EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Ξάνθη: Έκοψαν το ρεύμα σε δύο σχολεία!



Μεμονωμένο περιστατικό χαρακτηρίζει ο διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης κ. Μελισσόπουλος τη διακοπή της ηλεκτροδότησης σε δύο δημοτικά σχολεία της Περιφερειακής Ενότητας Ξάνθης λόγω ανεξόφλητων λογαριασμών.

Πρόκειται για το μειονοτικό και το δημοτικό σχολείο Εξοχής του Δήμου Τοπείρου στα ορεινά της Ξάνθης, στα οποία οι διευθυντές, ελλείψει χρημάτων, άφησαν απλήρωτους λογαριασμούς της ΔΕΗ.

Ο κ. Μελισσόπουλος δήλωσε ότι, με βάση τα χρήματα που υπάρχουν διαθέσιμα για τη συντήρηση των σχολείων, γίνεται η κατανομή για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών. Σημείωσε, ωστόσο, ότι το πρόβλημα που ανέκυψε θα επιλυθεί άμεσα και εξέφρασε την ικανοποίησή του που το υπουργείο ενέκρινε το κονδύλι των 20 εκατ. ευρώ για την κάλυψη των αυξημένων αναγκών των σχολικών μονάδων.

Υπ. Διοικητικής Μεταρρύθμισης: Άμεση σύσταση πειθαρχικών συμβουλίων



Την άμεση σύσταση των νέων πειθαρχικών συμβουλίων ζητά με κατεπείγουσα εγκύκλιό του ο Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης Δημήτρης Στεφάνου,  από τις υπηρεσίες Διοικητικού του δημόσιου τομέα.

Ο κ. Στεφάνου ζητά από τις υπηρεσίες να τους  ενημερώσουν, εντός πέντε ημερών, αν έχει ολοκληρωθεί η σύσταση των νέων πειθαρχικών συμβουλίων.  «Αν δεν έχει ήδη γίνει η σύσταση των πειθαρχικών συμβουλίων, παρακαλούμε όπως άμεσα προχωρήσετε σε αυτή» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην εγκύκλιο.

Στα νέα πειθαρχικά συμβούλια  δεν θα μετέχουν πλέον εκπρόσωποι των εργαζομένων.

Αξίζει να σημειωθεί  ότι στην κωλυσιεργία στη συγκρότηση των πειθαρχικών συμβουλίων αναφέρθηκε και   ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης κ. Λ. Ρακιντζής, κατά τη συνάντησή του χθες με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας.

Ο ρόλος της βιταμίνης D καθοριστικός στην αντιμετώπιση της φυματίωσης



Οι παλιοί ίσως θυμούνται ότι όσοι είχαν το «χτικιό» έπρεπε να περάσουν ατέλειωτες ώρες και μέρες στον ήλιο επειδή ήταν γνωστό ότι η ξεκούραση και η έκθεση στο φως του ήλιου βοηθούσε στην καταπολέμηση της φυματίωσης.

Σήμερα, οι Βρετανοί ερευνητές από το Πανεπιστήμιο «Queen Mary» του Λονδίνου «ανακαλύπτουν» και πάλι τον θεραπευτικό ρόλο της βιταμίνης D, γνωστής ως η βιταμίνη του ήλιου, στην αντιμετώπιση της φυματίωσης, σε συνδυασμό πάντα με την τρέχουσα αντιβιοτική αγωγή.

Σε έρευνά τους που δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό έντυπο «Proceedings of the National Academy of Sciences» αναφέρεται ότι οι ασθενείς με φυματίωση που λάμβαναν και βιταμίνη D μαζί με την υπάρχουσα θεραπευτική αγωγή ανάρρωσαν δύο εβδομάδες νωρίτερα σε σύγκριση με εκείνους που λάμβαναν μόνο τα αντιβιοτικά και ένα εικονικό χάπι. Συγκεκριμένα, οι πρώτοι ανάρρωσαν κατά μέσο όρο στις 23 ημέρες, ενώ οι δεύτεροι κατά μέσο όρο στις 36 ημέρες.

Οι ερευνητές εκφράζουν τον ενθουσιασμό τους για τη ενισχυτική δράση της βιταμίνης D, αν και εξηγούν ότι χρειάζονται περισσότερα επιστημονικά στοιχεία προτού ενταχθεί επισήμως στην ιατρική φαρέτρα για την αντιμετώπιση της φυματίωσης.

Πηγή: vita.gr

Κατηγορείται για υπεξαίρεση ο Ζαγοράκης!



Ποινική δίωξη ασκήθηκε στον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ Θοδωρή Ζαγοράκη και στον αντιπρόεδρο Ηλία Βορίδη για απιστία και υπεξαίρεση σε βαθμό κακουργήματος.
Σύμφωνα με δημοσίευμα του "Αγγελιοφόρου", διαπιστώθηκαν αδιαφανείς διαδικασίες στην οικονομική διαχείριση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, μετά από ελέγχους του ΣΔΟΕ.
Πιο συγκεκριμένα η ΠΑΕ ΠΑΟΚ μεταβίβαζε τις επιταγές του Ηλία Βιολίδη σε πιστωτές της και στη συνέχεια επέστρεφε τα χρήματα αυτά σε τραπεζικό λογαριασμό του αντιπροέδρου του ΠΑΟΚ.

Σύμφωνα με τον έλεγχο από τις συναλλαγές αυτές φαίνεται να επωφελείται ο Ηλίας Βιολίδης και να ζημιώνεται η ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Επισημαίνεται μάλιστα στο πόρισμα: "Το συνολικό ποσό το οποίο ο Ηλίας Βιολίδης είχε διευκολύνει οικονομικά την ΠΑΕ ΠΑΟΚ λαμβάνοντας εξ ολοκλήρου την επιστροφή σε τραπεζικό του λογαριασμό αλλά δεν έχει εξοφλήσει στους πιστωτές της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανέρχεται στο συνολικό ποσό των 752.846, 98 ευρώ".

Όσον αφορά στο Θοδωρή Ζαγοράκη, υπάρχουν αναπάντητα ερωτήματα σχετικά με μια οικονομική "ρύθμιση" που έγινε στον πρώην πρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ και συγκερκιμένα στην απόφαση του Δ.Σ να δώσει στον Ζαγοράκη αναδρομική αμοιβή 6.400 ευρώ καθαρά μηνιαίως,  όσο ήταν διευθύνων σύμβουλος, ώστε να απαλλαγεί από την υποχρέωση επιστροφής ποσού ύψους 320.476 ευρώ που βγήκαν από τα ταμεία με γραπτές και προφορικές εγκρίσεις για διάφορους σκοπούς της ΠΑΕ ΠΑΟΚ.

