EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Ιδού ο Eυάγγελος Βενιζέλος ηλίθιε ‘Ελληνα, σε χαιρετά μέσα από σκάφος με σημαία από… offshore !!!

Ναι, εσένα χαιρετά ηλίθιε Έλληνα που σου έκλεισε την επιχείρηση. Εσένα που καταχρέωσε απλώς φτιάχνοντας νόμους. Εσένα που σε έστειλε στους σαράφηδες για να πουλήσεις τα τελευταία χρυσαφικά και οικογενειακά κειμήλια.

Εσένα που έδιωξε το παιδί σου από τη χώρα και την άρρωστη μάνα σου από το νοσοκομείο επειδή ήταν ανασφάλιστη. Εσένα που ψάχνεις απεγνωσμένος να βρεις δουλειά εδώ και χρόνια, κι εσένα, που κρεμάστηκες από κάποιο ταβάνι γιατί δεν άντεξες να ζεις με αναξιοπρέπεια.

Εσένα που μαζί με τους ελεεινούς του συνεταίρους Σαμαράδες και Κουβέληδες, ξεπούλησαν την πατρίδα σου και τον εθνικό της πλούτο στα αφεντικά τους…

Χαιρετά και σένα που επειδή είσαι φτωχός πάς και στήνεις τη σκηνή σου με την οικογένειά σου και ξαφνικά βρίσκεσαι στο αυτόφωρο, τιμωρούμενος για τη… φτώχεια σου…

Εσένα κι όλους τους άλλους χαιρετά τώρα ο άθλιος Βενιζέλος, μέσα από ένα κότερο που ανήκει σε κάποια offshore, όπως μαρτυρά και η σημαία.

Πάρτον και φάτον, ηλίθιε Έλληνα…

                       dbrthrjh

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Οι προϋποθέσεις συνταξιοδότησης από το Δημόσιο

Τρεις παράμετροι καθορίζουν τις προϋποθέσεις συνταξιοδότησης από το Δημόσιο: Πρώτον, η ημερομηνία διορισμού, δεύτερον, το έτος που οι ασφαλισμένοι συμπληρώνουν τα απαιτούμενα έτη υπηρεσίας (30 έτη, 25 έτη ή 20ετία για ειδικότερες προϋποθέσεις) και, τρίτον, από το αν έχουν ή όχι προϋπηρεσία στον ιδιωτικό τομέα.

Η ημερομηνία διορισμού έχει σημασία για να καθοριστεί επακριβώς ο χρόνος υπηρεσίας στο Δημόσιο. Και αυτό γιατί σε πολλές περιπτώσεις υπάλληλοι που ήταν στο Δημόσιο πριν από το 1983 με ασφάλισης ΙΚΑ και μονιμοποιήθηκαν μετά δεν έχουν τις ίδιες προϋποθέσεις με όσους είχαν ημερομηνία διορισμού πριν από το 1983.

Για λόγους δικαιοσύνης όμως όσοι έχουν ημερομηνία διορισμού μετά το 1983 αλλά χρόνο ασφάλισής τους πριν από το 1983 στα συντάξιμα χρόνια του Δημοσίου για να θεμελιώσουν την 25ετία νωρίτερα.

Από την ημερομηνία διορισμού, καθορίζεται και το έτος που συμπληρώνεται η 25ετία. Όσοι διορίστηκαν πριν από το 1983 συνταξιοδοτούνται με τις προϋποθέσεις που ισχύουν το έτος που συμπληρώθηκε η 25ετία και κατοχυρώνουν σύνταξη χωρίς όριο ηλικίας 32,5 έως 35 έτη.

Όσοι διορίστηκαν μετά το 1983 και έχουν 25ετία έως το 2010 κατοχυρώνουν σύνταξη με 35ετία αλλά αφού κλείσουν και το 58ο έτος ενώ βγαίνουν και με 37 έτη χωρίς όριο ηλικίας.

Προσοχή: Όσοι έχουν διοριστεί πριν από το 1983 και πριν από μπουν στο Δημόσιο είχαν ασφαλιστεί σε άλλο Ταμείο (π.χ. ΙΚΑ το 1980 και Δημόσιο το 1982 ή ΤΕΒΕ το 1978 και Δημόσιο το 1981) δεν μπορούν να συνυπολογίζουν στην 35ετία για σύνταξη χωρίς όριο ηλικίας την ασφάλιση σε άλλα Ταμεία. Το διάστημα αυτό θα υπολογιστεί με διαδοχική ασφάλιση και αφού πρώτα συμπληρωθούν οι προϋποθέσεις συνταξιοδότησης από το Δημόσιο. Η 35ετία δηλαδή θα πρέπει να είναι «ατόφια» στο Δημόσιο για έξοδο, χωρίς όριο ηλικίας όσων έχουν ημερομηνία πρόσληψης μέχρι 31/12/1982.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ηράκλειο: Αυξάνονται τα λουκέτα στην αγορά – Χειρότερα και από το 2013

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούουν οι επιχειρηματίες της Κρήτης και ζητούν από την πολιτεία να λάβει μέτρα.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία για το Ηράκλειο τον Ιούλιο 153 επιχειρήσεις έκλεισαν ενώ μόλις 81 άνοιξαν.

Τα στοιχεία είναι χειρότερα από πέρσι αφού τον Ιούλιο του 2013 είχαν κλείσει 112 επιχειρήσεις ενώ οι νέες εγγραφές είχαν φτάσει τις 97.

Στον εμπορικό κλάδο μόνο μέσα Ιούλιο έβαλαν λουκέτο 54 επιχειρήσεις, ενώ άνοιξαν 23.

Στη μεταποίηση που αποτελούσε διαχρονικά την ραχοκοκαλιά της τοπικής επιχειρηματικότητας, οι διαγραφές έφτασαν τις 29, την στιγμή που άνοιξαν μόλις 13 νέες επιχειρήσεις.

Στον κλάδο των υπηρεσιών τώρα, πραγματοποιήθηκαν 36 νέες εγγραφές ενώ 67 επιχειρήσεις έκλεισαν.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Απίστευτη καταγγελία: «Ο ΕΝΦΙΑ ήρθε έτοιμος και γραμμένος στα… αγγλικά»

«Ο ΕΝΦΙΑ ήρθε γραμμένος στα αγγλικά και δεν είναι μόνο αυτός ο νόμος» κατήγγειλε ο αντιπρόεδρος της ομοσπονδίας εφοριακών, Τρύφων Αλεξιάδης στον ΑΝΤ1.

«Πάρα πολλοί νόμοι έχουν έρθει γραμμένοι στα αγγλικά. Μάλιστα ορισμένοι από αυτούς, όπως π.χ. ο 4174 (κώδικας φορολογικών διαδικασιών) έχει μέσα φρασεολογία και φαίνεται πως είναι μεταφρασμένος και δεν έχει καμία σχέση με κυβερνητική πραγματικότητα» τόνισε ο Τρύφων Αλεξιάδης.

«Δεν είναι δυνατόν να κάνουν τους νόμους στα παρασκήνια κάποιοι παρασύμβουλοι παχυλά αμειβόμενοι, οι οποίοι είναι και μόνιμοι, κι όταν οι νόμοι αυτοί μας οδηγούν εδώ που μας οδηγούν, κάποιοι αρχίζουν να λένε ότι φταίνε κάποιοι υπηρεσιακοί παράγοντες» τόνισε ο κύριος Αλεξιάδης.

Δείτε το βίντεο από το enikos.gr:

         

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Όλη η αλήθεια για τη δήθεν αξιολόγηση των Δημοσίων Υπαλλήλων

Από την ημέρα που οι τύχες της χώρας παραδόθηκαν σε πολυκομματικές κυβερνήσεις (Παπαδήμος, ο υπηρεσιακός Πικραμένος, Σαμαράς), αυτό που όλη η ελληνική κοινωνία παρατηρεί με δέος, είναι η πλήρης κατάρρευση των δικαιωμάτων, πάσης φύσεως, με ταυτόχρονη καταπάτηση – κατάργηση άρθρων του Συντάγματος.

Μια από τις σημαντικότερες ανατροπές είναι και η ουσιαστική κατάργηση της μονιμότητας των Δημοσίων Υπαλλήλων.

Προκειμένου να επιτύχουν αυτό το στόχο, επέλεξαν διάφορες μεθόδους. Μεταξύ αυτών ήταν και η περίφημη κινητικότητα – διαθεσιμότητα, μετά από «αξιολόγηση»!

Έχει μεγάλη σημασία να εξετάσουμε πώς εννοεί η κυβέρνηση την αξιολόγηση.

Κατά τους κυβερνώντες, λοιπόν, σε κάθε υπουργείο, με τους βαθμούς 9 ως 10 αξιολογείται ποσοστό έως και 25% των υπαλλήλων, με τους βαθμούς 7 ως 8 αξιολογείται ποσοστό έως και 60% των υπαλλήλων και με τους βαθμούς 1 ως 6 αξιολογείται ποσοστό έως και 15% των υπαλλήλων.

Πρόκειται για τη λεγόμενη έκθεση επιμερισμού ποσοστών ανά κλίμακα βαθμολόγησης. Και στέλνεται και διευκρίνιση με την οποία το υπουργείο επισημαίνει ότι όσοι βαθμολογούνται με την κατώτερη βαθμολογία δεν οδηγούνται σε διαθεσιμότητα, καθώς αυτή τελείωσε, ούτε απολύονται.

Με βάση τα όσα λέει η κυβέρνηση, προκύπτουν κάποια κρίσιμα ερωτήματα. Πώς θα γίνει η αξιολόγηση; Με τι κριτήρια; Από πού προκύπτουν αυτές οι βαθμολογήσεις; Οι εργαζόμενοι ως τι θα αξιολογηθούν;

Η λογική της κυβέρνησης και σε αυτό το θέμα είναι απολύτως εσφαλμένη. ΔΕΝ επιθυμεί να αξιολογήσει, απλά, επιθυμεί να παρουσιάσει αριθμούς, όπως της ζητούν οι τροϊκανοί. Γιατί, με όσα λένε ότι θέλουν να κάνουν και όπως περιγράφονται στο νόμο, το μόνο που δεν τους ενδιαφέρει, είναι η αξιολόγηση.

Αν πραγματικά επιθυμούσε να μεταρρυθμίσει τη χώρα και ιδιαίτερα το Δημόσιο Τομέα, την ατμομηχανή κάθε σοβαρής χώρας, έπρεπε να κάνει κάποιες σημαντικές κινήσεις.

Η πρώτη κίνηση είναι να συνταχθούν νέα οργανογράμματα κατά υπουργείο, στα οποία θα περιγράφονται:
• Η θέση εργασίας
• Τα προσόντα του ενδιαφερόμενου
• Καθηκοντολόγιο

Στη συνέχεια προκηρύσσει τις θέσεις με αναλυτική περιγραφή των παραπάνω. Με την πρόσληψη των ενδιαφερομένων και την τοποθέτησή τους να υπάρχει ένα χρονικό περιθώριο έξι μηνών για να μπορέσουν να δείξουν τις δυνατότητές τους.

Ακολούθως, με ένα σύστημα επιστημονικά τεκμηριωμένο και πλήρως αδιάβλητο, μπορεί να προχωρήσει στην αξιολόγηση.

Η αξιολόγηση που γίνεται υπό αυτές τις συνθήκες, έχει αποτέλεσμα. Παράλληλα, με τον τρόπο αυτό, θα τοποθετείται ο κατάλληλος ενδιαφερόμενος στην κατάλληλη θέση.

