EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Στάση εργασίας στα νοσοκομεία της Αττικής αύριο

Πεντάωρη παναττική στάση εργασίας 10:00-15:00 και συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις 11:00 έξω από το υπουργείο Υγείας, θα πραγματοποιήσουν αύριο οι εργαζόμενοι στα δημόσια νοσοκομεία, ζητώντας την ακύρωση της αξιολόγησης των υπαλλήλων, που όπως υποστηρίζουν οδηγεί σε απολύσεις.

«Το νέο σύστημα αξιολόγησης στοχεύει στην ιδιωτικοποίηση και συρρίκνωση των Δημόσιων Κοινωνικών Αγαθών και δημιουργεί νέα θύματα για τις "ορέξεις" της τρόικας (νέες απώλειες μισθών, διαρκή κινητικότητα, νέες διαθεσιμότητες- απολύσεις)», αναφέρει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων στα Δημόσια Νοσοκομεία (ΠΟΕΔΗΝ) και σημειώνει ότι ούτε ένας εργαζόμενος δεν συμμετείχε στη διαδικασία της αξιολόγησης.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Θανατηφόρο δυστύχημα στη Γαλλία με παιδιά

Πέντε παιδιά και ένας ενήλικας έχασαν τη ζωή τους σε μία σύγκρουση μεταξύ ενός φορτηγού και ενός μικρού λεωφορείου κοντά στο Τρουά, στη βορειοανατολική Γαλλία, ανέφερε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο εισαγγελέας της Τρουά.

«Πρόκειται για ένα θανατηφόρο δυστύχημα με πολλά θύματα» είπε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Αλέξ Περάν, εισαγγελέας της Τρουά, σε τηλεφωνική επικοινωνία.

Τα παιδιά επέβαιναν στο μινιμπάς. Το δυστύχημα σημειώθηκε γύρω στις 16:00 (ώρα Ελλάδας) σε ένα μικρό δρόμο της κοινότητας Κουρτεράνζ, περίπου 12 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά της Τρουά, σύμφωνα με μια ανακοίνωση που εξέδωσε η νομαρχία της Ομπ, στην οποία διευκρινίζεται ότι «τα πρώτα συνεργεία διάσωσης έχουν σπεύσει στο σημείο του δυστυχήματος».

Όπως αναμεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, μια φωτογραφία από το σημείο του δυστυχήματος η οποία αναρτήθηκε στο Διαδίκτυο από την τοπική εφημερίδα L’Est Éclair δείχνει τα συντρίμμια του μικρού λεωφορείου, το μπροστινό μέρος του οποίου έχει καταστραφεί ολοσχερώς.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πραγματικότητα το φιλόδοξο σχέδιο της Αθήνας για μεγάλο δίκτυο σε ποδηλατόδρομους

Μία εντυπωσιακή ρελάνς κάνει το ποδήλατο στην Αθήνα και το μέλλον του στην πόλη δείχνει θεαματικά καλύτερό. Εδώ και σχεδόν 20 χρόνια έχουν γίνει αρκετές, αλλά κυρίως μεμονωμένες προσπάθειες το ποδήλατο να υπάρχει ως μέσο στους Αθηναϊκούς δρόμους.

Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο αυτό δεν έγινε εφικτό …μέχρι τώρα. Φέτος υπάρχει ένας εκπληκτικά μεγάλος –για τα δεδομένα της Αθήνας- αριθμός έργων ποδηλάτου ή που περιλαμβάνουν ποδηλατόδρομους.

Συγκεντρώνοντας τα πιο σημαντικά σας τα παρουσιάζουμε σήμερα:
-ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΦΑΛΗΡΟ-ΓΚΑΖΙ-ΚΗΦΙΣΙΑ
-ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ-ΠΑΤΗΣΙΩΝ
-ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ-ΛΑΥΡΙΟ-ΣΟΥΝΙΟ
-ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
-ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ ΦΑΛΗΡΙΚΟΥ ΟΡΜΟΥ


Όλα τα παραπάνω αποτελούν ένα φιλόδοξο σχέδιο μέχρι το 2020 η Αθήνα να αποκτήσει ένα από τα πιο ενδιαφέροντα –αλλά όχι μεγαλύτερα- ποδηλατικά δίκτυα της Ευρώπης.

Χαρακτηριστικά να αναφέρουμε πως πριν λίγες υπεγράφη και ξεκινά η κατασκευή του τμήματος του κάθετου ποδηλατόδρομου της πόλης από το Γκάζι μέχρι το Φάληρο. Πρόκειται για ένα άξονα αποκλειστικά για ποδηλάτες μήκους 11χλμ που αναμένεται να ολοκληρωθεί στα τέλη της επόμενης χρονιάς (Νοέμβριος 2015).

Ο ποδηλατικός άξονας Πανεπιστημίου-Πατησίων κατασκευάζεται στα πλαίσια του Re-think Athens και της Ανάπλασης Πανεπιστημίου και θα είναι ο μεγαλύτερος ποδηλατόδρομος στο Δήμο Αθηναίων με μήκος περίπου 2χλμ.

Ο ποδηλατικός άξονας του Φαληρικού Όρμου θα κατασκευαστεί στα πλαίσια της Ανάπλασης του Φαληρικού Όρμου και θα αποτελεί μία φυσική συνέχεια του «άτυπου» παραλιακού ποδηλατόδρομου Βούλα-Παλαιό Φάληρο που σήμερα «τερματίζει» στη Μαρίνα Φλοίσβου.

ΟΙ ΔΥΟ ΝΕΟΙ «ΓΙΓΑΝΤΙΟΙ» ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΟΙ
Ο πρώτος βρίσκεται σε έρευνα από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και την Μονάσα Αστικής Κινητικότητας (σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής). Θα έχει μήκος 60 χλμ. και θα είναι ο «οριζόντιος» άξονας της Αθήνας  και της Ανατολικής Αττικής φτάνοντας από τους Αγίους Αναργύρους στο Λαύριο και το Σούνιο. Ουσιαστικά πρόκειται για την «Ποδηλατική Αττική Οδό». Τα αποτελέσματα της έρευνας θα υποδείξουν και την μελλοντική υλοποίηση του, όμως ήδη έχει αποκτήσει την ευρεία αποδοχή των τοπικών κοινωνιών.

Τέλος η αξιοποίηση Ελληνικού "κρύβει" ένα θησαυρό για τους ποδηλάτες. 46 χιλιόμετρα ποδηλατόδρομου μέσα από ένα δίκτυο που θα καλύπτει σχεδόν όλη την έκταση του χώρου που φιλοδοξεί να προσελκύσει τους  ποδηλάτες της πόλης να χρησιμοποιούν αλλά και τους άμεσα απασχολούμενους ή επισκέπτες να το χρησιμοποιούν ως βασικό μέσο μεταφοράς.
 
ypodomes.com
 
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Χαστούκι στο success story της κυβέρνησης από την Blackrock

Η Νορβηγία είναι η ασφαλέστερη οικονομία στον πλανήτη και η Ελλάδα η πιο επικίνδυνη αφού βρίσκεται αντιμέτωπη με τις μεγαλύτερες πιθανότητες χρεοκοπίας με βάση τα δημοσιονομικά στοιχεία.

Αυτό είναι το αποτέλεσμα της έκθεσης που εκπόνησε η Blackrock.
Η Blackrock δεν είναι μια τυχαία εταιρεία.

Είναι η εταιρεία που έφτιαξε την «μελέτη και αξιολόγηση των χαρτοφυλακίων δανεισμού των τραπεζών».

Είναι δηλαδή η εταιρεία που η Τράπεζα της Ελλάδος ανέθεσε να κάνει την διαδικασία αξιολόγησης των δανείων που έχουν οι τράπεζες και αποτύπωσαν τα κεφάλαια που θα χρειαστούν για την ανακεφαλαιοποίηση τους.

Η Blackrock ξέρει δηλαδή από πρώτο χέρι την εικόνα των κόκκινων δανείων στην χώρα μας.
Υψηλή «βαθμολογία» πήρε η Ελλάδα και στην λίστα της Standard & Poor με τις πιο επικίνδυνες χώρες για χρεοκοπία. Στην λίστα αυτή η Ελλάδα φιγουράρει στην πέμπτη θέση με πιο επικίνδυνες χώρες την Αργεντινή και την Βενεζουέλα.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πανηγυρίζει το υπουργείο Οικονομικών για την υπερφολόγηση των πολιτών

Ξεχειλίζει από χαρά το υπουργείο Οικονομικών που κατάφερε να υπερφορολόγήσει τους πολίτες και να εμφανίσει πρωτογενές πλεόνασμα 704 εκατομμυρίων ευρώ.

Έτσι λοιπόν ενώ ευημερούν οι αριθμοί του υπουργείου Οικονομικών τα στιχεία δείχνουν πόσο περισσότερο στενάζουν φέτος τα ελληνικά νοικοκυριά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών εισέπραξαν 143 εκατομμύρια ευρώ επιπλέον φόρους από τον Ιανουάριο έως τον Ιούνιο ενώ οι ιδιοκτήτες ακινήτων πλήρωσαν 158 εκατομμύρια επιπλέον.

Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση του υπουργείου Οικονομικών:
Εκτέλεση Κρατικού Προϋπολογισμού 6-μήνου Ιανουαρίου – Ιουνίου 2014
Σύμφωνα με τα οριστικά στοιχεία εκτέλεσης του κρατικού προϋπολογισμού, σε τροποποιημένη ταμειακή βάση, για το 6-μηνο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2014, παρουσιάζεται έλλειμμα στο ισοζύγιο του κρατικού προϋπολογισμού ύψους 2.419 εκατ. ευρώ έναντι ελλείμματος 4.991 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2013 και επικαιροποιημένου στόχου για έλλειμμα 3.856 εκατ. ευρώ. Το πρωτογενές αποτέλεσμα διαμορφώθηκε σε πλεόνασμα ύψους 707 εκατ. ευρώ, έναντι πρωτογενούς ελλείμματος 1.511 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο το 2013 και στόχου για πρωτογενές έλλειμμα 635 εκατ. ευρώ.
Το ύψος των καθαρών εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού ανήλθε σε 23.615 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 241 εκατ. ευρώ ή 1,0 % έναντι του επικαιροποιημένου στόχου ΜΠΔΣ 2015-2018 .
Τα καθαρά έσοδα του τακτικού προϋπολογισμού ανήλθαν σε 20.646 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 65 εκατ. ευρώ ή 0,3 % υψηλότερα έναντι του επικαιροποιημένου στόχου.
Το σύνολο των φορολογικών εσόδων διαμορφώθηκε σε 19.021 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 98 εκατ. ευρώ ή κατά 0,5% έναντι του επικαιροποιημένου στόχου.
Πιο συγκεκριμένα, κατηγορίες εσόδων που υπερέβησαν τον επικαιροποιημένο στόχο του εξαμήνου Ιανουαρίου – Ιουνίου 2014 είναι οι εξής:
1. Ο φόρος εισοδήματος φυσικών προσώπων κατά 143 εκατ. ευρώ ή 5,1%.
2. Ο φόρος εισοδήματος νομικών προσώπων κατά 170 εκατ. ευρώ ή 18,9%.
3. Oι φόροι στην περιουσία κατά 158 εκατ. ευρώ ή 13,6%,
4. Οι λοιποί άμεσοι φόροι κατά 58 εκατ. ευρώ ή 5,6%,
5. Λοιποί φόροι συναλλαγών κατά 26 εκατ. ή 10,4%,
6. Λοιπά μη φορολογικά έσοδα κατά 166 εκατ. ευρώ ή 9,2%.
Αντίθετα, υστέρησαν έναντι του επικαιροποιημένου στόχου:
1. Ο φόρος εισοδήματος ειδικών κατηγοριών κατά 32 εκατ. ευρώ ή 3,7%,
2. Οι άμεσοι φόροι Παρελθόντων Οικονομικών Ετών (Π.Ο.Ε.) κατά 47 εκατ. ευρώ ή 3,4%,
3. Τα έσοδα από τον Φ.Π.Α πετρελαιοειδών και Ε.Φ.Κ. ενεργειακών προϊόντων κατά 129 εκατ. ευρώ ή 12,8% και 230 εκατ. ευρώ ή 11,7% αντίστοιχα,
4. Οι λοιποί Ε.Φ.Κ. κατά 45 εκατ. ευρώ ή 3,6%,
5. Τα έσοδα προγράμματος ενίσχυσης της ρευστότητας λόγω της χρηματοπιστωτικής κρίσης κατά 85 εκατ. ευρώ ή 44,6%.
Οι επιστροφές εσόδων ανήλθαν σε 1.558 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση κατά 96 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου (1.462 εκατ. ευρώ).
Τα έσοδα του ΠΔΕ ανήλθαν σε 2.969 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 176 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου.
Οι δαπάνες του κρατικού προϋπολογισμού ανήλθαν στα 26.034 εκατ. ευρώ και παρουσιάζονται μειωμένες κατά 1.195 εκατ. ευρώ έναντι του επικαιροποιημένου στόχου (27.230 εκατ. ευρώ).
Ειδικότερα, οι δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού ανήλθαν σε 23.672 εκατ. ευρώ και είναι μειωμένες έναντι του επικαιροποιημένου στόχου κατά 1.240 εκατ. ευρώ, κυρίως λόγω της μείωσης των πρωτογενών δαπανών κατά 943 εκατ. ευρώ έναντι του επικαιροποιημένου στόχου (21.000 εκατ. ευρώ).
Οι δαπάνες του τακτικού προϋπολογισμού παρουσιάζονται μειωμένες σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013 κατά 2.120 εκατ. ευρώ ή σε ποσοστό 8,2%. Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως στη μείωση του συνόλου των πρωτογενών δαπανών κατά 1.350 εκατ. ευρώ ή ποσοστό 6,3% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013, παρά το γεγονός ότι πραγματοποιήθηκαν αυξημένες δαπάνες ύψους 247 εκατ. Ευρώ για τη διάθεση κοινωνικού μερίσματος, 31 εκατ. Ευρώ για τη χορήγηση επιδόματος θέρμανσης, 16 εκατ. Ευρώ για τη χορήγηση πολυτεκνικών επιδομάτων, 54 εκατ. Ευρώ για την επιχορήγηση νοσηλευτικών ιδρυμάτων και 51 εκατ. Ευρώ για δαπάνες διενέργειας εκλογών.
Οι δαπάνες του Προϋπολογισμού Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ) διαμορφώθηκαν σε 2.362 εκατ. ευρώ, αυξημένες κατά 44 εκατ. ευρώ έναντι του στόχου (2.318 εκατ. ευρώ) και κατά 590 εκατ. ευρώ σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Συνεχίζεται το πάρτι στον ΕΟΠΥΥ

Μπροστά σε περιπτώσεις υπερσυνταγογράφησης, προκλητής ζήτησης και παράνομης χρήσης βιβλιαρίων υγείας βρέθηκαν οι ελεγκτές του ΕΟΠΥΥ.

Στην πρώτη περίπτωση χρησιμοποιήθηκε εν αγνοία ασφαλισμένης το βιβλιάριο υγείας της από άγνωστο άτομο και εκδόθηκαν 48 συνταγές, με 102 μονάδες (εμβαλάγια) ενός σκευάσματος με δραστική ουσία για χρονικό διάστημα από 1/2013 έως 1/2014. Η συνταγογράφηση διενεργήθηκε από 32 ιατρούς και οι συνταγές εκτελέστηκαν από 35 φαρμακεία σε περιοχές της Θεσσαλίας, Στ. Ελλάδας, Κεντρικής Μακεδονίας. Η ασφαλισμένη δεν ελάμβανε το σκεύασμα και δεν έπασχε από τις αναγραφόμενες στις συνταγές παθήσεις.

Στη δεύτερη περίπτωση, ασφαλισμένος- νεφροπαθής χρησιμοποιούσε περισσότερα του ενός βιβλιάρια υγείας για υπερσυνταγογράφηση φαρμάκων υψηλού κόστους, αλλά και άλλων φαρμάκων, οι ενδείξεις των οποίων δεν αντιστοιχούν στις παθήσεις του, για χρονικό διάστημα από 1/2013 έως 2/2014. Οι συνταγές έχουν εκδοθεί από 15 γιατρούς της Αττικής και η διαφορά κόστους των συνταγογραφούμενων φαρμάκων, σε σχέση με την αναγκαία φαρμακευτική αγωγή του ασφαλισμένου, σύμφωνα με τον ιατρικό φάκελο και τον θεράποντα νεφρολόγο ιατρό, προσεγγίζει τις 148.000 ευρώ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΕΟΠΥΥ, ο έλεγχος των εμπλεκόμενων συνεχίζεται για τον καταλογισμό ευθυνών, ενώ παράλληλα διερευνά ένα σύνολο καταγγελιών ασφαλισμένων για υπερχρεώσεις κατά τη νοσηλεία τους σε ιδιωτικές κλινικές.

Ήδη, έχουν καταλογιστεί από την Υπηρεσία Ελέγχου Δαπανών Υγείας Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης (ΥΠΕΔΥΦΚΑ) για επιστροφή σε 7 ασφαλισμένους ποσά ύψους 80.000 ευρώ για καταχρηστικές χρεώσεις σε νοσηλείες και ειδικότερα σε ΜΕΘ ιδιωτικών κλινικών.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Νέος χάρτης στις συγκοινωνίες -Τι αλλάζει σε μετρό, λεωφορεία και ΚΤΕΛ


Νέος χάρτης στις συγκοινωνίες -Τι αλλάζει σε μετρό, λεωφορεία και ΚΤΕΛ

Μία τάξη στο κέντρο της Αθήνας επιχειρεί να βάλει μελέτη του υπουργείου Υποδομών, που αλλάζει το χάρτη στις συγκοινωνίες για την πρωτεύουσα. Με την εφαρμογή του συγκεκριμένου πλάνου, θα γίνει μία προσπάθεια για την αποσυμφόρηση του κέντρου της Αθήνας, μέσω της συνεργασίας μεταξύ ΟΑΣΑ και ΚΤΕΛ.

Προκειμένου να μην επιβαρύνεται το κέντρο από την κυκλοφορία των ΜΜΜ και την είσοδο των υπεραστικών λεωφορείων σε αυτό, η μελέτη δίνει τις βασικές αρχές που πρέπει να υλοποιηθούν από τον ΟΑΣΑ αλλά και από την νέα Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών (ΡΑΕΜ) που συστήθηκε σε σώμα ώστε να μπει τάξη στο κέντρο της Αθήνας.

Σύμφωνα με την «Ημερησία», το πλάνο προβλέπει μεταξύ άλλων την μετατροπή 4-5 μεγάλων σταθμών του μετρό σε κόμβους. Εκεί, όπου υπάρχει διαθέσιμος χώρος στάθμευσης και άνετη προσέλευση επιβατών, θα γίνουν το «κέντρο» για την αλλαγή από το ένα μέσο στο άλλο.
Παράλληλα, υπάρχει και η πρόθεση ένταξης των ΚΤΕΛ Αττικής στο σύστημα αστικών συγκοινωνιών, τα οποία θα λειτουργούν συμπληρωματικά με τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Βέβαια σε αυτή την περίπτωση ΚΤΕΛ και ΟΑΣΑ θα πρέπει να «μοιραστούν» και την κρατική επιδότηση.

Στόχος είναι η συνεργασία των δύο μέσων ώστε τα λεωφορεία του ΟΑΣΑ να πάψουν να εκτελούν μακρινά δρομολόγια όπως π.χ. στην Αρτέμιδα και να περιοριστούν στο στενότερο δίκτυο της Αθήνας. 

Από την πλευρά τους τα ΚΤΕΛ θα εκτελούν όλες τις μακρινές διαδρομές και θα πάψουν να εισέρχονται στο κέντρο της πόλης χρησιμοποιώντας σταθμούς μετεπιβίβασης του μετρό με βασικό αυτό της Δουκίσσης Πλακεντίας.

Οι αλλαγές στα ΚΤΕΛ

Αυτές οι αλλαγές, σε συνδυασμό με τη δημιουργία του νέου ενοποιημένου σταθμού των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα θα οδηγήσει σε ανατροπή της κυκλοφορίας σε βασικές οδικές αρτηρίες καθώς θα συνοδεύεται από το «λουκέτο» των σταθμών στον Κηφισό και την οδό Λιοσίων.

Ετσι, με τη μεταφορά των υπεραστικών λεωφορειακών γραμμών στον σταθμό του Ελαιώνα, θα γίνει πιο εύκολη τη μεταφορά των επιβατών προς το αεροδρόμιο, το λιμάνι και το κέντρο της Αθήνας, αφού θα γίνεται μέσω του Μετρό.

Την ίδια στιγμή, τάξη στην αγορά των ΚΤΕΛ θα επιχειρήσει να βάλει η νέα Ρυθμιστική Αρχή Επιβατικών Μεταφορών η οποία ξεκινά τον έλεγχο της αγοράς σε όλη τη χώρα. Στόχος η καταγραφή, η έγκριση και ο διαχωρισμών των γραμμών των ΚΤΕΛ προκειμένου να καταρτιστούν τα τεύχη δημοπράτησης και να δημοπρατηθούν οι γραμμές μέσα στο 2015.

Τα στελέχη της Επιτροπής καλούνται να ξαναφτιάξουν από την αρχή το σύστημα, να εκτιμήσουν την προσφορά και την ζήτηση στις συγκοινωνίες, να τιμολογήσουν τις υπηρεσίες και να προστατέψουν τον επιβάτη αλλά και το δημόσιο ταμείο.

Η επιτροπή θα πρέπει να επιδοθεί σε αγώνα δρόμου προκειμένου η απελευθέρωση των επιβατικών οδικών μεταφορών να γίνει πριν από το 2019 οπότε και λήγει η σχετική προθεσμία που έχει δοθεί από την Ε.Ε.

Η ΡΑΕΜ θα έχει επίσης την αρμοδιότητα για την ένταξη των υφιστάμενων γραμμών σε τρεις κατηγορίες με γεωγραφικά αλλά και οικονομικά κριτήρια.

Οι τρεις κατηγορίες θα είναι οι εξής:

1. Άγονες και επιδοτούμενες από το κράτος γραμμές, με αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης, στο πλαίσιο της υποχρέωσης παροχής δημόσιας υπηρεσίας.

2. Γραμμές χωρίς κρατική επιδότηση και με αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης. Θα συνδέουν τις δημοτικές ενότητες με τα κέντρα Καλλικρατικών δήμων και στη συνέχεια με τα κέντρα των περιφερειακών ενοτήτων.

3. Πλήρως απελευθερωμένες γραμμές χωρίς δικαίωμα αποκλειστικής εκμετάλλευσης στις οποίες η τιμολογιακή πολιτική θα ορίζεται από τους κανόνες της ελεύθερης αγοράς. Πρόκειται για διαπεριφερειακές συνδέσεις μεταξύ των αστικών ή περιφερειακών κέντρων καθώς και για συνδέσεις αστικών κέντρων με λιμάνια, αεροδρόμια κ.λπ. εξαιρουμένων της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης.

Στις άγονες και στις γραμμές με αποκλειστικό δικαίωμα εκμετάλλευσης των δύο πρώτων κατηγοριών η ανάθεση έργου θα γίνεται με διαγωνισμό, ενώ θα μπορεί να γίνει και απευθείας αν η μέση ετήσια αξία της σύμβασης είναι κάτω του 1 εκατ. ευρώ ή αφορά εκτέλεση του μεταφορικού έργου που δεν υπερβαίνει τα 300.000 χιλιόμετρα.

Οι άδειες θα ισχύουν για 10 χρόνια με δυνατότητα παράτασης για άλλα πέντε ενώ θα προβλέπεται πλαφόν στα κόμιστρα.

Τέλος, το Δημόσιο θα σταματήσει να ορίζει τις τιμές όπως γινόταν μέχρι σήμερα, και θα βάζει ένα ανώτατο πλαφόν βάσει επιβατοχιλιομέτρων, το οποίο ουδείς θα μπορεί να ξεπεράσει. Παράλληλα, θα καταργηθεί η εσωτερική επιδότηση των ΚΤΕΛ, βάσει της οποίας μετακυλιόταν μέρος του κόστους των άγονων γραμμών στους επιβάτες των κερδοφόρων δρομολογίων.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ο Αθανασίου κατάργησε τη διάταξη για τον παράνομο πλουτισμό των πολιτικών!

ΦΥΓΑΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΙΤΗ! Αλλα και τους “κηπουρους” που βρέθηκαν με βιλάρες και πισίνες μετά το μνημονιο… Της Μαντρόνας Κατσαλή

Με διάταξη που έφερε στη Βουλή με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, ο υπουργός Δικαιοσύνης, Χαράλαμπος Αθανασίου, απαλλάσσονται…
όσοι βουλευτές, νομάρχες, δήμαρχοι, εκδότες κ.λ.π. έχουν κατηγορηθεί για παράνομο πλουτισμό, με βάση το νόμο για το πόθεν έσχες!

Η πρωτοφανής αυτή ενέργεια του υπουργού Δικαιοσύνης, όπως αποκαλύπτει σήμερα το directnews.gr, σημειώθηκε κατά την ψήφιση του περίφημου νόμου 4524/2014 που έχει τίτλο «Μέτρα στήριξης και ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας», ψηφίστηκε από τους βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας και του ΠΑΣΟΚ και δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ στις 7 Απριλίου.
Συγκεκριμένα, στη σελίδα 82 του νόμου, με επικεφαλίδα «ΙΕ20: ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ» και στο εδάφιο 10 περιέχονται οι εξής εννέα λέξεις «Τα άρθρα 4 και 5 του ν.3213/2003 (Α΄ 309) καταργούνται»!!!

Τι προέβλεπε όμως το άρθρο 4 το ν.3213\2003, όπως αυτό τροποποιήθηκε με το ν.3849/2010 και επιγράφεται «Δήλωση και έλεγχος περιουσιακής κατάστασης βουλευτών, δημοσίων λειτουργών και υπαλλήλων, ιδιοκτητών μέσων μαζικής ενημέρωσης και άλλων κατηγοριών προσώπων», δηλαδή το πόθεν έσχες;


Το άρθρο 4 όριζε σαφώς και κατηγορηματικώς ότι:

«1. Υπόχρεος σε δήλωση, ο οποίος επωφελούμενος από την ιδιότητά του αποκτά ή προσπορίζει σε τρίτον αθέμιτο περιουσιακό όφελος, τιμωρείται με φυλάκιση τουλάχιστον τριών (3) ετών και με χρηματική ποινή από είκοσι χιλιάδες (20.000) ευρώ έως ένα εκατομμύριο (1.000.000) ευρώ.

2. Ο υπαίτιος των παραπάνω πράξεων τιμωρείται με κάθειρξη μέχρι δέκα (10) ετών και με χρηματική ποινή από τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ έως ένα εκατομμύριο πεντακόσιες χιλιάδες (1.500.000) ευρώ:
(α) αν το αποκτηθέν ή προσπορισθέν αθέμιτο περιουσιακό όφελος υπερβαίνει συνολικά το ποσό των εβδομήντα τριών χιλιάδων (73.000) ευρώ, ή
(β) αν ενεργεί κατ’ επάγγελμα ή είναι υπότροπος.

3. Με τις ποινές των παραγράφων 1 και 2 τιμωρούνται και οι τρίτοι που πορίζονται το αθέμιτο όφελος που προκύπτει από τα αδικήματα των παραγράφων 1 και 2 εν γνώσει της τέλεσης αυτών από τον υπόχρεο σε δήλωση.

4. Οι παραπάνω διατάξεις εφαρμόζονται, εφόσον η πράξη του υπόχρεου σε δήλωση ή του τρίτου δεν τιμωρείται βαρύτερα με άλλη διάταξη».
Με άλλα λόγια, οι υπόχρεοι σε δήλωση πόθεν έσχες για τους οποίους προέκυπτε ότι αύξησαν με αθέμιτα μέσα την κινητή ή ακίνητη περιουσία τους, χωρίς όμως να μπορεί να στοιχειοθετηθεί ποινικά το αδίκημα της δωροληψίας, τιμωρούνταν με βάση αυτή την παραπάνω διάταξη.

Θα πρέπει εξάλλου να σημειωθεί ότι το αναθεωρημένο άρθρο 4 που κατάργησε ο κ. Αθανασίου, ψηφίστηκε και συμπεριλήφθηκε στο νόμο για το πόθεν έσχες, μόλις τον Απρίλιο του 2010.

Μάλιστα στην εισηγητική έκθεση του τότε υπουργού Δικαιοσύνης Χ. Καστανίδη αναφερόταν χαρακτηριστικά: «Στην καταπολέμηση φαινομένων διαφθοράς στο δημόσιο τομέα και αντίστοιχα στην τιμώρηση συναφών συμπεριφορών εμπλεκομένων κρατικών λειτουργών στοχεύουν βέβαια πολλές από τις διατάξεις του Ποινικού Κώδικα (ΠΚ), μεταξύ των οποίων ξεχωρίζουν αυτές του 12ου κεφαλαίου του ΠΚ, σε συνδυασμό και με τις διατάξεις του ν.1608/50. Ωστόσο, λείπει από τον Ποινικό Κώδικα μια διάταξη που να καλύπτει σφαιρικά το φαινόμενο του αθέμιτου πλουτισμού κρατικών λειτουργών, μέσω πρακτικών που συνιστούν κατάχρηση της ιδιότητάς τους.

Οι σχετικές καταχρηστικές συμπεριφορές, οι οποίες δεν συνδέονται αναγκαστικά με μία (ορατή ή ευχερώς αποδείξιμη) περιουσιακή βλάβη της δημόσιας περιουσίας ή της περιουσίας τρίτου, μπορεί να συνίστανται κατά περίπτωση όχι μόνο σε μια αντικανονική άσκηση των θεσμικών αρμοδιοτήτων που έχουν εκχωρηθεί στον κρατικό λειτουργό, αλλά και σε μια αθέμιτη εκμετάλλευση των πραγματικών δυνατοτήτων που διανοίγονται σ’ αυτόν λόγω της θέσης του για παρεμβάσεις και χειραγωγήσεις διαδικασιών ακόμη και σε τομείς που δεν ανήκουν στον κύκλο των αρμοδιοτήτων του. Όσο πιο νευραλγική είναι η θέση του κρατικού λειτουργού τόσο περισσότερες είναι μάλιστα οι παραπάνω πραγματικές δυνατότητες.

Στην αντιμετώπιση κυρίως τέτοιων περιπτώσεων αποβλέπει ήδη η διάταξη του άρθρου 4 του ν.3213/2003. Με το παρόν νομοσχέδιο επιχειρείται η αναδιατύπωση της εν λόγω διάταξης και η αναμόρφωση των απειλουμένων πλαισίων ποινής, με εισαγωγή και διακεκριμένων παραλλαγών σε βαθμό κακουργήματος όταν συντρέχουν ορισμένες επιβαρυντικές περιστάσεις. Η διαμόρφωση των επιβαρυντικών αυτών περιπτώσεων είναι απολύτως επιβεβλημένη για την αποκατάσταση της αρχής της αναλογικότητας, η οποία προσβάλλεται όταν τιμωρείται με κάθειρξη ο πολίτης που τελεί μια απλή κλοπή ή απάτη με αντικείμενο μεγαλύτερο των 73.000 ευρώ, παραμένει όμως πλημμέλημα ο αθέμιτος πλουτισμός, κατά το ίδιο ποσό, εκείνου που υποχρεούται σε δήλωση “πόθεν έσχες”».
Περιμένουμε απαντήσεις

Τα ερωτήματα τα οποία προκύπτουν μετά την αποκάλυψη του directnews.gr και πρέπει να απαντηθούν από τον υπουργό Δικαιοσύνης Χαράλαμπο Αθανασίου είναι εύλογα:

α) Γνωρίζει ποιοι και πόσοι κρατικοί λειτουργοί εμπλέκονταν σε ποινικές διαδικασίες με βάση αυτό το άρθρο και επομένως η κατάργηση του οδήγησε στην απαλλαγή τους;

β) Έχει σχέση η κατάργηση, μέσα σε μια νύχτα, του άρθρου 4 του ν.3213/2003 με τη δικογραφία για διαφθορά την οποία έχει σχηματίσει η Δικαιοσύνη σε βάρος βουλευτή και πρώην υπουργού Εσωτερικών της Νέας Δημοκρατίας Γιάννη Μιχελάκη; Ο εισαγγελέας Χαρ. Λακαφώσης στη διαβιβαστική αναφορά του επικαλείται εναντίον του κ. Μιχελάκη και το συγκεκριμένο άρθρο. Είναι τυχαίο άραγε ότι ο ν.4524 που κατάργησε το εν λόγω άρθρο, δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ) στις 7 Απριλίου 2014; Δηλαδή, την ίδια ακριβώς ημέρα που – μετά από καθυστέρηση 4 μηνών όπως αποκάλυψε το περιοδικό HOT DOC – αποστείλατε στη Βουλή τη δικογραφία για τον κ. Μιχελάκη;

Αναμένοντας τις απαντήσεις του κ. Χαράλαμπου Αθανασίου, εκ περισσού σημειώνουμε ότι στο ν.4524/2014 είχε… εμφιλοχωρήσει και η περιβόητη διάταξη του υπουργείου Δικαιοσύνης (τροποποίηση άρθρου 263α περ.δ΄ παρ1) με την οποία παραγράφηκαν τα αδικήματα καταχραστών του δημοσίου χρήματος.

Μετά τη δημόσια κατακραυγή αναγκάστηκε να την καταργήσει ισχυριζόμενος πως «εκ παραδρομής» είχε συμπεριληφθεί στο νόμο. Ωστόσο, επώνυμοι κατηγορούμενοι κατάφεραν με αυτόν τον τρόπο να απαλλαγούν από τα κακουργήματα διαφθοράς για τα οποία διώκονταν.

Ελπίζουμε αυτή τη φορά ο κ. Αθανασίου να δώσει πιο πειστικές εξηγήσεις…

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

O Mαζιώτης φερετζές στο αθόρυβο κούρεμα των κόκκινων δανείων των εκδοτών!!!

Στην διάρκεια της μεταπολίτευσης όταν οι κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ είχαν πρόβλημα αναλάμβανε δράση η 17 Νοέμβρη.
Σήμερα κάνουν απόδραση ή παραδίδονται οι τρομοκράτες.

Οταν εξαιτίας ατυχών επικοινωνιακών χειρισμών ήρθε στην επιφάνεια η πρόθεση της κυβέρνησης αλλά και της Τρόικας να κουρέψουν τα θαλασσοδάνεια των νταβατζήδων των ΜΜΕ (οι οποίοι 4 χρόνια τώρα διευκολύνουν την κυβέρνηση και την Τρόικα στο Πρόγραμμα Φτωχοποίησης του λαού), αίφνης συνελήφθη ο Μαζιώτης.

Ο καταζητούμενος κατέβηκε να κάνει ληστεία στο κέντρο της Αθήνας τη μέρα που η Αστυνομία, με επίσημη ανακοίνωσή της, είχε ενημερώσει ότι θα βγάλει ενισχυμένα συνεργεία στο κέντρο για να ελέγξει το παραεμπόριο.

Παρόλα αυτά ο Μαζιώτης επέμενε να κάνει σήμερα τη ληστεία κι όχι το 15Αύγουστο που είναι παχιές οι μύγες και τα όργανα βρίσκονται σε σιέστα και διακοπές.

Η σύλληψη του Μαζιώτη ήταν μάνα εξ ουρανού για τους νταβατζήδες αλλά και για την κυβέρνηση.

Οπως όλα δείχνουν οι μερακλήδες μηντιάρχες τα βρήκαν με την κυβέρνηση και τις τράπεζες και άρχισαν να απολύουν τους υψηλόμισθους για να κατεβάσουν τα κόστη.

To συγκεκριμένο νταλαβέρι όμως έπρεπε να γίνει αθόρυβα, μερακλίδικα ώστε να μην ενοχληθεί ο Μήτσος που δεν έχει σάλιο για να πάει τη Σούλα εκδρομή στις Αφίδνες.
Ετσι ήρθε η ώρα του Μαζιώτη να μείνει για ένα διάστημα στη στενή.

Το πρόβλημα όμως της χώρας είναι τεράστιο και απειλεί την επιβίωσή της.

Πολύ σύντομα θα τελειώσουν τα τρυκ και αυτό που θα ζήσουμε δεν θάχει προηγούμενο.
Για την ώρα πάρε ένα Μαζιώτη σε δημοσιογραφική επιμέλεια Μίνας Καραμήτρου για να βάλεις λίγο πιπέρι στη ζωή σου.

Πολίτες και κράτος έχουμε χρέη 600 δις ευρώ.

Αν σκεφθείτε ότι για μόνο 20 δις κουρεύτηκαν οι καταθέσεις στις κυπριακές τράπεζες μπορείτε να αντιληφθείτε τι είναι αυτό που έρχεται στη ζωή σου.

Κι ενώ τα πολυδανεισμένα ΜΜΕ, ετοιμάσθηκαν να κουρέψουν, από μόνοι τους, τα χρέη τους η σκληρή πραγματικότητα της χρεοκοπημένης Κολομβίας των Βαλκανίων έρχεται να βάλει τα πράγματα στη θέση τους.

Πως θα κουρέψουν τα θαλασσοδάνεια οι τράπεζες, όταν και οι ίδιες είναι σασί;

Μόνο οι εκδότες χρωστάνε πάνω από 2,5 δις στις τράπεζες ενώ κοντά στα 5 δις χρωστάνε οι επιχειρήσεις του τουρισμού.

Μιλάμε για βαρβάτα κανόνια.

Οι τράπεζες, εάν θέλουν να αυτοκτονήσουν, ας διαλέξουν άλλο τρόπο από το να κουρέψουν τα δάνεια των νεόπλουτων επιχειρηματιών πάσης φύσεως.

Αν στα κόκκινα δάνεια των 110 δις προσθέσει κανείς τα 65 δις που χρωστάνε οι πολίτες στην εφορία (φέτος θα ξεπεράσουν τα 70 δις) και τα 16 δις στα ταμεία μάνι μάνι φθάνουμε τα 200 δις!!!

Αν υπολογίσουμε χωριστά το χρέος των 370 δις ευρώ του ελληνικού κράτους μιλάμε για 600 δις ευρώ χρέη!!!

Στο μεταξυ στην κοινωνία διογκώνεται ένα σιωπηλό αυθόρμητο κίνημα, το Κίνημα Δεν Εχω Να Πληρώσω!

Αν προσθέσουμε και το διεφθαρμένο πελατειακό κράτος της Κολομβίας των Βαλκανίων ο κάθε πολίτης πρέπει να διαλέξει την σωστή συμμορία στην οποία θα ενταχθεί, ώστε να έχει κάποια τύχη να τη βγάλει καθαρή ο ίδιος και η οικογένειά του!

Οσο αφορά τα παραμύθια για το κούρεμα των κόκκινων δανείων διαβάστε τι γράφει ο Γιάννης Αγγέλης στο Capital.gr  και θα καταλάβετε τι μας περιμένει!

Οι αποφάσεις του Συμβουλίου για το ιδιωτικό χρέος, πέραν των ανακοινώσεων που έγιναν από τους συναρμόδιους υπουργούς, δημιούργησαν κάποιες λαθεμένες… προσδοκίες για το πως θα αντιμετωπισθεί το πρόβλημα των “κόκκινων” δανείων.

Η πρώτη εξ αυτών, ίσως και η σημαντικότερη έχει να κάνει με το “χρόνο” που θα αρχίσει να τρέχει η υλοποίηση των όποιων αποφάσεων.

Και εδώ το κυριότερο και πλέον καθοριστικό στοιχείο, δεν είναι τόσο το πόρισμα της μελέτης που θα πρέπει να είναι έτοιμη στα μέσα Αυγούστου όπως ανακοινώθηκε χθες, όσο ένα άλλο “πόρισμα” -για το οποίο δεν αναφέρθηκε ούτε λέξη χθες- αυτό που θα είναι έτοιμο στα τέλη Οκτώβρη, αρχές Νοέμβρη: το πόρισμα των κεφαλαιακών αναγκών των τραπεζών που θα προκύψουν από το stress test της ΕΚΤ/EBA. 

Όπως παραδέχονται αρμόδια στελέχη του ΥΠΟΙΚ ο παρονομαστής που θα κρίνει το πως θα «τρέξει» το μοντέλο ρύθμισης των “κόκκινων δανείων” έχει να κάνει πρώτα απ΄ όλα με τις αντοχές των τραπεζών όπως αυτές θα διαμορφωθούν μετά την ολοκλήρωση των stress test. 

Χθες την ίδια στιγμή που το Συμβούλιο για το ιδιωτικό χρέος συνεδρίαζε για να “αποφασίσει”, η τρόικα πραγματοποιούσε ήδη τις πρώτες επαφές με τις τράπεζες για να αποκτήσει σαφή εικόνα για το πως βλέπουν την κατάσταση οι τέσσερις συστημικές τράπεζες.

Από την πλευρά των τραπεζών έγινε φανερό ότι τουλάχιστον μέχρι τις αρχές του επόμενου χρόνου οι “ρυθμίσεις”, όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα της μελέτης του Αυγούστου δεν μπορούν να προχωρήσουν αν προηγουμένως δεν ξέρουν τι επιπλέον κεφάλαια θα χρειασθούν και κυρίως από που θα πάρουν…

Η δεύτερη αμφίβολη προσδοκία που δημιουργήθηκε από τις χθεσινές ανακοινώσεις, συνδέεται με το γεγονός ότι η ρύθμιση – πακέτο για το ιδιωτικό χρέος που προβλέπεται από τις χθεσινές αποφάσεις, προϋποθέτει ότι πριν αρχίσει αυτή να τρέχει θα πρέπει:

* να έχει λυθεί ο γόρδιος δεσμός μεταξύ Υπ. Εργασίας και τρόικα, που έχει να κάνει με τις αλλαγές στις ρυθμίσεις ανεξόφλητων υποχρεώσεων των ασφαλισμένων προς τα ταμεία, όπως επίσης και

* των ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων των φορολογούμενων προς την εφορία.

Με άλλα λόγια, πως θα τρέξουν οι ρυθμίσεις με τα πάνω από 65 δισ. ευρώ χρέη προς τις εφορίες και τα πάνω από 16 δισ. ευρώ χρέη προς τα Ταμεία. 

Η τρόικα στις πρώτες της συναντήσεις με το ΥΠΟΙΚ αλλά και το Υπ. Εργασίας εμφανίζεται εξαιρετικά επιφυλακτική στην επέκταση του χρόνου και των δόσεων στις υπό εξέταση ρυθμίσεις.

Πέραν αυτού η λύση της ρύθμισης “πακέτο” του Συμβουλίου που έχει αναμφίβολα  μία πολύ ρεαλιστική βάση, θέτει ένα βασικό ερώτημα που ούτε καν έχει αρχίσει να συζητείται μεταξύ των ενδιαφερόμενων: ποιά θα είναι η σειρά με την οποία θα κατανέμονται τα έσοδα από την ρύθμιση των “κόκκινων” υποχρεώσεων; Ποιός θα παίρνει πρώτος ή τα περισσότερα από την τελική ρύθμιση, οι τράπεζες, οι εφορίες ή τα Ταμεία;

Λίγο πολύ πάντως όπως αναφέρεται στις συζητήσεις μεταξύ των συναρμόδιων υπουργείων και της ΤτΕ, η οποία ούτως ή άλλως εμπλέκεται στην σχετική διαδικασία, ο χρόνος που θα τρέξουν οι ρυθμίσεις πακέτο προϋποθέτει να έχει κλείσει με την τρόικα το νέο ασφαλιστικό, τα stress test των τραπεζών και το πρόβλημα του “δημοσιονομικού κενού” του προϋπολογισμού του 2015.

Και για να έχουν κλείσει αυτά θα χρειασθεί να περάσει τουλάχιστον ένα εξάμηνο ακόμα.

Τότε θα ξέρουμε το τί και πώς θα γίνει με τα “κόκκινα δάνεια” και τις “ληξιπρόθεσμες υποχρεώσεις”, όχι νωρίτερα.

πηγη
 
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Εκτός στόχων ο φορολογικός μηχανισμός. Λιγότερα τα έσοδα στα δημόσια Ταμεία

Τόσο ο φοροελεγκτικός όσο και ο φοροεισπρακτικός μηχανισμός δεν κατάφεραν να κάνουν τους ελέγχους που είχαν προγραμματιστεί και να συλλέξουν τους βεβαιωθέντες φόρους και τα αναλογούντα πρόστιμα.

Τα συμπεράσματα αυτά προκύπτουν από τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Δημόσιων Εσόδων για τους ελέγχους που έγιναν σε μεγάλες επιχειρήσεις, φυσικά πρόσωπα με υψηλά εισοδήματα, κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του έτους, και τα έσοδα που έφεραν στα δημόσια ταμεία.

Πιο αναλυτικά, όσον αφορά τους πλήρεις ελέγχους μεγάλων επιχειρήσεων μέχρι τις 30 Ιουνίου, σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό, θα έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί 250 και να έχει εισπραχθεί το 65% των βεβαιωθέντων ποσών.

Τελικά έγιναν μόνο 194 έλεγχοι και βεβαιώθηκαν φόροι και πρόστιμα συνολικού ύψους 274,37 εκατ. ευρώ. Από αυτά εισπράχθηκαν 82,07 εκατ. ευρώ. Δηλαδή το ποσοστό εισπραξιμότητας μετά βίας προσέγγισε το 30%.

Σε επίπεδο μερικών ελέγχων μεγάλων επιχειρήσεων πραγματοποιήθηκαν 291, όταν ο στόχος για το εξάμηνο είχε τεθεί στους 340. Βεβαιώθηκαν 91,5 εκατ. ευρώ, από τα οποία στα δημόσια ταμεία έφτασαν 40,6 εκατ. ευρώ. Ετσι η εισπραξιμότητα των φόρων έφτασε στο 44,4%, έναντι στόχου 65%.

Οσον αφορά τους ελέγχους φυσικών προσώπων μεγάλου πλούτου, ναι μεν υπερκαλύφθηκε ο στόχος για τον αριθμό των ελέγχων, καθώς ολοκληρώθηκαν 377 από στόχο 307, αλλά οι εισπράξεις δεν ήταν οι προσδοκώμενες.

Συνολικά βεβαιώθηκαν φόροι και πρόστιμα ύψους 93,2 εκατ. ευρώ και εισπράχθηκε μόλις το 20,5%, έναντι στόχου 50%.

Εξάλλου συνεχίζεται η αλματώδης αύξηση των ληξιπρόθεσμων χρεών, με αποτέλεσμα 2,6 εκατ. νοικοκυριά και επιχειρήσεις να είναι «όμηροι» της Εφορίας, όπως αποκάλυψε το «Εθνος της Κυριακής».

Αύξηση 6,2 δισ. ευρώ

Από τα στοιχεία της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων προκύπτει ότι μέσα στο πρώτο εξάμηνο του έτους οι οφειλές αυξήθηκαν κατά 6,22 δισ. ευρώ και έφτασαν τα 67,25 δισ. ευρώ.

Μόνο τον Ιούνιο οι φορολογούμενοι άφησαν απλήρωτους φόρους και πρόστιμα ύψους 1 δισ. ευρώ.

Ειδικότερα:

• Το νέο ληξιπρόθεσμο χρέος, δηλαδή αυτό που κατέστη ληξιπρόθεσμο εντός του 2014, διαμορφώθηκε τον Ιούνιο στα 6,22 δισ. ευρώ.

• Το παλιό ληξιπρόθεσμο χρέος, δηλαδή αυτό που κατέστη ληξιπρόθεσμο έως και τις 31 Δεκεμβρίου 2013, ανέρχεται σε 61,025 δισ. ευρώ.

• Οι εισπράξεις έναντι του παλιού ληξιπρόθεσμου χρέους ανήλθαν στο εξάμηνο στα 994 εκατ. ευρώ, ενώ οι εισπράξεις έναντι του νέου ληξιπρόθεσμου χρέους διαμορφώθηκαν στα 739 εκατ. ευρώ.

Ενδεικτικό της αποτυχίας των ρυθμίσεων ληξιπρόθεσμων οφειλών που έχουν τεθεί σε εφαρμογή είναι το γεγονός ότι από τα 67,25 δισ. ευρώ έχουν ενταχθεί στις ρυθμίσεις μόλις 2,06 δισ. ευρώ, δηλαδή το 3% του συνόλου.

Από τα 2,06 δισ. ευρώ που έχουν υπαχθεί στις ρυθμίσεις, έχουν εξοφληθεί μέχρι στιγμής μόνο 665,4 εκατ. ευρώ. Τέλος, από τα 2,6 εκατομμύρια των οφειλετών, έχουν ενταχθεί στις ρυθμίσεις λιγότεροι από 153.000.

Πηγή: Έθνος
 
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αυτό είναι το κανονικό αποχαιρετιστήριο ΒΙΝΤΕΟ της Όλγας Τρέμη κι όχι αυτό που σας έδειξαν!

Δείτε το για να μην σας πιάνουν κορόιδα… 









                

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

«Όχι» από το ΣτΕ στην αίτηση της ΑΔΕΔΥ

Η Ολομέλεια του Συμβούλιου της Επικρατείας με απόφασή της απέρριψε την αίτηση της ΑΔΕΔΥ που ζητούσε να ανασταλούν ως αντισυνταγματικές οι εγκύκλιοι του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης για την αξιολόγηση των ουσιαστικών προσόντων των δημοσίων υπαλλήλων και των υπαλλήλων των Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ).

Ειδικότερα, η Ολομέλεια του ΣτΕ με πρόεδρο την αντιπρόεδρο Ειρήνη Σάρπ και εισηγητή το Σύμβουλο Επικρατείας Μιχάλη Βηλαρά, απέρριψε για πέντε λόγους την αίτηση της ΑΔΕΔΥ.

Όμως, υπενθυμίζεται ότι τον ερχόμενο Οκτώβριο θα συζητηθεί στην Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας η κυρία προσφυγή της ΑΔΕΔΥ για το ίδιο θέμα.

Από την πλευρά της η ΑΔΕΔΥ υποστηρίζει ότι οι εγκύκλιοι του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης είναι αντίθετες στα άρθρα 77 και 109 του Συντάγματος και στις συνταγματικές αρχές της ισότητας, της αμεροληψίας, της διαφάνειας και της αξιοκρατίας.

Το ΣτΕ αναφέρει ότι οι επίμαχες εγκύκλιοι δεν υπόκειται σε αναστολή, γιατί «συνδέονται άμεσα με την οργάνωση και την ομαλή λειτουργία των δημοσίων υπηρεσιών και των υπηρεσιών των ΝΠΔΔ», ενώ αμφισβητεί εάν μπορούν οι εγκύκλιοι να προσβληθούν στα δικαστήρια. Δηλαδή, εάν μπορεί να ζητηθεί η ακύρωση εγκυκλίων από το ΣτΕ.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι σύμβουλοι Επικρατείας σημειώνουν ότι θα μπορούσε να δοθεί αναστολή, μόνο ένα συνέτρεχαν εξαιρετικοί λόγοι ή εάν εφαρμογή των επίμαχων εγκυκλίων θα προκαλούσε στους δημοσίους, κ.λπ. υπαλλήλους «βλάβη σοβαρή και ανεπανόρθωτη ή δυσχερώς επανορθώσιμη, οπότε επιτρέπεται κατ΄ εξαίρεση, να χορηγηθεί αναστολή ύστερα από συνεκτίμηση και των αναγκών της υπηρεσίας».

Ακόμη, αναφέρεται στην δικαστική απόφαση ότι οι ισχυρισμοί της ΑΔΕΔΥ περί αντισυνταγματικότητας είναι «προδήλως αβάσιμοι», δηλαδή, πιθανολογείται ότι δεν θα γίνουν δεκτοί κατά την εξέταση από το ΣτΕ της κυρίας προσφυγής της ΑΔΕΔΥ.

Επίσης, αναφέρεται στην απόφαση ότι η Επιτροπή Αναστολών του ΣτΕ ως δικαστικός σχηματισμός μπορεί να θεωρήσει τις επίμαχες εγκυκλίους «ως προδήλως αντισυνταγματικές», καθώς όπως είναι γνωστό για ζητήματα αντισυνταγματικότητας μπορεί να επιλύσει μόνο η Ολομέλεια του ΣτΕ και όχι τα Τμήματα ή οι Επιτροπές Αναστολών.

Σε άλλο σημείο αναφέρει η δικαστική απόφαση ότι για το θέμα της αξιολόγησης δεν υπάρχει σχετική νομολογία.

Παράλληλα, η Ολομέλεια αναφέρει ότι η βλάβη την οποία επικαλείται η ΑΔΕΔΥ ότι θα υποστούν οι δημόσιοι υπάλληλοι (δυσμενής αξιολόγηση που θα έχει ως συνέπεια αρνητικές επιπτώσεις στην μισθολογική εξέλιξη ή την ενδεχόμενη ένταξη στο σύστημα κινητικότητας -διαθεσιμότητας) δεν προέρχεται από τις επίμαχες εγκυκλίους, αλλά από «τις μέλλουσες εκθέσεις αξιολόγησης, που θα εκδοθούν, οι οποίες θα μπορούν να αποτελέσουν αντικείμενο δικαστικού ελέγχου».

Διευκρινίζει ακόμη το ΣτΕ ότι οι εκθέσεις αξιολόγησης του 2013 σύμφωνα με το Ν. 4250/2014 δεν θα ληφθούν υπόψη κατά την αποτίμηση των προσόντων των δημοσίων υπαλλήλων για τη θέση τους σε καθεστώς διαθεσιμότητας ή κινητικότητας, αλλά και «εν πάση περιπτώσει, η επικαλούμενη βλάβη από την ΑΔΕΔΥ είναι δυνατόν να αποκατασταθεί σε περίπτωση ευδοκιμήσεως της αιτήσεως ακυρώσεως». καταλήγει η Ολομέλεια του ΣτΕ.
ΠΗΓΗ
 
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

«Φούσκες», success stories και σκληρό πορνό

Την περασμένη εβδομάδα μια αμερικανική εταιρεία τεχνολογιών ονόματι Cynk Technology εκτόξευσε την χρηματιστηριακή της αξία στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια. Το ποσό μπορεί να μην είναι συνηθισμένο, δεν είναι όμως και εξωφρενικό για τα δεδομένα των ΗΠΑ. Εκείνο που είναι εξωφρενικό είναι ότι Cynk απασχολεί έναν (1) εργαζόμενο, δεν έχει κέρδη, δεν έχει καν έσοδα και το μόνο περιουσιακό της στοιχείο είναι ένας site κι αυτό της κακιάς ώρας.
Success story ή «φούσκα»; Τι είναι success (επιτυχία) και τι «φούσκα»; Ποιος μπορεί να το πει;
Δεύτερη περίπτωση: Πριν λίγες εβδομάδες το κόστος δανεισμού της Ισπανίας σημείωσε πτωτικό ρεκόρ. Ένα κόστος που πριν λίγα χρόνια είχε εκτοξευτεί λόγω του ελλείμματος και της σχεδόν μηδενικής ανάπτυξης. Τι άλλαξε από τότε; Βγήκε η Ισπανία από την κρίση και εμφανίζεται τόσο ασφαλής για επενδύσεις; Μπήκε σε τροχιά ανάπτυξης; Επεσε η ανεργία; Όχι βέβαια!
Ξανά λοιπόν: Success story ή «φούσκα»; Τι είναι success (επιτυχία) και τι «φούσκα» τελικά;
Αντίστοιχα success stories (ή «φούσκες») κάνουν την εμφάνισή τους σε διάφορους τομείς της αμερικανικής αγοράς όπως στην αγορά έργων τέχνης, στις πωλήσεις αυτοκινήτων, στην αγορά ακριβών κατοικιών. Χωρίς να δικαιολογούνται από την γενικότερη εικόνα της οικονομίας, αμερικανικής και παγκόσμιας. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα ενός ουρανοξύστη, του One57, που ενώ βρίσκεται ακόμη στα αρχιτεκτονικά σχέδια έχει ήδη ξεπουλήσει με μέση τιμή αγοράς ενός διαμερίσματος στα 90 εκατ. δολάρια.
Πριν από ακριβώς μισό αιώνα έγινε μια ιστορική δική στο Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ. Επρόκειτο για την υπόθεση Jacobellis v. Ohio και αφορούσε μία γαλλική ταινία της εποχής , τους «Εραστές» (Les Amants) του Louis Malle με την Jeanne Moreau και Alain Cuny. Η ταινία είχε κατηγορηθεί ως πορνογραφική και είχε ζητηθεί να χαρακτηρισθεί «αυστηρώς ακατάλληλη» από την Πολιτεία του Οχάιο επειδή είχε μία δύο ερωτικές σκηνές. Ο κατηγορούμενος αιθουσάρχης, ο Nico Jacobellis κρίθηκε τελικά αθώος -όπως και η ταινία- καθώς κρίθηκε ότι το να χαρακτηρισθεί «σκληρό πορνό» θα συνιστούσε λογοκρισία, πράγμα αντισυνταγματικό.
Στην πραγματικότητα, ο λόγος που το Ανώτατο Δικαστήριο των ΗΠΑ «αθώωσε» την ταινία επειδή οι δικαστές δεν μπορούσαν να περιγράψουν νομικά το τι είναι και τι δεν είναι «σκληρό πορνό». Χαρακτηριστική είναι η φράση ενός από τους δικαστές, του Potter Stewart: «Με βάση το Σύνταγμα και του νόμους δεν μπορώ να πω με ακρίβεια τι είναι σκληρό πορνό. Μπορώ να το πω μόνο αν το δω κι οφείλω να ομολογήσω ότι βλέποντας την ταινία δεν το είδα».
Το ίδιο ακριβώς ισχύει με τα success stories και τις «φούσκες», αν δεν τα δούμε να «σκάνε» στα μούτρα μας, δεν μπορούμε να τα περιγράψουμε. Όμως η πρόσφατη κρίση που ξεκίνησε το 2008 θα έπρεπε να μας είχε κάνει όλους σοφότερους.
Οπως γράφει ο Omid Malekan στο Visual Stories blog – από το οποίο πήραμε τα παραπάνω παραδείγματα και την ιστορία για την υπόθεση Jacobellis v. Ohio- τα τελευταία έξι χρόνια οι κεντρικές τράπεζες των ΗΠΑ, της Ευρώπης και της Ιαπωνίας έχουν «τυπώσει» τρισεκατομμύρια δολάρια. Τα πρωτοφανή όμως αυτά ποσά δεν έφτασαν ποτέ στην πραγματική οικονομία αφού η κρίση παραμένει, επενδυτικές στρατηγικές δεν υπάρχουν, οι θέσεις εργασίας μειώνονται και οι μισθοί είτε πέφτουν είτε μένουν παγωμένοι. Κι αφού το χρήμα δεν μπορεί να μείνει ακίνητο, το παίρνει ο …άνεμος ή δημιουργεί «φούσκες» για να διοχετευτεί. Κι επειδή κανείς (πολιτικός ή τραπεζίτης) δεν θέλει να παραδεχτεί ότι δημιουργεί «φούσκες», τις βαφτίζει success stories.
Με άλλα λόγια: ό,τι έχουμε δει μέχρι τώρα είναι soft porno μπροστά σε αυτό που έρχεται. Διότι το ερώτημα δεν είναι αν μπορούμε ή όχι να περιγράψουμε τις «φούσκες» αλλά το πότε θα σκάσουν. Και μάλιστα με πάταγο!
Τα χειρότερα, δυστυχώς, έρχονται!
πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!