Ο ΕΟΠΥΥ πεθαίνει και κάποιοι κάνουν πάρτι συνταγογράφησης



Έκκληση να συνδράμουν όλοι στη βιωσιμότητα του Εθνικού Συστήματος Υγείας απεύθυνε ο υπουργός Υγείας Ανδρέας Λυκουρέντζος, μιλώντας στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής.

Ο κος Λυκουρέντζος περιέγραψε με μελανά χρώματα το μέλλον του ΕΟΠΥΥ,  λέγοντας πως μέχρι το τέλος του 2012 το έλλειμμα του οργανισμού  θα είναι 1,4 με 1,5 δισ. ευρώ'.

Όπως υποστήριξε ο υπουργός,  υπάρχουν σημαντικές απαιτήσεις από ΙΚΑ,ΟΓΑ και ΟΠΑΔ, ενώ το 'πάρτι' με τη συνταγογράφηση συνεχίζεται, καθώς μόνο τον Ιούλιο καταγράφηκαν πάνω από 4,7εκατομμύρια συνταγές!!!!

Ο κος  Λυκουρέντζος έδωσε εντολή στον πρόεδρο του ΕΟΠΥΥ τον κο Βουδούρη να εκταμιεύσει 8.000.000 ευρώ, προκειμένου να δοθούν σε ασφαλισμένους που έχουν πληρώσει σε διάφορα είδη που χρειάζονται όπως αναπηρικά καροτσάκια.

Εν τω μεταξύ, όπως αναφέραμε νωρίτερα στο Star.gr, παρέμβαση για το θέμα έκανε και ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Μάριος Σαλμάς, o οποίος ζήτησε δίμηνη προθεσμία προκειμένου να εξυπηρετηθούν ασφαλισμένοι, γιατροί και φαρμακοποιοί.

Συνταξιοδοτική ωρίμανση για 35.000 δημόσιους υπάλληλους



Πιο κοντά στη συνταξιοδότηση θα βρεθούν οι 35.000 υπάλληλοι που συμπληρώνουν τον εργασιακό τους βίο το 2016 και το 2017, με στόχο να ενταχθούν στο καθεστώς συνταξιοδοτικής ωρίμανσης και να επιτευχθεί ο στόχος των 150.000 αποχωρήσεων από το Δημόσιο μέχρι το 2015.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης Αντώνης Μανιτάκης, έχει αποστείλει στο υπουργείο Οικονομικών προς αποτίμηση τα βασικά σενάρια που αφορούν το καθεστώς της «συνταξιοδοτικής ωρίμανσης», το οποίο θα κληθεί, σε συνδυασμό με την εφαρμογή της διαθεσιμότητας μετά από αξιολόγηση, να αντικαταστήσει το νομοθετικό πλαίσιο της εφεδρείας.

Κυβερνητικά στελέχη αναφέρουν ότι από το 2011 μέχρι το 2015 θα έχουν συνταξιοδοτηθεί περίπου 115.000 υπάλληλοι, ενώ φέτος αναμένεται να αποχωρήσουν συνολικά 25.000 υπάλληλοι.

Τα σενάρια της συνταξιοδοτικής ωρίμανσης

Το οικονομικό όφελος από τη «συνταξιοδοτική ωρίμανση», από την οποία θα καλυφθούν περίπου 30.000 θέσεις από το σύνολο των 40.000 αποχωρήσεων που αναζητούνται μέχρι τα τέλη του 2015, αναμένεται να πλησιάσει τα 160 εκατ. ευρώ.

Τα σενάρια που επεξεργάστηκε το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης:

1. Πρόωρη συνταξιοδότηση: Τη μείωση των ηλιακών ορίων συνταξιοδότησης κατά δύο ή τρία χρόνια, σε ένα μεταβατικό στάδιο που θα διαρκέσει μόνο τη διετία 2013-14. Με αυτόν τον τρόπο θα υπάρξει κίνητρο για να «βγουν» εθελοντικά στη σύνταξη όσοι θα έπρεπε να συνταξιοδοτηθούν το 2016 και το 2017.

2. Προσυνταξιοδοτικό καθεστώς: Δεν έχει αποκλειστεί από το υπουργείο Οικονομικών το ενδεχόμενο να τεθούν σε προσυνταξιοδοτικό καθεστώς για 2-3 χρόνια, λαμβάνοντας αμοιβή το 60% των αποδοχών τους και μετά να συνταξιοδοτηθούν αμέσως όσοι δημόσιοι υπάλληλοι συμπληρώνουν τον εργασιακό τους βίο το 2016 και το 2017.

3. Κίνητρα για αναγνώριση προϋπηρεσίας: Συζητείται επίσης το σενάριο να οριστεί χρονοδιάγραμμα για την αναγνώριση των πλασματικών χρόνων (εκπαίδευση, στρατός κτλ.), των χρόνων εργασίας στον ιδιωτικό τομέα, ή της αξιοποίησης του δικαιώματος για πρόωρη συνταξιοδότηση σε όσους το δικαιούνται. Μετά το πέρας της ημερομηνίας που θα προκρίνει η κυβέρνηση, δεν θα υπάρχει δυνατότητα αξιοποίησης από τους δημοσίους υπάλληλους των συγκεκριμένων μέτρων. Στόχος της πρότασης είναι να «εξωθηθεί» σε συνταξιοδότηση ένα μεγάλο μέρος των υπαλλήλων που δεν έχουν αναγνωρίσει ακόμα τα χρόνια προϋπηρεσίας τους.

Πώς θα γίνει η αξιολόγηση - Στην έξοδο όσοι δεν πάρουν βάση

Η αξιολόγηση θα αποτελέσει τη βάση για την αποχώρηση 5-10.000 υπαλλήλων, καθώς όσοι δημόσιοι υπάλληλοι «πάρουν» βαθμολογία κάτω από τη βάση, τότε θα τεθούν σε καθεστώς διαθεσιμότητας.

Η αξιολόγηση θα πραγματοποιηθεί μέσω ΑΣΕΠ και εκτός του προσωπικού φακέλου, οι υπάλληλοι πανεπιστημιακής και τεχνολογικής εκπαίδευσης θα υποβληθούν σε γραπτό τεστ που έχει επεξεργαστεί η Ανεξάρτητη Αρχή ανά κατηγορία υπαλλήλων. Λόγω του μεγάλου αριθμού των υπαλλήλων έχει προταθεί αρχικά να ξεκινήσει η αξιολόγηση από όσους έχουν εισαχθεί στο Δημόσιο χωρίς διαγωνιστικές διαδικασίες (εκτός ΑΣΕΠ).

Κομισιόν: "Ουδέν σχόλιο" για το non paper της τρόικας



Αρνήθηκε κάθε σχόλιο για την ύπαρξη non paper σχετικά με την αναθεώρηση της αγοράς εργασίας στην Ελλάδα ο εκπρόσωπος του Ευρωπαίου Επιτρόπου Όλι Ρεν.

Ο Σάιμον Ο’ Κόνορ τόνισε ότι στην Ελλάδα βρίσκεται σε εξέλιξη μια διαδικασία μεταρρυθμίσεων και έχει σημειωθεί τελευταία μεγάλη πρόοδος όσον αφορά τα δημόσια οικονομικά και τη βιωσιμότητα τους.

Ο ίδιος εκτίμησε ότι η παραμονή της τρόικας στη χώρας μας θα διαρκέσει αρκετές ημέρες χωρίς ωστόσο να είναι σε θέση να προσδιορίσει την ακριβή ημερομηνία που θα ολοκληρωθεί ο έλεγχος.

Συνεδριάζει την Παρασκευή η ΚΟ των "Ανεξάρτητων Ελλήνων"



Την Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012 και ώρα 11:00, θα συνεδριάσει, υπό την προεδρία του Προέδρου των «Ανεξάρτητων Ελλήνων» κ. Πάνου Καμμένου, η Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος.
Η συνεδρίαση θα πραγματοπιηθεί στην αίθουσα «Δημήτρης Παπασπύρου» (150) στη Βουλή.

Ο Τσίπρας ζητάει εξεταστική για το πρώτο μνημόνιο και το ΔΝΤ


 

Ακόμα και εντός της εβδομάδας αναμένεται να καταθέσει ο ΣΥΡΙΖΑ πρόταση για τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής για τη διερεύνηση των «εγκλημάτων κατά της Ελλάδας και των πολιτών της που οδήγησαν στην υπογραφή του πρώτου Μνημονίου». Σημειώνεται...
ότι έχει προηγηθεί ανάλογο αίτημα των Ανεξάρτητων Ελλήνων και πολύ δύσκολα θα αποφύγει η κυβέρνηση την υπερψήφισή τους στην Βουλή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στην πρόταση θα περιλαμβάνονται αιτήματα διερεύνησης για τυχόν ευθύνες προσώπων που συμμετείχαν στην πρώτη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ υπό τον κ. Γ. Παπανδρέου και μεταξύ άλλων θα τίθενται συγκεκριμένα ερωτήματα για το αν υπήρχε επίγνωση της δημοσιονομικής κατάστασης της χώρας, ποιοι γνώριζαν τα οικονομικά στοιχεία και από πότε, τι προηγήθηκε μέχρις ότου η κυβέρνηση Παπανδρέου ζητήσει την ένταξη ενώ θα επιχειρηθεί η διασύνδεση όλων των παραπάνω με τις πρόσφατες δηλώσεις του πρώην εκπροσώπου της Ελλάδας στο ΔΝΤ κ. Π. Ρουμελιώτη αλλά και με τις επικοινωνίες και επαφές στελεχών της τότε κυβέρνησης με τον πρώην επικεφαλής του ΔΝΤ κ. Ντ. Στρος Καν.

Βοτανικός: Διπλή Ανάπλαση με περισσότερο πράσινο και εμπορικό κέντρο 43.000 τ.μ


Αυξημένους χώρους πρασίνου κατά 30.000 τ.μ και μειωμένη δομημένη επιφάνεια κατά 66.000 τ.μ προβλέπει το Προεδρικό Διάταγμα για τη Διπλή Ανάπλαση Βοτανικού – Λεωφόρου Αλεξάνδρας που υπεγράφη από τον υπουργό Περιβάλλοντος, Ευάγγελο Λιβιεράτο.
Όπως αναφέρει το euro2day, το προεδρικό διάταγμα για την «Εγκριση της Στρατηγικής Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων και του Προγράμματος Διπλής Ανάπλασης των περιοχών της Λεωφόρου Αλεξάνδρας και του Βοτανικού, του Δήμου Αθηναίων» ενσωματώνει και τις απαιτήσεις του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ).
Προβλέπεται επίσης η ανέγερση ποδοσφαιρικού γηπέδου για τον ΠΑΟ, χωρητικότητας έως 40.000 θέσεων, αθλητικών εγκαταστάσεων τόσο του ΠΑΟ όσο και του Δήμου Αθηναίων, καθώς και υπογείων χώρων στάθμευσης αυτοκινήτων μέγιστης χωρητικότητας 450 θέσεων.
Τέλος, το ΠΔ προβλέπει την ανέγερση του εμπορικού κέντρου της Μπάμπης Βωβός Διεθνής Τεχνική, συνολικής επιφάνειας 43.000 τ.μ.
Στο τμήμα της ανάπλασης που θα κατασκευαστεί το εμπορικό κέντρο, ο ανώτατος επιτρεπόμενος συντελεστής δόμησης ανέρχεται σε 1,2, η μέγιστη επιτρεπόμενη κάλυψη σε 40% και το μέγιστο επιτρεπόμενο ύψος κτιρίων τα 18 μέτρα.
econews

Το e-mail της Τρόικας που επαναφέρει εργασιακό Μεσαίωνα


 

To e-mail και οι αλλαγές στα εργασιακά που ζητά η τρόικα, ενόψει των διαπραγματεύσεων με την ελληνική κυβέρνηση, είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας, σύμφωνα με το οποία ζητά πιο ευέλικτα προγράμματα εργασίας.
Σύμφωνα με το non paper, που παρουσιάζει «Το Βήμα», η τρόικα εκτιμά ότι τα προγράμματα εργασίας μπορούν να γίνουν πιο ευέλικτα. Συγκεκριμένα, προτείνει «αύξηση του μέγιστου αριθμού ημερών εργασίας σε 6 ημέρες ανά εβδομάδα για όλους τους τομείς, ορισμός της ελάχιστης ημερησίας ανάπαυσης στις 11 ώρες, αποσύνδεση των ωρών εργασίας από τις ώρες λειτουργίας της επιχείρησης, άρση των περιορισμών σχετικά με τον ελάχιστο/ μέγιστο χρόνο ανάμεσα στις πρωινές και τις απογευματινές βάρδιες και να επιτρέπεται η άδεια δυο διαδοχικών εβδομάδων να ληφθεί οποτεδήποτε κατά τη διάρκεια του χρόνου στους εποχικούς τομείς».
Η τρόικα σημειώνει ότι η «ανεργία είναι πολύ υψηλή, και απαιτούνται πολιτικές για να μη γίνει δομική» και καλεί παράλληλα την κυβέρνηση να μην υπαναχωρήσει σε σχέση με τις πρόσφατες μεταρρυθμίσεις στην αγορά εργασίας. Προτείνει μάλιστα συγκεκριμένα βήματα που πρέπει να κάνει η κυβέρνηση προς την καλύτερη λειτουργία των αγορών εργασίας και τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης.
Αναλυτικά το κείμενο της τρόικας:
Δεν θα πρέπει να υπάρξει υπαναχώρηση σε σχέση με τις πρόσφατες μεταρρυθμίσεις στην αγορά εργασίας. Η αποστολή καλωσορίζει τον κοινωνικό διάλογο ως μέσο διαβούλευσης με τους κοινωνικούς εταίρους, καθώς και για την αντιμετώπιση των προκλήσεων που παραμένουν στην αγορά εργασίας. Οι εργασιακές μεταρρυθμίσεις που εισήχθησαν το Μάρτιο, συμπεριλαμβανομένης της απαιτούμενης επανευθυγράμμισης των κατώτατων ορίων μισθών, πρέπει να διατηρηθούν πέραν του τρέχοντος γύρου του κοινωνικού διαλόγου, και η κυβέρνηση θα πρέπει να ενεργήσει αναλόγως για να το διασφαλίσει αυτό.

Η κυβέρνηση θα πρέπει να κάνει τα εξής βήματα προς την καλύτερη λειτουργία των αγορών εργασίας και τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης:
Το πλαίσιο για τον καθορισμό του κατώτατου μισθού πρέπει να αναθεωρηθεί ώστε να διασφαλιστεί ότι η δυναμική των μισθών υποστηρίζει την πλήρη απασχόληση. Μετά τα μέτρα που ελήφθησαν το Φεβρουάριο για την εκ νέου ευθυγράμμιση των κατώτατων ορίων μισθών, ο στόχος - όπως συμφωνήθηκε στο πρόγραμμα - θα πρέπει να είναι η υιοθέτηση ενός χρονοδιαγράμματος για τη θέσπιση ενιαίου ελάχιστου νόμιμου μισθού σε μόνιμη βάση νομοθετημένου από την κυβέρνηση μετά από διαβούλευση με τους κοινωνικούς εταίρους. Αυτό το σύστημα θα πρέπει να παρέχει ένα βασικό επίπεδο για τα εισοδήματα από εργασία.
Το μη μισθολογικό κόστος εργασίας και τα εμπόδια στην απασχόληση θα πρέπει να αντιμετωπιστούν για την υποστήριξη της ανταγωνιστικότητας και την ελάφρυνση της πίεσης επί των μισθών:
Η φορολογική επιβάρυνση της εργασίας θα πρέπει να μειωθεί
Θα πρέπει να προταθούν συγκεκριμένα μέτρα για τη μείωση των συντελεστών κοινωνικών εισφορών κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες με έναν δημοσιονομικά ουδέτερο τρόπο (όπως προβλέπει το δεύτερο πρόγραμμα).

Λοιπά μη μισθολογικά κόστη, που τελικά επηρεάζουν το κόστος εισόδου και εφόδου, θα πρέπει να επανεξεταστούν και να μειωθούν, λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα των πρόσφατων μεταρρυθμίσεων στην αγορά εργασίας.

Οι υπερβολικές κανονιστικές επιβαρύνσεις θα πρέπει να μειωθούν, ενώ η ρυθμιστική αποτελεσματικότητα θα πρέπει να αυξηθεί.
Αυτές περιλαμβάνουν τις περίπλοκες διαδικασίες υποβολής στοιχείων και απαιτήσεις έγκρισης από την Επιθεώρηση Εργασίας. Μια ολοκληρωμένη στρατηγική για τη μεταρρύθμιση της Επιθεώρησης Εργασίας. Θα πρέπει να υιοθετηθεί ένας χάρτης πορείας και να συναφθεί μια ανεξάρτητη αξιολόγηση της Επιθεώρησης Εργασίας από διεθνείς εμπειρογνώμονες, που θα καλύπτει τα καθήκοντα, τις δραστηριότητες, τη διάρθρωση και την επιβολή και τη δομή ποινών για παραβάσεις της εργατικής νομοθεσίας (συμπεριλαμβανομένης της αδήλωτης εργασίας) σύμφωνα με την αρχή της αναλογικότητας. Η κυβέρνηση θα πρέπει να είναι έτοιμη να λάβει άμεσα τα αναγκαία διορθωτικά μέτρα αμέσως μετά από αυτό.

Τα προγράμματα εργασίας μπορούν να γίνουν πιο ευέλικτα.
Οι απαιτούμενες δράσεις περιλαμβάνουν την αύξηση του μέγιστου αριθμού των εβδομαδιαίων εργάσιμων ημερών, νέες ρυθμίσεις για τον χρόνο εργασίας και τη διευθέτηση του ημερήσιου χρόνου εργασίας και την λήψη της ετήσιας άδειας. Η αναθεώρηση της εργατικής νομοθεσίας για συγκεκριμένους τομείς ή επαγγέλματα στο πλαίσιο των μεταρρυθμίσεων στις αγορές προϊόντων και υπηρεσιών είναι απαραίτητη για την επιτυχία των τελευταίων μεταρρυθμίσεων.

Η ανεργία είναι πολύ υψηλή, και απαιτούνται πολιτικές για να μη γίνει δομική.
Το ΕΚΤ μπορεί να παρέχει τους πόρους που μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την ενσωμάτωση των ανέργων σε οικονομικούς τομείς με υψηλότερη δυναμική ανάπτυξης. Οι διαδικασίες που σχετίζονται με προγράμματα του ΕΚΤ (δηλ. εκείνες που συνδυάζουν εργασία και εκπαίδευση μαζί με τα προγράμματα κοινωνικής εργασίας) θα πρέπει να ολοκληρωθούν το συντομότερο δυνατό, με σκοπό να ξεκινήσει η εφαρμογή των προγραμμάτων έως το τέλος Σεπτεμβρίου.

Καθορισμός Μισθών

Αναμόρφωση του πλαίσιου για τον καθορισμό του κατώτατου μισθού: Θέσπιση ενός χρονοδιαγράμματος για τη θέσπιση ενιαίου ελάχιστου νόμιμου μισθού νομοθετημένου από την κυβέρνηση μετά από διαβούλευση με τους κοινωνικούς εταίρους. Το νέο σύστημα θα πρέπει να παρέχει ένα βασικό επίπεδο για τα εισοδήματα από εργασία που θα εξασφαλίζει ότι η δυναμική των μισθών υποστηρίζει την πλήρη απασχόληση. Η διαβούλευση με τους κοινωνικούς εταίρους θα πρέπει να έγκειται στο σχεδιασμό του μηχανισμού, και δεν πρέπει να οδηγήσει σε αύξηση του κατώτατου μισθού που εγκρίθηκε από το EFF μέχρι τα ποσοστά  ανεργίας να μειωθούν.

Οι πίνακες με τις προτάσεις της τρόικας:

Μη μισθολογικό κόστος

Προτάσεις μέτρων για τη μείωση των συντελεστών κοινωνικών εισφορών των εργοδοτών κατά 5 ποσοστιαίες μονάδες με τρόπου που να μην επηρεάζει το έλλειμμα :
Προσαρμογή συντάξεων (με προστασία των συνταξιούχων με χαμηλά εισοδήματα) .

Διεύρυνση της βάσης για είσπραξη εισφορών

Μείωση των διοικητικών βαρών  για τους εργοδότες και τους εργαζόμενους που σχετίζονται με επαχθείς απαιτήσεις υποβολής στοιχείων και προεγκρίσεων :
Κατάργηση των υφιστάμενων απαιτήσεων για την υποβολή των προγραμμάτων εργασίας, την κοινοποίηση και / ή προέγκριση από τις επιθεωρήσεις εργασίας των υπερωριών , της αντισταθμιστικής διευθέτησης του χρόνου εργασίας, και της εκ περιτροπής εργασίας.
Υιοθέτηση ενός χάρτη πορείας για τη σταδιακή αύξηση της ηλεκτρονικής τήρησης αρχείων και υποβολής στοιχείων από τους εργοδότες στην Επιθεώρηση Εργασίας με την πλήρη ψηφιοποίηση των σχετικών δεδομένων για τις εργασιακές ρυθμίσεις μέχρι τα τέλη του 2014.
Αποδοχή ηλεκτρονικών υπογραφών για τις ηλεκτρονικές υποβολές ΣΕΠΕ.
Αναθεώρηση και μείωση του υψηλού κόστους εισόδου και εξόδου για την ευθυγράμμιση του με την πρακτική σε άλλες χώρες της ΕΕ, λαμβάνοντας υπόψη τα αποτελέσματα των πρόσφατων μεταρρυθμίσεων στην αγορά εργασίας.

Ευελιξία των εργασιακών ρυθμίσεων

Αύξηση της ευελιξίας των προγραμμάτων εργασίας:
Αύξηση του μέγιστου αριθμού ημερών εργασίας σε 6 ημέρες ανά εβδομάδα για όλους τους τομείς.
Ορισμός της ελάχιστης ημερησίας ανάπαυσης στις 11 ώρες.
Αποσύνδεση των ωρών εργασίας από τις ώρες λειτουργίας της επιχείρησης.
Άρση των περιορισμών σχετικά με τον ελάχιστο/ μέγιστο χρόνο ανάμεσα στις πρωινές και τις απογευματινές βάρδιες. Να επιτρέπεται η άδεια δυο διαδοχικών εβδομάδων να ληφθεί οποτεδήποτε κατά τη διάρκεια του χρόνου στους εποχικούς τομείς.

Αποτελέσματικότητα  Επιθεώρησης Εργασίας

Υιοθέτηση χάρτη πορείας και ανάθεση ανεξάρτητης αξιολόγησης της Επιθεώρησης Εργασίας που να καλύπτει:
Tα καθήκοντα, τις δραστηριότητες και τη δομή. Την επιβολή και τη δομή των ποινών για τις παραβιάσεις των εργασιακών ρυθμίσεων (συμπεριλαμβανομένης της αδήλωτης εργασίας)

Μεταφορά κατοικίδιου ζώου σε τρένα και ΚΤΕΛ – Τι ισχύει


 

Η ομάδα του adespoto.gr απάντησε, μετά από έρευνα των σχετικών νόμων, στις ερωτήσεις της Μαρίας Αντωνοπούλου για το περιοδικό “ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΖΩΑ” σχετικά με τη μεταφορά ζώων με αστικό λεωφορείο, ΚΤΕΛ και τρένο. Το τι εφαρμόζεται στην πράξη μπορεί να διαφέρει γι αυτό ενημερωθείτε και απαιτήστε συμμόρφωση των ΜΜΜ.
—ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ & ΚΤΕΛ
1. Επιτρέπεται να πάρω τον σκύλο μαζί μου σε αστικό λεωφορείο για μερικές στάσεις;
Σύμφωνα με το άρθρο 10 του νόμου 4039/2012 επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και στα ταξί και στα επιβατηγά πλοία, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχό τους. Η απόφαση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων (ΑΔΑ: 4Α861-ΒΩΟ) ορίζει ως ΜΙΚΡΑ τα ζώα έως 7 κιλά, άρα μόνο αν ο σκύλος μας είναι μικρόσωμος ή αν έχουμε γάτα ή κουνελάκι ή άλλο μπορούμε να το βάλουμε στο λεωφορείο και πάντα σε δικό μας κλουβί μεταφοράς.
Σε αστικά λεωφορεία επιτρέπονται επίσης ζώα συνοδείας αναπήρων, εκτός κλουβιού, αν φορούν φίμωτρο. Σε κάθε περίπτωση, τα ζώα ταξιδεύουν στο χώρο της καμπίνας των
επιβατών.
2. Τι ισχύει για το ταξίδι μεγαλόσωμων σκύλων σε υπεραστικά λεωφορεία;
Η απόφαση του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών & Δικτύων (ΑΔΑ: 4Α861-ΒΩΟ) είναι ξεκάθαρη: επιτρέπονται μόνο ζώα έως 7 κιλά στα ΚΤΕΛ, σε κλουβάκι μεταφοράς, υποχρεωτικά εντός του χώρου επιβατών (και όχι των αποσκευών). Συνεπώς, μεσαία ή μεγαλόσωμα σκυλιά δεν μπορούν να ταξιδέψουν με ΚΤΕΛ.
3. Το μέγεθος του ζώου επηρεάζει εάν θα ταξιδέψει δίπλα μου ή στο χώρο των αποσκευών;
Σαφώς το μέγεθος είναι κριτήριο και καταλαβαίνουμε ότι δεν θα ήταν το ίδιο εύκολο ένα μεγαλόσωμο λυκόσκυλο να μπει πίσω από τα καθίσματα ενός ΚΤΕΛ. Θα ήταν ταλαιπωρία και για το ίδιο το ζώο. Ωστόσο, ακόμα σημαντικότερο κριτήριο που πρέπει να έχουν όλοι οι ιδιοκτήτες στο μυαλό τους είναι ο χώρος των αποσκευών να έχει ειδικά διαμορφωμένο χώρο
για τα ζώα.
Μέχρι πρόσφατα, όσα ζώα τοποθετούνταν στα ΚΤΕΛ, στο χώρο αποσκευών που δεν αερίζεται, κινδύνευαν από θερμοπληξία ενώ σημειώθηκε και θάνατος σκύλου που οδήγησε το Υπουργείο μετά από πιέσεις να εκδώσει την ανωτέρω απόφαση. Είναι αδιανόητο να τοποθετούμε το ζώο μας σε χώρο αποσκευών.
Στα αεροπλάνα για παράδειγμα, ζώα άνω των 8 κιλών ναι μεν ταξιδεύουν στο κλουβί τους στο χώρο των αποσκευών αλλά ουσιαστικά τα αεροσκάφη έχουν παροχή οξυγόνου και εκεί. Αλλιώς οι συνέπειες θα ήταν μοιραίες!
4. Χρειάζεται να έχω μαζί μου το βιβλιάριο του σκύλου μου;
Ναι, η παραπάνω απόφαση αναφέρει: Προκειμένου να επιτραπεί η μεταφορά μικρών κατοικίδιων ζώων, αυτά θα πρέπει να συνοδεύονται υποχρεωτικά από τον ιδιοκτήτη ή κάτοχο τους. Ο ιδιοκτήτης ή κάτοχος θα πρέπει να επιδεικνύει το διαβατήριο του ζώου ή το βιβλιάριο υγείας, το οποίο να είναι ενημερωμένο τουλάχιστον κατά την τελευταία διετία.
Γενικότερα όταν ταξιδεύουμε με το ζώο μας είναι καλό να έχουμε μαζί μας το βιβλιάριο του ζώου μας, ακόμα και για τη δική του ασφάλεια. Αν μας τύχει κάτι σε ένα ξένο μέρος, σε μία άλλη πόλη, το βιβλιάριο εφόσον είναι ενημερωμένο μπορεί να δείξει στον κτηνίατρο ή σε κάθε ενδιαφερόμενο ότι το ζώο είναι υγιές ή τι χρειάζεται, αν για παράδειγμα ακολουθεί μια ειδική αγωγή.
5. Έχει το δικαίωμα ο οδηγός να αρνηθεί την επιβίβαση μου μαζί με τον σκύλο μου;
Παρότι η απόφαση, που κοινοποιήθηκε σε όλα τα ΚΤΕΛ, είναι σαφής και ορίζει ότι τα ζώα (έως 7 κιλά) επιτρέπονται εντός της καμπίνας και απαγορεύει ξεκάθαρα την τοποθέτηση τους στο χώρο των αποσκευών, δυστυχώς συνεχίζονται ακόμη οι καταγγελίες όπως μας στέλνουν οι ζωόφιλοι στο adespoto.gr για οδηγούς που αρνήθηκαν παράνομα και αυθαίρετα το ταξίδι μικρόσωμου ζώου στην καμπίνα των επιβατών.
Πολλές φορές οι οδηγοί αγνοούν το νόμο ή θεωρούν ότι πρέπει να προστατεύσουν άλλους επιβάτες, π.χ. όσους έχουν αλλεργία στα ζώα. Ωστόσο, η απόφαση είναι ξεκάθαρη και προβλέπει ακόμα και γι αυτό. Συγκεκριμένα αναφέρει: ‘’ Τα ΚΤΕΛ μπορούν να περιορίσουν τη μεταφορά των κατοικίδιων ζώων σε δύο ανά λεωφορείο και σε ορισμένα μόνο από τα εξυπηρετούμενα δρομολόγια τα οποία πάντως θα αποτελούν το 30% τουλάχιστον των δρομολογίων κάθε γραμμής (και κατ’ ελάχιστο ένα δρομολόγιο ανά ημέρα), κατανεμημένα σε όλη τη διάρκεια της ημέρας. Εφόσον αποφασιστεί από το οικείο υπεραστικό ΚΤΕΛ Α.Ε. ή ΚΤΕΛ να γίνει χρήση του περιορισμού, θα πρέπει η πληροφορία αυτή να παρέχεται σε κάθε ενδιαφερόμενο ενώ θα πρέπει να έχει αναρτηθεί εμφανώς σχετική ανακοίνωση στους σταθμούς και πρακτορεία του ΚΤΕΛ.’’
Πολλά ΚΤΕΛ, όπως του νομού Πέλλας και Θεσσαλονίκης έχουν εφαρμόσει την απόφαση αυτή. Χρειάζεται οι επιβάτες-ιδιοκτήτες ζώων να είναι ενημερωμένοι και αν συναντήσουν την άρνηση οδηγού μπορούν να το καταγγείλουν καθώς η απόφαση του Υπουργείου προβλέπει κυρώσεις για την περίπτωση αυτή, αφού σύμφωνα με την απόφαση ‘’ οι οδηγοί των λεωφορείων
που δε συμμορφώνονται με τις ως άνω ρυθμίσεις, υπόκεινται στις πειθαρχικές κυρώσεις του άρθρου 18 του π.δ. 246/2006 (Α’ 261) που επιβάλλονται από τα αρμόδια όργανα των ΚΤΕΛ Α.Ε. & ΚΤΕΛ.’’
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ δεν πρέπει να δέχονται να τοποθετείται το ζώο στο χώρο των αποσκευών.
—ΤΡΕΝΑ
1. Ποιος είναι ο κανονισμός για τον σκύλο στο τρένο;
Καταρχήν, ο νόμος 4039/2012 αναφέρει ότι επιτρέπεται η μεταφορά μικρών ζώων συντροφιάς σε όλα τα οδικά, σιδηροδρομικά και σταθερής τροχιάς μέσα μαζικής μεταφοράς, εφόσον τα ζώα είναι τοποθετημένα σε ασφαλές κλουβί μεταφοράς και συνοδεύονται από τον ιδιοκτήτη ή τον κάτοχό τους.
Επίσης, το άρθρο 78 του ΚΑΜΕΣ (Κανονισμού των διά σιδηροδρόμου μεταφορών) (δεν ισχύει για το Intercity) αναφέρει ότι στα επιβατικά οχήματα γίνονται δεκτά, κατ’ εξαίρεση, μικρόσωμα κατοικίδια ζώα (σκύλοι, γάτες, πουλιά) κλεισμένα σε κλουβιά, κιβώτια, καλάθια ή άλλες κατάλληλες συσκευασίες. Ειδικά μικρόσωμοι σκύλοι είναι δυνατό να γίνουν δεκτοί και χωρίς συσκευασία. Η παραλαβή των ζώων σε αυτά τα διαμερίσματα επιτρέπεται με τις εξής προϋποθέσεις:
- δεν ενοχλούν με οποιοδήποτε τρόπο τους επιβάτες,
- δεν είναι αντίθετη σε νόμιμες απαγορευτικές διατάξεις,
- κανένας από τους επιβάτες δεν έχει αντίρρηση και
- ότι τα ζώα αυτά είναι δυνατό να μεταφέρονται στα γόνατα ή να τοποθετούνται στους χώρους που προορίζονται για τις αποσκευές χειρός.
2. Ο μεγαλόσωμος σκύλος μου μπορεί να ταξιδέψει μαζί μου;
Το 2009 υπεύθυνος του ΟΣΕ είχε επιβεβαιώσει σε ερώτημα του adespoto.gr πως δεν μεταφέρονται πλέον μεγαλόσωμα σκυλιά στην μεγάλη σκευοφόρο διότι καταργήθηκε, ενώ αναγνώστης του adespoto.gr φέτος (2012) που θέλησε να ταξιδέψει με το 17 κιλών σκυλί του (όχι μικρόσωμο δηλαδή) έλαβε την απάντηση ότι έχει δύο επιλογές: είτε με κλουβί χωρίς να πληρώσει εισιτήριο για το ζώο και να το έχει στα πόδια του πράγμα αδύνατο λόγω μεγέθους κλουβιού, είτε να ‘’κλείσει’’ ολόκληρο κουπέ , στην τιμή των 180 ευρώ.
Το συμπέρασμα είναι ότι πρέπει πάντα να καλούμε στα τηλέφωνα εξυπηρέτησης του μέσου μεταφοράς που μας ενδιαφέρει πριν αποφασίσουμε να ταξιδέψουμε με το ζώο.
Ουσιαστικά ο νόμος είναι σαφής: μόνο μικρόσωμα ζώα.
3. Υπάρχει ασφαλής και ευάερος χώρος που θα φιλοξενήσει το ζώο μου εάν δεν μπει στην καμπίνα;
Εφόσον η μεταφορά επιτρέπεται μόνο σε μικρόσωμα και μόνο στα πόδια ιδιοκτήτη, καταλαβαίνουμε ότι δεν γίνεται να τοποθετηθεί το ζώο σε άλλο χώρο.
4. Πληρώνει ξεχωριστό εισιτήριο ο σκύλος μου;
Όχι, σύμφωνα με το άρθρο 78 του ΚΑΜΕΣ (Κανονισμού των διά σιδηροδρόμου μεταφορών) για τη μεταφορά των μικρόσωμων κατοικίδιων ζώων (σε κλουβάκι μεταφοράς, στα πόδια του ιδιοκτήτη) δεν εισπράττεται κόμιστρο και δεν εκδίδεται τίτλος μεταφοράς. Κάποια στιγμή εφαρμοζόταν το εισιτήριο για ζώα στη μισή τιμή του κανονικού εισιτηρίου αλλά όπως βλέπουμε από τον ΚΑΜΕΣ πως αυτό δεν ισχύει. (Πρόσφατα, είχαμε ανάλογη περίπτωση με το ΚΤΕΛ Μαγνησίας το οποίο ζητά μισό εισιτήριο για ζώα στην καμπίνα κατά παράβαση του νόμου).
5. Υπάρχει νομοθεσία που προστατεύει τον ιδιοκτήτη ή μπορούν να με κατεβάσουν από το τρένο εάν ένας επιβάτης δεν επιθυμεί να συνταξιδεύει με τον σκύλο μου;
Ναι, το άρθρο 78 του ΚΑΜΕΣ (Κανονισμού των διά σιδηροδρόμου μεταφορών) για τη μεταφορά των μικρόσωμων κατοικίδιων ζώων προβλέπει ότι σε περίπτωση που κάποιος συνεπιβάτης έχει αντίρρηση, το προσωπικό της αμαξοστοιχίας αποφασίζει για την παραμονή ή όχι του ζώου στο διαμέρισμα, για τη μεταφορά στη σκευοφόρο της αμαξοστοιχίας ή ακόμη για τη διάθεση ιδιαίτερου διαμερίσματος, σύμφωνα με τους όρους του άρθρου 79.
Θα συμβουλεύαμε τον ιδιοκτήτη ζώου, σε περίπτωση που βρεθεί αντιμέτωπος με την άρνηση αποδοχής του ζώου του, να ελέγξει αν η σκευοφόρος αερίζεται κατάλληλα και είναι ασφαλής για το ζώο (αν του προτείνουν να το βάλει εκεί) αλλιώς μπορεί να απαιτήσει τη διάθεση άλλου χώρου/ διαμερίσματος αφού το προβλέπει ο κανονισμός.
Πηγή adespoto.gr

Φωτοβολταϊκά: η φορολόγηση στις αποδόσεις αδίστακτη εκτέλεση ενός άμαχου και άοπλου αιχμαλώτου εν ομηρεία


 

(του Δ. Καπετανάκη, ΤΥΛΙΣΟΣ ΑΕ)
Παρακολουθώντας την συζήτηση για τον σχεδιασμό επιβολής φόρου στον κύκλο εργασιών των υφιστάμενων επιχειρήσεων φωτοβολταϊκών δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα για την εις βάθος ανάλυση των δεδομένων αυτών των επενδύσεων.
Η παράθεση αυτού του προβληματισμού φανερώνει ότι η σχεδιαζόμενη φορολόγηση δεν εδράζεται σε οικονομετρικά δεδομένα και στοιχεία, αλλά αντίθετα αποτελεί μία απροσχημάτιστα και προκλητικά πρόχειρη επιδρομή στον εύκολο στόχο της ενεργειακής επένδυσης, με κεντρικό ζητούμενο τη λεηλασία των αποδόσεων.
Είναι κατ’ αρχάς δεδομένο ότι η εκ των υστέρων φορολόγηση επενδύσεων, για τις οποίες ο φόρος αυτός δεν ήταν δεδομένος κατά την επιλογή, τον σχεδιασμό και την υλοποίησή των επενδύσεων αυτών, εγείρει έντονα ζητήματα συνταγματικότητας και τελικά νομιμότητας των σχεδιαζομένων νομοθετικών ρυθμίσεων.
Πέραν όμως αυτών και σε δεύτερο επίπεδο : με την άτακτη αυτή επίθεση, που επιχειρεί να «κλαδέψει» ισοπεδωτικά και αυθαίρετα τις αποδόσεις των φωτοβολταϊκών σταθμών, διακυβεύεται η σοβαρότητα αυτού του ίδιου του κράτους και τίθεται σε αμφισβήτηση η ικανότητα και δυνατότητα της Ελλάδας για ανάπτυξη σταθερής και σοβαρής επενδυτικής πολιτικής.
Τα παραπάνω και πολλά άλλα έχουν αναφερθεί και αναλυθεί από τη σχετική αρθρογραφία και από όσους ασχολήθηκαν με το «γιουρούσι» που απειλείται.
Όμως ακόμη και αν τα παραπάνω θεωρηθεί ότι είναι μικρής σημασίας μπροστά στην ανάγκη για δημόσια έσοδα και περαιτέρω για την διάσωση της εν γένει οικονομίας, έχει διαφύγει από την δημόσια συζήτηση μία παράμετρος που καθιστά την φορολόγηση αυτή άδικη για τους επενδυτές, έτσι που ο όποιος φόρος να έχει πολλαπλασιαστικές συνέπειες σε βάρος τους.
Όπως είναι γνωστό, οι αποδόσεις των φωτοβολταϊκών σταθμών δεν αναπροσαρμόζονται ελεύθερα σύμφωνα με τη βούληση των μερών ή τις συνθήκες της αγοράς ή με βάση το συνολικό ύψος του ετήσιου πληθωρισμού, αλλά δεσμευτικά στο ¼ του ποσοστού του πληθωρισμού που κατ’ έτος ανακοινώνεται.
Αν λοιπόν και επί παραδείγματι ο πληθωρισμός ανέρχεται σε ποσοστό 4% η «κλειδωμένη» τιμή αγοράς εκ μέρους του διαχειριστή του συστήματος θα αναπροσαρμοστεί για το επόμενο έτος κατά ποσοστό 1%. Η απώλεια αυτή του ποσοστού 3% του παραδείγματος σε βάθος χρόνου είναι προφανές ότι απαξιώνει την απόδοση της επένδυσης σε μεγάλο βαθμό αφού κάθε ετήσια απομείωση επιδρά και στην επόμενη κ.ο.κ.
Η απομείωση λοιπόν της απόδοσης, έτσι όπως διογκώνεται ετησίως εξαιτίας της διαφοράς που αναφέρθηκε, δημιουργεί μία τεράστια ψαλίδα μεταξύ της αρχικής απόδοσης (ως ποσοστό σε σχέση με την αξία της επένδυσης) με την απόδοση που δίνει αυτή η ίδια επένδυση στο τέλος της συμβατικής σχέση, στο σημείο δηλαδή που παύει η υποχρέωση αγοράς εκ μέρους του διαχειριστή του συστήματος. Η τελική αυτή τιμή, πάντοτε αναλόγως και του μεσολαβούντος ποσοστού πληθωρισμού, θα καταλήξει να είναι «σκιά» της αρχικής τιμής.
Η σχεδιαζόμενη όμως φορολόγηση σε υψηλό ποσοστό δεν λαμβάνει καθόλου την απαξίωση των αποδόσεων, αλλά ξεκινά και καταλήγει σαν να είναι το ίδιο και σταθερά αποδοτική και κερδοφόρα η επένδυση καθόλη τη διάρκεια της σύμβασης, όπως θα ήταν π.χ. ένα κατάστημα που αποδίδει μισθώματα ή μία κατάθεση στην τράπεζα, ενώ όπως αναφέρθηκε, στην τελική της φάση η απόδοση θα είναι ελαχιστοποιημένη λόγω της διαφοράς μεταξύ του πληθωρισμού και των αναπροσαρμογών, στην δε λήξη της η επένδυση παγίων θα είναι μηδενικής αξίας, καθόσον δεν θα είναι καθόλου βέβαιο αν μετά τη λήξη της η σύμβαση θα ανανεωθεί, με ποιούς όρους και με ποιές αποδόσεις.
Αν κατά τον προβληματισμό αυτόν συνυπολογιστούν η νομισματική ανασφάλεια και η πιθανότητα εκτίναξης του πληθωρισμού λόγω εξωγενών συνθηκών και αναγκαία και της μεγιστοποίησης της απώλειας σε απόλυτες τιμές του παραγωγού λόγω της διαφοράς της αναπροσαρμοζόμενης τιμής από αυτήν που θα υπήρχε αν αναπροσαρμοζόταν σύμφωνα με το σύνολο του πληθωρισμού, γίνεται αμέσως αντιληπτό ότι η επιβολή του φόρου θα καταστήσει συνολικά ζημιογόνα την επένδυση.
Είναι φανερό πως είναι τελείως διαφορετικό πράγμα να φορολογείται μία ελεύθερα διαμορφούμενη απόκτηση εισοδήματος, η οποία θα μπορούσε να έχει σωρεύσει ακόμη και υπεραποδόσεις στο παρελθόν, και τελείως άλλο το να επιβάλλεται οριζόντια φορολόγηση σε μία επένδυση της οποίας τα κέρδη είναι προκαθορισμένο να έχουν προοδευτική σημαντική μείωση.
Συμπερασματικά λοιπόν προκύπτει ότι οι σκέψεις για την επιβολή φορολογίας ανατρέπουν κάθε πλαίσιο ενεργειακής και επενδυτικής πολιτικής και  η πραγμάτωσή τους θα οδηγήσει σε απελπισία τους χιλιάδες επενδυτές οι οποίοι πίστεψαν τις αρχές που είχαν εξαγγελθεί και χρεώθηκαν με υψηλά δάνεια μακροχρόνιας επιβάρυνσης, προσδοκώντας την εις βάθος χρόνου απόσβεση. Αντ’ αυτού θα βρεθούν να είναι οι εύκολοι στόχοι για την αφαίμαξη των αποδόσεων τους, χωρίς καμία σοβαρή παραμετροποίηση των απωλειών στις οποίες οι αποδόσεις αυτές έχουν εκ προοιμίου υπαχθεί.

Πηγη