EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Εισαγγελική έρευνα για τον καθηγητή του δημοσίου με την 25ετή κάθειρξη

Την διενέργεια προκαταρκτικής έρευνας προκειμένου να διαπιστωθεί γιατί καθηγητής του ΚΕΚ της ΝΕΛΕ Νομαρχίας Καρδίτσας εξακολουθεί να υπηρετεί στο Δημόσιο, παρά το γεγονός ότι έχει καταδικαστεί σε 25ετή κάθειρξη για πλαστογραφία και υπεξαίρεση, ζήτησε η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου Ευτέρπη Κουτζαμάνη.

Η κα Κουτζαμάνη  παρήγγειλε στην Εισαγγελία Εφετών Λάρισας να διενεργήσει έρευνα και να πράξει τα δέοντα.

Το θέμα αποκάλυψε η εφημερίδα «Εθνος».

 Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας ο καταδικασθείς είναι διευθυντής -καθηγητής του ΚΕΚ της ΝΕΛΕ Νομαρχίας Καρδίτσας. Η καταδικαστική σε βάρος του απόφαση δεν κοινοποιήθηκε στην αρμόδια Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και η υπηρεσία του ουδέποτε πληροφορήθηκε την επίμαχη δικαστική απόφαση.

Σύμφωνα όμως με την νομοθεσία,  με την έκδοση του βουλεύματος σε βάρος του εκπαιδευτικού αλλά και της  καταδικαστικής απόφασης, ο εκπαιδευτικός έπρεπε να τεθεί αμέσως σε αργία, λαμβάνοντας το 1/3 των αποδοχών του.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πώς εμπλέκεται ο Καρατζαφέρης στις μίζες των Super Puma

Πεντἐμισι εκατομμύρια ευρώ είναι το σύνολο της μίζας που διακινήθηκε συνολικά στην υπόθεση προμήθειας εξοπλιστικού προγράμματος, στο οποίο εμπλέκεται και ο Γιώργος Καρατζαφέρης.

 Μετά από αιτήματα συνδρομής των ελληνικών δικαστικών αρχών που ερευνούν μίζες από το εξοπλιστικό πρόγραμμα, φέρεται να εντοπίστηκε  off-shore του προέδρου του ΛΑΟΣ που είχε δεχτεί ύποπτο έμβασμα 1,6 εκατομμυρίου ευρώ .

 Η επίμαχη έρευνα που βρίσκεται πλέον στο στάδιο της ανάκρισης  διενεργήθηκε από την Εισαγγελία Διαφθοράς πριν από ένα χρόνο  μετά από ανώνυμη καταγγελία .

 Οι δικαστικές αρχές έχουν ήδη στείλει αίτημα στη Βουλή για να ερευνηθεί και να διαπιστωθεί αν ο κ. Καρατζαφέρης έχει συμπεριλάβει σε δηλώσεις του πόθεν έσχες του το 1, 6 εκατομμύριο ευρώ .

Η υπὀθεση αφορά στην προμήθεια των 4 ελικοπτέρων super puma από την Eurocopter ύψους 64.000.000 ευρώ.Από την έρευνα προέκυψε ότι στο πλαίσιο της υλοποίησης της σύμβασης μεταξύ της εταιρίας και του ελληνικού δημοσίου, εμφανίζονται ως μεσάζοντες δύο εταιρίες, η  KESTREL και η MALWERN, συμφερόντων των επιχειρηματιών Αλ. Τσάτσου και Στ. Κομνόπουλου.

Από το 2000 έως και το 2008 ο λογαριασμός που τηρούσε στο JERSEY (νησί κάπου στο πουθενά...) η offshore  εταιρία MALWERN (με έδρα  τον Παναμά) είχε πιστωθεί με εμβάσματα 5.5 εκατομμυρίων ευρώ από τις λιβανέζικες εταιρίες COPSI SAL και MEDIFIN SAL οι οποίες ανήκουν στον μεγαλομέτοχο της EUROCOPTER (ξένος υπήκοος).

Από την εισαγγελική έρευνα προἐκυψαν  ενδείξεις ότι το ποσό των 5.5 εκατομμυρίων ευρώ αφορούσε σε παράνομες πληρωμές για την μεσολάβηση των δύο επιχειρηματιών για την υπογραφή και υλοποίηση της σύμβασης.

Το μεγαλύτερο μέρος της μίζας μεταφέρθηκε σε τραπεζικούς λογαριασμούς συμφερόντων των δύο επιχειρηματιών  στην Ελλάδα, στο Jersey και στην Ελβετία, ενώ ένα μικρότερο μέρος σε τραπεζικούς λογαριασμούς Ελλήνων πολιτών στο νησί GERNSEY (αυτό βρίσκεται στα στενά της Μάγχης....)
Ανάμεσα στους αποδέκτες ήταν και τρεις πρώην στρατιωτικοί και άλλα πρόσωπα τα οποία ωστόσο δεν έχουν ακόμη γίνει γνωστά στην ανάκριση.ΟΙ εισαγγελείς διαφθοράς άσκησαν ποινική δίωξη για ενεργητική και παθητική δωροδοκία καθώς και για ξέπλυμα βρώμικου χρήματος.

Μέσα στα ευρήματα και στις απαντήσεις από τράπεζες μετά από αιτήματα δικαστικών συνδρομών προέκυψε και  off-shore του Γιώργου Καρατζαφέρη που φέρεται να δέχεται ύποπτο έμβασμα 1, 6 εκατομμυρίου ευρώ τον Νοέμβριο του 2007.

Ο Γιώργος Καρατζαφέρης, σε δήλωσή του την Κυριακή, έπειτα από σχετικό δημοσίευμα είχε τονίσει μεταξύ άλλων: «Προσωπικά, θα κάνω τις επιλογές μου ώστε να διευκολύνω την απρόσκοπτη λειτουργία του κόμματος, έως ότου λάμψει η αλήθεια.Πάντως στέλνω προς όλους το μήνυμα ότι είμαι εδώ, όρθιος και 'έχουν γνώσιν οι φύλακες»

Από κόσκινο το Πόθεν Εσχες

Εξονυχιστικό έλεγχο κάνουν στις δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης του πρόεδρου του ΛΑΟΣ. Η σχετική δικογραφία έφτασε στη Βουλή την περασμένη εβδομάδα και ο πρόεδρος της επιτροπής πόθεν έσχες του κοινοβουλίου Γιώργος Καλαντζής ζήτησε από τους ορκωτούς λογιστές να διερευνήσουν εάν ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ έχει συμπεριλάβει στις δηλώσεις του πόθεν έσχες τις δύο off shore εταιρίες.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Νέα απάτη με προπληρωμένες κάρτες & κάρτες ομιλίας

Εμφανίζονται ως τεχνικοί και αποσπούν τους κωδικούς pin από ιδιοκτήτες καταστημάτων που εκδίδουν προπληρωμένες κάρτες και κάρτες ανανέωσης χρόνου ομιλίας. Τι πρέπει να προσέχουν οι ιδιοκτήτες.

Την νέα απάτη σε βάρος ιδιοκτητών καταστημάτων και επιχειρήσεων, που διαθέτουν τερματικά μηχανήματα έκδοσης προπληρωμένων καρτών και καρτών ανανέωσης χρόνου ομιλίας, διαπίστωσε η Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ, η οποία ενημερώνει και εφιστά την προσοχή των πολιτών.

Συγκεκριμένα, άγνωστα άτομα τηλεφωνούν στους ιδιοκτήτες των καταστημάτων και δηλώνοντας ότι είναι τεχνικοί της εταιρείας, που έχει εγκαταστήσει τα μηχανήματα, τους πείθουν να εκδώσουν κάρτες, με το πρόσχημα ότι ενεργούν έλεγχο για τη διακρίβωση της ορθής λειτουργίας των μηχανημάτων, ενώ τους διαβεβαιώνουν ότι στην συνέχεια οι κάρτες θα ακυρωθούν.

Οι ιδιοκτήτες αφού εκδώσουν τις κάρτες, αποκαλύπτουν τον μυστικό κωδικό αριθμό (pin) στους άγνωστους δράστες, οι οποίοι ακολούθως τις χρησιμοποιούν για προσωπικό οικονομικό όφελος.

Οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων διαπιστώνουν την απάτη μετά από τηλεφώνημα στην πραγματική διαχειρίστρια εταιρεία, καθώς οι παραπάνω κάρτες ουδέποτε ακυρώνονται.

Με αφορμή το συγκεκριμένο είδος απάτης, η Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος ενημερώνει τους ιδιοκτήτες τέτοιων καταστημάτων να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στις περιπτώσεις έκδοσης προπληρωμένων καρτών και καρτών ανανέωσης χρόνου ομιλίας.

Πιο συγκεκριμένα συνιστάται:

• Να διασταυρώνονται τα στοιχεία κάθε ενδεχόμενου υπαλλήλου ή τεχνικού της διαχειρίστριας εταιρείας.

• Να μην εμπιστεύονται όσους ζητούν την αποκάλυψη του αριθμού (pin) τηλεφωνικά.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Η εγκύκλιος για τα χρέη στην εφορία

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης η απόφαση της Γενικής Γραμματέως Δημοσίων Εσόδων, Κατερίνας Σαββαίδου, για τη ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς το Δημόσιο σε έως και 100 δόσεις. Με τη δημοσίευση της απόφασης ανοίγει ο δρόμος για τη ρύθμιση των οφειλών, η οποία θα γίνεται με ηλεκτρονικές διαδικασίες, μέσω του TAXIS net, σε ειδική εφαρμογή που προβλέπεται ότι θα ενεργοποιηθεί την Πέμπτη. Έτσι, μέσω αυτής οι οφειλέτες θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση για την υπαγωγή τους στη ρύθμιση.

Στην απόφαση περιλαμβάνονται οι όροι και οι προϋποθέσεις ένταξης στη ρύθμιση, τα χρέη που μπορούν να ρυθμιστούν κ.ά. Προϋπόθεση είναι ο οφειλέτης να έχει υποβάλει τις φορολογικές δηλώσεις του για τα προηγούμενα έτη.

Όπως διευκρινίζεται, στη ρύθμιση μπορούν να υπαχθούν βεβαιωμένα ή ληξιπρόθεσμα χρέη ως την 1 Οκτωβρίου του 2014.

H

«1. Η αίτηση για υπαγωγή στη ρύθμιση των διατάξεων του άρθρου 51 «Ρύθμιση οφειλών προς τη Φορολογική Διοίκηση» του ν. 4305/2014 υποβάλλεται ηλεκτρονικά, μέσω διαδικτυακής εφαρμογής για όλες τις περιπτώσεις που αυτό υποστηρίζεται τεχνικά. Εξαιρετικά και σε περίπτωση που υφίσταται τεχνική αδυναμία διαδικτυακής υποστήριξης, η αίτηση υποβάλλεται στη Δ.Ο.Υ./ Τελωνείο/Υπηρεσία, ο Προϊστάμενος της οποίας είναι αρμόδιος για την επιδίωξη της είσπραξης της οφειλής, ο οποίος εξετάζει την αίτηση και τις προϋποθέσεις υπαγωγής.

2. Η καταβολή των δόσεων διενεργείται στους φορείς είσπραξης (Τράπεζες κλπ) με την χρήση μοναδικού κωδικού πληρωμής ή στην κατά περίπτωση υπηρεσία της Φορολογικής Διοίκησης.

3. Η πρώτη δόση της ρύθμισης είναι καταβλητέα μέσα σε τρεις (3) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για υπαγωγή στη ρύθμιση, οι δε επόμενες δόσεις την τελευταία εργάσιμη ημέρα των επόμενων μηνών. Η καταβολή της οφειλής δύναται να πραγματοποιείται μέσω πάγιας εντολής στους φορείς είσπραξης.

4. Χρέη που υπάγονται στη ρύθμιση:

Α) Υποχρεωτικά:

Το σύνολο των βεβαιωμένων έως και την 1η Οκτωβρίου 2014 και ληξιπρόθεσμων έως και την ημερομηνία της αίτησης οφειλών, που δεν έχουν τακτοποιηθεί κατά νόμιμο τρόπο με αναστολή πληρωμής ή διευκόλυνση ή
άλλη νομοθετική ρύθμιση τμηματικής καταβολής οφειλών.

Β) Μετά από επιλογή του οφειλέτη:

i) βεβαιωμένες έως και την 1η Οκτωβρίου 2014 οφειλές που τελούν σε διοικητική ή δικαστική ή εκ του νόμου αναστολή κατά την ημερομηνία της αίτησης υπαγωγής, ii) βεβαιωμένες έως και την 1η Οκτωβρίου 2014 οφειλές που δεν έχουν καταστεί ληξιπρόθεσμες κατά την ημερομηνία της αίτησης υπαγωγής, iii) βεβαιωμένες έως και την 1η Οκτωβρίου 2014 οφειλές που κατά την ημερομηνία της αίτησης υπαγωγής έχουν υπαχθεί σε ρύθμιση ή διευκόλυνση τμηματικής καταβολής οφειλών, των οποίων οι όροι τηρούνται.

Στην περίπτωση υπαγωγής στη νέα ρύθμιση, επέρχεται απώλεια των ανωτέρω διευκολύνσεων ή ρυθμίσεων τμηματικής καταβολής χρεών.

Γ) Η υποχρεωτικά υπαγόμενη στη ρύθμιση βασική οφειλή δεν μπορεί να ξεπερνά το ένα εκατομμύριο ευρώ (1.000.000,00 €).

Δ) Εξαίρεση από την υπαγωγή στη ρύθμιση:

i) Δεν υπάγονται οφειλές που σύμφωνα με τις οικείες διατάξεις δεν δύνανται να υπαχθούν σε νομοθετική ρύθμιση τμηματικής καταβολής οφειλών.

ii) Ομοίως δεν υπάγονται οφειλές η αποπληρωμή των οποίων έχει ρυθμιστεί από συμφωνία που επικυρώθηκε με δικαστική απόφαση κατ΄άρθρα 99 επ. Πτωχευτικού Κώδικα, 44 ν. 1892/90 ή άλλες διατάξεις, εκτός εάν προβλέπεται διαφορετικά στη συμφωνία.

5. Η ρύθμιση χορηγείται ανά οφειλέτη και για τις ως άνω οφειλές για τις οποίες έχει ευθύνη καταβολής. Ο οφειλέτης τυγχάνει των ευεργετημάτων της ρύθμισης μετά την καταβολή της πρώτης δόσης αυτής.

6. Προϋποθέσεις υπαγωγής Για την υπαγωγή στη ρύθμιση πρέπει ο οφειλέτης να έχει υποβάλει τις προβλεπόμενες από τον νόμο φορολογικές δηλώσεις, το οποίο και θα δηλώνει με υπεύθυνη δήλωση του άρθρου 8 του ν. 1599/1986, ταυτόχρονα με την υποβολή της αίτησης.

Εφόσον κατά τη διενέργεια των αυτοματοποιημένων ελέγχων από την ηλεκτρονική εφαρμογή προκύψει εκκρεμότητα υποβολής φορολογικής δήλωσης, αυτή πρέπει πρώτα να τακτοποιηθεί και στη συνέχεια ο οφειλέτης δύναται να υποβάλει αίτηση υπαγωγής.

7. Προϋποθέσεις υπαγωγής σε πρόγραμμα αριθμού δόσεων άνω των εβδομήντα δύο (72).
Για την υπαγωγή σε αριθμό δόσεων άνω των εβδομήντα δύο (72) έως και εκατό (100), το ποσό της συνολικά
ρυθμιζόμενης βασικής οφειλής δεν μπορεί να υπερβαίνει τις δέκα πέντε χιλιάδες ευρώ (15.000,00 €).

8. Ειδικότερες λεπτομέρειες για την εφαρμογή της παρ. 8 του άρθρου 51 του ν. 4305/2014.

Α) Οι οφειλέτες που έχουν υπαχθεί στη ρύθμιση «τελευταίας ευκαιρίας» της υποπαραγράφου Α1 της παρ. Α του άρθρου πρώτου του ν. 4152/2013 και τηρούν τους όρους της ρύθμισης αυτής τυγχάνουν αναδρομικά των εκπτώσεων και των πρόσθετων ευεργετημάτων της παρ8 του άρθρου 51 του ν. 4305/2014. Ειδικότερα για τουςοφειλέτες που επιλέξουν να υπαγάγουν την εναπομένουσα ρυθμισμένη οφειλή τους στη ρύθμιση του άρθρου 51 του ν. 4305/2014, οι ανωτέρω εκπτώσεις δύνανται να χορηγηθούν μετά την καταβολή της πρώτης δόσης αυτής. Για όσους οφειλέτες δεν επιλέξουν με σχετική αίτηση και έως την 31η Μαρτίου 2015 την υπαγωγή τους στη ρύθμιση του άρθρου 51 του ν.4305/2014 ή την διατήρηση της ρύθμισης της υποπαραγράφου Α1 της παραγράφου Α του ν. 4152/2013, θεωρείται ότι έχουν επιλέξει τη διατήρηση της ρύθμισης του ν. 4152/2013 με τα σχετικά ευεργετήματα της παραγράφου 8 του άρθρου 51 του ν. 4305/2014. Αίτηση για διατήρηση της ρύθμισης του ν. 4152/2013 υποβάλλεται άπαξ έως τις 31.03.2015.
Β) Οι απαλλαγές διενεργούνται:

i) Για τις οφειλές που είναι βεβαιωμένες στις Δημόσιες Οικονομικές Υπηρεσίες και στα Ελεγκτικά Κέντρα, επί των εξοφλημένων δόσεων ρύθμισης, με Ατομικό Φύλλο Έκπτωσης (ΑΦΕΚ), το οποίο συντάσσεται από τον αρμόδιο για τη χορήγηση της ρύθμισης «τελευταίας ευκαιρίας» Προϊστάμενο, ο οποίος ελέγχει και την τήρηση των όρων της, σύμφωνα με τις διατάξεις της υποπαραγράφου Α1 της παρ. Α του άρθρου πρώτου του ν.4152/13 και της απόφασης ΓΓΔΕ ΠΟΛ 1111/2013, λαμβάνοντας υπόψη το προτεινόμενο προς επιστροφή ποσό από την ηλεκτρονική εφαρμογή.

Το ΑΦΕΚ εκκαθαρίζεται και εξοφλείται από το τμήμα Εσόδων της υπηρεσίας όπου είναι βεβαιωμένη η οφειλή, εντός ενενήντα (90) ημερών από την ημερομηνία που ορίζεται στο πρώτο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 51 του ν. 4305/2014.

Το συνολικό επιστρεφόμενο ποσό πιστώνεται κατά προτεραιότητα στις δόσεις της ρύθμισης.
ii) Για τις οφειλές που είναι βεβαιωμένες στα Τελωνεία με την έκδοση απόφασης απαλλαγής προσαυξήσεων, τόκων και προστίμων εκπρόθεσμης καταβολής και στην περίπτωση που προκύψει υπόλοιπο προς επιστροφή ποσό θα διενεργείται με τη διαδικασία επιστροφής αχρεωστήτως εισπραχθέντων.

9. Απώλεια της ρύθμισης.
Η ρύθμιση απόλλυται, με συνέπεια την υποχρεωτική άμεση καταβολή του υπολοίπου της οφειλής σύμφωνα
με τα στοιχεία βεβαίωσης και την άμεση επιδίωξη της είσπραξής του με όλα τα προβλεπόμενα από την ισχύουσα νομοθεσία μέτρα, εάν ο οφειλέτης:

α) δεν είναι φορολογικά ενήμερος από την ημερομηνία υπαγωγής και καθ΄ όλη τη διάρκεια της ρύθμισης ή

β) δεν καταβάλλει εμπρόθεσμα μία δόση της ρύθμισης κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου της ρύθμισης ή

γ) δεν καταβάλλει εμπρόθεσμα μέχρι δύο δόσεις ανά έτος προγράμματος ρύθμισης ή

δ) δεν καταβάλλει εμπρόθεσμα μία δόση της ρύθμισης ανά έτος προγράμματος ρύθμισης για χρονικό διάστημα
μέχρι δύο μήνες ή

ε) έχει δηλώσει ανακριβή στοιχεία προκειμένου να του χορηγηθεί η ρύθμιση.
Γενικώς, στην περίπτωση που διαπιστωθεί σε οποιοδήποτε στάδιο της ρύθμισης ότι δεν πληρούνται οι όροι
των διατάξεων του άρθρου 51 του ν. 4305/2014 και της παρούσας απόφασης, η ρύθμιση απόλλυται και ο οφει−
λέτης χάνει τα ευεργετήματα της ρύθμισης.

10. Λοιπά στοιχεία της ρύθμισης.

α) Ως αρμόδια Δ.Ο.Υ./Τελωνείο/Υπηρεσία για τη χορήγηση της ρύθμισης σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παράγραφο 1 της παρούσας, την παρακολούθηση, την τήρηση των όρων της, την απώλεια αυτής και κάθε άλλη αναγκαία διαδικασία, ορίζεται η Δ.Ο.Υ./Τελωνείο/Υπηρεσία ο Προϊστάμενος της οποίας είναι αρμόδιος για την επιδίωξη της είσπραξης της οφειλής.
Στην περίπτωση συναρμοδιότητας της Επιχειρησιακής Μονάδας Είσπραξης, αρμόδιος ορίζεται ο Προϊστάμενος αυτής.

β) Σε έκτακτες περιπτώσεις που για την οποιαδήποτε αιτία δεν εμφανίζονται στο πληροφοριακό σύστημα των Δ.Ο.Υ. οι σχετικές πληρωμές, ο αιτών οφείλει να προσκομίζει στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. το σχετικό παραστατικό πληρωμής, για την αξιολόγηση του αιτήματος αποδεικτικού ενημερότητας.

γ) Κατά την ημερομηνία της αίτησης υπολογίζονται οι απαλλαγές της παρ. 1 του άρθρου 51 του ν. 4305/2014.
Από την ίδια ημερομηνία υπολογίζεται τόκος που ανέρχεται σε 4.56% ετησίως και επιβαρύνει τις υπαχθείσες στη ρύθμιση οφειλές. Από την υπαγωγή στη ρύθμιση και ενόσω αυτή διαρκεί, οι οφειλές δεν επιβαρύνονται με τις κατά ΚΕΔΕ και κατά ΚΦΔ προσαυξήσεις, τόκους και πρόστιμα εκπρόθεσμης καταβολής.

δ) Το ελάχιστο συνολικό ποσό μηνιαίας δόσης της ρύθμισης δεν μπορεί να είναι μικρότερο των πενήντα

11. Δυνατότητα αλλαγής προγράμματος ρύθμισης.

α) Εφόσον ο οφειλέτης επιθυμεί σε οποιοδήποτε στάδιο της ρύθμισης να εξοφλήσει εφάπαξ τις υπόλοιπες
δόσεις των ρυθμισμένων οφειλών, ή σε περίπτωση εξόφλησης του συνόλου της οφειλής με οποιοδήποτε τρόπο,
ο οφειλέτης θα τύχει απαλλαγής επί του εναπομείναντος ποσού των προσαυξήσεων, τόκων και προστίμων εκπρό−
θεσμης καταβολής κατά ποσοστό ίσο με αυτό που αντιστοιχεί στον αριθμό των μηνιαίων δόσεων σύμφωνα με
το νέο πρόγραμμα ρύθμισης, που τελικά διαμορφώνεται.

β) Ο οφειλέτης που έχει υπαχθεί σε πρόγραμμα ρύθμισης οφειλών του άρθρου 51 του ν. 4305/2014 δύνα−
ται να επιλέξει την υπαγωγή του σε άλλο πρόγραμμα ρύθμισης της ίδιας περίπτωσης με διαφορετικό αριθμό
δόσεων για το υπόλοιπο προς καταβολή ποσό και υπό τις ίδιες προϋποθέσεις. Στην περίπτωση αυτή δικαιούται
απαλλαγή από τις προσαυξήσεις, τόκους και πρόστιμα εκπρόθεσμης καταβολής για το εναπομείναν ποσό
σύμφωνα με το νέο πρόγραμμα ρύθμισης.

Ο συνολικός αριθμός των μηνιαίων δόσεων δεν μπορεί να υπερβαίνει τις εβδομήντα δύο (72) ή τις εκατό (100) κατά περίπτωση, υπολογιζόμενος από την πρώτη δόση του αρχικού προγράμματος ρύθμισης.

12. Από την ημερομηνία δημοσίευσης την απόφασης αυτής και μέχρι την 31η Μαρτίου 2015, δεν επιτρέπεται η χορήγηση ρυθμίσεων τμηματικής καταβολής κατά τις διατάξεις της υποπαραγράφου Α1 της παρ. Α του άρθρου πρώτου του ν. 4152/2013 για τους οφειλέτες που εμπίπτουν στο πεδίο εφαρμογής του άρθρου 51 του ν. 4305/2014.
Για το ίδιο χρονικό διάστημα, η αίτηση χορήγησης ρυθμίσεων υπαγωγής στη ρύθμιση της ανωτέρω υποπαραγράφου Α1 δεν δύναται να υποβληθεί ηλεκτρονικά.

13. Κατά τα λοιπά ισχύουν τα οριζόμενα στις διατάξεις του άρθρου 51 του ν. 4305/2014».

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Μεγάλος ΝΙΚΗΤΗΣ του ΤΖΟΚΕΡ με τα 14 σερί τζακ-ποτ…το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ!!

ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ τον εξαθλιωμένο απ΄ το SUCCESS STORY Κοσμάκη!! Ποιοι “Υπερτυχεροί”;; -Μεγάλος ΝΙΚΗΤΗΣ του ΤΖΟΚΕΡ με τα 14 σερί τζακ-ποτ…το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ!!

Μπορεί μετά τη χθεσινή κλήρωση του τζόκερ τα φώτα να έχουν πέσει στους δύο υπερτυχερούς σε Κόρινθο και Πέλλα, ωστόσο υπάρχει και ένας τρίτος: το ελληνικό Δημόσιο!…


Η συμμετοχή του κόσμου σε αυτά τα 14 απανωτά τζακ-ποτ έφερε στα δημόσια ταμεία κέρδη άνω των 29 εκ. ευρώ! «Πως γίνεται αυτό;» αναρωτιέστε;

Ιδού η απάντηση:

Α. Το πανελλήνιο όνειρο του Τζόκερ «κόστισε» 92,5 εκ. ευρώ από τις 14 Σεπτεμβρίου όταν και ξεκίνησε ο χορός των τζακ-ποτ.

Β. Εξ αυτών, ο ΟΠΑΠ «μοίρασε» τα 39,9 εκ. ευρώ σε κέρδη των παικτών (συμπεριλαμβανομένων των 2 υπερτυχερών της κλήρωσης της Πέμπτης). Τα 32-33 εκ. ευρώ μπαίνουν στις τσέπες των παικτών και περίπου 7-8 εκ. ευρώ εισπράττει το Δημόσιο σε φόρους.

Γ. Ο ΟΠΑΠ φορολογείται με 30% επί των κερδών. Αφαιρόντας από το συνολικό ποσό (92,5 εκ. ευρώ), τα κέρδη των παικτών (39,9 εκ. ευρώ), μένουν περίπου 52,5 εκ. ευρώ. Το Δημόσιο εισπράττει περίπου 15,6-15,7 εκ. ευρώ από τους φόρους.

Δ. Μερίδιο του τζίρου που παίχτηκε πάει στα πρακτορεία του ΟΠΑΠ. Ο συντελεστής είναι 11% επί του συνολίκού ποσού που παίχτηκε (92,5 εκ. ευρώ) και έτσι υπολογίζεται ότι τα πρακτορεία μοιράστηκαν περίπου 10 εκ. ευρώ, τα οποία θα φορολογηθούν με φόρο εισοδήματος. Το Δημόσιο υπολογίζεται ότι θα εισπράξει τουλάχιστον 1,5-2 εκ. ευρώ.

Ε. Φόρος εισοδήματος (νομικών προσώπων) επιβάλλεται και στον ΟΠΑΠ. Τα καθαρά κέρδη του οργανισμού από τη «φρενίτιδα» για το τζόκερ υπολογίζονται σε 20-25 εκ. ευρώ, κάτι που σημαίνει έσοδα τουλάχιστον 5 εκ. ευρώ για το Δημόσιο λόγω του συντελεστή φορολόγησης 26%.


makeleio.gr


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Νέα τεχνολογία για την ηλεκτροκίνηση λεωφορείων

Η εταιρεία GKN Land Systems προωθεί στην παραγωγή μια νέα τεχνολογία για την ηλεκτροκίνηση (σε πρώτη φάση των αστικών λεωφορείων) που θα επιφέρει σημαντικά οφέλη στους ιδιοκτήτες τους.

Έπειτα από μια άκρως επιτυχημένη περίοδο δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες χρήσης στο Λονδίνο, η βρετανική εταιρεία GKN Land System είναι έτοιμη να ξεκινήσει την παραγωγή μιας εντελώς νέας υβριδικής τεχνολογίας που θα προσφέρει σημαντικά οφέλη στην κίνηση των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων.


Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της GKN, κ. Phil Swash, η χρήση ηλεκτροκινητήρων και υβριδικών συστημάτων κινητήρων για τα επαγγελματικά οχήματα που κινούνται εκτός των κλειστών αυτοκινητοδρόμων αλλά και τα γεωργικά μηχανήματα, αναμένεται να αναβαθμιστεί σημαντικά μέσα στην επόμενη 5ετία, καθώς είναι σε θέση να προσφέρει σημαντικά οφέλη στο λειτουργικό κόστος των επιχειρήσεων.


Η νέα τεχνολογία που προωθεί η GKN Land Systems φέρει την ονομασία «Gyrodrive» και ουσιαστικά πρόκειται για ένα σύστημα ηλεκτροκινήρων που αναλαμβάνουν να παράξουν ενέργεια κατά την επιβράδυνση του οχήματος, την οποία στη συνέχεια χρησιμοποιούν για να τροφοδοτήσουν την επιτάχυνση και κίνηση του.


Ωστόσο, σε σχέση με τις «παραδοσιακές» λύσεις υβριδικών συστημάτων που υπάρχουν μέχρι στιγμής, το Gyrodrive είναι σημαντικά ελαφρύτερο και μικρότερο σε μέγεθος ενώ, και το κόστος του είναι σημαντικά μικρότερο σε σχέση με τις ανάλογες λύσεις.


Με βάση τις δοκιμές εξέλιξεις που έχει πραγματοποιήσει μέχρι στιγμής η εταιρεία, το Gyrodrive είναι σε θέση να προσφέρει μειώσεις στη κατανάλωση καυσίμου έως και κατά 25% ενώ η απόσβεση της επένδυσης για μια επιχείρηση πραγματοποιείται σε ένα διάστημα 3 – 4 ετών.

Ουσιαστικά το σύστημα Gyrodrive αποτελείται από μονάδες παραγωγής ενέργειας στους άξονες του οχήματος οι οποίες συνδέονται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Κατά τη φάση της επιβράδυνσης του οχήματος, η κινητική ενέργεια του οχήματος μετατρέπεται σε ηλεκτρική προκειμένου να τροφοδοτηθεί με ενέργεια ο ηλεκτροκινητήρας κατά τη φάση της εκκίνησης και επιτάχυνσης του οχήματος εκ νέου.


Σύμφωνα με τον επικεφαλής της GKN Land Systems, αν και η εν λόγω τεχνολογία έχει ήδη χρησιμοποιεί σε εφαρμογές στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, η χρήση της από βαρέα επαγγελματικά οχήματα που κινούνται σε χαμηλές μέσες ωριαίες ταχύτητες, πραγματοποιώντας πολλές στάσεις κατά τη διάρκεια του δρομολογίου, όπως π.χ. τα αστικά λεωφορεία, τα απορριμματοφόρα κ.ά., είναι ακόμη πιο αποδοτική.
 
Περισσότερα για τη νέα αυτή τεχνολογία μπορείτε να δείτε στο βίντεο που δημοσιεύουμε.



πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!