EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Πάρτε φόρα. Σας περιμένουμε! «Πλειστηριασμοί STOP»

Η κοινωνία, οι πολίτες αποδεικνύουν ακόμη μια φορά ότι είναι πιο μπροστά από τα κόμματα και δεν περιμένουν πώς θα καταλήξει το – ακόμη μια φορά – επικίνδυνο φλερτ της κυβέρνησης με την τρόικα για να οργανωθούν.

Έτσι, την ίδια στιγμή που κυβέρνηση και κόμματα της αντιπολίτευσης, διαφωνούντες και δήθεν διαφωνούντες βουλευτές των τηλεοπτικών παραθύρων παίζουν κρυφτούλι με το ποια ρύθμιση θα είναι η επικρατέστερη για την προστασία ή δήθεν προστασία των πολιτών από τους πλειστηριασμούς, σε όλη την Ελλάδα έχει αναπτυχθεί κίνημα κατά των πλειστηριασμών με στόχο τη δημιουργία τείχους αντίστασης και προστασίας για τις οικογένειες που κινδυνεύουν να βρεθούν από τη μια στιγμή στην άλλη στον δρόμο.

Οι πολίτες οργανώνονται και ενημερώνονται για τα νομικά και τα κινηματικά «εργαλεία» που θα τους βοηθήσουν να αντιμετωπίσουν την επίθεση στην κατοικία τους, η οποία δεν σχετίζεται μόνο με τις απαιτήσεις των τραπεζών.

«Πλειστηριασμοί STOP»

Η καμπάνια ενημέρωσης από την οργάνωση «Αλληλεγγύη για Όλους» άρχισε τον Σεπτέμβριο και ήδη σχεδόν σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας έχουν δημιουργηθεί Κινήσεις Πολιτών που αποτελούν σημείο αναφοράς για τους πολίτες που βρίσκονται αντιμέτωποι με πλειστηριασμούς για χρέη προς το Δημόσιο ή που θα βρεθούν αντιμέτωποι με τις τράπεζες στην περίπτωση που δεν υπάρξει νέα ρύθμιση.

Συγκεκριμένα, οι πολίτες ενημερώνονται αναλυτικά για το τι ισχύει μέχρι σήμερα, τι πρόκειται να αντιμετωπίσουν άμεσα, τι συμβαίνει στις χώρες που βρίσκονται ήδη στη δίνη των πλειστηριασμών και ποια είναι τα εργαλεία, νομικά αλλά κυρίως κινηματικά, για να αναχαιτίσουν αυτήν την επίθεση.

Στόχος της Πρωτοβουλίας είναι η νομοθετική κατοχύρωση της αναστολής των πλειστηριασμών, όπως ισχύει σήμερα, για τρία χρόνια και η επέκταση της προστασίας της πρώτης κατοικίας για χρέη προς την εφορία και τα ασφαλιστικά ταμεία.

Όπως επισήμανε στο «Ποντίκι» η Μαρία Μπότση από την οργάνωση «Αλληλεγγύη για Όλους», έχει δημιουργηθεί η πρωτοβουλία «Πλειστηριασμοί STOP» καθώς και το Συντονιστικό Συλλογικοτήτων Αττικής, με περισσότερες από 20 πρωτοβουλίες πολιτών, το οποίο προσπαθεί να δημιουργήσει σε κάθε γειτονιά θυλάκους ενημέρωσης και αλληλεγγύης μεταξύ των πολιτών.

Στόχος είναι, όπως μας είπε η Μ. Μπότση, σε κάθε πόλη, σε κάθε γειτονιά να υπάρχει μια ομάδα όπου θα μπορούν οι πολίτες να καταφεύγουν για ενημέρωση, νομικές συμβουλές και αλληλεγγύη. «Στόχος μας είναι οι πολίτες να είναι ενήμεροι, να γνωρίζουν ότι μπορούν να έχουν συμπαράσταση και να ξέρουν τι κινήσεις πρέπει να κάνουν πριν το χαρτί του πλειστηριασμού φτάσει στην πόρτα τους».

Ήδη μέσω του Συντονιστικού Συλλογικοτήτων Αττικής έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 20 εκδηλώσεις ενημέρωσης πανελλαδικά, ενώ σχεδόν κάθε μέρα σε κάθε γωνιά της χώρας δημιουργείται και μια νέα ομάδα. Από την Ερέτρια και το Αγρίνιο μέχρι τη Χαλκίδα, τη Θεσσαλονίκη και τον Βόλο, οι πολίτες οργανώνονται και σχεδιάζουν βήμα προς βήμα το πώς θα αντισταθούν στο κύμα πλειστηριασμών.

Δράσεις σε όλη την Ελλάδα πραγματοποιεί και η ΕΚΠΟΙΖΩ με τα παραρτήματά της και προσφέρει νομικές συμβουλές. Είναι ενδεικτικό του κινήματος που αναπτύσσεται ότι περισσότεροι από 130.000 πολίτες συμμετείχαν στη διαδικτυακή συλλογή υπογραφών με αίτημα την τριετή αναστολή των πλειστηριασμών χωρίς όρους και προϋποθέσεις και την ουσιαστική αντιμετώπιση με προσεκτικό σχεδιασμό σε βάθος χρόνου του προβλήματος των υπερχρεωμένων νοικοκυριών και των «κόκκινων» δανείων.

Όπως επισημαίνει η ΕΚΠΟΙΖΩ, οι πλειστηριασμοί δεν θα λύσουν το οικονομικό πρόβλημα των τραπεζών, αλλά θα αποτελέσουν χριστουγεννιάτικο δώρο στις εταιρείες που κατέχουν τα δάνεια, θα στείλουν δεκάδες χιλιάδες οικογένειες και χιλιάδες μικροεπαγγελματίες στον δρόμο, ενώ θα απειληθεί η κοινωνική, οικονομική και πολιτική σταθερότητα της χώρας.

Δεν σταμάτησαν

Όπως μας επισήμανε η Μ. Μπότση, οι πολίτες πρέπει να γνωρίζουν ότι οι πλειστηριασμοί δεν σταμάτησαν ποτέ αφού δεν προστατεύεται η κατοικία για χρέη προς το Δημόσιο, όπως εφορίες, ΔΕΚΟ κ.λπ. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και σήμερα σπίτια βγαίνουν σε πλειστηριασμό για μικρά ποσά, αφού το Δημόσιο έχει τη δυνατότητα να προβεί σε μέτρα αναγκαστικής εκτέλεσης για χρέη που ξεπερνούν τα 300 ευρώ.

Είναι επίσης χαρακτηριστικό ότι, εάν για παράδειγμα βγει σε πλειστηριασμό μια κατοικία για χρέη προς την εφορία, εάν το ακίνητο βαρύνεται με δάνειο, μπορεί να παραστεί η τράπεζα και να ζητήσει το υπόλοιπο ποσό μετά την ικανοποίηση του Δημοσίου. Όπως επισημαίνει η οργάνωση «Αλληλεγγύη για Όλους», από νομοθετικής πλευράς η προστασία της πρώτης κατοικίας, ακόμη και σήμερα, είναι περιορισμένη.

Το πρόβλημα αναμένεται να γίνει εκρηκτικό στο άμεσο μέλλον, όταν θα αρχίσουν οι απαιτήσεις και από τα ασφαλιστικά ταμεία, αφού τα χρέη θα «περνάνε» στο Κέντρο Είσπραξης Ασφαλιστικών Εισφορών (ΚΕΑΟ) και θα γίνονται άμεσα απαιτητά με δεύτερο βήμα, σε περίπτωση αδυναμίας πληρωμής, την είσπραξή τους μέσω κατασχέσεων και πλειστηριασμών.

Καταλαβαίνει κανείς ότι η εξαιρετικά περιορισμένη προστασία της πρώτης κατοικίας επί της ουσίας θα εξαερωθεί δημιουργώντας ανυπέρβλητο κοινωνικό πρόβλημα εάν αρθεί η προστασία και από τις απαιτήσεις των τραπεζών.

Όπως μας επισήμανε η Μ. Μπότση, η προστασία της πρώτης κατοικίας πρέπει να είναι απόλυτη, διαφορετικά θα βρεθούμε μπροστά σε ένα τρομακτικό κύμα εξώσεων, που θα οδηγήσει σε κατάφωρη παραβίαση του δικαιώματος της προστασίας της αξιοπρεπούς κατοικίας για όλους.










Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου






Αυτό που θα διαβάσετε είναι ασύλληπτο. Που πάνε οι εισπράξεις από τα διόδια;

Του Τ. Παναγιωτόπουλου (πολ. μηχανικού) 

Από πρόχειρους υπολογισμούς για ένα χιλιόμετρο ενός τμήματος εθνικού δρόμου πλάτους 20m, το κόστος για την κατασκευή του ανέρχεται στο ποσό του 8.000.000 ευρώ, δηλαδή με απλά λόγια το κόστος κατασκευής είναι 100ευρώ/m2 , αν υπολογίσουμε για… γεφυρώσεις αρδευτικά κλπ ένα διπλάσιο κόστος ανηγμένο σε m2 τροποποιείται σε…200ευρώ/m2.
 

Αν διπλασιάσουμε το συνολικό κόστος για απρόβλεπτα και διάφορα ειδικά έργα το συνολικό κόστος τροποποιείται σε 400 ευρώ/m2.

Αυτό σημαίνει ότι για την κατασκευή ενός χιλιομέτρου απαιτείται κόστος 400Χ20Χ1000 = 8.000.000 ευρώ /km.Επίσης από πρόχειρους υπολογισμούς τα έσοδα σε ετήσια βάση από τις εισπράξεις των διοδίων ανέρχονται σε περίπου 2.177.000.000 δίς ευρώ.

Τα τμήματα του εθνικού μας δικτύου που μπορούν να ενώσουν ολόκληρη την Ελληνική επικράτεια είναι:

1. ΑΘΗΝΑ-ΠΑΤΡΑ = 220km (εισπράξεις 10.000Χ6Χ366 = 110.000.000 ευρώ)
2. ΚΟΡΙΝΘΟΣ- ΚΑΛΑΜΑΤΑ = 250km (εισπράξεις 20.000Χ8Χ366 = 58.000.000 ευρώ)
3. ΠΑΤΡΑ-ΚΑΛΟ ΝΕΡΟ = 150km (εισπράξεις 20.000Χ4Χ366 = 30.000.000 ευρώ )
4. ΡΙΟ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ = 225km (εισπράξεις 40.000Χ18Χ366 = 263.000.000 ευρώ)
5. ΕΓΝΑΝΤΙΑ( ΙΩΑΝΝΙΝΑ-ΑΛΕΞ/ΛΗ) = 566km (εισπράξεις 100.000Χ6Χ366 = 219.000.000 ευρώ)
6. ΑΘΗΝΑ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ = 502km (εισπράξεις 150.000Χ23Χ366 = 1.262.000.000 ευρώ)
7. ΛΑΡΙΣΣΑ-ΙΩΑΝΝΙΝΑ = 189km
8. ΛΑΜΙΑ-ΑΝΤΙΡΙΟ = 170km
9. ΧΑΝΙΑ-ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ = 202km
10. ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟΣ = 45km (εισπράξεις 200.000Χ4Χ366 = 235.000.000 ευρώ)

Το συνολικό μήκος του παραπάνω δικτύου είναι 2.519km

Αν δεχθούμε ότι στη χώρα μας τα ΙΧ επιβατηγά και φορτηγά που κυκλοφορούν είναι περίπου 8.000.000 με ένα μέσο όρο 200 ευρώ το χρόνο που πληρώνουν για τέλη κυκλοφορίας, το κράτος εισπράττει 8.000.000Χ200 = 1.600.000.000 δίς ευρώ.

Με τους παραπάνω υπολογισμούς συγκεντρώνονται περίπου 3,77 δίς ευρώ το χρόνο για την «συντήρηση» των δρόμων.

Αν δεχθούμε ότι δαπανάται ένα ποσόν περίπου 20% για την συντήρηση και την λειτουργία των δρόμων, δηλαδή 770.000.000 ευρώ περισσεύουν 3δίς ευρώ.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ – ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ:

1. Για την κατασκευή ολοκλήρου του εθνικού δικτύου εκ του μηδενός απαιτούνται 2.519Χ8.000.000 = 20.152.000.000 δίς ευρώ.

2. Με τις παραπάνω εισπράξεις σε 7 χρόνια έχει ανακατασκευαστεί το εθνικό δίκτυο εξ, ολοκλήρου.

3. Γιατί σταμάτησαν οι εργασίες συνέχισης των δρόμων και ανακοινώνουν προγράμματα ΕΣΠΑ για την συνέχιση τους;

4. Γιατί αυξήθηκαν οι εισφορές στα διόδια;

5. Γιατί με την κατάργηση διοδίων η χώρα μας πλήρωσε πρόστιμο σε εργολάβους 7.000.000 ευρώ, και πως υπολογίστηκε η ανταποδοτικότητα;

6. Πόσα χρήματα έβαλαν οι εργολάβοι για την κατασκευή των οδών που ελέγχουν;

7. Γιατί το κόστος κατασκευής στην Ελλάδα είναι τριπλάσιο από αυτό των Ευρωπαϊκών χωρών;

8. Ποιος θα πληρώσει την ζημιά για την κακοτεχνία στο τμήμα ΤΡΙΠΟΛΗ ΜΕΓΑΛΟΠΟΛΗ που δεν λειτουργεί εδώ και 4 χρόνια και ανέρχεται σε 200 εκατομμύρια ευρώ σαν κόστος και άλλα 100 εκατομ. περίπου από στέρηση εσόδων από τα διόδια, δηλαδή συνολικά 300.000.000 ευρώ.;

9. Πού πήγαν οι εισπράξεις περίπου 15 δίς ευρώ την τελευταία πενταετία που δεν έχει κατασκευασθεί ούτε ένα μέτρο δρόμου ενώ αυτές γίνονται κανονικά;

10. Πόσα χρήματα πρέπει να προσθέσουμε στα παραπάνω που έχουν εισπραχθεί από την Ευρώπη από εθνικά προγράμματα τύπου ΕΣΠΑ κλπ;

11. Πόσο μήκος δρόμου έχει κατασκευαστεί τα τελευταία 5 χρόνια και με ποιό κόστος;


πηγή 







Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου



Απαγορευεται η αναρτηση της Ελληνικης Σημαιας δια νομου σε μη επετείους ! Ποινικές κυρώσεις για τους παραβάτες!

Με σχετικό νόμο απαγορεύεται η ανάρτηση της Ελληνικής Σημαίας στις οικίες μας. Πιο συγκεκριμένα με τον νόμο 851/1978 Αρ.2 παρ. 2α η Εθνική Σημαία δύναται να επαίρεται:

Κατά την... διάρκεια Εθνικού ή Δημοσίου Πένθους υπό ιδιωτών εις οικείας, καταστήματα, γραφεία, επιχειρήσεις και λοιπούς χώρους ασκήσεως επαγγέλματος, κατόπιν αποφάσεως του Υπουργού των Εσωτερικών.

Στην παράγραφο ένα του ιδίου άρθρου αναφέρει "ότι βάση νόμου η Σημαία παραμένει καθ' εκάστην ογδόης πρωινής μέχρι της δύσεως του ηλίου σε κυβερνητικά κτήρια, δημόσιες υπηρεσίες, εκπαιδευτήρια και μονάδες στρατού."

Το άρθρο 3 τέλος αναφέρει για το «υποχρεωτικό της ανάρτησης της Ελληνικής Σημαίας σε δημόσια ή μη κτήρια κατά τας δημόσιας εορτάς και κατά τας επισήμους τελετάς.»

Βέβαια υπάρχουν και οι ποινικές κυρώσεις για τους παραβάτες οι οποίες είναι, κράτηση μέχρι δύο μηνών, ή προστίμου ή και τα δύο προηγούμενα.


Δείτε τον νόμο σε pdf

πηγη


Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου






Η Ευρώπη «βράζει» - Ξέσπασμα οργής σε Ισπανία - Ιταλία - ΒΙΝΤΕΟ

Από την προσπάθεια περικύκλωσης της Ισπανικής Βουλής στο πλαίσιο της κινητοποίησης 14D

Ξέσπασμα οργής σε Ισπανία και Ιταλία προκαλούν οι πολιτικές λιτότητας αλλά και o περιορισμός κοινωνικών και πολιτικών δικαιωμάτων όπως αυτό της διαμαρτυρίας.

