EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Εθνική ντροπή

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης
Δημοσιογράφος – Συγγραφέας – Τουρκολόγος
Ποτέ δεν ένοιωσα τόσο μεγάλη ντροπή για την εθνική μου ταυτότητα όσο όταν είδα τα τουρκικά κανάλια να δείχνουν με απαξιωτικο τρόπο τις σκηνές που εκτυλίχτηκαν στο κέντρο της Αθήνας με τους πωλητές των λαϊκών να μοιράζουν τρόφιμα και ο κόσμος σε ένα πανδαιμόνιο να τρέχει να αρπάξει λίγα κρεμμύδια και λίγα λαχανικά.
Μέσα σε μισή ώρα είχαν εξαφανιστεί τα πάντα και οι Τούρκοι με ειρωνικό μειδίαμα σχολίαζαν απαξιωμένα την ίδια ώρα που εμείς οι «ανόητοι τηλεθεατές» τους αποθεώνουμε πληρώνοντας τους αδρά για τα περίφημα τουρκικά σήριαλ της εθνικής μας βλακείας.
Αλλά η τραγική αντίθεση ήταν ότι ακριβώς δίπλα στην άλλη οθόνη όπου ο μέντορας της «ελληνικής αναγέννησης» ο τσάρος Στουρνάρας με το χαμόγελο τις επιτυχίας ανήγγειλε πως άρχισε η ανάκαμψη ενώ εγκωμίαζε τους έτερους μας για τόσα μεγάλα «δώρα» που μας έκαναν με τα ποσά που μα χρέωσαν. Αλήθεια τι αγαλλίαση για τους Έλληνες σύμφωνα με τον κύριο Στουρνάρα και τους τροϊκανούς και τι ξεφτύλα μέσα από τα ξένα κανάλια και ιδίως τα τουρκικά.
Αλήθεια ποιος πιστεύει ότι θα μας παίρνουν πια στα σοβαρά στην άλλη πλευρά του Αιγαίου μετά από τέτοιες εικόνες με ένα λαό καταρρακωμένο να τρέχει πίσω από ένα τσουβάλι πατάτες, με ένα στρατό απαξιωμένο και αξιωματικούς εξαθλιωμένους που φτάνουν στην αυτοκτονία, με μια κοινωνία να παίζει καλά το παιχνίδι της κοινωνικής αντιπαλότητας στην οποία την έχουν στήσει δηλαδή η μια ομάδα εναντίων της άλλης και όλοι μαζί να «περνάμε καλά» και αυτοί πολύ καλύτερα.
Αλήθεια ποιος μπορεί να μας πει μέχρι που θα φτάσει αυτή η κατάσταση, μέχρι που θα τελειώσει αυτός ο κατήφορος, μήπως μέχρι το γενικό ξεπούλημα, μήπως με την παράδοση όλων των εθνικών μας θεμάτων καθώς ποιος θα έχει το κουράγιο να ασχοληθεί σοβαρά με αυτά την ίδια ώρα που τα παιδιά του θα πεινούν και η οικογένεια του θα διαλύεται από τις μεγάλες «επιτυχίες» των «σωτήρων» μας;
Αλλά δεν φτάνει όλη αυτή η εθνική ξεφτίλα. Η κατάσταση μας έχει προκαλέσει και την «συμπόνια» των γειτόνων μας που, όπως γράφουν στα τουρκικά ΜΜΕ, θα το σκεφτούν να μας ελεήσουν στέλνοντας μερικούς δικούς τους τουρίστες στην χώρα μας για να ξοδέψουν μερικά ευρώ τονώνοντας την ελληνική οικονομία και αυτό όχι χωρίς αντάλλαγμα καθώς τα τουριστικά γκρουπ που οργανώνονται στην Τουρκία συνδυάζουν τις επισκέψεις και σε ελληνικά παράλληλα και σε τουρκικά θέρετρα.
Όσον αφορά τις ελληνοτουρκικές διαφορές εδώ φυσικά όλα… βαίνουν πολύ καλά. Η Τουρκία συνεχίζει μια ξέφρενη κούρσα εξοπλισμών ενώ ενισχύεται συνεχώς η στρατιά του Αιγαίου και νέα υπερεξοπλισμένα πλοία του τουρκικού πολεμικού ναυτικού ετοιμάζονται να βγουν για κρουαζιέρα μέχρι τον Σαρωνικό χαιρετώντας την Ακρόπολη των «ρακένδυτων Ελλήνων».
Αλήθεια ως πότε ραγιάδες ραγιάδες!

πηγη

Τσίρκο έγινε η βουλη μόλις ανακοινώθηκε ότι ο Παπανδρέου ζήτησε νέα άδεια!!!

Το εξωφρενικό; ΕΛΕΙΠΕ και την ζήτησε άλλος βουλευτής για λογαριασμό του!
Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ, Λεωνίδας Γρηγοράκος ανακοίνωσε την άδεια του Γ. Παπανδρέου, την νέα του άδεια πιο σωστά, για απουσία στο εξωτερικό.

Μόλις ο κ.Γρηγοράκος τελείωσε την ανάγνωση η αίθουσα δονήθηκε από τα γέλια και τις φωνές. Όσο για τα σχόλια έδιναν κι έπαιρναν.
“Πάλι άδεια θέλει αυτός; Θα μείνει ποτέ στην Ελλάδα; Είναι δυνατόν να δίνει η βουλή άδειες στο πρωθυπουργό που κατέστρεψε τη χώρα;”
Ο κ. Γρηγοράκος οργίστηκε και απάντησε λέγοντας:
“Αν κάποιος έχει διαφορετική άποψη να πάρει τον λόγο και να την πει, και όχι να μουρμουρίζει από κάτω για να τον παίζουν τα κανάλια”.

"ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ" - Ρυθμίσεις οφειλών υπό την απειλή κατάσχεσης!

Κραδαίνοντας τον πέλεκυ των κατασχέσεων, ετοιμάζεται να δημοσιοποιήσει το υπουργείο Οικονομικών τη ρύθμιση οφειλών έναντι του Δημοσίου, την αποκαλούμενη και ως «τελευταία ευκαιρία», καθώς με βάση τον σχεδιασμό που έχει γίνει με την Τρόικα στόχος είναι η είσπραξη
περίπου 1,9 δισ ευρώ από τις παλιές οφειλές και περίπου 2,8 δισ ευρώ σε βάθος 4ετίας από τη ρύθμιση οφειλών.

Με έγγραφο του σε απάντηση προς τη βουλευτή Μαρία Κόλλια- Τσαρουχά, ο υφυπουργός Οικονομικών Γιώργος Μαυραγάνης ενημερώνει ότι ο νόμος προβλέπει, πλέον, κατασχέσεις- εξπρές για τις τραπεζικές καταθέσεις και συγκεκριμένα εντός 10 ημερών από την υποβολή του αιτήματος από την αρμόδια εφορία.

Πρόκειται για διάταξη που προστέθηκε το 2010, προκειμένου να ενισχυθούν τα «εργαλεία» του ΚΕΔΕ, ενώ υπάρχει και γνωμοδότηση του ΝΣΚ, σύμφωνα με την οποία «η απαίτηση αυτή καθίσταται δημόσιο έσοδο και κατά συνέπεια μπορεί να επιδιωχθεί η είσπραξη της με τα μέσα της διοικητικής εκτέλεσης δυνάμει νέου νόμιμου τίτλου κατά του τρίτου και βεβαίωση αυτού», άρα χωρίς να χρειάζεται άλλη ειδική διαδικασία.

Επιπλέον, με το ίδιο έγγραφο ο κ. Μαυραγάνης γνωστοποίησε τη εντολή προς όλες τις ελεγκτικές υπηρεσίες για τον εντοπισμό όλων των περιουσιακών στοιχείων κυρίως των μεγαλοοφειλετών και ακολούθως κατασχέσεις σε ακίνητα, εισοδήματα από ακίνητα, καταθέσεις, μισθούς, εφόσον δεν υπάρξει ανταπόκριση στις νέες ευνοϊκές διατάξεις ρύθμισης. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία, 6.106 φορολογούμενοι χρωστάνε από 300 χιλ. έως 1 εκατ. ευρώ, 4.480 φορολογούμενοι οφείλουν από 1 εκατ. έως 10 εκατ. ευρώ και 699 φορολογούμενοι από 10 εκατ. έως 100 εκατ. ευρώ, ενώ το υπουργείο Οικονομικών διαθέτει στοιχεία για 42 φορολογούμενους με χρέη πάνω από 100 εκατ. ευρώ!

Το ΥΠΕΚΑ ανακοίνωσε το σχέδιο αναδιάρθρωσης και αποκρατικοποίησης της ΔΕΗ.

Δημιουργία «μικρής ΔΕΗ» με αντιπροσωπευτικές μονάδες ηλεκτροπαραγωγής που θα πουληθούν σε ιδιώτη, είσοδο στρατηγικού επενδυτή στη ΔΕΗ και πώληση του 49% των δικτύων μεταφοράς ηλεκτρικής ενέργειας περιλαμβάνει το σχέδιο αναδιάρθρωσης και αποκρατικοποίησης της ΔΕΗ που ανακοινώθηκε...
σήμερα από το ΥΠΕΚΑ.

Το σχέδιο έχει ορίζοντα ολοκλήρωσης το 2015 και περιλαμβάνεται στο μνημόνιο οικονομικής πολιτικής που έχει συμφωνηθεί με την τρόικα.

Όπως επεσήμαιναν αρμόδιες πηγές, εκτός από την εξασφάλιση εσόδων για το Δημόσιο μέσω της αποκρατικοποίησης της εταιρίας, το σχέδιο διασφαλίζει και τη δημιουργία των συνθηκών για την ανάπτυξη υγιούς ανταγωνισμού και την απελευθέρωση της αγοράς ηλεκτρισμού.


Αναλυτικότερα το σχέδιο περιλαμβάνει τα εξής:

1. Διαχωρισμό και αποκρατικοποίηση του Διαχειριστή Συστήματος (ΑΔΜΗΕ), με τελική κατάληξη την ολοκληρωτική αποχώρηση της ΔΕΗ από τα δίκτυα μεταφοράς.

Η πρώτη φάση, που θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2013, προβλέπει είσοδο επενδυτή μέσω αύξησης μετοχικού κεφαλαίου με την οποία θα εκχωρηθεί έως το 49% των μετοχών και η διοίκηση της εταιρείας. Στη δεύτερη φάση που θα ολοκληρωθεί στο δεύτερο τρίμηνο του 2014 ο επενδυτής θα αποκτήσει τουλάχιστον το 51% των μετοχών με πρόβλεψη για διατήρηση ποσοστού καταστατικής μειοψηφίας από το Δημόσιο. Οι προσφορές που θα κατατεθούν εξ αρχής από τους ενδιαφερόμενους θα καλύπτουν και τις δυο φάσεις.

2. Δημιουργία νέας καθετοποιημένης εταιρείας ηλεκτρισμού.
Στόχος είναι να δημιουργηθεί βιώσιμη ανταγωνιστική νέα εταιρεία στην οποία θα δοθεί το 30% περίπου του υφιστάμενου παραγωγικού δυναμικού της ΔΕΗ και νέων μονάδων, καθώς και αναλογικό ποσοστό της δραστηριότητας της Γενικής Διεύθυνσης Εμπορίας της ΔΕΗ. Θα περιλαμβάνει δηλαδή λιγνιτικές, υδροηλεκτρικές και μονάδες φυσικού αερίου καθώς και ορυχεία λιγνίτη. Το ακριβές παραγωγικό θα καθοριστεί μετά από διαβούλευση με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή μέχρι το τέλος Ιουνίου 2013, υπολογίζεται ωστόσο να μεταφερθούν 1400 μεγαβάτ λιγνιτικών, 500 υδροηλεκτρικής και 500 μεγαβάτ μονάδων φυσικού αερίου. Ο διαγωνισμός για την πώληση της μικρής ΔΕΗ θα γίνει με τη συνδρομή του ΤΑΙΠΕΔ. Η νέα εταιρεία θα πρέπει να στελεχωθεί με το ανθρώπινο δυναμικό που απασχολείται στις συγκεκριμένες παραγωγικές μονάδες και ορυχεία, και από το ανάλογο ανθρώπινο δυναμικό των λοιπών διευθύνσεων της ΔΕΗ (π.χ. λογιστήριο, μηχανογράφηση και άλλες υποστηρικτικές υπηρεσίες) ενώ θα αναλάβει αναλογικά και μέρος του χρέους της ΔΕΗ.

Η ολοκλήρωση των ενεργειών θα γίνει το πρώτο τρίμηνο του 2015 και θα ακολουθήσει αμέσως η έναρξη των δραστηριοτήτων της νέας εταιρείας.

3. Αποκρατικοποίηση της ΔΕΗ.
Προβλέπεται η διάθεση σε στρατηγικό επενδυτή του 17% των μετοχών της εταιρείας από το 51% που κατέχει το Δημόσιο και έχουν ήδη μεταφερθεί στο ΤΑΙΠΕΔ. Η διαδικασία εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2015, ή εντός του πρώτου τριμήνου του 2016.
Πηγή:  topontiki.gr

ΚΑΙ Η ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ

Ποιός τρέφει ακόμη αυταπάτες σε αυτή τη χώρα; Ακόμη κι ο πιο ανόητος και τελευταίος πολίτης αυτού του τόπου μπορεί να μυριστεί την βρωμιά που παίζεται πίσω από την πλάτη του.
 Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Θα υποστηρίξουμε και θα υποστηρίζουμε νύν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων, κάθε προσπάθεια, κάθε εκδήλωση ανυπακοής και αντίστασης ενάντια σε ό,τι σκοτώνει την ζωή μας.

Αρκεί να είναι μια τίμια και ειλικρινής προσπάθεια που θα εναντιώνεται -στην παρούσα φάση- στο εγκληματικό πολιτικό καθεστώς που λυμαίνεται τη χώρα.

Και αυτή η προσπάθεια ΔΕΝ μπορεί να καθοδηγείται από κόμματα και καιροσκόπους πολιτικούς και μη. Αυτού του είδους τις λέρες τις τρώμε στη μάπα δεκαετίες.

Δεν μπορεί να καθοδηγείται γιατί αυτοί οι τύποι έχουν πολλάκις αποδείξει πως είναι καθοδηγούμενοι και εξαρτημένοι από τις διεφθαρμένες παρατάξεις τους ή από τα κόμματα εκείνα που δήθεν ενδιαφέρονται για το λαό.

Τα ανθρωπάκια αυτού του είδους που είναι νεκρά από σαφείς και ξεκάθαρες κουβέντες, πόσο μάλλον από αντρίκειες πράξεις θα πρέπει να ξέρουν πλέον πως τα περιθώρια στενεύουν.

Έτσι όπως βίαια τελείωσε το όνειρο του κομματικού και συνάμα πελατειακού υπάλληλου, έτσι θα τελειώσει και η προδοτική σχέση του κάθε εργατοπατέρα με τον απλό εργαζόμενο.

Το μόνο που μένει είναι να τους πετάξουμε με τις κλωτσιές, στη θάλασσα.


Παρέα με τους κομματάρχες και τα παράσιτα.
Άλλωστε η ευθύνη που τους βαραίνει είναι εξίσου τεράστια. Καθώς αποτελούν το ανάχωμα της υπεράσπισης του διεφθαρμένου συστήματος και της διαιώνισής του.

Με άλλοθι την ιδιότητα του εργάτη ή του υπάλληλου.

Η αλήθεια είναι πως δεν περιμέναμε να ξεκινήσει η επανάσταση από τους καθηγητές. Γιατί παρά την μεγάλη κινητοποίηση οι αφελείς δάσκαλοι στηρίχθηκαν στις εξαρτημένες ηγεσίες τους και ταυτόχρονα περίμεναν υποστήριξη από τα συστημικά κόμματα. Δυστυχώς ή ευτυχώς πήρανε το μάθημά τους. Όπως το πήρανε και οι ναυτεργάτες, οι χαλυβουργοί, οι οδοκαθαριστές, οι των μαζικών μεταφορών, και ένα σωρό άλλοι.

Επομένως το φιάσκο και το πισωγύρισμα κυρίως της ΟΛΜΕ και λιγότερο των από κάτω δεν αποτελεί έκπληξη. Έκπληξη θα αποτελούσε αν σύσσωμη η κοινωνία, γονείς και μαθητές στεκότανε δίπλα στους καθηγητές, να διεκδικήσουνε μια καλύτερη παιδεία, ένα καλύτερο μέλλον για όλους εμάς που δεν είμαστε καθηγητές και όλοι μαζί να αφήσουνε και να αφήσουμε κατά μέρος τις προσωπικές μας επιδιώξεις.

Ναι αυτό θα ήτανε εκπληκτικό. Και μια πραγματική βάση που θα μπορούσε να δημιουργηθεί και να μεγαλώσει ένα κίνημα από τα κάτω αλληλεγγύης και αντίστασης.

Αντί αυτού όμως βρεθήκανε κάποιοι και εναντιώθηκαν, όπως εναντιώθηκαν και στους ναυτεργάτες, γιατί τα πλοία ήταν δεμένα και θα ματαιώνανε τις διακοπές τους.

Όπως με τους σκουπιδιάρηδες γιατί οι Έλληνες κρατάνε πεντακάθαρες τις πόλεις και τις παραλίες τους.

Ή με τα τραμ
και τα λεωφορεία για να προλάβουνε να πάνε στην μίζερη δουλειά τους.

Περάσανε πια τα χρόνια που οι απεργίες, ναι εκείνες οι γελοίες απεργίες των ΓΣΕΕ & ΑΔΕΔΥ που γινόντουσαν για να πιέζεται η πράσινη ή η μπλε κυβέρνηση και να μοιράζονται οι μίζες εκατέρωθεν.

Πλέον οι κινητοποιήσεις που θα γίνονται από εδώ και πέρα δεν θα έχουν να κάνουν με την διεκδίκηση προνομίων.

Θα έχουν να κάνουν με την εξασφάλιση των απαραίτητων για επιβίωση. Και μέσα σε οδυνηρές για όλους μας συνθήκες.

Γι’ αυτό καλό θα είναι να πάψουν ορισμένοι να ασκούν κριτική που στοχεύει σε λάθος ζητούμενο και προσφέρει άλλοθι στο καθεστώς.

Γι’ αυτό και οι ίδιοι οι εργαζόμενοι θα πρέπει ΜΟΝΟΙ τους να μοιραστούνε έναν κοινό αγώνα ζωής και θανάτου με σκοπό την κοινωνική δικαιοσύνη και απελευθέρωση.

Χωρίς ηγεσίες εξαρτημένες και προδοτικές συνδικαλιστικές κλίκες.

Γιατί ο αγώνας που πρέπει να δοθεί και θα δοθεί, θα είναι ένας αγώνας ανάμεσα σε αυτούς που θέλουν να ζήσουν με αξιοπρέπεια και σε αυτούς που θα είναι μια ζωή κομπάρσοι και κολαούζοι στα ανθρωπάκια που μας κυβερνάνε.


Και αυτό αφορά όλους εμάς εκτός από αυτούς τους ρουφιάνους που μια ζωή σκύβουν το κεφάλι στον ισχυρό και προδίδουν τον αδύναμο.

Και οι τελευταίοι θα έχουνε την τύχη που τους αρμόζει.

πηγη

Ποινή μαμούθ για τον παιδεραστή Σειραγάκη - 220 χρόνια φυλάκιση

 

 

 

 

 

 

 

Με την αγόρευση του συνηγόρου υπεράσπισης του προπονητή Νίκου Σειραγάκη ολοκληρώθηκε το απόγευμα στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Πειραιά η ακροαματική διαδικασία της πολύκροτης δίκης παιδεραστίας.

Σύμφωνα με το prismanews.gr o περιβόητος παιδεραστής Σειραγάκης καταδικάστηκε από το Μεικτο Ορκωτό Δικαστήριο Πειραιά σε 220 χρόνια φυλάκισης, μία ποινή πρωτοφανής για τα ελληνικά δεδομένα! 

Σύμφωνα με πληροφορίες του κρητικού ειδησεογραφικού site η ποινή αρχικά ήταν 262 έτη!

Επίσης, το δικαστήριο επέβαλλε στον Σειραγάκη τη στέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων του για πέντε χρόνια. Τέλος, η έφεση του κατηγορούμενου δεν θα έχει αναστέλλουσα μορφή. Το αίτημα για αναγνώριση ελαφρυντικών δεν έγινε αποδεκτό από το Δικαστήριο. 

Υπενθυμίζεται ότι η Εισαγγελέας πρότεινε την ενοχή του παιδεραστή Σειραγάκη για 46 από τα 48 συνολικα κακουργήματα για τα οποία κατηγορείται καθώς επίσης και για πέντε πλημμελήματα για τα οποία κατηγορείται.

Κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων σε όσους δεν εξοφλήσουν το χαράτσι.

Μέσα σε ένα μήνα και εφάπαξ θα κληθούν να πληρώσουν το χαράτσι του 2013 όσοι ιδιοκτήτες ακινήτων δεν τον εξοφλήσουν μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ σε πέντε δόσεις, ενώ σε περίπτωση που δεν καταβληθεί στην αρμόδια ΔΟΥ θα ξεκινήσει η...
κατάσχεση περιουσιακών στοιχείων, όπως προβλέπει η νέα διάταξη,
Σύμφωνα με την Ημερησία οι νέες διατάξεις, ήρθαν μετά από απόφαση του Γενικού Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων Χάρη Θεοχάρη, στην οποία επιπλέον καθορίζονται και όλα τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για όσους δεν θα πληρώσουν το χαράτσι, ή θα το καταβάλουν μειωμένο.
Πηγή: paraskhnio.gr

Ναυτιλία, αεροδρόμια και ΤΡΑΙΝΟΣΕ ζήτησαν οι Κινέζοι από τον Σαμαρά

Ολοκληρώθηκε στο Πεκίνο η συνάντηση του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά με τον Κινέζο ομόλογό του Λι Κετσιάνγκ. Στο τραπέζι των συζητήσεων των δύο ηγετών βρέθηκαν όπως ήταν φυσικό οι ελληνοκινεζικές σχέσεις με έμφαση στην οικονομική συνεργασία ως βάση για τη διαμόρφωση μίας μακρόπνοης στρατηγικής σχέσης....

Ο Κινέζος πρωθυπουργός έκανε λόγο για συγκεκριμένα πεδία επενδύσεων που ενδιαφέρεται η χώρα του. Το επιχειρηματικό ενδιαφέρον από την πλευρά της Κίνας εστιάζεται στην επέκταση της δραστηριοποίησης της Cosco στο λιμάνι του Πειραιά, στο ενδεχόμενο να επενδύσουν οι Κινέζοι στους ελληνικούς σιδηροδρόμους, αλλά και στο ενδιαφέρον για άλλα λιμάνια και αεροδρόμια της χώρας.

Παράλληλα το ενδιαφέρον της Κίνας για την αξιοποίηση του Ελληνικού εξέφρασε για πρώτη φορά επίσημα ο Κινέζος πρωθυπουργός. Ενώ σε ότι αφορά τα αεροδρόμια, η συζήτηση αφορά κατ΄ αρχάς σε μεγάλο ποσοστό του Ελευθέριος Βενιζέλος, όπου οι Κινέζοι ενδιαφέρονται για τουλάχιστον το 30% της συμμετοχής του ελληνικού δημοσίου. Ακόμη έντονο είναι το κινεζικό ενδιαφέρον για το αεροδρόμιο στο Καστέλι της Κρήτης.

Αναφορικά με τα λιμάνια, όπως γράφει και το capital οι κινεζικές εταιρείες αναζητούν ακίνητα στην ευρύτερη περιοχή του Ικονίου και του Θριάσιου προκειμένου να εγκαταστήσουν εκεί γραμμές συναρμολόγησης προκατασκευασμένων (knock down kits) προϊόντων ώστε με τον τρόπο αυτό να επιτύχουν (όπως προαναφέρθηκε) ονομασία ευρωπαϊκής συναρμολόγησης και ευνοϊκότερους όρους διακίνησης εντός των ευρωπαϊκών αγορών.

Πέραν του Πειραιά οι Κινέζοι ενδιαφέρονται και για τα λιμάνια Αλεξανδρούπολης, Καβάλας και Θεσσαλονίκης, όπου και σε αυτές τις περιπτώσεις θα προχωρήσουν σε ενισχυτικές επενδυτικές δραστηριότητες οι οποίες δεν αποκλείεται να απλωθούν και στις όμορες χώρες.

Σαμαράς: Να γίνει η Κίνα μέλος του «ελληνικού success story»

Από την πλευρά του ο κ. Σαμαράς μιλώντας στην Κινέζικη Ακαδημία Επιστημών τόνισε πως η Ελλάδα κερδίζει το στοίχημα και κάλεσε τους Κινέζους επιχειρηματίες να επενδύσουν στη χώρα μας και να γίνουν μέρος του «ελληνικού success story».

Πρόσθεσε μάλιστα πως η Ελλάδα κέρδισε ξανά την αξιοπιστία της κάτι που πέρυσι δεν ήταν καθόλου δεδομένο, τόνισε ο κ. Σαμαράς. Αυτό φαίνεται, όπως σημείωσε, από τη μείωση των spread και από τις εκτιμήσεις των αγορών.

«Δεν θα ήμουν εδώ αν δεν είχαμε στην Ελλάδα αλλάξει ρότα. Δεν θα ήμουν εδώ αν δεν μπορούσα να σας κοιτάξω στα μάτια και να σας πω πως μπορούμε να επιταχύνουμε και να χτίσουμε πάνω σε ό,τι δούλεψε. Κι ό,τι δεν δούλεψε μπορούμε να το φτιάξουμε» τόνισε ο πρωθυπουργός.

Στην ομιλία του έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη μεγάλη ζημιά που έχει υποστεί η ελληνική οικονομία λόγω της κρίσης, στη μείωση του ΑΕΠ περίπου κατά 25%, αλλά και στην ιδιαίτερα υψηλή ανεργία που αγγίζει το 27% και στους νέους το 60%.

Κυβερνητικές πηγές εξέφραζαν ικανοποίηση και σημείωναν ότι είναι ένα καλά προετοιμασμένο ταξίδι, καθώς υπήρχε επικοινωνία και ανταλλαγή απόψεων με Κινέζους αξιωματούχους για συγκεκριμένους τομείς εδώ και αρκετό καιρό.

Το πρόγραμμα του Αντώνη Σαμαρά στην Κίνα

Την Παρασκευή ο πρωθυπουργός θα μιλήσει στο Ελληνοκινεζικό Business Forum, θα συναντηθεί με τον πρόεδρο του Εθνικού Λαϊκού Κογκρέσου της Κίνας κ. Ζιανγκ Ντεγιάνκγ και θα γίνει δεκτός από τον πρόεδρο της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας Σι Τζινπίνγκ.

Το Σάββατο, ο πρωθυπουργός θα βρίσκεται στην Χαντζόου, όπου μεταξύ άλλων, θα συναντηθεί με τον κυβερνήτη της Περιφέρειας και θα μιλήσει στο World Cultural Forum, ενώ στη συνέχεια μεταβαίνει στην Σαγκάη όπου θα συναντηθεί με τον δήμαρχο της πόλης και θα μιλήσει σε Επιχειρηματικό Forum.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού του, ο πρωθυπουργός θα έχει μεγάλο αριθμό κατ' ιδίαν συναντήσεων με κρατικούς αξιωματούχους και επικεφαλής κινεζικών επιχειρηματικών Ομίλων.

Την Κυριακή ο πρωθυπουργός αναχωρεί για επίσκεψη εργασίας στο Μπακού του Αζερμπαϊτζάν, όπου θα έχει συνάντηση με την πολιτική ηγεσία της χώρας. Αργά το βράδυ της Κυριακής θα επιστρέψει στην Αθήνα.



iefimerida.gr

Απεργία η ελληνική

Η απεργία εδραιώθηκε ως αναπόφευκτο μέσο αντίδρασης στα τέλη του 19ου αιώνα, τότε που η βιομηχανική επανάσταση άλλαζε ραγδαία τις κοινωνικές δομές και τις υπάρχουσες τάξεις. Ελλείψει της αστικής τάξης, που μετέπειτα λειτούργησε ως ένα είδος φίλτρου ανάμεσα στα ανώτερα και κατώτερα οικονομικά στρώματα, αλλά και ελλείψει οποιασδήποτε εργατικής νομοθεσίας και δικαιοδοσίας, αναγκαστικά η απεργία αποτέλεσε τον μοναδικό τρόπο αντίδρασης εργατών και υπαλλήλων για τις αδικίες που πολύ συχνά έπρεπε να υποστούν. Εξαντλητικά ωράρια, 6-7ήμερη εργασία, μισθοί αποσυνδεμένοι από την παραγωγικότητα και την κερδοφορία, ανθυγιεινές συνθήκες και ανυπαρξία οποιασδήποτε επαφής και διαλόγου με την εργοδοσία, ήταν μερικά από τα στοιχεία που έπρεπε να ανταπεξέλθουν εκατομμύρια άνθρωποι, προκειμένου να επωφεληθούν με ένα απειροελάχιστο ποσοστό από τον πλουτισμό των εκάστοτε ελίτ.

Η απεργία βασίστηκε στο απλό σκεπτικό ότι εφόσον δεν υπήρχαν νόμοι ή καλλιεργημένη κοινωνική συνείδηση που θα «κατανοούσε» και θα προστάτευε τους εργαζόμενους από αυτά τα στοιχεία, ο μόνος τρόπος για να έρθει η οποιαδήποτε εργοδοσία σε διάλογο, θα ήταν να ζημιωθεί οικονομικά ώστε να κατανοήσει την πραγματική παραγωγική αξία των εργαζομένων. Άρα βασική αρχή της απεργίας ήταν πρωτίστως η οικονομική ζημιά της εργοδοσίας, που στη συνέχεια θα εξαναγκάζονταν σε διαπραγμάτευση με τα όποια αιτήματα των εργαζομένων. Ένας άτυπος εκβιασμός που αφορούσε κυρίως τον κλειστό κύκλο της σχέσης εργαζόμενου - εργοδότη.

Τα χρόνια πέρασαν, η δημοκρατία αναπτύχθηκε στα δυτικά κράτη, η αστική τάξη διογκώθηκε και μαζί με τις κοινωνικές απαιτήσεις για βελτίωση των ανθρώπινων δικαιωμάτων, επήλθε και βελτίωση των εργασιακών που συνεχώς, ακόμα και σήμερα μοιάζουν με ένα παιχνίδι «tug-o-war» που προσαρμόζεται στις εκάστοτε οικονομίες. Σε κάθε περίπτωση όμως, υπάρχει η εργατική νομοθεσία, η συνεχής έρευνα για την ασφάλεια και υγιεινή στην εργασία, και θεσμικοί μηχανισμοί στους οποίους μπορεί καταφεύγει ο εργαζόμενος. Οι απεργίες εξελίσσονται συνήθως μετά από διαρκή διάλογο, ως ύστατη λύση και ως μέσο πίεσης σε συγκεκριμένα ιδιωτικά συμφέροντα.

Στην Ελλάδα τα πράγματα εξελίχθηκαν ελαφρώς διαφορετικά. Ενώ ακολουθήθηκε κουτσά στραβά το ίδιο μοντέλο, οι απεργίες άκμασαν κυρίως στο χώρο του Δημοσίου Τομέα, όπου όσον αφορά το καθεστώς της εργοδοσίας, ισχύει κάτι που συνεχώς ξεχνάμε. Ότι εργοδότης δεν είναι η εκάστοτε Κυβέρνηση, αλλά το Κράτος. Δηλαδή, ένα σύνθετο μόρφωμα όπου η μισθοδοσία εξασφαλίζεται από τους πόρους των πολιτών, και η διαχείριση από ανώνυμα τμήματα που ονομάζονται Υπουργεία και κατά κανόνα εξυπηρετούν πολιτικά συμφέροντα. Έτσι, σε οποιαδήποτε απεργία στον Δημόσιο Τομέα, ο εργοδότης που ζημιώνεται οικονομικά είναι οι πολίτες, και αυτός που ζημιώνεται, ας πούμε θεσμικά, το εμπλεκόμενο Υπουργείο. Δεν υπάρχει σαφής, επώνυμος εργοδότης που θα καταγράψει ζημιές, πέρα από κάποιο ενδεχόμενο πολιτικό κόστος. Και στην ουσία, αυτό το τελευταίο είναι στο οποίο στοχεύουν οι όποιες απεργίες. Να δημιουργηθεί, δηλαδή, ένα είδος δυσφήμισης για το χαρτοφυλάκιο του εκάστοτε Υπουργού που ενδεχομένως να ξεσηκώσει κάποια αόριστη κοινωνική αποδοχή.

Οι ελληνικές απεργίες στον Δημόσιο Τομέα παίζουν στην ίδια σκακιέρα που παίζεται το πολιτικό παιχνίδι της μεταπολίτευσης εδώ και 30 χρόνια. Αυτό όπου απλά κομματικοί στρατοί και συγκεκριμένα συμφέροντα αλληλοσυγκρούονται. Οργανωμένες συντεχνίες, ή μεμονωμένες κλαδικές περιπτώσεις, προσπαθούν με πολιτικό τρόπο (και φυσικά με τη στήριξη κάποιου συστημικού κόμματος) να εκβιάσουν καταστάσεις, πάντα όμως εντός της ίδιας σκακιέρας. Ποτέ σε σχέση με την υπόλοιπη κοινωνία, άσχετα αν τελικά, επί του πρακτέου, ο εργοδότης τους είναι η υπόλοιπη κοινωνία, η ευρυθμία της οποίας ζημιώνεται άμεσα από την απεργία. Γι' αυτό και οι συγκεκριμένοι απεργοί φροντίζουν να διανθίζουν τις κινητοποιήσεις τους με εθνοπατριωτικές φανφάρες, και συνεχώς αναφέρονται στο συμφέρον του λαού. Γενικά και αόριστα. Απλά για να δημιουργήσουν έναν εικονικό κρίκο που θα συνδέσει την κοινωνία με τα αιτήματά τους. Το κομματικοποιημένο ελληνικό Κράτος, που εδώ και 190 σχεδόν χρόνια γίνεται βορά σε διάσπαρτα πολιτικά και οικονομικά μικρά και μεγάλα συμφέροντα, απλά προσφέρει το έδαφος για τέτοιου είδους παιχνίδια που τελικά αφορούν μόνο το ίδιο το σύστημα και όχι την κοινωνία. Η τελευταία, απλά κάνει υπομονή ή αναλώνεται σε ανούσιες ρητορικές που, καθαρά για λόγους αντιπερισπασμού, ανάγουν ρεαλιστικά προβλήματα σε ιδεοπολιτικά.

Bruegel: Δεν ήταν πετυχημένο το πρόγραμμα για την Ελλάδα.

Στο συμπέρασμα ότι το ελληνικό πρόγραμμα προσαρμογής αποδείχθηκε λιγότερο επιτυχημένο από αυτό της Ιρλανδίας και της Πορτογαλίας, καταλήγει μελέτη της γνωστής «Δεξαμενής Σκέψης» των Βρυξελλών, Bruegel, η οποία δόθηκε χθες στη δημοσιότητα, υπό τον τίτλο «Μια πρώτη αξιολόγηση για τη βοήθεια της...
ΕΕ και του ΔΝΤ προς τις χώρες της ευρωζώνης».
 
Το Bruegel καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι πρόωρες εκτιμήσεις της τρόικας σχετικά με την ικανότητα της ελληνικής οικονομίας να προσαρμοστεί, αποδείχθηκαν αισιόδοξες. Αντίθετα, οι παραδοχές της τρόικας στην περίπτωση της Ιρλανδίας και της Πορτογαλίας αποδείχθηκαν πιο ρεαλιστικές και η επιστροφή των χωρών αυτών στις αγορές είναι εφικτή.
 
Σύμφωνα με το Bruegel, ένα «υπεραπλουστευμένο» συμπέρασμα όσον αφορά την αποτελεσματικότητα των προγραμμάτων προσαρμογής είναι ότι το ιρλανδικό πρόγραμμα φαίνεται πετυχημένο, καθώς εκτιμάται ότι η χώρα βρίσκεται στον σωστό δρόμο για να εξέλθει από το τριετές πρόγραμμα και σταδιακά ανακτά την πρόσβασή της στις αγορές, παρότι υπάρχουν ορισμένοι κίνδυνοι. Όσον αφορά την Πορτογαλία, το Bruegel εκτιμά ότι η επιτυχία του προγράμματος δεν είναι εγγυημένη, καθώς η οικονομία τής χώρας παραμένει διαρθρωτικά αδύναμη και ευάλωτη. Όσον αφορά, όμως το ελληνικό πρόγραμμα, το Bruegel θεωρεί ότι ήταν αποτυχημένο.
 
Ειδικότερα, όσον αφορά την Ελλάδα το Bruegel εκτιμά ότι η αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους θα ήταν προτιμότερο να είχε γίνει νωρίτερα και προσθέτει ότι η καθυστερημένη αναδιάρθρωση είχε ως αποτέλεσμα μεγαλύτερες ζημιές για τους φορολογούμενους. Παράλληλα, αφήνει να εννοηθεί ότι ο επίσημος τομέας θα πρέπει να αναγνωρίσει ότι η Ελλάδα δεν δύναται να αποπληρώσει το χρέος της. Η μελέτη του Bruegel επισημαίνει ότι η Ελλάδα βρίσκεται σε εντελώς διαφορετική πορεία από αυτήν της Ιρλανδίας και της Πορτογαλίας για τρεις λόγους: Πρώτον, οι αρχικές συνθήκες ήταν ιδιαίτερα δυσμενείς για την Ελλάδα. Δεύτερον, το ελληνικό διοικητικό και πολιτικό σύστημα είναι πολύ πιο αδύναμο σε σχέση με αυτό των δύο άλλων χωρών. Τρίτον, η Ελλάδα ήταν η πρώτη χώρα που ζήτησε οικονομική βοήθεια, όταν η ευρωζώνη ήταν εντελώς απροετοίμαστη για μια τέτοια κρίση.
 
Σε γενικές γραμμές, το Bruegel τονίζει ότι τα προγράμματα της τρόικας πέτυχαν σε ορισμένους τομείς και ταυτόχρονα απέτυχαν σε άλλους. Για παράδειγμα, αναφέρει ότι η ταχύτερη από το αναμενόμενο συρρίκνωση των δημοσιονομικών ελλειμμάτων θα μπορούσε να θεωρηθεί επιτυχία, ενώ αποτυχία είναι η βαθύτερη από το αναμενόμενο ύφεση και η υψηλή ανεργία. Ειδικότερα για την ανεργία στην Ελλάδα και την Πορτογαλία, το Bruegel σημειώνει ότι δεν ευθύνονται μόνο τα μέτρα λιτότητας, αλλά και η δυσλειτουργία της αγοράς εργασίας στις χώρες αυτές.
 
Εξάλλου, οι συντάκτες της έκθεσης, οι οικονομολόγοι Ζαν Πιζανί Φερί, Αντρέ Σαπίρ και Γκούντραμ Βουλφ, επισημαίνουν ότι για την αντιμετώπιση της κρίσης, η συνεργασία της ΕΕ και του ΔΝΤ αρχικά ήταν αναπόφευκτη και αναγκαία, κυρίως λόγω της έλλειψης τεχνογνωσίας και εμπειρίας της ΕΕ, καθώς και έλλειψης εμπιστοσύνης προς τα ευρωπαϊκά όργανα να δράσουν μόνα τους. Ωστόσο, εκτιμούν ότι στο μέλλον, η συμμετοχή του ΔΝΤ σε προγράμματα οικονομικής βοήθειας θα πρέπει να περιοριστεί στο 10% της συνολικής βοήθειας, όπως έγινε στην περίπτωση της Κύπρου.
 
Ειδικότερα, όσον αφορά την τρόικα, οι συντάκτες της έκθεσης προτείνουν τα εξής:
 
Πρώτον, ο ρόλος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής θα πρέπει να μετατραπεί σε ένα είδος «Ευρωπαϊκού Νομισματικού Ταμείου», ούτως ώστε να αποφευχθεί ο διττός ρόλος της ως αντιπρόσωπου του Ευρωπαϊκού Μηχανισμού Σταθερότητας και του Eurogroup από τη μία και ως Κοινοτικού Οργανισμού από την άλλη.
 
Δεύτερον
, ο ρόλος της ΕΚΤ στην τρόικα θα πρέπει να είναι όσο το δυνατό πιο διακριτικός, ώστε να αποφευχθούν συγκρούσεις συμφερόντων. Η ΕΚΤ θα πρέπει να έχει πρόσβαση σε πληροφορίες και να εκφράζει τις ανησυχίες της όταν χρειάζεται, αλλά δεν χρειάζεται να έχει πλήρη διαπραγματευτική ισχύ.
 
Τρίτον, η συμμετοχή του ΔΝΤ στα προγράμματα χωρών της ευρωζώνης θα πρέπει να συνεχιστεί έως ότου συσταθεί ένα Ευρωπαϊκό Νομισματικό Ταμείο και έως ότου η ευρωζώνη γίνει μέλος του ΔΝΤ. Έως τότε, το ΔΝΤ πρέπει να είναι «καταλυτικός δανειστής», υπό την έννοια της συμμετοχής με ένα ελάχιστο ποσοστό στη χρηματοδότηση των προγραμμάτων διάσωσης και ταυτόχρονα της παροχής τεχνικής βοήθειας τόσο στο ενδιαφερόμενο κράτος όσο και στην ΕΕ. Στην περίπτωση αυτή, διατηρεί επίσης ακέραια τη δυνατότητα να αποχωρήσει σε περίπτωση διαφωνίας. Συγκεκριμένα προτείνεται η συμμετοχή του ΔΝΤ να περιοριστεί στο 10% της συνολικής χρηματοδότησης.
 
Τέλος, το Bruegel σημειώνει ότι στη μελέτη του δεν έλαβε υπόψη τις μεταβολές στο εισόδημα και στον πλούτο των χωρών που βρίσκονται σε πρόγραμμα, ούτε τις κοινωνικές επιπτώσεις λόγω της μεγάλης αύξησης της ανεργίας και της ανεργίας των νέων στις χώρες του μνημονίου.

Πηγή:  topontiki.gr

Πιστοποίηση της Επαγγελματικής Ικανότητας των Οδηγών της ΟΣΥ

Στις σύγχρονες εγκαταστάσεις του εκπαιδευτικού της κέντρου, χωρίς κόστος για το προσωπικό της, προχωρά η ΟΣΥ στην πιστοποίηση της επαγγελματικής ικανότητας των οδηγών της.

Η εταιρεία των Οδικών Συγκοινωνιών (Ο.ΣΥ. Α.Ε.) ξεκίνησε από τη Δευτέρα 13.05.2013 με πρωτοβουλία της Διοίκησης, την πιστοποίηση της επαγγελματικής ικανότητας των οδηγών που καθημερινά εκτελούν το συγκοινωνιακό της έργο.
Στην προσπάθειά της η Ο.ΣΥ. Α.Ε. να βελτιώσει τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό από τις οδικές συγκοινωνίες, σε συνδυασμό με το να προσαρμοστεί στην Ευρωπαϊκή Οδηγία 2003/59/ΕΚ η οποία υποχρεώνει όλα τα κράτη – μέλη να επιμορφώσουν το προσωπικό που χρησιμοποιούν στις επιχειρήσεις έτσι ώστε να αποφευχθεί η δημιουργία ανισοτήτων στις συνθήκες ανταγωνισμού, προχώρησε στην ίδρυση και λειτουργία του κέντρου Πιστοποίησης Επαγγελματικής Ικανότητας (Π.Ε.Ι.).
Το Π.Ε.Ι. υλοποιεί σεμινάρια διάρκειας 35 διδακτικών ωρών με τη χρήση σύγχρονων εποπτικών μέσων που στοχεύουν στο να καταρτίσουν τους επαγγελματίες οδηγούς σε θέματα που σχετίζονται με την ασφαλή και οικονομικότερη οδήγηση (ECO DRIVING).
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει θεματικές ενότητες που σχετίζονται με την ορθολογική οδήγηση, τους κανόνες ασφαλείας, τη συνεργασία με τους επιβάτες, τη συντήρηση των οχημάτων, την περιβαλλοντική ασφάλεια, τη διαχείριση κρίσης, την αποφυγή ατυχημάτων, τη συμπεριφορά των οδηγών και πληθώρα τεχνικών θεμάτων.
Το Κέντρο Πιστοποίησης Επαγγελματικής Ικανότητας (Π.Ε.Ι.) λειτουργεί σε νέες σύγχρονες εγκαταστάσεις στο αμαξοστάσιο της Ο.ΣΥ. Α.Ε. στην Ανθούσα και έχει τη δυνατότητα να υποδέχεται καθημερινά 110 εκπαιδευόμενους οδηγούς ανά βάρδια, σε τέσσερις αίθουσες διδασκαλίας που διαθέτουν σύγχρονο εποπτικό εξοπλισμό (projectors, Η/Υ, οθόνες, πίνακες κτλ).
Από την διαδικασία της εκπαίδευσης και της πιστοποίησης της επαγγελματικής τους ικανότητας θα περάσει το σύνολο του προσωπικού κίνησης της εταιρείας, περίπου 4250 άτομα.
Σημειώνεται ότι αν η ΟΣΥ δεν είχε δημιουργήσει το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό της κέντρο οι οδηγοί της θα ήταν υποχρεωμένοι να αναζητήσουν την πιστοποίηση της επαγγελματικής τους ικανότητας αλλού, καταβάλλοντας ποσά μέχρι και 250 ευρώ.
Η Διοίκηση της Ο.ΣΥ. Α.Ε. μέσω του εκπαιδευτικού κέντρου αποσκοπεί στη διαρκή εκπαίδευση του προσωπικού προκειμένου να ανταποκριθεί στις νέες απαιτήσεις που θέτει η εξέλιξη της αγοράς των οδικών μεταφορών.


