EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Από τον Αύγουστο ελεγχόμενη στάθμευση στο κέντρο του Πειραιά


Από τον Αύγουστο ελεγχόμενη στάθμευση στο κέντρο του Πειραιά 

Το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης θα εφαρμοστεί από φέτος τον Αύγουστο στο κέντρο του Πειραιά, όπως ανακοίνωσε ο δήμαρχος, Βασίλης Μιχαλολιάκος.

Το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης θα περιλαμβάνει συνολικά 4.700 θέσεις και θα καλύπτει ολόκληρο το εμπορικό κέντρο, το λιμάνι του Πειραιά από τον Αγιο Νικόλαο έως το ύψος του προαστιακού σιδηροδρόμου και τις περιοχές Φρεαττύδα, Πασαλιμάνι και Ευαγγελίστρια (ένα μέρος της), σύμφωνα με Τα Νέα.

Από το σύνολο των περίπου 4.700 θέσεων στάθμευσης, για τους κατοίκους προορίζεται το 55% και για τους επισκέπτες το 45%. Επίσης, θα οριστούν θέσεις δικύκλων και θέσεις πολιτών με αναπηρία.

Η τιμολόγηση της στάθμευσης που σχεδιάζει να εφαρμόσει ο Δήμος Πειραιά προβλέπει για διάρκεια στάθμευσης έως μισή ώρα 0,50 ευρώ, έως μία ώρα 1 ευρώ, έως 2 ώρες 2 ευρώ και έως 3 ώρες 5 ευρώ. Το ωράριο εφαρμογής του μέτρου θα είναι: για το διάστημα από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ και το Σάββατο από τις 9 το πρωί έως τις 4 το απόγευμα.

Οι μόνιμοι κάτοικοι θα καταβάλλουν τίμημα 20 ευρώ τον χρόνο ώστε να μπορούν να λάβουν ειδική άδεια στάθμευσης εντός των καθορισμένων ζωνών.

Στο μεταξύ, τον Φεβρουάριο του 2015 «πιάνει λιμάνι» το τραμ. Η επέκταση του τραμ, που αναμένεται να εξυπηρετεί περίπου 35.000 επιβάτες ημερησίως, θα έχει συνολικό μήκος 5,4 χλμ. με 12 στάσεις.

Θα ξεκινάει από τον σταθμό ΗΣΑΠ στο γήπεδο Καραϊσκάκη και θα καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά, με σταθμό τερματισμού την Ακτή Ποσειδώνος.

Παράλληλα με την κατασκευή του τραμ θα γίνουν και έργα ανάπλασης σε ελεύθερους χώρους, όπως είναι οι Πλατείες Κοραή, Αλικάκου, Δεληγιάννη και η περιοχή της Ευαγγελίστριας.



Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Μάχη για τις Κυριακές


 Μάχη για τις Κυριακές 

Φραστική επίθεση κατά της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Ανάπτυξης, κατηγορώντας τον υπουργό και τον υφυπουργό κ.κ. Χατζηδάκη και Σκορδά ότι εξυπηρετούν συγκεκριμένα επιχειρηματικά συμφέροντα εξαπέλυσε ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Βασίλης Κορκίδης κατά τη διάρκεια ευρείας συνάντησης που πραγματοποιήθηκε το μεσημέρι της Τρίτης με θέμα μεταξύ των άλλων την κατάργηση της Κυριακάτικης Αργίας.
«Επίθεση» η οποία συνοδεύτηκε με την αποχώρηση του προέδρου της ΕΣΕΕ από τη σύσκεψη πριν από την ολοκλήρωσή της, με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου ανάπτυξης να εμφανίζεται ιδιαίτερα ενοχλημένη από αυτή την εξέλιξη.
Ο κ. Κορκίδης πάντως, όπως δήλωσε στο euro2day, θα στείλει επιστολή αύριο το πρωί στον πρωθυπουργό, Αν. Σαμαρά, εκφράζοντας την πρόθεσή του να παραιτηθεί από τη Νέα Δημοκρατία εάν δεν κάνει πίσω το υπουργείο για τις Κυριακές. Σύμφωνα με τον ίδιο, σε αυτή την κίνηση τον εξαναγκάζει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Ανάπτυξης, καθώς όπως σημείωσε οι κ. Χατζηδάκης και Σκορδάς “ξεπέρασαν κάθε όριο”.
“Εγώ δεν θα ξανασυμμετάσχω σε προσχηματικούς διαλόγους”, υπογράμμισε.
Η ουσία πάντως είναι ότι η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης εμμένει στην αρχική του θέση για κατάργηση της Κυριακάτικης Αργίας παρά το γεγονός ότι η πλειοψηφία των εμπόρων αλλά και οι εμποροϋπάλληλοι αντιδρούν σε αυτή την εξέλιξη. Ωστόσο η τύχη της συγκεκριμένης ρύθμισης θα κριθεί από τα κόμματα που στηρίζουν την Κυβέρνηση, δηλαδή το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ.

ΠΗΓΗ: euro2day.gr

Διαμαρτυρία για απολυμένους του πρώην εργοστασίου ΒΦΛ


 Διαμαρτυρία για απολυμένους του πρώην εργοστασίου ΒΦΛ 

Οι απολυμένοι της ΒΦΛ από το 2006 που έκλεισε το εργοστάσιό της στη Θεσσαλονίκη, διαμαρτύρονται μεταξύ άλλων για την κατάργηση της εξαετούς ειδικής επιδότησης ανεργίας
Συγκέντρωση αλληλεγγύης προς τους απολυμένους του πρώην εργοστασίου της Βιομηχανίας Φωσφορικών Λιπασμάτων (ΒΦΛ) στη Θεσσαλονίκη, έξω από τα γραφεία του ΙΚΑ στην οδό Αριστοτέλους πραγματοποιούν, στις 10.30 εργαζόμενοι, μέλη του συνδικάτου Χημικής Βιομηχανίας Β. Ελλάδος.
Οι απολυμένοι της ΒΦΛ από το 2006 που έκλεισε το εργοστάσιό της στη Θεσσαλονίκη, διαμαρτύρονται για την κατάργηση της εξαετούς ειδικής επιδότησης ανεργίας (ν. 3526/9-2-2007) σε συνδυασμό με την εφαρμογή του (ν. 3996/2011), που δεν επιτρέπει σε όσους υπάγονται στα ειδικά προγράμματα επιδότησης ανεργίας, την εξαγορά πλασματικού χρόνου για να συμπληρώσουν συντάξιμα έτη, ενώ προβλέπεται και αναδρομική διακοπή της σύνταξης σε όσους εξαγόρασαν πλασματικά έτη. Σε υπόμνημά τους ζητούν την ανάκληση των ρυθμίσεων, που όπως τονίζουν θίγουν και άλλους εργαζόμενους αυτής της κατηγορίας (απολυμένους Πειραϊκής-Πατραϊκής, Ο.Α., Μεταλλείων Κασσάνδρας, κ.α.).
Στη συγκέντρωση θα συμμετάσχουν και απολυμένοι κλωστοϋφαντουργοί της Νάουσας.
Πηγή: voria.gr

Συμφωνία Εθνικής-ΤΑΙΠΕΔ για το «Μικρό Καβούρι»


 Συμφωνία Εθνικής ΤΑΙΠΕΔ για το «Μικρό Καβούρι» 

Σε τελικό στάδιο εισέρχεται η προσπάθεια αξιοποίησης μιας από τις ομορφότερες δημόσιες εκτάσεις όχι μόνον της Αττικής, αλλά και διεθνώς, της έκτασης 300 στρεμμάτων που ονομάζεται «Μικρό Καβούρι».
Ειδικότερα, η Εθνική Τράπεζα (ETE) ανακοίνωσε ότι σε συμφωνία με το Ταμείο Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ) προκήρυξε σήμερα ανοικτή διεθνή διαγωνιστική διαδικασία για την εξεύρεση επενδυτή, στο πλαίσιο της σκοπούμενης από κοινού αξιοποίησης περιουσιακών στοιχείων του Ομίλου ΕΤΕ και του ΤΑΙΠΕΔ στη χερσόνησο «Μικρό Καβούρι» της Βουλιαγμένης.
Τα ανωτέρω περιουσιακά στοιχεία περιλαμβάνουν ακίνητο κυριότητας της «ΑΣΤΗΡ Παλλάς Βουλιαγμένης ΑΕ» και όμορο ακίνητο του ΕΟΤ, του οποίου δρομολογείται η αξιοποίηση μέσω του ΤΑΙΠΕΔ, στο πλαίσιο της ισχύουσας νομοθεσίας.
Η διαδικασία, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, εντάσσεται στο πλαίσιο κεφαλαιακής ενίσχυσης της ΕΤΕ και απηχεί την ευρύτερη στρατηγική προσέγγιση της ΕΤΕ σε σχέση με τη διάθεση μη κύριων συμμετοχών του Ομίλου.
Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, το κείμενο της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος, το οποίο αφορά στην τρέχουσα πρώτη φάση της διαδικασίας, θα είναι διαθέσιμο στο δικτυακό τόπο της ΕΤΕ (www.nbg.gr). Εκτιμήσεις σχετικά με τον ρυθμό προόδου και τη συνολική διάρκεια της διαδικασίας θα καταστούν δυνατές σε μελλοντικό χρόνο.
Πηγή: ΕΘΝΟΣ

Κένι: Η Ιρλανδία θα βγει από το μνημόνιο πριν το τέλος του 2013


 Κένι: Η Ιρλανδία θα βγει από το μνημόνιο πριν το τέλος του 2013 

Η Ιρλανδία έχει εκπληρώσει “όλες τις υποχρεώσεις της” έναντι των πιστωτών της και είναι έτοιμη να αποχωρήσει από το πρόγραμμα αρωγής της από το ΔΝΤ και την ΕΕ “μέχρι το τέλος της χρονιάς”, ανακοίνωσε σήμερα ο Ιρλανδός πρωθυπουργός, Έντα Κένι.
“Είμαστε αποφασισμένοι να εγκαταλείψουμε το πρόγραμμα της ΕΕ και του ΔΝΤ πριν από το τέλος της χρονιάς”, δήλωσε ο Κένι μιλώντας στην ολομέλεια του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στο Στρασβούργο.
“Τηρήσαμε όλες – επιμένω, όλες – τις δεσμεύσεις που αναλάβαμε έναντι της ΕΕ και του ΔΝΤ”, τόνισε επισημαίνοντας πως η Ιρλανδία “προχωρεί στην οδό της ανάκαμψης”.
“Η ιρλανδική οικονομία έχει αρχίσει και πάλι να αναπτύσσεται, οι εξαγωγές μας έφτασαν σε επίπεδα ρεκόρ και ελέγχουμε τις δημόσιες δαπάνες μας”, δήλωσε ο ιρλανδός πρωθυπουργός. Οι διεθνείς επενδυτές εμπιστεύονται και πάλι την Ιρλανδία, πρόσθεσε.
Βεβαίως, παραδέχθηκε ο Κένι, η οικονομία της χώρας “παραμένει εύθραυστη”. “Όμως”, πρόσθεσε, “είμαι πεπεισμένος ότι το 2013 θα είναι η χρονιά κατά την οποία η Ιρλανδία θα εγκαταλείψει αυτό το πρόγραμμα αρωγής”.
Η Ιρλανδία συνήψε το Νοέμβριο του 2010 συμφωνία για ένα πρόγραμμα αρωγής 85 δισεκ. ευρώ με την τρόικα – ΔΝΤ, ΕΕ και ΕΚΤ -, ενώ η χώρα αντιμετώπιζε μια σοβαρή οικονομική κρίση.
Ο Κένι δήλωσε εξάλλου πως η μάχη εναντίον της ανεργίας των νέων θα αποτελέσει μία από τις προτεραιότητες της ιρλανδικής προεδρίας της ΕΕ κατά τους έξι επόμενους μήνες.
Η Ιρλανδία έχει ποσοστό ανεργίας 14,6%, που φτάνει το διπλάσιο μεταξύ των νέων, και ένα χρέος γύρω στο 120% του ΑΕΠ της. Ο αριθμός των ανέργων στην ΕΕ είναι “απαράδεκτος”, παραδέχθηκε ο Κένι.
Πηγή: ΕΘΝΟΣ

«Πράσινο» για επανεκκίνηση των αυτοκινητοδρόμων


 «Πράσινο» για επανεκκίνηση των αυτοκινητοδρόμων 

Δεν θα σταθεί εμπόδιο η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στην επανεκκίνηση των μεγάλων αυτοκινητοδρόμων, διαβεβαίωσε ο επικεφαλής της Ομάδας Δράσης της Κομισιόν Χορστ Ράιχενμπαχ.
Ο κ. Ράιχενμπαχ, μετά το τέλος συνάντησης που είχε χθες το βράδυ με τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη, δήλωσε «ευτυχής για την πρόοδο που σημειώθηκε και για το προσχέδιο συμφωνίας το οποίο επιτεύχθηκε με τους παραχωρησιούχους».
Ο κ. Χατζηδάκης διευκρίνισε ότι τώρα έχουν ανοίξει οι συζητήσεις με τις τράπεζες για τη χρηματοδότηση των τεσσάρων αυτοκινητοδρόμων, ενώ ανάλογες διαδικασίες χρειάζονται και με την Ευρ. Επιτροπή. Για τον σκοπό αυτόν ο υπουργός τις επόμενες μέρες θα μεταβεί στις Βρυξέλλες προκειμένου να συναντηθεί με τους αρμόδιους επιτρόπους.
Η δήλωση
Στο σημείο αυτό ο κ. Ράιχενμπαχ σημείωσε ότι «είναι πάρα πολύ σημαντικό να πούμε ότι διαδικαστικά η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν πρόκειται να σταθεί εμπόδιο σε αυτό το στάδιο». Χαρακτήρισε «συνετή» την κίνηση του υπουργού να επισκεφθεί τους επιτρόπους ώστε να επιτευχθεί μία πρώιμη πολιτική απόφαση, η οποία θα τρέξει γρηγορότερα τις διαδικασίες όταν συναφθεί οριστικά η συμφωνία με τις τράπεζες και την Κομισιόν.
Εξάλλου, ο επικεφαλής της Task Force, κληθείς να σχολιάσει την πορεία των μεταρρυθμίσεων στη Δημόσια Διοίκηση, παρατήρησε υστέρηση στον τομέα της φορολογίας. Εξέφρασε την ελπίδα με την τοποθέτηση του νέου γενικού γραμματέα Εσόδων να υπάρξει σημαντική πρόοδος. Τέλος οι κ. Χατζηδάκης και Ράιχενμπαχ αντάλλαξαν πρώτες απόψεις για την προώθηση ενός σχεδίου ανάπτυξης για την Ελλάδα, στη «μεταμνημονιακή εποχή», όπως τη χαρακτήρισε ο υπουργός Ανάπτυξης.
Πηγή: ΕΘΝΟΣ

Κρύψτε… ασφαλίστε σπόρους! Θέλουν να ελέγξουν την τροφή!


 Ήταν απλά θέμα χρόνου οι ελληνικές ντόπιες ποικιλίες σπόρων να βρεθούν στο στόχαστρο της επίθεσης, όπως αυτή εξαπολύεται με την μορφή του κλεισίματος της Τράπεζας Διατήρησης Γενετικού Υλικού. Η αλήθεια είναι ότι γενικά η συγκυρία δεν θα μπορούσε να είναι χειρότερη για τις φυσικές, ντόπιες ποικιλίες σπόρων σε παγκόσμιο επίπεδο, οι οποίες με κάθε τρόπο επιχειρείται να εξαφανιστούν και να κυριαρχήσουν όχι απλά τα υβρίδια αλλά οι γενετικά τροποποιημένοι σπόροι.
Με τον ίδιο τρόπο που μέσα σε μόλις 3-4 δεκαετίες οι φυσικές τροφές ξεχάστηκαν σχεδόν εντελώς και μπήκαν στο περιθώριο και οι άνθρωποι πλέον τρέφονται με επεξεργασμένες τροφές γεμάτες κάθε είδους δηλητήρια, με αντίστοιχο τρόπο προχωράει ραγδαία και η εξαφάνιση των φυσικών σπόρων.
Το σχέδιο έχει σε μεγάλο βαθμό ολοκληρωθεί (5 εταιρείες ελέγχουν το εμπόριο σπόρων) και προωθείται με συντονισμένη εκστρατεία των εταιρειών βιοτεχνολογίας, των διεθνών νεοταξικών οργανισμών (με τα ολοκληρωτικά τους νομοθετήματα codex alimentarious, agenda 21) και των κυβερνήσεων πιόνια τους (με νόμους όπως ο S.510 στις ΗΠΑ).
Η νέα τάξη δείχνει μια πρωτοφανή εμμονή να επιβάλλει τους γενετικά τροποποιημένους (GMO) σπόρους και οργανισμούς με κάθε τρόπο, σε σημείο πλέον οι «ανθρωπιστικές» της επεμβάσεις να γίνονται με αυτόν ως έναν από τους κυρίαρχους λόγους.
Γνωρίζουμε ότι στο Ιράκ ένας από τους πρώτους νόμους που πέρασε το κατοχικό καθεστώς ήταν η απαγόρευση στους αγρότες να διατηρούν σπόρους για να ξανασπείρουν την νέα σοδειά, όπως γινόταν για χιλιετίες. Και όταν αυτό αφορά την περιοχή της αρχαίας Μεσοποταμίας από όπου ξεκίνησε η γεωργία πριν 10 χιλιάδες χρόνια, τότε μια τέτοια ενέργεια είναι πολύ περισσότερο μια ξεκάθαρη δήλωση της νέας τάξης για το τέλος της γεωργίας και της τροφής όπως την ξέραμε.
Μέσα από την επιθετική και παραπλανητική δράση των εταιρειών βιοτεχνολογίας, οι γενετικά τροποποιημένες καλλιέργειες έχουν τώρα εξαπλωθεί σε πάνω από 25 χώρες, έναντι μόλις 3 χωρών (ΗΠΑ, Καναδάς, Αργεντινή) μέχρι πριν λίγα χρόνια. Χαρακτηριστικό και τραγικό παράδειγμα η Ινδία, όπου μέσω της εξαπάτησης των μικρών αγροτών για μεγαλύτερες σοδειές, αυτοί χρεώθηκαν για να αγοράσουν γενετικά τροποποιημένους σπόρους οι οποίοι όμως είχαν πολύ χειρότερη απόδοση από τις δικές τους ντόπιες ποικιλίες.
Το αποτέλεσμα είναι οι χιλιάδες αυτοκτονίες αυτών των αγροτών. Και η ΕΕ, το άλλοτε «ισχυρό» προπύργιο ενάντια στα μεταλλαγμένα, τώρα φαίνεται καθαρά τι ρόλο έπαιζε όλα αυτά τα χρόνια, αφού με συγκεκριμένα νομοθετήματα υποσκάπτει πλέον ενεργά την σταθερή αποστροφή των Ευρωπαίων πολιτών απέναντι στους γενετικά τροποποιημένους οργανισμούς.
Ένα ακόμη ύποπτο στοιχείο είναι ότι οι ίδιες οι εταιρείες που προσπαθούν με απόλυτη μανία να μας επιβάλλουν τα μεταλλαγμένα, φέρονται να έχουν χρηματοδοτήσει την παγκόσμια κιβωτό των σπόρων στο Σβαρμπαλντ της Νορβηγίας.
Γιατί άραγε θα πρέπει να ταϊστεί η ανθρωπότητα με μεταλλαγμένα, με κάτι δηλαδή αφύσικο το οποίο δεν είναι τροφή, ενώ οι φυσικοί σπόροι θα είναι όλοι μαζεμένοι και υπό τον έλεγχο τους;
Τι άραγε σχεδιάζουν και τι διακυβεύεται με την τροφή μας και την επιβίωση μας;
Όμως ας επανέλθουμε στην Ελλάδα, για την οποία ακούμε συνήθως να λέγεται ότι όλα αυτά που τώρα υφίσταται, είναι ένα μεγάλο πείραμα της νέας τάξης, το οποίο αναμένεται να εφαρμοστεί και αλλού αν πετύχει. Τίποτε δεν θα μπορούσε να απέχει περισσότερο από την πραγματικότητα από όσο αυτή η άποψη. Και αυτό γιατί στην Ελλάδα δεν γίνεται κανένα πείραμα.
Στην Ελλάδα εφαρμόζεται η δοκιμασμένη λύση σε πάνω από 30 χώρες στον κόσμο με συμβολικότερη περίπτωση αυτήν της Αργεντινής. Αν θέλουμε να σώσουμε ότι μπορεί να σωθεί, ας μελετήσουμε προσεκτικά τι έγινε εκεί και πως η Αργεντινή από πλούσια και αυτάρκης χώρα βρέθηκε να πεινάει, να έχει ιδιωτικοποιηθεί ο πλούτος της και το νερό της και να τρώει μεταλλαγμένα. Αυτή είναι η κληρονομιά του ΔΝΤ και εκεί σκοπεύουν να οδηγήσουν κι εμάς αν δεν μπλοκαριστούν από έξυπνες δικές μας πρωτοβουλίες, οι οποίες έχουν ήδη εμφανιστεί σε τοπικό επίπεδο, όμως θα πρέπει να επεκταθούν σε κάθε πλευρά της ζωής μας και πρώτιστα στον έλεγχο της τροφής.
Ας μην γελιόμαστε η τροφή μας είναι ήδη σοβαρότατα αλλοιωμένη και τα μεταλλαγμένα είναι ήδη εδώ σε κάποιο ποσοστό: στις μεταλλαγμένες ζωοτροφές που δίνονται στα ζώα, στην γλυκαντική ουσίαασπαρτάμη, η οποία προέρχεται από μεταλλαγμένο βακτήριο και είναι τοξική, και ποιος ξέρει που αλλού, αφού δεν υπάρχει σήμανση και έλεγχος.
Η κατάσταση είναι πάρα, μα πάρα πολύ σοβαρή και ανεξάρτητα από το αν το έχουμε αντιληφθεί ή όχι, το πρώτο βήμα άλωσης της τροφής μας έχει γίνει. Αν αύριο έκαναν το τελικό βήμα και προσπαθούσαν να μας επιβάλλουν την καλλιέργεια μεταλλαγμένων σπόρων, θα υπήρχε άραγε η απαιτούμενη γενική κατακραυγή και ενεργοποίηση ή θα πέρναγε κι αυτό όπως όλη η μέχρι τώρα κομπίνα του ψευδοχρέους;
Το ζήτημα της τροφής είναι κορυφαίας και ζωτικής σημασίας και δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο ζήτημα, όσο κι αν προσπαθούν να μας πείσουν για δήθεν άλλες προτεραιότητες. Είναι το πρωτεύον γιατί έχει να κάνει με την υγεία και την επιβίωση, και ειδικά για την Ελλάδα, έχει να κάνει με την αυτάρκεια μέσω της βιοποικιλότητας, και την διατροφική ασφάλεια μας με φρέσκια, αγνή, φυσική τροφή.
Επίσης είναι το πρωτεύον γιατί τελικά η τροφή έχει να κάνει με τον έλεγχο του μυαλού μας, αφού ουσιαστικά μέσω αυτής επιχειρούν και καταφέρνουν να μας κάνουν να συναινέσουμε με το δικό τους σκεπτικό αντίληψης των πραγμάτων, το οποίο όμως αντανακλά τα δικά τους και μόνο συμφέροντα. Με την «πράσινη επανάσταση» μας έκαναν να συναινέσουμε και να αποδεχθούμε ότι αυτό που θα τρώμε θα περιέχει δηλητήρια (φυτοφάρμακα).
Με την βιομηχανική εκμετάλλευση των ζώων μας έκαναν να συναινέσουμε στην καταπίεση των άλλων αισθανόμενων όντων του πλανήτη και έτσι τελικά και εμάς των ίδιων. Τώρα με την «επανάσταση της βιοτεχνολογίας» μας παραπλανούν να συναινέσουμε, ούτε λίγο ούτε πολύ, στο ίδιο το τέλος της ζωής, πάντα μέσα από τις γνωστές, απατηλές κενολογίες περί ασφάλειας, αντιμετώπισης της πείνας, κλπ.
Με απλά λόγια λοιπόν, το κεφάλαιο των σπόρων είναι το τελικό και απόλυτα θεμελιώδες πεδίο αναμέτρησης, γιατί πάνω από όλα είναι ένα ιδεολογικό πεδίο, όπου θα πρέπει να χτυπηθεί μια για πάντα η αντίληψη ότι ο σκοπός αγιάζει τα μέσα, ότι δηλαδή με το πρόσχημα της παραγωγής τροφής μπορούν να επιδοθούν κάποιοι στην καταστροφή του οικοσυστήματος και στην καταπίεση της πλειοψηφίας των ανθρώπων και όλων των ζώων.
Η τρέχουσα συγκυρία επιθετικής προώθησης των γενετικά τροποποιημένων σπόρων και οργανισμών δεν είναι ούτε τυχαία, ούτε ουρανοκατέβατη, αλλά πατάει σε μια πολλή γερή βάση: στην ιδεολογική χειραγώγηση της ανθρωπότητας ότι είναι «φυσιολογικό» να δηλητηριάζουμε αυτό που θα φάμε, ύστερα από τις 5 και πλέον δεκαετίες συμβατικής, χημικής γεωργίας. Αφού απέσπασαν την αποδοχή μας στο πρώτο κακό, αφού δηλαδή δεχθήκαμε τον τρόπο παραγωγής τους ο οποίος γεμίζει την τροφή μας με δηλητήρια, τώρα θεωρούν ότι είναι πλέον ανοιχτός ο δρόμος να επεκτείνουν αυτό το κακό εκθετικά, διατηρώντας τα δηλητηριώδη φυτοφάρμακα και επιπλέον προσθέτοντας μια κακόβουλη γενετική μετάλλαξη του DNA, η οποία δεν θα συνέβαινε ΠΟΤΕ στην φύση.
Επιμένουν δηλαδή στην απόλυτη ανωμαλία, η οποία αποδείχθηκε τραγικά αδιέξοδη, μη αειφόρος και καταστροφική, και την παρουσιάζουν ως μονόδρομο, ενώ αποσιωπούν με κάθε τρόπο τις πραγματικά αειφόρες και φιλικές μορφές καλλιέργειας, όπως η περμακουλτούρα, η φυσική καλλιέργεια, και η βιολογική veganic καλλιέργεια, οι οποίες είναι οι μόνες που μπορούν να διασφαλίσουν αυτό που πραγματικά θα αξίζει να αποκαλείται τροφή.
Το τελευταίο ύπουλο επιχείρημά τους είναι αυτό της δήθεν «συνύπαρξης» των μεταλλαγμένων και φυσικών σπόρων.
Όμως, όπως πολύ εύστοχα είπε κάποιος, «δεν μπορεί να συνυπάρχει η εγκυμοσύνη με την παρθενία», και οι μεταλλαγμένοι σπόροι θα αλλοιώσουν και θα εξαφανίσουν τους φυσικούς σπόρους, με αποτέλεσμα να χαθεί η βιοποικιλότητα. Κι ενώ όλα τα άλλα ξαναγίνονται, και τα ψευδοχρέη πχ διαγράφονται, η βιοποικιλότητα που θα χαθεί, δεν επανέρχεται. Αν μας πάρουν τους σπόρους, μας παίρνουν και τον τελευταίο έλεγχο στην ίδια μας την ζωή και τότε θα μιλάμε για την πλήρη μετάλλαξή μας, σε ένα άλλο, απόλυτα διαχειρίσιμο και αναλώσιμο είδος, έρμαιο στα κακόβουλα σχέδια της νέας τάξης.
Αν όμως ανατρέψουμε το σκεπτικό τους στο βασικό πεδίο της τροφής και τους αφαιρέσουμε κάθε νομιμότητα να μας ελέγχουν με το δήθεν πρόσχημα ότι παράγουν την τροφή μας, τότε ανοίγει ο δρόμος να τους αμφισβητήσουμε και στον έλεγχο της υγείας και σε κάθε άλλη πλευρά της ζωής μας και τότε φυσικά τα ψέματα θα έχουν τελειώσει για το ανοσιούργημα και την ανωμαλία που λέγεται σύστημα της νέας τάξης.
Πηγή:kostasxan.blogspot.com

Θεσσαλονίκη: 10εκ.ευρώ δίνει το Υπ.Οικονομικών για να λειτουργήσει και πάλι ο ΟΑΣΘ


Θεσσαλονίκη: 10εκ.ευρώ δίνει το Υπ.Οικονομικών για να λειτουργήσει και πάλι ο ΟΑΣΘ 

Λύση έδωσε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας, στο πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί με τις μετακινήσεις των Θεσσαλονικέων, λόγω της επίσχεσης εργασίας των εργαζομένων στον ΟΑΣΘ.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr ο αναπληρωτής υπουργός έδωσε το πράσινο φως για την εκταμίευση επιπλέον 5 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται χθες ότι ο κ. Σταϊκούρας είχε ήδη δεσμευτεί για 5 εκατ. προς τον Οργανισμό Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης. Είχε προηγηθεί παρέμβαση του υπουργού Μακεδονίας – Θράκης Θεόδωρου Καράογλου αλλά και του περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα.

«Μας ενημέρωσε ο υπουργός κ. Καράογλου για την εξέλιξη, αναμένουμε την επίσημη ανακοίνωση από το υπουργείο Οικονομικών» τόνισε στη Voria.gr ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης. Σύμφωνα με όσα είπε νωρίτερα στη Voria.gr ο κ. Στεφανίδης τα χρήματα τα οποία ζητάει άμεσα ο Οργανισμός προκειμένου να αποπληρωθούν οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς τους εργαζόμενους και τους προμηθευτές πετρελαίου είναι ύψους 10 εκατ. ευρώ.

Όπως είπε ο κ. Στεφανίδης έχουν ήδη ενημερωθεί οι εργαζόμενοι, οι οποίοι αναμένουν και εκείνοι επίσημη ενημέρωση αλλά και την εκταμίευση των χρημάτων. «Εφόσον έρθουν τα χρήματα το επόμενο λεπτό τα λεωφορεία θα κυκλοφορήσουν» δήλωσε ο πρόεδρος των εργαζομένων Δημήτρης Τσερμενίδης, ο οποίος τόνισε ότι έχει ήδη ενημερώσει με τη σειρά του για την εξέλιξη τους υπόλοιπους εργαζόμενους.

Όπως όλα δείχνουν πάντως το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί λόγω της επίσχεσης εργασίας των εργαζομένων του ΟΑΣΘ οδεύει προς λύση και οι εργαζόμενοι πιθανότατα να λύσουν το χειρόφρενο από τα αστικά λεωφορεία.

Πηγή:voria.gr

Anonymous διέρρευσαν 33GB αρχεία του JSTOR στη μνήμη του Aaron Swartz


anonymous logo 1 Anonymous διέρρευσαν 33GB αρχεία του JSTOR στη μνήμη του Aaron Swartz 

Οι Anonymous μόλις δημοσίευσαν 33GB με αρχεία που υποτίθεται ότι εκπροσωπούν τα αρχεία του JSTOR “που ο Aaron Swartz έχασε τη ζωή του για να τα δώσει στον κόσμο.” Οι χακτιβιστές δημοσιεύσαν μια δήλωση στο pastebin, μαζί με ένα σύνδεσμο που οδηγεί στα αρχεία.
Hello thar Attorney Carmen Ortiz, Stephen Heymann and MIT corporate fucktards,
HIS NAME IS Aaron Swartz and he is twenty-six years old. His name is Aaron Swartz, and Aaron Swartz will be twenty-six years old forever because you killed him.
HIS NAME IS Aaron Swartz. He is twenty-six years old,and he was part of the fight for internet freedom against people like you.
HIS NAME IS Aaron Swartz. He is twenty-six years old, and you wanted to use him to prove that the state always wins and that resistance is futile.
HIS NAME IS Aaron Swartz. He is twenty-six years old, and you wanted to divide us so that we will turn on each other rather than stand up for our rights.
The people you are after are the people that society depends on: we write songs, we create art, we build, we invent, we feel love and laugh, we will defend our freedom to our last breath. Do not fuck with us.
The First leak from the Anonymous Tyler Network: 33 GB of the JSTOR files that Aaron Swartz died to bring to the world:-
Τα αρχεία των 33GB διανέμονται μέσω του Δικτύου Tyler, το οποίο είχε ανακοινωθεί από τους χακτιβιστές σχεδόν πριν από ένα χρόνο.
Στο pastebin δημοσιεύονται επίσης οι οδηγίες για το πώς μπορεί κάποιος να έχει πρόσβαση στο δίκτυο Tyler.

Μετρό Θεσσαλονίκης: Ζητούνται λύσεις για αρχαιολογικά, ανάδοχο, μελέτες και έξτρα χρήματα


Μετρό Θεσσαλονίκης: Ζητούνται λύσεις για αρχαιολογικά, ανάδοχο, μελέτες και έξτρα χρήματα 

Για δημόσια διαπόμπευση των εργαζομένων στο Μετρό Θεσσαλονίκης, στοχοποίηση της αρχαιολογικής υπηρεσίας και εκμετάλλευση της ως εξιλαστήριο θύμα κάνουν λόγο οι Έλληνες αρχαιολόγοι, με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα.

Για δημόσια διαπόμπευση των εργαζομένων στο Μετρό, στοχοποίηση της αρχαιολογικής υπηρεσίας και εκμετάλλευση της ως εξιλαστήριο θύμα πασών των ευθυνών κάνουν λόγο οι Έλληνες αρχαιολόγοι, με αφορμή πρόσφατα δημοσιεύματα.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή κοινή ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Εκτάκτων Αρχαιολόγων και το Τοπικό Παράρτημα ΣΕΑ Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας, «στόχος είναι η κατά το δυνατόν ταχύτερη και πληρέστερη επιστημονικά διεκπεραίωση των αρχαιολογικών εργασιών και η ευρύτερη πρόοδος του έργου».

«Έναντι των προσπαθειών που καταβάλει το έκτακτο προσωπικό και η αρμόδια υπηρεσία βρίσκεται η υπονόμευση τους ως σχεδόν των μόνων υπεύθυνων για την καθυστέρηση του έργου. Ενδεχομένως η στοχοποίηση μιας δημόσιας υπηρεσίας να χρησιμοποιείται ως ένα καλό άλλοθι, το οποίο με «αναίμακτο» τρόπο απομακρύνει τις ευθύνες από τους πραγματικούς υπαίτιους με μόνο αποτέλεσμα τη στροφή της κοινής γνώμης εναντίων όσων εργάζονται για τη διαφύλαξη και προστασία των μνημείων της χώρας. Εξάλλου, η αποποίηση ευθυνών και η απόδοση τους σε εταίρους αποτελεί συνήθη τρόπο αποπροσανατολισμού από τα πραγματικά προβλήματα» σημειώνουν.

«Αποκαθιστώντας την επιτηδευμένα αμαυρωμένη εικόνα του τακτικού και έκτακτου προσωπικού της αρχαιολογικής υπηρεσίας είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ότι οι «υπόδικοι» έχουν παραδώσει πάνω από επτά χώρους –σταθμούς ως επί το πλείστον- οι οποίοι είναι εδώ και πολύ καιρό διαθέσιμοι για την εκτέλεση εργασιών κατασκευαστικού χαρακτήρα. Δεδομένου ότι η παράδοση τους συντελέστηκε πριν από μήνες ή χρόνια, είναι εμφανές ότι η εξέλιξη, οι καθυστερήσεις και οι πάσης φύσεως κωλυσιεργίες που ενδέχεται να παρατηρούνται σε αυτούς είναι άσχετες με τις αρχαιολογικές εργασίες. Ενδεικτική είναι η μακρόχρονη παύση των εργασιών διάτρησης σηράγγων από τους μετροπόντικες, πεδίο στο οποίο δεν εμπλέκεται το αρχαιολογικό κομμάτι του έργου» τονίζεται στην κοινή ανακοίνωση.

«Τα, σύμφωνα με τον τύπο, «υπέρογκα» ποσά που δαπανήθηκαν για την εκτέλεση των αρχαιολογικών εργασιών του έργου, δεν συνιστούν μέρος των χρημάτων που απαιτούνται για το κατασκευαστικό τμήμα του. Αποτελούν μικρό μέρος του συνολικού προϋπολογισμού του, ο οποίος υπερβαίνει κατά πολύ τα 90 εκατομμύρια ευρώ που αναλώνονται στον πολιτισμικό τομέα. Είναι ένα ποσό που εμπίπτει στις νόμιμες προβλέψεις αρχαιολογικών δαπανών. Χρησιμοποιήθηκε δε για την διερεύνηση μεγάλου μέρους του ιστορικού κέντρου της Θεσσαλονίκης καθώς οι προβλεπόμενες στάσεις του μετρό είναι σε ιδιαίτερα κοντινή απόσταση μεταξύ τους. Επιπλέον, οι σταθμοί  χαρακτηρίζονται από πολλά χρόνια επάλληλης χρήσης, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, γεγονός που απαιτεί την επέκταση των εργασιών σε μεγάλο βάθος από την επιφάνεια» σημειώνουν οι αρχαιολόγοι.

«Διεκδικούμε σεβασμό για το έργο που επιτελούμε, καλούμε τους πολίτες σε επαγρύπνηση για τη διάσωση της πολιτισμικής μας κληρονομιάς και καταγγέλλουμε τις προσπάθειες υπονόμευσης του έργου και των δικαιωμάτων των εργαζόμενων» καταλήγει η ανακοίνωση ο Σύλλογος Εκτάκτων Αρχαιολόγων και το Τοπικό Παράρτημα ΣΕΑ Κεντρικής και Δυτικής Μακεδονίας.

Οικονομικές απαιτήσεις
Σε τούτη τη φάση, οι απαιτήσεις του αναδόχου, συνοψίζονται στα εξής, ξεκινώντας από τα οικονομικά αιτήματα: Επιπλέον χρηματοδότηση 100 εκατ. ευρώ, που προκύπτει από τις αυξήσεις στο κόστος κατασκευής. Εάν δεν δοθούν αυτά τα 100 εκατ. ευρώ, «το έργο δεν θα μπορέσει να τελειώσει», παρότι έχει εγκριθεί η αύξηση της προκαταβολής από το 6% στο 10%, δηλαδή περίπου 34 εκατ. ευρώ,  λεφτά που ούτως ή άλλως είναι του αναδόχου, αλλά θα καταβάλλονταν σε επόμενο χρόνο.

Όπως πληροφορείται η Voria.gr, ο ανάδοχος στο τέλος του 2012, πήρε από αυτά τα 34 εκατ. ευρώ, ποσό 3,45 εκατ. ευρώ και προσπαθεί να εξασφαλίσει τις εγγυητικές για να πάρει το υπόλοιπο ποσό μέχρι τα 10 εκατ. ευρώ, αλλά φέρεται να μη θέλει τα υπόλοιπα 24 εκατ. ευρώ, αν δε λυθεί γενικότερα το οικονομικό ζήτημα.

Από την άλλη, η πλευρά του δημοσίου, που σκεπτόταν να ικανοποιήσει ορισμένα «εύλογα αιτήματα του αναδόχου» στο πλαίσιο μίας επιτροπής φιλικού διακανονισμού, κάνει βήμα σημειωτόν περιμένοντας τις εξελίξεις σχετικά με το ιδιοκτησιακό της ΑΕΓΕΚ.

Όμως το Μετρό, δεν σκοντάφτει μόνο στα οικονομικά ζητήματα, αλλά και στις καθυστερήσεις στα αρχαιολογικά, στις απαλλοτριώσεις και αποδόσεις εργοταξιακών χώρων, στις δαιδαλώδεις γραφειοκρατικές διαδικασίες, στα σύνθετα τεχνικά ζητήματα.

Πηγή:voria.gr

Σταθάκης: Ζητά αναθεώρηση της σύμβασης δημοσίου – Αττικής Οδού


 Σταθάκης: Ζητά αναθεώρηση της σύμβασης δημοσίου – Αττικής Οδού 

Να τεθεί υπό αναθεώρηση η σύμβαση του ελληνικού δημοσίου με εταιρεία διαχείρισης της Αττικής οδού, ζήτησε μέσω του ΣΚΑΪ ο βουλευτής του Σύριζα Γιώργος Σταθάκης .
Τόνισε ότι το κόστος του έργου ήταν 1,3 δις ευρω και τα έσοδα της εταιρείας έως το 2015 θα ανέλθουν στα 2,3 δισεκατομμύρια.
Από την πλευρά της η κοινοπραξία δηλώνει τα κεφάλαια των μετόχων για την κατασκευή του έργου ανήλθαν σε περίπου 180 εκατομμύρια ευρώ, ενώ ο τραπεζικός δανεισμός σε 710 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με τη σύμβαση, το έργο πρέπει να παραδοθεί στο δημόσιο όταν ο παραχωρησιούχος πάρει πίσω τα κεφάλαια με μέσο επιτόκιο 11,6% ετησίως.
Η Αττική Οδός υποστηρίζει ότι αυτό θα αρχίσει να γίνεται σταδιακά από το 2014 καθώς οι μέτοχοι δεν έχουν λάβει ακόμα μέρισμα.

Πηγή: skai.gr

Συγκέντρωση οικοδόμων έξω από το υπουργείο Εργασίας



 

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας πραγματοποιούν έξω από το υπουργείο Εργασίας στην οδό Σταδίου δεκάδες διαδηλωτές μέλη του σωματείου των οικοδόμων, διαμαρτυρόμενοι για την αύξηση του ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης.

Οι διαδηλωτές που έχουν ζητήσει να συναντηθούν με την ηγεσία του υπουργείου Εργασίας, βρίσκονται στο πεζοδρόμιο και η κυκλοφορία στην οδό Σταδίου διεξάγεται κανονικά.

Στο μεταξύ, άλλα μέλη του σωματείου των οικοδόμων συγκεντρώθηκαν στο πεζοδρόμιο του κτιρίου του υπουργείου Εργασίας στην οδό Πειραιώς αντιπροσωπεία των οποίων εισήλθε στο κτίριο και συναντιέται αυτή την ώρα με τον υφυπουργό Νίκο Παναγιωτόπουλου. Παράλληλα, τραπεζοϋπάλληλοι πραγματοποιούν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το κτίριο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου στην οδό Πεσμαζόγλου, όπου η κυκλοφορία έχει διακοπεί προσωρινά.

Τραμ Αθήνας: μέσω Ευρώπης... πήρε τελικά το έργο επέκτασης προς Πειραιά η ΘΕΜΕΛΗ


Τραμ Αθήνας: μέσω Ευρώπης... πήρε τελικά το έργο επέκτασης προς Πειραιά η ΘΕΜΕΛΗ 

Την επόμενη άνοιξη αναμένεται να ξεκινήσει τις κατασκευαστικές εργασίες για την επέκταση του τραμ προς τον Πειραιά η κατασκευαστική εταιρεία Θεμέλη που υπέγραψε, προχθες, τη σύμβαση του έργου αρχικού προϋπολογισμού 91 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, η κατακύρωση στην τεχνική εταιρεία έβδομης τάξης του έργου, που θα μειώσει στα 8 λεπτά τη διαδρομή ΣΕΦ-Λιμάνι Πειραιά, δεν αποδείχθηκε εύκολη υπόθεση.

Και αυτό διότι παρότι προσωρινός ανάδοχος του project είχε, πριν από τρία χρόνια, αναδειχθεί η Θεμέλη, η τότε διοίκηση της Τραμ Α.Ε. εντόπισε «παρατυπίες» στο φάκελο του έργου. Το γεγονός αυτό οδήγησε στην ανάθεση του έργου στο τέταρτο, κατά σειρά βαθμολόγησης, σχήμα που είχε υποβάλει προσφορά, προκαλώντας την προσφυγή της Θεμέλη στη δικαιοσύνη κατά της Τραμ Α.Ε.

Μάλιστα, προσέφυγε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο που την δικαίωσε, ανοίγοντας το δρόμο για την «επιστροφή» του έργου στη Θεμέλη.

ʽΟπως αναφέρουν από την κατασκευαστική εταιρεία στο Capital.gr, το έργο θα αποτελέσει σημαντική πηγή κερδών, με τις κατασκευαστικές εργασίες να υπολογίζεται ότι θα ξεκινήσουν Μάρτιο-Απρίλιο.

Το project, που είχε αρχικό προϋπολογισμό 91 εκατ. ευρώ και βάσει της οικονομικής προσφοράς της εταιρείας  το συμβατικό ποσό ανέρχεται σε 61,2 εκατ. ευρώ, θα ενισχύσει σημαντικά τα μεγέθη της Θεμέλη.

Σημειώνεται ότι το μέσο ποσοστό έκπτωσης επί του προϋπολογισμού του έργου που είχε υποβάλει η εταιρεία ήταν 39,07%.

Σε επίπεδο οικονομικών μεγεθών, σύμφωνα με τις δημοσιοποιημένες οικονομικές καταστάσεις για τη χρήση του 2011, η κατασκευαστική παρουσίαζε ζημιές προ φόρων ύψους 2,034 εκατ. ευρώ έναντι κερδών (προ φόρων) 54,5 χιλιάδων ευρώ.

Ο κύκλος εργασιών του 2011 ανήλθε στα 13,9 εκατ. ευρώ από 17,2 εκατ. ευρώ, ενώ το σύνολο των υποχρεώσεων διαμορφώθηκε στα 8,8 εκατ. ευρώ. Από αυτά, τα 2,9 εκατ. ευρώ αφορούν τραπεζικό δανεισμό.

Τα συνολικά ίδια κεφάλαια ανέρχονται σε 41,4 εκατ. ευρώ.

Χρονοδιάγραμμα

Το project υπολογίζεται ότι θα ολοκληρωθεί σε περίπου δύο χρόνια. Εάν δεν βρισκόταν αντιμέτωπο με τη μακροχρόνια δικαστική εμπλοκή, το ΣΕΦ θα συνδεόταν με τον Πειραιά μέσω τραμ από το Φθινόπωρο του 2011. Μάλιστα, ο αρχικός προγραμματισμός προέβλεπε την ολοκλήρωση του τραμ τέλη του 2008.

Ο εντοπισμός αρχαιολογικών θησαυρών θεωρείται δεδομένος και γιʼ αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες, οι εργασίες θα ξεκινήσουν από τρία σημεία που... βρίθουν αρχαιοτήτων.

Για την υλοποίηση της γραμμής με μήκος 5,4 χλμ και 12 στάσεις θα προσληφθούν περίπου 150-200 άτομα, ενώ η έλευση του τραμ στον Πειραιά υπολογίζεται ότι θα μειώσει την κυκλοφορία κατά 15 χιλιάδες οχήματα ημερησίως.

Το τραμ θα αρχίζει από τον σταθμό ΗΣΑΠ του Νέου Φαλήρου και θα καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά στην Ακτή Ποσειδώνος.

Η Θεμέλη

Η κατασκευαστική αποτελεί μετεξέλιξη της Ελληνικά Τεχνικά Έργα που ιδρύθηκε το 1923 και με την οποία συγχωνεύθηκε το 1995. Η  Θεμέλη διαθέτει, μεταξύ άλλων, θυγατρική στον κλάδο της ενέργειας (Θέρμης Α.Ε.), ενώ έχει ιδρύσει θυγατρική στη Ρουμανία (Themeli Constructii).

Στο χαρτοφυλάκιο των έργων της περιλαμβάνονται η υλοποίηση τμήματος αυτοκινητοδρόμου στην Εγνατία Οδό, η ανακατασκευή της γέφυρας Χαμοστέρνας, η επέκταση του τραμ στη Βούλα και η κατασκευή της σήραγγας Αιγίου στο τμήμα Κιάτο-Αίγιο της σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών-Πατρών.

Ένταση και δακρυγόνα έξω από τη ΔΟΥ Νάουσας


 

Ένταση προκλήθηκε το πρωί της Τετάρτης έξω από το κτίριο όπου στεγάζονται οι υπηρεσίες της εφορίας Νάουσας, κατά τη διαδικασία μεταφοράς ηλεκτρονικών υπολογιστών και άλλων αντικειμένων στη ΔΟΥ Βέροιας.

Κάτοικοι και φορείς που ήταν συγκεντρωμένοι στο χώρο, συνεχίζοντας τις κινητοποιήσεις τους, διαμαρτυρήθηκαν έντονα και προσπάθησαν να εμποδίσουν τη μεταφορά, με αποτέλεσμα η αστυνομία να προχωρήσει στη ρίψη δακρυγόνων.

"Η κατάσταση είναι τραγική. Ξεκίνησαν να φορτώνουν τα πράγματα για να τα μεταφέρουν στην εφορία της Βέροιας. Στέλνουμε το μήνυμα ότι η πόλη της Νάουσας θα συνεχίσει να αγωνίζεται", δήλωσε στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο δήμαρχος, Τάσος Καραμπατζός.

Στο μεταξύ, ήρεμη είναι η κατάσταση στη Δεσκάτη Γρεβενών όπου χθες συνελήφθησαν ο δήμαρχος και ο αντιπεριφερειάρχης κατά τη διαμαρτυρία των κατοίκων για τη μεταφορά της εφορίας στα Γρεβενά. "Ο κόσμος έχει αποχωρήσει από το σημείο της εφορίας ενώ όλα τα υλικά έχουν ήδη μεταφερθεί. Αυτή τη στιγμή γίνονται μόνο προσπάθειες σε πολιτικό επίπεδο προκειμένου να περισώσουμε κάτι, αν μπορέσουμε" σχολιάζει στο ΑΠΕ - ΜΠΕ ο αντιπεριφερειάρχης Γρεβενών Γιώργος Δασταμάνης.

Προβλήματα από τη βροχή


Προβλήματα από τη βροχή

Κυκλοφοριακά προβλήματα στους δρόμους της Αθήνας και του Πειραιά από την νεροποντή. Η Πυροσβεστική δέχεται κλήσεις για συσσώρευση υδάτων και ένα απεγκλωβισμό οδηγού.

«Κόκκινος» συναγερμός για την ανεργία


«Κόκκινος» συναγερμός για την ανεργία

«Κόκκινο» συναγερμό για την αντιμετώπιση της καλπάζουσας -λόγω της παρατεταμένης ύφεσης- ανεργίας σήμανε ο πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς θέτοντας χθες στους υπουργούς ως ζήτημα «άμεσης προτεραιότητας» -που θα παρακολουθεί και θα ελέγχει προσωπικά ο ίδιος- την ανάληψη συντονισμένης δράσης για το πρόβλημα.
«Βασικό μέλημα είναι, μέσα σε αυτή τη χρονιά, να δούμε πώς θα δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας, ιδιαίτερα για τα νέα παιδιά που δυσκολεύονται να βρουν δουλειά και σκέφτονται να μεταναστεύσουν», τόνισε ο πρωθυπουργός στη σύσκεψη που συγκάλεσε στο Μέγαρο Μαξίμου με τους υπουργούς, υφυπουργούς και γενικούς γραμματείς των παραγωγικών υπουργείων (συμμετείχαν ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Χρ. Σταϊκούρας, οι υπουργοί Ανάπτυξης Κ. Χατζηδάκης, Αγροτικής Ανάπτυξης Αθ. Τσαυτάρης, Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλης, Εργασίας Γιάννης Βρούτσης και Τουρισμού Ολγα Κεφαλογιάννη).
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ
Παρούσα στη σύσκεψη ήταν και η γραμματέας Κοινοτικών Πόρων του υπουργείου Εργασίας Αννα Δαλαπόρτα, που με εντολή του Γιάννη Βρούτση και ενόψει της διαπραγμάτευσης του νέου ΕΣΠΑ (για την περίοδο 2014-2020) έχει ήδη αποστείλει ερωτηματολόγια στα υπουργεία για να υποβάλουν προτάσεις για νέες δράσεις απασχόλησης. Στη διάρκεια της σύσκεψης ο πρωθυπουργός υπογράμμισε χαρακτηριστικά ότι «όπως δόθηκε η μάχη για να πάρουμε τη δόση, έτσι τώρα πρέπει να δοθεί η μάχη για να χτυπηθεί η ανεργία».
«Ο Αντ. Σαμαράς έχει σημάνει συναγερμό... ξεκινάμε πόλεμο κατά της ανεργίας, με έδρα το γραφείο του πρωθυπουργού», δήλωσε ο Γιάννης Βρούτσης, ο οποίος ήδη έχει ανακοινώσει και δρομολογεί έως το Μάρτιο την προκήρυξη νέων προγραμμάτων απασχόλησης και κατάρτισης για 63.000 άνεργους νέους σε ηλικία.