EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Καταγγελία για υπογραφή... παγίδα! Μια απίστευτη και όμως... ελληνική ιστορία που πρέπει να προσέξουν όλοι οι δανειολήπτες.

Το Τ.Τ. και ο νόμος Κατσέλη
Πως το Τ.Τ. παρά το νόμο Κατσέλη, καταφέρνει να... δένει τους δανειολήπτες.

Δείτε πώς το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο στη νέα σύνθεσή του ομίλου επιβάλλει εμμέσως στον δανειολήπτη την καταστρατήγηση της δικαστικής απόφασης εν αγνοία των δικαστικών αρχών και με ποιο τρόπο επιχειρεί να δέσει πισθάγκωνα τους πολίτες!

Η καταγγελία που έφτασε στο newsbomb.gr είναι απίστευτη, πλην όμως αληθινή. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή: Όταν ένας υπερχρεωμένος δανειολήπτης υπαχθεί στο νόμο Κατσέλη έχει στα χέρια του την απόφαση του ειρηνοδικείου που τον δικαιώνει προβλέποντας την καταβολή ενός συγκεκριμένου ποσού του δανείου κατ΄ αναλογίας των περικομμένων εισοδημάτων του. Δείτε όμως, πως το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, στη νέα σύνθεσή του ομίλου, επιβάλλει εμμέσως στον δανειολήπτη την καταστρατήγηση της δικαστικής απόφασης εν αγνοία των δικαστικών αρχών και με ποιο τρόπο επιχειρεί να δέσει πισθάγκωνα τους πολίτες!

Η ιστορία έχει ως εξής. Στην περίπτωση της δικαίωσης του δανειολήπτη, το δικαστήριο τον καλεί να καταβάλλει κάθε μήνα σε ειδικό λογαριασμό το συγκεκριμένο ποσό. Ο λογαριασμός που οφείλει να καταβληθεί μηνιαίως η δόση γίνεται κατόπιν υποδείξεως των νομικών υπηρεσιών του Τ.Τ. και η κατάθεση γίνεται ως «δέσμευση ποσού δυνάμει της σχετικής απόφασης του δικαστηρίου».

Η ενυπόγραφη καταγγελία που έχει φθάσει στα χέρια μας προέρχεται από δανειολήπτη του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου που έχει δικαιωθεί με απόφαση του ειρηνοδικείου βάσει του νόμου Κατσέλη. Όταν ο δανειολήπτης- σύμφωνα με την καταγγελία του- έφθασε μπροστά από το γκισέ της τράπεζας προκειμένου να καταβάλλει την μηνιαία δόση του δανείου, οι εκπρόσωποι της Τράπεζας επιχείρησαν να τον εξαναγκάσουν αυθαίρετα να υπογράψει χαρτί, ως προϋπόθεση για να έχει δικαίωμα να καταβάλλει τις δόσεις του δανείου εφεξής!

Δηλαδή αν δεν υπέγραφε το χαρτί, οι ιθύνοντες του Τ.Τ. τον απείλησαν- σύμφωνα με την καταγγελία- ότι δεν θα του επιτρέπουν να πληρώνει τις δόσεις που προβλέπονται βάσει της απόφασης του ειρηνοδικείου. Πρόκειται για έναν έμμεσο εκβιασμό, καθώς γνωρίζουν ότι σε περίπτωση που ο δανειολήπτης δεν πληρώσει τις δόσεις ανά μήνα, όπως προβλέπονται, τότε η δικαστική απόφαση καταπέφτει!

Ο δανειολήπτης βρίσκεται με το μαχαίρι στο λαιμό με τους ιθύνοντες της τράπεζας να τον εκβιάζουν ότι πρέπει εδώ και τώρα να υπογράψει το αυθαίρετο χαρτί που συνέταξε η ίδια η τράπεζα (!!!) και το οποίο έχει τίτλο «Πάγια εξουσιοδότηση χρέωσης καταθετικού λογαριασμού». Σε περίπτωση υπογραφής του, ο δανειολήπτης θα εξουσιοδοτούσε την τράπεζα να προβαίνει- άκουσον άκουσον- στην δέσμευση του ποσού του δανείου ακόμα και στην περίπτωση που ο δανειολήπτης είτε πεθάνει είτε εκλείψουν τα εισοδήματά του!

Ποιο είναι το κόλπο;
Ότι εξαναγκάζοντας τον δανειολήπτη να υπογράψει το συγκεκριμένο χαρτί- και μάλιστα με την απειλή να μην του επιτρέψουν να καταβάλλει την μηνιαία δόση βάσει δικαστικής απόφασης- στην ουσία του αφαιρούν το δικαίωμα να αποταθεί στο δικαστήριο αν μελλοντικά του περικοπεί εκ νέου η σύνταξή του ή του διακοπεί πλήρως! Στην ουσία τον δένουν χειροπόδαρα και τον στύβουν σαν λεμονόκουπα μέχρι να βρεθεί στο δρόμο αν κάποια στιγμή στο μέλλον είναι ανήμπορος να πληρώνει το δάνειό του!

Γι αυτό και οι φορείς προστασίας των δανειοληπτών συνιστούν μεγάλη προσοχή και φωνάζουν: «Πριν υπογράψετε οτιδήποτε σας ζητούν, συμβουλευτείτε το δικηγόρο σας...».
Όσο το Υπουργείο Ανάπτυξης είναι απλός θεατής στους εκβιασμούς των τραπεζών, οι δανειολήπτες είναι απροστάτευτοι.

Σύντομα θα επανέλθουμε με περισσότερες καταγγελίες...

newsbomb








 Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Πειραιάς: Θετικός και ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά για τις κυκλοφοριακές αλλαγές

Με θετική ματιά βλέπει ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά τις κυκλοφοριακές αλλαγές στη πόλη εκφράζοντας παράλληλα την άποψη πως «οι πρώτες μέρες εφαρμογής αλλαγών τέτοιου εύρους, επιφέρουν δυσκολίες,  που όμως θέλουμε να ελπίζουμε ότι σύντομα θα ξεπεραστούν».

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε σημειώνει ότι οι αλλαγές «αποτελούν όντως μια κορυφαία κυκλοφοριακή παρέμβαση, επικροτεί τις υφιστάμενες αλλαγές, οι οποίες θα εξυπηρετήσουν τις σύγχρονες κυκλοφοριακές ανάγκες και θα συμβάλλουν στην αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού προβλήματος».

Επιπλέον θέτει το σημαντικό πρόβλημα της έλλειψης χώρων στάθμευσης αναφέροντας ότι «η νέα εικόνα της ευρωπαϊκής πόλης - λιμάνι, που θα συνδέεται απρόσκοπτα και με πολλά και διαφορετικά μέσα, με προάστια, συνοικίες και το κέντρο της Αθήνας, θα πρέπει οπωσδήποτε να συμπληρωθεί με την δημιουργία χώρων στάθμευσης με σχετικές διαδικασίες, οι οποίες έχουν επικίνδυνα καθυστερήσει».

Οι εκπρόσωποι των εμπόρων του Πειραιά τονίζουν ότι «ο ολοκληρωμένος σχεδιασμός, συνδυαστικά με την εφαρμογή ενός επιτυχημένου σχεδίου ελεγχόμενης στάθμευσης, που θα μπορεί να μειώσει το πρόβλημα, θα καλύψει σε μεγάλο βαθμό τις αυξημένες ανάγκες της πόλης μας και την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς». Τέλος επισημαίνουν ότι «ο Πειραιάς μπορεί να εξελιχθεί σε μια «έξυπνη πόλη» και να ανταποκριθεί με επάρκεια στις νέες προκλήσεις».

Την ίδια στιγμή κάτοικοι και διερχόμενοι από τον Πειραιά προσπαθούν να προσαρμοστούν στις μονοδρομήσεις και στις κυκλοφοριακές παρεμβάσεις. Δεν είναι λίγοι εκείνοι που επιλέγουν να κινηθούν από στενά που είναι παράλληλα των δύο βασικών οδικών αξόνων της Ηρώων Πολυτεχνείου και της Γρ. Λαμπράκη. Προβλήματα παρατηρούνται κυρίως τις ώρες αιχμής, ενώ την κίνηση των οχημάτων δυσχεραίνουν σε αρκετά σημεία τα έργα που γίνονται για την επέκταση της γραμμής του τραμ από το Φάληρο προς το λιμάνι του Πειραιά.

