EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Εγινε Α.Ε. για να ιδιωτικοποιηθεί


Ανοίγει ο δρόμος για την ιδιωτικοποίηση της πρώην τεχνικής βάσης του ΟΣΕ. Η «Ελληνική Εταιρεία Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού» έλαβε ΦΕΚ ως ανώνυμη εταιρεία, με μετοχικό κεφάλαιο 5 εκατ. ευρώ και διάρκεια ζωής 99 έτη.
Για την πρώην τεχνική βάση του ΟΣΕ, η οποία (όπως αναφέρεται στο σχετικό ΦΕΚ) μπορεί να αναλάβει τη συντήρηση του τροχαίου υλικού και των μέσων σταθερής τροχιάς (Μετρό, τραμ, ΗΣΑΠ), αρχικό ενδιαφέρον έχει επιδείξει η γαλλική Alstom και η γερμανική Siemens, στο πλαίσιο του συμβιβασμού με το ελληνικό Δημόσιο.
Η εταιρεία δύναται να αναλάβει τη συντήρηση των μέσων σταθερής τροχιάς, ώστε να διευκολυνθεί η ιδιωτικοποίησή της. Ενδεικτικό είναι ότι μόνο από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τα ετήσια εγγυημένα έσοδα είναι περί τα 40 εκατ. ευρώ ετησίως.
Φόβος εργαζομένων
Σήμερα, στην τεχνική βάση του ΟΣΕ και στις δύο συσχετιζόμενες διευθύνσεις (Εργοστασίων-Μηχανοστασίων) απασχολούνται περί τα 800-900 άτομα. Από αυτά, περίπου 400-500 άτομα θα μετακινηθούν στη νέα εταιρεία και -εφόσον απορροφηθούν οι αντίστοιχες μονάδες της «ΣΤΑ.ΣΥ.»- εκτιμάται ότι θα μεταφερθούν 150-200 άτομα από Μετρό, τραμ και ΗΣΑΠ. Την εξέλιξη αυτή «φοβούνται» οι εργαζόμενοι των μέσων σταθερής τροχιάς, όπως φάνηκε και από τις τελευταίες κινητοποιήσεις.
Αναλυτικότερα, σκοπός της «Ελληνικής Εταιρείας Συντήρησης Σιδηροδρομικού Τροχαίου Υλικού» είναι:
* Η παροχή υπηρεσιών συντήρησης, επισκευής και ανακατασκευής τροχαίου και λοιπού σιδηροδρομικού υλικού και άλλων μέσων σταθερής τροχιάς.
* Η διαχείριση ή/και εκμίσθωση σε τρίτους τροχαίου υλικού, είτε ιδιόκτητου είτε εξ ονόματος άλλων, συμπεριλαμβανομένου τροχαίου υλικού που τυχόν της ανατεθεί από το ελληνικό Δημόσιο.
* Η διενέργεια κάθε άλλης συναφούς εργασίας ή δραστηριότητας, άμεσα ή έμμεσα σχετιζόμενης με το σκοπό της εταιρείας.
Η εταιρεία διοικείται από εφταμελές διοικητικό συμβούλιο. Πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ορίστηκε ο Στέφανος Αγιάσογλου, ο οποίος είχε διατελέσει στο παρελθόν διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Σχολικών Κτηρίων και υποψήφιος βουλευτής Περιφέρειας Αττικής με τη Ν.Δ.

Πυλώνας γηπέδου έπεσε σε σπίτι-Από θαύμα δεν θρηνήσαμε θύματα

Με θυελλώδεις νοτιάδες γιορτάζεται σήμερα στην Κρήτη η Εθνική επέτειο της 25ης Μαρτίου.

Ενδεικτικό της έντασης των ανέμων είναι ότι ένας πυλώνας φωτισμού από το γήπεδο του ΟΦΗ στην περιοχή των Καμινίων έπεσε πάνω σε σπίτι και ένα σταθμευμένο αυτοκίνητο, χωρίς ευτυχώς, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες να υπάρχουν τραυματισμοί. Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά η βάση του πυλώνα είχε σαπίσει καθώς ήταν ανοιχτός και έμπαιναν μέσα τα νερά της βροχής.

Η πτώση του προκάλεσε εκτεταμένες ζημιές στο σπίτι , τουλάχιστον 3 αυτοκίνητα υπέστησαν σχεδόν ολοκληρωτική καταστροφή και ένα ακόμα έχει σοβαρές ζημιές

Σε κατάσταση συναγερμού έχει τεθεί και η Πυροσβεστική Υπηρεσία, καθώς ήδη έχουν εκδηλωθεί αρκετές πυρκαγιές, κυρίως στη Δυτική Κρήτη

Προβλήματα εντοπίζονται μέχρι και στις αεροπορικές συγκοινωνίες και μέχρι τώρα τρεις πτήσεις, δύο της Αegean , από Αθήνα και Λίβανο και μία της Ολυμπιακής δεν κατάφεραν το πρωί να προσγειωθούν στο αεροδρομιο "Νίκος Καζαντζάκης" , γεγονός που αναμένεται να γίνει μόλις το επιτρέψουν οι καιρικές συνθήκες ...

Οι άνεμοι, η ένταση τνω οποίων φτάνει τα 9 μποφώρ έχουν προκαλέσει αρκετά προβλήματα και στην κυκλοφορία των αυτοκινήτων, καθώς "φέρνουν" στους δρόμους απορρίμματα, κομάτια ξύλων, ακόμα και ένα πλαστικό τραπέζι "σηκώθηκε" από μπαλκόνι στην περιοχή του Μασταμπά στο Ηράκλειο και βρέθηκε στο οδόστρωμα, ευτυχώς χωρίς να υπάρξουν τραυματισμοί.

 





Χωρίς προβλήματα ολοκληρώθηκε η στρατιωτική παρέλαση της 25ης Μαρτίου

Χωρίς προβλήματα ολοκληρώθηκε η στρατιωτική παρέλαση για την 25η Μαρτίου στο Σύνταγμα το πρωί της Δευτέρας. Η αστυνομία είχε λάβει δρακόντεια μέτρα ασφαλείας.

Κλούβες της αστυνομίας, καθώς και κάγκελα είχαν στηθεί στο κάτω μέρος της πλατείας Συντάγματος και η πρόσβαση στην πλατεία γινόταν μόνο με διαπιστεύσεις και ειδικές προσκλήσεις.

Ελεύθερη πρόσβαση είχαν οι πολίτες στην οδό Πανεπιστημίου από το ύψος της οδού Αμερικής.

Μέλη του ΠΑΜΕ συγκεντρώθηκαν στον πεζόδρομο της Κοραή, ενώ μέλη της Σπίθας στην κάτω πλευρά της πλ.Συντάγματος.

Κλειστός είναι ο σταθμός του μετρό στο Σύνταγμα, ενώ σε ισχύ βρίσκονται τα έκτακτα κυκλοφοριακά μέτρα.

Η στρατιωτική παρέλαση άρχισε με την κατάθεση στεφάνου από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια στο Μνημείο του 'Αγνωστου Στρατιώτη.

Ενώπιον του κ. Κάρολου Παπούλια παρέλασαν ανάπηροι πολέμου, τμήμα του ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, τμήμα Ευζώνων, πεζοφόρα τμήματα του Στρατού Ξηράς, των Ειδικών Δυνάμεων, του Πολεμικού Ναυτικού και της Αεροπορίας.

Επίσης, παρέλασαν τμήματα της Αστυνομίας, της Σχολής Αξιωματικών και της Σχολής Αστυφυλακών, του Λιμενικού Σώματος και της Ελληνικής Ακτοφυλακής, Λιμενοφυλάκων, τμήματος Υποβρυχίων Αποστολών, διασώστες ελικοπτέρων.

Η παρέλαση έκλεισε με πεζοφόρα τμήματα του Πυροσβεστικού Σώματος.

Ένταση και προσαγωγές στην παρέλαση στο Μεσολόγγι!

Με πολλά παρατράγουδα έγινε σήμερα η παρέλαση για την Εθνική Επέτειο στο Μεσολόγγι, αφού λίγο πριν το τέλος... ομάδα νεαρών και φοιτητών συνεπλάκη με τις αστυνομικές δυνάμεις. Παρά το γεγονός ότι κυβερνητικός εκπρόσωπος δεν ήρθε, τελικά η ένταση δεν αποφεύχθηκε.

VIDEO: Ένταση μετά το τέλος της παρέλασης στη Θεσσαλονίκη

Ένταση επικρατεί αυτή την ώρα στον χώρο της παρέλασης στη Θεσσαλονίκη. Μετά το τέλος της παρέλασης μέλη του ΣΥΡΙΖΑ...
μπήκαν στο χώρο για να πραγματοποιήσουν τη δική τους παρέλαση διαμαρτυρίας και αποδοκιμάστηκαν από ορισμένου παρευρισκόμενους. 




Δείτε το βίντεο:

TO TAIΠΕΔ ΞΕΠΟΥΛΑΕΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ "ΦΙΛΕΤΑ" ΑΝΤΙ ΠΙΝΑΚΙΟΥ ΦΑΚΗΣ!

Θυσιάζουν όσο όσο τα δημόσια κτήρια τη χώρας μας – Εκνευρισμός ακόμα και σε πολιτικά στελέχη
Προβληματισμό ακόμα και σε πολιτικά στελέχη που στηρίζουν το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων προκαλούν τα χαμηλά τιμήματα με τα οποία παραχωρούνται «φιλέτα» του Δημοσίου ανά την Ελλάδα, αλλά και η φημολογία περί «πολύ χαμηλών προσφορών» στους προσεχείς διαγωνισμούς του Ταμείου Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ), όπως του Αστέρα Βουλιαγμένης.

Σύμφωνα με δημοσίευμα κυριακάτικης εφημερίδας, τα έσοδα του ΤΑΙΠΕΔ από τις μέχρι σήμερα παραχωρήσεις ακινήτων είναι προκλητικά χαμηλά έως μηδενικά, καθώς δεν έχει εισπράξει το σύνολο του ποσού ούτε από ολοκληρωμένους διαγωνισμούς, όπως το Διεθνές Κέντρο Ραδιοτηλεόρασης (IBC) και η Κασσιόπη.

Δυσμενείς θεωρούνται και οι όροι παραχώρησης των 28 κρατικών κτηρίων, μέσω του διαγωνισμού που προκήρυξε την προηγούμενη εβδομάδα το ΤΑΙΠΕΔ.

Προβλέπεται ότι ο αγοραστής (ή οι αγοραστές αφού τα ακίνητα πωλούνται σε δύο τμήματα) θα έχουν έσοδα περί τα 750.000.000 ευρώ την προσεχή 25ετία από τα ενοίκια (που θα είναι σταθερά).

Το Δημόσιο θα έχει πολύ λίγα έσοδα, καθώς αναγκάζεται να παραχωρήσει εμβληματικά κτήρια σε περίοδο μεγάλης κρίσης για την αγορά ακινήτων.

Την ίδια ώρα που θα πληρώνει στον ιδιώτη 30.000.000 ετησίως για τα 28 κτήρια, μένουν αναξιοποίητα και ρημάζουν δεκάδες ιδιόκτητα ακίνητα οργανισμών του Δημοσίου και των ασφαλιστικών ταμείων.

Όσοι στηρίζουν τις πωλήσεις ακινήτων θεωρούν ότι το Δημόσιο εξασφαλίζει, έστω μικρά, έσοδα, ενώ παράλληλα γλιτώνει και το κόστος συντήρησης των κτιρίων, που δεν είναι χαμηλό. Οσο για τα παραθαλάσσια ακίνητα, προσθέτουν ότι το Δημόσιο είχε μηδενικά έσοδα, οπότε ακόμα και το χαμηλό τίμημα που εξασφαλίζει το ΤΑΙΠΕΔ εν μέσω κρίσης είναι ικανοποιητικό.

IBC: Πώς η Lamda Development γλίτωσε 171.000.000 ευρώ

Το μοντέλο με βάση το οποίο παραχωρεί τα ακίνητα το ΤΑΙΠΕΔ στηρίζεται σε ένα αρχικό τίμημα που προσφέρει ο επενδυτής και στη συνέχεια προστίθεται το ύψος της επένδυσης που θα πραγματοποιήσει. Ετσι εμφανίζονται νούμερα τα οποία δεν έχουν σχέση με τα έσοδα που μπαίνουν στα ταμεία του Δημοσίου και στην ουσία οδεύουν κατευθείαν για τη μείωση του δημοσίου χρέους, με βάση τον ιδρυτικό νόμο του ΤΑΙΠΕΔ. Για παράδειγμα, στην περίπτωση της Κασσιόπης οι Αμερικανοί της NCI Capital θα πληρώσουν στο Δημόσιο 23.000.000 ευρώ και θα επενδύσουν άλλα 75.000.000, ενώ θα εκμεταλλεύονται το ακίνητο για 99 χρόνια. Στο ΤΑΙΠΕΔ τονίζουν ότι τα πρόσθετα οφέλη είναι οι θέσεις εργασίας, η προστιθέμενη αξία για τον τουρισμό μέσω των ποιοτικών υποδομών κ.λπ.

Αντίστοιχη είναι η εικόνα για το IBC, όπου το ΤΑΙΠΕΔ θα εισπράξει 81.000.000, όταν μόνο το ετήσιο μίσθωμα που καταβάλλει σήμερα το εμπορικό κέντρο «Golden Hall» στο Δημόσιο ανέρχεται σε 7.200.000 ευρώ. Τα επόμενα 35 χρόνια το «Golden Hall», με βάση τα σημερινά δεδομένα θα έπρεπε να πληρώσει ενοίκια 252.000.000 ευρώ, δηλαδή ποσό τριπλάσιο από το τίμημα που καταβάλλει για τη μίσθωση ολόκληρου του IBC για 90 χρόνια. Ακόμα κι αν το Δημόσιο μείωνε το ενοίκιο κατά 40%, πάλι το ποσό παραμένει σχεδόν διπλάσιο του τιμήματος που καταβάλλει στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ.
Νewsbomb.gr

ΔΕΙΤΕ: ΤΑ 7 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Υπάρχουν επτά πράγματα που βάση νόμου, δεν μπορούν να κάνουν με τίποτα οι εταιρείες ενημέρωσης εισπρακτικών οφειλών, οι λεγόμενες και εισπρακτικές εταιρείες...

Σύμφωνα λοιπόν με τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και το νόμο 3758/2009 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 36 του νόμου 4038 του 2012, οι εισπρακτικές εταιρείες δεν μπορούν:

-1. Να καλούν απο απόρρητο αριθμό τηλεφώνου

-2. Nα καλούν ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ τον οφειλέτη

-3. Να ενοχλούν τρίτα συγγενικά πρόσωπα που δεν είναι συνοφειλέτες ή εγγυητές

-4. Να καλούν στο χώρο εργασίας του οφειλέτη, αν αυτός δεν είναι ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ αριθμός τηλεφώνου που έχει δηλωθεί για επικοινωνία

-5. Να καλούν σε άλλο τηλεφωνικό αριθμό απο αυτόν που έχει δηλωθεί απο τον οφειλέτη

-6. Να καλούν όσους οφειλέτες έχουν προβεί σε δικαστικές ενέργειες (υπαγωγή στο ν. Κατσέλη)

-7. Δεν μπορούν να χρεώσουν στον οφειλέτη τις τηλεφωνικές κλήσεις που κάνουν για να επικοινωνήσουν μαζί του.

Σε περίπτωση που οι εισπρακτικές εταιρείες παραβαίνουν αυτούς τους όρους, ο οφειλέτης μπορεί να απευθυνθεί στην αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων, ή να καταγγείλει τα περιστατικά στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.

Η δράση των "εισπρακτικών εταιρειών" πάντως, φαίνεται ότι όχι μόνο δεν έχει αποδώσει, για τις τράπεζες στις οποίες ωφείλονται χρήματα λόγω "κόκκινων" δανείων ή πιστωτικών καρτών, αλλα τις εχει επιβαρύνει κι άλλο οικονομικά, αφου όπως αναφέραμε παραπάνω τα έξοδα για τις"υπηρεσίες" των εταιρειών αυτών, σύμφωνα με τον νόμο 3758 του 2009 όπως έχει τροποποιηθεί στο άρθρο 36 του νόμου 4038 του 2012, δεν επιτρέπει να περάσουν στον οφειλέτη.

Παρατηρείται μάλιστα τους τελευταίους μήνες, μια σχετική αδράνεια της συγκεκριμένης δράσης απο πλευράς των τραπεζών καθώς τα "κόκκινα" δάνεια και οι προσφυγές στο νόμο Κατσέλη, έχουν πολλαπλασιαστεί με ασύληπτους ρυθμούς.

Το Υπ. Ανάπτυξης πάντως έχει έτοιμο νέο νομοσχέδιο το οποίο θα κατατεθεί την επόμενη εβδομάδα για ψήφιση στη Βουλή, σύμφωνα με το οποίο, καταργείται ο νόμος Κατσέλη και αντικαθίσταται, απο τη λειτουργία του ειδικού διαμεσολαβητή, δικηγόρου ή οικονομολόγου που θα διορίζεται απο το Υπ. Δικαιοσύνης, ο οποίος εξωδικαστικά θα προσπαθεί να βρεί κοινή λύση στο πρόβλημα των δανείων, ιδιαίτερα των στεγαστικών για πρώτη κατοικία.

Οι προσφυγές στο Νόμο Κατσέλη πάντως εκδικάζονται με ρυθμούς χελώνας με αποτέλεσμα σημερινές υποθέσεις να παραπέμπονται σε δίκες το 2021.

Υπενθυμίζεται ότι μέχρι το τέλος του 2013 διά νόμου, απαγορεύονται οι πλειστηριασμοί ακινήτων πρώτης κατοικίας απο τις τράπεζες

Παρέλαση - φιάσκο για την 25η Μαρτίου

- Με... κυάλια είδαν οι γονείς τα παιδιά τους να παρελαύνουν
- Έντονες διαμαρτυρίες των δημοσιογράφων για το φιάσκο του Καμίνη

Η φετινή παρέλαση της 25ης Μαρτίου θα μείνει κατά πώς φαίνεται στην ιστορία λόγω των πολλών προχειροτήτων που παρατηρήθηκαν, της διοργάνωσης με θεατές τους αστυνομικούς, την προσαγωγή ενός δικηγόρου, και τις γκάφες χωρίς τέλος των διοργανωτών...

Πρώτοι απ' όλους διαμαρτυρήθηκαν για την κακή διοργάνωση οι δημοσιογράφοι, που μετά κόπων και βασάνων κατάφεραν να καλύψουν το γεγονός, αφού το σημείο όπου τους είχε επιτραπεί να σταθούν ήταν σε μακρινή απόσταση από την εξέδρα των επισήμων (ακριβώς απέναντι), με αποτέλεσμα να μην μπορούν να δουν!

Η ταλαιπωρία, όμως, δεν σταμάτησε εκεί, καθώς η μπάντα του Δήμου Αθηναίων είχε τοποθετηθεί ακριβώς μπροστά από τους δημοσιογράφους, απέναντι από την εξέδρα των επισήμων, γεγονός που δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο τα τηλεοπτικά συνεργεία να τραβήξουν πλάνα!

Όσο για τους γονείς; Πολλοί δεν μπόρεσαν καν να παρακολουθήσουν τα παιδιά τους να λαμβάνουν μέρος στη μαθητική παρέλαση, λόγω των δρακόντειων μέτρων ασφαλείας και των πολλών κιγκλιδωμάτων. Ερωτηθείς για το θέμα αμέσως μετά την παρέλαση, ο υφυπουργός Παιδείας Θόδωρος Παπαθεοδώρου, αρνήθηκε να απαντήσει.













Σε ένδειξη διαμαρτυρίας, οι δημοσιογράφοι αρνήθηκαν για πρώτη φορά να πλησιάσουν στην εξέδρα των επισήμων για τις σχετικές δηλώσεις, παραμένοντας στο σημείο που τους υποδείχθηκε από την αρχή, τονίζοντας ότι θα καταγράψουν μόνο όσους τους πλησιάσουν.

F1: Επεισοδιακή νίκη Φέτελ και Red Bull στην Μαλαισία

F1: Επεισοδιακή νίκη Φέτελ και Red Bull στην Μαλαισία

Ο Φέτελ νίκησε στη Σεπάνγκ και οδηγεί τη βαθμολογική κούρσα! Ένταση στη Red 
Bull με Φέτελ και Γουέμπερ.

Πρώτο βάθρο για τον Χάμιλτον με τη Mercedes παρά τη "γκάφα" του στα πιτ (videos). 

"Κλωτσοπατινάδα" στη Σεπάνγκ! Η Red Bull έκανε το 1-2 με τους Σεμπάστιαν Φέτελ και Μαρκ Γουέμπερ, ωστόσο η επιτυχία της ομάδας επισκιάστηκε από την "κόντρα" των δύο οδηγών για τη νίκη.
Εκνευρισμένος ο Αυστραλός οδηγός "άδειασε" την ίδια την ομάδα του στο βάθρο των νικητών. Στον 46ο γύρο ο τρις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής χρησιμοποίησε και το... περιθώριο της πίστας για να προσπεράσει τον τιμέιτ του, αγνοώντας τις οδηγίες της ομάδας του.
Ο Γουέμπερ υποστήριξε κατακόκκινος από τα νεύρα "Η ομάδα με ενημέρωσε πως ο αγώνας τελείωσε και να κόψουμε ρυθμό... Στο τέλος ο Σεμπ πήρε τη δική του απόφαση, θα προστατευτεί όπως συνήθως!".

Ο Φέτελ που οδηγεί πλέον την κούρσα του πρωταθλήματος με σαράντα βαθμούς είχε επιχειρήσει νωρίτερα να... αποφύγει να απαντήσει στην ερώτηση του παλαίμαχου οδηγού και νυν τηλεσχολιαστή, Μάρτιν Μπραντλ που είχε αναλάβει τις ερωτήσεις. "Αν υπάρχει κάτι να πούμε, αυτό θα ειπωθεί εσωτερικά (σ.σ. εντός της ομάδας)".
Πάντως οι δύο οδηγοί δεν περίμεναν να κλείσουν οι πόρτες πίσω τους για να εξηγηθούν ο ένας στον άλλον λίγο πριν ανέβουν στο βάθρο. Ο Γουέμπερ δεν έδωσε συγχαρητήρια στον τιμέιτ για τη νίκη του, ούτε καταδέχθηκε να "λούσει" τον Γερμανό με σαμπάνια. Όταν ο Φέτελ τον προσπέρασε, ο Γουέμπερ ύψωσε το μεσαίο δάχτυλο!

Βλέπετε νωρίτερα ο Φέτελ είχε πει εκνευρισμένος στον μηχανικό του να μεταφέρει στην ομάδα πως "ο Μαρκ είναι πολύ αργός, πείτε του να με αφήσει να περάσω!". Στον 46ο γύρο, εννιά γύρους πριν από το τέλος ο Φέτελ προσπέρασε τον Γουέμπερ με τον Άντριαν Νιούι να κρατάει το κεφάλι του από την αγωνία για το αν θα έβγαιναν αλώβητα τα μονοθέσια από τη "μάχη" και τον Κρίστιαν Χόρνερ να ξεσπάει "αυτό είναι ανόητο, Σεμπ", αναφερόμενος στην παράτολμη κίνηση του.
Ο Χάμιλτον "διόρθωσε" την ΕΠΙΚΗ γκάφα με βάθρο
Με όλα αυτά πέρασε σε δεύτερη μοίρα η τρίτη θέση του Λιούις Χάμιλτον, το πρώτο του βάθρο με τη Mercedes. Και ο Χάμιλτον αναμείχθηκε σε "ενδοοικογενειακή" κόντρα με τον Νίκο Ρόσμπεργκ, όμως η Mercedes συγκράτησε τον Γερμανοφινλανδό και δεν τον άφησε να απειλήσει το μεγάλο μεταγραφικό απόκτημα.
Ο Χάμιλτον προκάλεσε... εγκεφαλικά στη Mercedes, αφήνοντας με ανοιχτό το στόμα τον Νίκι Λάουντα. Ο Χάμιλτον πήρε το δρόμο για τα πιτ και σχεδόν σταμάτησε στους μηχανικούς της τέως ομάδας του, της McLaren! Οι μηχανικοί της McLaren του άνοιξαν το δρόμο και πήγε στο διπλανό γκαράζ όπου τον περίμεναν οι καινούργιοι συνεργάτες του.
Πέμπτος ήταν ο Φελίπε Μάσα που επιχείρησε να κρατήσει τη σημαία της Ferrari ψηλά! Ο άλλος οδηγός της ομάδας, ο Φερνάντο Αλόνσο εγκατέλειψε στον πρώτο γύρο. Μετά από επαφή που είχε με τον Φέτελ στην εκκίνηση, έπαθε ζημιά η μπροστινή αεροτομή. Aλόνσο και Ferrari αποφάσισαν να μην μπουν στα πιτ και τελικά η μπροστινή πτέρυγα έφυγε εντελώς από τη θέση της, οδηγώντας τον Ισπανό πρόωρα εκτός αγώνα.
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έδωσε σημεία... ζωής λίγο πριν από το τέλος του αγώνα. "Ήμασταν κακότυχοι σήμερα", έγραψε στο Twitter για να "χτυπήσει" μετά την απονομή, γράφοντας "Σήμερα που δεν βρίσκομαι στο πόντιουμ, χάνω μια καλή στιγμή... Θα προσπαθήσω να μην τους αφήσω ξανά μόνους".

Η Lotus πήρε την έκτη και την έβδομη θέση με τους Ρομαίν Γκροζάν και Κίμι Ράικονεν. Ο νικητής του πρώτου αγώνα της χρονιάς στη Μελβούρνη, είχε στιγμές εκτός πίστας και πρωταγωνίστησε και σε μια "μάχη" με τον Νίκο Χούλκενμπεργκ, ο οποίος συνδύασε το ντεμπούτο του με τη Sauber με την όγδοη θέση.
Πολλές οι περίεργες στιγμές του αγώνα με τη Force India να τα κάνει μούσκεμα στα pitstops, εγκατέλειψαν τόσο ο Άντριαν Σούτιλ, όσο και ο Πολ ντι Ρέστα. Ο Μπάτον είχε φτάσει να διεκδικεί ακόμα και μια θέση στο βάθρο, όταν σταμάτησε μέσα στο pitlane, καθώς δεν είχε μπει σωστά ένας από τους μπροστινούς τροχούς.
Η Toro Rosso του Ζαν-Έρικ Βερν "χτύπησε" με τη Marussia του Σαρλ Πικ στα πιτ. Ο οδηγός της Toro Rosso τιμωρήθηκε με πρόστιμο 10,000 δολαρίων.
Το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί το τριήμερο 12-14 Απριλίου στη Σαγκάη και το κινεζικό Grand Prix.
Η τελική κατάταξη

ΘΕΣΗΟΔΗΓΟΣΟΜΑΔΑΧΡΟΝΟΣ
1.Σεμπάστιαν ΦέτελRed Bull-Renault1:38:56.681
2.Μαρκ ΓουέμπερRed Bull-Renault+4.2δευτ.
3.Λιούις ΧάμιλτονMercedes+12.1
4.Νίκο ΡόσμπεργκMercedes+12.6
5.Φελίπε ΜάσαFerrari+25.6
6.Ρομαίν ΓκροζάνLotus-Renault+35.5
7.Κίμι ΡάικονενLotus-Renault+48.4
8.Νίκο ΧούλκενμπεργκSauber-Ferrari+53.0
9.Σέρχιο ΠέρεςMcLaren-Mercedes+72.3
10.Ζαν-Έρικ ΒερνToro Rosso-Ferrari+87.1
11.Βάλτερι ΜπόταςWilliams-Renault+88.6
12.Εστεμπάν ΓκουτιέρεςSauber-Ferrari+1 γύρος
13.Ζουλ ΜπιάνκιMarussia-Cosworth+1 γύρος
14.Σαρλ ΠικCaterham-Renault+1 γύρος
15.Γκιέδο Φαν ντερ ΓκάρντεCaterham-Renault+1 γύρος
16.Μαξ ΤσίλτονMarussia-Cosworth+2 γύροι
17.Τζένσον ΜπάτονMcLaren-Mercedes+3 γύροι
18.Ντάνιελ ΡικιάρντοToro Rosso-Ferrari+5 γύροι
* Ταχύτερος γύρος Πέρες (1:39.199)
Εγκατέλειψαν
ΟΔΗΓΟΣΟΜΑΔΑΓΥΡΟΣ
Φερνάντο ΑλόνσοFerrari1ος
Παστόρ ΜαλντονάντοWilliams-Renault11ος
Άντριαν ΣούτιλForce India-Mercedes29oς
Πολ ντι ΡέσταForce India-Mercedes34ος
Βαθμολογία οδηγών
ΘΕΣΗΟΔΗΓΟΣΒΑΘΜΟΙ
1.Φέτελ40
2.Ράικονεν31
3.Γουέμπερ26
4.Χάμιλτον25
5.Μάσα22
6.Αλόνσο18
7.Ρόσμπεργκ12
8.Γκροζάν9
9.Σούτιλ6
10.Ντι Ρέστα4
11.Χούλκενμπεργκ4
12.Μπάτον2
13.Πέρες2
14.Βερν1
Βαθμολογία κατασκευαστών
ΘΕΣΗΟΔΗΓΟΣΒΑΘΜΟΙ
1.Red Bull-Renault66
2.Lotus-Renault40
3.Ferrari40
4.Mercedes37
5.Force India-Mercedes10
6.McLaren-Mercedes4
7.Sauber-Ferrari4
8.Toro Rosso-Ferrari1

www.sport24.gr

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΖΑΚΗΣ "Κλάψτε τις καταθέσεις σας"

Κινδυνολόγος ή "προφήτης" δυσάρεστων εξελίξεων; Τον κίνδυνο δέσμευσης ακόμα και δήμευσης των καταθέσεων στις ελληνικές τράπεζες, επισημαίνει ο Γ.Γ. του ΕΠΑΜ Δημήτρης Καζάκης

Τι προβλέπει ότι θα συμβεί 29 Μαρτίου με 1 Απριλίου, οπότε δεν λειτουργούν οι ευρωπαϊκές τράπεζες, λόγω του Bank Holiday;

ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ:....

πηγη

Ο ΟΑΣΘ διεκδικεί από το Δημόσιο 160 εκατ. για το διάστημα 2010 - 2013!

Ο οργανισμός αστικων συγκοινωνιων της Θεσσαλονίκης που είναι ιδιωτική πολυμετοχική επιχείρηση, κάθε χρόνο διεκδικεί από το ελληνικό δημόσιο περίπου ...
144 εκατ. ευρώ, παρά το γεγονός ότι λόγω της οικονομικής κατάσταση της χώρας έχουν περιέλθει σημαντικές περικοπές στις επιδοτήσεις ανάλογων οργανισμών.

Μάλιστα την ίδια στιγμή που οι μισθοί σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα μειώνονται η διοίκηση της επιχείρησης συγκοινωνιακού έργου στη συμπρωτεύουσα σχεδίαζε αυξήσεις 1,5% και παράλληλα προσλήψεις εργαζομένων. Τα έσοδα του ΟΑΣΘ ανέρχονται ετησίως σε περίπου 70 εκατ. , ενώ οι δαπάνες σε περίπου 170 εκατ. Το Δημόσιο καταβάλλει τη διαφορά που προκαλείται από τη μείωση των εσόδων, εξαιτίας της μειωμένης τιμής του εισιτηρίου.

Κονδύλια που ξεπερνούν τα 160 εκατ. ευρώ διεκδικεί από το ελληνικό δημόσιο ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) από το 2010 έως και το 2013 ζητώντας αυξημένη επιδότηση η οποία προκύπτει από την αφαίρεση των δαπανών από τα έσοδα του οργανισμού.

Ο οργανισμός της Θεσσαλονίκης που είναι ιδιωτική πολυμετοχική επιχείρηση, κάθε χρόνο προσφεύγει στο Διοικητικό Δικαστήριο το οποίο με τις αποφάσεις του βγάζει πρόσθετες αμοιβές, ενώ την ίδια στιγμή η επιδότηση του ελληνικού δημοσίου προς τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας (ΟΑΣΑ) έχει μειωθεί σχεδόν στο μισό από τα χρήματα που διεκδικεί κάθε χρόνο ο ΟΑΣΘ.

Αυξήσεις 1,5%

Μαλιστα την ίδια στιγμή που οι μισθοί σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα μειώνονται η διοίκηση της επιχείρησης συγκοινωνιακού έργου στη συμπρωτεύουσα σχεδίαζε αυξήσεις 1,5% και παράλληλα προσλήψεις εργαζομένων. Ο οργανισμός της Θεσσαλονίκης κάθε χρόνο διεκδικεί από το ελληνικό δημόσιο περίπου 144 εκατ. ευρώ παρά το γεγονός ότι λόγω της οικονομικής κατάσταση της χώρας έχουν περιέλθει σημαντικές περικοπές στις επιδοτήσεις ανάλογων οργανισμών. Τα έσοδα του ΟΑΣΘ ανέρχονται ετησίως σε 70 εκατ. ευρώ περίπου, ενώ οι δαπάνες (καύσιμα, μισθοί, αποσβέσεις λεωφορείων, ενοίκια κ.λπ.) σε 170 εκατ. ευρώ περίπου. Το Δημόσιο καταβάλλει τη διαφορά, που προκαλείται από τη μείωση των εσόδων, εξαιτίας της μειωμένης τιμής του εισιτηρίου.

Σημειώνεται ότι η επιδότηση του ΟΑΣΑ αν και αυξήθηκε κατά 8,99% (από 98 εκατ. ευρώ το 2011) διαμορφώθηκε σε 106,86 εκατ, ευρώ το 2012!

Οι διαφορές μεταξύ των επιδοτήσεων του ελληνικού δημοσίου και των διεκδικήσεων του ΟΑΣΘ είχε οδηγήσει πριν τα Χριστούγεννα σε συνάντηση της διοίκησης με την ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης και Υποδομών με το αίτημα της αλλαγής της σύμβασης για τις επιδοτήσεις. Τότε είχε τεθεί στο τραπέζι του διαλόγου η μείωση της επιδότησης του ΟΑΣΘ από 144 εκατ. ευρώ στα 80 εκατ. ευρώ.

Μάλιστα από το υπουργείο είχε ζητηθεί η σύσταση επιτροπής που θα συμμετείχαν τόσο στελέχη του υπουργείου όσο και στελέχη του ΟΑΣΘ προκειμένου να βρεθεί η «χρυσή τομή» μεταξύ των επιχορηγήσεων και των διεκδικήσεων του οργανισμού.

Ωστόσο, ένα μήνα μετά η απάντηση της διοίκησης του ΟΑΣΘ ήταν αρνητική για τη σύσταση επιτροπής τονίζοντας ότι ήδη υπάρχει σύμβαση μεταξύ του οργανισμού και του ελληνικού δημοσίου και αν συναινέσουν στη σύσταση επιτροπής τότε θα ήταν σαν να καταγγέλλουν τη σύμβαση αυτή που τους εξασφαλίζει τα απαιτούμενα έσοδα για να μην είναι ελλειμματικοί.

Μείωση δαπανών

Μάλιστα στις προτάσεις τους για τη μείωση των δαπανών ώστε το ποσό που προκύπτει για επιχορήγηση ήταν η περικοπή γραμμών μέσω αναδιαμόρφωσης του δικτύου που θα εξοικονομούσε περίπου 13,5 εκατ. ευρώ με συνέπειες σαφώς στην εξυπηρέτηση των επιβατών.

Επίσης όλα τα σενάρια που υιοθετήθηκαν για να καλυφθεί η μείωση της επιδότησης ήταν η αύξηση του εισιτήρίου στα αστικά μέσα της Θεσσαλονίκης, ενώ δεν γινόταν πουθενά λόγος για μείωση των μισθών των εργαζομένων όπως συνέβη στην περίπτωση του ΟΑΣΑ όπου οι μειώσεις μισθών άγγιξαν μέχρι και το 40%.

ΚΥΑ

Με περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ επιβαρύνθηκε το ελληνικό δημόσιο από την εφαρμογή Κοινής Υπουργικής Απόφασης που αναδιαμόρφωνε το δίκτυο της Θεσσαλονίκης η οποία αν και εφαρμόστηκε δεν έχει υπογραφεί και ουσιαστικά δεν ισχύει.

Η απόφαση αφορούσε την επέκταση του ΟΑΣΘ στους (9) δήμους του επαρχείου Λαγκαδά σύμφωνα με την οποία όταν οι κάτοικοι της περιοχής εξυπηρετούνται δια των τοπικών - τροφοδοτικών γραμμών από και προς τη γραμμή- κορμός «Λαγκαδάς - Πανεπιστήμια» του ΟΑΣΘ, θα καταβάλλουν αστικό εισιτήριο 0,80 ευρώ ή 0,90 ευρώ (αντί των εισιτηρίων ακόμη και έως 7 ευρώ που έως 31.12.2010 κατέβαλαν στο ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης.

Στον αέρα

Σύμφωνα με πληροφορίες η σχετική απόφαση αν και έχει εφαρμοστεί από τις αρχές του 2011 ουδέποτε πήρε τις απαραίτητες υπογραφές με αποτέλεσμα να είναι στο? αέρα και να επιβαρύνει το Δημόσιο με περίπου 10 εκατομμύρια ευρώ το χρόνο ως επιπλέον επιδότηση.

Αποκαλυψη

Σχεδίαζε προσλήψεις και αυξήσεις μισθών

Όπως προκύπτει από σχετική αλληλογραφία μεταξύ των διευθύνσεων του οργανισμού, ο ΟΑΣΘ σχεδιάζει να αυξήσει τα έξοδά του αφού προχώρησε σε προσλήψεις το 2012 (43 εργαζόμενοι), σχεδιάζει νέες προσλήψεις προσωπικού το 2013 (ακόμη 70 εργαζόμενοι) και αύξηση των μισθών για το 2013 κατά 1,5%. Τη σχετική αποκάλυψη είχε κάνει στη Βουλή ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας απαντώντας σε σχετική ερώτηση.

Οι επιδοτήσεις

Από το 2009 έως σήμερα προκύπτει ότι τα έσοδα του ΟΑΣΘ παρουσιάζουν αυξητική τάση από 50 σε 70 εκατομμύρια ευρώ και οι δαπάνες παραμένουν σε 160 - 170 εκατομμύρια ευρώ. Εως το τέλος του 2013 τα πρόσθετα ποσά που απαιτεί ο ΟΑΣΘ ανέρχονται σε 160,5 εκατ. ευρώ και αν παραμείνουν σταθερά δεδομένα όπως η οικονομική κατάσταση της χώρας, το κόστος του πετρελαίου και το κόμιστρο θα αυξάνονται με αριθμητική πρόοδο κατά 65 έως 80 εκατομμύρια ευρώ κατ έτος.

Συγκεκριμένα:

Για το 2010 η αντισταθμιστική καταβολή καθορίστηκε στα 112 εκατ. ευρώ, η διαιτησία το καθόρισε στα 130 εκατ. ευρώ και ο ΟΑΣΘ απαιτεί οριστικοποίηση στα 142 εκατ. ευρώ (διεκδικεί πρόσθετα 12 εκατ. ευρώ).

Για το 2011 η αντισταθμιστική καταβολή καθορίστηκε στα 105 εκα. ευρώ και ο ΟΑΣΘ απιστεί οριστικοποίηση στα 144,5 εκατ. ευρώ (πρόσθετα 39,5 εκατ. ευρώ).

Για το 2012 η αντισταθμιστική καταβολή καθορίστηκε στα 96 εκατ. ευρώ, η διαιτησία το καθόρισε στα 125 εκατ. ευρώ και ο ΟΑΣΘ απαιτεί επαναπροσδιορισμό στα 143,5 εκατ. ευρώ (πρόσθετα 47,5 εκατ. ευρώ).

Για το 2013 το ποσό που διαθέτει το υπουργείο Ανάπτυξης ανέρχεται στα 79,5 εκατ. ευρώ και ο ΟΑΣΘ απαιτεί καθορισμό στα 145 εκατομμύρια ευρώ (πρόσθετα 65,5 εκατ. ευρώ).


πηγη

Εφιάλτης (τώρα) και για τις καταθέσεις στην Ελλάδα

Διάχυτος είναι ο φόβος ότι μπορεί να συμβεί και στην Ελλάδα ό,τι έγινε στην Κύπρο αναφορικά με τις καταθέσεις, όπου οι εταίροι έδειξαν ότι δεν είναι εταίροι, αλλά Εμποροι της Βενετίας, που υπολογίζουν μέχρι και τις δεκάρες που τους χρωστάνε.

Το εφιαλτικό αυτό ενδεχόμενο έχει αρχίσει μάλιστα να συζητείται και στα παρασκήνια, ενώ ενισχύεται από τα διαρκώς επιδεινούμενα μεγέθη της οικονομίας της χώρας μας. Από την άποψη αυτή η Κύπρος θεωρείται το νέο πειραματόζωο και έδειξε τον δρόμο για τα μελλούμενα στον ευρωπαϊκό Νότο, που πάγωσε με τις εξελίξεις στη Μεγαλόνησο. Πολλοί σε χώρες καταραμένες, όπως είναι η Ελλάδα, η Ισπανία και η Πορτογαλία, θα σκέφτηκαν ότι έρχεται η σειρά τους να υποστούν τις περιποιήσεις των εταίρων, που δήθεν πολεμούν έναν φορολογικό παράδεισο, όταν την ίδια στιγμή ανέχονται ένα σωρό άλλους τέτοιους παραδείσους να βρίσκονται στην Ευρώπη.

Η Ελλάδα μέχρι σήμερα έχει υποστεί δύο «κουρέματα» και, όπως δήλωσε πρόσφατα ο Γιάννης Στουρνάρας, προετοιμάζεται και για ένα τρίτο, που θα αφορά μειώσεις επιτοκίων σε υφιστάμενα δάνεια.

«Κούρεμα» υποτίθεται γίνεται σε χρέη που η χώρα δεν μπορεί να εξυπηρετήσει. Στην Κύπρο όμως, αντί για τέτοιο «κούρεμα» (δηλαδή μείωση των χρεών), επιλέχθηκε το «κούρεμα» των καταθέσεων για να χρηματοδοτηθούν τα χρέη.

Στην Ελλάδα σήμερα υπάρχει ένα Προϋπολογισμός που εκτελείται με μεγάλες αποκλίσεις στα έσοδα. Το κράτος έχει φτάσει στα όρια της «αρνητικής» λειτουργίας από την οποία παράγονται τα περίφημα και πολυδιαφημισμένα πρωτογενή πλεονάσματα. Αν συνεχιστεί όμως η ίδια κατάσταση -που είναι και το πιθανότερο-, με την ύφεση να κινείται σε υψηλά επίπεδα, τότε τα ελλείμματα στον

Προϋπολογισμό θα αρχίσουν να διογκώνουν το χρέος.
Στην περίπτωση αυτή θα ακούσουμε το ΔΝΤ να λέει ότι απαιτείται πρόσθετη χρηματοδότηση. Είναι μια φράση που τρελαίνει τους Γερμανούς, οι οποίοι θα μπορούσαν κάλλιστα να προτείνουν αυτή τη φορά τη χρηματοδότηση να την κάνουν οι καταθέτες στις ελληνικές τράπεζες.
Ολοι γνωρίζουμε ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν ρωσικές καταθέσεις, παρά μόνο ελληνικές και αυτές αποστεωμένες. Λογιστικά υπολογίζεται ότι υπάρχουν 170 δισ. ευρώ, τα περισσότερα των οποίων είναι στα χαρτιά, καθώς έχουν γίνει δάνεια που σήμερα είναι πλέον «κατακόκκινα»...
Υπάρχουν βέβαια και οι αισιόδοξοι, οι σπόνσορες της τρόικας, οι οποίοι λένε μεγαλοφώνως ότι η πρόσφατα οι ελληνικές τράπεζες πήραν πολλά λεφτά (περίπου 50 δισ.) προκειμένου να ανακεφαλαιοποιηθούν και άρα οι κίνδυνοι είναι διαχειρίσιμοι.

Το βέβαιο είναι ότι τα «κόκκινα» δάνεια είναι τόσα πολλά πλέον, που δεν αποκλείεται καθόλου να απαιτηθεί και νέα δόση ανακεφαλαιοποίησης, κάτι που θα φανεί στα επόμενα stress tests που θα γίνουν σύντομα. Αν εκεί φανεί ότι χρειάζονται νέα λεφτά, κανείς δεν πιστεύει ότι η τρόικα θα προθυμοποιηθεί να τα βάλει η ίδια. Και εκεί ακριβώς είναι το ευαίσθητο σημείο, στο οποίο λέγεται ότι θα κληθούν οι Ελληνες καταθέτες να συνεισφέρουν στη στήριξη των τραπεζών.
Εν κατακλείδι, και χωρίς διάθεση τρομοκράτησης, το «κούρεμα» στις καταθέσεις θα είναι το επόμενο μέτρο που θα ακούσουμε και στην Ελλάδα, αν παραστεί ανάγκη να βρεθούν νέα κεφάλαια.

Τα αποτελέσματα των εκλογών στη ΓΣΕΕ

Με την εκλογή των οργάνων της διοίκησης ολοκληρώθηκαν στην Αλεξανδρούπολη οι εργασίες του 35ου Τακτικού Συνεδρίου.

Στις εκλογές που πήραν μέρος επτά παρατάξεις, ψήφισαν συνολικά 423 άτομα και επί εγκύρων ψηφοδελτίων 423, έλαβαν:

Η ΠΑΣΚΕ - Πανελλήνια Αγωνιστική Συνδικαλιστική Κίνηση Εργαζομένων, 145 ψήφους, 16 έδρες στο Δ.Σ. και ποσοστό 34,52%.

Η ΔΑΚΕ-Δημοκρατική Ανεξάρτητη Κίνηση Εργαζομένων, 104 ψήφους, 11 έδρες και ποσοστό 24,35%.

Η ΔΑΣ- Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία, 94 ψήφους, 10 έδρες και ποσοστό 22,22%.

Η Αυτόνομη Παρέμβαση Αντιμνημονιακή Συνεργασία, 44 ψήφους, 5 έδρες και ποσοστό 10,40%.

Η παράταξη ΕΜΕΙΣ-Ενωτικό Μέτωπο Εργατικών Ισχυρών Συνδικάτων, 32 ψήφους, 3 έδρες και ποσοστό 7,57%.

Τέλος η Συμφωνία Εργαζομένων και η Αγωνιστική Ταξική Ενότητα έλαβαν από 2 ψήφους και ποσοστό 0,47% αντίστοιχα.

«Η ανάσχεση της ύφεσης, η αντιμετώπιση του εφιαλτικού προβλήματος της ανεργίας, η επαναθεμελίωση του εργατικού δικαίου στη χώρα μας και γενικότερα η ανατροπή των μνημονιακών πολιτικών, αποτελούν τις βασικές προτεραιότητες της ΓΣΕΕ» αναφέρεται μεταξύ άλλων στο κεντρικό ψήφισμα που ενέκρινε το 35ο Συνέδριο της ΓΣΕΕ, μετά την συζήτηση του Διοικητικού Απολογισμού και του Προγράμματος Δράσης της Συνομοσπονδίας.
Η ασκούμενη περιοριστική πολιτική της εσωτερικής υποτίμησης - υπογραμμίζεται στο ψήφισμα - ιδιωτικοποίησε τα οφέλη και κοινωνικοποίησε τα βάρη, με αποτέλεσμα τα μέρα που εφαρμόστηκαν και εφαρμόζονται κατ΄ εντολή των δανειστών να διακρίνονται τόσο για την αντικοινωνικότητά τους όσο και για την ένταση της υφεσιακότητάς τους.

Αναφέρεται δε, πως η επόμενη τριετία 2013-2015 για την Ελλάδα και την Ευρώπη δυστυχώς, θα είναι μια ακόμη δύσκολη περίοδος την οποία ως ΓΣΕΕ καλούμαστε να την αντιπαλέψουμε προς όφελος των εργαζομένων, των ανέργων, των συνταξιούχων, της ελληνικής κοινωνίας αλλά και των ευρωπαίων πολιτών.

Στο ψήφισμα επισημαίνεται η ανάγκη της ενότητας του εργατικού συνδικαλιστικού κινήματος, στη βάση των κοινών προβλημάτων, αλλά και η μέγιστη εργατική και κοινωνική συμμαχία, ενώ καταγγέλλεται η πολιτική της Τρόικας, η μείωση των εισοδημάτων, η φορολεηλασία, η κατάργηση της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης και των κλαδικών συμβάσεων εργασίας καθώς και η δραματική αύξηση της ανεργίας.

Επίσης το ψήφισμα καταδικάζει τη διάλυση των δημόσιων υπηρεσιών και των κοινωνικών αγαθών όπως η Παιδεία, η Υγεία και η Κοινωνική Πρόνοια, τις ιδιωτικοποιήσεις και εκποιήσεις δημοσίων επιχειρήσεων, καθώς και τη διάλυση του δημόσιου Κοινωνικού Ασφαλιστικού Συστήματος , με παράλληλη μείωση των κύριων και επικουρικών συντάξεων.

Η ΓΣΕΕ, μέσω του ψηφίσματος απαιτεί να εφαρμοστεί ένα διαφορετικό μίγμα οικονομικής πολιτικής, να ανατραπούν οι μνημονιακές μειώσεις των μισθών, των συντάξεων, των κοινωνικών επιδομάτων και της κρατικής επιχορήγησης της κοινωνικής προστασίας, καθώς επίσης ζητά και την κατάργηση όλου του αντεργατικού θεσμικού πλαισίου και της 6ης Πράξης Υπουργικού Συμβουλίου που μειώνει τον κατώτατο μισθό κι ακυρώνει τον θεσμό των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, των ελεύθερων συλλογικών διαπραγματεύσεων, καθώς και τη λειτουργία των ΟΕΚ και ΟΕΕ.

Ταυτόχρονα διεκδικεί να υπάρξει ρύθμιση, εποπτεία και έλεγχος της λειτουργίας του χρηματοπιστωτικού τομέα με σκοπό τη σταθεροποίησή του για την αποφυγή χρηματοπιστωτικών κρίσεων, το άμεσα πάγωμα των τιμών στα τρόφιμα, στα φάρμακα, στα τιμολόγια των ΔΕΚΟ και τη μείωση των συντελεστών του ΦΠΑ σε είδη ευρείας λαϊκής κατανάλωσης, όπως και τη στήριξη εισοδηματικά των δανειοληπτών και των νοικοκυριών.

Παράλληλα, στο κεντρικό ψήφισμα του 35ου Συνεδρίου, γίνεται και ειδικά αναφορά στο θέμα των τραπεζών, τονίζοντας μεταξύ άλλων ότι, «οι αναδιαρθρώσεις στο χώρο των τραπεζών που βρίσκονται σε εξέλιξη, η σκληρή στάση και οι απειλές των Τραπεζιτών στις διαπραγματεύσεις για την κλαδική ΣΣΕ με την ΟΤΟΕ και κυρίως η νομοθετική ισοπέδωση των εργασιακών δικαιωμάτων που επέβαλε η Τρόικα στις Ελληνικές Κυβερνήσεις θέτουν όλους εμάς σε εγρήγορση και αγωνιστική ετοιμότητα».

Η ΓΣΕΕ- υπογραμμίζεται στο ψήφισμα - από το 35ο Συνέδριό της στέλνει μήνυμα προειδοποίησης στην Τρόικα, στην Κυβέρνηση και στους Τραπεζίτες, να μην τολμήσουν πειράματα και νέες επιθέσεις στον κλάδο των Τραπεζοϋπαλλήλων γιατί θα ανοίξουν τον ασκό του Αιόλου που θα οδηγήσει σε μια γενικευμένη κοινωνική έκρηξη η οποία θα συμπαρασύρει όλα τα λαϊκά στρώματα της ελληνικής κοινωνίας.

«Πρέπει όλοι να καταλάβουν μετά την πρόσφατη εμπειρία της Κύπρου ότι εκείνοι που παίζουν με την ομαλότητα και την σταθερότητα του τραπεζικού συστήματος κινητοποιούν τους φόβους και τις ανησυχίες των συναλλασσομένων με τις Τράπεζες και οδηγούν σε απρόβλεπτες συνέπειες», καταλήγει το ψήφισμα της Συνομοσπονδίας.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