EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Μεγάλη πολυεθνική «πίσω» από το big deal ΤΡΑΙΝΟΣΕ – Cosco;


 

Μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παγκοσμίως στο χώρο των αναλώσιμων και της πληροφορικής ενδιαφέρεται, σύμφωνα με πληροφορίες του metaforespress.gr, για τη δημιουργία αποθηκευτικών χώρων στην Ελλάδα.
Η εταιρεία φαίνεται ότι εξετάζει τη δημιουργία ενός logistics center στην Ελλάδα για την προμήθεια των αγορών της Ευρώπης και όχι μόνο.
Ήδη, έχει βολιδοσκοπήσει μεγάλες ελληνικές εταιρείες logistics, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και τη Cosco, αξιολογώντας τις πιο συμφέρουσες λύσεις για την αποτελεσματικότερη εφοδιαστική αλυσίδα των προϊόντων της.
Σύμφωνα με αναλυτές της εγχώριας αγοράς logistics, «εταιρείες τέτοιου βεληνεκούς, αλλά και οι μεγάλοι πελάτες της Cosco σίγουρα θα επιθυμούσαν την επίτευξη συνεργιών με τη ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την προώθηση προϊόντων στη Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη».
Από το Πειραιά στο Θριάσιο και από εκεί στην «καρδιά» της Ευρώπης
Από το λιμάνι του Πειραιά, τα εμπορεύματα θα μεταφέρονται έως το Θριάσιο Πεδίο. Μετά θα αναχωρούν με τρένο και θα φτάνουν, μέσω του κύριου σιδηροδρομικού άξονα, στην Ειδομένη. Από εκεί θα περνούν στα Σκόπια, στη Σερβία, την Ουγγαρία, την Αυστρία και την Τσεχία.
Πρόκειται για μια διαδρομή, η οποία θα ολοκληρώνεται μέσα σε περίπου τέσσερις ημέρες, όταν οι εναλλακτικές διαδρομές απαιτούν 12 ημέρες για να φτάσουν τα εμπορεύματα στην Τσεχία.

Aνεξαρτήτως της έκβασης του πρώιμου ενδιαφέροντος της εν λόγω πολυεθνικής, TΡΑΙΝΟΣΕ και Cosco βρίσκονται, εδώ και μήνες, σε συζητήσεις για την επίτευξη της μεταξύ τους στρατηγικής συμφωνίας.
Αν ευοδωθεί η συμφωνία, θα απαιτηθεί η σύσταση μιας νέας θυγατρικής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, αποκλειστικά για logistics.
Η νέα εταιρεία θα υπογράψει συμβόλαια με ανταποδοτικές ρήτρες που θα καλείται να πληρώνει σε περίπτωση που η μεταφορά των προϊόντων δεν πραγματοποιείται εγκαίρως, ενώ θα μπορεί να ελέγχεται το κόστος και τα κέρδη της από τις εταιρείες, με τις οποίες θα υπογράψει συμφωνία μεταφοράς.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ χρειάζεται επειγόντως να αυξήσει τα έσοδά της, τα οποία μειώθηκαν κατά 20 σχεδόν εκατ. ευρώ το 2011 (ανήλθαν στα 84,6 εκατ., έναντι 102,6 εκατ. το 2010).
Μείωση σημειώθηκε και στα εμπορεύματα, τα οποία σημείωσαν έσοδα 22,2 εκατ., έναντι 23,2 εκατ. το 2010.
Υπενθυμίζεται ότι, στις εμπορευματικές μεταφορές, τέθηκε σε εφαρμογή από πέρσι ένα διαφανές τιμολόγιο, το ίδιο για όλους τους πελάτες, μέσα από το οποίο ενθαρρύνθηκε η μεγαλύτερη αξιοποίηση του τροχαίου υλικού, με την καθιέρωση δρομολόγησης πλήρων αμαξοστοιχιών, αντί μεμονωμένων βαγονιών που διακινούντο στο παρελθόν, με πολύ υψηλό κόστος.
Επίσης, από τα τέλη Ιουλίου λειτουργεί στο Θριάσιο σταθμός της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για μεταφορά φορτίων από Αθήνα – Θεσσαλονίκη και αντίστροφα, με αποτέλεσμα να έχει πενταπλασιαστεί ο αριθμός των δρομολογούμενων τρένων ανά εβδομάδα.
Με βάση το εμπορευματικό κέντρο του Θριασίου προωθείται ένα πρόγραμμα συνδυασμένης μεταφοράς εμπορευμάτων τρένου – φορτηγού - για την εξυπηρέτηση του οποίου - έχει ήδη ολοκληρωθεί η σχετική οργάνωση και υποδομή του παλαιού εμπορευματικού σταθμού της Θεσσαλονίκης.

Eπιστολή στο ΥΠΟΙΚ για τη μη αύξηση των εισιτηρίων στα ΜΜΜ από το υπ.Υπ.

 
Μια σημαντική είδηση περιελάμβανε η συνέντευξη που παραχώρησε ο υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών Κωστής Χατζηδάκης στην εφημερίδα Real News.
Σε ερώτηση «υπάρχει περίπτωση να μη γίνουν αυξήσεις 25% στα εισιτήρια των ΜΜΜ το α΄ τρίμηνο του 2013, όπως προβλέπει το μνημόνιο;», ο υπουργός απάντησε ότι έχει σταλεί σημείωμα στο ΥΠΟΙΚ, στο οποίο αναφέρεται ότι η αύξηση των εισιτηρίων δεν θα έχει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.
Μάλιστα, ο κ. Χατζηδάκης αποκάλυψε ότι το υπουργείο Οικονομικών… συμφωνεί!
«Έχουμε στείλει σημείωμα στο Υπουργείο Οικονομικών, επισημαίνοντας ότι με βάση τη διεθνή εμπειρία, η αύξηση των εισιτηρίων σε καιρό ύφεσης δεν έχει ταμειακό αποτέλεσμα. Το υπουργείο Οικονομικών συμφωνεί.
Γι΄ αυτό έχουμε πάρει πρωτοβουλίες για περικοπές στις λειτουργικές δαπάνες και πάταξη της εισιτηριοδιαφυγής, δηλαδή για μέτρα τα οποία θα λειτουργήσουν ως ισοδύναμα για την αποφυγή στην αύξηση των εισιτηρίων.
Και τα μέτρα αυτά πιστεύουμε ότι θα λειτουργήσουν μέχρι το τέλος της χρονιάς, πριν δηλαδή την προγραμματισμένη αύξηση», ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης και Υποδομών.
Σε άλλη ερώτηση «γιατί να πιστέψουν οι πολίτες την κυβέρνηση ότι αυτά θα είναι τα τελευταία μέτρα», ο κ. Χατζηδάκης απάντησε ότι «ούτως ή άλλως θα είναι τα τελευταία μέτρα. Ας μη γελιόμαστε. Τα μέτρα αυτά είτε θα πετύχουν και η χώρα θα ξεφύγει από την κρίση είτε θα αποτύχουν και θα γυρίσουμε δεκαετίες πίσω.
Γι΄ αυτό έχει πολύ μεγάλη σημασία αφενός να δομηθούν σωστά συνδυάζοντας τη δημοσιονομική εξυγίανση με αναπτυξιακά αντίβαρα. Αυτό που εξελίσσεται μπροστά μας είναι μία μάχη για την πατρίδα μας. Και πρέπει να την αντιμετωπίσουμε με υπευθυνότητα και εθνική ενότητα».

