EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Θεσσαλονίκη: Η «χρυσή ευκαιρία» για βιώσιμες συγκοινωνίες

Έντεκα έργα και δράσεις βιώσιμης αστικής κινητικότητας έχει την ευκαιρία να αποκτήσει η Θεσσαλονίκη, χάρη στην προνοητικότητα του Συμβουλίου Αστικών Συγκοινωνιών (ΣΑΣΘ). Ανάμεσά τους το τραμ, η θαλάσσια συγκοινωνία, λεωφορειόδρομοι, ποδηλατόδρομοι και ηλεκτρονικό εισιτήριο στα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Η πόλη έχει προτεραιότητα στις ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις για τα συγκεκριμένα έργα, καθώς είναι η πρώτη στην Ελλάδα, που διαθέτει Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ), το οποίο είναι προαπαιτούμενο για να αντλήσει πόρους, όπως ανακοίνωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.

Το ΣΑΣΘ ολοκλήρωσε και ενέκρινε το ΣΒΑΚ και θα το προωθήσει στα αρμόδια όργανα της Πολιτείας και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, όπως ανακοίνωσε σήμερα. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει θέσει ως προτεραιότητα τη χρηματοδότηση έργων και δράσεων στις μικρού και μεσαίου μεγέθους πόλεις των κρατών μελών της ΕΕ, μεταξύ των οποίων και η Θεσσαλονίκη. Όπως ανακοίνωσε θα στηρίξει χρηματοδοτικά με προτεραιότητα εκείνες τις πόλεις που διαθέτουν ΣΒΑΚ, ενώ οι χρηματοδοτήσεις θα είναι στοχευμένες σε έργα βιώσιμης αστικής κινητικότητας και δημοσίων συγκοινωνιών. Οι πόλεις που έχουν την ωριμότητα (δηλαδή διαθέτουν ΣΒΑΚ) θα μπορούν να αντλήσουν χρηματοδοτήσεις από το 2014.

Ο πρόεδρος του ΣΑΣΘ, Γιάννης Παλαιστής, επισήμανε ότι «οι ανακοινώσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αποτελούν για όλους εμάς και κυρίως για την ίδια τη Θεσσαλονίκη δικαίωση της επιμονής μας να προετοιμάσουμε ένα ολοκληρωμένο ΣΒΑΚ, ώστε την προγραμματική περίοδο που ξεκίνησε να μπορέσουμε να έχουμε τη βάση για να διεκδικήσουμε χρήματα για συγκεκριμένα έργα. Το ΣΒΑΚ είναι το εφαλτήριο για να το κάνουμε. Χρειάζεται πλέον να συστρατευτούμε όλοι στο στόχο της υλοποίησης των προβλεπόμενων έργων και δράσεων του ΣΒΑΚ, για να αποκτήσουμε υποδομές τις οποίες επί πολλά χρόνια συζητούμε στην πόλη, αλλά δεν είχαμε ούτε την κατάλληλη προετοιμασία, ούτε τους αναγκαίους πόρους για να τις κατασκευάσουμε. Σε μια περίοδο που τα εθνικά κονδύλια είναι πολύ περιορισμένα λόγω της οικονομικής κρίσης, η Θεσσαλονίκη μπορεί να είναι πρωταγωνίστρια στην άντληση κοινοτικών κονδυλίων».

Ο επιστημονικός υπεύθυνος του ΣΒΑΚ, Μάνος Βουγιούκας, τόνισε ότι «πλέον η πόλη διαθέτει τη βάση για να αποκτήσει τις υποδομές που προβλέπονται στο ΣΒΑΚ. Τα χρήματα υπάρχουν και περιμένουν να τα απορροφήσουμε. Πρέπει να αποφύγουμε αποσπασματικές προσεγγίσεις και ενέργειες. Θα προσπαθήσουμε να προχωρήσουμε βήμα βήμα στις κατευθύνσεις της ευρωπαϊκής πλατφόρμας για τη βιώσιμη κινητικότητα».

Οι προβλεπόμενες παρεμβάσεις του ΣΒΑΚ που μπορούν πλέον να χρηματοδοτηθούν στη μητροπολιτική περιοχή της Θεσσαλονίκης είναι:

1. Ενιαίο και ευφυές σύστημα κομίστρου
2. Λεωφορειολωρίδες, προτεραιότητα στη φωτεινή σηματοδότηση, λεωφορειακές γραμμές ταχείας εξυπηρέτησης (Bus Rapid Transit, BRT)
3. Ενημέρωση / ευαισθητοποίηση πολιτών για αποθάρρυνση της αλόγιστης χρήσης ΙΧ και μεταστροφή στη χρήση ΔΑΣ
4. Προώθηση δημιουργίας δικτύου Τραμ, συμπληρωματικό προς το Μετρό, με νέες μορφές χρηματοδότησης, με αστικές αναπλάσεις και περιβαλλοντικά οφέλη
5. Διασύνδεση Μετρό / Τραμ / λεωφορείων με δημιουργία χώρων μετεπιβίβασης, αναδιάρθρωση των στάσεων και πληροφόρηση χρηστών
6. Σύστημα θαλάσσιας συγκοινωνίας στο Θερμαϊκό
7. Συστήματα ευέλικτης συγκοινωνίας και αξιοποίηση του ρόλου των Ταξί
8. Ενιαία πολιτική στάθμευσης
9. Πεζοδρομήσεις και αναπλάσεις δημόσιου χώρου
10. Δίκτυο ποδηλατοδρόμων
11. Σύστημα κοινόχρηστων δημοσίων ποδηλάτων
12. Χρέωση κυκλοφορικής συμφόρησης και έλεγχος Οδικής Πρόσβασης στο κέντρο.

Είναι χαρακτηριστικό ότι στην προηγούμενη προγραμματική περίοδο (2007-2013) τα ευρωπαϊκά διαρθρωτικά και επενδυτικά ταμεία διέθεσαν περίπου 8 δισεκατομμύρια ευρώ για καθαρές αστικές συγκοινωνίες.

Πηγή: voria.gr








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

ΥΠΕΚΑ: Πράσινο φως για υδατοδρόμια σε όλη την Ελλάδα

Το «πράσινο φως» για την επίσπευση της περιβαλλοντικής αδειοδότησης των υδατοδρομίων, σε όλη την Ελλάδα, συζητήθηκε στην συνάντηση του Υπουργού Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, Γιάννη Μανιάτη, με την Hellenic Seaplanes, ανοίγοντας το δρόμο για την άμεση υλοποίηση των ιδιωτικών επενδύσεων στο δίκτυο υδατοδρομίων.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης τέθηκαν επί τάπητος όλα τα βασικά ζητήματα που απασχολούν τον νέο τομέα δραστηριότητας υδροπλάνων και τις περιβαλλοντικές διαδικασίες. Κύριο θέμα συζήτησης ήταν η ανάπτυξη και δημιουργία των κατάλληλων υποδομών (υδατοδρόμια) σε όλη την Ελλάδα πριν την τουριστική περίοδο του 2014, έτσι ώστε να παρέχουν την απαιτούμενη επιχειρησιακή υποστήριξη στα υδροπλάνα.

Η Hellenic Seaplanes παρουσίασε το επενδυτικό της πρόγραμμα και τους στόχους της, προκειμένου αυτή τη φορά η προσπάθεια να τελεσφορήσει και τα υδροπλάνα να καθιερωθούν στη χώρα μας. Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Νικόλας Χαραλάμπους, ανέφερε ότι πρόκειται για επενδύσεις που λόγω του στρατηγικού τους χαρακτήρα θα δημιουργήσουν ευνοϊκό επενδυτικό περιβάλλον για την αξιοποίηση απομονωμένων περιοχών και αναμένεται να δώσει τη δυνατότητα και κίνητρα υλοποίησης τουριστικών επενδύσεων στην ευρύτερη περιοχή των υδατοδρομίων.

Ο Γιάννης Μανιάτης, επιβεβαίωσε την πολιτική βούληση της κυβέρνησης να στηρίξει τη νέα δραστηριότητα, επισημαίνοντας τα πολλαπλά οφέλη που η υλοποίησή τους θα είχε ως αποτέλεσμα, όπως η δημιουργία θέσεων εργασίας, η περιφερειακή ανάπτυξη, η ανάπτυξη υποδομών και δικτύων, οι θετικές επιδράσεις στον τουρισμό και η τόνωση της εγχώριας βιομηχανίας σε αυτή την κρίσιμη καμπή που βρίσκεται η Ελλάδα. Επιπλέον, δεσμεύθηκε για την λεπτομερή εξέταση όλων των αιτημάτων που θα κατατεθούν και θα τύχουν άμεσης ανταπόκρισης.

«Σκοπός μας, δήλωσε ο Υπουργός ΠΕΚΑ, Γιάννης Μανιάτης, είναι η ουσιαστική συμβολή μας ως Υπουργείο και ως κυβέρνηση στην επενδυτική πρωτοβουλία και να βάλουμε στη τελική ευθεία προς υλοποίηση το δίκτυο υδατοδρομίων σε όλη την Ελλάδα».

Στο θέμα αναφέρθηκε και ο Μ. Παπαδόπουλος, υφυπουργός Μεταφορών. Την Παρασκευή θα εκδοθούν οι πρώτες άδειες για τη λειτουργία υδατοδρομίων στην Ελλάδα, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο υφυπουργός Υποδομών από το βήμα του συνεδρίου του Economist, που πραγματοποιείται στη Θεσσαλονίκη, υπό την αιγίδα της ελληνικής Προεδρίας της ΕΕ.

Όπως διευκρίνισε ο κ. Παπαδόπουλος και μετέδωσε το ΑΠΕ, με την ολοκλήρωση του νομοθετικού πλαισίου, άνοιξε ο δρόμος για την έκδοση των αδειών, ενώ οι πρώτες πτήσεις αναμένεται να δρομολογηθούν στις αρχές του καλοκαιριού, δίνοντας λύση στα προβλήματα της σύνδεσης παράκτιων περιοχών της χώρας και λειτουργώντας ως μοχλός ανάπτυξης για τα νησιά, με πολλαπλασιαστικά οφέλη για την ελληνική οικονομία.

πηγη








 Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Μετρό Θεσσαλονίκης: Προβλήματα αλλά και πρόοδος πάνε παρέα

Μπορεί το Μετρό Θεσσαλονίκης να απαριθμεί σειρά από προβλήματα όμως αυτό δεν σημαίνει ότι το έργο δεν εξελίσσεται (έστω και με αυτούς τους ρυθμούς).

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές το έργο έχει αρκετά σημεία που δείχνουν ότι προχωρά παρά τις αντιξοότητες. Χαρακτηριστικό παράδειγμά είναι η οδός Δελφών που δόθηκε ένα ρεύμα κυκλοφορίας μετά από 3 χρόνια κατάληψης.

Όπως έμαθε το  ypodomes.com για να γίνει όμως ήταν απαραίτητο να ολοκληρωθεί πρώτα η πλάκα οροφής του σταθμού ΑΝΑΛΗΨΗ, πράγμα που επετεύχθει πριν από μερικές εβδομάδες. Επίσης στο Αμαξοστάσιο σε προχωρημένο στάδιο βρίσκεται η τοποθέτηση σιδηρού οπλισμού πλάκας θεμελίωσης και οι διαφραγματικοί τοίχοι.
  
Στο Σταθμό ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ξεκίνησαν οι εργασίες εκσκαφής στο νότιο τμήμα του σταθμού, όπως επίσης και στο Σταθμό ΠΑΠΑΦΗ. Σε προχωρημένο στάδιο βρίσκονται οι εργασίες κατασκευής διαφραγματικών τοίχων στο Σταθμό ΠΑΤΡΙΚΙΟΥ.

ΔΙΑΙΤΗΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΔΟΧΟ
Μέχρι σήμερα στην έχουμε συνολικά 6 Διαιτησίες μεταξύ ανάδοχου και Αττικό Μετρό ενώ το ποσό που διεκδικείται είναι περίπου 300εκ.ευρώ. Στην Αττικό Μετρό διαφωνούν με τον τρόπο υπολογισμού των ποσών που διεκδικούνται και μιλούν για ένα πολύ μικρότερο ποσό. Το σίγουρο όμως είναι ότι το έργο θα χρειαστεί συμπληρωματικό πόσο με τον ένα ή τον άλλο τρόπο.

Ο ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕΤΡΟΠΟΝΤΙΚΑΣ
Ένα από τα σοβαρότερο ζητήματα που αντιμετωπίζει το έργο είναι οι κολλημένοι Μετροπόντικες. Τα δύο τεράστια μηχανήμετα βρίσκονται στον σταθμό ΑΝΑΛΗΨΗ περίπου 2 χρόνια και πολύ κουβέντα γίνεται για την μεταφορά τους. Εκεί υπάρχει διαφωνία στο ποσό που θα απαιτηθεί για την μετακίνηση των μηχανημάτων στο σταθμό ΝΕΑ ΕΛΒΕΤΙΑ.

Το αποτέλεσμα είναι να μην ξέρουμε ακόμα πότε οι Μετροπόντικες θα μεταφερθούν και θα ξεκινήσουν εκ νέου το ταξίδι τους, αυτή τη φορά προς τη Δύση.

Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ
Η χρηματοδότηση του έργου πάντως προχωρά με κανονικούς ρύθμους. Να θυμίσουμε πως το έργο ξεκίνησει με πόρους από το Γ` ΚΠΣ, και τώρα είναι ενταγμένο στο ΕΣΠΑ 2007-2013. Καθώς το έργο θα συνεχίσει να κατασκευάζεται και μετά το 2015 που ολοκληρώνεται το ΕΣΠΑ θα αποτελέσει έργο-γέφυρα για το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020.

Έτσι θα είναι ένα από τα λίγα έργα που θα έχουν τραβήξει χρηματοδότηση από 3 διαδοχικά Ευρωπαϊκά πακέτα στήριξης. Όπως άλλωστε μερικοί θυμάστε, το έργο ξεκίνησε το 2006 με αρχικό ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2012.

ΟΙ ΣΤΑΘΜΟΙ
Οι σταθμοί του Μετρό Θεσσαλονίκης θα είναι state of the art. Θα έχουν μήκος περίπου 60 μέτρα και όλοι θα έχουν κεντρική αποβάθρα (και όχι πλαινή που έχουν οι περισσότεροι σταθμοί του Μετρό της Αθήνας). Θα έχουν γρανίτες ενώ η αρχιτεκτονική τους θα θυμίζει τους σταθμούς της Αθήνας. Σε πολλούς σταθμούς θα εκτίθενται τα πλούσια αρχαιολογικά ευρήματα από τις ανασκαφές.

Θα έχουν 3 επίπεδα: στο πρώτο επίπεδο θα γίνεται η επικύρωση των εισιτηρίων, στο δεύτερο επίπεδο θα γίνεται η κάθοδος με κυλιόμενες σκάλες ενώ στο τρίτο επίπεδο θα βρίσκεται η κεντρική αποβάθρα. Στις αποβάθρες θα υπάρχουν προστατευτικές θύρες ασφαλείας οι οποίες θα ανοίγουν μόνο με την έλευση του συρμού.

Οι συρμοί θα είναι υπεραυτόματοι και θα έχουν ..συνοδό αντί για οδηγό καθώς θα ελέγχονται και θα κινούνται από υπερσύγχρονο ηλεκτρονικό σύστημα.


ypodomes.com








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Θεσσαλονίκη: Τέθηκαν οι βάσεις για τη Θαλάσσια Συγκοινωνία

Την προγραμματική σύμβαση για τη θαλάσσια αστική συγκοινωνία Θεσσαλονίκης υπέγραψε ο αντιπεριφερειάρχης της Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης Γ. Τσαμασλής, μαζί με τους εταίρους του έργου, που είναι η Εγνατία Οδός Α.Ε. και οι δήμοι Θεσσαλονίκης, Καλαμαριάς και Θερμαϊκού. Με την υπογραφή της συγκεκριμένης σύμβασης ανοίγει ο δρόμος για την εκπόνηση των απαραίτητων μελετών, ώστε να προχωρήσει το έργο υλοποίησης της θαλάσσιας αστικής συγκοινωνίας Θεσσαλονίκης.

«Η σημερινή ημέρα είναι ιδιαίτερα σημαντική για τους Θεσσαλονικείς, καθώς ένα χρόνιο αίτημα παίρνει πλέον σάρκα και οστά. Όπως έχουμε ξαναπεί, επιδίωξη, αλλά και καθήκον μας είναι τέτοιου είδους έργα να μη μένουν στα χαρτιά, αλλά να γίνονται στην πράξη. Το πρώτο βήμα έγινε και προχωρούμε με όσο το δυνατόν γοργούς ρυθμούς στη σύνδεση του κέντρου με την ανατολική Θεσσαλονίκη» υπογράμμισε ο κ. Τσαμασλής.

Παράλληλα, σε εξέλιξη βρίσκεται και η πιλοτική λειτουργία της θαλάσσιας συγκοινωνίας, μετά την απόφαση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου να δοθεί άδεια εκτέλεσης δρομολογίων σε πλοιοκτήτη. Εντός του Μαρτίου αναμένεται να υπογραφεί η σχετική σύμβαση μεταξύ του πλοιοκτήτη και της Αντιπεριφέρειας Θεσσαλονίκης, με την οποία δίνεται το «πράσινο φως» να ξεκινήσει η πιλοτική λειτουργία της θαλάσσιας συγκοινωνίας τον Απρίλιο.

πηγη








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Ανάπλαση Πανεπιστημίου: Έτοιμες οι οριστικές μελέτες πλησιάζει η δημοπράτηση

Την ευκαιρία να δουν πώς θα γίνει η νέα Πανεπιστημίου και η καρδιά της Αθήνας μετά την ανάπλαση του Rethink Athens, θα έχουν από την Τετάρτη και μέχρι τiς 10 Μαρτίου όσοι βρεθούν στη στοά Αρσακείου.

Εκεί θα φιλοξενηθούν οι οριστικές μελέτες του έργου Rethink Athens, για την ανασυγκρότηση του κέντρου της Αθήνας, με άξονα την Πανεπιστημίου. Τα 19 ειδικά διαμορφωμένα καταστήματα της στοάς Αρσακείου έχουν μετατραπεί σε χώρους εκδηλώσεων για μικρούς και μεγάλους.

Τα έργα που προβλέπεται να έχουν ολοκληρωθεί το 2016 προβλέπουν, μεταξύ άλλων, τη μετατροπή σε πράσινους διαδρόμους για μικτή κυκλοφορία πεζών, ποδηλάτων, τρaμ, ταξί και οχημάτων τροφοδοσιών, των οδών Πανεπιστήμιου και Πατησίων.

Επιπλέον, ανασχεδιάζεται η πλατεία Ομονοίας, επεκτείνεται το τραμ από το Σύνταγμα μέχρι την πλατεία Αιγύπτου και δημιουργείται ποδηλατόδρομος από τη Διονυσίου Αεροπαγίτου μέχρι την Πλατεία Ομονοίας.

Παράλληλα, θα κατασκευαστούν υπόγειοι ταμιευτήρες βρόχινου νερού, για την ολοκληρωμένη διαχείριση των υδάτινων πόρων και τη δημιουργία επαρκούς αποθέματος νερού  για την άρδευση του πρασίνου, ενώ θα φυτευθούν και 800 νέα δέντρα.

«Σε αυτόν τον ανοιχτό χώρο οι 33 μελέτες καλούν το κόσμο να συμμετάσχει σε ένα όραμα για την πόλη. Είναι μια πρώτη εικόνα το έργο θα είναι έτοιμο το 2016» τόνισε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του Ιδρύματος Ωνάση Αντώνης Παπαδημητρίου.

ΤΑ ΝΕΑ







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου







Πειραιάς: Σημαντικές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω έργων Μετρό και Τραμ

Αλλάζει, από τις 23 Φεβρουαρίου, ο κυκλοφοριακός χάρτης στον Πειραιά, με αφορμή την έλευση του τραμ στις αρχές του 2016 και του Mετρό το 2017. Οι αλλαγές, οι οποίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί έως τις 16 Μαρτίου και χρηματοδοτούνται από την Αττικό Μετρό, θα περιλαμβάνουν μονοδρομήσεις βασικών δρόμων, νέες λεωφορειολωρίδες και τροποποιήσεις των γραμμών στα μέσα μαζικής μεταφοράς.

«Θα δώσουμε τη μάχη μας. Μετά τα σκουπίδια, θα λυτρώσουμε τον Πειραιά και από την κυκλοφοριακή ασφυξία» τόνισε την Τρίτη ο δήμαρχος Πειραιά Βασίλης Μιχαλολιάκος, παρουσιάζοντας τις αλλαγές στον κυκλοφοριακό χάρτη της πόλης.

Όπως σημείωσε ο κ. Μιχαλολιάκος, πρόκειται για τη μεγαλύτερη κυκλοφοριακή παρέμβαση που έχει γίνει ποτέ σε πόλη της Ελλάδας και πρόσθεσε ότι πολύ σύντομα ο Πειραιάς θα αποκτήσει ένα σύγχρονο συγκοινωνιακό δίκτυο (μετρό, τραμ, υπογειοποίηση ΗΣΑΠ, υπογειοποίηση Ομηρίδου Σκυλίτση, ελεγχόμενη στάθμευση), το οποίο θα εξυπηρετεί χιλιάδες επιβάτες.

Δείτε αναλυτικά τις αλλαγές στον κυκλοφοριακό χάρτη του Πειραιά
Επίσης, προανήγγειλε μεγάλη καμπάνια του δήμου, προκειμένου όλοι οι πολίτες να είναι ενήμεροι και συμπλήρωσε ότι κατά τις πρώτες ημέρες θα προκληθούν κάποιες παρενέργειες, όμως «δεν υπάρχει λύτρωση στην κυκλοφοριακή ασφυξία χωρίς μονοδρομήσεις».

Για το θέμα της ελεγχόμενης στάθμευσης των οχημάτων ανέφερε ότι είναι σε εξέλιξη ανοιχτός διαγωνισμός, ενώ είπε ότι θα υπάρξουν και υπόγειες θέσεις στάθμευσης.

Για τις όποιες αντιδράσεις προκύψουν στο θέμα των μονοδρομήσεων ο κ. Μιχαλολιάκος τόνισε ότι οποιαδήποτε διορθωτική παρέμβαση χρειαστεί θα γίνει από τον δήμο, και σημείωσε ότι η μελέτη μπορεί να ήταν έτοιμη από το 2002 αλλά επικαιροποιήθηκε εκ νέου. Όπως είπε, για τις μονοδρομήσεις ο δήμος Πειραιά είναι σε ανοιχτή συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο της πόλης, ο οποίος αναμένεται να συνεδριάσει για αυτό το θέμα την ερχόμενη Τρίτη.

Στον Πειραιά το τραμ
Σύμφωνα με τον κ. Μιχαλολιάκο, για να μπορέσει να φτάσει το τραμ στον Πειραιά θα πρέπει, ταυτόχρονα, να υπογειοποιηθεί το κομμάτι του ΗΣΑΠ στα Καμίνια. Σημειώνεται ότι το τραμ, που θα κάνει κυκλική πορεία μέσα στην πόλη, θα συνδέει τον Πειραιά με το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας (ΣΕΦ) με μία μονή γραμμή 5,4 χιλιομέτρων, μέσα σε 8 λεπτά, με 12 στάσεις.