ΠΗΓΗ









Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Το γήπεδο της ΑΕΚ αναβαθμίζει τη Νέα Φιλαδέλφεια

Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η παρουσίαση των τριών εναλλακτικών σεναρίων για την αξιοποίηση του χώρου όπου βρισκόταν παλιά το «Νίκος Γκούμας» όπου και σχεδιάζεται να κατασκευαστεί η «Αγιά Σοφιά». Μάλιστα γίνεται και αξιολόγηση βάσει δεδομένων (οικονομική βάση, κοινωνική συνοχή, οικιστικό περιβάλλον, φυσικό περιβάλλον), από όπου προκύπτει και το ισοζύγιο σε κάθε περίπτωση.

Τα σενάρια έχουν ως εξής:

Α1: Μηδενικό σενάριο

Α2: Δημιουργία του Κέντρου Αθλητισμού, Μνήμης και Πολιτισμού

Α3 Κατασκευή πολυλειτουργικού συγκροτήματος που περιλαμβάνει το γήπεδο

Τα συμπεράσματα που προκύπτουν έχουν ως εξής:

Α1: Ο χώρος θα παραμείνει μια υποβαθμισμένη έκταση (brownfield) χωρίς χρήση, περιβαλλόμενο από οικιστικό ιστό και από το Αλσος Νέας Φιλαδέλφειας. Ως τέτοιος, θα είναι εστία ρύπανσης και θα έχει αρνητική επίδραση στη λειτουργικότητα και των δύο μορφών χώρου (οικιστικού και πρασίνου) που τον περιβάλλουν.

Α2: Ο χώρος αποκτά χρήση στην κατεύθυνση της αρχικής παραχώρησης, επαυξημένη με συμπληρωματικές χρήσεις που αναβαθμίζουν το δεδομένο χαρακτήρα ενός γηπέδου της ΑΕΚ και προβάλλουν την ιστορία του χώρου και την ταυτότητα της Νέας Φιλαδέλφειας.

Α3: Κατασκευάζεται κτηριακό συγκρότημα αισθητά μεγαλύτερο από το προβλεπόμενο από το παρόν σχέδιο, και με χρήσεις γης που πέραν των αθλητικών (που είναι κοινές στα σενάρια Α3 και Α2) περιλαμβάνουν σημαντικής κλίμακας εμπορικές χρήσεις (μη παρούσες στο σενάριο Α2) και δεν περιλαμβάνουν τις προβλεπόμενες στο σενάριο Α2 πολιτιστικές χρήσεις.

Το ισοζύγιο

Την υψηλότερη βαθμολογία συγκεντρώνει το σενάριο «Α2», το οποίο συγκεντρώνει 4 μονάδες. Σε ότι αφορά το σενάριο Α3 έχει βαθμολογία 2 μονάδων, ενώ αρνητική και συγκεκριμένα -2, είναι η βαθμολογία για την περίπτωση Α1.

Αξίζει να αναφέρουμε πως εξετάζονται και δύο επιπλέον ενδεχόμενα. Της δημιουργίας του Κέντρου Αθλητισμού, Μνήμης και Πολιτισμού και των αθλητικών εγκαταστάσεων της ΑΕΚ στα… πάτρια εδάφη και μία άλλη σε άλλο απροσδιόριστο χώρο εντός Αττικής. Είναι περιττό να αναφέρουμε ότι θετική βαθμολογία προκύπτει μόνο στην περίπτωση που το Κέντρο δημιουργηθεί στη θέση του πρώην γηπέδου (+4). Στη δεύτερη περίπτωση η βαθμολογία είναι μηδενική.

Η διευκόλυνση στο θέμα του parking

Όπως τονίζεται χαρακτηριστικά στο κανονιστικό πλαίσιο «ο επιτρεπόμενος αριθμός των θέσεων στάθμευσης των αυτοκινήτων oρίζεται συνολικά στις εκατόν ογδόντα(180) θέσεις ghpedo-aekγια την περιοχή που ρυθμίζεται με το παρόν και σε διακόσιες (200) θέσεις στάθμευσης, οι οποίες πρέπει να βρίσκονται σε ακίνητο, ιδιόκτητο ή μισθωμένο, που να μην απέχει από τις εξυπηρετούμενες εγκαταστάσεις πλέον των πεντακοσίων μέτρων…».

Η συγκεκριμένη διευκόλυνση επιτρέπει στην ΑΕΚ να δημιουργήσει υπογείως τα τέσσερα αποδυτήρια «επιπέδου Τσάμπιονς Λιγκ», συν τους χώρους για το πάρκινγκ τεσσάρων πούλμαν (δεδομένου ότι θα υπάρχει επιτρεπτό όριο ύψους 3 μέτρων), κάτι που θα της επιτρέπει να διοργανώνει τα μεγάλα τουρνουά, που είχε εξαγγείλει κατά την παρουσίαση της «Αγιά Σοφιάς» ο κος Ανδριόπουλος.

Αξίζει πάντως να αναφέρουμε ότι σύμφωνα με τους προηγούμενους νόμους ήταν απαραίτητη προϋπόθεση η δημιουργία 3.000 υπόγειων θέσεων parking (!), ενώ στην παρουσίαση ο πρόεδρος της «Dimand S.A.», είχε ξεκαθαρίσει πως θα υπάρχουν 1.500 θέσεις, οι οποίες θα εξυπηρετούν και τον κόσμο της Νέας Φιλαδέλφειας.

Στην έκθεση υπάρχουν αρκετά παραδείγματα από ευρωπαϊκά γήπεδα, ακόμα και υπερδιπλάσιας χωρητικότητας, τα οποία φιλοξενούν ομάδες που πρωταγωνιστούν στις εθνικές και διεθνείς διοργανώσεις, τα οποία δεν εξυπηρετούν στάθμευση οχημάτωνεπισκεπτών. Ακόμα περισσότερο, ως αντικίνητρο στη χρήση ιδιωτικών οχημάτων για τις μετακινήσεις των οπαδών, είναι συνήθης πρακτική, κατά τις ημέρες και ώρες διεξαγωγής των αγώνων, η απαγόρευση της στάθμευσης στην εγγύς περιοχή, με την εξαίρεση των περιοίκων που διαθέτουν ειδική διαπίστευση (κάρτες στάθμευσης).

Τα αναφέρουμε:

• «Stamford Bridge» (Τσέλσι, Λονδίνο, 41.798 θεατών): Δεν διαθέτει καμία υποδομή εξυπηρέτησης στάθμευσης. Στην επίσημη ιστοσελίδα της ομάδας υπάρχει ρητή η προτροπή προς του φιλάθλους να μην χρησιμοποιούν ιδιωτικά οχήματα για να μετακινηθούν προς το γήπεδο!

• «Emirates Arena» (Άρσεναλ, Λονδίνο, 60.362 θεατών): Το γήπεδο δεν διαθέτει δικές του θέσεις στάθμευσης. Στην ευρύτερη περιοχή υπάρχει διαθεσιμότητα μερικών δεκάδων θέσεων δημόσιας χρήσης εκτός οδού.

• «White Hart Lane» (Τότεναμ Λονδίνο, 36.284 θεατών): Διαθέτει ελάχιστες θέσεις για την εξυπηρέτηση VIP και υπηρεσιακών χρήσεων. Περιορισμένος αριθμός δημόσιας χρήσεις θέσεων εντοπίζεται στην εγγύς περιοχή.

• «Camp Nou» (Μπαρτσελόνα, Βαρκελώνη, 100.000 θεατών) και «Santiagia Bernabeu» (Ρεάλ Μαδρίτης, Μαδρίτη, 80.000 θεατών): Διαθέτουν περιορισμένο αριθμό θέσεων, η χρήση των οποίων κατά τη διάρκεια διεξαγωγής αγώνων είναι ελεύθερη μόνο για ειδικά διαπιστευμένους επισκέπτες.

Η ξεκάθαρη οδηγία της UEFA

Στο «UEFA guide to quality stadiums» και πιο συγκεκριμένα σε ότι αφορά ειδικότερα τα γήπεδα μέσα στον αστικό ιστό, δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην εξυπηρέτηση από τα δίκτυα των μεταφορών, ειδικά τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, τόσο τα δημόσια, όσο και τα ιδιωτικά, υπό την έννοια της οργανωμένης μεταφοράς οπαδών με λεωφορεία. Στην οδηγία διατυπώνονται επιφυλάξεις για τη δημιουργία μεγάλων οργανωμένων χώρων στάθμευσης θεατών – οπαδών σε υπόγεια κάτω από το γήπεδο, λόγω προφανών προβλημάτων στη διατήρηση της τάξης και της ασφάλειας.

Αξίζει να επισημάνουμε πως στην οδηγία του 2006 της UEFA «Stadium Infrastructure Regulations», δεν προσδιορίζεται απαιτούμενος αριθμός θέσεων θεατών, πέραν ενός ελάχιστου ορίου που προορίζεται γιαεπίσημους και υπηρεσιακούς παράγοντες και που διαφοροποιείται ανάλογα με την κατηγορία της εγκατάστασης.

Η εξαιρετική προσβασιμότητα και η λύση του Μετρό

Στο φάκελο που έχει κατατεθεί, παρουσιάζεται η υποδομή μεταφορών που (θα) εξυπηρετεί την «Αγία Σοφία». Οι βασικοί οδικοί άξονες προσέγγισης του χώρου είναι η Λ. Δεκέλειας, η Πατριάρχου Κων/νου / Φωκών, η οδός Πίνδου, η Λ. Ηρακλείου και η εθνική οδός Αθηνών -Λαμίας.

«Οι εγκαταστάσεις απέχουν περίπου 550 μ. από τον σταθμό του ΗΣΑΠ «Περισσός» και 600 μ.

από το σταθμό «Πευκάκια». Επίσης απέχουν 60 μ. από τερματική στάση γραμμής του ΗΛΠΑΠ, ενώ πλήθος γραμμών του ΟΑΣΑ διέρχονται από την Λ. Δεκελείας, δηλαδή σε απόσταση 150 μ από τη θέση των εγκαταστάσεων.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΑΕ, όπως δημοσιεύεται στη σχετική ιστοσελίδα της εταιρείας, στο προσεχές μέλλον στη θέση του σταθμού του ΗΣΑΠ «Περισσός» θα καταλήγει με τερματικό σταθμό προς τα δυτικά η υπό προγραμματισμό νέα Γραμμή 4, (γραμμή U), που θα συνδέει με το κέντρο της Αθήνας, το υπόλοιπο δίκτυο και τους ανατολικότερους Δήμους του Πολεοδομικού Συγκροτήματος».

Στο +253% το ισοζύγιο του πρασίνου

Για να δημιουργηθεί ο υπέροχος πεζόδρομος που διακρίνεται περιμετρικά της «Αγιά Σοφιάς», θα πρέπει να γίνουν κάποιες μικρές μετατροπές περιμετρικά του παλαιού γηπέδου και εντός του άλσους. Και αυτό διότι το πλάτος του πεζοδρόμου θα είναι 10 μέτρα. Θα εκκινεί από την Πατριάρχου Κωνσταντίνου και κινούμενη περιμετρικά του γηπέδου (κατά μήκος της ανατολικής και βόρειας πλευράς) θα καταλήγει στην σύγκλιση των οδών Αττάλειας και Καππαδοκίας στο Βορειοδυτικό άκρο του νέου σταδίου.

Η επέμβαση που απαιτείται είναι της τάξεως των 50 δέντρων. Από αυτά, περίπου τριάντα (30) δέντρα βρίσκονται στον χώρο της επέκτασης του ρυμοτομικού σχεδίου (3 στρ.) και επιπλέον είκοσι (20) δέντρα στοχώρο του πεζοδρόμου της ανατολικής πλευράς (1,83 στρ.). Στο χώρο του πεζοδρόμου της βόρειας πλευράς δεν απαιτείται απομάκρυνση δέντρων. Εδώ αξίζει να σημειώσουμε ότι η πλειοψηφία των προς απομάκρυνσηδέντρων παρουσιάζουν εικόνα εγκατάλειψης (σπασμένοι κορμοί, ξηροί κλάδοι, αποφλοίωση κλπ) και η οικολογική τους κατάσταση δεν κρίνεται ικανοποιητική.

Ως αντιστάθμιση προτείνεται να πραγματοποιηθείφύτευση νέων δέντρων και θάμνων σε «διάκενα» (εκτάσεις χωρίς δενδρώδη βλάστηση) εντός του άλσους, κατόπιν οριστικής μελέτης εφαρμογής και σεσυνεννόηση με την αρμόδια Δασική Υπηρεσία (Διεύθυνση Δασών Αθηνών). Μάλιστα στην προς φύτευση επιφάνεια συνυπολογίζεται και η έκταση πουκαταλαμβάνουν οι εγκαταστάσεις του Δήμου (γκαράζ κλπ) καθώς προβλέπεται να φυτευτεί και αυτή η έκταση μετά την απομάκρυνση των εγκαταστάσεων.

Το σύνολο της έκτασης, η οποία προτείνεται προς φύτευση στην παρούσα έκθεση, ανέρχεται σε 21,2 στρ.. Ο συνολικός αριθμός των δέντρων που δύναται ναφυτευτούν ανέρχεται σε 2.112 και ο συνολικός αριθμός θάμνων σε 1.000.

ΤΟ ΙΣΟΖΥΓΙΟ ΠΡΑΣΙΝΟΥ

ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗΣ​-ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ-​ΜΕΤΑΒΟΛΗ

Έκταση: 6 στρέμματα​Έκταση: 21,2 στρέμματα​+253%

Ποσοστό επί του άλσους: 1,4%​Ποσοστό επί του άλσους: 5,0%​+3,6%

Αφαίρεση δέντρων: 50​Φύτευση δέντρων: 2.112​+4.124%

​Φύτευση θάμνων: 1.000​

Αναλαμβάνει τη διαχείριση και συντήρηση των φυτεύσεων

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά θα διαμορφωθεί μία λεκάνη συγκράτησης νερού η οποία είναι απαραίτητη για τη συγκράτηση του νερού της βροχής στο λάκκο, όσο και του νερού άρδευσης.

Σε ότι αφορά τις περιποιήσεις κάθε δένδρου του άλσους αναφέρεται ότι περιλαμβάνουν το καθάρισμα του χώρου γύρω από το φυτό σε ακτίνα 0,60μ. από την ανταγωνιστική βλάστηση που τυχόν έχει αναπτυχθεί και στη συντήρηση της λεκάνης άρδευσης του φυτού με μικρή κλίση προς τα μέσα για την συγκράτηση του νερού.

Σημειώνεται δε, πως η εργασία αυτή θα γίνεται με εργάτες χειρονακτικά, δυο (2) φορές το χρόνο πριν τις χειμερινές βροχές και πριν την έναρξη των ποτισμάτων (Άνοιξη – Καλοκαίρι).

ΠΗΓΗ: LiveSport
 








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

ΣΕΛΜΑ - ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

                           
                               ΚΑΛΕΣΜΑ ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ


 
Πέμπτη 27.02.2014 και ώρα 13:30 στο κτίριο της βαριάς συντήρησης στο αμαξοστάσιο των Σεπολίων έκτακτη γενική συνέλευση με θέμα :
  • Ε.Σ.Σ.Ε.   Πρέπει να πάρουμε όλοι τις ευθύνες μας.
  • Στοχευμένες επιθέσεις κατά του Σ.Ε.Λ.Μ.Α. συνεχίζονται.........
 
Η Ε.Σ.Σ.Ε., αφορά όλους τους εργαζομένους και γι’ αυτό το λόγο  η συνέλευση θα είναι ανοιχτή για όλο το προσωπικό της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε.
 
Στη έκτακτη γενική συνέλευση θα παρευρεθεί και ο νομικός σύμβουλος του Σωματείου  κος ΠΡΟΥΣΑΝΙΔΗΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ.








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου