EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Εκτεταμένη διαφθορά και ατιμωρησία στον κρατικό μηχανισμό


Εκτεταμένη διαφθορά και ατιμωρησία στον κρατικό μηχανισμό

Τη ζοφερή πραγματικότητα ενός διεφθαρμένου κρατικού μηχανισμού ανέλυσαν χθες δικαστικοί, πρώην υπουργοί, πανεπιστημιακοί ασκώντας σκληρή κριτική κατά του πολιτικού συστήματος, κρατικών λειτουργών και υπαλλήλων.
Σε ημερίδα για «τη διαφθορά και την καταπολέμησή της» επισημάνθηκαν η διαφθορά «σημαντικού μέρους του πολιτικού προσωπικού», οι νομικές δυσκολίες και προβλήματα γύρω από τη «λίστα Λαγκάρντ», ενώ ζητήθηκε να διευρυνθεί ο έλεγχος του Ελεγκτικού Συνεδρίου στις δαπάνες των κομμάτων, στα «πόθεν έσχες» των πολιτικών, στις αμυντικές προμήθειες, κ.λπ., για να μπει τέλος σε φαινόμενα που ταλανίζουν τη χώρα.
Στην εκδήλωση του Ιδρύματος Μαραγκοπούλου για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΙΜΔΑ), ο εισαγγελέας Αρείου Πάγου Ιω. Τέντες προειδοποίησε «δεν θα βγούμε από την κρίση, αν δεν κτυπήσουμε αποτελεσματικά το τέρας της διαφθοράς», ενώ η πρόεδρος ΙΜΔΑ Αλ. Γιωτοπούλου-Μαραγκοπούλου μίλησε για τον κίνδυνο κατάρρευσης θεσμών και ηθικών αξιών, λόγω της διαφθοράς που αποτελεί φυσικό συνοδό της πλουτολατρείας για τις αποτυχημένες προσπάθειες αντιμετώπισής της.
Ο επίτιμος αντιπρόεδρος ΣτΕ πρώην υπουργός Γ. Σταυρόπουλος επισήμανε εξαιρετικά εκτεταμένη διαφθορά σε ΔΟΥ, ΟΤΑ, πολεοδομίες, νοσηλευτικά ιδρύματα βάλλοντας ταυτόχρονα κατά υπαλλήλων που αντιμετωπίζουν συχνά τον πολίτη αδιάφορα ως εχθρικά, απολαμβάνοντας σαδιστικά την ταλαιπωρία που προκαλούν. Υποστήριξε ότι ο μεγάλος όγκος των υπαλλήλων εργάζεται ανόρεχτα, χωρίς ζήλο για την υπηρεσία, λόγω της υπερβολικής εργασιακής ασφάλειας που απολαμβάνουν.
Επέκρινε τη διάχυτη ανοχή του κράτους και των πολιτών απέναντι στο γενικευμένο φαινόμενο παράβασης των νόμων, ενώ ως μεγάλη αιτία και δικαιολογία για τη διαφθορά των υπαλλήλων, ανέφερε τη διαφθορά σημαντικού μέρους του πολιτικού προσωπικού (υπουργών, υφυπουργών, γενικών γραμματέων, διοικητικών οργανισμών, κ.λπ.). Η ατιμωρησία καλά κρατεί -είπε- και την εξασφαλίζει η συνταγματική διάταξη για την ευθύνη υπουργών-υφυπουργών.
Aδιαφορία
Ο Γ. Σταυρόπουλος μίλησε για υπουργούς, διοικητές, προϊσταμένους που συχνά αδιαφορούν για πιθανά πειθαρχικά παραπτώματα υπαλλήλων, κάνουν τα στραβά μάτια, δίνοντας την εντύπωση ότι δεν έχουν διάθεση να πολεμήσου την διαφθορά στον χώρο ευθύνης τους. Αναφέρθηκε στην απογοητευτική πρακτική των ΕΔΕ, τα «ξεχασμένα» πορίσματα, στην απογοητευτική αδυναμία της δικαιοσύνης να αντιμετωπίσει έγκαιρα και αποτελεσματικά την παραβατική συμπεριφορά των υπαλλήλων. Ο πρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου (ΕΣ) Ιω. Καραβοκύρης τόνισε την ανάγκη να διερευνηθεί ο έλεγχος του Ε.Σ. στις κρατικές δραστηριότητες που φορούν το μανδύα ανωνύμων εταιρειών (γιατί διαχειρίζονται δημόσιο χρήμα), στις προμήθειες αμυντικού υλικού.
Στηλίτευσε την τάση των ΟΤΑ να ιδρύουν δημοτικές επιχειρήσεις διαφεύγοντας τον έλεγχο. Υποστήριξε ότι προκαλεί ερωτήματα ο έλεγχος των οικονομικών των κομμάτων, των δαπανών βουλευτών, των πόθεν έσχες, από την πλειοψηφία της Βουλής, αφού συμπίπτει η ιδιότητα ελέγχοντος και ελεγχομένου. Ο επίτιμος αρεοπαγίτης Μ. Μαργαρίτης χαρακτήρισε τη διαφθορά σύγχρονη προσωποποίηση της Λερναίας Ύδρας, ενώ ο επίτιμος αντιπρόεδρος του Αρείου Πάγου Δ. Γουργουράκης επισήμανε ότι εκείνος που κατείχε τη «λίστα Λαγκάρντ» ήταν υποχρεωμένος να λάβει μέτρα για την ασφάλεια των δεδομένων και ότι η παραβίασή τους εξαιτίας της ανεπαρκούς φύλαξης δημιουργεί ευθύνες, γνωστοποιώντας ότι ερευνάται ήδη από τις αρχές ο τρόπος διαρροής.

Αλ. Αυλωνίτης
πηγη

Αποζημιώσεις για τους επιβάτες λεωφορείων και πούλμαν προβλέπει νέος κανονισμός της ΕΕ


Αποζημιώσεις για τους επιβάτες λεωφορείων και πούλμαν προβλέπει νέος κανονισμός της ΕΕ

Την αποζημίωση των επιβατών λεωφορείων και πούλμαν, σε περίπτωση υπεράριθμων κρατήσεων, ματαίωσης ή καθυστερημένης αναχώρησης, προβλέπει μεταξύ άλλων ο νέος ευρωπαϊκός κανονισμός για τα δικαιώματα των επιβατών λεωφορείων και πούλμαν που τίθεται από σήμερα σε εφαρμογή.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Επιτροπής, ο εν λόγω κανονισμός καθορίζει τα βασικά δικαιώματα των ταξιδιωτών, παρόμοια με εκείνα που ισχύουν για τους επιβάτες αεροπορικών, σιδηροδρομικών και πλωτών μεταφορών και επιβάλλει υποχρεώσεις στις επιχειρήσεις λεωφορείων και πούλμαν και στους διαχειριστές τερματικών σταθμών όσον αφορά την ευθύνη τους προς τους επιβάτες.
Ο αντιπρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, αρμόδιος για τις μεταφορές, Σιμ Κάλας, δήλωσε τα εξής: «Τηρήσαμε την υπόσχεσή μας: χάρη στον κανονισμό (ΕΕ) αριθ. 181/2011, τα δικαιώματα των επιβατών εκτείνονται πλέον και στους επιβάτες λεωφορείων και πούλμαν. Η ΕΕ αποτελεί πλέον την πρώτη γεωγραφική περιοχή στον κόσμο με πλήρες σύνολο δικαιωμάτων επιβατών που καλύπτει όλα τα μέσα μεταφοράς».
Συγκεκριμένα, στα νέα δικαιώματα που παρέχει ο κανονισμός στους επιβάτες λεωφορείων συγκαταλέγονται τα ακόλουθα:
* κόμιστρα και άλλοι όροι σύμβασης χωρίς διάκριση λόγω εθνικότητας·
* μη διακριτική μεταχείριση ατόμων με αναπηρία ή με μειωμένη κινητικότητα. Συγκεκριμένα, παροχή δωρεάν βοήθειας σε καθορισμένους τερματικούς σταθμούς λεωφορείων και επί λεωφορείων και πούλμαν, καθώς και χρηματική αποζημίωση σε περίπτωση απώλειας ή φθοράς του εξοπλισμού μετακίνησής τους·
* επαρκής και εύκολα προσιτή πληροφόρηση όλων των επιβατών πριν από το ταξίδι τους και κατά τη διάρκειά του, καθώς και παροχή γενικών πληροφοριών σε τερματικούς σταθμούς λεωφορείων και στο διαδίκτυο όσον αφορά τα δικαιώματά τους·
* επιστροφή ολόκληρου του αντιτίμου ή μεταφορά με άλλο δρομολόγιο σε περίπτωση υπεράριθμων κρατήσεων, ματαίωσης ή καθυστερημένης αναχώρησης άνω των 2 ωρών από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης (ισχύει μόνο για ταξίδια απόστασης άνω των 250 χλμ.)·
* δικαίωμα αποζημίωσης ανερχόμενης στο 50 % της τιμής του εισιτηρίου, επιπλέον της επιστροφής ολόκληρου του αντιτίμου σε περίπτωση υπεράριθμων κρατήσεων, ματαίωσης ή καθυστερημένης αναχώρησης άνω των 2 ωρών από την προγραμματισμένη ώρα αναχώρησης, αν η επιχείρηση λεωφορείων και πούλμαν δεν παρέχει στον επιβάτη το δικαίωμα να επιλέξει μεταξύ επιστροφής του αντιτίμου ή μεταφοράς με άλλο δρομολόγιο (ισχύει μόνο για ταξίδια απόστασης άνω των 250 χλμ.)·
* επαρκής βοήθεια (ελαφρά γεύματα, γεύματα, αναψυκτικά, καθώς και, εάν χρειάζεται, κατάλυμα) σε περίπτωση ματαίωσης ή καθυστερημένης άνω των 90 λεπτών αναχώρησης όταν πρόκειται για ταξίδι διάρκειας άνω των τριών ωρών (ισχύει μόνο για ταξίδια απόστασης άνω των 250 χλμ.)·
* αποζημίωση για θάνατο, τραυματισμό, απώλεια ή φθορά αποσκευών που προκαλείται από οδικά ατυχήματα·
* δημιουργία από τις επιχειρήσεις λεωφορείων και πούλμαν μηχανισμού διεκπεραίωσης καταγγελιών, ο οποίος τίθεται στη διάθεση όλων των επιβατών·
* σύσταση ανεξάρτητων φορέων σε κάθε κράτος μέλος της ΕΕ με εντολή να επιβάλει την εφαρμογή του κανονισμού και, κατά περίπτωση, κυρώσεις.
Το φθινόπωρο του 2013, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα συγκαλέσει την πρώτη συνεδρίαση με τις εθνικές αρχές προκειμένου να συντονιστεί η αποτελεσματική εφαρμογή της νομοθεσίας για τα δικαιώματα των επιβατών λεωφορείων και πούλμαν.

Πηγή: ΑΠΕ

Κοινόχρηστα ποδήλατα από σήμερα στην Καρδίτσα


Κοινόχρηστα ποδήλατα από σήμερα στην Καρδίτσα

Σε πιλοτική εφαρμογή και χρήση του από περιορισμένο αριθμό χρηστών για ένα μικρό χρονικό διάστημα, έθεσε σήμερα ο Δήμος Καρδίτσας το αυτοματοποιημένο σύστημα κοινόχρηστων ποδηλάτων.
Τα ποδήλατα του συστήματος τοποθετήθηκαν από τους υπεύθυνους της αναδόχου εταιρείας, παρουσία εκπροσώπων του δήμου Καρδίτσας, στους σταθμούς που έχουν εγκατασταθεί στην Κεντρική Πλατεία (Ελευθερίας), Παυσίλυπο, Δημοτικό Στάδιο- Αθλητικό Πάρκο Καρδίτσας, Πλατεία Λάππα, Κτηνιατρική Σχολή και ΟΑΕΔ, ΟΣΕ (έναντι Σταθμού).
Οι σταθμοί περιλαμβάνουν 102 θέσεις κλειδώματος ποδηλάτων (17 ανά σταθμό) ενώ διαθέτουν οθόνη αφής απ΄ όπου, όταν το σύστημα τεθεί σε λειτουργία, θα μπορούν οι χρήστες να εγγραφούν απευθείας στο σύστημα, καθώς και αναγνώστη πιστωτικής κάρτας.
Οι χρήστες θα μπορούν να παραλαμβάνουν ποδήλατα από τους σταθμούς, αφού προηγηθεί διαδικασία ταυτοποίησής τους και χωρίς την παρέμβαση του ανθρώπινου παράγοντα και εν συνεχεία, μετά την ολοκλήρωση της χρήσης τους να τα επιστρέφουν σ' αυτούς.
Από τα 70 ποδήλατα που παρέλαβε ο Δήμος τα 60 θα βρίσκονται στους σταθμούς και τα 10 θα είναι εφεδρικά και θα επιστρατεύονται σε περιόδους υψηλής ζήτησης ή θα αντικαθιστούν άλλα που επισκευάζονται ή δεν μπορούν να διατεθούν για χρήση για οποιονδήποτε άλλο λόγο.
Υπενθυμίζεται ότι το έργο χρηματοδοτείται από το πρόγραμμα «Αστική Αναζωογόνηση» με πόρους του Πράσινου Ταμείου, όπου εντάχθηκε η σχετική πρόταση που υπέβαλε ο δήμος, ο εγκεκριμένος προϋπολογισμός του είναι 231.024,75 ευρώ.

πηγη

Όταν η ηλιθιότητα δεν έχει όρια


ηλιθιότητα

 Το πείραμα των εξευτελιστικών κατώτερων μισθών σε Βουλγαρία και Αλβανία δεν βελτίωσε την ανταγωνιστικότητα – Αν η κυβέρνηση προχωρήσει σε μείωση κατώτερου μισθού να παραιτηθεί ως ανίκανη.
Το τελευταίο χρονικό διάστημα όλοι οι Έλληνες και κυρίως το 1,45 εκατ άνεργοι είναι θεατές ενός κωμικοτραγικού σήριαλ με θέμα τον κατώτατο μισθό. Ας ξεκινήσουμε με μια τραγική παραδοχή. Οι κατώτεροι μισθοί σε Βουλγαρία και Αλβανία δεν αύξησαν την ανταγωνιστικότητα των οικονομιών τους.
Οι χώρες αυτές συνεχίζουν να βρίσκονται σε οικονομικό αδιέξοδο.
Τα πρόσφατα στοιχεία το αποδεικνύουν στις χώρες αυτές και ειδικά για τις επενδύσεις που έχουν πραγματοποιηθεί εσχάτως και βεβαίως την συμπεριφορά του ΑΕΠ ως παραγόμενος πλούτος.
Δυστυχώς η ηλιθιότητα δεν έχει όρια.
Οι αναφορές Μέργου του Γενικού Γραμματέα του υπουργείου Οικονομικών και της Δαμανάκη της Επιτρόπου Γεωργίας ότι υπάρχει θέμα μείωσης του κατώτερου μισθού στην Ελλάδα είναι απαράδεκτες.
Ο κατώτερος μισθός στην Ελλάδα είναι τα 586 ευρώ.
Δυστυχώς Μέργος και Δαμανάκη αποτελούν τους κατεξοχήν βολεμένους του δημοσίου ο Μέργος με υψηλότατες αποδοχές προφανώς προσωπικά δεν τον ενδιαφέρει ο κατώτατος μισθός ή δε Δαμανάκη στο παρελθόν μόνιμος υβριστής της ΝΔ με ιδεολογικό υπόβαθρο αριστεροπασοκ…κάτι τέτοιο τέλος πάντων  και με πρακτικές και τακτικές πολιτικού τυχοδιωκτισμού εμφανίζεται ως υπέρμαχη της ανταγωνιστικότητας.
Η κυβέρνηση αντί να βάζει τον πήχη ψηλά, κατά τα πρότυπα της Ιαπωνίας που ζητάει αυξήσεις μισθών δίνει μάχη με τον εαυτό της,  τοποθετώντας τον πήχη χαμηλά.
Αν η κυβέρνηση προχωρήσει σε μείωση του κατώτατου μισθού αποδεχόμενη τις επιταγές της Τρόικα για δήθεν αύξηση της ανταγωνιστικότητας θα πρέπει να παραιτηθεί με το αιτιολογικό της ανικανότητας.
Ξεπερνώντας βασικά επιχειρήματα αν μπορεί να ζήσει κανείς με 586 ευρώ όταν δεν έχει υπάρξει και αντίστοιχη εσωτερική υποτίμηση προϊόντων και υπηρεσιών, αποδεικνύεται όπως άμεσα τόνισε πρόσφατα ο επίτροπος Rehn ότι από το 2014 θα εξεταστεί και θα επαναξιολογηθεί ο κατώτερος μισθός στην Ελλάδα.
Δηλαδή το αργότερο 10 μήνες από τώρα θα υπάρξει μείωση του κατώτερου μισθού.
Όσοι είναι θιασώτες της μείωσης του κατώτερου μισθού στην Ελλάδα τους προτρέπουμε ας ξεκινήσουν να ζουν με 380 ευρώ τύπου Αλβανίας και αν τα καταφέρουν τότε σημαίνει ότι όλοι μπορούν.
Η Ελλάδα ακολουθεί ένα πείραμα, πιστεύοντας ότι αν μειώσει τους μισθούς, το κόστος εργασίας δηλαδή θα υπάρξει ανάπτυξη.
Δυστυχώς όσοι υποστηρίζουν αυτή την άποψη θα διαψευσθούν και την αποτυχία τους θα την πληρώσει για μια ακόμη φορά η κοινωνία.

Τα νέα πρότυπα της Ελλάδος
Οι βασικοί μισθοί στα Βαλκάνια
Αλβανία- 380 ευρώ
Σκόπια- 380 ευρώ
Βουλγαρία- 390 ευρώ
Βοσνία/Ερζεγοβίνη- 450 ευρώ
Ρουμανία- 480 ευρώ
Μαυροβούνιο – 530 ευρώ
Οι προνομιούχοι
Κροατία- 800 ευρώ
Σλοβενία- 1.000 ευρώ.
bankingnews.gr

Επίδομα 500 ευρώ για οικογένειες με 3 ή περισσότερα παιδιά


Επίδομα 500 ευρώ για οικογένειες με 3 ή περισσότερα παιδιά

Επίδομα 500 ευρώ θα λαμβάνουν οι τρίτεκνες και πολύτεκνες οικογένειες για κάθε παιδί, με την προϋπόθεση ότι το εισόδημά τους δεν ξεπερνά τα 45.000 ευρώ.
Το επίδομα θεσπίζει το νομοσχέδιο του υπουργείο Οικονομικών, που κατατέθηκε σήμερα στη Βουλή, με φορολογικές διατάξεις.
Το ειδικό επίδομα θα καταβάλλεται στις οικογένειες με τρία και άνω εξαρτώμενα τέκνα. Ορίζεται σε 500 ευρώ κατ' έτος για κάθε τέκνο, για οικογενειακό φορολογητέο εισόδημα μέχρι 45.000 ευρώ για τις τρίτεκνες οικογένειες. Το όριο αυτό προσαυξάνεται κατά 3.000 ευρώ για τις τετράτεκνες οικογένειες και κατά 4.000 ευρώ για κάθε επιπλέον τέκνο για τις οικογένειες με περισσότερα των τεσσάρων τέκνα.
Ως εξαρτώμενα θεωρούνται τα τέκνα που προέρχονται από γάμο, φυσικά, θετά ή αναγνωρισθέντα, εφόσον είναι άγαμα και δεν υπερβαίνουν το 18ο έτος της ηλικίας του ή το 19ο έτος, εφόσον φοιτούν στη μέση εκπαίδευση. Ειδικά, για τα τέκνα που φοιτούν στην ανώτερη ή ανώτατη εκπαίδευση καθώς και σε Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.), το επίδομα καταβάλλεται μόνο κατά το χρόνο φοίτησής τους που προβλέπεται από τον οργανισμό της κάθε σχολής και σε καμία περίπτωση πέρα από τη συμπλήρωση του 24ου έτους της ηλικίας τους.
Επιπλέον, ως εξαρτώμενα τέκνα για θεμελίωση του δικαιώματος λήψης του επιδόματος, λαμβάνονται υπόψη τα τέκνα με ποσοστό αναπηρίας 67% και άνω καθώς και το απορφανισθέν τέκνο ή τα απορφανισθέντα τέκνα που αποτελούν ιδία οικογένεια και επήλθε θάνατος και των δύο γονέων.
Το επίδομα χορηγείται κατόπιν αίτησης και καταβάλλεται σε τρεις δόσεις.

πηγη

ΔΩΡΟ Ο ΦΠΑ ΓΙΑ COSCO-HP ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ


 

Χωρίς ΦΠΑ οι «μπίζνες» για Cosco και Hewlett -Packard. Τροπολογία που διευκολύνει εμπορευματικές πολυεθνικές κατατέθηκε την Πέμπτη στη Βουλή. Την ίδια ώρα, ο ΦΠΑ στο 23% πνίγει εκατομμύρια ανθρώπους, η κυβέρνηση παρακαλά την τρόικα να το μειώσει και υπογράφει αύριο τη συμφωνία στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ οι πωλήσεις στο λιανεμπόριο βούλιαξαν 12,2% το 2012.
Την Παρασκευή 1 Μαρτίου υπογράφεται -παρουσία του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά- η συμφωνία μεταξύ Cosco , Hewlett-Packard και ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την μεταφορά εμπορευμάτων της HP από το λιμάνι του Πειραιά προς τις αγορές της Ευρώπης.
Διευκολύνσεις για τις ξένες επιχειρήσεις που εισάγουν εμπορεύματα στην Ελλάδα με στόχο την επανεξαγωγή τους σε άλλες χώρες- μέλη της ΕΕ και τρίτες χώρες, προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή.
Στην τροπολογία προβλέπεται ότι κατά την εισαγωγή των προϊόντων ο ΦΠΑ δεν θα καταβάλλεται αλλά θα βεβαιώνεται και θα «παρακολουθείται» έως τον τελικό προορισμό των συγκεκριμένων προϊόντων σε άλλες χώρες της ΕΕ ή τρίτες χώρες.
Ανάλογο καθεστώς ισχύει σήμερα και σε άλλες χώρες- κέντρα διαμετακομιστικού εμπορίου όπως η Γαλλία και η Ολλανδία. Σημειώνεται ότι στις περιπτώσεις αυτές ο συμψηφισμός του φόρου γίνεται σε μεταγενέστερο στάδιο.
Όταν έκλεισε η συμφωνία με τη Cosco -επί κυβερνήσεως Καραμανλή, με τις υπογραφές των τότε υπουργών Αλογοσκούφη και Βουλγαράκη- η πολυεθνική από την Κίνα κέρδισε φορολογικά προνόμια κάτω από τις διατάξεις «αποικιακού» νόμου του 1953, του Μαρκεζίνη, «περί προστασίας κεφαλαίων εξωτερικού».
Η πολυεθνική από την Κίνα είχε τη δυνατότητα να λαμβάνει επιστροφή ΦΠΑ από το ελληνικό δημόσιο μέσα σε 60 ημέρες από την υποβολή αίτησης της εταιρείας, γλιτώνοντας δεκάδες εκατομμύρια ευρώ, όταν τώρα τα έσοδα ΦΠΑ στον προϋπολογισμό βουλιάζουν λόγω ύφεσης.
Τώρα αυτό μοιάζει να διευρύνεται, ζητώντας νέες διευκολύνσεις και επέκταση και στην προβλήτα Ι που ανήκει στον ΟΛΠ. Ήδη η Cosco ζητά «έκπτωση» για το ενοίκιο παραχώρηση (28 εκατ. ευρώ) που δίνει στον ΟΛΠ για τις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ.
Στην τροπολογία αναφέρεται συγκεκριμένα ότι: «Κατά την εισαγωγή, μη υποκείμενων σε ειδικό φόρο κατανάλωσης αγαθών, ο φόρος προστιθέμενης αξίας που βεβαιώνεται επί του οικείου τελωνειακού παραστατικού δεν εισπράττεται από την αρμόδια τελωνειακή αρχή εισαγωγής, υπό την προϋπόθεση ότι αναγράφεται στην περιοδική δήλωση ΦΠΑ του εισαγωγέα και εφόσον πληρούνται οι ακόλουθες προϋποθέσεις:
- Ο εισαγωγέας να είναι μη εγκατεστημένο στη χώρα μας υποκείμενο στον φόρο πρόσωπο.
- Η στατιστική αξία των εισαγωγών να ανέρχεται σε ετήσια βάση σε τουλάχιστον 300 εκατ. ευρώ. Κατά τα πέντε πρώτα χρόνια ένταξης στο καθεστώς αναστολής του ΦΠΑ κατά την εισαγωγή, το ποσό αυτό προσδιορίζεται σε 120 εκατ. ευρώ ετησίως.
- Ποσοστό άνω του 90% της αξίας των εισαγομένων αγαθών σε ετήσια βάση παραδίδεται σε άλλες χώρες της ΕΕ ή τρίτες χώρες.
Στην έκθεση του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους επισημαίνεται ότι με την τροπολογία «επιχειρείται να καταστεί η χώρα μας κέντρο διαμετακομιστικού εμπορίου ως πύλη εισόδου για εμπορεύματα προερχόμενα από τρίτες χώρες, λαμβάνοντας υπόψη την ευνοϊκή γεωγραφική της θέση, κάτι που στην παρούσα οικονομική συγκυρία αναμένεται να έχει ευνοϊκές επιπτώσεις στην απασχόληση , την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη».
Τραβούσε το αυτί του Μπαμπούκη για το ΦΠΑ
Τον φθινόπωρο του 2010 είχε δημιουργηθεί πρόβλημα στις σχέσεις της κυβέρνησης με τον κινεζικό κολοσσό Cosco, επειδή η κυβέρνηση είχε καθυστερήσει να επιστρέψει το ΦΠΑ στην εταιρεία.
Με επιστολή του στον τότε αρμόδιο υπουργό Χάρη Παμπούκη, ο πρόεδρος της Cosco κάπτεν Γουέι Τζαφού έκφραζε τις ευχαριστίες του για «την τηλεφωνική διαβεβαίωση» που του παρείχε ο υπουργός Επικρατείας ότι η Ελλάδα θα καταβάλει στην εταιρεία το ποσό των 11,35 εκατ. ευρώ έως το τέλος του έτους (εκ των περίπου 21,5 εκατ. που της οφείλει).
Ο κάπτεν Γουέι, μάλιστα, αναφέρεται με ιδιαίτερη θέρμη «στην προσοχή και τις προσπάθειες» που εν γένει κατέβαλε ο Παμπούκης στην κατεύθυνση της σύσφιγξης των ελληνοκινεζικών σχέσεων στην επίσκεψη τότε του πρωθυπουργού Γουέιν Τζιαμπάο στην Αθήνα και στο γεύμα που παραχώρησε προς τιμήν του ο τότς πρωθυπουργός Γ. Παπανδρέου.
«Με την ένθερμη υποστήριξη και των δύο κυβερνήσεων, είναι πεποίθησή μου ότι η επένδυση της Cosco στον Πειραιά θα έχει μακρά διάρκεια και θα αποτελέσει παράδειγμα επιτυχημένου μοντέλου στη συνεργασία Κίνας και Ελλάδας» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κάπτεν Γουέι.
Κλείνοντας την επιστολή του, ευχαριστεί την κυβέρνηση για «τη λύση που βρέθηκε στην καθυστερημένη απόδοση του ΦΠΑ» και με νόημα προσθέτει ότι «αποτελεί μια σημαντική χειρονομία που μεταδίδει και στον κόσμο εμπιστοσύνη για το επενδυτικό περιβάλλον στην Ελλάδα. Θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι έχετε την ψήφο της εμπιστοσύνης μου για την προσπάθεια ανάκαμψης της ελληνικής οικονομίας και της αύξησης των επενδυτικών ευκαιριών στη χώρα σας».
Σαν να μην πέρασε μια μέρα…
enet.gr

Πρόταση για μεικτά πανεπιστήμια με συμμετοχή ιδιωτών έκανε ο Στυλιανίδης


university

Μια πρωτότυπη πρόταση έκανε ο υπουργός εσωτερικών Ευριπίδης Στυλιανίδης προτείνοντας τη δημιουργία “μεικτού πανεπιστημίου” – με το 49% να ελέγχεται από ιδιώτες στο συνέδριο του περιοδικού “The Economist“.
Επίσης ανέφερε πως η σχετική απαγόρευση του Συντάγματος (άρθρο 16) πρέπει να ξεπεραστεί  και προφανώς εκεί αποσκοπεί η πρότασή του καθώς όπως τόνισε η συνέπεια αυτή της καθυστέρησης είναι η παρακμή του ελληνικού πανεπιστημίου και η αποκοπή του από τη διεθνή αγορά.
Ο υπουργός ομως δεν προτείνει τη δημιουργία νέων μονάδων αλλά μια αξιολόγηση της υλικής και άυλης αξίας των ιδρυμάτων και κατόπιν το 49% αυτής να μετοχοποιηθεί και να δοθεί σε ανθρώπους που θέλουν να επενδύσουν στην Παιδεία.

πηγη

Νέες υπηρεσίες υγείας του ΕΟΠΥΥ σε 9 νομούς


 

Τη λειτουργία νέων υπηρεσιών υγείας του ΕΟΠΥΥ, ως αυτοτελών μονάδων υγείας σε περιοχές με ιδιαίτερα προβλήματα και κυρίως στις νησιωτικές περιοχές της χώρας, ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Εθνικού Οργανισμού Παροχής Υπηρεσιών Υγείας (ΕΟΠΥΥ), Λευτέρης Παπαγεωργόπουλος, με στόχο την παροχή ισότιμων και ποιοτικών υπηρεσιών υγείας σε όλους τους ασφαλισμένους.

Ειδικότερα, ως Νομαρχιακές Μονάδες Υγείας του ΕΟΠΥΥ, θα λειτουργήσουν οι νέες υπηρεσίες σε Γρεβενά, Ζάκυνθο, Κεφαλονιά, Καρπενήσι, Σπάρτη, Αγ. Νικόλαο Κρήτης, Πολύγυρο και ως Τοπικές Μονάδες Υγείας σε Ναύπακτο και Κύθηρα.

Αποκάλυψη: Ιδιωτικές εφορίες με καλά αμειβόμενους κυνηγούς κεφαλών


nofuture

Η τέταρτη κοινή αποστολή τεχνικής βοήθειας του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ) και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής (ΕΕπ) πραγματοποίησε επίσκεψη στην Αθήνα από την 21 η ως την 31 η Ιανουαρίου 2013. 
Επικεφαλής ήταν ο κ. Thomas Story από τη Διεύθυνση Δημοσιονομικών Υποθέσεων (ΔΔΥ) του ΔΝΤ, συμμετείχαν δε στελέχη του ΔΝΤ και της ΕΕπ, καθώς και ειδικοί εμπειρογνώμονες σε θέματα διαχείρισης εσόδων .
Οι επιδιώξεις της αποστολής ήταννα καταγράψει την πρόοδο που έχει σημειωθεί έναντι των δεικτώναπόδοσης στη φορολογική διοίκηση για το 2013, καθώς και την πρόοδο στη θεσμικήμεταρρύθμιση, να εξετάσει τις προτάσεις του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΥΔΙΜΗΔ) για την αναδιάρθρωση της φορολογικής καιτελωνειακής οργάνωσης, και να επικαιροποιήσει το πρόγραμμα τεχνικής βοήθειας για την υποστήριξη της φορολογικής διοίκησης
Η έκθεση αναφέρει μεταξύ άλλων ότι: “τα στελέχη που δεν αποδίδουν επαρκώς θα αντιμετωπιστούν με ευθυδικία – ακόμη και με πρόωρη συνταξιοδότηση ή αποπομπή.”
Αξίζει να επισημανθεί και το ηλικιακό προφίλ του ανθρώπινουδυναμικού: προφίλ που δεν είναι ευεπίφορο του επιθυμητού βαθμού αλλαγής – πάνω από τουςμισούς υπαλλήλους έχουν συμπληρώσει τα 50, ενώ 26% έχουν ήδη πατήσει τα 55.”
“Η εναλλακτική θα είναι η Κυβέρνηση να αλλάξει τροχιά, να εγκαταλείψει το μοντέλο που θέλει τη φορολογική διοίκηση ενταγμένη στις δημόσιες υπηρεσίες, και να ανακοινώσει ότι θα θεσπίσει μια ημι – αυτόνομη υπηρεσία δημοσίων εσόδων μεσυγκεκριμένη εξουσιοδοτική νομοθεσία και απολογιστική ευθύνη έναντι του Υπουργού Οικονομικών”
Τα βασικά προβλήματα στη διαδικασία πρόσληψης ελεγκτών είναι ο χαμηλός μισθός και οι βραδυκίνητες διαδικασίες:
• Ο μέσος μηνιαίος μισθός για νεοεισερχόμενο ελεγκτή είναι κάτω από €700, ποσόαντίστοιχο με τον μισθό κάθε άλλου νεοεισερχόμενου πανεπιστημιακής εκπαίδευσηςστο ΥπΟικ και μόνο 20% πάνω από τον κατώτατο μισθό στην Ελλάδα. Συγκριτικά,στις άλλες φορολογικές διοικήσεις στις χώρες του ΟΟΣΑ ο κατώτατος μισθός ενόςελεγκτή ανέρχεται περίπου σε 134% του κατά κεφαλήν ΑΕΠ ενώ στην Ελλάδακινείται σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα, ήτοι σε λιγότερο από 50% του κατά κεφαλήνΑΕΠ. 10
• Το Ενιαίο Μισθολόγιο και η κατάργηση των επιδομάτων απόδοσης για τουςδημοσίους υπαλλήλους δεν επιτρέπουν τη διαφοροποίηση της αμοιβής συναρτήσειπροσόντων και πείρας. Σε άλλες φορολογικές διοικήσεις η αμοιβή των ελεγκτώνδιαμορφώνεται σε διαφορετικά επίπεδα και φθάνει σε ποσοστό 340% του κατά κεφαλήν ΑΕΠ για τους ελεγκτές στο ανώτατο επίπεδο
«Η κυβέρνηση χρειάζεται να άρει τα γραφειοκρατικά εμπόδια που αναστέλλουν τη θεσμική μεταρρύθμιση και πρέπει να ανανεώσει απερίφραστα τη δέσμευσή της να επιφέρει μια μακρόπνοη θεσμική μεταρρύθμιση στη φορολογική διοίκηση που θα θεσπίζει την αυτονομία της και να πραγματοποιήσει σημαντικά άλματα προς την επίτευξή της έως το τέλος Φεβρουαρίου 2013» τονίζεται στην έκθεση οπού διατυπώνονται οι εξής συστάσεις:
Θεσμική Μεταρρύθμιση
  • Να υπάρξει δήλωση της Κυβέρνησης που να καταδεικνύει ξεκάθαρα την πρόθεσή της να επιτευχθεί απαραίτητη αυτονομία στη φορολογική διοίκηση, καθώς και την προθυμία της να εγκαταλειφθούν οι υφιστάμενοι διοικητικοί περιορισμοί προκειμένου αυτό να γίνει πράξη.
  • Να ολοκληρωθούν οι προγραμματικές εργασίες της Ομάδας Εργασίας Θεσμικής Μεταρρύθμισης σύμφωνα με το προτεινόμενο χρονοδιάγραμμα.
  • Η διαχείριση της διευκόλυνσης και της υλοποίησής της αυτονομίας να γίνει με τη σύγχρονη προσέγγιση διοίκησης έργου, με υποβολή μηνιαίων αναφορών προς τον Υπουργό Οικονομικών επί της συντελούμενης προόδου.
Λειτουργική Αξιολόγηση Δομών
  • Να συμπεριληφθεί το ΣΔΟΕ στη δομή της ΓΓΔΕ ως αρχικό βήμα για την ενσωμάτωσή του στη Φορολογική Διοίκηση.
  • Να συμπεριληφθεί η ΓΓΠΣ στη δομή της ΓΓΔΕ.
  • Οι λειτουργικές αρμοδιότητες φορολογικής πολιτικής να μεταφερθούν στη Γενική Διεύθυνση Οικονομικής Πολιτικής του Υπουργείου Οικονομικών.
  • Να θεσπιστεί λειτουργία διευκόλυνσης εμπορίου περιλαμβανόμενων των εξωτερικών επικοινωνιών καθώς και της υποστήριξης του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Τελωνείων (ICIS) εντός της Τελωνειακής Διοίκησης.
Είσπραξη Οφειλών
  • Να ανανεωθεί η εστίαση της ΕΜΕΙΣ (‘Μονάδας Μεγάλων Οφειλετών’) με επίκεντρο τις εισπράξιμες μεγάλες οφειλές.
  • Να στελεχωθεί πλήρως η υφιστάμενη ΕΜΕΙΣ και να συσταθεί παράλληλα δεύτερη ‘Μονάδα Μεγάλων Οφειλετών’ για τη μεγιστοποίηση της είσπραξης οφειλών από τις 1500 μεγαλύτερες εισπράξιμες οφειλές κατά το 2013.
ΔΟΥ Μεγάλων Επιχειρήσεων
  • Να καταργηθεί η υποχρέωση ελέγχου από τη ΔΟΥ ΜΕΦΟ των φορολογικών δηλώσεων των τελευταίων δέκα ετών.
  • Να εφαρμοστεί το σύστημα επιλογής υποθέσεων προς έλεγχο βάσει κανόνων έως το τέλος Φεβρουαρίου 2013.
Φυσικά Πρόσωπα Μεγάλου Πλούτου/Ελεύθεροι Επαγγελματίες Υψηλών Εισοδημάτων
  • Να δημοσιευθεί η Υπουργική Απόφαση για την υλοποίηση Μεθόδων Έμμεσων Ελέγχων.
  • Να μετακινηθούν 19 επιπλέον ελεγκτές στο ΔΕΚ Αθηνών και 11 στο Θεσσαλονίκης.
  • Τα αποτελέσματα των ελέγχων που διενεργούνται στη διευρυμένη δεξαμενή υποθέσεων να παρακολουθούνται στενά και να αναπροσαρμοστούν τα κριτήρια επιλογής, ιδιαίτερα εκείνα που αφορούν σε ελεύθερους επαγγελματίες (πχ γιατρούς, δικηγόρους).
Επίλυση Διαφορών
  • Να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες για να σχεδιαστεί και να υλοποιηθεί η υποχρεωτική διαδικασία διοικητικής επίλυσης διαφορών που απαιτείται δυνάμει του Μνημονίου.
Προσλήψεις Ελεγκτών
  • Να επιταχυνθεί η εξωτερική πρόσληψη των επιπλέον 200 νέων ελεγκτών ώστε να διασφαλιστεί η εκπλήρωση της δεσμευτικής υποχρέωσης που έχει αναληφθεί για το τέλος Μαρτίου.
  • Να αυξηθεί ο αριθμός των εξωτερικά προσλαμβανόμενων ελεγκτών εντός του πλαισίου των περιορισμών που ισχύουν για το σύνολο της κυβέρνησης ως προς την ιεράρχηση προτεραιοτήτων και τις προσλήψεις (την περίοδο 2013-14 θα χρειαστούν επιπλέον 500 εξωτερικά προσλαμβανόμενοι ελεγκτές ετησίως-μάλιστα ευκταίο θα ήταν πολλοί από αυτούς να διαθέτουν πτυχίο νομικής).

OLYMPIA

Στα δικαστήρια στέλνει τον ΟΑΣΘ ο δήμος Νεάπολης – Συκεών !



Στα δικαστήρια στέλνει τον ΟΑΣΘ ο δήμος Νεάπολης – Συκεών, ο οποίος αποφάσισε να προσφύγει εναντίον του Οργανισμού με μηνυτήρια αναφορά. Αφορμή στάθηκε η απόφαση του ΟΑΣΘ να απομακρύνει από τα όρια του δήμου τις πέντε πληροφοριακές πινακίδες που είχε εγκαταστήσει, δηλαδή τις πινακίδες των «έξυπνων» στάσεων, μέσω των οποίων ενημερώνεται το επιβατικό κοινό για τον ακριβή χρόνο άφιξης του λεωφορείου. Ο ΟΑΣΘ οδηγήθηκε σε αυτή την απόφαση, αρνούμενος να καταβάλει τέλη στο δήμο. Είναι όμως γνωστό ότι εδώ και χρόνια υπάρχει κόντρα της διοίκησης του ΟΑΣΘ με το δήμαρχο, Σίμο Δανιηλίδη.

Ο δήμος προσφεύγει τώρα στη Δικαιοσύνη, προκειμένου, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, να αντιμετωπιστούν τα αλλεπάλληλα φαινόμενα των κακών υπηρεσιών συγκοινωνίας που προσφέρονται στο επιβατικό κοινό.

Το θέμα συζητήθηκε σε συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Νεάπολης – Συκεών, μετά από την απόφαση του ΟΑΣΘ να «αποκαθηλώσει» τις «έξυπνες» στάσεις. Σύμφωνα με το δήμο, ο Οργανισμός υποχρεούται από το νόμο να καταβάλλει τα τέλη που καθορίστηκαν, τα οποία και για τις πέντε στάσεις ανέρχονται σε 250 ευρώ ετησίως.

«Πρόκειται για έναν πολιτικό εκβιασμό, για ένα παιχνίδι που παίζουν οι μεγαλομέτοχοι του ΟΑΣΘ σε βάρος των συμφερόντων της κοινωνίας και του επιβατικού κοινού, και οφείλουμε να υπερασπιστούμε τους συμπολίτες μας που ταλαιπωρούνται αφάνταστα. Ο ΟΑΣΘ εξελίχθηκε σε έναν αισχροκερδοσκοπικό οργανισμό που ενδιαφέρεται μόνο για την αύξηση των κερδών των μεγαλομετόχων, αγνοώντας ακόμη και τους νόμους του κράτους που οφείλει να σέβεται και να εφαρμόζει. Δεν μπορεί ένας κατ’ εξοχήν ιδιωτικός φορέας, που χρηματοδοτείται από το κράτος κι έχει εξασφαλισμένες τις αποδόσεις των μετοχών, να εφαρμόζει τέτοια πολιτική και να έχει την απαίτηση να διατηρεί εσαεί την κοινωνία σε καθεστώς ομηρίας, αντί να φροντίσει για την πιστή εκπλήρωση των υποχρεώσεών του για καλή συγκοινωνία στην πόλη μας, με συχνά δρομολόγια, σύγχρονα κι ασφαλή λεωφορεία και διευρυμένο δίκτυο για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών του επιβατικού κοινού», τόνισε ο δήμαρχος Νεάπολης – Συκεών, Σίμος Δανιηλίδης, κατά την εισήγηση του θέματος στο δημοτικό συμβούλιο, το οποίο ενέκρινε την έκδοση ψηφίσματος.



Το ψήφισμα

Αναλυτικά το ψήφισμα έχει ως εξής:

«Η νομοθεσία περί εσόδων των ΟΤΑ καθορίζει τις σχετικές υποχρεώσεις των δήμων για τις οποίες μάλιστα ο ν.3852/2010 θεσμοθετεί τον έλεγχο της κανονικής είσπραξής τους από το Ελεγκτικό Συνέδριο και προσδιορίζει τις συνέπειες που έχουν τα αρμόδια όργανα διοίκησης ή οι οικονομικές υπηρεσίες, εξαιτίας αδράνειας είσπραξης των θεσμοθετημένων εσόδων.

»Συνεπώς η ελλειμματική ή πλημμελής δράση των δήμων στον τομέα αυτό, καθώς επίσης και κάθε πράξη των οργάνων αυτών, με την οποία απεμπολείται το δικαίωμα είσπραξης θεσμοθετημένων εσόδων, στοιχειοθετούν αδράνεια είσπραξης εσόδων, η οποία δύναται να επιφέρει, πέραν του καταλογισμού και τις λοιπές προβλεπόμενες, από τη νομοθεσία, κυρώσεις και ποινές.

»Ο ν. 1080/80 στο άρθρο 3 αναφέρει για την επιβολή τέλους εις βάρος των χρησιμοποιούντων διαρκώς ή προσκαίρως πεζοδρόμια, οδούς, πλατείες και εν γένει κοινόχρηστους χώρους και το υπέδαφος αυτών.

»Το δημοτικό συμβούλιο Νεάπολης - Συκεών με απόφασή του καθορίζει κάθε χρόνο το ύψος των τελών χρήσης κοινόχρηστων χώρων. Στην απόφαση αυτή περιλαμβάνεται και η χρήση κοινόχρηστου χώρου για την τοποθέτηση ιστών πληροφόρησης του ΟΑΣΘ, με το συμβολικό τέλος των 50 € ετησίως

»Σημειώνεται ότι η ισχύουσα νομοθεσία (ν.2946/01, ν.3661/08, ΒΔ 24.9/58) προσδιορίζει με σαφήνεια τις περιπτώσεις και τους φορείς που απαλλάσσονται από δημοτικούς φόρους και τέλη. Στις περιπτώσεις αυτές δεν περιλαμβάνεται ο ΟΑΣΘ.

»Ο ΟΑΣΘ, αρνούμενος να εφαρμόσει τη νομοθεσία, αποφάσισε και προχώρησε στην αποξήλωση των πέντε ιστών πληροφόρησης που υπήρχαν στα διοικητικά όρια του δήμου, επιρρίπτοντας ταυτόχρονα, αυθαίρετα την ευθύνη στο δήμο.

»Το Δημοτικό Συμβούλιο Νεάπολης - Συκεών, έχοντας υπόψη και τις δεκάδες διαμαρτυρίες των συμπολιτών μας για την αδικαιολόγητη ταλαιπωρία τους εξαιτίας της αδιαφορίας του Οργανισμού και της κερδοσκοπικής πολιτικής που ασκεί:


Τονίζει πως ο ΟΑΣΘ δεν μπορεί να έχει καμία διακριτική μεταχείριση. Δεν μπορεί να έχει παράνομα προνόμια σε σχέση με τις υπόλοιπες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο δήμο μας. Όπως, λοιπόν, αυτές καταβάλλουν τα αντίστοιχα τέλη όταν χρησιμοποιούν κοινόχρηστο χώρο, έτσι οφείλει να κάνει και ο ΟΑΣΘ.


Θεωρεί επιβεβλημένη και υποχρεωτική την τήρηση της νομοθεσίας και απορρίπτει κάθε λογική μεροληψίας και εξαιρέσεων.


Καλεί τον ΟΑΣΘ να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του, ικανοποιώντας την απαίτηση για καλές συγκοινωνίες, σύγχρονα και καθαρά λεωφορεία. Ο ΟΑΣΘ είναι ένας επιδοτούμενος από το κράτος οργανισμός και οι υποχρεώσεις του απέναντι στους πολίτες είναι απολύτως δεσμευτικές για τον ίδιο.


Απαιτεί:


Την αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών σύμφωνα με παλαιότερες προτάσεις που έχει καταθέσει ο δήμος και συγκεκριμένα την επέκταση των αστικών γραμμών Νο26 της Καλλιθέας και Νο18 της Διαδημοτικής, αντίστοιχη με της γραμμής Νο28.


Τη διακοπή λειτουργίας του τέρματος της γραμμής Νο26 της Καλλιθέας στην οδό Παπαναστασίου στη Δ.Ε. Συκεών και την εξέταση του ενδεχόμενου τα λεωφορεία να κινούνται κυκλικά, ώστε η στάθμευση εκεί να μην προκαλεί μόνιμο κυκλοφοριακό κομφούζιο.


Την επέκταση της λεωφορειακής γραμμής Νο 25 της Νεάπολης μέχρι τα Πεύκα.


Τη δρομολόγηση νέων, σύγχρονης, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας οχημάτων που θα εγγυώνται την ασφάλεια και την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών στους επιβάτες, αποσύροντας άμεσα τα επικίνδυνα, κακοσυντηρημένα, παλιά και βρόμικα οχήματα


Την κατάργηση της αυθαίρετης αφαίρεσης δρομολογίων από τις γραμμές που εξυπηρετούν το δήμο, που έχει ως συνέπεια τη μείωση της συχνότητας διέλευσης των λεωφορείων, με αποτέλεσμα να προκαλείται μεγάλη ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού είτε περιμένοντας πολλή ώρα στις στάσεις είτε αναγκαζόμενο να υποστεί συνθήκες ασφυξίας εντός των γεμάτων λεωφορείων.


Καλεί τον ΟΑΣΘ να σταματήσει να παραπληροφορεί τους πολίτες προκειμένου να δικαιολογήσει την άρνησή του να εφαρμόσει το νόμο σχετικά με τη χρήση των κοινόχρηστων χώρων. Να σταματήσει να συκοφαντεί και να δυσφημεί το δήμο μας.

»Το Δημοτικό Συμβούλιο Νεάπολης - Συκεών εξουσιοδοτεί το δήμαρχο Νεάπολης - Συκεών να προβεί στις ακόλουθες ενέργειες:


Να αναδείξει το θέμα της κακής ποιότητας των αστικών συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης, θέτοντας το θέμα στα συλλογικά όργανα όλων των βαθμίδων της αυτοδιοίκησης


Να ζητήσει συνάντηση με το ΣΑΣΘ προκειμένου να θέσει όλα τα ζητήματα που σχετίζονται με τη λειτουργία του ΟΑΣΘ, τη μη τήρηση των υποχρεώσεών του και να καταθέσει εκ νέου τι προτάσεις για την αναδιάρθρωση ή επέκταση των λεωφορειακών γραμμών


Να προσφύγει στη δικαιοσύνη καταθέτοντας μηνυτήρια αναφορά


Να αποστείλει την απόφαση στα συναρμόδια υπουργεία»

πηγη







Κατοχική βουλή: Η φρενοβλάβεια του εμπαιγμού μας


Nazi_Reichsadler

Aυτά τα απανθρωπάρια της Βουλής συνεχίζουν απτόητα να χλευάζουν τη νοημοσύνη μας και να μας εμπαίζουν ασύστολα…
Έχουν βυθίσει την ελληνική κοινωνία στα τάρταρα της καταστροφής, σφάζουν σε καθημερινή βάσει τον ελληνικό λαό, τον έχουν μετατρέψει κυριολεκτικά σε ζωντανό νεκρό, ξεπουλάνε αδίστακτα την Ελλάδα και επιβάλουν ένα καθεστώς ΑΠΟΙΚΙΑΣ των συμμοριών του χρήματος και του διεθνούς φασισμού, και τα κοινοβουλευτικά απανθρωπάρια παίζουν στη Βουλή… κοκορομαχίες!!!
Τέτοιο κομπασμό ψυχωτικού ψεύδους και υποκρισίας, αλλά και αυθάδους δωσιλογισμού δεν έχουμε ξαναζήσει.
Τα ανδρείκελα της κυβέρνησης Σαμαρά έχουν ξεπεράσει κάθε όριο: Και την ωμότητα του μητσοτακισμού και την πασοκική παράνοια σε όλες τις μορφές της (από το σημιτισμό μέχρι το όνειδος του ΓΑΠ).
Ο Σαμαράς αποτεφρώνει την Ελλάδα από το ένα άκρο στο άλλο, εξοντώνει χωρίς καμία συστολή τον ελληνικό λαό, προωθεί το ένα πραξικόπημα μετά στο άλλο, επιβάλει ένα αστυνομικό κράτος τρόμου και ζόφου, μετατρέπει την ΑΠΟΙΚΙΑ-Ελλάς σε στρατώνα και έχει το ΘΡΑΣΟΣ να μιλάει για «ανάπτυξη» και να μας σερβίρει ποικίλα παραμύθια σύνθετης και γλοιώδους ψευτιάς…
Εδώ η ΑΝΕΡΓΙΑ πάει να σπάσει το εφιαλτικό όριο του 30%, το ποσοστό των ανθρώπων που δεν μπορούν να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες έφτασε το 31% και ο Σαμαράς μας δουλεύει για «ανάπτυξη» και «σωτηρία» της χώρας: Η κτηνωδία ενός εκτελεστή «συμβολαίων θανάτου»…
Ο Σαμαράς μιλάει σαν να βρίσκεται σε άλλη χώρα. Πράγματι βρίσκεται σε άλλη χώρα: Στη χώρα των υπαλλήλων της χρηματιστηριακής μαφίας, στη χώρα των πωρωμένων εκτελεστών αυτής της μαφίας…
Ο δε αξιοθρήνητος Κουβέλης είχε το θράσος να μιλήσει και για «ηθικό πολιτισμό», για «πολιτικό ήθος». Αυτό το «αριστερό» ανδρείκελο που έχει βρωμίσει κάθε πολιτική και ηθική αρχή ανήγαγε σε «ηθικό πολιτισμό» το δωσιλογισμό και τον αμοραλισμό, την ΕΞΟΝΤΩΣΗ του ελληνικού λαού, την ΚΤΗΝΑΝΘΡΩΠΙΑ…
Πάντα οι «αριστεροί» λακέδες κατασκευάζουν το «ηθικό τσιμέντο» της ακραίας καπιταλιστικής βαρβαρότητας…
Για τον τρίτο της παρέας, τον Βενιζέλο, δεν θα ασχοληθούμε: Αυτός είναι εκτός συναγωνισμού, ένας ωρυόμενος φανφάρας κυνισμού και αχρειότητας ασυνήθιστης…
Από την άλλη η «αριστερή» αντιπολίτευση συμμετέχει ενεργά στο θέατρο του εμπαιγμού μας.
Συνεχίζει και αυτή, απτόητα, να δίνει το άλλοθι στο αποικιοκρατικό καθεστώς και να νομιμοποιεί την κατοχική Βουλή…
Τη δική της δωσίλογη πρακτική την καλύπτει με δονκιχωτικές μάχες γύρω από τη ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ της αποικίας-Ελλάς…
Ιδιαίτερα ο Τσίπρας μοχθεί να προβληθεί σαν την εναλλακτική λύση διακυβέρνησης της ΑΠΟΙΚΙΑΣ…
Αυτή η «αριστερά» κάνει τα πάντα για να «οργανώσει» (χειραγωγήσει) την υπερχειλίζουσα λαϊκή ΟΡΓΗ εντός της Βουλής: ΕΝΤΟΣ της κατοχικής Βουλής…
Οι ΕΚΤΟΣ Βουλής εκδηλώσεις της απλώς αποτελούν το τελετουργικό σκηνικό (παρελάσεις) για τη διοχέτευση της λαϊκής οργής στα κανάλια της κατοχικής Βουλής…
http://resaltomag.blogspot.gr

Όχι μείωση αλλά..."αναδρομική περικοπή συντάξεων"

 
Όχι δεν είναι ΜΕΙΩΣΗ Συντάξεων αλλά ..."Αναδρομική περικοπή"!! που θα υπάρξει στις συντάξεις από 1-8-2012 σε όσους ανήκουν στα "ειδικά μισθολόγια" που προέβλεπε το μνημόνιο 3 !! δλδ ο νόμος 4093/2012 «Έγκριση Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013 – 2016 – Επείγοντα Μέτρα Εφαρμογής...
του Ν. 4046/2012 και του Μεσοπρόθεσμου Πλαισίου Δημοσιονομικής Στρατηγικής 2013 – 2016» (ΦΕΚ 222 Α΄/ 12/11/2012). Έτσι, οι συνταξιούχοι αυτοί θα υποστούν απώλειες στα εισοδήματά τους που θα κυμαίνονται μεσοσταθμικά από 17% έως 35%, από την ενσωμάτωση του ενιαίου μισθολογίου στον υπολογισμό της σύνταξής τους.


