EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Ασφαλιστικό και εργασιακά στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα

«Στο υπουργείο Εργασίας έχουμε ολοκληρώσει. Είμαστε πάντα έτοιμοι. Δεν υπάρχει πρόβλημα» ανέφερε η ίδια πηγή, μετά τη σύσκεψη προετοιμασίας του Γ. Βρούτση με τον Γκίκα Χαρδούβελη στο υπουργείο Οικονομικών.

Πάντως, ο συγκεκριμένος αξιωματούχος του υπουργείου Εργασίας δεν θέλησε να δώσει λεπτομέρειες, ερωτηθείς εάν η κυβέρνηση εμμένει στην αύξηση σε 100 των δόσεων για τις ασφαλιστικές εισφορές.

Στην ατζέντα της τρόικας για το υπουργείο Εργασίας, βρίσκονται, εκτός από τον αριθμό των δόσεων, τα «καυτά» ζητήματα της βιωσιμότητας του ασφαλιστικού συστήματος (με βάση τις επικείμενες αναλογιστικές μελέτες), το εάν έχει επιτύχει η όχι το μοντέλο για τις ομαδικές απολύσεις (Ανώτατο Συμβούλιο Εργασίας), το δικαίωμα των εργοδοτών σε ανταπεργία, η αλλαγή στον τρόπο απόφασης για απεργία, κ.ά.

Ο κορυφαίος παράγοντας του υπουργείου Εργασίας είπε ότι στο τέλος Οκτωβρίου αναμένεται να είναι έτοιμες οι αναλογιστικές μελέτες για τα ασφαλιστικά ταμεία, βάσει της μνημονιακής υποχρέωσης. 

Στο τέλος Σεπτεμβρίου αναμένεται να είναι έτοιμη η μελέτη του ΚΕΠΕ για τη διοικητική ενοποίηση των ταμείων.

Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
 
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Άνευ νοήματος οι τροποποιήσεις στον ΕΝΦΙΑ

Η εσωτερική ένταση αναζωπυρώνεται με αφορμή τις βελτιώσεις στον ενιαίο φόρο ακινήτων, που σήμερα κατατίθενται στη Βουλή, χαρακτηριζόμενες από την αντιπολίτευση και κοινωνικούς φορείς ως περιορισμένες και προσχηματικές.

Περιορισμένες και αναμενόμενες είναι οι παρεμβάσεις στο ισχύον καθεστώς του Ενιαίου Φόρου Ιδιοκτησίας Ακινήτων, λόγω των εισπρακτικών αναγκών και στόχων που έχουν τεθεί στον προϋπολογισμό με βάση το μνημόνιο. Δεν γλιτώνουν από τον ΕΝΦΙΑ τα κενά και ξενοίκιαστα ακίνητα, ενώ το μέτρο θα επανεξεταστεί το επόμενο έτος.

         

Αυτόματα, από το ηλεκτρονικό σύστημα του υπουργείου Οικονομικών, θα προσδιορίζονται οι φορολογούμενοι που απαλλάσσονται, μερικώς ή ολικώς, από τον ΕΝΦΙΑ. Δεν θα απαιτείται, δηλαδή, η υποβολή αιτήσεων και δικαιολογητικών από τους δικαιούχους οικονομικά ασθενείς πολίτες, τρίτεκνους, πολύτεκνους και ανάπηρους με πολύ χαμηλά εισοδήματα. Αυτό διευκρίνιζαν παράγοντες του υπουργείου. Τα μόνα κριτήρια που θα λαμβάνονται υπόψη για τη χορήγηση των απαλλαγών, θα είναι το ύψος του οικογενειακού εισοδήματος και το άθροισμα των τετραγωνικών μέτρων των κτισμάτων, που δεν πρέπει να ξεπερνά τα 150 τμ.

Η μόνη, μη αναμενόμενη, κίνηση του οικονομικού επιτελείου για την ελάφρυνση πολιτών που αντιμετωπίζουν προβλήματα αφορά την απαλλαγή ολόκληρης της Κεφαλονιάς και άλλων σεισμοπαθών περιοχών της χώρας για ένα έτος, αλλά και αχρηστεμένων ακινήτων που έχουν πληγεί από παλαιότερους σεισμούς, επισημαίνει η «Ναυτεμπορική».

Το μικρό πακέτο των αλλαγών πήρε χθες το «πράσινο φως» από τον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά και τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Ευάγγελο Βενιζέλο, κατά τη διάρκεια σύσκεψης στην οποία μετείχε και ο υπουργός Οικονομικών, στο πλαίσιο της γενικότερης προετοιμασίας της κυβέρνησης εν όψει της «μάχης» που θα δοθεί με την τρόικα από τις 2 έως τις 4 Σεπτεμβρίου στο Παρίσι.
 

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Απολύονται περισσότεροι από 400 διοικητικοί

Προς απόλυση οδεύουν, εν τω μεταξύ, περίπου 400 διαθέσιμοι διοικητικοί υπάλληλοι των Πανεπιστημίων.

Σύμφωνα με την Εφημερίδα των Συντακτών, ο ανεξάρτητος αξιολογητής στον οποίο ανέθεσε το υπουργείο Παιδείας την καταγραφή των αναγκών των οκτώ πανεπιστημίων που έδωσαν διοικητικούς προς διαθεσιμότητα υπολογίζει τις ανάγκες σε 4.086 υπαλλήλους, την ώρα που τα ιδρύματα ζητούν 4.488.


Σύμφωνα με την έκθεση του «ανεξάρτητου αξιολογητή», η προτεινόμενη λύση, που κρατήθηκε ως επτασφράγιστο μυστικό και συζητείται σήμερα στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων, δεν «κρεμάει» την κυβέρνηση και διώχνει από τα πανεπιστήμια περί τα 400 άτομα, δηλαδή όσους είχε αρχικά υπολογιστεί από τα αρμόδια κυβερνητικά επιτελεία.

Το υπουργείο Παιδείας έχει χαρακτηρίσει την ανεξάρτητη έκθεση ως απόλυτο οδηγό για την εξέλιξη της διαθεσιμότητας κάτι που σημαίνει ότι οι πλεονάζοντες 402 διοικητικοί θα φύγουν από τα πανεπιστήμια.

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Σε εξέλιξη η κατασκευή της επέκτασης του μετρό στον Πειραιά

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής για την επέκταση του μετρό στον Πειραιά, ενός έργου που ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2012 και υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί το 2017 και πρόκειται να αλλάξει τη ζωή των κατοίκων σε συνοικίες του Πειραιά όπως η Νίκαια, ο Κορυδαλλός και τα Μανιάτικα.

Ο μετροπόντικας έχει ξεπεράσει πλέον τις πρώτες δυσκολίες και σκάβει με ρυθμό 15 μέτρα την ημέρα, ενώ έχει διανοίξει περί 1.100 μέτρα, που σημαίνει ότι θα φθάσει στον σταθμό του Κορυδαλλού αρχές Δεκέμβρη.

Το έργο παρουσιάζει καθυστέρηση 4-6 μηνών σχετικά με το αρχικό χρονοδιάγραμμα, αλλά οι υπεύθυνοι της «Αττικό Μετρό» είναι αισιόδοξοι ότι το μεγαλύτερο μέρος θα «απορροφηθεί» με επιτάχυνση των ρυθμών. «Υπήρξαν κάποιες καθυστερήσεις σε σχέση με τις προθεσμίες του χρονοδιαγράμματος, αλλά δεν οφείλονται ούτε στην «Αττικό Μετρό», ούτε στον εργολάβο. Για την κατασκευή του σταθμού, π.χ. στα Μανιάτικα, απαλλοτριώθηκαν μερικές κατοικίες, αλλά οι ένοικοι καθυστέρησαν να φύγουν», αναφέρει ο κ. Ουρανός. «Νομίζω όμως ότι ο μετροπόντικας θα κινηθεί τώρα γρηγορότερα και θα κερδίσουμε χρόνο. Ο εργολάβος, πάντως, δεν έχει ζητήσει επέκταση του χρονοδιαγράμματος».

Θα εξυπηρετεί καθημερινά 132.000 κατοίκους -Ανάσα για τους δρόμους του Πειραιά

Η κομβική σημασία του έργου αναδεικνύεται από το γεγονός ότι, με βάση τους υπολογισμούς, θα εξυπηρετεί περίπου 132.000 κατοίκους, που σημαίνει ότι ο συνολικός αριθμός επιβατών του μετρό θα ξεπεράσει το 1 εκατομμύριο ημερησίως.

Ακόμα, η λειτουργία του σταθμού στον Πειραιά, θα δώσει ανάσα στην πόλη, καθώς υπολογίζεται ότι θα κυκλοφορούν 23.000 λιγότερα Ι.Χ. στην ευρύτερη περιοχή.

Λιμάνι – αεροδρόμιο σε 45 λεπτά

Τέλος, με τη λειτουργία του σταθμού μετρό στον Πειραιά θα συνδεθεί απευθείας το αεροδρόμιο με το λιμάνι (περίπου 45 λεπτά απόσταση), ενώ θα δημιουργηθεί ένα συγκοινωνιακό κέντρο στο οποίο θα συναντώνται ΗΣΑΠ, μετρό, προαστιακός (ο σταθμός του βρίσκεται πίσω από τον ΗΣΑΠ) και τραμ (υπό κατασκευή η επέκταση). Ο προϋπολογισμός του έργου, που έχει ανατεθεί στην κοινοπραξία J & P AΒΑΞ – Ghella SpA – Alstom Transport πλησιάζει τα 600 εκατ. ευρώ.

Στο φουλ οι εργασίες στο λιμάνι -Ποιες οι τεχνικές δυσκολίες

Από τα μέσα Σεπτεμβρίου μια έκπληξη θα περιμένει τους οδηγούς που θα κινούνται μπροστά από τον σταθμό του ΗΣΑΠ, καθώς, σύμφωνα με την «Καθημερινή», θα πρέπει να περνούν υποχρεωτικά μέσα από το λιμάνι.

Συγκεκριμένα, από τον χώρο που ανήκε μέχρι πρόσφατα στο λιμάνι, καθώς τόσο η περίφραξη του λιμένα όσο και ο δρόμος έχουν μετακινηθεί προς τη θάλασσα σε μήκος 110 μέτρων, ώστε να δημιουργηθεί χώρος για την κατασκευή του σταθμού του μετρό του Πειραιά. Οι τεχνικές προκλήσεις είναι πολλές, καθώς ο σταθμός θα βρίσκεται κάτω από τη στάθμη της θάλασσας και δίπλα στο διατηρητέο κτίριο του σταθμού του ΗΣΑΠ.

Ο σταθμός του Πειραιά θα βρίσκεται υπογείως και θα διαθέτει τρεις εισόδους: μια μέσα στον σταθμό, μία στην πλατεία Οδησσού δίπλα στον σταθμό και μια απέναντι, μέσα στο λιμάνι. Λόγω της θέσης του (μόλις 30 μέτρα από τη θάλασσα και δίπλα στο κτίριο του ΗΣΑΠ, που χτίστηκε κατά τον Μεσοπόλεμο), η κατασκευή του συγκεκριμένου σταθμού θεωρείται το πιο απαιτητικό από τα έργα της επέκτασης του μετρό προς τον Πειραιά.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Το είδαμε και αυτό: Ο Ευαγγελάτος στη ΝΕΡΙΤ με «δωράκι» δωρεάν διαφήμιση

Στην τελική ευθεία για  ΝΕΡΙΤ βρίσκεται ο δημοσιογράφος Νίκος Ευαγγελάτος. Ωστόσο οι πληροφορίες για τις λεπτομέρειες της συνεργασίας, αν επιβεβαιωθούν, προκαλούν πολλά ερωτηματικά.

Η εκπομπή που θα παρουσιάζει ο κ. Ευαγγελάτος, θα είναι παρόμοια με αυτή που είχε στον τηλεοπτικό σταθμό του ΣΚΑΙ και θα μεταδίδεται κάθε μέρα από τις 6 έως και τις 8 το απόγευμα. Ο δημοσιογράφος βρέθηκε στα γραφεία της ΝΕΡΙΤ και όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, οι δύο πλευρές έχουν συμφωνήσει και απομένουν τα τυπικά.

“Υπάρχουν σκέψεις” δήλωσε στις Τυπολογίες ο καθηγητής πρόεδρος-διευθύνων σύμβουλος της ΝΕΡΙΤ, Αντώνης Μακρυδημήτρης για τη συνάντηση στο Ραδιομέγαρο, με το Νίκο Ευαγγελάτο. Σύμφωνα πάντα με τις Τυπολογίες οι σκέψεις αυτές προφανώς, όταν θα διατυπωθούν θα λάβουν μορφή και θα προωθηθούν στο ΔΣ της ΝΕΡΙΤ προς συζήτηση.

Στη συνάντηση του προέδρου της ΝΕΡΙΤ καθηγητή Αντώνη Μακρυδυμήτρη και του αντιπροέδρου του Δ.Σ. Ροδόλφου Μορώνη με τον Νίκο Ευαγγελάτο σύμφωνα με πληροφορίες, συμφωνήθηκε ότι αν και εφόσον προχωρήσει η συνεργασία, θα είναι "αμισθί". Η ΝΕΡΙΤ όμως θα του παράσχει δωρεάν διαφημιστικό χρόνο για τις ιστοσελίδες τις οποίες έχει μαζί με τη σύζυγό του Τατιάνα Στεφανίδου.

Το ερώτημα είναι αν τελικά το "αμισθί" είναι περισσότερο κοστοβόρο για τον Έλληνα φορολογούμενο, εφόσον μιλάμε για δωρεάν διαφήμιση σε δημόσια συχνότητα.

Πώς δηλαδή η κρατική τηλεόραση, που λειτουργεί με ανταποδοτικό τέλος, θα διαφημίζει δωρεάν ιστοσελίδες ιδιωτικών συμφερόντων

Το παράδοξο, είναι ότι η πρώην ΕΡΤ ονομάστηκε ΝΕΡΙΤ (Νέα Ελληνική Ραδιοφωνία Ιντερνετ και Τηλεόραση), για να συμπεριληφθούν στη νέα ονομασία και οι δημοσιογραφικές υπηρεσίες, που παρέχει στο διαδίκτυο μέσω της ιστοσελίδας http://www.nerit.gr/. Μάλιστα είχε τεθεί και ως όρος στις συνεργασίες με τους δημοσιογράφους, να μην απασχολούνται σε ανταγωνιστικά μέσα.

Αν κλείσει η συμφωνία, θα πρόκειται για εξωτερική παραγωγή, θα υπάρξουν και συνεργάτες που λογικά θα αμειφθούν και καλό θα είναι ο λογαριασμός να γίνει γνωστός πριν πέσουν οι όποιες υπογραφές, για να ξέρει ο φορολογούμενος ποιους και γιατί θα πληρώνει.

Για την ιστορία, το ανταποδοτικό τέλος ισχύει από 1.1.2014 μετά από σχετική εισήγηση του Δ.Σ. της ΝΕΡΙΤ Α.Ε. και εισπράττεται μέσω του λογαριασμού του ηλεκτρικού ρεύματος. Υπολογίζεται δε, στα 3 ευρώ μηνιαίως για κάθε λογαριασμό.

Σύμφωνα με την κυβέρνηση, τα έσοδα από το ανταποδοτικό τέλος για το 2014 έχουν προϋπολογιστεί στα 191 εκ. ευρώ από τα οποία τα 101 εκ. καλύπτουν το κόστος λειτουργίας της ΝΕΡΙΤ. Η εταιρεία θα συνεισφέρει 91,4 εκ. στο πρωτογενές πλεόνασμα του κρατικού προϋπολογισμού για το 2014.

Το 2012, το κόστος λειτουργίας της ΕΡΤ ήταν 245 εκ. ευρώ και τα συνολικά έσοδα από το ανταποδοτικό τέλος περίπου 300 εκατ. ευρώ


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!