EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Μετρό Θεσσαλονίκης: προχωρά η εκσκαφή στο σταθμό ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ


 

Βιάστηκαν να χαρούν όσοι Θεσσαλονικείς είδαν πριν μερικές μέρες να έχουν απομακρυνθεί οι λαμαρίνες, από το βόρειο τμήμα της οδού Μοναστηρίου και στο μεγαλύτερο τμήμα από περίπου το σηματοδότη της οδού Καλού μέχρι σχεδόν τη διασταύρωση με την οδό Λαγκαδά.

Τελικά, όπως πληροφορήθηκε η Voria.gr, δεν απελευθερώνεται από μπλόκια και πλέγματα το βόρειο τμήμα της Μοναστηρίου, που είναι κατειλημμένο από τα έργα του Μετρό, αλλά μετατοπίζονται οι περιφράξεις του εργοταξίου προκειμένου να προχωρήσει η εκσκαφή της Διακλάδωσης Δημοκρατίας.

Η κυκλοφορία πλέον, από το νότιο τμήμα της οδού, έρχεται στο κέντρο και δημιουργούνται δύο μικρά εργοτάξια, ένθεν και ένθεν της Μοναστηρίου. Επίσης, για να διευκολυνθεί η επιβίβαση και αποβίβαση στους χώρους μπροστά από τα δύο ξενοδοχεία, θα δημιουργηθούν θέσεις προσωρινής στάθμευσης οχημάτων.

Σημειώνεται ότι η οδός Μοναστηρίου θα αποδοθεί κανονικά στην κυκλοφορία αφού απομακρυνθούν οι περιφράξεις των εργοταξίων, προς τα τέλη του 2013.

Πηγή:voria.gr

Μετρό Αθήνας: συνεργασία με τον ΕΒΕΑ για την εμπορική αξιοποίηση των σταθμών


 

Η μετατροπή των σταθμών του μετρό, όσων ήδη υπάρχουν και όσων τελούν υπό κατασκευή, σε πόλους έλξης εμπορικών και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, αποτέλεσε το αντικείμενο της συνάντησης που πραγματοποιήθηκε σήμερα, μεταξύ του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Χρήστου Τσίτουρα και του προέδρου του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνου Μίχαλου, στα κεντρικά γραφεία της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης υπήρξε αναλυτική ενημέρωση από τη διοίκηση της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ για τα έργα που εκτελούνται ή προγραμματίζονται και οι δύο φορείς συμφώνησαν να υπάρξει στρατηγική συνεργασία μεταξύ τους, για την υλοποίηση από κοινού δράσεων, που θα αποτελέσουν τον καταλύτη για την προέλκυση επενδύσεων στις περιοχές από τις οποίες θα διέλθει το μετρό.

Όπως συμφωνήθηκε, "η συνεργασία του ΕΒΕΑ με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, αποσκοπεί στη μεγιστοποίηση του αναμενόμενου οφέλους από τη λειτουργία των νέων γραμμών και σταθμών του μετρό της Αθήνας, με την προώθηση παράπλευρων δράσεων και παρεμβάσεων που θα διευκολύνουν τις επιχειρηματικές επενδύσεις πλησίον των σταθμών του".

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ Κωνσταντίνος Μίχαλος, αναφέρθηκε στο έργο του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Χρήστου Τσίτουρα και τόνισε, ότι ήδη το μετρό της Αθήνας έχει αποτελέσει για τις περιοχές που διέρχεται σημαντικό παράγοντα αναπτυξιακής δυναμικής. Η αύξηση της κινητικότητας με τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τόνισε ο κ. Μίχαλος, σε όλες τις αστικές περιοχές αποτελεί θεμελιώδη προϋπόθεση όχι μόνο για την βελτίωση της ποιότητας ζωής, αλλά και για τη βιώσιμη και ισόρροπη οικονομική ανάπτυξη.

Μετρό Αθήνας: το φαραωνικό σχέδιο των 8 γραμμών του 2009, πιλότος για το μέλλον


 

 Όταν το 2008 ο τότε Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κος Σουφλιάς παρουσίαζε το πλάνο της Αττικό Μετρό για εκτεταμένο δίκτυο 8 γραμμών με σκοπό να καλυφθεί σχεδόν όλη η πόλη, βγήκαν πολλοί να πουν ότι πρόκειται για ένα φαραωνικό σχέδιο, ότι οι 8 γραμμές θα κάνουν ζημιά (!!!) στην πόλη, ότι θα παραμείνει μακέτα.

Το σχέδιο εκείνο παρά το γεγονός πως έχουν περάσει 5 σχεδόν χρόνια δεν έχει εγκαταλειφθεί εντελώς. Ακόμα και σήμερα μπορεί να ανατρέξει κάποιος στην ιστοσελίδα της Αττικό Μετρό και να το δει. Ουσιαστικά δεν γίνεται καμία κουβέντα για αυτό το πλάνο λόγω της κατάστασης που επικρατεί μίας και για να γίνουν τα έργα αυτά απαιτούνται σχεδόν 10 δις ευρώ.

Η 5η ΓΡΑΜΜΗ
Αν κοιτάξει κάποιος προσεκτικά σήμερα τον σχεδιασμό της 4ης γραμμής του Μετρό της Αθήνας θα παρατηρήσει πως υπάρχει ένας νέος κλάδος από τον Ευαγγελισμό προς την Άνω Ηλιούπολη μετατρέποντας την γραμμή από U σε Y. Αυτός ακριβώς ο κλάδος υπάρχει στο χάρτη Σουφλιά ως η νότια κατάληξη της 5ης γραμμής.

Στην ιστορία του Μετρό της Αθήνας έχουμε παρατηρήσει πως όλοι οι αρχικοί κλάδοι γραμμών έχουν τελικά γίνει αυτοτελείς γραμμές, οπότε δεν θα ήταν σενάριο επιστημονικής φαντασίας να πει κάποιος πως αυτό το παρακλάδι των 4 χιλιομέτρων θα μπορούσε να είναι η αρχή της 5ης γραμμής ως ένα πολύ μελλοντικό πλάνο.

ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΤΩΝ 8 ΓΡΑΜΜΩΝ
Παρά τις μεγάλες αδυναμίες που παρουσίασε εκείνο το δίκτυο των 8 γραμμών, είναι αλήθεια πως συμπύκνωσε τις ανάγκες δραστικής επέκτασης που έχει ανάγκη ο Μητροπολιτικός Σιδηρόδρομος της Αθήνας. Το χρονοδιάγραμμα φυσικά μας οδηγεί σε 3 δεκαετίες μετά αλλά δεν θα ήταν κακή σκέψη να υπάρξει μία αρχική τοποθέτηση για την ανάπτυξη των γραμμών σύμφωνα με τις ανάγκες που έχει η πόλη και με τις προβλέψεις για τις μελλοντικές.

ΤΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑΣ
Η Αθήνα δεν είναι μόνο μία Μητρόπολη αλλά και μία ιδανική Μετρό-πόλη. Η σφιχτή δόμηση της πόλης, οι στενοί δρόμοι και ο μεγάλος πληθυσμός της σε σχετικά μικρή έκταση την κάνουν ιδανική πόλη για ανάπτυξη γραμμών Μετρό καθώς θα έχουν εξασφαλισμένη εμπορική επιτυχία.

Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως ο κόσμος που χρησιμοποιεί το Μετρό δεν έχει μειωθεί σε βαθμό που έχει μειωθεί σε άλλα μέσα. Θα μπορούσε θεωρητικά να αντέξει νέες γραμμές.

Ο ΧΑΡΤΗΣ ΣΟΥΦΛΙΑ
Αυτός ο χάρτης είχε επιλεγεί καθώς κάλυπτε το 80% της έκτασης της πόλης. Εκτός από τις 3 πρώτες γραμμές και την 4η που είχε σχεδιαστεί πρότερα είχαν χαραχθεί άλλες 4 γραμμές σε σκοπό να καλύψουν συνολικά τις ανάγκες της πόλης:

ΓΡΑΜΜΗ 1:Πειραιάς-Κηφισιά και επέκταση μέχρι τη Νέα Ερυθραία
ΓΡΑΜΜΗ 2: Ζεφύρι- Περιστέρι –Ελληνικό- Γλυφάδα
ΓΡΑΜΜΗ 3: Αεροδρόμιο-Σύνταγμα- Αιγάλεω –Πειραιάς
ΓΡΑΜΜΗ 4: Πετρούπολη- Γαλάτσι – Πανεπιστήμιο-Μαρούσι- Λυκόβρυση
ΓΡΑΜΜΗ 5: Άνω Ηλιούπολη-Παγκράτι-Πατήσια-Ν. Φιλαδέλφεια- Άνω Λιόσια
ΓΡΑΜΜΗ 6: Χαλάνδρι- Γκύζη- Καλλιθέα- Χατζηκυριάκειο(Γ6Α), Θησείο- Πέτρου Ράλλη- Κερατσίνι- Πέραμα (Γ6Β),
ΓΡΑΜΜΗ 7: Λ. Καβάλας-Κέντρο- Νέα Σμύρνη – Άλιμο (Ποσειδώνος)
ΓΡΑΜΜΗ 8: Κυκλική

Από ημέρα σε ημέρα υπογράφεται η σύμβαση του Τραμ για Πειραιά


 

Με καθυστέρηση σχεδόν 3 ετών, από ημέρα σε ημέρα αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση για την επέκταση του Τραμ στον Πειραιά. Ήδη, εκδόθηκε η άδεια πολιτικού μηχανικού, η οποία σηματοδοτεί την έναρξη των εργασιών.

Κάποιο πρόβλημα έχει δημιουργηθεί με την εγγυητική του αναδόχου (Θεμέλη), το οποίο εκτιμάται ότι θα ξεπεραστεί.

Το έργο, συνολικού μήκους 5,35 χλμ με 12 σύγχρονες στάσεις, είναι προϋπολογισμού 50 εκ ευρώ και ξεκινά από τον σταθμό ΗΣΑΠ στο γήπεδο Καραϊσκάκη και καταλήγει στο λιμάνι του Πειραιά στον τερματικό σταθμό «Ακτή Ποσειδώνος».

Η κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2013 και να ολοκληρωθεί σε 25 μήνες, ενώ παράλληλα η Αττικό Μετρό ΑΕ, θα προμηθευθεί, με διεθνή διαγωνισμό, 25 νέα οχήματα Τραμ, προκειμένου να υποστηρίξουν τη νέα επέκταση.

Σε καθημερινή βάση προβλέπεται να εξυπηρετούνται 35.000 επιβάτες, ενώ η απόσταση από το Λιμάνι έως το ΣΕΦ θα καλύπτεται μόλις σε 8 λεπτά.

Αναλυτικά, τα χαρακτηριστικά του έργου:

-Επέκταση του υφιστάμενου τροχιόδρομου (τραμ) από τη σημερινή στάση «ΝΕΟ ΦΑΛΗΡΟ» με κατάληξη της γραμμής στον υφιστάμενο τερματικό σταθμό «Σ.Ε.Φ.» μέσω των οδών Μικράς Ασίας, Λαμπράκη, Β. Γεωργίου, Εθν. Αντιστάσεως και Ομ. Σκυλίτση, με κατασκευή τερματικού σταθμού επί της Ακτής Ποσειδώνος στον Πειραιά, μήκους απλής διαδρομής 5.350 περίπου μέτρων.

-Ανακατασκευή της υπάρχουσας στάσης «Σ.Ε.Φ.», κατασκευή 11 νέων ενδιάμεσων στάσεων και κατασκευή τερματικής στάσης στην Ακτή Ποσειδώνος. Κατασκευή

νέου κτιρίου Υ/Σ Έλξης πίσω από τον Πύργο του Πειραιά.

-Κατασκευές αναδιαμόρφωσης του αστικού τοπίου στον διάδρομο διέλευσης του

τροχιοδρόμου που θα περιλαμβάνουν έργα αποχέτευσης και αποστράγγισης ομβρίων, ανακατασκευές των πεζοδρομίων, μετατόπιση ή αναδιαμόρφωση των οδοστρωμάτων,

αναδιάταξη των οδικών διασταυρώσεων (περιλαμβανομένης της σήμανσης, σηματοδότησης κλπ), ηλεκτροφωτισμό, κατασκευή μιας πεζογέφυρας και εγκατάσταση δύο ανελκυστήρων, εργασίες ανάπλασης ελεύθερων χώρων και φύτευσης άρδευσης δένδρων, διαμόρφωση παιδικού κήπου, κατασκευή υπογείων σταθμών συγκεντρώσεως απορριμμάτων, εργασίες προσαρμογής των έργων του τραμ με την υφιστάμενη διαμόρφωση του ευρύτερου χώρου.

-Αναγκαία Τεχνικά Έργα όπως γέφυρα σκυροδέματος πλησίον της στάσης «Σ.Ε.Φ.» υπεράνω της οδού Παν. Μυρτιδιώτισσας και τοίχος αντιστήριξης στη λεωφόρο Λαμπράκη.

-Κυκλοφοριακές και συγκοινωνιακές διευθετήσεις (σήμανση, σηματοδότηση οδικής

κυκλοφορίας), πεζοδιαβάσεις, τροποποιήσεις στο οδικό δίκτυο, αναδιάταξη παρακείμενων χώρων στάθμευσης, διαμόρφωση χώρου στάθμευσης στο Υπόγειο του Πύργου Λιμανιού στον Πειραιά, κατάλληλες διαμορφώσεις χώρων για βελτίωση της μετεπιβίβασης σε άλλα ΜΜΜ, διαμορφώσεις σε παρακείμενες εισόδους/εξόδους ιδιοκτησιών κλπ.

Προς απεργία διαρκείας από τις 17 Δεκεμβρίου στις συγκοινωνίες


Πριν από λίγο όλα τα συνδικάτα των συγκοινωνιών στα μέσα σταθερής και κινητής τροχιάς αποφάσισαν να τραβήξουν χειρόφρενο διαρκείας από τις 17 Δεκεμβρίου αν δεν αλλάξει η πράξη νομοθετικού περιεχομένου και δεν εξαιρεθούν από τις περικοπές στο ενιαίο μισθολόγιο.

Επί του θέματος, σύμφωνα με πληροφορίες του real.gr, υπήρξε το προηγούμενο διάστημα τηλεφωνική παρέμβαση του προέδρου του ΠΑΣΟΚ Ευ. Βενιζέλου στον πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά, ώστε να υπάρξει εξαίρεση των εργαζομένων στις αστικές συγκοινωνίες, κάτι ωστόσο που δεν δέχεται τώρα ο υπουργός Οικονομικών Γιάννης Στουρνάρας.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εκπρόσωποι των εργαζομένων συναντήθηκαν χθες με τον γενικό γραμματέα του υπουργείου Οικονομικών κ. Μέργο, ο οποίος χαρακτήρισε δίκαια τα αιτήματά τους πλην όμως, εφόσον δεν εξαιρεθούν, οι εργαζόμενοι αποφάσισαν ήδη απεργία διαρκείας.

ΠΗΓΗ

Δραματική έκκληση εμπόρων για ματαίωση της απεργίας των φορτηγών ΔΧ


 

Δραματική έκκληση απευθύνουν Επιμελητήρια και έμποροι στους ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ, ώστε να ματαιώσουν τις προωθούμενες απεργίες διαρκείας, οι οποίες είναι προγραμματισμένες να ξεκινήσουν από τις 10 Δεκεμβρίου, την αρχή της εορταστικής περίοδου.

Τόσο το ΕΒΕΑ, όσο και ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διεθνούς Διαμεταφοράς και Επιχειρήσεων Logistics Ελλάδος καλούν τις δυο εμπλεκόμενες πλευρές να επιδείξουν πνεύμα κατανόησης και συνεργασίας, έτσι ώστε έστω και την ύστατη στιγμή να αποφευχθεί ένα ακόμα πλήγμα στην ελληνική αγορά.

«Είναι πλέον ευρέως γνωστό ότι όλες οι επιχειρήσεις (εμπορικές, εισαγωγικές, διαμεταφορικές και logistics) εναποθέτουν τις προσδοκίες για μία ανάκαμψη του έργου τους τις τελευταίες αυτές ημέρες του χρόνου.

Μία ενδεχόμενη απεργιακή κινητοποίηση θα πλήξει τον καθένα ξεχωριστά και όλους στο σύνολο», αναφέρει ο ΣΥΝΔΔΕ&L.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ, Κ. Μίχαλος τόνισε ότι «σε αυτήν την εξαιρετικά δυσμενή συγκυρία για την ελληνική αγορά, μια απεργία διαρκείας των φορτηγών θα δώσει τη χαριστική βολή στην πλειοψηφία των ελληνικών επιχειρήσεων που μάχονται να επιβιώσουν και ελπίζουν σε μια μικρή έστω ανάκαμψη του τζίρου τους κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων». Οι διαπραγματεύσεις μεταξύ υπουργείου Μεταφορών και ιδιοκτητών φορτηγών ΔΧ βρίσκονται σε εξέλιξη.

ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΗΛΠΑΠ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

ΕΝΩΣΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΗΛΠΑΠ