EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Μητσοτάκης: Πρέπει να φύγουν 15.000 άνθρωποι

Ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης, τόνισε ότι «τελείωσε η εποχή των οριζόντιων περικοπών σε μισθούς και συντάξεις» και επισήμανε ότι οι απολύσεις δεν είναι η μόνη συζήτηση.

«Αποκρούουμε τη λογική ότι η μόνη συζήτηση που γίνεται για το δημόσιο είναι oι απολύσεις», τόνισε στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Κυριάκος Μητσοτάκης, σημειώνοντας ότι το ουσιαστικότερο πρόβλημα είναι η αποτελεσματικότητα του κράτους και όχι το μέγεθός του και αυτό το έχουν εξηγήσει στην τρόικα, ότι η εξυγίανση δεν μπορεί να γίνει μόνο μέσω περικοπών.

«Έχει τελειώσει η εποχή των οριζόντιων περικοπών σε μισθούς και συντάξεις, αυτό το λέμε με απόλυτη σαφήνεια», σημείωσε χαρακτηριστικά.

«Βάσει των συμφωνηθέντων πρέπει να αποχωρήσουν από το δημόσιο 15.000 άνθρωποι μέχρι το τέλος του έτους» τόνισε και συνέχισε: «Ο στόχος των απολύσεων θα επιτευχθεί, αλλά πρόσθεσε θα συνοδεύονται από ισοδύναμες προσλήψεις».

Ο κ. Μητσοτάκης υπογράμμισε ότι «όταν ολοκληρωθεί η έρευνα ελέγχου των πλαστών πιστοποιητικών και των παράτυπων μετατροπών των συμβάσεων από ορισμένου χρόνου σε αορίστου, θα εκπλαγούμε όλοι από το βαθμό της ασυδοσίας».

«Το δημόσιο δεν γίνεται καλύτερο μόνο υπό το πρίσμα του πόσοι θα φύγουν είναι πιο σύνθετο το θέμα (...) Βάζουμε στην ατζέντα ουσιαστικά ζητήματα για την αναδιάρθρωση του δημοσίου που δεν έχει θίξει η τρόικα, όχι να περιορίζουμε τη συζήτηση στο πόσοι θα φύγουν» τόνισε.

Ο κ. Μητσοτάκης διευκρίνισε ότι «η διαθεσιμότητα πραγματοποιείται πάντα σε συνεργασία με το συναρμόδιο υπουργείο. Ο τρόπος με τον οποίοι απορροφώνται αυτοί οι άνθρωποι καθορίζεται από το αρμόδιο υπουργείο».

«Ήδη έχει ξεκινήσει η αξιολόγηση στους συγκοινωνιακούς φορείς και τα αποτελέσματα θα τα έχουμε σε δυο μήνες», ανέφερε.

«Λίστες για καταργούμενους φορείς υπήρχαν, βούληση δεν υπήρχε»

«Η συζήτηση για τους καταργούμενους φορείς πηγαίνει πίσω πολλά χρόνια υπήρχαν οι λίστες, δεν υπήρχε πολιτική βούληση. Όταν λέμε κατάργηση εννοούμε το κλείσιμο, μιλάμε πάντα για Νομικά Πρόσωπα Ιδιωτικού δικαίου. Τους δύσκολους καιρούς που διανύουμε ας κλείσουμε πλεονάζοντες οργανισμούς που είναι πολυτέλεια για σήμερα» επισήμανε ο υπουργός.

Ανέφερε ακόμα ότι «ο μεγαλύτερος από τους 21 φορείς που καταργούνται ως μη απαραίτητοι είναι το Ταμείο Εθνικής Οδοποιίας με 140 εργαζομένους και η ευθύνη των διοδίων στα Μάλγαρα μεταφέρεται στην Εγνατία».

Ανακοίνωσε επίσης ότι η διαδικασία κινητικότητας για του σχολικούς φύλακες θα ξεκινήσει αυτή την εβδομάδα με τους τρίτεκνους με προοπτική απορρόφησης τους το σύστημα υγείας.

«Η έκθεση του Σώματος Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης αποκάλυψε πρακτικές εικονικών πληρωμών υπερωριών στην ΥΠΑ και οφείλουμε να αναζητήσουμε ευθύνες. Θα πρέπει να καταλάβουμε πια ότι οι φορείς στην περιφέρεια του δημοσίου πρέπει να δουλεύουν με σκληρούς προϋπολογισμούς (...) Για τα ΝΠΙΔ πρέπει να υπάρχει ρεαλιστική εφαρμογή των προϋπολογισμών τους, αν δεν μπορούν να επιτευχθούν με αύξηση εσόδων θα πρέπει να γίνονται περικοπές» δήλωσε ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης.

Για το ΣτΕ: «Υπάρχει διαρροή δεν υπάρχει ακόμη απόφαση»

Όσον αφορά την απόφαση του ΣτΕ με την οποία κηρύσσονται αντισυνταγματικές οι περικοπές για όλους τους ένστολους, ανέφερε ότι υπάρχει διαρροή δεν υπάρχει ακόμη απόφαση, και ότι πρέπει να είμαστε προσεκτικοί όταν σχολιάζουμε αυτές τις αποφάσεις.

«Οι αποφάσεις της δικαιοσύνης πρέπει να γίνονται σεβαστές, όπως και αποφάσεις για προσφυγές που οι εργαζόμενοι δεν έχουν δικαιωθεί» παρατήρησε.

Ο κ. Μητσοτάκης κατέστησε σαφές ότι με το πρωτογενές πλεόνασμα δεν έχουν τελειώσει οι μεταρρυθμίσεις, αλλά έχει τελειώσει η πολιτική των οριζόντιων περικοπών σε μισθούς και συντάξεις.

«Έχουμε ακόμη πολλά να κάνουμε» δήλωσε.

«Δεν αντέχει στη λογική η σκέψη ότι θα πιάσουμε την Ευρώπη από το λαιμό»

Αναφερόμενος εξάλλου στις δηλώσεις του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξη Τσίπρα, έκανε λόγο για ακραία πόλωση. «Οι καλοί αντιμνημονιακοί και οι κακοί μνημονιακοί που θα επαναφέρουν την Ελλάδα στην ευημερία με επιδόματα και υψηλούς δανεισμούς. Δεν λένε πού θα βρουν τα λεφτά για να χρηματοδοτήσουν αυτό το θαυμάσιο όραμα. Δεν αντέχει στη λογική η σκέψη ότι θα σκίσουμε μνημόνια, θα πιάσουμε την Ευρώπη από το λαιμό» δήλωσε σκωπτικά.

Ο υπουργός πρόσθεσε ότι «είναι εκτός πραγματικότητας οποίος νομίζει ότι θα δανείζεται χωρίς όρους, εκτός αν ο ΣΥΡΙΖΑ φαντάζεται ότι η Ελλάδα θα βγει στο ευρώ θα τυπώσει πληθωριστικό νόμισμα και θα πληρώνουμε υψηλούς μισθούς υπάρχει σε αυτό λογική συνεχεία, αντέχει στη βάσανο της λογικής».

«Δεν πιστεύω ότι οι ευρωεκλογές θα είναι πρόκριμα για τις πολιτικές εξελίξεις. Εγώ πιστεύω ότι θα είμαστε πρώτο κόμμα. Ακόμη κι αν δεν είμαστε, δεν ήρθε το τέλος του κόσμου» είπε.

«Δεν με ενδιαφέρει αν ο Τσίπρας είναι άθεος, με ενδιαφέρει αν έχει κολλήσει κανένα ένσημο» δήλωσε, σχολιάζοντας σχετική ανακοίνωση της ΝΔ.

enikos.gr







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου






Γαλλικές και Γερμανικές τράπεζες χρειάζονται πρόσθετα κεφάλαια 485 δις ευρώ..αλλά εμείς μπήκαμε στα μνημόνια..

Οι γαλλικές και οι γερμανικές τράπεζες χρειάζονται πρόσθετα ίδια κεφάλαια συνολικού ύψους έως 485 δις ευρώ, σύμφωνα με έρευνα που φέρνει στο φως της δημοσιότητας η γερμανική εφημερίδα Süddeutsche Zeitung.

Την έρευνα συνυπογράφουν ο Γερμανός Σάσα Στέφεν, καθηγητής στην Ευρωπαϊκή Σχολή Μάνατζμεντ και Τεχνολογίας (ESMT) με έδρα το Βερολίνο και ο Βιράλ Αχαρύα από το Stern School of Business της Ν.Υόρκης. Έχοντας εξετάσει τα οικονομικά στοιχεία των 109 από τις 124 τράπεζες της ευρωζώνης που θα υποβληθούν μέσα στο 2014 στα αποκαλούμενα «τεστ αντοχής» υπό την αιγίδα της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, οι δύο ερευνητές υποστηρίζουν ότι οι τράπεζες αυτές παρουσιάζουν ένα χρηματοδοτικό κενό συνολικού ύψους 770 δισεκατομμυρίων ευρώ, προκειμένου να θωρακιστούν ενόψει μίας πιθανής μελλοντικής κρίσης.

Σύμφωνα πάντα με την έρευνα, τη μεγαλύτερη ανάγκη χρηματοδότησης έχουν οι γαλλικές τράπεζες, οι οποίες χρειάζονται επιπλέον 285 δις ευρώ, ενώ το δεύτερο μεγαλύτερο κενό καταγράφεται στη Γερμανία και ιδιαίτερα στις Landesbanken: Πρόκειται για πρώην κρατικές, περιφερειακές τράπεζες, οι οποίες για πολλά χρόνια βρίσκονταν σε αναζήτηση νέου αντικειμένου και στην προσπάθειά τους αυτή, εκτιμούν πολλοί ειδικοί, επεκτάθηκαν σε χρηματοδοτήσεις στις οποίες δεν είχαν εμπειρία (ιδιαίτερα στη ναυτιλία) με αποτέλεσμα να έχουν συσσωρεύσει σήμερα μεγάλες επισφάλειες.
Κίνδυνος για την ευρωζώνη;


Ο Γιούργκεν Φίτσεν εκτιμά ότι οι τράπεζες θα μπορούσαν να προμηθευθούν από τις αγορές τα απαραίτητα κεφάλαια.Ο Γιούργκεν Φίτσεν εκτιμά ότι οι τράπεζες θα μπορούσαν να προμηθευθούν από τις αγορές τα απαραίτητα κεφάλαια.

Με αφορμή την έρευνα, αναλυτές δηλώνουν στην Süddeutsche Zeitung ότι «αν υπάρχει σήμερα μία (ωρολογιακή) βόμβα στην ευρωζώνη, αυτή δεν εντοπίζεται τόσο στις χώρες που αντιμετωπίζουν προβλήματα, όσο στις χώρες εκείνες που δεν έχουν απασχολήσει μέχρι τώρα τη δημοσιότητα: στη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ιταλία». Σύμφωνα με τους Στέφεν και Αχαρύα οι τράπεζες στις τρεις μεγάλες οικονομίες της ευρωζώνης δεν αποκλείεται να ζητήσουν πρόσθετη κρατική βοήθεια, κάτι που θα μπορούσε να αναζωπυρώσει εκ νέου την κρίση, ιδιαίτερα στην Ιταλία. Πάντως, οι δύο οικονομολόγοι εντοπίζουν προβλήματα και σε άλλες χώρες και κυρίως στην Κύπρο, στο Βέλγιο, στην Ολλανδία και στην Ισπανία.

Η Süddeutsche Zeitung υπενθυμίζει ότι πρόσφατα ο συνδιευθύνων σύμβουλος της Deutsche Bank Γιούργκεν Φίτσεν είχε δηλώσει ότι «πιθανόν ορισμένα πιστωτικά ιδρύματα να μην έχουν την απαραίτητη κεφαλαιακή επάρκεια», υποστηρίζοντας ωστόσο ότι οι περισσότερες γερμανικές τράπεζες έχουν άνετη πρόσβαση στις αγορές και επομένως μπορούν να προμηθευθούν τα επιπλέον κεφάλαια που ενδεχομένως χρειάζονται.
 
Süddeutsche Zeitung / Γιάννης Παπαδημητρίου, Deutsche Welle

ΠΗΓΗ


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου







Είσαι κι εσύ στη λίστα !!



Σωτήριον έτος το 2014. Καθ΄υπόδειξιν.
Πλιότερο σωτήριον του 2013. 
Πλιότερον !!
...............................................
"Φοβούμαι το θάνατο" ψιθύρισε ο μπάρμπα Σταύρος.
Εβδομηντάρης στους μάηδες, τριακοσιάρης στη σύνταξη.
"Μα, πιο πολύ φοβούμαι το Δρόμο μέχρις εκεί".
Καρμπυρατέρ χαλασμένο, πίεση, ζάχαρο, καταρράκτη.
"Τρέμω την κάθε μέρα".
Πλιότερον !!
................................................
"Εχουμε σαφή εντολή απ΄τον πρωθυπουργό
να μην δεχτούμε νέα μέτρα", 
ελάλησεν Μιχελάκης, κατά φαντασίαν υπουργός.
Μας εμποδίζουν οι εκλογές, συμπληρώνω.
Αλλά, αν επιμείνουν οι "εταίροι" μας, θα κάνουμε
πέτρα την καρδιά,θα τα πάρουμε για να σωθούμε, 
ξανασυμπληρώνω.
.............................................
Δεν απομένουν και πολλά, μέχρι τας εκλογάς. 
Ισως μιά προβοκάτσια.
Μιά "αποκάλυψη".
Μιά "επιτυχία", ίσως. Μιά "νίκη".
Ενα "φκιασίδωμα". 
...............................................
 
Να πληρώσω το νοίκι ή τη ΔΕΗ?

Να πληρώσω την εφορία ή το φροντιστήριο των παιδιών? 

Να πληρώσω το δάνειο ή να βάλω πετρέλαιο? 

Να πληρώσω κάτι από ότι χρωστάω γενικότερα

 ή να εξασφαλίσω τρόφιμα για το σπίτι?
 ............................................

Εχεις ακόμα μιστό;; ΚΑΚΩΣ. Κλέβεις !!
Παίρνεις σύνταξη;; ΚΑΚΩΣ. Δεν δικαιούσαι !!
Δεν έχεις να πληρώσεις φόρους;; Χαράτσια;;
 ΚΑΛΩΣ. Παίρνουμε και σπίτια !!
Και Ζωές...
.............................................

Μην κρύβεσαι !!
Είσαι κι εσύ στη λίστα !! 
 







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου





«Διάγγελμα» Ξηρού: Το βίντεο τα λέει όλα…

Όταν γράψαμε το πρώτο μας κείμενο δεν είχαμε ακούσει το βιντεοσκοπημένο «διάγγελμα» του Ξηρού. Και μόνο αυτή η γελοιότητα τα λέει όλα: Συνθέτει όλα τα χαρακτηριστικά της προβοκατόρικης και πολύ κακόγουστης σκηνοθεσίας.
Ένα «διάγγελμα με «κλειδωμένο» και εντελώς αφυδατωμένο τον «επαναστάτη αντάρτη»: Κέρινο ομοίωμα…
Στο ελάχιστο να ένιωθε και να πίστευε αυτά που έλεγε ο Ξηρός η φωνή του θα είχε χρώμα, τα λόγια του πνοή, το σώμα του και τα χέρια του κίνηση, το πρόσωπό του ζωντάνια έκφρασης, η ματιά του φλόγα…


Η Πίστη και το Συναίσθημα του «περιεχομένου» των λόγων σου εκφράζεται και σε ανάλογες «μορφές» έκφρασης και κίνησης, έστω με ψεγάδια ναρκισσιτικής ατέλειας ή απειρίας…

Ο επαναστατικός λόγος δεν είναι ΠΟΤΕ αποστειρωμένος…

Ο Ξηρός ήταν μια κέρινη μάσκα που με κόπο διάβαζε και αυτά που του είχαν γράψει…

Και αυτό το τόσο κραυγαλέο και παγερό σκηνικό μιας κέρινης μάσκας, οι σταρ της δημοσιογραφικής «πορνείας», που σε άλλα ζητήματα ακτινογραφούν και τις ασήμαντες λεπτομέρειες, το παρέκαμψαν σκανδαλωδώς και μιλούσαν περί ανέμων και υδάτων, αναπαράγοντας τις μυθολογίες και τις «προφητείες» της Αντιτρομοκρατικής, καθώς και το πολιτικό απόσταγμα αυτών των μυθολογιών: «Όλοι, όλα τα κόμματα, πρέπει να ενωθούν για να απαντήσουν σ’ αυτή την εφιαλτική απειλή…».

Δηλαδή μπροστά στον κίνδυνο του υπέρ-τρομοκράτη Ξηρού, μπροστά στα φοβερά κτυπήματα που έρχονται, ο λαός και οι δήμιοί του πρέπει να γίνουν ένα: στήνεται καλά το τρομοκρατικό σκηνικό της τρόμο-υστερίας και ΑΠΑΤΗΣ…

Για το ντεκόρ γράψαμε. Τσε, Βελουχιώτης και κυρίως Καραϊσκάκης και Κολοκοτρώνης: Όλοι «εθνικιστές»!!!

Ντεκόρ με εθνικούς ΗΡΩΕΣ που προκαλούν την αλλεργία των επαγγελματιών αντιεθνικιστών: Κυρίως αυτών που υμνούν την …τρομοκρατία!!!

Το καθεστώς κάτω από το κράτος του πανικού και οι μυστικές υπηρεσίες μέσα στη νευρική τους βιασύνη κάνουν χοντροκομμένες γκάφες: Αυτό-αποκαλύπτονται…

Στο μέλλον οι γκάφες θα βγάζουν μάτια διότι οι ρυθμοί κατάρρευσης των δωσίλογων ανδρεικέλων θα ενταθούν και θα προκαλούν παροξυσμό νευρικής βιασύνης στις μυστικές υπηρεσίες…


Υ.Γ. Η καταδίκη του Ξηρού από το ΣΥΡΙΖΑ είναι μια καταδίκη επικύρωσης της τρομοκρατικής μυθολογίας. Τον καταδικάζουν τον Ξηρό σαν «αυτόκλητο σωτήρα», δηλαδή σαν «ατομική τρομοκρατία».
ΠΟΥΘΕΝΑ δεν ξεσκεπάζουν το σκηνοθετημένο αυτό θέατρο των προβοκατόρικων μηχανισμών του καθεστώτος: Ούτε καν με υπαινιγμό…
Θα επανέλθουμε πάνω σ’ αυτές τις «καταδίκες»…


πηγη







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου






Έρχεται το “πράσινο” χαράτσι! ΒΙΝΤΕΟ

Από 1η Ιανουαρίου επιβλήθηκε το τέλος υπέρ του πράσινου ταμείου το οποίο κλιμακωτά θα αυξάνεται ανά έτος.

Με τη λογική ”ο ρυπαίνων πληρώνει” το κράτος επιβάλλει μέσω των δημοτικών τελών που εισπράττονται και αυτά από το λογαριασμό της ΔΕΗ ένα ποσό που κατά μέσω όρο στο κάθε νοικοκυριό θα κυμαίνεται από 25-35 ευρώ και σε χρονικό ορίζοντα 3 ετών θα έχει φτάσει τα 50.

Γι’ αυτό το χαράτσι βέβαια δεν γίνεται λόγος μιας και πάει υπέρ της νέας πολιτικής μόδας που έφερε στη χώρα ο Γιωργος Παπανδρέου την οποία όμως καλούνται και πάλι να πληρώσουν τα νοικοκυριά.

Δείτε τι λέει για το θέμα στο Tvkosmos ο Δήμαρχος Καλύμνου, Δημήτρης Διακομιχάλης



πηγη







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου




Επιστολή Χριστόδουλου Ξηρού με… Καραϊσκάκη και Θούριο ΒΙΝΤΕΟ

Ο δραπέτης Χριστόδουλος Ξηρός, καταδικασμένος για τη συμμετοχή του σε σειρά δολοφονιών της τρομοκρατικής οργάνωσης “17 Νοέμβρη”, έστειλε επιστολή στο site indymedia, αναφέροντας τα εξής:

“Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,

παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.”

Επειδή οι γνωστοί κροκόδειλοι των ΜΜΕ θ’ αρχίσουν τις κλάψες για τα απολεσθέντα
δικαιώματα, και θα ζητάνε όπως πάντα αίμα στην αρένα, έχω να πω τα εξής:
Καταρχάς, η δημοκρατία σας έχει αποθάνει προ πολλού και το εξάμβλωμα που έχει απομείνει είναι τόσο εξόφθαλμα φασιστικό που εξέχουν γύρω του οι αγκύλες της σβάστικας.

Μην παριστάνετε λοιπόν τους τιμητές και τους προστάτες τη στιγμή που δολοφονείτε τους νέους για 1.40€ και δεν σας καίγεται και καρφί. Όχι σε εμάς, απατεώνες των ΜΜΕ, φερέφωνα των δανειστών, δωσίλογοι του Δ’ Ράιχ.
Είναι φυσικό η έξοδός μου να προκαλεί πανικό και τρόμο σε σας και σ’ αυτούς που υπηρετείτε!
Αλλά όχι στην κοινωνία και στον λαό.
Είστε απέναντί μας, είστε τσανάκια αυτών που μας καταστρέψανε και αυτό είναι πλέον συνείδηση όλων.
Δε μας ξεγελάτε πια.
Δε σας σώζει τίποτα, ούτε τα Νταχάου που σχεδιάζετε, ούτε οι στρατιές των μισθοφόρων. Ότι και να κάνετε πολύ σύντομα το ποτάμι της οργής θα φουντώσει και θα σας πνίξει!
Και σας προειδοποιώ:
Μην τολμήσετε να κανιβαλλίσετε τους συγγενείς μου και τα αγαπημένα μου πρόσωπα, μη φαντασθείτε ότι θα επαναλάβετε τα όργια του 2002, όταν μας είχατε όλους αιχμαλώτους. Τώρα θα λάβετε την απάντηση που σας αξίζει!

Για την ώρα τους αφιερώνω έναν στίχο απ’ το τραγούδι του Β. Παπακωνσταντίνου
“Καραϊσκάκης”.
“Όταν γυρίσω θα σας γα...”
Το αν κατάφερα να πείσω τους δεσμώτες να μου χορηγήσουν άδεια, το θεωρώ προσωπική επιτυχία και θα τους απαντήσω με την φράση που είπε ο Τζαβέλας όταν έπεισε τον Αλή Πασά να τον αφήσει ελεύθερο: “Χαίρομαι που εγέλασα έναν δόλιο”. Πράξη βέβαια που πλήρωσε με την ζωή του παιδιού του, που ήταν όμηρος του Αλή Πασά.
Αν ήσασταν έξυπνοι θα μας είχατε δώσει όχι απλά άδειες αλλά και ελευθερία, όμως φυσικά δεν είστε.
Τώρα την ύστατη ώρα αντί να φωνασκείτε υστερικά, να ετοιμάζετε πιο σκληρούς νόμους και πιο σκληρή καταστολή – που δείχνει και το μέτρο της δημοκρατίας σας – καλύτερα να ετοιμάζετε την ντροπιαστική φυγή σας. Γιατί η βασιλεία σας τελείωσε και δεν το έχετε πάρει χαμπάρι!
Θα μπορούσα να επαναπαυτώ στις δάφνες της προηγούμενης δράσης μου και να
επαναλαμβάνω την καραμέλα της εποχής “κάποιος πρέπει επιτέλους να κάνει κάτι”. Δεν το έπραξα.
Η επιλογή μου να παραβιάσω την άδεια καταστρέφει πρώτα-πρώτα την δική μου “πορεία”.
Όμως τι προοπτικές μπορεί να έχει κανείς όταν βλέπει την κοινωνία να καταρρέει, τη χώρα να καταστρέφεται και τον λαό να οδηγείται στον εξανδραποδισμό; Μέχρι πότε θα βλέπουμε εν έτει 2014 ανθρώπους να πεθαίνουν απ’ τα μαγκάλια και να μένουμε απαθείς; Εγώ πάντως όχι!

Πήρα για άλλη μια φορά την απόφαση, να βροντήξω ξανά το αντάρτικο τουφέκι ενάντια σε αυτούς που μας κλέψαν την ζωή και πούλησαν τα όνειρά μας για να βγάλουν κέρδος.
Δεν θέλουμε τα ευεργετήματά σας, κρατείστε τα να φιλοδωρείτε κανέναν ρουφιάνο σας.
Θέλουμε δικαιώματα και θα τα κατακτήσουμε με τ’ όπλο στο χέρι. Δε ζητάμε χάρη από κανέναν και ειδικά από σας τους προσκυνημένους. Και καλά θα κάνετε αν ξανασυναντηθούμε που δεν το εύχομαι (ούτε σεις να το εύχεστε) να με σκοτώσετε γιατί αν με πιάσετε αιχμάλωτο πάλι θα ξαναφύγω για να σας πολεμήσω μέχρις εσχάτων.
Θα κλείσω με ένα κομμάτι από την πολιτική μου δήλωση αντί απολογίας στο εφετείο, τον Νοέμβρη του 2006: “Δεν είμαι σε καμιά περίπτωση αυτό που περιγράφετε, σίγουρα όμως είμαι αυτό που φοβάστε.
Και θα ξαναπώ τον ίδιο στίχο από τον Προμηθέα Δεσμώτη.
‘Χτυπάτε, αλυσοδένετε το σώμα
σκλάβοι του Δία
ο νους – η ψυχή παραμένει λεύτερη”.

14-1-14

Χριστόδουλος Ξηρός,
Ελεύθερο μέλος της 17Ν.


πηγη







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου








Κορυφαία η Iveco για το 2013

Με μια σημαντική πρωτιά συνοδεύτηκε το 2013 για την Iveco Trucks καθώς, η ιταλική εταιρεία ήταν η κορυφαία σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά στα οχήματα με μεικτό βάρος άνω των 3,5t.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που ανακοινώνει ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκίνητων (ΣΕΑΑ), το 2013 ήταν μια εξαιρετική χρονιά για την Iveco Trucks και την Π. Ι. Κοντέλλης ΑΕΒΕ που αντιπροσωπεύει αποκλειστικά τα προϊόντα της στην ελληνική αγορά.
Συγκεκριμένα, σε σύνολο πωλήσεων της τάξης των 341 οχήματων με μεικτό βάρος άνω των 3,5t. μέσα στο 2013, η Iveco Trucks απέσπασε μερίδιο αγοράς 28,15% με 96 οχήματα.

Στην 2η θέση ακολούθησε η Mercedes-Benz με 73 οχήματα (μερίδιο 21,41%) ενώ την κορυφαία σε πωλήσεις 5άδα συμπλήρωσαν οι MAN Truck & Bus (45 οχήματα, μερίδιο 13,2%), DAF Trucks (28 οχήματα, 8,21%) και Isuzu Trucks (27 οχήματα, μερίδιο 7,92%).

Πληρέστατη γκάμα, σημαντικές νέες αφίξεις

Η γκάμα της Iveco Trucks έχει να επιδείξει μια ιδιαίτερα μεγάλη ποικιλία οχημάτων με μεικτό βάρος άνω των 3,5t. που περιλαμβάνει τόσο το δυναμικό Daily, όσο και πολλαπλά μεσαία και βαρέα φορτηγά καθώς και χωματουργικά οχήματα που περιλαμβάνονται στις εκδόσεις των Eurocargo, Stralis και Trakker.


Εξάλλου δεν πρέπει να παραγνωρίζουμε πως η «ναυαρχίδα» της Iveco Trucks, το νέο Stralis Hi-Way απέσπασε τον τίτλο του «International Truck of the Year» για το 2013. Παράλληλα, η ιταλική εταιρεία έχει ανακοινώσει πως μέσα στο 2014, αναμένεται να λανσαριστούν και στην ελληνική αγορά οι νέες γενιές των Daily και Eurocargo




Σε σχετική ανακοίνωση της, η αποκλειστική αντιπρόσωπος της Iveco Trucks στην ελληνική αγορά, Π. Ι. Κοντέλλης, αναφέρει σχετικά:

«Η μεγάλη αυτή διάκριση, επισφραγίζει την αναγνώριση της ποιότητας και της αξιοπιστίας των φορτηγών της Iveco Trucks και επιβραβεύει την κοπιαστική προσπάθεια δύο δεκαετιών της Π. Ι. Κοντέλλης Α.Ε.Β.Ε. που αντιπροσωπεύει και υποστηρίζει –μετά την πώληση- τα οχήματα Iveco Iveco Bus και Iveco Magirus, στην Ελλάδα.
 
Η εμπιστοσύνη των πελατών μας –τόσο στην εταιρεία μας όσο και στην Iveco- μας κάνει να ατενίζουμε το 2014 με αισιοδοξία και όρεξη για σκληρή δουλειά».

πηγη









Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου







Νέα ηλεκτρικά λεωφορεία στη Μ. Βρετανία

Ένα εξαιρετικά φιλόδοξο πρόγραμμα αστικών συγκοινωνιών με αμιγώς ηλεκτρικά λεωφορεία ξεκινά στις 19 Ιανουαρίου στην πόλη Milton Keynes της Μ. Βρετανίας.

Κατά καιρούς, έχουν παρουσιαστεί πολλά και ιδιαίτερα ενδιαφέροντα προγράμματα αναφορικά με την αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες όπως η Γερμανία, η Σουηδία κ.ά. ενώ δεν πρέπει να παραβλέπουμε το πρωτοποριακό πρόγραμμα με αυτόματα mini-buses χωρίς… οδηγό που αναμένεται να υλοποιηθεί στην πόλη των Τρικάλων μέσα στο 2014
Ωστόσο, το νέο πρόγραμμα με αμιγώς ηλεκτροκίνητα λεωφορεία που θα εφαρμοστεί στην πόλη Milton Keynes της M. Βρετανίας, είναι από τα πιο απαιτητικά που έχουν επιχειρηθεί μέχρι στιγμής.

Τι προβλέπει το εν λόγω πρόγραμμα

Μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης Milton Keynes, συνολικά οκτώ (8) ηλεκτρικά λεωφορεία θα κληθούν να καλύψουν δρομολόγια 24 χλμ., παραμένοντας σε λειτουργία 17 ώρες ημερησίως.

Η φόρτιση του λεωφορείων θα επιτυγχάνεται μέσω ειδικών σταθμών κατά μήκος του δρομολογίου, όπου τα οχήματα θα συνδέονται με ειδική παροχή στο οδόστρωμα και, μέσα σε διάστημα 10 λεπτών της ώρας, θα επιτυγχάνεται φόρτιση των 2/3 της χωρητικότητας των μπαταριών τους. 



Σύμφωνα με τους υπολογισμούς της «eFleet Integrated Service», θυγατρική της Mitsui & Co. Europe, η οποία έχει αναλάβει την υλοποίηση του προγράμματος, κάθε ένα από τα οκτώ οχήματα που θα χρησιμοποιηθούν στο πρόγραμμα, αναμένεται να διανύσει 90.123 χλμ. σε ετήσια βάση, και θα… γλιτώσει την ατμόσφαιρα της πόλης από 5,5t. μικροσωματιδίων και οξειδίων του αζώτου καθώς και 298t. διοξειδίου του άνθρακα ετησίως. 

πηγη








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου




Νέες τιμές διοδίων στον ΠΑΘΕ

Η Νέα Οδός Α.Ε. ανακοίνωσε νέες τιμές διοδίων σε όλες τις κατηγορίες οχημάτων στους σταθμούς του ΠΑΘΕ σε Αφίδνες, Τραγάνα και Θήβα.

Η Νέα Οδός Α.Ε., σύμφωνα με τις διατάξεις που διέπουν τη σύμβαση της για τη μελέτη, το σχεδιασμό, την κατασκευή, τη λειτουργία, την εκμετάλλευση και τη συντήρηση του έργου παραχώρησης «Αυτοκινητόδρομος Ιονία Οδός από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, ΠΑΘΕ (Α/Κ Μεταμόρφωσης – Μαλιακός, συνδετήριος κλάδος του ΠΑΘΕ Σχηματάρι – Χαλκίδα», (ν.3555/2007 με το ν.4219/2013), ανακοίνωσε πως οι τιμές των διοδίων ανά σταθμό, διαμορφώνονται ως εξής:

Μετωπικός Σταθμός Διοδίων Αφιδνών
1η Κατηγορία οχημάτων: 2,35 ευρώ
2η Κατηγορία οχημάτων: 3,35 ευρώ
3η Κατηγορία οχημάτων: 8,45 ευρώ
4η Κατηγορία οχημάτων: 11,85 ευρώ

Πλευρικά Διόδια Καπανδριτίου
1η Κατηγορία οχημάτων: 1,40 ευρώ
2η Κατηγορία οχημάτων: 2,05 ευρώ
3η Κατηγορία οχημάτων: 5,10 ευρώ
4η Κατηγορία οχημάτων: 7,15 ευρώ

Πλευρικά Διόδια Μαλακάσας
1η Κατηγορία οχημάτων: 1,00 ευρώ
2η Κατηγορία οχημάτων: 1,45 ευρώ
3η Κατηγορία οχημάτων: 3,65 ευρώ
4η Κατηγορία οχημάτων: 5,10 ευρώ

Πλευρικά Διόδια Οινοφύτων
1η Κατηγορία οχημάτων: 0,45 ευρώ
2η Κατηγορία οχημάτων: 0,65 ευρώ
3η Κατηγορία οχημάτων: 1,70 ευρώ
4η Κατηγορία οχημάτων: 2,40 ευρώ

Μετωπικός Σταθμός Διοδίων Θήβας
1η Κατηγορία οχημάτων: 2,75 ευρώ
2η Κατηγορία οχημάτων: 3,95 ευρώ
3η Κατηγορία οχημάτων: 9,85 ευρώ
4η Κατηγορία οχημάτων: 13,85 ευρώ

Πλευρικά Διόδια Θήβας
1η Κατηγορία οχημάτων: 1,10 ευρώ
2η Κατηγορία οχημάτων: 1,55 ευρώ
3η Κατηγορία οχημάτων: 3,90 ευρώ
4η Κατηγορία οχημάτων: 5,50 ευρώ

Μετωπικός Σταθμός Διοδίων Τραγάνας
1η Κατηγορία οχημάτων: 2,75 ευρώ
2η Κατηγορία οχημάτων: 3,90 ευρώ
3η Κατηγορία οχημάτων: 9,85 ευρώ
4η Κατηγορία οχημάτων: 13,75 ευρώ

Πλευρικά Διόδια Τραγάνας
1η Κατηγορία οχημάτων: 2,20 ευρώ
2η Κατηγορία οχημάτων: 3,15 ευρώ
3η Κατηγορία οχημάτων: 7,90 ευρώ
4η Κατηγορία οχημάτων: 11,05 ευρώ

Πληροφοριακά αναφέρουμε πως οι κατηγορίες οχημάτων διαμορφώνονται ως εξής:
1η Κατηγορία οχημάτων: Δίκυκλα
2η Κατηγορία οχημάτων: Οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και με ύψος έως 2,2μ.
3η Κατηγορία οχημάτων: Οχήματα 2-3 αξόνων, με ή χωρίς ρυμουλκούμενο και ύψος άνω των 2,2μ.
4η Κατηγορία οχημάτων: Οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο, με 4 ή περισσότερους άξονες και ύψος άνω των 2,2μ. 

πηγη








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου




Ένα νέο όραμα για τα αστικά λεωφορεία

 Τα αστικά λεωφορεία χρησιμοποιούνται επανειλημμένα ως… διαφημιστικές πινακίδες ωστόσο, έχετε αναρωτηθεί κατά πόσο θα επηρεάζονταν η μορφή τους με την χρήση προηγμένης τεχνολογία για τον ίδιο σκοπό.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις του σχεδιαστή που ανέλαβε να υλοποιήσει το εν λόγω πρόγραμμα, κ. Tad Orlowski, στόχος του εγχειρήματος είναι να μεταβάλλει το… μουντό περιβάλλον των σύγχρονων μεγαλουπόλεων με τη μετατροπή των συμβατικών αστικών λεωφορείων σε κινητές διαφημίσεις με τη βοήθεια προηγμένων τεχνολογιών.


Ουσιαστικά, ο εμπνευσμένος σχεδιαστής ευελπιστεί να αλλάξει άρδην την εικόνα και το ρόλο των μελλοντικών αστικών λεωφορείων με τη χρήση ειδικών πάνελ που είναι σε θέση να προβάλλουν εικόνες σε όλο το μήκος και πλάτος του οχήματος. Με αυτόν τον τρόπο, το πρωτότυπο αστικό λεωφορείο με την ονομασία «Willie» που οραματίζεται ο κ. Orlowski, είναι σε θέση να μετατραπεί σε μια γιγαντιαία οθόνη από όπου θα προβάλλονται διαφημίσεις, προγράμματα ή ακόμη και πληροφορίες για τις υπηρεσίες (δρομολόγια κ.ά.) των μέσων μαζικής συγκοινωνίας μας πόλης. 



Σύμφωνα με τους υπεύθυνους του εν λόγω προγράμματος, οι επιφάνειες του «Willie» θα μπορούν κάλλιστα να μετατραπούν και σε οθόνες αφής, επιτρέποντας στους ενδιαφερόμενους να επιλέξουν τις προβολές που επιθυμούν να δουν. 


Σε κάθε περίπτωση, πέραν του φαντασμαγορικού αποτελέσματος της κινούμενης εικόνας σε όλο το μήκος και πλάτος του οχήματος, ένα από τα στοιχεία που κερδίζουν άμεσα τις εντυπώσεις στον σχεδιασμό του «Willie» είναι το πλαίσιο του που αποτελείται από χωροδικτύωμα.
 
Πιθανόν μέχρι να δοθεί η έγκριση για την υλοποίηση του εν λόγω εγχειρήματος και να βρεθούν οι χρηματοδότες, το πλαίσιο του συγκεκριμένου πρωτότυπου αστικού λεωφορείου να μπορεί να παραχθεί και μέσω τρισδιάστατων εκτυπωτών! 

πηγη








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου




Από τα πούρα και την μεγάλη ζωή, στις πιο σκληρές φυλακές της Τουρκίας

Ο Αγγελος Φιλιππίδης, από τα σαλόνια και το πολυτελές ρετιρέ του στη Βασ. Σοφίας, απέναντι από τη Βουλή και δίπλα στην ιταλική πρεσβεία, βρέθηκε στις διάσημες, για τη σκληρότητα που αντιμετωπίζουν τους  κρατούμενούς τους, τουρκικές φυλακές του Μαλτεπέ, που θυμίζουν σύγχρονη εκδοχή της ταινίας «Εξπρές του Μεσονυκτίου».

Πώς ο Αγγελος έπεσε από το μέγαρο στο... μπουντρούμι
Είναι ενδεικτικό του χαρακτήρα του πάλαι ποτέ ισχυρού άνδρα, ότι την πρώτη μέρα που του ασκήθηκε δίωξη για απάτη σε βάρος του Δημοσίου για τη δραστηριότητά του στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, εμφανίστηκε στα κανάλια λέγοντας ότι έχει κάτι δουλίτσες στο εξωτερικό και μόλις τις τελειώσει θα γυρίσει στην Ελλάδα και θα εξηγήσει στις εισαγγελικές αρχές ότι κάνουν λάθος...

Στην ίδια εμφάνιση, άρχισε να αφήνει αιχμές για άλλους, ενώ υπερασπιζόμενος τον εαυτό του διευκρίνισε ότι δεν ανέλαβε δημόσια θέση για λόγους βιοπορισμού, αφού από το 1999 είχε κάνει λεφτά, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά. Αυτό που δεν είπε, ήταν ότι το όνομά του είχε εμπλακεί σε τρία γνωστά σκάνδαλα του Χρηματιστηρίου, τα σκάνδαλα «Μαγρίζου», «Κεράνη» και «Λαυρεωτική».

Η κληρονομιά
Ο πατέρας του, Ιωάννης Φιλιππίδης, ήταν αυτοδημιούργητος και γιος προσφύγων. Δημιούργησε την ταπητουργία «Μαραθών» και την «Τζων-Φιλ-Ελλάς ΑΕ». Ο Ιωάννης Φιλιππίδης ήταν αγωνιστής. Είχε χρεοκοπήσει τρεις φορές και η τελευταία φορά ήταν στα τέλη της δεκαετίας του 1980 που η βιομηχανία του στον Νομό Ξάνθης έγινε προβληματική.

Ο Αγγελος Φιλιππίδης τελείωσε το Κολέγιο Αθηνών και όταν χρεοκόπησε ο πατέρας του τα οικογενειακά χρήματα ήταν αρκετά και έτσι σπούδασε πολιτικές και οικονομικές επιστήμες στη Νέα Υόρκη.

Μάλιστα, έκανε και μεταπτυχιακές σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στις Διεθνείς Σχέσεις (με έμφαση στο Διεθνές Τραπεζικό και Χρηματοπιστωτικό Σύστημα) στο Πανεπιστήμιο Columbia, από όπου πήρε πτυχία μάστερ σε Διεθνείς Σχέσεις και σε Διοίκηση Επιχειρήσεων.
Διετέλεσε γενικός διευθυντής της «Εμπορική Χρηματιστηριακή» (1991-1993) και διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής της «Εμπορική Κεφαλαίου» (1993-1994).
Στη συνέχεια διετέλεσε γενικός διευθυντής της «Διεθνής Χρηματιστηριακή» (1994) και πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της «Ομιλος Διεθνών Συμβούλων» (1994-1999), που παρείχε συμβουλές σε επιχειρήσεις για θέματα στρατηγικών αποφάσεων και ευρωπαϊκών προγραμμάτων.

Την περίοδο 2000-2003 ήταν πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός. Μάλιστα, σε ένα ματς Ολυμπιακού ? Παναθηναϊκού, ο Αγγελος Φιλιππίδης χίμηξε στον διαιτητή Μάκη Ευθυμιάδη, όταν σφύριξε πέναλτι στο 90΄ υπέρ του Ολυμπιακού. Ο διαιτητής τότε έφυγε από το γήπεδο αιμόφυρτος, αφού πήραν θάρρος πολλοί φανατικοί οπαδοί του Παναθηναϊκού και μπήκαν για τον ίδιο λόγο στον αγωνιστικό χώρο. Παρόμοια συμπεριφορά είχε με έναν υποψήφιο πελάτη του Τ.Τ., όταν ήταν επικεφαλής της τράπεζας. Πληροφορίες από στελέχη της τράπεζας λένε ότι ένας μεγαλοπαράγοντας του Παναθηναϊκού ζητούσε επίμονα ένα δάνειο και ο Φιλιππίδης το απέρριπτε.
Ο μεγαλοπαράγοντας πήγε να τον δει από κοντά, στο γραφείο του στο Τ.Τ., στον 7ο όροφο, για να τον πείσει του δώσει το δάνειο. Λογοφέρανε και τότε ο Αγγελος Φιλιππίδης έβγαλε το σακάκι του και είπε σε έντονο ύφος στη γραμματέα του «κράτα μου το σακάκι». Αμέσως μετά χειροδίκησε. Ηρθαν στα χέρια και ακούστηκαν φωνές στα διπλανά γραφεία. Ομως, αυτά τα περιστατικά αποτελούν μόνο μία πλευρά του χαρακτήρα του, αφού, όπως θα το έλεγε ο λαός, ...είναι και του λιμανιού και του σαλονιού.




Πούρο και Κολωνάκι
Στα σαλόνια συναντιόταν με επιφανείς επιχειρηματίες, κάπνιζε πούρα μαζί με το ποτό του και έπινε καφέ στα γνωστά στέκια του Κολωνακίου. Επαιρνε μέρος πολλές φορές στον «πρωινό καφέ» του τότε πρωθυπουργού Κ. Καραμανλή και έκανε διακοπές στη Μύκονο και σε άλλα γνωστά νησιά, αλλά και στο εξωτερικό. Ηταν πάντα προσκεκλημένος από τον «κλειστό» αθηναϊκό κύκλο της «νομενκλατούρας».

Ο Αγγελος Φιλιππίδης είναι ένας έξυπνος άνθρωπος, με ισχυρή αυτοπεποίθηση και γοητεία, αλλά οι «κακές» γλώσσες λένε ότι είχε μεγάλο πάθος να φτιάξει μια μεγάλη περιουσία και ότι ήταν γενναιόδωρος με τα... λεφτά των άλλων και λίγο «σφιχτός» με τα δικά του. Μόλις τελείωνε με τα επιχειρηματικά του σχέδια, ο επόμενος στόχος του ήταν να ξεκινήσει καριέρα στην πολιτική.
Από το 2003 έως σήμερα ανέπτυξε επιχειρηματική δραστηριότητα στον χρηματοοικονομικό και τραπεζικό τομέα στην Ελλάδα και σε χώρες της Βαλκανικής.

Ο πρώην επικεφαλής του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου είναι παντρεμένος και έχει δύο αγόρια. Το μεγαλύτερο σπουδάζει στο Βάσαρ της Νέας Υόρκης. Ο πεθερός του ήταν μεγαλοεργολάβος την εποχή που χτιζόταν η Αθήνα, ενώ δραστηριοποιήθηκε και στην κατασκευή μεζονετών στα βόρεια προάστια. Αργότερα επένδυσε και σε ξενοδοχεία στην Κρήτη.

Ο Φιλιππίδης δεν έκρυβε ποτέ τα πλούτη του. Αντιθέτως, τα επιδείκνυε. Εκείνος και η οικογένειά του μένουν σε μια πολυτελή βίλα στην Εκάλη, ενώ το ρετιρέ των 3 εκατ. ευρώ στη Βασ. Σοφίας, που έχει θέα πέρα από τον Πειραιά, το χρησιμοποιούσε ως ησυχαστήριο ή/και γραφείο. Μεταξύ άλλων περιουσιακών στοιχείων, είχε, σύμφωνα με πληροφορίες, και ένα εξοχικό με πισίνα 600 τ.μ. στις Σπέτσες, το οποίο δεν είναι στο όνομά του.Επειδή όμως συνήθιζε να κάνει θερινά πάρτι με τους εκλεκτούς καλεσμένους του, όλοι ήξεραν ότι είναι δικό του.

Εχει πάθος με τα έργα τέχνης λένε ορισμένοι φίλοι του, στα οποία επένδυε κιόλας αρκετά από τα χρήματά του. Από το καλοκαίρι και μετά, κυκλοφορεί με καπέλο και γυαλιά ηλίου, έχει κόψει τους καφέδες στα στέκια του και είναι ιδιαίτερα διακριτικός.

Τα περασμένα Χριστούγεννα ήταν καλεσμένος σε ένα σπίτι στην Πεύκη και ήταν πολύ προβληματισμένος και με μεγάλη συστολή, λένε κάποιοι που ήταν παρευρισκόμενοι. Οι ίδιοι αναφέρουν ότι σε μια στιγμή, με αγανάκτηση είπε «έκανα τόσο πολλά και τώρα βρέθηκα και μπλεγμένος». Ο μεγαλύτερος φόβος του είναι το Μαυροβούνιο, εκεί όπου βρέθηκαν οι καταθέσεις ύψους 9,3 εκατ. ευρώ.

από την Ελένη Κομίνη/Έθνος και εδω









Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου





ΟΑΕΔ: Τα δικαιολογητικά για νέα επιδοτούμενα προγράμματα


Ξεκινά από τις αρχές της νέας εβδομάδας η διαδικασία των αιτήσεων για δύο καινούργια προγράμματα του ΟΑΕΔ που αφορούν σε επιχειρηματική εκκίνηση και χορήγηση δεύτερης ευκαιρίας για είσοδο ανέργων στην αγορά εργασίας. H «2η Ευκαιρία» του ΟΑΕΔ είναι ένα πρόγραμμα επανακατάρτισης 280 ωρών επιδοτούμενων με 5 ευρώ (μικτά) ανά ώρα κατάρτισης. Το πρόγραμμα υλοποιείται από την Ελληνική Εταιρεία Διοίκησης Επιχειρήσεων και αφορά 6.000 απολυμένους / ανέργους που προέρχονται από τους κλάδους λιανικού εμπορίου, εμπορίας, διακίνησης & συντήρησης αυτοκινήτων, κατασκευών - δομικών υλικών.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΕΕΔΕ, το πρόγραμμα του ΟΑΕΔ περιλαμβάνει δύο δράσεις: Δράση 1η: Συμβουλευτική - επαγγελματικός προσανατολισμός Στην εν λόγω δράση γίνεται προσεκτικός εντοπισμός των επαγγελματικών πεδίων και ενδιαφερόντων του κάθε συμμετέχοντα, με τη χρήση λογισμικών και ηλεκτρονικών μέσων τα οποία βοηθούν τον άνεργο να συνδυάσει στοιχεία από τις προσωπικές του προτιμήσεις, την επαγγελματική εμπειρία και τις γνώσεις του σε ένα ενιαίο και ανανεωμένο επαγγελματικό προφίλ.

Δίνεται η ευκαιρία συμμετοχής σε τμήματα συμβουλευτικής και επαγγελματικού προσανατολισμού από εξειδικευμένα στελέχη της αγοράς, ώστε με βάση τα αποτελέσματα της προηγούμενης φάσης να δημιουργηθεί και να εφαρμοστεί συγκεκριμένο σχέδιο δράσης για κάθε συμμετέχοντα. Δράση 2η: Παρακολούθηση προγραμμάτων επαγγελματικής κατάρτισης.

Σε αυτήν τη δράση περιλαμβάνεται η παρακολούθηση προγραμμάτων κατάρτισης, διάρκειας 280 ωρών, τα οποία σχεδιάζονται με βάση τα αποτελέσματα της προσωπικής συνέντευξης και του σχεδίου δράσης που έχει δημιουργηθεί για τον κάθε συμμετέχοντα.

Η παρακολούθηση των προγραμμάτων κατάρτισης είναι επιδοτούμενη με 5 ευρώ (μικτά) ανά ώρα κατάρτισης. Οι επιδοτούμενοι άνεργοι από τον ΟΑΕΔ θα πρέπει να διακόψουν το επίδομα ανεργίας που λαμβάνουν, καθ' όλη τη διάρκεια της κατάρτισης. Η συμμετοχή στα προγράμματα κατάρτισης είναι υποχρεωτική. Ο καταρτιζόμενος υπογράφει σχετικό συμφωνητικό με αναλυτικούς όρους συμμετοχής.

Ο κάθε υποψήφιος μπορεί: είτε να καταθέσει online την αίτηση συμμετοχής στην ιστοσελίδα της δράσης http://www.defteriefkairia-eede.gr/, και έπειτα ειδοποιείται μέσω e-mail για την αποστολή των δικαιολογητικών, είτε να αποστείλει μόνο μία αίτηση συμμετοχής συνοδευόμενη από τα απαραίτητα δικαιολογητικά, τα οποία αναφέρονται παρακάτω, αποκλειστικά στα κεντρικά γραφεία της ΕΕΔΕ: Λ. Ιωνίας 200 και Ιακωβάτων 61, 111 44 Κ. Πατήσια, Αθήνα.

Απαραίτητα δικαιολογητικά ένταξης στο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ: αίτηση συμμετοχής επικυρωμένο αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας επικυρωμένο αντίγραφο κάρτας ανεργίας βεβαίωση τελευταίου εργοδότη ή άλλο δικαιολογητικό από το οποίο να προκύπτει η συνάφεια της δραστηριότητας με τους παραπάνω κλάδους πρόσφατο βιογραφικό σημείωμα πρόσφατη φωτογραφία

Και τα δύο προγράμματα είναι ανοιχτά για υποβολή αιτήσεων μέχρι εξαντλήσεως του προϋπολογισμού.











Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου






Νέα γενιά έργων: Πόσο αποτελεσματική μπορεί να γίνει η Ελλάδα

Ποια είναι η επόμενη μέρα στα έργα; Αυτό το ερώτημα κυριαρχεί όχι μόνο μεταξύ των τεχνικών εταιρειών που στα κορυφαία στελέχη αποτελεί τον μόνιμο προβληματισμό αλλά σίγουρα και σε Κυβερνητικό επίπεδο.

Ένα-ένα τα θέματα που δημιούργησε η κρίση έχουν κλείσει και έχουμε περάσει σε κατασκευαστικούς ρυθμούς. Μετά από 6 δύσκολα χρόνια περάσαμε στο στάδιο να μιλάμε για την πρόοδο ή τα προβλήματα των κατασκευών και όχι για το πάγωμα των έργων.

Αυτό όμως ταυτόχρονα φέρνει και ένα ερώτημα για την επόμενη μέρα. Ένα ερώτημα για το που πάμε και πως θα γίνει η μετάβαση στην νέα γενιά έργων. Το χειρότερο που θα μπορούσε να συμβεί αυτή τη στιγμή είναι να επαναπαυθούμε στην «επιτυχία» του κλεισίματος όλων των λογαριασμών της κρίσης και να μην προλειάνουμε το έδαφος για την επόμενη γενιά έργων.

Το νέο ΕΣΠΑ 2014-2020 θα είναι το κορυφαίο εργαλείο για να δούμε νέα μεγάλα, μεσαία και μικρότερα έργα να υλοποιούνται στην χώρα. Όμως αν γίνει με τον τρόπο που γινόταν όλα αυτά χρόνια τότε θα έχουμε μία από τα ίδια. Καθυστερήσεις, κίνδυνος απώλειας κονδυλίων, μεταφορά πόρων από πρόγραμμα σε πρόγραμμα κ.ο.κ

Σε περίπου 1,5- 2 χρόνια ο μεγάλος όγκος όλων των εκτελούμενων έργων είτε θα έχει ολοκληρωθεί είτε θα είναι σε πολύ προχωρημένο στάδιο για να ολοκληρωθεί. Εδώ πρέπει να δοθεί μεγάλη προσοχή να μην έχουμε και πάλι κενά και δούμε και πάλι ύφεση στην κατασκευή.

Εξάλλου στο «μενού» υπάρχει πολύ ψωμί: έργα Μετρό και Τραμ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μεγάλα σιδηροδρομικά έργα, τα συνηθισμένα οδικά έργα, έργα ύδρευσης και αποχέτευσης, αναπλάσεις, έργα ενέργεια κ.α. Το θέμα είναι αυτό το μενού να μπορέσει να «σερβιριστεί» ζεστό και όχι κρύο.

Μεγάλο ρόλο σε αυτό καλούνται να παίξουν τώρα εκτός από τα Υπουργεία και οι Περιφέρειες με τους Δήμους που θα λάβουν πολύ μεγαλύτερα κονδύλια από το ΕΣΠΑ. Αν μπορέσουν να το διαχειριστούν αυτό θα είναι ένα θέμα που θα το βλέπουμε, σχολιάζουμε και αναλύουμε αρκετά το επόμενο χρονικό διάστημα.

Καλή Εβδομάδα σε όλους


Νίκος Καραγιάννης
n.karagiannis@ypodomes.com


ΠΗΓΗ







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου








Ανάβει ο ανταγωνισμός... στην αγορά τηλεπικοινωνιών, συζητήσεις και εξελίξεις για τους μεγάλους

Σε νέα «ποιοτική» φάση φαίνεται να περνά η μέχρι τώρα πολύ αργόσυρτη διαδικασία συγκέντρωσης στον τηλεπικοινωνιακό κλάδο, καθώς από τη μια πλευρά η αγορά πιέζει για συγχωνεύσεις στο μέτωπο των εναλλακτικών παρόχων κι από την άλλη η Vodafone και η Wind σπεύδουν να παίξουν ρόλο καταλαμβάνοντας στρατηγικές θέσεις ώστε να γείρουν ει δυνατόν προς όφελός τους την όλη διαδικασία. Βασικό αντίπαλον δέος για όλους ο ΟΤΕ, ο πιο μεγάλος παίκτης του χώρου.
 
Παράγοντες της αγοράς εκτιμούν πως αυτό που έγινε με τον συνωστισμό της Vodafone και της Wind στη Forthnet (που όπως είχε προβλέψει το Euro2day.gr αναδείχθηκε λόγω της NOVA και του triple play σε... χρυσόμαλλο δέρας του κλάδου) δεν αποτελεί παρά την κορυφή του παγόβουνου, καθώς η υπόθεση των συμπράξεων είναι πολύ ευρύτερη στον κλάδο.
 
«Το μόνο βέβαιο είναι ότι το 2014 δεν θα πλήξουμε, αφού υπάρχουν πολλά ανοιχτά μέτωπα», αναφέρει στέλεχος της αγοράς, επισημαίνοντας πάντως ότι οι διαδικασίες θα είναι περίπλοκες, ίσως και χρονοβόρες καθώς τα «τζαρτζαρίσματα» και οι σκληρές διαπραγματεύσεις ανάμεσα σε ισχυρούς παίκτες ροκανίζουν τον χρόνο.
 
«Δεν είναι τυχαίο ότι για συγκέντρωση μιλάμε επί χρόνια, χωρίς να γίνουν σπουδαίες ανακατατάξεις», υπογραμμίζει, προσθέτοντας πάντως ότι «αυτήν τη φορά ίσως τα πράγματα εκτυλιχθούν διαφορετικά».
 
H φωτιά στο μέτωπο της Forthnet, όπως είχε καταγράψει το Euro2day.gr, ξεκίνησε πέρυσι το καλοκαίρι όταν είχε διαρρεύσει η πληροφορία που ήθελε η κρητική εταιρεία να βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις όχι μόνο με τη Hellas On Line, αλλά και με την ίδια τη Vodafone. Η εξέλιξη αυτή φαίνεται να σήμανε κόκκινο συναγερμό στο επιτελείο της Wind, οδηγώντας στην απόκτηση σημαντικού ποσοστού από την τελευταία (έχει φτάσει πλέον στα όρια του 33%) προκειμένου να μπλοκαριστούν οι εξελίξεις.
 
Τα τελευταία γεγονότα, όμως, δείχνουν ότι η Vodafone δεν ξέχασε την υπόθεση. Τουναντίον, σχεδίασε προσεκτικά την απάντησή της, αποκτώντας με τη σειρά της ποσοστό 6,51% που, αν συνδυαστεί με το ποσοστό των Αράβων της Forthnet (44,9%), προσφέρει την απόλυτη πλειοψηφία, με πάνω από 50%.
 
Σε κάθε περίπτωση, οι νέοι ισχυροί μέτοχοι δεν έδωσαν έναν σκασμό λεφτά για να εισπράξουν υπεραξίες ή μέρισμα (παρότι στην περίπτωση της Wind προκύπτουν ήδη σημαντικές υπεραξίες από την τοποθέτησή της στη Forthnet), αλλά για να προωθήσουν συνεργασίες και συμπράξεις.
 
Βασική προίκα της Forthnet είναι η κυριαρχία της στη συνδρομητική τηλεόραση μέσω της ΝΟVA και το λεγόμενο triple play, η συνδυαστική δηλαδή προσφορά υπηρεσιών φωνής, internet και συνδρομητικής τηλεόρασης, σε ένα πακέτο, που είχε πολύ μεγάλη εμπορική επιτυχία τον τελευταίο χρόνο.
 
Το ενδιαφέρον της Wind και της Vodafone για την προσφορά πακέτων triple play δεν είναι τυχαίο. Διεθνώς, η παροχή υπηρεσιών φωνής και internet θεωρείται πλέον commodity, δηλαδή υπηρεσία που δεν επιτρέπει ιδιαίτερη διαφοροποίηση και περιθώρια κέρδους, στο πλαίσιο του σκληρότατου ανταγωνισμού, αντίθετα με την παροχή «περιεχομένου», μέσω συνδρομητικής τηλεόρασης.
 
Εντούτοις στην ελληνική αγορά μόνο η Forthnet και -λιγότερο προς το παρόν- ο ΟΤΕ μπορούν να προσφέρουν τέτοια πακέτα με αξιώσεις. Με άλλα λόγια, όλα δείχνουν πως στο τέλος του 2014 τα πράγματα θα είναι πολύ διαφορετικά (και μάλλον σαφώς καλύτερα, όπως φαίνεται να προεξοφλεί με τις κινήσεις της η χρηματιστηριακή αγορά) για τη Forthnet, σε σχέση με την τρέχουσα εικόνα της.
 
Κι όποιος εκ των δύο «μνηστήρων» εξασφαλίσει σύμπραξη μαζί της θα έχει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η ταυτόχρονη πάντως παρουσία των δύο μεγάλων παικτών μάλλον αδυνατίζει το ενδεχόμενο περαιτέρω εντυπωσιακών εξελίξεων, σε σύντομο χρονικό διάστημα.
 
Ωστόσο, σε έτος μεγάλων αλλαγών αναμένεται να εξελιχτεί το 2014 και για άλλες εταιρείες του κλάδου.
 
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η κυπριακή CYTA, που πρόσφατα απέκτησε νέο διοικητικό συμβούλιο. Η κυβέρνηση του Νίκου Αναστασιάδη -κάτω και από τις πιέσεις της τρόικας και της ανάγκης εύρεσης πόρων για τη μείωση του δημόσιου χρέους- δείχνει διατεθειμένη να προχωρήσει όσο το δυνατόν ταχύτερα στην ιδιωτικοποίησή της, ενώ ακόμη φημολογείται και το ενδεχόμενο παραχώρησης (μέσω συγχώνευσης) της ελληνικής θυγατρικής της (CYTA Hellas) πριν από την πώληση του μητρικού τηλεπικοινωνιακού οργανισμού στην Κύπρο.
 
Στο πλαίσιο αυτό, υπάρχουν ήδη στην αγορά πληροφορίες για προχωρημένες συνομιλίες μεταξύ της Cyta Hellas και της Hellas On line, για τη συνένωση των δύο εταιρειών. Δεδομένου ότι μεγαλύτερος μέτοχος της HOL, μετά τον όμιλο Κόκκαλη, είναι η Vodafone, με ποσοστό της τάξεως του 18%, πηγές της αγοράς τονίζουν ότι οι συνομιλίες αυτές πρέπει να διεξάγονται με τη «συναίνεση» της Vodafone.
 
Τις πληροφορίες αυτές ενισχύει η μεταγραφή εκατοντάδων εργαζομένων της Hellas On Line σε τρίτη εταιρεία, κι όχι μόνο επειδή διαφοροποιεί δραστικά το πεδίο των λειτουργικών εξόδων της.
 
Σημειωτέον ότι στην κυπριακή αγορά υπάρχει ήδη επιτυχής συνεργασία μεταξύ της Cyta και της Vodafone. Η Κύπρος είναι από τις πολύ λίγες χώρες όπου ο πολυεθνικός τηλεπικοινωνιακός κολοσσός δεν διαθέτει αυτόνομη παρουσία. Επιπρόσθετα, η CYTA Hellas ανακοίνωσε, μόλις τον προηγούμενο μήνα, την είσοδό της στην κινητή τηλεφωνία ως εικονικός πάροχος (MVNO) και όλη η αγορά γνωρίζει πως αυτό θα γίνει σε συνεργασία με τη Vodafone!
 
Άρα έχουμε τη Vodafone να είναι ταυτόχρονα ο δεύτερος μέτοχος και συνεργάτης με τη Hellas On Line στην Ελλάδα, αλλά και συνεργάτης της CYTA τόσο στην Κύπρο, όσο και στην Ελλάδα, γεγονός που δίνει βαρύτητα στις πληροφορίες για ευρύτερη σύμπραξη των Hellas On Line και CYTA με τη Vodafone, πιθανώς μέσω ενός νέου σχήματος και προφανώς υπό τον βασικό έλεγχο της πολυεθνικής.
 
Σε αυτόν τον άξονα, αναφέρουν πηγές του Euro2day.gr, οι εξελίξεις ίσως αποδειχθούν ταχύτατες.
 
Προς το παρόν, από τις διαδικασίες συνένωσης στον χώρο φαίνεται να απέχει πλήρως ο ΟΤΕ, επιβεβαιώνοντας παλαιότερες τοποθετήσεις στελεχών του περί αυτόνομης ανάπτυξης. Ίσως διότι είναι ο μεγαλύτερος παίκτης του χώρου και ήδη διαθέτει στον όμιλο όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων, κινητή, σταθερή, Internet και συνδρομητική τηλεόραση, ίσως και διότι το μέγεθός του περιορίζει τις δυνατές κινήσεις, υπό τη σκιά της επιτροπής ανταγωνισμού.
 
Ο ΟΤΕ θα είναι σίγουρα ο ένας από τους δύο, το πολύ τρεις ισχυρούς πόλους των ελληνικών τηλεπικοινωνιών, έχοντας ήδη πετύχει ουσιαστική αναχρηματοδότηση των δανείων του - και θετικά αποτελέσματα σε επίπεδο κερδών και ταμειακών ροών. Το παιχνίδι, λένε γνώστες της αγοράς, παίζεται στη συγκρότηση των άλλων πόλων από τη Wind και τη Vodafone, με βασικό ερώτημα ποιος θα έχει στο ρεπερτόριό του ισχυρές υπηρεσίες triple play με συνδρομητική τηλεόραση.
 
Σε κάθε περίπτωση, τις εξελίξεις τις επηρεάζει η επιβαρυμένη εικόνα της αγοράς. Η συρρίκνωση στο διαθέσιμο εισόδημα των νοικοκυριών ωθεί τις εταιρείες σε μειωμένα τιμολόγια, οι προσφορές triple play εντείνουν τον ανταγωνισμό, ενώ επιπλέον οι τηλεπικοινωνιακοί οργανισμοί καλούνται να αντιμετωπίσουν πολλούς εταιρικούς πελάτες που δεν μπορούν να αποπληρώσουν τους λογαριασμούς τους. «Προχωράμε στη μία ρύθμιση μετά την άλλη», παραδέχεται στέλεχος της αγοράς.
 
Κατά συνέπεια, οι κόντρες για την ανταγωνιστική επιβίωση αναμένονται σκληρές.
 
 
Πηγή: euro2day.gr








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου