EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Καταργούν 23 φορείς του Δημοσίου με σχέδιο νόμου που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή

Κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή το σχέδιο νόμου του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, με το οποίο προβλέπονται το κλείσιμο 23 φορέων του δημοσίου, αλλαγές στο σύστημα αξιολόγησης των δημοσίων υπαλλήλων, καθώς και η απλοποίηση ορισμένων διοικητικών διαδικασιών. Όπως επισημαίνεται από το υπουργείο, οι 23 φορείς καταργούνται καθώς «δεν κρίνονται πια απαραίτητοι και παράλληλα απομακρύνεται μέρος του προσωπικού τους». Ειδικότερα, για τους εργαζόμενους στα νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου προβλέπεται η απόλυση όσων είχαν συμβάσεις ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, ενώ για τους εργαζόμενους στα νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου προβλέπεται η ένταξή τους στο πρόγραμμα της κινητικότητας, αφού προηγουμένως ενταχθούν στη διαθεσιμότητα.
Στους φορείς που καταργούνται περιλαμβάνονται το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας (ΤΕΟ), το Εθνικό Ινστιτούτο Εργασίας και Ανθρώπινου Δυναμικού (ΕΙΕΑΔ) και η Ενοποίηση Αρχαιολογικών Χώρων Αθήνας ΑΕ, το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου (ΕΚΕΒΙ), δύο ινστιτούτα του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ινστιτούτο Συνταγματικών Ερευνών και Ερευνητικό Ινστιτούτο Δικονομικών Μελετών), οι οργανισμοί Ρυθμιστικού Σχεδίου και Προστασίας Περιβάλλοντος της ευρύτερης περιοχής της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης και ο Οργανισμός Κωπαΐδας. Σύμφωνα με το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, η αναδιοργάνωση των κρατικών δομών συνολικά συνιστά στρατηγική προτεραιότητα για την κυβέρνηση. Στόχος είναι «η αποτελεσματικότερη και αποδοτικότερη λειτουργία δημόσιων οργανισμών και φορέων, με όσο το δυνατό μικρότερο δημοσιονομικό κόστος. Το κράτος οφείλει πλέον να ιεραρχήσει τις επιχειρησιακές του προτεραιότητες και να συγκεντρώσει και να αναδιατάξει τις δυνάμεις του, ώστε να καταστεί πιο λειτουργικό και αποτελεσματικό».
Επίσης, με το σχέδιο νόμου αλλάζει και η αξιολόγηση του προσωπικού, καθώς θεσπίζεται ποσόστωση στη βαθμολόγησή τους (με τους βαθμούς 9 ως 10 αξιολογείται ποσοστό έως και 25% των υπαλλήλων, με τους βαθμούς 7 ως 8 αξιολογείται ποσοστό έως και 60% των υπαλλήλων και με τους βαθμούς 1 ως 6 αξιολογείται ποσοστό έως και 15% των υπαλλήλων).
Η βαθμολόγηση των υπαλλήλων, έχει προκαλέσει την έντονη αντίδραση της ΑΔΕΔΥ.
Με το σχέδιο νόμου προωθούνται, επίσης, διοικητικές απλουστεύσεις, που περιορίζουν τη γραφειοκρατία και την ταλαιπωρία των πολιτών. Οι σημαντικότερες απ' αυτές είναι:
- Κατάργηση της υποχρέωσης υποβολής πρωτοτύπων ή επικυρωμένων αντιγράφων από τους ενδιαφερόμενους στο σύνολο των συναλλαγών τους με το Δημόσιο. Ένα ευκρινές φωτοαντίγραφο -εγγράφου που έχει εκδοθεί από δημόσια Αρχή- αρκεί πλέον για όλες τις συναλλαγές με το Δημόσιο.
- Κατάργηση από 1ης Ιουλίου 2014 της υποχρέωσης δημοσίευσης στο ΦΕΚ των τροποποιήσεων καταστατικού και των ετήσιων ισολογισμών ΑΕ και ΕΠΕ.
- Κατάργηση της υποχρέωσης βεβαίωσης γνησίου υπογραφής στην Υπεύθυνη Δήλωση που κατατίθεται στην πρώτη φάση προσφοράς σε διαγωνισμό του Δημοσίου.
Πηγή με στοιχεία από ΑΠΕ-ΜΠΕ








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου





Απίστευτο. 7.000 ευρώ για ένα τραπέζωμα μέσα στο Κοινοβούλιο έδωσε η Βουλή

Αυτή είναι η λιτή Προεδρία;

Στα όρια του αδιανόητου είναι η απόφαση που αναρτήθηκε χθες αργά το βράδυ στην ιστοσελίδα της Κοινοβουλευτικής Διαφάνειας και αποκαλύπτει το -κυριολεκτικώς- φαγοπότι που λαμβάνει χώρα με έξοδα του δημοσίου για χάρη της Προεδρίας.

