EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Ο λαός «πνίγεται» και το κράτος μοιράζει χρήμα στους μεγαλοεργολάβους

Η ισχυρή βροχόπτωση που έπληξε την Αθήνα προκάλεσε σοβαρά προβλήματα σε πολλές περιοχές. Σπίτια και καταστήματα πλημμύρησαν, ο Κηφισός «φούσκωσε» προκαλώντας κυκλοφοριακό χάος, αυτοκίνητα παρασύρθηκαν από τους ορμητικούς χείμαρρους και η πρωτεύουσα της Ελλάδος έμοιαζε με… Μπαγκλαντές!

Όπως είπαμε όμως, η εικόνα δεν είναι πρωτόγνωρη…

Ήταν αρχές της δεκαετίας του ’90, όταν τα νεοσύστατα τότε ιδιωτικά κανάλια έβγαζαν ζωντανές συνδέσεις από τις πλημμυρισμένες περιοχές της Αθήνας.
Ρεπορτάζ από το «φουσκωμένο» ποτάμι του Κηφισού με τους εγκλωβισμένους οδηγούς και τους απελπισμένους πλημμυροπαθείς να προσπαθούν μέσα στα λασπόνερα να σώσουν ό,τι σώζεται από τις περιουσίες τους.

Χρόνια τώρα, με τις πρώτες φθινοπωρινές μπόρες χάνονται στα λασπόνερα ζωές και περιουσίες. Τα ρεπορτάζ γίνονται και ξαναγίνονται, αλλά ξεχνιούνται γρήγορα. Αλήθεια, πώς γίνεται όλα αυτά τα χρόνια να πλημμυρίζουν πάντα οι ίδιες περιοχές; Πειραιάς, Νίκαια, Κερατσίνι, Καματερό, Πέραμα, Δραπετσώνα, Μενίδι, Περιστέρι, Ίλιον…

Από τότε λοιπόν μέχρι σήμερα, ακούμε κάθε χρόνο για αντιπλημμυρικά έργα, για έργα υποδομής που δεν θα επιτρέψουν ξανά να πλημμυρίσει η πρωτεύουσα, αλλά και για αντιπλημμυρικά έργα τα οποία θα αποτελούσαν ισχυρές ασπίδες σε περιοχές του Λεκανοπεδίου που πνίγονται κάθε χρόνο.

Φαίνεται, όμως, πως τα… λασπόνερα δεν απασχολούν τα ρετιρέ της εξουσίας. Ο λόγος είναι γνωστός τόσα χρόνια: Τα αντιπλημμυρικά έργα κοστίζουν και δεν μπορούν να φέρουν και… σταυρούς!

Τελευταία φορά που είδαμε να δαπανούνται χρήματα για αντιπλημμυρικά έργα ήταν την περίοδο 1998 – 2004, όχι από γαλαντομία ή από αίσθημα ευθύνης, αλλά γιατί οι Ολυμπιακοί Αγώνες ήταν προ των πυλών και το σημαντικότερο, στα μέσα της δεκαετίας του ’90 είχαμε θρηνήσει θύματα από τις πλημμύρες.

Τα τελευταία χρόνια ειδικά, με το πρόσχημα της κρίσης, τα κονδύλια για έργα υποδομής έχουν ελαχιστοποιηθεί και επαρκούν μόνο για τα βασικά… Καθαρισμοί φρεατίων και ρεμάτων!

Λεφτά υπάρχουν… για τα δικά τους παιδιά!

Την ίδια ώρα που η Αθήνα πλημμυρίζει και οι πολίτες χάνουν τις περιουσίες τους στα λασπόνερα, το ελληνικό κράτος δίνει απλόχερα εκατομμύρια ευρώ σε μεγαλοεργολάβους για έργα που δεν παραδίδουν ποτέ.

Ξεδιάντροπα και με τη διαπλοκή να έχει χτυπήσει κόκκινο, ροκανίζουν τα χρήματα που βουτούν από μισθούς και συντάξεις, δίνοντάς τα στους μεγαλοεργολάβους.

Το «φαγοπότι» που γίνεται σε βάρος του λαού, με πρόσχημα την κατασκευή δρόμων, δεν έχει προηγούμενο. Οι «εθνικοί» μεγαλοεργολάβοι συνεχίζουν να εισπράττουν πανάκριβα διόδια ενώ διέκοψαν τα έργα, δήθεν λόγω έλλειψης χρηματοδότησης, παρ” όλο που έχουν οι ίδιοι την ευθύνη για την εξασφάλιση της χρηματοδότησης των έργων.

Φυσικά η ελληνική κυβέρνηση δεν άφησε τα «δικά της παιδιά» στον αέρα… Με νέες επικαιροποιημένες συμφωνίες ενέκρινε τουλάχιστον 400 εκατ. ευρώ προς τους μεγαλοεργολάβους για δήθεν αποζημιώσεις του δημοσίου προς τις… αφεντιές τους.

Είναι ενδεικτικό της ρεμούλας, ότι οι εργολάβοι έχουν ήδη εισπράξει από το ελληνικό Δημόσιο και από τα διόδια ποσά πολύ μεγαλύτερα από το κόστος των έργων που έχουν κατασκευάσει.

Τα εκατομμύρια «σφυρίζουν» πάνω από τα κεφάλια μας αφού πρώτα έχουν αφαιρεθεί από τις τσέπες μας, με τελικό προορισμό τους άρχοντες της διαπλοκής.

Την ώρα λοιπόν που εκείνοι συνεχίζουν να πλουτίζουν εις υγείαν του κορόιδου ελληνικού κράτους, οι πολίτες μετρούν τις πληγές τους από την νεροποντή που για μια ακόμη φορά κατέστρεψε τις περιουσίες τους…

ΠΗΓΗ

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Η Αθήνα μπορεί να επωφεληθεί από τη διείσδυση βιοντίζελ στα αστικά λεωφορεία

Τα εκπεμπόμενα αέρια του θερμοκηπίου από τις οδικές μεταφορές  τα οποία αποδίδονται κυρίως στην καύση ορυκτών καυσίμων καθώς και στην εκπομπή ρύπων κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής αυτών, επιβάλλουν την προώθηση και χρήση εναλλακτικών καυσίμων (βιοκαύσιμα, φυσικό αέριο και ηλεκτροκίνηση) σε μεγάλα αστικά κέντρα. Στα πλαίσια της Ευρωπαϊκής πολιτικής για την προώθηση των εναλλακτικών και ανανεώσιμων καυσίμων στις οδικές μεταφορές, η ΕΕ έχει θέσει ήδη τον στόχο της υποκατάστασης του 20% των συμβατικών καυσίμων που χρησιμοποιούνται στις μεταφορές με εναλλακτικά καύσιμα μέχρι το 2020. Για τον σκοπό αυτό η Ε.Ε έχει ήδη προβεί σε έκδοση Οδηγιών, αποφάσεων και προτάσεις οδηγιών για την προώθηση της αγοράς των εναλλακτικών καυσίμων στα κράτη-μέλη.

Μέσα στο παραπάνω πλαίσιο η έρευνα που διεξήχθη από την ερευνητική ομάδα του καθηγητή Χρ. Κορωναίου και με συντονίστρια τη Δρ. Ευανθία Νανάκη, έδειξε πως η χρήση βιοκαυσίμων σε μείγμα Β10 (10% βιοντίζελ και 90% ντίζελ) μπορεί να προκαλέσει μείωση 7,85% των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2 ) στο στόλο των αστικών λεωφορείων της Αθήνας. Η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα μπορεί να αγγίξει το 78.45% σε περίπτωση που το μείγμα είναι αυτούσιο βιοντίζελ B100 (100% βιοντίζελ). Σημαντικές μειώσεις επίσης σημειώνονται στα ποσοστά του μονοξειδίου του άνθρακα, οι οποίες με χρήση μίγματος Β100 στα αστικά λεωφορεία αγγίζουν το 48,11%. Μείωση σε ποσοστό 67,36% και 47,19% παρατηρείται επίσης στα ποσοστά εκπομπών άκαυστων υδρογονανθράκων (ΗC) και αιωρούμενων σωματιδίων (PM) αντίστοιχα.

Η χρήση βιοντίζελ στον στόλο των αστικών λεωφορείων της Αθήνας μπορεί να βελτιώσει την ποιότητα του αέρα στην Αθήνα, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός συστήματος μεταφορών χαμηλών εκπομπών άνθρακα. Σημειώνεται πως το 2009, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα από ντιζελοκίνητα λεωφορεία τεχνολογίας Euro II έφθασε τους 53.765 τόνους, ενώ για τα ντιζελοκίνητα λεωφορεία EURO V τεχνολογίας, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα άγγιξαν τους 6.991 τόνους.
Η ερευνητική εργασία μπορεί να αποτελέσει τη βάση για τη δημιουργία ενός συστήματος μεταφορών χαμηλών εκπομπών άνθρακα για την πόλη της Αθήνας.

Πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΤΑ ΦΑΝΑΡΙΑ ΤΩΝ ΠΕΖΩΝ

Στο υπουργείο Υποδομών εξετάζουν την πιθανότητα εγκατάστασης...αντίστροφης μέτρησης στα φανάρια των πεζών αλλά και το σενάριο επέκτασης της χρήσης συστημάτων LED και στους φωτεινούς σηματοδότες της χώρας, με στόχο την εξοικονόμηση ενέργειας.

Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών, η μονάδα αντίστροφης μέτρησης για πεζούς είναι μια ηλεκτρονική συσκευή οπτικού σήματος η οποία συνδέεται με τον φωτεινό σηματοδότη πεζών και απεικονίζει με φωτεινά αριθμητικά ψηφία το εκάστοτε υπολειπόμενο χρονικό διάστημα πριν από την εκπνοή της διάρκειας κάθε χρωματικής ένδειξης του σηματοδότη.

«Τα οφέλη αλλά και οι ενδεχόμενες επιπτώσεις θα εκτιμηθούν και θα αξιολογηθούν σε σχέση με το σύνολο των στόχων για τις μεταφορές, δηλαδή το περιβάλλον, την οδική ασφάλεια, την οικονομία, την προσβασιμότητα» αναφέρεται.

«Παράλληλα, θα αξιολογηθούν και άλλα στοιχεία εφαρμογής εξοπλισμού συστημάτων αντίστροφης μέτρησης, όπως χρώμα ενδείξεων (λευκό ή ίδιο χρώμα με την εκάστοτε φωτεινή ένδειξη του σηματοδότη), θέση εγκατάστασής τους στον σηματοδότη (όπως για παράδειγμα πάνω από τα πεδία του σηματοδότη πεζών ή στο πλάι), προσδιορισμός ένδειξης (κόκκινο ή πράσινο μόνο ή και τα δύο). Αντικείμενο της αξιολόγησης θα αποτελεί και η βέλτιστη εμφάνιση του αντίστροφου καταμετρητή, ανάλογα και με τις προτιμήσεις των χρηστών» σημειώνεται στην ίδια απόφαση.
Συγχρόνως, συνεχίζει, θα εξαχθούν συμπεράσματα ως προς τη βέλτιστη θέση τοποθέτησής τους στον ιστό των σηματοδοτών με γνώμονα αφενός την ορατότητά τους από τους πεζούς και αφετέρου να μη δημιουργείται σύγχυση στους οδηγούς, καθώς και σε σχέση με τις τελικές ενδείξεις της μονάδας αντίστροφης μέτρησης.

Στο μεταξύ, με άλλη απόφαση ανατέθηκε το έργο «Μελέτη φωτοτεχνικών απαιτήσεων για τους φωτεινούς σηματοδότες ανά την ελληνική επικράτεια» στο Εργαστήριο Φωτοτεχνίας της Σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, το οποίο θα αναλάβει να διερευνήσει τις απαιτήσεις των φωτεινών σηματοδοτών τύπου LED.

πηγη


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Γιάννενα - Τελευταία ευκαιρία για το τραμ

Το μεγαλεπήβολο και δαπανηρό σχέδιο του τραμ στα Γιάννενα ξαναβγαίνει από το συρτάρι, καθώς ο Δήμος Ιωαννιτών συμφώνησε με την εταιρία ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, να αναλάβει την επικαιροποίηση της μελέτης βιωσιμότητας του έργου, για να αποκτήσει βάρος η πρόταση για χρηματοδότηση του έργου.

Αυτό πρακτικά σημαίνει δύο πράγματα: ότι το έργο συζητιέται σοβαρά, τόσο από τους τοπικούς φορείς, όσο και από κυβερνητικούς παράγοντες, αλλά και ότι παραμένει δαπανηρό. Η πιο πρόσφατη εκτίμηση για το κόστος της κατασκευής τραμ «ελαφρού τύπου», ήταν το 2011, όταν και παρουσιάστηκε η β’ φάση της μελέτης του έργου και έκανε λόγο για 60 έως 100 εκατομμύρια ευρώ. Για την ακρίβεια, η μελέτη προέβλεπε ένα κόστος με τιμές 2011, περί τα 3,5 εκατ. ευρώ το χιλιόμετρο γραμμής, για 14 χιλιόμετρα μονής και διπλής ράγας, από το αεροδρόμιο (ή το Πέραμα) μέχρι την πανεπιστημιούπολη. Η υπόθεση έχει περάσει από μύρια κύματα, καθώς ξεκίνησε ως περίπου… μια «τρελή ιδέα» από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων στις αρχές τις δεκαετίας του ’90, αργότερα όμως πήρε σάρκα και οστά χωρίς ποτέ όμως να συστηματοποιηθεί η υλοποίησή της και να υπάρχει συνέχεια στις πρωτοβουλίες που λήφθηκαν και σε υπουργικό επίπεδο. Σε πρακτικό επίπεδο, η υπόθεση είχε μείνει στην παρουσίαση της Β’ φάσης της μελέτης, προ τριετίας, που προέβλεπε το κόστος των 60 έως 100 εκατομμυρίων. Στη Γ’ φάση της μελέτης θα εμπλεκόταν έτσι και αλλιώς ο Δήμος Ιωαννιτών, παίρνοντας την πιο τεκμηριωμένη λύση και προσπαθώντας να βρει χρηματοδοτική πηγή.
Τα βήματα

Εδώ και ένα μήνα περίπου, το θέμα έχει επανέλθει από τη δημοτική αρχή, στις συναντήσεις του δημάρχου Θωμά Μπέγκα με τον υπουργό Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. Ο υπουργός ήταν θετικός στην προοπτική κατασκευής του τραμ και γι αυτό, η δημοτική αρχή αξιοποίηση το μεσοδιάστημα για να βρει την τεχνική και οικονομική τεκμηρίωση που απαιτεί η διεκδίκηση του έργου. «Είναι αναγκαία η τεκμηρίωση της τεχνικής και οικονομικής του εφικτότητας και η διασφάλιση πως η προωθούμενη λύση εντάσσεται σε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο για την ‘πόλη του αύριο’ που οφείλουμε να δώσουμε στους πολίτες» όπως τόνισε ο κ. Μπέγκας. Πρώτα, ο Δήμος έστειλε στο υπουργείο ένα αναλυτικό ενημερωτικό υπόμνημα, καθώς και τη «Μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας μέσου σταθερής τροχιάς τραμ στα Ιωάννινα», που είχε εκπονηθεί στο παρελθόν από την Περιφέρεια Ηπείρου. Παράλληλα, συμφώνησε με το Ελληνικό Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας και Δικτύων Μεταφορών (ΙΜΕΤ) του Εθνικού  Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης(ΕΚΕΤΑ)  που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη και διαθέτει την κατάλληλη τεχνογνωσία, να αναλάβει ως τεχνικός σύμβουλος του Δήμου στην υπόθεση του τραμ. Στη συνέχεια, ο κ. Μπέγκας συναντήθηκε ξανά με τον κ. Χρυσοχοΐδη και με πρωτοβουλία του υπουργού, έγινε σύσκεψη στην ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, παρουσία και του βουλευτή Ιωαννίνων της ΝΔ Σταύρου Καλογιάννη. Συμμετείχαν επίσης ο πρόεδρος της εταιρείας Χρήστος Τσίτουρας, μηχανικοί της εταιρίας και του υπουργείου Υποδομών, ερευνητές του ΙΜΕΤ και εκπρόσωποι της μελετητικής ομάδας που είχε εκπονήσει τη μελέτη σκοπιμότητας και βιωσιμότητας του τραμ. Εκεί λοιπόν συμφωνήθηκε να βοηθήσει η εταιρεία στην τεκμηρίωση της προώθησης του τραμ, για την οποία απαιτείται όμως επικαιροποίηση κυκλοφοριακών μελετών των Ιωαννίνων, για να ενταχθεί το τραμ στη γενικότερη αστική ανάπλαση της πόλης και την ποσοτικοποίηση των υφιστάμενων και μελλοντικών αναγκών για τις μεταφορές.
Χρηματοδότηση

Το θέμα της χρηματοδότησης παραμένει πολύ σοβαρό πάντως. Προ τριετίας, είχε γίνει λόγος για χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων με αποπληρωμή δανείου σε 30 χρόνια με 5,5% επιτόκιο. Αυτά όμως λέγονταν τότε. Τώρα, υπάρχει ανοιχτή η προοπτική του νέου χρηματοδοτικού πλαισίου. Ο κ. Μπέγκας στη δήλωσή του επισημαίνει ότι «είναι πολύ σημαντικό πως η Ευρωπαϊκή Ένωση ενόψει και της νέας προγραμματικής περιόδου δίνει έμφαση στην ενίσχυση της βιώσιμης κινητικότητας σε αστικά συγκροτήματα όπως η πόλη των Ιωαννίνων. Υπάρχει λοιπόν η δυνατότητα να βρεθούν τα χρηματοδοτικά εργαλεία για την προώθηση του τραμ».  Καταλήγει τονίζοντας ότι ο Δήμος θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για να γίνει το έργο.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Μια ώρα πίσω την Κυριακή

Στις 4 τα ξημερώματα της Κυριακής οι δείκτες των ρολογιών θα γυρίσουν μια ώρα πίσω, στις 3, σημαίνοντα τη λήξη της θερινής ώρας. Η αλλαγή ισχύει για όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 




Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ο ΟΑΣΘ αρνείται να εφαρμόσει την ΚΥΑ για δωρεάν μετακίνηση των μαθητών

Το ζήτημα της μεταφοράς μαθητών τέθηκε στο Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλονίκης μετά από ερώτηση που κατέθεσε η Ριζοσπαστική Αριστερή Ενότητα σχετικά με την μη εφαρμογή της ΚΥΑ για τη δωρεάν μεταφορά μαθητών. Σύμφωνα με την ερώτηση το ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών ταλαιπωρεί εδώ χρόνια γονείς και μαθητές με τις απαραίτητες συμβάσεις να μην υπογράφονται ποτέ στην ώρα τους και τους λεωφορειούχους να εκβιάζουν και να αποσύρουν τις προσφορές τους από τους διαγωνισμούς με τον ισχυρισμό ότι τα μαθητικά δρομολόγια είναι ασύμφορα για τους ίδιους.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε στην τοποθέτησή του ο περιφερειακός σύμβουλος με την ΡΙΖ.ΑΡ. ΕΝ Γιώργος Θεοδωρόπουλος, το αδιέξοδο με τις μεταφορές των μαθητών προκύπτει συν τοις άλλοις και από το πρόβλημα με τον "μαθηματικό τύπο" καθιστώντας την μεταφορά των μαθητών ισάξια με ζητήματα όπως η ασφαλτόστρωση δρόμων. Η κυβέρνηση,συνέχισε ο ίδιος σε ειρωνικό τόνο, θέλει η μεταφορά να γίνεται "είτε με γαϊδούρια είτε με το να βάζουν οι γονείς κάθε χρόνο το χέρι στην τσέπη".

Στο πλαίσιο της κυβερνητικής απραξίας ως προς το ζήτημα της μεταφοράς των μαθητών δεν εφαρμόζεται από την Περιφέρεια η Κοινή Υπουργική Απόφαση που ορίζει ως πρώτο τρόπο μεταφοράς τις Δημόσιες συγκοινωνίες μεταξύ αυτών και του ΟΑΣΘ ο οποίος πρέπει να εκδόσει ειδικό μαθητικό δελτίο για την δωρεάν μεταφορά των μαθητών. Μέχρι στιγμής ο ΟΑΣΘ δεν δείχνει πρόθυμος να προχωρήσει σε μια τέτοια κίνηση με αποτέλεσμα οι μαθητές από περιοχές όπως τον Δήμο Θερμαϊκού, Χαλκηδόνας κ.α να αντιμετωπίζουν ακόμη πρόβλημα στις μετακινήσεις. Ο κ. Θεοδωρόπουλος κατέληξε ότι οι μαθητές που μετακινούνται με τον ΟΑΣΘ κόβουν κανονικά μειωμένο εισιτήριο με την ένδειξη του πάσο πληρώνοντας δηλαδή οι ίδιοι την μεταφορά τους. Σύμφωνα με υπολογισμούς, για μια οικογένεια με δύο παιδιά η μεταφορά μέσω ΟΑΣΘ υπολογίζεται στα 500 ευρώ το χρόνο.

Στην ερώτηση της ΡΙΖ.ΑΡ.ΕΝ απάντησε ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Φ. Παππάς δηλώνοντας καταρχήν ότι η λύση που δόθηκε για τις μεταφορές πριν περίπου μία εβδομάδα είναι προσωρινή καθώς από 28 Φεβρουαρίου θα προκύψει ξανά πρόβλημα με τον νέο διεθνή διαγωνισμό και τους λεωφορειούχους και πρόσθεσε ότι ούτε οι τροπολογίες που έχουν γίνει θα λύσουν το πρόβλημα.

Σχετικά με την ΚΥΑ που αφορά την δωρεάν μεταφορά των μαθητών ο Φ. Παππάς τόνισε τα εξής: Η Περιφέρεια απευθύνθηκε από τον Ιούλιο του 2013 στον ΟΑΣΘ για την χορήγηση μαθητικών δελτίων και ζήτησε την τροποποίηση των δρομολογίων σύμφωνα με την ώρα προσέλευσης και αναχώρησης των μαθητών. Ο ΟΑΣΘ απάντησε τότε ότι δεν μπορεί να τροποποιήσει τα δρομολόγια. Το Τμήμα δια βίου μάθησης της Διέθυνσης Ανάπτυξης της Περιφέρειας επανήλθε στο θέμα απευθυνόμενο εκ νέου στο ΟΑΣΘ και τον ΣΑΣΘ τον Δεκέμβριο του 2013 . Ο ΟΑΣΘ απάντησε ξανά ότι αδυνατεί να τροποποιήσει τα δρομολόγια και πρόσθεσε ότι τα οχήματα είναι ακατάλληλα για καλύψουν τις ανάγκες των μαθητών.Η διοίκηση της Περιφέρειας ενημέρωσε και το Υπουργείο Εσωτερικών για το θέμα και τον Απρίλιο του 2014 ζήτησε άλλη μια φορά από τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης την έκδοση ειδικού μαθητικού δελτίου για την δωρεάν μετακίνηση των μαθητών .

Ο ΟΑΣΘ στην απάντησή του άλλαξε την προηγούμενη τοποθέτησή του περί αδυναμίας κάλυψης των αναγκών μεταφοράς των μαθητών δηλώνοντας ότι τελικά αυτή μπορεί να γίνει υπό τους όρους η κυβέρνηση να καταβάλει στην ώρα της την επιδότηση του οργανισμού και τα δεδουλευμένα και η Περιφέρεια να επισφραγίσει την προγραμματική συμφωνία που έχει γίνει με τον ΟΑΣΘ ορίζοντας συγκεκριμένη προθεσμία για την εξόφληση της αποζημιωσης κάθε μήνα.

Η Περιφέρεια δεν μπορεί, όπως τόνισε ο κ. Παππάς, να ορίζει συγκεκριμένο χρόνο εξόφλησης της αποζημίωσης και έτσι ο ΟΑΣΘ δεν προχωρά στην έκδοση μαθητικού δελτίου. Επιπλέον πρόβλημα προκύπτει, σύμφωνα με τον αντιπεριφερειάρχη, και με την ίδια την ΚΥΑ σχετικά με την απόσταση σύμφωνα με την οποία δικαιούνται την έκδοση ειδικού μαθητικού δελτίου οι μαθητές. Η ΚΥΑ ορίζει συγκεκριμένα χιλιομετρική απόσταση πέραν της οποίας οι μαθητές δεν μπορούν να απολαύσουν το δικαίωμα αυτό.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Σκάνδαλο μαμούθ με επικίνδυνα ελαστικά λεωφορείων και τρόλεϊ

ΜΕΓΑΛΗ απάτη με πλαστά έγγραφα που προκάλεσαν ζημία 2.350.000 ευρώ στις Οδικές Συγκοινωνίες Α.Ε. την ώρα που λεωφορεία και τρόλεϊ «φορούσαν» επικίνδυνα ελαστικά αποκάλυψε η Οικονομική Αστυνομία! Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., η επιχείρηση που προμήθευε με ελαστικά τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ πλαστογραφούσε τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους προκειμένου να είναι παρόμοια με τα στάνταρ που είχε θέσει η εταιρία του Δημοσίου. Ολα αυτά τα χρόνια, ο 59χρονος εισαγωγέας ελαστικών έδινε προσφορές στους ανοιχτούς διαγωνισμούς που πραγματοποιούσε η ΟΣΥ Α.Ε. με τις πιο συμφέρουσες τιμές, για ελαστικά όμως που δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις που είχε θέσει ο οργανισμός.

Επειτα από καταγγελίες και την έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την Οικονομική Αστυνομία, διαπιστώθηκε πως τα ελαστικά ήταν αμφιβόλου ποιότητας, άρα αυξημένης επικινδυνότητας, και προέρχονταν από εργοστάσιο της Ασίας, το οποίο δεν έχει έγκριση ευρωπαϊκών οργανισμών! Επίσης, διαπιστώθηκε πως ο επιχειρηματίας πλαστογραφούσε τα σχετικά έγγραφα στους διαγωνισμούς προκειμένου να φαίνεται πως τα ελαστικά που διέθετε πληρούσαν όλες τις προϋποθέσεις για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ.

Από την αστυνομική έρευνα έχει διακριβωθεί ότι για το 2012 η ΟΣΥ Α.Ε. προμηθεύθηκε από την επιχείρηση του 59χρονου τουλάχιστον 9.000 ελαστικά. Η έρευνα συνεχίζεται προκειμένου προσδιορισθεί επακριβώς η έκταση της απάτης, καθώς και τυχόν παράνομη εμπλοκή-συμμετοχή και σε άλλους δημόσιους διαγωνισμούς.

Θεοδόσης Π. Πάνου
πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

To Internet σας αργεί; Κάντε αυτό το απλό κόλπο!!! (Βίντεο)

Ενισχύστε το σήμα του ως και 2 μπάρες με αυτό το κόλπο που έδειξε το Hack College Δοκιμάστε καταρχάς να μεταφέρετε το router σας σε διαφορετικό σημείο του σπιτιού.

Έπειτα πάρτε ένα κουτάκι μπίρας ή αναψυκτικού και...ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες: Κόψτε στα σημεία που πρέπει κι έπειτα βάλτε το επάνω στην κεραία.


Δείτε το Βίντεο:

       

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!