EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Λοβέρδος: «Έχω καταψηφίσει τον προϋπολογισμό και δεν μπορώ να κληθώ να τον εφαρμόσω»

«Έχω καταψηφίσει τον προϋπολογισμό και δεν μπορώ να κληθώ να τον εφαρμόσω», δήλωσε στο ΒΗΜΑ 99,5 ο υπουργός Παιδείας Ανδρέας Λοβέρδος συμπληρώνοντας ότι δεν μπορεί να γίνει «παροχική πολιτική».

» Η σελίδα θα γυρίσει, όχι μέσα από την παροχή χρημάτων -δεν έχουμε λεφτά για να κάνουμε αυξήσεις στους μισθούς στον δημόσιο τομέα- δεν υπάρχουν αυτά. Παροχική πολιτική δεν μπορεί να γίνει. Οι καθηγητές και οι δάσκαλοι που είναι το άλλο μεγάλο θέμα, θα πρέπει να τρέξουμε πάρα πολύ για να τα καταφέρουμε».

Για την έναρξη της σχολικής χρονιάς, εξήγησε: «Αποφασίσαμε να κρατήσουμε την έναρξη της σχολικής χρονιάς στα περσινά. Δεν ξέρω ποια ακριβώς μέρα είναι η Δευτέρα. Όταν παρέλαβα την περασμένη Τρίτη, το πρώτο θέμα που μου είπε ο κ. Αρβανιτόπουλος μετά τη διαθεσιμότητα, είναι ότι θα αντιμετωπίσουμε -η νέα πολιτική ηγεσία- το πρόβλημα της καθυστέρησης ενός μήνα και πλέον της διενέργειας των μεταθέσεων, άρα πάει όλη η διαδικασία πίσω.

» Όταν καταφέρουμε να την τελειώσουμε και φτάσουμε στις αναπληρώσεις των κενών, θα αντιμετωπίσουμε υπερβολικά μεγαλύτερο αριθμό συνταξιοδοτήσεων φέτος».

Πηγή


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πάλι τα ίδια από τον Σαμαρά, μπλα, μπλα, σταθερότητα, ανάπτυξη, μπλα, μπλα…

Στην ανάγκη μείωσης των φόρων για την τόνωση της ανταγωνιστικότητας αναφέρθηκε ο πρωθυπουργός Αντώνης Σαμαράς την ημερίδα του Ευρωπαϊκού Λαϊκού Κόμματος (ΕΛΚ), με θέμα: «προκλήσεις για την ΕΕ το 2014-2019», ενώ υπογράμμισε ότι «οι Δημοκρατίες δεν μπορούν να επιζήσουν περικόπτοντας τους μισθούς συνεχώς και για πάντα».

Η Ελλάδα σύντομα θα έχει ξεπεράσει την κρίση όπως έγινε με την Πορτογαλία και την Ιρλανδία, είπε ο πρωθυπουργός και πρόσθεσε ότι «ήταν δύσκολο, ήταν οδυνηρό, αλλά έχει γίνει απίστευτη πρόοδος και σίγουρα θα τα καταφέρουμε. Και μάλιστα, ο πιο αντικειμενικός κριτής κάθε χώρας, οι διεθνείς αγορές, ήδη πιστοποιούν από που ξεκινήσαμε και που βρισκόμαστε σήμερα. Από την αβεβαιότητα και την αστάθεια, στη σταθερότητα και την ανάπτυξη!».

Ο κ. Σαμαράς επισήμανε ότι η νομισματική ένωση της Ευρώπης είχε κατασκευαστικά λάθη τα οποία θα διορθωθούν με τη Δημοσιονομική Ένωση και την Τραπεζική Ένωση. Τώρα αυτά τα εγχειρήματα βρίσκονται πολύ κοντά στην ολοκλήρωσή τους, αν και έχουμε ακόμα να κάνουμε πολλά».

Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην ανάγκη ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας επισημαίνοντας ότι «για να το επιτύχουμε αυτό, δεν αρκεί να επαφιόμαστε μόνο στο εργασιακό κόστος. Είναι αλήθεια, βέβαια, ότι πρέπει να κρατήσουμε το εργασιακό κόστος, σε ευθεία αναλογία με την παραγωγικότητα της εργασίας. Αλλά αυτό σημαίνει να επιταχύνουμε συνεχώς την αύξηση της παραγωγικότητας, όχι να συγκρατούμε για πάντα τους μισθούς».

Συνεχίζοντας στο θέμα της ανταγωνιστικότητας επισήμανε: «Μιλώντας για ανταγωνιστικότητα πάντα, χρειαζόμαστε μια διαδικασία μείωσης των φόρων, ενώ την ίδια στιγμή θα ενισχύουμε τις δημοσιονομικές μας ισορροπίες. Η μείωση των φόρων είναι μια στρατηγική που μπορεί να προχωρήσει με ασφάλεια μόνο σταδιακά και σε μακροχρόνια βάση».

Πρόσθεσε ότι οι δύο βασικές πηγές σταθερής δημοσιονομικής εξισορρόπησης είναι η μακροχρόνια ανάπτυξη και ο σωστός επιμερισμός του κόστους σε όλη την Ευρώπη. Και για να επιτύχουμε σωστό επιμερισμό κόστους, χρειαζόμαστε καλύτερες συνέργειες ανάμεσα στους εθνικούς προϋπολογισμούς από τη μια πλευρά και στον Κοινοτικό Προϋπολογισμό από την άλλη.

«Πρέπει να επενδύσουμε στο «τρίγωνο»: έρευνα – καινοτομία – επιχειρηματικότητα! Χρειαζόμαστε και τις τρεις «πλευρές» αυτού του «τριγώνου» να δουλεύουν μαζί» τόνισε ακόμη ο πρωθυπουργός και έδωσε έμφαση στην ανάγκη μείωσης του ενεργειακού κόστους εξηγώντας: «Για να βελτιώσουμε το ενεργειακό κόστος πρέπει να κάνουμε τρία πράγματα:

Πρώτον, να αναπτύξουμε τα δικά μας, τα ευρωπαϊκά ενεργειακά αποθέματα, κυρίως στο θαλάσσιο χώρο των κρατών-μελών μας, ώστε να εξαρτώμεθα λιγότερο από ξένους προμηθευτές.
Δεύτερον, πρέπει να διαφοροποιήσουμε τους προμηθευτές μας,, πράγμα που σημαίνει, μεταξύ άλλων, να αναπτύξουμε θαλάσσιους δρόμους μεταφοράς ενεργειακών πόρων. Με άλλα λόγια χρειαζόμαστε ένα αριθμό τερματικών σταθμών υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) κατά μήκος όλης της ευρωπαϊκής ακτογραμμής: και στη Μεσόγειο κα στον Ατλαντικό.

Και χρειαζόμαστε επίσης δίκτυα χερσαίων αγωγών φυσικού αερίου μέσα στην Ευρώπη για να μεταφέρουν το φυσικό αέριο από τους παράκτιους τερματικούς σταθμούς σε κάθε σημείο της Ευρωπαϊκής ενδοχώρας. Και χρειαζόμαστε να αναπτύξουμε θαλάσσιους δρόμους για να μεταφέρεται από τις χώρες προέλευσής στα ευρωπαϊκά παράλια…».

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε ο πρωθυπουργός και στο θέμα της ευρωπαϊκής ασφάλειας: «Χρειαζόμαστε περισσότερη ασφάλεια για τους πολίτες μας, για τους πολίτες της Ευρώπης. Η Ασφάλεια είναι ο κοινός παρανομαστής σε όλες τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, σε όλους τους μεγάλους στόχους που ορίζουν το κοινό μας μέλλον:

Η μακροχρόνια ανάπτυξη, απαιτεί κεφάλαια και αυξανόμενες επενδύσεις. Αλλά κι αυτό με τη σειρά του, απαιτεί χρηματοοικονομική σταθερότητα κι ένα συνολικά ασφαλές κοινωνικό περιβάλλον.

Η Δημοκρατία μπορεί να λειτουργήσει μόνο σε ένα πλαίσιο κοινωνικής συνοχής, που κι αυτή απαιτεί αίσθημα ασφάλειας.

Κι η Ανταγωνιστικότητα επίσης απαιτεί ασφάλεια, για να κρατηθεί χαμηλά το ενεργειακό κόστος, αλλά και το κόστος του δανεισμού. Και βεβαίως για να υπάρχει σταθερή και ασφαλής πρόσβαση στις διεθνείς αγορές».

Η δημιουργία συνθηκών ασφάλειας μακροπρόθεσμα είναι το σημαντικότερο κίνητρο για την Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση είπε ακόμη ο πρωθυπουργός και υπογράμμισε: «Κάθε ένωση κρατών είναι τόσο ασφαλής όσο το πιο ευάλωτο μέλος της στην περιφέρειά της! Για παράδειγμα, όταν χιλιάδες παράνομοι μετανάστες περνούν τα σύνορα ενός κράτους-μέλους στα εξωτερικά όρια της Ένωσής μας, πρέπει να θυμόμαστε ότι δεν περνούν εθνικά σύνορα. Περνούν τα Ευρωπαϊκά σύνορα!».

Πηγή: Hellasforce


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Δείτε γιατί καθυστερούν τις συντάξεις μέχρι και τρία χρόνια

Μέχρι και τρία χρόνια αναμένουν τη σύνταξη εργαζόμενοι που κατέθεσαν τα χαρτιά τους, αφού έχουν συμπληρώσει τα απαιτούμενα χρόνια εργασίας.

Το δημόσιο αποφάσισε να «παγώσει» τα εφάπαξ, αλλά και τις εγκρίσεις συνταξιοδότησης, κρατώντας στα ταμεία τους τα χρήματα. Από την άλλη, ο κόσμος ενώ έχει δουλέψει δεκαετίες ολόκληρες, αναγκάζεται να δει με δανεικά μέχρι να τους μπει στον λογαριασμό η πρώτη σύνταξη.

Τα ασφαλιστικά ταμεία εκτιμάται ότι χρωστούν σχεδόν 3 δισ. ευρώ σε συντάξεις που ενώ θα έπρεπε να είχαν εγκριθεί, ο φάκελος των πολιτών παραμένει σε συρτάρια των αρμόδιων υπηρεσιών.

Μέχρι στιγμής, δεν έχουμε δει μια δέσμευση – πρόθεση της κυβέρνησης να δώσει προσωρινή σύνταξη σε όλους αυτούς τους χιλιάδες «υποψήφιους», για να πάρουν κι αυτοί μια μικρή ανάσα.

Ποσό το οποίο θα συμψηφιστεί όταν τους βγει η κανονική σύνταξη. Σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες, κάτι τέτοιο αναμένεται να γίνει στις αρχές Αυγούστου και θα αφορά τις επικουρικές συντάξεις, χωρίς και πάλι όμως να θεωρείται σίγουρο.

Αυτά τα 3 σχεδόν δισ. ίσως να είναι και η «ανάσα» των ίδιων των ασφαλιστικών ταμείων, αφού βρίσκονται ένα βήμα πριν από την κατάρρευση. Γι” αυτό ακριβώς τον λόγο θα έρθει και νέο ασφαλιστικό μέχρι το τέλος του έτους, που αναμένεται να αλλάξει ριζικά το τοπίο. Για να γίνει όμως αυτό, θα πρέπει να έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο ως προς το τι οφείλουν τα ταμεία στους ιδιώτες!

Όπως σας ενημερώσαμε από το Newsbomb.gr, ο επόπτης του ΔΝΤ που έχει τοποθετηθεί από τις αρχές Μαίου στο Υπουργείο Εργασίας, έχει στα χέρια του στοιχεία που δείχνουν ότι τα ασφαλιστικά ταμεία έχουν δεχθεί κρατικές επιχορηγήσεις σχεδόν 200 δις από το 2000 μέχρι και σήμερα! Επίσης, το αναθεωρημένο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα 2015-18 δείχνει ότι τα ασφαλιστικά ταμεία έχουν αρνητικό ισοζύγιο μέχρι και το 2018, δηλαδή τα έξοδα θα είναι περισσότερα από τα έσοδα..

ΠΗΓΗ


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΞΥΠΝΑ ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ. Ο Στουρνάρας τρώει σούσι, ο Σταϊκούρας σουβλάκι και εσύ αγγούρια! – ΒΙΝΤΕΟ

Γελάει ο κος Στουρνάρας στο βίντεο και νοσταλγεί εκείνα τα βράδια που έπνιγε τον πόνο του τρώγοντας σούσι την ώρα που ΕΜΕΙΣ τα κορόιδα οχι σούσι αλλά ούτε τόνο rio mare δεν μπορούμε να αγοράσουμε.

Κι ο Χρηστάρας ο Σταϊκού, ο βοιωτός την έβγαζε με σουβλάκια. Που ούτε αυτά μπορούμε να φάμε γιατί επί δραχμής δίνουμε 2 κατοστάρικα και τρώγαμε, τώρα θέλουμε 750 δραχμές και πάλι μπορεί να μη φτάσουν.

Κοιτάξτε το γέλιο του, ξανά και ξανά, για να αντιληφθείτε επιτέλους πως διασκέδασε και απήλαυσε την κάθε στιγμή από το γδάρσιμό μας. Απλά εμάς δεν μπορούσε να μας φάει ωμούς λόγω μεγέθους και αρκέστηκε στα ψαράκια.

Σούσι ο Στου, σουβλάκι ο Σταϊκού και αγγούρια για εμάς. Μόνο που δε μας δροσίζουν. Μας ζορίζουν.


             

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αυτά αλλάζουν από 1η Ιουλίου σε μισθούς και επιδόματα

Το αποτέλεσμα θα είναι μια μικρή αύξηση του καθαρού μισθού για τους εργαζόμενους, ενώ το όφελος για τους εργοδότες θα είναι μεγαλύτερο αφού οι εργοδοτικές εισφορές μειώνονται περισσότερο. Επίσης καταργούνται ορισμένα επιδόματα που χρημαδοτοτούνταν με τις εισφορές των εργαζομένων.

Το μισό οικογενειακό επίδομα (τέκνων) θα πάρουν φέτος οι μισθωτοί του ιδιωτικού τομέα από τον ΟΑΕΔ, λόγω κατάργησης των εισφορών που χρηματοδοτούσαν την παροχή αυτή από τον Ιούλιο. Το οικογενειακό επίδομα από τον ΟΑΕΔ λαμβάνουν περίπου 250.000 μισθωτοί με ασφάλιση ΙΚΑ, υπό την προϋπόθεση ότι δεν προβλέπεται στη σύμβασή τους, ή δεν λαμβάνουν από την επιχείρηση που εργάζονται επίδομα τέκνων.

Το οικογενειακό επίδομα του ΟΑΕΔ
Το οικογενειακό επίδομα χορηγείται από τον ΟΑΕΔ χωρίς εισοδηματικά κριτήρια, αλλά μόνο με βάση το αν ο εργαζόμενος ή η εργαζόμενη έχει ασφάλιση ΙΚΑ ώστε να έχει καταβάλλει την προβλεπόμενη εισφορά υπέρ του κλάδου οικογενειακών επιδομάτων (ΔΛΟΕΜ) του ΟΑΕΔ και φυσικά να μην παίρνει το επίδομα μέσω σύμβασης από τον εργοδότη της.

Τα οικογενειακά επιδόματα του ΟΑΕΔ είναι ανεξάρτητα με τα επιδόματα παιδιών τα οποία χορηγούνται με βάση το εισόδημα και την οικογενειακή κατάσταση (Δείτε εδώ αν δικαιούστε επίδομα παιδιών και όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το θέμα)

Το οικογενειακό επίδομα χρηματοδοτείται με εισφορές εργαζομένων και εργοδοτών (1% και 1% αντίστοιχα στις αποδοχές επί των οποίων διενεργούνται οι ασφαλιστικές κρατήσεις ΙΚΑ).

Οι εισφορές αυτές όπως είναι γνωστό καταργούνται από την 1η Ιουλίου του 2014 στο πλαίσιο της μείωσης των ασφαλιστικών εισφορών κατά 3,9 μονάδες.

Ενα μέρος της μείωσης θα προέλθει από την κατάργηση των εισφορών υπέρ των οικογενειακών επιδομάτων και μοιραία η χρηματοδότηση του ομώνυμου λογαριασμού (ΔΛΟΕΜ) του ΟΑΕΔ διακόπτεται από την 1η Ιουλίου. Οπότε ελλείψει χρηματοδότησης, μαζί με τις εισφορές καταργούνται και τα επιδόματα.

Ετσι το επίδομα θα δοθεί για τελευταία φορά φέτος και θα είναι μισό.

Εργαζόμενος με 2 παιδιά που πήρε πέρυσι 295,8 ευρώ ετήσιο επίδομα, φέτος θα πάρει τα μισά δηλαδή 147,9 ευρώ. Εργαζόμενος με 3 παιδιά που πήρε 665,6 ευρώ πέρυσι, φέτος θα πάρει 332,82 ευρώ.

Πέρυσι πήραν το επίδομα 250.000 μισθωτοί που ασφαλίζονται στο ΙΚΑ και το ποσό που δόθηκε έφτασε στα 75 εκατ. ευρώ.

Η προθεσμία για τις αιτήσεις δεν έχει ακόμη καθοριστεί. Ωστόσο, αναμένεται να ξεκινήσουν μετά τα μέσα Ιουλίου και θα διαρκέσουν ως τον Ιανουάριο του 2015

Το οικογενειακό επίδομα καταβάλλεται με τις εξής προϋποθέσεις:

Α. Μισθωτοί (ασφάλιση ΙΚΑ):

Να έχουν πραγματοποιήσει 50 ημέρες ασφάλισης το προηγούμενο έτος (εν προκειμένω 50 ημέρες μέσα στο 2013).

Να έχουν πληρώσει την ανάλογη εισφορά, 1% υπέρ του κλάδου οικογενειακών επιδομάτων (ΔΛΟΕΜ) του ΟΑΕΔ.

Να μην λαμβάνουν ανάλογη παροχή, δηλαδή να μην παίρνουν επίδομα τέκνων με συλλογική ή ατομική σύμβαση, από την επιχείρηση που εργάζονται.

Σε περίπτωση ανεργίας, θα πρέπει να έχουν επιδοτηθεί από τον ΟΑΕΔ για δυο τουλάχιστον μήνες ή αν πρόκειται για αποχή από την εργασία καθώς και για άδεια κύησης – λοχείας, να έχουν επίσης επιδοτηθεί για δυο τουλάχιστον μήνες.

Το οικογενειακό επίδομα που θα καταβάλλει ο ΟΑΕΔ από τα μέσα Ιουλίου

Αυτά αλλάζουν από 1η Ιουλίου σε μισθούς και επιδόματα

Τα οφέλη από τη μείωση των εισφορών για επιχειρήσεις και εργαζόμενους
 
Την απώλεια του επιδόματος θα μετριάσει η μείωση των εισφορών, καθώς από τον Ιούλιο όλοι οι μισθωτοί θα πρέπει να δούν μείωση κρατήσεων στις αποδοχές τους κατά 1%, που μεταφράζεται σε μια έμμεση αύξηση μισθού, αν και δεν αποκλείεται -όπως ήδη λέγεται στην αγορά- κάποιοι εργοδότες να την απορροφήσουν συνεχίζοντας να πληρώνουν τους ίδιους μισθούς παρότι οι κρατήσεις θα έχουν μειωθεί για τους εργαζόμενους. Αυτό μένει βέβαια να επιβεβαιωθεί στη μισθοδοσία του Ιουλίου.

Οι αποδοχές μετά τη μείωση των εισφορών κατά 1% από τον Ιούλιο




Αυτά αλλάζουν από 1η Ιουλίου σε μισθούς και επιδόματα

Πόσο ωφελούνται οι επιχειρήσεις από τη μείωση των εισφορών τους κατά 2,9 μονάδες

Αυτά αλλάζουν από 1η Ιουλίου σε μισθούς και επιδόματα

Παραδείγματα:

Εργαζόμενος με μισθό 1.516 ευρώ πληρώνει σήμερα 250,14 ευρώ κρατήσεις στο ΙΚΑ, και οι καθαρές του αποδοχές (πριν από το φόρο) είναι 1.265,86 ευρώ. Από τον Ιούλιο, οι ασφαλιστικές του κρατήσεις του θα μειωθούν στα 234,98 ευρώ. Θα έχει δηλαδή μικτό (πριν από το φόρο) κέρδος μισθού κατά 15,16 ευρώ, το μήνα.

Στον μισθό των 1.516 ευρώ ο εργοδότης πληρώνει εισφορές 416,29 ευρώ στο ΙΚΑ. Από τον Ιούλιο θα πληρώνει 372,32 ευρώ που σημαίνει ότι θα έχει 44 ευρώ κέρδος ανά εργαζόμενο. Αν λοιπόν μια επιχείρηση έχει 5 μισθούς των 1.516 ευρώ, τότε το μηνιαίο κέρδος από τη μείωση των ασφαλιστικών εισφορών είναι 220 ευρώ. Και στο χρόνο ωφελείται κατά 3.080 ευρώ (220Χ14)

Εισφορές που καταργούνται από 1ης Ιουλίου 2014:
 
1. εργοδοτική εισφορά 1% υπέρ του Διανεμητικού Λογαριασμού Οικογενειακών Επιδομάτων Μισθωτών (ΔΛΟΕΜ),

2. εργατική εισφορά 1% υπέρ του ΔΛΟΕΜ

3. ειδική εισφορά 1% για την επιδότηση των στρατευμένων μισθωτών.

Εισφορές που μειώνονται από 1ης Ιουλίου 2014:

1. εισφορά υπέρ του Ενιαίου Λογαριασμού για την Εφαρμογή Κοινωνικών Πολιτικών (ΕΛΕΚΠ) από 0,81% σε 0,46%, από την οποία το 0,36% είναι του εργοδότη και το 0,10% του εργαζόμενου.

2. εισφορά εργοδότη υπέρ του κλάδου παροχών ασθένειας και μητρότητας σε χρήμα, από 0,80% σε 0,25%.

Πηγή: euro2day.gr


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Μισθοί με κουπόνια αλλά και σε είδος

Συνθήκες μεσαίωνα επικρατούν στην αγορά εργασίας, με μεγάλες κατηγορίες εργαζομένων να πληρώνονται όχι μόνο με καθυστέρηση αρκετών μηνών αλλά σε είδος, ακόμη και με κουπόνια!

Στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ είναι αποκαλυπτικά για τον τρόπο και τον χρόνο καταβολής των ήδη κουρεμένων μισθών σε ένα καθεστώς ατομικών συμβάσεων που αποτελούν πλέον τον κανόνα στην ελληνική αγορά εργασίας.

Σύμφωνα με τα στοιχεία αυτά, περίπου 1.200.000 αμείβονται με καθυστέρηση από 3 έως 12 μήνες ενώ διαδεδομένο είναι πλέον το φαινόμενο της πληρωμής σε είδος. Εργοδότες απασχολούν εργαζόμενους καταβάλλοντάς τους ως αμοιβή δωρεάν διαμονή σε ξενοδοχείο ή ημερήσια σίτιση ενώ σε πολλές άλλες περιπτώσεις, επιχειρήσεις λιανεμπορίου καταβάλλουν μέρος του μισθού εργαζομένων τους σε κουπόνια αγοράς τροφίμων και άλλων προϊόντων.

Διαβάστε ολόκληρο το δημοσίευμα από τα Νέα:

67aedc708879648e7ebaac6ad0e903f5

Πηγή: Τα Νέα


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ανατροπή ΣΟΚ του ΣτΕ: Θα μας παίρνουν τα χρήματα από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς – Μισθοί και συντάξεις στο έλεος του κράτους

Ανατροπές στο υπάρχον καθεστώς που αφορά τη δυνατότητα του δημοσίου να κάνει κατάσχεση σε μισθούς και συντάξεις οφειλετών του Δημοσίου φέρνει η επταμελής σύνθεση του έκτου τμήματος του ΣτΕ… 

Ενώ εν ομολογία του ανωτάτου ακυρωτικού δικαστηρίου, μέχρι πριν από τρεις μήνες, έκρινε ότι δεν μπορεί το δημόσιο να προβαίνει σε κατασχέσεις λόγω οφειλών σε συντάξεις και μισθούς χωρίς προηγούμενη ενημέρωση του οφειλέτη ώστε αυτός να μπορεί να προσφύγει στα δικαστήρια είτε να ρυθμίσει το χρέος του μια νέα απόφαση αλλάζει τα δεδομένα.

Το ανώτατο ακυρωτικό δικαστήριο σε αντίθεση με ότι έχει πει τρεις μήνες νωρίτερα έκρινε ότι η μη κοινοποίηση στον οφειλέτη της κατάσχεσης οφείλεται στον προφανή λόγο ότι αν αυτός πληροφορηθεί τη λήψη του μέτρου θα σπεύσει να εισπράξει τα χρήματα και να αδειάσει τους λογαριασμούς του.

Μάλιστα η επίμαχη Απόφαση αναφέρει ότι ο οφειλέτης γνωρίζει πότε το βεβαιωμένο χρέος του καθίσταται ληξιπρόθεσμο και πως από την επόμενη ημέρα είναι δυνατή η λήψη σε βάρος του αναγκαστικών μέτρων για την είσπραξη του χρέους, συνεπώς, δεν παραβιάζονται συνταγματικά δικαιώματα των πολιτών.
Το σκεπτικό της απόφασης

Αναλυτικότερα, το ΣΤ΄ Τμήμα του ΣτΕ, με τη νεότερη απόφαση του, αναφέρει ότι με τις διατάξεις του ΚΕΔΕ, του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας, κ.λπ., «οργανώνεται συνεκτικό σύστημα εισπράξεως δημοσίων εσόδων, με σκοπό το μεν να καθίσταται δυνατή και να μη ματαιώνεται η, συνταγματικώς άλλωστε επιβαλλομένη (άρθρο 4 παράγραφος 5 του Συντάγματος), είσπραξη των χρεών προς το Δημόσιο, με παράλληλη, όμως, έγκαιρη ενημέρωση του οφειλέτη του Δημοσίου, ο οποίος δύναται να ασκεί επικαίρως τα ένδικα βοηθήματα και μέσα που του παρέχει ο νόμος».

Ο οφειλέτης, συνεχίζει η υπ΄ αριθμ. 2082/2014 απόφαση, μπορεί να προσφύγει δικαστικώς, με τη διεξαγωγή διαγνωστικής δίκης, ενώ παράλληλα έχει πληροφορηθεί το χρέος του, αναφέρουν οι δικαστές και σημειώνει η δικαστική απόφαση: «Ο οφειλέτης γνωρίζει ευθέως πότε το βεβαιωμένο χρέος του καθίσταται ληξιπρόθεσμο» και ότι «από την επόμενη της ημέρας κατά την οποία το χρέος κατέστη ληξιπρόθεσμο, είναι δυνατή η λήψη σε βάρος του αναγκαστικών μέτρων για την είσπραξη του χρέους».

Σε περίπτωση που ο οφειλέτης δεν είναι συνεπής συντάσσεται το κατασχετήριο το οποίο δεν κοινοποιείται στον οφειλέτη, παρά μόνο στην τράπεζα, σύμφωνα με τον ΚΕΔΕ.

Δεν παραλείπει η απόφαση να υπογραμμίσει ότι «η μη κοινοποίηση στον οφειλέτη οφείλεται στον προφανή λόγο ότι, αν αυτός επληροφορείτο την επικειμένη λήψη του μέτρου, θα έσπευδε να εισπράξει από τον τρίτο (σ.σ.: τράπεζα) τα οφειλόμενα σ” αυτόν χρήματα ή απαιτήσεις ή θα ανελάμβανε τα εις χείρας τρίτου κινητά του, με συνέπεια, βεβαίως, να καθίσταται αδύνατη η εξ αυτών ικανοποίηση της αξιώσεως του Δημοσίου».

Κατόπιν αυτών, η επίμαχη απόφαση αναφέρει: «Η μη πρόβλεψη στο νόμο και πρόσθετης υποχρεώσεως για μία τρίτη, ενδιάμεση, κοινοποίηση προς τον οφειλέτη πριν από την ενεργοποίηση του δικαιώματος του Δημοσίου να λάβει εις βάρος του μέτρα αναγκαστικής εκτελέσεως, δεν παραβιάζει συνταγματικές διατάξεις ούτε, ειδικότερον, την διάταξη του άρθρου 20 παρ. 2 του Συντάγματος, αφού καθιδρύεται, πάντως, στο νόμο πλήρες και αποτελεσματικό σύστημα έννομης προστασίας του οφειλέτη του Δημοσίου».

Το ΣτΕ απασχόλησε περίπτωση διευθύνοντα συμβούλου Ανώνυμης Εταιρείας, η οποία σήμερα δεν υφίσταται (έχει λυθεί). Σε βάρος του διευθύνοντα συμβούλου συντάχθηκε έκθεση αναγκαστικής κατασχέσεως από τον προϊστάμενο της Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Β.Ε. Αθηνών. Η κατάσχεση αφορούσε απαιτήσεις του ΙΚΑ για οφειλές της πρώην Α.Ε. ύψους 565.392,73 ευρώ. Η κατάσχεση έγινε επί της σύνταξης τού τέως διευθύνοντα συμβούλου μέχρι την εξόφληση του όλου ποσού.

Την κατάσχεση από τον τραπεζικό λογαριασμό συντάξεως του, ο διευθύνων σύμβουλος έμαθε τυχαία, μετά από εννέα μήνες, όταν πήγε να κάνει ανάληψη χρημάτων.


ΠΗΓΗ

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΔΝΤ: Έτσι πρέπει να γίνονται οι κατασχέσεις!

Το ΔΝΤ πιέζει συνεχώς την κυβέρνηση να ξεκινήσει άμεσα περισσότερες κατασχέσεις για να μπουν λεφτά στα κρατικά ταμεία, αφού κατάλαβαν οτι ο κόσμος «στέγνωνε».

Ο διεθνής οργανισμός σε μια έκρηξη ειρωνείας, στην τελευταία του έκθεση, αδιαφορώντας για μια ακόμα φορά για την κατάσταση των Ελλήνων, ζητά να πάρει από τον κόσμο ό,τι του έχει απομείνει για να πληρώσει τους φόρους του κράτους και από την άλλη θέτει θέμα διαφάνειας!

Το κλιμάκιο του ΔΝΤ είχε ζητήσει από το Υπουργείο Οικονομικών να φτιαχτεί μια διαδικτυακή πλατφόρμα μέσα από την οποία θα μπορούσε να δει κανείς την πορεία ενός πλειστηριασμού. Μια πλήρη διαπόμπευση των περιουσιακών στοιχείων ανθρώπων που βρέθηκαν μέσω κρίσης να χρωστούν στο κράτος και να μην έχουν να πληρώσουν, λες και το ίδιο το δημόσιο είναι τυπικό με τους πολίτες και υπάρχει ένα κοινωνικό κράτος, που τελευταία έχει γίνει της μόδας σαν έκφραση.

Αυτή η πλατφόρμα δεν φτιάχτηκε ποτέ, καθώς ήταν στα χέρια του Χάρη Θεοχάρη, οι οποίος παραιτήθηκε προ ολίγων ημερών από τη θέση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων. Πλέον, η υλοποίηση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας θα περάσει στα χέρια του επόμενου γενικού γραμματέα, όταν αυτός οριστεί.

Αυτό που ζητά το ΔΝΤ είναι τα εξής: το πόσο που βγαίνει κάτι στο σφυρί να ξεπερνά την αξία της οφειλής. Αν δηλαδή, το χρέος ήταν 50.000 ευρώ και σε πλειστηριασμό βγαίνει ένα σπίτι αξίας 150.000 ευρώ, να μην «χτυπιέται» μέχρι τις 50.000 και τέλος. Αν υπάρξει προσφορά, να φτάσει όσο πιο ψηλά γίνεται. Αυτό φυσικά, θα μπορούσε να γίνει χρόνια τώρα, από το ίδιο το κράτος, χωρίς την παρέμβαση κανενός ΔΝΤ. Αλλά ποιος θα έμπαινε ανάμεσα σε «κοράκια» που χτυπούσαν ευκαιρίες.

Επίσης, ζητά η τιμή εκκίνησης να καθοριστεί σε ένα επίπεδο που θα εξασφαλίζει ότι θα γίνονται έγκαιρα οι πωλήσεις των ακινήτων, ώστε να λεφτά να μπαίνουν άμεσα στα ταμεία του κράτους.

ΠΗΓΗ


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Προς παράταση οδεύουν οι φορολογικές δηλώσεις

Προς παράταση της προθεσμίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων, που λήγει στις 30 Ιουνίου.
Σαράντα υποψηφιότητες υποβλήθηκαν για την κάλυψη της θέσης του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων μετά την παραίτηση του κ. Χάρη Θεοχάρη. Τις επόμενες ημέρες αναμένεται να συνεδριάσει η αρμόδια επιτροπή που έχει ορισθεί για την λήψη της απόφασης και τον ορισμό του νέου Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων.

Εξάλλου, προς παράταση της προθεσμίας υποβολής των φορολογικών δηλώσεων, που λήγει στις 30 Ιουνίου, προσανατολίζεται το υπουργείο Οικονομικών. Σύμφωνα με πληροφορίες, το επικρατέστερο σενάριο προβλέπει παράταση της προθεσμίας προς το τέλος Ιουλίου.

Επίσης, θέμα ημερών φαίνεται να είναι η κατάθεση τροπολογίας στη Βουλή με την οποία θα απαλλάσσονται από την καταβολή προστίμου (100 ευρώ) όσοι υπέβαλαν το έντυπο Ε9 πέραν της 31 Μαΐου που έληγε η αρχική προθεσμία λόγω της παράτασης που έδωσε το υπουργείο Οικονομικών.

ΠΗΓΗ


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Δεν υπάρχει καμία σωτηρία… Οι βουλευτές θα αξιολογούν τους αποσπασμένους στα γραφεία τους… Άντε γεια

Και η κοροϊδία συνεχίζεται… Και σωτηρία με αυτούς εκεί στην κυβέρνηση δεν υπάρχει… Οι ίδιοι οι βουλευτές που τους προσέλαβαν θα είναι και οι αξιολογητές των περίπου 2.000 υπαλλήλων στα βουλευτικά τους γραφεία, είτε στη Βουλή είτε στην Ερυωβουλή. Σε αυτό το «παράδοξο» οδηγεί η απόφαση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκου Μητσοτάκη, που δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ και με την οποία θεσμοθετήθηκαν οι λεπτομέρειες της διαδικασίας. Έλεος πια…

Οι αποσπασμένοι στα βουλευτικά γραφεία από το 2012 και μετά θα αξιολογηθούν όπως και οι υπόλοιποι δημόσιοι υπάλληλοι, μόνο που γι” αυτούς θα ισχύσει μια σαφώς διαφορετική διαδικασία, αφού οι αξιολογητές τους είναι οι άνθρωποι που τους επέλεξαν για τις θέσεις αυτές.

Προϋπόθεση για τη σύνταξη έκθεσης αξιολόγησης, σύμφωνα με την απόφαση, είναι ο αξιολογητής βουλευτής, ευρωβουλευτής αλλά και επίτροπος της Ελλάδας στην Κομισιόν να έχει συνυπάρξει με τον αξιολογούμενο για χρονικό διάστημα τουλάχιστον 3 μηνών εντός του έτους αξιολόγησης. Η κλίμακα των βαθμών ορίζεται από το 1 έως το 10, με ανώτατο βαθμό τον αριθμό 10 και κατώτατο τον αριθμό 1.

Με την απόφαση του υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης καθορίζονται τα κριτήρια και οι όροι βάσει των οποίων θα γίνουν οι εκθέσεις αξιολόγησης για υπαλλήλους που αποσπώνται στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και διατίθενται σε γραφεία Βουλευτών και Ελλήνων βουλευτών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, καθώς και στα γραφεία κομμάτων που εκπροσωπούνται στη Βουλή ή στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Τα ίδια ισχύουν και για υπαλλήλους μονίμους και με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου που έχουν διατεθεί στην ΑΔΕΔΥ (αξιολογητής ο γενικός γραμματέας της) και στο Κοινωνικό Πολύκεντρο της ΑΔΕΔΥ (αξιολογητής ο πρόεδρος του ΔΣ του Πολυκέντρου).

Ο έλεγχος των τυπικών στοιχείων και της ειδικής αιτιολογίας στις εκθέσεις αξιολόγησης πραγματοποιείται από τις υπηρεσίες διοικητικού – προσωπικού, όπου ανήκουν οργανικά οι υπάλληλοι.

Τα κριτήρια για την αξιολόγηση των υπαλλήλων αυτών είναι οκτώ, σε αντίθεση με το υπόλοιπο δημόσιο που είναι 16, και είναι τα εξής, σύμφωνα με την απόφαση:
1. Επαγγελματική επάρκεια (θεωρητική κατάρτιση, ειδικές γνώσεις και εμπειρία).
2. Ικανότητα εφαρμογής των γνώσεων και της εμπειρίας κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του.
3. Ενδιαφέρον και αφοσίωση στην εργασία.
4. Πρωτοβουλία − Ανάληψη ευθυνών.
5. Συμπεριφορά προς πολίτες. Εξυπηρέτηση του κοινού.
6. Επικοινωνία και συνεργασία με συναδέλφους και
άλλες υπηρεσίες.
7. Ποιότητα και ποσότητα εργασίας.
8. Ικανότητα να προγραμματίζει, οργανώνει, συντονίζει και ελέγχει τις εργασίες του.

Η βαθμολογία της αξιολόγησης:

Με τους βαθμούς 9 ή 10 βαθμολογούνται όσοι υπάλληλοι είναι «πάντοτε έτοιμοι να αντιμετωπίζουν απόλυτα, με ταχύτητα και ευστοχία, κάθε ζήτημα, χωρίς τη βοήθεια ή διόρθωση ανωτέρου τους».

Με τους βαθμούς 7 ή 8 βαθμολογούνται οι πολύ καλοί υπάλληλοι, οι οποίοι «μπορούν να ανταποκριθούν πλήρως στις απαιτήσεις του έργου τους, και περιστασιακά μόνο χρειάζονται ελάχιστη βοήθεια».

Με τους βαθμούς 5 ή 6 βαθμολογούνται οι καλοί υπάλληλοι που «επιδιώκουν σταθερά να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του έργου τους αλλά κατά κανόνα χρειάζονται βοήθεια».

Με τους βαθμούς 3 ή 4 βαθμολογούνται οι υπάλληλοι, οι οποίοι «αποδίδουν κάτω του συνηθισμένου μέτρου».

Με τους βαθμούς 1 ή 2 βαθμολογούνται «οι εντελώς ακατάλληλοι υπάλληλοι».

Εφόσον ο αξιολογητής βαθμολογεί ένα ή περισσότερα κριτήρια αξιολόγησης με βαθμό 9 έως 10 ή με βαθμό 1 έως 6, απαιτείται ειδική αιτιολογία η οποία γίνεται με παράθεση πραγματικών στοιχείων ή γεγονότων και όχι αξιολογικών χαρακτηρισμών.

Επιπλέον, αξίζει να σημειωθεί πως ειδικά για το έτος 2012 δεν ορίζεται πλαφόν ως προς τα ανώτατα ποσοστά υπαλλήλων που είναι δυνατόν να βαθμολογούνται με την βαθμολογική κλίμακα (έως 25% με 9 έως 10, έως και 60% με 7 έως 8 και ποσοστό 15% με 1 έως 6).

Πηγή: Hellasforce

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Τηλεφώνημα για βόμβα στο υπ. Οικονομικών

Τηλεφώνημα έγινε, πριν από λίγο, που έκανε λόγο για τοποθέτηση βόμβας στο υπουργείο Οικονομικών.

Το κτίριο εκκενώθηκε.





Δείτε το βίντεο από τον ΑΝΤ1:

       

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Έλληνας φορολογούμενος: Ο νέος «ράμπο» του ΣΔΟΕ…

Τι έγινε λαμόγια του ΥΠΟΙΚ; Υπερήρωες της καταπολέμησης της φοροδιαφυγής; Εκδικητές της παρανομίας; Δεν έχετε χρόνο να κάνετε τη δουλειά σας; Που να τον βρείτε βέβαια, αφού το μόνο που κάνετε είναι να μαγειρεύετε τα στοιχεία για τα δικά σας παιδιά και τους αριθμούς για να βγαίνει το αποτέλεσμα που επιθυμεί η συγκυβέρνηση τη τρόικας;


Που να βρείτε χρόνο λοιπόν για να κάνετε ελέγχους, οπότε αναγκάζετε εμάς να τους κάνουμε για σας. Τουλάχιστον σε ότι αφορά την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη. Αν έχετε ήδη συμπληρώσει τη φορολογική σας δήλωση καταλάβατε σε τι αναφερόμαστε. Αν όχι… καλό κουράγιο.

Όπως γνωρίζουμε όλοι, οι αποδείξεις που έχει ο καθένας μας από γιατρούς και φαρμακεία μπαίνουν ξεχωριστά στις φορολογικές δηλώσεις, σε σχέση με τις υπόλοιπες που απλά βάζουμε ένα συνολικό ποσό. Φέτος λοιπόν τι έχουν κάνει τα σαΐνια;

Αν ένας φορολογούμενος έχει χρειαστεί να πάει σε δέκα γιατρούς (και έχει φυσικά απόδειξη έτσι;), τότε μιλάμε για δέκα διαφορετικά ΑΦΜ από τον κάθε γιατρό. Τι σου λέει λοιπόν το Taxisnet; Κάθε διαφορετικό ΑΦΜ μπαίνει σε ξεχωριστό κουτάκι στη δήλωση, με το ποσό πληρωμής από δίπλα.

Και καλά να είσαι από τους τυχερούς που δεν έχεις χρειαστεί γιατρό, ή έστω κάτι λίγα μόνο; Αν είσαι από τους άτυχους που ταλαιπωρούνται από σοβαρά προβλήματα υγείας, οπότε είναι λογικό να έχουν μαζευτεί κάμποσες;

Η ίδια λογική και στις αποδείξεις των φαρμακείων (δεν μετράνε τα παραφάρμακα): κάθε φαρμακείο διαφορετικό ΑΦΜ, οπότε κάνεις μια λίστα με το ποσό που έχεις δώσει σε κάθε φαρμακείο και μετά, κουτάκι- κουτάκι την περνάς στη δήλωση, ΑΦΜ και ποσό. Αν είσαι «πιστός» του φαρμακείου της γειτονιάς, κάτι γίνεται, αν χρειάζεσαι περισσότερα φαρμακεία… την πάτησες.

Με λίγα λόγια, κάνουμε εμείς, οι πολίτες, τη δουλειά που θα έπρεπε να κάνουν οι υπευθυνοανεύθυνοι. Ελέγχουμε ουσιαστικά γιατρούς και φαρμακοποιούς για τις αποδείξεις που κόβουν και αυτά που δηλώνουν, αντί να γίνει αυτό από τους αρμόδιους του ΥΠΟΙΚ.

Και εντάξει κύριοι, την κάνουμε τη δουλειά σας εμείς οι Έλληνες φορολογούμενοι που μας έχετε ρημάξει, τσακίσει, διαλύσει, εξοντώσει, πατήσει και ένα σωρό άλλα. Εσείς από την πλευρά σας θα κάνετε τίποτα για μας, ή απλά θα ψάχνετε τρόπους μέχρι να μας εξαφανίσετε όλους;
Πηγή: Hellasforce

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Αυτό θα πει δημιουργική λογιστική - ακριβότερο το... φθηνό εισιτήριο!

Κατακλύστηκε το διαδίκτυο από το πρωί της Δευτέρας, με την είδηση της μείωσης της τιμής των εισιτηρίων των αστικών συγκοινωνιών, ελάχιστοι όμως μίλησαν για τη δημιουργική λογιστική της κυβέρνησης, που για μια ακόμη φορά προβάλει μισές αλήθειες. 
 
Εξηγούμαστε. Η μια αλήθεια είναι ότι η τιμή των εισιτηρίων, θα μειωθεί από το Σεπτέμβριο. Η κρυμμένη αλήθεια όμως, είναι ότι το φθηνότερο εισιτήριο, είναι στην πραγματικότητα πιο ακριβό, δεδομένων και κάποιων άλλων μικροαλλαγών, φαινομενικά ασήμαντων, πρακτικά όμως ιδιαίτερα ουσιαστικών.

Προσέξτε. Το ενιαίο εισιτήριο, διάρκειας 90 λεπτών, κοστίζει σήμερα 1,40 ευρώ. Το νέο ενιαίο εισιτήριο θα κοστίζει 1,20 ευρώ, όμως η διάρκειά του θα περιοριστεί στα 70 λεπτά. Ενώ λοιπόν η μείωση ξεπερνά το 14%, στην πραγματικότητα το κόστος διαδρομής για τον επιβάτη ανά λεπτό θα αυξηθεί από τα 0,15 ευρώ, στα 0,17 ευρώ. Αν πάλι κάποιος επιβάτης δεν προλάβει στη μία ώρα και δέκα λεπτά που προβλέπει το νέο εισιτήριο, να ολοκληρώσει τις διαδρομές του, θα υποχρεώνεται να αγοράσει και δεύτερο εισιτήριο πληρώνοντας συνολικά 2,40 λεπτά.

Ως εντυπωσιακή παρουσιάζεται και η κατά 33% μείωση της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών. Και πράγματι είναι, αν δεν λάβει κανείς υπόψη του τη λεπτομέρεια της κατάργησης της φτηνής κάρτας των 20 ευρώ μόνο για τη χρήση λεωφορείων και τρόλεϊ. Όσοι λοιπόν αγόραζαν αυτή την κάρτα, γιατί δεν χρειαζόταν να χρησιμοποιήσουν για τις μετακινήσεις τους το μετρό ή τον ΗΣΑΠ, από τον Σεπτέμβριο, θα υποχρεώνονται να καταβάλλουν 30 ευρώ, ακόμη κι αν συνεχίσουν να μετακινούνται μόνο με λεωφορείο ή τρόλεϊ.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Πλήρης μισθός και για τα stage

Τον ασκό του Αιόλου για οικονομικές διεκδικήσεις έναντι του δημοσίου, όσων απασχολήθηκαν σε προγράμματα Stage, ανοίγει η απόφαση του Αρείου Πάγου η οποία αναγνωρίζει δικαίωμα πλήρους μισθού και ασφάλισης σε όσους απασχολήθηκαν σε αυτά τα προγράμματα.

Ειδικότερα με την απόφαση 885/14 το Ανώτατο Δικαστήριο έκρινε ότι δεν επρόκειτο για συμβάσεις μαθητείας ή εργασιακής εμπειρίας, όπως είχαν χαρακτηριστεί. Κατά συνέπεια οι απασχολούμενοι σε αυτά παρείχαν εργασία αντίστοιχη με αυτή των τακτικών υπαλλήλων και έπρεπε να αμείβονται με αντίστοιχους μισθούς και όχι να παίρνουν περίπου τις μισές απολαβές, όπως συνέβαινε.

Έτσι, οι πρώην εργαζόμενοι μπορούν πλέον να διεκδικήσουν τη διαφορά, χωρίς ωστόσο να τίθεται θέμα επαναπρόσληψής τους. Επιπλέον τίθεται και θέμα αναγνώρισης των ημερών εργασίας στο ΙΚΑ, καθώς δεν επρόκειτο για περίοδο μαθητείας, αλλά για σχέση εξαρτημένης εργασίας.

Το μεγάλο πρόβλημα που προκύπτει είναι, έναντι ποιων φορέων μπορούν να στραφούν τώρα οι πρώην εργαζόμενοι προκειμένου να διεκδικήσουν τα ποσά, με δεδομένο ότι οι συμβάσεις αφορούσαν χιλιάδες υπαλλήλους (ξεπερνούσαν τους 120 χιλιάδες), που απασχολήθηκαν σε διάφορους φορείς του Δημοσίου, αλλά και υπηρεσίες Δήμων, και σε όλες συμβαλλόμενος ήταν ο ΟΑΕΔ.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Κυρώθηκε η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας στην Ακτοπλοϊα

Την απόφαση με την οποία κυρώνεται η Συλλογική Σύμβαση Εργασίας Πληρωμάτων Ακτοπλοϊκών Επιβατηγών Πλοίων για το έτος 2014, υπέγραψε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης.

Το κείμενο της σύμβασης είχε υπογραφεί τον Απρίλιο από τους εκπροσώπους του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, καθώς και κλαδικών οργανώσεων.

Με την υποβληθείσα νέα Σ.Σ.Ν.Ε, οι μηνιαίοι βασικοί μισθοί, επιδόματα και επιπρόσθετες αμοιβές δεν παρουσιάζουν αλλαγή παραμένοντας στα ίδια επίπεδα με τους αντίστοιχους μισθούς και τα επιδόματα του 2013. Η ισχύς της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, αρχίζει την 1η Ιανουαρίου του 2014 και λήγει την 31η Δεκεμβρίου 2014.

Σημειώνεται, ότι το κείμενο της Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας για τη Ναυτική Εργασία καταρτίζεται κατόπιν ελεύθερης διαπραγμάτευσης των εκπροσώπων των πλοιοκτητών και των ναυτικών.

Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου σε αυτήν την κατεύθυνση ενθαρρύνει τον κοινωνικό διάλογο με σκοπό την ενίσχυση της εργασιακής ειρήνης στις θαλάσσιες μεταφορές και την διασφάλιση της υγιούς λειτουργίας της ακτοπλοΐας.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΑΔΕΔΥ: Στάση εργασίας την Τετάρτη

Η ΑΔΕΔΥ απευθύνει κάλεσμα, σε συγκέντρωση την ίδια μέρα έξω από το υπουργείο Υγείας, ενώ καλεί και σε πορεία προς το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και το υπουργείο Οικονομικών, σε ένδειξη συμπαράστασης στις καθαρίστριες του ΥΠΟΙΚ, στους σχολικούς φύλακες και τους καθηγητές.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΣτΕ: «ΝΑΙ» σε κατασχέσεις τραπεζικών καταθέσεων χωρίς ενημέρωση!

Το ΣΤΕ επιτρέπει στο ελληνικό δημόσιο να προβαίνει σε κατασχέσεις χρημάτων που βρίσκονται σε τραπεζικούς λογαριασμούς λόγω οφειλών ακόμα κι αν δεν έχει προηγουμένως ενημερωθεί ο οφειλέτης
«Σοκ και δέος» προκαλεί στους συνταξιούχους, εργαζόμενους, εμπόρους, καταστηματάρχες, κ.λπ. η αμετάκλητη απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας, η οποία αφού μεταστρέφει 180 μοίρες την έως σήμερα νομολογίας της, έκρινε ότι μπορεί το Δημόσιο (Δ.Ο.Υ., Ι.Κ.Α., κ.λπ.) να προβαίνουν σε κατασχέσεις χρημάτων που βρίσκονται σε Τράπεζες (συντάξεις, μισθοδοσία, κ.λπ.) λόγω οφειλών, χωρίς να έχει ενημερωθεί προηγουμένως ο οφειλέτης, έτσι ώστε να μπορεί να προσφύγει στα δικαστήρια ή να πάει να εξοφλήσει ή να ρυθμίσει το χρέος του. Υπενθυμίζεται, ότι πριν από τρεις μήνες η 5μελής σύνθεσης του ΣΤ΄ Τμήμα του ΣτΕ, επαναλαμβάνοντας παλαιότερη απόφασή του 2012, αποφάνθηκε ότι δεν μπορεί το Δημόσιο, κ.λπ. να «βάζει χέρι» σε τραπεζικούς λογαριασμούς για οφειλές προς το Δημόσιο εάν προηγουμένως δεν έχει ενημερωθεί ο ενδιαφερόμενος.

Μάλιστα, στην απόφαση αυτή του περασμένου Μαρτίου (366/2014) οι σύμβουλοι Επικρατείας υπενθύμιζαν στο υπουργείο Οικονομικών ότι σύμφωνα με τις Συνταγματικές επιταγές οι οφειλέτες πρέπει να ενημερώνονται από πριν ότι το Δημόσιο πρόκειται να προβεί σε κατασχέσεις χρημάτων που βρίσκονται σε τραπεζικούς λογαριασμούς τους, ανεξάρτητα αν οι καταθέσεις αυτές προέρχονται από μισθούς, συντάξεις ή οποιοδήποτε άλλη αιτία.

Τον περασμένο Μάρτιο το ΣτΕ στην εν λόγω 366/2014 απόφασή του σημείωνε ότι το άρθρο 30 του Κώδικα Εισπράξεως Δημοσίων Εσόδων αναφέρει: «Η κατάσχεσις εις χείρας τρίτων των εις χείρας αυτών ευρισκομένων χρημάτων, καρπών και άλλων κινητών πραγμάτων του οφειλέτου του Δημοσίου ή των οφειλομένων εν γένει προς αυτό, ενεργείται υπό του Διευθυντού του Δημοσίου Ταμείου διά κατασχετηρίου εγγράφου μη κοινοποιουμένου εις τον οφειλέτην».

Με άλλα λόγια σε περίπτωση «κατασχέσεως εις χείρας τρίτων» (σ.σ.: όπως είναι οι Τράπεζες) απαιτήσεως οφειλέτου του Δημοσίου, δεν απαιτείται η κοινοποίηση στον τελευταίο του κατασχετηρίου εγγράφου.

Όμως, υπογράμμιζαν τον περασμένο Μάρτιο οι σύμβουλοι Επικρατείας, «η διάταξη αυτή είναι ανίσχυρη ως αντικειμένη στην διάταξη του άρθρου 20 παράγραφος 1 του Συντάγματος, διότι η παράλειψη αυτή έχει ως συνέπεια ο οφειλέτης να μη λαμβάνει γνώση ή να λαμβάνει καθυστερημένα γνώση της εις βάρος του επισπευδομένης αναγκαστικής εκτελέσεως, με αποτέλεσμα να μη μπορεί να αμυνθεί αποτελεσματικώς προ της ολοκληρώσεως της εκτελεστικής διαδικασίας, λαμβάνοντας τα κατάλληλα μέτρα είτε για την ακύρωση είτε για την αναστολή της πράξεως εκτελέσεως».

Στο σημείο αυτό ανέφεραν παλιότερες αποφάσεις του δικαστηρίου που είχαν το ίδιο σκεπτικό. Λόγω σπουδαιότητας το ζήτημα παραπέμφθηκε στην αυξημένη 7μελή σύνθεση, του ίδιου Τμήματος για νέα κρίση. Πράγματι, η 7μελής σύνθεσης του ΣΤ΄ Τμήματος του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου, με την υπ΄ αριθμ. 2082/2014 απόφασή του και με άλλο πρόεδρο, έκρινε τα εντελώς αντίθετα από την 5μελή σύνθεση του ίδιου Τμήματος, με εξαίρεση των εισηγητή της υπόθεσης που συντάχθηκε με την απόφαση του περασμένου Μαρτίου.

Ειδικότερα, οι σύμβουλοι Επικρατείας στην νεότερη απόφαση του ΣτΕ (2082/2014), αναφέρουν ότι με τις διατάξεις του Κώδικα Εισπράξεως Δημοσίων Εσόδων (ΚΕΔΕ), του Κώδικα Διοικητικής Δικονομίας, κ.λπ., «οργανώνεται συνεκτικό σύστημα εισπράξεως δημοσίων εσόδων, με σκοπό το μεν να καθίσταται δυνατή και να μη ματαιώνεται η, συνταγματικώς άλλωστε επιβαλλομένη (άρθρο 4 παράγραφος 5 του Συντάγματος), είσπραξη των χρεών προς το Δημόσιο, με παράλληλη, όμως, έγκαιρη ενημέρωση του οφειλέτη του Δημοσίου, ο οποίος δύναται να ασκεί επικαίρως τα ένδικα βοηθήματα και μέσα που του παρέχει ο νόμος».

Στο πλαίσιο αυτό, ο οφειλέτης μπορεί να προσφύγει δικαστικώς, με την διεξαγωγή διαγνωστικής δίκης, ενώ παράλληλα έχει πληροφορηθεί το χρέος του, αναφέρουν οι δικαστές. Έτσι, αναφέρει η επίμαχη απόφαση «ο οφειλέτης γνωρίζει ευθέως πότε το βεβαιωμένο χρέος του καθίσταται ληξιπρόθεσμο» και ότι «από την επόμενη της ημέρας κατά την οποία το χρέος κατέστη ληξιπρόθεσμο, είναι δυνατή η λήψη σε βάρος του αναγκαστικών μέτρων για την είσπραξη του χρέους».

Εάν ο οφειλέτης δεν είναι συνεπής συντάσσεται το κατασχετήριο το οποίο δεν κοινοποιείται στο οφειλέτη, παρά μόνο στην Τράπεζα, σύμφωνα με τον ΚΕΔΕ. Μάλιστα, οι σύμβουλοι Επικρατείας υπογραμμίζουν ότι η μη κοινοποίηση στον οφειλέτη του κατασχετηρίου, αποσκοπεί στο να μην τρέξει και σηκώσει τα χρήματα του από την Τράπεζα.

Χαρακτηριστικά σημειώνει η επίμαχη απόφασή της 7μελούς σύνθεσης του ΣτΕ: «Η μη κοινοποίηση στον οφειλέτη οφείλεται στον προφανή λόγο ότι, αν αυτός πληροφορείτο την επικειμένη λήψη του μέτρου, θα έσπευδε να εισπράξει από τον τρίτο (σ.σ.: Τράπεζα) τα οφειλόμενα σ’ αυτόν χρήματα ή απαιτήσεις ή θα ανελάμβανε τα εις χείρας τρίτου κινητά του, με συνέπεια, βεβαίως, να καθίσταται αδύνατη η εξ αυτών ικανοποίηση της αξιώσεως του Δημοσίου». Συνεπώς, αναφέρουν οι δικαστές, «η μη πρόβλεψη στο νόμο και πρόσθετης υποχρεώσεως για μία τρίτη, ενδιάμεση, κοινοποίηση προς τον οφειλέτη πριν από την ενεργοποίηση του δικαιώματος του Δημοσίου να λάβει εις βάρος του μέτρα αναγκαστικής εκτελέσεως, δεν παραβιάζει συνταγματικές διατάξεις ούτε, ειδικώτερον, την διάταξη του άρθρου 20 παρ. 2 του Συντάγματος, αφού καθιδρύεται, πάντως, στο νόμο πλήρες και αποτελεσματικό σύστημα έννομης προστασίας του οφειλέτη του Δημοσίου».

Στην προκειμένη περίπτωση το ΣτΕ το απασχόλησε περίπτωση διευθύνοντα συμβούλου Ανώνυμης Εταιρείας η οποία σήμερα δεν υφίσταται (έχει λυθεί). Σε βάρος του διευθύνοντα συμβούλου συντάχθηκε έκθεση αναγκαστικής κατασχέσεως από τον προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ. Φ.Α.Β.Ε. Αθηνών. Η κατάσχεση αφορούσε απαιτήσεις του ΙΚΑ για οφειλές της πρώην Α.Ε. ύψους 565.392,73 ευρώ.

 Η κατάσχεση έγινε επί της σύνταξης του τέως διευθύνοντα συμβούλου μέχρι την εξόφληση του όλου ποσού. Το γεγονός της κατάσχεσης του επίμαχου ποσού από τον Τραπεζικό λογαριασμό συντάξεως του, ο διευθύνων σύμβουλος το έμαθε τυχαία μετά από εννέα μήνες όταν πήγε στην Τράπεζα να κάνει ανάληψη χρημάτων.

Αμέσως μετά ο διευθύνων σύμβουλος προσέφυγε στην Δικαιοσύνη, όπου δικαιώθηκε, μέχρι φυσικά να εκδοθεί η επίμαχη απόφαση της 7μελούς σύνθεσης του ΣτΕ που είχε αντίθετη άποψη.

πηγη: protothema.gr
και εδω

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Επαρκείς οι μελέτες για το έργο της γραμμής 4 του μετρό www.dikaiologitika.gr

«Οι μελέτες για το έργο της γραμμής 4 του μετρό (Γαλάτσι- Πανεπιστήμιο- Ευαγγελισμός) είναι ώριμες και επαρκείς. Το ζητούμενο είναι η χρηματοδότηση» ανέφερε σήμερα ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, απαντώντας σε σχετική ερώτηση.


Ο υπουργός τόνισε πως το υπουργείο Υποδομών είναι σε συζητήσεις με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για την αναζήτηση μίας αποτελεσματικής λύσης σε ό,τι αφορά τη χρηματοδότηση, και πρόσθεσε πως την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να έχει στα χέρια του τη στρατηγική μελέτη η οποία θα προτείνει το μοντέλο χρηματοδότησης για τις νέες επεκτάσεις των Μητροπολιτικών Σιδηροδρόμων της Αττικής. Η συγκεκριμένη μελέτη θα δίνει τις βασικές κατευθύνσεις για τη χρηματοδότηση της κατασκευής της γραμμής 4, αλλά και τις επεκτάσεις της γραμμής 2. Όπως ανέφερε ο υπουργός, η πρόταση του είναι «δούμε κάποιες μεγάλες υποδομές μέσα από τη συγχρηματοδότηση, που θα φέρουν μεγάλη ανάπτυξη και έργα ανταποδοτικού χαρακτήρα». Η συγχρηματοδότηση δεν θα αφορά μόνο πόρους από την Κομισιόν, αλλά και χρηματοδότηση από την ΕΤΕπ και από ιδιωτικά κεφάλαια. Υπενθυμίζεται ότι η σχεδιαζόμενη ανάπτυξη της γραμμής 4 του μετρό προβλέπει τη δημιουργία 9 σταθμών (Αλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός) και είναι προϋπολογισμού 1 δισ. ευρώ.

Ωστόσο, η πλήρης ανάπτυξη της γραμμής 4 περιλαμβάνει 29 σταθμούς, συνολικής έκτασης 33 χλμ., με τη συνολική δαπάνη να ανέρχεται στα 3,3 δισ. ευρώ και αναμένεται όχι μόνο να αλλάξει δραστικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας αλλά και να αναβαθμίσει σημαντικά τη ζωή στο Λεκανοπέδιο.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!