Ορίστε... Το Ελληνικό Μοντέλο Ανάπτυξης, τώρα και σε video....

Ορίστε... Το Ελληνικό Μοντέλο Ανάπτυξης, τώρα και σε video.... 



Ε.Π.Κ.Κρήτης: ¨Μηδενικές δόσεις " για δανειολήπτρια νηπιαγωγό , από το Ειρηνοδικείο Χανίων

Aπό το Γραφείο Τύπου
Μεγάλη ανακούφιση έφερε η υπαρ. 242/2013 απόφαση του Ειρηνοδικείου Χανίων, στην Δημόσιο Υπάλληλο, διαζευγμένη... μητέρα, ενός τέκνου , όπου για την ρύθμιση του χρέους της το δικαστήριο όρισε για την παρούσα φάση μηδενικές καταβολές , για χρέος 74.450,74 Ευρώ σε δύο πιστώτριες Τράπεζες με διάφορα Τραπεζικά προϊόντα Επίσης .της Χορηγήθει περίοδος χάριτος τεσσάρων ετών , μα προπάντων διεσώθη η "δυνητική" κατοικία της που βρίσκεται στην Θεσσαλονίκη .

Συγκεκριμένα και σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης , η οποία μεσολάβησε στην ενημέρωση ,,στήριξη και καθοδήγηση τόσο στην εξωδικαστική διαδικασία μέσω του νομικού-οικονομοτεχνικού Τμήματος, αλλά και δικαστικά μέσω του συνεργαζόμενου με την ΄Ενωση Δικηγόρου των Χανίων κ.Ράνιας Μπουρδάκη, πρόκειται για δημόσιο υπάλληλο που εργάζεται ως νηπιαγωγός σε δημόσιο σχολείο, ηλικίας 45 ετών , διαζευγμένη, μητέρα με ένα ενήλικο τέκνο ,το οποίο όμως σπουδάζει και δεν μπορεί να εργαστεί, συντηρούμενο στην διαβίωση του αλλά και στις σπουδές του, όντως φοιτήτρια και από την μητέρα του..Τα εισοδήματα της της εν λόγω οφειλέτριας είναι ο μισθός της και ένα ενοίκιο από την κατοικία της στην Θεσσαλονίκη, συγχρόνως όμως καταβάλλει ενοίκιο καθώς μένει σε μισθωμένη κατοικία Η δανειολήπτρια έχει περιέλθει χωρίς δική της υπαιτιότητα σε μόνιμη και διαρκή αδυναμία να πληρώσει τις οφειλές της λόγω της μείωσης του μισθού της από τις περικοπές που εφαρμόζονται στους εργαζόμενους στον δημόσιο τομέα λόγω της κρίσης που ξέσπασε στην Χώρα και στην εφαρμοζόμενη πολιτική..Περιουσιακά στοιχεία διαθέτει μια κατοικία (διαμέρισμα) 67,50 τ.μ που βρίσκεται στην Θεσ/νίκη, του οποίου η εμπορική αξία εκτιμάται στις 65.000 Ευρώ, επίσης έχει την υψηλή κυριότητα ενός διαμερίσματος στην Θεσ/νίκη 60 τ.μ που η επικαρπία ανήκει στην μητέρα της. Το δικαστήριο έκρινε ότι αυτό το διαμέρισμα , δεν κρίνεται πρόσφορο για ρευστοποίηση καθώς η δανειολήπτρια δεν έχει πλήρη κυριότητα.Επίσης διέθεται και ένα Ι.Χ το οποίο εκποιήθηκε για αντιμετώπιση τρεχουσών βιοτικών αναγκώνΣυμπερασματικά: ¨Το δικαστήριο (Ειρηνοδικείο Χανίων) ορθά έκρινε

1) ρυθμίζοντας τα χρέη της δανειολήπτριας σε μηδενικές καταβολές στην παρούσα φάση , ορίζει δε την 22-11-2013 δικάσιμο, για επανεξέταση τυχόν βελτίωσης της οικονομικής κατάστασης (6μηνο επανεξέτασης) ως ο νόμος 3869/2010 ορίζει

2)Δίνει περίοδος χάριτος τεσσάρων ετών

3) Εξαιρεί της εκποίησης την κύρια κατοικία ενός διαμερίσματος 67,50 τ.μ και ορίζει μηνιαίες δόσεις των 230,20 Ευρώ χ 240 δόσεις μετά την πάροδο τετραετίας
.
4)Με προοπτική μη βελτίωσης των οικονομικών της, λόγω της ιδιότητας της δημοσίου υπαλλήλου, μίας επαγγελματικής ομάδας, που πλήγηκε ανεπανόρθωτα από την οικονομική κρίση της Χώρας, όσο καμία άλλη, η εν λόγω δανειολήπτρια θα ωφεληθεί δηλ θα "κουρέψει" χρέος κατά 19.202 Ευρώ, σώζοντας παράλληλα και όλα της τα περιουσιακά στοιχεία πρώτη και κύρια κατοικία αλλά και το διαμέρισμα στην Θεσ/νίκη που της ανήκει η κυριότητα.

 Συμπερασματικά:¨Για την ΄Ενωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, πρόκειται για μια δίκαιη απόφαση από το Δικαστήριο , η οποία δίνει ανάσα στην δανειολήπτρια, την βοηθάει να ρυθμίσει τις οφειλές της, της δίνεται τετραετής περίοδος χάριτος, αφού για μια τετραετία δεν θα καταβάλλει κανένα Ευρώ, αλλά και μετά την πάροδο της τετραετίας την βοηθάει να σώσει το σπίτι της καταβάλλοντας δόσεις σύμφωνα με τις οικονομικές δυνατότητες της.

Η΄Ενωση αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τόσο τους συνεργάτες της που καθημερινά μοχθούν προσφέροντας "δωρεάν" τις υπηρεσίες τους και την επιστημονική τους γνώση ,στους καταναλωτές μέλη της ΄Ενωσης, όσο και στους δικαστές ,για τις τόσο ελπιδοφόρες αποφάσεις τους.

Η Πρόεδρος της Ένωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης.
Ιωάννα Μελάκη

Σε απόγνωση οι 725 αδιόριστοι επιτυχόντες πυροσβέστες!

Σε ανακοίνωσή τους, επισημαίνουν ότι κινδυνεύουν να μην απορροφηθούν και ζητούν από την κυβέρνηση να εισακουστεί η έκκλησή τους...

Όπως τονίζουν οι αδιόριστοι επιτυχόντες στην Πυροσβεστική Υπηρεσία συμμετείχαν «στον πρώτο και μοναδικό μέχρι σήμερα αξιοκρατικό και αδιάβλητο διαγωνισμό που προκήρυξε στις 13.12.2011 ο Αρχηγός του Πυροσβεστικού Σώματος και μετά την επιτυχή συμμετοχή μας σε αθλητικές, υγειονομικές και ψυχοτεχνικές δοκιμασίες και με βάση τα προσόντα μας κατετάγημεν ως διοριστέοι στους οικείους πίνακες που δημοσιεύθηκαν στο ΦΕΚ 1379/ Γ/31.12.2012».

Η εκπαίδευσή τους διήρκησε μόλις τέσσερις μήνες στην Πυροσβεστική Ακαδημία και μετά ήταν καθ’ όλα έτοιμοι για παροχή υπηρεσίας

Αιφνιδιαστικά όμως και χωρίς να τους έχει προειδοποιήσει κανείς ενημερώθηκαν, πρόσφατα, ότι υπάρχει περίπτωση μη άμεσου διορισμού τους, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει ουσιαστικά σε κίνδυνο μη απορρόφησής τους…όπως τονίζουν!

Επικαλούμενοι την αξιοκρατική επιλογή στο δημόσιο τομέα που έχει εξαγγείλει η κυβέρνηση, τονίζουν: «Υπάρχουν τεράστιες ανάγκες σε προσωπικό στο πυροσβεστικό σώμα λόγω αθρόων αποχωρήσεων και υποστελέχωσης των κατά τόπους κλιμακίων - υπηρεσιών του. Δεν κινδυνολογούμε αλλά η μη άμεση απορρόφησή μας βλάπτει κατά προφανή τρόπο το αληθές δημόσιο συμφέρον, τον τουρισμό και την οικονομία της χώρας μας. Η δαπάνη για την απορρόφησή μας είναι λοιπόν αυτονόητα μια από τις πλέον παραγωγικές για τη χώρα».

Ζητούν την απορρόφησή τους από τη φετινή χρονιά.
cretalive.gr

ΕΦΙΑΛΤΕΣ

Μέσα στον γενικό χαμό των τελευταίων ημερών, με τους πολιτικούς, τα ΜΜΕ, τους συνδικαλιστάδες να σχίζουν τα ιμάτια τους για το καλό της νέας γενιάς και του έθνους, συνεπαρμένοι από το μεγαλείο του ρόλου που καλούνται να παίξουν έδωσαν το μεγαλύτερο μάθημα στα παιδιά, την ελπίδα τούτου του τόπου.

Πώς προδίδουν τους αγώνες της εργατικής τάξης, αδιαφορώντας για το τι θέλει η βάση ...ο κυρίαρχος λαός, για τον οποίο αγωνίζονται, τρέχουν δίνουν μάχες, με έναν και μόνο στόχο: Μιά γωνίτσα στη βουλή και αργότερα μια καρεκλίτσα υπουργική. Γιατί ο Πρωτόπαπας ή ο Κανελόπουλος καλύτερος είναι από αυτούς!!!

Εξ' άλλου και ιστορικά να το δείτε πάντα υπήρχε ένας Εφιάλτης, που έκανε τους αγώνες του Έθνους πιο ηρωικούς, πιο ενθουσιώδεις, πιο μεγάλους βρε παιδί μου. Σκεφτείτε να μην υπήρχαν, πώς θα θυμόμασταν την θυσία των πολεμιστών, πώς θα γινόταν ηρωική η μάχη!

Μια προδοσία σε κάθε μορφή αντίστασης μας οδηγεί στη νίκη!

Είναι τεράστια η συμβολή τους και πρέπει να το ομολογήσω και να το πω και σε σας που τους βλέπετε με μισό μάτι . Αυτοί ξέρουν καλύτερα από όλους μας το καλό μας, είναι αλτρουιστές, ανιδιοτελείς, ιδεολόγοι και εκτός από την καρεκλίτσα που λέγαμε πιο πριν σκέφτονται πριν απο μας για μας, το συμφέρον του εργατικού κινήματος, το καλό του τόπου, το μέλλον των παιδιών μας.

Στην περίπτωση των καθηγητών οι Εφιάλτες κινήθηκαν από αριστερά, άλλο ένα συν στην προσπάθεια ενδυνάμωσης του εργατικού κινήματος- το περιμένατε; δεν το περιμένατε -είναι μία τακτική που μπορώ να σας την αναλύσω αλλά θα σας κουράσω και δεν είναι στις προθέσεις μου. Να έχετε κατά νου πάντως πως είναι για το καλό μας, και αν δεν με πιστεύετε κακό του κεφαλιού σας.

Δεν μπορεί κύριοι και κυρίες ο κυρίαρχος λαός να ξέρει καλύτερα από τους ηγέτες του κινήματος.


Και αν νομίζετε πως η βάση μπορεί να έχει λόγο είστε γελασμένοι.


Το γεγονός ότι η βάση αποφάσισε με τεράστια πλειοψηφία να απεργήσουν παρά την επιστράτευση, δείχνει απλά πολιτική ανωριμότητα, έλλειψη ρεαλισμού και ανευθυνότητα. Ποιοί είστε εσείς που αποφασίζετε ε;;

Ξέρετε εσείς τα προβλήματα του σχολείου, κρυώνατε το χειμώνα, κάνατε μάθημα χωρίς βιβλία, είχατε ένα λόχο παιδιών σε κάθε τάξη, λείπανε ειδικότητες; Δεν είστε καλά που θα έχετε και άποψη!

Απολύεστε, να φύγετε κύριοι να δουν οι συνδικαλιστές άσπρη μέρα.


Και σεις παιδιά πάρτε ένα μάθημα ήθους, πολιτικού λόγου και συνέπειας, ένα πολύτιμο μάθημα για το πως γίνετε το άσπρο- μαύρο, το βαθύ κόκκινο-αχνό ροζ, ο πράσινος ήλιος-πράσινα άλογα, το γαλάζιο-κατράμι μαύρο, τα όνειρα σας εφιάλτες! 


ΠΗΓΗ

Ο κρατικός συνδικαλισμός των εργατοπατέρων

Το κυνικό και δόλιο ξεπούλημα της απεργίας των εκπαιδευτικών και της οξύτατης αγωνιστικής τους διάθεσης, από τους ποικιλόχρωμους εργατοπατέρες, σε μια περίοδο που η ελληνική κοινωνία ήθελε μόνο μια σπίθα να εκραγεί, θέτει στην ημερησία διάταξη τη συζήτηση για το ρόλο τον ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ, σήμερα: Ένα ρόλο στην ΥΠΗΡΕΣΙΑ του κατοχικού καθεστώτος, υπηρεσία απροσχημάτιστη και μοχθηρή…

Προς αυτήν την κατεύθυνση δημοσιεύουμε το παρακάτω κείμενο, γραμμένο το Μάιο του 2009.




Τα Συνδικάτα

Ένας από τους πιο κακοποιημένους τομείς είναι ο συνδικαλισμός. Για να μπορέσουμε να καταλάβουμε όλα τα σημερινά ευτράπελα των ποικίλων εργατοπατέρων θα χρειαζόταν μια μεγάλη ανάλυση. Θα προσπαθήσουμε να την συμπυκνώσουμε με τη μορφή των πολύ συνοπτικών (τηλεγραφικών) παρατηρήσεων.

Παρατήρηση πρώτη:
Τα συνδικάτα, πρέπει να το ξεκαθαρίσουμε, αποτελούν επαγγελματικές οργανώσεις των εργαζομένων, οι οποίες δημιουργήθηκαν στην περίοδο της ειρηνικής και προοδευτικής εξέλιξης του καπιταλισμού.
Με πιο απλά λόγια: Τα συνδικάτα δημιουργήθηκαν πάνω στην οικονομική σχέση Κεφαλαίου-Εργασίας και αποτελούσαν επαγγελματικές οργανώσεις, πολιτικά ουδέτερες που περιορίζονταν στην υπεράσπιση των καθημερινών συμφερόντων της εργατικής τάξης.
Ήταν το πρώτο έμβρυο της πάλης των εργαζομένων…

Παρατήρηση δεύτερη: Με το πέρασμα στο ιμπεριαλιστικό στάδιο της παρακμής έχουμε τον εκφυλισμό της σοσιαλδημοκρατίας, συνακόλουθα και των συνδικάτων. Η σοσιαλδημοκρατία δένει τα συνδικάτα στο μηχανισμό του κεφαλαίου και τα μετατρέπει σε υποβοηθητικά όργανα της πολιτικής της.
Η μεταβολή αυτή στο χαρακτήρα των συνδικάτων στην εποχή της ιμπεριαλιστικής παρακμής συνοψίζεται σε τούτο: Στην προσέγγιση και συγχώνευση των συνδικάτων με την κρατική εξουσία.

Παρατήρηση τρίτη:
Οι κοινωνικές συνθήκες που δημιούργησε ο μονοπωλιακός καπιταλισμός δεν αφήνουν έδαφος ανάπτυξης ενός ανεξάρτητου και δημοκρατικού συνδικαλιστικού κινήματος. Η πάλη των εργαζομένων εναντίον των καπιταλιστικών κλικών και των εργατοπατέρων τους που ελέγχουν συγκεντρωτικά την οικονομική ζωή δεν μπορεί να διεξαχθεί παρά μόνο όταν βρει ένα ανάλογο κεντρικό στήριγμα, όταν αντιτάξει στον συγκεντρωτικό καπιταλιστή τον συγκεντρωτικό εργάτη.
Το κεντρικό αυτό στήριγμα ή θα το βρει στο κράτος ή στο επαναστατικό κόμμα.

Παρατήρηση Τέταρτη: Δυστυχώς, όμως, από τη πλευρά του Επαναστατικού κόμματος, βρέθηκε ο αντί-επαναστατικός σταλινισμός.
Ιστορικά τα κομμουνιστικά κόμματα ήταν εκείνοι οι πολιτικοί συντελεστές που διευκόλυναν τους στρατηγικούς προσανατολισμούς του κεφαλαίου: Την υποταγή και τη διάλυση των επαγγελματικών οργανώσεων της εργατικής τάξης.
Τα ουσιώδη χαρακτηριστικά της πολιτικής των σταλινικών Κ.Κ. συνοψίζονται με πολύ καθαρό τρόπο στα παρακάτω λόγια του Τρότσκι:
«Φοβισμένη από τα αποτελέσματα της ίδιας της πράξης της η γραφειοκρατία της Κομιντέρν στράφηκε σε έναν υπερβολικό εξτρεμισμό. Οι τραγικές υπερβολές της «Τρίτης Περιόδου» οφείλονταν στην επιθυμία μιας μικρής Κομμουνιστικής μειοψηφίας να δράσει σαν να είχε πίσω της μια πλειοψηφία. Απομονώνοντας τον εαυτό τους όλο και πιο πολύ από την εργατική τάξη, τα ΚΚ αντιπαρέταξαν στα εργατικά συνδικάτα που περιλάμβαναν εκατομμύρια εργάτες, τους δικούς τους συνδικαλιστικούς οργανισμούς, υπακούοντας στην ηγεσία της Κομιντέρν, αλλά χωρισμένους από την εργατική τάξη με μια άβυσσο. Καμιά καλύτερη χάρη δεν μπορούσε να γίνει για τη γραφειοκρατία των συνδικάτων».

 
Όποιος μελετήσει την ελληνική συνδικαλιστική εμπειρία θα διαπιστώσει αυτήν την διασπαστική και διαλυτική πολιτική του ΚΚΕ. Μια πολιτική που γιγάντωσε τον κρατικό έλεγχο των συνδικάτων…

Παρατήρηση πέμπτη:
Οι οργανωμένες αριστερές συνδικαλιστικές παρατάξεις είναι η καταστροφικότερη συνδικαλιστική πολιτική. Αυτές οι παρατάξεις δεν αποτελούν τίποτε άλλο από τα συνδικαλιστικά ψευδώνυμα των πολιτικών κομμάτων. Δηλαδή πρόκειται για μια οργανωτική δομή που προωθείται μέσα στο εργατικό κίνημα από πολιτικές δυνάμεις, η οποία βρίσκεται σε διάσταση με την ίδια την έννοια του εργατικού συνδικάτου.
Η θεωρία και η πρακτική του κομματικού συνδικάτου καταστρέφει την ενιαίο-μετωπική λειτουργία του συνδικάτου, μεταφέρει μέσα στο συνδικάτο τις πολιτικές διαιρέσεις και αναπτύσσει στο έπακρο τη λογική του κρατικού ελέγχου.
Μια κομματική, αριστερή συνδικαλιστική παράταξη, μια και οι εργατικές μάζες δεν είναι εξ’ αντικειμένου «αριστερές» απομονώνεται βαθμηδόν και αφήνει τους εργαζόμενους κάτω από την επιρροή της καθεστωτικής ιδεολογίας και των ρεφορμιστών που επιδιώκουν τη διαπραγματευτική ενσωμάτωσή τους στο καθεστώς.

Τελευταία παρατήρηση: Είναι, συνεπώς αυτός ο κρατικός συνδικαλισμός των κομματικών «αριστερών» συνδικαλιστικών παρατάξεων που οδήγησαν τους γραφειοκράτες εργατοπατέρες να διαπραγματεύονται και να ενσωματώνονται στο καπιταλιστικό κράτος.
Το παράδειγμα του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΝ είναι από τα πλέον αποκαλυπτικά.
Σε αυτή τη λογική βρίσκεται και το ΚΚΕ…
Μια εξαθλιωμένη γραφειοκρατική «αλητεία» μιλάει ερήμην των εργαζομένων, καταντώντας τα Συνδικάτα σε «σφραγίδες», αποδυναμωμένα και διαλυμένα…
Τώρα προωθούν το τελειωτικό κτύπημα με την καθαγίαση της αλλοδαπής εισβολής όχι μόνο ερήμην και εναντίον των εργαζομένων, αλλά στιγματίζοντάς τους και σαν ρατσιστές, αν διανοηθούν να εκδηλώσουν τις αγωνίες τους…


ΠΗΓΗ

6η Πανελλαδική Ποδηλατοπορεία

Την Κυριακή 19 Μαΐου 2013 όλοι οι Ποδηλάτες της Θεσσαλονίκης καλούνται να συμμετέχουν ενεργά στην 6η Πανελλαδική Ποδηλατοπορεία, που θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα σε πάνω από 30 πόλεις της Ελλάδας.

Η επιλογή του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης στο σύγχρονο υποβαθμισμένο αστικό περιβάλλον της Θεσσαλονίκης δείχνει την επιθυμία μας για:
- καλύτερη ποιότητα ζωής,
- υγιές περιβάλλον,
- ασφαλέστερες μετακινήσεις και σεβασμό απέναντι στον εαυτό μας και τους γύρω μας.

Με τη συμμετοχή μας στην Πανελλαδική Ποδηλατοπορεία διεκδικούμε τα δικαιώματά μας και ζητάμε:

- Προτεραιότητα στον πεζό, στα μέσα μαζικής
μεταφοράς και στο ποδήλατο.
- Ελαχιστοποίηση ή και παύση της κυκλοφορίας και
της στάθμευσης των αυτοκινήτων στο κέντρο της πόλης
(το ποδήλατο απαιτεί καθαρό κι ευχάριστο περιβάλλον)
- Σχέδιο βιώσιμης κινητικότητας για όλο τον πολεοδομικό ιστό με διαδημοτική συνεργασία Δήμου Θεσσαλονίκης και γειτονικών δήμων
- Δίκτυο ποδηλατοδρόμων σε όλη την πόλη
- Μεταφορά των ποδηλάτων με τα λεωφορεία του ΟΑΣΘ, τα ΚΤΕΛ, τον ΟΣΕ και το Μετρό (και με ευγενείς οδηγούς που χαμογελούν)
- Ένταξη του ποδηλάτου στο σχεδιασμό και την υλοποίηση κάθε έργου υποδομής
- Οικονομικά κίνητρα για τη χρήση ποδηλάτου
- Αναθεώρηση του κ.ο.κ. υπέρ της ασφαλούς αλλά
και της ευχάριστης κίνησης των ποδηλατών
(περιορίζοντας την κυριαρχία των αυτοκινήτων μόνο)
- Χώροι ασφαλούς στάθμευσης ποδηλάτων παντού
- Προνομιακή αντιμετώπιση του ποδηλάτου ως μέσου μετακίνησης
- Διαφήμιση και εκπαίδευση γιά τη διάδοση της χρήσης του ποδηλάτου αντί του αυτοκινήτου
- Αποτελεσματική αντιμετώπιση των ποδηλατοκλοπών

Κατά τη διάρκεια της πορείας ο καθένας έχει την ευθύνη της μετακίνησής του. Παρακαλούμε να φροντίσετε για τις ανάγκες σας και να διαθέτετε νερό, καπέλο για το ήλιο και ό,τι ο καθένας θεωρεί απαραίτητο.

Το τέλος της βόλτας θα είναι στο λευκό πύργο, όπως κάθε φορά, ξαπλάρουμε στα γρασίδια και γνωριζόμαστε όλοι καλύτερα μεταξύ μας!!!

ΑΡΧΙΖΕΙ ΚΥΝΗΓΙ ΣΤΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΡΕΠΙΒΑΤΕΣ... ΔΙΠΛΑΣΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΕΓΚΤΕΣ...!

Στους 85 θα φτάσουν οι λεγόμενοι και "ράμπο" κατά των λαθρεπιβατών, από 58 που είναι σήμερα, σε μετρό ηλεκτρικό και τραμ, ενώ σε λεωφορεία και τρόλεϊ θα φτάσουν τους 30 από 16 που είναι τώρα.

Ο στόχος του υπουργείο είναι ένας. Να παταχθεί το μόνιμο πρόβλημα που ακούει στο όνομα λαθρεπιβίβαση το οποίο παρά τις ως τώρα προσπάθειες δεν έχει ακόμα παταχθεί. Για αυτόν τον λόγο θα τοποθετηθούν και οι πολυαναμενόμενες μπάρες, μόλις ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για το "Αυτόματο σύστημα συλλογής Κομίστρου", δηλαδή σε περίπου ενάμιση με δύο χρόνια.

Όσο για την οικονομική αιμορραγία, εκτιμάται στα περίπου 37 εκατ. ευρώ, ή πιο σωστά από 25 μέχρι 37 εκατ. ευρώ.

Οι ίδιες οι εκτιμήσεις αναφέρουν πως το περίπου 10-15% των επιβατών σε μετρό, τραμ και ηλεκτρικό δεν πληρώνει εισιτήριο και άλλο ένα 15-20% στα λεωφορεία και τρόλεϊ.

Στη Θεσσαλονίκη με βάση τα στοιχεία του ΟΑΣΘ, η απώλεια των εισπράξεων κυμαίνεται στα περίπου 15-20 εκατ. ευρώ ανά έτος.

Να σημειωθεί πως σε λεωφορεία και τρόλεϊ οι έλεγχοι δεν γίνονται μόνο από τους ελεγκτές αλλά και από εθελοντές οδηγούς, ήτοι περίπου 300 οδηγούς την ημέρα. Παίρνουν 50% ως μπόνους από τα πρόστιμα που πληρώνονται, από 100 μέχρι 300 ευρώ, ενώ τα πρόστιμα που κόβονται ανέρχονται σε 6.000 - 8.000 ευρώ.

news247.gr