Είσοδος στα λεωφορεία από την μπροστινή πόρτα; Στον ΟΑΣΘ πετυχαίνει

 
Ενστάσεις έχουν ορισμένοι οδηγοί της ΕΘΕΛ και των ΗΛΠΑΠ, σχετικά με την πρόταση του υπουργείου Μεταφορών για την επιβίβαση επιβατών μόνο από την μπροστινή πόρτα.
Όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Μεταφορών, το μέτρο θα ισχύσει αρχικά σε γραμμές με χαμηλή επιβατική κίνηση, με επίδειξη εισιτηρίου/ κάρτας στον οδηγό.
Αρκετοί οδηγοί επισημαίνουν ότι «το μέτρο δεν μπορεί να εφαρμοστεί στην Αθήνα, πόσο μάλλον σε δρομολόγια με μεγάλη επιβατική κίνηση», συμπληρώνοντας ότι «θα σημάνει την αύξηση του χρόνου διεξαγωγής των δρομολογίων, ενώ δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι κάτοικοι των Αθηνών χρειάζονται ''παιδεία'' για να υποδεχτούν μια τέτοια αλλαγή».
Τι γίνεται στον ΟΑΣΘ; Αν και τα μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα, στελέχη του ΟΑΣΘ επισημαίνουν ότι η είσοδος επιβατών, μόνο από την μπροστινή πόρτα, γίνεται σήμερα σε 21 λεωφορειακές γραμμές, στα περίχωρα της Θεσσαλονίκης, με πληρότητα κάτω από 25% (η αποβίβαση γίνεται από τις άλλες δυο πόρτες).
Με την εφαρμογή του μέτρου, σύμφωνα με στελέχη του ΟΑΣΘ, παρατηρήθηκε αύξηση εσόδων κατά 12%! Μάλιστα, το μέτρο θα επεκταθεί σύντομα σε άλλες 14 γραμμές, με πληρότητα κάτω από 30%.
Πάντως και στη Θεσσαλονίκη συνηγορούν ότι, αύξηση των εισιτηρίων κατά 25%, μάλλον θα βλάψει την επιβατική κίνηση, η οποία εκτιμάται ότι θα μειωθεί.

Στη δημιουργία ιστοσελίδας προχώρησε η «ΣΤΑ.ΣΥ.» (Μετρό – Τραμ – ΗΣΑΠ)

 
Μπορεί να συστάθηκε στις 17 Ιουνίου του 2011, αλλά μέχρι πρότινος δεν διέθετε ιστοσελίδα.
Ο λόγος για την εταιρεία «Σταθερές Συγκοινωνίες», στην οποία συγχωνεύτηκε ο Ηλεκτρικός Σιδηρόδρομος Αθηνών Πειραιώς (ΗΣΑΠ), η Αττικό Μετρό Εταιρεία Λειτουργίας (ΑΜΕΛ) και η ΤΡΑΜ ΑΕ.
Η εταιρεία προχώρησε στη δημιουργία της ιστοσελίδας www.stasy.gr, στην οποία παρέχεται πληροφόρηση για τα δρομολόγια, τα εισιτήρια, τις εκδηλώσεις και το κυριότερο: τις απεργίες.
Ειδικότερα, στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.stasy.gr, ο επιβάτης μπορεί να ενημερώνεται για τα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, με αναλυτικούς πίνακες δρομολογίων και στάσεων, για τους χώρους στάθμευσης και φύλαξης αποσκευών και να συμβουλεύεται το σχετικό χάρτη. Επίσης, στον ιστότοπο υπάρχει πλήρης παρουσίαση όλων των ειδών εισιτηρίων και του τρόπου προμήθειάς τους.
Επιπλέον, μέσα από τον ιστότοπο της ΣΤΑ.ΣΥ παρέχεται:
- Ηλεκτρονική επικοινωνία με την εταιρεία για την αναζήτηση απολεσθέντων αντικειμένων, προστίμων ή υποβολής παραπόνων.
- Online ενημέρωση για τυχόν αλλαγές στην ομαλή λειτουργία των δρομολογίων.
- Δημοσίευση όλων των ανακοινώσεων, διακηρύξεων και διαγωνισμών της εταιρείας.
- Εκτεταμένη παρουσίαση του πολιτισμικού έργου της εταιρείας.
- Συνοπτική παρουσίαση σημαντικών αρχαιολογικών, πολιτιστικών και εμπορικών αξιοθέατων της πόλης στα οποία έχουν πρόσβαση οι πολίτες με τα μέσα μεταφοράς της ΣΤΑ.ΣΥ.
Ο ιστότοπος είναι προσβάσιμος και από κινητά τηλέφωνα.

Η ανακοίνωση των σωματείων της ΣΤΑ.ΣΥ. για την 24ωρη απεργία της Πέμπτης

 
Χωρίς Μετρό, Τραμ και ΗΣΑΠ θα μείνει η Αθήνα την Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου. Στην 24ωρη απεργία δεν θα συμμετάσχουν λεωφορεία (ΕΘΕΛ) και τρόλεϊ (ΗΛΠΑΠ).
Η ανακοίνωση των σωματείων της ΣΤΑ.ΣΥ. για την κήρυξη της 24ωρης απεργίας
«Οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες (ΣΤΑΣΥ ΑΕ), όπως και όλοι οι άλλοι εργαζόμενοι βρίσκονται αντιμέτωποι με καινούργια, πρωτοφανή σε σκληρότητα μέτρα, που απεργάζονται κυβέρνηση και τρόϊκα.
Με τη νέα λαίλαπα  μισθοί και συντάξεις μπαίνουν στη  «κλίνη του Προκρούστη », τα εργασιακά δικαιώματα αποδομούνται στο σύνολό τους, το ωράριο εργασίας γίνεται λάστιχο και οι εργαζόμενοι των ΔΕΚΟ, μεταξύ αυτών και της ΣΤΑΣΥ, προβλέπεται να ενταχθούν στο μισθολόγιο του Δημοσίου, πράγμα, που σημαίνει κατάργηση των συνταγματικά κατοχυρωμένων ελεύθερων Συλλογικών Διαπραγματεύσεων και της ισχύος των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
Nα σημειωθεί ότι έχουν ήδη προηγηθεί υπέρογκες μειώσεις στους μισθούς μας, οι οποίες οδήγησαν στην μείωση της δαπάνης μισθοδοσίας της Εταιρίας κατά 48% τα τελευταία 3 χρόνια    Γι΄ αυτό οι επερχόμενες μειώσεις θα  οδηγήσουν τους εργαζόμενους σε οικονομική καταστροφή.
Μπροστά σε αυτή την επίθεση οι εργαζόμενοι σε ΗΣΑΠ, ΜΕΤΡΟ και ΤΡΑΜ δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια. Θα κλιμακώσουμε με κάθε τρόπο και μέσο τον αγώνα μας, μαζί με τους εργαζόμενους όλης της χώρας.
Παράλληλα, εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο επιβατικό κοινό και καλούμε την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στη νέα υπέρογκη αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, αλλά να επαναφέρει την τιμή τους στα επίπεδα του 2009.
Με αυτά τα δεδομένα και με βάση τις αποφάσεις των Γενικών Συνελεύσεων των μελών των Σωματείων αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 20/9/2012 προειδοποιητική  24ωρη απεργία σε ΗΣΑΠ, ΜΕΤΡΟ και ΤΡΑΜ».
Η ανακοίνωση των εργαζομένων του ΗΣΑΠ
«Συναδέλφισσες – Συνάδελφοι,
Όλοι έχουμε πλέον αντιληφθεί ότι η κυβέρνηση σε συνεργασία με την τρόϊκα προετοιμάζονται να κάνουν μια ολομέτωπη επίθεση για την πλήρη ανατροπή των εργασιακών σχέσεων, την ισοπέδωση κεκτημένων και την δραματική μείωση μισθών και συντάξεων. Με την επερχόμενη λαίλαπα :
-Mισθοί και συντάξεις μπαίνουν στη  «κλίνη του Προκρούστη ».
-Τα εργασιακά δικαιώματα αποδομούνται στο σύνολό τους.
-Το ωράριο εργασίας γίνεται λάστιχο.
Οι  εργαζόμενοι των ΔΕΚΟ, μεταξύ αυτών και της ΣΤΑΣΥ, προβλέπεται να ενταχθούν στο μισθολόγιο του Δημοσίου, που σημαίνει σημαντικές μειώσεις των μισθών, κατάργηση των συνταγματικά κατοχυρωμένων ελεύθερων Συλλογικών Διαπραγματεύσεων και της ισχύος των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.
Να σημειωθεί ότι έχουν ήδη προηγηθεί υπέρογκες μειώσεις στους μισθούς μας, οι  οποίες οδήγησαν στην μείωση της δαπάνης μισθοδοσίας της Εταιρίας κατά 48% τα τελευταία 3 χρόνια Έτσι οι επερχόμενες μειώσεις θα οδηγήσουν τους εργαζόμενους σε οικονομική καταστροφή.
Την ίδια στιγμή διαρρέουν στον τύπο σχέδια και σκέψεις για ιδιωτικοποίηση του   τομέα συντήρησης υλικού,  του ΗΣΑΠ, του ΜΕΤΡΟ και του ΤΡΑΜ  μαζί με του ΟΣΕ, που θα οδηγήσουν σε πλήρη ισοπέδωση των εργασιακών σχέσεων. Είναι ένα ακόμα επεισόδιο στο προμελετημένο έγκλημα της διάλυσης του ΗΣΑΠ και γενικότερα των Μέσων Σταθερής Τροχιάς.
Μπροστά σε αυτή την επίθεση οι εργαζόμενοι σε ΗΣΑΠ, ΜΕΤΡΟ και ΤΡΑΜ δεν θα μείνουμε με σταυρωμένα χέρια. Θα κλιμακώσουμε με κάθε τρόπο και μέσο τον αγώνα μας, μαζί με τους εργαζόμενους όλης της χώρας.
Παράλληλα, εκφράζουμε την αλληλεγγύη μας στο επιβατικό κοινό και καλούμε την κυβέρνηση να μην προχωρήσει στη νέα υπέρογκη αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, αλλά να επαναφέρει την τιμή τους στα επίπεδα του 2009.
Η πρώτη απάντηση σε όλα αυτά θα είναι η 24ωρη προειδοποιητική απεργία, που θα πραγματοποιηθεί, την Πέμπτη 20/9/2012, σε ΗΣΑΠ, ΜΕΤΡΟ και ΤΡΑΜ».

13 ομοσπονδίες εργαζομένων απεργούν την Πέμπτη ενάντια στις περικοπές

 
Στην πραγματοποίηση 24ωρης κλαδικής πανελλαδικής απεργίας προχωρούν αύριο Πέμπτη 13 ομοσπονδίες εργαζομένων, αντιδρώντας στις περικοπές του εφάπαξ που χορηγεί το Ταμείο Πρόνοιας Ιδιωτικού Τομέα.
Στην απεργία συμμετέχουν συνδικαλιστικές οργανώσεις στο μέταλλο, στα λιπάσματα, στα τσιμέντα, στις ιπποδρομίες, στα εμπορικά καταστήματα, στο φάρμακο,  στα λιμάνια, στο Εθνικό Θέατρο και  στην ύδρευση Θεσσαλονίκης.
Οι εργαζόμενοι των παραπάνω κλάδων θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση στην Πλατεία Κλαυθμώνος στις 12:30 και παράσταση διαμαρτυρίας στις 13:00 στο υπουργείο Εργασίας, με απαίτηση να συναντήσουν τον αρμόδιο υπουργό Γ. Βρούτση.

Οι εργαζόμενοι αντιδρούν στον ενδεχόμενο περιορισμό των αποζημιώσεων απόλυσης, την αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης και ειδικά στην αύξηση του κατώτατου ορίου θεμελίωσης από τα 4.500 ένσημα στα 6.000, την κατάργηση των ειδικών εποχικών επιδομάτων ανεργίας και τις επερχόμενες συνέπειες από 1/1/2013 από το ν. 3986/11 στην επιδότηση ανεργίας των εποχικών, αλλά και την ενδεχόμενη περικοπή του εφάπαξ κατά 46,6%.
Αύριο απεργούν και τα σωματεία της ΣΤΑ.ΣΥ. (Μετρό, Τραμ, ΗΣΑΠ), αντιδρώντας στις νέες περικοπές και τις αυξήσεις των εισιτηρίων.

Απεργία στα καράβια την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου


 

Την κήρυξη 24ωρης πανελλαδικής απεργίας για την Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου αποφάσισε κατά τη σημερινή συνεδρίασή της η Εκτελεστική Επιτροπή της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ).

Στην πρώτη σειρά των προτεραιοτήτων της ΠΝΟ, περιλαμβάνονται η διασφάλιση των θέσεων εργασίας των ναυτικών, η προστασία των κοινωνικοασφαλιστικών δικαιωμάτων και η άμεση υπογραφή συλλογικών συμβάσεως εργασίας.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΗΛΠΑΠ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΜΕΝΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΗΛΠΑΠ




ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΑΣ - ΗΛΠΑΠ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΑΣ - ΗΛΠΑΠ




Και η Αράπογλου στην ΕΡΤ

32.jpeg
Είναι δεδομένο πλέον ότι δεν υπάρχει πιο εύκολος τρόπος να αποκαταστήσεις έναν πρώην βουλευτή ή αποτυχημένο υποψήφιο, από την πρόσληψη στην ΕΡΤ. Το  ΔΣ της ΕΡΤ αποφάσισε την επαναφορά στην κρατική τηλεόραση της επί χρόνια βουλευτού του ΠΑΣΟΚ στη Θεσσαλονίκη, Χρύσας Αράπογλου.
Αποφασίστηκε επίσης η πρόσληψη της υποψήφιας με τη ΝΔ, στην Εύβοια, Ματίνας Ρέτσα, ως ειδικής συμβούλου. Όπως αποφασίστηκε να δουλέψουν στην ΕΡΤ και ο Λιάρος, και ο Κοττάκης, και η Σαλαγκούδη, και ο Αιμίλιος Λιάτσος, και ο Β. Θωμόπουλος και ο Κ. Σπυρόπουλος.
 
Και φυσικά κανένας μισθός δεν πέφτει κάτω από 3.500 ευρώ

Χαριστικές συντάξεις σε συνδικαλιστές


Χαριστικές συντάξεις σε συνδικαλιστές   

Τέλος σε μία πρωτοφανή ασφαλιστική διάταξη που προέβλεπε την καταβολή ειδικής σύνταξης λόγω συνδικαλιστικής ιδιότητας βάζει το υπουργείο Εργασίας. Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου πάνω από 1.000 συνδικαλιστές έπαιρναν τη συγκεκριμένη επικουρική σύνταξη, που αποτελεί μία από τις παγκόσμιες... πρωτοτυπίες του ασφαλιστικού μας συστήματος.
Το ετήσιο κονδύλι που πήγαινε για την καταβολή συντάξεων από το συγκεκριμένο επικουρικό ταμείο φτάνει το ποσό των 11.5 εκατομμυρίων ευρώ. Σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Εργασίας έως και 3 εκατομμύρια ευρώ πήγαιναν για τις λεγόμενες «συνδικαλιστικές» συντάξεις.
Η αποκάλυψη αυτή έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις με δεδομένο μάλιστα πως τα ασφαλιστικά ταμεία βρίσκονται στο «κόκκινο» και στο τραπέζι είναι εκ νέου το θέμα των περικοπών των συντάξεων. Σε μία τέτοια συγκυρία προκαλεί καταιγισμό σχολίων η αποκάλυψη πως καταβαλλόταν ειδική σύνταξη λόγω συνδικαλιστικής ιδιότητας.
Πρόκειται για πρόεδρους και γενικούς γραμματείς πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων συνδικαλιστών οργανώσεων καθώς και τα μέλη της διοίκησης της ΓΣΕΕ με 12ετή θητεία οι οποίοι είχαν αποκτήσει μία από τις παραπάνω ιδιότητες μέχρι και το 1999. Τη συγκεκριμένη χρονιά άλλαξε η επίμαχη διάταξη, ωστόσο όσοι μέχρι τότε είχαν «κλειδώσει» το συνταξιοδοτικό δικαίωμα συνέχισαν να παίρνουν την εν λόγω παροχή.
Οσοι δεν είχαν θεμελιώσει το δικαίωμα μέχρι τη συγκεκριμένη ημερομηνία δεν παίρνουν την εν λόγω επικουρική σύνταξη. Η ΓΣΕΕ σε ανακοίνωσή της επισημαίνει πως το θέμα δεν αφορά τους εν ενεργεία συνδικαλιστές και τονίζει πως είχε ταχθεί υπέρ της κατάργησης αυτής της απαράδεκτης ρύθμισης.
Χαριστικές συντάξεις σε συνδικαλιστές  Η απόφαση
Η κατάργηση της ειδικής αυτής σύνταξης με απόφαση του υπουργού Εργασίας Γιάννη Βρούτση πρόκειται να τεθεί σε ισχύ από την 1η Νοεμβρίου (θα προωθηθεί νομοθετική ρύθμιση). Πρόκειται για θεσμοθετημένο από το 1937 (με τον αναγκαστικό νόμο 971/1937) δικαίωμα σύνταξης που έχουν οι συνδικαλιστικοί εκπρόσωποι.
Δηλαδή οι συγκεκριμένες συντάξεις καταβάλλονταν για πολλές δεκαετίες σε συνδικαλιστικά στελέχη. Οπως τονίζεται σε ανακοίνωση του υπουργείου «η σύνταξη αυτή -που χορηγείται από το επικουρικό ταμείο του ΙΚΑ- χρηματοδοτείται με ποσοστό επί των ασφαλιστικών εισφορών που καταβάλλονται στο ΙΚΑ».
Στην ουσία υπήρχαν συνδικαλιστές που μπορούσαν τελικά να βρεθούν με τρεις συντάξεις: την κύρια σύνταξη από το Ταμείο τους, την επικουρική από τον ασφαλιστικό φορέα του κλάδου τους και μία «επιπλέον» επικουρική από το συγκεκριμένο Ταμείο. Μάλιστα πληροφορίες ανέφεραν πως η σύνταξη αυτή κυμαινόταν από 200 έως 600 ευρώ, ενώ ενδέχεται σε ορισμένες περιπτώσεις να έφτανε και τα 1.000 ευρώ.
Οπως τονίζει το υπουργείο Εργασίας «η παραπάνω απόφαση, επιβεβλημένη στο πλαίσιο του αναγκαίου εξορθολογισμού του συστήματος κοινωνικής ασφάλισης, θα επιφέρει αφενός εξοικονόμηση πόρων, αλλά κυρίως συνιστά μια απόφαση δικαιοσύνης και ισότητας που συνεισφέρει στην ενδυνάμωση του κύρους και της αξιοπιστίας του συνδικαλιστικού κινήματος στη χώρα μας».
Σημειώνεται πως το συγκεκριμένο επικουρικό ταμείο -το οποίο έχει υπαχθεί στο ΙΚΑ- καταβάλλει συντάξεις σε περίπου 4.000 άτομα. Ωστόσο, δεν είναι όλοι οι ασφαλισμένοι συνδικαλιστικά στελέχη, αλλά καλύπτονται από τον εν λόγω φορέα αλλά και υπάλληλοι Ομοσπονδιών, Εργατικών Κέντρων (αφορά στον ιδιωτικό τομέα κ.ά). Οπως ήδη αναφέρθηκε, το κονδύλι για τις συντάξεις αυτές που διατίθενται κάθε χρόνο φτάνει τα 11.5 εκατομμύρια ευρώ.
ΓΣΕΕ: ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ
Είχαμε ζητήσει κατάργηση της ρύθμισης
«Aνθρακες ο θησαυρός» τονίζει η ΓΣΕΕ, αναφερόμενη στην απόφαση του υπουργού Εργασίας, Ιω. Βρούτση, να καταργήσει με νομοθετική ρύθμιση τις συντάξεις που δίδονταν σε συνδικαλιστικά στελέχη.
«Aνθρακες ο θησαυρός» τονίζει η ΓΣΕΕ, αναφερόμενη στην απόφαση του υπουργού Εργασίας, Ιω. Βρούτση, να καταργήσει με νομοθετική ρύθμιση τις συντάξεις που δίδονταν σε συνδικαλιστικά στελέχη. Η Συνομοσπονδία κάνει λόγο για «φανφαρόνικες ενέργειες και επικοινωνιακές τυμπανοκρουσίες για θέματα ανύπαρκτα, που δεν αφορούν τους εν ενεργεία συνδικαλιστές».
Οπως επισημαίνει η ΓΣΕΕ, τέτοιου είδους συντάξεις εισπράττουν μόνο μερικές δεκάδες παλαιοί συνδικαλιστές πριν το 1999, ενώ το συνδικαλιστικό κίνημα έχει από μόνο του ζητήσει την κατάργησή τους εδώ και 30 χρόνια.
«Η θέση των συνδικάτων είναι απόλυτη και ξεκάθαρη από το Συνέδριο της ΓΣΕΕ το 1982 για κατάργηση αυτής της απαράδεκτης ρύθμισης», σημειώνει η ΓΣΕΕ και προσθέτει: «Aνθρακες ο θησαυρός του κ. υπουργού. Θα ήταν καλύτερα να επιδεικνύει τον ίδιο ζήλο και την ίδια ευαισθησία υπερασπιζόμενος τα συμφέροντα των εργαζόμενων και των συνταξιούχων και όχι να προσχωρεί σε όλα όσα απαιτεί η τρόικα για την Εθνική Σύμβαση, τον κατώτερο μισθό, τις ασφαλιστικές και εργασιακές ανατροπές.
Οι απεργίες και οι αγώνες των συνδικάτων ενάντια στις νεοφιλελεύθερες μνημονιακές πολιτικές δεν πρόκειται να υποσταλούν από τέτοιου είδους στοχοποιήσεις και συκοφαντικές επιθέσεις».
Από την πλευρά της η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδος αναφέρει με ανακοίνωσή της πως «η ρύθμιση αυτή δεν αφορά τον χώρο των δημοσίων υπαλλήλων, αφού κανένα συνδικαλιστικό στέλεχος σε πρωτοβάθμιο, δευτεροβάθμιο ή τριτοβάθμιο όργανο δεν εισέπραξε ειδική σύνταξη λόγω συνδικαλιστικής ιδιότητας, αφού όλοι οι εργαζόμενοι στο Δημόσιο έχουν ίσα δικαιώματα».

Λίνα Στόλιου
Πρόκληση σε δύσκολους καιρούς
«Είναι εντελώς άδικο να δίδονται διπλές και τριπλές συντάξεις, τη στιγμή που οι συνταξιούχοι και ειδικά οι χαμηλοσυνταξιούχοι έχουν υποστεί πολλαπλά ψαλίδια στις παροχές τους», σημειώνει η Λίνα Στόλιου. Στα 30 της χρόνια, με πτυχίο Γεωπονίας από το ΑΠΘ και μεταπτυχιακό στη ζωική παραγωγή, έχει καταφέρει να δουλέψει με ασφάλιση ΙΚΑ μόνο τρία χρόνια συνολικά, κι αυτό με 8μηνες συμβάσεις.
Τον τελευταίο καιρό αναγκάζεται να κάνει δουλειές του... ποδαριού, συχνά ανασφάλιστη. «Δυστυχώς εμείς οι νέοι αγωνιζόμαστε να βρούμε μια θέση εργασίας και αναγκαζόμαστε να δουλεύουμε συχνά ανασφάλιστοι, γεγονός που μειώνει ακόμη περισσότερο τα έσοδα των ασφαλιστικών ταμείων». Χθες δήλωνε έκπληκτη από την είδηση πως υπάρχουν ειδικές συντάξεις που δίδονται τόσα χρόνια σε συνδικαλιστικά στελέχη. «Τι να πω; Μένω έκπληκτη. Είναι άδικο όχι μόνο για την παρούσα συγκυρία, αλλά γενικώς. Είναι απαράδεκτο να δεσμεύονται εισφορές για συνδικαλιστικές συντάξεις, τη στιγμή που τα ασφαλιστικά ταμεία είναι στο κόκκινο και δεν έχουν λεφτά να πληρώσουν τις συντάξεις και την ιατροφαρμακευτική περίθαλψη των ασφαλισμένων τους».
Αχιλλέας Ζηρώ
Να τελειώσουν όλες οι αδικίες
«Εκαναν πολύ καλά και κατάργησαν τις συνδικαλιστικές συντάξεις. Θεωρητικά αυτός που είναι συνδικαλιστής είναι και εργαζόμενος. Οπότε από κάποια θέση εργασίας έχει εξασφαλισμένη ασφάλιση και σύνταξη.
Γιατί λοιπόν να εισπράττουν και πρόσθετη σύνταξη;», αναρωτιέται ο 53χρονος Αχιλλέας Ζηρώ. Επειτα από 28 χρόνια ασφαλισμένης εργασίας (με εισφορές σε ΙΚΑ και ΤΕΒΕ) κι αφού είχε φθάσει να είναι διευθυντής πωλήσεων σε εταιρεία κατασκευής συσκευασιών για τρόφιμα, αναγκάζεται να δουλέψει τώρα με 5μηνες συμβάσεις σε δήμο της πρωτεύουσας, αφού πρώτα έμεινε άνεργος για μεγάλο χρονικό διάστημα.
«Ο συνδικαλισμός είναι μια δραστηριότητα που κάνει κανείς για να βοηθήσει τον κλάδο του. Οχι για να το εκμεταλλευτεί σαν ανέλιξη σε αξιώματα ή για επιπλέον έσοδα», λέει ο κ. Ζηρώ και συνεχίζει: «Εγώ, μετά από τόσα χρόνια εισφορών, δεν έχω ακόμη θεμελιωμένο συνταξιοδοτικό δικαίωμα. Βλέπω όμως ότι τα λεφτά που έδινα πήγαιναν μάλλον τζάμπα. Πρέπει όλες αυτές οι αδικίες να τελειώσουν. Και δεν το λέω εκδικητικά. Απλά είναι ανεπίτρεπτο να συμβαίνουν ειδικά στη σημερινή συγκυρία».
Γιώργος Βαλατσός
Πληρώνω 25 χρόνια εισφορές
«Με μια λέξη βρίσκω τις συνδικαλιστικές συντάξεις απαράδεκτες, όχι μόνο στις σημερινές συνθήκες αλλά γενικά», τονίζει ο Γιώργος Βαλατσός που περνά πλέον στις στρατιές των μακροχρόνια ανέργων.
Τον Μάρτιο του 2011 σε ηλικία 54 ετών απολύθηκε κι από τότε μάταια αναζητά καινούργια δουλειά.
Προσπαθεί με δουλειές του ποδαριού, ανασφάλιστες, να παλέψει την καθημερινότητα. Η γυναίκα του, μαθηματικός, είναι επίσης άνεργη. «Εγώ έχω πληρώσει 25 χρόνια εισφορές στο ΙΚΑ και δεν μπορώ ακόμη να βγάλω σύνταξη. Εχω θεμελιώσει συνταξιοδοτικό δικαίωμα, αλλά δεν έχω το απαραίτητο όριο ηλικίας.
Τη στιγμή, λοιπόν, που κάποιοι άνθρωποι βρίσκονται σε μεγάλη ανάγκη και δεν έχουν τις απαραίτητες προϋποθέσεις για να βγάλουν μια σύνταξη και να ζήσουν αξιοπρεπώς, κάποιοι παίρνουν δυο και τρεις συντάξεις».
Η συνδικαλιστική σύνταξη θα έπρεπε να είχε καταργηθεί πολύ νωρίτερα, λέει. Ή μάλλον «δεν θα έπρεπε να είχε θεσμοθετηθεί ποτέ. Είναι απλή λογική. Ο συνδικαλισμός δεν είναι δουλειά. Θεωρώ απαράδεκτο να αμείβονται οι συνδικαλιστές για οτιδήποτε άλλο εκτός από τη δουλειά τους».
Κ. Κοκκαλιάρη - Γ. Φώσκολος

ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ
Επικροτούν την κίνηση οι Βρυξέλλες
Θετικά αντιμετωπίζει κατ' αρχήν η Κομισιόν την απόφαση της κυβέρνησης να προχωρήσει στην κατάργηση των συνδικαλιστικών συντάξεων.
Σχολιάζοντας τις προθέσεις της Αθήνας πηγές της Ευρωπαϊκής Επιτροπής τόνισαν χθες ότι κάθε μέτρο, που διασφαλίζει την εξοικονόμηση πόρων, κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση και συμβάλλει στον στόχο της μείωσης των δαπανών στον οποίο η τρόικα επιμένει.
Οι Βρυξέλλες κατέστησαν παράλληλα σαφές ότι είναι αρμοδιότητα των ελληνικών αρχών με ποιες επιμέρους παρεμβάσεις θα πρέπει να γίνουν αυτές οι απαιτούμενες περικοπές, αφήνοντας δηλαδή να εννοηθεί ότι η συγκεκριμένη απόφαση δεν ήταν ρητή απαίτηση της τρόικας.
Εξορθολογισμός
Πάντως, οι ίδιες πηγές σημείωσαν ότι από τη στιγμή που αυτές οι ειδικές επικουρικές συντάξεις χορηγούνται σε συνδικαλιστικούς εκπροσώπους από το επικουρικό ταμείο του ΙΚΑ, είναι καίριας σημασίας το μέτρο να προωθηθεί δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στον εξορθολογισμό του συστήματος κοινωνικής προστασίας στη χώρα μας. Η Κομισιόν υπογράμμισε ακόμη ότι σε αυτή την ευαίσθητη περίοδο, σε κοινωνικό επίπεδο στην Ελλάδα, θα πρέπει να διαφυλαχθεί το αίσθημα της κοινωνικής δικαιοσύνης και της ισότητας των μέτρων που λαμβάνονται.
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, οι ίδιες πηγές δεν ήταν σε θέση να αποσαφηνίσουν αν η συγκεκριμένη ρύθμιση αποτελεί «ελληνική πρωτοτυπία», εξέφρασαν όμως έκπληξη για το γεγονός ότι στην Ελλάδα χορηγείται συμπλήρωμα σύνταξης για συνδικαλιστική δράση με εισφορές που καταβάλλονται στο ΙΚΑ.

Βρυξέλλες, Β. Δεμίρης



Το ΙΚΑ θα χάνει 600 εκατ. ευρώ ετησίως αν αυξηθεί το όριο συνταξιοδότησης

 
Απώλειες ύψους 600 εκατ. ευρώ στα έσοδα του ΙΚΑ, σε ετήσια βάση, θα φέρει η ενδεχόμενη αύξηση του γενικού ορίου ηλικίας συνταξιοδότησης κατά 2 έτη στα 67, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Πανελλήνιας Ομοσπανδίας Συλλόγων Εργαζομένων στο ΙΚΑ (ΠΟΣΕ-ΙΚΑ).


Όπως επισημαίνει σε ανακοίνωσή της, η αξίωση της τρόικας για πρόσθετη -πέραν των αυτόματων αυξήσεων του νόμου Λοβέρδου- αύξηση κατά 2 έτη των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, είναι «κοινωνικά άδικη, αναποτελεσματική και επικίνδυνη για το Ασφαλιστικό και τους ασφαλισμένους».


Πρόκειται για μια «συνταγή» χρεοκοπίας του Ασφαλιστικού και των ασφαλισμένων που όχι μόνο θα εντείνει τα οικονομικά και κοινωνικά αδιέξοδα του κόσμου της εργασίας, αλλά θα ακυρώσει τα όποια δημοσιονομικά οφέλη υποτίθεται ότι εξυπηρετεί, επισημαίνει η Ομοσπονδία.


Πηγη: e-go.gr

Έρευνα: Αν οι ελεύθεροι επαγγελματίες δήλωναν όσα έπαιρναν


 

Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία έρευνας ξένων Πανεπιστημίων για τη φοροδιαφυγή των ελεύθερων επαγγελματιών στην Ελλάδα.

Ειδικότερα, εκτιμάται ότι το συνολικό ύψος των εσόδων -που δεν καρπώνεται η Εφορία- αγγίζει τα 11,2 δισ. ευρώ κάθε χρόνο, με το μέσο πραγματικό εισόδημα των αυτοαπασχολουμένων να είναι σχεδόν 2 φορές μεγαλύτερο από το δηλωθέν.

Το 2009 τα φορολογητέα εισοδήματα που δεν παρουσιάστηκαν ποτέ στην Εφορία ανέρχονται σε 28 δισ. ευρώ, με το σύνολο των εσόδων από τη μη φορολόγηση να υπολογίζονται σε 11,2 δισ. ευρώ. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί στο 31% του δημοσιονομικού ελλείμματος του προϋπολογισμού του 2009 ή στο 48% του ελλείμματος για το 2008. Παράλληλα, το μέσο πραγματικό εισόδημα των αυτοαπασχολουμένων είναι 1,92 φορές μεταλύτερο από το δηλωθέν.

Σημαντικές αποκλίσεις στα εισοδήματα που παρουσιάζονται στην Εφορία εμφανίζονται σε:

ιατρικά επαγγέλματα, όπου το πραγματικό εισόδημα είναι μεγαλύτερο του δηλωθέντος κατά 2,45 φορές
μηχανολογικά επαγγέλματα (π.χ. πολιτικοί μηχανικοί) όπου το πραγματικό εισόδημα είναι υψηλότερο του δηλωθέντος κατά 2,4 φορές.

Ενδεικτικό της κατάστασης που επικρατεί στον τομέα των ελεύθερων επαγγελματιών αποτελεί το γεγονός ότι το 82% του δηλωθέντος εισοδήματός καταβάλλεται για την αποπληρωμή δανείων. Τι σημαίνει πρακτικά αυτό…

Ένας ελεύθερος επαγγελματίας καλύπτει τις υπόλοιπες ανάγκες του με το... 18% (!!!) του εισοδήματος που δηλώνει στην Εφορία. Σε άλλες περιπτώσεις πάλι (κυρίως σε γιατρούς, μηχανικούς και εκπαιδευτικούς) το ποσοστό του δηλωθέντος εισοδήματος που χρησιμοποιείται για την αποπληρωμή δανείου ανέρχεται στο 155%.

Συμβολική κατάληψη όλων των δημαρχείων της χώρας


 

Συμβολική κατάληψη όλων των δημαρχείων της χώρας, από τις 10:00 έως τις 13:00, θα κάνουν σήμερα οι εργαζόμενοι στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.

Κατά τη διάρκεια της κατάληψης, η ΠΟΕ-ΟΤΑ καλεί τους εργαζόμενους σε γενικές συνελεύσεις προκειμένου να ενημερωθούν για τα νέα μέτρα και και να προετοιμασθεί η συμμετοχή στις επερχόμενες κινητοποιήσεις.

«Ο αγώνας για να μην περάσουν τα νέα, βάρβαρα μέτρα που μας οδηγούν πλέον όλους στην κοινωνική καταστροφή και για να απαλλαγούμε οριστικά από τα δεσμά των μνημονίων είναι καθημερινός, επίμονος και χρειάζεται τη συμμετοχή όλων. Γι αυτό η επιτυχία των παρεμβάσεών μας είναι πλέον υπόθεση όλων μας», αναφέρει μεταξύ άλλων η σχετική ανακοίνωση.

Έχασε ο Ολυμπιακός από τη Σάλκε με 1 - 2


 

Με 2-1 ηττήθηκε ο Ολυμπιακός από τη Σάλκε, φεύγοντας απο το γήπεδο χωρίς βαθμό
Στο 39' ακυρώθηκε γκολ της Σάλκε. Έπειτα από κόρνερ, ο Μοντέστο έδωσε πολύ ύψος στη μπάλα και ο Παπαδόπουλος, εκμεταλλευόμενος τραγικό λάθος του Μέγιερι, έπιασε την κεφαλιά, στέλνοντας την στα δίχτυα. Εντούτοις με υπόδειξη του επόπτη το γκολ ακυρώθηκε, λανθασμένα, όπως φαίνεται στο ριπλέι.

Γκολ με κεφαλιά από τον Χέβεντες για την Σάλκε που προηγείται με 1 - 0 του Ολυμπιακού

Μπροστά από τον Χολέμπας και τον Μοντέστο, πήρε την κεφαλιά μετά από κόρνερ και άνοιξε το σκορ στο Φάληρο.

Ο Ολυμπιακός με τον Αμπντούν ισοφάρισε στο 58ο λεπτό, ο Χούντελαρ στο 60' έκανε το 1-2 και δύο λεπτά αργότερα έχασε πέναλτι για το 1-3.
Στο 62' χάνει πέναλτι η Σάλκε. Την εκτέλεση ανέλαβε ο Χούντελααρ, στέλνοντας την μπάλα στη ρίζα του δεξιού δοκαριού του Μέγιερι.

Ολυμπιακός-Σάλκε 1-2

Γκολ: 58' Αμπντούν - 41' Χέβεντες, 59' Χούντελααρ

Κίτρινες: Μανωλάς, Iμπαγάσα - Χέβεντες, Τζόουνς

Κόκκινες:

Ολυμπιακός (Λεονάρντο Ζαρντίμ): Μέγιερι, Τοροσίδης, Μανωλάς, Κοντρέρας, Χολέμπας, Μοντέστο (69' Γκρέκο), Μανιάτης, Μασάντο, Φουστέρ (58' Ιμπαγάσα), Αμπντούν (69' Μήτρογλου), Τζεμπούρ.

Σάλκε (Χουμπ Στέφενς): Ούνερσταλ, Χέβεντες, Κ. Παπαδόπουλος, Φουκς, Μάτιπ, Χόλτμπι, Τζόουνς, Μπαρνέτα, Νοϊστέντερ, Φαρφάν, Χούντελααρ

Διαιτητής: Νταβίντ Φερνάντεθ Μπορμπαλάν (Ισπανία)

Οι αρχικές ενδεκάδες

Ολυμπιακός (Ζαρντίμ): Μέγιερι, Τοροσίδης, Μανωλάς, Κοντρέρας, Χολέμπας, Μασάντο, Μανιάτης, Μοντέστο, Αμπντούν, Φουστέρ, Τζιμπούρ.

Σάλκε (Στέφενς): Ούνερσταλ, Χέβεντες, Παπαδόπουλος, Φουκς, Ματίπ, Χόλτμπι, Τζόουνς, Μπαρνέτα, Νοϊστέντερ, Φαρφάν, Χούντελαρ.

Υποψία σκανδάλου, με τον εργολάβο που έχει αναλάβει την τοποθέτηση του εναερίου δικτύου τρόλεϊ, από τον Πειραιά στην Αθήνα!

Φαίνεται ότι κάποιοι δεν έμαθαν από τα λάθη του παρελθόντος και συνεχίζουν τα ίδια, ίσως και χειρότερα.

Είχαμε προ καιρού την πληροφορία, ότι κάτι περίεργο γίνεται με τον εργολάβο που έχει αναλάβει να τοποθετήσει το εναέριο δίκτυο (κολώνες και σύρματα) από τον Πειραιά στην Αθήνα και είχαμε αποφασίσει ν' ασχοληθούμε αργότερα  με αυτό το σοβαρό θέμα. Δυστυχώς για άλλη μια φορά οι εξελίξεις μας πρόλαβαν!

Χθες το πρωί σε αιφνιδιαστική επίσκεψη εκεί που γίνονται τα έργα, ο κ. Καραγιαννόπουλος "έβγαλε" λαβράκι, διαπίστωσε με τα ίδια του τα μάτια ότι στην ουσία αυτοί που φτιάχνουν το έργο είναι εργαζόμενοι της Ο.ΣΥ. (εναερίτες του πρώην ΗΛΠΑΠ), που δουλεύουν στα ρεπό τους στον εργολάβο και με όχημα δικό μας παρακαλώ. Και σύμφωνα με πληροφορίες, ζήτησε να γίνει ΕΔΕ για να αποσαφηνιστούν όλα τα σκοτεινά σημεία της υπόθεσης.

Τα ερωτήματα πολλά ...  και φαίνεται ότι κάποιοι ήξεραν τι γίνεται, κατά τη γνώμη μου θα πρέπει ο κ. Καραγιαννόπουλος αντί να ζητήσει ΕΔΕ καλύτερα να ζητήσει Εισαγγελέα να ψάξει την υπόθεση.

α) Ίσως τότε να μας απαντήσουν, με ποιανού την άδεια εκμισθώθηκε κρατικό όχημα σε ιδιώτη;

β) Ίσως τότε να μας απαντήσουν, ποιοι άλλοι εκτός από τους άμεσα εμπλεκόμενους (εναερίτες) ήταν
    ενήμεροι για το όλο θέμα; (Μιλάμε για την ηγεσία από Ομαδάρχη μέχρι Σύμβουλο)

γ) Ίσως τότε να μας απαντήσουν, ποιος κατ' ουσία έβγαζε την βάρδια που θα δούλευε στον εργολάβο

δ) Ίσως τότε να μας απαντήσουν, για το πως βρέθηκαν τα χρήματα για να γίνει συντήρηση στο
    όχημα που θα μίσθωνε ο ιδιώτης, αφού σε ενοχλήσεις του προσωπικού για τα οχήματα ότι ήθελαν,
    συντήρηση, η απάντηση ήταν πάντα ότι δεν υπάρχουν χρήματα. Το ISO μας μαρανε!

    Και ένα σωρό άλλα ερωτήματα, που αφορούν το παρόν θέμα, αλλά και άλλα θέματα ...

ΠΗΓΗ: trolleatzis