εκτός αν η Κυβέρνηση κάνει πίσω στις προθέσεις της και αναστείλει τα σχεδιαζόμενα μέτρα..Οσο για τον έλεγχο των δανείων που έλαβαν εν μέσω κρίσης αυτός συνεχίζεται.

Ένα ακόμη μέτρο που έχει αγριέψει τους καναλάρχες…Η φράση για τους στρατιώτες «κρέας για τα κανόνια» τροποποιείται στην περίπτωσή μας ως » κρέας για μη ελεγχόμενες οθόνες «..


πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

H μεταρρύθμιση που δεν έγινε ποτέ: Η διαπίστωση ότι οι ελεγκτικοί μηχανισμοί αποτελούν το μακρύ χέρι της πολιτικής εξουσίας

Αποτελεί ίσως μια από τις λίγες μεταρρυθμίσεις που θα έπρεπε να έχουν γίνει στην Ελλάδα, αλλά δεν έγινε ποτέ. Οι δανειστές (Τρόικα-ΔΝΤ) την ζητούσαν από το 2013 μέσω επίσημων εκθέσεων που παρέδιδαν στο ΥΠΟΙΚ.

Τι έλεγαν οι εκθέσεις αυτές; 

Ότι η φορολογική διοίκηση στην Ελλάδα ενεργεί κατ” εντολή της πολιτικής εξουσίας, ότι δεν είναι ανεξάρτητη, ότι πρέπει να γίνει αυτόνομη, ότι έχει γηρασμένο προσωπικό, ότι πρέπει να ενισχυθεί η Μονάδα Μεγάλων Οφειλετών, ότι πρέπει να προσληφθούν ελεγκτές, ότι, ότι… 

Δυστυχώς το πολιτικό προσωπικό της χώρας δεν έλαβε ποτέ υπόψην του τις συγκεκριμένες διαπιστώσεις, ούτε φυσικά προχώρησε σε κάποιου είδους μεταρρύθμιση. Πορεύτηκε με την περικοπή σε μισθούς και συντάξεις και την φορομπηχτική πολιτική. 
Ο ΣΥΡΙΖΑ θα τολμήσει; Μέχρι στιγμής πάντως τα δείγματα δεν είναι ενθαρρυντικά.

Δημοσιεύεται αυτούσιο το ρεπορτάζ με την έκθεση του 2013 όπως είχε φιλοξενηθεί στην ιστοσελίδα zougla.

«Έκθεση-κόλαφο η οποία καταγράφει πολιτικές επεμβάσεις αλλά και διαφθορά στην φορολογική διοίκηση, αδυναμία είσπραξης των ληξιπρόθεσμων οφειλών, υποστελέχωση του ελεγκτικού μηχανισμού, αλλά και συνέχιση μιας καταστροφικής πολιτικής η οποία οδηγεί με μαθηματική ακρίβεια τη χώρα στα βράχια και τον ελληνικό λαό στην εξαθλίωση, συνέταξε το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο και η Ευρωπαϊκή Ένωση.

Η διαβαθμισμένη έκθεση που δημοσιεύει η zougla.gr συντάχθηκε στις 30 Ιανουαρίου 2013 και είναι η τέταρτη κατά σειρά. Υπογράφεται από ειδική ομάδα των επιθεωρητών που βαθμολογεί τις μεταρρυθμίσεις που σημειώνονται στη λειτουργία της φορολογικής διοίκησης.
Παρουσιάζει, δε, εξαιρετικό ενδιαφέρον καθώς προηγείται της πολιτικής που εκπροσωπούν οι δηλώσεις του γ. γ. Δημόσιων Εσόδων, κ. Θεοχάρη, για την κίνηση ποινικών διαδικασιών εναντίον μικρό-οφειλετών με ληξιπρόθεσμα χρέη ύψους 5.000 ευρώ.

Τη στιγμή λοιπόν που η κυβέρνηση ουσιαστικά απειλεί και εκβιάζει την αποκαλούμενη «μαρίδα», από την έκθεση της Τρόικα προκύπτουν συγκλονιστικά συμπεράσματα σε ό, τι αφορά την… αδυναμία είσπραξης των ληξιπρόθεσμων οφειλών των μεγάλων επιχειρήσεων.

Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2012 οι ληξιπρόθεσμες οφειλές των 765 μεγάλων επιχειρήσεων που ελέγχθηκαν ανέρχονταν σε 16.4 δις ευρώ. Από αυτό το πόσο, καταφέραμε να εισπράξουμε 80.53 εκατ. ευρώ! Δηλαδή το 0.5% του συνολικού ποσού…

Τη στιγμή λοιπόν που η τρικομματική κυβέρνηση ετοιμάζεται να απομυζήσει και το τελευταίο ευρώ των Ελλήνων πολιτών, το τεχνικό κλιμάκιο της τρόικας «ραπίζει» την πολιτική που ακολουθείται θεωρώντας ότι οι μεταρρυθμίσεις στη φορολογική διοίκηση προχωρούν αποσπασματικά, είναι ανεπαρκείς και οφελούν τους μεγαλο-οφειλετες.

«Το περιβάλλον των μεταρρυθμίσεων είναι συγκεχυμένο – χαρακτηρίζεται από περιοχές όπου συντελείται πρόοδος αλλά και από ορισμένες οπισθοδρομήσεις ή και μια κάποια έλλειψη εναργούς αντίληψης περί του πιθανού αντικτύπου των πρόσφατων αλλαγών», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Ανεπαρκής απόδοση 

Από την «ακτινογραφία» της φορολογικής διοίκησης εξάγεται το συμπέρασμα ότι συνεχίζει να βαδίζει στην πεπατημένη της ανεπαρκούς απόδοσης κατά το 2012 και πολλά από τα λειτουργικά κριτήρια αναφοράς δεν εκπληρώθηκαν.

Όπως σημειώνεται, ορισμένες αλλαγές ως προς τη στελέχωση με ελεγκτές όντως πραγματοποιήθηκαν, καθυστέρησαν όμως να παγιωθούν, ενώ σημειώνεται ότι οι δεξιότητες των νέων ελεγκτών είναι ανεπαρκείς.

«Απαιτούνται και πάλι ορισμένες ταχύτατες ενέργειες για να  αντιμετωπιστούν οι διαφαινόμενες ανάγκες προκειμένου να προσδιοριστούν τα λειτουργικά κριτήρια αναφοράς για το 2013, να υιοθετηθούν επιτυχώς και να μην αστοχήσουν οι επιδόσεις έναντι τους».

Συνεχίζονται οι πολιτικές επεμβάσεις

Ιδιαίτερη μνεία γίνεται και στο θέμα της αυτονομίας των υπηρεσιών αλλά και στις παρεμβάσεις πολιτικών.

Παρόλο που ο πρόσφατος διορισμός του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ) συνιστά ευπρόσδεκτη εξέλιξη, επισημαίνουν ότι οι προτάσεις για την απόδοση στον νέο ΓΓΔΕ περισσότερης αυτονομίας δεν βρίσκονται στη σωστή τροχιά, υπογραμμίζοντας ότι ο διαφαινόμενος κίνδυνος είναι ότι η φορολογική διοίκηση θα συνεχίσει να ακολουθεί μια πορεία βραδύτατων μεταρρυθμίσεων χωρίς να δίνεται τέλος ούτε στις πολιτικές επεμβάσεις ούτε στη διαφθορά.

«Οι δεσμεύσεις δυνάμει των προγραμμάτων στήριξης ΔΝΤ/ΕΕΠ/ΕΚΤ θέτουν την απαίτηση να υπάρξει σαφής πρόοδος για τη διασφάλιση περισσότερης αυτονομίας μέσω νομοθετικών ενεργειών έως το τέλος Φεβρουαρίου 2013. Ακόμη και στην περίπτωση όπου η νομοθεσία του Νοεμβρίου 2012 με την οποία συστάθηκε η ΓΓΔΕ, καθώς και οι επιπλέον κανονιστικές διατάξεις, είναι όντως δυνατόν να ενισχύσουν της αρμοδιότητες του νέου ΓΓΔΕ, το κλιμάκιο της αποστολής δεν είναι καθόλου πεπεισμένο ότι οι ελάχιστες προϋποθέσεις που τέθηκαν, προκειμένου να αποτελέσουν οδηγό για τον προσδιορισμό της βαθμού «αυτονομίας» της φορολογικής διοίκησης, θα εκπληρωθούν».

Μεταρρυθμίσεις και συστάσεις

Στην έκθεση γίνεται εκτενής αναφορά στην αναδιαμόρφωση της φορολογικής διοίκησης (κρίνοντας την ως αναγκαία), εστιάζοντας μεταξύ άλλων και στο ηλικιακό προφίλ του ανθρώπινου δυναμικού: «προφίλ που δεν είναι ευεπίφορο του επιθυμητού βαθμού αλλαγής – πάνω από τους μισούς υπαλλήλους έχουν συμπληρώσει τα 50, ενώ 26% έχουν ήδη πατήσει τα 55».

«Πρέπει η Κυβέρνηση να ανανεώσει απερίφραστα τη δέσμευσή της να επιφέρει μια μακρόπνοη θεσμική μεταρρύθμιση στη φορολογική διοίκηση που θα θεσπίζει την αυτονομία της και να πραγματοποιήσει σημαντικά άλματα προς την επίτευξή της έως το τέλος Φεβρουαρίου 2013. Η Κυβέρνηση πρέπει τάχιστα να διευκρινίσει κατά πόσον διαθέτει ακόμη τη δυνατότητα αυτό να το πράξει στα υφιστάμενα οργανωτικά και νομοθετικά πλαίσια» υπογραμμίζεται.

Όπως επισημαίνει το τεχνικό κλιμάκιο η εναλλακτική λύση είναι η Κυβέρνηση να αλλάξει τροχιά, να εγκαταλείψει το μοντέλο που θέλει τη φορολογική διοίκηση ενταγμένη στις δημόσιες υπηρεσίες, και να ανακοινώσει ότι θα θεσπίσει μια ημι-αυτόνομη υπηρεσία δημοσίων εσόδων με συγκεκριμένη εξουσιοδοτική νομοθεσία και απολογιστική ευθύνη έναντι του Υπουργού Οικονομικών, κάνοντας μάλιστα και τις παρακάτω συστάσεις:
  • Να υπάρξει δήλωση της Κυβέρνησης που να καταδεικνύει ξεκάθαρα την πρόθεσή της να επιτευχθεί η απαραίτητη αυτονομία στη φορολογική διοίκηση, καθώς και την προθυμία της να εγκαταλειφθούν οι υφιστάμενοι διοικητικοί περιορισμοί προκειμένου αυτό να γίνει πράξη.
  • Να ολοκληρωθούν οι προγραμματικές εργασίες της Ομάδας Εργασίας Θεσμικής Μεταρρύθμισης σύμφωνα με το προτεινόμενο χρονοδιάγραμμα.
  • Η διαχείριση της διευκόλυνσης και της υλοποίησής της αυτονομίας να γίνει με τη σύγχρονη προσέγγιση διοίκησης έργου, με υποβολή μηνιαίων αναφορών προς τον Υπουργό Οικονομικών επί της συντελούμενης προόδου.
  • Λειτουργική Αξιολόγηση Δομών
  • Να συμπεριληφθεί το ΣΔΟΕ στη δομή της ΓΓΔΕ ως αρχικό βήμα για την ενσωμάτωσή του στη Φορολογική Διοίκηση.
  • Να συμπεριληφθεί η ΓΓΠΣ στη δομή της ΓΓΔΕ.
  • Οι λειτουργικές αρμοδιότητες φορολογικής πολιτικής να μεταφερθούν στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών.
  • Να θεσπιστεί λειτουργία διευκόλυνσης εμπορίου περιλαμβανόμενων των εξωτερικών επικοινωνιών καθώς και της υποστήριξης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Τελωνείων (ICIS) εντός της Τελωνειακής Διοίκησης.
  • Να ανανεωθεί η εστίαση της ΕΜΕΙΣ (‘Μονάδας Μεγάλων Οφειλετών’) με επίκεντρο τις εισπράξιμες μεγάλες οφειλές.
  • Να στελεχωθεί πλήρως η υφιστάμενη ΕΜΕΙΣ και να συσταθεί παράλληλα δεύτερη ‘Μονάδα Μεγάλων Οφειλετών’ για τη μεγιστοποίηση της είσπραξης οφειλών από τις 1500 μεγαλύτερες εισπράξιμες οφειλές κατά το 2013.
  • ΔΟΥ Μεγάλων Επιχειρήσεων
  • Να καταργηθεί η υποχρέωση ελέγχου από τη ΔΟΥ ΜΕΦΟ των φορολογικών δηλώσεων των τελευταίων δέκα ετών.
  • Να εφαρμοστεί το σύστημα επιλογής υποθέσεων προς έλεγχο βάσει κανόνων έως το τέλος Φεβρουαρίου 2013.
  • Φυσικά Πρόσωπα Μεγάλου Πλούτου/Ελεύθεροι Επαγγελματίες Υψηλών Εισοδημάτων
  • Να δημοσιευθεί η Υπουργική Απόφαση για την υλοποίηση Μεθόδων Εμμέσων Ελέγχων.
  • Να μετακινηθούν 19 επιπλέον ελεγκτές στο ΔΕΚ Αθηνών και 11 στο Θεσσαλονίκης.
  • Τα αποτελέσματα των ελέγχων που διενεργούνται στη διευρυμένη δεξαμενή υποθέσεων να παρακολουθούνται στενά και να αναπροσαρμοστούν τα κριτήρια επιλογής, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούν σε ελεύθερους επαγγελματίες (π.χ. γιατρούς, δικηγόρους).
  • Να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες για να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η υποχρεωτική διαδικασία διοικητικής επίλυσης διαφορών που απαιτείται δυνάμει του Μνημονίου.
  • Να επιταχυνθεί η εξωτερική πρόσληψη των επιπλέον 200 νέων ελεγκτών ώστε να διασφαλιστεί η εκπλήρωση της δεσμευτικής υποχρέωσης που έχει αναληφθεί για το τέλος Μαρτίου.
  • Να αυξηθεί ο αριθμός των εξωτερικά προσλαμβανόμενων ελεγκτών εντός του πλαισίου των περιορισμών που ισχύουν για το σύνολο της κυβέρνησης ως προς την ιεράρχηση προτεραιοτήτων και τις προσλήψεις (την περίοδο 2013-14 θα χρειαστούν επιπλέον 500 εξωτερικά προσλαμβανόμενοι ελεγκτές ετησίως—μάλιστα ευκταίο θα ήταν πολλοί από αυτούς να διαθέτουν πτυχίο νομικής).
Απίθανο να επιτευχθούν οι στόχοι είσπραξης για το 2013

Χαρακτηριστικό της λανθασμένης φορολογικής πολιτικής την οποία ακολουθεί η κυβέρνηση αποτελεί το σημείο στο οποίο χαρακτηρίζεται ως απίθανο να επιτευχθούν οι στόχοι είσπραξης για το 2013.

«Ορίστηκαν στόχοι για την είσπραξη νέων και παλαιών οφειλών για όλες τις Δ.Ο.Υ. (συμπεριλαμβανομένης και της ΕΜΕΙΣ) με βάση τις προγραμματικές δεσμεύσεις για το 2013. Το προσωπικό πρώτης γραμμής, όμως, θεωρεί τους στόχους αυτούς μη-ρεαλιστικούς. Επί παραδείγματι, οι εσωτερικές προβλέψεις του ΥπΟικ για την είσπραξη οφειλών παρελθόντων ετών εντός του 2013 εμφανίζουν προσδοκώμενο αποτέλεσμα για ολόκληρο το έτος €1,176 δισ έναντι προγραμματικής δέσμευσης €1,900 δισ. Η εμπειρία έχει δείξει ότι το προσωπικό πρώτης γραμμής θεωρεί την εσωτερική πρόβλεψη ως το ρεαλιστικό στόχο και μετρά τις επιδόσεις έναντι αυτού και όχι έναντι των επισήμων προγραμματικών δεσμεύσεων» τονίζεται στην έκθεση.

Δείτε τον σχετικό πίνακα

Οι συστάσεις που γίνονται από πλευράς του ΔΝΤ και της Ε.Ε. είναι οι εξής:
  • Να ανανεωθεί η εστίαση της ΕΜΕΙΣ (‘Μονάδας Μεγάλων Οφειλετών’) με επίκεντρο τις εισπράξιμες μεγάλες οφειλές.
  • Να στελεχωθεί πλήρως η υφιστάμενη ΕΜΕΙΣ και να συσταθεί παράλληλα δεύτερη ‘Μονάδα Μεγάλων Οφειλετών’ για τη μεγιστοποίηση της είσπραξης οφειλών από τις 1.500 μεγαλύτερες εισπράξιμες οφειλές κατά το 2013″.


πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αεροσκάφος της Turkish Airlines έπιασε φωτιά μετά την απογείωση (video)

Αναγκαστική προσγείωση πραγματοποίησε αεροσκάφος της Turkish Airlines όταν ένας από τους κινητήρες του τυλίχθηκε στις φλόγες.

Το Airbus A320 επέστρεψε στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης λίγη ώρα μετά την απογείωση του με προορισμό το Μιλάνο.

Σύμφωνα με τουρκικά δημοσιεύματα τόσο οι επιβάτες όσο και το πλήρωμα απομακρύνθηκαν από το αεροσκάφος και είναι καλά στην υγεία τους.


          





πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αναστέλλονται για 6 μήνες όλες οι καταβολές εισφορών στον ΟΑΕΕ στις Σέρρες


Την αναστολή για έξι μήνες της καταβολής των τρεχουσών ασφαλιστικών εισφορών προς τον Οργανισμό Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών  στην Περιφέρεια Σερρών, η οποία επλήγη από τις πρόσφατες πλημμύρες, αποφάσισε η Διοίκηση του ΟAEE.


Ειδικότερα, με επείγουσα εγκύκλιο, την οποία εξέδωσε ο διοικητής του Οργανισμού Τάσος Πετρόπουλος, αναστέλλεται άμεσα η καταβολή των τρεχουσών ασφαλιστικών εισφορών για έξι μήνες, αρχίζοντας από την 1η του μήνα κατά τον οποίο συνέβησαν τα έντονα καιρικά και πλημμυρικά φαινόμενα.

Η εγκύκλιος εκδόθηκε στο πλαίσιο της εφαρμογής ειδικών μέτρων για τη στήριξη, την ανακούφιση και τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων και των ελεύθερων επαγγελματιών που επλήγησαν από τα έντονα καιρικά φαινόμενα στις περιοχές της Περιφερειακής Ενότητας Σερρών.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο, στη ρύθμιση μπορούν να υπαχθούν οι εξής ασφαλιστικές εισφορές:
  • καθυστερούμενες ασφαλιστικές εισφορές μέχρι το τέλος του προηγούμενου μήνα εκείνου κατά τον οποίο συνέβη η φυσική καταστροφή, μετά των πρόσθετων τελών και λοιπών επιβαρύνσεων υπολογισμένων κατά την 28.02.2015
  • οφειλές ασφαλισμένων που έχουν ρυθμιστεί με άλλες διατάξεις για το μέρος της οφειλής που δεν έχει εξοφληθεί, προσαυξημένο με τις επιβαρύνσεις που αντιστοιχούν σε αυτό κατά την 28.02.2015 – τυχόν ευεργετήματα που είχαν παρασχεθεί, μέσω των ειδικών διατάξεων, δεν χάνονται ως προς το μέρος της οφειλής που έχει εξοφληθεί (π.χ. εκπτώσεις)
  • τρέχουσες ασφαλιστικές εισφορές έξι μηνών, αρχής γενόμενης από την 1η του μήνα κατά τον οποίο συνέβη η φυσική καταστροφή (01.03.2015 – 31.08.2015), χωρίς υπολογισμό κατά το διάστημα αυτό προσαυξήσεων. Για την ένταξη στη ρύθμιση (αναστολής) τρεχουσών εισφορών δεν είναι απαραίτητο να συνυπάρχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές.

Πλημμυρες-Σερρες-Στην εγκύκλιο επισημαίνεται ότι όσοι υπαχθούν στη ρύθμιση αυτή δεν είναι δυνατόν να υπάγονται ταυτόχρονα σε οποιαδήποτε άλλη ρύθμιση τμηματικής καταβολής, ενώ δεν υπάγονται στην παρούσα ρύθμιση οφειλόμενες ασφαλιστικές εισφορές από αναγνωρίσεις χρόνων ασφάλισης.

Στη ρύθμιση μπορούν να υπαχθούν ασφαλισμένοι που διατηρούν επαγγελματική στέγη ή δραστηριότητα, που αποδεδειγμένα υπέστη ζημία από τις πλημμύρες από 05.03.2015 έως 08.03.2015, στις παρακάτω περιοχές:

1. Δήμος Αμφίπολης:

α) από τη Δημοτική Ενότητα Αμφίπολης, οι Τοπικές Κοινότητες Αμφιπόλεως, Μεσολακκιάς, Νέων Κερδυλίων και Παλαιοκώμης
β) από τη Δημοτική Ενότητα Ροδολίβους οι Τοπικές Κοινότητες Δομίρου και Μικρού Σουλίου

2. Δήμος Βισαλτίας:

α) από τη Δημοτική Ενότητα Αχινού, η Τοπική Κοινότητα Αχινού
β) από την Τοπική Ενότητα Τραγίλου, οι Τοπικές Κοινότητες Αγίου Δημητρίου, Αηδανοχωρίου, Ευκαρπίας, Ιβήρων, Καστανοχωρίου, Μαυροθαλάσσης και Τραγίλου

3. Δήμος Εμμανουήλ Παππά:

α) από τη Δημοτική Ενότητα Εμμανουήλ Παππά, οι Δημοτικές Κοινότητες Νέου Σουλίου και Χρυσού και οι Τοπικές Κοινότητες: Αγίου Πνεύματος, Δαφνουδίου, Εμμανουήλ Παππά, Μετάλλων, Πενταπόλεως και Τούμπας
β) από τη Δημοτική Ενότητα Στρυμώνα, η Δημοτική Κοινότητα Νέου Σκοπού και οι Τοπικές Κοινότητες Βαλτοτοπίου, Μεσοκώμης, Μονόβρυσης, Νεοχωρίου Σερρών, Παραλιμνίου, Πεθελινού και Ψυχικού

4. Δήμος Ν. Ζίχνης:

α) από τη Δημοτική Ενότητα Νέας Ζίχνης, η Δημοτική Κοινότητα Νέας Ζίχνης και οι Τοπικές Κοινότητες: Δήμητρας, Δραβήσκου, Θολού, Μαυρολόφου, Μεσορράχης, Μυρκίνου και Νέας Πέτρας
β) από τη Δημοτική Κοινότητα Αλιστράτης, οι Τοπικές Κοινότητες Λευκοθέας και Σταθμού Αγγίστης.

5. Δήμος Σερρών:

α) από τη Δημοτική Ενότητα Καπετάν Μητρουσίου η Δημοτική Κοινότητα Μητρουσίου,
β) από τη Δημοτική Ενότητα Σκουτάρεως η Τοπική Κοινότητα: Κάτω Καμήλας.
Για την ένταξη στη ρύθμιση απαιτείται η υποβολή αίτησης στο αρμόδιο τμήμα του ΟΑΕΕ της έδρας της επιχείρησης.

Η αίτηση πρέπει να συνοδεύεται από βεβαίωση της Περιφέρειας ή του οικείου Επιμελητηρίου από την οποία να προκύπτει ο χρόνος κατά τον οποίο έγινε η ζημιά, η διεύθυνση, η περιγραφή και το ύψος της ζημιάς.



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Εκατόμβη νεκρών στο Νεπάλ – Βιβλικές καταστροφές (φωτο)

Περισσότεροι από 100 νεκροί είναι ο έως τώρα τραγικός απολογισμός, μετά την ισχυρή δόνηση μεγέθους 7,9 βαθμών της κλίμακας Ρίχτερ που σημειώθηκε στο Νεπάλ της Ινδίας.

Ενδεικτικά, μια 15χρονη βρήκε τραγικό θάνατο όταν καταπλακώθηκε από τον τοίχο ενός σπιτιού το οποίο κατέρρευσε. Ένα ακόμη κορίτσι πέθανε, όταν από την ισχυρή σεισμική δόνηση, έπεσε επάνω του ένα άγαλμα, στο πάρκο μιας κωμόπολης έξω από την Κατμαντού, όπως μετέδωσε το κρατικό ραδιόφωνο της χώρας.

Όπως ήταν αναμενόμενο, το μεγαλύτερο νοσοκομείο της πρωτεύουσας έχουν μεταφερθεί αρκετοί τραυματίες με κατάγματα σε χέρια και πόδια. Ο ακριβής αριθμός των τραυματιών παραμένει ακόμη αδιευκρίνιστος. Φωτογραφίες που αναρτήθηκαν στο διαδίκτυο δείχνουν το μέγεθος της καταστροφής. Ερείπια σπιτιών, δρόμοι με μεγάλες ρωγμές στην άσφαλτο.

Σύμφωνα με το αμερικανικό γεωλογικό ινστιτούτο USGS αρχικά η δόνηση ήταν μεγέθους 7,9 βαθμών με εστιακό βάθος 2 χιλιομέτρων.

Μαρτυρίες κατοίκων στο πρακτορείο Reuters η δόνηση έγινε αισθητή μέχρι το Νέο Δελχί και άλλες πόλεις της βόρειας Ινδίας.

«Ισχυρές δονήσεις έγιναν αισθητές εδώ στο Δελχί και σε πολλές άλλες περιοχές της Ινδίας», είπε μια παρουσιάστρια στο τηλεοπτικό κανάλι NDTV. «Βλέπετε εικόνες από τα στούντιό μας στο Δελχί όπου όλα έτρεμαν για πολλή ώρα, για ένα λεπτό ή και περισσότερο», συνέχισε η δημοσιογράφος.

















πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Να πώς η τεχνολογία θα αλλάξει εντελώς τη ζωή μας μέχρι το 2025

Ετοιμαστείτε να πουλάτε τα δικά σας δεδομένα και να χρησιμοποιείτε αλγορίθμους στη δουλειά.

Η ολοένα και αυξανόμενη «πείνα» για δεδομένα θα αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο θα ζούμε τις ζωές μας κατά την επόμενη δεκαετία. Αυτό είναι το συμπέρασμα μιας νέας έκθεσης από το Ινστιτούτο για το Μέλλον, μιας μη κερδοσκοπικής δεξαμενής σκέψης που δημοσίευσε μια σειρά πέντε προβλέψεων γύρω από τους τρόπους με τους οποίους η τεχνολογία θα αλλάξει το μέλλον.

Τα προσωπικά δεδομένα θα συνεχίσουν να διαμοιράζονται, να αγοράζονται και να πωλούνται με ολοένα και ταχύτερο ρυθμό, και ίσως με περισσότερα οφέλη για τους καταναλωτές. Στο μέλλον, οι άνθρωποι ίσως είναι σε θέση να πωλούν οι ίδιοι πληροφορίες σχετικά με τις καταναλωτικές τους συνήθειες ή τις δραστηριότητές τους που αφορούν την υγεία σε πωλητές λιανικής ή φαρμακευτικές εταιρείες, σύμφωνα με την έκθεση. Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων επίσης αναμένεται να συνεχίσει να επεκτείνεται, και προβλέπεται ότι τα πάντα – από τα αυτοκίνητα μέχρι τις κούπες του καφέ – θα έχουν συνδεθεί με το Internet μέχρι το 2025.

Ολοένα και περισσότερο εξελιγμένοι αλγόριθμοι θα βοηθούν τους εργαζόμενους σε τομείς της γνώσης όπως το δίκαιο και η ιατρική να διαχειρίζονται μεγάλο όγκο πληροφοριών. Ο αυτοματισμός θα μπορούσε είτε να υποστηρίξει αυτές τις θέσεις εργασίας, είτε να τις υποκαταστήσει εντελώς, ανάλογα με το πώς θα εξελιχθούν οι διάφοροι επαγγελματικοί κλάδοι.

Οι ψηφιακές επικοινωνίες πολλαπλών αισθητήριων οργάνων θα γίνουν επίσης πιο συχνές στο μέλλον. Το Apple Watch, το οποίο στέλνει ειδοποιήσεις μέσω ενός ελαφρού κτυπήματος στον καρπό και επιτρέπει στους χρήστες να μεταφέρουν το ρυθμό των παλμών της καρδιάς τους σε άλλα ρολόγια, προσφέρει μια ματιά στο πώς αισθήσεις πέρα από την όραση και την ακρόαση μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επικοινωνία.

Τέλος, τα εργαλεία προστασίας της ιδιωτικής ζωής και η τεχνολογία θα βελτιωθούν ανταποκρινόμενα στις τεράστιες ποσότητες δεδομένων που οι χρήστες αποστέλλουν και λαμβάνουν συνεχώς από το cloud. Η επίτευξη ισορροπίας μεταξύ της μόχλευσης δεδομένων για την αύξηση της αποδοτικότητας και της προστασίας των δικαιωμάτων ιδιωτικότητας των μεμονωμένων χρηστών θα αποτελεί πηγή έντασης κατά τα προσεχή χρόνια.




πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΠΝΠ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΑ ΕΡΓΟΛΑΒΟΚΑΝΑΛΑ…


ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΤΑ ΕΡΓΟΛΑΒΟΚΑΝΑΛΑ….


ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΧΑΡΤΙ

                            cf80cebdcf801


πηγη




ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!