EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Σχέδια κάνουν στην Αττικό Μετρό για το επόμενο ΚΠΣ.


Τα μεγάλα σχέδια της Αττικό Μετρό 

Σχέδια κάνουν στην Αττικό Μετρό για το επόμενο ΚΠΣ. Λόγω της πολυπλοκότητας των έργων το ΕΣΠΑ αποχαιρέτησε εδώ και καιρό την εταιρεία σχεδιασμού και έργων Μετρό της Αθήνας αλλά και της Θεσσαλονίκης.

Μελέτες γίνονται πολλές αυτήν την περίοδο και πλέον το βάρος έχει πέσει στην στόχευση των έργων που μπορούν να χρηματοδοτηθούν από το επόμενο Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης και να υλοποιηθούν. Στην ατζέντα υπάρχουν πολύ γνωστά έργα που μπορούν να μεγαλώσουν σε σημαντικό βαθμό το δίκτυο Μετρό της Αθήνας.

Σε αυτό το νέο πλάνο έχει βολιδοσκοπηθεί και η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων καθώς μιλάμε για προύπολογισμό έργων που ξεπερνά τα 3 δις ευρώ.  Η απόλυτη προτεραιότητα για την Αττικό Μετρό είναι πλέον η Νέα Γραμμή 4. Το project αυτό είναι πλέον και αρκετά ώριμα και με τις μελέτες να τρέχουν εδώ και 1,5 χρόνο.

ΠΡΩΤΟ ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΜΜΗΣ 4 ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ-ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ
Είναι το επόμενο έργο που θα δούμε να δημοπρατείται από την Αττικό Μετρό. Με το άνοιγμα της χρηματοδότησης από το επόμενο ΚΠΣ θα δούμε και την δημοπράτηση του.

Στην Αττικό Μετρό μιλούν για ικανότητα να δημοπρατηθεί άμεσα το πρώτο τμήμα μέσα στο 2013 καθώς οι διαγωνιστικές διαδικασίες θα πάρουν τουλάχιστον 1,5 χρόνο, από την πρόσκληση ενδιαφέροντος μέχρι την κατάθεση των οικονομικών προσφορών και πιστεύουν ότι υπάρχει το απαιτούμενο διάστημα για να εξασφαλιστεί η χρηματοδότηση του έργου.

Η χρηματοδότηση θα φτάσει τα 1,1 δις ευρώ και περιλαμβάνει γραμμή 8χλμ και 9 σταθμούς (ΑΛΣΟΣ ΒΕΙΚΟΥ, ΓΑΛΑΤΣΙ, ΚΥΨΕΛΗ, ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΑΛΕΞΑΝΔΡΑΣ, ΕΞΑΡΧΕΙΑ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ, ΚΟΛΩΝΑΚΙ, ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ). Το έργο είναι περίπλοκο και η κατασκευή στο κέντρο της Αθήνας το κάνει ακόμα περισσότερο.

ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ 2 ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ-ΙΛΙΟΝ
Και το έργο αυτό έχει μελέτες οι οποίες τρέχουν. Θα είναι μέσα στο πρώτο πακέτο για τις επεκτάσεις Γ` γενιάς.  Το κόστος του υπολογίζεται σε περίπου 400εκ.ευρώ και περιλαμβάνει 4χλμ και 3 νέους σταθμούς με Άγιο Ιερόθεο, Πετρούπολη και Ίλιον.

Με την ολοκλήρωση αυτή της επέκτασης η απόσταση Ίλιον-Σύνταγμα θα γίνεται σε περίπου 20 λεπτά. Το έργο θεωρείται άμεσης προτεραιότητας και αναζητείται χρηματοδότηση.  Το σημαντικό είναι πως το έργο έχει ήδη δρομολογηθεί και πλέον είναι θέμα πολιτικών και οικονομικών αποφάσεων η κατασκευή του.

ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΓΡΑΜΜΗΣ 1 ΦΑΛΗΡΟ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Ένα έργο το οποίο στην Αττικό Μετρό το δουλεύουν εδώ και καιρό. Παρά το γεγονός πως εδώ και χρόνια έχει εκφραστεί η βούληση Υπουργείων, Δήμου και Περιφέρειας να πραγματοποιηθεί υπάρχει μία ανεξήγητη καθυστέρηση. Ο προϋπολογισμός του δεν είναι τεράστιος και δεν θα ξεπερνά τα 100εκ.ευρώ. Αυτό το έργο θα μπορούσε κάλλιστα να δημοπρατηθεί και από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων.

ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΜΗΜΑ ΓΡΑΜΜΗΣ 4 ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ-ΜΑΡΟΥΣΙ
Εδώ αρχίζουν τα δύσκολα καθώς θα είναι πολύ δύσκολο η Αττικό Μετρό να βρει και άλλα κονδύλια από το ΚΠΣ που θα χρηματοδοτήσουν αυτό το έργο. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο project όλων καθώς μιλάμε για επέκταση 11χλμ με 11 σταθμούς.

Έργο με τεράστια αξία στο κυκλοφοριακό της Αθήνας που το κόστος του φτάνει τα 1, 5 δις ευρώ. Ωστόσο θα πρέπει να γίνει συνδυασμός χρηματοδότησης από την ΕΤΕπ, το ΚΠΣ και δημόσιους πόρους για να το δούμε να κατασκευάζεται. Μιλάμε για έργο που δεν έχει ακόμα καμία μελέτη και για να μπει στην πρίζα θα περάσει τουλάχιστον μια τετραετία και εφόσον έχουν βρεθεί τα κονδύλια.

Στάση εργασίας των σιδηροδρομικών, από τις 12.00-15.00, στις 14/11

 
Τρίωρη στάση εργασίας, από τις 12.00 μέχρι και τις 15.00, θα πραγματοποιήσει την Τετάρτη 14 Νοεμβρίου, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ).
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Ομοσπονδίας «η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ) συνεχίζει τον αγώνα απέναντι στις αδιέξοδες νεοφιλελεύθερες πολιτικές που εξαθλιώνουν την κοινωνία και καταστρέφουν τη χώρα. Ενώνουμε τη φωνή μας με τους εργαζόμενους όλης της Ευρώπης και αγωνιζόμαστε για την αξιοπρέπειά μας ως σιδηροδρομικοί εργαζόμενοι.
Οι σιδηροδρομικοί, σεβόμενοι τους επιβάτες και τις ιδιαιτερότητες των δρομολογίων του σιδηροδρομικού άξονα (Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη), τα δρομολόγια θα τα πραγματοποιήσουν κανονικά.
Κλιμάκια της Π.Ο.Σ. και των Σωματείων θα παρευρίσκονται στους Σταθμούς για ενημέρωση του επιβατικού κοινού με έντυπο υλικό.
Τους συναδέλφους που δεν εμπλέκονται με την κυκλοφορία τους καλούμε να συμμετέχουν μαζικά στην 3ωρη στάση εργασίας και στο συλλαλητήριο στις 13.00’ στην Πλατεία Κλαυθμώνος».

Στη «φάκα» πιάστηκαν εταιρείες κινητής τηλεφωνίας για κρυφές χρεώσεις

Πρόστιμα σε εταιρείες κινητής τηλεφωνίας ανακοίνωσε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών. Μετά από εξέταση καταγγελιών καταναλωτών, η ανεξάρτητη αρχή διαπίστωσε κρυφές χρεώσεις σε συνδέσει ίντερνετ. Καταγγελίες για υπέρογκες χρεώσεις ίντερνετ στα κινητά έχουν δεχθεί και καταναλωτικές οργανώσεις.
Ειδικότερα, η Ολομέλεια της ΕΕΤΤ επέβαλε ομόφωνα πρόστιμα συνολικού ύψους 6.650.000 ευρώ στις τρεις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, ήτοι 3,5 εκατ. ευρώ για την COSMOTE, 2,5 εκατ. ευρώ για τη VODAFONE και 650.000 ευρώ για τη WIND αντίστοιχα.
Διαπιστώθηκε η κατά παράβαση της νομοθεσίας ενεργοποίηση της υπηρεσίας μεταφοράς δεδομένων, χωρίς προηγούμενη ενημέρωση των συνδρομητών, με συνέπεια τις υψηλές χρεώσεις. Αυτές προέκυψαν κυρίως για χρήστες «έξυπνων» κινητών (smartphones), λόγω αυτόματων ενημερώσεων που συνεπάγονταν τη μεταφορά μεγάλου όγκου δεδομένων. Για την παράβαση αυτή επιβλήθηκε πρόστιμο ύψους 1,5 εκατ. ευρώ στην COSMOTE, 1 εκατ. ευρώ στη VODAFONE και 500 χιλ. ευρώ στη WIND.

Για την παράβαση της αυτόματης ενεργοποίησης προγράμματος ημερήσιας χρέωσης σε συνδρομητές, που δεν είχαν επιλέξει ανάλογο πακέτο, το πρόστιμο ανήλθε σε 2 εκατ. ευρώ για την COSMOTE (υπηρεσία «Internet Day Pass») και 1,5 εκατ. ευρώ για τη VODAFONE (υπηρεσία «Internet όλη μέρα»). Επιπλέον, επιβλήθηκε, στην ίδια συνεδρίαση, σε βάρος της WIND πρόστιμο ύψους 150 χιλ. ευρώ για αυθαίρετη ενεργοποίηση υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας σε συνδρομητές που δεν είχαν υποβάλει σχετική αίτηση.
Για την επιμέτρηση των προστίμων συνεκτιμήθηκε η έκταση της παράβασης ανά εταιρία, ο συνολικός αριθμός των θιγομένων συνδρομητών, η προκληθείσα οικονομική βλάβη στους καταναλωτές, τα αυξημένα έσοδα των εταιριών που προέκυψαν από τις διαπιστωθείσες παραβάσεις και η ανάγκη αποτροπής παρόμοιων αθέμιτων πρακτικών στο μέλλον. Η ΕΕΤΤ θα συνεχίσει τους ελέγχους προασπίζοντας σθεναρά το δημόσιο συμφέρον, τα δικαιώματα των καταναλωτών και τη διαφάνεια στην αγορά.

ΙΝΤΕΡΝΕΤΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ ’Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ’ Η επόμενη εκπομπή είναι με την Πρόεδρο του Ε.Κ.Α. Στάβυ Σαλουφάκου… "LIVE"



Αποκάλυψη ΣΟΚ: Ανασφάλιστα λεωφορεία του ΟΑΣΑ!!!



Του Δ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΥ

Μέχρι σήμερα άπαντες γνωρίζουν ότι πάνω από 1,5 εκατομμύριο αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες κυκλοφορούν ανασφάλιστα, ενώ ο αριθμός όσων ιδιοκτητών δεν έχουν καταβάλει τέλη κυκλοφορίας είναι άγνωστος, μετά και τις μεγάλες επιβαρύνσεις της τελευταίας τριετίας. Ανασφάλιστα κυκλοφορούν, επίσης, αρκετά ιδιωτικά τουριστικά λεωφορεία, σχολικά, ταξί, φορτηγά και διάφορα επαγγελματικά αυτοκίνητα.

Στην κατηγορία αυτή πλέον εντάσσονται και… αστικά λεωφορεία που μεταφέρουν καθημερινά χιλιάδες επιβάτες στην Αθήνα! Η διάλυση του ΟΑΣΑ, η απαξίωση των υπηρεσιακών του δομών και το γραφειοκρατικό ξεχαρβάλωμα που επικρατεί στον πάλαι ποτέ κραταιό αστικό οργανισμό συγκοινωνιών επιφέρουν δραματικές συνέπειες και εν πολλοίς επικίνδυνες για την ασφάλεια των επιβαινόντων στα λεωφορεία του δημόσιου φορέα. 

Το «Π» παρουσιάζει ένα μικρό μόνο δείγμα από το μπάχαλο που επικρατεί στον ΟΑΣΑ υπό τη διοίκηση του εκλεκτού του ΠΑΣΟΚ Κ. Καραγιαννόπουλου, ο οποίος παραμένει στη θέση του μέχρι… νεωτέρας, καθώς οι κυβερνητικοί εταίροι δεν έχουν καταλήξει, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων, σε αλλαγές των διοικήσεων των ΔΕΚΟ.

Φταίει ο φύλακας
Σύμφωνα, λοιπόν, με το ημερήσιο δελτίο κίνησης, το λεωφορείο (αρ. 856) που εκτελεί τη γραμμή Πλ. Καραϊσκάκη-Καλλίπολη (906), δηλαδή πηγαίνει από τη μια άκρη του Πειραιά στην άλλη, στις 5, 6 και 10 Οκτωβρίου βγήκε στους δρόμους ανασφάλιστο! Αυτό σημαίνει ότι σε περίπτωση ενός απλού τροχαίου ατυχήματος, ο ιδιοκτήτης του άλλου εμπλεκόμενου οχήματος δεν θα μπορούσε να αποζημιωθεί ή τουλάχιστον θα αποζημιωνόταν μετά από δικαστικούς αγώνες.
Ουδείς θέλει να σκεφτεί τι θα συνέβαινε αν προκαλούνταν ατύχημα με θύματα επιβάτες! Ωστόσο, αντί η διοίκηση να παρέμβει και να ζητήσει εξηγήσεις από τους επικεφαλής του αμαξοστασίου και των αρμόδιων υπηρεσιών, κάλεσε σε απολογία τον φύλακα του αμαξοστασίου!

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιαννόπουλο, δηλαδή, ο φύλακας έχει την ευθύνη που ένα από τα λεωφορεία του Οργανισμού εκτελούσε δρομολόγια ανασφάλιστο, όπως και ένα δεύτερο όχημα (αρ. 940) κινείτο επίσης ελευθέρως με πρόβλημα στη βάση του κινητήρα του και ανά πάσα στιγμή θα μπορούσε να μείνει στον δρόμο. Όπερ εστί ότι κατά την έξοδό του από το αμαξοστάσιο, ο φύλακας προφανώς ήταν υποχρεωμένος να ανοίξει τον κινητήρα, να τον ελέγξει και γενικώς να εκτελέσει και χρέη μηχανικού.
Μόνο κατ’ ευφημισμό το αμαξοστάσιο του ΟΑΣΑ μπορεί να χαρακτηριστεί οργανωμένο, αφού τα λεωφορεία μπαινοβγαίνουν ανεξέλεγκτα, ενώ υπάρχουν και εκατοντάδες ακινητοποιημένα οχήματα, τα οποία είτε δεν λειτουργούν λόγω βλάβης, είτε χρησιμοποιούνται ως «δεύτερα», για να παίρνουν ανταλλακτικά από αυτά οι μηχανικοί και να τα τοποθετούν σε άλλα οχήματα.
Σύμφωνα με υπηρεσιακό σημείωμα της Διεύθυνσης Πειραιά προς τον ΟΣΥ (τον ενιαίο Οργανισμό Συγκοινωνιών στον οποίο υπάγεται πλέον και ο ΟΑΣΑ), το οποίο φέρει ημερομηνία 11 Οκτωβρίου 2012 (αρ. πρωτ. Φ05/648) δεν αναγράφονται στα έντυπα «Δελτία Εισόδου και Εξόδου» των δύο βασικών πυλών, οι ώρες εισόδου πολλών λεωφορείων.
«Φαντάσματα»
Συγκεκριμένα, στις 5 Οκτωβρίου είναι άγνωστο πότε εισήλθαν στο αμαξοστάσιο τρία οχήματα, στις 6 Οκτωβρίου το ίδιο για έξι οχήματα, στις 8 Οκτωβρίου για τρία, στις 10 Οκτωβρίου για έντεκα, ενώ αγνοείται πότε εξήλθε εκείνη την ημέρα ένα λεωφορείο. Μάλιστα, ο υποδιευθυντής κίνησης Β. Μάρος, που υπογράφει το σχετικό έγγραφο, απευθύνει έκκληση στη διοίκηση Καραγιαννόπουλου, αναφέροντας ότι «επειδή η κατάσταση αυτή είναι καθημερινή και ήδη σας έχουμε ενημερώσει και προφορικά και εγγράφως στο παρελθόν, σας δηλώνουμε ότι αδυνατούμε να ελέγξουμε την ομαλή έξοδο και είσοδο των λεωφορείων των αστικών συγκοινωνιών και να παραχωρήσουμε αξιόπιστα στοιχεία στις αστυνομικές και δικαστικές αρχές».
Κοντολογίς, «εμπάτε σκύλοι αλέστε κι αλεστικό μη δίνετε». Κι αν συμβεί το παραμικρό, κατά την εκτέλεση των δρομολογίων, ουδείς θα αναλάβει την ευθύνη από την πλευρά του Οργανισμού παρά μόνο θα την αποδώσει στον οδηγό και στον φύλακα που δεν μερίμνησαν, ώστε να καταγραφεί στο Δελτίο Κίνησης η είσοδος και η έξοδος του οχήματος!
Επίσης, από τη στιγμή που δεν ελέγχεται η κίνηση των οχημάτων, είναι φυσικό το ίδιο ανεξέλεγκτα να γίνεται και η μεταφορά των ανταλλακτικών. Ο καθείς μπορεί να συμπεράνει ότι χιλιάδες ανταλλακτικά που αποκτώνται με δημόσιο χρήμα μπορούν να μεταπωλούνται σε μάντρες ή συνεργεία φορτηγών από τα πολλά που βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή του Ρέντη και του Πειραιά. Ή μήπως κάνουμε λάθος;

Ζοφερή εικόνα και στην κορυφή
Αυτή η ζοφερή σαπίλα, που αποδεικνύει το εύρος της αποσύνθεσης του κρατικού μηχανισμού, έχει μεταφερθεί από τη βάση και στην κορυφή του ΟΑΣΑ. Συγκεκριμένα, στις 27 Ιουνίου 2012, ο κ. Καραγιαννόπουλος συνέστησε εξαμελή επιτροπή για την παραλαβή και την καταμέτρηση των μηνιαίων κουπονιών που επιστρέφονται από τα εκδοτήρια και τα χρήματα πιστώνονται στους λογαριασμούς των εκδοτών. 

Μέλος της συγκεκριμένης επιτροπής ορίστηκε και ο Α.Ν., μόνο που τρεις μήνες αργότερα ανακάλυψαν ότι ο κύριος αυτός είχε εμπλακεί σε οικονομικό σκάνδαλο και τον αντικατέστησαν με άλλη απόφασή τους στις 17 Οκτωβρίου! 

Έβαλαν τον λύκο να φυλάει τα πρόβατα, αλλά μόλις οι συνδικαλιστές «ξετρύπωσαν» το θέμα, τον έβγαλαν. Το πάρτι καλά κρατεί παρά την οικονομικο-κοινωνική εξαθλίωση της χώρας.

Μια νεκρή από σύγκρουση φορτηγού με αμαξοστοιχία


 

Μία γυναίκα έχασε τη ζωή της και ένας άνδρας τραυματίστηκε σοβαρά όταν, αργά το μεσημέρι, συγκρούστηκε φορτηγό με την επιβατική αμαξοστοιχία Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης στη διασταύρωση Άβαντος.

Το δυστύχημα προκλήθηκε από τον 69χρονο οδηγό του φορτηγού, ο οποίος παραβίασε τη φυλασσόμενη σιδηροδρομική διάβαση, με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα η 59χρονη συνοδηγός του, ενώ ο ίδιος νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση.

Eλλάδα: Αθλητής ξεψύχησε στον Μαραθώνιο


 

Ο άτυχος δρομέας τερμάτισε στον αγώνα, αλλά στη συνέχεια υπέστη ανακοπή και διακομίσθηκε με ασθενοφόρο στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός», όπου αργότερα εξέπνευσε. Ανακοίνωση για το θέμα εξέδωσε ο ΣΕΓΑΣ, στην οποία εκφράζει τη λύπη του για το συμβάν.
Η ανακοίνωση της ομοσπονδίας έχει ως εξής: «Ο ΣΕΓΑΣ εκφράζει τη βαθιά του λύπη γιατί ένας δρομέας των 10 χιλιομέτρων, πολύ μετά τον τερματισμό στον αγώνα και ενώ είχε φύγει από το Καλλιμάρμαρο Στάδιο, αντιμετώπισε πρόβλημα υγείας και τελικά απεβίωσε μετά τη διακομιδή του στο νοσοκομείο "Ευαγγελισμός". Ο άτυχος δρομέας τερμάτισε στον αγώνα στις 10.07 π.μ. Για το περιστατικό ενημερώθηκε τόσο το κέντρο επιχειρήσεων Μαραθωνίου από τους ραδιοερασιτέχνες συνεργάτες μας, όσο και το ΕΚΑΒ, στις 10.48 π.μ.. Το περιστατικό έτυχε άμεσης φροντίδας από τον γιατρό της διοργάνωσης και από κινητή ιατρική μονάδα του ΕΚΑΒ που τον μετέφερε στον "Ευαγγελισμό''».
Ο εν λόγω άνδρας περίπου 55 ετών, προπονούνταν καθημερινά, όπως και σήμερα, απέναντι από το Παναθηναϊκό Στάδιο.
H ανακοίνωση του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός»
Σήμερα 11-11-12 Κυριακή και περί ώρα 11:30 διακομίστηκε στο χώρο του Τμήματος των Επειγόντων Περιστατικών του Γ.Ν.Α «Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ» με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ με κινητή Ιατρική Μονάδα συνοδεία ιατρού, από την περιοχή πλησίον του Εθνικού κήπου, άνδρας αθλητής ηλικίας 59 ετών διασωληνωμένος , που συμμετείχε στον αγώνα των 10 χιλιομέτρων.
Τοποθετήθηκε προσωρινός βηματοδότης και διεξήχθη καρδιοαναπνευστική αναζωογόνηση επί μία ώρα χωρίς όμως αποτέλεσμα.
Δύο Κενυάτισσες υποβλήθηκαν σε ανάνηψη

Ο ΣΕΓΑΣ ενημέρωσε ακόμη ότι δύο Κενυάτισσες αθλήτριες, οι Γιάντα και Κιμέτο, μετά τον αγώνα υποβλήθηκαν σε ανάνηψη.


(Το στάδιο όπου προπονούνταν ο αθλητής)

ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΑΓΩΓΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚ​ΩΝ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ




Συνάδελφοι

Το ύστατο μέσο που έχουμε ως εργαζόμενοι για να επανακτήσουμε τα εργασιακά και μισθολογικά μας δικαιώματα, αλλά και για να προασπίσουμε όσα μας απέμειναν, είναι οι δυναμικές απεργιακές κινητοποιήσεις και οι πορείες διαμαρτυρίας. Παράλληλα όμως επιβάλλεται, λόγω των δυσμενών συνθηκών που επικρατούν, να χρησιμοποιήσουμε κάθε νόμιμο μέσο προς ενίσχυση του σκοπού μας, όπως είναι η προσφυγή στη δικαιοσύνη για την ακύρωση των αντεργατικών αποφάσεων.

Έχοντας λοιπόν ως στόχο να αντισταθούμε στην επίθεση που δεχόμαστε στα κεκτημένα ετών, αποφασίσαμε να συστρατευτούμε στην κίνηση – αγωγή κατά των περικοπών, την οποία και ξεκίνησαν οι συνάδελφοι εργαζόμενοι του Μετρο και οι οποίοι κατάφεραν να δικαιωθούν σε πρώτο βαθμό (Ειρηνοδικείο), με μια απόφαση σταθμό για τα Ελληνικά αλλά και για τα Ευρωπαϊκά δεδομένα, απόφαση η οποία και ανατρέπει τη σαθρή επιχειρηματολογία των “σοφών” της οικονομίας περί διάσωσης της χώρας μέσω των μισθολογικών περικοπών.

Γιατί τώρα ; 
Σύμφωνα με τον κο Κώστα Στυλιανάκη, δικηγόρο εργατολόγο παρ’ Αρείω Πάγω, η προθεσμία υποβολής αγωγής για πάσης φύσεως διεκδικήσεις στις ΔΕΚΟ ανέρχεται στα δύο χρόνια και όχι στα πέντε που πολλοί από εμάς νόμιζαν, κάτι το οποίο καθιστά επιβεβλημένη την επίσπευση της κατάθεσής της, καθώς με τη λήξη του έτους (2012) καθίσταται πλέον εκπρόθεσμη η όποια από μέρους μας διεκδίκηση για το έτος 2010.


Δικαιολογητικά 
Εξουσιοδότηση προς το δικηγορικό γραφείο
Αντίγραφα των μηνιαίων απολαβών για τα έτη 2009(10ος / 11ος / 12ος) – 2010 – 2011 και 2012 (για το έτος 2012 έως και το μήνα Οκτώβριο), τα οποία και θα παραλάβουμε μετά από αίτησή μας στο τμήμα μισθοδοσίας, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας (Παρνασσού 6 Αγ. Ι. Ρέντης)

Επικοινωνία
Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν περεταίρω ενημέρωση και άλλες διευκρινήσεις, ας αποταθούν στο δικηγορικό γραφείο του κου Κώστα Στυλιανάκη στη διεύθυνση Καραϊσκου 106 Πειραιάς. Τηλ 210.4177892 – 6944.333706 – e-mail kostyl7@yahoo.gr.

Πρωτοβουλία Οδηγών ΕΘΕΛ - ΗΛΠΑΠ


ΠΗΓΗ

Ολοκληρώθηκε το συλλαλητήριο έξω από την Ελληνική Βουλή


 

Κλειστοί από τις δύο το μεσημέρι είναι και οι σταθμοί του μετρό στο Σύνταγμα, στον Ευαγγελισμό και στο Πανεπιστήμιο με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί πρόβλημα με την αποχώρηση αρκετών δρομέων, Ελλήνων και ξένων, από το Παναθηναϊκό στάδιο, όπου τερμάτιζαν αφού είχαν πάρει μέρος στον 30ο Κλασικό Μαραθώνιο της Αθήνας.

Η ΓΣΕΕ σημειώνει, μεταξύ άλλων, πως «η ανακοίνωση των νέων στατιστικών ποσοστών ανεργίας στο 25,4% αποκαλύπτει το τεράστιο και συνεχώς αυξανόμενο κοινωνικό και πραγματικό πρόβλημα της χώρας, αλλά και την αναγκαιότητα άμεσης και ριζικής αλλαγής της ασκούμενης οικονομικής πολιτικής».

Συνεχίζοντας, η Συνομοσπονδία αναφέρει ότι «η απαίτηση των εργαζομένων και ολόκληρης της ελληνικής κοινωνίας να μπει οριστικό τέλος στις πολιτικές λιτότητας και ανεργίας εκφράστηκε με τον πλέον χαρακτηριστικό τρόπο στο μαζικό και ειρηνικό συλλαλητήριο της Τετάρτης και θα συνεχίσει να εκφράζεται μέσα από τις νέες κινητοποιήσεις των συνδικάτων».

Περισσότεροι από 2.000 άνθρωποι βρίσκονται στο Σύνταγμα, ενώ 8.000 μέλη του ΠΑΜΕ πραγματοποίησαν πορεία προς τη Βουλή.





Μικρή ένταση επικράτησε περίπου στις 19.30, όταν ομάδα διαδηλωτών προσπάθησε να ρίξει τα προστατευτικά κιγκλιδώματα, στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη, φωνάζοντας συνθήματα κατά της αστυνομίας.


Λίγη ώρα αργότερα (21.15) δημιουργήθηκε νέα ένταση καθώς η αστυνομία προχώρησε σε μία επιχείρηση-σκούπα και απομάκρυνε τους ολιγοστούς διαδηλωτές από το οδόστρωμα.













Της συγκέντρωσης στην Ομόνοια προηγήθηκαν προσυγκεντρώσεις των εργαζομένων και συνδικάτων στις πλατείες Κάνιγγος, Βάθης, Καραϊσκάκη, Κοτζιά και στα Χαυτεία.

«Τώρα αρχίζει η σύγκρουση με τα μονοπώλια, την κυβέρνηση και την Ε.Ε. στους τόπους δουλειάς. Αυτό απαιτεί σχέδιο, οργάνωση, σταθερότητα, υπομονή, επιμονή και ταξική αδιαλλαξία. Καλούμε τα συνδικάτα και τους εργαζόμενους στην κατεύθυνση αυτή, να οργανώσουν την πάλη και η μάχη θα είναι σκληρή και αδυσώπητη» τόνισε μιλώντας σε δημοσιογράφους ο Γιώργος Πέρρος, μέλος της εκτελεστικής γραμματείας του ΠΑΜΕ.

«Ούτε βήμα πίσω από την αρχή που υπογραμμίζει ότι έξοδος από την κρίση που να υπηρετεί και τους πλουτοκράτες και τον λαό δεν υπάρχει. Όσοι υποστηρίζουν το αντίθετο παραπλανούν συνειδητά. Σπέρνουν αυταπάτες για να παθητικοποιήσουν τον λαό και να τον καταστήσουν έρμαιο των καπιταλιστών-εκμεταλλευτών» υπογράμμισε ο Κώστας Ζιώγας, μέλος του Δ.Σ. της Ομοσπονδίας Οικοδόμων, στη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ.



Ποιοι υπάλληλοι και με ποια κριτήρια μπαίνουν σε διαθεσιμότητα...

 
Συγκεκριμενοποιούνται και σύντομα θα εξειδικευθούν με ερμηνευτική εγκύκλιο του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, οι κατηγορίες, τα χαρακτηριστικά των δημοσίων υπαλλήλων και τα κριτήρια υπό τα οποία θα λειτουργήσει ο θεσμός της διαθεσιμότητας.

Σε σχετικό σημείωμα που είδε το φως της δημοσιότητας, δίδονται διαβεβαιώσεις ότι στο νέο σχήμα θα ενταχθούν μόνοι όσοι υπάλληλοι προσελήφθησαν άνευ διαγωνιστικής διαδικασίας και ότι η διαθεσιμότητα αφορά μόνο υπαλλήλους ΙΔΑΧ, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και διοικητικού.

Ερωτηματικά πάντως προκαλεί, η εισαγωγική διατύπωση ότι στόχος της ένταξης των υπαλλήλων στο Πρόγραμμα Κινητικότητας είναι η «μετακίνησή» τους προκειμένου να καλυφθούν διοικητικά κενά, σχετικά κυρίως με την εξυπηρέτηση των πολιτών ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ - ΕΝΤΑΞΗ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ


1. Ποιος είναι ο στόχος της ρύθμισης: Η ένταξη των υπαλλήλων που έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα λόγω κατάργησης των θέσεών τους, στο Πρόγραμμα Κινητικότητας έχει σκοπό τη μετακίνησή τους, προκειμένου να καλυφθούν υπαρκτά κενά στη διοίκηση, ιδίως στην εξυπηρέτηση των πολιτών και να αξιοποιηθεί καλύτερα το διοικητικό προσωπικό.

2. Εντάσσονται μόνο όσοι προσελήφθησαν χωρίς διαγωνιστική ή άλλη διαδικασία επιλογής: Επιλέχθηκαν ορισμένες μόνον θέσεις υπαλλήλων που δεν έχουν προσληφθεί με διαγωνισμό ή με διαδικασία επιλογής σύμφωνα με προκαθορισμένα και αντικειμενικά κριτήρια υπό τον έλεγχο ανεξάρτητης αρχής ή με άλλες ειδικές διαδικασίες επιλογής που περιβάλλονται με αυξημένες εγγυήσεις διαφάνειας και αξιοκρατίας. Είναι εύλογο να ξεκινά η διαδικασία με υπαλλήλους που δεν έχουν ατομικά αξιολογηθεί.

-Προφανώς, δεν αμφισβητείται σε καμία περίπτωση η νομιμότητα των προσλήψεων αυτών, οι υπάλληλοι δεν στοχοποιούνται.

3. Αφορά μόνο ΙΔΑΧ, δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, διοικητικού:

i. Αποκλειστικά υπαλλήλους που υπηρετούν με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου σε υπηρεσίες κεντρικές και περιφερειακές, του Δημοσίου, των ανεξάρτητων αρχών, των ΝΠΔΔ, των ΟΤΑ α΄ και β΄ βαθμού και των ΝΠΙΔ που ανήκουν στον δημόσιο τομέα. Δηλαδή δεν αφορά μόνιμο προσωπικό.

ii. Αποκλειστικά υπαλλήλους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Δηλαδή δεν αφορά υπαλλήλους υποχρεωτικής και πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (Υ.Ε. και Π.Ε).

iii. Αποκλειστικά υπαλλήλους των ειδικοτήτων Διοικητικού, Διοικητικού – Λογιστικού, Διοικητικού – Οικονομικού και Διοικητικών Γραμματέων. Δηλαδή δεν αφορά υπαλλήλους καμίας άλλης ειδικότητας.

4. Γιατί επιλέχθηκαν: Όπως προκύπτει από τα διαθέσιμα στοιχεία, στις εν λόγω ειδικότητες, που άλλωστε έχουν υποστηρικτικό χαρακτήρα, παρατηρείται ιδιαίτερη συγκέντρωση υπαλλήλων. Για αυτό και επιλέχθηκαν να ενταχθούν άμεσα στο σχήμα κινητικότητας, ώστε να μεταφερθούν σε υπηρεσίες όπου υπάρχουν διαπιστωμένες ανάγκες σε προσωπικό, ιδίως όπου η υποστελέχωση δημιουργεί έντονα προβλήματα και καθυστερήσεις εξυπηρέτησης του πολίτη, όπως τα ΚΕΠ, οι διευθύνσεις συντάξεων στο δημόσιο και στα ασφαλιστικά ταμεία κ.τ.λ.

5. Περιορισμοί στην έκταση εφαρμογής του μέτρου: Ο αριθμός των μετακινήσεων είναι πράγματι περιορισμένος, καθώς έχουν τεθεί τρεις περιορισμοί. Οι θέσεις αυτές καταργούνται μόνον εφόσον:

i. ο αριθμός των υπαλλήλων που εμπίπτουν στη ρύθμιση είναι μεγαλύτερος των δέκα (10) ανά υπηρεσία ή φορέα, ώστε να μην επηρεαστούν οι μικρές σε μέγεθος υπηρεσίες

ii. οι υπάλληλοι αυτοί ανέρχονται σε ποσοστό μικρότερο του 25% του συνολικού αριθμού των τακτικών υπαλλήλων (μονίμων και ΙΔΑΧ) των ως άνω κλάδων και ειδικοτήτων ανεξαρτήτως εκπαιδευτικής βαθμίδας. Αν υπερβαίνουν το 25%, οι υπηρεσίες εξαιρούνται

iii. οι υπάλληλοι αυτοί είναι λιγότεροι από το 10% του συνόλου του τακτικού προσωπικού που υπηρετεί στην υπηρεσία ανεξαρτήτως εκπαιδευτικής βαθμίδας, κλάδου και ειδικότητας, ώστε να μην προκύψουν προβλήματα λειτουργίας στις υπηρεσίες.

6. Ευαίσθητες υπηρεσίες που εξαιρούνται: Λαμβάνεται πρόνοια να εξαιρεθούν από την εφαρμογή αυτής της διάταξης ευαίσθητες υπηρεσίες όπως οι φορείς κοινωνικής ασφάλισης και φροντίδας, ο ΟΑΕΔ, τα νοσοκομεία καθώς και αρχαιολογικοί χώροι και μουσεία (δηλαδή οι υπάλληλοι που υπηρετούν στη ΓΓ Πολιτισμού του Υπουργείου Παιδείας).

7. Ταχύτητα της διαδικασίας: Οι υπάλληλοι πρόκειται να μετακινηθούν και τα διαπιστωμένα κενά να καλυφθούν το συντομότερο. Για αυτό προβλέπονται αυστηρές προθεσμίες για την υλοποίηση αυτής της διαδικασίας, για τα αρμόδια όργανα και υπηρεσίες της διοίκησης (και μάλιστα με την απειλή πειθαρχικών ποινών σε περίπτωση μη τήρησης των προθεσμιών).