Σύμφωνα με την απόφαση η Βουλή δαπάνησε πριν από λίγες ημέρες ποσό περίπου 7.000 ευρώ, για την ακρίβεια 6.960,80 ευρώ για ένα και μόνο τραπέζωμα σε 140 ευρωπαίους που επισκέφθηκαν τη Βουλή στο πλαίσιο της Διάσκεψης Προέδρων Επιτροπών Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Ελληνικής Προεδρίας στο Συμβούλιο της Ε.Ε. Με μια απλή διαίρεση προκύπτει ότι το κάθε άτομο κόστισε περίπου 45 ευρώ τιμή που όπως λένε όσοι γνωρίζουν θα μπορούσε να βρει η Βουλή σε ένα από τα καλά κεντρικά εστιατόρια των Αθηνών.

Το αξιοσημείωτο ωστόσο είναι ότι το γεύμα δεν παρατέθηκε σε κάποιο εστιατόριο αλλά εντός της Βουλής και μάλιστα στην αίθουσα Ελευθέριος Βενιζέλος η οποία συνήθως φιλοξενεί Εκθέσεις και διαμορφώθηκε ειδικά για την περίσταση.

Λίγο.πολλά δεν είναι επτά χιλιάρικα για τραπέζωμα εντός Βουλής;



































parapolitika.gr








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου





Δεν θα πιστεύετε το κόστος για τη μεταφορά 7 υπαλλήλων στην κυβέρνηση του Μεσσήνιου!!!

Το διαβάζαμε και τραβάγαμε τα μαλλιά μας…Η γενική γραμματεία επικοινωνίας και ενημέρωσης αποφάσισε να μεταφέρει 7 υπαλλήλους της στο εξωτερικό… Για τη μεταφορά αυτή τους δικαιολογεί και τη μεταφορα…οικοσκευής!!!

Αποτέλεσμα; Η μετακίνηση της οικοσκευής του κάθε υπαλλήλου
κοστίζει κατά μέσο όρο στον ελληνικό λαό 16.500 ευρώ!






Και ορθά διερωτάται κανείς… Είναι δυνατόν να σπαταλώνται τόσα χρήματα για μεταφορές όταν θα μπορούσαν να ενοικιάσουν επιπλωμένα σπίτια με πολύ μικρότερο κόστος; Είναι δυνατόν να μην σκέφτονται ότι με τέτοιο κόστος ανα άτομο θα μπορούσαν να αγοράσουν καινούργια επίπλωση και μάλιστα για δύο σπίτια; Εκτός και αν όπως έχουμε παρατηρήσει και σε τόσες άλλες αποφάσεις οι άνθρωποι είναι…κουβαρντάδες με τα δικά μας όμως χρήματα!!!

makeleio.gr








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου




ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Η μυστική αλληλογραφία Γεωργίου – Παπακωνσταντίνου – ΓΑΠ για τα Swaps του Σημίτη – Goldman Sachs!

ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ και ΓΑΠ Ζητησαν αναδρομικό “μαγείρεμα” Χρεους τον Οκτώβριο 2010!

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ – ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ.

Από τον Πόρτα – Πόρτα

ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΑΛΩ ΦΥΛΑΚΗ…

ΑΝ ΔΕΝ ΣΗΚΩΘΕΙ ΕΝΑΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ !!!

ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΣΗΜΕΡΑ :

—–> ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΥΠΟΙΚ 2010 / ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ + ΓΑΠ…. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΖΗΤΟΥΝ ΔΙΟΡΘΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ SWAPS GOLDMAN SACHS – ΣΗΜΙΤΗ / ΓΙΑΝΝΟΥ / ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ / ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ

ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗΝ και ΚΑΤΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΥΜΜΩΡΙΑ ΤΩΝ 300!

ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ…..

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΡΑΝΤΕΡΜΑΧΕΡ ΣΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟΥ……. ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΡΑΝΤΕΡΜΑΧΕΡ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΑΙΤΗΜΑ ΥΠΟΙΚ…!


eurostat letterEUROSTAT LETTER CONCLUSION 

 

Διαβάστε επίσης: ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΠΟΡΡΗΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ EUROSTAT ΣΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΣΤΑΤ ΤΟ “ΒΡΩΜΙΚΟ” 2010!

πηγη








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου







ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΑΠΟΡΡΗΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ EUROSTAT ΣΤΟΝ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΗΣ ΕΛΣΤΑΤ ΤΟ “ΒΡΩΜΙΚΟ” 2010!

Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΜΕ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΕΓΓΡΑΦΟ ΛΙΓΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΖΗΤΗΣΕ “ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ” ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ!

Η EUROSTAT ΤΟ ΑΡΝΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΤΣΙ Η ΣΥΜΜΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΣΤΟ “ΣΧΕΔΙΟ Β”, ΤΗΝ ΤΕΧΝΗΤΗ ΔΙΟΓΚΩΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ.

ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΕΣΤΑΛΗ Η ΕΠΙΜΑΧΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!

Χρησιμοποίησαν ως πρόφαση τα Swaps του Σημίτη το 2001, που όμως γνώριζε πολύ καλά ο Παπακωνσταντίνου, αφού την επίμαχη περίοδο ήταν στενός σύμβουλος του!

Τον Ιούνιο του 2010, ο υπόδικος σήμερα Γεωργίου, μετέφερε απόρρητη επιστολή των Παπανδρέου – Παπακωνσταντίνου, με την οποία ζητούσαν “μαγείρεμα” του Ελληνικού χρέους για το 2005 και το 2008! Με εμφανή σκοπιμότητα να δικαιολογήσουν το δολοφονικό μνημόνιο ρίχνοντας την ευθύνη στην κυβέρνηση Καραμανλή!

Η Eurostat ΑΡΝΗΘΗΚΕ τις αιτιάσεις για το “μαγείρεμα”, όπως προκύπτει από την απάντηση που δημοσιεύουμε σήμερα.

Έτσι, η συμμορία του μνημονίου ενεργοποίησε το “σχέδιο Β”, που δεν ήταν άλλο από την διόγκωση του ελλείμματος, για την οποία σήμερα ο Γεωργίου αντιμετωπίζει κατηγορίες σε βαθμό κακουργήματος!

Είναι πλέον εθνική ανάγκη να δοθεί στην δημοσιότητα η επιστολή Παπακωνσταντίνου στην οποία αναφέρεται η Eurostat και να ενσωματωθεί στην δικογραφία για την ΕΛΣΤΑΤ. Αλλά βέβαια αυτό θα οδηγήσει απ’ ευθείας στην “μία και μόνη εξεταστική” που είχε υποσχεθεί η σημερινή κυβέρνηση.

Αναμένουμε λοιπόν τον κύριο Στουρνάρα, επίσης στενό συνεργάτη του Σημίτη, να δώσει την επιστολή στην δημοσιότητα. Έτσι για να δούμε ποιοί κατέστρεψαν την Ελλάδα και με ποιές μεθοδεύσεις.

 

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ 1 


ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΕΩΡΓΙΟΥ 2

πηγη







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου







To Bloomberg καλεί την Ευρώπη να διαγράψει το ελληνικό χρέος

Την άμεση διαγραφή του ελληνικού χρέους υποστηρίζει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Μπλούμπεργκ με κύριο άρθρο του, υπογραμμίζοντας ότι πρέπει να γίνει το «συντομότερο δυνατό», επικαλούμενο την ευρωπαϊκή αλληλεγγύη, μολονότι, όπως επισημαίνεται, οι επενδυτές έχουν σταματήσει να ανησυχούν για ενδεχόμενη έξοδο της χώρας από την Ευρωζώνη.

Σύμφωνα με το άρθρο, «η Ελλάδα και οι πιστωτές της παλεύουν με το χρέος της χώρας για άλλη μια φορά και πιθανώς όχι την τελευταία. Καθώς, συνεχίζουν να διαπράττουν τα ίδια λάθη, η επόμενη συμφωνία δεν πρόκειται να είναι και η τελευταία».

Στη συνέχεια, σημειώνεται ότι «το 2010 δόθηκε στην Ελλάδα το μεγαλύτερο, στην ιστορία, σχέδιο διάσωσης. Δέχθηκε νέο δανεισμό με αντάλλαγμα τη δημοσιονομική λιτότητα, αλλά τα χρέη της δεν μειώθηκαν. Οι πιστωτές είχαν αποκλείσει την όποια διαγραφή. Οι ειδικοί αναλυτές, ωστόσο, αντέδρασαν θεωρώντας ότι το πρόγραμμα έθετε ένα τεράστιο βάρος στους Έλληνες φορολογουμένους, το οποίο δεν ήταν πολιτικά και οικονομικά βιώσιμο και γι' αυτό το λόγο θα έπρεπε να δεχθούν απώλειες οι πιστωτές. Όπως είχαν δίκιο τότε, έτσι έχουν και τώρα».

Η σύνταξη του Μπλούμπεργκ αναφέρει, επίσης, ότι «έκτοτε, υπήρξαν κάποιες ελαφρύνσεις από τους πιστωτές, όπως η επέκταση της περιόδου ωρίμανσης και η μείωση των επιτοκίων, αλλά δεν άλλαξε το αρχικό σχέδιο. Ως αποτέλεσμα το χρέος της Ελλάδας συνέχισε να αυξάνεται. Σήμερα, βρίσκεται χονδρικά στο 180% του ΑΕΠ, καθιστώντας σαφώς μη βιώσιμο».

Όπως τονίζεται, «νέα προσπάθεια μείωσής του, που συζητείται, σύμφωνα με το πρόσφατο δημοσίευμα του Bloomberg News, περιλαμβάνει την περαιτέρω επέκταση του χρόνου ωρίμανσης των ελληνικών δανείων, από τα 30 στα 50 χρόνια, τη μείωση των επιτοκίων στο 0,5%, όπως και την παροχή νέου δανείου 15 δισ. ευρώ. Όλα αυτά θα επέτρεπαν στην τρόικα να κρατάει την κατάσταση υπό έλεγχο, δηλώνοντας ότι η χώρα θα μπορέσει να ανταποκριθεί στο στόχο μείωσης του χρέους στο 124% το 2020, και όπως και στις προηγούμενες διαπραγματεύσεις, ότι η Ελλάδα βρίσκεται στη σωστή τροχιά».

Ακολούθως, στο κύριο άρθρο διατυπώνεται η άποψη ότι «τα αριθμητικά στοιχεία συνεχίζουν να μην επαληθεύονται, καθώς δεν συμβαδίζουν με την πολιτική και με την οικονομία.
Οι Έλληνες έφθασαν να μισούν την τρόικα (ιδιαίτερα τη Γερμανία, της οποίας οι απόψεις έχουν μεγάλο βάρος), κατηγορώντας τα μέλη της και τους ηγέτες της για την παρατεταμένη λιτότητα, η οποία οδήγησε το 60% των νέων Ελλήνων στην ανεργία. Για φέτος αναμένονται θετικοί ρυθμοί ανάπτυξης, για πρώτη φορά από το 2007, αλλά, υπό την παρούσα προσέγγιση, η λιτότητα και ο πόνος που την συνοδεύει θα συνεχίζεται για χρόνια. Χωρίς τη μείωση του χρέους το νέο πρόγραμμα θα έχει την ίδια κατάληξη με τα προηγούμενα».

Καταλήγοντας, τονίζεται στο άρθρο ότι «η τρόικα, βεβαίως, εύλογα αμφιβάλλει για την αφοσίωση της ελληνικής κυβέρνησης στις μεταρρυθμίσεις. Πολλές από τις αλλαγές που ζητά η τρόικα, όπως η κατάργηση των νόμων για την προστασία των επαγγελμάτων, για την στρέβλωση των τιμών και για την απόλυση μη παραγωγικών δημοσίων υπαλλήλων, θα ήταν ωφέλιμες για τη χώρα. Παρ' όλα αυτά η απαιτούμενη εμπιστοσύνη των πολιτών για τη διενέργεια των μεταρρυθμίσεων έχει εξαντληθεί από καιρό. Η ρητή διαγραφή χρέους, ακόμη και τώρα, θα συνέβαλε στην ανάκτηση αυτής της εμπιστοσύνης. Οι επενδυτές δεν ανησυχούν, προς το παρόν, για μια ενδεχόμενη έξοδο της Ελλάδας από την Ευρωζώνη, κατά συνέπεια η πίεση για μια νέα προσέγγιση δεν είναι έντονη. Αυτό είναι ατυχές κατά κάποιο τρόπο. Η Ελλάδα συνεχίζει να χρειάζεται την απομείωση του χρέους της και η Ευρωπαϊκή Ένωση χρειάζεται να δείξει ότι έχει λάβει τα διδάγματα από τα λάθη της».

ΠΗΓΗ







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου





Το σπίτι Μηταράκη στο Λονδίνο και η... offshore!

Χαώδη κενά, με προφανείς πολιτικές επιπτώσεις και πιθανότατες νομικές συνέπειες, προκύπτουν από την εκδοχή που έχει παρουσιάσει ο υφυπουργός Ανάπτυξης Νότης Μηταράκης για την αγορά πολυτελούς διαμερίσματος στο Λονδίνο το 2010.

Θεμελιωμένα στοιχεία, τα οποία έχει στη διάθεσή της η «δημοκρατία», δείχνουν ότι ο κ. Μηταράκης δεν έχει δηλώσει, στη Βουλή τουλάχιστον, εισόδημα από την πώληση ενός άλλου ακινήτου στη βρετανική πρωτεύουσα. Σε αντίθεση, επίσης, με τη φανατική επιμονή του ότι όλες οι διαδικασίες ολοκληρώθηκαν προτού αποκτήσει πολιτική ιδιότητα το 2010 και κυβερνητική ιδιότητα το 2012, τα στοιχεία αποδεικνύουν συνέχιση των σχετικών τραπεζικών συναλλαγών έως και τον Ιούλιο του 2013.

Σύμφωνα με τη δήλωση «πόθεν έσχες», η οποία δόθηκε στη δημοσιότητα από τη Βουλή τον Δεκέμβριο του 2013, ο κ. Μηταράκης αγόρασε, το 2010, διαμέρισμα αξίας 1.319.023 ευρώ. Ο υφυπουργός εργαζόταν, έως εκείνη τη χρονιά, σε επενδυτικές-χρηματιστηριακές εταιρίες στη Βρετανία και επέστρεψε στην Ελλάδα, αναλαμβάνοντας καθήκοντα αναπληρωτή τομεάρχη Οικονομίας στη Ν.Δ.

Σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό Alpha στις 17 Δεκεμβρίου 2013 ο κ. Μηταράκης είχε ισχυριστεί ότι το διαμέρισμα αγοράστηκε με τα ετήσια εισοδήματά του, με πώληση άλλου περιουσιακού στοιχείου και με δανεισμό, υπογραμμίζοντας: «Και όλα αυτά πριν γυρίσω στην Ελλάδα».

Η «μετακόμιση»

Ο κ. Μηταράκης είχε αναφέρει ότι η τιμή αγοράς, ανά τετραγωνικό μέτρο, ήταν περίπου 9.500 ευρώ, «όπως και στην Ελλάδα, στις καλές μέρες, σε κάποιες καλές περιοχές», ενώ εκτίμησε ότι «ίσως έκανε εντύπωση το ποσό, επειδή στη Βρετανία οι συμβάσεις αναφέρονται στην εμπορική αξία», σε αντίθεση με την αντικειμενική αξία που αναγράφεται στη χώρα μας.

Σε ερώτηση αν ο δανεισμός ήταν μεγάλος, ο κ. Μηταράκης είχε απαντήσει: «Φυσιολογικός, στα φυσιολογικά όρια που δανείζει η αγορά, για να πάρεις ένα σπίτι. Και πούλησα και προηγούμενο σπίτι μου, το άλλο σπίτι, για να πάρω αυτό. Ηταν μετακόμιση (!). Πούλησα το ένα σπίτι και αγόρασα ένα άλλο, λίγο μεγαλύτερο».

Σχολιάζοντας το γεγονός ότι οι αμοιβές των τραπεζικών στελεχών είναι, συγκριτικά με την Ελλάδα, πολύ μεγαλύτερες στη Βρετανία, ο υφυπουργός Ανάπτυξης είχε υπογραμμίσει: «Αυτό φάνηκε στο “πόθεν έσχες” μου. Την τελευταία χρονιά μου στο Λονδίνο η σύζυγός μου κι εγώ δουλέψαμε πάνω από 400.000 ευρώ εισόδημα από μισθωτή εργασία. Δηλαδή το σπίτι, για να σας το πω λίγο έτσι απλά, ήταν τριών ετών εισοδήματα». Επίσης, επιθυμώντας προφανώς να απομακρύνει την όποια υποψία για αξιοποίηση της κυβερνητικής του ιδιότητας σε σχέση με τη χρηματοδότηση της αγοράς, ο κ. Μηταράκης επανέλαβε, πολλές φορές, στην ίδια ραδιοφωνική συνέντευξη ότι όλα είχαν ολοκληρωθεί πριν από την είσοδό του στον πολιτικό στίβο της Ελλάδας.

Ομως, σύμφωνα με τα πλήρως επιβεβαιωμένα στοιχεία της «δημοκρατίας», η διαδικασία αγοράς και χρηματοδότησης του πολυτελούς διαμερίσματος του κ. Μηταράκη ήταν (και είναι) πολύ διαφορετική σε δύο, κρισιμότατα, σημεία:

1. Ο υφυπουργός Ανάπτυξης δεν έχει καταχωρίσει στη δήλωση «πόθεν έσχες» (σελ. 2-3, πίνακας «εισοδήματα από κάθε πηγή») το ποσό που εισέπραξε από την, κατά την ορολογία του ιδίου, «μετακόμιση - πώληση» του παλαιότερου διαμερίσματός του στο Λονδίνο. Συγκεκριμένα, στη στήλη του έτους 2010 δηλώνει μόνον τα προαναφερθέντα περίπου 400.000 ευρώ του ιδίου και της συζύγου του από την εργασία τους. Για το 2011 δηλώνει συνολικό οικογενειακό εισόδημα, από κάθε πηγή, περίπου 210.000 ευρώ και το 2012 πολύ χαμηλότερο.

Ωστόσο ο κ. Μηταράκης δεν αναφέρει στο «πόθεν έσχες» την πώληση του παλαιότερου διαμερίσματος που διέθετε στον δεύτερο όροφο του κτιρίου Grove Hall Court, στη Hall Road της αριστοκρατικής συνοικίας St John’s Wood, στο βόρειο Λονδίνο. Πηγές του κτηματομεσιτικού κλάδου της βρετανικής πρωτεύουσας σημειώνουν ότι ο κ. Μηταράκης έμενε στο συγκεκριμένο διαμέρισμα από τα μέσα της δεκαετίας ως και λίγο πριν από την αγορά του καινούργιου. Στις 6 Αυγούστου 2010 το διαμέρισμα αγοράζεται, αντί ποσού μεγαλύτερου των 500.000 λιρών, από μία μυστηριώδη offshore εταιρία υπό την επωνυμία Balanta Limited.

Η εταιρία Balanta εδρεύει στον φορολογικό παράδεισο του Isle of Man και, ως τώρα τουλάχιστον, δεν είναι σαφές αν είχε συναλλαγή απευθείας με τον κ. Μηταράκη ή μέσω της εταιρίας-διαχειρίστριας του κτιρίου Grove Hall Court, η οποία ονομάζεται Daejan Investments.

Οπως κι αν έγινε η μεταβίβαση της κυριότητας του παλαιότερου διαμερίσματος του κ. Μηταράκη, προκύπτουν ερωτήματα στα οποία οφείλει να απαντήσει ο υφυπουργός: Ποιο ήταν το ποσό που εισέπραξε και το οποίο, κατά τον ισχυρισμό του στον Alpha, χρησιμοποίησε για τη «μετακόμιση», δηλαδή για την αγορά του καινούργιου, μεγαλύτερου διαμερίσματος; Η πώληση έγινε το 2010 και ταυτόχρονα με την αγορά του καινούργιου διαμερίσματος, όπως έχει αφήσει να εννοηθεί στον Alpha, ή νωρίτερα, π.χ. το 2009, οπότε το τίμημα κατευθύνθηκε σε άλλες επενδύσεις; Αν συναλλάχθηκε απευθείας με την (αγνώστων λοιπών στοιχείων) Balanta, ποιοι βρίσκονται πίσω από την offshore εταιρία και ήλεγξε την πηγή προέλευσης των χρημάτων των αγοραστών;

2. Για το καινούργιο διαμέρισμα, στον έβδομο όροφο του μπροστινού κτιρίου του συγκροτήματος Grove Hall Court, οι διαδικασίες δανεισμού του κ. Μηταράκη από ελληνική τράπεζα (μία εκ των τεσσάρων συστημικών) συνεχίζονταν επί μακρύ χρονικό διάστημα και, τουλάχιστον, ως τις 30 Ιουλίου 2013!

Σε αντίθεση με τους ισχυρισμούς του, ο υφυπουργός διαπραγματευόταν όρους της δανειακής σύμβασης τρία ολόκληρα χρόνια μετά την αγορά του διαμερίσματος, η οποία είχε γίνει με την πληρωμή ποσού 1.100.000 βρετανικών λιρών (ή 1.319.023 ευρώ) στις 9 Ιουλίου 2010. Ο κ. Μηταράκης, μετά την υπογραφή των απαιτούμενων εγγράφων, απέκτησε την κυριότητα του διαμερίσματος στις 28 Ιουλίου 2010. Τρία χρόνια αργότερα, σύμφωνα με τις πηγές της «δημοκρατίας», το δάνειο που υπεγράφη στις 30 Ιουλίου 2013 (και δηλώθηκε στις βρετανικές Αρχές στις 27 Αυγούστου 2013) ορίζει ότι οποιαδήποτε αλλαγή στο νομικό καθεστώς ή στη χρήση-διάθεση του διαμερίσματος δεν μπορεί να γίνει χωρίς την έγγραφη συναίνεση της τράπεζας.

Ποιος είναι ο λόγος που ο κ. Μηταράκης επέμενε, στη ραδιοφωνική συνέντευξη του Δεκεμβρίου του 2013, ότι η υπόθεση είχε κλείσει από το 2010, ενώ στην πραγματικότητα συζητούσε με τη συστημική τράπεζα ως τον Ιούλιο του 2013;

dimokratianews







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου




Η ταινία του Εγωάγγελου Βενιζέλου στο facebook

Αγκάθι στις σχέσεις μεταξύ των πολιτικών αρχηγών της συγκυβέρνησης, φέρεται να είναι H ταινία του Αντώνη Σαμαρά στην προσωπική του σελίδα στο facebook, καθώς ο φερόμενος ως πρωθυπουργός της Ελλάδας, προέβη στη συγκεκριμένη ενέργεια, χωρίς να συμβουλευτεί τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ.

Ο Ευάγγελος Βενιζέλος, θεώρησε ότι ο πρωθυπουργός προσπαθεί να τον εκτοπίσει πολιτικά και συμπλήρωσε πως θα πρέπει να συναινεί σε όλες τις κυβερνητικές αποφάσεις προτού παρθούν, πως ΑΥΤΟΣ, θα έπρεπε να ανεβάσει την ταινία του πρώτος, ενώ απείλησε, πως αν στο μέλλον αντιμετωπίσει παρόμοια συμπεριφορά, θα πάρει τους 1.240 ψηφοφόρους του και θα φύγει.


 

ΥΓ: Κανένας ιπποπόταμος δε βασανίστηκε κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας.

Tyler Durden
ramnousia










Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου





Τέλος στην καταπάτηση δημοσίων εκτάσεων με τη μέθοδο της καλλιέργειας

Η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας, με την υπ΄ αριθμ. 621/2012 απόφασή της, έκρινε αντισυνταγματική τη διάταξη του άρθρου 5 του νόμου 3147/2003 που ρυθμίζει θέματα αγροτικής γης και προβλέπει την παραχώρηση της κυριότητας των δημοσιών εποικιστικών εκτάσεων, που έχουν καταληφθεί αυθαίρετα επί μια δεκαετία με την γνωστή μέθοδο της καλλιέργειας.

Υπενθυμίζεται ότι το άρθρο 5 του νόμου 3147/2003 προβλέπει ότι αυθαίρετοι κάτοχοι δημόσιας κοινόχρηστης εποικιστικής έκτασης, η οποία δεν έχει την μορφή δάσους ή δασικής έκτασης, ή δεν έχει κηρυχτεί αναδασωτέα, μπορούν να υποβάλλουν στο υπουργείο Γεωργίας αίτηση για την εξαγορά της έκτασης, εφόσον την καλλιεργούν συστηματικά με αμπέλια, ελιές ή οπωροφόρα δένδρα, τα οποία πρέπει να έχουν ηλικία δέκα ετών μέχρι την έναρξη του επίμαχου νόμου ή να έχουν οικοδομήσει κτίσματα τουλάχιστον μια δεκαετία.

Σύμφωνα με το εν λόγω νομοθετικό πλαίσιο, η εξαγορά γίνεται σύμφωνα με την αντικειμενική αξία της έκτασης, ή σύμφωνα με την αγοραία αξία της, ενώ αν ο «κάτοχος» της δημόσιας έκτασης έχει ανεγείρει και κτίσμα ή κατέχει την επίμαχη έκταση προς 25ετίας, τότε το τίμημα της εξαγοράς μειώνεται κατά 20%.

Αναλυτικότερα, η Ολομέλεια του ΣτΕ έκρινε ότι το άρθρο 5 του νόμου 3147/2003 είναι αντίθετο στις συνταγματικές αρχές του κράτους δικαίου και της ισότητας των πολιτών έναντι του νόμου.
Παράλληλα, η επίμαχη νομοθετική ρύθμιση, σύμφωνα με τους δικαστές, «πάσχει» κατά το σκέλος εκείνο που αφορά την παραχώρηση εκτάσεων που έχουν καλλιεργηθεί συστηματικώς επί δεκαετία.

Και αυτό γιατί για την παραχώρηση «προβλέπεται απλώς η καταβολή τμήματος χωρίς να επιβάλλονται όροι και προϋποθέσεις, οι οποίες θα διασφαλίσουν την εξυπηρέτηση του σκοπού του δημοσίου συμφέροντος και ως εκ τούτου θα καθιστούσαν συνταγματικώς ανεκτή την πρόβλεψη περί παραχωρήσεως των καλλιεργούμενων εκτάσεων αυθαιρέτως κατέχοντες, όπως είναι η επιβολή της υποχρεώσεως να παραμείνουν καλλιεργούμενες στο διηνεκές ή τουλάχιστον επί χρονικό διάστημα επαρκές».

Πληροφορίες από ΑΜΠΕ




Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου













Μητσοτάκης: Την πόρτα της εξόδου θα βλέπουν οι «τεμπέληδες» υπάλληλοι

Σπίτι τους  θέλει να στείλει ο Κυριάκος Μητσοτάκης τους τεμπέληδες δημόσιους υπαλλήλους.  Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης μιλώντας στη Βουλή τάχθηκε υπέρ της άρσης της μονιμότητας των υπαλλήλων που δεν αποδίδουν, αφήνοντας μάλιστα, ανοιχτό το ενδεχόμενο να περιληφθεί στην επικείμενη αναθεώρηση του Συντάγματος η ρύθμιση που θα άρει το καθεστώς προστασίας τους.

Εκφράστηκε θετικά για το περίφημο opengov του Γιώργου Παπανδρέου, το οποίο απαξιώθηκε ωστόσο, όπως ο ίδιος είπε σε συνομιλία του με τους δημοσιογράφους, συμπληρώνοντας πως σκοπεύει να το εφαρμόσει στο υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης για την επιλογή υψηλόβαθμων στελεχών του δημοσίου.

Δεν θα λέγεται σε καμία περίπτωση opengov, διευκρίνισε, αλλά για παράδειγμα «Μηχανισμός Αξιοκρατικής Επιλογής», τον οποίο και θα συστήσει για την θέση του επικεφαλής του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης. Οι διαφορές δε, με το opengov θα είναι ότι οι επιλογές αφενός δεν θα είναι χρονοβόρες και αφετέρου θα είναι απόλυτα αξιοκρατικές.

πηγη








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου




17 καταθέσεις καίνε τον Παπανδρέου αλλά η συγκυβέρνηση τον φυγαδεύει!

ΔΟΛΙΑ Η ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΣΤΟ ΔΝΤ – Άθλια απάτη ο “μηχανισμός στήριξης”!
Έτσι για να θυμόμαστε, μέχρι να παει πίσω από τα κάγκελα. Ούτε η πολιτειακή ανωμαλία που επιδιώκουν δεν θα τον σώσει. Τουλάχιστον 17 καταθέσεις επικαλούνται οι αντεισαγγελείς Γρηγόρης Πεπόνης και Σπύρος Μουζακίτης στο έγγραφό τους με το οποίο ζητούν να σταλεί στη Βουλή η δικογραφία για την Ελληνική Στατιστική Αρχή, σε σχέση με τις καταγγελίες
για τεχνητή διόγκωση του ελλείμματος το 2009 προκειμένου να προσφύγει η χώρα στην Τρόικα και το μνημόνιο.

Σύμφωνα με δημοσίευμα στο Βήμα, οι εισαγγελείς στην τρισέλιδη αναφορά
τους επισημαίνουν ότι από τα όσα τους έχουν κατατεθεί προκύπτει η ανάγκη «να διερευνηθεί περαιτέρω η υπόθεση ως προς την αναζήτηση ενδεχόμενων ευθυνών του πρώην πρωθυπουργού Γιώργου Παπανδρέου και υπουργών Οικονομικών της κυβέρνησής του», με βάση το νόμο περί ευθύνης υπουργών.

Πηγές του Αρείου Πάγου σημειώνουν ότι οι καταθέσεις αυτές «εμπόδισαν» και την εξέταση του επικεφαλής της ΕΛΣΤΑΤ Ανδρέα Γεωργίου, ο οποίος είχε κληθεί από τους εισαγγελείς να καταθέσει μετά τις καταγγελίες της πρώην συνεργάτιδάς του στην ΕΛΣΤΑΤ Ζωής Γεωργαντά.

Ο κ. Γεωργίου είχε κληθεί ως ύποπτος τέλεσης του εγκλήματος κατά της Οικονομίας να καταθέσει στις 12 Ιανουαρίου, αλλά του είχε δοθεί τότε προθεσμία για τις 22 του μήνα. Η προθεσμία του είχε δοθεί διότι μεσολάβησε μηνυτήρια αναφορά του ΔΣΑ με βάση την οποία στον κ. Πεπόνη κατέθεσαν ως μάρτυρες καθηγητές, ο επιστημονικός σύμβουλος της ΓΣΕΕ κ. Γιώργος Ρωμανιάς, η δημοσιογράφος Σοφία Βούλτεψη και άλλοι.

Καθώς στις καταθέσεις των μαρτύρων είχαν αναφερθεί πολιτικά πρόσωπα, έκριναν ότι είχε έρθει η ώρα να βάλουν «τα μολύβια κάτω» και να κινήσουν τη διαδικασία για την αποστολή της δικογραφίας στη Βουλή, χωρίς να εξετάσουν κανένα άλλο πρόσωπο, μάρτυρα ή ύποπτο.
Το φάκελο της υπόθεσης μελετά πλέον ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Νίκος Παντελής, ώστε ακολούθως να διαβιβαστεί από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ιωάννη Τέντε στη Βουλή.

ΠΗΓΗ







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου