EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Εξονυχιστικός έλεγχος των κατοίκων εξωτερικού -Τα δικαιολογητικά που θα τους απαλλάξουν από τη φορολογία [λίστα]

Χιλιάδες πολίτες που δηλώνουν κάτοικοι εξωτερικού καλούνται να αποδείξουν στις κατά τόπους εφορίες ότι μένουν μόνιμα εκτός Ελλάδας, προκειμένου να γλιτώσουν τη φορολογία.

Συγκεκριμένα, η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων εξέδωσε εγκύκλιο με την οποία παρέχονται οδηγίες για τα δικαιολογητικά που πρέπει να προσκομίσουν όσοι διαμένουν στην αλλοδαπή. Μάλιστα, σε περίπτωση που κάποιος το αμελήσει, θα θεωρηθεί φορολογικός κάτοικος της Ελλάδας και φορολογηθεί πολύ πιο υψηλά.
 
Σύμφωνα με την εγκύκλιο της ΓΓΔΕ, οι ελεγχόμενοι φορολογούμενοι θα πρέπει να προσκομισθούν τα εξής δικαιολογητικά:
  • Στοιχεία που αποδεικνύουν ότι οι φορολογούμενοι και τα μέλη της οικογένειάς τους διαμένουν σε μόνιμη και σταθερή βάση στην αλλοδαπή (π.χ. βεβαίωση από δημοτική/δημόσια/άλλη αναγνωρισμένη αρχή, αποδεικτικά εκπαίδευσης/φοίτησης τέκνων ή μισθωτήριο συμφωνητικό κατοικίας ή αποδεικτικό ιδιόκτητης κατοικίας στην αλλοδαπή, εφόσον αυτή υφίσταται).
  • Πιστοποιητικό φορολογικής κατοικίας που εκδίδεται από την αλλοδαπή φορολογική αρχή, από το οποίο θα προκύπτει ότι είναι φορολογικοί κάτοικοι αυτού του άλλου κράτους. Εάν οι φορολογούμενοι έχουν εγκατασταθεί σε κράτος με το οποίο υφίσταται Σύμβαση Αποφυγής Διπλής Φορολογίας Εισοδήματος (ΣΑΔΦΕ) και εφόσον αποκτούσαν εισόδημα στη χώρα μας, μπορούν να προσκομίσουν, αντί του πιστοποιητικού, την προβλεπόμενη Αίτηση για την Εφαρμογή της Σύμβασης Αποφυγής Διπλής Φορολογίας Εισοδήματος όπου είναι ενσωματωμένο το πιστοποιητικό φορολογικής κατοικίας (δίγλωσσα έντυπα) και για την οποία δεν απαιτείται η επισημείωση της Χάγης. Επίσης, δεν απαιτείται η επισημείωση της Χάγης για τα πιστοποιητικά φορολογικής κατοικίας που εκδίδουν οι φορολογικές αρχές των ΗΠΑ και της Τουρκίας, στο πλαίσιο της ΣΑΔΦΕ που έχει συναφθεί με τη χώρα μας.
  • Σε περίπτωση που οι φορολογούμενοι έχουν εγκατασταθεί σε κράτος με το οποίο δεν υφίσταται Σύμβαση Αποφυγής Διπλής Φορολογίας Εισοδήματος, οφείλουν να προσκομίσουν πιστοποιητικό φορολογικής κατοικίας, εφόσον προβλέπεται η έκδοσή του από την αλλοδαπή φορολογική αρχή, ή σε περίπτωση που δεν προβλέπεται η έκδοσή του, αντίγραφο της εκκαθάρισης της δήλωσης φορολογίας εισοδήματός τους, που υπέβαλαν στο άλλο κράτος ή ελλείψει εκκαθάρισης, αντίγραφο της σχετικής δήλωσης φορολογίας εισοδήματος.
  • Στοιχεία σχετικά με τον επαγγελματικό βίο, όπως για παράδειγμα σύμβαση εξηρτημένης εργασίας με αλλοδαπό εργοδότη ή βεβαίωση εργασίας από τον εν λόγω εργοδότη. Σε περίπτωση μη εξηρτημένης απασχόλησης, αποδεικτικό της επαγγελματικής δραστηριότητας στην αλλοδαπή (π.χ. έναρξη επιχειρηματικής δραστηριότητας, συμμετοχή σε αλλοδαπές εταιρείες).
  •  Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν κάποια από τα παραπάνω δικαιολογητικά, οι υπόχρεοι θα πρέπει να προσκομίσουν πρόσθετα δικαιολογητικά (π.χ. βεβαίωση ασφαλιστικού φορέα, βεβαίωση από επαγγελματικές ενώσεις-επιμελητήρια-συλλόγους, δικαιολογητικά για την ύπαρξη περιουσιακών στοιχείων), με τα οποία θα αποδεικνύουν τον ισχυρό δεσμό τους με το άλλο κράτος.



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Με εντολή Σαμαρά σώνουν τους επιβάτες στο πλοίο που έχει πάρει φωτιά.Φτού σου απατεώνα

Άλλο ένα «κρούσμα« Σαμαρά εκδηλώθηκε στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ.
Ακόμα και σήμερα, στην πρωινή εκπομπή του Γιώργου Αυτιά και ενώ κινδυνεύουν μεσοπέλαγα 466 άνθρωποι...

Ο ΣΚΑΪ δεν έχασε ευκαιρία ούτε μπροστά στην αγωνία για ανθρώπινες ζωές να μας τονίσει ότι όλα σε αυτή τη χώρα γίνονται "με εντολή Σαμαρά".

Ακόμα και για τα αυτονόητα, όπως η διάσωση των επιβαινόντων το φλεγόμενο πλοίο Norman Atlantic ανοιχτά της Κέρκυρας.
 
πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Θρίλερ με το φλεγόμενο πλοίο -Μάχη με το χρόνο για τη διάσωση των επιβαινόντων

Δραματικές ώρες ζουν από τα ξημερώματα οι 478 επιβαίνοντες στο Norman Atlantic, καθώς ξέσπασε πυρκαγιά εν πλω την ώρα που βρισκόταν ανοιχτά της Κέρκυρας. Οι πολύ κακές καιρικές συνθήκες έχουν κάνει σχεδόν αδύνατη την προσέγγιση στο πλοίο από τα άλλα που έσπευσαν για βοήθεια και περίπου στις 2 μ.μ. ξεκίνησε επιχείρηση διάσωσης με ελικόπτερα, καθώς τα συνεργεία δίνουν μάχη με το χρόνο για να προλάβουν πριν πέσει το σκοτάδι.

Στο πλοίο επιβαίνουν 268 Ελληνες, από τους οποίους οι 234 είναι επιβάτες και οι 34 μέλη του πληρώματος. Το Norman Atlantic, με σημαία Ιταλίας ήταν ναυλωμένο στην ΑΝΕΚ από ιταλικό όμιλο, είχε ξεκινήσει από την Πάτρα στις 5:30 το απόγευμα του Σαββάτου με προορισμό το λιμάνι της Ανκόνας μέσω Ηγουμενίτσας και επιβαίνουν 411 επιβάτες, 222 οχήματα και 55 άτομα πλήρωμα.
Από το μεσημέρι, τα ελικόπτερα ανέλαβαν τη διάσωση των επιβαινόντων, καθώς ήταν αδύνατη η επιχείρηση με σωσίβιες λέμβους. Νωρίτερα, 150 άτομα είχαν μπει στην πρώτη που έπεσε από το Norman Atlantic, αλλά πέρασαν αρκετές ώρες προτού μεταφερθούν σε πλοίο με ασφάλεια όσοι βρίσκονταν μέσα σε αυτή.

Συνολικά, σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση από τον εκπρόσωπο Τύπου του Λιμενικού Σώματος Νίκο Λαγκαδινό, μέχρι και τις 15:30 είχαν διασωθεί 111 επιβάτες του πλοίου Norman Atlantic, εκ των οποίων 40 έχουν μεταφερθεί στο πλοίο Aby Jeannete, 14 στο Europa Cruise (ο αριθμός των επιβαινόντων που έχουν μεταφερθεί στο εν λόγω πλοίο, λίγα λεπτά αργότερα αυξήθηκε σε 31 άτομα) και 35 στο Spirit of Pireaus. Επίσης, οκτώ άτομα, εκ των οποίων τρεις Ελληνες έχουν μεταφερθεί στο Λέτσε, ενώ όπως τόνισε o κ. Λαγκαδινός δεν υπάρχει κάποια πληροφορία, ότι κάποιος από τους επιβάτες αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα με την υγεία του.

Τα ελικόπτερα, ελληνικά και ιταλικά, παραλαμβάνουν ανά δύο τους επιβάτες και τους μεταφέρουν στα παραπλέοντα πλοία, αλλά και στην Ιταλία σε περιπτώσεις που κρίθηκε απαραίτητο, και εξετάζονται από γιατρούς, ενώ στη συνέχεια τους προσφέρονται ζεστά ροφήματα και κουβέρτες.

Εκτός από ιταλικά, στο σημείο επιχειρεί και ένα ελληνικό Super Puma, ενώ σπεύδει στην περιοχή και ένα ακόμη. Τα ελικόπτερα δίνουν μάχη με το χρόνο, προκειμένου να προλάβουν να τους παραλάβουν όλους πριν πέσει το σκοτάδι. Την ίδια ώρα, ρυμουλκά ρίχνουν νερό στη φωτιά, επιχειρώντας να τη θέσουν υπό έλεγχο. Αντιφατικές είναι οι πληροφορίες για το αν έχει πάρει κλίση το πλοίο, κάτι που ανέφεραν τα ιταλικά ΜΜΕ, αλλά το διέψευσε η πλοικτήτρια εταιρεία.

Από τις 10 π.μ. το πλοίο έχει περάσει σε ιταλικά χωρικά ύδατα και έτσι την ευθύνη και το συντονισμό της επιχείρησης έχει η Ρώμη, σε συνεργασία με τις ελληνικές αρχές.



Οι προσπάθειες των παραπλέοντων πλοίων

Στο σημείο έσπευσαν τα παραπλέοντα πλοία. Από τα πρώτα που βρέθηκαν δίπλα στο Norman Atlantic βρίσκεται το πλοίο «Spirit of Piraeus». Παράλληλα, δόθηκε εντολή να σπεύσουν πέντε ελικόπτερα και ένα αεροσκάφος C-130 προκειμένου να δουν τι συμβαίνει και να συντονίσουν την επιχείρηση από αέρος και να παράσχουν βοήθεια. Η Ιταλία έχει στείλει δύο πλωτά μέσα και ένα αεροσκάφος ενώ η Αλβανία έστειλε ναυαγοσωστικά.

Στην πρώτη σωσίβια λέμβο μπήκαν 150 άτομα και το Spirit of Piraeus παρέλαβε τους πρώτους από αυτούς. Στο σημείο έσπευσε και το Cruise Europa, το οποίο έστειλε σωσίβια λέμβο για 150 άτομα, προκειμένου να μετεπιβιβαστούν σε αυτό. Ομως παρά τις επίμονες προσπάθειες των ανθρώπων του πλοίου, ο ισχυρός άνεμος και η βροχόπτωση δεν επέτρεψαν να ανέβει η βάρκα στο Norman Atlantic και εγκαταλείφθηκε η επιχείρηση, ενώ οι συμμετέχοντες επέστρεψαν στο Cruise Europa συγκλονισμένοι από την κατάσταση που αντίκρισαν και σε κατάσταση σοκ γιατί δεν κατάφεραν να βοηθήσουν. Το πλοίο των Μινωικών Γραμμών είναι το μεγαλύτερο στην περιοχή αυτή τη στιγμή και ανέλαβε το συντονισμό της έρευνας και της διάσωσης, όπως δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ενώ υπάρχει έχουν ετοιμαστεί καμπίνες για να φιλοξενήσουν τον κόσμο.

Από το μεσημέρι άρχισαν να μεταφέρονται στο Cruise Europa επιβαίνοντες του φλεγόμενου πλοίου
με ελικόπτερο. Από τους πρώτους ήταν ένα 12χρονο παιδί με τη μητέρα του και ένας Τούρκος με τη σύζυγό του. «Τα ξημερώματα ακούσαμε μία έκρηξη. Είδα ανθρώπους να πηδάνε στη θάλασσα γιατί φοβήθηκαν ότι θα εκραγεί το πλοίο», ανέφερε ο Τούρκος.

Τρία μικρά παιδιά, που επέβαιναν με τους γονείς τους στο Νοrman Atlantic, μεταφέρθηκαν στην στρατιωτική βάση της Γκαλατίνα, κοντά στο Λέτσε και από εκεί θα μεταφερθούν σε νοσοκομείο, καθώς παρουσιάζουν συμπτώματα υποθερμίας. Τρεις γυναίκες οι οποίες μεταφέρθηκαν, επίσης, στην Γκαλατίνα, παρουσιάζουν ελαφρά υποθερμία, αλλά η υγεία τους δεν προκαλεί ιδιαίτερη ανησυχία.







Το χρονικό

Ο συναγερμός σήμανε λίγο μετά τις 4 τα ξημερώματα, όταν ξέσπασε πυρκαγιά από άγνωστη αιτία στο γκαράζ του Norman Atlantic, τη στιγμή που το πλοίο βρισκόταν ανοιχτά της Κέρκυρας, 32 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά των Οθωνών. Γρήγορα οι φλόγες επεκτάθηκαν και αποφασίστηκε η εκκένωση του πλοίου και η επιβίβαση σε σωσίβιες λέμβους.

Ακολούθησαν δραματικές στιγμές, καθώς αρκετοί επιβαίνοντες κατήγγειλαν σε μαρτυρίες τους ότι υπήρχε κακός συντονισμός, ενώ οι ισχυροί άνεμοι που επικρατούν στην περιοχή- φτάνουν ακόμη και τα 9 μποφόρ- η δυνατή βροχή και το χαλάζι έκαναν την κατάσταση ακόμη πιο δύσκολη.
Μάλιστα, πάνω στον πανικό και με εκρήξεις να ακούγονται από το γκαράζ, κάποιοι επιβάτες έπεσαν με σωσίβια στη θάλασσα για να γλιτώσουν τα χειρότερα και τους περισυνέλεξε ιταλικό καΐκι.

Μέσα σε λίγη ώρα οι επιβάτες συγκεντρώθηκαν στη γέφυρα του πλοίου και προτεραιότητα στη διαδικασία εκκένωσης δόθηκε σε γυναίκες και παιδιά. Ομως, η χαμηλή θερμοκρασία, η βροχή αλλά και ο καπνός έκαναν ακόμη πιο δύσκολες τις δραματικές ώρες που ζουν.




 
«Προσευχηθείτε για εμάς»

Δραματικές είναι οι μαρτυρίες επιβατών. Ενας από αυτούς ανέφερε ότι ο κόσμος άνοιξε μόνος του κιβώτια και πήρε σωσίβια, ενώ το πλήρωμα δεν γνώριζε πώς να κατεβάσει τις σωσίβιες λέμβους. «Βλέπουμε παντού φωτιές. Οι φλόγες έρχονται από το γκαράζ, τις καμπίνες», είπε ο ίδιος. Εκκληση για βοήθεια έκανε άλλος επιβάτης, μιλώντας στο MEGA. «Θέλουμε επειγόντως βοήθεια. Δεν μπορούμε να φύγουμε από το καράβι. Δεν υπάρχουν βάρκες. Έχουμε εγκλωβιστεί».

Συγκλονιστική ήταν και η μαρτυρία γυναίκας που μετέφερε τις δραματικές στιγμές που ζουν οι δικοί της άνθρωποι που βρίσκονται στο πλοίο. «Προσευχηθείτε για εμάς, καιγόμαστε», της είπαν όπως ανέφερε στον ΣΚΑΪ.

«Κοιμόμασταν και μας ξύπνησε ο συναγερμός», είπε άλλος επιβάτης, περιγράφοντας τον πανικό τη στιγμή που ξέσπασε η φωτιά. «Μύρισε καπνός στην καμπίνα. Φορέσαμε ζεστά ρούχα και βγήκαμε έξω», είπε η επιβάτης Ράνια Φυραίου μιλώντας στην πρωινή εκπομπή του Mega, σημειώνοντας πως όταν άρχισε το πάτωμα στο κατάστρωμα όπου βρίσκονταν οι σωσίβιες λέμβοι να καίει, ο κόσμος πανικοβλήθηκε και ανέβηκε στο πιο πάνω κατάστρωμα, όπου βρίσκεται το ελικοδρόμιο αλλά δεν έχει σωσίβες λέμβους.

«Υπάρχουν πολλά παιδάκια και ηλικιωμένοι. Είμαστε ο ένας κοντά στον άλλο και προσπαθούμε να ζεσταθούμε», τόνισε, ενώ κάποιος συνεπιβάτης της ακούγεται να λέει «αν δεν πνιγούμε, θα πεθάνουμε από το κρύο». «Καίγονται αυτοκίνητα. Τα βλέπουμε να καίγονται» τόνισε, σημειώνοντας πως το εσωτερικό του πλοίου έχει εκκενωθεί εντελώς.

«Είμαστε έξω στο κατάστρωμα, έχουμε ξεπαγιάσει, πνιγόμαστε από την κάπνα. Το καράβι ακόμη καίγεται, τα πατώματα βράζουν... Άλλοι τρέμουν, άλλοι βήχουν από τον καπνό», είπε άλλος επιβάτης.

Ο ίδιος τόνισε ότι η ενημέρωση που έχουν οι επιβάτες και προέρχεται από τον καπετάνιο είναι ότι θα έρθει ένα ρυμουλκό για να ρυμουλκήσει το πλοίο. «Το θέμα είναι μέχρι τότε δεν ξέρουμε αν θα αντέξουμε» είπε.

Στέλεχος της ναυλώτριας εταιρείας του πλοίου ανέφερε ότι η κατάσταση είναι υπό έλεγχο και ήδη από το πρωί βρίσκεται σε εξέλιξη επιχείρηση εγκατάλειψής του, καθώς η φωτιά είναι μεγάλη.

Η ανακοίνωση της εταιρείας

«Τις πρώτες πρωινές ώρες της 28ης-12-2014 σημειώθηκε πυρκαγιά στο ιταλικής πλοιοκτησίας και σημαίας επιβατικό-οχηματαγωγό πλοίο «NORMAN ATLANTIC» της εταιρείας «VISEMAR di Navigazione S.R.l.», ναυλωμένο από την εταιρεία ΑΝΕΚ Α.Ε., το οποίο εκτελούσε την δρομολόγια γραμμή Πάτρα - Ηγουμενίτσα - Ανκόνα και ενώ βρισκόταν 35 μίλια βόρεια της Κέρκυρας, στα διεθνή χωρικά ύδατα.

Στο πλοίο επέβαιναν 422 επιβάτες και 56 άτομα πλήρωμα.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η επιχείρηση εκκένωσης του πλοίου από το πλήρωμα του πλοίου και την πλοιοκτήτρια εταιρεία σε συνεργασία με τις αρμόδιες ιταλικές και ελληνικές αρχές. Η εταιρεία θα επανέλθει με κάθε νεότερη πληροφορία».

Σε ανοιχτή γραμμή ο πρωθυπουργός με τον Ρέντσι

Από νωρίς το πρωί ο Αντώνης Σαμαράς βρίσκεται στο γραφείο του και ενημερώνεται για την κατάσταση από τους αρμόδιους υπουργούς, ενώ είναι σε ανοιχτή γραμμή με τον Ιταλό ομόλογό του, Ματέο Ρέντσι για το συντονισμό της επιχείρησης. Στο υπουργείο Εξωτερικών ενεργοποιήθηκε η μονάδα διαχείρισης κρίσεων, ενώ ενημερώθηκαν και οι ξένες πρεσβείες στην Αθήνα, καθώς στο πλοίο επιβαίνουν πέρα από τους Ελληνες και τους Ιταλούς, πολίτες από την Αυστρία, Γερμανία, Ελβετία, Τουρκία, Ρωσία, Γαλλία, Αλβανία, Βουλγαρία και Ολλανδία.

Βαρβιτσιώτης: Η πιο δύσκολη επιχείρηση

«Εργαζόμαστε για τη σωτηρία όλων των επιβαινόντων και βεβαίως προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι κανένας μα κανένας δεν θα μείνει αβοήθητος σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση. Είναι ένα από τα πιο πολύπλοκα περιστατικά έρευνας και διάσωσης που έχουμε αντιμετωπίσει μέχρι σήμερα και για το οποίο χρειάζεται η συνδρομή πολλαπλών δυνάμεων», δήλωσε ο υπουργός Ναυτιλίας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, ενώ εξέφρασε αισιοδοξία γιατί τα παραπλέοντα πλοία είναι αρκετά προκειμένου να σωθούν οι ανθρώπινες ζωές.










Φωτογραφίες από τον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Εκκενώθηκε το Smart Park στα Σπάτα μετά από τηλεφώνημα για βόμβα

Εκκενώθηκε το εμπορικό κέντρο Smart Park στα Σπάτα, μετά από προειδοποιητικό τηλεφώνημα για βόμβα σε ηλεκτρονικό μέσο ενημέρωσης.

Ο άγνωστος έδωσε περιθώριο 85 λεπτών, ενώ στο σημείο έσπευσαν αστυνομικές δυνάμεις.


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πώς να ενταχθείτε στο Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο της ΔΕΗ

Το Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο της ΔΕΗ εξασφαλίζει έως και 54% χαμηλότερες χρεώσεις ηλεκτρικού για ευπαθείς ομάδες καταναλωτών, ενώ ήδη περισσότεροι από 600.000 καταναλωτές έχουν ενταχθεί μέχρι στιγμής στο πρόγραμμα.

Σύμφωνα με σχετικό ενημερωτικό έντυπο της, στο ΚΟΤ μπορούν να ενταχθούν άτομα χαμηλού εισοδήματος, μακροχρόνια άνεργοι, γονείς με τρία προστατευόμενα τέκνα, άτομα με ειδικές ανάγκες και με ανάγκη μηχανικής υποστήριξης.

Οι αιτήσεις υπαγωγής υποβάλλονται ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Διαχειριστή του Δικτύου (www.deddie.gr), τηλεφωνικά στο 11770 και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών.
 
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

«Θα είσαι εσύ αυτός που θα καταστρέψει την χώρα;»

Με την … «Θεωρία των Παιγνίων» προσεγγίζει βουλευτές η κυβέρνηση για να ψηφίσουν Σταύρο Δήμα. Υποστηρίζει ότι βρέθηκαν οι υπόλοιποι 179!

Με βάση το μοντέλο του …«Διλήμματος του Φυλακισμένου» (υπόδειγμα εφαρμογής της περίφημης «Θεωρίας των Παιγνίων») προσεγγίζει η κυβέρνηση τους βουλευτές που έχει βάλει στο στόχαστρό της προκειμένου να αλλάξουν γνώμη έως την Δευτέρα και να ψηφίσουν τον Σταύρο Δήμα.

Του Γεράσιμου Λιβιτσάνου

Εντάξει ίσως να υπερβάλλουμε όταν υποστηρίζουμε πως η ηγετική ομάδα της Ν.Δ αξιοποιεί μαθηματικά μοντέλα, όμως είναι δύσκολο να αντισταθεί κανείς στον πειρασμό να το γράψει…

Πάντως σύμφωνα με τις υφιστάμενες πληροφορίες στις επαφές τους με ανεξάρτητους βουλευτές οι «μεσολαβητές» (κυρίως βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας) υποστηρίζουν ότι έχουν βρεθεί και έχουν «κλείσει» οι υπόλοιποι 179 βουλευτές οπότε «δεν πρέπει να είσαι εσύ αυτός/η που θα καταστρέψει την χώρα»!

Με τον όρο καταστροφή εννοούν φυσικά την προκήρυξη εκλογών. Η επιχειρηματολογία «εμπλουτίζεται» με υπομνήσεις της αποφασιστικότητας των τροϊκανών και πάμπολλες προβλέψεις για οικονομικές καταστροφές και δημοσιονομική συντέλεια! Υποθέτουμε ότι αντίστοιχη είναι η τακτική που ακολουθείται στους υπό προσέγγιση βουλευτές των ΑΝΕΛ και της Δημοκρατικής Αριστεράς.

Η εικόνα πανικού και απόγνωσης είναι κάτι περισσότερο από εμφανής, όσο πλησιάζει το μεσημέρι της 29ης Δεκεμβρίου.

ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ: Έτσι για την ιστορία  το Δίλλημα του Φυλακισμένου εκπονήθηκε από τους μαθηματικούς Merril Flood και Melvin Dresher,  το 1950 όταν αυτοί εργάζονταν για ένα αμερικανικό «think tank». Το σενάριο του έχει (πάνω – κάτω) ως εξής:

Δύο άτομα συλλαμβάνονται ως ύποπτοι διάπραξης εγκλήματος, χωρίς όμως η αστυνομία να έχει τα στοιχεία για να στοιχειοθετήσει κατηγορία. Τοποθετούνται σε χωριστά κελιά, ώστε να μη έχουν επαφή. Η αστυνομία επισκέπτεται και τους δύο διαδοχικά με την εξής προτροπή: Εφόσον καταθέσει εναντίον του άλλου απελευθερώνεται αμέσως ενώ ο «άλλος» θα εκτίσει ποινή 12 ετών. Αν δεν ομολογήσει κανείς τότε θα  εκτίσουν και οι δύο ποινή ενός έτους, για άσχετο και μικρό αδίκημα. Αν και οι δύο ομολογήσουν τότε θα εκτίσουν 4 χρόνια ποινής ο καθένας.

Σύμφωνα με την «Θεωρία των Παιγνίων», θα ομολογήσουν αμφότεροι αφού θα εκτιμήσουν ορθολογικά πώς ο «άλλος» θα κάνει το ίδιο κοιτώντας το συμφέρον του και εκτιμώντας το μέγιστο όφελος και την μικρότερη ζημιά.


πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Χάος στις Γαλλικές Άλπεις λόγω χιονιού - Ένας 27χρονος οδηγός νεκρός

Αντιμέτωποι με το χάος βρέθηκαν απόψε το βράδυ όσοι σκιέρ ξεκίνησαν για να μεταβούν σε θέρετρα των Γαλλικών Άλπεων καθώς 15.000 αυτοκίνητα ακινητοποιήθηκαν στους δρόμους εξαιτίας του χιονιού με τους εγκλωβισμένους τουρίστες να αναγκάζονται να περάσουν τη νύχτα τους σε καταφύγια έκτακτης ανάγκης.

Σε ολόκληρη την περιοχή της Σαβοϊας, χιλιάδες άτομα εγκλωβίστηκαν μέσα στα αυτοκίνητά τους, σε καταλύματα στο βουνό ή σε αεροδρόμια εξαιτίας του χιονιού.

Ένας 27χρονος σκοτώθηκε σήμερα το μεσημέρι σε δρόμο κοντά στο Σαμπερί όταν το αυτοκίνητό του γλίστρησε εξαιτίας του χιονιού και βγήκε εκτός πορείας με αποτέλεσμα να πέσει από ύψος 200 μέτρων.

Περίπου 2,063 άτομα--οι περισσότεροι Βρετανοί--παρέμειναν στο αεροδρόμιο του Σαμπερί. Οι μισοί από αυτούς αναμένεται να μεταφερθούν σε προσωρινό καταφύγιο στην Αιξ-λε-Μπαιν, ενώ οι υπόλοιποι θα φιλοξενηθούν στο κλειστό γήπεδο της Μαρλιόζ.

Στην Αιξ-λε-Μπαιν, περισσότεροι από 120 τουρίστες μεταφέρθηκαν στο δημαρχείο της πόλης και τους φροντίζουν εθελοντές του Ερυθρού Σταυρού.

Σε καταφύγια έκτακτης ανάγκης μετατράπηκαν 12 χώροι σε ολόκληρη την περιοχή της Σαβοϊας- στην Αλμπερτβιλ, στο Σαμπερί, στο Μουτιέ και στο Μπουρ Σεν Μορίς.

Με πληροφορίες ΑΠΕ ΜΠΕ και εδω


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αεροσκάφος της AirAsia με 162 επιβαίνοντες εξαφανίστηκε ενώ πετούσε μεταξύ της Ινδονησίας και της Σιγκαπούρης

Στους 162 ανέρχονται οι επιβαίνοντες σε αεροσκάφος της Air Asia το οποίο εξαφανίστηκε στον εναέριο χώρο της Ινδονησίας, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρεία.

Στο A320-200 επέβαινε επταμελές πλήρωμα και 155 επιβάτες, ανάμεσα τους 16 παιδιά και ένα βρέφος, διευκρίνισε ο γενικός διευθυντής της πολιτικής αεροπορίας της Ινδονησίας Τζόκο Μουρτζατμότζο.

Πρόκειται για 149 πολίτες της Ινδονησίας, 3 Κορεάτες, έναν πολίτη από τη Σιγκαπούρη, έναν Βρετανό και έναν υπήκοο από τη Μαλαισία όπως μετέδωσε η κρατική τηλεόραση της Ινδονησίας.

Μεταξύ των επιβατών είναι 16 παιδιά και ένα βρέφος.

Οι επιχειρήσεις διάσωσης διεξάγονται από το κέντρο έρευνας και διάσωσης του νησιού Μπάνγκα, στη Θάλασσα της Ιάβας, σύμφωνα με τις τοπικές αρχές.

Η Air Asia ανακοίνωσε ότι «ο πιλότος είχε ζητήσει να αποκλίνει από την πορεία πτήσης λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών» που επικρατούσαν, σε μήνυμα στο λογαριασμό της στο Facebook.

«Η επικοινωνία με το αεροσκάφος χάθηκε ενώ ήταν ακόμα υπό τον έλεγχο των ινδονησιακών Αρχών εναέριας κυκλοφορίας», πρόσθεσε η AirAsia.

Το αεροσκάφος πετούσε σε ύψος 32.000 ποδών όταν ο πιλότος ζήτησε να «αποκλίνει» από την πορεία πτήσης ώστε το αεροπλάνο να πετάξει σε ύψος 38.000 ποδών για να αποφύγει τα σύννεφα και τις κακές καιρικές συνθήκες, σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία.

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα ενημερώθηκε για την εξαφάνιση της πτήσης QZ8501 της Airasia και αξιωματούχοι του Λευκού Οίκου θα συνεχίσουν να παρακολουθούν την κατάσταση, ανακοίνωσε σήμερα ο Ερικ Σουλτς, εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου.

Ο Αμερικανός πρόεδρος βρίσκεται με την οικογένειά του στη Χαβάη για τις διακοπές των Χριστουγέννων.

Το 2014 θα μείνει μια μαύρη χρονιά στην ιστορία της αεροπορίας της Μαλαισίας με την απώλεια δύο αεροσκαφών των εθνικών αερογραμμών Malaysia Airlines.

Στις 8 Μαρτίου, η πτήση MH370 εξαφανίστηκε λίγο μετά την απογείωσή της από την Κουάλα Λουμπούρ με προορισμό το Πεκίνο με 239 επιβαίνοντες. Η εξαφάνισή της παραμένει ανεξήγητη μέχρι σήμερα. Το αεροπλάνο φέρεται να συνετρίβη στο νότιο Ινδικό Ωκεανό, όταν πλέον τα καύσιμά του είχαν εξαντληθεί.

Στις 17 Ιουλίου, ένα άλλο Μπόινγκ της Malaysia Airlines που πραγματοποιούσε την πτήση Άμστερνταμ - Κουάλα Λουμπούρ, εξερράγη εν πτήσει, κατά τα φαινόμενα καταρρίφθηκε από πύραυλο ενώ πετούσε πάνω από την ανατολική Ουκρανία. Στο αεροσκάφος επέβαιναν 298 άτομα, ανάμεσα τους 193 Ολλανδοί.

πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πυρκαγιά στο πλοίο Norman Atlantic με 411 επιβάτες και 55 άτομα πλήρωμα

Περιπέτεια εν πλω νωρίς το πρωί της Κυριακής για 466 ανθρώπους, που επιβαίνουν στο πλοίο Norman Atlantic, όταν ξέσπασε φωτιά σε αυτό.Το πλοίο, με 411 επιβάτες και 55 μέλη πλήρωμα, βρισκόταν ανοιχτά της Κέρκυρας, στην περιοχή των Οθωνών, όταν ξέσπασε η φωτιά στο γκαράζ του, από άγνωστη μέχρι στιγμής αιτία.Αυτή τη στιγμή 150 άτομα έχουν ήδη επιβιβαστεί στη μια σωσίβια λέμβο και προσπαθούν να επιβιβαστούν στο φορτηγό πλοίο «Spirit of Piraeus», όμως οι καιρικές συνθήκες δυσκολεύουν πολύ την επιχείρηση, καθώς στο σημείο πνέουν άνεμοι 7 Μποφόρ.
 Δόθηκε εντολή εκκένωσης – Αυτόπτης μάρτυρας: Είμαστε περικυκλωμένοι

Από ώρα σε ώρα, αναμένεται η εκκένωση του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου Νorman Αtlantic, με σημαία Ιταλίας, που έπιασε φωτιά, ενώ αυτό έπλεε στη θαλάσσια περιοχή 32 ναυτικά μίλια βορειοδυτικά των Οθωνών, με προορισμό την Αγκόνα.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του MEGA, σε λίγο, θα ξεκινήσει η εκκένωση με τις βάρκες και τη συμμετοχή του πλοίου που βρίσκεται στη θαλάσσια περιοχή, ενώ στο σημείο αναμένεται να σπεύσουν και άλλα παραπλέοντα, ελικόπτερο και πλωτά του λιμενικού.

Συγκλονιστική είναι και η μαρτυρία ενός επιβάτη, ο οποίος δηλώνει ότι οι συνθήκες είναι πολύ δύσκολες. «Μου λένε ότι η φωτιά έχει φτάσει και στο πάνω κατάστρωμα. Είμαστε περικυκλωμένοι, σε παίρνει ο αέρας, έχει τουλάχιστον 8 μποφόρ», ανέφερε, μεταξύ άλλων.


       

Κραυγή αγωνίας από έναν επιβάτη του επιβατηγού οχηματαγωγού πλοίου «Norman Atlantic», στο οποίο εκδηλώθηκε πυρκαγιά υπό αδιευκρίνιστη αιτία.

Μιλώντας στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA, ο επιβάτης αναφέρει, μεταξύ άλλων: «Θέλουμε επειγόντως βοήθεια. Δεν μπορούμε να φύγουμε από το καράβι. Δεν υπάρχουν βάρκες. Έχουμε εγκλωβιστεί τέρμα πάνω. Έχει τρελό αέρα».

«Έχει ξεκινήσει η διαδικασία εκκένωσης» ανέφερε ο υπουργός Ναυτιλίας, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.
Η μετεπιβίβαση στο παραπλέον πλοίο, Spirit Of Piraeus, γίνεται με ανεμόσκαλες, όπως σημείωσε ο κ. Βαρβιτσιώτης ενώ διευκρίνισε ότι τα βαρελάκια του Norman Atlantic αντενδείκνυται να χρησιμοποιηθούν για τη διάσωση των επιβατών λόγω των καιρικών συνθηκών.

πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πώς να προστατεύσετε την πρώτη κατοικία σας από τους πλειστηριασμούς

Αντιμέτωποι με τον κίνδυνο ακόμη και να χάσουν την πρώτη κατοικία θα βρεθούν από τη νέα χρονιά εκατοντάδες πολίτες με «κόκκινα» δάνεια. Από την 1η Ιανουαρίου του 2015 η πρώτη κατοικία δεν προστατεύεται πλέον, καθώς η κυβέρνηση έχει αποφασίσει να μην δοθεί παράταση στη μεταβατική διάταξη για την αναστολή πλειστηριασμών.

Μόνος τρόπος για την προστασία της κύριας κατοικίας είναι η υπαγωγή στο νόμο Κατσέλη για όσους μπορούν να αποδείξουν πραγματική αδυναμία πληρωμής, ενώ όσοι θέλουν να συνεργαστούν με τους πιστωτές τους και να προχωρήσουν σε ρυθμίσεις των δανείων τους ξεκινά η εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας από τις τράπεζες.

Αυτό που δεν είναι ξεκάθαρο είναι τι θα συμβεί με όσους κινδυνεύουν να χάσουν την πρώτη κατοικία και έχουν οφειλές σε τρίτους, καθώς ο Κώδικας Δεοντολογίας δεν ορίζει αυτές τις περιπτώσεις.

Συγκεκριμένα, οι δυνατότητες που έχουν οι δανειολήπτες με κόκκινα δάνεια από το νέο έτος για να προστατεύσουν την κύρια κατοικία, σύμφωνα με την εφημερίδα «Τα Νέα», είναι:

Ρύθμιση δανείου με την αξιοποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας των τραπεζών

Βασική προϋπόθεση είναι να μην έχει καταγγελθεί το δάνειο (υπάρχει καθυστέρηση άνω των 90 ημερών), ωστόσο ακόμη και για αυτές τις περιπτώσεις, εφόσον το θελήσει η τράπεζα, μπορεί να προχωρήσει σε ρύθμιση.
Οι δανειολήπτες θα πρέπει να συνεργαστούν με τις τράπεζες ώστε να βρεθεί ο κατάλληλος τρόπος ρύθμισης των χρεών μέσω του Κώδικα. Οι δυνατότητες ποικίλλουν, ανάλογα με το προφίλ του δανειολήπτη, δηλαδή το αν είναι συνεργάσιμος, αλλά και τις οικονομικές δυνατότητές του.


Ο Κώδικας περιλαμβάνει από τη μείωση της δόσης με παράταση του χρόνου αποπληρωμής και τη μείωση του επιτοκίου, έως και την εθελοντική παράδοση στην τράπεζα του ενυπόθηκου ακινήτου, τη μεταβίβαση και την πώλησή του. Η τράπεζα ενδέχεται να προχωρήσει σε πλειστηριασμό αν ο δανειολήπτης χαρακτηριστεί μη συνεργάσιμος, δεν παρέχει πλήρη επικαιροποιημένα στοιχεία για την οικονομική του κατάσταση, ή δεν ανταποκριθεί.

Αίτηση υπαγωγής στο νόμο Κατσέλη

Σε αυτό μπορούν να ελπίζουν μόνο όσοι έχουν αποδεδειγμένα πραγματική αδυναμία πληρωμής.

Από την κατάθεση της αίτησης έως και τον ορισμό δικάσιμου αναστέλλεται ο πλειστηριασμός, ενώ αν γίνει δεκτή η αίτηση βγαίνει προσωρινή διαταγή αναστολής του πλειστηριασμού μέχρι την εκδίκαση. Η παράταση δίνεται για ένα δίμηνο σύμφωνα με το νόμο, αλλά εξαιτίας του όγκου των υποθέσεων στα Ειρηνοδικεία, στην πραγματικότητα είναι μεγαλύτερη.

Η δεύτερη προσωρινή διαταγή που εκδίδεται, έπειτα από αίτηση του οφειλέτη, μέχρι να εκδικασθεί η αίτηση, μεταφράζεται σε προστασία της κύριας κατοικίας για πολλά χρόνια, με δεδομένες τις καθυστερήσεις στην εκδίκαση. Ηδη στο νόμο Κατσέλη έχουν προσφύγει πάνω από 100.000 δανειολήπτες, ενώ ορίζονται δικάσιμοι έως και το 2020.

πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αυτές είναι οι φοροαπαλλαγές που μπαίνουν στο στόχαστρο της τρόικας


Mε στόχο την αύξηση των εσόδων, η τρόικα έχει βάλει στο στόχαστρο τις όποιες φοροαπαλλαγές συνεχίζουν να ισχύουν, χαρακτηρίζοντάς τες αδικαιολόγητες.

Όπως αναφέρει το Mega, στο μικροσκόπιο μπαίνουν «απαλλαγές» ύψους 3,6 δισ. ευρώ, την ώρα που οι φοροαπαλλαγές για τα νοικοκυριά υπολογίζονται στα 264 εκατ. Ευρώ.

Οι φοροαπαλλαγές που «κυνηγά» η τρόικα είναι οι ιατρικές και νοσοκομειακές δαπάνες, οι μειώσεις φόρων για άτομα με αναπηρία, ο ειδικός τρόπος φορολόγησης των ναυτικών και οι φοροελαφρύνσεις για δωρεές και χορηγίες.

Πάνω από 790 εκατ. ευρώ είναι το κόστος από τις απαλλαγές στην φορολογία ακινήτων, με τα 412 εκατ. να αφορούν στις φοροελαφρύνσεις από τον ΕΝΦΙΑ. Τα υπόλοιπα αφορούν στην πρώτη κατοικία και στις πάσης φύσεως μεταβιβάσεις.

Υπενθυμίζεται ότι στο μικροσκόποιο των τροϊκανών έχουν μπει και οι φοροαπαλλαγές από ΦΠΑ, ύψους 970 εκατ. ευρώ καθώς και αυτές του ειδικού φόρου κατανάλωσης, ύψους άνω του 1 δισ.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, μία νέα ομάδα εργασίας θα πρέπει να παραδώσει έως το τέλος του μήνα, πόρισμα με τις παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν, ώστε να εναρμονιστούμε με τις διεθνείς πρακτικές.

Πάντως πηγές του υπουργείου Οικονομικών, διαμηνύουν ότι θα θιγούν μόνο φοροαπαλλαγές σε αχρησία.



ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ξεκινούν τα επιδοτούμενα σεμινάρια ΛΑΕΚ για το 2015

Ξεκινά η υλοποίηση των νέων επιδοτούμενων σεμιναρίων ΛΑΕΚ από τον ΟΑΕΔ για το έτος 2015.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι εργαζόμενοι οι οποίοι ανήκουν σε επιχειρήσεις που απασχολούν από 1 – 25 εργαζομένους και ασφαλίζονται στο ΙΚΑ.

Διάρκεια και Χρονοδιάγραμμα Υλοποίησης:
Τα σεμινάρια έχουν διάρκεια 40 ώρες και θα γίνουν εκτός ωραρίου εργασίας. Η έναρξη των σεμιναρίων προβλέπεται για τον Ιανουάριο του 2015.

Αντικείμενα Κατάρτισης:
  • Πληροφορική (Word - Excel - Internet)
  • Marketing - Συγχρονες Τεχνικές Πωλήσεων
  • Διαχείριση Παραπόνων
  • Υγιεινή και Ασφάλεια Τροφίμων - HACCP
Εκπαιδευτικό Επίδομα:
Οι συμμετέχοντες επιδοτούνται με €200 για ένα πρόγραμμα 40 ωρών.
Δικαιολογητικά Συμμετοχής:
  • Αίτηση Συμμετοχής
  • Επικυρωμένο αντίγραφο του θεωρημένου για τα έτη 2013 και 2014 από το ΙΚΑ βιβλιαρίου ασθενείας
Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να συμπληρώσουνε και να αποστείλουνε την παραπάνω αίτηση συμμετοχής το αργότερο έως τις 31/12/2014 στο fax: 210 - 8847224 ή στο e-mail: imee@otenet.gr.

Τόπος Υλοποίησης:

Αθήνα: Σάμου & Ερατύρας 3, Σταθμός Λαρίσης, (πλησίον Μετρό)

Για περισσότερες πληροφορίες η διευκρινίσεις μπορείτε να επικοινωνήσετε στα τηλέφωνα 210-8259660 ή 210-8259662.

πηγη

ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΤΟ ΝΕΟ ΟΡΓΙΟ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΟΚΑΝΑΛΩΝ

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Το μεγαλύτερο και ισχυρότερο «κράτος εν κράτη» στην Ελλάδα είναι τα λεγόμενα μεγάλα κανάλια. Από την δεκαετία του ενενήντα έχουν πάρει κυριολεκτικά πραξικοπηματικά την εξουσία και από τότε την ασκούν δικτατορικά για να στήσουν ένα διεφθαρμένο, προδοτικό, πολιτικό σύστημα. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην Ευρώπη όπου τα μεγλοκάναλα λειτουργούν παράνομα, χωρίς κανόνες και νόμιμες άδειες, με τον νόμο του ισχυρού, με τον νόμο της αποκλειστικότητας στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης, φυσικά υπέρ των συμφερόντων αυτού του συστήματος.

Τώρα έχουν εξαπολυθεί για να μας πείσουν, δηλαδή να μας επιβάλλουν την άποψη ότι οι προσεχείς εκλογές θα είναι η ταφόπετρα αυτής της χώρας. Κατά τα άλλα υποτίθεται πως η ύψιστη λειτουργία μιας δημοκρατίας είναι η λαϊκή ψηφοφορία. Σύμφωνα με τα μηνύματα και τις θεωρίες τους που θέλουν να τις επιβάλλουν στο μυαλό των πολιτών αυτής στη δύσμοιρης χώρας, αν πάμε σε εκλογές, η αποκάλυψη της Βίβλου θα ωχριά μπροστά σε αυτά που θα συμβούν. Θα πέσει ο ουρανός να μας καταπλακώσει, θα γίνουν σεισμοί, καταποντισμοί, θα έχουμε μεγάλα τσουνάμια, πυρκαγιές θα καίνε όλη την χώρα, φονικές επιδημίες θα εξολοθρεύουν τον λαό ενώ όσοι απομείνουν θα παρακαλάνε να πεθάνουν γιατί η ζωή θα έχει καταντήσει ένα οδυνηρό μαρτύριο, ακόμα και… ο εμφύλιος της Συρίας, θα φαντάζει παράδεισος!

Όλα αυτά μας φέρνουν στην μνήμη το μιντιακό «όργιο» που είχε γίνει τις παραμονές του δημοψηφίσματος στην Κύπρο, το 2004, για εκείνο το περίφημο κυπριοκτόνο σχέδιο Ανάν, που είχε σχεδιάσει η Νέα Τάξη για να επιφέρει το μεγάλο χτύπημα στον ελληνισμό της Κύπρου. Και τότε προφήτευαν τον κατακλυσμό πάνω από την νήσο. Και τότε έλεγαν πως αν δεν ψηφιστεί το σχέδιο Ανάν, θα γίνουν σεισμοί και καταποντισμοί. Πως το ελληνοκυπριακό τμήμα του νησιού θα πληρώσει πολύ ακριβά την απερισκεψία του να μην εγκρίνει το κυπριοκτόνο σχέδιο. Και τότε φώναζαν πως αν δεν εγκριθεί το σχέδιο Ανάν, οι Κύπριοι θα πεινάσουν και θα μετανιώσουν πικρά για την απρονοησία τους. Δυστυχώς για όλους αυτούς, οι Κύπριοι δεν πείνασαν αλλά μπήκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. 

Το μεγάλο λάθος τους ήταν ότι μετά από λίγα χρόνια ακολούθησαν το προδοτικό παράδειγμα της Ελλάδας και υιοθέτησαν το ευρώ, δηλαδή την οικονομική τους καταδίκη σε μια χώρα που ήταν η Ελβετία της Μεσογείου και η ευημερία τη, ήταν παράδειγμα και για άλλες χώρες της Ευρωπαϊκή Ένωσης.

Τώρα προσπαθούν να εξοντώσουν κάθε φωνή αντίστασης στην μνηνμονιακή λαίλαπα. Η καθημερινή παρέλαση από τις οθόνες τους όλων αυτών που βούλιαξαν την χώρα, με το χαμόγελο των «σωτήρων» μας, είναι η μεγαλύτερη πρόκληση στην δυστυχία του ελληνικού λαού. Όλοι αυτοί τρέμουν την αποτυχία τους στις προσεχείς εκλογές, για τις όποιες ποινικές ευθύνες προκύψουν για την μεγάλη τους προδοσία. Γι’ αυτό και συνεχίζουν να βομβαρδίζουν την κοινή γνώμη με την καταστροφολογία τους, που στην ουσία είναι η τελευταία προσπάθεια να αποφύγουν την τιμωρία τους αποφεύγοντας την εκλογική αναμέτρηση.

Αυτός είναι ο ρόλος των μεγάλοκάναλων, των συστημηκών ΜΜΕ. Όμως εκείνο που δεν πρόβλεψαν και λειτουργεί κατασταλτικά εναντίον τους, είναι η ανάπτυξη της ενημέρωσης μέσα από το διαδίχτυο. 

Αυτό λειτουργεί πλέον σε μεγάλο βαθμό απρόβλεπτο για όλους αυτούς, καθώς η τεράστια διαπλάτυνση του προκάλεσε την αδυναμία πλήρους έλεγχου του. Η ενημέρωση πλέον μπορεί να έχει πολλές «πόρτες» και όχι μόνο την δικτατορία των μεγάλοκάναλων.

Κλείστε τους την «πόρτα» και καταδικάστε τους και αυτούς, και τους μεγαλόσχημους «σωτήρες» που ξεπούλησαν την εθνική μας κυριαρχία.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

πηγη
 
ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ινστιτούτο Μπρίγκελ: Η ΕΕ πρέπει να διαγράψει το χρέος της Ελλάδας -Δεν υπάρχει άλλη λύση

Η διαγραφή χρέους ή διαιώνιση του προβλήματος σε λάθος βάση. Κάπως έτσι αποτιμά τα δεδομένα της Ελλάδας το φημισμένο Ινστιτούτο Μπρίγκελ.

Σε άρθρο που υπογράφει ο πανεπιστημιακός Ασόκα Μόντι του Πανεπιστημίου Princeton, γίνεται λόγος για την ασφυκτική πίεση που ασκείται στην Ελλάδα, να ακολουθήσει μια λανθασμένη πολιτική υπαγορευμένη από τους Ευρωπαίους – μια πολιτική που δεν οδηγεί (και δεν πρόκειται να οδηγήσει) στο επιθυμητό αποτέλεσμα, όσο το θέμα της διαγραφής χρέους μένει εκτός ημερήσιας διάταξης.

Ο κ. Μόντι σημειώνει πως η πρόσφατη επίσκεψη του Πιέρ Μοσκοβισί στην Αθήνα με στόχο να ενισχύσει τον καταπονημένο πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, ήταν απρεπής και περιττή, καθώς έβαλε στο επίκεντρο τη διαβρωτική πολιτική της ΕΕ. Ειδικά στο σημείο που ο κ. Μοσκοβισί έκανε λόγο για «αυτοκτονία» εάν και εφόσον ο ΣΥΡΙΖΑ αναλάβει τη διακυβέρνηση της χώρας. Κάτι αντίστοιχο έκανε πρόσφατα και ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ εκφράζοντας την προτίμησή του σε «γνωστά» πρόσωπα.

Ο κ. Μόντι προσπαθεί να ορθοτομήσει και να μην χαριστεί ούτε στην Ελλάδα, δαιμονοποιώντας μόνο την ΕΕ. Γράφει χαρακτηριστικά: «Η Ελλάδα δεν θα έπρεπε να είναι μέλος της Ευρωζώνης. Από τη στιγμή, όμως, που ο Χέλμουτ Κολ άνοιξε το δρόμο, ήταν αναπόφευκτο το 2002 να ενταχθεί και η Ελλάδα». Και από εκείνο το σημείο, φτάσαμε στον Οκτώβριο του 2009 οπότε και έγινε η αναγνώριση -από πλευράς των ελληνικών αρχών- ότι υπήρξε παραποίηση των οικονομικών στοιχείων. Όταν, όμως, αποδείχθηκε πως αυτό το θέμα δεν μπορούσε να λυθεί δίχως εξωτερική βοήθεια, τότε ενέσκηψε στην Ελλάδα η Τρόικα. Ο κ. Μόντι γράφει πως η αρχική ιδέα ήταν ότι η Ελλάδα θα αποπληρώσει τους ιδιώτες πιστωτές της στο ακέραιο, για να φτάσουμε τον Ιούλιο του 2011 και να γίνει κατανοητό από την Τρόικα ότι πρέπει να χαλαρώσουν οι όροι αποπληρωμής από πλευράς της Ελλάδας. «Ήταν, όμως, πολύ αργά», σημειώνει ο κ. Μόντι, «υπήρξαν μεγάλες απώλειες με αποτέλεσμα να επιβληθεί σκληρή λιτότητα στην Ελλάδα που δημιούργησε εκτεταμένη πτώση στην ανάπτυξη και προκάλεσε διαρκή δυστυχία. Το λάθος είχε γίνει!».

Στο σήμερα

Αυτή τη στιγμή ο μόνος σωστός τρόπος για να προχωρήσει η Ελλάδα, είναι να δεχθεί η Τρόικα το προφανές: ότι η Ελλάδα θα αποπληρώσει το χρέος της σε βάθος χρόνου – ας πούμε, σε 100 χρόνια. Αυτό θα σημάνει άφεση χρέους που θα βοηθήσει την Ελλάδα και να κάνει πιο ευέλικτους τους Γερμανούς που θα πρέπει να πουν στο λαό τους ότι θα πληρώσουν ξανά για την Ελλάδα.
Σε θεωρητικό επίπεδο μπορεί να ακούγεται λογικό, αλλά όπως σημειώνει ο κ. Μόντι: «Το σύστημα αντεπιτίθεται. Αν γίνει κάτι υπέρ της Ελλάδας, αμέσως η Ιρλανδία και η Πορτογαλία θα φωνάξουν ότι κι εκείνοι έπρεπε να τύχουν ανάλογης αντιμετώπισης. Επιπροσθέτως η συγχώρεση του χρέους θα παραβιάσει τη Συνθήκη της Λισαβόνας, κάτι τέτοιο θα έθετε υπό αμφισβήτηση τη συνταγματικότητα του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας, η οποία εγκρίθηκε από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο με την αιτιολογία ότι τα δάνεια θα πρέπει να επιστρέφονται σε ένα »κατάλληλο περιθώριο»».

Υψηλό διακύβευμα

Ακόμη και έτσι ο κ. Μόντι σημειώνει: «Το διακύβευμα σήμερα είναι υψηλό, όχι μόνο για την επίλυση της κρίσης, αλλά και για τη μελλοντική μορφή της Ευρώπης. Η Ελλάδα είναι η αιχμή των δοκιμών, τη στιγμή που ο ιδανικός στόχος της ΕΕ θα έπρεπε να είναι η πολιτική ενότητα. Είναι εύκολο να χαρακτηριστούν αντιδραστικοί όσοι μιλούν για χαλάρωση των μέτρων προς την Ελλάδα, αλλά αυτό δεν βοηθάει. Αυτές οι συζητήσεις έγιναν για την Ισπανία και είναι αναπόδραστο να γίνουν κάποια στιγμή και για την Ιταλία».

Ειδικότερα για την Ελλάδα, η ανάλυση του κ. Μόντι, είναι οξεία και ρίχνει συγκεκριμένες ευθύνες: «Τα λάθη που έγιναν στην περίπτωση της Ελλάδας είναι πάρα πολλά. Αλλά μια νέα αρχή είναι δυνατόν να συμβεί. Η Τρόικα πρέπει να συγχωρήσει μέρος του ελληνικού χρέους. Με το πρωτογενές πλεόνασμα και με τα έσοδα από τους φόρους η Ελλάδα μπορεί να κάνει μια νέα αρχή με τους ιδιώτες πιστωτές της. Πρέπει η εποπτεία των φορολογικών λογαριασμών της Ελλάδας να μεταφερθεί από το γραφείο του Μοσκοβισί (και των Γερμανών) στους ιδιώτες πιστωτές».

Για την Ευρώπη η αξιοπιστία του κοινού νομίσματος είναι ουσιαστικής σημασίας, αλλά σύμφωνα με τον κ. Μόντι «αυτό μπορεί να γίνει βήμα-βήμα. Τώρα είναι ώρα για μεγάλες χειρονομίες. Η Ελλάδα που για χρόνια ήταν αστείρευτη πηγή αναστάτωσης, μπορεί να γίνει η αιτία για την αλλαγή της αρχιτεκτονικής της Ευρωζώνης. Ίσως είναι ο μόνος τρόπος για να δώσουμε στην Ελλάδα μια πραγματική ευκαιρία και ίσως είναι ο μοναδικός τρόπος για να σωθεί το ευρώ», καταλήγει.

www.iefimerida.gr


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ορισμένα αναρτώμενα απο το διαδίκτυο, κείμενα ή εικόνες (με σχετική σημείωση της πηγής) θεωρούμε οτι είναι δημόσια. Αν υπάρχουν δικαιώματα, παρακαλούμε ενημερώστε μας για να τα αφαιρέσουμε. Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!