EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

ΠΡΙΝ ΛΙΓΟ : Πρωτοφανή γεγονότα στη βουλή! Βουλευτης της ΝΔ πηρε σπιτι του διαβιβαστικό του Αρείου Πάγου που αφορά υπουργο!

Σοβαρότατα γεγονότα διαδραματίζονται αυτή την στιγμη στην βουλη που παραπέμπουν σε μαύρες εποχές.
 
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Άρειος Πάγος έστειλε διαβιβαστικό για σοβαρότατη υποθεση που αφορά υπουργο. Αμεσως βουλευτες του ΣΥΡΙΖΑ έτρεξαν να πληροφορηθούν για το θεμα αλλα ενημερώθηκαν προς μεγαλη τους έκπληξη οτι το διαβιβαστικό δεν υπήρχε, διότι… Το πηρε βουλευτης (ακούστηκε το όνομα του Νερατζη) σπιτι του!

Στην γραμματεία της επιτροπής πόθεν έσχες βρίσκεται αυτη την στιγμη η Κωνσταντοπούλου που απαιτει να επιστραφεί άμεσα το έγγραφο στο κοινοβούλιο. 

Η υποθεση ειναι σοβαρότατη ειδικά επειδη επίκειται η ψηφοφορία για το πολυνομοσχέδιο…

ΠΗΓΗ

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Το πολυνομοσχέδιο και οι «γενναίοι της υποταγής»

Κατατίθεται σήμερα στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο των δωσίλογων ανδρεικέλων: Λαιμητόμος για εκτέλεση νέων συμβολαίων θανάτου…
Σε αυτά τα «νέα συμβόλαια θανάτου» περιλαμβάνονται:
Νέες σφαγές των μισθών (ολοκληρωτική ισοπέδωση), διάλυση του Ασφαλιστικού Συστήματος (ληξιαρχική πράξη θανάτου του), αφανισμός δικαιωμάτων των εργαζομένων, καταστροφή της κτηνοτροφίας, αφανισμός ολόκληρων παραγωγικών κλάδων και επαγγελμάτων (με πρώτους του φαρμακοποιούς και τους ταξιτζήδες) και πολλά άλλα…


Και το κακόγουστο πολιτικό κιτς της μεγίστης υποκρισίας και του αβυσσαλέου αμοραλισμού των «ανταρτών» καταλήγει στο γνωστό φινάλε: ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ…

Υπογραμμίζαμε στο προηγούμενο κείμενό μας:

"Αυτοί οι νέοι «αντάρτες» (όπως και οι προηγούμενοι) αφού υπέγραψαν και στήριξαν όλα τα «συμβόλαια θανάτου», αφού δολοφόνησαν την ελληνική κοινωνία και έγδαραν ζωντανό τον ελληνικό λαό, αφού είναι οι ίδιοι δωσίλογα ανδρείκελα του χειρίστου είδους, ΤΩΡΑ που κινδυνεύουν και βρίσκονται μπροστά στο δικό τους θάνατο, «στασιάζουν»: Στα λόγια και όχι στην ΠΡΑΞΗ".


Αυτές, λοιπόν, οι μαϊμούδες,
αφού έκαναν κάποια σκέρτσα «γενναιότητας», στο τέλος χορέψανε στο δωσίλογο ντέφι του 4ου Ράιχ.

Ούτε καν τους απασχόλησε
το πολυνομοσχέδιο που προωθεί νέες δολοφονικές εκτελέσεις κατά της ελληνικής κοινωνίας και του λαού της: Η τύφλα των γλοιωδέστατων δούλων και λακέδων που το παίζουν παλληκάρια της φακής…

Και ο θόρυβος που σήκωσαν για το γάλα «κλειδώθηκε» κι αυτός σε μια ύπουλη διάταξη που ικανοποιεί τη «γενναιότητα» στα λόγια και την ΥΠΟΤΑΓΗ στην πράξη…


Ποια είναι αυτή η «πονηρή» διάταξη της «συμβιβαστικής λύσης»;

Ότι θα υπάρχουν δύο κατηγορίες γάλακτος: το «παστεριωμένο» γάλα και το γάλα «υψηλής θερμικής επεξεργασίας», που καμία δεν θα φέρει την ένδειξη «φρέσκο γάλα».

Η πρώτη κατηγορία θα έχει υποβληθεί σε χαμηλή θερμική επεξεργασία και η δεύτερη σε υψηλότερη (από 85 έως 127 oC).

Η διάρκεια ζωής τους που θα αναγράφεται στη συσκευασία θα καθορίζεται με ευθύνη του παρασκευαστή, του κάθε μονοπωλίου δηλαδή!!!

Η «συμβιβαστική» αυτή πρόταση (το σωσίβιο για τους «γενναίους της υποταγής») δεν αλλάζει τίποτε επί της ουσίας. Δια της πλαγίας οδού δίνει στους γαλακτοβιομήχανους και μεγαλοεισαγωγείς ακόμη μεγαλύτερες δυνατότητες για την επίτευξη κερδοφορίας από την εμπορική εκμετάλλευση του γάλακτος: Ζωτικό προϊόν μαζικής λαϊκής διατροφής.

Και η εφεύρεση του όρου «γάλα ημέρας» είναι ένα δόλιο τέχνασμα για να «χρυσώσει το χάπι». Την ένδειξη αυτή θα μπορεί να φέρει το γάλα χαμηλής θερμικής επεξεργασίας και η διάρκεια συντήρησής του δεν θα υπερβαίνει τις 24 ώρες από την ημερομηνία παστερίωσης.

Γίνεται αντιληπτό ότι αυτή η συγκεκριμένη κατηγορία γάλακτος δύσκολα θα μπορεί να προωθηθεί στα μεγάλα αστικά κέντρα.

Επιπλέον και οι μεγάλες γαλακτοβιομηχανίες που θα μπορούν να ανταποκριθούν σ’ αυτά τα χρονικά όρια, θα φουσκώσουν την τιμή του γάλακτος σε επίπεδα απλησίαστα για τη λαϊκή οικογένεια.

Αυτά τα τεχνάσματα απάτης παρείχαν το σωσίβιο στους «γενναίους της υποταγής»
να «ξεπεράσουν» τη «γενναιότητά» τους και να δηλώσουν, για άλλη μια φορά ακόμα, την ΥΠΟΤΑΓΗ τους: Δεδηλωμένη σε όλα τα «συμβόλαια θανάτου» του 4ου Ράιχ, που εκτελεί, με μοχθηρία ασυνήθιστη, η κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου: Μια κυβέρνηση που θα καταγραφεί στην ιστορία ως ΟΝΕΙΔΟΣ δωσιλογισμού και σφαγής του ελληνικού λαού…

Και η «αριστερά» τα ίδια τα γνωστά: Καταγγελίες και ανακοινώσεις εκλογικού χαρακτήρα…

Αντί να κατεβάσει τον κόσμο στο δρόμο, με άμεσο αίτημα την ΠΤΩΣΗ αυτής της δολοφονικής κυβέρνησης, καταναλώνει καταγγελίες και νομιμοποιεί την κατοχική Βουλή…

Εδώ έχουμε τους «γενναίους της υποταγής» της «αριστεράς»: άσφαιρα λεκτικά πυρά και ΥΠΟΤΑΓΗ στην πράξη της κατοχικής «νομιμότητας»…


πηγη 

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Έρχονται ευρείες ανακατατάξεις στις μεταφορές

Μια σειρά σημαντικών αλλαγών στο χώρο των μεταφορών φέρνει το πολυνομοσχέδιο της κυβέρνησης που αναμένεται να ψηφιστεί εντός των επόμενων ημερών στη Βουλή.
 
Παράλληλα, για πρώτη φορά από το 1914, όταν και ιδρύθηκε το υπουργείο Συγκοινωνιών, ο σημερινός διάδοχός του, δηλαδή το υπουργείο Υποδομών, παύει να έχει λόγο στο «φλέγον» ζήτημα της τιμολόγησης των υπηρεσιών ύδρευσης στις προς ιδιωτικοποίηση εταιρείες ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ, με το βάρος να πέφτει πια στην Ειδική Γραμματεία Υδάτων του υπουργείου Περιβάλλοντος.
 
Επίσης, προβλέπεται συνολική ρύθμιση-«σκούπα» για την περιουσία του σιδηροδρόμου, την οποία διαχειρίζεται η ΓΑΙΑΟΣΕ, που θα της επιτρέψει να προχωρήσει πιο εύκολα στην εκμετάλλευση των ακινήτων του ΟΣΕ. Παράλληλα, προβλέπονται ρυθμίσεις που αλλάζουν την περίμετρο της αποκρατικοποίησης των ΤΡΑΙΝΟΣΕ και ROSCO, αφού τα ακίνητα που αρχικά σχεδιαζόταν να λάβουν ως «προίκα» παραμένουν στο Δημόσιο, το οποίο θα τα εκμισθώσει με μακροχρόνιες συμβάσεις σε τιμές αγοράς.
 
Το πολυνομοσχέδιο περιλαμβάνει και μία διάταξη πολιτικού συμβολισμού, η οποία προβλέπει την κατάργηση της Διυπουργικής Επιτροπής ΔΕΚΟ και την αντικατάσταση των αποφάσεών της από κοινές αποφάσεις του υπουργού Οικονομικών και του εκάστοτε αρμόδιου υπουργού.
 
Τι αλλάζει στην τιμολόγηση του νερού
 
nero
 
Τα υπουργεία Υποδομών και Μακεδονίας-Θράκης παύουν να είναι αρμόδια για τη ρύθμιση των τιμολογίων υπηρεσιών ύδρευσης και αποχέτευσης των προς ιδιωτικοποίηση ΕΥΔΑΠ και ΕΥΑΘ αντίστοιχα.
 
Τα τιμολόγια θα καθορίζονται με κοινή απόφαση των υπουργών Οικονομικών και Περιβάλλοντος, κατόπιν εισήγησης του ειδικού γραμματέα Υδάτων. Οι αποφάσεις θα έχουν πενταετή διάρκεια.
 
Στην περίπτωση της ΕΥΑΘ προβλέπεται ότι με απόφαση του διοικητικού συμβουλίου θα μπορεί να καθορίζεται ειδικό τιμολόγιο.
 
Τι αλλάζει στον ΟΣΕ
 
trainose_302388537
 
Αναδιατυπώνεται ο «νόμος Ρέππα» για τον σιδηρόδρομο. Η περιουσία του ΟΣΕ, η οποία μετά το «πράσινο φως» της Κομισιόν στον φάκελο των κρατικών ενισχύσεων της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα μπορεί να μεταβιβαστεί στο Δημόσιο, με κοινή απόφαση των υπουργών Υποδομών και Οικονομικών.
 
Τα ακίνητα, η κυριότητα των οποίων επρόκειτο να μεταβιβαστεί στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παραμένουν τελικά στον ΟΣΕ.
 
Νομιμοποιούνται όλα τα παλαιά σιδηροδρομικά ακίνητα που έχουν χτιστεί προ το 1955.
Εξαιρούνται από την κατεδάφιση ακίνητα της ΓΑΙΑΟΣΕ που κατασκευάστηκαν πριν από το 1983, ενώ αναστέλλεται η κατεδάφιση για τα ακίνητα που ανεγέρθηκαν μεταξύ 1983 και 2011.
 
Μετά την έκδοση ειδικών βεβαιώσεων θα επιτρέπεται η έκδοση αδειών δόμησης για προσθήκες και επεκτάσεις και ανέγερση κτιρίων του σιδηροδρόμου.
 
Νομιμοποιείται η τροποποίηση ακινήτων τα οποία διαχειρίζεται η ΓΑΙΑΟΣΕ και δεν διαθέτουν περιβαλλοντικούς όρους ή έχουν κατασκευασθεί καθ” υπέρβαση των εγκεκριμένων περιβαλλοντικών όρων.
 
Εκδίδεται προσωρινή άδεια τριετούς διάρκειας για την αδειοδότηση μηχανολογικών εγκαταστάσεων, μηχανοστασίων και αμαξοστασίων στου σιδηρόδρομου, που δεν διαθέτουν άδεια λειτουργίας ή άδεια λειτουργίας σε ισχύ.
 
Διαγράφονται πρόστιμα και τέλη που είχαν καταλογιστεί σε σιδηροδρομικά ακίνητα.
 