Αντί αυτών, η πρακτική που ακολουθείται σήμερα είναι η προκήρυξη αριθμού ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ, ΥΕ και στη συνέχεια η τοποθέτησή τους όπου υπάρχουν κενά ή ανάγκες!

Πλέον αυτού, πλείστες όσες φορές ο προσληφθείς υποχρεώνεται σε αλλαγή θέσης αναιτιολόγητα. Ή υποχρεώνεται σε συχνές αλλαγές καθηκόντων, ανάλογα με τις διαθέσεις του προϊσταμένου.

Ο κάθε εργαζόμενος, υπό αυτές τις συνθήκες, ΔΕΝ μπορεί να κριθεί. Εκτός εάν κρίνεται για την προσαρμοστικότητά του σε κάθε θέση που τοποθετείται. Για ουδένα άλλο λόγο μπορεί να κριθεί.

Γιατί η κυβέρνηση επέλεξε αυτή την περίοδο για να εφαρμόσει μια δήθεν αξιολόγηση στους Δημοσίους Υπαλλήλους;

Για να μπορεί να κουνά το δάχτυλο σε όσους διαφωνούν μαζί της, τονίζοντας σε κάθε περίπτωση ότι οι διαφωνούντες δεν επιθυμούν την αξιολόγηση!!!

Βρήκαν οι κυβερνώντες να λένε διάφορα, επιτιθέμενοι στους διαφωνούντες και χαρακτηρίζοντάς τους όπως τους εξυπηρετεί. Και επίσης, σε μια τόσο δύσκολη περίοδο για τους εργαζόμενους, να τους έχει σε διαρκή ομηρεία.

Με αφορμή το ζήτημα της αξιολόγησης, καλό είναι να γνωρίζουμε και κάποια πράγματα από το πολύ πρόσφατο παρελθόν.

Είναι αδιανόητο οι υπουργοί και βουλευτές της κυβέρνησης να επιδιώκουν να επιβάλλουν την δήθεν αξιολόγηση, όταν οι ίδιοι αρνούνται να αξιολογηθούν για το έργο τους.

Είναι χαρακτηριστική η δήλωση του πρώην Προέδρου της Βουλής, Απόστολου Κακλαμάνη, που στις 19 Μαρτίου του 2010, στην Πρώτη Γραμμή, εκπομπή της συγχωρεμένης ΝΕΤ, σύμφωνα με την οποία «οι βουλευτές και οι υπουργοί δεν είναι μαθητούδια για να τα πηγαίνουν από το αυτί και στο δάσκαλο».

Αυτή η δήλωση δείχνει τη νοοτροπία του συνόλου του πολιτικού κόσμου, σύμφωνα με την οποία οι πολιτικοί είναι στο απυρόβλητο, αν και αυθαιρετούν, βάζουν μια ολόκληρη χώρα στη μέγγενη των μνημονίων, παραβιάζουν το Σύνταγμα, προσβάλλουν με τη συμπεριφορά τους το σύνολο των πολιτών, οδηγούν έναν λαό στη μεγαλύτερη ανθρωπιστική κρίση που γνώρισε χώρα σε περίοδο ειρήνης, βιάζουν βάναυσα το κοινωνικό κράτος και παρόλα αυτά εξακολουθούν να συμπεροφέρονται με μοναδική αλαζονεία.

Αν από κάπου πρέπει να ξεκινήσει η αξιολόγηση είναι από τον πολιτικό κόσμο, που αδυνατεί να πράξει το αυτονόητο. Να φτιάξει ένα σωστό κράτος.

Γιάννης Γ. Αγγέλου
πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ποιός λοιπόν τα έφαγε;

Ας υποθέσουμε ότι το δημόσιο από την δεκαετία του 80 είχε κατά μέσο όρο 300.000 υπεράριθμους δημοσίους υπαλλήλους.

Αν βάλουμε τις μέσες (σημερινές ονομαστικές, για την προσαρμογή στο ονομαστικό επίπεδο αναλαμβάνουν οι διαχρονικοί τόκοι στο χρέος) απολαβές του μέσου υπεράριθμου που δουλεύει, κατά μέσο όρο, 25 έτη και έχει πάρει σύνταξη 5 χρόνια μαζί με το εφάπαξ, μπορούμε να δούμε τι κόστισαν οι υπεράριθμοι αυτά τα τελευταία 30 χρόνια.
Αν προσθέσουμε και κατά μέσο όρο 50.000 προνομιούχους υπεράριθμους σε ΔΕΚΟ, με πιο ψηλές αμοιβές, εφάπαξ κλπ, βγαίνει ένα νούμερο άνω των 230 δισ. ευρώ.

Με άλλα λόγια ο κ.Πάγκαλος είχε άδικο: Όχι δεν τα «έφαγαν» όλοι. Όπως δεν έχουν δίκιο και όσοι υποστηρίζουν ότι τα «έφαγαν» μόνο οι πολιτικοί. Τα «έφαγε» πολύ απλά ένα 7%-10% των πολιτών της χώρας.

Φυσικά η ευθύνη των πολιτικών ήταν τεράστια. Αυτό που έκαναν ήταν ότι μοίραζαν «δώρα» για λογαριασμό του φορολογούμενου και των Ευρωπαίων πιστωτών αξίας είτε ενός εκατομμυρίου και άνω (τόσο αξίζει η πρόσληψη στο δημόσιο στη ζωή ενός ατόμου) είτε δυο εκατομμυρίων και άνω (τόσο αξίζει η πρόσληψη στις ΔΕΚΟ). Με αυτά τα «δώρα» διασφάλιζαν την επανεκλογή τους για δεκαετίες και με όλα τα οφέλη που την συνόδευε.

Πρώτο και πάνω απ” όλα, την μεγιστοποίηση της εξουσίας τους και δεύτερον τα όχι ευκαταφρόνητα υλικά οφέλη που συνοδεύουν την άσκηση του βουλευτικού επαγγέλματος (μισθός, αμάξι, δυνατότητα να προσλάβουν τη γυναίκα και κόρη στο γραφείο, κλπ).

Τα οφέλη αυτά υπολογίζονται ότι αξίζουν για τον κάθε πολιτικό τουλάχιστον 5 εκ. ευρώ κατά τη διάρκεια της ζωής τους (200.000 απολαβές το χρόνο, για 20 χρόνια πολιτικής κάνει 4 εκατομμύρια μόνο, χωρίς να υπολογίζονται αυτοκίνητα, συντάξεις, τηλέφωνα, κλπ.)

Όμως το μεγαλύτερο οικονομικό κακό δεν το έκαναν οι υπεράριθμοι μόνο επειδή κατανάλωναν πόρους που ασφαλώς θα μπορούσαν να είχαν χρησιμοποιηθεί αλλού. Το μεγαλύτερο κακό οφείλετο στο ότι η απασχόλησή τους έδινε λάθος σήματα στην αγορά σχετικά με τις επαγγελματικές επιλογές που θα έπρεπε να ακολουθήσουν οι επόμενες γενιές.

Όπως έχει δείξει στις αναλύσεις του ο (αριστερός) κοινωνιολόγος Κώστας Τσουκαλάς, ολόκληρο το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα στην Ελλάδα οικοδομήθηκε πάνω σε μια και μονο αρχή: Όχι πώς να προσφέρει τα απαραίτητα εφόδια που απαιτούνται σε μια δυναμική και συνεχώς μεταβαλλόμενη κοινωνία, αλλά στο πώς να προετοιμάσει τους απόφοιτους να διεκδικήσουν μια θέση στο δημόσιο -σε ένα δημόσιο που φαινόταν να έχει άπειρες δυνατότητες απορρόφησης. Με αποτέλεσμα, σήμερα η Ελλάδα να είναι στις τελευταίες θέσεις μεταξύ των χωρών της ΕΕ των 27, στην παραγωγή επιχειρηματικών και τεχνολογικών καινοτομιών καθώς και διπλωμάτων ευρεσιτεχνίας.

Και ας αφήσουμε επιτέλους τα αστεία περι «νεοφιλελευθερισμού» στην Ελλάδα: «Μετασοβιετικό» ήταν και είναι απ” άκρη σε άκρη το σύστημα, με τις περισσότερες ρυθμίσεις στην ΕΕ των 27 στις αγορές προϊόντων και εργασίας, το μεγαλύτερο κόστος κρατικής γραφειοκρατίας στις επιχειρήσεις, την δίωξη κάθε ανεξάρτητης επιχειρηματικής δραστηριότητας, την δημιουργία κρατικά ευνοούμενων «ολιγαρχών», το χαμηλότερο ποσοστό ξένων επενδύσεων στην ΕΕ των 27 κλπ.

Η μόνη διαφορά της Ελλάδας από το σύστημα Πούτιν είναι, όπως υποστήριξε σε μια πολύ ενδιαφέρουσα ομιλία του πρόσφατα ο αφρικανολόγος καθηγητής Α.Χουλιάρας, ότι ενώ το σύστημα Πούτιν τρέφεται από την εξαγωγή πρώτων υλών, το Ελληνικό μετασοβιετικό σύστημα τρεφόταν για την αναπαραγωγή του από τον συνεχή εξωτερικό δανεισμό.


πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Νέο “ψαλίδι” στις επικουρικές συντάξεις- Έρχονται μειώσεις έως και 3% λόγω του ελλείμματος του ΕΤΕΑ

Στο πλαίσιο κάλυψης του ταμειακού ελλείμματος του ΕΤΕΑ, το οποίο άγγιξε τα 274 εκατ. ευρώ σχεδιάζεται νέα μείωση στις επικουρικές συντάξεις.

Δυσάρεστα νέα έρχονται για χιλιάδες συνταξιούχους! Περίπου ένα εκατομμύριο ασφαλισμένοι αναμένεται να δουν νέες μειώσεις στις επικουρικές τους συντάξεις, οι οποίες θα φτάσουν και στο 3%, προκειμένου να καλυφθεί το ταμειακό έλλειμμα που εμφανίζει το Ενιαίο Ταμείο Επικουρικής Ασφάλισης.

Παρά τις περικοπές της τάξεως του 5,2% -που τέθηκαν σε εφαρμογή τον περασμένο μήνα- το ΕΤΕΑ εμφανίζει έλλειμμα 274 εκατομμυρίων ευρώ.

Το Υπουργείο Εργασίας, σύμφωνα με την εφημερίδα Real News, το Ταμείο δεν μπορεί να λάβει ενίσχυση από τον κρατικό Προϋπολογισμό, καθώς έχει τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιουλίου η εφαρμογή της ρήτρας μηδενικού ελλείμματος και εφόσον τα έσοδα δεν επαρκούν θα γίνονται αυτόματες περικοπές στις συντάξεις. Η ρήτρα ενεργοποιείται αυτόματα και η αναπροσαρμογή των συντάξεων γίνεται κάθε τρίμηνο με πρόταση της Εθνικής Αναλογιστικής Αρχής.

Να σημειωθεί ότι το Υπουργείο Εργασίας έχει δημιουργήσει «ατομική μερίδα» για τον κάθε ασφαλισμένο, ώστε το ύψος των επικουρικών συντάξεων να είναι ανάλογο με τις εισφορές που έχουν καταβληθεί, ενώ ο ασφαλισμένος θα μπορεί να παρακολουθεί ηλεκτρονικά τις εισφορές που έχουν συγκεντρωθεί στην ατομική του μερίδα.



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!