Στη Μαδρίτη, χιλιάδες διαδηλωτές κατέβηκαν στους δρόμους κατά του νόμου - φίμωτρο και προσπάθησαν να περικυκλώσουν το κτήριο της βουλής. Η διαδήλωση τους ήταν παράνομη, μιας και ο Δήμος της πόλης, ανακοίνωσε πως δεν είχε ενημερωθεί εγκαίρως για τη διεξαγωγή της. Οι συγκρούσεις με την αστυνομία δεν έλειψαν όπως και οι τραυματισμοί. Σύμφωνα με τα ισπανικά μέσα, 23 τραυματίστηκαν, ανάμεσα τους και αστυνομικοί ενώ συνελήφθησαν 7 άτομα. Στα πλακάτ και τα πανό των διαδηλωτών κυριαρχούσαν τα συνθήματα « ελευθερία στη διαμαρτυρία» «το Λαικό κόμμα της χώρας είναι η ντροπή της Ισπανίας».

Ο νόμος της κυβέρνησης, προβλέπει μεταξύ άλλων, πρόστιμα για όσους διοργανώνουν διαμαρτυρίες χωρίς την έγκριση των αρχών αλλά και για αυτούς που δημοσιεύουν φωτογραφίες των αστυνομικών.

Η διαδήλωση κοντά στη Βουλή, χωρίς άδεια μπορεί να επιφέρει πρόστιμο έως 600.000 ευρώ ενώ το πρόστιμο για εξύβριση αστυνομικού μπορεί να φθάσει ακόμα και τα 30.000 Ευρώ.




Ξεχειλίζει η οργή στην Ιταλία

Σε πεδίο μάχης μετατράπηκαν δρόμοι σε Ρώμη Τορίνο και Βενετία ενώ συνεχίστηκαν και οι κινητοποιήσεις του κινήματος Φορκόνι, το οποίο προκαλεί μεγάλο προβληματισμό καθώς στις τάξεις του, πέραν των αγροτών και των φορτηγατζήδων, αγανακτισμένων και ανέργων, έχουν βρει καταφύγιο και ακροδεξιές ομάδες.







Τα μέλη του κινήματος των Forconi που γεννήθηκε πριν από ένα 1 1/2 χρόνο στη Σικελία, γεμίζουν τις πλατείας της Ιταλίας διαδηλώνοντας κατά της πολιτικής λιτότητας.
Λένε ότι δεν θα φύγουν από εκεί, μέχρι να πέσει η κυβέρνηση.
Ωστόσο, παρότι αυτοαποκαλούνται ένωση αγροτών, κτηνοτρόφων και «φορτηγατζήδων», στους κόλπους τους θα βρει κανείς από στοιχεία της ακροδεξιάς, όπως η «Casa Pound» και η «Forza Nuova» μέχρι χούλιγκανς της Λάτσιο.





Την περασμένη Παρασκευή, στο Τορίνο, πραγματοποιήθηκε αντιφασιστική διαδήλωση κατά των Φορκόνι, στην οποία πήραν μέρος και μέλη του κομμουνιστικού κόμματος...

Χρωμοβόμβες κατά των αστυνομικών στο Τορίνο

Στο Τορίνο, εστία διαδηλώσεων κατά της οικονομικής πολιτικής τις τελευταίες μέρες, φοιτητές εκτόξευσαν χθες χρωμοβόμβες εναντίον των αστυνομικών που περιφρουρούσαν το κτήριο το περιφερειακού συμβουλίου Palazzo della Ragione.

Και στη Ρώμη, μέλη του ακροδεξιού Casa Pound φορώντας μάσκες στα χρώματα της Ιταλίας και μαύρες κουκούλες προσπάθησαν να κατεβάσουν τη σημαία της ευρωπαικής ένωσης από τα γραφεία της Κομισιόν. Και τα κατάφεραν. Ο νούμερο 2 πάντως της Casa Pound στην περιοχή συνελήφθη.







Στη Βενετία οι αστυνομικοί έκαναν χρήση δακρυγόνων για να σταματήσουν τις συγκρούσεις μεταξύ ακροδεξιών της Forza Nuova και αντιφασιστών διαδηλωτών κοντά στο σιδηροδρομικό σταθμό της πόλης.

Η κατάσταση προκαλεί μεγάλη ανησυχία στην κυβέρνηση.

Χαρακτηριστική και δήλωση υπουργού Εσωτερικών Angelino Alfano ο οποίος προειδοποίησε ότι το κύμα διαδηλώσεων κατά των μέτρων λιτότητας φέρνει στη χώρα στο χείλος της εξέγερσης.
Αναλυτές και πολιτικοί επιστήμονες ερμηνεύουν διαφορετικά την οργή και εντοπίζουν ένα τεράστιο χάσμα ανάμεσα στην πολιτική εξουσία και την κοινωνία

Όλοι αυτοί οι άνθρωποι από διαφορετικές ομάδες που κατεβαίνουν στους δρόμους αισθάνονται οργή διότι κανείς δεν τούς ακούει. Ένα μεγάλο κομμάτι της ιταλικής κοινωνίας δεν αισθάνεται ότι εκπροσωπείται από πουθενά. Ούτε από κόμματα ούτε από συνδικάτα λέει στον Guardian, ο Duncan McDonnell πολιτικός επιστήμονας του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου της Φλωρεντίας.






Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου

















ΚΣΥΛ Ελαιώνα: Σε πλήρη σχεδιασμό το έργο για τον Κεντρικό Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων της Αθήνας

Σε πλήρη σχεδιασμό είναι το μεγάλο συγκοινωνιακό έργο κατασκευής με ΣΔΙΤ για τον Κεντρικό Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΥΛ) στον Βοτανικό. Παράλληλα παρελθόν θα αποτελέσουν οι σημερινοί σταθμοί σε Κηφισό και Λιοσίων που η εικόνα τους μόνο κολακευτική δεν είναι. Ο σχεδιασμός αυτός έχει ανατεθεί στην Αττικό Μετρό όπου η τεράστια εμπειρία της εγγυάται την ολοκληρωμένη λύση για την κατασκευή του Νέου Τερματικού σταθμού της Αθήνας.

Η δημιουργία του νέου σταθμού και η παύση των υφιστάμενων υποδομών ΚΤΕΛ θα σημάνει την μεταφορά για τις δραστηριότητες των υπεραστικών λεωφορειακών γραμμών στον σταθμό του Ελαιώνα, κάνοντας την διαμεταφορά των επιβατών προς το αεροδρόμιο, το λιμάνι και το κέντρο της Αθήνας ιδιαίτερα εύκολη, καθώς ο σταθμός θα βρίσκεται δίπλα στον σταθμό Μετρό ΕΛΑΙΩΝΑΣ της γραμμής 3. Ο νέος σταθμός θα συνδέεται υπογείως με το Μετρό.

Σήμερα, σε καθημερινή βάση εξυπηρετούνται 31.000 επιβάτες από τα ΚΤΕΛ Κηφισού και άλλοι 10.000 από τα ΚΤΕΛ Λιοσίων. Το έργο, προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, θα πραγματοποιηθεί με σύμβαση παραχώρησης και θα κατασκευαστεί πάνω στο αμαξοστάσιο του Μετρό στον Ελαιώνα, όπως προβλέπεται και από το Προεδρικό Διάταγμα 750Δ/2005 του Οργανισμού Ρυθμιστικού της Αθήνας.

Με το έργο αυτό θα αλλάξει ο τρόπος μετακίνησης από και προς την Αθήνα μέσω των ΚΤΕΛ καθώς οι επιβάτες με την χρήση του δικτύου του Μετρό και των άλλων μέσων θα μπορεί με ένα μικρό κόστος να έχει άμεση πρόσβαση στον Τερματικό Σταθμό των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα ενώ σε "απόσταση βολής" θα βρίσκεται ο ομώνυμος σταθμός Μετρό. Το θέμα που παραμένει χωρίς λύση είναι η χρηματοδότηση του έργου.

Το έργο έχει υψηλούς στόχους όπως:
- Να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό των υπεραστικών λεωφορείων, που ανέρχεται σε 10 εκατομ. περίπου επιβάτες ετησίως, επιτρέποντας κατά τρόπο οργανωμένο τις μετεπιβιβάσεις από όλα τα αστικά μέσα μεταφοράς (Μετρό, λεωφορεία, ΙΧ, Ταξί)

- Να σχεδιασθεί αρχιτεκτονικά ένα έργο με υψηλό επίπεδο αισθητικής, αποτελώντας τοπόσημο για την περιοχή και πόλο έλξης εμπορικών ή άλλων δραστηριοτήτων

- Να κινητοποιήσει και να επισπεύσει τις διαδικασίες για την ανάπτυξη ή ολοκλήρωση των δικτύων αστικής υποδομής (π.χ. τοπικό οδικό δίκτυο, δίκτυα κοινής ωφέλειας) που λείπουν στην περιοχή αυτή του Ελαιώνα

- Να συμβάλει σημαντικά στην πολεοδομική αναδιάρθρωση της περιοχής που σήμερα είναι κυρίως βιομηχανικού – χονδρεμπορικού χαρακτήρα, σε περιοχή με σύγχρονες επιχειρήσεις τριτογενούς κυρίως τομέα.

Το έργο αποτελεί ιδιωτική επένδυση και η υλοποίησή του προβλέπεται να γίνει με διαγωνισμό για τη σύναψη Σύμβασης Παραχώρησης, με χρηματοδότηση των ΚΤΕΛ και του παραχωρησιούχου (ΣΔΙΤ). Η Αττικό Μετρό θα είναι ο τεχνικός συντονιστής των μελετών και της κατασκευής του έργου, ενώ ο δήμος Αιγάλεω θα συμβάλλει στη διευκόλυνση της διαδικασίας έκδοσης των απαιτούμενων αδειών.

Ο παραχωρησιούχος θα αναλάβει την κατασκευή, την λειτουργία και την συντήρηση του σταθμού, ενώ το δημόσιο δεν θα χρειαστεί να βάλει χρήματα. Τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι, εάν κάθε ΚΤΕΛ δίνει ένα ευρώ από κάθε εισιτήριο που εκδίδει στον παραχωρησιούχο, η απόσβεση θα έχει ολοκληρωθεί κατά μέγιστον σε επτά χρόνια.








Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου









Νέα πινακίδα στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, με όνομα «Κίνδυνος λόγω ομίχλης»

Η Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, κατόπιν σχετικού αιτήματος, έκανε δεκτό το αίτημα για τη θεσμοθέτηση ενός νέου σήματος – πινακίδας πληροφόρησης των οδηγών  που κινούνται σε οδικό δίκτυο που παρατηρούνται συχνά φαινόμενα πυκνής ομίχλης.

Έτσι, δημιουργήθηκε ένα νέο σήμα, μια νέα πινακίδα αναγγελίας κινδύνου με το όνομα «Κίνδυνος λόγω ομίχλης» (Κ-42).










Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου








Απίστευτη..βλακεία: θα μας κάνουν κατασχέσεις με την υποψία ότι δεν θα πληρώσουμε φόρους!

Νέα βόμβα από τη Γενική Γραμματεία Εσόδων, αποκαλύπτει η «Ημερησία του Σαββάτου».

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο έφορος θα μπορεί να πραγματοποιεί ακόμη και προληπτικές κατασχέσεις των καταθέσεων στις τράπεζες και άλλων περιουσιακών στοιχείων.

Δηλαδή θα προβαίνει σε κατασχέσεις ακόμη και για μη ληξιπρόθεσμα χρέη, με την υποψία και μόνο ότι ο φορολογούμενος μπορεί να αφήσει χρέη.

Με τη ρύθμιση - «μπαμπούλα» η κυβέρνηση εκτιμά ότι θα… συνετίσει τους φοροφυγάδες, ωστόσο, γεννώνται πολλά ερωτήματα σχετικά με το πώς μπορεί να γίνει κατάσχεση μόνο και μόνο με την υπόνοια ότι κάποιος δεν θα πληρώσει.

Ολόκληρο το αποκαλυπτικό ρεπορτάζ στην «ΗτΣ»


πηγη



Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου