EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Ο σταθμός του μετρό στον Πειραιά θα είναι κάτω από τη στάθμη της θάλασσας!

Κάτω από τη στάθμη της θάλασσας θα βρίσκεται ο σταθμός του μετρό στον Πειραιά σε μια ιδιαίτερα απαιτητική κατασκευή η οποία ξεκινά το επόμενο διάστημα.

Μιλώντας στον Σκάι ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Μ. Χρυσοχοϊδης τόνισε ότι το μετρό θα αλλάξει την εικόνα του λιμανιού. Ο νέος σταθμός θα βρίσκεται δίπλα στο κτίριο του ΗΣΑΠ, που χτίστηκε τον Μεσοπόλεμο και μόλις 30 μέτρα από τη θάλασσα. Το δύσκολο αυτό έργο θα κατασκευαστεί με διαφραγματικούς τοίχους που θα φτάσουν σε βάθος 40 μέτρων, 15 μέτρα πιο κάτω από τη σήραγγα.

Οι τοίχοι αυτοί θα λειτουργήσουν ως φράγμα, απορροφώντας την πίεση που ασκεί το νερό από τα πλάγια, εξηγούν οι ειδικοί ενώ ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στο κτίριο του ΗΣΑΠ, προκειμένου να μην προκληθεί καθίζηση λόγω της άντλησης των υδάτων.

Η επέκταση του μετρό προς Πειραιά, ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2012 και υπολογίζεται να ολοκληρωθεί το 2017, αλλάζοντας τη ζωή των κατοίκων βασικών συνοικιών του Πειραιά, όπως η Νίκαια, ο Κορυδαλλός και τα Μανιάτικα. Ο μετροπόντικας σκάβει με ρυθμό 15 μέτρα/ημέρα.

Έχει διανοίξει ήδη περί τα 1.100 μέτρα και αναμένεται να φθάσει στον σταθμό του Κορυδαλλού (τον δεύτερο της επέκτασης) στις αρχές Δεκεμβρίου. Η επέκταση του μετρό προς Πειραιά θα εξυπηρετεί καθημερινά περίπου 132.000 κατοίκους, με αποτέλεσμα ο συνολικός αριθμός των επιβατών του μετρό να ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο ημερησίως. Επιπλέον εκτιμάται ότι θα κυκλοφορούν 23.000 λιγότερα Ι.Χ. στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, με ότι αυτό συνεπάγεται για τις κυκλοφοριακές συνθήκες της περιοχής.

Με τη λειτουργία του σταθμού μετρό του Πειραιά θα συνδεθεί απευθείας το αεροδρόμιο με το λιμάνι (περίπου 45 λεπτά απόσταση), ενώ θα δημιουργηθεί ένα συγκοινωνιακό κέντρο στο οποίο θα συναντώνται ΗΣΑΠ, μετρό, προαστιακός (ο σταθμός του βρίσκεται πίσω από τον ΗΣΑΠ) και τραμ (υπό κατασκευή η επέκταση).

Ο προϋπολογισμός του έργου φτάνει τα 600 εκατ. ευρώ.

imerisia.gr


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ξεχειλίζει από φερεγγυότητα αυτή η κυβέρνηση… Ανενεργός ο νόμος για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου στην αγορά καυσίμων

Πλήρως ανενεργός παραμένει ο νόμος για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου στην αγορά καυσίμων, σχεδόν δυόμισι χρόνια μετά την ψήφισή του (Απρίλιος 2012). 

Ακόμη και το μέτρο της εγκατάστασης εισροών-εκροών στα πρατήρια που ξεκίνησε να εφαρμόζεται με αυστηρά, υποτίθεται, χρονοδιαγράμματα και υπό την απειλή του «λουκέτου» για όσα δεν ανταποκριθούν στον νόμο, παρά τις συνεχείς παρατάσεις (από τις 31 Μαρτίου του 2013 αρχικά, στις 27 Αυγούστου 2014 καταληκτική ημερομηνία), δεν έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να ολοκληρωθεί.

Συμβαίνει, μάλιστα, κανένα από τα συναρμόδια υπουργεία (Οικονομικών, Ανάπτυξης και Μεταφορών) να μη γνωρίζει σε τι ποσοστό έχουν εγκαταστήσει τα πρατήρια τα εν λόγω συστήματα! Με τη διαδικασία εγκατάστασης του συστήματος εισροών-εκροών εμπλέκονται τα υπουργεία Οικονομικών, Ανάπτυξης και Μεταφορών, διαπιστώνεται όμως ένα έλλειμμα συντονισμού που δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά για την πραγματική βούληση της κεντρικής διοίκησης να θωρακίσει την αγορά έναντι του λαθρεμπορίου. Ο εγκαταστάτης του συστήματος προμηθεύεται από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων τον αριθμό μητρώου διακινητή καυσίμων (ΑΜΔΙΚΑ) για λογαριασμό του πελάτη του πρατηριούχου. Αφού εγκαταστήσει το σύστημα, αποστέλλει τον φάκελο στη Διεύθυνση Μετρολογίας του υπουργείου Ανάπτυξης.

Ο φάκελος αυτός στη συνέχεια θα πρέπει να αποσταλεί στο υπουργείο Μεταφορών, που είναι η αδειοδοτούσα αρχή, για τα πρατήρια για να κάνει τον δικό του έλεγχο, χωρίς ωστόσο να διαθέτει βάση δεδομένων των πρατηρίων που έχει αδειοδοτήσει. Ετσι, η ΓΓΠΣ κρατάει ένα δικό της αρχείο με τους πρατηριούχους που πήραν ΑΜΔΙΚΑ, η Διεύθυνση Μετρολογίας στο υπουργείο Ανάπτυξης μια δική της βάση δεδομένων με τα πρατήρια που υπέβαλαν φάκελο ότι εγκατέστησαν το σύστημα και οι αποδυναμωμένες από προσωπικό υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών ψάχνουν ανάμεσα σε ντάνες να διασταυρώσουν τα στοιχεία των πρατηριούχων που έχουν αδειοδοτήσει με αυτούς που υποβάλλουν φάκελο εγκατάστασης του συστήματος όταν αυτός σταλεί από το υπουργείο Ανάπτυξης. Το αποτέλεσμα είναι ότι κανένα υπουργείο δεν γνωρίζει σε ποιον βαθμό έχει ολοκληρωθεί το μέτρο. Την εικόνα αυτή μετέφερε χθες σε συνέντευξη Τύπου η διοίκηση της ΠΟΠΕΚ, καταλογίζοντας στην πολιτεία έλλειψη πολιτικής βούλησης «για τη λήψη μέτρων που θα έφερναν αντιμέτωπο το κράτος με το ίδιο το λαθρεμπόριο».

Σύμφωνα με τη διοίκηση της ΠΟΠΕΚ, μόνο ένα 30% των πρατηρίων έχει συνδέσει το σύστημα εισροών-εκροών με τη ΓΓΠΣ. Μια άλλη κατηγορία πρατηρίων δεν έχουν συνδεθεί, αλλά απλώς έχουν ενεργοποιήσει το σύστημα καταγράφοντας καθημερινά τις συναλλαγές τους, που σημαίνει ότι μπορεί να ελεγχθεί ανά πάσα στιγμή αναδρομικά. Υπάρχει επίσης μία τρίτη κατηγορία που έχει εγκαταστήσει το σύστημα, αλλά δεν το έχει ενεργοποιήσει και είναι αυτή που δημιουργεί αθέμιτο ανταγωνισμό. Υπάρχει, τέλος, και μια τέταρτη κατηγορία που δεν έχει εγκαταστήσει το σύστημα και αναμένει την ενεργοποίηση του νόμου για να βάλει «λουκέτο». Η διοίκηση της ΠΟΠΕΚ κατήγγειλε την καθυστέρηση στην υλοποίηση των υπουργικών αποφάσεων για επέκταση της εγκατάστασης συστήματος εισροών-εκροών σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης στα πρατήρια (πλην Κεφαλλονιάς λόγω σεισμού) έληξε στις 27/8/14 και στις εγκαταστάσεις των εμπόρων πετρελαίου θέρμανσης λήγει στις 14/10/14.

Οι περισσότερες Περιφέρειες, σύμφωνα με την ΠΟΠΕΚ, δεν έχουν ενημερωμένο αρχείο και δεν γνωρίζουν πόσα είναι τα ενεργά πρατήρια της περιοχής τους και πόσα από αυτά έχουν εγκαταστήσει το σύστημα.

Είναι χαρακτηριστική η επιστολή της Περιφέρειας Αττικής προς την ΠΟΠΕΚ, στην οποία αναφέρει ότι δεν μπορεί να αποστείλει τα στοιχεία με τα πρατήρια που έχει μέχρι σήμερα αδειοδοτήσει στο Λεκανοπέδιο, επειδή δεν τηρεί βάση δεδομένων!kathimerini

Πηγή
 
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Θρίλερ, με θανατηφόρο για την Ελλάδα τέλος, οι διαπραγματεύσεις του Παρισιού!

Η Ελλάδα πεθαίνει ζητιανεύοντας για να κλείσει το χρηματοδοτικό   κενό των 11,5 δις!!!
 
Την ώρα που η ελληνική task force ικετεύει κούρεμα δανείων που αγγίζουν το ιλιγγιώδες ποσό των 400 δις ευρώ (το εξωτερικό χρέος της χώρας), η Ελλάδα επιχειρεί να μαζέψει από την αγορά όσο πιο πολλά χρήματα μπορεί για να καλύψει το χρηματοδοτικό κενό των 11,5 δις σύμφωνα με το ΔΝΤ.
Ενα κενό που κατά πάσα πιθανότητα είναι μεγαλύτερο μια και οι δικοί μας είναι μανούλες στο να κρύβουν την αλήθεια από τους δανειστές.

Την έξοδο της Ελλάδας – ξανά – στις αγορές προανήγγειλε υψηλόβαθμο στέλεχος του ΥΠΟΙΚ στο περιθώριο των διαπραγματεύσεων στο Παρίσι με την τρόικα, που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.

Ανέφερε ότι η Ελλάδα έως το τέλος του έτους θα βγει με 7ετή ομόλογα και θα ανταλλάξει 3μηνα και 6μηνα Tbills με 12μηνα, 18μηνα και 24μηνα.
Αυτή η είδηση κάτω από τις συγκεκριμένες συνθήκες ισοδυναμεί με αυτοχειρία.

Δείχνει το μέγεθος της απελπισίας του οικονομικού επιτελείου αλλά και την διάθεση των ευρωπαίων να μην δώσουν πλέον ούτε σεντ παραπάνω εκτός αν μας βάλουν σε ένα 3ο πιο βίαιο και πιο κολασμένο μνημόνιο.

Η πραγματικότητα είναι ζοφερή με την ανεργία να βρίσκεται σκαρφαλωμένη στο 27% και την Μέρκελ να απαγορεύει στα θύματά της την λέξη ανάπτυξη.

Οπως αναφέρει η Δήμητρα Καδδά στο Capital.gr oι αποφάσεις για την κάλυψη του χρηματοδοτικού κενού βρίσκονται σε άμεση συνάρτηση και με τα αποτελέσματα των τεστ αντοχής που αναμένονται το 2ο 15ήμερο του Οκτωβρίου και την χρήση του «αποθέματος» του Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας. Προς τον σκοπό αυτό άλλωστε η ηγεσία του ΥΠΟΙΚ επιχειρεί να προωθήσει – με την έγκριση των δανειστών – και διάταξη στη Βουλή για τον αναβαλλόμενο φόρο των τραπεζών.




>Για την ώρα οι μόνοι που έχουν πιο χαλαρή διάθεση είναι οι Ελληνες δημοσιογράφοι που περιμένουν με αγωνία να βγει έξω ο σκληροτράχηλος Χρήστος Πρωτόππαπας και να αναφωνήσει το Νενικήκαμεν, ώστε εμείς εδώ στην Αθήνα να γκρεμίσουμε τα τείχη.

Μια χώρα με τόσο γενναίους πολεμιστές όπως ο Πρωτόππαπας και οι οι υπόλοιποι ήρωές μας δεν έχει ανάγκη από τείχη!









ΠΗΓΗ



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΠΟΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ – ΕΝΑ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΝ ΟΛΟΙ, ΜΑ ΟΛΟΙ

ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΦΑΝΕΡΩΝΕΙ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΣΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ.


ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΕΝΩ ΚΑΤΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΞΙΩΜΑ, ΕΝ ΓΝΩΣΕΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙ ΤΟ ΒΙΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΑΡΧΕΙ… (ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ)
 
    

 Πηγή

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Βρε βρε τον Γκίκα των Σαμαροβενιζέλων… Πριν το Παρίσι πανηγύριζε, τώρα μιλά για Μαραθώνιο… Η κοροϊδία συνεχίζεται…

Τα ίδια και τα ίδια… Αυτή η τακτική της συγκυβέρνησης έχει γίνει πιο κουραστική και εκνευριστική από ποτέ.
Δήθεν «μάχες» για τα δίκαια και του συμφέροντα του Έλληνα και στην πράξη δουλικότητα και σκλαβιά στα «μεγάλα αφεντικά» μέχρι τέλους… Όπως πριν από κάθε συνάντηση οι πολιτικάντηδες μας πανηγύριζαν για όπλα εναντίον της Τρόικα για φοροελαφρύνσεις και διάφορα τέτοια… Την ώρα όμως των διαπραγματεύσεων (και καλά έτσι λένε τα φυντάνια μας μπας και κοροϊδέψουν κανέναν) μούγκα στη στρούγκα… Και σούζα μπροστά στους δανειστές…

Έτσι και τώρα στο Παρίσι… Η ίδια κασέτα… Για μαραθώνιο έκανε λόγο ο υπουργός Οικονομικών Γκίκας Χαρδούβελης σε δηλώσεις του χθες μετά την ολοκλήρωση των συνομιλιών με τους εκπροσώπους της τρόικας στο Παρίσι, τονίζοντας πως «έχουμε δρόμο».


                             264


Και έλεγε πριν ο τσάρος: «Θέλουμε να τους δείξουμε ότι είμαστε στο σωστό δρόμο, τόσο σε δημοσιονομικό όσο και σε διαρθρωτικό επίπεδο. Δεν πήγαμε διακοπές, δουλέψαμε πολύ τον Αύγουστο και γι’ αυτό είμαστε μπροστά στο πρόγραμμα».

«Είναι ένας μαραθώνιος, έχουμε δρόμο, μιλήσαμε για τα νούμερα του προϋπολογισμού και τη δουλειά το καλοκαίρι και συνεχίζουμε», δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών μετά το πέρας τη συνάντησης… Κλασικά εικονογραφημένα

Και να δεις πως στο τέλος του Μαραθωνίου, όπου και θα έχουμε ξεβρακωθεί και πάλι σαν χώρα, θα μιλά (παρέα φυσικά με τον Αντώνη Σαμαρά) για τεράστια νίκη!!! Εμείς σας τα λέγαμε… Έτσι απλά…

Και η χθεσινή ημέρα ήταν μόνο η αρχή… Στις σημερινές συναντήσει να δείτε τι έχει να γίνει… Η τρόικα θα έχει επαφές με τους αρμόδιους υπουργούς, για:

* Το ασφαλιστικό, για το οποίο η τρόικα ζητεί εφαρμογή μέτρων από την 1-1-2015.

* Το εργασιακό, που περιλαμβάνει απελευθέρωση απολύσεων στον ιδιωτικό τομέα και ανταπεργία των εργοδοτών.

* Τις απολύσεις από το δημόσιο τομέα.

* Την επιτάχυνση των πλειστηριασμών ακινήτων για χρέη προς το Δημόσιο, με τιμή εκκίνησης το 1/3 της αντικειμενικής αξίας.

* Την οριστική αντιμετώπιση των «κόκκινων» δανείων, που προσεγγίζουν τα 80 δισ. ευρώ.

Θα ζήσουμε και πάλι μεγάλες στιγμές «επιτυχίας»… Και θα φροντίσουν γι” αυτοί ο κύριος Χαρδούβελης και οι υπόλοιποι Υπουργοί… Που βρίσκονται πάντα σε υποτέλεια όπως έχουν διαταχθεί από τους Αντώνη Σαμαρά και Ευάγγελο Βενιζέλο…

Πηγή: Hellasforce


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΙ

Θλιβερά, οδυνηρά θύματα θα είναι κυρίως εκείνοι οι Πολίτες, οι οποίοι θα κληθούν τελικά να πληρώσουν το λογαριασμό – αν και είναι οι τελευταίοι που ευθύνονται για την καταστροφή.

«Ο διοικητής της ΕΚΤ μοιάζει με εκείνον τον οδηγό, ο οποίος προσπαθεί συνεχώς να γεμίσει με βενζίνη το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου του, παρά το ότι είναι γεμάτο μέχρι επάνω – αδυνατώντας να καταλάβει πως το «όχημα» δεν έμεινε στο δρόμο λόγω έλλειψης βενζίνης, αλλά επειδή χάλασε το κιβώτιο ταχυτήτων του.
Όσο για την διοικητή της Fed, μοιάζει με κάποια που προσπαθεί εναγωνίως να κρατήσει κλειστό το καπάκι ενός καζανιού που βράζει, τροφοδοτώντας συνεχώς με περισσότερα ξύλα τη φωτιά που έχει ανάψει από κάτω του - αδυνατώντας να καταλάβει πως με τον τρόπο αυτό θα προκαλέσει μία, μοναδική στην ιστορία, έκρηξη«.

Άποψη

Είναι αρκετοί αυτοί που πιστεύουν πως ζούμε σε ένα αμιγώς καπιταλιστικό περιβάλλον – με αποτέλεσμα να κατηγορούν το σύστημα της ελεύθερης αγοράς, για όλα τα δεινά που βιώνουν.
Εν τούτοις, από καθαρά οικονομικής πλευράς, ο καπιταλισμός, μετά τον «κανιβαλισμό» που υπέστη από το νεοφιλελευθερισμό, έχει πάψει πια να υπάρχει – με ημερομηνία οριστικού θανάτου του το ξέσπασμα της κρίσης, το 2008, καθώς επίσης με πιθανότερο απόγονο του μία νέα φεουδαρχία.

Ειδικότερα, στο σύστημα της ελεύθερης αγοράς, το κράτος δεν μπορεί να εθνικοποιεί τις τράπεζες – κοινωνικοποιώντας τις ζημίες τους όταν υπερχρεώνονται, ευρισκόμενες στα όρια της χρεοκοπίας.

Δεν μπορεί επίσης να δημεύει την περιουσία των μετόχων ή τις καταθέσεις των αποταμιευτών, όπως διαπιστώθηκε στο παράδειγμα της Κύπρου – ενώ θα επαναληφθεί ασφαλώς και σε άλλες χώρες.

Περαιτέρω, δεν έχει το δικαίωμα να υπεξαιρεί την περιουσία των Πολιτών του, επιβάλλοντας τους υπερβολικούς φόρους και χαράτσια – αφού προηγουμένως τους έχει καταδικάσει σε μειώσεις μισθών και στην ανεργία.Πόσο μάλλον να κατάσχει τις εισφορές τους στα ασφαλιστικά ταμεία, συρρικνώνοντας παράλληλα τις υπηρεσίες του – για να μειώσει τα χρέη που συσσώρευσαν οι ανίκανες κυβερνήσεις του.

Προφανώς δε, απαγορεύεται οι κεντρικές τράπεζες να επεμβαίνουν στις αγορές – όπως για παράδειγμα η Fed, η οποία «παρεμβαίνει» στον αμερικανικό δείκτη S&P, στο 85% περίπου των ημερών διαπραγμάτευσης, χειραγωγώντας παράλληλα την αγορά του χρυσού.

Πολλά από αυτά είναι χαρακτηριστικά στοιχεία του συστήματος του κομμουνισμού, με την οικονομική έννοια της κεντρικά κατευθυνόμενης οικονομίας η οποία δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διάσωση του καπιταλισμού.

Απλούστερα, η διάσωση του καπιταλισμού, εν μέρει με τη βοήθεια μεθόδων του κομμουνισμού, μοιάζει με έναν άνευ προηγουμένου παραλογισμό – ο οποίος έχει μέχρι στιγμής σαν αποτέλεσμα την αύξηση του παγκοσμίου χρέους κατά 43% σε σχέση με το 2008, τον υπερβολικό πλουτισμό της ελίτ, καθώς επίσης την απελπιστική υπερχρέωση πολλών χωρών, τραπεζών, επιχειρήσεων και νοικοκυριών.

Επίσης, τον πολλαπλασιασμό των χάρτινων χρημάτων χωρίς αντίκρισμα, σε επίπεδα μοναδικά στην ιστορία, την εκτόξευση των «στοιχημάτων» στα ύψη, σε χρηματιστήρια που έχουν μετατραπεί σε καζίνο, όπως και την κλιμάκωση της εξαθλίωσης στις περισσότερες χώρες.
Ουσιαστικά λοιπόν, μεταξύ άλλων με τη βοήθεια κομμουνιστικών μεθόδων, οι οποίες βέβαια χρησιμοποιούνται «κατά το δοκούν», αγοράσθηκε χρόνος το 2008, σε μία εξαιρετικά ακριβή τιμή – με αποτέλεσμα να συσσωρευτούν τόσα πολλά χρέη, τα οποία είναι αδύνατον ποτέ να πληρωθούν.

Η λιτότητα δε, η οποία επιβάλλεται από τη Γερμανία, επειδή η οικονομία της εκτρέφεται από αυτήν, δεν πρόκειται να αποφέρει τίποτα – απλά επιβραδύνει το αναμενόμενο κραχ, από το οποίο ελάχιστοι θα διασωθούν, εάν του επιτραπεί να συμβεί ανεξέλεγκτα.

Θλιβερά, οδυνηρά θύματα θα είναι κυρίως εκείνοι οι Πολίτες, οι οποίοι θα κληθούν τελικά να πληρώσουν το λογαριασμό – αν και είναι οι τελευταίοι που ευθύνονται για την καταστροφή. Με δεδομένο όμως το ότι, έχουν επιλέξει δυστυχώς την «αποστασιοποίηση» τους, αντί την ενεργό συμμετοχή και αντίδραση, δεν θα έχουν κανένα λόγο να παραπονεθούν, όταν συμβεί το μοιραίο.
ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΙΛΙΑΡΔΟΣ

πηγη


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!