EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

ΣτΕ: πληρωμή 50% με την πρώτη φορο - δίκη


Εάν οι πολίτες χάσουν την πρώτη δίκη για φόρους, τέλη κλπ θα πρέπει να καταβάλουν το 50% του ποσού και ύστερα να καταθέσουν έφεση λέει τώρα το ΣτΕ.

Το ανώτατο δικαστήριο έκρινε ότι δεν μπορεί να “παγώσει” και πως η πρωτόδικη απόφαση δίνει στο Δημόσιο τη δυνατότητα είσπραξης.

Έτσι από εδώ και στο εξής οι πολίτες ή οι επιχειρήσεις που χάνουν την πρώτη δίκη και επιθυμούν να πάνε σε δεύτερο βαθμό θα πρέπει να καταβάλουν το 50% του φόρου ή των τελών που προσδιόρισε το δικαστήριο.

Αν δεν γίνει η πληρωμή τότε η έφεση θα απορρίπτεται ως απαράδεκτη.


Ένωση Εργαζομένων ΗΛΠΑΠ: Ανασύσταση προεδρείου!!!

Δημόσιο: απολύονται 7.000 επίορκοι και λουφαδόροι ως τον Απρίλιο



Η πίεση της τρόικας είναι πλέον αφόρητη. Το υπουργείο αναζητά 7.000 επίορκους σε κάθε υπουργείο και υπηρεσία και μάλιστα μέχρι το Πάσχα, ώστε να αποφευχθεί το ενδεχόμενο η τρόικα να ζητήσει οριζόντιες απολύσεις υπαλλήλων σε όλο το Δημόσιο. Ξαφνικά ο αριθμός των επίορκων από περίπου 3.900 σχεδόν διπλασιάστηκε και πλέον γίνεται λόγος για 7.000 καθώς προστίθενται λουφαδόροι και άλλοι.

Αποτέλεσμα αυτού η αναζήτηση... άλλων 3.000 που θα πρέπει να δουν την πόρτα της εξόδου και μάλιστα μέσα στους επόμενους δυο μήνες.

Ουσιαστικά μπαίνουν τώρα στο μικροσκόπιο περίπου 12.000 υπάλληλοι. Από αυτούς οι περίπου 4.000 είναι υπάλληλοι που έχουν παραπεμφθεί για πειθαρχικά παραπτώματα, ενώ άλλοι 8.000 είναι οι λεγόμενοι ανίκανοι προς εργασία για ψυχολογικούς και άλλους λόγους.

Στην πλειοψηφία τους εκείνοι που δήλωσαν στην υπηρεσία ανίκανοι προς εργασία είναι εκπαιδευτικοί, περίπου 6.000 άτομα.

Τον αριθμό θα συμπληρώσουν υπάλληλοι που έχουν καταθέσει πλαστά στοιχεία, απολυτήρια λυκείου, πτυχία κλπ.

Υπάρχει μάλιστα το παράδειγμα με το ... παιδί θαύμα που αποφοίτησε από το λύκειο στα 12 (!) ή τουλάχιστον αυτό προκύπτει από το έγγραφο που κατέθεσε.

Στο στόχαστρο μπαίνουν και οι... κατά φαντασίαν ασθενείς, οι υπάλληλοι δηλαδή που έπαιρναν με το παραμικρό πολλές αναρρωτικές άδειες.


Νικολάς Μαντούρο: Ένας οδηγός λεωφορείου στο τιμόνι της Βενεζουέλας


Ο προσωρινός πρόεδρος της Βενεζουέλας μπορεί να προαλείφεται για το αξίωμα του επόμενου Προέδρου αλλά έχει περάσει στο παρελθόν δια πυρός και σιδήρου λόγω της ταχείας αναρρίχησης του στα υψηλά αξιώματα.

Ο Νικολάς Μαντούρο Μόρος γεννήθηκε στο Καράκας στις 23 Νοεμβρίου του 1962 και η καριέρα του ξεκίνησε από οδηγός λεωφορείου. Πλέον, κρατά -έστω και προσωρινά- στα χέρια του το τιμόνι μιας μια από τις χώρες με αμύθητο πλούτο και σχεδόν 30 εκατομμύρια κατοίκους. Μπορεί το Σύνταγμα της Βενεζουέλας να προβλέπει ανάληψη προσωρινής προεδρίας από τον εκπρόσωπο της Εθνοσυνέλευσης, όμως όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Εξωτερικών της χώρας, ο ίδιος ο Τσάβες είχε καταστήσει σαφές ποιος ήθελε να συνεχίσει το έργο του και αυτός δεν ήταν άλλος από τον Νικολάς Μαντούρο.

Ο Μαντούρο αναρριχήθηκε γρήγορα στα υψηλά αξιώματα. Ήταν αντιπρόεδρος της χώρας από τον Οκτώβριο του 2012 και υπουργός Εξωτερικών από τον Αύγουστο του 2006 μέχρι τον περασμένο Ιανουάριο.

Είναι χαρακτηριστική η φράση του Τσάβες όταν απάντησε σε εκείνους που είχαν ενοχληθεί από την άνοδο του Μαντούρο: «Η μπουρζουαζία κοροϊδεύει τον Νικολάς Μαντούρο επειδή ήταν οδηγός λεωφορείου, δείτε όμως που βρίσκεται τώρα».

Χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις στη διπλωματία, κατάφερε να προσεγγίσει χώρες που παραδοσιακά είχαν κακές σχέσεις με τη Βενεζουέλα. Χαρακτηριστική είναι η στήριξή του στον Μουαμάρ Καντάφι και οι προσεγγίσεις στην Κολομβία.


Μεγαλόπνοο σχέδιο αναδιοργάνωσης των αστικών συγκοινωνιών στο Παρίσι


Παρίσι, Γαλλία
Η γαλλική κυβέρνηση ξεκινάει από σήμερα το πρόγραμμα «Μεγάλο Παρίσι», που έχει στόχο να εφοδιάσει την περιφέρεια του Παρισιού ως το 2030 με ένα νέο δίκτυο μέσων μαζικής μεταφοράς, το οποίο θα περιλαμβάνει ένα αυτοματοποιημένο μετρό. Το συνολικό κόστος του υπολογίζεται σε σχεδόν 35 δισ. ευρώ.

«Αυτό το σημαντικό πρόγραμμα θα ολοκληρωθεί το 2030 και θα μάς επιτρέψει να επιστρέψουμε στην ανάπτυξη, να ανακτήσουμε θέσεις εργασίας, αλλά και να έχουμε νέα έσοδα» υπογραμμίζει ο πρωθυπουργός Ζαν Μαρκ Ερό σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Le Parisien.

Η περιφέρεια του Παρισιού «αντιπροσωπεύει το 30% του εθνικού πλούτου. Όμως, είναι επίσης μια περιφέρεια, στην οποία συγκεντρώνονται πάρα πολλές δυσκολίες της καθημερινής ζωής, ιδιαίτερα όσον αφορά τις μετακινήσεις» υπενθυμίζει.

Το πρόγραμμα, το οποίο είχε ανακοινώσει ο πρώην πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί και περιμένουν οι επτά εκατομμύρια χρήστες των κορεσμένων μέσων μαζικής μεταφοράς της γαλλικής πρωτεύουσας, αναθεωρήθηκε από τη νέα κυβέρνηση και η εφαρμογή του καθυστέρησε για πέντε χρόνια ώστε να ληφθούν υπόψη δημοσιονομικοί περιορισμοί.

Το νέο δίκτυο Grand Paris Express θα μεταφραστεί σε 200 χλμ. νέων γραμμών του μετρό με 72 σταθμούς. Θα συνδεθούν προάστια μεταξύ τους, ώστε να μην χρειάζεται να περνάει κανείς από το υπερκορεσμένο κέντρο του Παρισιού. Θα εξυηρετηθούν επίσης καλύτερα τα αεροδρόμια Ορλύ (νότια) και Ρουασί (βόρεια).

Το κόστος αυτού του προγράμματος μπορεί να φτάσει τα 26 δισ. ευρώ, στα οποία πρέπει να προστεθούν τα έξοδα για τον εκσυγχρονισμό του υφισταμένου δικτύου, που θα φτάσουν περίπου τα 7 δισ. ευρώ.

Πολλές μελέτες πραγματοποιήθηκαν για να καταδειχθεί ότι το δίκτυο αυτό θα φέρει έσοδα μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα.

Έτσι η εταιρεία Societe du Grand Paris παρουσίασε μοντέλα βασιζόμενη στις θέσεις εργασίας που θα δημιουργηθούν, την επίδραση στην πολεοδομία ή ακόμη στα κέρδη για τους χρήστες και το περιβάλλον από τη μείωση της χρονικής διάρκειας των δρομολογίων, τα οποία δείχνουν ότι θα υπάρξουν έσοδα από 39 ως περισσότερα από 100 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο του Παρισιού, το οποίο ξεκινάει από υποθέσεις για επιτάχυνση της ανάπτυξης κατά 2% ετησίως από το 2015, η οποία μπορεί να φτάσει το 3% ετησίως μετά το 2030, η αύξηση των δημοσιονομικών εσόδων θα μπορούσε να φτάσει τα 60 δισ. ευρώ.


Πώς θα αποζημιώνονται οι επιβάτες των αστικών συγκοινωνιών σε περίπτωση απεργίας


Στη δημοσιότητα έδωσε το υπουργείο Ανάπτυξης το προωθούμενο σχέδιο απόφασης για ημερήσια αποζημίωση των κατόχων καρτών απεριορίστων διαδρομών των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας σε περίπτωση απεργιών.

Συγκεκριμένα, με την προωθούμενη απόφαση παρέχεται έκπτωση στους αγοραστές μηνιαίων καρτών απεριορίστων διαδρομών του επόμενου μηνός, για κάθε ημέρα 24ωρης απεργίας και με ανώτατο ποσοστό έκπτωσης 25% επί της αξίας της κάρτας.

Η έκπτωση θα παρέχεται σε όλους τους τύπους μηνιαίας κάρτας αξίας 20 ευρώ, 45 ευρώ και 140 ευρώ (και στις αντίστοιχες μειωμένες κάρτες τους), ανάλογα με το συγκοινωνιακό μέσο ή τα μέσα που απεργούν.

Ο υπολογισμός της έκπτωσης γίνεται για κάθε ημέρα 24ωρης απεργίας και αυξάνει ανάλογα με τη βαρύτητα του μεταφορικού έργου του συγκοινωνιακού μέσου που απεργεί.

Συνεπώς, προβλέπονται εκπτώσεις που αντιστοιχούν στο 1/30 ή 1/45 ή 1/60 της αξίας της μηνιαίας κάρτας για κάθε ημέρα 24ωρης απεργίας και σε σχέση με το μέσο ή τα μέσα που απεργούν.

Ειδικότερα, εκπτώσεις προβλέπονται στις εξής πέντε περιπτώσεις:

- Σε περίπτωση απεργίας των Λεωφορείων, του Ηλεκτρικού (Γραμμή 1) και του Μετρό (Γραμμές 2 και 3) όλοι οι κάτοχοι μηνιαίων καρτών δικαιούνται έκπτωσης ίσης με το 1/30 της αξίας αυτών για κάθε ημέρα απεργίας.

- Σε περίπτωση απεργίας των Λεωφορείων και του Ηλεκτρικού (Γραμμή 1) ή των Λεωφορείων και μιας εκ των γραμμών του Μετρό (Γραμμή 2 ή 3), οι μεν κάτοχοι καρτών των 45 ευρώ (και 23 ευρώ) και 140 ευρώ (και 70 ευρώ) δικαιούνται έκπτωσης ίσης με το 1/45 της αξίας αυτών, οι δε κάτοχοι καρτών των 20 ευρώ (και 10 ευρώ) δικαιούνται έκπτωσης ίσης με το 1/30 της αξίας αυτών, για κάθε ημέρα απεργίας.

- Σε περίπτωση απεργίας του Ηλεκτρικού (Γραμμή 1) και του Μετρό (Γραμμές 2 και 3) οι κάτοχοι μηνιαίων καρτών των 45 ευρώ (και 23 ευρώ) και των 140 ευρώ (και 70 ευρώ) δικαιούνται έκπτωσης ίσης με το 1/45 της αξίας αυτών, για κάθε ημέρα απεργίας.

- Σε περίπτωση απεργίας είτε του Ηλεκτρικού (Γραμμή 1) είτε της Γραμμής 2 είτε της Γραμμής 3 του Μετρό οι κάτοχοι μηνιαίων καρτών των 45 ευρώ (και 23 ευρώ) και των 140 ευρώ (70 ευρώ) δικαιούνται έκπτωσης ίσης με το 1/60 της αξίας αυτών, για κάθε ημέρα απεργίας.

- Σε περίπτωση απεργίας μόνο των Λεωφορείων οι μεν κάτοχοι καρτών των 45 ευρώ (και 23 ευρώ) και 140 ευρώ (και 70 ευρώ) δικαιούνται έκπτωσης ίσης με το 1/60 της αξίας αυτών, οι δε κάτοχοι καρτών των 20 ευρώ (και 10 ευρώ) δικαιούνται έκπτωσης ίσης με το 1/30 της αξίας αυτών, για κάθε ημέρα απεργίας.

Με απόφαση του ΔΣ του ΟΑΣΑ που εκδίδεται μέχρι τις 20 εκάστου μηνός προσδιορίζονται οι παρεχόμενες εκπτώσεις για όλες τις μηνιαίες κάρτες του επόμενου μήνα λόγω των απεργιών του προηγούμενου μήνα.

Επίσης, θα προσδιορίζεται με ανάλογο τρόπο η παροχή εκπτώσεων στις ετήσιες κάρτες απεριορίστων διαδρομών.

Οι απεργίες του μήνα Ιανουαρίου θα αποζημιωθούν τον πρώτο μήνα που θα ακολουθήσει από την έγκριση της σχετικής πρότασης από τη Διυπουργική Επιτροπή ΔΕΚΟ.