Τι αλλάζει στα φορτηγά
 
Επιτρέπεται η ταυτόχρονη μεταφορά ευπαθών και μη ευπαθών προϊόντων και με φορτηγά ιδιωτικής χρήσης, τα οποία έχουν τεθεί σε κυκλοφορία για την εξυπηρέτηση των μεταφορικών αναγκών των επιχειρήσεων, εφόσον αυτά φέρουν ειδικό χώρισμα.
 
Στον «νόμο Ρέππα» για τα φορτηγά προστίθεται παράγραφος που προβλέπει ότι εάν η εταιρεία διαθέτει επαρκείς χώρους και εγκαταστάσεις, μπορεί να διατηρεί δεξαμενές αποθήκευσης καυσίμων, χωρίς να απαιτείται άδεια εγκατάστασης.
 
Τι αλλάζει σε ταξί, τουριστικά λεωφορεία και επιβατηγά
 
taxi2
 
Ανοίγει η αγορά των οργανωμένων εκδρομών, περιηγήσεων και μεταφοράς μαθητών.
Καταργείται το όριο των 1.500 κυβικών για τα επιβατηγά ιδιωτικής χρήσης οχήματα που εκμισθώνονται. Η ολική εκμίσθωση με οδηγό μέσω προκρατήσεως θα έχει ελάχιστη διάρκεια 6 ωρών αντί 12 όπως ίσχυε μέχρι σήμερα.
 
Καταργείται η υποχρέωση βεβαίωσης των εταιρειών που νοικιάζουν μοτοσικλέτες ότι διαθέτουν εγκαταστάσεις ανάλογες με τον αριθμό των μοτοσικλετών τους. Καταργείται η υποχρέωση διάθεσης ελάχιστου αριθμού εκμισθούμενων μοτοσικλετών, τρίκυκλων ή τετράκυκλων.
 
Θα επιτρέπεται η μεταφορά άνευ κομίστρου πελατών τουριστικών καταλυμάτων με επιβατηγά ιδιωτικής χρήσης οχήματα, είτε ιδιοκτησίας των καταλυμάτων είτε κατόπιν χρηματοδοτικής μίσθωσης από τα σημεία αφίξεως ή αναχωρήσεως μέχρι τις εγκαταστάσεις των καταλυμάτων αυτών και αντίστροφα.
 
Θα επιτρέπεται στις εταιρείες και στους συνεταιρισμούς ταξί να συνάπτουν συμβάσεις για ολική ή μερική εκμίσθωση ταξί με τουριστικά καταλύματα και με κόμιστρο που θα διαμορφώνεται με ελεύθερη διαπραγμάτευση για τη μεταφορά των πελατών των καταλυμάτων από τα σημεία αφίξεως ή αναχωρήσεως μέχρι τις εγκαταστάσεις των καταλυμάτων και αντίστροφα.
 
Στα τουριστικά λεωφορεία δημοσίας χρήσης θα τίθενται σε κυκλοφορία και μεταχειρισμένα οχήματα, τα οποία θα πρέπει να είναι προέλευσης εσωτερικού ή χώρας μέλους της ΕΕ ή του ΕΟΧ και κατηγορίας Euro 5 ή μεταγενέστερη.
 
Η εγγυητική επιστολή για τη θέση σε κυκλοφορία τουριστικού λεωφορείου δημοσίας χρήσης αντικαθίσταται από εγγυητική ύψους 1.000 ευρώ για τα πρώτα δέκα οχήματα και 100 ευρώ για καθένα από τα επόμενα.
 
Τι αλλάζει στα βυτιοφόρα
 
petrelaio-thermansis
 
Επιτρέπεται η διακίνηση πετρελαιοειδών προϊόντων για θέρμανση από κάτοχο άδειας λειτουργίας πρατηρίου υγρών καυσίμων που έχει σύμβαση αποκλειστικής συνεργασίας με συγκεκριμένη εταιρεία εμπορίας με βυτιοφόρο.
 
Δεν επιτρέπεται η διάθεση πετρελαιοειδών προϊόντων από κάτοχο άδειας λειτουργίας πρατηρίου υγρών καυσίμων σε άλλο κάτοχο άδειας λειτουργίας πρατηρίου υγρών καυσίμων και κάτοχο άδειας λειτουργίας πρατηρίου υγρών καυσίμων ο οποίος δεν είναι και κάτοχος άδειας πωλητή πετρελαίου για θέρμανση σε κάτοχο άδειας πωλητή πετρελαίου για θέρμανση.
 
Κάτοχος άδειας πωλητή πετρελαίου για θέρμανση με ίδιους αποθηκευτικούς χώρους επιτρέπεται να προμηθεύεται πετρελαιοειδή προϊόντα για θέρμανση από εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών, διυλιστήρια κτλ., εφόσον υπάρχει εγκατεστημένο σύστημα εισροών – εκροών.
 
Kάτοχος άδειας πωλητή πετρελαίου για θέρμανση χωρίς αποθηκευτικούς χώρους επιτρέπεται να προμηθεύεται πετρελαιοειδή για θέρμανση είτε από κατόχους άδειας πωλητή είτε από εταιρείες εμπορίας ή διυλιστήρια.
 
Κάτοχος άδειας διύλισης μπορεί να διαθέτει πετρελαιοειδή στην εγχώρια αγορά μόνο σε κατόχους άδειας εμπορίας, σε μεγάλους καταναλωτές, τον Στρατό κτλ.
 
Οι προμηθευτικοί συνεταιρισμοί ή οι κοινοπραξίες επιτρέπεται να διαθέτουν ή να χρησιμοποιούν ίδιους αποθηκευτικούς χώρους, εφόσον έχουν εγκατεστημένο σύστημα εισροών – εκροών.
 
Οι κάτοχοι άδειας λιανικής εμπορίας μπορούν να κάνουν εισαγωγές πετρελαιοειδών, εφόσον αυτά προορίζονται αποκλειστικά για την προμήθεια των πρατηρίων τους, τηρείται ο νόμος για τις εισαγωγές και ο τελωνειακός κώδικας και υπάρχσει σύστημα εισροών – εκροών.
 
Η σύμβαση προμήθειας μεταξύ εταιρειών εμπορίας και συνεργαζόμενων πρατηριούχων καταρτίζεται εγγράφως και η χονδρική τιμή πώλησης των υγρών καυσίμων και του υγραερίου κίνησης θα διαμορφώνεται ελεύθερα ύστερα από διαπραγμάτευση.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Στην Ελλάδα του "success story" πάγωσαν τρία εκατομμύρια άνθρωποι

Υπάρχει αύξηση κατά περίπου 1,1 εκατ. πολιτών σε σύγκριση με το 2007, ενώ παράλληλα - πάντα σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ - περί των 265.000 πολιτών δεν είχαν επαρκή υδραυλική και περίπου 200.000 πολίτες δεν διέθεταν επαρκή ηλεκτρολογική εγκατάσταση.

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, η πρόσβαση σε θέρμανση, υδραυλική εγκατάσταση, ακόμη και στην κατανάλωση βασικών ειδών, αφορά βασικά τον φτωχό πληθυσμό και είναι κατά πολύ μειωμένη από το 2007.

Το 15,6% του συνολικού πληθυσμού της χώρας αντιμετώπιζε το 2012 στενότητα χώρου στην κατοικία του, ενώ τα ποσοστά του φτωχού και του µη φτωχού πληθυσμού ήταν 23,9% και 13,2%. Τα ποσοστά για το 2007 (εισοδήματα 2006) ήταν 21,5%, 25% και 20,5%, αντίστοιχα.

Το 1,8% του συνολικού πληθυσμού διαβιούσε σε κατοικία µε µη επαρκή ηλεκτρολογική εγκατάσταση (τα ποσοστά του φτωχού και του µη φτωχού πληθυσμού ήταν 5,7% και 0,8%). Τα ποσοστά για το 2007 ήταν 5,5%, 8,2% και 4,8%, αντίστοιχα.

Το 2,4% του πληθυσμού το 2012 διαβιούσε σε κατοικία µε µη επαρκή υδραυλική εγκατάσταση (τα ποσοστά του φτωχού και του µη φτωχού πληθυσμού ήταν 9,6% και 0,3%).Τα ποσοστά για το 2007 ήταν 7,5%, 11,7% και 6,4% αντίστοιχα.

Το 74,1% του συνολικού πληθυσμού διέθετε κεντρική θέρμανση στην κατοικία του (τα ποσοστά του φτωχού και του µη φτωχού πληθυσμού ήταν 63,6% και 77,1%).Τα ποσοστά για το 2007 ήταν 71,8%, 53,8% και 76,6%, αντίστοιχα.

Το 26,8% του συνολικού πληθυσμού διαβιούσε σε κατοικία που ήταν ανεπαρκώς ζεστή κατά τη διάρκεια του χειμώνα (τα ποσοστά του φτωχού και του µη φτωχού πληθυσμού ήταν 36,2% και 24,1%). Τα ποσοστά για το 2007 ήταν 17,2%, 26,7% και 14,7%, αντίστοιχα.

Το 34,9% του συνολικού πληθυσμού διαβιούσε σε κατοικία που δεν ήταν επαρκώς δροσερή κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού (τα ποσοστά του φτωχού και του µη φτωχού πληθυσμού ήταν 49,4% και 30,8%). Τα ποσοστά για το 2007 ήταν 31,2%, 39,4% και 29%, αντίστοιχα.

Το 14,5% του συνολικού πληθυσμού δήλωνε πολύ ικανοποιημένο από την κατοικία του (τα ποσοστά του φτωχού και του µη φτωχού πληθυσμού ήταν 9,2% και 16%). Τα ποσοστά για το 2007 ήταν 18,2%, 11,8% και 19,9%.

Το 3,8% των νοικοκυριών δήλωνε μεγάλη δυσκολία πρόσβασης σε παντοπωλείο/ super market, το 5,4% σε τράπεζα, το 4,5% σε ταχυδρομείο, το 4,8% σε μέσα μαζικής μεταφοράς, το 4,4% σε υπηρεσίες υγείας και το 1,8% σε σχολεία. Τα ποσοστά για το 2007 ήταν 3,7%, 9,9%, 7,8%, 5,1%, 7,2% και 4,3%, αντίστοιχα.

Το 2,3% των νοικοκυριών θα αναγκαζόταν να αλλάξει κατοικία, ενώ το 11,5% προγραμμάτιζε να αλλάξει κατοικία εντός του επόμενου εξαμήνου. Για το 2007 δεν υπήρχε ο αντίστοιχος διαχωρισμός μεταξύ των δύο κατηγοριών.

Το 19,5% του συνολικού πληθυσμού το 2012 άλλαξε κατοικία κατά την προηγούμενη πενταετία για λόγους που σχετίζονταν µε την κατοικία (τα ποσοστά του φτωχού και του µη φτωχού πληθυσμού ήταν 30,2% και 16,2%). Τα ποσοστά για το 2007 ήταν 38,4%, 33,2% και 39,8%, αντίστοιχα, και αφορούσαν σε αλλαγή κατοικίας κατά την προηγούμενη διετία.
 
Πηγή: Ντ. Μ.- enet.gr


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Στὸν δρόμο γιὰ τὴν ἐλευθερία πρῶτα τὸν ἑαυτόν μου ἀντιμάχομαι!

Πρῶτα πρέπει νὰ ἐλέγξω τὰ πάθη μου καὶ νὰ τὰ χειραγωγήσω.
Πρῶτα πρέπει νὰ ἀπεκδυθῷ τῶν πλαστῶν ἀναγκῶν μου καὶ νὰ ἀναγεννηθῶ μόνον μὲ τὶς πραγματικές μου ἀνάγκες, ἀφήνοντας πίσω μου ὅλα τὰ φτιασίδια καὶ τὰ τεχνητά στολίδια… Σὲ αὐτὸν τὸν πόλεμο, ὅπως καὶ σὲ κάθε πόλεμο, ὁ πολεμιστὴς πρέπει νὰ μπορῇ νὰ κουβαλᾶ ΜΟΝΟΝ τὰ ὅπλα του καὶ τίποτα περσισσότερο…

Πρῶτα πρέπει νὰ καθαρθῷ ἀπὸ συνήθειες, ἤθη κι ἔθιμα τῆς πολυετοῦς σκλαβιᾶς μου, ἀναγνωρίζοντάς τες, καὶ μετὰ νὰ θεωρήσω πὼς ναί, ἔχω δικαίωμα στὴν ἐλευθερία…

