EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

Παραολυμπιακοί Αγώνες Λονδίνου: Λαμπερή τελετή έναρξης



Με ένα μεγάλο Big Bang άρχισαν οι 14οι Παραολυμπιακοί Αγώνες 2012 στο Λονδίνο, με το διάσημο αστροφυσικό Steven Ηawking να δίνει το σύνθημα για την έναρξη της μεγάλης γιορτής με τίτλο "Διαφώτιση".

Εκατοντάδες εθελοντές αναπαράστησαν τη δημιουργία του κόσμου σύμφωνα με τη θεωρία του Big Bang σε ένα φαντασμαγορικό θέαμα που κράτησε πάνω από 3,5 ώρες.

«Κοιτάτε τα άστρα και όχι τα πόδια σας» παρότρυνε τους πρωταγωνιστές της τελετής ο Steven Hawking δίνοντας τη σκυτάλη στον Ian Mc Kellen  ο οποίος ερμήνευσε το ρόλο του Πρόσπερο από τη τρικυμία του Σαίξπηρ και κάλεσε τη Miranda να ξεκινήσει το μεγάλο της ταξίδι.

Μέσα από τα μάτια της Μιράντα, του κεντρικού πρωταγωνιστή της τελετής, ενός κοριτσιού καθισμένο σε αναπηρικό αμαξίδιο και το οποίο βρισκόταν στην κορυφή της σφαίρας που απεικόνιζε τον πλανήτη γη, οι θεατές είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τις διανοητικές και συναισθηματικές απαντήσεις στα πράγματα που ανακάλυπτε. Από το μήλο του Νεύτωνα, το παγκόσμιο βιβλίο της διακήρυξης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων κ.α.

Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς ήταν όταν στην τελετή εμφανίστηκε η βασίλισσα Ελισάβετ, έχοντας στο πλευρό της τον πρόεδρο της Διεθνούς Παραολυμπιακής Επιτροπής. Στη τελετή παρευρέθηκαν επίσης ο πρίγκιπας Ουίλιαμ με την Δούκισσα του Cambridge,   ο πρίγκιπας Edward με τη σύζυγό του και ο πρωθυπουργός της Βρετανίας David Cameron με τη σύζυγό του.

Στη συνέχεια ακούστηκε ο εθνικός ύμνος του Ηνωμένου Βασιλείου και ξεκίνησε η παρέλαση των αθλητών.

Η ελληνική ομάδα, που αποτελείται από 61 αθλητές και αθλήτριες και συνολικά 110 μέλη,  παρέλασε στην 61η θέση με σημαιοφόρο τον Χρήστο Ταμπαξή.

Όσον αφορά την Κύπρο, σημαιοφόρος της οποίας ήταν η κολυμβήτρια, Καρολίνα Πελενδρίτου, μπήκε στο στάδιο στην 38η θέση.

Το στάδιο Στράτφορντ σείστηκε στην κυριολεξία τη στιγμή που μπήκε η Βρετανία, η χώρα που φιλοξενεί τους 14ους Παραολυμπιακούς Αγώνες, με σημαιοφόρο τον αθλητή Peter Norfolk.

Ο πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής «Λονδίνο 2012», Σεμπάστιαν Κόου καθώς και ο πρόεδρος της Διεθνούς Παραολυμπιακής Επιτροπής, Φίλιπ Κρέιβεν, κατά τη διάρκεια της ομιλίας τους αναφέρθηκαν μεταξύ άλλων στη σημασία των Παραολυμπιακών Αγώνων, στις Παραολυμπιακές αξίες και ιδεώδη, στην επιστροφή των Αγώνων στη χώρα όπου «γεννήθηκαν» κ.α, χωρίς να κρύψουν τη συγκίνησή τους.

Η βασίλισσα Ελισάβετ κήρυξε την έναρξη των 14ων Παραολυμπιακών Αγώνων και οκτώ μέλη της βρετανικής εθνικής ομάδα μπάσκετ με καρότσι νέων, μετέφεραν στο χώρο του σταδίου την παραολυμπιακή σημαία, ενώ κατά τη διάρκεια της ανάκρουσης του Παραολυμπιακού Ύμνου, στις κεντρικές οθόνες του σταδίου παιζόταν ένα φιλμ μικρού μήκους του ανάπηρου σκηνοθέτη, Λου Μπιρκς.

Η Φλόγα αφού πέρασε από τους Παραολυμπιακούς αθλητές, Τζο Τάουνσεντ στον Ντέιβιντ Κλαρκ, κατέληξε στην κάτοχο του χρυσού μεταλλίου στους αγώνες της Ρώμης το 1960, Μάργκαρετ Μάουγκαν, η οποία και άναψε το βωμό.

Πούτιν: Η χλιδάτη ζωή του προέδρου



Ο πολιτικός του αντίπαλος και πρώην αναπληρωτής πρωθυπουργός, Μπόρις Νεμτσόφ, έκανε έρευνα για την χλιδάτη ζωή του Πούτιν  την οποία τιτλοφόρησε «Η ζωή ενός σκλάβου σε γαλέρα", χαρακτηρισμό που είχε αποδώσει στον εαυτό του το 2008 ο ίδιος ο πρόεδρος της Ρωσίας.

Ο Νεμτσόφ υποστηρίζει ότι ένας από τους βασικούς λόγους που ο Πούτιν θέλει να παραμένει στην εξουσία είναι ότι έχει εθιστεί στον πλούτο και την πολυτέλεια. Γιατί ο ρώσος πρόεδρος ζει σαν τσάρος.

Η λίστα της χλιδής

Ο Βλαντιμίρ Πούτιν διαθέτει 20 πολυτελείς βίλες όπως αυτή στη λίμνη Βαλντάι που έχει δικό της σινεμά, δύο εστιατόρια και μπόουλινγκ. Έχει επίσης ένα στόλο από 700 αυτοκίνητα, 13 ελικόπτερα και 43 αεροπλάνα. Ένα αεροσκάφος μάλιστα διαθέτει καμπίνα 6,5 εκατομμύρια  ευρώ, διακοσμημένη με κοσμήματα και μια τουαλέτα που κόστισε 200.000 ευρώ.


Στη διάθεσή του και 4 γιοτ. Το ένα από αυτά, με μήκος σχεδόν 54 μέτρα, έχει πισίνα με σπα, καταρράκτες και δικό του κελάρι για κρασιά. Ένα άλλο έχει πέντε καταστρώματα, τζακούζι, μπάρμπεκιου και τουαλέτες με μαρμάρινες επενδύσεις.

Μόνο το κόστος της συντήρησης όλων αυτών κοστίζει 2 δις ευρώ στους Ρώσους φορολογουμένους κάθε χρόνο.

Πράσινος Δακτύλιος: Σε ισχύ από 3 Σεπτεμβρίου



Σε ισχύ τίθεται από τη Δευτέρα, 3 Σεπτεμβρίου, o «πράσινος δακτύλιος» στο κέντρο της Αθήνας, ο οποίος θα απαγορεύει την κυκλοφορία των παλαιών φορτηγών και λεωφορείων, και θα επιτρέπει την ελεύθερη είσοδο σε αυτόν των φιλικών προς το περιβάλλον οχημάτων, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα της ατμόσφαιρας, ύστερα από Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) του ΠΕΚΑ με τα συναρμόδια Υπουργεία, Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη.

Όπως επισημαίνει το Υπ. Περιβάλλοντος, στον «πράσινο δακτύλιο» ισχύει κανονικά χωρίς καμία αλλαγή η εκ περιτροπής είσοδος των ιδιωτικής χρήσης οχημάτων στον μικρό δακτύλιο, με το «παλιό» σύστημα «μονών - ζυγών».

Επιπλέον, με το νέο μέτρο επιτρέπεται η κυκλοφορία στο μικρό δακτύλιο χωρίς περιορισμό των ΙΧ αυτοκινήτων και των φορτηγών οχημάτων κάτω των 2,2 τόνων, εφόσον είναι τεχνολογίας Euro 5 ή μεταγενέστερης -είτε είναι απλά είτε υβριδικά- και εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Ειδικά δε, για τα υβριδικά και για τα οχήματα αερίου καυσίμου εκ κατασκευής, επιτρέπεται η κυκλοφορία και αυτών που είναι τεχνολογίας Euro 4, εφόσον εκπέμπουν διοξείδιο του άνθρακα λιγότερο από 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

Παράλληλα, απαγορεύεται η κυκλοφορία στο μεγάλο δακτύλιο των λεωφορείων και των φορτηγών άνω των 2,2 τόνων, πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1 Ιανουαρίου 1990.
Σημειώνεται ακόμα, ότι για μια μεταβατική περίοδο ενός έτους -από 1.1.2012 έως 1.1.2013- η προαναφερθείσα απαγόρευση εφαρμόζεται για τα ανωτέρω οχήματα πρώτης άδειας κυκλοφορίας στην Ελλάδα πριν από την 1/1/1984.

Στην απαγόρευση αυτή δεν περιλαμβάνονται η Νέα Εθνική Οδός Αθηνών - Λαμίας, η λεωφόρος Κηφισού και η λεωφόρος Αθηνών, από την λεωφόρο Κηφισού και δυτικότερα, ενώ η ημερομηνία της 1 Ιανουαρίου 1990 προσαυξάνεται αυτόματα κατά ένα έτος, κάθε χρόνο, έτσι ώστε κάθε φορά να απαγορεύονται τα οχήματα που είναι παλαιότερα των 22 ετών.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση του ΥΠΕΚΑ, τα οχήματα που επιτρέπεται να κυκλοφορούν ελεύθερα στον «πράσινο δακτύλιο» θα ελέγχονται από τα όργανα της τροχαίας αποκλειστικά βάσει της άδειας κυκλοφορίας στην οποία αναγράφονται τα όρια εκπομπών ρύπων, η παραβίαση των οποίων θα επιφέρει τις ποινές παράβασης, ενώ οι κυρώσεις για την παραβίασή του θα είναι οι ίδιες με τις κυρώσεις της παραβίασης του υφιστάμενου δακτυλίου.

Τέλος, οι υπηρεσίες του ΥΠΕΚΑ βρίσκονται σε στενή συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων προκειμένου να γίνεται ηλεκτρονικά και χωρίς οικονομική επιβάρυνση η έκδοση του «πράσινου σήματος» το οποίο θα φέρουν τα «πράσινα» αυτοκίνητα, ενώ εκτιμάται ότι οι διαδικασίες έκδοσης του ειδικού αυτού σήματος θα ολοκληρωθούν σε έναν μήνα.

Χατζηδάκης: "Προαπαιτούμενο για ανάκαμψη οι διαρθρωτικές αλλαγές"



«Προαπαιτούμενο για να μπει η Ελλάδα σε τροχιά ανάκαμψης και ανάπτυξη», δήλωσε  ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης ότι αποτελούν οι διαρθρωτικές αλλαγές, κατά τη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Ευρωπαϊκών Υποθέσεων και Διεθνούς Συνεργασίας της Ολλανδίας Μπεν Κνάπεν.

Στη συνάντηση συζητήθηκε επίσης η πορεία υλοποίησης του ΕΣΠΑ για την οποία ο κ. Χατζηδάκης επισήμανε ότι   παρά τα προβλήματα, η Ελλάδα βρίσκεται πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο στην απορρόφηση κονδυλίων.

Την συνάντηση απασχόλησε και το ζήτημα της απλοποίησης των εξαγωγικών διαδικασιών,  για το οποίο συνδράμουν τη χώρα μας Ολλανδοί ειδικοί, στο πλαίσιο της Task Force, σχετικά με το οποίο διαπιστώθηκε πρόοδος και από τις δύο πλευρές.

Απεργία στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο σήμερα Πέμπτη 30 Αυγούστου



Σε 24ωρη απεργία με παραμονή τους στον χώρο της Κεντρικής Υπηρεσίας προχωρούν σήμερα, Πέμπτη, οι εργαζόμενοι του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου.

Την απόφαση αυτή έλαβε ο σύλλογος εργαζομένων του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου (ΤΤ) σε κοινή συνεδρίαση με το προεδρείο της Ομοσπονδίας Τραπεζοϋπαλληλικών Οργανώσεων Ελλάδας (ΟΤΟΕ), μετά τη γνωστοποίηση ότι το υπουργείο Οικονομικών δεν έδωσε παράταση δημοσίευσης των αποτελεσμάτων του 2011, που λήγει στις 31/08/2012.

«Το γεγονός αυτό, δηλαδή η δημοσίευση των αποτελεσμάτων, με τις ζημιές από το κούρεμα των ομολόγων, δημιουργεί τεράστιους κινδύνους και ραγδαίες εξελίξεις για την πορεία του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και των εργαζομένων του. Αντιδράσαμε άμεσα και με αντιπροσωπεία της ΟΤΟΕ ζητήσαμε συνάντηση με το Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Οικονομικών, ο οποίος δεν μας δέχτηκε. Ζητάμε άμεσα συνάντηση με τον υπουργό Οικονομικών, για να μας διευκρινίσει τις προθέσεις της κυβέρνησης για το μέλλον του ΤΤ και των εργαζομένων του», επισημαίνεται στην ανακοίνωση.
Zougla.gr

Συγκοινωνίες: Αναζητούν έσοδα από κάθε πηγή



Έσοδα από κάθε πιθανή πηγή αναζητούν οι συγκοινωνίες της Αθήνας σε μια προσπάθεια να περιορίσουν τα ελλείμματά τους.
Ενοικιάσεις καταστημάτων, διαφημίσεις, εκμετάλλευση χώρων για εκδηλώσεις περιλαμβάνονται στον σχεδιασμό που προβλέπει την αναζήτηση εναλλακτικών πηγών εσόδων, προκειμένου τα εισιτήρια να σταματήσουν να είναι η μόνη πρόσοδος των συγκοινωνιακών φορέων που συνεχίζουν, παρά τις μεγάλες περικοπές, να είναι ελλειμματικές.

Στο πρώτο πεντάμηνο του έτους τα έσοδα της ΣΤΑ.ΣΥ., της εταιρείας στην οποία έχουν ενοποιηθεί το Μετρό, ο ΗΣΑΠ και το ΤΡΑΜ, είχε έσοδα 2,6 εκατομμύρια ευρώ από εμπορικές δραστηριότητες. Κατά κύριο λόγο τα έσοδα προήλθαν από διαφημίσεις, είστε στους σταθμούς, είτε στους συρμούς κατά κύριο λόγο του μετρό. Μάλιστα η ΣΤΑΣΥ προχώρησε σε μείωση των τιμολογίων της για την ενοικίαση των πλαισίων για διαφημιστική προβολή που υπάρχουν στους σταθμούς.

Εκμίσθωση χώρων
Σύντομα όμως τα έσοδα από την υπόλοιπη, πλην της αμιγώς συγκοινωνιακής, δραστηριότητας αναμένεται να αυξηθούν.

Ήδη πριν λίγες ημέρες η ΣΤΑΣΥ προχώρησε στην εκμίσθωση χώρων σε σταθμούς του ΗΣΑΠ για την δημιουργία κυλικείων - καταστημάτων. Πρόκειται για τους σταθμούς Καλλιθέα, Μοσχάτο, Νέα Ιωνία, Ταύρος. Οι τιμές των ενοικίων κυμαίνονται ανάλογα με τα τετραγωνικά, τον σταθμό αλλά και τη χρήση, ενώ το χρονικό διάστημα ενοικίασης είναι τέσσερα έτη.
Καταστήματα πρόκειται να ανοίξουν και στους σταθμούς του Μετρό, όπως προβλέπει άλλωστε και σχετική μελέτη. Με το άνοιγμα των καταστημάτων στόχος είναι οι σταθμοί του Μετρό, του πλέον πολυσύχναστου Μέσου Μαζικής Μεταφοράς της Αθήνας να πάψουν να είναι απλά σημεία διέλευσης των επιβατών αλλά να μετατραπούν σε σημεία ψυχαγωγίας και συγκέντρωσης κοινού, συνεισφέροντας στα έσοδα.

Όταν το μετρό της Αθήνας ξεκίνησε την λειτουργία του είχε αποκλειστεί η δημιουργία καταστημάτων, ωστόσο με τα οικονομικά δεδομένα να έχουν αλλάξει δραματικά, η ανάγκη εσόδων έχει γίνει επιτακτική, με αποτέλεσμα να αλλάζει το τρόπος αντιμετώπισης των χώρων του μέσου.

Τιμοκατάλογος
Να σημειώσουμε ότι πρόσφατα η εταιρεία "Σταθερές Συγκοινωνίες" προχώρησε στην καθιέρωση τιμοκαταλόγου για την κινηματογράφηση, βιντεοσκόπηση και φωτογράφηση σε όλους τους χώρους και τα οχήματα του Μετρό και των ΗΣΑΠ.

Ο τιμοκατάλογος που έχει εγκριθεί έχει ως εξής:

-Διαφημίσεις σε σταθμούς ή και με χρήση συρμού εν κινήσει εντός του δικτύου, 600 ευρώ ανά ώρα. - Διαφημίσεις σε σταθερούς συρμούς εντός των αμαξοστασίων ή γενικότερα σε χώρους στάθμευσης 400 ευρώ ανά ώρα. - Κινηματογραφικές ταινίες, τηλεταινίες, 300 ευρώ ανά ώρα. - Κινηματογραφικές ταινίες μικρού μήκους ή πρωτοεμφανιζόμενων σκηνοθετών με τη συμμετοχή Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (ΕΚΚ) ή ενταγμένες σε ευρωπαϊκά προγράμματα, 200 ευρώ ανά ώρα. - Βίντεο για ανάρτηση στο διαδίκτυο 300 ευρώ ανά ώρα. - Μουσικό Video clip 200 ευρώ ανά ώρα. - Φωτογραφήσεις, κινηματογραφήσεις, βιντεοσκοπήσεις για πτυχιακές ή άλλες εργασίες φοιτητών - σπουδαστών, χωρίς εξοπλισμό φωτισμού ή μόνο φορητό, 30 ευρώ ανά ώρα. - Φωτογραφήσεις, κινηματογραφήσεις, βιντεοσκοπήσεις για πτυχιακές ή άλλες εργασίες φοιτητών - σπουδαστών με εξοπλισμό φωτισμού, 40 ευρώ ανά ώρα. - Καλλιτεχνικού ενδιαφέροντος φωτογραφήσεις, video art χωρίς εξοπλισμό φωτισμού, 50 ευρώ ανά ώρα με ελάχιστη καταβολή το αντίτιμο τριών ωρών (150 ευρώ). - Καλλιτεχνικού ενδιαφέροντος φωτογραφήσεις video art με εξοπλισμό φωτισμού, 80 ευρώ ανά ώρα με κατ' ελάχιστον καταβολή του αντιτίμου πέντε ωρών (400 ευρώ). - Τηλεοπτικά ρεπορτάζ ειδησεογραφικού ή τουριστικού ενδιαφέροντος, δωρεάν

της Μάρως Τσαντήλα

Στάση εργασίας στο Μετρό το Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου


 

Ακινητοποιημένοι θα παραμείνουν το Σάββατο 1 Σεπτεμβρίου 2012 οι συρμοί του Μετρό (γραμμές 2 & 3) από την έναρξη της βάρδιας (5:30 π.μ.) έως τις 12:00 μ.μ. λόγω στάσης εργασίας των εργαζομένων.

Η στάση εργασίας θα πραγματοποιηθεί προκειμένου οι εργαζόμενοι να λάβουν μέρος σε έκτακτη γενική συνέλευση. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του, το Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών επέλεξε η συνέλευση να πραγματοποιηθεί το Σάββατο και όχι μέσα στη βδομάδα, «σεβόμενοι το επιβατικό κοινό και τους συναδέλφους».

Στη γενική συνέλευση θα συζητηθούν οι εξελίξεις σχετικά με τον κανονισμό εργασίας , τις νέες περικοπές (ενιαίο μισθολόγιο) και ενδεχομένως να ληφθούν αποφάσεις για απεργιακές κινητοποιήσεις.

Τα υπόλοιπα Μέσα Μεταφοράς αναμένονται να κινηθούν κανονικά.

Πηγή: Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών