EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Προπαγάνδα σε ράγες


Προπαγάνδα σε ράγες 

Ο Στέφανος Μάνος παίρνει ταξί για τη Θεσσαλονίκη ενώ το λόμπι των αυτοκινητόδρομων επιτίθεται για άλλη μια φορά στο σιδηρόδρομο λίγο πριν από την προσπάθεια ξεπουλήματος.

Θα μπορούσαμε να ταξιδέψουμε φθηνότερα στη Θεσσαλονίκη παίρνοντας ταξί αντί για τρένο; Η απάντηση που έρχεται στο μυαλό όλων είναι προφανώς όχι, δεδομένου ότι μια διαδρομή με ταξί αγγίζει τα 600 ευρώ ενώ το εισιτήριο του τραίνου έχει πέσει πλέον στα 9 ευρώ. Κι όμως αυτό το επιχείρημα, το οποίο πρωτοπαρουσίασε το 1992 ο τότε υπουργός εθνικής οικονομίας Στέφανος Μάνος νεκραναστήθηκε τα τελευταία δυο χρόνια από τους θιασώτες κάθε μορφής ιδιωτικοποίησης. Είναι μάλιστα ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα της μυθολογίας που στήνεται σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου εναντίον συγκεκριμένων επιχειρήσεων του δημοσίου. Ο Αμερικανός δημοσιογράφος Μάικλ Λιούις το αναπαρήγαγε στο βιβλίο του Boomerang το 2011 ενώ και το βρετανικό δίκτυο Channel 4 το ανέφερε σε ένα άκρως προσβλητικό για την Ελλάδα τηλεπαιχνίδι στο οποίο οι παίκτες έπρεπε να συμπεριφέρονται «σαν Έλληνες» – να κλέβουν την εφορία και τους πελάτες τους και να επιβιώνουν χάρη σε δάνεια και σε έναν «υπερδιογκωμένο» δημόσιο τομέα.
Το συγκεκριμένο παράδειγμα απασχόλησε και τον δημοσιογράφο του BBC Γουέσλει Στέφενσον ο οποίος χρησιμοποίησε για το ρεπορτάζ του τρείς πηγές: έναν οδηγό ταξί, τον Στέφανο Μάνο και τον συγκοινωνιολόγο του πανεπιστημίου της Χαβάης, Πάνο Πρεβεδούρο. Αυτό που παρέλειψε βέβαια να σημειώσει ο δημοσιογράφος του BBC είναι ότι ο κ. Πρεβεδούρος ήταν (μεταξύ άλλων) πρόεδρος ενός αμερικανικού λόμπι για τους αυτοκινητόδρομους (HHUA) ενώ εργάστηκε και για λογαριασμό της εταιρείας Αττική Οδός Α.Ε. Το ρεπορτάζ λοιπόν στηριζόταν σε δυο ορκισμένους εχθρούς των ελληνικών σιδηροδρόμων και έναν αυτοκινητιστή. Είναι πάντως χαρακτηριστικό ότι ακόμη και ο κ Πρεβεδούρος χαρακτήρισε «υπερβολικό» το παράδειγμα του κ. Μάνου ενώ απαντώντας σε σχετική συζήτηση στο Ιντερνετ παραδέχτηκε ότι ο ίδιος δεν είχε συγκεκριμένα στοιχεία και απλώς σχολίασε τα δεδομένα που του παρουσίασε ο δημοσιογράφος του BBC!
Προφανώς τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούνται για να στηρίξουν το συγκεκριμένο μύθο εξελίχθηκαν με το πέρασμα του χρόνου. Στην περίπτωση του BBC δεν υπολογίζεται απλώς το κόστος των εισιτηρίων αλλά το ανά χιλιόμετρο κόστος μεταφοράς με το σιδηρόδρομο. Ο συντάκτης με στοιχεία του 2007 υπολογίζει ότι οι επιβάτες στην Ελλάδα ταξίδεψαν αθροιστικά 1.8 δισ. χιλιόμετρα με τρένο. Ύστερα παίρνει τα στοιχεία του 2010, όπου ο οργανισμός παρουσίασε έλλειμμα ενός δισεκατομμυρίου ευρώ, και συμπεραίνει ότι κάθε επιβάτης στοιχίζει στο σιδηρόδρομο 0.60 λεπτά ανά χιλιόμετρο. Αφού λοιπόν το ταξί (σύμφωνα με το BBC) στοιχίζει 1.2 ευρώ το χιλιόμετρο, αν το δημόσιο έβαζε 2 άτομα στο ταξί θα του ερχόταν φτηνότερο για τα στείλει στον ίδιο προορισμό. Πρόκειται βέβαια για παιδαριώδες μαγείρεμα στοιχείων με σειρά λογικών σφαλμάτων: Καταρχήν ο συντάκτης συγκρίνει από τη μια το κόστος του τελικού καταναλωτή (ταξί) με το κόστος του παρόχου της υπηρεσίας (τρένο). Στο τρένο συμπεριλαμβάνει το κόστος συντήρησης των βασικών υποδομών ενώ στο ταξί δεν υπολογίζει τις επιδοτήσει και το κόστος του αυτοκινητόδρομου. Και φυσικά δεν λαμβάνει υπόψη ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν είναι πλέον ελλειμματική – όπως παραδέχθηκε πρόσφατα και ο πρωθυπουργός Α. Σαμαράς.
Το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι ενδεικτικό των μύθων που προβάλλονται από συγκεκριμένους πολιτικούς, επιχειρηματίες και μέσα ενημέρωσης πριν από κάθε μεγάλη προσπάθεια ξεπουλήματος δημόσιας περιουσίας. Ο σιδηρόδρομος προσέφερε πάντα τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα γιατί αποτελεί σύμβολο ενός κοινωνικού μέσου μεταφοράς το οποίο βάλλεται από συγκεκριμένες ομάδες συμφερόντων.
Η συνομωσία του αυτοκινήτου
Όπως και σε αρκετές ακόμη χώρες της Νότιας Ευρώπης (και στην Τουρκία) η επίθεση εναντίων των σιδηροδρόμων ενορχηστρώνεται αμέσως μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο από το αμερικανικό λόμπι του αυτοκινήτου. Η οικονομική βοήθεια προς τις κατεστραμμένες από τον πόλεμο χώρες της Ευρώπης συνοδευόταν  συχνά από στρατιές αμερικανών μηχανικών που απαξιώνουν συνειδητά τα τρένα προς όφελος των οδικών μεταφορών. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Τούρκος πρωθυπουργός Τουργκούτ Οζάλ έφτασε μετά από πολλά χρόνια να χαρακτηρίζει το σιδηρόδρομο σαν «κομμουνιστικό δημιούργημα». Η περίπτωση της Ελλάδας είχε μια ιδιομορφία γιατί, όπως μας εξηγεί ο ομότιμος καθηγητής του ΕΜΠ Γ. Σαρηγιάννης, στα χρόνια του εμφυλίου ο εθνικός στρατός χρειαζόταν το σιδηρόδρομο και έτσι δεν υπάκουσε αμέσως στις αμερικανικές «εντολές». Η υπόγεια σύγκρουση όμως του «λόμπι του αυτοκινήτου» (το οποίο περιλαμβάνει και τις εταιρείες πετρελαιοειδών) με το σιδηρόδρομο θα συνεχιστεί με αμείωτη ένταση στο δεύτερο μισό του 20ου αιώνα. Θα λάβει μάλιστα τη σημερινή της μορφή, με τη νεοφιλελεύθερη επιχειρηματολογία, από τις αρχές της δεκαετίας του ’90. Οι Αμερικανοί μηχανικοί της δεκαετίας του 50 αντικαθίστανται τώρα από εταιρείες συμβούλων από την Αγγλία και τη Γαλλία που προτείνουν περικοπές δρομολογίων. Με αυτό τον τρόπο όμως τα τρένα δεν λειτουργούν σε πλήρη απόδοση  - παράγοντας που θεωρείται απαραίτητος ώστε να παραμένει ο οργανισμός κερδοφόρος.
Η επικοινωνιακή επίθεση εναντίον του ΟΣΕ αποτέλεσε φυσικά εύκολη υπόθεση λόγω σειράς μεγάλων σκανδάλων που σημειώθηκαν στη λειτουργία των σιδηροδρόμων τις τελευταίες δεκαετίες. Ενώ όμως τα πραγματικά σημαντικά σκάνδαλα αφορούσαν τους εκάστοτε υπουργούς, τις διοικήσεις του ΟΣΕ και κυρίως τις ιδιωτικές εταιρείες που συνεργάζονταν μαζί του η επίθεση πραγματοποιούνταν εναντίον του δημοσίου χαρακτήρα των σιδηροδρόμων. Το αποτέλεσμα ήταν ορισμένοι από τους πολιτικούς που φέρουν τη μεγαλύτερη ευθύνη για την απαξίωση των ελληνικών σιδηροδρόμων να χρησιμοποιούν σήμερα αυτή την απαξίωση σαν επιχείρημα για την ανάγκη ιδιωτικοποίησης.
Οι μετρ της προπαγάνδας
Σε αρκετές περιπτώσεις οι τεχνικές προπαγάνδας εναντίον του δημοσίου τομέα έρχονται απευθείας από πανεπιστήμια και ιδρύματα ερευνών των ΗΠΑ. Μια πρόχειρη έρευνα αρκεί για να εντοπίσει κανείς πάνω από 100 ιδρύματα ερευνών ( με ευφάνταστα ονόματα όπως Yankee Institute, Bluegrass Institute και The Free Enterprise Nation) τα οποία έχουν ως μοναδικό αντικείμενο να παράγουν αμφιβόλου αξιοπιστίας «στοιχεία» εναντίον του δημοσίου τομέα. Καθώς τα ιδρύματα αυτά αναπαράγουν το ένα τις «πληροφορίες» του άλλου, παρατηρείται συχνά το φαινόμενο μια ανεπιβεβαίωτη πληροφορία (π.χ για την αποδοτικότητα ή τους μισθούς των δημοσίων υπαλλήλων) να παρουσιάζεται σαν πραγματικότητα και τελικά να παρεισφρέει ακόμη και σε ακαδημαϊκές μελέτες.
Εκεί όμως που η αμερικανική προπαγάνδα αλλά και η επιθετικότητα συγκεκριμένων λόμπι ξεπέρασε κάθε προηγούμενο ήταν και πάλι τα μέσα σταθερής τροχιάς. Ελάχιστοι θυμούνται σήμερα τη λεγόμενη «συνομωσία της General Motors» με την οποία μια ομάδα εταιρειών πετρελαίου, ελαστικών αυτοκινήτου όπως η Firestone και μεγάλων αυτοκινηοτβιομηχανιών όπως η General Motors εξαγόρασαν τα τραμ και τα τρένα σε αρκετές περιοχές των ΗΠΑ προκειμένου να τα διαλύσουν και να επιβάλλουν την ολοκληρωτική κυριαρχία της αυτοκίνησης. Η «συνομωσία της General Motors» έδωσε και ορισμένα από τα βασικά προπαγανδιστικά επιχειρήματα εναντίον του δημόσιου χαρακτήρα των σιδηροδρόμων τα οποία χρησιμοποιούνται ακόμη και σήμερα.

Αρης Χατζηστεφάνου
ΠΗΓΗ

Απεργία ή Βαρβαρότητα

Tα ΜΑΤ- ΜΜΕ, τα γνωστά-άγνωστα ιδεολογικά ΜΑΤ του Μνημονίου, επιτίθενται από ραδιοφώνου, διαδικτύου και τηλεοράσεως, με κάθε αφορμή, στους απεργούς και το δικαίωμα στην απεργία.

Ειδικά όταν πρόκειται για τους απεργία σε βασικές υπηρεσίες, όπως το μετρό, η προπαγάνδα προς το κοινό της ενημέρωσης είναι διαρκής και επίμονη, με κάθε απεργία να παρουσιάζεται ως απλά και μόνο "ταλαιπωρία". Τουλάχιστον, τελευταία, είναι αλήθεια, οι ευφυέστεροι εξ αυτών αποφεύγουν τη λούμπα του “εμποδίζουν τον κόσμο να πάει στη δουλειά του” (διότι, προφανώς, μεγάλη μερίδα του κόσμου θα σκεφτεί: “Ποιά δουλειά του/μου;”).

Οι απεργίες παρουσιάζονται έτσι ως Το Κακό, το «εμπόδιο στην ανάπτυξη», ενώ τα όποια προβλήματα αυτές προκαλούν υπερτονίζονται. Σπάνια και σε στυλάκι “ειρήσθω εν παρόδω και κάτσε να καλύψουμε λίγο τα νώτα μας” θα αναφερθούν τα ΜΑΤ- ΜΜΕ στα αιτήματα των απεργών. Αιτήματα τα οποία, στους καιρούς που ζούμε, δεν αφορούν πια κάποια "τεμπέλικη συντεχνία", αλλά όλο τον κόσμο της εργασίας.

Αυτές οι παρεμβάσεις των ΜΑΤ-ΜΜΕ, βέβαια, εμφανίζονται κυρίως στις απλές ενημερωτικές εκπομπές και στήλες. Γιατί όπου ο κυβερνητικός δημοσιογράφος διαθέτει στήλη γνώμης ή εκπομπή, οι τόνοι ανεβαίνουν και η επίθεση σανιδώνει το γκάζι. Ξαναστήνεται εκεί το παραμύθι με τον εκάστοτε καλό ήρωα Στουρνάρα, τους αιτίους των προβλημάτων του (τεμπέληδες, βολεμένους και, άκουσον άκουσον Αξιοπρεπώς Αμειβομένους!) εργαζόμενους, τον κακό λύκο της αριστεράς και όλη τη λερναία ύδρα του ψεύδους που τρία χρόνια τώρα καταπίνει αχόρταγα κάθε προσπάθεια να σηκώσουμε κεφάλι.

Οι παραπάνω τουλάχιστον είναι οι φανεροί αντίπαλοι κάθε απεργίας. Πολύ πιο ύπουλος και επικίνδυνος είναι ο «εσωτερικός εχθρός»: τσιράκια της εργοδοσίας, εαυτούληδες, απλοί εργαζόμενοι με νεοφιλελεύθερο στόκο, απ' όλα έχει ο μπαξές. Και βεβαίως μέρος της συνδικαλιστικής ηγεσίας, που αναλαμβάνει την τρομοκράτηση των εργαζομένων ή τον περιορισμό των αιτημάτων τους, υποσκάπτοντας κάθε αγώνα σε αυτή την περίοδο φόβου και ανησυχίας για την ίδια την εργασία. Αυτά όμως, άλλη φορά. Προς το παρόν και ανακεφαλαιώνοντας: αν ως τώρα η απεργία ήταν κλασσικό κακό για ξόρκισμα μεταξύ τρίτου και τέταρτου ουίσκυ στη νεοφιλελεύθερη ατζέντα ή και “εκφυλισμένη διαδικασία” στις θέσεις πολλών σκεπτικιστών, σήμερα, που γίνεται τελευταίο καταφύγιο και όπλο των περισσοτέρων από μας, η απεργία είναι πια μείζων στόχος της λάσπης των ΜΑΤ- ΜΜΕ και οι απεργοί ο πρώτος στόχος κατασυκοφάντησης.

Και ενώ τα ΜΑΤ-ΜΜΕ επιτίθενται, το κομμάτι της συστημικής αριστεράς και των καλοθρεμμένων παρατρεχάμενων των "κέντρων αποφάσεων" σιωπά και σκύβει το κεφάλι ή επιδίδεται στο "στρίβειν δια του μαξιμαλισμού". «Αριστεροί», ξένοι με ή αδιάφοροι για το χώρο της εργασίας, αντί να πολεμούν ολόκληρο το νεοφιλελεύθερο σύστημα αρκούνται στο να παλεύουν τον “φασισμό” παρέα με το Βενιζέλο.

Άλλοι πάλι, ανακαλύπτουν και προπαγανδίζουν το "δικαίωμα στην εργασία". Όχι, δεν εννοούν το δικαίωμα στην εργασία των στριμωγμένων με την πλάτη στον τοίχο εργαζόμενων. Ούτε το δικαίωμα στην εργασία των απολυμένων και των ανέργων. Σε μια απογείωση της οργουελιανής αντιστροφής, μάχονται για το "δικαίωμα στην εργασία" των απεργοσπαστών.Ναι, σοβαρολογούν.

Κι ενώ από την μεριά των ΜΑΤ- ΜΜΕ ο αγώνας εναντίον όλων μας, και των απεργών, είναι λυσσαλέος, απέναντί τους δεν έχουμε απαντήσει αντίστοιχα όσοι έχουμε φωνή. Δεν έχουν βρεθεί παρά ελάχιστοι δημοσιογράφοι έτοιμοι να στρατευτούν όπως ποτέ άλλοτε δίπλα στους απεργούς και ενάντια στην κατοχική κυβέρνηση, τη μνημονιακή πολιτική.

Επιτρέψτε μου, λοιπόν, και δε φταίει μόνο που μου πάνε τα χακί: Η απεργία είναι ένδειξη πολιτισμού. Αποτελεί κορυφαία κατάκτηση της δημοκρατίας και αποδείξη της ανωτερότητας των λαϊκών πολιτισμών έναντι του “πολιτισμού” της πατέντας και του κέρδους που υποβάλλει ο νεοφιλελευθερισμός σε όλους μας.

Καλύτερα, η απεργία είναι πολιτισμός: λέει πως είσαι έτοιμος να πεινάσεις, να χάσεις σε προσωπικό επίπεδο, να δώσεις από το υστερημά σου για το δίκαιο, για την αλληλεγγύη, για την ομορφιά που θα σώσει τον κόσμο. Ακόμα παραπάνω: η απεργία αποτελεί δείκτη ελευθερίας. Να θυμάται ο εσμός των νεοφιλελευθέρων πως δε μπορεί να κόπτεται υπέρ του δικαιώματος της απεργίας στις χώρες όπου αυτό απαγορεύεται την ώρα που το αρνείται σε όσους απεργούν στη χώρα του.

Ούτε βέβαια αποτελεί η απεργία κάτι το ξεπερασμένο, το οποίο τάχα μόνο στην Ελλάδα διατηρούμε ακόμα, όπως μας διαβεβαιώνουν τα επαρχιώτικα παπαγαλάκια. Ας ανοίξουν τις διεθνείς ειδήσεις, και ας τολμήσουν να το επαναλάβουν στους Ισπανούς, τους Ιταλούς, τους Βρετανούς, τους Γάλλους ή και στους Αμερικανούς απεργούς.

Η απεργία είναι η στιγμή που ζητάμε να ακουστεί η φωνή μας, με τον πλέον πολιτισμένο τρόπο. Χωρίς να καταφεύγουμε στη βία που τόσο τρομάζει την εξουσία (και που, προσωπικώς, ομολογώ ότι δεν καταδικάζω από όπου και αν προέρχεται), χωρίς να σταματάμε να υπάρχουμε μες στο σύστημα που η εξουσία επέλεξε για μας, απαντάμε στα αφεντικά μας. Τα οποία ουδέποτε υπήρξαν κοινωνικοί μας εταίροι, ό,τι κι αν λέει η εκάστοτε κυβέρνηση και ακόμη περισσότερο ό,τι κι αν λέει η σημερινή.

Η απεργία είναι μια υπενθύμιση ότι όλοι αυτοί οι αριθμοί τους οποίους διαχειρίζεται η κυβέρνηση κρύβουν κάποιους ανθρώπους πίσω τους που δουλεύουν γι' αυτούς. Ανθρώπους που δεν είναι απλά ένα γρανάζι το οποίο μπορούν οι «ρυθμιστές της μηχανής» να αλλάζουν όποτε τους στενοχωρούν οι δείκτες ανάπτυξης και οι δείκτες του χρηματιστηρίου. Ανθρώπους που δεν είναι αναλώσιμοι.

Γι' όλα αυτά, η απεργία είναι η στιγμή που διαχωρίζει την ήρα απ’ το στάρι όχι μόνο σε κοινωνικό/ οικονομικό επίπεδο αλλά και μες στο ίδιο το χώρο της εργασίας: είναι η στιγμή που μαθαίνεις ποιός είσαι και ποιοί στέκονται δίπλα σου, ποιός ξεπουλιέται και ποιός προδίδει, η στιγμή που αποφασίζεις με ποιούς θα πας και ποιούς θα αφήσεις. Είναι η στιγμή στην οποία οι φτηνοί, οι ολίγοι και οι παρτάκηδες είναι τόσο ξεκάθαρα ορατοί όσο και οι γενναίοι, οι γνήσιοι κι οι αληθινοί.

Δεν αγωνιζόμαστε, ως απεργοί, ούτε για τα χρήματα, ούτε για τη "νίκη". Ακόμη και αν μες στα αιτήματά μας είναι και οικονομικά αιτήματα, απεργούμε και μπαίνουμε στο μάτι του κυκλώνα για πολύ περισσότερα και πολύ σημαντικότερα. Δε θυσιάζουμε το εισόδημά μας μόνο για να συντηρήσουμε κάτι ψίχουλα που θα μας πετάξει η εργοδοσία ή η κυβέρνηση. Απεργούμε γιατί έχουμε ανάγκη να φωνάξουμε “Ως Εδώ!”.

Είτε κερδίσουμε, είτε χάσουμε, ο αγώνας είναι αναγκαία συνθήκη εκείνου του λυτρωτικού “κάναμε ότι μπορούσαμε” προς εαυτούς αλλά και προς τους ερχόμενους. Αν δεν αγωνιστείς είσαι χαμένος έτσι κι αλλοιώς ― και οι μπαρουτοκαπνισμένοι εργάτες της Αγγλίας το έχουν σύνθημα: "If you don’t fight, you lose". Κι αυτό που χάνουμε είναι κέρδος για τον αντίπαλο και τον εχθρό. Αν σήμερα ρωτήσεις οποιονδήποτε ανθρακωρύχο του ’84, από κείνη τη μεγάλη, θρυλική απεργία που θεωρήθηκε “χαμένη” αν και γέννησε αλήθεια, ομορφιά, αλληλεγγύη και τέχνη, αν τον ρωτήσει αν μετανοιώνει, αν θα ήθελε κάτι να είχε γίνει αλλοιώς, θα εισπράξει το πιο ηχηρό “Όχι”.

Σήμερα, λοιπόν, που έχουμε χάσει τόσα γιατί δεν αγωνιστήκαμε, σήμερα που κατακτήσεις πληρωμένες με αίμα και θυσίες γεννεών και γενναίων έχουν πέσει, με τη δικαιολογία της Κρίσης, βορά της πλέον απεχθούς και μισάνθρωπης έκφρασης του καπιταλισμού, η απεργία γίνεται και μονόδρομος. Φτάσαμε στο σημείο “Δεν πάει άλλο” - εκεί που οι συνθήκες προστάζουν, ουρλιάζουν πως χρειάζεται Γενική Απεργία Διαρκείας. Εμείς και οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς και οι εργάτες των ναυπηγείων και και και… Εμείς ο κόσμος της εργασίας έχουμε όπλο ακριβώς αυτήν: την Εργασία. Ας τους τη στερήσουμε συνολικά και άμεσα, συστοιχισμένοι. Γενική Απεργία τώρα.


Η Λαμπρινή Χ. Θωμά είναι εργαζόμενη που οφείλει την εργασία της στην αλληλεγγύη και την απεργία των συναδέλφων της. Είναι, επίσης, πολίτης που χρησιμοποιεί συχνά το μετρό και τελεί απολύτως αλληλέγγυα με τους εργαζομένους στα μέσα μαζικής μεταφοράς και κάθε άλλο απεργό. Εύχεται τα καλύτερα στον απεργιακό τους αγώνα και θυμίζει ότι ιστορικά είναι πολλές οι φορές που οι απεργοί των λαϊκών μέσων μεταφοράς και οι ανθρακωρύχοι υπήρξαν οι πρωτοπόροι και νικηφόροι οδηγοί του κινήματος.



Λαμπρινή Θωμά
ΠΗΓΗ

ΙΝΕ-ΓΣΕΕ: Το 50% των δημοσιονομικών μέτρων αφορά μισθούς και συντάξεις

 
«Από τα περίπου 13,5 δισ. ευρώ, των μέτρων που έχει συμφωνήσει η ελληνική κυβέρνηση με την τρόικα, αναμένεται να εξοικονομηθούν 5,2 δισ. ευρώ από συντάξεις και 1,4 δισ. ευρώ από μισθούς»
Περίπου το 50% των νέων δημοσιονομικών μέτρων για το 2013 και το 2014 αφορά περικοπή μισθών και συντάξεων, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του Παρατηρητηρίου του Ινστιτούτου Εργασίας της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας (ΓΣΕΕ). Ειδικότερα, από τα περίπου 13,5 δισ. ευρώ, των μέτρων που έχει συμφωνήσει η ελληνική κυβέρνηση με την τρόικα, αναμένεται να εξοικονομηθούν 5,2 δισ. ευρώ από συντάξεις και 1,4 δισ. ευρώ από μισθούς.

Τον κύριο όγκος των μέτρων θα λάβει χώρα το 2013, οπότε έχει προγραμματιστεί να γίνει η περικοπή των 4,7 δισ. ευρώ από τα 5,2 που αφορούν συνταξιοδοτικές δαπάνες, καθώς και των 1,2 δισ. ευρώ από τα 1,4 που αφορούν μισθολογικές δαπάνες. Τα ποσά που αναμένεται να εξοικονομηθούν από τις αλλαγές στο φορολογικό σύστημα ανέρχονται σε μόλις 3,8 δισ. ευρώ, ενώ σημαντικές είναι οι μειώσεις που αφορούν τις δαπάνες σε υγεία, εκπαίδευση και κοινωνικά επιδόματα.

Με βάση τις προβλέψεις της τελευταίας έκθεσης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, η Ελλάδα θα μειώσει το δημοσιονομικό της έλλειμμα κάτω από το 3% του ΑΕΠ μέχρι το 2015. Ωστόσο, σύμφωνα με την έκθεση του ΙΝΕ της ΓΣΕΕ, για να συμβεί αυτό πρέπει αφενός να εφαρμοστούν πλήρως τα μέτρα που έχουν ήδη συμφωνηθεί και αφετέρου το 2015 και το 2016 να ληφθούν επιπρόσθετα μέτρα ύψους 3,4 μονάδων του ΑΕΠ (ή 6,6 δισ. ευρώ), τα οποία δεν έχουν ακόμη προσδιοριστεί.

Ακόμη, για να επανέλθει η χώρα σε τροχιά ανάπτυξης από το 2014, θα πρέπει: α) τα νέα μέτρα λιτότητας να μην επηρεάσουν σημαντικά την κατανάλωση, β) να πραγματοποιηθεί μεγάλος όγκος επενδύσεων, γ) να αυξηθεί η χορήγηση δανείων από τις τράπεζες και δ) η παγκόσμια και η ευρωπαϊκή οικονομία να ανακάμψουν προκειμένου να καταστεί εφικτή η αύξηση των εξαγωγών.

Το Ινστιτούτο εργασίας θεωρεί τις παραδοχές στις οποίες έχει βασιστεί το πρόγραμμα «εύθραυστες» και εκφράζει φόβους, ότι μια όξυνση της ύφεσης θα επηρεάσει δυσμενώς τα έσοδα της κυβέρνησης, οπότε θα απαιτηθούν από την τρόικα επιπρόσθετα μέτρα ακόμη και πριν από το 2015. Εκτιμά επίσης ,ότι το δημόσιο χρέος της Ελλάδας εξακολουθεί να μην είναι βιώσιμο παρά τη μείωση που υπέστη λόγω της πρόσφατης διαδικασίας επαναγοράς και προβλέπει ότι το χρέος θα είναι στο 131% το 2020.

Σύμφωνα με το ΙΝΕ της ΓΣΕΕ, ο αποπληθωρισμός έχει την τάση να αυξάνει την πραγματική αξία των τόκων που πληρώνουν τα νοικοκυριά και οι επιχειρήσεις αναδιανέμοντας το παραγόμενο εισόδημα προς όφελος των τραπεζών. Κατά τα επόμενα χρόνια η μείωση των ονομαστικών απολαβών ανά εργαζόμενο θα είναι αρκετά υψηλότερη από τη μείωση των τιμών και η αγοραστική δύναμη των μισθών θα συνεχίσει να συρρικνώνεται.

Ανάκαμψη στο εισόδημα και στην κατανάλωση των νοικοκυριών αναμένεται να υπάρξει από το 2015 και μετά. Τέλος το ΙΝΕ της ΓΣΕΕ θεωρεί ότι «η δημοσιονομική προσαρμογή θα ήταν λογικότερο να επικεντρωθεί σχεδόν εξολοκλήρου στη συλλογή φορολογικών εσόδων, με έμφαση στην αύξηση των άμεσων φόρων μέσω της πάταξης της φοροδιαφυγής, παρά στη συρρίκνωση των δημοσιονομικών δαπανών και ιδιαίτερα αυτών που αφορούν συντάξεις, μισθούς και κοινωνικά επιδόματα».

Τονίζει ακόμη, ότι τα τελευταία δύο χρόνια ο ρυθμός χρηματοδότησης του ιδιωτικού τομέα της ελληνικής οικονομίας ήταν αρνητικός και εκτιμά ότι «η εφαρμογή πολιτικών που θα επαναφέρουν το ρυθμό πιστωτικής επέκτασης σε θετικό πρόσημο αποτελεί αναγκαία συνθήκη για την αντιμετώπιση της οικονομικής αστάθειας στην Ελλάδα».

Η ώρα της δικαιοσύνης για το σκάνδαλο των δυσλεκτικών


Η ώρα της δικαιοσύνης για το σκάνδαλο των δυσλεκτικών  

Η έρευνα ανατέθηκε στην Εισαγγελέα Πρωτοδικών κ.Πόπη Παπανδρέου, κάτι που αποδεικνύει τη σοβαρότητα της υπόθεσης.
Στη δικογραφία έχει συμπεριληφθεί και η ερώτηση που είχαν καταθέσει στη Βουλή οι 57 Βουλευτές της Ν.Δ, του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜ.ΑΡ, που έθεταν συγκεκριμένα ερωτήματα και ζητούσαν την πλήρη διερεύνηση της υπόθεσης και την απόδοση ποινικών ευθυνών.
Η ερώτηση προκάλεσε την παρέμβαση της Δικαιοσύνης ενώ θορύβησε και τις πολιτικές ηγεσίες των Υπουργείων που εμπλέκονται.
Ήδη το Μιχαλίνειο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο, από το οποίο είχαν εκδοθεί σωρεία πιστοποιητικών, αφαιρέθηκε η δικαιοδοσία έκδοσης ανάλογων πιστοποιητικών ενώ πέρασε στην εποπτεία και τον έλεγχο του Υπουργείου Εργασίας, μετά από συνεννόηση Λυκουρέντζου-Βρούτση.
Η έκδοση και η χρήση πιστοποιητικών δυσλεξίας είχε εξελιχθεί σε φάμπρικα.
Στο Λύκειο της Ύδρας, τα τρία τελευταία χρόνια το ποσοστό των δυσλεκτικών μαθητών παρουσιάζει...εκρηκτικές διαστάσεις λες και πρόκειται για μεταδοτικό νόσημα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι ενώ ο πανελλήνιος μέσος όρος δυσλεκτικών μαθητών κινείται μεταξύ 3 έως 5%, στο Λύκειο της Ύδρας το ποσοστό απογειώνεται σχεδόν στο 50%. Πέρυσι, στην κρίσιμη Γ' Λυκείου ήταν 47%.
Η έρευνα δεν θα επικεντρωθεί μόνο στη διερεύνηση ποινικών ευθυνών, θα υπάρξουν και ιατρικές πραγματογνωμοσύνες για να διακριβωθεί ποιοι είναι πραγματικά δυσλεκτικοί και ποιοι όχι.
Και τότε θα αποκαλυφθεί η αλήθεια...
Η Εισαγγελέας κ.Παπανδρέου ,που ανέλαβε την υπόθεση, δεν είναι τυχαίο πρόσωπο. Είχε αναλάβει την έρευνα για την υπόθεση Τσοχατζόπουλου που οδήγησε στην προφυλάκιση του τέως Υπουργού και στην απαγγελία βαρύτατων κατηγοριών.
Είχε επίσης εξαρθρώσει το κύκλωμα των στημένων αγώνων ποδοσφαίρου ενώ αυτή τη στιγμή, παράλληλα με την υπόθεση του σκανδάλου των δυσλεκτικών, ερευνά και την υπόθεση Καρούζου.
Τις επόμενες ημέρες θα κληθούν για να καταθέσουν είτε με την ιδιότητα του μάρτυρα είτε με την ιδιότητα του υπόπτου, αρκετά πρόσωπα που εμπλέκονται στην υπόθεση. Είναι βέβαιο ότι θα κληθούν να καταθέσουν, εκτός από τους πρωταγωνιστές και τους άμεσα εμπλεκόμενους και γονείς.

Προανακριτική μακράς πνοής

Είμαστε υποχρεωμένοι να καταγγείλουμε την Κυβέρνηση για μεθόδευση, συγκάλυψη, προβοκάτσια και προσπάθεια φίμωσης των βουλευτών που συμμετέχουν στην προανακριτική.
Οι βουλευτές που επιμένουν να ρωτούν, τιμούν το θεσμό του ιεροεξεταστή, ιδίως στην ισπανική εκδοχή του…
Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της προανακριτικής εξετάσθηκε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Οικονομικών Σπύρος Πλασκοβίτης με σκανδαλώδη εύνοια και μόνο για πέντε ώρες.
Ο ορός της αλήθειας, η φάλαγγα, το σχοινί για να τον δέσουν πισθάγκωνα, όλες αυτές οι προετοιμασίες, μαζί με καμία 300αριά σετ ερωτήσεων που δεν τέθηκαν, γιατί να πάνε χαμένες;
Επίσης οφείλουμε να καταγγείλουμε το γεγονός ότι τα έδρανα της Βουλής είναι από μασίφ ξύλο και όχι καπλαμά με αποτέλεσμα τον τραυματισμό του βουλευτού των ΑΝΕΛ.
Αν υποψιαστούμε ότι στην επόμενη συνεδρίαση θα απουσιάσει ο κύριος Καπερνάρος λόγω τραυματισμού και η κυρία Ζωή, λόγω «κόκκινης κάρτας», θα καταγγείλουμε την Κυβέρνηση και στον ΟΗΕ.
Από τούδε και εις το εξής θα πρέπει κάθε μάρτυρας να φέρνει και «κουμάντα» του μαζί. Τρία πλήρη γεύματα και επίσης τυρί, ρύζι, καφέ ,γάλα, Καμπά.
Απαγορεύεται η λήξη οποιασδήποτε συνεδρίασης πριν κλείσει 24ωρο και δύναται να παραταθεί αν ο μάρτυρας δεν ζητήσει γονυπετής συγγνώμη για την όποια εμπλοκή του στην υπόθεση.
Αν ο κύριος Μαρκογιαννάκης δεν αντέχει, να αφήνει στο πόδι του άλλον και να πηγαίνει να ξεκουραστεί λίγες ώρες.
Να είναι στη θέση του όμως για να δώσει τον λόγο σε άλλον ιεροεξεταστή…
Και να είναι βέβαιος ότι οι χιλιάδες πιστοί οπαδοί της κυρίας Κωνσταντοπούλου ανά την υφήλιο θα κάνουν διεθνές θέμα την υπόθαλψη εγκληματία, στην οποία και προέβη. Μέχρι τη Χάγη θα φθάσουν.
Άλλωστε η απόφαση αναφέρει ότι το έργο της θα ολοκληρωθεί την 25η Φεβρουαρίου, χωρίς να διευκρινίζεται ποιανού σωτηρίου έτους…
Για να είμαστε βέβαιοι ότι η προανακριτική θα ολοκληρώσει το έργο της έγκαιρα και κυρίως δίχως να μείνει καμία σκιά επί του θέματος.
Τέλος, δίχως αμφιβολία η Επιτροπή χρειάζεται κάποια ενίσχυση, κάποιες μεταγραφές της τελευταίας  στιγμής για να βεβαιωθούμε ότι η προανακριτική θα είναι μακράς πνοής: Ραχήλ Μακρή, Παύλος Χαϊκάλης, Πέτρος Τατσόπουλος είναι κάποια πρόχειρα ονόματα που θα προσέδιδαν κύρος στην Επιτροπή, με την αμεσότητα του λόγου που τους διακρίνει…
Η πληροφορία ότι ο Στουρνάρας σκέπτεται να κάνει μειοδοτικό διαγωνισμό για τη live μετάδοση των συνεδριάσεων της Βουλής, προκειμένου να κλείσει καμία τρύπα στον προϋπολογισμό, ελέγχονται ως ανακριβείς και αποδίδονται στη διακομματική φράξια του Μνημονίου, που βλέπει μόνο νούμερα και όχι ανθρώπους…

Μ.Ο.
ΠΗΓΗ

Απεργία στα δημόσια ΜΜΕ τη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου


 

Εικοσιτετράωρη απεργία κήρυξε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών ΠΟΕΣΥ για τη Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου για τους εργαζόμενους σε όλα τα ελληνικά δημόσια μέσα ενημέρωσης.
Στην ανακοίνωση της ΠΟΕΣΥ τονίζεται πως ο κλάδος των εργαζομένων στα δημόσια ΜΜΕ διεκδικεί:
  • Την υπογραφή Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας. Στηρίζουμε το θεσμό που πλήττεται από την κυβερνητική πολιτική.
  • Την ανανέωση των Συμβάσεων Ορισμένου Χρόνου 74 δημοσιογράφων της ΕΡΤ, οι συμβάσεις των οποίων λήγουν τις επόμενες ημέρες. Η δρομολογημένη απομάκρυνσή τους αλλάζει, αποδυναμώνει, απαξιώνει το τηλεοπτικό πρόγραμμα της δημόσιας τηλεόρασης και οδηγεί στην ανεργία δεκάδες δημοσιογράφους.
  • Την ανάκληση των απολύσεων των οκτώ συμβασιούχων δημοσιογράφων του δημοτικού ραδιοφωνικού σταθμού 9,84.
  • Τη διασφάλιση της ανεξαρτησίας, της πολυφωνίας και της απρόσκοπτης ενημέρωσης των δημόσιων μέσων.
Στις 12 το μεσημέρι της ίδιας ημέρας θα πραγματοποιηθούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας στην ΕΣΗΕΑ και γενική συνέλευση των εργαζομένων για την πορεία των κινητοποιήσεων.

Κοινωνικός αυτοματισμός ή κοινωνική συνοχή;

 
Παρά το γεγονός ότι τα μέτρα των μνημονίων οδήγησαν μεγάλες κοινωνικές ομάδες στην ανέχεια και την ανεργία έκπληκτοι στην κυβέρνηση παρατηρούν να μην επαληθεύονται οι πολιτικές κοινωνικού αυτοματισμού κάτι που θα έλυνε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει με προνομιούχες κατά πολλούς ομάδες εργαζομένων.

Η ελληνική κοινωνία δείχνει να απορρίπτει τις μεθόδους αυτές και τα δεινά τους, καθώς στέκεται με προβληματισμό αλλά όχι με αφοριστική διάθεση ανάμεσα στους απεργούς των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και την Κυβέρνηση.

Παρά την έντεχνη προσπάθεια των καναλιών ο κόσμος αποστασιοποιείται και ζητά
εναλλακτικές οδούς. Εναλλακτικούς τρόπους διεκδίκησης των δικαιωμάτων της κάθε ομάδας ώστε να μην την πληρώνουν οι αδύναμοι πολίτες.

Ας αναζητήσουν όμως και οι συνδικαλιστικές ηγεσίες νέους δρόμους. Η κοινωνική συνοχή που επιμελώς διέλυσαν τα προηγούμενα χρόνια με τη δημιουργία προνομιούχων στρατών ψηφοφόρων ήταν ένας από τους πολλούς λόγους που οδηγηθήκαμε εδώ.

Η κοινωνία των πολιτών καλείται είτε να αναπαράγει τις λογικές αντιπαράθεσης μεταξύ των κοινωνικών ομάδων είτε να δημιουργήσει συνθήκες κοινωνικής συνοχής. Στις στιγμές που βιώνουμε ας αναλάβει ο καθ’ ένας τις ευθύνες του.



olympia.gr

Σοκ προκαλεί η αποκάλυψη του Έλληνα Πρέσβη κ. Λεωνίδα Χρυσανθόπουλου

 
Σοκ προκαλεί η αποκάλυψη του Έλληνα Πρέσβη κ. Λεωνίδα Χρυσανθόπουλου, ο οποίος σε συνέντευξή του σε καναδική εφημερίδα και ιστοσελίδα κάνει λόγο για πλήρη κατάργηση της δημοκρατίας στην Πατρίδα μας και προφανή κίνδυνο να ξεσπάσει εμφύλιος πόλεμος στην Ελλάδα…

Μάλιστα, ο εμπειρότατος Έλληνας διπλωμάτης, που δεν θα ρίσκαρε να προβεί σε τέτοιες δηλώσεις εάν δεν ήταν απόλυτα σίγουρος για αυτά που επικαλείται, υποστηρίζει ότι η ελληνική κυβέρνηση σύναψε συμβόλαιο «προστασίας» του Ελληνικού Κοινοβουλίου με την «Academi», γνωστή και με το πρώην όνομά της «Blackwater» που είναι μία ομάδα ενόπλων μισθοφόρων, η οποία ανέλαβε δράση για πρώτη φορά στον πόλεμο του Ιράκ και κατηγορείται για σωρεία σφαγών σε βάρος αμάχων.

Σε αυτούς …στους μπεκρήδες πιστολέρο μακελάρηδες έχει αποθέσει η Ελληνική Βουλή την προστασία της; Από ποιόν άραγε; Από τον Έλληνα πολίτη που διεκδικεί τα δίκαια του …δημοκρατικά;

Στην είδηση αυτή επανήλθαμε στο Newsbomb, γιατί παρότι έχουν περάσει τόσες ώρες από την αποκάλυψή της ακόμα δεν έχει υπάρξει η παραμικρή απάντηση από πλευράς κυβέρνησης και κοινοβουλίου…. κάτι που αναμένουμε με αγωνία! Όπως επίσης καλό θα ήταν να υπάρξει απάντηση από το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη και …σαφέστατα από το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας για το εάν και κατά πόσο ισχύουν όλα αυτά και εάν και κατά πόσο έχουν δικαίωμα οπλισμένοι επαγγελματίες δολοφόνοι να λαμβάνουν την ευθύνη της προστασίας της …δημοκρατίας μας!



Μάλιστα, ο κ. Χρυσανθόπουλος, μιλώντας στο millstonenews.com υποστηρίζει πως ακόμα και τα μέσα ενημέρωσης λαμβάνουν κατευθυντήριες γραμμές για το τι μπορούν να πουν ή να γράψουν και τι όχι. Προσθέτει, πως οι δημοσιογράφοι που δεν συμμορφώνονται παρενοχλούνται ή και συλλαμβάνονται από κυβερνητικούς πράκτορες. Αναφέρει μάλιστα πως δημοσιογράφος από την κρατική τηλεόραση απολύθηκε επειδή κατά τη διάρκεια της 28ης Οκτωβρίου έδειξε αποδοκιμασίες εναντίον του πρωθυπουργού. Προφανώς εννοούσε το περιστατικό με τους Αρβανίτη και Κατσίμη, οι οποίοι «μπήκαν» στον «πάγο» για σχόλια που έκαναν εναντίον του υπουργού Προστασίας του Πολίτη Νίκου Δένδια.

«Δεν υπάρχει πλέον στην Ελλάδα δημοκρατία», λέει και σημειώνει «στις δημοκρατίες τα κοινοβούλια δεν χρειάζονται προστασία». Για το μέλλον της Ελλάδας είναι απαισιόδοξος, αν συνεχιστεί η κατάσταση που επικρατεί σήμερα. «Θα είναι δύσκολο να αποφευχθεί η κοινωνική αναταραχή, ακόμα και ένας εμφύλιος πόλεμος είναι πιθανός υπό αυτές τις συνθήκες». Αναφερόμενος δε στην πολιτική λιτότητας που επιβάλλουν οι δανειστές λέει, «δεν μπορείς να σώσεις μία χώρα, καταστρέφοντάς τη».

Ο Λεωνίδας Χρυσανθόπουλος έχει θητεύσει ως πρέσβης της Ελλάδας στην Αρμενία, το Τορόντο και το Πεκίνο, ενώ ως νεαρός διπλωμάτης συμμετείχε στις ενταξιακές διαπραγματεύσεις της Ελλάδας στην ΕΟΚ, το 1977. Μέχρι το 2012 ήταν Γ.Γ. της Διεθνούς Γραμματείας του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας Μαύρης Θάλασσας.

Ποια είναι η εταιρεία δολοφόνων της Blackwater

Η διαβόητη μισθοφορική εταιρεία «Blackwater» μετονομάστηκε σε ιδιωτική εταιρεία ασφάλειας «Xe» και πρόσφατα σε «Academi». Είναι αναγκασμένοι να καταβάλουν πρόστιμο ύψους 42 εκατ. δολαρίων για την ωμή δολοφονία 17 Ιρακινών πολιτών στην πλατεία Νισούρ της Βαγδάτης το Σεπτέμβριο του 2007 – σύμφωνα με την εφημερίδα «The New York Times», διώκονται για εκατοντάδες παραβιάσεις, περιλαμβανομένων της εξαγωγής όπλων που δεν επιτρέπονται στο Αφγανιστάν, την παροχή εκπαίδευσης ελεύθερων σκοπευτών σε αστυνομικούς στην Ταϊβάν και την μη «εξουσιοδοτημένη» παροχή εκπαίδευσης σε στρατεύματα στο νότιο Σουδάν. Πέντε στελέχη της εταιρείας αντιμετωπίζουν διώξεις για παράνομο οπλισμό, ενώ δύο πρώην εργαζόμενοι της διώκονται για τις δολοφονίες δυο Αφγανών στην Καμπούλ τον Μάιο του 2009. Υπενθυμίζουμε, ότι η συγκεκριμένη εταιρεία φέρεται να είχε αναλάβει και μέρος της εκπαίδευσης ειδικών δυνάμεων στην Ελλάδα για την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων.

newsbomb.gr

Η Ελλάδα είναι παντού!! Ακόμη και στη Χιλή!!


 

Η Ελλάδα τελικά μπορεί να είναι παντού. Και να σε συγκινεί το γεγονός ότι αυτά που εμείς εδώ εντός της χώρας θεωρούμε ασήμαντα, άλλοι πολλοί μακρυά τα εκτιμούν πολύ περισσότερο!

Ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Κούρκουλας και οι συνεργάτες του το διαπίστωσαν στην…. Χιλή όπου βρίσκονται για τη Συνόδο Κορυφής Ευρωπαϊκής Ένωσης-χωρών Λατινικής Αμερικής και Καραϊβικής, στο Σαντιάγκο της Χιλής.

Είδαν σταθμό του μετρό αφιερωμένο στην Ελλάδα! Και μια εντυπωσιακά μεγάλη λεωφόρο που διασχίζει όλο το Σαντιάγκο,επίσης με το όνομα της χώρας μας. Οι φωτογραφίες είναι από την Χιλή που έχει την Ελλάδα πολύ ψηλά.













Ο Υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Κούρκουλας συναντήθηκε με τον ομόλογο του Υφυπουργό Εξωτερικών της Χιλής, Πρέσβη Alfonso Silva.

Κατά τη συνάντηση, διαπιστώθηκε το εξαιρετικό επίπεδο των σχέσεων των δυο χωρών, το οποίο παρουσιάζει σημαντικά περιθώρια εμβάθυνσης, κυρίως στον οικονομικό τομέα.
Ο Έλληνας ΥΦΥΠΕΞ ενημέρωσε τον ομόλογό του για τα μέτρα που έχουν υιοθετηθεί από την Ελλάδα και την ΕΕ, προκειμένου να θέσουν την Ελλάδα σε τροχιά οριστικής εξόδου από την κρίση.

Ο κ. Silva μετέφερε τα φιλικά αισθήματα λαού του για Ελλάδα και την αισιοδοξία του για έξοδο της χώρας μας από την κρίση.

Ο κ. Κούρκουλας εκδήλωσε το ενδιαφέρον του για διοργάνωση επιχειρηματικής αποστολή από την Ελλάδα, αίτημα στο οποίο ο κ. Silva ανταποκρίθηκε, προσφέροντας της αρωγή του Υπουργείου του.

http://elnewsgr.blogspot.com


ΜΕΛΕΤΗ ΕΚΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΩΣ ΑΠΑΤΗ – ΟΙ ΟΓΚΟΙ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΝΤΑΙ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΧΗΜΕΙΟΘΕΡΑΠΕΙΕΣ!

 
Μια ομάδα ερευνητών από την πολιτεία της Ουάσινγκτον είχε ένα τεράστιο «Ωχ!” την στιγμή που πρόσφατα, αποκαλύφθηκε τυχαία η θανατηφόρα αλήθεια για την χημειοθεραπεία, κατά την διάρκεια μιάς έρευνας γιατί τα καρκινικά κύτταρα του προστάτη είναι τόσο δύσκολο να εξαλειφθούν με τη χρήση συμβατικών μεθόδων θεραπείας. 
Όπως αποδεικνύεται, η χημειοθεραπεία δεν θεραπεύει πραγματικά ή δεν… θεραπεύει τον καρκίνο καθόλου, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της μελέτης, αλλά μάλλον τροφοδοτεί την ανάπτυξη και των καρκινικών κυττάρων, που καθιστά πολύ πιο δύσκολο να εξαλείψουμε όταν μία χημειοθεραπεία έχει ήδη ξεκινήσει.
Μπορείτε να το αποκαλέσετε «η καπνισμένη κάνη», που αποδεικνύει, μια για πάντα, την πλήρη απάτη της συμβατικής βιομηχανίας του καρκίνου. Δεν είναι μόνο η χημειοθεραπεία, η τυπική μέθοδος της θεραπείας του καρκίνου σήμερα, μια πλήρης πτώση βασισμένη στα συμπεράσματα, αλλά στην πραγματικότητα είναι επιζήμια για τους ασθενείς με καρκίνο. Τα ευρήματα σοκ δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό Nature Medicine, και που όπως είναι αναμενόμενο, αγνοούνται από την επικρατούσα επιστημονική κοινότητα, τονίζουν με κάθε λεπτομέρεια τον τρόπο πώς η χημειοθεραπεία αναγκάζει τα υγιή κύτταρα να απελευθερώσουν μια πρωτεΐνη που ταΐζει τα καρκινικά κύτταρα, αναγκάζοντας τα να αναπτυχθούν και να πολλαπλασιαστούν.
Σύμφωνα με τη μελέτη, η χημειοθεραπεία προτρέπει τα υγιή κύτταρα στην απελευθέρωση WNT16B, μία πρωτεΐνη η οποία βοηθά και προωθεί την επιβίωση και την αύξηση των καρκινικών κυττάρων.
Η χημειοθεραπεία βλάπτει επίσης οριστικά το DNA των υγιών κυττάρων, μια μακροπρόθεσμη ζημία που εμμένει πολύ αφότου σταματήσει η χημειοθεραπεία. Αυτή η συνδυασμένη δράση καταστροφής των υγιών κυττάρων και η προώθηση καρκινικών κυττάρων τεχνικά κάνει την χημειοθεραπεία περισσότερο πρόκληση ενός καρκινογόνου πρωτοκόλλου από ένα πρωτόκολλο θεραπείας του καρκίνου Η “WNT16B, όταν εκκρίνεται, αλληλεπιδρά με τα καρκινικά κύτταρα όγκων και τα αναγκάζει να αναπτυχθούν, να εισβάλλουν, και το σημαντικότερο, να αντιστέκονται στη μετέπειτα θεραπεία», εξήγησε ο ομο-συντάκτης της μελέτης Peter Nelson από το ερευνητικό κέντρο καρκίνου του Fred Hutchinson στο Σιάτλ στην Ουάσιγκτον, σχετικά με τα ευρήματα, τα οποία ονόμασε «εντελώς απροσδόκητα.” “Τα αποτελέσματά μας δείχνουν ότι οι ζημιογόνες απαντήσεις στα καλοήθη κύτταρα … μπορούν να συμβάλλουν άμεσα στην ενίσχυση της κινητικής ανάπτυξης του όγκου », πρόσθεσε ολόκληρη η ομάδα για αυτό που παρατήρησαν.
Η αποφυγή της χημειοθεραπείας βελτιώνει τα αποτελέσματα για την υγεία, υποδεικνύει η έρευνα
Αυτό σημαίνει, για όλες τις προθέσεις και τους σκοπούς, ότι η όλη διαδικασία της χημειοθεραπείας είναι εντελώς άχρηστη, και είναι στην πραγματικότητα εξαιρετικά επιζήμια για ασθενείς με καρκίνο. Όποιος ψάχνει για μια πραγματική θεραπεία θα πρέπει να αποφύγει τη χημειοθεραπεία, με άλλα λόγια, να ακολουθήσει μια εναλλακτική διαδρομή. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει τη διερεύνηση εναλλακτικών θεραπειών, όπως η θεραπεία Gerson ( http://gerson.org/gerpress/the-gerson-therapy/ ), ή την αξιολόγηση των αντικαρκινικών τροφίμων και θρεπτικών συστατικών, όπως το διττανθρακικό νάτριο, η κουρκούμη, υψηλής δόσης βιταμίνης C, και βιταμίνη D. “Όποιοσδήποτε χειρισμός κάνουμε στους όγκους μπορεί να αποβεί μοιραίος για την αύξηση του αριθμού των όγκων και να γίνει πιο μεταστατικός, το οποίο αυτό σκοτώνει τους ασθενείς στο τέλος της ημέρας,» παραδέχτηκε ο Δρ Raghu Kalluri, συγγραφέας μιας παρόμοιας μελέτης που δημοσιεύθηκε πέρυσι στο περιοδικό ‘Cancer Cell . . Αυτή η συγκεκριμένη μελέτη διαπίστωσε ότι τα φάρμακα του καρκίνου, που ωθούνται χαρακτηριστικά παράλληλα με τη χημειοθεραπεία, αναγκάζουν τους όγκους να αναπαραχθούν με μεταστάσεις.
 
Vagedim/atheatignosi.gr

Νέα 48ωρη απεργία η ΠΝΟ το Σαββατοκύριακο



Σε νέα 48ωρη απεργία θα προχωρήσουν από τις 6 τα ξημερώματα του Σαββάτου οι ναυτεργάτες, καθώς ήταν άκαρπη η συνάντηση που είχαν το μεσημέρι της Παρασκευής με τον υπουργό Ναυτιλίας.
Οι ναυτικοί υποστηρίζουν πως με το νέο πολυνομοσχέδιο «Ανασυγκρότηση και άλλες διατάξεις» θα αυξηθεί η ανεργία στους ναυτικούς και τα ασφαλιστικά τους ταμεία θα οδηγηθούν σε κατάρρευση.

ΤΡΑΓΩΔΙΑ στον Ηλεκτρικό – Νεκρός άνδρας στις ράγες από ηλεκτροπληξία!


 

Νεκρός ανασύρθηκε νωρίς το βράδυ της Παρασκευής ένας άνδρας από τις γραμμές του Ηλεκτρικού, ο οποίος χτυπήθηκε από ηλεκτρικό ρεύμα, ανάμεσα στους σταθμούς Θησείο και Μοναστηράκι.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες ο άνδρας ήταν μετανάστης και βρήκε το θάνατο καθώς διέσχιζε τις ράγες, στην προσπάθειά του να αποφύγει άνδρες της Δημοτικής Αστυνομίας. Tη στιγμή εκείνη δεν περνούσε συρμός και την υπόθεση έχει αναλάβει το τμήμα ανθρωποκτονιών της ΕΛ.ΑΣ.
Τα δρομολόγια του Ηλεκτρικού Σιδηρόδρομου έχουν διακοπεί και τα τρένα κινούνται μόνο από τον Πειραιά μέχρι τον Ταύρο και από την Ομόνοια στην Κηφισιά.

Ο ΙΣΛΑΝΔΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΠΩΣ ΑΝΑΣΤΗΘΗΚΕ Η ΙΣΛΑΝΔΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ "Χρεοκοπήσαμε τις τράπεζες και γλιτώσαμε"

 
«Η Ισλανδία κατάφερε να υπερβεί με επιτυχία την κρίση, επειδή την αντιμετώπισε με εντελώς διαφορετικό τρόπο από ό,τι οι χώρες της ευρωζώνης. Αφήσαμε τις τράπεζες να χρεοκοπήσουν και δεν πληρώσαμε τους δανειστές που ευθύνονταν για την χρεοκοπία μας μέσω του άπληστου υπεραδανεισμού τους» λέει στην Deutsche Welle σήμερα o πρόεδρος της χώρας Όλαφουρ Γκρίμσον.Σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ισλανδίας Όλαφουρ Γκρίμσον, η ανάκαμψη οφείλεται στο γεγονός ότι οι Ισλανδοί αντιμετώπισαν με εντελώς διαφορετικό τρόπο την κρίση σε σχέση με τις χώρες της ευρωζώνης. Και όπως επισήμανε στην Deutsche Welle ο πρόεδρος Όλαφουρ Γκρίμσον: «Κατ` αρχήν διαπιστώσαμε νωρίς πως δεν πρόκειται μόνο για μια χρηματοπιστωτική και οικονομική κρίση, αλλά για μια βαθιά πολιτική και κοινωνική κρίση. Και αυτό μας οδήγησε σε μεταρρυθμίσεις στα εν λόγω πεδία. Η Ισλανδία δεν έσωσε τις προβληματικές της τράπεζες Η Ισλανδία δεν έσωσε τις προβληματικές της τράπεζες. Επιδιώξαμε να αποδώσουμε δικαιοσύνη και παράλληλα να αλλάξουμε τους μηχανισμούς λήψης αποφάσεων. Ο δεύτερος λόγος της επιτυχίας είναι ότι δεν τηρήσαμε τις δυτικές συνταγές για την αντιμετώπιση της κρίσης».

Με λίγα λόγια η Ισλανδία δεν έκανε τίποτε για να διασώσεις τια τράπεζές της, όπως τονίζει ο Όλαφουρ Γκρίμσον, εξηγώντας τους λόγους. «Αφήσαμε τις τράπεζες να χρεοκοπήσουν. Διερωτήθηκα πολλές φορές γιατί να αντιμετωπίζουμε τις τράπεζες σαν να είναι οι Άγιοι Τόποι της οικονομίας. Τι είναι αυτό που ξεχωρίζει τις τράπεζες από άλλες επιχειρήσεις; Οι τράπεζες είναι μεγάλες ιδιωτικές επιχειρήσεις και όταν διαπράττουν μεγάλα λάθη θα πρέπει να χρεοκοπούν. Σε διαφορετική περίπτωση τους δημιουργούμε την εντύπωση πως μπορούν να παίρνουν μεγάλα ρίσκα χωρίς ευθύνη. Δεν γίνεται όταν έχουν επιτυχία να σημειώνουν μεγάλα κέρδη και όταν αποτυγχάνουν να καλείται ο φορολογούμενος να πληρώσει τον λογαριασμό», εξηγεί ο ισλανδός πρόεδρος.

Ένα από τα πρώτα θύματα της χρηματοπιστωτικής κρίσης του 2008 ήταν η Ισλανδία. Πολλοί υποστηρίζουν ότι η κατάσταση της τότε ήταν χειρότερη και από εκείνη της Ελλάδας. Σήμερα, όμως, η χώρα μπορεί να σταθεί στα πόδια της. Η οικονομία αναπτύσσεται με ικανοποιητικούς ρυθμούς και η ανεργία μειώνεται.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Κατέρρευσε τμήμα της εθνικής Τρίπολης-Αρχαίας Ολυμπίας

 
Κανονικά η κυκλοφορία των οχημάτων
Οι έντονες βροχοπτώσεις των προηγούμενων ημερών είχε σαν αποτέλεσμα να καταρρεύσει τμήμα της εθνικής οδού Τρίπολης-Αρχαίας Ολυμπίας, στο ύψος της διασταύρωσης για Τουμπίτσι Γορτυνίας.

Η κυκλοφορία των αυτοκινήτων διεξάγεται κανονικά, ενώ επίσκεψη πραγματοποίησε στο σημείο ο αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας Βαγγέλης Γιαννακούρας με μηχανικούς των τεχνικών υπηρεσιών της Περιφερειακής Ενότητας, οι οποίοι προχώρησαν σε σήμανση για την προστασία των διερχόμενων.

Από το πρωί, σήμερα, συνεργείο με μηχανήματα της περιφέρειας Πελοποννήσου επιχειρούν να αποκαταστήσουν τη ζημιά, προκειμένου να μην επιδεινωθεί περαιτέρω η κατάσταση και να διευκολύνουν τη διέλευση των αυτοκινήτων με περισσότερη ασφάλεια.

http://www.newsbeast.gr

Εργαζόμενοι στα Μέσα Μεταφοράς: Διαδήλωσαν με μπλουζάκια "επιστρατευμένων εργαζόμενων"

 
Φορώντας μπλουζάκια που ανέγραφαν "επιστρατευμένος εργαζόμενος" διαδήλωσαν χθες οι εργαζόμενοι σε μετρό, ΗΣΑΠ και τραμ, μαζί με τους απεργούς συναδέλφους τους στα υπόλοιπα Μέσα Μεταφοράς.
Με ένα τεράστιο πανό που ζητούσε "Τώρα άρση της επιστράτευσης", τα σωματεία των εργαζομένων στη ΣΤΑ.ΣΥ. (μετρό, ηλεκτρικός, τραμ) και το σωματείο συνταξιούχων του ΗΣΑΠ πορεύθηκαν μαζί με τους απεργούς σε τρόλεϊ, λεωφορεία και τρένα του ΟΣΕ / προαστιακού, ξεκινώντας από την πλατεία Κοτζιά. Η διαδήλωση με κατεύθυνση το Σύνταγμα κατέληξε έξω από το υπουργείο Οικονομικών, όπου οι εργαζόμενοι στάθηκαν μπροστά από το κτήριο φωνάζοντας συνθήματά κατά της επιστράτευσης και της καταστολής. Σε ανακοίνωσή τους, οι εργαζόμενοι της ΣΤΑ.ΣΥ. καταγγέλλουν την «αυταρχική απόφαση της κυβέρνησης να ενεργοποιήσει το αντιδημοκρατικό μέτρο της επιστράτευσης, αντί να προσέλθει σε έναν ειλικρινή διάλογο για την υπογραφή νέας Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας και τη διασφάλιση του δημόσιου και κοινωνικού χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών».
Στο ίδιο μήκος κύματος και οι εργαζόμενοι σε λεωφορεία και τρόλεϊ, που έδωσαν δυναμικό "παρών" απαιτώντας δημόσιες αστικές συγκοινωνίες, Συλλογικές Συμβάσεις Εργασίας και άρση της επίταξης των συναδέλφων τους στη ΣΤΑ.ΣΥ. Να θυμίσουμε πως οι εργαζόμενοι σε λεωφορεία έχουν προγραμματίσει νέα γενική συνέλευση στις 14 Φεβρουαρίου. προκειμένου να αξιολογήσουν τον διάλογο που θα έχει προηγηθεί με τη Διοίκηση της ΟΣΥ για την υπογραφή συλλογικής σύμβασης εργασίας.

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ Ο.ΣΥ. ΑΕ - ΓΡ 2 - 4

ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ Ο.ΣΥ. ΑΕ - ΓΡ. 2 - 4  
Από Δευτέρα 4/02/2013 θα γίνεται εξαγωγή - εισαγωγή 10 οχημάτων της γραμμής 2-4 από το Α/Σ ΡΟΥΦ.