EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Τι πρέπει να γνωρίζουν όσοι έχουν καταθέσει πινακίδες κυκλοφορίας

Τη δυνατότητα σε ιδιοκτήτες οχημάτων που έχουν καταθέσει πινακίδες κυκλοφορίας, αλλά θέλουν να άρουν το καθεστώς ακινησίας, να πληρώσουν μόνον για τους μήνες που απομένουν μέχρι το τέλος του έτους, προβλέπει τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή η κυβέρνηση.

Σύμφωνα με την ρύθμιση, όπως διευκρίνισε ο υφυπουργός Οικονομικών Γ. Μαυραγάνης τα τέλη κυκλοφορίας για τα αυτοκίνητα που επανέρχονται στην κυκλοφορία θα καταβάλλονται αναλογικά μόνον για τους υπόλοιπους μήνες του έτους. «Στο τέλος του χρόνου θα αποτιμήσουμε την κατάσταση για να δούμε πως θα κινηθούμε περαιτέρω», ανέφερε.

Εκτιμάται ότι η ρύθμιση θα αποτελέσει κίνητρο για την άρση της ακινησίας του 25% των ακινητοποιημένων οχημάτων, γεγονός που θα οδηγήσει σε εφάπαξ αύξηση των εσόδων του κρατικού προϋπολογισμού περίπου κατά 15 εκατ. ευρώ.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Η διαπλοκή απαιτεί «delete» στις κακές ειδήσεις για την κυβέρνηση

Η γραμμή είναι σαφής. Έχει έρθει από ψηλά, πολύ ψηλά. Και απαιτεί: Μούγκα για όσες ειδήσεις είναι κακές για την κυβέρνηση. Με δυο λόγια delete, διαγραφή τους. Και –αντίθετα- προβολή και μάλιστα όσο πιο «ηχηρά» γίνεται των νέων που (νομίζουν ότι) ευνοούν το σημερινό σύστημα εξουσίας.

Πολιτικοί, επικοινωνιακοί, οικονομικοί, μιντιακοί παράγοντες του συστήματος έχουν προκλητικότατα επιδοθεί σε αγώνα δρόμου για να υπάρχει μέχρι την κάλπη ένα ευνοϊκό για Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ κλίμα, με πλασάρισμα μόνο καλών ειδήσεων, ώστε να τονωθούν τα ποσοστά των συγκυβερνώντων κομμάτων.

Και μάλιστα σε αυτή την επιχείρηση πρωταγωνιστούν ΜΜΕ (έντυπα και ηλεκτρονικά) τα οποία δεν ανήκουν παραδοσιακά στη Ν.Δ. αλλά στο λεγόμενο χώρο της «κεντροαριστεράς» (ο Θεός να την κάνει…)!

Για παράδειγμα, την υπερπροβολή του συμψηφισμού του ΦΠΑ σε συνδυασμό με το καθοδηγούμενο πείραμα της εξόδου της Ελλάδας στις αγορές δεν τα «πουλάνε» επικοινωνιακά τα παραδοσιακά προσκείμενα στη Ν.Δ. Μέσα (τα οποία εδώ που τα λέμε έχουν πλέον κι ελάχιστη παρεμβατικότητα…), αλλά εφημερίδες και κανάλια που μόνο φιλικά προς τη γαλάζια παράταξη δεν ήσαν και μάλιστα είχαν εχθρική στάση απέναντι στον Κ. Καραμανλή σε όλη τη διάρκεια της πρωθυπουργικής θητείας του.

Αυτά τα Μέσα περίπου… σήκωσαν σημαίες θριάμβου και βγήκαν με ντουντούκες για να πανηγυρίσουν!

Αντίθετα έθαψαν το σοβαρότατο θέμα των σχέσεων της Ν.Δ. με τη Χρυσή Αυγή, το έθαψαν κυριολεκτικά, μετά και την διαπίστωση πως το θέμα αυτό προξένησε μεγάλη φθορά στην κυβέρνηση και την «κατέβασε» δημοσκοπικά.

Ε, δεν είναι (ούλοι αυτοί) για… πειράματα αδέσμευτης δημοσιογραφίας λίγες βδομάδες προτού στηθούν οι κάλπες, άλλωστε ο σκοπός αγιάζει τα «Μέσα»!
Κι έτσι θα το πάνε, αδέρφια, ως τις 25 Μάη, μην έχετε την ελάχιστη αμφιβολία.

Θα απολαύσουμε σκηνές απείρου κάλλους… ανεξαρτησίας, αξιοπιστίας, εγκυρότητας!

Καθώς και «δημοσκοπήσεις» σε αυτό το μήκος κύματος…
του Μάρκου Μουζάκη
πηγη



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Εγκληματική οργάνωση ΠΑΣΟΚ : Πρώην υφυπουργός του ΠΑΣΟΚ θα δικαστεί για τοκογλυφία

Είχε αφεθεί ελεύθερος με υψηλή εγγυοδοσία ύψους 200.000 ευρώ ενώ του επιβλήθηκε και ο περιοριστικός όρος της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα …

Στο εδώλιο του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων θα καθίσει σύντομα ο πρώην υφυπουργός Παιδείας επί κυβερνήσεων ΠΑΣΟΚ, Ιωάννης Ανθόπουλος, προκειμένου να δικαστεί για το αδίκημα της τοκογλυφίας από κοινού και κατ” εξακολούθηση.

Ο κ. Ανθόπουλος, όπως και τρία ακόμη πρόσωπα, παραπέμπεται σε δίκη με βούλευμα του συμβουλίου Εφετών (472/2014) και είναι ίσως η πρώτη φορά στα δικαστικά χρονικά που ένας πολιτικός θα δικαστεί για τοκογλυφία!

Ο πρώην υφυπουργός του ΠΑΣΟΚ βρέθηκε αντιμέτωπος με τη Δικαιοσύνη και συγκεκριμένα ενώπιον του ανακριτή πριν από περίπου ένα χρόνο, όταν κλήθηκε να απολογηθεί για βαριές κατηγορίες και συγκεκριμένα για ξέπλυμα «μαύρου» χρήματος και συνέργεια σε τοκογλυφία.

Τότε, μετά την απολογία του ο κ. Ανθόπουλος -ο οποίος αρνήθηκε τις κατηγορίες- αφέθηκε ελεύθερος με υψηλή εγγυοδοσία ύψους 200.000 ευρώ ενώ του επιβλήθηκε και ο περιοριστικός όρος της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα.

Πλέον, με το βούλευμα του συμβουλίου Εφετών οι παραπάνω περιοριστικοί όροι που είχαν επιβληθεί στον πρώην υφυπουργό αλλά και σε συγκατηγορουμένους του στην υπόθεση διατηρούνται, ώστε να εξασφαλιστεί η παρουσία τους στη δίκη.

Σύμφωνα με το κατηγορητήριο ο κ. Ανθόπουλος φέρεται να εμπλέκεται σε υπόθεση τοκογλυφίας με την ιδιότητα του δικηγόρου αλλά και ως πρόσωπο που κατείχε δημόσια θέση. Φέρεται να μεσολάβησε για λογαριασμό ιδιοκτήτριας που εμπορεύεται καπνό από την Καβάλα προκειμένου λυθεί πρόβλημα χρηματοδότησης που αντιμετώπιζε (σ.σ. η εταιρεία).

Κατά το κατηγορητήριο, ο πρώην υφυπουργός εμφανίζεται να μεσολαβεί και να εξασφαλίζει στην ιδιοκτήτρια δανειοδότηση από άλλη εταιρεία. Ωστόσο, η ιδιοκτήτρια σχεδόν παράλληλα με τη δανειοδότηση που πέτυχε -χάρη στη μεσολάβηση, σύμφωνα με τη Δικαιοσύνη του πρώην υφυπουργού- πουλάει εμπόρευμα, δηλαδή καπνό, σε μονοπρόσωπη ΕΠΕ η οποία άνηκε στην ανήλικη, τότε, κόρη της.

Η πώληση του εμπορεύματος γίνεται με ποσοστό 10% πάνω από την τιμή αγοράς και εδώ ακριβώς αρχίζουν τα προβλήματα με τη Δικαιοσύνη για τον πρώην υφυπουργό.

Κατά τη Δικαιοσύνη, το ποσοστό 10% είναι αποτελεί «τοκογλυφικό αντάλλαγμα» προς τον Γ. Ανθόπουλο και ανέρχεται στα 1.757.800 ευρώ. Μάλιστα, στο πλαίσιο των ερευνών έγινε και άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών του κατηγορούμενου και μελών της οικογένειάς του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, κατά την απολογία του στον ανακριτή ο πρώην υφυπουργός αρνήθηκε τη κατηγορία που αντιμετωπίζει και υποστήριξε, μεταξύ άλλων, ότι η ιδιοκτήτρια της εταιρείας εμπορίας καπνού, του δάνειζε χρήματα γιατί το διάστημα εκείνο έχτιζε σπίτι.

Ωστόσο, από τα στοιχεία που έχουν συγκεντρωθεί στο πλαίσιο της ανάκρισης ο πρώην υπουργός δεν εμφανίζεται ποτέ να επιστρέφει τα χρήματα στους δανειστές του.

hellasforce.com

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Μετρό Θεσσαλονίκης: Καθηλωμένο το έργο, αγωνία για την τύχη του

Το «καθηλωμένο» Μετρό Θεσσαλονίκης έκλεισε 8 χρόνια –άτυχης- κατασκευής. Το έργο που εξαγγέλθηκε όσο κανένα άλλο για δεκαετίες και που φάνταζε ως Μεσσίας των κυκλοφοριακών προβλημάτων της Θεσσαλονίκης, έχει μετατραπεί στο μεγαλύτερο χρονίζων πρόβλημα.

Όταν η σύμβαση κατασκευής υπογράφηκε τον Απρίλιο του 2006 από τον τέως Υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κο Σουφλιά όλοι πανηγύριζαν που ένα τόσο μεγάλο έργο μπήκε στην πρίζα. Στην πραγματικότητα όμως αυτό που έμπαινε στην πρίζα ήταν μία ωρολογιακή βόμβα με σύστημα μικρών άλλα όχι ελεγχόμενων εκρήξεων.

Το σύστημα μελέτης-κατασκευής που επελέγη έχει χαρακτηριστεί αποτυχημένο: δεν έχει προβλέψει προβλήματα αλλά αντίθετα δημιουργεί, δεν έχει κερδίσει χρόνο αντίθετα έχει παράξει καθυστερήσεις.

Σύμφωνα με εκείνο το χρονοδιάγραμμα το έργο έπρεπε να έχει παραδοθεί στους Θεσσαλονικείς στα τέλη του Οκτωβρίου του 2012. Αυτοί που γνωρίζουν καλά από τα έργα Μετρό στην Ελλάδα είχαν προβλέψει και 2-3 χρόνια καθυστερήσεων που είναι σύνηθες φαινόμενο για έργα της έκτασης του συγκεκριμένου project. Με τις πιο λογικές προβλέψεις το έργο θα ολοκληρωνόταν το 2015 ή το 2016.

Σήμερα χρονοδιάγραμμα σαφώς δεν υπάρχει, επί της ουσίας η κοινοπραξία κατασκευής έχει σηκώσει ψηλά τα χέρια δηλώνοντας αδυναμία ενώ στο Υπουργείο Υποδομών απειλούν με την ενεργοποίηση ρήτρας αποζημίωσης. Την ίδια ώρα η κοινοπραξία έχει εγείρει απαιτήσεις που ανέρχονται σε εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ όταν το 2010 το ποσό αυτό ήταν περίπου στα 120εκ.ευρώ.

Από την άλλη η πόλη αναστενάζει καθώς υπάρχουν «ανοιχτές πληγές» σε όλο το μήκος της πόλης από τα εργοτάξια που άνοιξαν αλλά είναι άγνωστο πότε θα κλείσουν, δεν βλέπουν στον ορίζοντα ολοκλήρωση και λειτουργία του έργου ενώ η επέκταση προς Καλαμαριά ακόμα και αν δεν έχει ούτε μία μέρα καθυστέρηση δεν θα έχει την βασική γραμμή για να μπορέσει να λειτουργήσει.

Αυτό το σκηνικό, έχει συνθέσει μία πραγματική ωρολογιακή βόμβα που είναι δύσκολο κάποιος να προβλέψει πότε θα σκάσει και ποιους θα τραυματίσει. Με τα σημερινά δεδομένα το 2017 φαντάζει απίθανο ως έτος λειτουργίας οπότε η ολοκλήρωση θα οδεύσει για αργότερα, εάν και εφόσον λυθούν τα σύνθετα προβλήματα που αντιμετωπίζει το έργο. Οι εργαζόμενοι σε πρόσφατη συνέντευξης τους μίλησαν για λειτουργία το 2023!

ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ
Εδώ και αρκετούς μήνες κυκλοφορούν σενάρια για τμηματική λειτουργία της βασικής γραμμής με το ανατολικό τμήμα που έχει τα λιγότερα προβλήματα. Αυτό θα  εξυπηρετούσε την ομαλότητα του έργου σε πολιτικό επίπεδο για να επιδειχθεί το αποτέλεσμα μετά από πολλά χρόνια εργασιών.  Η λειτουργία της δυτικής πλευράς  με τα πολλά προβλήματα και της επέκτασης προς Καλαμαριά θα έρχονταν στην συνέχεια.

Το δεύτερο σενάριο θα ήταν η διακοπή των έργων και η επαναδημοπράτηση του, σενάριο που όμως είναι πολύ δύσκολο. Το Δημόσιο θα έπρεπε από την μία να αντιμετωπίσει τις διεκδικήσεις της κοινοπραξίας κατασκευής και το δεύτερο να κινήσει διαδικασίες δημοπράτησης με νέες μελέτες, νέα τεύχη δημοπράτησης και το κυριότερο με νέα τιμολόγηση που θα εκτόξευε το πραγματικό κόστος στον αέρα. Μην ξεχνάμε πως το έργο δημοπρατήθηκε το 2004, δηλαδή με τιμές 10 χρόνια πίσω.

Αυτό το σενάριο θα έφερνε πολλά χρόνια πίσω την ολοκλήρωση του Μετρό. Μία πιθανή εμπλοκή στην δημοπράτηση θα εξανάγκαζε σε πολύχρονες καθυστερήσεις. Τα έργα Μετρό έχουν άλλωστε ιστορικό μακροχρόνιων δημοπρατήσεων. Η επέκταση προς Πειραιά διήρκησε 3,5 χρόνια, η επέκταση προς Καλαμαριά 5 χρόνια κ.ο.κ

Το τρίτο σενάριο θα ήταν μία «βελούδινη» αλλαγή στον ανάδοχο. Μία υποκατάσταση αναδόχου με ταυτόχρονη διαιτησία για τις οικονομικές διαφορές, θα έδινε νέα δυναμική στο έργο, αποφεύγοντας τις 2 προηγούμενες λύσεις που έχουν μεγαλύτερο ρίσκο. Θα αναζωογονούσε το έργο και θα το γυρνούσε «on track».

Το Μετρό Θεσσαλονίκης έχει χαρακτηριστεί από πολλούς ως ένα σύγχρονο «γιοφύρι της Άρτας». Η λύση των προβλημάτων λόγω του μεγέθους και της πολυπλοκότητας του αντικειμένου το κάνουν ακόμα πιο «μυθικό». Το αποτέλεσμα όμως πρέπει στο τέλος να είναι το κέρδος της πόλης που ταλαιπωρείται εδώ και χρόνια χωρίς να έχει κάτι χειροπιαστό για το μεγαλύτερο έργο υποδομής που έχει γίνει ποτέ.

ypodomes.com

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Θεσσαλονίκη: Δρομολογείται ο "Δυτικός Προαστιακός Σιδηρόδρομος"

Την ένταξη του “Δυτικού Προαστιακού Σιδηρόδρομου” στο επιχειρησιακό πρόγραμμα της περιόδου 2014-2020 θα δρομολογήσει το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, όπως ανακοινώθηκε στη σύσκεψη που έγινε στο δημαρχείο Θεσσαλονίκης.

Στόχος του έργου¨, προϋπολογισμού 10 εκ.ευρώ, είναι η λειτουργική διασύνδεση με εναλλακτικό συγκοινωνιακό μέσο σταθερής τροχιάς του κέντρου της Θεσσαλονίκης με την δυτική αστική και προαστιακή ζώνη της. Με το έργο επίσης θα επιτυγχάνεται η διασύνδεση των αστικών μέσων συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο (Λάρισα, Κατερίνη, Έδεσσα, Βέροια) και η αποσυμφόρηση του Κεντρικού Επιβατικού Σιδηροδρομικού Σταθμού.

Στην τοποθέτηση του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης, επισήμανε την αναγκαιότητα ανάπτυξης της διαδημοτικής συνεργασίας ιδιαιτέρως σε έργα που αποσκοπούν στην εξυπηρέτηση του πολίτη όπως για παράδειγμα τα δίκτυα μέσων μαζικής μεταφοράς τα οποία θα συμβάλλουν στην επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος.

Στην σύσκεψη συμμετείχαν εκτός από την αντιπροσωπεία του δήμου Θεσσαλονίκης και εκπρόσωποι από τους δήμους Παύλου Μελά, Αμπελοκήπων –Μενεμένης και Δέλτα, καθώς και από τον ΕΡΓΟΣΕ και τη ΓΑΙΑΟΣΕ.

Μετά από έγκριση των δημοτικών και διοικητικών συμβουλίων των εμπλεκόμενων φορέων θα υπογραφεί σύμφωνο συνεργασίας Το δημοτικό συμβούλιο Θεσσαλονίκης θα συζητήσει το θέμα στη συνεδρίαση του στις 14 Απριλίου.

πηγη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

ΟΑΣΑ: Προχωρά προς υπογραφή και η τηλεματική σε 1.000 στάσεις με Intrasoft International - Intrakat

Το έργο είναι σε δημοπράτηση από το 2012  και περιλαμβάνει την μελέτη, χρηματοδότηση, εγκατάσταση, υποστήριξη λειτουργίας, συντήρηση και τεχνική διαχείριση του ολοκληρωμένου συστήματος πληροφόρησης επιβατών και διαχείρισης στόλου για τις Οδικές Συγκοινωνίες για συνολικό διάστημα 12 ετών.

Ειδικότερα, το έργο αφορά στην εγκατάσταση ενός δικτύου 1000 «έξυπνων» στάσεων σε όλη την περιοχή εξυπηρέτησης του ΟΑΣΑ. Οι επιβάτες θα πληροφορούνται τον ακριβή χρόνο διέλευσης των οχημάτων από τις οθόνες που θα είναι τοποθετημένες στις στάσεις, καθώς και από το κινητό τηλέφωνο ή τον ηλεκτρονικό υπολογιστή τους.

Προβλέπεται, επίσης, η δημιουργία κέντρου ελέγχου από όπου θα παρακολουθείται σε πραγματικό χρόνο η λειτουργική κατάσταση του συστήματος συγκοινωνιών και θα γίνονται οι αναγκαίες παρεμβάσεις για τον καλύτερο συντονισμό των μέσων μαζικής μεταφοράς.

Με το έργο αυτό, το οποίο αποτελεί το πρώτο έργο ΣΔΙΤ στον τομέα της Τεχνολογίας Πληροφορικής και Επικοινωνιών, ενεργοποιείται για πρώτη φορά ένα νέο πλαίσιο αξιοποίησης κοινοτικής και ιδιωτικής χρηματοδότησης σε έργα ΣΔΙΤ (στην προκειμένη περίπτωση μέσω του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση" του ΕΣΠΑ), με χρηματοδότηση κατά 40% από πόρους του ΕΣΠΑ και 60% ιδιωτικούς πόρους.

Εκτός από το ανάδοχο σχήμα είχε καταθέσει προσφορά και η Τέρνα Ενεργειακή - Unisystems. Ο χρόνος πλήρους υλοποίησης του έργου που προσφέρθηκε από τον ανάδοχο είναι 18 μήνες κατά μέγιστο. Η συνολική αξία της σύμβασης στα 12 έτη ανέρχεται σε περίπου 27 εκατομμύρια με περίπου 5,5 εκατομμύρια κοινοτική χρηματοδότηση.
Προχωρά η διαγωνιστική διαδικασία για το έργο της Τηλεματικής Αστικών Συγκοινωνιών μέσω Σύμπραξης Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) με ανάδοχο την ένωση εταιρειών Intrasoft International - Intrakat.
 
Να θυμίσουμε πως προς υπογραφή οδεύει ο πρώτος διαγωνισμός για την εγκατάσταση μπαρών στο Μετρό και την εφαρμογή του "έξυπνου" εισιτηρίου που θα αντικαταστήσει το σημερινό χάρτινο εισιτήριο.
 
ypodomes.com


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!