Ἐὰν ἀκόμη ἀναμασῷ λέξεις, φράσεις, προτάσεις ποὺ ὁ δυνάστης κατάφερε νὰ μοῦ περάσῃ στὶς σκέψεις μου, ὡς δικές μου ἀνάγκες, τότε χρειάζομαι ἀκόμη χρόνο… Ἀρκετὸν χρόνο…

Ξεκινῶντας τὸ ταξείδι γιὰ τὴν ἀνάκτησιν τῆς ἐλευθερίας μου, πρῶτα ἐρευνῶ, ἀμφισβητῶ, πετῶ αὐτὰ μὲ τὰ ὁποῖα ὁ δυνάστης μου ἐντέχνως μὲ …ἐμβολίασε… Πρῶτα αὐτά…

Ἐὰν δὲν καταφέρω νὰ ἀπελευθερώσω τὶς σκέψεις μου, τὸ μυαλό μου, τὴν ἀντίληψίν μου, ἀκόμη κι ἐὰν θὰ καταφέρω νὰ ἐπιτύχω κάτι, ἀκόμη καὶ τότε ὁ δυνάστης μου θὰ μὲ ἐξουσιάζῃ, διότι θὰ ἐπαναλαμβάνω αὐτὰ ποὺ αὐτὸς θέλει νὰ ἐπαναλαμβάνω, θὰ πορεύομαι στὸν δρόμο ποὺ αὐτὸς θὰ μοῦ ὁρίζῃ καὶ θὰ ἐπαναλαμβάνω αὐτὰ ποὺ ἐκεῖνος χρειάζεται νὰ ἀκούῃ.

Φιλονόη

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Σοβαρά τραυματισμένος ο άνδρας που έπεσε στις γραμμές του τρένου στις «Τρεις Γέφυρες»

Βαριά τραυματισμένος απεγκλωβίστηκε λίγο μετά τις 10 το βράδυ της Πέμπτης ένας άνδρας που για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο βρέθηκε στις γραμμές του τρένου και παρασύρθηκε από συρμό του ΟΣΕ στις «Τρεις Γέφυρες».

Ο άνδρας μετά τον απεγκλωβισμό του διακομίστηκε στο νοσοκομείο «Ερυθρός Σταυρός».
Το περιστατικό σημειώθηκε στο ύψος της συμβολής των οδών Στρατηγού Καλάρη και Λιοσίων.

Στην επιχείρηση απεγκλωβισμού συμμετείχαν 15 πυροσβέστες με 5 οχήματα.


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!

Ποιο φρέσκο; Γάλα δύο… ταχυτήτων – Κωλοτούμπα από τους «αντάρτες» βουλευτές

Δύο βασικές κατηγορίες από τη ρύθμιση Τσαυτάρη. Το παστεριωμένο και το γάλα υψηλής θερμικής επεξεργασίας…

Λύση στο θέμα του γάλακτος φαίνεται ότι έδωσε ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης. Αποδέχεται την «πρόταση Τσαυτάρη» ο Θάνος Μωραΐτης.

Με επιφυλάξεις γίνεται αποδεκτή και από τον Μάξιμο Χαρακόπουλο.

Αυτό που προτείνει είναι δύο κατηγορίες. Το παστεριωμένο και το υψηλής θερμικής επεξεργασίας γάλα, ενώ κανένα δεν θα λέγεται φρέσκο.

«Το γάλα που κυκλοφορεί σήμερα και βαφτίζεται φρέσκο, που είναι το κανονικό παστεριωμένο γάλα, αν θα ήθελε κάποιος να βγάλει τον όρο «φρέσκο» και να το λέμε με τη μέθοδο επεξεργασίας, θα λέγεται ελληνικό, εφόσον είναι ελληνικό παστεριωμένο γάλα.

Θα έχει υποστεί επεξεργασία στους περίπου 72 βαθμούς και έχει αυτή την ώρα διάρκεια ζωής πέντε ημερών και θα εξετάσουν οι επιστήμονες αν μπορεί να παραταθεί η διάρκειά του.

Δεν είναι σωστό, το γάλα που υφίσταται υψηλή θερμική επεξεργασία και υπερυψηλή θερμική επεξεργασία, να το ονομάσουν παστεριωμένο.

Του είπα, αν αυτό ονομαστεί γάλα υψηλής θερμικής επεξεργασίας, τότε μπορούμε να έχουμε αυτές τις δύο βασικές κατηγορίες. Το παστεριωμένο και το γάλα υψηλής θερμικής επεξεργασίας.

Θα έρθει και το σήμα με το Ελληνικό γάλα, εφόσον παράγεται και μεταποιείται εδώ. Αν έρθει και το γάλα της ημέρας, που θέλουν να δοθεί και το έχουν ανακοινώσει, αυτές οι παράμετροι μας δίνουν τη δυνατότητα να το λύσουμε το πρόβλημα», πρόσθεσε.

Η ρύθμιση που προτείνει, όπως αποκάλυψε στον αέρα του realfm 97,8 και την εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου, έχει γίνει αποδεκτή από την τρόικα, τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη, αλλά και τον αναπληρωτή υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης Μάξιμο Χαρακόπουλο.

Προς άρση φαίνεται να οδηγείται το αδιέξοδο που έχει δημιουργηθεί αναφορικά με το ζήτημα του γάλακτος καθώς τις τελευταίες ώρες οι πληροφορίες αναφέρουν πως η τρόικα μάλλον έχει δεχθεί κάποιες βελτιώσεις.

Κάμπτονται οι αντιδράσεις

Ερωτηθείς σχετικά, από το ΑΠΕ ΜΠΕ, ο αναπληρωτής υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων Μάξιμος Χαρακόπουλος χαράκτηρισε κατ” αρχάς θετικό ότι φαίνεται να υπάρχει η βούληση για την αναδιαμόρφωση του κειμένου της συμφωνίας για το γάλα.

«Θα ήθελα, όμως, να επισημάνω κάποιες καίριες παρατηρήσεις που δεν μπορούμε να αγνοούμε» ανέφερε:

«Το «γάλα ημέρας» αποκτά νόημα αν έχει διάρκεια ζωής έως 5 ημέρες και μπορεί έτσι να φτάσει στα μεγάλα αστικά κέντρα. “Αλλωστε, το γάλα που υφίσταται την πιο ήπια θερμική επεξεργασία έχει εκ των πραγμάτων διάρκεια ζωής 5 ημέρες. Για ποιο λόγο, λοιπόν, να περιοριστεί η διάρκεια ζωής του;

Όσον αφορά στην κατάργηση του όρου «φρέσκο», θυμίζουμε ότι υπάρχει και σε άλλες χώρες της ΕΕ. Σε κάθε περίπτωση, το παστεριωμένο γάλα δεν είναι απεριόριστης διάρκειας. Στην Ελλάδα έχει οριστεί στις 5 ημέρες, με περιθώριο αύξησης 1 μέρας αρκεί να διατηρείται η «ψυκτική αλυσίδα», καθώς το γάλα συλλέγεται από πολλά διάσπαρτα σημεία της χώρας και διακινείται μέχρι την «ΕΒΓΑ της γειτονιάς».

Πλέον, είναι χρήσιμο να υπάρξει τέλος στην παραπλάνηση του χαρακτηρισμού «γάλα υψηλής παστερίωσης» που δημιουργεί σε πολλούς καταναλωτές την ψευδαίσθηση υψηλότερης ποιότητας, ενώ είναι γνωστό ότι όσο υψηλότερη θερμική επεξεργασία υφίσταται το γάλα τόσο υποβαθμίζονται τα θρεπτικά του συστατικά. Το σημερινό «γάλα υψηλής παστερίωσης» θα μπορούσε να ονομαστεί υψηλής θερμικής επεξεργασίας».

Τη «λύση Τσαυτάρη» υποδέχθηκε με θέρμη και ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Θάνος Μωραΐτης που αρχικά είχε δηλώσει ότι θα καταψηφίσει τη διάταξη για το γάλα, όμως τώρα δήλωσε στα προφίλ του στα social media:
Όσα λέγαμε πιάνουν τόπο. Ο υπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης περιέγραψε με σαφήνεια και επιστημονική καθαρότητα είναι η λύση για το γάλα..

πηγη 

Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου !!!!!