EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Την πλήρη εγκατάλειψη των Ηλεκτρικών Σιδηροδρόμων Αθηνών - Πειραιώς καταγγέλει η ένωση εργαζομένων των ΗΣΑΠ


Φωτογραφία για Εγκατάλειψη των ΗΣΑΠ καταγγέλουν οι συνδικαλιστές

Την πλήρη εγκατάλειψη των Ηλεκτρικών Σιδηροδρόμων Αθηνών - Πειραιώς καταγγέλει η ένωση εργαζομένων των ΗΣΑΠ, η οποία κάνει λόγο για «σταδιακή απαξίωση και πλήρη υποβάθμιση των υπηρεσιών» του μέσου, καθώς και για «απαράδεκτη κατάσταση» και «διολίσθηση στη διάλυση». «Κλειστοί σταθμοί και εκδοτήρια, τεράστια απώλεια εσόδων από εισιτηριοδιαφυγή, ανύπαρκτος έλεγχος και ανεπαρκής φύλαξη σταθμών και συρμών για την ασφάλεια των επιβατών από παραβατικές συμπεριφορές διαφόρων ατόμων και ομάδων ...συνθέτουν τη εικόνα που παρουσιάζει σήμερα ο ΗΣΑΠ, λόγω δραματικής έλλειψης προσωπικού» σημειώνεται στην ανακοίνωση.

Σύμφωνα με τους συνδικαλιστές, την τελευταία πενταετία το προσωπικό της εταιρίας μειώθηκε από 1.250 σε 720 άτομα. «Μεγάλο μέρος από αυτούς "τράπηκε σε φυγή" και συνταξιοδοτήθηκε λόγω των αντιασφαλιστικών μέτρων, ενώ περίπου 165 εργαζόμενοι μετατάχθηκαν υποχρεωτικά τον τελευταίο χρόνο στο Υπουργείο Πολιτισμού για τη φύλαξη Μουσείων και αρχαιολογικών χώρων και στο υπουργείο Υποδομών για τη φύλαξη της εισόδου και του κτιρίου» σημειώνεται.
«Παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες του εναπομείναντος προσωπικού, το οποίο εργάζεται καθημερινά υπερωριακά, δυο βάρδιες, επί τριάντα ημέρες το μήνα, η κατάσταση είναι απαράδεκτη και πρωτόγνωρη για το χώρο μας. Επιβάτες ταλαιπωρούνται και δικαίως διαμαρτύρονται προς τους εργαζόμενους, οι οποίοι όμως δεν ευθύνονται σε τίποτα», επισημαίνουν οι συνδικαλιστές.

«Η απώλεια εσόδων του φορέα λόγω εισιτηριοδιαφυγής είναι τεράστια», σημειώνει η Ένωση Εργαζομένων, καθώς όπως επισημαίνει, «πολλά εκδοτήρια εισιτηρίων είναι κλειστά, ενώ τα παμπάλαια εκδοτικά μηχανήματα στους περισσότερους σταθμούς υπολειτουργούν και έτσι οι επιβάτες "κυκλοφορούν" δωρεάν».

«Υπάρχουν σταθμοί που δεν υπάρχει ούτε ένας υπάλληλος για να κατευθύνει τους επιβάτες ή να δώσει έστω μια πληροφορία. Η έλλειψη της φύλαξης των σταθμών είναι εμφανέστατη και οι επιβάτες είναι απροστάτευτοι και αισθάνονται ανασφαλείς ενώ κατά διαστήματα οι πορτοφολάδες στα βαγόνια του ηλεκτρικού είναι περισσότεροι από τους επιβάτες και δε διστάζουν να απειλούν τη σωματική ακεραιότητα των εργαζομένων των ΗΣΑΠ», επισημαίνει το συνδικάτο.

«Τέτοιου είδους παραβατικότητα κινείται στις παρυφές του οργανωμένου εγκλήματος και δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί μόνο από τους εργαζόμενους, ή την εταιρία. Μόνο η οργανωμένη πολιτεία μπορεί και οφείλει να παρέμβει άμεσα για να αντιμετωπίσει ριζικά αυτό το σοβαρό ζήτημα», υπογραμμίζουν οι εργαζόμενοι.

Σε αγωνιστική ετοιμότητα οι εργαζόμενοι σε Μετρό, ΗΣΑΠ και ΤΡΑΜ


 

Αγωνιστικό κάλεσμα στις δύο κορυφαίες τριτοβάθμιες συνδικαλιστικές οργανώσεις της χώρας, τη ΓΣΕΕ και την ΑΔΕΔΥ, να αντιδράσουν έντονα στη νέα λαίλαπα, όπως αναφέρουν, των οικονομικών μέτρων που προωθεί η κυβέρνηση, απευθύνουν οι εργαζόμενοι στα Μέσα Σταθερής Τροχιάς, (Μετρό, ΗΣΑΠ- Τραμ), μετά την κοινή συνεδρίαση που πραγματοποίησαν σήμερα τα Σωματεία τους.

Οι εργαζόμενοι δηλώνουν κατηγορηματικά αντίθετοι με το νέο «χαράτσι», που όπως αναφέρουν, ετοιμάζει η κυβέρνηση στις τιμές των εισιτηρίων με αυξήσεις κατά 25% από τις αρχές του 2013 και σημειώνουν, ότι ήρθε πλέον η ώρα η κυβέρνηση και η τρόικα να βρουν απέναντί τους όλους τους εργαζόμενους για να δώσουν τη δική τους απάντηση.

«Καλούμε τις ηγεσίες της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ να μην εξαντλήσουν την αντίδρασή τους σε μια εθιμοτυπική απεργία, αλλά να προχωρήσουν άμεσα σε προκήρυξη γενικής απεργίας με προοπτική κλιμάκωσης και να υπάρξει καλή πολιτική και οργανωτική προετοιμασία για την πραγματοποίησή της», καταλήγει η κοινή ανακοίνωση που εξέδωσαν.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ξεφυτρώνουν εργοτάξια μετρό στον Πειραιά



Τις πρόδρομες εργασίες για την εγκατάσταση τεσσάρων εργοταξίων για την επέκταση του μετρό στον Περαιά ξεκίνησε ο ανάδοχος του έργου (JP ΑΒΑΞ - Ghella – Alstom), δίνοντας το σήμα εκκίνησης για ένα από τα πιο ταλαιπωρημένα έργα της πόλης.

Οι εργασίες αφορούν την κατασκευή της πρώτης φάσης των εργοταξίων σε Κορυδαλλό, Νίκαια, Αγία Βαρβάρα και Μανιάτικα, η οποία δεν περιλαμβάνει κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, καθώς οι πλήρεις εργοταξιακές καταλήψεις θα γίνουν τους επόμενους μήνες.

Με την ολοκλήρωση των επεκτάσεων προς Πειραιά, η διαδρομή Πειραιάς –Αεροδρόμιο θα γίνεται μέσα σε 45 λεπτά ενώ η γραμμή εκτιμάται ότι θα εξυπηρετεί 125.000 επιβάτες. Υπολογίζεται επίσης ότι κατά την διάρκεια κατασκευής του έργου θα δημιουργηθούν περίπου 2.000 θέσεις εργασίας.

Τα θετικά νέα για την ανάπτυξη του δικτύου συνεχίζονται και στις επεκτάσεις προς Ελληνικό και Χαϊδάρι. Με την υπογραφή της συμφωνίας με την Siemens ανοίγει έπειτα από πολύχρονες καθυστερήσεις, ο δρόμος για την ηλεκτρονική σηματοδότηση των σταθμών που κρατούσαν σε ομηρεία τα έργα, τα τελευταία χρόνια.

Με βάση τις εκτιμήσεις της Αττικό Μετρό, οι νότιες επεκτάσεις (Hλιούπολη, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό ) αναμένεται να παραδοθούν τον Ιούλιο του 2013 ενώ νωρίτερα, για τον Απρίλιο του νέου έτους τοποθετείται η παράδοση για τους σταθμούς Περιστέρι-Ανθούπολη-Χαϊδάρι.

Την έναρξη των εργασιών για την ολοκλήρωση των έργων σηματοδοτεί η σημερινή επίσκεψη του υπουργού Ανάπτυξης κ. Κωστής Χατζηδάκης, στο σταθμό του Ελληνικού.

Σύμφωνα με πληροφορίες πάντως από το έργο θα απουσιάζουν τα σχέδια του πρώην υπουργού κ. Γιώργου Σουφλιά για την κατασκευή δύο πάρκινγκ 1.000 θέσεων στους δύο τερματικούς σταθμούς (Αργυρούπολη, Ελληνικό).
Ο λόγος είναι ότι η έκταση στην οποία θα κατασκευάζονταν οι θέσεις στάθμευσης ανήκει στο φιλέτο του Ελληνικού, που πλέον έχει περάσει στο ΤΑΥΠΕΔ.