EPIOSYINFO NEWS
latest

728x90

468x60

«Βολές» προέδρου του ΣΕΛΜΑ Α. Σταματόπουλου κατά συναδέλφων του

 
Ευθεία επίθεση κατά συναδέλφων του εξαπολύει ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών (ΣΕΛΜΑ) Αντώνης Σταματόπουλος, κατηγορώντας τους ότι λειτουργούν διασπαστικά, με απώτερο στόχο την αλλαγή της διοίκησης του σωματείου.
Αναλυτικά, η πλήρης ανακοίνωση του προέδρου του ΣΕΛΜΑ
«Συνάδελφοι.
Έρχονται τα χειρότερα, κρατάμε ότι μπορούμε με αγώνα και με μεγάλο προσωπικό κόστος.
Όμως  σας καταγγέλλω ότι….. συνεχίζονται οι επιθέσεις από  γνωστούς προδότες του παρελθόντος εισχωρώντας με βρώμικο τρόπο στο σωματείο μας, με μοναδικό σκοπό να φάνε τον Σταματόπουλο.
Συνάδελφοι δεν μπορεί να τρέχω από το πρωί ως το βράδυ για τους εργαζόμενους  και ταυτόχρονα να δέχομαι  πισώπλατες  μαχαιριές .
Δίνω τελευταία ευκαιρία  μέχρι την Δευτέρα 1 Οκτωβρίου το πρωί 09:00 η ώρα στο Διοικητικό Συμβούλιο του ΣΕΛΜΑ  μόνο και μόνο για το καλό των εργαζομένων.
Είμαι αποφασισμένος να απομονώσω ότι διασπαστικό υπάρχει στο Σ.Ε.Λ.Μ.Α.
Επιτέλους έχω κι εγώ τα όρια μου, και ας σεβαστούν την εμπιστοσύνη που μου δείξατε στις πρόσφατες εκλογές.
Έλεος πια  δεν αντέχω να αναβιώσω τα ίδια που έζησα πριν 2,5 χρόνια (πραξικοπήματα και βιαιοπραγίες).
Θα κάνω τα πάντα προκειμένου να εξασφαλίσω το καλό των εργαζομένων  και την ενότητα του Σωματείου.
Ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη που συνεχίζετε να δείχνετε στο πρόσωπο μου, για μένα αυτό είναι μια δικαίωση και μου δίνει κουράγιο να συνεχίσω τον αγώνα.
Και τέλος ενημερώνω άπαντες ότι δεν περνάνε   οι απειλές του τύπου… «θα πάμε σε άλλο σωματείο».
« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID