EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Ε.Α.Β. : Η ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΕΝΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ…

Του Αυγερινού Χατζηχρυσού

Την 1η Ιουλίου 2011, με τον νόμο 3986, συστάθηκε η εταιρεία με την ονομασία «Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου Α.Ε.» (εφεξής ΤΑΙΠΕΔ), στην οποία μεταβίβασαν το σύνολο της περιουσίας του Δημοσίου χωρίς ανταλλάγματα.

Ο σκοπός ήταν «ιερός» – να πωληθούν και να αξιοποιηθούν τμήματα της δημόσιας περιουσίας, ώστε ο ελληνικός λαός να ελαφρυνθεί από το υπέρογκο χρέος. Όμως σε μια χώρα που ανθεί η διαπλοκή, η εγχώρια αλλά και η πρόσφατα αλλοδαπή ελίτ των πολυεθνικών, σε συνεργασία με την πολιτική ηγεσία, αναζητεί τρόπους ώστε να πληρώσει το ελάχιστο ή ακόμη και μηδενικό τίμημα. Έτσι, ακόμη και τα 50 δισ. ευρώ που τέθηκαν ως αρχικός στόχος, όταν με τυμπανοκρουσίες ψηφιζόταν το Μεσοπρόθεσμο και ο νόμος για το ΤΑΙΠΕΔ, έχουν πια ξεχαστεί· και γιατί όχι, αφού ποιος ο λόγος για τους «αγοραστές» να πληρώσουν κάτι, όταν μπορούν να το αποκτήσουν δωρεάν!



Οι τρόποι και οι μεθοδεύσεις δεν είναι καινούργια, έχουν γίνει πολλές φορές στο παρελθόν, και σε εποχές ακόμη που το χρήμα έρχονταν άφθονο από τις Βρυξέλες. Έτσι, για παράδειγμα, σύμφωνα με τα πρακτικά της Βουλής, πωλήθηκαν και τα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά στη γερμανική εταιρεία, η οποία φρόντισε να τα απαξιώσει, οδηγώντας τα πρακτικά σε κλείσιμο, υπέρ βεβαίως των δικών της ναυπηγείων, αφού οι πελάτες των ελληνικών που έχουν την τεχνογνωσία υψηλών προδιαγραφών, λόγω των παραγγελιών του Πολεμικού Ναυτικού (υποβρύχια, σκάφη επιφανείας), δεν πήγαν στην Άπω Ανατολή, αλλά στα αντιστοίχου επιπέδου γερμανικά (και λιγότερο τα γαλλικά). Αν γνωρίζεις, λοιπόν, το «Θύμα» και τον «Θύτη», μπορείς να βρεις και το Κίνητρο. Αν γνωρίζεις το «Θύμα» και το «Κίνητρο», μπορείς να βρεις τον Θύτη. Αν, τέλος, γνωρίζεις ένα ισχυρό κίνητρο για έναν δυνάμει «Θύτη», μπορείς να προστατεύσεις προκαταβολικά ένα δυνάμει Θύμα. Τι σχέση έχουν, όμως, όλα αυτά με την περίπτωση της Ελληνικής Αεροπορικής Βιομηχανίας;

Τι εστί ΕΑΒ;

Το θύμα, στην προκειμένη περίπτωση, είναι η Ελληνική Αεροπορική Βιομηχανία (εφεξής ΕΑΒ), η οποία αποτελεί αυτή τη στιγμή τη μοναδική βαριά βιομηχανία υψηλής τεχνολογίας που διαθέτει η Ελλάδα, με ανεκτέλεστο φόρτο (υπογεγραμμένες, δηλαδή, παραγγελίες) 850 εκατ. ευρώ! Οι πραγματικές δυνατότητες της εταιρείας είναι μεγαλύτερες, αλλά οι πολιτικοί διαχειριστές της εταιρείας και οι κομματικά διορισμένοι διευθυντές ουσιαστικά την κρατούν περιορισμένη, ενώ παραμένει από τις μεγαλύτερες στην Ευρώπη – ακόμα! Για να αντιληφθούμε τη δύναμη μιας τέτοιας εταιρείας σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, αρκεί να δούμε ότι η Τουρκία έκανε την αντίστοιχη βιομηχανία της τη μηχανή ανάπτυξης που τη βοήθησε να ξεπεράσει τη δική της κρίση. Η τουρκική αμυντική βιομηχανία έχει κύκλο εργασιών περίπου 3 δισ. δολαρίων, χωρίς να υπολογίζουμε την Πολιτική Αεροπορία και εξαγωγές λίγο κάτω από 1 δισ. δολάρια.

Η συντήρηση μαχητικών της Πολεμικής Αεροπορίας –κυρίως–, αλλά και συμμαχικών Αεροποριών, οι οποίες εμπιστεύονται απόλυτα το ποιοτικό αποτέλεσμα και πληρώνουν σε συνάλλαγμα, καθιστούν την ΕΑΒ σημαντική εξαγωγική δύναμη της Ελλάδας. Στις αεροκατασκευές, επίσης, παράγεται περίπου το 40% της παγκόσμιας παραγωγής του μαχητικού F-16. Δηλαδή, για κάθε F-16 που παραγγέλνεται παγκοσμίως στην Lockheed Martin, το 40% περίπου κατασκευάζεται στην ΕΑΒ. Μπορεί κανείς να σκεφτεί τις προοπτικές μιας τέτοιας τεχνογνωσίας στο εγγύς μέλλον, όταν χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ –ή άλλες χωρίς υποδομή σε Δυτικά αεροσκάφη– θα αγοράζουν τέτοια και θα αναζητούν λύσεις για τη συντήρηση των στόλων τους ή και παλαιότεροι χρήστες θα θέλουν γενικές επισκευές των παλαιότερων σκαφών.

Παρομοίως και για το μεταγωγικό C-130, η ΕΑΒ είναι ένα από τα πέντε παγκοσμιώς Κέντρα Συντήρησης κινητήρων Rolls Royce για τα C-130, και γειτονικές χώρες όπως η Τυνησία ή το Μαρόκο μας προτιμούν λόγω εγγύτητας. Επιπλέον, η ΕΑΒ κέρδισε 10ετή Σύμβαση για την εργοστασιακή συντήρηση (DLM) κινητήρων και παρελκομένων TF33-PW-100A όλου του στόλου των ιπτάμενων Radar του ΝΑΤΟ Ε-3Α AWACS (NAMSA/IAMCO)! Κατά καιρούς, έχουν περάσει παραγγελίες κατασκευής τμημάτων για το Dassault Falcon, Airbus, B-757, T-6A, EMBRAER ERJ-145, Mirage-2000, F-16, AWACS, καθώς και άλλα προγράμματα διεθνών αεροπορικών κολοσσών – και η λίστα δεν τελειώνει, την ίδια στιγμή που οι πολιτικοί του μνημονίου, ημεδαποί και αλλοδαποί, διατυμπανίζουν ότι η χώρα «δεν παράγει».

Οι πραγματικές δυνατότητες φάνηκαν όταν, ως συμπαραγωγός με τη γαλλικήDassault, η ΕΑΒ κατασκεύασε υψηλό ποσοστό του μη επανδρωμένου μαχητικού Stealth 5ης γενιάς nEUROn, ξεκινώντας μάλιστα από το στάδιο του σχεδιασμού!

Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πώς θα μπορούσε η εταιρεία αυτή να λειτουργήσει προς όφελος της Πολεμικής Αεροπορίας, αλλά και της χώρας γενικότερα. Τις πιο πολύπλοκες κατασκευές, όπως είναι εκείνες των μαχητικών αεροσκαφών, θα μπορούσε να τις εκτελέσει με συμπαραγωγές, και αγορά και εξέλιξη σχεδίων μαχητικών που δεν βγήκαν στην παραγωγή ή που σταμάτησε η παραγωγή τους. Στην παραγωγή μεταγωγικών, πυροσβεστικών και εκπαιδευτικών θα μπορούσε να γίνει αυτόνομα η σχεδίαση, η κατασκευή και παραγωγή.

Επιπρόσθετα, το εργοστάσιο κινητήρων, με δύο μοναδικά στην Ελλάδα δοκιμαστήρια κινητήρων, παρέχει άπειρες δυνατότητες, το εργοστάσιο παραγωγής σύνθετων υλικών (ανθρακονήματα κυρίως) παρακολουθεί τις εξελίξεις της σύγχρονης Αεροναυπηγικής και το εργοστάσιο ηλεκτρονικών υπήρξε η αιχμή του δόρατος της τεχνολογίας με απόλυτη τεχνογνωσία, πριν οι υπεύθυνοι το αφήσουν κτίριο γραφείων. Θα αναρωτηθεί ο αναγνώστης: «Πώς μπορεί να είναι θύμα μια τέτοια εταιρεία, όταν έχει τέτοιες δυνατότητες;»

Η απάντηση έρχεται με την ανάδειξη των πρωταγωνιστών στη «θυματοποίηση» της ΕΑΒ και, άρα, ανάδειξη του θύτη που, σε αυτή την περίπτωση, είναι οι ίδιοι οι πολιτικοί της προϊστάμενοι και οι διευθυντές της, οι οποίοι θα έπρεπε να φροντίσουν για την προάσπιση των συμφερόντων της εταιρείας – συμφέροντα που είναι ταυτόσημα με εκείνα του Δημοσίου, της Πολεμικής Αεροπορίας και της Εθνικής Άμυνας γενικότερα, και, κατ’ επέκταση, με την αξιοπρέπεια και την ανεξαρτησία της χώρας.

Το δόλιο κίνητρο

Η δημιουργία της ΕΑΒ είχε απασχολήσει τους υπεύθυνους από τα μέσα της δεκαετίας του ’60 για προφανείς λόγους: ήθελαν να πάψει η Πολεμική Αεροπορία να είναι έρμαιο των εκβιασμών άλλων χώρων, στις οποίες η χώρα πήγαινε μέχρι τότε τα μαχητικά της. Οι εκβιασμοί είχαν να κάνουν με την παράδoση των αεροσκαφών, καθώς οι καθυστερήσεις ήταν τραγικές, αλ­λά και το κόστος υπερέβαινε κατά πολύ τα συμφωνηθέντα. Η ΕΑΒδημιουργήθηκε για να σταματήσει αυτά τα προβλήματα, όπως και έγινε, με τους επικριτές της να υποστηρίζουν ότι είναι ελλειμματική. Η απάντηση βάσει των παραπάνω είναι ότι η ΕΑΒ δεν κατασκευάστηκε για να είναι κερδοφόρα, άλλα για να εξυπηρετεί τις Ένοπλες Δυνάμεις. Το κόστος θα ήταν πολύ υψηλότερο στις ξένες εταιρείες και οι παραδόσεις θα «κολλούσαν» στις ορέξεις ξένων παραγόντων.

Η βασικότερη ενέργεια που θα έπρεπε να κάνει κάποιος για να χτυπήσει τηνΕΑΒ θα ήταν η δημιουργία προβλήματος στην παραγωγή. Χτύπησαν, λοιπόν, το ουσιαστικότερο κεφάλαιο της εταιρίας: τους εργαζόμενους. Δημιουργήθηκαν, λοιπόν, καταστάσεις που οδήγησαν το «κεφάλαιο» της εταιρείας να μειωθεί σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μην μπορεί να εκτελεστεί η παραγωγή και, άρα, ο σκοπός της εταιρείας. Από 3.200 εργαζομένους το 2000, σήμερα ο αριθμός έχει φτάσει στους 1.450, και μειώνεται με ιλιγγιώδη ρυθμό, καθιστώντας οριακά όλα τα προγράμματα (που, σημειωτέον, είναι όλα συνδεδεμένα με ποινικές ρήτρες), χάνοντας παράλληλα νέα προγράμματα και δουλειές εκατομμυρίων ευρώ. Πώς το κατάφεραν αυτό;

Καταργήθηκε η πρόσληψη προσωπικού που είχε δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (τεύχος 380 -10/08/2009). Οι επιτυχόντες είχαν επιλεχθεί και ανακοινωθεί μέσω ΑΣΕΠ και, παρόλο που γνώριζαν την εξαιρετική τους σημασία για την εκτέλεση των παραγγελιών, ο διαγωνισμός ακυρώθηκε! Εξαίρεσαν την ΕΑΒ από όλες τις συνθήκες που οι ίδιοι εξήγγειλαν για πρόσληψη προσωπικού. Συγκεκριμένα, ο πολιτικός προϊ­στάμενος Υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου στο μέ­τρο που εξήγγειλε «Στις πέντε (5) απολύσεις θα γίνει μία (1) πρόσληψη», εξαίρεσε την ΕΑΒ. Ο επίσης πολιτικός προϊστάμενος, Υφυπουργός Οικονομικών, Φ. Σαχινίδης, στην πρόταση του Σωματείου Εργαζομένων ΕΑΒ (ΣΕΕΑΒ) να λειτουργήσει το μέτρο των μετατάξεων, παραδέχτηκε ότι δεν το γνώριζε, δεσμεύτηκε να το υλοποιήσει, αλλά τελικά η ΕΑΒ εξαιρέθηκε και από αυτό το μέτρο. Τέλος, ο σημερινός πολιτικός προϊστάμενος, Υφυπουργός Οικονομικών, Χρ. Σταϊκούρας, εξαίρεσε την ΕΑΒ από το πρόγραμμα ΕΣΠΑ για πρόσληψη προσωπικού αεροπορικής εταιρείας με επιδότηση, χωρίς επιβάρυνση του κρατικού προϋπολογισμού – σε αντίθεση π.χ. με την Ολυμπιακή και την Aegean…

Επιπροσθέτως, κατατάσσουν τους εργαζόμενους στο ενιαίο μισθολόγιο χωρίς να συντρέχουν οι λόγοι: η ΕΑΒ είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου, τα ένσημα των εργαζομένων είναι ιδιωτικού τομέα και δεν έχουν τα ευεργετήματα του δημόριου τομέα. Επίσης, δεν λαμβάνονται υπ’ όψιν καθόλου οι πιστοποιήσεις και οι εκπαιδεύσεις που αναγνωρίζονται διεθνώς. Το μισθολόγιο των εργαζομένων μειώνεται κατά 60%, οπότε δημιουργείται ένα ανεξέλεγκτο κύμα φυγής από την εταιρεία είτε λόγω εσπευσμένης συνταξιοδότησης, αλλά πλέον και λόγω υποχρεωτικής μετανάστευσης, καθώς στο εξωτερικό υπάρχει αυξημένη ζήτηση για τέτοιο επίπεδο τεχνικών, με μισθό τριπλάσιο και τετραπλάσιο! Οι διοικήσεις αποδεικνύονται πολύ «μικρές», σε σχέση με τη δύναμη και το κύρος της εταιρείας, και δέχονται χωρίς ουσιαστική αντίδραση τις μεθοδεύσεις των πολιτικών προϊσταμένων, ενώ δημιουργείται και κλίμα τρομοκράτησης των εργαζομένων, με την ποινικοποίηση των αντιδράσεων και των απεργιακών κινητοποιήσεων. Εν τω μεταξύ, τα προγράμματα που έχουν χαθεί είναι αυξανόμενα και τα χαμένα έσοδα αποτιμώνται σε εκατοντάδες εκατομμύρια.

The nEUROn, European UCAV technology demonstrator  t stealth combat aircraft, first UCAV developed in co-operation and first combat aircraft entirely designed of the nEUROn team Saab Alenia Aermacchi (Italy) (1)

Κάπου εδώ μπαίνει στην έρευνα το κίνητρο και το κέρδος. Ως λύση στο ζήτημα οι υπεύθυνοι (με πρόσχημα τον νόμο που ψήφισαν οι ίδιοι και ουδείς δεν σκέφτηκε την έννοια της τροπολογίας – εδώ φαίνεται και ο δόλος) πρότειναν τη λύση της εργολαβικής εργασίας. Τη λύση, δηλαδή, που έχει καταστρέψει τα ναυπηγεία και τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα. Έχουν καταφέρει να μετατρέψουν γίγαντες σε απαξιωμένες εταιρείες που αγωνίζονται να επιβιώσουν, όταν θα μπορούσαν να είναι κερδοφόρες σε οποιοδήποτε μέρος του πλανήτη. Ενώ αποψίλωσαν την εταιρεία από το απαραίτητο και εκπαιδευμένο προσωπικό, επέλεξαν μια ιδιωτική εταιρεία, την ΟΝΕΧ Hellenic, να καλύψει την έλλειψη προσωπικού, όπως αναφέρει και σε ανακοίνωση του το ΣΕΕΑΒ (16-1-2013)!

Η εταιρεία αυτή αυτο-περιγράφεται ως υψηλής τεχνολογίας, και μάλιστα νανοτεχνολογίας, με πιστοποιημένο προσωπικό με ISO. Αφού βρήκε εύκολα εργαζομένους, πολλοί από τους οποίους δεν έχουν τα προσόντα, τους τοποθέτησε στην ΕΑΒ, παρέχοντάς τους δωρεάν πολύτιμη εκπαίδευση, τη στιγμή που αντίστοιχοι πελάτες της ΕΑΒ πληρώνουν υπέρογκα ποσά για να την αποκτήσουν. Καμία εταιρεία παγκοσμίως δεν προσφέρει δωρεάν τέτοια υπερπολύτιμη εκπαίδευση και εργασιακή εμπειρία σε στελέχη μια εταιρείας που στο άμεσο μέλλον θα λειτουργήσει ανταγωνιστικά προς την ΕΑΒ.

Σε σχετική ανακοίνωσή του το ΣΕΕΑΒ, αλλά και σε τηλεοπτική εκπομπή, ο πρόεδρος του Σωματείου, Γιώργος Κοτσαδάμ, καταγγέλλει το ανήκουστο για εταιρεία τέτοιου παγκόσμιου κύρους ότι «συνταξιούχοι της εταιρείας επανήλθαν ως σύμβουλοι με μπλοκάκι που απασχολούνται όμως στο παραγωγικό κομμάτι (αντί προσλήψεων απαραίτητου προσωπικού)!». Σύμφωνα με το Σωματείο Εργαζομένων της ΕΑΒ, ο κά­θε εργαζόμενος στην εργολαβική εταιρεία κοστίζει περίπου 2.600 ευρώ, τη στιγμή που ένας εργαζόμενος στην ΕΑΒ, με 11 χρόνια εμπειρία, κοστίζει 1.300 ευρώ μεικτά και που ο καθαρός μισθός των εργαζομένων του εργολάβου δεν ξεπερνά τα 1.100 ευρώ μεικτά.
Υπουργοί, υφυπουργοί, προϊστάμενοι της ΕΑΒ, διευθύνο­ντες σύμβουλοι και διευθυντές, απαξιώνουν τον κολοσσό της αμυντικής βιομηχανίας της χώρας και είναι βέβαιο ότι, με αυτές τις πρακτικές, πολύ σύντομα η ΕΑΒ που γνωρίζουμε δεν θα υπάρχει. Όχι μόνο δεν θα είναι εφικτή η συντήρηση της Πολεμικής Αεροπορίας, αλλά εκμηδενίζεται και η περίπτωση να επιτελεστεί φέτος η αεροπυρόσβεση. Για όσο χρονικό διάστημα διαρκούν τα υπογεγραμμένα συμβόλαια θα υπάρχει φόρτος εργασίας. Όταν όμως λήξουν αυτά, δεν πρόκειται να γίνει καμία ανανέωση.

ΕΑΒ – Ναυπηγεία – ΕΑΣ: Βίοι Παράλληλοι

Η ΕΑΒ σύντομα θα καταντήσει σαν τα ναυπηγεία και τα Ελληνικά Αμυντικά Συστήματα, δηλαδή επιχείρηση χωρίς αντικείμενο. Ήδη, πρώην διευθυντές της ΕΑΒ που δεν διακρίθηκαν για τον ζήλο τους, τώρα οργανώνουν την παραγωγή στην Ινδία. Αρμόδιοι εισαγγελείς, ελεγκτές δημόσιας διοίκησης και εξεταστικές επιτροπές της Βουλής θα πρέπει να διεξαγάγουν εμπεριστατωμένες έρευνες και να αποδώσουν τις ευθύνες όπου αναλογούν! Σε πρωθυπουργούς και υπουργούς που ενεπλάκησαν σε αυτές τις αποφάσεις, οι οποίες καταστρέφουν την άμυνα της χώρας και τη ζημιώνουν οικονομικά, ενώ μιλούν συνεχώς για ανάπτυξη. Στους διευθύνοντες και στους αρμόδιους διευθυντές για τα πεπραγμένα τους, αλλά και για την απραξία τους σχετικά με τη διασφάλιση του συμφέροντος της εταιρείας. Να διερευνηθεί πλήρως το πόθεν έσχες των συνδικαλιστών, ειδικά των κυβερνητικών παρατάξεων. Να γίνει πλήρης έλεγχος όλων των συμβολαίων που έχουν υπογραφεί με τη ΟΝΕΧ.

Το θέμα είναι αν θα επιτραπεί ακόμα μια φορά στη σύγχρονη Ελληνική Ιστορία να διαλυθούν πολύτιμες υποδομές και πυλώνες αστείρευτης ανάπτυξης της χώρας, για να ωφεληθούν συγκεκριμένα συμφέροντα και μεγάλες ανταγωνιστικές πολυεθνικές του εξωτερικού, οδηγώντας για μία ακόμη φορά την Ελλάδα στην κατηγορία της «Ψωροκώσταινας».

Αυτό είναι εγκληματικό, γιατί οι δυνατότητες και οι υποδομές υπάρχουν. Στις δύσκολες μέρες που βιώνουμε, γίνεται εύκολα αντιληπτό ότι κάποιοι εργάζονται, ώστε η Ελλάδα να μη «στέκεται» ως υπολογίσιμη στρατιωτική δύναμη στην ευρύτερη περιοχή, όπως συνέβαινε παλαιότερα. Εφόσον «σαμποτάρεται» κάθε προσπάθεια για να υπάρξει αξιόμαχο στράτευμα (και ιδιαίτερα η αιχμή του, που είναι η Αεροπορία), πώς θα επέτρεπαν να υπάρξει ένας βιομηχανικός κολοσσός που θα μπορούσε να στηρίξει την Αεροπορία ανά πάσα στιγμή – και, μάλιστα, ικανός να δημιουργήσει εξοπλισμούς που μπορούν να της δώσουν πλεονέκτημα έναντι αυτών που επιβουλεύονται τα πάντα; Οι νοήμονες ας βγάλουν τα συμπεράσματά τους, αφού εξετάσουν τα γεγονότα… ΗΝ
το κείμενο δημοσιεύθηκε στο Hellenic ΝΕXUS του Μαρτίου 2013 τεύχος 74
και στο
http://www.koutipandoras.gr/article/41650/eav-i-anatomia-enos-egklimatos
ΠΗΓΕΣ
  • Σωματείο Εργαζομένων ΕΑΒ: «Η ΕΑΒ που δεν γνωρίζετε» – http://wp.me/p2yffl-ru • http://www.onexcompany.com • Η ΕΑΒ θα συντηρεί κινητήρες AWACS. Σημαντική 10 ετής συμφωνία – http://adf.ly/McVUw • Η ΕΑΒ υποβαθμίζεται για εκχωρηθεί σε ιδιώτες; –http://wp.me/s2yffl-eab • http://www.haicorp.com/ • Σωματείο Εργαζομένων ΕΑΒ στο Youtube –http://www.youtube.com/watch? v=Jy3r1XbBPOs • Η κυβέρνηση και η διοίκηση της ΕΑΒ «παίζουν με την φωτιά»!http://adf.ly/McVUw • Πρακτικά της Βουλής – http://wp.me/p2nmFz-5
– See more at: http://www.hellenicnexusmag.com/free-content/80-air-industry#sthash.hkbEazZN.dpuf
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

Μερικές από τις τεράστιες δυνατότητες της ΕΑΒ

  • Αεραγωγοί και Θυρίδες πρόσβασης κινητήρα (MCID) του α/φους F-16 (LM Aero)*
  • Δεξαμενές Καυσίμου F1, Οπίσθιο Τμήμα Ατράκτου,
  • Πλευρικά Καλύμματα F-16 (LM Aero) *
  • Δομικά Τμήματα C-130J Hercules (LM Aero) *
  • Πλαίσια θυρών επιβατών α/φών A300/310 (Aerolia) *
  • Πλαίσια θυρών φορτίων α/φών A 319 / 320 / 321 (Aerolia)
  • Δοκοί στήριξης δαπέδου α/φών A 330 / 340 (Premium Aerotech)*
  • Πλαίσια Θύρας Αποσκευών α/φους B 787 (Boeing Commercial Airplane Group)
  • Θυρίδες αποσκευών και κινδύνου α/φών – Falcon 2000 & Falcon 900 (Dassault) *
  • Δεξαμενές Καυσίμου Falcon 900X (Dassault) *
  • Διαδοκίδες δομής α/φους T-6A (Hawker Beechcraft)
  • Ράμπα Φόρτωσης , Θύρα Φορτίου C-27J (Alenia) *
  • Πλευρικά Καλύμματα UH-60 Black Hawk (Sikorsky)
  • Κατασκευή Υπερηχητικών Δεξαμενών Καυσίμου Eurofighter (EADS EUROFIGHTER)
* H EAB στα συγκεκριμένα προγράμματα είναι αποκλειστικός προμηθευτής.
πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Στο σκαμνί στελνει την συμμορία του μνημονιου στέλεχος του ΔΝΤ: Ποιά Ελλάδα; Γερμανικές και Γαλλικές τράπεζες έσωσαν! ΒΙΝΤΕΟ

Σφοδρή κριτική στην Ευρωζώνη, την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, αλλά και το ίδιο το Διεθνές Νομισματικό  Ταμείο ασκεί το μέλος της διοίκησης του ΔΝΤ Πάουλο Νογκέιρα Μπατίστα, σε συνέντευξή του στον Alpha.

«Έδωσαν λεφτά για να σώσουν γερμανικές και γαλλικές τράπεζες, και όχι την Ελλάδα», υποστηρίζει ο Μπατίστα, που κατηγορεί την επικεφαλής του ΔΝΤ, Κριστίν Λαγκάρντ, ότι υπερασπίζεται υπέρμετρα την Ευρώπη.

Ο ίδιος κάνει λόγο δε για αναγκαία αναδιάρθρωση του μέρους του ελληνικού χρέους που διακρατούν οι Ευρωπαίοι εταίροι. «Μπορεί αυτή η άποψη να μην είναι ευρείας αποδοχής και να μη συγκεντρώνει συναίνεση, αλλά αν δείτε την κατάσταση στην Ελλάδα, δύσκολα μπορεί να εξέλθει από την κοινωνικο-οικονομική κρίση χωρίς κάποια αναδιάρθρωση χρέους», εκτιμά ο Μπατίστα, προτρέποντας την ελληνική κυβέρνηση να σεβαστεί το προνομιακό καθεστώς του ΔΝΤ.

Ο Μπατίστα, που εκπροσωπεί δέκα χώρες στο διοικητικό συμβούλιο του ΔΝΤ, ξεκαθαρίζει πως τόσο το Ταμείο, όσο και οι Ευρωπαίοι εταίροι, δεν μπορούν να συμπεριφέρονται σαν να μην έγιναν εκλογές στην Ελλάδα και εκφράζει την άποψη ότι είναι λάθος η επιμονή του ΔΝΤ να τηρηθούν όλες οι δεσμεύσεις που απορρέουν από το προηγούμενο πρόγραμμα.


        



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Τρόμος: Αεροπλάνο προσγειώθηκε με τη... μούρη, έτρεχαν να σωθούν οι επιβάτες (Φωτό+Βίντεο)

Παραλίγο αεροπορική τραγωδία στο αεροδρόμιο του Κατμαντού στο Νεπάλ.
Αεροσκάφος των Τουρκικών Αερογραμμών προσγειώθηκε με τη μούρη.

Σύμφωνα με το Γαλλικό Πρακτορείο Ειδήσεων, το αεροσκάφος τύπου Airbus 330, με 238 επιβάτες, παρεξέκλινε του διαδρόμου προσγείωσης λόγω ολισθηρότητας και της πυκνής ομίχλης.

Ευτυχώς από την πρόσκρουση δεν υπήρξαν θύματα, ωστόσο κάποιοι επιβάτες υπέστησαν ελαφρά χτυπήματα και μώλωπες.







πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Θα πληρώνουμε για όλα στην εφορία – Ηλεκτρονικός έλεγχος παντού, σε όλες τις συναλλαγές

Στην ηλεκτρονική εποχή φαίνεται ότι περνάει για τα καλά η εφορία σε επίπεδο ελέγχων και αυτό σημαίνει για πολλούς επιπλέον φόρους καθώς το εισόδημα θα ελέγχεται πλέον με νέα μέσα.

Στο στόχαστρο της εφορίας μπαίνουν σε πρώτη φάση εκείνοι οι φορολογούμενοι που έχουν στην κατοχή τους μεγάλους τραπεζικούς λογαριασμούς ή μεγάλα ποσά στο χρηματιστήριο, αξίας ως 200.000 ευρώ. Οι φορολογούμενοι αυτοί θα είναι εκείνοι που θα μπουν πρώτοι στο στόχαστρο των ελέγχων.

Για την ολοκλήρωση των ελέγχων και των εντοπισμό αδήλωτων εισοδημάτων θα γίνει παράλληλα έλεγχος στις δαπάνες τόσο για δάνεια, όσο όμως και για ασφάλιστρα ζωής, αποταμιευτικά κλπ

Για τον λόγο αυτό μέχρι τα τέλη του Μαρτίου τράπεζες και χρηματιστήριο υποχρεώνονται να στείλουν στις αρμόδιες υπηρεσίες όλα τα στοιχεία που αφορούν στους πελάτες τους.

Σε πρώτη φάση οι τράπεζες και το χρηματιστήριο θα αποστείλουν στοιχεία που αφορούν σε καταθέσεις άνω των 50.000 ευρώ και χαρτοφυλάκια άνω των 100.000 ευρώ.

Παράλληλα για το εισόδημα θα συνυπολογίζονται και τα στοιχεία που αφορούν σε πληρωμές δανείων, πιστωτικών καρτών, αλλά και ασφαλίστρων, ειδικά εκείνων που αφορούν σε επενδυτικά ή αποταμιευτικά προγράμματα, καθώς μπορούν να προσδιορίσουν επιπλέον ποσά τα οποία κάποιοι δεν μπορούν να επανυπολογίσουν με βάση το δηλωθέν εισόδημα

Με βάση όλα τα παραπάνω στοιχεία η εφορία θα φτιάξει το προφίλ κάθε φορολογουμένου ξεχωριστά και με βάση το προφίλ αυτό θα προκύψει και το εισόδημα βάσει του οποίου θα γίνει έλεγχος για το εάν και κατά πόσο τα ποσά αυτά φορολογούνται.

Κάπως έτσι για πολλούς που είχαν αδήλωτα εισοδήματα έρχονται πρόστιμα.


πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ουρές στο ΟΑΚΑ για τα εισιτήρια του ντέρμπι ΑΕΚ – Ολυμπιακός

Από σήμερα άρχισε η διάθεση των εισιτηρίων του ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό σε μία εβδομάδα.

Χθες βράδυ... έπεσε το σύστημα με την ηλεκτρονική αγορά εισιτηρίων και σήμερα από πολύ νωρίς ουρές με εκατοντάδες οπαδούς της Ενωσης βρίσκονται στα εκδοτήρια του ΟΑΚΑ για να προμηθευτούν τα εισιτήρια τους για τον αγώνα της 11ης Μαρτίου (19:00), στον επαναληπτικό του 1-1.



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Δεν καταργούνται τελικά τα ΤΕΙ – Σάλος, αμηχανία και αντιπαραθέσεις

Μπάχαλο – και μάλιστα στο ευαίσθητο θέμα της Παιδείας – προκλήθηκε επί 24 ώρες καθώς πληροφορίες που διακινήθηκαν στο διαδίκτυο, ανέφεραν ότι η κυβέρνηση προτίθεται να καταργήσει τα ΤΕΙ με κυβερνητικά στελέχη να δηλώνουν αμήχανα.

Τα σχετικά δημοσιεύματα επικαλούνταν μάλιστα και δηλώσεις του γ.γ. του Υπουργείου Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων Δημήτρη Χασάπη.

Έβγαλαν ανακοίνωση και οι πρόεδροι των ΤΕΙ

Μάλιστα, οι πρόεδροι των ΤΕΙ εξέδωσαν ανακοίνωση με την οποία τόνιζαν ότι τα ΤΕΙ «δεν έχουν αμφισβητηθεί από καμία ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και η μόνη αναμενόμενη αναβάθμισή τους, είναι η ακαδημαϊκή ολοκλήρωσή τους, βασισμένη σε αξιολογικά κριτήρια».

Τόνιζαν δε ότι «οποιαδήποτε μεταβολή στον χάρτη της ανώτατης εκπαίδευσης δεν είναι δυνατόν να είναι ετεροβαρής εις βάρος των ΤΕΙ, αλλά θα πρέπει να περιλαμβάνει όλα τα τμήματα ΑΕΙ, με βάση τα επιτεύγματά τους και με στοχευμένη χωροταξική διασπορά».

Οπως διευκρίνισε σε ανακοίνωση που εξέδωσε, «στη σύνοδο των προέδρων ΤΕΙ της περασμένης Παρασκευής διατυπώθηκαν σκέψεις για αναδιάρθρωση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα» και τόνισε ότι μεταξύ των σκέψεων αυτών «ουδέποτε περιελήφθη το ζήτημα της κατάργησης των ΤΕΙ».

Ως εκ τούτου διαψεύδει τα σχετικά δημοσιεύματα αναφέροντας: «Τίτλοι επομένως σε εφημερίδες ή ιστοσελίδες που επικεντρώνονται στη κατάργηση των ΤΕΙ δεν αντιστοιχούν στη πραγματικότητα».

Τι έλεγαν τα σενάρια

Τα δημοσιεύματα υποστήριζαν ότι η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας μελετά κατάργηση των ΤΕΙ και ένταξη όσων πληρούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια στα Πανεπιστήμια. Οσα ΤΕΙ δεν πληρούν τα ακαδημαϊκά κριτήρια, «θα ενταχθούν σε μεταλυκειακού τύπου τεχνική εκπαίδευση, που προσεγγίζει τα ΙΕΚ».

Μάλιστα επικαλούνταν δηλώσεις του γ.γ. του υπ. Παιδείας κ. Χασάπη ο οποίος φέρεται να υποστήριζε ότι θα υπάρχει και χωροταξικός σχεδιασμός, «καθώς δεν είναι δυνατόν στην ίδια πόλη να υπάρχουν δύο τμήματα με τα ίδια αντικείμενα, όπως είναι τώρα» και πως το σχέδιο του υπουργείου για «τακτοποίηση» της Ανώτατης εκπαίδευσης, «προσομοιάζει στο βρετανικό».

Μάλιστα, ξεκαθάριζε ότι σε ό,τι αφορά τους εκπαιδευτικούς των ΤΕΙ, πως θα ενταχθούν όλοι στην πανεπιστημιακή βαθμίδα, ανεξάρτητα αν το ΤΕΙ τους ενταχθεί στην πανεπιστημιακή βαθμίδα ή στα ΙΕΚ.


πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πέταξαν πέτρα την ώρα που ο προαστιακός ήταν εν κινήσει (ΦΩΤΟ)

Επίθεση με πέτρα έκανε άγνωστος στις 10:30 το βράδυ της Τρίτης, την ώρα που ο προαστιακός κινούταν.

Όπως δείχνουν οι φωτογραφίες του lamiareport.gr, ο προαστιακός που εκτελούσε το δρομολόγιο Λαμία – Στυλίδα, μόλις έφτασε στο ύψος της Μεγάλης Βρύσης, πριν από το νηπιαγωγείο, κάποιος ανεγκέφαλος πέταξε μια μεγάλη πέτρα.


3f6180c43b852cfb4bd8a9af9a0073c4

Στο σημείο που έσπασε το τζάμι καθόταν ένας 26χρονος από τη Στυλίδα, ο οποίος γλύτωσε από τύχη και χάρη στα γρήγορα αντανακλαστικά του.

«Ο προαστιακός είχε αρκετούς επιβάτες. Μέσα στο συγκεκριμένο βαγόνι ήμασταν 6-7 άτομα. Εγώ καθόμουν ακριβώς στο σημείο που έσκασε η πέτρα. Ευτυχώς τη τελευταία στιγμή ενστικτωδώς κατάφερα και γλύτωσα τα χειρότερα», είπε ο νεαρός επιβάτης στο lamiareport.gr.

0b8cad1f6e52bd8919dd2b3ead0a5b64

Το τρένο ακινητοποιήθηκε και στο σημείο έσπευσε η αστυνομία, ωστόσο παρά τις αναζητήσεις ο δράστης ή οι δράστες είχαν εξαφανιστεί.

Σύμφωνα με πληροφορίες στο ίδιο σημείο ο προαστιακός είχε δεχθεί ξανά επίθεση με πέτρες, όμως αυτή τη φορά τα πράγματα ήταν διαφορετικά.

dce4341b06be6789022b31f4740dc6a9

8bffd5fec583642945e9ffbe51283047



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Η πολιτική Πανούση: Μείωση προστίμων της Τροχαίας, όχι δακρυγόνα και αυτοκάθαρση της αστυνομίας

Τις αρχές και τους στόχους της αντεγκληματικής πολιτικής της νέας κυβέρνησης, αλλά και τα νέα ήθη και κανόνες για τη «συμφιλίωση Αστυνομίας και Κοινωνίας», αναλύει σε σχετική δήλωσή του, ο αναπληρωτής υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Γιάννης Πανούσης.

Από τις πρώτες ενέργειες που θεωρεί αναγκαίες ο κ. Πανούσης είναι η μείωση των προστίμων της Τροχαίας, αλλά και η «κάθαρση» των δρόμων από τα διπλοπαρκαρισμένα οχήματα και τα μηχανάκια στα πεζοδρόμια, για τη διευκόλυνση των πολιτών και κυρίως των ατόμων με αναπηρίες. Ταυτόχρονα, μεταξύ των βασικών στόχων του υπουργείου είναι η «αυτοκάρθαση της αστυνομίας» από τους παραβάτες και τα αντιδημοκρατικά «σταγονίδια», το τέλος των χημικών και η πάταξη αντιρατσιστικών συμπεριφορών.

«Αισθάνομαι ιδιαίτερα ευτυχής που η σημερινή πολιτική και κοινωνική συγκυρία επιτρέπει τη συμφιλίωση Αστυνομίας και Κοινωνίας μέσα στο συνταγματικό πλαίσιο μιας ευνομούμενης Δημοκρατίας κι ενός σύγχρονου Κράτους Δικαίου» δήλωσε ο αναπληρωτής υπουργός και καλεί κόμματα, φορείς, υπηρεσίες, «να πιστέψουμε σε αυτόν τον στόχο και να δουλέψουμε προς αυτή την κατεύθυνση, γιατί έτσι θα υπηρετήσουμε καλύτερα και το δημόσιο συμφέρον και την κοινωνική ειρήνη».

Ο κ. Πανούσης τονίζει ότι η Αστυνομία «οφείλει πρώτη να δώσει δείγματα αυτής της νέας αντίληψης σεβασμού των δικαιωμάτων και των ελευθεριών των πολιτών», και κάνει λόγο για «ήπια χρήση της νόμιμης παρέμβασης στις περιπτώσεις διατάραξης της τάξης», ενώ θα πρέπει να υπάρχει λογοδοσία για οποιαδήποτε υπέρβαση ή κατάχρηση εξουσίας.

Ο αναπληρωτής υπουργός θεωρεί αναγκαία την καταστολή σε περιπτώσεις οργανωμένου εγκλήματος και τρομοκρατίας, αλλά ως «έσχατη λύση».
Γενικώς, ο κ. Πανούσης επισημαίνει:
  • Πρέπει να υπάρχει αυτοκάθαρση στην Αστυνομία και σε περιπτώσεις παραβατικότητας αλλά και «περιπτώσεων συμμετοχής σε πιθανούς θύλακες ακραίων και αντιδημοκρατικών αντιλήψεων, οι οποίοι έχουν αυτονομηθεί και λειτουργούν με βάση "δικούς τους κανόνες" ή με βάση στόχους έξω από τη συνταγματική τάξη και τις εντολές της Ηγεσίας».
  • Να αποφεύγεται η χρήση χημικών και η βία στις διαδηλώσεις, εκτός από περιπτώσεις εκτεταμένων καταστροφών και κινδύνου ζωής «και περιουσιών και μετά από συνεννόηση με τη Φυσική και Πολιτική Ηγεσία μπορεί να επιτραπεί κατ' εξαίρεση η αμυντικού χαρακτήρα χρήση».
  • Ρητή απαγόρευση ύβρεων, προπηλακισμών και εν γένει άσκηση περιττής ή ρατσιστικής βίας κατά τη σύλληψη ή προσαγωγή ατόμων που εμπλέκονται σε εγκληματικές ενέργειες.
Ταυτόχρονα, ο κ. Πανούσης θεωρεί ότι πρέπει να επανεξεταστούν οι διαδικασίες χορήγησης αδειών οπλοφορίας, των αδειών δακτυλίου και των ελέγχων του παράνομου τζόγου, και να αντικατασταθεί και βελτιωθεί το πειθαρχικό δίκαιο στην ΕΛ.ΑΣ., ενώ οι αστυνομικοί θα πρέπει να διευκολύνουν τους εκπροσώπους του Τύπου στην άσκηση της δουλειάς τους.
Ως προς την Τροχαία, ο αναπληρωτής υπουργός αναφέρει ως αναγκαία τα εξής:
  • Τη μείωση των προστίμων ώστε να μην καθίστανται δυσβάστακτο βάρος στον παραβάτη.
  • Τη δυνατότητα ενστάσεων του παραβάτη ως προς το νόμιμο ή αβάσιμο της παράβασης.
  • Την «εκκαθάριση» των δρόμων και των πεζοδρομίων και εξασφάλιση διόδων του Κέντρου για άτομα με ειδικές ανάγκες.
  • Εντατικοποίηση ελέγχων έξω από νυχτερινά κέντρα και αύξηση, σε συνεργασία με δήμους και Περιφέρεια, της αστυνόμευσης των επικίνδυνων δρόμων.
Τέλος, ο κ. Πανουσης, σε συνεννόηση με τον Διοικητή, θα εγκαινιάσει μια εβδομάδα καλών σχέσεων με τους οδηγούς, όπου η πρόληψη και η προειδοποίηση θα αποτελούν την κύρια αποστολή και όπου η επιβράβευση του Καλού Οδηγού θα έχει το δικό της συμβολισμό.


πηγη


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Σιδηροδρομικοί εναντίον Βαρουφάκη για τα περί εισόδου επενδυτών στον ΟΣΕ

Αντιδράσεις προκάλεσε στους κόλπους των σιδηροδρομικών υπαλλήλων η δήλωση του υπουργού Οικονομικών Γιάνη Βαρουφάκη τη Δευτέρα ότι «η είσοδος επενδυτών στον ΟΣΕ είναι απολύτως απαραίτητη».

«Στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ δεν συμπεριλαμβάνεται αυτή η θέση, αντίθετα γίνεται λόγος για ένα ενιαίο δημόσιο σιδηρόδρομο», ανέφερε σε ανακοίνωσή της την Τρίτη η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.

Στην ίδια ανακοίνωση, η Ομοσπονδία παρέθεσε δηλώσεις του Αλέξη Τσίπρα, ότι «εάν διαλυθεί ο ΟΣΕ και ξεπουληθούν τα φιλέτα σε ιδιώτες θα υπάρχει ένα τεράστιο ζήτημα με την ασφάλεια στους σιδηρόδρομους. Το εισιτήριο θα είναι πανάκριβο και δεν θα υπάρχει η δυνατότητα για τους πολίτες σε απομακρυσμένες περιοχές της χώρας να μπορούν να επικοινωνήσουν με το κέντρο».





ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πάρκαρε το αυτοκίνητό του σε υπόγειο σταθμό του τραμ και… αποκοιμήθηκε (φωτό)

Μια απρόσμενη… παρουσία περίμενε τους πολίτες που χρησιμοποιούν έναν υπόγειο σταθμό τραμ του δικτύου του Ντόρτμουντ της Γερμανίας, όταν την Κυριακή το πρωί αντίκρυσαν στις ράγες ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο, αντί για το γνώριμο συρμό του ηλεκτρικού!





1

Μέσα στο αυτοκίνητο βρισκόταν ένας 31χρονος στρατιώτης που ήταν σε άδεια, κ οποίος μετά από… αρκετά ποτηράκια παραπάνω το προηγούμενο βράδυ, βρέθηκε να οδηγεί στις ράγες του τραμ, αγνοώντας όλες τις προειδοποιητικές πινακίδες.

5

Ο 31χρονος, όταν βρέθηκε στον πρώτο υπόγειο σταθμό του δικτύου, σταμάτησε το αυτοκίνητό του, μπλοκάροντας την γραμμή U42, και αποκοιμήθηκε!

2

«Ήμουν σε ένα νυχτερινό κέντρο διασκέδασης, και μετά σα βλάκας, πήρα το τιμόνι. Μετά από αυτό δεν θυμάμαι τίποτε… Το μόνο που θυμάμαι είναι δυο αστυνομικούς να με πλησιάζουν» δήλωσε χαρακτηριστικά ο 31χρονος στην εφημερίδα Bild.

4

Για να επαναλειτουργήσει η γραμμή το προσωπικό του U-Bahn χρειάστηκε να μετακινήσει το αυτοκίνητο με τα χέρια.


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Επιχείρηση «άφεσης φορολογικών αμαρτιών» - Τι θα προβλέπει

Το μέτρο προανήγγειλε χθες ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Βαρουφάκης. Μιλώντας στο Starυποστήριξε ότι θα δοθεί η δυνατότητα σε έχουν καταθέσεις στο εξωτερικό ή στο εσωτερικό, να πληρώσουν ένα ποσό –δεν ανέφερε αριθμούς κατά την προσφιλή τακτική του- προκειμένου να αποφύγουν την εμπλοκή με τις φορολογικές αρχές.



Το μέτρο, συνδέεται ευθέως με την «σούπερ-λίστα» που συντάχθηκε προ ημερών μετά την συγχώνευση όλων των επιμέρους καταλόγων που κυκλοφορούσαν (Λαγκαρντ, εμβασμάτων κ.α). Λόγω του …μήκους του καταλόγου αλλά και της ανάγκης του δημοσίου να μαζέψει χρήμα, το δημόσιο θα απευθυνθεί σε όσους έχουν χρήματα εντός ή εκτός Ελλάδας (ο υπουργός Επικρατείας έχει μιλήσει για θησαυρό 120 δισεκατομμυρίων εκτός συνόρων) και θα τους δώσει τη δυνατότητα να τα «τακτοποιήσουν» έτσι ώστε αυτά να εμφανιστούν πλέον «καθαρά» στο υπό σύνταξη ηλεκτρονικό περιουσιολόγιο.

Η ιδέα του να δοθεί η δυνατότητα στους εμπλεκόμενους στις λίστες να …αυτοσυμμορφωθούν, κυκλοφορεί εδώ και αρκετές εβδομάδες στο υπουργείο Οικονομικών και πίσω της «κουβαλάει» σημαντικά επιχειρήματα  
  • Πρώτον, πολλές από τις χιλιάδες υποθέσεις των εμβασμάτων βρίσκονται λίγους μήνες πριν από την παραγραφή ενώ ακόμη και αν η εφορία κοινοποιήσει μαζικές προσκλήσεις για έλεγχο, πρέπει, βάσει της νομοθεσίας, να τους ολοκληρώσει μέσα σε συγκεκριμένες προθεσμίες (η νομοθεσία προβλέπει από τη στιγμή που θα σταλεί πρόσκληση για έλεγχο, αυτός θα πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε έναν χρόνο). 
  • Η μέχρι τώρα εμπειρία, έχει δείξει ότι από τη λίστα των εμβασμάτων, έχουν ελεγχθεί περίπου 800 φάκελοι αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις στις οποίες καταλογίζονται πρόστιμα «μαμούθ» υπάρχουν προσφυγές στα διοικητικά δικαστήρια. Έτσι, το δημόσιο δεν εισπράττει παρά ελάχιστα χρήματα. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων, έχει προϋπολογίσει –μέσω του επιχειρησιακού προγράμματος για ολόκληρο το 2015- ότι θα ελεγχθούν 700-800 εμπλεκόμενοι στις λίστες με την εισπρακτική απόδοση να μην ξεπερνά τα 70-80 εκατ. ευρώ. 


πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Γιατί κόλλησε το έργο της Αμβρακίας Οδού - Πώς την πληρώνουν οι εργαζόμενοι

Aπλήρωτοι παραμένουν εδώ και δύο μήνες οι εργαζόμενοι στο έργο Ακτιο -Αμβρακία, ενώ οι εργασίες κατασκευής έχουν ήδη σταματήσει.

Ανάδοχος του έργου είναι η Ιόνιος και η Τομή, θυγατρική του Ελλάκτωρα, ενώ δύο εργολαβίες του έργου εκτελεί και η ΑΕΓΕΚ.

Η ενημέρωση που έχουν πάντως οι εργαζόμενοι του Άκτιο-Αμβρακία από την κοινοπραξία, είναι πως ο λόγος που οι εργασίες αρχικά μειώθηκαν κατά πολύ και στη συνέχεια σταμάτησαν εντελώς, είναι ότι οι τροποποιήσεις που έγιναν στη μελέτη για κάποια σημεία του έργου δεν έχουν ακόμη υπογραφεί από την επιβλέπουσα Υπηρεσία, αλλά και ότι υπάρχουν χρήματα από το Υπουργείο, που δεν έχουν ακόμη φτάσει.

Πρώτη φορά σταμάτησαν οι εργασίες στις αρχές του Φεβρουαρίου για δυο εβδομάδες.
Στη συνέχεια προχώρησαν σε συνολικά 24 απολύσεις, 6 σε κάθε μια από τις 4 εργολαβίες που υπάρχουν συνολικά στον οδικό άξονα.


Τη Δευτέρα 23 Φλεβάρη ενημέρωσαν τους εργαζόμενους ότι οι εργασίες θα σταματήσουν και πάλι και ότι θα πρέπει να βγουν σε υποχρεωτική άδεια με την αιτιολογία ότι οι τροποποιήσεις που έγιναν στις μελέτες σε κάποια σημεία του έργου δεν έχουν υπογραφεί από την επιβλέπουσα υπηρεσία.


Ο ανάδοχος (Ιόνιος) κηρύχθηκε έκπτωτος τον Μάιο του 2013, στη συνέχεια επανεκκίνησε τα έργα με αποτέλεσμα να αρθεί η έκπτωσή του τον Αύγουστο του 2013, για να κηρυχθεί και πάλι έκπτωτος τον Μάιο του 2014, οπότε και υπέβαλε αίτημα για τη σύσταση κοινοπραξιών με τη συμμετοχή μεγαλύτερων κατασκευαστικών εταιρειών (ΑΕΓΕΚ, Ακτωρ) προκειμένου να συνεχιστούν τα έργα. Η κυβέρνηση έκανε δεκτό το αίτημα του αναδόχου για λόγους οικονομικούς και ταχύτερης ολοκλήρωσης του έργου.



πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Υπέγραψαν σύμβαση; Φάτε τους. Της Ντίνας Μπατζιά

Ένας μηχανισμός στοχοποίησης εργαζομένων και συνδικαλιστών μπήκε από χτες σε λειτουργία από τα κυρίαρχα ΜΜΕ, παρασύροντας σε έναν πρωτοφανή κοινωνικό αυτοματισμό εκατοντάδες πολίτες που προφανώς αγνοούν όλες τις πτυχές του θέματος. Στόχος της επίθεσης οι εργαζόμενοι και οι συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, γιατί κατάφεραν να υπογράψουν ΣΣΕ. 
 
Ναι, μέσα σε αυτές τις συνθήκες, τις δύσκολες για τα εργασιακά δικαιώματα, μετά από πέντε χρόνια σκληρών μνημονιακών πολιτικών, η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, κατάφερε μετά από μήνες διεκδικήσεων, να υπογράψει μία ΣΣΕ, που ούτε αυξήσεις προβλέπει, όπως προπαγάνδιζαν, ούτε τίποτα εξασφαλίζει μιας και πρόκειται για μνημονιακό νόμο που πάει προς κατάργηση, ούτε δημόσια είναι η ΔΕΗ, άρα δεν τα πληρώνουμε από τη τσέπη μας, όπως διαμαρτυρόταν ο κόσμος που τηλεφωνούσε στο Κόκκινο. Κι αντί χιλιάδες εργαζόμενοι να χρησιμοποιήσουν την υπογραφή της συγκεκριμένης ΣΣΕ, ως εφαλτήριο, για να πετύχουν τις δικές τους νίκες, είναι σα να εγκαλούν την κυβέρνηση να καταργήσει τις ελεύθερες συλλογικές συμβάσεις.

Αλλά, ας δούμε τι ακριβώς προβλέπει η συγκεκριμένη σύμβαση και γιατί αντιδρούν ορισμένοι πολίτες, κι όχι μερίδα του τύπου που προφανώς εξυπηρετεί άλλα συμφέροντα.

H Γενική Ομοσπονδία Εργαζομένων στη Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού του Κλάδου Ηλεκτρικής Ενέργειας υπέγραψε Συλλογική Σύμβαση Εργασίας την Παρασκευή 27/1/2015, με την Διοίκηση της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού Α.Ε.(Δ.Ε.Η. Α.Ε., στην οποία προβλέπεται η επιστροφή του επιδόματος επικινδύνου για τους εναερίτες -ποιος μπορεί να έχει αντίρρηση σ' αυτό;- και η νομοθετημένη κοινωνική παροχή με την ονομασία «τροφείο» που θα αποδίδεται σε όλους τους εργαζόμενους της ΔΕΗ, όχι σαν χρήματα, αλλά με τη μορφή κουπονιού και θα χρησιμοποιείται αποκλειστικά για την καθημερινή σίτιση των εργαζόμενων. 

Μιλάμε δηλαδή για ένα σάντουιτς και καφέ, που σε καμία περίπτωση δεν επιβαρύνει την τσέπη μας (δεν μπαίνει στον προϋπολογισμό) και που πάμπολλες ιδιωτικές εταιρείες προσφέρουν στους εργαζόμενους. Και λέμε ιδιωτικές, διότι η ΔΕΗ είναι ΑΕ, κι όχι δημόσια επιχείρηση, εισηγμένη στο χρηματιστήριο, με το δημόσιο να είναι ένας από τους μετόχους. Ανεξαρτήτως, αν η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ διεκδικεί, μαζί και χιλιάδες πολίτες, μια ΔΕΗ δημόσια, κάτι που δεσμεύθηκε η νέα κυβέρνηση. Όπως η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ, με επιστρατευμένους συνδικαλιστές κι εργαζόμενους ρίσκαρε με την συμμετοχή στις απεργίες ενάντια στο ξεπούλημα της ΔΕΗ, έχει οδηγηθεί στα δικαστήρια γιατί έδωσε στη δημοσιότητα τα ονόματα των "μεγάλων" που δεν πλήρωναν χαράτσι και σε πολλές περιπτώσεις λειτούργησε ακτιβιστικά για επανασυνδέσεις ρεύματος.

Αν σε όλα αυτά, προσθέσει κανείς πως οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ έχουν χάσει πάνω πάνω από 50% του μισθού τους λόγω του μνημονιακού νόμου 4024, αλλά και όλα τα χρήματα του ασφαλιστικού ταμείου τους, τα οποία ενσωμάτωσε η εταιρεία στην περιουσία της, για να αυξήσει το μετοχικό της κεφάλαιο και να μπει στο χρηματιστήριο, αναρωτιέται κανείς προς τι αυτή η επίθεση προς την Ομοσπονδία.

Κι επειδή τα βέλη προέρχονται κι εξ αριστερών, λες και η ΓΕΝΟΠ/ΔΕΗ χαλάει τη πιάτσα, καλό θα είναι να αναρωτηθούμε για τον ίδιο το νόμο 4024, ο οποίος ψαλίδιζε τους μισθούς των εργαζόμενων σε Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού Τομέα, κι αν καταργηθεί, αυτοί οι εργαζόμενοι επιστρέφουν στις μισθολογικές συμβάσεις του 2009, με μειωμένους μισθούς. Ας φανταστούμε σε αυτή την περίπτωση, πως θα έκριναν οι εργαζόμενοι τους συνδικαλιστές τους για την ΣΣΕ που μόλις υπέγραψαν. Κι όλα αυτά, καμία σχέση δεν έχουν -οποία σύγχυσις!- με τον προγραμματισμό της κυβέρνησης στα πλαίσια της ανάσχεσης της ανθρωπιστικής κρίσης, για επανασυνδέσεις ρεύματος, για δωρεάν ρεύμα ή μειωμένα τιμολόγια σε ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού.

Και λίγο χιούμορ: Αν προχωρήσουμε σε ακόμη υψηλότερα επίπεδα κοινωνικού αυτοματισμού, τότε ίσως να φτάσουμε στο σημείο ο άνεργος που παίρνει επίδομα ανεργίας να διαβάλλει και να προπηλακίζει τον άνεργο που δεν έχει καταγραφεί γιατί εκτελούσε μαύρη εργασία, κι άρα δεν παίρνει επίδομα.


stokokkino.gr



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Είστε ακόμα χειρότεροι. Είστε το «ψευτορωμαίικο που δεν πρέπει να πιστέψουμε»‏ ( ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ )

Αμέσως μετά τις εκλογές για πρώτη φορά οι περισσότεροι από μας ένιωσαν έκπληξη, χαρά και δύναμη βλέποντας ηγέτες με πυγμή να μάχονται για το δίκιο της Ελλάδας. Άκουσαν το πολυπόθητο «ΟΧΙ» απέναντι στον κατακτητή και κατέβηκαν χωρίς δεύτερη σκέψη στις πλατείες πρώτα για να γιορτάσουν την ελπίδα ελευθερίας που επέστρεψε πάλι στην πατρίδα και μετά για να στηρίξουν αυτούς που του την έδωσαν.

Νιώσαμε για λίγο ότι αγγίξαμε το όνειρο της λευτεριάς.

Μέσα σε ένα μήνα όμως η ελπίδα ξεθώριασε και η χαρά τελείωσε. Αρχίσαμε να ακούμε πάλι από τα κανάλια γνωστές και παρωχημένες φράσεις όπως «κρατήσαμε την Ελλάδα όρθια», «Αποφύγαμε τα χειρότερα» «Δεν ρισκάραμε την παραμονή μας στο ευρώ» και άλλα τέτοια εμετικά, χιλιοειπωμένα από τους προκατόχους των «καλών αντιμνημονιακών», από εκείνους τους«κακούς μνημονιακούς».

Και τώρα οι «καλοί αντιμνημονιακοί» προσπαθούν να μας πείσουν ότι αυτό που ζούμε δεν είναι μνημόνιο, η δανειακή σύμβαση που θα υπογράψουνε δεν είναι σαν τις προηγούμενες, ότι έχουμε ανακτήσει την εθνική μας κυριαρχία ακόμα κι αν για οποιοδήποτε μέτρο που θέλουμε να εφαρμόσουμε πρέπει πρώτα να το εγκρίνουν οι «θεσμοί». Σας ευχαριστούμε λοιπόν που για να δώσετε ένα πιάτο φαί σε απόρους και ρεύμα σε φτωχές οικογένειες πρέπει πρώτα να το γράψετε σε λίστα για να εγκριθεί από τον Μέγα Δόκτωρα Σόιμπλε.

Και τώρα φτάσαμε σε εκείνο το σημείο που χωριστήκαμε πάλι στα δυο. Από την μια Έλληνες που απογοητεύτηκαν και από την άλλη Έλληνες που ακόμα ελπίζουν.

Το πόσο πολύ και πόσο γρήγορα κατάφερε να συγχύσει τους Έλληνες αυτή η κυβέρνηση είναι απορίας άξιο. Αυτά (και άλλα πολλά) παράλογα και αντιφατικά συνθέτουν το νέο πολιτικό σκηνικό:

Το χρέος αυτό είναι παράνομο, επονείδιστο, απεχθές, επαχθές και όπως αλλιώς το ονόμαζαν Καμμένος και Τσίπρας και όμως… το διαπραγματευόμαστε.
Το μνημόνιο δεν υπάρχει κι όμως… δεν το καταργούμε με νόμο.
Δεν θέλουμε την δόση που μας δίνανε κι όμως… υπογράφουμε νέα δανειακή σύμβαση.

Θα γίνει εξεταστική για τα μνημόνια και για όσους τα ψήφισαν κι όμως… ψηφίζουμε μνημονιακό Πρόεδρο Δημοκρατίας.

Θα σταματήσουμε το ξεπούλημα κι όμως…οι ιδιωτικοποιήσεις θα συνεχιστούν

Θα επανέλθει το αφορολόγητο και ο μισθός στα 750 ευρώ όμως…σε βάθος χρόνου και εφόσον …το επιτρέπει η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας.

Λοιπόν συριζαίοι και ΑΝΕΛίτες  είπατε ότι είστε η αφορμή για να αλλάξει η Ευρώπη. Η Ευρώπη όμως είναι αυτή…η αυταρχική, η απάνθρωπη η Γερμανική.


Σε επίπεδο ηγεσιών δεν αλλάζει. Θα μπορούσατε όμως να επηρεάσετε και να ξεσηκώσετε τους λαούς δίνοντας μήνυμα αντίστασης απέναντι στην τραπεζική δικτατορία. Θα σας έγραφε η ιστορία με χρυσά γράμματα όχι μόνο η Ελληνική αλλά και η παγκόσμια.
Θα γινόσαστε παράδειγμα ζωής για χιλιάδες κόσμου σε όλο τον πλανήτη που υποφέρουν και ασφυκτιούν κάτω από την πίεση των δανείων και των μνημονίων. Αντ’ αυτού προτιμήσατε να δανειστείτε πάλι βάζοντας ένα ακόμα και ίσως το τελευταίο καρφί πάνω στο σταυρό του μαρτυρίου της Ελλάδας. Προτιμήσατε να εξασφαλίσετε ρευστότητα στα ΑΤΜ από το να συγκρουστείτε αξιοπρεπώς.

Τι λέω όμως…τι να περιμένουμε από μέτριους ηγέτες που κάνουν λίφτινγκ σε κάθε τους δήλωση και κάθε ενέργειά τους χρειάζεται μάντη για να ερμηνευτεί.
Είστε οι άνθρωποι του ήξεις αφήξεις με θολά σημεία, μπερδεμένες κουβέντες και μισές αλήθειες. Γλώσσα «διπλωματική», «διαπραγματευτική» στα γιούρογκρουπ για «χάρη της ειρήνης και της ευημερίας» για χάρη του Ευρωπαϊκού μας μέλλοντος. Για την εγχώρια κατανάλωση γλώσσα φορτισμένη από πατριωτισμό και αυταπάρνηση γεμάτη από Θερμοπύλες και Κούγκι όπως αρέσκεται να ακούει ο απελπισμένος και αφελής Έλληνας. Καπηλευτήκατε συγκινητικές ιδέες για λαϊκή κυριαρχία και εθνική υπερηφάνια . Και από τ’αριστερά και απ’ τα δεξιά. Ομολογώ το καλύτερο επικοινωνιακό παιχνίδι όλων των εποχών. Είστε η ίδια γενιά με τους προηγούμενους και ακόμα χειρότεροι. Είστε το «ψευτορωμαίικο που δεν πρέπει να πιστέψουμε και θα φύγει πίσω».

Για το ευρωπαϊκό μας μέλλον λοιπόν είστε έτοιμοι να θυσιάσετε και πάλι τους Έλληνες. Για το «ιερό» ευρώ σας δίνετε όρκο πίστης και αφοσίωσης και ως αντάλλαγμα παραδίδετε την εθνική μας κυριαρχία και την αξιοπρέπειά μας.

Μας παγιδεύσατε ξεδιάντροπα, καθώς ζητήσατε την στήριξη του λαού στην «σκληρή διαπραγμάτευση», κατεβάσατε χιλιάδες κόσμου στις πλατείες και τώρα για ό,τι πράττετε, καμώνεστε ότι έχετε και την αμέριστη συμπαράσταση του κόσμου. Αν οι προηγούμενοι πρόδωσαν την πατρίδα εσείς προδώσατε την ελπίδα, και μαζί μ’ αυτήν τον κάθε Έλληνα και την κάθε Ελληνίδα ξεχωριστά.

Και πάλι τον Ιούνιο θα διαπραγματευτείτε (τι μένει πια να διαπραγματευτείτε…) και θα ζητήσετε πάλι δανεικά και θα υποχρεωθείτε να πάρετε πάλι μέτρα και θα προσπαθήσετε πάλι να πείσετε ότι «τουλάχιστον» αποφύγαμε τα χειρότερα και «τουλάχιστον» δεν χρεοκοπήσαμε. Αυτό «το ελάχιστο» μας σκλαβώνει μέρα με την μέρα , το ότι αρκούμαστε σ’ αυτό το ελάχιστο εδώ και τόσα χρόνια ήταν η αιτία που χάσαμε την πατρίδα μας, παραδώσαμε την Ελλάδα μας στους κατακτητές και πληρώνουμε φόρο ελληνικού αίματος κάθε μέρα.

Στον νου μου έρχεται ο μύθος του Θησέα:

Οι Αθηναίοι αναγκάστηκαν να δώσουν στο Μίνωα φόρο αίματος. Ο Μίνωας ζήτησε να του στέλνουν βορά στο Μινώταυρο επτά νέους και επτά νέες κάθε εννιά χρόνια. Ο φόρος θα τελείωνε μόνον όταν κάποιο θύμα θα σκότωνε το Μινώταυρο παλεύοντας μαζί του στο Λαβύρινθο. Είχαν περάσει ήδη οι δυο φορές και είχε φτάσει η τρίτη. Ο Θησέας πρόσφερε τον εαυτό του. Θέλησε να σταματήσει πια αυτό το κακό και αποφάσισε να παλέψει με το θηρίο.

Ένας νέος Θησέας που θα προσφέρει στην πατρίδα τον εαυτό του και μόνο αυτός, θα μπορέσει να αντιμετωπίσει το «θηρίο των Βρυξελλών». Ένας γενναίος ηγέτης που δεν θα αρκεστεί στα ελάχιστα αλλά θα θελήσει να τα πάρει όλα πίσω. Την πατρίδα την αξιοπρέπεια την λευτεριά. Ένας Θησέας που θα θυσιαστεί από αγάπη για την Ελλάδα. Έναν τέτοιον ηγέτη περιμένουμε και όπως φαίνεται απέχετε πολύ από το ήθος τέτοιου άνδρα.

Κατά πως δείχνουν τα πράγματα δεν θα καταργήσετε το μνημόνιο ούτε θα κάνετε έρευνα για τους υπαίτιους της καταστροφής της Ελλάδας τον καιρό της οικονομικής κατοχής. Δεν σκοπεύετε να κυνηγήσετε όσους ψήφισαν μνημόνια γιατί πολύ απλά με την νέα δανειακή σύμβαση και τα νέα μέτρα που θα σας ζητηθούν, θα πρέπει να κλείσετε φυλακή τους εαυτούς σας και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας που επιλέξατε.

Αν δεν είναι έτσι όπως τα λέω και έχετε κάτι άλλο κατά νου, τουλάχιστον μέσα σ’ αυτή την «περίοδο χάριτος» των τεσσάρων μηνών προετοιμάστε το κράτος και τους πολίτες για την επιστροφή στην δραχμή. Εφοδιαστείτε με τα απαραίτητα αγαθά που χρειάζονται σε καιρό πολέμου. Δώστε βάρος σ’αυτόν τον τομέα και όχι στις άχρηστες «μεταρρυθμίσεις» που διατυμπανίζετε.

Τα μεγάλα αφεντικά του κόσμου προφανώς δεν θα άφηναν ποτέ την μικρή Ελλαδίτσα να τους χαλάσει τα σχέδια. Είχαν μοιράσει ρόλους από πριν για το ποιος θα είναι μνημονιακός , ποιος αντιμνημονιακός. Έβαλαν στο στόμα του καθενός τα κατάλληλα συνθήματα, και να τώρα που ο καημένος ο Έλληνας διαπιστώνει ότι ακόμα και αν ψηφίζει κάθε φορά διαφορετικό κόμμα, τίποτα και κανείς δεν μπορεί να αλλάξει ουσιαστικά τη ζωή του .

Για το αν θα κουρευτεί ή όχι το χρέος ήδη κάποιοι το έχουν αποφασίσει και αυτοί σίγουρα δεν είναι ο Τσίπρας και ο Καμμένος. Για το ότι βγήκε ο Σύριζα πρώτο κόμμα στις εκλογές αυτό πάλι κάποιοι άλλοι το είχαν αποφασίσει πολύ πριν και σίγουρα όχι ο ελληνικός λαός.

Για το ότι όμως η Ελλάδα θα απελευθερωθεί από το χρέος και θα διασκορπισθούν οι εχθροί της, αυτό κάποιος Άλλος το έχει αποφασίσει και αυτό δεν το ξέρει κανένα από τα παγκόσμια αφεντικά. Και για να χρησιμοποιήσω την φράση του Θ. Κολοκοτρώνη προσαρμοσμένη στις μέρες μας : «Ο Θεός αποφάσισε την ελευθερία της Ελλάδας από τους τοκογλύφους και δεν παίρνει πίσω την απόφασή του».


πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!