Θα ξεκινάει από τον σταθμό του ΗΣΑΠ στο Γήπεδο Καραΐσκάκη και θα καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά με τερματικό σταθμό την «Ακτή Ποσειδώνος». Από την επέκταση του τραμ, καθημερινά, θα εξυπηρετούνται ημερησίως περίπου 35.000 επιβάτες, ενώ στους κεντρικούς δρόμους του Πειραιά θα κυκλοφορούν περίπου 15.000 οχήματα λιγότερα, σε μία περιοχή που είναι ιδιαίτερα επιβαρυμένη από την κίνηση λόγω και του λιμανιού.

Το Mετρό
Το 2017 αναμένεται στον Πειραιά η έλευση του Mετρό και συγκεκριμένα η επέκταση της γραμμής 3 που υπολογίζεται ότι θα εξυπηρετεί καθημερινά περίπου 132.000 επιβάτες. Το έργο αποτελεί τη σημαντικότερη παρέµβαση για τη συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση του δήµου Πειραιά και των δήµων της ευρύτερης περιοχής (Νίκαια, Κορυδαλλός, Αγία Βαρβάρα, Χαϊδάρι), που σήμερα έχουν χαµηλό επίπεδο εξυπηρέτησης και έντονα προβλήµατα κυκλοφορίας-στάθµευσης, κυρίως, στις κεντρικές περιοχές.

Το Mετρό θα συνδέει το λιμάνι του Πειραιά με το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος σε 45 λεπτά. Με τη λειτουργία του αναµένεται ότι θα κυκλοφορούν ημερησίως περίπου 23.000 ΙΧ αυτοκίνητα λιγότερα, κυρίως στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά, επιφέροντας αντίστοιχα µείωση των ρύπων που εκλύονται από αυτά κατά περίπου 119 τόνους ημερησίως.

Οι μονοδρομήσεις
Για τις μονοδρομήσεις στον Πειραιά έχουν ξεκινήσει οι πρόδρομες εργασίες και στις 23 Φεβρουαρίου προβλέπεται να υλοποιηθούν οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο Β' Διαμέρισμα (στο κέντρο της πόλης), ενώ στις 16 Μαρτίου θα υλοποιηθούν και οι μονοδρομήσεις που αφορούν το Α' Διαμέρισμα.

Β' Διαμέρισμα Πειραιά - Υλοποίηση 23/02/2014
Μονοδρομήσεις κύριων οδών:

    Γρηγορίου Λαμπράκη με φορά εξόδου προς Αθήνα (από Μπουμπουλίνας έως Ελευθερίου Βενιζέλου).
    Βασιλέως Γεωργίου Α' με φορά προς το λιμάνι (από Γρ. Λαμπράκη έως Εθν. Αντιστάσεως).
    34ου Συντάγματος με φορά εισόδου προς Κέντρο Πειραιά (από Ομηρίδου Σκυλίτση έως Ελευθερίου Βενιζέλου).
    Ηρώων Πολυτεχνείου με φορά εισόδου προς Κέντρο Πειραιά (από Ελευθερίου Βενιζέλου έως 2ας Μεραρχίας).
    2ας Μεραρχίας με φορά από Ακτή Μιαούλη προς Ακτή Μουτσοπούλου (από Πραξιτέλους μέχρι Ακτή Μουτσοπούλου).

Αντιστροφή φοράς υφιστάμενων μονόδρομων:
    Ευαγγελιστρίας με κατεύθυνση προς Γρηγορίου Λαμπράκη (από Ομηρίδου Σκυλίτση έως Γρηγορίου Λαμπράκη).
    Ελευθερίου Βενιζέλου με φορά προς Εθνικής Αντιστάσεως (από Γρηγορίου Λαμπράκη έως Δημητρίου Γούναρη).
    Καραολή και Δημητρίου με κατεύθυνση προς Γρηγορίου Λαμπράκη (από Δημητρίου Γούναρη έως Γρηγορίου Λαμπράκη).
    Μπουμπουλίνας με κατεύθυνση προς το Κεντρικό Λιμάνι (από Ακτή Μουτσοπούλου μέχρι Ηρώων Πολυτεχνείου).

Α' Διαμέρισμα Πειραιά - Υπολοποίηση 16/03/2014
Μονοδρομήσεις κύριων οδών:

    2ας Μεραρχίας με φορά από Ακτή Μιαούλη προς Ακτή Μουτσοπούλου (από Ηρώων Πολυτεχνείου μέχρι Πραξιτέλους).
    Επέκταση της μονοδρόμησης της Ηρώων Πολυτεχνείου με φορά εισόδου προς Πειραιά και κατεύθυνση το Χατζηκυριάκειο (από 2ας Μεραρχίας έως Σαχτούρη).
    Χατζηκυριάκου με φορά εισόδου προς Πειραιά (από Σαχτούρη έως Κλεισόβης).
    Επέκταση στις οδούς Γεωργίου Θεοτόκη, Ακτή Θεμιστοκλέους και Ακτή Μουτσοπούλου μέχρι την οδό Γρηγορίου Λαμπράκη.

ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Νέες λεωφορειολωρίδες στις οδούς:
    Τσαμαδού (από Εθν. Αντιστάσεως έως Γρηγορίου Λαμπράκη).
    Ηρώων Πολυτεχνείου (contra flow από 2ας Μεραρχίας έως Τσαμαδού).
    Άξονας Χατζηκυριάκου- Ηρ. Πολυτεχνείου (contra flow από Κλεισόβης έως 2ας Μεραρχίας).
    2ας Μεραρχίας (contra flow από Ηρ. Πολυτεχνείου έως Ακτή Μιαούλη).

Τροποποιήσεις γραμμών τρόλεϊ:
    Γραμμή 16 Αγ. Ι. Ρέντης- Πειραιάς.
    Γούναρη- δεξιά Ακτή Καλλιμασιώτη- δεξιά Κόνωνος- αριστερά Αθηνών- δεξιά Αθηνών- Πειραιώς.
    Γραμμή 17 Πειραιάς- Αγ. Γεώργιος.
    Ακτή Μιαούλη- αριστερά 2ας Μεραρχίας- δεξιά Ηρ. Πολυτεχνείου- δεξιά Σκουζέ- δεξιά Ακτή Μιαούλη.
    Γραμμή 20 Νέο Φάληρο- Καστέλλα- Δραπετσώνα.
    Κατεύθυνση προς Καστέλλα: Ακτή Μιαούλη- αριστερά 2ας Μεραρχίας- αριστερά Ακτή Μουτσοπούλου.
    Κατεύθυνση προς Δραπετσώνα: Ακτή Μουτσοπούλου- Μπουμπουλίνας- δεξιά Ακτή Μιαούλη- δεξιά Ακτή Ποσειδώνος- δεξιά Ακτή Καλλιμασιώτη.

πηγη








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου




Έρχεται η ώρα ,που ο καθείς «ό,τι έσπειρε θα θερίσει», έρχεται η μεγάλη ώρα του λαού και τρέμετε από τώρα το μίσος και την οργή του!

«Δοξάστε» τους!
Ανοίξτε τις τηλεοράσεις για να ακούσετε την «αλήθεια» τους. Τόσα χρόνια σας λένε ό,τι θέλουν αυτοί να ακούτε και σας δείχνουν ό,τι αυτοί θέλουν να σας δείξουν. Επηρεάζουν τις αρχές και τις
αξίες σας, δημιουργούν πεποιθήσεις, επιθυμίες κι όνειρα! Φυσικά, κάπου- κάπου πετάνε στο φόντο και κάποιους «καθαρούς», για να το παίζουν «δημοκράτες», και για να τους βάλει ο κόσμος στο ίδιο «κάδρο» με τους άλλους και τους ρωτάνε μόνο ό,τι θέλουν να ακούσετε! Έτσι χειρίζονται το επικοινωνιακό παιχνίδι πάντα προς όφελός τους ,γιατί πολλά «παράσιτα» σαν αυτούς «θρέψανε» τόσα χρόνια με τα λεφτά που διαθέτουν από το υστέρημα του λαού! Τα ΜΜΕ τους πια «βγάζουν μάτι» για το ρόλο, που επιτελούν!

Τώρα το «πρωτογενές πλεόνασμα» ψεμάτων «δίνει και παίρνει», για να σώσουν τα τομάρια τους από τη βέβαιη ήττα όλου του δυσώδους «πολιτικού» σκηνικού, που ξεβράζει τις τελευταίες του αναθυμιάσεις! Θολώνουν συνεχώς το «τοπίο» σαν τις σουπιές, που σκορπάνε το μελάνι ,για να επιβιώσουν! Όσο μελανό κι αν μοιάζει το σκηνικό, ο λαός στην πλειοψηφία του τους «πήρε χαμπάρι» κι απλώς όλο και πιο πολύ επιβεβαιώνεται η πλήρης «κατάρρευση» κι αποτροπιασμός στη συνείδησή του για όλους τους ευτελείς καραγκιόζηδες «εθνοσωτήρες»! Κάθε μέρα όλο και πιο πολύ ξεμπροστιάζονται!

Τον εξυπναδικισμό και τη χυδαιότητα δείχνουν ως πρότυπο συμπεριφοράς, για να είμαστε «καλά θύματα» εξαπάτησης, χωρίς αξιοπρέπεια, άβουλοι ,δειλοί και φοβισμένοι και έλεος να ζητάμε από τους ίδιους τους σφαγείς μας! Θέλουν προπαντός να μας πείσουν πως δεν υπάρχουν έντιμοι και καθαροί άνθρωποι στην Ελλάδα, πως εμείς φταίμε για όσα φρικτά ζούμε και πως είμαστε άχρηστοι, φιλοτομαριστές, εγωπαθείς κι απάτριδες και δεν υπάρχει τρόπος να ξεφύγουμε από την κόλασή τους !ΤΡΈΜΟΥΝ ΜΗΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΜΕ ΤΗ ΔΥΝΑΜΉ ΜΑΣ,ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΜΑΣ «ΦΛΟΓΑ» ΚΑΙ Ό,ΤΙ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ,ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΨΥΧΗ!

Η «ψυχαγωγία» που μας προσφέρεται είναι τα «σκουπίδια» κι η χυδαιότητα! Σιγά μην μας πρόσφεραν αληθινή ψυχαγωγία, που θα άγγιζε τις πιο λεπτές «χορδές» της ανθρώπινης ύπαρξης και θα μας αποκάλυπτε την ουσία και τη δύναμή μας! Κάποιοι «τρελοί» και « γραφικοί» ως δήθεν «όργανα» αόρατων εχθρών λασπολογούνται ασύστολα με ψεύδη, έστω κι αν «κραυγάζουν» πολύ καιρό τώρα το αυτονόητο κι ό,τι η κοινή λογική προστάζει, για να σωθεί ο πολύπαθος ο τόπος κι ο λαός μας! Τους παρουσιάζουν μαζί με τους θρασύδειλους υπηρέτες της ευτέλειας και του σκότους –στο ίδιο φόντο-για να μη μπορεί να διακρίνει ο μέσος τηλεθεατής την ήρα από το στάχυ!

Τώρα που οι λέξεις δε χωράνε την οργή, ούτε την «γύμνια» και την απόγνωση μπορούν να εκφράσουν, μόνοι μας οφείλουμε να βρούμε την αλήθεια που θα μας σώσει! Εμείς και μόνο εμείς πλέον θα αποφασίσουμε το πού θα πάμε κι, αν έντιμοι κι αληθινοί είμαστε-πρώτα με τον εαυτό μας- τότε μόνο θα βρούμε το δρόμο. Αν όμως εμμένουμε στο χαμερπές ,το «άρρωστο», το «φυλακισμένο» κι «άρρωστο» εγώ, που μας «κληροδότησε» το καθεστώς της φρίκης, δεν υπάρχει ελπίδα! Ο κακός μας εαυτός είναι πιο μεγάλος μας εχθρός κι από την όποια φρίκη ζούμε! Μέσα μας έχει «στοιχειώσει» η φρίκη, και μόνο με τη δική μας θέληση κι απόφαση μπορούμε να την ξεριζώσουμε,στρατευμένοι σε κοινό αγώνα!

Ε, λοιπόν όχι κύριοι! Δε μας καταντήσατε όλους σαν εσάς ,ερπετά και γλοιώδη υποκείμενα, που μόνο στο χρώμα του ψεύτικού σας χρήματος πιστεύουν! Χυδαία φασιστοειδή με

«δημοκρατικό» και στρογγυλεμένο λόγο, τολμάτε ακόμα να μιλάτε στο όνομα του λαού; Θρασύδειλοι χαμαιλέοντες της διαπλοκής και της ψευτιάς μιλάτε για ενότητα κι αλήθεια, όταν κάθε μέρα όλο και πιο πολύ δολοφονείτε τα νιάτα, την ελπίδα ,τη ζωή; Έχετε «άρρωστα» μυαλά και ψυχές και επιδιώκετε να αρρωστήσετε κι εμάς με τις κραυγές και τον γκεμπελισμό σας!

Είστε αξιοθρήνητοι ,που μόνο η κόλαση της τιμωρίας και της οργής που θα ξεσπάσει σας «αξίζει»! Θρέψατε το σκοτάδι, τη βαρβαρότητα, το φασισμό κι εκχυδαίσατε κάθε ιερό και όσιο! Ως εδώ πια! Είμαστε χρόνια θεατές στο « ίδιο έργο» της εκποίησης της ζωής μας και της χώρας! Παίρνουμε στα χέρια μας τη ζωή μας και τη χώρα ως λαός, ξεριζώνοντας το καρκίνωμα που ονομάζεται «πολιτικό» σύστημα και δημιουργούμε νέο δίκαιο, νέα χώρα από τα ερείπια που γύρω μας σωρεύσατε !Έρχεται η ώρα ,που ο καθείς «ό,τι έσπειρε θα θερίσει», έρχεται η μεγάλη ώρα του λαού και τρέμετε από τώρα το μίσος και την οργή του!

Ένα μέλος του ενιαίου παλλαικού μετώπου(ε.πα.μ)







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου




Αυτοκτονεί πάρα πολύς κόσμος. Δεν τα λένε. Ενημερώστε, αναδημοσιεύστε, σπάστε τη σιωπή !

Παπανδρέου - Σαμαρά - Βενιζέλε - Στουρνάρα, Η ΚΑΤΑΡΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΑΝΩ ΣΑΣ !..

Τα ''επιστημονικά'' αποτελέσματα της απόλυτης ανάπτυξης 47χρονος υπάλληλος στο εργοστάσιο ΤΙΤΑΝ πήρε την κυνηγετική του καραμπίνα και αυτοκτόνησε έξω από το σπίτι του . Άφησε ορφανά τα δύο του παιδιά. .

Την 1η Φεβρουαρίου, 49χρονος υπάλληλος του πολυκαταστήματος Praktiker στο Αιγάλεω, εξαναγκάστηκε να υπογράψει κάτω από πιεστικές και αδιευκρίνιστες συνθήκες την παραίτησή του, έπειτα από 12 χρόνια εργασίας, ώστε να μη φανεί ως απόλυση.

Στις 3 Φεβρουαρίου βρέθηκε απαγχονισμένος στο διαμέρισμά του. Μια τραγική ιστορία, που κρατήθηκε για πολλές μέρες κρυφή.

Η κηδεία του έγινε με χρήματα που συγκεντρώθηκαν από τους συναδέλφους του. Το Praktiker απέφυγε να καλύψει τα έξοδα (ζήτησε από το σωματείο να υποβάλει επίσημο αίτημα), για να μην φανεί ότι αισθάνεται τύψεις για την εξέλιξη της υπόθεσης.

Σύμφωνα με τον Σύλλογο Φυσικών Προσώπων Ομολογιούχων Ελληνικού Δημοσίου, μεχρι τον Ιανουάριο του 2014, έχουν αυτοκτονήσει 15 ομολογιούχοι θύματα του Βενιζέλου και του PSI. Οι μικροομολογιούχοι αυτοί που κατείχαν ομόλογα αξίας μέχρι 150.000 ευρώ είδαν τις οικονομίες μίας ζωής να εξανεμίζονται εν μια νυκτί, όταν αποφασίστηκε το «κούρεμα» των ελληνικών ομολόγων, επί υπουργίας Ευάγγελου Βενιζέλου, όταν πρωθυπουργός ήταν ο Γιώργος Παπανδρέου.

Με το κούρεμα χάθηκε αυτομάτως το 53,5% της αξίας τους, ενώ το υπόλοιπο 46,5% καλύφθηκε με νέα ομόλογα (το 15% του EFSF, που λήγουν φέτος ή το 2015, και το 31,5% με ομόλογα που λήγουν από το 2027 μέχρι το 2042).

Τα υψηλότερα ποσοστά αυτοκτονιών εμφανίζει η Κρήτη με 49 καταγεγραμμένα περιστατικά το 2013

Πάντως η ιατροδικαστής του Εργαστηρίου Ιατροδικαστικών Επιστημών του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ηρακλείου κα Δέσποινα Νάθενα, σε ενημερωτική εκδήλωση που διοργανώθηκε στην Ορθόδοξο Ακαδημία Κρήτης στο Κολυμπάρι υποστήριξε ότι « δεν υπάρχουν στοιχεία που να υποστηρίζουν την ύπαρξη αιτιώδους σχέσεως μεταξύ της πρόσφατης οικονομικής κρίσης και της θνησιμότητας από αυτοκτονίες στην Κρήτη».

Είναι και αυτό μια επιστημονική άποψη. Άλλωστε και ο Kαθηγητής Πολιτικής Oικονομίας του Παν. Kρήτης και βουλευτής του ΣΦΥΡΙΖΑ Γ. Σταθάκης, που έχει ασχοληθεί με τον ατελέσφορο εκσυγχρονισμό έχει την επιστημονική άποψη του ότι «η Ελλάδα υποφέρει από χαμηλή φορολόγηση διότι τα έσοδα από την φορολογία ως ποσοστό του ΑΕΠ, είναι μόλις στο 38% του ΑΕΠ και οφείλουμε να αυξήσουμε τα φορολογικά έσοδα στο 43%».

ΥΓ. Ο κ. Σταθάκης και η κα Νάθενα δεν έχουν κανένα επιστημονικό λόγο να αυτοκτονήσουν. Ουδείς τους υποχρέωσε να υποβάλλουν παραίτηση και ο μισθός τους καταβάλλεται κανονικότατα. Είναι όλοι τους μια παρέα, μια μεγάλη οικογένεια, για να μην πούμε ένα Συνδικάτο. Πολιτικοί, τραπεζίτες, γραφειοκράτες, καθηγητάδες ,φίλοι, ερωμένες, χορηγοί , δικαστάδες, βαλλινάτοι , εκδότες εργολάβοι, και ρουφιανίσκοι , που αλληλοπροστατεύονται.

ΠΗΓΕΣ : 1
 







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

Δείτε ολόκληρη την πορεία των αγροτών στο Σύνταγμα!!!‏

Δείτε ολόκληρη την πορεία των αγροτών στο Σύνταγμα!!!‏

Ολόκληρη η πορεία των αγροτών στο Σύνταγμα 19.02.14











Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου



ΥΠΟΠΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ... “Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕΙ”: ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΑΡΘΡΟ ΤΗΣ HANDELSBLATT.

 «Η Ελλάδα έχει χρεοκοπήσει» είναι ο τίτλος δημοσιεύματος της γερμανικής εφημερίδας Handelsblatt που επικαλείται σχετική δήλωση της αντιπροέδρου της Αριστεράς (Die Linke), Ζάρα Βάγκενκνεχτ.

Η κ. Βάγκενκνεχτ τόνισε ότι: «Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση θέλει να ξαναδεί το θέμα της βοήθειας προς την Ελλάδα μέχρι το καλοκαίρι – πιθανότατα μετά τις ευρωεκλογές».

Σύμφωνα με την Handelsblatt, ο Γερμανός υφυπουργός Οικονομικών Στέφεν Καμπετέρ (CDU), επιβεβαίωσε μέσω επιστολής, την ύπαρξη ενός εσωτερικού εγγράφου του γερμανικού ΥΠΟΙΚ, σύμφωνα με το οποίο εξετάζεται επισήμως το ενδεχόμενο νέας χρηματοδότησης της Ελλάδας καθώς και κουρέματος του χρέους.
Αντίστοιχες αναφορές από το περιοδικό Spiegel είχαν διαψευστεί από το γερμανικό ΥΠΟΙΚ.

Ο κ. Κάμπετερ τόνισε ότι πρόκειται για ένα «έγγραφο εργασίας» που είχε συνταχθεί από το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Οικονομικών, ως βάση για τη συζήτηση στο πλαίσιο της ομοσπονδιακής κυβέρνησης, το οποίο ωστόσο «δεν ενδείκνυται ακόμη για δημοσίευση ενδιάμεσων ή τμηματικών αποτελεσμάτων».

«Η εσωτερική διαδικασία λήψης αποφάσεων στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση εξακολουθεί να είναι σε εξέλιξη», υπογραμμίζει ο ίδιος στην επιστολή του.

Στο συγκεκριμένο έγγραφο του γερμανικού ΥΠΟΙΚ, όπως σημειώνει η Handelsblatt, αναφέρονται σενάρια για την Ελλάδα, όπως ένα δεύτερο κούρεμα, και μια «περιορισμένη παρακολούθηση του προγράμματος» καθώς και μια νέα βοήθεια από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Διάσωσης. Σύμφωνα με το έγγραφο, το τρίτο ελληνικό πακέτο θα μπορούσε να περιλαμβάνει 10 – 20 δισεκ. ευρώ υπό την προϋπόθεση ότι η κυβέρνηση στην Αθήνα προχωρά αποφασιστικά στις απαιτούμενες μεταρρυθμίσεις.

Από την πλευρά της, η κ. Βάγκενκνεχτ αισθάνεται δικαιωμένη καθώς, σύμφωνα με την ίδια, η ύπαρξη του εγγράφου επιβεβαιώνει την πεποίθηση του κόμματος της ότι «η εξαγγελία ενός τρίτου προγράμματος για την Ελλάδα από τον υπουργό οικονομικών Βόλφγκανγκ Σόιμπλε αποτελεί ένα επιπλέον δώρο δισεκατομμυρίων στην ελληνική ανώτερη τάξη και στους δανειστές της Ελλάδας. Η ομοσπονδιακή κυβέρνηση αγωνίζεται για δήθεν μεταρρυθμίσεις εις βάρος της πλειοψηφίας του ελληνικού πληθυσμού, αλλά αρνείται όπως άλλωστε και η Επιτροπή της ΕΕ να καλέσει για πληρωμή τους Έλληνες ολιγάρχες. Η Επιτροπή και η ομοσπονδιακή κυβέρνηση είναι συνήγοροι των εκατομμυριούχων».

Επιπροσθέτως, η κ. Βάγκενκνεχτ τονίζει ότι «η Ελλάδα έχει χρεοκοπήσει» ενώ συμπληρώνει ότι «χωρίς μια εισφορά κεφαλαίου στους Έλληνες ολιγάρχες δεν πρέπει να εφαρμοστεί τίποτα».

«Ο υπουργός Οικονομικών εξετάζει ίσως ένα κούρεμα μετά το καλοκαίρι», ωστόσο «η μείωση του χρέους θα κοστίσει στη Γερμανία ακριβά, διότι τα ελληνικά κρατικά ομόλογα δεν υπόκεινται πλέον στους επενδυτές και οι διασώσεις επιβαρύνουν τους φορολογούμενους».

πηγη







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου