EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Μπορεί να χαμογελά ο Vettel

Μπορεί να χαμογελά ο Vettel


Απόλυτος κυρίαρχος ήταν ο Sebastian Vettel την πρώτη ημέρα του grand prix της Σιγκαπούρης. Ο Γερμανός πιλότος της Red Bull καθόρισε το ρυθμό και στη δεύτερη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο, δείχνοντας πως έχει αφήσει πίσω του την ατυχία στη Monza.
Τον δεύτερο χρόνο έκανε ο Jenson Button της McLaren, ενώ καλύτερη ήταν η απόδοση του Fernando Alonso στη δεύτερη περίοδο, της οποία η λήξη τον βρήκε στην τρίτη θέση.
Μεγάλος άτυχος της δεύτερης περιόδου ήταν ο bruno Senna. Ο πιλότος της Williams έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου του με αποτέλεσμα να χτυπήσει στον τοίχο, με τους αγωνοδίκες να σταματάνε τη διαδικασία, μέχρι να καθαριστεί η πίστα.





Αναλυτικά οι 5 πρώτοι χρόνοι της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών:

1. Vettel, Red Bull, 1:48.340
2. Button, McLaren, +0.311
3. Αlonso, Ferrari, + 0.556
4. Webber, Red Bull, +0.624
5. Hamilton, McLaren, + 0.746




ΠΗΓΗ: www.sport-fm.gr

Μικρά φορτηγά μπορούν να αποκτήσουν εταιρείες ταχυμεταφορών

 
Υιοθετώντας την ανάγκη ρύθμισης των προϋποθέσεων χορήγησης αδειών κυκλοφορίας φορτηγών ιδιωτικής χρήσης σε επιχειρήσεις ταχυμεταφορών, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δημοσίευσε το σχετικό ΦΕΚ, με το οποίο δίνεται η δυνατότητα για την απόκτηση μικρών φορτηγών.
Συγκεκριμένα, σε ιδιωτικές επιχειρήσεις οι οποίες έχουν ως αντικείμενο εργασιών τις ταχυμεταφορές (επιχειρήσεις ταχυμεταφορών) χορηγούνται άδειες κυκλοφορίας φορτηγών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης (ΦΙΧ) κοινού φόρτου, μικτού βάρους μικρότερου των 4.000 χιλιογράμμων.
Στις άδειες κυκλοφορίας αναγράφεται παρατήρηση ότι επιτρέπεται η μεταφορά ταχυδρομικών αντικειμένων ταχυμεταφοράς.
Η διενέργεια ταχυμεταφορών με τα ΦΙΧ των επιχειρήσεων ταχυμεταφορών επιτρέπεται εφ’ όσον στα ταχυδρομικά αντικείμενα ταχυμεταφοράς προσαρτάται ως συνοδευτικό έγγραφο μεταφοράς το Συνοδευτικό Δελτίο Ταχυμεταφοράς (ΣΥΔΕΤΑ), σύμφωνα με τους κανονισμούς της ΕΕΤΤ.

Απελευθερώθηκε (και) η αγορά οδικής βοήθειας στην Ελλάδα

Καταγγελία,Οδική Βοήθεια,katangelia,odiki voitheia 
Δημοσιεύτηκε η Κοινή Υπουργική Απόφαση για την πλήρη απελευθέρωση της αγοράς οδικής βοήθειας στην Ελλάδα.
Πλέον, παρέχεται ελεύθερη παροχή υπηρεσιών οδικής βοήθειας στην Ελλάδα, από επιχειρήσεις οδικής βοήθειας, εγκατεστημένες σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η ελεύθερη παροχή υπηρεσιών στην Ελλάδα από επιχειρήσεις που είναι εγκατεστημένες σε άλλο κράτος - μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) προβλέπεται στο κεφάλαιο Δ' του ν.3844/2010 (ΦΕΚ Α' 63), που ενσωμάτωσε στο εθνικό δίκαιο την Οδηγία 2006/123/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου σχετικά με τις υπηρεσίες στην εσωτερική αγορά της ΕΕ.
Σύμφωνα με το άρθρο 1 της κ.υ.α. οικ.3900/555/2012, επιχείρηση οδικής βοήθειας οχημάτων που είναι νόμιμα εγκατεστημένη σε άλλο κράτος μέλος της ΕΕ μπορεί να παρέχει προσωρινά στην Ελλάδα υπηρεσίες οδικής βοήθειας, με τους όρους και προϋποθέσεις του Κεφαλαίου Δ' του ν. 3844/2010 και εφ' όσον υποβάλει σε εύλογο χρόνο πριν την έναρξη παροχής των υπηρεσιών την αρχική δήλωση διασυνοριακής προσωρινής παροχής υπηρεσίας οδικής βοήθειας του παραρτήματος Ι της κυα οικ.3900/555/2012.
Η Ε. Επιτροπή έχει δώσει οδηγίες προς τις υπηρεσίες των κρατών μελών της ΕΕ, σύμφωνα με τις οποίες εγκατάσταση είναι η πραγματική άσκηση οικονομικής δραστηριότητας μέσω σταθερής εγκατάστασης για αόριστο χρονικό διάστημα.
Αντίθετα, η ελευθερία παροχής υπηρεσιών χαρακτηρίζεται από την απουσία σταθερής και συνεχούς συμμετοχής στην οικονομική ζωή του κράτους μέλους υποδοχής.
Ο διαχωρισμός μεταξύ εγκατάστασης και παροχής υπηρεσιών πρέπει να γίνεται κατά περίπτωση, λαμβάνοντας υπόψη όχι μόνο τη διάρκεια αλλά και τη συχνότητα, την περιοδικότητα και τη συνέχεια της παροχής υπηρεσιών. Για αυτό το λόγο δεν είναι δυνατό να καθοριστούν γενικά χρονικά όρια για το διαχωρισμό μεταξύ εγκατάστασης και παροχής υπηρεσιών.
Οι ρυθμίσεις της κυα οικ.3900/555/2012 δεν έχουν εφαρμογή στην παροχή υπηρεσιών ανέλκυσης, ρυμούλκησης και μεταφοράς οχημάτων από γερανοφόρα φορτηγά δημοσίας χρήσης που ανήκουν σε μεταφορικές επιχειρήσεις εγκατεστημένες σε άλλο κράτος μέλος της ΕΕ.

Το 40% της κίνησης σε Σταδίου και Ακαδημίας δεν «πηγαίνει» στο κέντρο

 
Μελετητής που μετέχει, στο μεγάλο αρχιτεκτονικό διαγωνισμός «Re – think Athens», της σπουδαιότερης οικιστικής παρέμβασης στο κέντρο της Αθήνας, ανέφερε ότι το 40% της κίνησης των οχημάτων στη Σταδίου και την Ακαδημίας δεν πηγαίνει στο κέντρο, αλλά χρησιμοποιεί το κέντρο για διέλευση σε άλλα μέρη.
Η ανωτέρω αναφορά έγινε στο πλαίσιο εκδηλώσεων του δήμου Αθηναίων για την «Εβδομάδα Βιώσιμης Μετακίνησης». Όταν ολοκληρωθεί το έργο του «Re – think Athens» (πρόκειται για μια πολύπλευρη παρέμβαση, που εκτείνεται από τη λεωφόρο Αμαλίας έως το τέλος της οδού Πατησίων, έχει ως άξονα την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου και κορυφώνεται σε μια νέα πλατεία Ομονοίας), η διαδρομή Ομόνοια – Σύνταγμα – Μοναστηράκι θα διαρκεί, με τα πόδια, περί τα 10 λεπτά!

Παλλαϊκή κινητοποίηση για τα νέα μέτρα της κυβέρνησης ζητούν οι ιδιοκτήτες ταξί

 
Υπέρ των γενικευμένων απεργιών και κατά των απεργιών μικρής διάρκειας τάσσονται οι ιδιοκτήτες ταξί, ζητώντας παλλαϊκή κινητοποίηση κατά των νέων μέτρων της κυβέρνησης.
«Απεργίες μικρής διάρκειας δεν συμβάλλουν στην ανατροπή της καταστροφής», εκτιμά - σε ανακοίνωσή της - η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ), εν όψει της γενικής απεργίας ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ την ερχόμενη Τετάρτη, καλώντας σε καθολική αντίσταση διαρκείας κατά των νέων μέτρων, πέρα από κόμματα πολιτικές εξαρτήσεις.
«Είμαστε κατά των νέων μέτρων που ισοπεδώνουν τα πάντα εκφράζουμε τη συμπαράστασή μας στη δοκιμαζόμενη κοινωνία κομμάτι της οποίας είμαστε και εμείς και υποφέρουμε το ίδιο», σημειώνεται στην ανακοίνωση, υπογραμμίζοντας ότι «απεργίες μικρής διάρκειας, παρ' όλο που αναδεικνύουν και προβάλλουν το πρόβλημα, δεν συμβάλλουν στην ανατροπή της καταστροφής, η οποία προδιαγράφεται και δεν στέλνουν το μήνυμα της ανατροπής στους δανειστές στην ευρωπαϊκή ένωση και στο σύστημα γενικότερα».
Στο πλαίσιο αυτό, η ΠΟΕΙΑΤΑ απευθύνει πρόσκληση σε όλα τα δευτεροβάθμια συνδικαλιστικά όργανα της χώρας «να συναντηθούμε και να συντονίσουμε τα βήματα μας μέσα από διάλογο και επικοινωνία για τον καθορισμό καθολικής αντίστασης κατά των νέων μέτρων και διάρκειας, πέρα από κόμματα πολιτικές εξαρτήσεις και πολιτικές, που υπηρετούν διεθνείς και ντόπιους νταβαντζήδες.
Τέρμα ο συνδικαλισμός για τους συνδικαλιστές. Τέρμα ο συνδικαλισμός για ιδεοληψίες και κόμματα. Συνδικαλισμός μόνο για την κοινωνία», καταλήγει η ανακοίνωση της Ομοσπονδίας, την οποία υπογράφουν ο πρόεδρος Θύμιος Λυμπερόπουλος και ο γενικός γραμματέας Κωνσταντίνος Δήμος.

Και οι μηχανικοί στη γενική απεργία των ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ


Κάλεσμα για συμμετοχή στη γενική απεργία της 26ης Σεπτεμβρίου απευθύνει το ΤΕΕ, κάνοντας λόγο για ρυθμίσεις και επιλογές που «οδηγούν στην απορρύθμιση του επαγγέλματος των διπλωματούχων μηχανικών και φαλκιδεύουν το ρόλο τους, στην προσπάθεια ανάκαμψης και ανάπτυξης της χώρας».

«Η αδιέξοδη, άδικη και παράλογη πολιτική που ζούμε τα τελευταία χρόνια συνεχίζεται» σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση και προστίθεται: «Ήδη, έχουν ανοίξει για τρίτη φορά τα ίδια θέματα κοινωνικής αναλγησίας, ύφεσης και αδιεξόδου και προστίθενται νέες προτάσεις περαιτέρω απορρύθμισης του επαγγέλματος».

Το ΤΕΕ αναφέρει ακόμη ότι «η αδυναμία πληρωμής των ασφαλιστικών εισφορών από την πλειοψηφία των Μηχανικών και των Επιστημόνων αντιμετωπίζεται με εφαρμογή της διάταξης υποχρεωτικής ένταξης σε ανώτερη ασφαλιστική κατηγορία ανά τριετία. Δηλαδή, άμεσα αυξήσεις έως 30%».

Συγγενείς εισέπρατταν τη σύνταξη από 11.000 πεθαμένους


 

Τα χρήματα από τις συντάξεις που καταβλήθηκαν σε πεθαμένους συνταξιούχους θα διεκδικήσει μέσω της Δικαιοσύνης το υπουργείο Εργασίας. Πρόκειται για 11.190 περιπτώσεις συνταξιούχων που οι συγγενείς τους συνέχιζαν να εισπράττουν τη σύνταξη και μετά το θάνατό τους.
Τα στοιχεία προέκυψαν κατόπιν απογραφής των συνταξιούχων αλλά και διασταύρωσης των στοιχείων που ζήτησε το υπουργείο Εργασίας με το Κέντρο Πληροφορικής του υπουργείου Οικονομικών.

Ο υπουργός Εργασίας κ. Ι. Βρούτσης απέστειλε στη Βουλή αναλυτικά στοιχεία ανά Tαμείο για τις αχρεωστήτως καταβληθείσες συντάξεις, μετά από αίτημα της βουλευτή των Ανεξάρτητων Ελλήνων, κυρίας Μαρίνας Χρυσοβελώνη.
Αναλυτικά στα στοιχεία του υπουργείου αναφέρονται τα εξής:
1) Στο ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, οι αναπόγραφες συντάξεις είναι 6.600. Το ΙΚΑ-ΕΤΑΜ προέβη σε διασταύρωση στοιχείων, από την οποία προέκυψε ότι από το σύνολο των περιπτώσεων, περίπου 2.500 αφορούσαν σε συνταξιούχους που είχαν αποβιώσει και από αυτές έχουν διακοπεί προς το παρόν 2.250 συντάξεις, λόγω θανάτου των δικαιούχων. Για όσες περιπτώσεις ολοκληρώθηκε ο έλεγχος και η ταυτοποίηση των στοιχείων, κατατέθηκαν μηνυτήριες αναφορές.

Από τον Ιούνιο του 2011 έως σήμερα, έχουν κατατεθεί 148 μηνυτήριες αναφορές για παρανόμως εισπραχθείσες συντάξεις από διάφορες αιτίες (αναπόγραφοι, διπλοσυνταξιούχοι, εργαζόμενοι συνταξιούχοι λόγω αναπηρίας κ.α.).

Το υπουργείο διευκρινίζει ότι δεν συντρέχουν απαραιτήτως προϋποθέσεις υποβολής μηνυτήριας αναφοράς σε όλες τις περιπτώσεις αναπόγραφων συνταξιούχων λόγω θανάτου, όπως για παράδειγμα στην περίπτωση που τα ποσά συντάξεων πιστώθηκαν αχρεωστήτως μετά το θάνατο του δικαιούχου και παρέμειναν στους τραπεζικούς λογαριασμούς.

Από το ΙΚΑ διεξάγεται έρευνα και για τη διαπίστωση χορήγησης αχρεωστήτων συντάξεων λόγω εικονικής ασφάλισης. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι στο νομό Ξάνθης διακόπηκαν συντάξεις και υποβλήθηκαν 54 μηνυτήριες αναφορές διότι προέκυψε σε έλεγχο ότι υπήρχαν εργαζόμενοι σε γεωργικές συνεταιριστικές οργανώσεις, οι οποίοι είχαν προβεί σε εικονική ασφάλιση.

2) Στον ΟΑΕΕ (Οργανισμός Ασφάλισης Ελευθέρων Επαγγελματιών), οι αναπόγραφοι συνταξιούχοι, στους οποίους δεν καταβάλλεται πλέον σύνταξη, είναι 137. Έχουν ασκηθεί 20 αγωγές και μία μήνυση, το 2011 και 42 αγωγές και τρεις μηνύσεις, το 2012.

3) Στο ΕΤΑΑ (Τομέας Σύνταξης Μηχανικών και Εργοληπτικών Δημοσίων Έργων - ΤΣΜΕΔΕ), δεν καταβάλλεται σύνταξη σε 99 μη απογραφέντες και έχουν ήδη ζητηθεί στοιχεία για τον έλεγχο, προκειμένου στη συνέχεια όσες περιπτώσεις πρέπει, να διαβιβαστούν στον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου.

4) Στον Τομέα Ασφάλισης Νομικών (ΤΑΝ), από τον έλεγχο προέκυψε η καταβολή 2 παράνομα εισπραχθεισών συντάξεων, μετά τον θάνατο των συνταξιούχων. Επίσης, εντοπίστηκαν 11 αναπόγραφοι οι οποίοι έχουν διαγραφεί και η Υπηρεσία έχει προχωρήσει σε όλες τις νόμιμες ενέργειες.

5) Στον Τομέα Σύνταξης και Ασφάλισης Υγειονομικών (ΤΣΑΥ), ασφαλής έλεγχος θα υπάρξει μετά την ολοκλήρωση της καταγραφής των συνταξιούχων με φυσική παρουσία, που έχει ορισθεί από 1ης Οκτωβρίου του 2012 έως 15 Νοεμβρίου του 2012.

6) Στο ΕΤΑΠ-ΜΜΕ (Ενιαίο Ταμείο Ασφάλισης Προσωπικού Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης), έχει εντοπιστεί και έχει σταλεί στη Δικαιοσύνη μία περίπτωση αχρεωστήτως καταβληθείσας σύνταξης λόγω θανάτου του δικαιούχου.

7) Στον ΟΓΑ, στο πλαίσιο ελέγχου καταβολής συνταξιοδοτικών παροχών, διενεργήθηκε απογραφή- έλεγχος των συνταξιούχων ανασφάλιστων ομογενών από την Αλβανία και τους ζητήθηκε να προσκομίσουν συγκεκριμένα δικαιολογητικά.

Διαπιστώθηκε ότι 3.140 άτομα δεν είχαν τις προϋποθέσεις χορήγησης της εν λόγω παροχής και ο Οργανισμός διέκοψε οριστικά τη σύνταξή τους. Ακόμη, 1.200 άτομα δεν παρουσιάστηκαν να προσκομίσουν τα δικαιολογητικά και η σύνταξή τους έχει ανασταλεί από 1ης Σεπτεμβρίου του 2011.

Το τρέχον έτος, διενεργείται παρόμοιος έλεγχος για ανασφάλιστους υπερήλικες ομογενείς, που έχουν γεννηθεί ή κατάγονται από χώρες της πρώην ΕΣΣΔ καθώς και την Τουρκία και την Αίγυπτο. Ο έλεγχος βρίσκεται σε εξέλιξη.

Πάντως, 2.000 άτομα δεν προσκόμισαν έγκαιρα τα απαραίτητα δικαιολογητικά και η σύνταξή τους έχει ανασταλεί. Ο ΟΓΑ, στη συνέχεια, θα ελέγξει τα δικαιολογητικά για 17.000 ενδιαφερόμενους και, εφόσον συντρέχουν οι προϋποθέσεις, θα διακοπεί η σύνταξή τους.

Επίσης, στο πλαίσιο του ελέγχου στον ΟΓΑ, έχει παραδοθεί στον αντεισαγγελέα του Αρείου Πάγου ηλεκτρονικό αρχείο με τα στοιχεία 1.014 συνταξιούχων, οι οποίοι δεν έχουν απογραφεί.

8) Σε ό,τι αφορά τους φορείς επικουρικής ασφάλισης, έχουν εντοπιστεί και σταλεί στη Δικαιοσύνη πέντε περιπτώσεις αχρεωστήτως καταβληθεισών συντάξεων λόγω θανάτου δικαιούχου.

Η διείσδυση των Logistics στην Ελλάδα βρίσκεται σε εμβρυακό στάδιο

Όταν αποφάσισα να ασχοληθώ με τα logistics και με το supply chain management γενικότερα, ήταν ένας νεοεισερχόμενος όρος στην Ελλάδα, τουλάχιστον σε ακαδημαϊκό επίπεδο, ο οποίος με την πάροδο των χρόνων έγινε πιο δημοφιλής και προσέλκυσε το ενδιαφέρον πολλών νέων ανθρώπων να εξερευνήσουν τον συγκεκριμένο κλάδο, όπως και το δικό μου.
Η διείσδυση των Logistics στην Ελλάδα βρίσκεται ακόμη σε εμβρυακό στάδιο, λαμβάνοντας ως μέτρο σύγκρισης τη διείσδυση τους σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες. Συγκριμένα, ο δημόσιος τομέας δεν έχει αντιληφθεί την έννοια του όρου, οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, οι οποίες και αποτελούν το μεγαλύτερο ποσοστό των επιχειρήσεων στη χώρα μας, απέχουν πολύ από την κατανόηση της αναγκαιότητας του και πάρα μόνο αρκετές μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες έχουν υλοποιήσει ολοκληρωμένα συστήματα Logistics.
Τι θα έκανε όμως τη χώρα μας ανταγωνιστική στον κλάδο των logistics; Αναμφίβολα, η Ελλάδα, λόγω της γεωπολιτικής της θέσης, κατέχει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, έναντι των άλλων χωρών, το οποίο από μόνο του δεν επαρκεί για την προσέλκυση των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των logistics.
Παράγοντας – κλειδί για τον κλάδο των logistics αποτελούν οι υποδομές, οι οποίες στη χώρα μας, είτε δεν έχουν προβλεφθεί, είτε βρίσκονται στο στάδιο του προγραμματισμού/ υλοποίησης (π.χ. εμπορευματικό κέντρο στο Θριάσιο). Οφείλουμε ωστόσο να τονίσουμε ότι, τόσο η οικονομική κρίση, την οποία υφίσταται η χώρα, όσο και το αργό γραφειοκρατικό σύστημα που τη διέπει έχει επιδεινώσει την κατάσταση.
Ιδανική η θέση της Ελλάδας για συνδυασμένες μεταφορές, αλλά…
Η γεωπολιτική θέση της χώρας μας είναι ιδανική για την αξιοποίηση των συνδυασμένων μεταφορών. Τα λεγόμενα «dry ports» φυτρώνουν σε χώρες του εξωτερικού με γοργούς ρυθμούς. Ο απαιτήσεις της αγοράς για ακόμα πιο γρήγορη και ασφαλή μεταφορά των προϊόντων, απαιτεί το συνδυασμό μεταφορικών μέσων, ώστε να καταφέρει κάποιος να γίνει πιο ανταγωνιστικός και αποτελεσματικός. Οι υποδομές διαδραματίζουν, για ακόμη μια φορά, σημαντικό ρόλο για την αξιοποίηση των συνδυασμένων μεταφορών.
Η λεγόμενη «Αραβική Άνοιξη» ίσως αποτελέσει για τη χώρα μας το σημείο κλειδί για την περαιτέρω ανάπτυξή της. Ήδη έχει οδηγήσει πολλές εταιρείες να στρέψουν το ενδιαφέρον τους προς την ελληνική αγορά. Για παράδειγμα, η ολλανδική εταιρεία Vopak φημολογείται ότι σχεδιάζει την κατασκευή δεξαμενών για αποθήκευση καυσίμων στην Κρήτη, έχοντας όμως παλιότερα, σαν πρώτο στόχο, να επενδύσουν στην αγορά της Αιγύπτου. Η Κρήτη είναι ένα νησί που έχει από τη φύση του ένα τεράστιο στρατηγικό γεωγραφικό πλεονέκτημα. Αυτό το πλεονέκτημα εκτιμήθηκε ακόμη περισσότερο, μετά τη λεγόμενη «Αραβική Άνοιξη».
Κλείνοντας αυτήν τη σύντομη προσέγγιση του κλάδου των Logistics στην Ελλάδα, διαπιστώνουμε πως ο παράγοντας «υποδομές» εμφανίζεται μπροστά μας σε κάθε συζήτηση.
Το τρίπτυχο του ενδιαφέροντος, για τα επόμενα χρόνια, στη διοίκηση της εφοδιαστικής αλυσίδας, είναι το ακόλουθο: υποδομές, πράσινες εφοδιαστικές αλυσίδες και επένδυση στην εισαγωγή και την καινοτομία του ΙΤ στην εφοδιαστική αλυσίδα.
Μάνος Γαρυφαλάκης
(Μεταπτυχιακός φοιτητής στο Jönköping International Business School της Σουηδίας, στο τμήμα International Logistics and Supply Chain Management)

Η γαλλική Vinci «χτυπά» αεροδρόμια σε Ελλάδα, Ισπανία και Πορτογαλία

Το ενδιαφέρον για την απόκτηση αεροδρομίων σε Ελλάδα, Πορτογαλία και Ισπανία εκδήλωσε ο γαλλικός κατασκευαστικός όμιλος της Vinci. Ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Xavier Huillard δήλωσε στο Reuters ότι «ένας μεγάλος αριθμός ευρωπαϊκών χωρών θα πρέπει να επιταχύνει το πρόγραμμα ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων του». Ως επικρατέστερες χώρες, ο διευθύνων σύμβουλος της Vinci κατέταξε την Ελλάδα, την Πορτογαλία και την Ισπανία.
Τα αεροδρόμια των χωρών αυτών φαντάζουν ελκυστικά για τη Vinci, η οποία αναμένει, τα προσεχή 2 έτη, επενδυτικές ευκαιρίες για την εξαγορά αεροδρομίων, με βάση το μοντέλο των συμβάσεων παραχώρησης. Ο διευθύνων σύμβουλος της Vinci προσδοκά σε αυτές τις ευκαιρίες, βλέποντας την αποχώρηση άλλων επενδυτικών σχημάτων από τον αεροπορικό κλάδο και συγκεκριμένα από το τομέα της διαχείρισης αεροδρομίων.
Υπενθυμίζεται ότι η Vinci συμμετείχε, πριν από 1 περίπου χρόνο, σε διαπραγματεύσεις με τη Hochtief για την εξαγορά όλων των αεροδρομίων στα οποία μετέχει η Hochtief Airports, συμπεριλαμβανομένου του αεροδρομίου των Αθηνών.
Οι διαπραγματεύσεις δεν κατέληξαν πουθενά, καθώς η Hochtief ανέστειλε τη διαδικασία, καθώς προσδοκούσε σε έσοδα 1,6 δις. ευρώ. Το ποσό αυτό φαίνεται ότι ήταν απαγορευτικό, τόσο για τη Vinci, όσο και για τον έτερο διεκδικητή, την κινεζική HNA.
Επίσης, η Vinci, πέρα από το «Ελ. Βενιζέλος», διατηρεί έντονο ενδιαφέρον και για το νέο αεροδρόμιο στο Ηράκλειο της Κρήτης, συμμετέχοντας μάλιστα στην τελευταία δημόσια διαβούλευση.
Ο διαγωνισμός, αν και προκηρύχτηκε, κατέστη άγονος, αφού καμία εταιρεία δεν εκδήλωσε προσφορά, αντιδρώντας στο υψηλό κόστος, αλλά και σε αρκετές προδιαγραφές του έργου.
Πάντως, η Vinci έχει έντονη παρουσία στην Ελλάδα, συμμετέχοντας στη Γέφυρα Ρίου – Αντιρρίου και σε αυτοκινητοδρόμους, όπως την «Ολυμπία Οδό» και τον «Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου».

Απεργούν σήμερα Παρασκευή οι εφορίες. 48 οριστικά λουκέτα

 
Κλειστές θα παραμείνουν σήμερα οι εφορίες όλης της χώρας, λόγω της 24ωρης απεργίας την οποία έχουν κηρύξει οι εφοριακοί.

Εκτός από τους εφοριακούς, απεργούν και οι ομοσπονδίες-σύλλογοι, του υπουργείου Οικονομικών.

"Λουκέτο" μπαίνει από την 1η Οκτωβρίου σε 48 εφορίες, μεταξύ των οποίων και 11 στην Αττική. Την απόφαση για το κλείσιμο υπέγραψε σήμερα το πρωί ο υπουργός Οικονομικών Γ. Στουρνάρας . Οι εφορίες της Αττικής που κλείνουν είναι οι ΙΕ’ , ΚΒ’, ΙΘ΄, ΚΓ΄, Ιλίου, Άνω Λιοσίων, Χολαργού, Αργυρούπολης, ΚΑ’, Κορυδαλλού, και Κορωπίου.











Star.gr

Η πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου θα μειώσει τη θερμοκρασία 3 βαθμούς!

 
Σε εξέλιξη βρίσκεται ο μεγάλος αρχιτεκτονικός διαγωνισμός «Re – think Athens», της σπουδαιότερης οικιστικής παρέμβασης στο κέντρο της Αθήνας.
Η παρέμβαση στηρίζεται, κυρίως, στην πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου. Στο πλαίσιο εκδηλώσεων του δήμου Αθηναίων για την «Εβδομάδα Βιώσιμης Μετακίνησης» μελετητής, που μετέχει στην όλη προσπάθεια, ανέφερε ότι με την ολοκλήρωση του έργου προβλέπεται μείωση της θερμοκρασίας, κατά μήκος του έργου, ως και 3 βαθμούς κελσίου!
Υπενθυμίζεται ότι το έργο, ύψους 200 εκατ. Ευρώ, έχει ορίζοντα υλοποίησης 3 έτη. Πρόκειται για μια πολύπλευρη παρέμβαση, που εκτείνεται από τη λεωφόρο Αμαλίας έως το τέλος της οδού Πατησίων, έχει ως άξονα τη λεωφόρο Πανεπιστημίου και κορυφώνεται σε μια νέα πλατεία Ομονοίας.
Η «πράσινη» οδός Πανεπιστημίου προβλέπεται ότι θα είναι εξαιρετικά φιλική στον πεζό ή στο ποδήλατο, χωρίς να είναι πεζόδρομος.
Θα περιλαμβάνει μια νέα γραμμή Τραμ που θα συνδέει τη λεωφόρο Αμαλίας με τα Πατήσια, θα διασχίζεται κάθετα σε 4 δρόμους από μέσα μεταφοράς και αυτοκίνητα και θα επιτρέπει την παρόδια εξυπηρέτηση με αυτοκίνητο.
Η κυκλοφορία που κατέρχεται σήμερα προς το κέντρο από τη Βασιλίσσης Σοφίας θα διοχετευτεί στην οδό Ακαδημίας, η οποία αλλάζει κατεύθυνση.
Η άνοδος, από την οδό Πειραιώς, θα συνεχίσει να λειτουργεί όπως είναι σήμερα, από τη Σταδίου προς τη Φιλελλήνων. Η οδός Αγίου Κωνσταντίνου θα αντιστραφεί συνδέοντας τη δυτική είσοδο στην Αθήνα με την Γ΄ Σεπτεμβρίου.
Η πρόσβαση από τη λεωφόρο Συγγρού προς το Κολωνάκι θα γίνεται από τη Βασιλέως Κωνσταντίνου και τη Βασιλίσσης Σοφίας, ενώ μόνο η κίνηση προς το εμπορικό τρίγωνο, τη Βουλή και την Πλάκα θα ακολουθεί τη λεωφόρο Αμαλίας.

Υπόθεση Άκης: Νέοι κατηγορούμενοι, νέα ακίνητα στο Ιόνιο

 
Πέντε νέα πρόσωπα προστίθενται, όπως όλα δείχνουν, στο «κάδρο» των κατηγορουμένων για την υπόθεση με τις «χρυσές μίζες» από τα εξοπλιστικά προγράμματα.

Από την ερχόμενη Δευτέρα, ο ανακριτής Γαβριήλ Μαλλής θα αρχίσει να αποστέλλει τις πρώτες κλήσεις σε απολογία στους πέντε νέους κατηγορουμένους που φέρονται ότι συμμετείχαν στο «πάρτι» που είχε στηθεί με σκοπό το ξέπλυμα βρώμκου χρήματος του προφυλακισμένου πρώην υπουργού Άμυνας Άκη Τσοχατζόπουλου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, πάντως, ο ανακριτής αναμένεται να καλέσει σε συμπληρωματικές απολογίες όσους τους εμπλεκομένους στην υπόθεση. Τόσο οι κατηγορούμενοι που είναι ήδη προφυλακισμένοι όσο και εκείνοι που έχουν αφεθεί ελεύθεροι πρόκειται να περάσουν και πάλι την πόρτα του ανακριτικού γραφείου, στο δεύτερο «γύρο» των απολογιών που ξεκινά την ερχόμενη εβδομάδα.

Η έρευνα των ανακριτικών αρχών, σύμφωνα με πληροφορίες, εντόπισε νέες πράξεις ξεπλύματος βρώμικου χρήματος κυρίως μέσω εταιριών που είτε έχουν αντικείμενο το real estate είτε συνδέονται με άλλες δικογραφίες εξοπλιστικών προγραμμάτων, όπως τα TOR M1.

Ιδιαίτερα αποκαλυπτικό για τη διαδρομή του χρήματος όλα αυτά τα χρόνια, φαίνεται πως είναι το πόρισμα που έχει στα χέρια του ο ανακριτής, το οποίο προέρχεται από την έρευνα οικονομικού εμπειρογνώμονα που μελέτησε στοιχεία της υπόθεσης. Τα στοιχεία αυτά «δείχνουν» μεταξύ άλλων και νέα ακίνητα, ακόμη και στα νησιά του Ιονίου, τα οποία μέχρι χθες ήταν άγνωστα στις αρμόδιες αρχές.

Τι σημαίνει η "ρήτρα απόκλισης"



Ισόποσα μέτρα από τον «σκληρό πυρήνα» (μισθούς, συντάξεις, επιδόματα) θα αναγκαστεί να πάρει η κυβέρνηση τον Ιανουάριο του 2014, για κάθε μονάδα απόκλισης από τον στόχο του πρωτογενούς ελλείμματος ή πλεονάσματος το 2013.

Όπως επισήμανε στέλεχος του υπουργείου Οικονομικών, πρόκειται για το «σχέδιο Β» ή τη «ρήτρα απόκλισης», που συζητείται με τους επικεφαλής της τρόικας να ενταχθεί στη συμφωνία, στο πλαίσιο των διαπραγματεύσεων για τα μέτρα των 11,9 δισ. ευρώ από το σκέλος των δαπανών και των 2 δισ. ευρώ από το σκέλος των εσόδων, ώστε, οι εκπρόσωποι των δανειστών να αποσύρουν τις ενστάσεις που έχουν για τα προτεινόμενα μέτρα από την ελληνική πλευρά και να κλείσει το πακέτο.

Το ίδιο στέλεχος πρόσθεσε ότι η τρόικα διατηρεί ακόμη ισχυρές επιφυλάξεις για ορισμένα από τα διαρθρωτικά μέτρα (Υγεία, Παιδεία, Άμυνα, ΟΤΑ), μην πιστεύοντας ότι θα αποδώσουν όλα όσα υποστηρίζει το οικονομικό επιτελείο της κυβέρνησης. "Ελπίζω να συνεισφέρουν περισσότερο" αυτά τα υπουργεία που "στοχοποιούνται", είπε χαρακτηριστικά.

Σημειώνεται τέλος, ότι στο Euro Working Group (Eurogroup σε τεχνικό επίπεδο), το οποίο θα συνεδριάσει στις 28 Σεπτεμβρίου, ο πρόεδρος του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμόνων, Πάνος Τσακλόγλου, θα παρουσιάσει την έως τότε συμφωνία με την τρόικα. Έως τη συγκεκριμένη ημερομηνία, επισήμανε ο υψηλόβαθμος παράγοντας του υπουργείου, πρέπει να έχουν οριστικοποιηθεί τόσο μέτρα στο σύνολό τους, όσο και οι όροι της «ρήτρας απόκλισης».

Πηγή:ΑΜΠΕ

Volvo Trucks: Εξοπλισμός οδηγών εμπνευσμένος από τη σειρά Volvo FH

 
Εμπνευσμένη από τη σχεδίαση της νέας σειράς Volvo FH, η Volvo Trucks δημιούργησε μία συλλογή ρούχων και αξεσουάρ ιδανικών για οδηγούς φορτηγών και θαυμαστές των μοντέλων της Volvo.
«Υιοθετείστε τα ιδιαίτερα σχεδιαστικά στοιχεία του νέου φορτηγού FH της Volvo και δημιουργήστε μία κολεξιόν για οδηγούς φορτηγών». Αυτές ήταν οι οδηγίες που έλαβαν οι σχεδιαστές των νέων Volvo FH και FH16 όταν άρχισαν να ασχολούνται με τη συλλογή "Volvo Trucks Driver Gear – Travis". Έτσι δημιούργησαν μία σειρά ρούχων και αξεσουάρ που ικανοποιούν τις ανάγκες οδηγών φορτηγών με τη βοήθεια λειτουργικών υλικών και σχεδίων, και παράλληλα προσελκύουν όσους αγαπούν τα ταξίδια στον ανοιχτό δρόμο.
Η αισθητική γραμμή της συλλογής αντικατοπτρίζει τα μοναδικά σχεδιαστικά στοιχεία της νέας σειράς Volvo FH όπως η τολμηρή μάσκα, οι εκφραστικοί κάθετοι προβολείς και οι χαρακτηριστικές γραμμές του αμαξώματος. Ακόμα και το νέο σχήμα του FH, με το ελαφρώς κεκλιμένο προς τα εμπρός, επιθετικό ρύγχος –που κάνει τη νέα σειρά Volvo FH να ξεχωρίζει– είναι εμφανές στα τρία μπουφάν της συλλογής.
«Είναι αποκλειστικά δική μας σχεδίαση. Ξεκινήσαμε από μία λευκή κόλλα χαρτιού και δημιουργήσαμε μία συλλογή εμπνευσμένη αποκλειστικά από τη φόρμα, τα χρώματα και τα υλικά της νέας σειράς Volvo FH» σχολιάζει ο Rikard Orell, διευθυντής σχεδίασης της Volvo Trucks.
Με γνώμονα τους οδηγούς φορτηγών
Η ισχυρή σχεδιαστική ταυτότητα είναι πρωταρχικό στοιχείο στη δημιουργία ενός νέου φορτηγού της Volvo – κάθε στοιχείο του οχήματος από το ταμπλό μέχρι την επιλογή υλικών είναι σχεδιασμένο λαμβάνοντας υπόψη της τις ανάγκες του οδηγού.
«Όταν δημιουργήσαμε τη συλλογή θέλαμε να επικεντρωθούμε στις ιδιαίτερες ανάγκες των οδηγών φορτηγών. Οι οδηγοί είναι σημαντικοί και φιλοδοξούμε να ενισχύσουμε την καθημερινή τους πραγματικότητα με ανέσεις και στυλ», σχολιάζει ο Rikard Orell.
Η συλλογή –που περιλαμβάνει μοναδικά μπουφάν, ένα σπορ ρολόι χειρός και φούτερ με κουκούλα– απευθύνεται σε σύγχρονους οδηγούς φορτηγών και λάτρεις του στυλ. Τα προϊόντα πληρούν τις υψηλές απαιτήσεις ταξιδιών μεγάλων αποστάσεων: τα μπουφάν, για παράδειγμα, έχουν μέτριο μήκος για άνεση στην οδήγηση. Με τα χαρακτηριστικά ανακλαστικά που ενσωματώνονται στο σχέδιο οι οδηγοί είναι ευδιάκριτοι στο δρόμο όταν κάνουν στάσεις. Οι πολυχρηστικές τσέπες και τα μανίκια των μπουφάν είναι σχεδιασμένα έτσι ώστε να διευκολύνουν την κίνηση και την οδήγηση.
Διαφορετικά προϊόντα της συλλογής υπογραμμίζουν τα διαφορετικά σχεδιαστικά στοιχεία του νέου Volvo FH. Για παράδειγμα, ένα από τα βασικά προϊόντα της συλλογής, το σπορ ρολόι Driver Performance Watch. Οι δείκτες και οι κλίμακες του ρολογιού θυμίζουν τα γραφιστικά στοιχεία των οργάνων του ταμπλό της νέας σειράς Volvo FH, λανσάροντας μοναδικά σχέδια.
Εκτός από τα ρούχα των οδηγών, η συλλογή περιλαμβάνει προϊόντα όπως μοντέλα σε κλίμακα (μινιατούρες) των νέων Volvo FH και FH16 σε διάφορες διαστάσεις, κιτ ύπνου για διαδρομές μεγάλων αποστάσεων και εξοπλισμό για τα παιδιά και άλλα μέλη της οικογένειας των οδηγών φορτηγών.
«Δημιουργήσαμε μία συλλογή που δείχνει τόσο μοναδική και δυναμική σχεδιαστικά όσο η νέα σειρά Volvo FH. Μία συλλογή για την οποία θα είναι περήφανοι οι οδηγοί των φορτηγών αλλά και οι θαυμαστές της μάρκας», σχολιάζει η Αsa Theleen, υπεύθυνη παγκόσμιων διαφημιστικών προϊόντων της Volvo Trucks.
Ανοίγει web-shop
Οι οδηγοί φορτηγών Volvo και οι οπαδοί της μάρκας θα μπορούν να αγοράσουν προϊόντα της συλλογής απευθείας on-line από το διαδικτυακό κατάστημα της Volvo Trucks, το οποίο θα ανοίξει σύντομα στη διεύθυνση www.store.volvotrucks.com. Αρχικά η συλλογή θα διατίθεται σε επίλεκτες ευρωπαϊκές αγορές. Κάποια προϊόντα θα πωλούνται, επίσης, στην έκθεση ΙΑΑ στο Αννόβερο (Γερμανία), 20–27 Σεπτεμβρίου 2012.

«Κρεμάστηκαν» οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς


 

Με μια… κρεμάλα εξέφρασαν τη δυσφορία τους στα νέα επώδυνα μέτρα της κυβέρνησης οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς.
Οι εργαζόμενοι στα μέσα σταθερής τροχιάς (Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ), αντιδρώντας στις νέες περικοπές των αποδοχών τους (η μηνιαία μισθοδοσία, ελέω Μνημονίου, έχει μειωθεί έως και 48%), πραγματοποίησαν σήμερα 24ωρη απεργία.
Αυτό που προξένησε την εντύπωση όλων και «έπαιξε» στις τηλεοπτικές κάμερες ήταν μια… κρεμάλα. Με αυτό τον τρόπο, οι εργαζόμενοι θέλησαν να καταδείξουν την αντίδρασή τους στις νέες περικοπές, που επεξεργάζεται η κυβέρνηση, σε μισθούς και συντάξεις.
Ακόμη, οι εργαζόμενοι δήλωσαν ότι είναι αντίθετοι σε κάθε ενδεχόμενο αύξησης της τιμής των εισιτηρίων, αντιπροτείνοντας μείωση της τιμής στο 1 ευρώ, δηλαδή στα επίπεδα του 2009, αλλά και δωρεάν μετακίνηση για άνεργους, φοιτητές και χαμηλοσυνταξιούχους.
Όπως επισημαίνουν εκπρόσωποι σωματείων της ΣΤΑ.ΣΥ., «οι απεργιακές κινητοποιήσεις μόλις ξεκίνησαν, θα συνεχιστούν».

Πως θα κινηθούν EΘΕΛ και HΛΠΑΠ το Σάββατο 22/9 "Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο"

 
Αποβλέποντας στην καλύτερη και ασφαλή εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και στη διευκόλυνση της κυκλοφορίας των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, το Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2012, Ευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο, αποφασίστηκε η προσωρινή τροποποίηση της διαδρομής των λεωφορειακών γραμμών & γραμμών τρόλεϊ για το Σάββατο 22/9/2012, σταδιακά και ανάλογα με τις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις της Τροχαίας, από 09:00΄ π.μ. έως 19:00΄ μ.μ. περίπου, επί της οδού Πανεπιστημίου μεταξύ Πλατείας Συντάγματος και Πλ. Ομονοίας και επί της οδού  Όθωνος στον Δήμο Αθηναίων.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ:
Α)           ΛΕΩΦΟΡΕΙΑΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
  1. Οι λεωφορειακές γραμμές (054) - (732)
Διαδρομή από αφετηρία (Περισσό και Αγ. Φανούριο):
Ισχύει η εγκεκριμένη διαδρομή.
Διαδρομή από τέρμα (Μεταμόρφωση και Ζωοδ. Πηγή):
Από Λεωφ. Βασ. Σοφίας, δεξιά Σέκερη, αριστερά Σόλωνος, δεξιά Μπόταση, αριστερά Στουρνάρη, δεξιά 3ης Σεπτεμβρίου (054) / δεξιά Αχαρνών (732), συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
  1. Η λεωφ. γραμμή (608)
Κατεύθυνση από Γαλάτσι:
Ισχύει η εγκεκριμένη διαδρομή.
Κατεύθυνση από Ζωγράφου:
Από Παπαδιαμαντοπούλου, δεξιά Λεωφ. Βασ. Σοφίας, δεξιά Μεσογείων, αριστερά Φειδιππίδου, συνέχεια Λεωφ. Αλεξάνδρας, δεξιά Πατησίων - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
  1. Οι λεωφορειακές γραμμές (622) - (022)
Διαδρομή προς αφετηρία της 622 (Γουδί) και τέρμα της 022       (Μαράσλειος):
Ισχύει η εγκεκριμένη διαδρομή.
Διαδρομή προς τέρμα της 622 (Γαλάτσι) και αφετηρία της 022 (Ν.          Κυψέλη):
Από Λεωφ. Βασ. Σοφίας, δεξιά Σέκερη, αριστερά Σόλωνος, δεξιά Μπόταση, αριστερά Στουρνάρη, δεξιά Πατησίων, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή για το 622 και δεξιά Βασ. Ηρακλείου για το 022 συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
  1. Η λεωφ. γραμμή (057)
από Λόφο Σκουζέ κυκλική:
Από Δεληγιώργη, δεξιά Λεωνίδου, δεξιά Κολωνού, δεξιά Αχιλλέως, δεξιά Πλ. Καραϊσκάκη - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
  1. Οι λεωφορειακές γραμμές (220) - (221) - (235)
Από Λεωφ. Βασ. Σοφίας, δεξιά Σέκερη, αριστερά Σόλωνος, αριστερά Ιπποκράτους, αριστερά Ακαδημίας, αριστερά Λεωφ. Βασ. Σοφίας, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
  1. H λεωφορειακή γραμμή (230)
Διαδρομή από Ζωγράφου:
Από Ιπποκράτους, δεξιά Σόλωνος,  δεξιά Χαρ. Τρικούπη, συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
Διαδρομή από Ακρόπολη:
Από Λεωφ. Βασ. Αμαλίας, αριστ. Βασ. Γεωργίου Α΄, αριστ. πλατ. Συντάγματος, Φιλελλήνων, δεξιά λεωφ. Βασ. Αμαλίας, συνέχεια η  εγκεκριμένη διαδρομή.
  1. 7. H λεωφορειακή γραμμή (Χ95)
Kατεύθυνση από Αεροδρόμιο προς Σύνταγμα:
Από Λεωφ. Βασ. Σοφίας, Βασ. Γεωργίου Α΄, αριστ. Πλατ. Συντάγματος, Φιλελλήνων, αριστ. Λεωφ. Βασ. Αμαλίας - προσωρινή αφετηρία στην αφετηρία των γραμμών Ε14, Χ14.
  1. 8. Η λεωφ. γραμμή (035)
κατεύθυνση από Κυψέλη:
Από Στουρνάρη, αριστερά Αριστοτέλους, συνέχεια Σωκράτους - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
κατεύθυνση από Ταύρο:
Από Πειραιώς, αριστερά Ιερά Οδός, δεξιά Μεγ. Αλεξάνδρου, αριστερά Μυλλέρου, δεξιά Αχιλλέως, Πλ. Καραϊσκάκη, δεξιά Καρόλου, αριστερά Μάρνη, αριστερά Πατησίων, δεξιά Βασ. Ηρακλείου - συνέχεια την εγκεκριμένη διαδρομή.
  1. 9. Η λεωφ. γραμμή (813)
Κατεύθυνση από Αβέρωφ:
Από Ιπποκράτους, δεξιά Σόλωνος, δεξιά Μπόταση, αριστερά Στουρνάρη, αριστερά Αριστοτέλους, συνέχεια Σωκράτους - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
Κατεύθυνση από Προύσσης:
Από Μεγ. Αλεξάνδρου, αριστερά Μυλλέρου, δεξιά Αχιλλέως, Πλ. Καραϊσκάκη, δεξιά Καρόλου, αριστερά Μάρνη, δεξιά Καματερού, αριστερά Χαλκοκονδύλη, δεξιά Ακαδημίας, αριστερά Χαρ. Τρικούπη - συνέχεια την εγκεκριμένη διαδρομή.
  1. 10. Η λεωφ. γραμμή (815)
κατεύθυνση από Γουδή:
Από Λεωφ. Βασ. Σοφίας, δεξιά Σέκερη, αριστερά Σόλωνος, δεξιά Μπόταση, αριστερά Στουρνάρη, αριστερά Αριστοτέλους, συνέχεια Σωκράτους - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
κατεύθυνση από Ταύρο:
Από την οδό Πειραιώς, αριστερά Ιερά Οδός, δεξιά Μεγ. Αλεξάνδρου, αριστερά Μυλλέρου, δεξιά Αχιλλέως, Πλ. Καραϊσκάκη, δεξιά Καρόλου, αριστερά Μάρνη, δεξιά Καματερού, αριστερά Χαλκοκονδύλη, δεξιά Ακαδημίας - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
  1. 11. Οι λεωφ. γραμμές (227) (856)
κατεύθυνση από Πετράλωνα & Αιγάλεω προς κέντρο Αθήνας:
Από την οδό Πειραιώς, αναστροφή Πλ. Ελευθερίας - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Πετράλωνα & Αιγάλεω.
κατεύθυνση από Αγ. Αρτέμιο & Δάφνη προς κέντρο Αθήνας:
Αναστροφή Πλ. Συντάγματος. Από Λεωφ. Βασ. Αμαλίας, αριστερά Βασ. Γεωργίου Α΄, αριστ. Πλατ. Συντάγματος, Φιλελλήνων, αριστ. Λεωφ. Βασ. Αμαλίας - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Αγ. Αρτέμιο & Δάφνη.
  1. 12. Οι λεωφ. γραμμές (Β18) (Γ18)
Διαδρομή από Πέραμα προς  Κέντρο Αθήνας:
Από την οδό Πειραιώς, προσωρινή αφετηρία στην Πλ. Ελευθερίας.
  1. 13. Οι λεωφορειακές γραμμές (Α2) (Β2) (Ε22) (Α3) (Β3) (Α4)
Διαδρομή προς  Κέντρο Αθήνας:
Από Λεωφ. Βασ. Αμαλίας, αριστ. Βασ. Γεωργίου Α΄, αριστ. πλατ. Συντάγματος, Φιλελλήνων - προσωρινή αφετηρία.
  1. 14. Οι λεωφ. γραμμές (025) (026) (027)
Διαδρομή από Ιπποκράτους:
Aπό Ακαδημίας, δεξιά Λεωφ. Βασ. Σοφίας, Βασ. Γεωργίου Α΄, αριστ. Πλατ. Συντάγματος, δεξιά Μητροπόλεως - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
H (025) Διαδρομή από Πρ. Δανιήλ:
Από Αχιλλέως, Πλ. Καραϊσκάκη, δεξιά Καρόλου, αριστερά Μάρνη, δεξιά Καματερού, αριστερά Χαλκοκονδύλη, δεξιά Ακαδημίας, αριστερά Ασκληπού - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
Οι λεωφ. γραμμές (026) (027) Διαδρομή από Βοτανικό και Ορφέως:
Από Μεγ. Αλεξάνδρου, αριστερά Μυλλέρου, δεξιά Αχιλλέως, Πλ. Καραϊσκάκη, δεξιά Καρόλου, αριστερά Μάρνη, δεξιά Καματερού, αριστερά Χαλκοκονδύλη, δεξιά Ακαδημίας, αριστερά Ασκληπού - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
Β)         ΓΡΑΜΜΕΣ  ΤΡΟΛΕΪ
1.            Η γραμμή (1) διακόπτεται σε 2 τμήματα και εφαρμόζονται οι κάτωθι τροποποιήσεις:
Kατεύθυνση από Πλ. Αττικής προς κέντρο Αθήνας:
Από Δηληγιάννη, δεξιά κυκλικά Πλ. Καραϊσκάκη, δεξιά  Δηληγιάννη – συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Πλ. Αττικής.
Kατεύθυνση από Μοσχάτο προς κέντρο Αθήνας:
Από Λεωφ. Βασ. Αμαλίας, αριστ. Βασ. Γεωργίου Α΄, αριστ. πλατ. Συντάγματος, Φιλελλήνων, δεξιά Λεωφ. Βασ. Αμαλίας - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Μοσχάτο.
2.            Η γραμμή (2) διακόπτεται σε 2 τμήματα και εφαρμόζονται οι κάτωθι τροποποιήσεις:
Kατεύθυνση από Άνω Κυψέλη προς κέντρο Αθήνας:
Από Πατησίων, δεξιά Στουρνάρη, δεξιά Μάρνη, αριστερά Πατησίων - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Κυψέλη.
Kατεύθυνση από Καισαριανή προς κέντρο Αθήνας:
Από Λεωφ. Βασ. Αμαλίας, αριστ. Βασ. Γεωργίου Α΄, αριστ. πλατ. Συντάγματος, Φιλελλήνων, δεξιά Λεωφ. Βασ. Αμαλίας - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Καισαριανή.
3.            H γραμμή (3)
Kατεύθυνση από Νέα Φιλαδέλφεια:
Ισχύει η εγκεκριμένη διαδρομή.
Kατεύθυνση από Γηροκομείο:
Aπό Λεωφ. Κηφισίας, δεξιά Λεωφ. Αλεξάνδρας, δεξιά Πατησίων - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
  1. Η γραμμή (4) διακόπτεται σε 2 τμήματα και εφαρμόζονται οι κάτωθι τροποποιήσεις:
Kατεύθυνση από Άνω Κυψέλη προς κέντρο Αθήνας:
Από Πατησίων, δεξιά Στουρνάρη, δεξιά Μάρνη, αριστερά Πατησίων - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Κυψέλη.
Kατεύθυνση από Στ. Αγ. Ιωάννη προς κέντρο Αθήνας:
Από Λεωφ. Βασ. Αμαλίας, αριστ. Βασ. Γεωργίου Α΄, αριστ. πλατ. Συντάγματος, Φιλελλήνων, δεξιά Λεωφ. Βασ. Αμαλίας - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Στ. Αγ. Ιωάννη.
  1. Η γραμμή (5) διακόπτεται σε 2 τμήματα και εφαρμόζονται οι κάτωθι τροποποιήσεις:
Kατεύθυνση από Λαμπρινή προς κέντρο Αθήνας:
Από Πατησίων, δεξιά Στουρνάρη, δεξιά Μάρνη, αριστερά Πατησίων - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Λαμπρινή.
Kατεύθυνση από Τζιτζιφιές προς κέντρο Αθήνας:
Από Λεωφ. Βασ. Αμαλίας, αριστ. Βασ. Γεωργίου Α΄, αριστ. πλατ. Συντάγματος, Φιλελλήνων, δεξιά Λεωφ. Βασ. Αμαλίας - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Τζιτζιφιές.
  1. Η γραμμή (6) γίνεται κυκλική από Νέα Φιλαδέλφεια ως προς κέντρο Αθήνας.
Από Ηπείρου, δεξιά Πατησίων, δεξιά Στουρνάρη, δεξιά Αχαρνών - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Νέα Φιλαδέλφεια.
  1. Η γραμμή (7) θα πραγματοποιεί την διαδρομή της (8).
  1. γραμμή (11) διακόπτεται σε 2 τμήματα και εφαρμόζονται οι κάτωθι τροποποιήσεις:
Kατεύθυνση από Άνω Πατήσια προς κέντρο Αθήνας:
Από Πατησίων, δεξιά Στουρνάρη, δεξιά Μάρνη, αριστερά Πατησίων - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Άνω Πατήσια.
Kατεύθυνση από Νέα Ελβετία προς κέντρο Αθήνας:
Από Λεωφ. Βασ. Αμαλίας, αριστ. Βασ. Γεωργίου Α΄, αριστ. πλατ. Συντάγματος, Φιλελλήνων, δεξιά Λεωφ. Βασ. Αμαλίας - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Νέα Ελβετία.
  1. Η γραμμή (12) γίνεται κυκλική από Περιστέρι ως προς κέντρο Αθήνας.
Εκτροπή από Πλ. Καραϊσκάκη. Από Αχιλλέως, δεξιά κυκλικά Πλ. Καραϊσκάκη, δεξιά Αχιλλέως - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Περιστέρι.
  1. 10. H γραμμή (13)
Kατεύθυνση από Λαμπρινή:
Ισχύει η εγκεκριμένη διαδρομή.
Kατεύθυνση από Ν. Ψυχικό:
Aπό Λεωφ. Κηφισίας, δεξιά Λεωφ. Αλεξάνδρας, δεξιά Πατησίων - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
11. Η γραμμή (15) διακόπτεται σε 2 τμήματα και εφαρμόζονται οι κάτωθι τροποποιήσεις:
Kατεύθυνση από Ελ. Βενιζέλου προς κέντρο Αθήνας:
Από Λεωφ. Αλεξάνδρας, δεξιά Μαυρομματαίων, δεξιά Κοδριγκτώνος - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή.
Kατεύθυνση από Πετράλωνα προς κέντρο Αθήνας:
Από Λεωφ. Βασ. Αμαλίας, αριστ. Βασ. Γεωργίου Α΄, αριστ. πλατ. Συντάγματος, Φιλελλήνων, δεξιά Λεωφ. Βασ. Αμαλίας - συνέχεια η εγκεκριμένη διαδρομή προς Πετράλωνα.
  1. 11. Η γραμμή (21)
Από την οδό Πειραιώς, προσωρινή αφετηρία στην Πλ. Ελευθερίας.
Προσωρινές στάσεις για όλες τις γραμμές οι οποίες τροποποιούνται, θα πραγματοποιούνται στις υπάρχουσες.
Το επιβατικό κοινό  για περισσότερες πληροφορίες για τα προγράμματα δρομολογίων όλων των Μέσων Μεταφοράς μπορεί να επικοινωνεί με το Πληροφοριακό Κέντρο 185 του ΟΑΣΑ και μέσω διαδικτύου στη δ/νση  http://www.oasa.gr