Για το λόγο, αυτό χθες το ΙΚΑ εξέδωσε εγκύκλιο για το πώς θα παρακρατηθούν τα αναδρομικά από 1/8/2012 για τους συνταξιούχους ιατρούς, μέλη ΔΕΠ – Πανεπιστημίων και Ερευνητών και όλων
Ειδικών Λειτουργικών Επιστημόνων. Τα ποσά που προκύπτουν από τη μείωση των συντάξεων που αντιστοιχούν στο χρονικό διάστημα από 1–8–2012 μέχρι την εφαρμογή του νόμου αυτού παρακρατούνται, σύμφωνα με τη με αριθ. 2/83408/0022/14.11.2012 (ΦΕΚ Β΄ 3017) απόφαση του Υπουργού Οικονομικών, ως εξής:
α) για ποσά μέχρι 100 ευρώ εφάπαξ
β) για ποσά μέχρι 250 ευρώ σε δύο ισόποσες μηνιαίες δόσεις
γ) για ποσά μέχρι 500 ευρώ σε τρεις ισόποσες μηνιαίες δόσεις
δ) για ποσά μέχρι 750 ευρώ σε τέσσερις ισόποσες μηνιαίες δόσεις
ε) για ποσά μέχρι 1.000 ευρώ σε πέντε ισόποσες μηνιαίες δόσεις
στ) για ποσά μέχρι 1.500 ευρώ σε έξι ισόποσες μηνιαίες δόσεις
ζ) για ποσά μέχρι 2.000 ευρώ σε επτά ισόποσες μηνιαίες δόσεις
η) για ποσά μέχρι 2.500 ευρώ σε οκτώ ισόποσες μηνιαίες δόσεις
θ) για ποσά μέχρι 3.000 ευρώ σε εννέα ισόποσες μηνιαίες δόσεις
ι) για ποσά μέχρι 4.000 ευρώ σε δέκα ισόποσες μηνιαίες δόσεις
ια) για ποσά μέχρι 5.000 ευρώ σε έντεκα ισόποσες μηνιαίες δόσεις
ιβ) για ποσά άνω των 5.000 € σε δώδεκα ισόποσες μηνιαίες δόσεις
Σε όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις, καταληκτική ημερομηνία για την παρακράτηση των οφειλόμενων ποσών είναι η 31–12–2013. Επισημαίνεται ότι τα ανωτέρω ποσά, αναφέρονται σε αυτά που προκύπτουν από τη μεικτή σύνταξη του συνταξιούχου αφαιρουμένων των προβλεπόμενων κρατήσεων.
   
defencenet.gr
ΠΗΓΗ

Δείτε τι είπε ο άνθρωπος…

Δείτε τι είπε ο Καμπουράκης σήμερα το πρωί για το τραγικό συμβάν που στοίχισε την ζωή σε δυο νέα παιδιά… Απλά απίστευτο…  


Δείτε το βίντεο..

 Υπέρ των απολύσεων στο δημόσιο ο Βορίδης

Υπέρ των απολύσεων στο δημόσιο τάχθηκε σήμερα ο Μάκης Βορίδης, με δηλώσεις του στην πρωινή εκπομπή “Κοινωνία Ώρα Mega”, με τον Γιώργο Οικονομέα και τον Δημήτρη Καμπουράκη, δημιουργώντας έτσι νέο θέμα στο εσωτερικό της κυβέρνησης.
Ο λόγος του Μάκη Βορίδη έχει πρόσθετη βαρύτητα, μιας και δεν είναι απλός βουλευτής αλλά ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Νέας Δημοκρατίας, λόγω της θέσεώς του δηλαδή εκφράζει περισσότερο πειστικά την κεντρική πολιτική γραμμή της Συγγρού.
“Δική μου θέση είναι ότι οι απολύσεις δεν πρέπει να είναι ταμπού. Οφείλουμε να έχουμε αξιολόγηση, η αξιολόγηση μπορεί να οδηγήσει σε περιορισμό των εργαζομένων στο δημόσιο, ανάλογα με τις ανάγκες του”, δήλωσε ο Μάκης Βορίδης, ο οποίος σχολίασε ότι εκείνοι που δεν είναι απαραίτητοι, ουσιαστικά επιβαρύνουν τον Έλληνα φορολογούμενο.
Ο Μάκης Βορίδης είχε βρεθεί άλλες δυο φορές πρόσφατα στο επίκεντρο… επεισοδίων: Την πρώτη με τις δηλώσεις του κατά του Υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα για το θέμα της φορολόγησης της ακίνητης περιουσίας, και τη δεύτερη λόγω του μετώπου που άνοιξε με τον “ΣΥΡΙΖΑ”, επιλέγοντας να εκπροσωπήσει ως δικηγόρος την εφημερίδα “Παραπολιτικά” στην κόντρα της με την “Αυγή”.

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ Ο.ΣΥ. ΑΕ ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΟΛΛΕΥ

Οι σειρές της γραμμής 2-4 οι όποιες κατευθύνονται προς την αφετηρια Άνω Κυψέλης,στην εξαγωγή τους,θα διέρχονται μέσω Σταδίου - αριστερά Αρσάκη - αριστερά Πανεπιστήμιου και στην συνέχεια θα ακολουθούν την υπάρχουσα διαδρομή.

Βγες από τη σπηλιά!


spilia

Φαντάσου την ανθρώπινη φύση ως προς την παιδεία και την απαιδευσία, σαν μια εικόνα που παριστάνει μια τέτοια κατάσταση. Δες λοιπόν με τη φαντασία σου ανθρώπους που κατοικούν μέσα σε μια σπηλιά κάτω από τη γη, που να έχει την είσοδό της ψηλά στην οροφή, προς το φως, σε όλο το μήκος της σπηλιάς μέσα της να είναι άνθρωποι αλυσοδεμένοι από την παιδική ηλικία στα πόδια και στον αυχένα, έτσι ώστε να είναι καρφωμένοι στο ίδιο σημείο και…..
να μπορούν να βλέπουν μόνο μπροστά τους και να μην είναι σε θέση, εξαιτίας των δεσμών, να στρέφουν τα κεφάλια τους ολόγυρα. Κι οι ανταύγειες της φωτιάς που καίει πίσω τους να είναι πάνω και μακριά από αυτούς. Και ανάμεσα στη φωτιά και στους δεσμώτες, προς τα πάνω, να υπάρχει ένας δρόμος που στο πλάι του να είναι χτισμένο ένα τοιχάκι, όπως τα παραπετάσματα που τοποθετούν οι θαυματοποιοί μπροστά από τους ανθρώπους, και πάνω απ’ αυτά τους επιδεικνύουν τα ταχυδακτυλουργικά τους.
Ναι, Βλέπω.
Φαντάσου λοιπόν κοντά σε τούτο το τοιχάκι, ανθρώπους να μεταφέρουν αντικείμενα κάθε είδους, που προεξέχουν από το τοιχάκι, καθώς και ανδριάντες και κάποια άλλα αγάλματα ζώων, πέτρινα και ξύλινα και κατασκευασμένα με κάθε είδους υλικό, και, όπως είναι φυσικό, από αυτούς που τα μεταφέρουν άλλοι να μιλούν και άλλοι να μένουν σιωπηλοί.
Παράδοξη εικόνα περιγράφεις, και παράδοξους συνάμα δεσμώτες.
Μα είναι όμοιοι με μας. Πες μου κατ’ αρχάς, νομίζεις πως αυτοί (οι δεσμώτες) έχουν δει κάτι άλλο από τους εαυτούς τους και τους υπόλοιπους που είναι μαζί, εκτός από τις σκιές που δημιουργεί η φωτιά, και που αντανακλώνται ακριβώς απέναντί τους στον τοίχο της σπηλιάς;
Μα πως είναι δυνατόν, αφού είναι αναγκασμένοι να κρατάνε ακίνητα τα κεφάλια τους εφ’ όρου ζωής;
Και από αυτά που μεταφέρονται; Δεν θα έχουν δει ακριβώς το ίδιο;
Τι άλλο;
Κι αν θα μπορούσαν να συνομιλούν μεταξύ τους, δεν νομίζεις πως σε αυτά που βλέπουν θα έδιναν και κάποια ονόματα;
Αναγκαστικά.
Τι θα συνέβαινε, αν το δεσμωτήριο τους έστελνε αντίλαλο από τον απέναντι τοίχο, κάθε φορά που κάποιος από εκείνους που μεταφέρουν τα αγάλματα, μιλούσε, νομίζεις πως θα θεωρούσαν πως αυτός που μιλάει είναι κάποιος άλλος και όχι η φευγαλέα σκιά που βλέπουν να αντανακλάται απέναντί τους;
Μα το Δία, όχι βέβαια.
Και σε κάθε περίπτωση, αυτοί δεν θα θεωρούν τίποτα άλλο σαν αληθινό, παρά τις σκιές των αντικειμένων.
Συμφωνώ απόλυτα.
Σκέψου όμως, ποια θα μπορούσε να είναι η λύτρωσή τους και η θεραπεία τους και από τα δεσμά κι από την αφροσύνη, αν τους συνέβαιναν τα εξής: Αν κάθε φορά, δηλαδή, που θα λυνόταν κάποιος και θ’ αναγκαζόταν ξαφνικά να σταθεί και να βαδίσει και να γυρίσει τον αυχένα του και να δει προς το φως, κι όλ’ αυτά βέβαια θα τα έκανε με μεγάλους πόνους, τότε μέσα από τα λαμπυρίσματα δεν θα μπορούσε να διακρίνει εκείνα, που μέχρι τότε έβλεπε μονάχα τις σκιές τους; Tί νομίζεις όμως πως θ’ απαντούσε αυτός, αν κάποιος του έλεγε πως τότε έβλεπε σκιές, ενώ τώρα είναι κάπως πιο κοντά στο ον (το πραγματικό) και πως έχει στραφεί προς όντα που είναι αληθινά, και επίσης ότι τώρα βλέπει με σωστότερο τρόπο; Και αν του έδειχνε το καθένα από αυτά που περνούσαν, ρωτώντας τον τι είναι και αναγκάζοντάς τον ν’ αποκριθεί, δεν νομίζεις πως αυτός θ’ απορούσε και θα νόμιζε πως αυτά που έβλεπε τότε (πριν να στραφεί) ήταν πιο αληθινά από τα τωρινά που του δείχνουν;
Σίγουρα.
Κι αν λοιπόν τον ανάγκαζε κάποιος να κοιτάζει συνεχώς προς το ίδιο το φως, δεν θα πονούσαν τα μάτια του και δεν θα έφευγε για να ξαναγυρίσει σ’ εκείνα που μπορεί να δει καλά, και δεν θα νόμιζε πως εκείνα στην πραγματικότητα είναι πιο ξεκάθαρα από αυτά που του δείχνουν τώρα;
Έτσι θα νόμιζε.
Και αν, τον τραβούσε κανείς με τη βία από εκεί, μέσα από ένα δρόμο κακοτράχαλο κι ανηφορικό, και δεν τον άφηνε, πριν τον τραβήξει έξω στο φως του ήλιου, δεν θα υπέφερε τάχα και δεν θα αγανακτούσε όταν τον έπαιρναν, κι αφού θα έφτανε στο φως, δεν θα πλημμύριζαν τα μάτια του από τη λάμψη και δεν θα του ήταν αδύνατο να δει ακόμα κι ένα απ’ αυτά που τώρα ονομάζονται αληθινά;
Όχι βέβαια, δεν θα μπορούσε έτσι ξαφνικά.
Έχω την εντύπωση πως θα χρειαζόταν να συνηθίσει, αν σκοπεύει να δει τα πράγματα που είναι πάνω. Και στην αρχή θα μπορούσε πολύ εύκολα να διακρίνει καλά τις σκιές, και μετά απ’ αυτό, πάνω στην επιφάνεια του νερού τα είδωλα των ανθρώπων και των άλλων πραγμάτων, και κατόπιν αυτά τα ίδια. Και μετά από αυτά, τ’ αντικείμενα που είναι στον ουρανό και τον ίδιο τον ουρανό θα μπορούσε να δει ευκολότερα τη νύχτα, βλέποντας το φως των άστρων και της σελήνης, παρά στη διάρκεια της μέρας, τον ήλιο και το ηλιόφως.
Πως όχι;
Τελευταίο θα μπορούσε νομίζω να δει τον ήλιο, όχι στην επιφάνεια του νερού ούτε σε κάποια διαφορετική θέση τα είδωλά του, αλλά θα μπορούσε να δει καλά τον ήλιο καθαυτό στο δικό του τόπο και να παρατηρήσει προσεκτικά τι είδους είναι.
Αναγκαστικά.
Και μετά θα συλλογιζόταν τότε για κείνον, πως αυτός είναι που ρυθμίζει τις εποχές και τους χρόνους και που κανονίζει τα πάντα στον ορατό κόσμο, καθώς και ο αίτιος, κατά κάποιο τρόπο, όλων εκείνων που έβλεπαν αυτοί.
Είναι φανερό, πως αυτά θα συμπεράνει ύστερα από τα προηγούμενα.
Τι λες λοιπόν; Όταν αναλογίζεται την πρώτη του κατοικία και την εκεί σοφία που είχε αυτός και οι τότε συνδεσμώτες του, δεν νομίζεις πως θα καλοτυχίζει τον εαυτό του για τούτη την αλλαγή και θα οικτίρει τους άλλους;
Και πολύ μάλιστα.
Κι αν υπήρχαν μεταξύ τους τότε που βρισκόταν κι αυτός εκεί κάτω, δεσμώτης, κάποιες τιμές και έπαινοι και βραβεία γι’ αυτόν που θα μπορούσε να διακρίνει πιο καθαρά αυτά που περνούσαν μπροστά από τα μάτια του και γι’ αυτόν που θα μπορούσε να θυμηθεί περισσότερο ποια συνήθως περνούσαν πρώτα, ποια μετά και ποια ταυτόχρονα, και έτσι θα μπορεί να προβλέπει τι θα έρθει στο μέλλον, νομίζεις πως αυτός θα κατεχόταν από επιθυμία να λάβει τις τιμές αυτές και θα ζήλευε τους τιμημένους από εκείνους και τους μεταξύ εκείνων κυρίαρχους ή θα είχε πάθει αυτό που λέει ο Όμηρος, και πολύ θα επιθυμούσε “να ήταν ζωντανός στη γη κι ας δούλευε για άλλον, που είναι ο φτωχότερος” και θα προτιμούσε να έχει πάθει τα πάντα, παρά να νομίζει εκείνα που νόμιζε και να ζει έτσι εκεί;
Έτσι νομίζω τουλάχιστον, πως θα προτιμούσε να πάθει οτιδήποτε παρά να ζει με τον τρόπο που ζούσε πριν.
Και τώρα βάλε στο μυαλό σου το εξής, είπα εγώ. Αν κατέβει αυτός πάλι και καθίσει στην ίδια θέση, δεν θα ξαναγεμίσουν τάχα τα μάτια του σκοτάδι, αφού ήρθε ξαφνικά από τον ήλιο στη σκοτεινιά της σπηλιάς;
Φυσικά.
Αν χρειαζόταν ν’ ανταγωνιστεί αυτός με κείνους τους παντοτινούς δεσμώτες, λέγοντας την άποψή του σχετικά με τις σκιές, καθόσον χρόνο η όρασή του είναι αμβλεία, πριν προσαρμοστούν τα μάτια του – και για να συνηθίσουν δεν θα χρειαζόταν και λίγος χρόνος – άραγε δεν θα προκαλούσε περιπαιχτικά γέλια και δεν θα έλεγαν γι’ αυτόν πως με το ν’ ανεβεί επάνω, γύρισε με καταστραμμένα τα μάτια του και πως δεν αξίζει ούτε να προσπαθήσουν καν να πάνε επάνω; Και αυτόν που θα επιχειρήσει να τους λύσει και να τους ανεβάσει, αν τους δινόταν κάπως η ευκαιρία να τον πιάσουν και να τον σκοτώσουν, δεν θα τον σκότωναν;
Αναμφίβολα.
Αυτή την εικόνα λοιπόν, φίλε μου Γλαύκωνα, είπα εγώ, πρέπει να την προσαρμόσεις σε όλα όσα είπαμε πρωτύτερα και να παρομοιάσεις τον ορατό κόσμο με την κατοικία του δεσμωτηρίου, και τη φωτιά που αντιφέγγιζε μέσα σ’ αυτή με τη δύναμη του ηλιακού φωτός. Αν όμως παρομοιάσεις την ανάβαση και τη θέα των αντικειμένων, που βρίσκονται στον επάνω κόσμο, με την άνοδο της ψυχής στον νοητό κόσμο, δεν θα θεωρήσεις λάθος τη δική μου άποψη, αφού επιθυμείς να την ακούσεις. Κι ο θεός τουλάχιστον ξέρει αν τυχαίνει να είναι αληθινή. Εμένα λοιπόν έτσι μου φαίνεται. Πως στην περιοχή του γνωστού κόσμου (του ορατού, των αισθήσεων) η ιδέα του αγαθού είναι τελευταία και μετά βίας διακρίνεται, όταν όμως τη διακρίνει κανείς δεν μπορεί να μην συλλογιστεί πως αυτή είναι η αιτία για όλα γενικά τα σωστά και καλά πράγματα, γεννώντας μέσα στον ορατό κόσμο το φως και τον κύριο του φωτός, και γιατί μέσα στον νοητό κόσμο αυτή είναι που διευθύνει και παρέχει την αλήθεια και τον νου, και πως πρέπει να την ατενίσει οπωσδήποτε εκείνος ο οποίος θέλει και προσπαθεί να ενεργήσει φρόνιμα και στην ιδιωτική και στη δημόσια ζωή.
http://thalamofilakas.blogspot.gr