EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Μέσα Μεταφοράς: τι περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό εισιτήριο


Την προώθηση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλα τα Μέσα Μεταφοράς της Αθήνας θα επιδιώξει μέχρι το τέλος του έτους ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών.

Σύμφωνα με το euro2day, πρόκειται για ένα έργο συνολικού προϋπολογισμού 94 εκατ. Ευρώπου θα πραγματοποιηθεί με σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα (ΣΔΙΤ). Η συμμετοχή του ΟΑΣΑ θα ανέλθει σε 35 εκατ. Ευρώ, ενώ τη θέση του αναδόχου για περίοδο 12ετίας διεκδικούν οι κάτωθι κοινοπραξίες:

-IΝΤRACOM IT SERVICES – INTRASOFT INTERNATIONAL – Intracom TELECOM – Intrakat
-INDRA SISTEMAS
-ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ – LG CNS
-ATESE S.A.
-ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ- UNI SYSTEMS
-ERICSSON HELLAS

Το ηλεκτρονικό εισιτήριο θα καταργήσει το συμβατικό χάρτινο και θα έχει τις εξής μορφές:

-Πολλαπλό εισιτήριο (ηλεκτρονική κάρτα μνήμης): έξυπνη κάρτα με μαγνητική ταινία στην οποία θα αποθηκεύεται συγκεκριμένος αριθμός μετακινήσεων. Θα αφορά τους περιστασιακούς χρήστες των μέσων μεταφοράς που θα μπορούν να πιστώνουν χρήματα στην κάρτα τους από ειδικά σημεία.

-Έξυπνη Κάρτα που θα αντικαταστήσει τις σημερινές μηνιαίες και ετήσιες κάρτες. Θα αφορά είτε απεριόριστες διαδρομές είτε διάρκεια και θα αφορά τους συχνούς χρήστες των αστικών συγκοινωνιών.

Θα δίνεται επίσης η δυνατότητα αγοράς ηλεκτρονικού εισιτηρίου μέσω κινητού τηλεφώνου με αποστολή sms και μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής συναλλαγής e-banking.

Στόχος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου είναι η πάταξη της λαθρεπιβίβασης στα Μέσα Μεταφοράς.

Το υπουργείο προωθεί επίσης τη δημιουργία ενός συστήματος τηλεματικής σε λεωφορεία και τρόλλεϋ, το οποίο περιλαμβάνει ένα σύστημα πληροφόρησης για τους επιβάτες μέσω ενός δικτύου 1.000 έξυπνων στάσεων, σχετικά με τον ακριβή χρόνο διέλευσης των μέσων μεταφοράς (λεωφορείων και τρόλλεϋ).

Οι επιβάτες θα μπορούν να ενημερώνονται μέσω κινητού τηλεφώνου ή ηλεκτρικού υπολογιστή.

ΠΗΓΗ

"Δώστε και σώστε": 140 εκατ. από τους εφοπλιστές από το Μνημόνιο 3

 
Μέσω του συστήματος φορολόγησης tonnage tax, το 2013 έως το 2016, η ελληνική ναυτιλιακή κοινότητα θα στηρίξει -όχι «οικειοθελώς», όπως αρχικώς είχε ειπωθεί - την ελληνική οικονομία με 140 εκατ. ευρώ.
Ο υπουργός Οικονομικών, κ. Γιάννης Στουρνάρας, πιθανότατα ύστερα από παρέμβαση του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ, απέσυρε τη λέξη «οικειοθελώς», διατηρώντας ως είχε το υπόλοιπο άρθρο.
Συγκεκριμένα, προβλέπεται ότι με «συνυποσχετικό μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και της ελληνικής ναυτιλιακής κοινότητας προσδιορίζεται ο τρόπος καταβολής και το ύψος της συνεισφοράς της τελευταίας για τη στήριξη της ελληνικής οικονομίας του σχετικού ποσού μη δυνάμενου να είναι κατώτερο των 140 εκατ. ευρώ».
Για το 2013 προβλέπονται έσοδα 80 εκατ. και το 2014 60 εκατ., ενώ τη διετία 2015-16 μηδενικά έσοδα.
Τα μηνύματα είναι δυσάρεστα και για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, αφού στον προϋπολογισμό προβλέπεται ότι, για το διάστημα 2013 – 2016, οι επιδοτήσεις για τις άγονες γραμμές μειώνονται κατά 18 εκατ. ευρώ, ενώ από αυτά τα 15 εκατ. ευρώ θα περικοπούν στη διάρκεια του 2013.

Στο 25,4% η ανεργία στην Ελλάδα. Στο 58% στους νέους ηλικίας 15-24 ετών

 
Σε νέο ιστορικό ρεκόρ, αυτό του 25,4% σκαρφάλωσε το ποσοστό της ανεργίας τον Αύγουστο του 2012, από 18,4% που ήταν τον Αύγουστο του 2011 και 24,8% τον Ιούλιο του 2012, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα η ΕΛΣΤΑΤ.
Οι απασχολούμενοι μειώθηκαν κατά 327.658 άτομα σε σχέση με τον Αύγουστο του 2011 (μείωση 8,1%) και κατά 36.597 άτομα σε σχέση με τον Ιούλιο του 2012 (μείωση 1,0%) και διαμορφώθηκαν σε 3.726.663 άτομα.
Οι άνεργοι αυξήθηκαν τον ίδιο μήνα κατά 351.666 άτομα σε σχέση με τον Αύγουστο του 2011 (αύξηση 38,4%) και κατά 23.442 άτομα σε σχέση με τον Ιούλιο του 2012 (αύξηση 1,9%), ανερχόμενοι σε 1.267.595 άτομα.
Οι οικονομικά μη ενεργοί, δηλαδή τα άτομα που δεν εργάζονται ούτε αναζητούν εργασία, αυξήθηκαν κατά 14.003 άτομα σε σχέση με τον Αύγουστο του 2011 (αύξηση 0,4%) και κατά 9.554 άτομα σε σχέση με τον Ιούλιο του 2012 (αύξηση 0,3%) και διαμορφώθηκαν σε 3.375.297.
Το μεγαλύτερο ποσοστό ανεργίας παρατηρείται στους νέους ηλικίας 15-24 ετών, όπου εκτινάχθηκε στο 58% από 45% που ήταν τον Αύγουστο του 2011. Ακολουθεί η ηλικιακή ομάδα 25-34 ετών, όπου το ποσοστό της ανεργίας αυξήθηκε σε 32,9% από 25,9%.
Στις γυναίκες το ποσοστό ανεργίας αυξήθηκε σε 29% από 22,1% ένα χρόνο νωρίτερα και στους άνδρες σε 22,7% από 15,7%.
Σε επίπεδο αποκεντρωμένης διοίκησης, τα υψηλότερα ποσοστά ανεργίας καταγράφονται σε Ήπειρο - Δυτ. Μακεδονία (28,5%) και Θεσσαλία - Στερεά Ελλάδα (26,4%) και τα χαμηλότερα στην Κρήτη (19,6%) και στο Αιγαίο (20%).

ΕΚΠΟΙΖΩ προς ΚΤΕΛ Πατρών: Είστε αφιλόξενοι, βάλτε δωρεάν τραπεζοκαθίσματα!



Μετά από αναφορές επιβατών του υπεραστικού ΚΤΕΛ Πατρών στην ΕΚΠΟΙΖΩ για τις κακές συνθήκες αναμονής των επιβατών που θέλουν να ταξιδέψουν, αλλά δεν θέλουν να καθίσουν στο κυλικείο και να έχουν επιπλέον έξοδα, εκπρόσωποι του τοπικού παραρτήματος της ΕΚΠΟΙΖΩ επισκέφθηκαν το χώρο του σταθμού, όπου και επιβεβαίωσαν τα προαναφερθέντα παράπονα.
Οι επιλογές των επιβατών είναι, είτε να πληρώσουν καθήμενοι στα 50 σερβιριζόμενα καθίσματα, είτε να στριμωχτούν σε έναν αφιλόξενο χώρο, είτε να περιμένουν όρθιοι στον εξωτερικό χώρο δίπλα στα λεωφορεία.
Για το θέμα αυτό η ΕΚΠΟΙΖΩ επισκέφθηκε τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ Αχαΐας κ. Μανωλόπουλο και του παρέδωσε επιστολή που επισημαίνει όλα τα κακώς κείμενα και του ζητεί την άμεση αποκατάσταση αξιοπρεπών συνθηκών αναμονής των επιβατών και άλλες παρεμβάσεις. Επίσης, ενημερώθηκαν η περιφέρεια και ο δήμος της Πάτρας.
Η ΕΚΠΟΙΖΩ ζητά από το ΚΤΕΛ να παράσχει με δικά του έξοδα ανθρώπινες και αξιοπρεπείς συνθήκες αναμονής επιβατών στην κεντρική αίθουσα, τοποθετώντας αξιοπρεπή δωρεάν τραπεζοκαθίσματα, σε αριθμό μεγαλύτερο αυτού των σερβιριζόμενων τραπεζοκαθισμάτων.
Να ελευθερώσει τους κοινόχρηστους χώρους, ώστε να γίνουν φιλικοί για τους επιβάτες και τέλος να αναρτήσουν όλες τις απαραίτητες διευκολυντικές και προειδοποιητικές πινακίδες και σημάνσεις (τιμοκατάλογοι κομίστρων , κινδύνων στην αποβάθρα, Χ.Υ.Κ-Χάρτη Υποχρεώσεων προς τον Καταναλωτή κ.λ.π), ώστε να ενημερώνεται ο καταναλωτής.

O Θύμιος «πήρε το όπλο του». Μετωπική με τον Μ. Βαρβιτσιώτη της ΝΔ



«Ο Μίλτος Βαρβιτσιώτης ως μεγαλοαστός που δεν ξέρει τι πάει να πει μεροκάματο, 15ωρη εργασία, κίνδυνος, ας πάψει να μου επιτίθεται, γιατί η επίθεση του αφορά όλο τον κλάδο. Με τις απόψεις και τις θέσεις του εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα. Ενώ το σύνολο των βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας θεωρούσε το αίτημά μας για απόσυρση του επίμαχου άρθρου για τις υπηρεσίες μεταφοράς πελατών ξενοδοχείων απόλυτα δίκαιο, εκείνος σήκωσε τη ‘’σημαία’’ της επανάστασης λέγοντας:
«Δεν γίνεται να το αποσύρουμε αυτό. Έπρεπε να είχαμε περάσει εδώ και χρόνια αυτό το νόμο. Δεν γίνεται να γυρίσουμε την Ελλάδα πίσω. Ποιος είναι ο Λυμπερόπουλος που θα μας επιβάλλει κανόνες;».
Ευτυχώς ο κλάδος μας δεν είναι από αυτούς που ξεχνάνε. Κι επειδή ο κ. Βαρβιτσιώτης ως μεγαλοαστός δεν αντιμετωπίζει θέμα επιβίωσης, όπως εμείς, έστω κι αν δεν είναι τιμητικό για μας, ίσως σκεφτούμε να του ζητήσουμε συσσίτιο τις επόμενες ημέρες».
Τα ανωτέρω «ανέβασε» στην ιστοσελίδα των ιδιοκτητών Ταξί Αττικής, ο πρόεδρος Θύμιος Λυμπερόπουλος.
Θυμίζουμε ότι ο κλάδος των επαγγελματιών αυτοκινητιστών, συνήθως, όποιον «βάζει στο μάτι», δεν περνάει καλά. Ρωτήστε και τον Γιάννη Ραγκούση… 

Λήγει την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου, στις 05.00, η απεργία των Ταξί

 
Την Παρασκευή 9 Νοεμβρίου, στις 05.00, λήγει η απεργία των Ταξί. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ΠΟΕΙΑΤΑ, «δώσαμε όλοι μαζί έναν αγώνα για την προάσπιση των επαγγελματικών μας δικαιωμάτων.
Παρά τις προσπάθειες , παρά τις υποσχέσεις, παρά τις πιέσεις που ασκήσαμε δεν πετύχαμε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Το νομοσχέδιο με όλα τα άρθρα ενιαία έφερε την κομματική πειθαρχία και ελάχιστες διορθώσεις έγιναν.
Αναμένουμε την δημοσίευση του νόμου ώστε από κει και πέρα να συνεχίσουμε τις προσπάθειες και το διάλογο για την έκδοση των προβλεπόμενων αποφάσεων.
Σεβόμενοι τις αποφάσεις μας, τον αγώνα και την αγωνιστικότητα των συναδέλφων που ήρθαν από την επαρχία αποφασίσαμε τη λήξη της απεργίας στις 05.00 το πρωί της Παρασκευή».
Τα ταξί αντιδρούσαν στη ρύθμιση που δίνει το δικαίωμα σε τουριστικά γραφεία και γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων να εκμισθώνουν επιβατηγά (ιδιωτικής χρήσης) αυτοκίνητα με οδηγό.

Και στα ΕΛΤΑ θα γίνεται η εξόφληση των τελών κυκλοφορίας

 
Και στα Ελληνικά Ταχυδρομεία θα γίνεται η εξόφληση των τελών κυκλοφορίας αυτοκινήτων και μοτοσικλετών, Ι.Χ. και Δ.Χ. εφέτος, πέραν της ηλεκτρονικής εκτύπωσής τους ή της πληρωμής τους στις Τράπεζες.
Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία συμβάλλουν στη διευκόλυνση των πολιτών, που μπορούν να εξοφλήσουν τα τέλη κυκλοφορίας, χωρίς καμία πρόσθετη επιβάρυνση στο εκτεταμένο δίκτυο των Ταχυδρομικών Καταστημάτων και των Ταχυδρομικών Πρακτορείων, που καλύπτει ολόκληρη τη χώρα και να παραλάβουν την απόδειξη πληρωμής που θα χρησιμοποιήσουν ως αποδεικτικό της εξόφλησης.
Όσοι δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο, ώστε να εκτυπώσουν τα σχετικά ειδοποιητήρια, έχουν τη δυνατότητα να εξοφλήσουν τα τέλη κυκλοφορίας 2013 προσκομίζοντας στα ΕΛΤΑ μόνο τον ΑΦΜ και την άδεια κυκλοφορίας του οχήματός τους.
Από φέτος καταργήθηκε η υποχρέωση προμήθειας του σχετικού σήματος, και τα τέλη θα εξοφλούνται στο δίκτυο των ΕΛΤΑ με αποδεικτικό εξόφλησης την απόδειξη πληρωμής.

Εντός του 2013 σε λειτουργία οι εφτά νέοι σταθμοί του Μετρό της Αθήνας

 
Ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων κ. Στράτος Σιμόπουλος επισκέφθηκε σήμερα την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. (ΑΜ) προκειμένου να ενημερωθεί αναλυτικά για τις εξελίξεις όσον αφορά την ανάπτυξη των Γραμμών του  Μετρό και του Τραμ στο Λεκανοπέδιο της Αττικής και στη Θεσσαλονίκη.
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. κ. Χρήστος Τσίτουρας, πλαισιωμένος από Διευθυντικά στελέχη της ΑΜ, παρουσίασε την πρόοδο εργασιών:
-Στους 7 νέους σταθμούς του Μετρό της Αθήνας που θα τεθούν σταδιακά σε λειτουργία εντός του 2013.
-Στους 6 υπό κατασκευή σταθμούς της επέκτασης του Μετρό προς τον Πειραιά.
-Στις μελέτες της ΑΜ για τις μελλοντικές επεκτάσεις του δικτύου, κυρίως όσον αφορά την νέα Γραμμή 4, την επέκταση προς Ίλιον, καθώς και τα μικρότερα έργα της ΑΜ.
-Στη δρομολογημένη επέκταση της Γραμμής του Τραμ από Ν. Φάληρο προς τον Πειραιά και στις περαιτέρω επεκτάσεις του μέσου αυτού στον Πειραιά, στο Κερατσίνι και στην Αθήνα (Σύνταγμα – πλ. Αιγύπτου).
-Στο υπό κατασκευή έργο του Μετρό Θεσσαλονίκης, στην πρόοδο του διαγωνισμού δημοπράτησης της επέκτασης προς Καλαμαριά και στις μελέτες για την ωρίμανση των νέων επεκτάσεων του Μετρό στη Θεσσαλονίκη και ειδικότερα στην επέκταση προς Σταυρούπολη, για την οποία αναμένεται η δημοπράτηση των μελετών του έργου, στις αρχές του 2013, καθώς στην επέκταση προς Εύοσμο, για την οποία προχωρούν οι διαγωνισμοί για την ανάθεση των τοπογραφικών και γεωτεχνικών ερευνών.
Αμέσως μετά την παρουσίαση ο Γενικός Γραμματέας Δημοσίων Έργων κ. Στράτος Σιμόπουλος εξέφρασε την ικανοποίησή του για την πορεία των εργασιών και τόνισε ότι το Υπουργείο στηρίζει έμπρακτα τα έργα της ΑΜ, ενώ επισήμανε την αναγκαιότητα να δοθεί ιδιαίτερη προτεραιότητα στη διαχείριση των προβλημάτων και καθυστερήσεων που έχουν παρουσιασθεί στο υπό κατασκευή έργο της Θεσσαλονίκης.
Αντίστοιχα, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε. κ. Χρήστος Τσίτουρας τόνισε ότι τα έργα του Μετρό και του Τραμ αποτελούν σημαντικό μοχλό ανάπτυξης ιδιαίτερα στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύει η Χώρα, καθώς και ότι  η ΑΜ έχει προχωρήσει με συστηματικό τρόπο στην ωρίμανση σημαντικών νέων έργων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, προκειμένου να είναι έτοιμη για δημοπράτηση αυτών στο πλαίσιο του επόμενου ΕΣΠΑ, αναζητώντας σχετική χρηματοδότηση.

«Στεγνώνει» από ρευστό το Δημόσιο. Κάτω από 500 εκατ. τα ταμειακά διαθέσιμα

 
Συναγερμός έχει σημάνει στο υπουργείο Οικονομικών από τη δραματική συρρίκνωση που παρουσιάζουν τα ταμειακά διαθέσιμα του Δημοσίου, τα οποία έχουν υποχωρήσει κάτω από τα 500 εκατ. ευρώ.
Από την άλλη οι ανάγκες του κράτους για το μήνα Νοέμβριο ξεπερνούν τα 8 δισ. ευρώ, με το μέγεθος τους να προκαλεί ίλιγγο στην κυβέρνηση από τη στιγμή που τα φορολογικά έσοδα είναι περιορισμένα και η δόση από το δάνειο της Τρόικας έχει καθυστερήσει σημαντικά.
Πρόκειται για τα ποσά που πρέπει να πληρώσει τον τρέχοντα μήνα το Δημόσιο σε μισθούς, συντάξεις και ασφαλιστικά Ταμεία, αλλά και σε προμήθειες που αντιστοιχούν στα ποσά των δανείων που έχει λάβει μέχρι στιγμής η χώρα μας από την Τρόικα.
Η κατάσταση γίνεται ιδιαίτερη ασφυκτική για την κυβέρνηση, αφού μέσα στον Νοέμβριο λήγουν έντοκα γραμμάτια αξίας 6,6 δισ. ευρώ που θα πρέπει να καλυφθούν. Όπως όλα δείχνουν, οι τίτλοι αυτοί δεν θα αποπληρωθούν με χρήματα από την δόση των 31,5 δισ. ευρώ που αναμένει διακαώς η Αθήνα, αλλά με νέες εκδόσεις εντόκων γραμματίων.
Το «θρίλερ» με την καταβολή της δόσης συνεχίζεται με όλα τα ενδεχόμενα ως προς την εκταμίευσης της να παραμένουν ανοικτά. Τελευταίες πληροφορίες έκαναν λόγο για αποδέσμευση αυτού του ποσού ακόμη και τον Δεκέμβριο, με την έγκριση να δίνεται σε νέο Eurogroup που θα ακολουθήσει μετά από αυτό της Δευτέρας 12 Νοεμβρίου.
Μετά από αυτό, η αγωνία στο οικονομικό επιτελείο βρίσκεται στο «κόκκινο», αφού το σενάριο που θέλει την χώρα μας να μην παίρνει ολόκληρη την δόση από τον μηχανισμό στήριξης βρίσκεται «επί θύραις».
Μέχρι τώρα η κυβέρνηση είχε «ψηθεί» από την δέσμευση των εκπροσώπων της Τρόικας ότι «η δόση θα απελευθερωθεί μόνο όταν ψηφισθούν τα μέτρα των 18,9 δισ. ευρώ».
«Τεστ» το οποίο θα δείξει για το τι μέλλει γενέσθαι με τη δόση του δανείου θα είναι το σημερινό στην προγραμματισμένη τηλεδιάσκεψη του Eurogroup Working Group.
Εκτός από τα σχόλια των εκπροσώπων των κρατών της ευρωζώνης ως προς το αποτέλεσμα της χθεσινοβραδινής ψηφοφορίας των μέτρων στην Βουλή, στην «ατζέντα» της συνεδρίασης θα βρεθούν θέματα που έχουν να κάνουν με την κάλυψη του χρηματοδοτικού κενού, της βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους ( σ.σ. εκκρεμεί η έκθεση από την Τρόικα).
Μέχρι το Eurogroup της προσεχούς Δευτέρας όπου εκτιμάται ότι θα υπάρξουν νεότερες αποφάσεις ως προς το «φλέγον» θέμα της δόσης, οι επιτελείς στο υπουργείο Οικονομικών θα κάθονται σε «αναμμένα κάρβουνα» εξαιτίας των πέντε ταμειακών υποχρεώσεων συνολικού ύψους 8,1 δισ. ευρώ που πρέπει να εκπληρωθούν μέσα στο Νοέμβριο.
Αυτές είναι:
1. Η κάλυψη εντόκων γραμματίων εξάμηνης διάρκειας και ποσού 1,6 δισ. ευρώ που λήγουν στις 9 Νοεμβρίου.
2. Πληρωμή μισθών και συντάξεων στο Δημόσιο στις 15 του μήνα. Απαιτείται ποσό 650 εκατ. ευρώ.
3. Αποπληρωμή εντόκων γραμματίων τρίμηνης διάρκειας και ύψους 5 δισ. ευρώ που λήγουν στις 16 Νοεμβρίου.
4. Κάλυψη αναγκών Ασφαλιστικών Ταμείων 800 εκατ. ευρώ έως τις 20 Νοεμβρίου
5. Προμήθεια 120 εκατ. ευρώ για τα δάνεια που έχει πάρει η Αθήνα από την Τρόικα (έως 30 Νοεμβρίου).

Μεγαλεία για ΟΑΣΑ και ΟΣΕ. Μέχρι και η Αν. Μέρκελ ασχολείται μαζί τους!

Πριν από μερικούς μήνες, σε συνέντευξή της στη ΝΕΤ, η καγκελάριος της Γερμανίας Αν. Μέρκελ είχε αναφερθεί στην ανάγκη απελευθέρωσης της αγοράς φορτηγών και βυτιοφόρων ΔΧ στην Ελλάδα.
Τότε, οι περισσότεροι είχαν μείνει άφωνοι, συνειδητοποιώντας το μέγεθος και τις λεπτομέρειες της πληροφόρησης που έχει η Αν. Μέρκελ για την Ελλάδα.
Πριν από μερικά 24ωρα, σε ομιλία της στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η καγκελάριος της Γερμανίας ανέφερε ότι η φοροδιαφυγή και οι προβληματικές ΔΕΚΟ είναι τα λάθη της Ελλάδας.

Η κα Μέρκελ τόνισε ότι «η Ελλάδα έκανε πολλά λάθη και τα πληρώνει. Δεν είναι δυνατό οι αστικές συγκοινωνίες να μην μπορούν να εισπράξουν τα κόμιστρα και οι φορολογικές υπηρεσίες τα έσοδα».
Μάλιστα η Καγκελάριος έκανε ειδική μνεία στον ΟΣΕ, σχολιάζοντας ότι «δεν πωλούσε αρκετά εισιτήρια ούτε για τους μισθούς των υπαλλήλων του. Δεν είναι δυνατόν κάθε φορά που πάει να γίνει μια ιδιωτικοποίηση στην Ελλάδα να κατεβαίνει ο κόσμος σε απεργία».
Όταν η κ. Μέρκελ έκανε δηλώσεις για τα φορτηγά και τα βυτία, γερμανικά μέσα ενημέρωσης αναζητούσαν για δηλώσεις ιδιοκτήτες φορτηγών ΔΧ! Τώρα, μάλλον είναι η σειρά των συνδικαλιστών σε ΟΣΕ και ΟΑΣΑ… 

Στην Επιτροπή Ανταγωνισμού της ΕΕ η εξαγορά της Olympic Air

Η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού, κατά τη συνεδρίασή της αποδέχθηκε ομόφωνα το αίτημα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και παρέπεμψε σε αυτήν... τη γνωστοποιηθείσα εξαγορά της Olympic Air από την Aegean Airlines.

Όπως αναφέρεται έκρινε ότι «ότι πληρούνται οι τυπικές και ουσιαστικές προϋποθέσεις των σχετικών διατάξεων του Κανονισμού για την παραπομπή της υπόθεσης, δεδομένου ότι η συγκέντρωση επηρεάζει σημαντικά το εμπόριο μεταξύ των κρατών μελών και τον ανταγωνισμό στην ελληνική επικράτεια και σε έτερο κράτος μέλος. Έκρινε, επίσης, ότι η προηγούμενη εξέταση της συγκέντρωσης μεταξύ των ίδιων εταιριών από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή το 2010-2011 θα διευκολύνει την αποτελεσματικότερη διαχείριση της υπόθεσης.

Στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο αρχών, η Επιτροπή Ανταγωνισμού θα συνδράμει την Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά την εξέταση της υπόθεσης».

Φανάρι γίνεται πράσινο μόνο για 1 δευτερόλεπτο!


 

Όσο και να σας φαίενται περίεργο είναι πραφματικότητα. Ένα φανάρι σε δρόμο τςη Κίνας γίνεται πράσινο μόνο για 1 δευτερόλεπτο. Όπως μπορείτε να καταλάβετε είναι αδύνατον να περάσει πάνω από 1 αυτοκίνητο τη φορά! Αμέσως μετά ανάβει το κόκκινο για πάνω από 70 δευτερόλεπτα, έτσι μπορεί κάποιος να περάσει όλη τη μέρα του στη διασταύρωση, μέχρι να καταφέρει να περάσει το δρόμο!
Δεν ξέρουμε με ποια λογική δημιουργήθηκε αυτό το φανάρι, αλλά είναι ιδιαίτερα εκνευριστικο!

Δείτε βίντεο!

Στρατόπεδο χωρίς πετρέλαιο θέρμανσης

 
Τα όσα αναφέρουν σε επιστολή τους στρατιώτες από το Κουφόβουνο του Έβρου, δείχνουν τα μεγάλα προβλήματα που έχουν προκαλέσει στις ΕΔ οι περικοπές.
Οι στρατιώτες σε επιστολή τους στο Δίκτυο Ελεύθερων Φαντάρων αναφέρουν ότι η μονάδα έχει πετρέλαιο για θέρμανση για μερικές εβδομάδες ακόμη:

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΥΦΟ ΒΟΥΝΟ ΕΒΡΟΥ

«Είμαστε φαντάροι από την 107 στο στρατόπεδο Χατζηπεντή στο μακρινό Κουφό Βουνό Έβρου. Στέλνουμε αυτό το γράμμα γιατί πραγματικά η υπομονή μας εξαντλήθηκε παρόλο που κάναμε μέχρι στιγμής μεγάλη προσπάθεια (κακώς όπως αποδεικνύεται) να δούμε τα πράγματα με τα δεδομένα τις εποχής.
Το τελευταίο διάστημα ζούμε με το μπαμπούλα του ΓΕΠΣ και την επικείμενη επιθεώρηση. Για όσους δεν το ξέρουν ακόμη έχουμε να πούμε ότι οι επιθεωρήσεις είναι μια μεγάλη απάτη. Προφανώς και στο Πεντάγωνο έχουν εικόνα για τα χάλια των περισσοτέρων στρατοπέδων. Έτσι κι αλλιώς μας θεωρούν τόσο αναλώσιμους που το μόνο που τους νοιάζει είναι η κατάσταση των όπλων. Κάθε επιθεώρηση είναι η ευκαιρία για να εντατικοποιήσουν τις αγγαρείες, να βαθύνουν την εκμετάλλευση και να ξεζουμίσουν τους φαντάρους. Στον ιδρώτα και τα ξενύχτια μας χτίζουν οι διοικητές τις καριέρες τους. Ενώ βέβαια έχουμε βάψει όλο το στρατόπεδο η κατάσταση στις τουαλέτες παραμένει απαράδεκτη. Από τις οκτώ, οι τρείς είναι εκτός λειτουργίας, ενώ και αυτές που λειτουργούν δύσκολα πλησιάζονται από τη βρώμα. Επιθεωρήσεις έγιναν και επιθεωρητές θα ξαναέρθουν. Από τη δικιά τους ευαισθησία δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα.
Το κακό είναι ότι όχι μόνο πρέπει να δουλεύουμε τσάμπα αλλά πρέπει να κοστίζουμε και λιγότερο. Δε μας φτάνει η φτώχεια μας έχουμε και τις περικοπές τους. Συχνά στις εξόδους καθόμαστε μέσα στο στρατόπεδο γιατί δεν έχουμε φράγκο να περάσουμε τη μέρα έξω. Δε σέβονται την ανέχεια μας και ακόμη και στον χρόνο που θα μπορούσαμε να είμαστε έξω μας τραβολογάνε για αγγαρείες. Σκεφτήκαμε να βγαίνουμε έξω έστω για να καθόμαστε σε ένα παγκάκι. Το προέβλεψαν όμως και αυτό και μας μείωσαν τις κινήσεις που μας μεταφέρουν στον 'πολιτισμό' και το ταξί είναι πανάκριβο, οπότε πάλι καθόμαστε μέσα και κρυβόμαστε.
Αυτό που όμως κοντεύει να μας τρελάνει τις τελευταίες μέρες είναι το γεγονός ότι το πετρέλαιο θέρμανσης φτάνει μέχρι το Δεκέμβριο. Αυτό μας ανακοίνωσε έτσι απλά ο διοικητής μας. Προφανώς νομίζει ότι ο ρόλος είναι υπεράνω ευθυνών και για όλα φταίνε οι γενικότερες περικοπές. Κάτι που μέχρι ένα σημείο είναι σωστό, αλλά και εμείς δε θα γίνουμε μπαλάκι ανάμεσα στον διοικητή και την κυβέρνηση. Είναι γελασμένοι αν νομίζουν ότι θα κάτσουμε στο στρατόπεδο χωρίς θέρμανση και με θερμοκρασίες -20! "
ΠΗΓΗ: onalert.gr

Νέα 24ωρη απεργία για αύριο 9/11/2012, προκήρυξαν τα σωματεία της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. (ΗΣΑΠ-ΜΕΤΡΟ-ΤΡΑΜ)

Ταλαιπωρίας συνέχεια για το επιβατικό κοινό της Αθήνας...
Πριν από λίγο τελείωσε το συντονιστικό των σωματείων της ΣΤΑ.ΣΥ. Α.Ε. και με απόφασή τους:

Την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2012, ο ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ (ΓΡΑΜΜΗ 1)
το ΜΕΤΡΟ (ΓΡΑΜΜΕΣ 2 και 3) και το ΤΡΑΜ ΔΕΝ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ, λόγω 24-ωρης απεργίας.

Το ελληνικό χρέος δεν είναι βιώσιμο...


«Κλειδί» για τη συνέχιση της στήριξης της Ελλάδας χαρακτήρισε την υπερψήφιση των μέτρων ο Ολι Ρεν  

«Το ελληνικό δημόσιο χρέος σαφώς δεν είναι βιώσιμο» παραδέχτηκε για πρώτη φορά χθες, μιλώντας στο Ρόιτερ, ο Ολι Ρεν, αποκλείοντας ωστόσο το ενδεχόμενο νέας αναδιάρθρωσης που θα περιλαμβάνει και τους επίσημους δανειστές.
Αντίθετα, ο επίτροπος Οικονομικών Υποθέσεων αποκάλυψε ότι οι λύσεις που εξετάζονται προκειμένου να μειωθεί το ύψος του ελληνικού δημοσίου χρέους περιλαμβάνουν αφενός την περαιτέρω μείωση του επιτοκίου για τα δάνεια που έχει λάβει η Ελλάδα από την Ευρωζώνη, αφετέρου την επιμήκυνση της περιόδου αποπληρωμής τους.
«Είναι σημαντικό να εξετάσουμε τρόπους και μέσα προκειμένου να μειώσουμε το μέγεθος του ελληνικού χρέους. Αυτό κάνουμε τώρα από κοινού με το ΔΝΤ και την ελληνική κυβέρνηση και ίσως να είναι ένας συνδυασμός παραγόντων που σχετίζονται με την αποπληρωμή και το ύψος του επιτοκίου δανεισμού στα επίσημα δάνεια» είπε ο κ. Ρεν. «Παρ' όλα αυτά, δεν βρίσκεται στην ατζέντα κούρεμα των επίσημων δανείων και δεν είναι αναγκαίο».
Ο Ολι Ρεν τόνισε ότι η υπερψήφιση του νέου πακέτου μέτρων και του προϋπολογισμού για το 2013 από το ελληνικό Κοινοβούλιο είναι απαραίτητη προκειμένου να συνεχιστούν οι διαπραγματεύσεις για νέα απομείωση του ελληνικού χρέους. Το ίδιο ισχύει και για την επιμήκυνση του ελληνικού προγράμματος οικονομικής προσαρμογής κατά δύο χρόνια, προσέθεσε ο επίτροπος.
Σχετικά με το σενάριο να αποφασιστούν από κοινού τα πακέτα βοήθειας για Ελλάδα, Κύπρο και Ισπανία, προκειμένου να είναι ευκολότερη η υπερψήφισή τους από κοινοβούλια όπως της Γερμανίας και άλλων χωρών του «σκληρού πυρήνα» της ΕΕ που δεν είναι πρόθυμες να εγκρίνουν ένα τρίτο πακέτο βοήθειας για την Ελλάδα, ο κ. Ρεν δήλωσε ότι κατανοεί τις προκλήσεις που μπορεί να προκύψουν σε ορισμένα κοινοβούλια.
«Αναμένω ότι θα πρέπει να εξετάσουμε αρκετές περιπτώσεις στα εθνικά κοινοβούλια, τουλάχιστον την περίπτωση της Ελλάδας και της Κύπρου. Οσον αφορά την Ισπανία, αυτό θα εξαρτηθεί από το αν θα υπάρξει αίτημα (βοήθειας) από την ισπανική κυβέρνηση».
Για «σημαντική, αν όχι εξαιρετική πρόοδο» που έχει σημειώσει η Ελλάδα έκανε λόγο ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Μάριο Ντράγκι, ο οποίος ωστόσο κάλεσε την ελληνική κυβέρνηση να συνεχίσει τις προσπάθειες μείωσης του ελλείμματος και εφαρμογής των μεταρρυθμίσεων, ενώ τόνισε την κρισιμότητα της χθεσινής ψηφοφορίας στη Βουλή των Ελλήνων.
Στο περιθώριο τραπεζικού συνεδρίου στη Φρανκφούρτη, ο κ. Ντράγκι είπε ότι η έγκριση του πακέτου λιτότητας είναι «ουσιαστική» για το μέλλον της χώρας, τονίζοντας μάλιστα χαρακτηριστικά πως «η μοίρα της Ελλάδας βρίσκεται στα δικά της χέρια».

Του έκοψαν τη σύνταξη και κρεμάστηκε!

 
«Δεν θα ξαναγυρίσω σπίτι γιατί αισθάνομαι άχρηστος. Δεν έχω να σας προσφέρω τίποτα» ήταν τα τελευταία λόγια που είπε στους συγγενείς του - Το πτώμα βρήκε σε δύσβατη περιοχή βοσκός...
Μπροστά σε ένα αποτρόπαιο θέαμα βρέθηκε προχθές το απόγευμα (06-11-2012) ένας αλλοδαπός βοσκός, ο οποίος ψάχνοντας ζώα από το κοπάδι του σε ορεινή βραχώδη περιοχή της Γαλατινής, αντίκρισε έναν ανθρώπινο σκελετό σε προχωρημένη αποσύνθεση να κρέμεται από βράχο!

Η κινητοποίηση των αρχών ήταν άμεση, ακολούθησε επιχείρηση περισυλλογής του αποσυντεθειμένου πτώματος για το οποίο διαπιστώθηκε ότι ανήκει σε 60χρονο συνταξιούχο, που είχε εξαφανιστεί στις 29 Αυγούστου 2012. Από τότε ο εξαφανισθείς άνδρας αναζητούνταν, αλλά δυστυχώς η κατάληξη ήταν τραγική, καθώς σύμφωνα με το e-ptolemeos.gr, βρέθηκε κρεμασμένος με τη ζώνη του από βράχο.

Ο βοσκός ειδοποίησε το αφεντικό του, στη συνέχεια ειδοποιήθηκε η αστυνομία, η οποία σε συνεργασία με την πυροσβεστική άρχισε πολύωρη επιχείρηση για να προσεγγίσει στο απόμακρο και δυσπρόσιτο από το χωματόδρομο σημείο, όπου ο άτυχος ηλικιωμένος βρέθηκε απαγχονισμένος.

Άνδρες της πυροσβεστικής φωτίζοντας με φακούς, καθώς είχε στο μεταξύ σκοτεινιάσει, αφού περπάτησαν σχεδόν μισή ώρα, παρέλαβαν το πτώμα, το έβαλαν σε ειδικό φορείο και το κατέβασαν στο χωματόδρομο, για να μεταφερθεί στη συνέχεια στο νοσοκομείο Κοζάνης.

Στο σημείο βρέθηκαν προσωπικά αντικείμενα του 60χρονου, όπως το κινητό του τηλέφωνο και το καπέλο που φορούσε την ημέρα της εξαφάνισης, τα οποία αναγνώρισαν οι οικείοι του.  Οι αστυνομικές αρχές απέκλεισαν το ενδεχόμενο της εγκληματικής ενέργειας, ενώ πρέπει να σημειωθεί ότι ο 60χρονος βρέθηκε απαγχονισμένος και μάλιστα ήταν κρεμασμένος από το βράχο με τη ζώνη του.

Υπενθυμίζεται ότι στις 29 Αυγούστου, ο 60χρονος πρώην οικοδόμος, έφυγε από το σπίτι του τις πρωινές ώρες, προκειμένου να πάει στο ΙΚΑ Σιάτιστας για τη σύνταξή του. Εκεί ενημερώθηκε ότι «κόπηκε» η πενιχρή αναπηρική σύνταξη που έπαιρνε, η οποία ήταν και ο μοναδικός οικονομικός πόρος για την οικογένειά του.
Μετά την εξέλιξη αυτή, μέσα στην απόγνωσή του, αποφάσισε να μην ξαναγυρίσει σπίτι και έφυγε σε άγνωστη κατεύθυνση. Για τελευταία φορά τον είχαν δει κάτοικοι της περιοχής, την ίδια ημέρα στις 14.00 το μεσημέρι στο ΚΤΕΛ Σιάτιστας.
Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, το κόψιμο της σύνταξης και η οικονομική ανέχεια ήταν ο καθοριστικός λόγος που τον ώθησε να βάλει τέλος στη ζωή του.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, λίγο μετά την εξαφάνιση, τηλεφώνησε για τελευταία φορά στους δικούς του, στους οποίους διεμήνυσε ότι «δεν θα ξαναγυρίσει γιατί αισθάνεται άχρηστος, καθώς δεν μπορεί πλέον να προσφέρει τίποτα».

ΠΗΓΗ

Στη Βουλγαρία μετακομίζουν οι ελληνικές εταιρείες


 

Αύξηση της τάξης του 70% το τελευταίο δωδεκάμηνο φέρεται να καταγράφει ο αριθμός των εταιρειών, ελληνικών συμφερόντων, στη Βουλγαρία, είτε αυτές έχουν συσταθεί για λόγους καθαρά φοροαποφυγής, λόγω μειωμένων συντελεστών στη γείτονα, είτε επειδή έχει μεταφερθεί από τη χώρα μας πραγματική παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα. Σύμφωνα με πληροφορίες από τη Βουλγαρία, η τάση δημιουργίας εταιρικών σχημάτων, ελληνικών συμφερόντων, αναμένεται να συνεχιστεί και την επόμενη διετία.

Το ενδιαφέρον, που εκδηλώνουν Έλληνες επιχειρηματίες, εντοπίζεται και στην ενοικίαση αποθηκών, καθώς και βιομηχανοστασίων, προκειμένου να στεγάσουν τις δραστηριότητές τους. Οι περιοχές που συγκεντρώνουν τις περισσότερες ελληνικές επιχειρήσεις είναι το Σαντάνσκι, η Σόφια και το Πλόβντιβ.
ΚΕΦΑΛΑΙΑ
Την ίδια στιγμή, τα επίσημα στατιστικά κάνουν λόγο για 3.800 επιχειρήσεις, όπου το μετοχικό κεφάλαιο είναι 100% ελληνικό, ενώ το σχετικό νούμερο φθάνει τις 15.000, εάν συνυπολογιστούν και τα μεικτά εταιρικά σχήματα.
Η Βουλγαρία διαθέτει επίσημα ελληνική επενδυτική παρουσία ύψους άνω των 3 δισ. ευρώ, με τις επιχειρήσεις της χώρας μας να έχουν δημιουργήσει τοπικά πάνω από 100.000 θέσεις εργασίας. Μάλιστα, μετά το 2006 έχει αυξηθεί τρεις φορές ο αριθμός των ελληνικών εταιρειών, που έχουν αποδώσει φόρο στη γείτονα. Ακόμη, ελληνικά επενδυτικά κεφάλαια κατευθύνθηκαν το 2011 στη Βουλγαρία, κυρίως μέσω Κύπρου, όπου έχουν δημιουργηθεί πολλά εταιρικά σχήματα, συμφερόντων της χώρας μας, αξιοποιώντας το ευνοϊκό φορολογικό καθεστώς της Μεγαλονήσου. Το φαινόμενο αυτό είναι πολύ συνηθισμένο και παρατηρείται καθόλη τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας.
Ο λόγος της μετακίνησης ελληνικών επιχειρήσεων στη Βουλγαρία δεν έχει να κάνει μόνο με το ότι είναι μέλος της Ε.Ε., αλλά γιατί συνδυάζει και τεράστια φορολογικά πλεονεκτήματα, χαμηλές ασφαλιστικές εισφορές, προσιτό κόστος αγοράς γης και ευκολία στην ίδρυση επιχειρήσεων.
Οι τομείς στους οποίους δραστηριοποιούνται κατά τεκμήριο οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν να κάνουν με την ένδυση, την κλωστοϋφαντουργία, την παραγωγή επίπλων, την ξυλεία, το αλουμίνιο, αλλά και τα τρόφιμα. Ωστόσο, υπάρχουν και περιπτώσεις κατά τις οποίες ιδρύθηκαν επιχειρήσεις από Έλληνες, με σκοπό να χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά και μόνο για αγορά ακινήτων ή για να εξαρτηθούν απ' αυτές κάποια ακριβά περιουσιακά στοιχεία, όπως πολυτελή Ι.Χ.

Η γυναίκα του Γιάννου στη λίστα Λαγκάρντ

 
Κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής του αρθρ.21 του Ν.3023/2002, για τον Έλεγχο των Οικονομικών των κομμάτων και των πολιτικών προσώπων γνωστοποιήθηκε στα μέλη της Επιτροπής επιστολή του Εισαγγελέα Οικονομικού Εγκλήματος, Γρηγορίου Πεπόνη, με την οποία ενημερώνει την Επιτροπή ότι όπως διαπιστώνεται από τον μέχρι σήμερα διεξαγόμενο έλεγχο στη «Λίστα Λαγκάρντ», σε αυτή περιλαμβάνεται το όνομα της κύριας Σταυρούλας Κουράκου, συζύγου του πρώην Υπουργού, Γιάννου Παπαντωνίου, και επισυνάπτει στοιχεία λογαριασμού από εκτυπωθέν απόσπασμα της προαναφερθείσας λίστας.
Η Επιτροπή ομόφωνα έδωσε εντολή στους ορκωτούς λογιστές να υποβάλουν άμεσα επίσημο πόρισμα, πραγματοποιώντας τον προβλεπόμενο από το νόμο 4065/2012 αναδρομικό έλεγχο. Μετά την ολοκλήρωση του πορίσματος, η Επιτροπή θα το γνωστοποιήσει στους ενδιαφερόμενους και θα ζητήσει διευκρινήσεις και εξηγήσεις από αυτούς εντός προθεσμίας είκοσι ημερών, όπως ο νόμος ορίζει.
Πηγή: enikos.gr

Τώρα- Ανεξαρτητοποιήθηκε ο Μίμης Ανδρουλάκης από το ΠΑΣΟΚ


Φωτογραφία για Τώρα- Ανεξαρτητοποιήθηκε ο Μίμης Ανδρουλάκης από το ΠΑΣΟΚ

Πριν λίγο έγινε γνωστή η απόφαση του Μίμη Ανδρουλάκη να ανεξαρτητοποιηθεί από το ΠΑΣΟΚ. Πρόκειται για μια υποκριτική κίνηση καθώς φρόντισε τα εργασιακά να τα υπερψηφίσει. Οποιαδήποτε προσπάθεια να φανεί ήρωας θα πέσει στο κενό. Η λίστα με τους 153ις προδότες περιέχουν το όνομά του.
anti-ntp.net

Ακύρωση της ιντερνετικής εκπομπής "Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ"


Αναβάλλεται επ' αόριστο η προγραμματισμένη για σήμερα ιντερνετική εκπομπή "Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΩΝ", με καλεσμένο τον Πρόεδρο του Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (Σ.Ε.Λ.Μ.Α.) κ. Αντώνη Σταματόπουλο.

Σύμφωνα με πληροφορίες που προέρχονται από συνεργάτες του Προέδρου, αιτία της αναβολής είναι καθαρά λόγοι υγείας, καθώς προέκυψε πάλι το πρόβλημα που τον ταλαιπωρεί εδώ και λίγο καιρό.

Εμείς με τη σειρά μας να ευχηθούμε περαστικά και ταχεία ανάρρωση.

Με νεότερη ανακοίνωση θα ενημερωθείτε για την επόμενη εκπομπή.

CNN: Η μιζέρια στην Ελλάδα δεν τελειώνει με τα μέτρα


 

Την εκτίμηση ότι η μιζέρια της Ελλάδας δεν τελειώνει με την ψήφιση των μέτρων απόψε από τη Βουλή, κάνει το CNN. Το αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο τονίζει ότι οι αναλυτές πιστεύουν ότι το πακέτο μπορεί να αγοράσει μόνο χρόνο για την Αθήνα και να της δώσει προσωρινή ανακούφιση, ενώ το χρέος της θα συνεχίσει να αυξάνεται.

«Οι βουλευτές θα ψηφίσουν μεταρρυθμίσεις στην αγορά εργασίας, περικοπές σε μισθούς, συντάξεις και αποζημιώσεις, που θα προστεθούν στη δυστυχία των Ελλήνων που βλέπουν το βιοτικό τους επίπεδο να μειώνεται» γράφει το CNN.

Το CNN επισημαίνει ότι η Ελλάδα θα πάρει δύο χρόνια παράτασης, ωστόσο αυτό θα αφήσει ένα χρηματοδοτικό κενό της τάξεως των 30 δισ. ευρώ, το οποίο οι Ευρωπαίοι δεν θέλουν να καλύψουν ρίχνοντας νέο χρήμα στη χώρα.

«Το πρόβλημα για τους επενδυτές σήμερα είναι ότι η οικονομία της Ελλάδας είναι πιθανό να επιδεινωθεί τον επόμενο χρόνο και είναι πολύ πιθανό να χρειαστούν πρόσθετα κεφάλαια το 2013» ανέφερε ο επικεφαλής στρατηγικός αναλυτής της Γουέλς Φάργκο Αντβάισορς (Wells Fargo Advisors) Κρίστοφερ Πολ (Christopher Paul).

Ξανά στην κυκλοφορία τα Τέμπη στις 8/11 από τις 8 το βράδυ

 
Στην κυκλοφορία παραδίδεται την Πέμπτη (8/11) από τις 8 το βράδυ και μετά η Κοιλάδα των Τεμπών.
Η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ΑΕ ανακοίνωσε ότι χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες όλων των εμπλεκομένων, κατέστη δυνατή η επιτάχυνση των εργασιών επιθεώρησης και συντήρησης των μέτρων βραχοπροστασίας στην Κοιλάδα των Τεμπών.
Μετά την ολοκλήρωση των εργασιών της τακτικής συντήρησης των μέτρων βραχοπροστασίας, η εταιρεία διαβεβαιώνει ότι η ασφάλεια στην Κοιλάδα παραμένει στα διεθνώς αποδεκτά επίπεδα και υπενθυμίζει ότι οι εργασίες τακτικής συντήρησης στην Κοιλάδα των Τεμπών θα εκτελούνται δύο φορές το χρόνο, με σκοπό τη διατήρηση του επιπέδου ασφαλείας σε σταθερά υψηλό επίπεδο.

Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι των φορολογικών αλλαγών


Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι των φορολογικών αλλαγών

Ο νέος Κώδικας Φορολογίας Εισοδήματος θα είναι έτοιμος έως το τέλος Νοεμβρίου όπως δήλωσε χθες στη Βουλή ο υφυπουργός Οικονομικών Γ. Μαυραγάνης σημειώνοντας ότι «θα στοχεύει στην απλοποίηση και τον εκσυγχρονισμό του φορολογικού συστήματος σε ό,τι αφορά τα εισοδήματα». Με τις νέες ρυθμίσεις καταργούνται τα πρόσθετα αφορολόγητα για τα προστατευόμενα παιδιά και μάλιστα αναδρομικά από τα εισοδήματα του 2012, ενώ «μαχαίρι» μπαίνει στις περισσότερες φοροαπαλλαγές από τα εισοδήματα του 2013.
Τι προβλέπει το σχέδιο
Αναλυτικά, το σχέδιο με τις φορολογικές αλλαγές που επεξεργάζεται το οικονομικό επιτελείο προβλέπει:
1) Νέα φορολογική κλίμακα για τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους με τρία μόνο φορολογικά κλιμάκια στα οποία θα αντιστοιχούν συντελεστές φόρου από 21%, 36% και 45%. Ειδικότερα, το πρώτο κλιμάκιο προβλέπεται να εκτείνεται μέχρι τις 25.000 ευρώ και να έχει συντελεστή φόρου 21%, το δεύτερο κλιμάκιο προβλέπεται να ξεκινά από τις 25.001 ευρώ, να φθάνει μέχρι τις 47.000 ευρώ και να έχει συντελεστή φόρου 36% και το τρίτο κλιμάκιο προβλέπεται να είναι το υπερβάλλον των 47.000 ευρώ και να έχει συντελεστή 45%.

Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι των φορολογικών αλλαγών

Η νέα φορολογική κλίμακα θα συνδυαστεί με την καθιέρωση ενός νέου συστήματος υπολογισμού του τελικού φόρου εισοδήματος για τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους, που θα προβλέπει σταθερή μείωση φόρου 1.950 ευρώ για εισοδήματα μέχρι 18.000 ευρώ και θα προκαλεί εμμέσως την αύξηση του αφορολογήτου ορίου από τις 5.000 στις 9.000 ευρώ. Για εισοδήματα πάνω από τις 18.000 ευρώ η έκπτωση φόρου θα μειώνεται κατά 50 ευρώ για κάθε 1.000 ευρώ εισοδήματος μέχρι το επίπεδο των 29.000 ευρώ, ενώ για εισοδήματα πάνω από 29.000 ευρώ η έκπτωση φόρου θα μειώνεται περαιτέρω κατά 100 ευρώ για κάθε 1.000 ευρώ εισοδήματος μέχρι να μηδενιστεί στο επίπεδο εισοδήματος των 43.000 ευρώ.
Από την εφαρμογή του νέου αυτού συστήματος φορολόγησης ευνοούνται κυρίως οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι με ετήσια εισοδήματα από 5.000 μέχρι 25.000 ευρώ, για τους οποίους προκύπτουν μειώσεις στις ετήσιες φορολογικές επιβαρύνσεις. Αντιθέτως, οι μισθωτοί και οι συνταξιούχοι με ετήσια εισοδήματα άνω των 25.000 ευρώ θα επιβαρυνθούν με αυξήσεις φόρων από 140 έως και 1.770 ευρώ.

Οι χαμένοι και οι κερδισμένοι των φορολογικών αλλαγών
 
2) Καθιέρωση μίνι φορολογικής κλίμακας με δυο συντελεστές 26% και 33% στα καθαρά εισοδήματα των ελεύθερων επαγγελματιών και ατομικών επιχειρήσεων. Τα εισοδήματα των φυσικών προσώπων τα οποία προέρχονται από ατομικές επιχειρήσεις ή από ελευθέρια επαγγέλματα θα φορολογούνται από το πρώτο ευρώ και μέχρι το επίπεδο των 50.000 ευρώ με συντελεστή 26% και πάνω από το επίπεδο των 50.000 ευρώ με 33%.
Το αφορολόγητο όριο καταργείται και γι' αυτούς τους φορολογούμενους. Εξαιτίας του νέου αυτού συστήματος φορολόγησης, όσοι ασκούν ατομικά επιχειρηματικές δραστηριότητες ή ελευθέρια επαγγέλματα και δηλώνουν ετήσια εισοδήματα έως και 55.000 ευρώ θα δουν τις φορολογικές επιβαρύνσεις τους να αυξάνονται κατά ποσοστά έως και 1.460%.
3) Επιβολή κλιμακωτού αυτοτελούς φόρου 13% έως 16,5% στα καθαρά εισοδήματα των αγροτών. Οι κατά κύριο επάγγελμα γεωργοί, κτηνοτρόφοι και αλιείες θα φορολογούνται πλέον ως επιτηδευματίες βάσει βιβλίων εσόδων - εξόδων, δηλαδή δεν θα δικαιούνται κανενός αφορολογήτου ορίου.
Τα καθαρά εισοδήματά τους θα προκύπτουν με αφαίρεση των λειτουργικών δαπανών τους από τα ακαθάριστα έσοδά τους και θα φορολογούνται με συντελεστή 13% μέχρι του ποσού των 50.000 ευρώ και με συντελεστή 16,5% πάνω από το όριο των 50.000 ευρώ.
4) Κατάργηση των αφορολογήτων ορίων για τα προστατευόμενα τέκνα. Τα αφορολόγητα όρια για τα παιδιά ανέρχονται σε 2.000 ευρώ για κάθε ένα από τα δύο πρώτα τέκνα του φορολογούμενου και σε 3.000 ευρώ για κάθε τέκνο από το τρίτο και τα επόμενα.
Εξαιτίας της κατάργησής τους θα προκύψει ετήσια αύξηση φόρου έως και 200 ευρώ για κάθε φορολογούμενο με ένα παιδί, 400 ευρώ για κάθε φορολογούμενο με δύο παιδιά, 700 ευρώ για κάθε τρίτεκνο και 1.240 ευρώ για κάθε πολύτεκνο με 4 παιδιά.
5) Κατάργηση των περισσοτέρων φοροαπαλλαγών. Θα πάψουν να ισχύουν οι ρυθμίσεις που προβλέπουν ότι από τον φόρο εισοδήματος που προκύπτει βάσει της φορολογικής κλίμακας αφαιρείται το 10% των δαπανών του φορολογούμενου για τόκους στεγαστικών δανείων πρώτης κατοικίας, ενοίκια κύριας κατοικίας, ενοίκια παιδιών που σπουδάζουν, δίδακτρα φροντιστηρίων, ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Θα εξακολουθούν να εκπίπτουν μόνο οι δαπάνες για νοσήλια, ιατρικές επισκέψεις και εξετάσεις, δωρεές, χορηγίες και διατροφή προς την πρώην ή τον πρώην σύζυγο.

ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΒΟΥΡΓΑΝΑ
ΠΗΓΗ

Συλλαλητήριο της ΓΣΕΕ την Κυριακή στο Σύνταγμα


Συλλαλητήριο της ΓΣΕΕ την Κυριακή στο Σύνταγμα

Νέο συλλαλητήριο αναμένεται να πραγματοποιήσει η ΓΣΕΕ στο Σύνταγμα, στις 5 το απόγευμα της Κυριακής, ημέρα ψήφισης του προϋπολογισμού.
Οπως αναφέρει σε σημερινή της ανακοίνωση, την ερχόμενη Τετάρτη 14 Νοεμβρίου στο πλαίσιο της Πανευρωπαϊκής κινητοποίησης η ΓΣΕΕ θα πραγματοποιήσει τρίωρη στάση εργασίας, από τις 12.00-15.00 το μεσημέρι και συλλαλητήριο στις 13.00 στην Πλατεία Κλαυθμώνος.

Αντιδρούν στο «εισιτήριο» των 25 ευρώ οι νοσοκομειακοί γιατροί


Αντιδρούν στο «εισιτήριο» των 25 ευρώ οι νοσοκομειακοί γιατροί


Την έντονη αντίδραση των νοσοκομειακών γιατρών προκαλεί το «εισιτήριο» των 25 ευρώ για κάθε ασθενή που πρόκειται να εισαχθεί για νοσηλεία.
Ο πρόεδρος της Ένωσης Νοσοκομειακών Γιατρών (ΟΕΝΓΕ), Δημήτρης Βαρνάβας, ανέφερε ότι «μόνο διεστραμμένα μυαλά θα μπορούσαν να έχουν συγγράψει τις ρυθμίσεις που περιλαμβάνονται στο Μνημόνιο, που έρχεται σήμερα προς ψήφιση στη Βουλή και αφορούν τις νέες δραματικές επιβαρύνσεις στους ασθενείς», προσθέτοντας ότι «επιδιώκουν να καταστήσουν τα νοσοκομεία απροσπέλαστα στους φτωχούς και αδύναμους συνανθρώπους μας, τους οποίους θα αναγκάζουν σε αυτοσχέδιες κατ' οίκον θεραπείες και οδυνηρό τέλος από τα εγκόσμια».
Ο κ. Βαρνάβας ανακοίνωσε ότι οι νοσοκομειακοί γιατροί αποφάσισαν να ανοίξουν τα νοσοκομεία στους άπορους και ανασφάλιστους κάθε Τετάρτη στην αρχή και, στη συνέχεια, περισσότερες μέρες της εβδομάδας και ζητούν τη στήριξη όλων των κοινωνικών φορέων, ώστε, όπως αναφέρουν, να υλοποιήσουν αυτό το δύσκολο, αλλά αναγκαίο εγχείρημα για την επιβίωση της ελληνικής κοινωνίας.
Για κατεδάφιση των κοινωνικών, ασφαλιστικών και συνταξιοδοτικών δικαιωμάτων, κάνει λόγο ο Πανελλήνιος Φαρμακευτικός Σύλλογος (ΠΦΣ), ο οποίος το Σάββατο θα πραγματοποιήσει Γενική Συνέλευση για να καθορίσει την περαιτέρω στάση του.

ΠΗΓΗ

Προβλήματα λόγω θυελλωδών ανέμων


Προβλήματα λόγω θυελλωδών ανέμων

Θυελλώδεις άνεμοι, έντασης έως και 9 μποφόρ, πνέουν σε πολλές θαλάσσιες περιοχές, με αποτέλεσμα να έχουν δημιουργηθεί προβλήματα στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.

Απο τον Πειραιά δεν πραγματοποιούνται τα δρομολόγια των πλοίων για Κυκλάδες, Χίο και Μυτιλήνη. Επίσης δεν γίνονται τα δρομολόγια των υδροπτέρυγων για Πόρο.

Από το λιμάνι του Λαυρίου απαγορεύτηκε ο απόπλους των πλοίων για Κέα και Κύθνο, ενώ από τη Ραφήνα δεν γίνονται τα δρομολόγια για τις Κυκλάδες και το Μαρμάρι.

Σύμφωνα με την ΕΜΥ θυελλώδεις άνεμοι έντασης 9 μποφόρ πνέουν σε βορειοδυτικό, νοτιοδυτικό και νοτιανατολικό Αιγαίο, Ικάριο και δυτικό Κρητικό.

Εβρισε Σαμαρά, Στουρνάρα αλλά ψήφισε η Θεοδώρα


Εβρισε Σαμαρά, Στουρνάρα αλλά ψήφισε η Θεοδώρα

Το χθεσινό «θέατρο του παραλόγου» στη Βουλή είχε, όμως, και άλλες πράξεις... Σύμφωνα με το Εθνος, πρωταγωνίστρια σε μία από αυτές ήταν η βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Θεοδώρα Τζάκρη, η οποία πήρε τον λόγο νωρίς το απόγευμα. Αφού πέρασε «γενεές δεκατέσσερις» τον πρωθυπουργό και τον υπουργό Οικονομικών, με φράσεις... καφενείου («καλά τα παραμύθια σας κ. Στουρνάρα, αλλά δεν σας πιστεύει κανείς, ούτε εσάς ούτε τον κ. Σαμαρά»), και αφού χαρακτήρισε τον Γ. Στουρνάρα «υπάλληλο του ΣΕΒ» και «συντάκτη των νον πέιπερ της τρόικας», ανακοίνωσε ότι θα ψηφίσει («με το πιστόλι στον κρόταφο») τα μέτρα!

Κατάληψη στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ


 

Σε κατάληψη στα κεντρικά γραφεία της ΔΕΗ προχώρησε σήμερα το πρωί η ΓΕΝΟΠ. Όπως αναφέρει η κατάληψη γίνεται για να αποτραπούν οι αυξήσεις στα τιμολόγια της ΔΕΗ, τα «παιχνίδια» στην αγορά ηλεκτρικής ενέργειας εις βάρος της ΔΕΗ, αλλά και να μην ψηφιστεί ο προϋπολογισμός. Η ΓΕΝΟΠ συνεχίζει μέχρι στιγμής τις κινητοποιήσεις, που ξεκίνησαν το βράδυ της Δευτέρας με επαναλαμβανόμενες 48ωρες απεργίες, χωρίς προβλήματα ως τώρα στην ηλεκτροδότηση.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Πολιόρκησαν την Α’ ΔΟΥ Πατρών


 

Οι αντιεξουσιαστές έσπασαν την πόρτα της εισόδου της Α΄ ΔΟΥ, αλλά τελικά δεν μπήκαν στο κτίριο...

Λίγο πριν τις 23:00 το βράδυ, όπως διαβάζουμε στο PatrasTimes, στη διασταύρωση των οδών Αγ. Νικολάου και Κανακάρη, και συγκεκριένα στο κτίριο που στεγάζεται η Α΄ΔΟΥ Πατρών.
ομάδα 100 αντιεξουαστών, οι οποίοι ξεκίνησαν συγχρόνως από την πλατεία Γεωργίου και το παράρτημα του Πανεπιστημίου, είχε περικυκλώσει το κτίριο και απειλούσε να μπει σε αυτό.

Επικράτησε ένταση, ωστόσο αν και έσπασαν την πόρτα, οι αντιεξουσιαστές δε μπήκαν στο κτίριο...



Στο σημείο υπάρχουν ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις.

Πέρασαν τα μέτρα με 153 ψήφους. Διαγραφές βουλευτών


 

Με 6 διαγραφές βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και μίας από τη ΝΔ, πέρασαν με 153 ψήφους τα μέτρα:

Συνολικά ψήφισαν 299 και συγκεκριμένα ψήφισαν: 153 Ναι, 128 ψήφισαν ΟΧΙ, 18 ψήφισαν ΠΑΡΩΝ
Δεν προσήλθε ο Κώστας Σκανδαλίδης, οι Μ. Κασσής και Θ. Παραστατίδης έδωσαν αρνητική ψήφο, η Αντζελα Γκερέκου δήλωσε παρούσα και ο Μάρκος Μπόλαρης παρών. Ο Μιχάλης Κασαπίδης από την ΝΔ ψήφησε παρών. Από την ΔΗΜΑΡ καταψήφισε ο Οδυσσέας Βουδούρης

Η ψηψοφορία ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα με τα μέτρα να υπερψηφίζονται με 153 ψήφους, οι οποίες προήλθαν από τους 126 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας και τους 27 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

5 νέες υπηρεσίες από το TAXISNET


 

Απλοποιημένες υπηρεσίες για τους πολίτες, εντάσσει στο αμέσως επόμενο διάστημα στο TAXISnet, η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων. Οι υπηρεσίες θα διευκολύνουν τις συναλλαγές των πολιτών με το υπουργείο Οικονομικών και θα μειώσουν στο ελάχιστο τις επιπτώσεις από την συγχώνευση των ΔΟΥ.

Ειδικότερα, για όλες τις συχνά χρησιμοποιούμενες συναλλαγές δεν θα υπάρχει πλέον ανάγκη επίσκεψης στις ΔΟΥ, δεδομένου ότι ήδη το TAXISnet παραλαμβάνει ηλεκτρονικά πλειάδα δηλώσεων.

Αναλυτικότερα, όσον αφορά στη πληρωμή οποιασδήποτε βεβαιωμένης μη ρυθμισμένης οφειλής στο σύνολο της ή μέρος αυτής με όλα τα τραπεζικά προϊόντα (έναρξη παροχής της υπηρεσίας, Νοέμβριος 2012), ο πολίτης θα μπορεί στον υπολογιστή του, από την εικόνα των βεβαιωμένων μη ρυθμισμένων οφειλών που θα βλέπει, να τυπώνει για όποια οφειλή θέλει “Ταυτότητα Οφειλής (ΤΟ)”, με την οποία θα μπορεί να πληρώνει όποτε θέλει όποιο ποσό θέλει, χρησιμοποιώντας την ίδια ΤΟ μέσα από τα προϊόντα πληρωμής που υποστηρίζει η τράπεζα του, όπως στο γκισέ, σε ΑΤΜ, μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής( Web Banking, Phone Banking).

Επίσης για πληρωμή οποιασδήποτε δόσης ρυθμισμένης οφειλής με όλα τα τραπεζικά προϊόντα (Δεκέμβριος 2012), ο πολίτης θα μπορεί στον υπολογιστή του, από την εικόνα των ρυθμίσεων που θα βλέπει να τυπώνει για όποια ρύθμιση θέλει "Ταυτότητα Ρυθμισμένης Οφειλής (ΤΡΟ)" με την οποία θα μπορεί να πληρώνει κάθε δόση χρησιμοποιώντας την ίδια ΤΡΟ μέσα από τα προϊόντα πληρωμής που υποστηρίζει η τράπεζα του, όπως στο γκισέ, σε ΑΤΜ, μέσω ηλεκτρονικής τραπεζικής (Web Banking, Phone Banking).

Αναφορικά με την ηλεκτρονική υποβολή μισθωτηρίων ενοικίασης (Δεκέμβριος 2012), ο ιδιοκτήτης του ακινήτου θα μπορεί από τον υπολογιστή του να υποβάλει ηλεκτρονικά το μισθωτήριο και αυτόματα θα ενημερώνεται και ο ενοικιαστής με το περιεχόμενο του μισθωτηρίου.

Σχετικά με την αγορά παραβόλου για κάθε χρήση με όλα τα τραπεζικά προϊόντα (Ιανουάριος 2013), ο πολίτης θα μπορεί στον υπολογιστή του να επιλέγει το παράβολο που χρειάζεται σε κάποια υπηρεσία, να τυπώνει έναν Κωδικό με το αντίστοιχο ποσό και να αγοράζει το παράβολο του μέσα από τα προϊόντα πληρωμής που υποστηρίζει η τράπεζα του, στο γκισέ, σε ΑΤΜ, στο Web Banking. Με τον κωδικό και μόνο θα πηγαίνει στην υπηρεσία που θέλει να χρησιμοποιήσει το παράβολο, η οποία στη συνέχεια μέσα από τον υπολογιστή της θα διαπιστώνει την εξόφληση του παραβόλου.

Τέλος, για την πληρωμή οποιασδήποτε οίκοθεν πληρωμής με όλα τα τραπεζικά προϊόντα (Ιανουάριος 2013), ο πολίτης θα μπορεί στον υπολογιστή του να τυπώνει έναν Κωδικό με το αντίστοιχο ποσό που πρέπει να πληρωθεί οίκοθεν και να το εξοφλεί μέσα από τα προϊόντα πληρωμής που υποστηρίζει η τράπεζα του, στο γκισέ, σε ΑΤΜ, στο Web Banking. Με τον κωδικό και μόνο θα πηγαίνει στην υπηρεσία που θέλει να χρησιμοποιήσει την οίκοθεν πληρωμή, η οποία στη συνέχεια μέσα από τον υπολογιστή της θα διαπιστώνει την εξόφληση.

Xωρίς ΜΕΤΡΟ την Πέμπτη - Πως θα κινηθούν τα Μέσα Μεταφοράς



 

Διαβάστε αναλυτικά στο Newsit ποια μεσα μαζικής μεταφοράς θα κινηθούν κανονικά αύριο και σε ποια μέσα οι εργαζόμενοι τραβάνε χειρόφρενο...ξανά, ταλαιπωρώντας χιλιάδες επιβάτες.
Παρά το γεγονός πως τα δύο μεγαλύτερα συνδικάτα της χώρας, ΓΣΕΕ - ΑΔΕΔΥ, δεν έχουν εξαγγείλει απεργία για την Πέμπτη, ωστόσο οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους.

Ο περισσότερος κόσμος βέβαια που έχει ταλαιπωρηθεί τρεις μέρες τώρα και ψάχνει να βρει πως θα πάει στη δουλειά του λέει πως δεν αντέχει μια ακόμη μέρα απεργίας και μάλιστα στα πιο δημοφιλή μέσα μεταφοράς δηλαδή στο μετρό και στα τρένα τα οποία χρησιμοποιούν χιλιάδες επιβάτες.

ΔΕΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ:
- ΜΕΤΡΟ
- ΗΣΑΠ (τρένα)
- ΤΡΑΜ

Χωρίς ταξί και αύριο η πρωτεύουσα καθώς οι αυτοκινητιστες συνεχίζουν τις κινητοποιήσεις τους ωστόσο ενδεχομένως αυτή η απόφαση μπορεί να αλλάξει αργότερα το βράδυ καθώς υπάρχουν σοβαρές διαφωνίες μεταξύ των μελών του ΔΣ του ΣΑΤΑ.

ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ:
- ΟΑΣΑ (λεωφορεία)
- ΗΛΠΑΠ (τρόλεϊ)
- Προαστικός
- ΟΣΕ