EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Αλλάζει ο τρόπος πληρωμής των δελτίων του ΟΠΑΠ

Αλλάζει ο τρόπος πληρωμής των δελτίων του ΟΠΑΠ Η Επιτροπή Εποπτείας & Ελέγχου Παιγνίων θα θέσει σε ισχύ από 1/1/2015 το νέο κανονιστικό πλαίσιο και πλέον, βεβαιώσεις κερδών για τυχερά δελτία δεν θα εκδίδονται για ποσά κάτω των 200 ευρώ, που αποτελούν και το 90% των κερδών που αποδίδει ο οργανισμός στους νικητές.

Επίσης, πληρωμές μικτών κερδών προ φόρων άνω των 800 ευρώ ανά δελτίο θα καταβάλλονται αποκλειστικά και μόνο μέσω τράπεζας κατόπιν ταυτοποίησης του παίκτη, με επίδειξη του αστυνομικού δελτίου ταυτότητας ή διαβατηρίου. Με διαταγή πληρωμής σήμερα πληρώνονταν κέρδη άνω των 1.500 ευρώ. Οι παραβάτες θα τιμωρούνται με πρόστιμα που θα φτάνουν έως και τα 2 εκατ. ευρώ.

Πώς θα πληρώνονται οι παίκτες που έχουν κερδίσει

Για μικτά κέρδη πάνω από 800 ευρώ ανά δελτίο, υποχρεωτικά μέσω τραπέζης, μετά από πιστοποίηση της ταυτότητας του παίκτη.

Για κέρδη από 200 έως 800 ευρώ ανά δελτίο, μέσω τραπέζης και μετά από πιστοποίηση της ταυτότητας του παίκτη, εφόσον αυτός το ζητήσει με αίτησή του.

Για κέρδη κάτω των 200 ευρώ ανά δελτίο, μέσω των πρακτορείων. Θα χορηγούνται βεβαιώσεις κέρδους μόνο το πρώτο τρίμηνο του έτους και μόνο εφόσον ο παίκτης έχει πληρωθεί επώνυμα μέσω τραπέζης.

Για μικτά κέρδη κάτω των 200 ευρώ ανά δελτίο δεν χορηγείται βεβαίωση κέρδους. Ποια θα είναι τα πρόστιμα Πρόστιμο σε βάρος του νομικού προσώπου από 10.000 μέχρι 1.000.000 ευρώ και σε περίπτωση υποτροπής από 50.000 μέχρι 2.000.000 ευρώ.

Πρόστιμο σε βάρος των μελών του διοικητικού συμβουλίου, του διευθύνοντος συμβούλου, των διευθυντικών στελεχών ή άλλων υπαλλήλων του νομικού προσώπου, που είναι υπεύθυνοι για την τέλεση των παραβάσεων ή που άσκησαν ανεπαρκή έλεγχο ή εποπτεία για την ορθή εφαρμογή των διατάξεων του νόμου και του Κανονισμού από 5.000 μέχρι 50.000 ευρώ και σε περίπτωση υποτροπής από 10.000 μέχρι εκατό χιλιάδες 100.000 ευρώ.

Απομάκρυνση των παραπάνω προσώπων από τη θέση τους, για ορισμένο ή αόριστο χρόνο, και απαγόρευση ανάληψης άλλης αντίστοιχης θέσης. Απαγόρευση της άσκησης ορισμένων δραστηριοτήτων του νομικού προσώπου.

Σε περίπτωση σοβαρών ή επανειλημμένων παραβάσεων, είτε οριστική ή προσωρινή ανάκληση ή είτε αναστολή για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα της άδειας λειτουργίας του νομικού προσώπου. Ο κανονισμός συντάχθηκε με βάση τις κείμενες διατάξεις, το περιεχόμενο των οδηγιών της Ε.Ε. και την ευρωπαϊκή και διεθνή εμπειρία στον τομέα της καταπολέμησης του ξεπλύματος βρώμικου χρήματος.

Από τη συγκριτική έρευνα που πραγματοποιήθηκε, προέκυψε ότι αποτελεί έναν από τους αυστηρότερους κανονισμούς μεταξύ των κρατών-μελών της Ε.Ε.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Νέο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ

Έκτο επιστημονικό πεδίο δημιουργείται στο καινούργιο εξεταστικό σύστημα εισαγωγής της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, το οποίο θα εφαρμοστεί για πρώτη φορά το 2016 από τους μαθητές της φετινής Β΄ Λυκείου.

Παράλληλα, ενώ οι υποψήφιοι θα μπορούν να δηλώνουν σχολές επιλέγοντας μόνο από ένα επιστημονικό πεδίο (όπως ήδη προβλέπεται), διάφορες σχολές θα ενταχθούν σε περισσότερα του ενός πεδία.

Το ίδιο θα συμβεί και με τις στρατιωτικές σχολές, το σύστημα εισαγωγής στις οποίες θα παραμείνει το ίδιο χωρίς να δημιουργηθεί νέο επιστημονικό πεδίο. Οι αλλαγές αυτές οδηγούν το νέο σύστημα ακόμη πιο κοντά σε εκείνο των δεσμών που εφαρμόστηκε πριν από 30 χρόνια, από το 1983 έως το 1998.

Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής», χθες, στο υπουργείο Παιδείας έγινε σύσκεψη μεταξύ των ηγεσιών της Αρχής Διασφάλισης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση, του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Διεύθυνσης Οργάνωσης και Διεξαγωγής των Εξετάσεων, στην οποία μελετήθηκε ο τρόπος ένταξης του μαθήματος της Πληροφορικής στα υπό εξέταση πανελλαδικά μαθήματα από το 2016.

Παράλληλα, εξετάστηκε σε ποιο επιστημονικό πεδίο θα ενταχθούν Σχολές και Τμήματα τα οποία δεν μπορούν να κατηγοριοποιηθούν εύκολα μεταξύ των Ανθρωπιστικών και των Θετικών σπουδών, που είναι οι δύο ομάδες προσανατολισμού από τις οποίες πρέπει να επιλέξουν οι μαθητές της Β’ Λυκείου.

Για παράδειγμα, σε ποιο πεδίο εντάσσονται τα τμήματα Ψυχολογίας και Φυσικής Αγωγής.Το Τμήμα Βρεφονηπιοκόμων ανήκει στα Παιδαγωγικά τμήματα, στις Κοινωνικές Επιστήμες, τις Ανθρωπιστικές Επιστήμες ή μήπως τις Επιστήμες Υγείας; Ενδεικτικά, ο μαθητής στη Β΄ Λυκείου πρέπει να επιλέξει ανάμεσα σε δύο κατευθύνσεις: Ανθρωπιστικών και Θετικών σπουδών. Στη Γ΄ Λυκείου με βάση το αρχικό σύστημα θα πρέπει να επιλέξει μεταξύ πέντε επιστημονικών πεδίων. Παρότι συνεχίζεται ο θεσμικός διάλογος για τις αλλαγές, για να κλείσουν οι εκκρεμότητες του συστήματος, προκρίνονται τα εξής:
  • Η ένταξη της Πληροφορικής θα δημιουργήσει νέο πεδίο, που θα είναι προέκταση του 2ου. Οσοι υποψήφιοι επιθυμούν να εισαχθούν σε σχολές Χημείας θα επιλέγουν το 2ο πεδίο, όσοι σε σχολές Πληροφορικής το 3ο, ενώ οι υπόλοιπες σχολές (π.χ. Μαθηματικά) θα ενταχθούν και στα δύο πεδία.
  • Ανάλογη διαχείριση θα γίνει και για τα Τμήματα που σήμερα είναι σε περισσότερα του ενός πεδία. Για παράδειγμα, τα ΤΕΦΑΑ θα ενταχθούν και στο 1ο και στο 6ο πεδίο, ενώ διπλή θέση θα έχουν και Τμήματα όπως Βρεφονηπιοκόμων και Ψυχολογίας. Από τη βασική κατηγοριοποίηση αντικειμένων προκύπτουν τρεις ομάδες: Ανθρωπιστικών σπουδών η πρώτη, Οικονομικών, Κοινωνικών και Πολιτικών σπουδών η δεύτερη, και Θετικών σπουδών η τρίτη.
  • Οι στρατιωτικές σχολές θα είναι ενταγμένες στα διάφορα πεδία όπως τώρα (π.χ. η Ευελπίδων σε 2ο και 3ο, η Στρατιωτική Ιατρική στο 4ο). Δεν προκρίνεται η δημιουργία αυτόνομου πεδίου, διότι σε αυτή την περίπτωση το ενδιαφέρον θα είναι πολύ περιορισμένο. Π.χ., φέτος η βάση της Στρατιωτικής Ιατρικής έκανε υπερπτήση στα 19.330 μόρια. Εάν η Στρατιωτική Ιατρική ενταχθεί σε ξεχωριστό πεδίο, ο υποψήφιος με 19.329 μόρια δεν θα μπορεί να διεκδικήσει καμία άλλη Ιατρική, τη στιγμή που η Αθηνών είχε 19.233 μόρια.
πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Μαγνησία: Τραγωδία στις ράγες

Νεκρός ανασύρθηκε ένας ηλικιωμένος οδηγός αυτοκινήτου, όταν το όχημά του…παρασύρθηκε από διερχόμενη αμαξοστοιχία στο ύψος της διάβασης Μελισσατίκων στη Μαγνησία.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, το όχημα που οδηγούσε παρασύρθηκε από τη διερχόμενη αμαξοστοιχία, καθώς ο άτυχος άνδρας δεν πρόλαβε να σταματήσει στη διάβαση. Στο όχημα επέβαινε μόνο ο ίδιος.

Επί τόπου έσπευσε ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ που μετέφερε τον άτυχο άντρα στο νοσοκομείο, ενώ άνδρες της Τροχαίας, ξεκίνησαν έρευνα για το δυστύχημα, ρυθμίζοντας παράλληλα την κυκλοφορία.

Σύμφωνα με καταγγελίες των τσιγγάνων της περιοχής, οι μπάρες της διάβασης είχαν “κολλήσει″. Ο ηλικιωμένος περίμενε για κάποια λεπτά και μετά αποφάσισε να περάσει, την ίδια στιγμή όμως, που περνούσε η αμαξοστοιχία, με συνέπεια να συμβεί το μοιραίο. Στο χώρο βρέθηκε και ο προϊστάμενος του ΟΣΕ στον Βόλο για πρώτο έλεγχο των συνθηκών, κάτω από τις οποίες συνέβη το θανατηφόρο.

πηγή: magnesianews.gr


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΟΓΑ: Χρηματικό βοήθημα 1.000 ευρώ σε 450 πολύτεκνες αγρότισσες

Χρηματικό βοήθημα 1.000 ευρώ και τιμητικό έπαινο θα λάβουν από τον Οργανισμό Γεωργικών Ασφαλίσεων (ΟΓΑ), 450 πολύτεκνες μητέρες αγρότισσες, οι οποίες είναι ασφαλισμένες στον κλάδο κύριας ασφάλισης του Οργανισμού.

Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί σε όλους τους νομούς της χώρας, και η δικαιούχος μπορεί να υποβάλει αίτηση συμμετοχής σε οποιοδήποτε ΚΕΠ. Η διαδικασία της υποβολής των αιτήσεων από τις πολύτεκνες αγρότισσες, ξεκινάει την ερχόμενη Δευτέρα, 24 Νοεμβρίου και θα διατηρηθεί έως την Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου.

«Για πρώτη φορά ο ΟΓΑ εφαρμόζει και υλοποιεί μέτρα προστασίας και στήριξης της αγρότισσας πολύτεκνης μητέρας, αναγνωρίζοντας τον Κοινωνικό και Εθνικό της ρόλο, ιδιαίτερα στις σημερινές δυσμενείς οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες» δήλωσε αναφερόμενος στο πρόγραμμα, ο διοικητής του ΟΓΑ Ξενοφών Βεργίνης.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πέντε λόγοι ανησυχίας που προμηνύουν κατάρρευση της παγκόσμιας οικονομίας

Το σοκ στην Ασία έρχεται ως συνέχεια στοιχείων που δείχνουν ότι ένα μεγάλο μέρος της Ευρωζώνης βρίσκεται σε στασιμότητα.

Αμέσως μετά τη συμφωνία των ηγετών του G20 για την ώθηση της παγκόσμιας ανάπτυξης, ο βρετανός πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον είπε ότι βλέπει «κόκκινα προειδοποιητικά λαμπάκια» να αναβοσβήνουν στην οικονομία.

Είμαστε λοιπόν στο χείλος μιας νέας κρίσης;
Ιδού πέντε λόγοι ανησυχίας:

1. Η Ιαπωνία τρεκλίζει:
Μια απρόσμενη επιβράδυνση στο τρίτο τρίμηνο έριξε την τρίτη μεγαλύτερη οικονομία παγκοσμίως σε ύφεση.

Το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν συρρικνώθηκε με ετήσιο ρυθμό 1,6% στο τρίμηνο που έληξε το Σεπτέμβρη, αριθμός πολύ χειρότερος της αύξησης 2,2% που προέβλεπαν οι οικονομολόγοι.
Η Ιαπωνία έχει παγιδευτεί: Η κεντρική τράπεζα έριξε μαζικά χρήμα στην οικονομία, και το άνοιγμα των κρατικών κρουνών δεν είναι λύση, εφόσον η χώρα ήδη έχει το υψηλότερο δημόσιο χρέος στον κόσμο.

2. Οι κακουχίες της Ευρωζώνης:
Δεν υπάρχουν πολλές αφορμές για ενθουσιασμό στην Ευρώπη. Αν και η Γερμανία οριακά απέφυγε μια ύφεση στο τρίτο τρίμηνο, τα τελευταία στοιχεία δείχνουν ότι η ύψους 13 τρισεκατομμυρίων οικονομία της Ευρωζώνης έχει κάπου μπλεχτεί.
Η υψηλή ανεργία, το υψηλό χρέος και η έλλειψη επενδύσεων συνεχίζουν να κρατάνε καθηλωμένη την περιφέρεια. Κι επίσης υπάρχει και ο κίνδυνος του αποπληθωρισμού, ή τουλάχιστον μιας μακράς περιόδου πολύ χαμηλού πληθωρισμού. Αυτό θα κάνει τους καταναλωτές και τις εταιρείες διστακτικές, και ίσως καταδικάσει την περιοχή σε πολυετή στασιμότητα.

3. Πτώση στις τιμές των πρώτων υλών:
Η ζήτηση για πρώτες ύλες είναι ένας καλός δείκτης για το πόση εμπιστοσύνη έχουν οι επενδυτές στην παγκόσμια οικονομία. Και η πρόσφατη πτώση στις τιμές των πρώτων υλών είναι ενδεικτική των αρνητικών αυτών τάσεων.
Η τιμή του πετρελαίου έχουν κατρακυλήσει κατά 24% φέτος, στα 75 δολάρια περίπου το βαρέλι, καθώς οι γεωπολιτικοί φόβοι και η εύθραυστη ανάκαμψη της Ευρώπης αποτρέπουν τους αγοραστές.

4. Αναδυόμενες αγορές:
Η κινέζικη επιβράδυνση σημαίνει μπελάδες για πολλές αναδυόμενες αγορές που είναι πλούσιες σε πρώτες ύλες, όπως η Βραζιλία. Η ανάπτυξη εκεί έχει καταρρεύσει και το ΔΝΤ προβλέπει οικονομική μεγέθυνση μόλις 0,3% φέτος.
Η Τουρκία είναι άλλη μια αναδυόμενη αγορά που δεν μπορεί να απογειωθεί καθώς οι εγχώριες πολιτικές αντιμαχίες και ο πόλεμος στα σύνορά της αποσαθρώνουν την εμπιστοσύνη προς αυτήν.

5. Γεωπολιτικοί κίνδυνοι:
Ο πόλεμος στη Συρία και το Ιράκ είναι μόλις ένα απ’ τα τρέχοντα γεωπολιτικά προβλήματα. Μέσω της Ουκρανίας, η ένταση μεταξύ Ρωσίας και Δύσης συνεχίζεται αμείωτη, ενώ οι κυρώσεις εναντίον της Ρωσίας δεν φαίνεται να ανακληθούν σύντομα.

Πηγή
 
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ποιος θα ελέγχει όλα τα νερά της χώρας;

Στα χέρια της ΕΥΔΑΠ, την οποία η κυβέρνηση σχεδιάζει να ιδιωτικοποιήσει, μπορούν να περάσουν τα δίκτυα ύδρευσης όλης της χώρας, με νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Υποδομών.

Με τον τρόπο αυτό, ο ιδιώτης που θα αναλάβει την εταιρεία, θα έχει ως προίκα και την δυνατότητα να ελέγχει και να διαχειρίζεται το πόσιμο νερό όλης της χώρας!

Η ρύθμιση του ΥΠΟΜΕΔΙ, ανοίγει τον δρόμο ώστε η ΕΥΔΑΠ να απορροφήσει τις δημοτικές επιχειρήσεις ύδρευσης και αποχέτευσης όλης της χώρας μαζί με το προσωπικό τους.

Με την ίδια ρύθμιση περιέρχονται αυτοδικαίως στην κυριότητά της τα δίκτυα αποχέτευσης της περιφέρειας Αττικής (εξαιρούνται τα νησιά του Σαρωνικού και τα Κύθηρα) που θα κατασκευαστούν μετά την ψήφιση του νόμου.

Υπενθυμίζεται ότι έχει προωθηθεί σχέδιο ιδιωτικοποίησης της ΕΥΔΑΠ το οποίο έχει προκαλέσει αντιδράσεις με την κυβέρνηση να εξετάζει τώρα σενάρια για την είσοδο στρατηγικού επενδυτή.

Συγκεκριμένα, προβλέπεται πως με σύμβαση, που θα συναφθεί μεταξύ της ΕΥΔAΠ και του ενδιαφερόμενου ΟΤΑ μπορεί να συμφωνηθεί «αδαπανώς» η μεταβίβαση του ήδη κατασκευασμένου δικτύου και η υποχρέωση παροχής ύδρευσης και αποχέτευσης στην εταιρεία. Στην περίπτωση που η ΕΥΔAΠ αναλάβει μόνο τη διαχείριση του δικτύου ύδρευσης ή αποχέτευσης, τότε ο δήμος εξακολουθεί να διατηρεί την κυριότητα και συνεπώς έχει υποχρέωση να καλύψει τις απαραίτητες επενδύσεις.

Η επέκταση αυτή συνεπάγεται υποχρέωση της ΕΥΔAΠ για επενδύσεις, μόνον «εφόσον εξασφαλίζεται εύλογη απόδοση της επένδυσης και δυνατότητα χρηματοδότησης της εταιρείας με ίδια ή ιδιωτικά κεφάλαια για την προσήκουσα εκπλήρωση των υποχρεώσεών της». Η σύμβαση με τον εκάστοτε ΟΤΑ εγκρίνεται με κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών, Εσωτερικών και Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων.

Προβλέπεται, επίσης, πως «το τεχνικό και εξειδικευμένο προσωπικό ή μέρος αυτού, που απασχολείται στις υπηρεσίες ύδρευσης και αποχέτευσης των ΟΤΑ, ή των οικείων ΔΕΥΑ, των οποίων το δίκτυο περιέρχεται στην ΕΥΔAΠ κατά κυριότητα ή κατά διαχείριση, δύναται να αποσπάται, κατά παρέκκλιση από κάθε γενική ή ειδική διάταξη, εν όλω ή εν μέρει στην ΕΥΔAΠ, η οποία αναλαμβάνει τη μισθοδοσία του σύμφωνα με τους όρους που θα αναφέρονται στη σύμβαση παραχώρησης. Η απόσπαση διενεργείται με κοινή απόφαση των Υπουργών Εσωτερικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων».

Στις περιοχές όπου η ΕΥΔΑΠ αναλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών ύδρευσης ή και αποχέτευσης θα καθορίζεται τιμολογιακή πολιτική η οποία θα περιγράφεται αναλυτικά στη σύμβαση που υπογράφει με την εκάστοτε δημοτική αρχή.

πηγη


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Υπουργικά ταξίδια στη Νέα Υόρκη (γιά τουρισμό-διασκέδαση και ψώνια), με χρήμα των »κορόϊδων-θυμάτων»


Τα κυβερνητικά »κρατικοδίαιτα μηδενικά» Ελλάδας, δεν έχουν αξιοπρέπεια-ντροπή;;;

ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ »ΤΟΥΡΙΣΤΕΣ» ασοβάρευτους ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ: Στην Πάτρα (και αλλού), μαθητές λιποθυμούν από πείνα και δεν εμβολιάζονται

Με όλα τα έξοδα πληρωμένα από τα »κορόϊδα» “Ελληνες φορολογούμενους, τέσσερεις (!!!) »τουρίστες» υπουργοί, θα ταξιδέψουν στη Νέα Υόρκη γιά να εκφωνήσουν »δεκάρικους» σε ολιγόωρο… »φόρουμ» (1η Δεκεμβρίου, στο Metropolitan Club, Manhattan) γιά την…»ανάπτυξη» και… »επενδύσεις» στην Ελλάδα: Κων/νος Σκρέκας, Μιλτ. Βαρβιτσιώτης, Χρ. Σταϊκούρας, Ασημ. Παπαγεωργίου. Πολλά τα συνέδρια γιά προσέλκυση -υποτίθεται- επενδύσεων τα τελευταία χρόνια, γι” αυτό η Ελλάδα…γέμισε από…επενδύσεις, άνεργους και πεινασμένους.

Τα μικρο-»φόρουμ» στη Νέα Υόρκη και αλλού, με τα μηδενικά αποτελέσματα, που επιχορηγούνται από κρατικούς Οργανισμούς Ελλάδας (γιά να επωφελούνται »ημέτεροι» και »πρωθυπουργικοί φίλοι»), αποτελούν μιά καλή αφορμή-δικαιολογία, γιά τουριστικά ταξίδια και ψώνια, υπουργών, πολιτικών, με ή χωρίς τον »φελλό», αποτυχημένο ταξιδευτή-υφυπουργό, Notis Mitaracchi.

Ποιός ηλίθιος θα επενδύσει σήμερα στην Ελλάδα, έχοντας να αντιμετωπίσει, πολύμηνη αναμονή γιά στήσιμο επιχείρησης, μεγάλη φορολογία και τα δύο μεγάλα »τέρατα», δηλ. διαπλεκόμενους μιζο-πολιτικούς και σάπιες-διεφθαρμένες, μιζαδόρικες δημόσιες υπηρεσίες;

Σημ. 1: Προτείνουμε η υπουργική πολυμελής αντιπροσωπεία (μαζί με τους συνοδούς της), να έρθει στη Νέα Υόρκη με το »πρωθυπουργικό αεροσκάφος» (τώρα που η Ελλάδα »βγήκε από τα μνημόνια» και έχει »ανάπτυξη», όπως ισχυρίζεται ο πρωθυπουργός της), γιά »να γίνει επενδυτικός ντόρος» και να επωφεληθούν ακριβά εστιατόρια, εμπορικά καταστήματα και…στρηπτιτζάδικα Μανχάτταν, όπως συνηθίζεται με τις ελληνικές υπουργικές και λοιπές αποστολές, των οποίων τα »τουριστικά έξοδα» πληρώνονται από τα μόνιμα »κορόϊδα».

Σημ. 2: Αν στην αποστολή προστεθεί και κάποια υπουργίνα, με τον »γκόμενο-συνοδό ασφαλείας», τότε ακόμα καλύτερα και γιά τον…τουρισμό.

πηγη
 
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Μετέφεραν ηρωίνη με τουριστικό λεωφορείο

Περισσότερα από 20 κιλά ηρωίνης έκρυβαν σε τουριστικό λεωφορείο δύο Αλβανοί οι οποίοι συνελήφθησαν προχθές το απόγευμα στο Συνοριακό Σταθμό Κρυσταλλοπηγής Φλώρινας, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Δίωξης Ναρκωτικών της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής.

Οι δράστες είχαν δημιουργήσει ειδικές «κρύπτες» στους αεραγωγούς των κλιματιστικών του τουριστικού λεωφορείου, το οποίο προερχόταν από την Κωνσταντινούπολη και είχε τελικό προορισμό τα Τίρανα στην Αλβανία.

Κατά την έρευνα στο λεωφορείο βρέθηκε και κατασχέθηκε σε ειδικούς μετασκευασμένους χώρους (κρύπτες) στο εσωτερικό των αεραγωγών των κλιματιστικών του λεωφορείου, ποσότητα ηρωίνης βάρους 20 κιλών και 650 γραμμάριων.

Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ινδονησία: Μόνο οι παρθένες γίνονται αστυνομικίνες

Να σταματήσουν τα τεστ παρθενίας στις γυναίκες που επιθυμούν να καταταγούν στην αστυνομία της Ινδονησίας, ζητά το Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων λέγοντας ότι πρόκειται για εξευτελιστική  διαδικασία….

Στην Ινδονησία οι γυναίκες που επιθυμούν να γίνουν αστυνομικίνες πρέπει να είναι ανύπαντρες και παρθένες και τα τεστ παρθενίας στις υποψήφιες είναι υποχρεωτικά για να διαπιστωθεί εάν όντως πληρούν την προϋπόθεση, παρά τους ισχυρισμούς υψηλόβαθμων αξιωματούχων της αστυνομίας ότι έχουν σταματήσει.

Πολλές γυναίκες κατήγγειλαν στο Παρατηρητήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, μεταξύ των οποίων και μερικές που πέρασαν πρόσφατα το τεστ παρθενίας, ότι ήταν επώδυνο και τραυματικό.

Οι γυναίκες υποχρεούνται να γδυθούν μπροστά σε γυναίκες γιατρούς και να εξεταστούν εάν διατηρούν την παρθενιά τους. Σε περίπτωση που δεν είναι παρθένες, δεν γίνονται δεκτές στο Σώμα.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Επαναφέρουν τακτικές χωροφυλακής

Τακτικές χωροφυλακής θύμισε η παρουσία ένστολου αστυνομικού, αδιευκρίνιστης υπηρεσίας, ο οποίος εμφανίστηκε σε συνέλευση σχετικά με τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης, σε αίθουσα του δημαρχείου της πόλης.

Στις επίμονες ερωτήσεις σχετικά με την παρουσία του, απάντησε αποκαλύπτοντας ότι πάντα και σε όλες τις εκδηλώσεις υπάρχει αστυνομική παρουσία, αλλά με πολιτικά. Τελικά, έπειτα από τις έντονες διαμαρτυρίες του κόσμου που βρέθηκε στο δημαρχείο ο αστυνομικός αποχώρησε.  

Η τακτική που θυμίζει τα χρόνια της χωροφυλακής είναι πρωτόγνωρη για τα μεταπολιτευτικά χρόνια και γυρνάει τον δημόσιο βίο στις δεκαετίες του ‘60 και του ’70. 

Θεσμικοί φορείς με παρεμβάσεις στην ΕΛΑΣ κάλεσαν την αστυνομική διεύθυνση Θεσσαλονίκης να απαντήσει για τους λόγους παρουσίας του αστυνομικού στο σημείο.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!


Αν σας άρεσε κάντε like στη σελίδα μας στο facebook, από το fan box widget που έχουμε δίπλα!

Σε πλήρη εξέλιξη τα έργα στον ποδηλατόδρομο Γκάζι-Φάληρο

Το νότιο τμήμα της διαδρομής –που είναι και το μικρότερο του Μητροπολιτικού Ποδηλατόδρομου-  θα αρχίζει από το Γκάζι (οι εργασίες γίνονται στη περιοχή της Κορεατικής Αγοράς στο πάρκο απέναντι από τις εγκαταστάσεις της «Τεχνόπολις» και θα συνεχιστούν σύμφωνα με το πρόγραμμα κάτω από την γέφυρα του Πουλόπουλου για να συναντήσει την οδό Θεσσαλονίκης παράλληλα με τις γραμμές του Ηλεκτρικού.

Από τα Πετράλωνα φθάνουμε στο Ταύρο και την Καλλιθέα μέσω της γέφυρας πάνω από το σταθμό Ελευθέριος Βενιζέλος του Ηλεκτρικού Σιδηροδρόμου. Από εκεί και μέσα από τις αθλητικές εγκαταστάσεις του Δήμου της Καλλιθέας ο διάδρομος θα φθάνει μέχρι την Σιβιτανίδου  και θα «κουμπώνει» με τον υφιστάμενο ποδηλατόδρομο της παρόχθιας οδού  του Ιλισού μέχρι το ύψος του νέου «Σκλαβενίτη» στην περιοχή που είναι γνωστή στους Καλλιθεάτες ως Ιζόλα. Απο κει ακολουθώντας την Ευριπίδου  στις Τζιτζιφιές ο διάδρομος θα φθάνει στο πάρκο του Κέντρου Πολιτισμού  του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος στο παλιό Ιππόδρομο.  Το από εκεί και πέρα και πιο συγκεκριμένα ο τρόπος της πρόσβασης στο παραλιακό μέτωπο είναι ένα από τα ανοικτά ζητήματα της όλης διαδρομής.

Το έργο λοιπόν είναι υπό εξέλιξη, άρα και στο σχετικό ρεπορτάζ δεν μπορεί παρά να ακολουθήσει αυτήν την πορεία. Την περασμένη εβδομάδα βρεθήκαμε στα σκάμματα της Καλλιθέας με τον δήμαρχο Δημήτρη Κάρναβο και με εκπροσώπους της εργολαβίας. Οι τελευταίοι εκφράζουν την αισιοδοξία τους για την πρόοδο των εργασιών. Μάλιστα, όπως είναι σε θέση να γνωρίζουν οι σχετικές εργασίες έχουν προχωρήσει σε σημαντικό βαθμό σε πολλά χιλιόμετρα της διαδρομής και δεν θα αργήσει η στιγμή εκείνη που ο διάδρομος θα αποκτήσει τον δικό του αντιολισθιακο  τάπητα corridor  με βαθύ κόκκινο χρώμα.

H νότια διαδρομή του Μητροπολιτικού Ποδηλατόδρομου αφορά  σχεδόν αποκλειστικά δύο δήμους, εκείνον της Αθήνας και εκείνον της Καλλιθέας. Οι δημοτικές αρχές και στους δύο ετοιμάζουν πρωτοβουλίες σε τοπικό επίπεδο προκειμένου να αξιοποιήσουν τον Ποδηλατόδρομο προς όφελος των δημοτών και των  κατοίκων. Για παράδειγμα, ο Δήμος της Καλλιθέας επεξεργάζεται ένα σχέδιο για την δημιουργία τοπικών ποδηλατικών διαδρόμων στα όρια της δημοτικής επικράτειας. Όπως λέει ο κ. Κάρναβος «εκείνο που σκεφτόμαστε είναι να φτιάξουμε διαδρομές με σήμανση προκειμένου οι χρήστες να έχουν ασφάλεια στη μετακίνηση τους».

Ως γνωστόν το έργο είχαν εξαγγείλει  τον περασμένο Σεπτέμβριο  ο υπουργός Περιβάλλοντος κ. Γ. Μανιάτης και ο δήμαρχος Αθηναίων κ.Γιώργος Καμίνης, στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας.

Το έργο αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του 2015. Η κατασκευή του ξεκίνησε όπως είχε υπολογισθεί  με τον νότιο άξονα Γκάζι-Φάληρο μήκους 11 χιλιομέτρων, καθώς ήδη έχει υπογραφεί η σύμβαση με τον ανάδοχο και το κόστος θα φτάσει στα 2,2 εκατ. ευρώ.

Όσον αφορά το έργο του βόρειου άξονα Γκάζι- Κηφισιά, μήκους 16,5 χιλιομέτρων και κόστους 9 εκατ. ευρώ, αυτό βρίσκεται σε σημαντικό βαθμό ωριμότητας, καθώς έχουν ολοκληρωθεί τόσο οι μελέτες όσο και η διαβούλευση με τους οκτώ δήμους που εμπλέκονται στα της διαδρομής από το Γκάζι στη Κηφισιά. Πάντως, ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γ.Καμίνης μιλώντας κατά τη διάρκεια της συνέντευξης τύπου για την εξαγγελία της κατασκευής του ποδηλατόδορμου είχε κάνει την εξής επισήμανση: «Δίνουμε μία σκληρή μάχη για την ανάκτηση του δημόσιου χώρου σε μια περίοδο που πληθαίνουν οι χρήστες ποδηλάτων και οι χρήστες εναλλακτικής μετακίνησης».
Οι ερωτήσεις των κατοίκων και των διερχόμενων οδηγών πέφτουν βροχή αλλά η απάντηση είναι μία. Όχι, δεν πρόκειται για  εργασίες που αφορούν αγωγούς φυσικού αερίου ή το δίκτυο της ύδρευσης. Τα σκάμματα που βλέπουν όλοι στη διαδρομή –παράλληλα από τις γραμμές του Ηλεκτρικού- από το Γκάζι έως την Καλλιθέα αφορούν την προετοιμασία για τον λεγόμενο Μητροπολιτικό Ποδηλατικό Διάδρομο, το μήκος του οποίου από την Κηφισιά έως το  Φαληρικό Όρμο θα φθάνει τα 27 χιλιόμετρα. Αυτή τη περίοδο τρέχουν οι εργολαβίες στο νότιο τμήμα της διαδρομής – από το Γκάζι έως κάτω το Φάληρο- με πιο εμφανή την πρόοδο στο σκέλος των Πετραλώνων και της Καλλιθέας.
 
 
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Monorail Πειραιά: Νεκρανάσταση για το μέσο σταθερής τροχιάς που θέλει ο ΟΛΠ

Ο αρχικός σχεδιασμός του ΟΛΠ ήταν το έργο να ξεκινήσει να κατασκευάζεται από το ΕΣΠΑ 2007-2013. Τελικά λόγω αφόρητων πιέσεων από το Δήμο Πειραιά (η προηγούμενη διοίκηση ήταν ορκισμένος εχθρός του έργου) το σχέδιο υλοποίησης του ΟΛΠ έπεσε στο κενό και το έργο έμεινε στα συρτάρια. Πριν από μερικές εβδομάδες ο ΟΛΠ έδωσε στη δημοσιότητα το επενδυτικό του πρόγραμμα για την επόμενη 6ετία και το σχέδιο για την ανάπτυξη monorail ήρθε και πάλι στην επιφάνεια. Στόχος του ΟΛΠ είναι με η αναβάθμιση των υπηρεσιών που προσφέρει στους επιβάτες αλλά και τους πολίτες που κινούνται περιμετρικά του λιμανιού ο ΟΛΠ με ένα μέσο σταθερής τροχιάς. Το μέσο αυτό είναι το monorail και είναι η πρώτη φορά που επιχειρείται η ένταξη του στην Ελλάδα.

Ο σχεδιασμός από τον ΟΛΠ περιλαμβάνει μία γραμμή 6 χιλιομέτρων περίπου η οποία θα περιλαμβάνει 8 σταθμούς σε «καίρια» σημεία στο λιμάνι. Όλη η γραμμή θα είναι διπλή και θα βρίσκεται υπερυψωμένη σε ενός τύπου «γέφυρα» και έτσι δεν θα εμποδίζει την κυκλοφορία των οχημάτων και την δική του. Το έργο έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης τα 3 χρόνια, αλλά το μεγάλο ερώτημα παραμένει η δυνατότητα χρηματοδότησης,
 
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MONORAIL
 
Το monorail είναι ένα μέσο σταθερής τροχιάς που μοιάζει αρκετά με το Τραμ είναι αρκετά στενό σε πλάτος και κινείται σε μονή ράγα. Ουσιαστικά όλος ο συρμός «κάθεται» πάνω στη ράγα αυτή και διεξάγει δρομολόγια με το ρυθμό του Τραμ.

Το μέσο είναι αποκλειστικά υπέργειο. Το πλεονέκτημα του monorail είναι η αποφυγή εμπλοκής με την κίνηση των δρόμων με τη χρήση αποκλειστικής υπερυψωμένης γέφυρας. Συνήθως αυτό το μέσο χρησιμοποιείται σε περιοχές με στενούς δρόμους και πρόβλημα χωρητικότητας.
Στην Ευρώπη είναι σχεδόν άγνωστο ενώ πριν λίγο καιρό εγκαινιάστηκε σύστημα monorail στην πόλη του Dubai.
 
ΟΙ 8 ΣΤΑΘΜΟΙ
 
Οι σταθμοί που έχουν προβλεφθεί να κατασκευαστούν δεν έχουν ακόμα ονομαστεί αλλά είναι σε κεντρικά σημεία ενώ σε κάποιους σταθμούς θα δημιουργηθούν συγκοινωνιακοί κόμβοι που θα εξυπηρετούν κυρίως τους επιβάτες του ΟΛΠ που θα μπορούν γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια να φτάνουν στο σημείο επιβίβασης. Οι σταθμοί που έχουν προβλεφθεί από τον ΟΛΠ είναι οι παρακάτω:
 
ΣΤΑΘΜΟΣ 1
 
Η γραμμή θα έχει ως εκκίνηση τη δυτική πλευρά του λιμανιού και συγκεκριμένα την αρχή της Ακτής Ξαβέρη. Θα κατασκευαστεί στον επιβατικό σταθμό κρουαζιέρας «Κανέλλος». Στο ίδιο σημείο γίνεται η επέκταση του προβλήτα ενώ εκεί δημιουργείται και το Νέο Εκθεσιακό Κέντρο του ΟΛΠ. Θα εξυπηρετεί τους επιβάτες των κρουαζιερόπλοιων, τους κατοίκους της περιοχής και φυσικά τους χρήστες του Εκθεσιακού κέντρου.
 
ΣΤΑΘΜΟΣ 2
 
Ο σταθμός θα κατασκευαστεί στο «κέντρο» της κρουαζιέρας στο σημείο που βρίσκεται το Λιοντάρι. Αυτός ο σταθμός θα εξυπηρετεί τους κατοίκους της περιοχής και τους επιβάτες κρουαζιεροπλοίων.
 
ΣΤΑΘΜΟΣ 3
 
Ένας αρκετά κεντρικός σταθμός καθώς θα είναι δίπλα στο Μέγαρο του ΟΛΠ και το πρώην Εκθεσιακό Κέντρο (στον Άγιο Νικόλαο) που σήμερα είναι σε καθεστώς μετατροπής σε πεντάστερο ξενοδοχείο. Θα εξυπηρετεί τους επιβάτες κρουαζιεροπλοίων, τους πελάτες του ξενοδοχείου καθώς και τους κατοίκους και τους εργαζόμενους της περιοχής.
 
ΣΤΑΘΜΟΣ 4
 
Ο σταθμός θα κατασκευαστεί στο σημείο που σήμερα γίνονται τα δρομολόγια των Δυτικών Κυκλάδων κοντά στην οδό 2ας Μεραρχίας. Θα εξυπηρετεί τους επιβάτες αυτών των πλοίων αλλά και τα πολυπληθή καταστήματα και γραφεία της περιοχής.
 
ΣΤΑΘΜΟΣ 5
 
Αυτός θα είναι ο κεντρικός σταθμός του Δικτύου καθώς βρίσκεται πάνω στον μελλοντικά μεγαλύτερο συγκοινωνιακό κόμβο του Πειραιά και έναν από τους μεγαλύτερους της Αττικής.
Θα κατασκευαστεί δίπλα από την πεζογέφυρα του ΟΛΠ σε απόσταση 50 μέτρων από τον σταθμό του Προαστιακού, τον σταθμό του ΗΣΑΠ και τους μελλοντικούς σταθμούς του Μετρό (της Γραμμής 3 που θα επεκταθεί στον Πειραιά) και του Τραμ που μελλοντικά με την επέκταση προς Πειραιά θα τερματίζει στην πλατεία Καραϊσκάκη.

Θα εξυπηρετεί τις μετεπιβιβάσεις χιλιάδων επιβατών των μέσων του Μετρό, Προαστιακού, Τραμ και δεκάδων γραμμών λεωφορείων και τρόλεϊ. Τους επιβάτες των πλοίων προς Αργοσαρωνικό και Κυκλάδες και τις επιχειρήσεις και τα γραφεία της περιοχής.

Ο σταθμός αυτός θα αλλάξει τα δεδομένα των συγκοινωνιών της περιοχής καθώς και οι επιβάτες από όλα τα πλοία σε όλη την επικράτεια του κεντρικού λιμανιού του ΟΛΠ θα μπορούν με μια απλή μετεπιβίβαση από όποιο συγκοινωνιακό μέσο φτάνουν στο λιμάνι αν φτάνουν γρήγορα στο σημείο επιβίβασης και αντίστροφα.
 
ΣΤΑΘΜΟΣ 6
 
Ο σταθμός θα κατασκευαστεί στο σημείο που εκτελούν δρομολόγια τα πλοία για Κρήτη και θα εξυπηρετεί τόσο τους επιβάτες αυτών των πλοίων όσο και τους κατοίκους και τις επιχειρήσεις της περιοχής.
 
ΣΤΑΘΜΟΣ 7
 
Ο σταθμός θα κατασκευαστεί στη πύλη Ε2 (δίπλα στον ανισόπεδο κόμβο) και θα είναι μελλοντικά ένας σημαντικός σταθμός καθώς εκεί: θα γίνει το θεματικό πάρκο, η πολιτιστική ακτή και η υπόγεια διάβαση που θα ενώνει τις δύο άκρες του λιμανιού του Πειραιά. Εκεί θα εξυπηρετούνται και οι επιβάτες με προορισμό το Βόρειο Αιγαίο.
 
ΣΤΑΘΜΟΣ 8
 
Ο τερματικός σταθμός του ΟΛΠ που θα βρίσκεται στη γωνία του λιμανιού κάτω από την Δραπετσώνα. Εκεί θα εξυπηρετούνται οι επιβάτες με προορισμό τα Δωδεκάνησα ενώ θα είναι πολύ κοντά με το κτίριο του πρώην ΥΕΝ.
Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!