EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Στους δρόμους και πάλι χιλιάδες Ισπανοί

Σχεδόν 60.000 άνθρωποι συμμετείχαν σήμερα σε διαδήλωση στη Μαδρίτη που διοργάνωσαν τα συνδικάτα, διαμαρτυρόμενοι κατά των αυστηρών μέτρων λιτότητας με σύνθημα: «Θέλουν να καταστρέψουν τη χώρα. Πρέπει να τους σταματήσουμε», όπως έγραφε ένα πανό.

Διαδηλώσεις διοργανώθηκαν σήμερα σε 56 ισπανικές πόλεις και το κίνημα διαμαρτυρίας στη χώρα όχι μόνο δεν φαίνεται να υποχωρεί, αλλά αναμένεται να κλιμακωθεί και με γενική απεργία τον Νοέμβριο.

Οι διαδηλωτές υποστηρίζουν ότι τα μέτρα λιτότητας θα αυξήσουν το ποσοστό ανεργίας και την ανασφάλεια στον εργασιακό χώρο σε μια χώρα που βιώνει την δεύτερη ύφεση μέσα σε τρία χρόνια και όπου το ποσοστό της ανεργίας έχει φτάσει σε σημείο-ρεκόρ. Το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα σχεδόν αγγίζει το 25% και το 50% των ανέργων είναι νέοι.

Η κυβέρνηση του πρωθυπουργού Μαριάνο Ραχόι έχει επιβάλει αυστηρά μέτρα λιτότητας κατά τους εννέα μήνες που βρίσκεται στην εξουσία και τα συνδικάτα δηλώνουν ότι θα κατέβουν σε γενική απεργία αν η κυβέρνηση δεν προχωρήσει στην διεξαγωγή δημοψηφίσματος για την εφαρμογή των μέτρων.

Δημοσκόπηση της εφημερίδας Ελ Παϊς που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα έδειξε ότι το 77% των Ισπανών στηρίζουν τους διαδηλωτές, ενώ το 90% και πλέον εκτιμούν ότι οι διαδηλώσεις θα γίνουν συχνότερες.

Η κυβέρνηση έχει χάσει μεγάλο ποσοστό της δημοτικότητάς της και είναι αναγκασμένη να πείσει τους επενδυτές ότι θα μπορέσει να ελέγξει τις κοινωνικές αναταραχές και να προχωρήσει στην εφαρμογή των μέτρων.

Το δικαίωμα του διαδηλώνειν έχει γίνει «καυτό» θέμα συζήτησης στην Ισπανία από τις 25 Σεπτεμβρίου που μια διαδήλωση κατέληξε σε 35 συλλήψεις και στον τραυματισμό 64 ανθρώπων.

Αποπειράθηκε να κλέψει την τσάντα νοσηλευομένης

Αστυνομικοί του τμήματος Ασφάλειας Νεάπολης συνέλαβαν 38χρονο ημεδαπό, ο οποίος προσπάθησε να αφαιρέσει τσάντα 61χρονης η οποία βρισκόταν σε νοσοκομείο της πόλης. Σε βάρος του συλληφθέντος σχηματίστηκε δικογραφία για «απόπειρα κλοπής», σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο.

Με αφορμή το περιστατικό αυτό, η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης συνιστά σε όσους πηγαίνουν στα εξωτερικά ιατρεία των νοσοκομείων ή σε όσους πρόκειται να εισαχθούν σε νοσοκομείο για νοσηλεία, να είναι ιδιαίτερα προσεχτικοί με τα χρηματικά ποσά, αλλά και ενδεχομένως πολύτιμα αντικείμενα που θα έχουν μαζί τους.

Προσαγωγές από την αστυνομία για την κατάληψη σε κτίριο της ΔΕΗ


 

Διμοιρίες των ΜΑΤ απομάκρυναν τους συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ που ήταν μπροστά και μέσα στο κτίριο Πληροφοριακών Συστημάτων της ΔΕΗ στην οδό Μεσογείων, λίγο πριν τις 11 το βράδυ της Κυριακής, χωρίς να σημειωθούν επεισόδια.
Σύμφωνα με τα όσα μεταδίδει στην ιστοσελίδα του mega, η αστυνομία προχώρησε σε προσαγωγές, μεταξύ αυτών και του προέδρου της ΓΕΝΟΠ ΔΕΗ, Νίκου Φωτόπουλου και μελών του προεδρείου που βρίσκονταν μέσα στο κτίριο.

Νωρίτερα είχε γίνει γνωστό, ότι η ΓΕΝΟΠ -με βάση τα όσα γνωστοποίησε ο πρόεδρος της, Νίκος Φωτόπουλος, προχώρησε σε κατάληψη του κτιρίου Πληροφοριακών Συστημάτων της ΔΕΗ στην οδό Μεσογείων 190-194.

Ο λόγος, σύμφωνα με τον κ. Φωτόπουλο, ήταν προκειμένου να αναζητηθούν στοιχεία σχετικά με το τέλος ακινήτων που εισπράττεται μέσω των λογαριασμών ρεύματος τα οποία κατά τον ίδιο συνιστούν σκάνδαλο απέναντι στο φτωχό λαό.

Ο πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ ανέφερε ότι η κατάληψη θα συνεχιζόταν έως ότου τεκμηριωθούν τα συγκεκριμένα στοιχεία, τα οποία, πιθανώς, θα παρουσιαστούν αύριο σε συνέντευξη Τύπου και θα κατατεθούν στον εισαγγελέα.
Η ΓΕΝΟΠ υποστήριζε ακόμη ότι η κατάληψη έγινε επειδή υπάρχει κίνδυνος να χαθούν τα στοιχεία αυτά, από τα οποία πιθανώς θα προκύψει και νομικό σκάνδαλο.


Πηγή:www.capital.gr

Την Τρίτη το συλλαλητήριο ΓΣΕΕ -ΑΔΕΔΥ


 

Τρίωρη παναττική στάση εργασίας από τις 12:00 το μεσημέρι έως τις 3.00 το απόγευμα και συλλαλητήριο στις 13.00 μετά το μεσημέρι στην πλατεία Συντάγματος θα πραγματοποιήσουν την ερχόμενη Τρίτη 9 Οκτωβρίου, οι εργαζόμενοι στον δημόσιο και τον ιδιωτικό Τομέα, ενόψει της επίσκεψης της Μέρκελ στην Ελλάδα.

Τις κινητοποιήσεις αποφάσισαν τα προεδρεία της ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, προκειμένου οι εργαζόμενοι να έχουν τη δυνατότητα να εκφράσουν την αντίθεσή τους, «στην πολιτική που ακολουθείται από τον ηγετικό πυρήνα της Ευρωπαϊκής Ένωσης» όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην κοινή ανακοίνωση των τριτοβάθμιων σωματείων.

«Οι εργαζόμενοι, οι συνταξιούχοι και οι άνεργοι δεν αντέχουν άλλο την τιμωρητική πολιτική της Ευρωπαϊκής Ένωσης που αντί να λύνει τα προβλήματα της χώρας, εξαθλιώνει την κοινωνία και βουλιάζει σε αδιέξοδα και ύφεση την οικονομία», καταλήγει η ανακοίνωση.

Για την Δευτέρα 8 Οκτωβρίου ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ έχουν εξαγγείλει συλλαλητήριο για τις 6 το απόγευμα στο Σύνταγμα μπροστά από το υπουργείο Οικονομικών.

Σχεδιάζουν νέο χαράτσι στα ενοίκια. Ποιους αφορά


Μετά τα σχέδια για επιβολή φόρου ιδιοκατοίκησης που δεν τελεσφόρησε, το υπουργείο Οικονομικών επαναφέρει στο τραπέζι ένα μέτρο της περασμένης χρονιάς που αφορά εκ νέου τους ιδιοκτήτες ακινήτων, σε μια προσπάθεια να κλείσουν οι μαύρες τρύπες των κρατικών ταμείων.

Συγκεκριμένα, Υπουργείο και Τρόικα σχεδιάζουν την επιβολή φόρων ακόμη και σε ακίνητα λίγων τετραγωνικών προωθώντας ρύθμιση που προβλέπει την αυτοτελή φορολόγηση των εισοδημάτων από ενοίκια με συντελεστή 20%.

Η ρύθμιση αυτή σημαίνει αυτομάτως ότι οι φορολογούμενοι με εισοδήματα που προέρχονται αποκλειστικά από ακίνητα θα χάσουν το αφορολόγητο όριο των 5.000 ευρώ και τα πρόσθετα αφορολόγητα όρια για τα προστατευόμενα τέκνα.

«Θύματα» μιας τέτοιας εξέλιξης θα είναι όσοι φορολογούμενοι αποκτούν εισοδήματα από 1.000 έως 35.000 ευρώ το χρόνο προερχόμενα από εκμισθώσεις ακινήτων, δηλαδή περίπου 1.000.000 μικροϊδιοκτήτες.

Ο Πρόεδρος των ιδιοκτητών ακινήτων Στράτος Παραδιάς μιλώντας στη zougla.gr κάνει λόγο για «καταλήστευση των μικροϊδιοκτητών σε περίπτωση της υποχρεωτικής επιβολής του συγκεκριμένου φόρου.

«Για παράδειγμα, μια χήρα η οποία έχει ως μοναδικό εισόδημα ενοίκια της τάξης των 5.000 ευρώ, με αυτόν τον φόρο καλείται να πληρώσει 1.500 στην εφορία, κάτι που σήμερα δεν ισχύει. Πλήττονται άμεσα οι μικροϊδιοκτήτες» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Παραδιάς.

«Στην περίπτωση, όμως, που ο φόρος είναι προαιρετικός, αυτό αποτελεί ένα θετικό μέτρο καθώς οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να επιλέγουν τον τρόπο της φορολόγησής τους» εκτιμά ο Πρόεδρος των ιδιοκτητών ακινήτων.

Δείτε ποιους επηρεάζει η συγκεκριμένη ρύθμιση:

• Κάθε ιδιοκτήτης ακινήτων χωρίς παιδιά και με ετήσιο εισόδημα μέχρι 5.000 ευρώ, ο οποίος ήταν μέχρι σήμερα αφορολόγητος, θα πληρώνει φόρο εισοδήματος που θα φθάνει μέχρι και τα 1.000 ευρώ. Ο φόρος αυτός θα προσαυξάνεται περαιτέρω κατά 55% με την επιβολή προκαταβολής φόρου έναντι του επόμενου οικονομικού έτους. Συνεπώς, η τελική φορολογική επιβάρυνση για κάθε ιδιοκτήτη με ετήσιο εισόδημα από ενοίκια μέχρι 5.000 ευρώ θα φθάνει τα 1.550 ευρώ.

• Κάθε ιδιοκτήτης ακινήτων με ένα παιδί και με ετήσιο εισόδημα μέχρι 7.000 ευρώ, ο οποίος ήταν μέχρι σήμερα αφορολόγητος, θα πληρώνει φόρο εισοδήματος που θα φθάνει μέχρι και τα 1.400 ευρώ. Ο φόρος αυτός θα προσαυξάνεται περαιτέρω κατά 55% με την επιβολή προκαταβολής φόρου έναντι του επόμενου οικονομικού έτους, οπότε η τελική φορολογική επιβάρυνση κάθε ιδιοκτήτη με ένα παιδί και ετήσιο εισόδημα από ενοίκια μέχρι 7.000 ευρώ θα φθάνει μέχρι και τα 2.192 ευρώ.

• Κάθε ιδιοκτήτης ακινήτων με δυο παιδιά και με ετήσιο εισόδημα μέχρι 9.000 ευρώ, ο οποίος ήταν μέχρι σήμερα αφορολόγητος, θα πληρώνει φόρο εισοδήματος που θα φθάνει μέχρι και τα 1.800 ευρώ. Ο φόρος αυτός θα προσαυξάνεται περαιτέρω κατά 55% με την επιβολή προκαταβολής φόρου έναντι του επόμενου οικονομικού έτους. Συνεπώς, τελική φορολογική επιβάρυνση κάθε ιδιοκτήτη με 2 παιδιά και ετήσιο εισόδημα από ενοίκια μέχρι 9.000 ευρώ θα φθάνει μέχρι τα 2.700 ευρώ!

• Κάθε ιδιοκτήτης ακινήτων με τρία παιδιά και με ετήσιο εισόδημα μέχρι 12.000 ευρώ, ο οποίος μέχρι σήμερα ήταν αφορολόγητος, θα πληρώνει φόρο εισοδήματος που θα φθάνει μέχρι και τα 2.400 ευρώ. Ο φόρος αυτός θα προσαυξάνεται περαιτέρω κατά 55% με την επιβολή προκαταβολής φόρου έναντι του επόμενου οικονομικού έτους, οπότε η τελική φορολογική επιβάρυνση κάθε ιδιοκτήτη με 2 παιδιά και ετήσιο εισόδημα από ενοίκια μέχρι 12.000 ευρώ θα φθάνει τα 3.720 ευρώ.

• Κάθε ιδιοκτήτης ακινήτων με τέσσερα παιδιά και με ετήσιο εισόδημα μέχρι 15.000 ευρώ, ο οποίος ήταν μέχρι σήμερα αφορολόγητος, θα πληρώνει φόρο εισοδήματος που θα φθάνει μέχρι και τα 3.000 ευρώ. Ο φόρος αυτός θα προσαυξάνεται περαιτέρω κατά 55% με την επιβολή προκαταβολής φόρου έναντι του επόμενου οικονομικού έτους, οπότε η τελική φορολογική επιβάρυνση κάθε ιδιοκτήτη με 4 παιδιά και ετήσιο εισόδημα από ενοίκια μέχρι 15.000 ευρώ θα φθάνει τα 4.650 ευρώ.

• Οι ιδιοκτήτες χωρίς παιδιά και με ετήσια εισοδήματα πάνω από 5.000 ευρώ και μέχρι 30.000 ευρώ θα υποστούν πρόσθετες φορολογικές επιβαρύνσεις που θα κυμαίνονται από 680 έως και 1.780 ευρώ.

• Οι ιδιοκτήτες με 1 παιδί και με ετήσια εισοδήματα πάνω από 7.000 ευρώ και μέχρι 35.000 ευρώ θα υποστούν πρόσθετες φορολογικές επιβαρύνσεις που θα κυμαίνονται από 130 έως και 1.980 ευρώ.

• Οι ιδιοκτήτες με 2 παιδιά και με ετήσια εισοδήματα πάνω από 9.000 ευρώ και μέχρι 35.000 ευρώ θα υποστούν πρόσθετες φορολογικές επιβαρύνσεις που θα κυμαίνονται από 330 έως και 2.180 ευρώ.

• Οι ιδιοκτήτες ακινήτων με ετήσια εισοδήματα πάνω από 35.000 ευρώ θα ωφεληθούν με φοροελαφρύνσεις που θα είναι μεγαλύτερες όσο υψηλότερα είναι τα εισοδήματά τους. Zougla.gr

Αναστολή των κινητοποιήσεων έναντι του ΕΟΠΥΥ αποφάσισαν γιατροί και ιδιωτικές κλινικές


 

Την αναστολή των κινητοποιήσεων για τους συμβεβλημένους με τον ΕΟΠΥΥ γιατρούς και τους εκπροσώπους των κλινικών και των διαγνωστικών κέντρων, που είχε εξαγγείλει ότι θα ξεκινούσαν από τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012, ανακοίνωσε το Σάββατο ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών.

Σε ανακοίνωση του Συλλόγου αναφέρεται πως δίδεται «το περιθώριο στον Υπουργό Οικονομικών να επανεξετάσει τη χρηματοδότηση του ΕΟΠΥΥ, λαμβάνοντας υπόψιν ότι πρέπει να αποφευχθεί η ταλαιπωρία του ασφαλισμένου πολίτη και ταυτόχρονα να κατοχυρωθεί η αποπληρωμή των παρόχων υγείας και ο συμψηφισμός των χρεών τους».

«Περιμένουμε άλλη μία εβδομάδα, μέχρις ότου ο Υπουργός Οικονομικών αποσαφηνίσει τον τρόπο και το χρονοδιάγραμμα πληρωμής των παρόχων υγείας, οπότε θα επανεξετάσουμε τη στάση μας και θα αποφασίσουμε εκ νέου τις περαιτέρω κινητοποιήσεις μας» καταλήγει η ανακοίνωση.

Επίσης, η Πανελλήνια Ένωση Ιδιωτικών Κλινικών τονίζει σε δική της ανακοίνωση ότι οι κινητοποιήσεις αναστέλλονται «μετά τη δέσμευση του υπουργού Οικονομικών κ. Στουρνάρα για έκτακτη χρηματοδότηση του ΕΟΠΥΥ προκειμένου να καλύψει μέρος των υποχρεώσεων του, τη δέσμευση για άμεση πληρωμή εντός της ερχόμενης εβδομάδος προκαταβολής νοσηλίων Μαΐου, τη νομοθετική ρύθμιση μέχρι τέλος του μήνα για συμψηφισμό υποχρεώσεων προς το Δημόσιο και την καταβολή του χρέους έως 31-12-2011 προς τους παρόχους υγείας, άμεσα με την εκταμίευση της δόσης των 31,5 δισ. ευρώ».

Φρούριο η Αθήνα για την επίσκεψη της Ανγκελα Μέρκελ



Δρακόντεια μέτρα ασφαλείας στα οποία θα διατεθούν περίπου 7.000 αστυνομικοί θα ληφθούν την Τρίτη στην Αθήνα λόγω της επίσκεψης της Γερμανίδας καγκελάριου Ανγκελα Μέρκελ. Αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. έλεγαν πως τα μέτρα θα θυμίσουν εκείνα που είχαν ληφθεί τον Νοέμβριο του 1999 κατά την επίσκεψη του τότε προέδρου των ΗΠΑ Μπιλ Κλίντον. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα διατεθεί το σύνολο της αστυνομικής δύναμης της Αττικής, ενώ θα έρθουν ενισχύσεις και από την επαρχία.

Τα μέτρα θα είναι αυστηρά στο αεροδρόμιο της Αθήνας, όπως επίσης και στην περιοχή που βρίσκεται το ξενοδοχείο που θα καταλύσει η γερμανική αποστολή.

Επίσης, έντονη θα είναι η παρουσία αστυνομικών έξω από την γερμανική πρεσβεία, από το Ινστιτούτο Γκαίτε κ.α.

Τα μέτρα ασφαλείας που θα ληφθούν στο Σύνταγμα θα περιλαμβάνουν, εκτός από την παρουσία διμοιριών των ΜΑΤ, την τοποθέτηση του μεταλλικού φράχτη, ενώ θα μπουν και κάγκελα στο πλακόστρωτο που οδηγεί στο Μνημείο του Αγνωστου Στρατιώτη.

Παράλληλα, σε ετοιμότητα θα βρίσκονται τα τέσσερα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. που έχουν δυνατότητα εκτόξευσης νερού.

Ακόμη, σε επιφυλακή θα βρίσκονται αστυνομικοί των ομάδων ΔΕΛΤΑ και ΔΙΑΣ, ενώ αναμένεται να εφαρμοστεί η τακτική των προληπτικών προσαγωγών.

Υπενθυμίζεται ότι για την Τρίτη ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ έχουν προγραμματίσει Παναττική 3ωρη στάση εργασίας από τις 12:00 έως τις 15:00 και συλλαλητήριο στις 13:00 στο Σύνταγμα.

Επίσης, στις 13:00 θα πραγματοποιήσει συγκέντρωση στην Ομόνοια το ΠΑΜΕ.

Παράσταση διαμαρτυρίας έξω από την γερμανική πρεσβεία έχουν προαναγγείλει οι Ανεξάρτητοι Έλληνες.

Triumph Street Triple & Street Triple R 675


 

Oι κορυφαίες «streetfighters» Street Triple & Street Triple R ανανεώνονται σημαντικά για το 2013 με ολοκαίνουργιο πλαίσιο, νέα γεωμετρία και μειωμένο βάρος.
Η Street Triple αποτελεί για την Triumph μια από τις ιστορίες επιτυχίας των τελευταίων ετών, με αναρίθμητους επαίνους και τη διεθνή καταξίωση όσον αφορά στην κορυφαία οδική συμπεριφορά και οδηγική ευχαρίστηση.
Συνδυάζοντας το στυλ και το χαρακτήρα της Speed Triple 1050 με την ευελιξία της Daytona 675 σε ένα πακέτο με ελκυστική τιμή, κυριολεκτικά κατέπληξε το μοτοσικλετιστικό κοινό όταν παρουσιάστηκε το 2007. Για το 2013, η ολοκαίνουργια Street Triple έχει πλήρως επανασχεδιαστεί για ακόμη πιο συναρπαστικές βόλτες.
Προάγγελος αυτής της αλλαγής είναι το νέο πλαίσιο διπλής αλουμινένιας δοκού, που συνδυάζεται με ένα χυτό υποπλαίσιο. Σχεδιασμένο για βέλτιστη δυναμική, ευελιξία και διασκεδαστική οδήγηση, είναι ελαφρύτερο χάρη στη χρήση λιγότερων “κομματιών” και συγκολλήσεων.
Προεξέχουσα θέση στη νέα Triple έχει η χαμηλά τοποθετημένη ατσάλινη, ανοξείδωτη εξάτμιση. Όχι μόνο προσθέτει στη νέα αιχμηρή εμφάνιση αλλά συνεισφέρει σημαντικά στην αναδιανομή του κέντρου βάρους καθώς και στη μείωση του συνολικού βάρους. Ο έξυπνος σχεδιασμός επέτρεψε στους μηχανικούς να «πειράξουν» τη γεωμετρία, μειώνοντας τη γωνία κάστερ και αυξάνοντας το ίχνος.
Σα σύνολο, οι αλλαγές προσφέρουν αιχμηρή δυναμική συμπεριφορά σε ένα πακέτο που εμπνέει εμπιστοσύνη, ζυγίζοντας μόνο 183 κιλά (πλήρης υγρών), μια σημαντική απώλεια βάρους 6 κιλών σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.
Η ανάρτηση έχει την υπογραφή της KYB, με ανάποδο πιρούνι 41χιλ. Και μονοαμορτισέρ. Το φρενάρισμα έχουν αναλάβει διπλοί πλευστοί δίσκοι 310 χλστ. μπροστά, με διπίστονες δαγκάνες της Nissin. Ακόμη περισσότερη εμπιστοσύνη παρέχει το προαιρετικό ABS, το οποίο είναι πλήρως απενεργοποιούμενο ώστε να προσαρμόζεται στις εκάστοτε οδηγικές ανάγκες και συνθήκες.
Στην καρδιά της Street Triple παραμένει ο υγρόψυκτος, 12βάλβιδος, τρικύλινδρος κινητήρας των 675 κ.εκ. και 106 ίππων. Σε συνδυασμό με το κοντά κλιμακωμένο εξατάχυτο κιβώτιο, η απόκρισή του στο άνοιγμα του γκαζιού είναι ακαριαία, συνεργαζόμενος αρμονικά με τον ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό.
Το επίπεδο του στάνταρ εξοπλισμού είναι υψηλού βαθμού, με την ύπαρξη immobiliser και ενός πίνακα οργάνων LCD με ψηφιακές ενδείξεις μέχρι και για χρονόμετρο γύρου!
Η «σπέσιαλ» έκδοση R με τη σειρά της, δίνει έμφαση στην ακόμα πιο ανάλαφρη αίσθηση και απαιτεί πλέον εξειδικευμένο αναβάτη στους χειρισμούς της. Το ανεστραμμένο πιρούνι έχει πλήρως ρυθμιζόμενη προφόρτιση, απόσβεση επαναφοράς και συμπίεσης, ενώ το αντίστοιχα υψηλής ποιότητας αμορτισέρ διαθέτει ρυθμιζόμενη προφόρτιση και απόσβεση συμπίεσης. Διαθέσιμο προαιρετικά υπάρχει ABS τελευταίας γενιάς, με τις προδιαγραφές των φρένων να είναι αγωνιστικού επιπέδου (δίσκοι 310 χλστ. με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες της Nissin).
Οπτικά, το μοντέλο R διαθέτει κόκκινο υποπλαίσιο, κόκκινες λωρίδες στους τροχούς και κόκκινες λεπτομέρειες στα καπάκια ψυγείου με το λογότυπο R. Και τα δύο μοντέλα διαθέτουν έναν μεγάλο κατάλογο γνήσιων βελτιωτικών αξεσουάρ, που δίνει στους αναβάτες την ευκαιρία να «προσωποποιήσουν» τη μοτοσυκλέτα τους. Μασκάκια, καρίνες και κοκοβιοί δίνουν ακόμα πιο σπορ και επιθετική εμφάνιση ενώ η Arrow έχει εξελίξει ένα ελαφρύ τελικό για βελτιωμένη απόδοση και ακόμα χαμηλότερο βάρος.
Άλλα βασικά αξεσουάρ είναι τα καθρεφτάκια αντίβαρων, οι κατεργασμένες CNC μανέτες συμπλέκτη/φρένου, καθώς και quick shifter “plug and play”, που μπορεί να τοποθετηθεί στην Street Triple μέσα σε μερικά λεπτά. Πλήρεις λεπτομέρειες για τις τιμές θα επιβεβαιωθούν στο τέλος Οκτωβρίου 2012, με τις πρώτες μοτοσυκλέτες να είναι διαθέσιμες για test ride (!) στις εκθέσεις Triumph από το Νοέμβριο. 
 
 

Ανοιχτά καταστήματα 6 Κυριακές το χρόνο θέλουν οι έμποροι


 

Διευκρινίζοντας ότι δεν έχει θέσει θέμα απελευθέρωσης του ωραρίου λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων, ο Εμπορικός Σύλλογος της Αθήνας ανακοίνωσε ότι διεκδικεί τα καταστήματα να ανοίγουν 6 Κυριακές το χρόνο, αντί για μία που ισχύει σήμερα. Πιο συγκεκριμένα, ο σύλλογος προτείνει να λειτουργούν τα καταστήματα μία επιπλέον Κυριακή το Δεκέμβριο, δύο Κυριακές κατά τη διάρκεια των τακτικών εκπτώσεων, με αντίστοιχη μείωση της διάρκειάς τους σε 5 εβδομάδες και δύο Κυριακές που περιλαμβάνονται στα δεκαήμερα διαστήματα των φθινοπωρινών και ανοιξιάτικων ενδιάμεσων εκπτώσεων (mid season sales).

Προτείνει, επίσης, το μέτρο αυτό να ισχύσει μόνο στον τομέα της πόλης που περικλείεται από τον δακτύλιο.

Απίστευτη καταγγελία ΣΥΡΙΖΑ: Δεν έχει λάβει ακόμα ΦΕΚ ο Γ.Γ. Μεταφορών!

 
Σε μια απίστευτη καταγγελία προέβη ο ΣΥΡΙΖΑ. Ο ΣΥΡΙΖΑ υποστηρίζει ότι ο γενικός γραμματέας Μεταφορών Νίκος Σταθόπουλος δεν έχει πάρει ΦΕΚ εδώ και 3,5 μήνες.
Είναι γεγονός ότι, μέχρι και σήμερα, στον ιστότοπο «διαύγεια», όπου δημοσιεύονται οι αποφάσεις των υπουργείων και των εποπτευόμενων φορέων, δεν υπάρχει το όνομα του γενικού γραμματέα Μεταφορών Νίκου Σταθόπουλου.
Στην ενότητα του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και στον τομέα Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ως γενικοί γραμματείς εμφανίζονται οι Σ. Σιμόπουλος, Σ. Τσόκας και Μ. Δασκαλάκης.
Μάλιστα, ορισμένες αποφάσεις που θεωρητικά ανήκαν στον γ.γ. Μεταφορών, όπως οι άδειες για τις νέες μεταφορικές εταιρείες, υπογράφονται από τον Σ. Τσόκα.
Από την πλευρά του, το υπουργείο Μεταφορών - σε σχετική ανακοίνωση - αναφέρει ότι "το θέμα που θέτει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι διαδικαστικό και οφείλεται στη νέα δομή του υπουργείου, αλλά και στο φόρτο του Συμβουλίου της Επικρατείας, που επεξεργάζεται τα σχετικά διατάγματα".
Η πλήρης ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ
«Πέρασαν 3,5 μήνες, από τις εκλογές της 17ης Ιουνίου και στο χώρο του υπουργείου γινόμαστε όλοι μάρτυρες μίας «παραλυτικής» λειτουργίας  σε όλα τα επίπεδα. Ιδιαίτερη εντύπωση και πολλά ερωτηματικά, όμως, δημιουργεί η θεσμική λειτουργία της «Γενικής Γραμματείας Μεταφορών», όπου:
-Δεν έχει οριστεί «Γενικός Γραμματέας Μεταφορών», παρά το ότι στην ιστοσελίδα της κυβέρνησης, του υπουργείου ΑΑΥΜΔ, αλλά και αλλού εμφανίζεται ως τέτοιος ο κ. Ν. Σταθόπουλος ο οποίος, χωρίς να έχουν ακόμα καθοριστεί οι αρμοδιότητές του, προΐσταται της υπηρεσίας αυτής παραβιάζοντας κάθε έννοια δεοντολογίας, αφού:
- Προβαίνει σε δηλώσεις  στα ΜΜΕ
- Συμμετέχει σε συναντήσεις με φορείς – Υπηρεσίες
- Δίνει εντολές και παρεμβαίνει στις αρμόδιες Υπηρεσίες για θέματα Μεταφορών
Θεωρούμε ότι τέτοιου είδους ενέργειες χρήζουν άμεσης διευκρίνησης από την πολιτική ηγεσία του Υπ.Α.Α.Μ.Υ.Δ. στα παρακάτω:
1.Στο πλαίσιο ποιας θεσμικής νομιμοποιητικής διαδικασίας ο κ. Σταθόπουλος εμφανίζεται ως εκπρόσωπος του Υπουργείου Α.Α.Υ.Μ.Δ;
2.Γιατί δεν έχει εκδοθεί μέχρι τώρα το απαιτούμενο θεσμικό πλαίσιο που αφενός συστήνει τη Γενική Γραμματεία Μεταφορών και καθορίζει τις αρμοδιότητές της και αφετέρου τοποθετεί τον κ. Σταθόπουλο ως Προϊστάμενό της;».
«Είναι τυπικό το θέμα», απαντά το υπουργείο Ανάπτυξης και Υποδομών
Το θέμα που θέτει ο ΣΥΡΙΖΑ είναι διαδικαστικό και οφείλεται στην νέα δομή του υπουργείου, αλλά και στο φόρτο του Συμβουλίου της Επικρατείας, που επεξεργάζεται τα σχετικά διατάγματα.
Εδώ και καιρό έχει ανακοινωθεί η πολιτική τοποθέτηση του κ. Νίκου Σταθόπουλου στη θέση του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών. Ωστόσο, ούτε υπογράφει, αλλά ούτε και πληρώνεται.
Για τα θέματα μεταφορών δικαίωμα υπογραφής έχει ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου, Σεραφείμ Τσόκας.
Εν πάση περιπτώσει, το σχετικό διάταγμα που είναι προϋπόθεση για τον επίσημο ορισμό του, έχει τύχει ήδη επεξεργασίας από το ΣτΕ και εντός των ημερών προωθείται, ούτως η άλλως, και η τυπική τοποθέτησή του.

Υπό κατάληψη η γαλακτοβιομηχανία Δωδώνη

 
Υπό κατάληψη διαρκείας είναι η γαλακτοβιομηχανία «Δωδώνη» στα Ιωάννινα, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την πώλησή της.

Η παραγωγική διαδικασία δεν έχει διακοπεί, ενώ σε εξέλιξη είναι αυτή την ώρα σύσκεψη των εργαζομένων για την περαιτέρω στάση τους.

Θυμίζουμε πως, την Παρασκευή που μας πέρασε, η ΑΤΕbank υπό Ειδική Εκκαθάριση υπέγραψε την εξαγορά της «Δωδώνης» από το κοινοπρακτικό σχήμα «S.I.».

Το Μετρό Θεσσαλονίκης θα έπρεπε να παραδοθεί… αυτό το μήνα!


 

Αν η Ελλάδα ήταν μια προηγμένη χώρα, αν η Πολιτεία τηρούσε τις υποχρεώσεις της, αλλά και τον εποπτικό της ρόλο, τότε σίγουρα τα μεγάλα έργα υποδομών θα είχαν ολοκληρωθεί.
Ένα από αυτά είναι το Μετρό της Θεσσαλονίκης. Tον Σεπτέμβριο του 2003 αποφασίστηκε να κατασκευαστεί το Μετρό ως δημόσιο έργο, με χρηματοδότηση του ελληνικού Δημοσίου και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η σύμβαση με την ανάδοχο κοινοπραξία ΑΕΓΕΚ IMPREGILO-ANSALDO T.S.F.-SELI-ANSALDOBREDA υπογράφθηκε στις 7 Απριλίου 2006 και στα τέλη Ιουνίου του ίδιου έτους ξεκίνησε η κατασκευή του έργου.
Πότε έπρεπε να παραδοθεί; Εντός του Οκτωβρίου του 2012! Πότε αναμένεται τώρα να κατασκευαστεί; Στα τέλη του 2016 και βλέπουμε, αφού μέχρι στιγμής έχει ολοκληρωθεί το 24% του συνολικού έργου!

YAMAHA T-MAX 530 ABS


 

Με όπλο τη δύναμη και αρετές μοτοσυκλετιστικής συμπεριφοράς, το Τ-Max μπαίνει αισίως στον 12ο χρόνο ζωής του μεταλλαγμένο προς το (πολύ) καλύτερο.
Tον Ιούλιο τoυ 2000 οι εκπρόσωποι του ευρωπαϊκού ειδικού τύπου (ανάμεσά τους και εμείς) βρέθηκαν στη Νάπολη της Ιταλίας για να δουν από κοντά το μεγαλύτερο και δυνατότερο scooter όλων των εποχών.
Το Τ-Max της Yamaha έμελλε να γίνει ο προπομπός μιας νέας κατηγορίας πραγμάτων, που ήθελε τα scooter να αντλούν τεχνογνωσία από τον κόσμο της μοτοσυκλέτας και να προσφέρουν δυναμικά χαρακτηριστικά και υψηλές επιδόσεις.
Δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, τετράχρονος κινητήρας 41 ίππων (τότε), τελική μετάδοση με αλυσίδα και άκρως επιθετική σχεδίαση ήταν τα χαρακτηριστικά διαφοροποίησης από τη «μάζα», αυτά που έδιναν στο T-Max τη μάξιμουμ οδική συμπεριφορά και τις συγκινητικές –τηρουμένων των αναλογιών- επιδόσεις (τελική 160+).
Η ανταπόκριση του κοινού ήταν έως και ενθουσιώδης, με το Τ-Max 500 να αποτελεί τη χρυσή τομή ανάμεσα στην ασφαλή οδική συμπεριφορά μιας κανονικής μοτοσυκλέτας και τη χρηστικότητα ενός mega scooter (κατηγορία που ουσιαστικά είχε δημιουργηθεί από την ίδια τη φίρμα του Iwata, όταν πρωτοπαρουσίασε τo Majesty 250 τo 1994).
Σήμερα, ακόμα πιο εντυπωσιακό
Βρισκόμαστε ουσιαστικά στην τέταρτη γενιά του T-Max και αυτό για το 2012 μεταφράζεται σε πολλές και ουσιαστικές αλλαγές. Τις οφθαλμοφανείς λίγο έως πολύ όλοι μπορούμε να τις δούμε. Προβολείς, πλαστικά, ζελατίνα, σέλα, εξάτμιση και όργανα έχουν δεχθεί σημαντικές διαφοροποιήσεις με έμφαση τόσο στον εντυπωσιασμό όσο και στη χρηστικότητα.
Για παράδειγμα, μπορεί να χαμήλωσε η ζελατίνα, πλην όμως σε συνδυασμό με την επανασχεδιασμένη θέση οδήγησης προσφέρει καλύτερη αεροδυναμική προστασία και βελτιωμένο συντελεστή οπισθέλκουσας (cd). Όμως, οι διαφορές που “καίνε” είναι πίσω από την εμφάνιση και αφορούν σε νέο κινητήρα, πλαίσιο και μετάδοση. Ας τα δούμε ένα προς ένα λοιπόν...
Περισσότερη δύναμη, καλύτερη συμπεριφορά
Δεν έπασχε από γκάζι αλλά ο ιταλικός δίδυμος ανταγωνισμός (Aprilia SRV – Gilera GP) και η άφιξη του Honda Integra 700 συνέβαλλαν για τη χρήση ενός νέου κινητήρα με 31 κ.εκ. περισσότερα.
Νέα μεγαλύτερα έμβολα, προφίλ εκκεντροφόρων και ψεκασμός αύξησαν την ιπποδύναμη κατά 3,5 Hp (46,5 από 43 του απερχόμενου μοντέλου) και τη ροπή κατά 0,6 kgm (5,3 έναντι 4,7). Η μεγάλη όμως αλλαγή αφορά στην τελική μετάδοση, όπου η επαναστατική (για scooter) με αλυσίδα/γρανάζια έδωσε τη θέση της σε έναν οδοντωτό ιμάντα (V-belt). Στόχος η καλύτερη συνολικά λειτουργία, η μείωση των αναγκών συντήρησης και το χαμηλότερο αναρτημένο βάρος για καλύτερη κατανομή των μαζών.
Το αλουμινένιο πλαίσιο δέχθηκε με τη σειρά του τις απαραίτητες αλλαγές στις δύο δοκούς του για αύξηση της ακαμψίας και μείωση του συνολικού βάρους κατά 4 κιλά, ενώ το επίσης νέο ψαλίδι διαθέτει χαρακτηριστικά μοτοσυκλέτας supersport!
Οι επιδόσεις εξακολουθούν να είναι εντυπωσιακές, οι άνετες αναρτήσεις και η πολύ καλή προστασία από τον αέρα συνεχίζουν να «ξεγελούν» τον αναβάτη όσον αφορά την ταχύτητα που κινείται, ενώ όσο επιμένει να κρατά το γκάζι ανοικτό τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν μέχρι το μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο να δείξει 180!
Η οδική συμπεριφορά δεν κρύβει εκπλήξεις και η ασάφεια που παρουσίαζε το προηγούμενο μοντέλο στο μπροστινό σύστημα δεν υπάρχει πια. Όχι γιατί έχει αλλαχθεί κάτι στην ανάρτηση αλλά γιατί ο συνδυασμός των αλλαγών σε πλαίσιο, αεροδυναμική και κατανομή βάρους έκανε καλά τη δουλειά του! Απουσιάζουν νευρικότητες και περίεργες αντιδράσεις, με τους μεγάλους τροχούς και το τεράστιο μεταξόνιο των 1580 χλστ. να προσφέρουν την απαιτούμενη στιβαρότητα κάτω από όλες τις συνθήκες. Εξαιρετικά είναι και τα φρένα, που διαθέτουν πολλή δύναμη και κορυφαία αίσθηση, αν και το νέο (μεγαλύτερο) δισκόφρενο πίσω δείχνει μια ευαισθησία στην ενεργοποίηση του ABS σε δρόμους με χαμηλή πρόσφυση.
Και για να μην σας κουράζουμε, πρέπει να ομολογήσουμε ότι αυτό το T-Max είναι μια από τις 2-3 καλύτερες επιλογές στην κατηγορία των scooter ανεξαρτήτως κυβισμού. Χαίρεσαι να κάθεσαι στη σέλα του, εντός και εκτός πόλης, σε εμπνέει να πας γρήγορα, να πας αργά, ότι κι αν του ζητήσεις ανταποκρίνεται με έναν τρόπο ...μοτοσυκλετιστικό. Η απόδοση του δικύλινδρου στις χαμηλομεσαίες είναι απολαυστική, οι επιταχύνσεις ακαριαίες και ο ήχος μπάσος και γεμάτος νόημα. Στο ταξίδι δε, απρόσμενα φιλόξενο ακόμα και για τον/την συνεπιβάτη.
Θέμα τιμής
Τα 11.650 € που κοστίζει ακούγονται και είναι πολλά, ειδικά για την εποχή μας. Ελάτε όμως που δεν ιδρώνει το αυτί του καταναλωτή και το T-Max γίνεται ανάρπαστο όπου και όποτε παρουσιαστεί. Η φράση “ετοιμοπαράδοτο T-Max” τείνει να εξελιχθεί σε κρύο αστείο και αυτό δείχνει ξεκάθαρα πως είμαστε μπροστά σε ένα προϊόν με φανατικό κοινό και θαυμαστές.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • Μοντέλο: Yamaha T-Max 530 ABS
  • Κινητήρας: Δικύλινδρος σε σειρά, υγρόψυκτος, τετράχρονος, 8βάλβιδος, 2 EEK, ηλεκτρονικός ψεκασμός
  • Κυβικά: 530
  • Ίπποι: 46,5 στις 6.750 σ.α.λ.
  • Κιβώτιο ταχυτήτων: Αυτόματο CVT, τελική μετάδοση V-Belt
  • Βάρος: 208 Kg (221 πλήρης υγρών)
  • Ύψος σέλας: 800 mm
  • Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 15 lt
  • Τιμή: 11.650 €



 

Αύριο η δίκη των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά


 

Τη Δευτέρα θα διεξαχθεί η δίκη των εργαζομένων στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, που συνελήφθησαν στα επεισόδια της Παρασκευής στο υπουργείο Εθνικής Άμυνας.

Ο εισαγγελέας άσκησε σε βάρος τους ποινική δίωξη σε βαθμό πλημμελήματος για τα αδικήματα της αντίστασης κατά της αρχής, απρόκλητης διακεκριμένης φθοράς, απόπειρας απρόκλητης επικίνδυνης σωματικής βλάβης σε βάρος αστυνομικών, παράνομης οπλοφορίας και οπλοχρησίας, διατάραξη λειτουργίας δημόσιας υπηρεσίας και διατάραξη κοινής ειρήνης.

Πάτρα: Συγκέντρωση διαμαρτυρίας προγραμματίζουν οι Λαϊκές Συνελεύσεις


 

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας διοργανώνουν σήμερα Κυριακή 7 Οκτωβρίου στην πλατεία Γεωργίου οι Λαϊκές Συνελεύσεις Πάτρας.

«Πριν από 16 μήνες, εμφανίστηκε το κίνημα των πλατειών. Μετά από καθημερινές συγκεντρώσεις στις κεντρικές πλατείες των πόλεων όλης της χώρας, διαμαρτυρίες, αγώνες, ανελέητα χτυπήματα από τις δυνάμεις καταστολής, από το Σεπτέμβριο και μετά, έδωσε τη θέση του στις λαϊκές συνελεύσεις. Εκεί είχαμε την συγκλονιστική τους παρουσία στις παρελάσεις του Οκτωβρίου και του Μαρτίου, την μεγάλη τους συμμετοχή στις απεργιακές κινητοποιήσεις, και βέβαια τον αγώνα ενάντια στα χαράτσια ειδικά το ΕΕΤΗΔΕ, το κίνημα για προϊόντα χωρίς μεσάζοντες, και βέβαια προσέφερε πολλά στο θέμα της αυτοοργάνωσης και αλληλεγγύης της κοινωνίας. Οι Λαϊκές Συνελεύσεις, απευθύνουν γενικό κάλεσμα για την ερχόμενη Κυριακή 07-10-12 και ώρα 19:00, να συζητήσουμε και να διαμορφώσουμε από κοινού τη διακήρυξη των αιτημάτων και θέσεων του κινήματος» αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Υπόθεση των 90 τρόλεϊ- Όλα τα ονόματα


 

«Σαράντα πέντε μάστοροι κι εξήντα μαθητάδες ολημερίς το χτίζανε το βράδυ γκρεμιζόταν». Η χρήση του δημοτικού στίχου που αφορά το γεφύρι της Άρτας χρησιμεύει συμβολικά στο να αποδειχθεί για άλλη μία φορά η λαϊκή σοφία η οποία συμπληρώνεται και από την γνωστή ρήση «Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι».

Η υπόθεση ξεκινά το 2001 με την παραγγελία – προμήθεια 90 ηλεκτροκίνητων λεωφορείων για την εταιρεία του Δημοσίου ΗΛΠΑΠ. Τη δουλειά την παίρνει η ΕΛΒΟ, τότε υπό τον έλεγχο του Ομίλου Ευάγγελου Μυτιλιναίου. Υπεργολάβος είναι η γερμανική εταιρεία ΜΑΝ. Ενδιάμεση εταιρεία η ΝΕΟΡLAN.

Σε δικαστικό επίπεδο, η ιστορία ξεκινά τον Μάιο του 2009. Τότε ο Υπουργός Μεταφορών Χρήστος Βερελής παραιτείται από τα αξιώματα του, αλλά και από το κόμμα του το ΠΑΣΟΚ. Θεωρεί ότι οι καταγγελίες και οι κατηγορίες για ατασθαλίες κ.λπ. στο Υπ. Μεταφορών κατευθύνονται από τον ίδιο τον κομματικό μηχανισμό. Προφανώς, κανείς δεν ενδιαφέρεται πλέον για τις λεπτομέρειες αυτές. Η Δικαιοσύνη ωστόσο, καλείται να διερευνήσει κάτι το εξαιρετικά σημαντικό: ποιος πήρε τις μίζες, πότε τις πήρε, και πόσα πήρε.

Αυτό που μετά από τόσα χρόνια εξακολουθεί να προκαλεί το ενδιαφέρον είναι το πώς και το γιατί η δικαστική έρευνα δεν έχει ολοκληρωθεί καθώς και το γιατί, παρά το μεγάλο χρονικό διάστημα που έχει κυλήσει, επιτρέπει στους πραγματικούς ενόχους να κάνουν πάρτι και στη γερμανική εταιρεία να καγχάζει, αφού καμία αξίωση από τους ενδιαφερόμενους και εσφαλμένως κατηγορούμενους δεν μπορεί να επιδικαστεί αν και εφόσον δεν τελεσιδικίσει η υπόθεση στην Ελλάδα.

Πριν από μόλις 15 ημέρες, τη σκυτάλη στη δικαστική διερεύνηση της υπόθεσης «ΜΑΝ» πήρε ο τρίτος κατά σειρά ανακριτής. Ο ανακριτής κατέληξε στο εξής:Παρά το γεγονός ότι ήδη υπάρχουν πέντε κατηγορούμενοι στην υπόθεση, θα πρέπει να ελεγχθούν συνολικά 45 άτομα. Τα ονόματα των 40 αυτών ατόμων έχουν γίνει γνωστά. Τα υπόλοιπα πέντε παρέμεναν άγνωστα. Η τελευταία αυτή λεπτομέρεια έχει σημασία, διότι και τα πέντε αυτά ονόματα αντιστοιχούν σε ανώτατους δικαστικούς. Ο ένας είναι μάλιστα εν ενεργεία. Για πρώτη φορά, στην ιστορία του ελληνικού κράτους έχει ζητηθεί το άνοιγμα τραπεζικών λογαριασμών Ανώτατων Δικαστικών. Θεωρητικά τουλάχιστον.

Ποια είναι τα ονόματα των 45

Πρόκειται για όλα εκείνα που συμμετείχαν σε διάφορα επίπεδα στις επιτροπές που έκριναν, εξέτασαν και αποφάσισαν περί της προμήθειας 90 ηλεκτροκίνητων λεωφορείων.

Μεταξύ των 45 αυτών προσώπων είναι οι αδελφοί Μυτιλιναίου, Βαγγέλης και Γιάννης, ο τότε Υπουργός Χρήστος Βερελής, οι ανώτατοι δικαστικοί Ιωάννης Καραβοκύρης- νυν Προέδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου και η κα. Φώτη, ο κ. Κόης , ο κ. Ντάκουρης και ο άρτι συνταξιοδοτηθείς κ. Ροντογιάννης- Αντιπρόεδρος του Ελεγκτικού Συνεδρίου.

Τα υπόλοιπα φυσικά πρόσωπα που ελέγχονται είναι εξής:




Χρήστος Βερελής (Υπουργός ο οποίος ωστόσο δεν μετείχε ποτέ της επίμαχης επιτροπής)



Ιωάννης Μανιάτης (πρώην Γενικός Γραμματέας)
Ιωάννης Κωνσταντινίδης




Σπύρος Τραυλός (πρώην Γεν. Γραμματέας)




Χαρίλαος Αλαμάνος (Γεν. Γραμματέας)




Γεώργιος Κανελλόπουλος (Γεν. Γραμματέας)





Δημήτριος Μαρδάς (Γεν. Γραμματέας)




Μαριλίζα Ξενογιαννακοπούλου (τότε Γεν. Γραμματέας και μετά Υπουργός)







Γεώργιος Ζανιάς (νυν Πρόεδρος της Εθνικής Τράπεζας)






Δημήτριος Καπετανάς
Ιωάννης Ζέρβας
Παναγιώτης Σοφού
Γεώργιος Μαστραγγελής
Χρήστος Πάνου
Νικόλαος Ανδριτσάκης
Ιωάννης Σαρμάς
Αθανάσιος Φρυδάς
Παναγιώτης Γεωργίου
Δημήτριος Λύκος
Νικόλαος Παξινός
Ανδρέας Λατσινός
Ιωάννης Τσέλιος
Αργύριος Βερόγκος
Άγγελος Αφρατής
Γεώργιος Καζαντζίδης
Ηλίας Κόλλιας
Γεώργιος Τζενεβράκης
Καλλιόπη Σαμαπάνη
Διονύσιος Κούτρας
Ηλίας Παπαδάκης
Ιωάννης Πετρόπουλος
Θεόδωρος Τσακιρίδης



Ευάγγελος Μυτιληναίος (επιχειρηματίας)






Ιωάννης Μυτιληναίος (επιχειρηματίας)
Τριαντάφυλλος Αντωνόπουλος




Φίλων Αντωνόπουλος





Βασίλειος Αντωνόπουλος
Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος

Πολλά εκ των ονομάτων του καταλόγου αντιστοιχούν σε εκπροσώπους των κομμάτων ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ και ΣΥΝ, αφού η επιτροπή ήταν διακομματική. Η Νέα Δημοκρατία απείχε τότε των εργασιών της Επιτροπής και για τον λόγο αυτόν είχε στείλει Ανώτατους Δικαστικούς. Έτσι, τα ονόματα τους εμπλέκονται στην υπόθεση και ελέγχονται τώρα από την δικαστική έρευνα.

Οι γερμανοί καταδίκασαν την «ΜΑΝ»

Ενώ λοιπόν, στην Ελλάδα η υπόθεση της αμαρτωλής προμήθειας των 90 λεωφορείων ακολουθεί την πεπατημένη και επί τόσα χρόνια έχει βαλτώσει, στη Γερμανία όχι μόνον ολοκληρώθηκε η δίκη των ηγετικών στελεχών της εταιρείας «ΜΑΝ» για παράνομη καταβολή μίζας, αλλά εκδικάστηκαν και τα πρόστιμα.

Έτσι, το προηγούμενο αφεντικό της εταιρείας, κ. Σάμιουελσον, καταδικάστηκε σε καταβολή προστίμου 40 εκατ. ευρώ και στη συνέχεια όπως συνηθίζεται και στα πλαίσια του εξωδικαστικού «δούναι και λαβείν», ο καταδικασθείς κατέβαλε ένα μικρότερο ποσό προφανώς διότι συμφώνησε στην παροχή κάποιας «εξυπηρέτησης» προς το γερμανικό κράτος (βλ. υπόθεση SIEMENS).

Ποιοι είναι οι κατηγορούμενοι

Από τα 45 άτομα που προαναφέρθηκαν, πέντε από αυτά έχουν ήδη κριθεί ως κατηγορούμενοι. Με λίγα λόγια, κατηγορούνται ότι έλαβαν πλουσιοπάροχες μίζες.

Αυτά είναι:
Θεόδωρος Τσακιρίδης- πρώην στέλεχος της Ολυμπιακής
Δημήτριος Λύκος- Τεχνικός Διευθυντής των ΗΛΠΑΠ (Τρόλεϊ)
Φίλων Αντωνόπουλος (Το 2001 πρόεδρος της ΑΕΚ)
Διονύσης Κούτρας (Διευθυντής στον Όμιλο Μυτιληναίου)
Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος ( Τεχνικός Διευθυντής Συγκοινωνιών)

Οι λίστες, οι ένοχοι, οι εμπλεκόμενοι και οι αθώοι

Είναι προφανές πώς εκτός των πέντε κατηγορουμένων οι άλλοι 40 που καταγράφονται στην λίστα του ανακριτή τελούν υπό έλεγχο. Δεν σημαίνει ότι εμπλέκονται στην υπόθεση χρηματισμού, διακίνησης μαύρου χρήματος κ.λπ.. Αυτά τα 40 άτομα ωστόσο, βρίσκονται στην δίνη του κυκλώνα από τον Μάιο του 2009 έως και σήμερα. Αναπόφευκτα λοιπόν, το όνομα τους καταχωρείται σε όλες τις λίστες που έχουν δημοσιευθεί και που αφορούν άτομα διαφόρων βαθμίδων και επιπέδων, πρόσωπα πολιτικά, ανώτεροι διοικητικοί υπάλληλοι, εκπρόσωποι κομμάτων ή παράγοντες, επιχειρηματίες και δικαστικοί. Πολλά από αυτά τα πρόσωπα θα έχουν κάποια εμπλοκή, άλλα θα αποδειχθεί πως δεν έχουν καμία συμμετοχή στο πάρτι της μίζας. Σε οποιαδήποτε περίπτωση ωστόσο, το στίγμα επικρέμεται επί αθώων και ενόχων, ενώ παράλληλα μέχρι την τελική διαλεύκανση της υπόθεσης οι πάντες θα βρίσκονται σε καθεστώς πολιτικής και κοινωνικής ομηρείας.

Πρόκειται ασφαλώς, για σκανδαλώδη ανικανότητα των κρατικών διωκτικών μηχανισμών και εξίσου σκανδαλώδη ολιγωρία της Δικαιοσύνης. Οι μόνοι που ωφελούνται από την ιστορία αυτή είναι βεβαίως οι ένοχοι (κατηγορούμενοι)- που κερδίζουν πίστωση χρόνου-, εκείνοι που τελικά θα κατηγορηθούν (από τους υπόλοιπους 40)- μετά όμως την ολοκλήρωση της έρευνας και οι οποίοι κερδίζουν και αυτοί χρόνο- και τέλος ωφελημένοι είναι οι Γερμανοί της εταιρείας «ΜΑΝ» οι οποίοι τρίβουν τα χέρια τους με την κωλυσιεργία, διότι έτσι απομακρύνεται η ώρα που θα κατατεθούν οι αγωγές. Ήδη ο κ. Χρήστος Βερελής έχει καταθέσει αγωγή ενώ εξακολουθεί να υφίσταται το ενδεχόμενο (;) η Ελληνική Πολιτεία να καταθέσει επίσης αγωγή κατά της γερμανικής εταιρείας (ο πρόσφατος διακανονισμός με την SIEMENS αποτελεί δείγμα πολιτικής γραφής).

ΠΗΓΗ